Reč i slika

(Ne)moć srpskih vlastodržaca!

Filip Mladenović RSS / 17.01.2017. u 12:14

Naš istorijski voz
Naš istorijski voz
Kosovski voz

"Šta su čelnici vlasti, pre svih Vlada Srbije, pošto je glavni organizator puta vladina Kancelarija za KiM i vladin službenik Marko Đurić, tačno hteli da postignu pokrećući 'promotivni' voz Beograd-Kosovska Mitrovica, nije pitanje nad kojim treba gubiti vreme. Jer, tom neuspešnom vožnjom oni su u jednoj stvari bili savršeno uspešni. A to je ogoljeno pokazivanje izopačene politike koja je Srbiju i njene građane dovela u sadašnje stanje.

Ta izopačena i za zdrav razum nepojmljiva politika prvo konstruiše iracionalni, mitomanski i potpuno nerealan povod. U ovom slučaju - dekorisan voz iznutra oslikan replikama freski i ispisan spolja parolom "Kosovo je srpsko" na 21 jeziku, čije se vožnja put Kosova odvija pod punom medijskom pokrivenošću. A glavni putnik Marko Đurić silazi već u Topčideru, ostavljajući svog zamenika da se vozi sa novinarima i građanima, i sa osobom nedefinisanog angažmana u Kancelariji, ali poznate ekstremističke prošlosti - Mišom Vacićem. Vacić i njegovi pratioci asociraju na to kako su u državnim poslovima i operacijama 90-ih učestvovale ličnosti iz podzemlja i njihove paravojne formacije. Potom, kada stigne očekivani odgovor druge strane - lansiranje informacije da je pruga minirana i dolazak albanskih specijalaca na prelaz sa Kosovom, pristupa se nadogradnji o sveopštoj ugroženosti Srba i građana Srbije. Upriličava se dramatična sednica Biroa za službe bezbednosti, i obraćanje premijera Vučića u kome on sam sebe postavlja kao zaštitnika, i donekle kao mučenika, koji je morao da donese, je li tešku odluku da se voz vrati za Beograd. Većina medija gradi mejnstrim priču dalje, sa sve bespomoćnim mašinovođom, za dlaku izbegnutim sukobom i tako dalje...

To je građani Srbije, zgusnuta i farsična repriza svega što smo imali 90-ih, sva politika koju naš establišment ume i može da proizvede, i čiji smo mi i naša deca, i sada, kao i onda, taoci. I to nas čini tako umornim i poraženim, to ponavljanje već proživljenog, taj osećaj da smo i dalje zaglavljeni u postjugoslovenskom košmaru, i da ne možemo da se probudimo, koliku god volju da u to ulažemo. Ali, to nije zato što mi ne bismo prihvatili neko rešenje i što nismo spremni da krenemo dalje, nego zato što je naš politički establišment takav kakav jeste. Njegovi pripadnici stekli su bogatstvo i moć ponašajući se prema sopstvenoj zemlji i narodu kao prema pukim kolonijalnim resursima, dakle predatorski i potcenjivački. Ali, pre ili kasnije proći će i istorijski voz tog establišmenta, i on će se slomiti na sopstvenoj pohlepi i laži."

Redakcijski komentar dnevnog lista "Danas", 16. 1. 2017.

 

Atačmenti



Komentari (164)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bladerunner92 bladerunner92 12:36 17.01.2017

Meni se svidja

što je u Raški (ne Raškoj novinari tako reče Basara) ušlo kulutrno-umetničko društvo i tu u vozu otpevalo i odigralo jedan set. A voz je imao doček i u Kraljevu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:48 17.01.2017

Re: Meni se svidja

"U ovo računsko i statističko vreme, svest mora na oba oka gledati i sa svakim trenutkom se mora tačno obračunati. I ne sme se ogrtati u kraljevske dolame, i sa nekim gordim iluzijama o izabranosti naroda ispraćati decenije i stoleća. Nacionalni genije se mora prerušiti u pažljivu i žustru obilnost, mora zagledati u bilans svojih neuspeha i tudjih uspeha, i ne sme izigravati gordog aristokratu, koji živi i druguje sa senkama davno iščezle prošlosti..." Isidora Sekulić, 1911.

Isidora Sekulić je stalno ponavljala da su na Balkanu, za normalan i spokojan život, potrebni RAZUM i PRIJATELJSTVO.
gedza.73 gedza.73 12:43 17.01.2017

.

dekorisan voz iznutra oslikan replikama freski i ispisan spolja parolom "Kosovo je srpsko" na 21 jeziku


Sve se slažem. Samo kreten je mogao da dođe na ideju da onako smešno oslika-izlepi voz.
I slažem se da je provokacija. I da je provokacija najidiotskije (ako je superlativ odgovarajući) moguće smišljena.

Ali se isto tako pitam koliko jedan novinar mora da bude glup da bi napisao

Potom, kada stigne očekivani odgovor druge strane - lansiranje informacije da je pruga minirana



Po novinaru Danas-a reakcija fudbalera na prekidanje utakmice dronom sa albanskom zastavom je potpuno neodgovarajuće jer su fudbaleri i navijači trebali da postave bombu u albanski autobus.


I samo da te podsetim Filipe da je onaj Don Demba u belom odelu sa tvoje slike zajedno sa pajtosima postavio osnove i razradio organizaciju koju je nasledio njegov partijski istomišljenik Slobodan Milošević

Vacić i njegovi pratioci asociraju na to kako su u državnim poslovima i operacijama 90-ih učestvovale ličnosti iz podzemlja i njihove paravojne formacije.


koja je vršljala i ubijala po zemlji i inostranstvu političke neistomišljenike.



Filip Mladenović Filip Mladenović 12:53 17.01.2017

Re: .

Naravno da je "onaj Don Demba" uradio to što se napisali, isto kao i slične "Don Dembe" u Češkoj, Slovačkoj, Poljskoj...

Po čemu to Česi, Slovaci, Poljaci... ispadoše bolji i pametniji od Srba, pa od svojih država i društava napraviše za proteklih 25 godina, ej, samo 25 godina, ono o čemu Srbija sada može samo da sanja?!
gedza.73 gedza.73 13:12 17.01.2017

Re: .

Po čemu to Česi, Slovaci, Poljaci... ispadoše bolji i pametniji od Srba,

Vrlo jednostavan odgovor.
Pitaj (te) jednog Poljaka šta misli o periodu pod komunizmom a pitaj (te) jednog Srbina.

Poljak kaže 'nikad više' a Srbin 'živelo se dobro, sigurno, letovanje, zimovanje, bolje je bilo tada nego danas...'.

Poljaci su se devedesetih odmah predali Zapadu a mi smo i dalje maštali o Jugoslaviji i smatrani za proruski narod.

Poljaci bi sve učinili da im se ne vrati ono vreme a Srbi sve da im je Tito poživeo bar još jedno tries godina ne shvatajući da bi Tito gore prošao devedesetih nego Gadafi.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:26 17.01.2017

Re: .

Koliko se sećam, tih deset godina (od Titove smrti 1980. do 1990.) bile su vrlo prozapadne u Srbiji, uprkos "srbovanju" i Memorandumu SANU.

Čak je bilo ozbiljnih upozorenja iz vrhova kulturnog i političkog establišmenta kuda će Srbiju odvesti to "srbovanje" i novokomponovani "vodja" zvani "Sloba, sloboda"!

U pravu je Isidora Sekulić kada je pre skoro 100 godina napisala: "A naš narod? Divne, sjajne, jedinstvene pobede, a narod mali pa mali. Mali zbog svog uskogrudog, nekulturnog nacionalizma..."
gedza.73 gedza.73 13:37 17.01.2017

Re: .

Koliko se sećam, tih deset godina (od Titove smrti 1980. do 1990.) bile su vrlo prozapadne u Srbiji


A-ha. Zato je tako lepo prošao Duško Radović kad je 'za srce ujeo' lokalnog bosa Stambolića.

Filip
Čak je bilo ozbiljnih upozorenja iz vrhova kulturnog i političkog establišmenta kuda će Srbiju odvesti to "srbovanje" i novokomponovani "vodja" zvani "Sloba, sloboda"!


Председници Централног комитета Савеза комуниста Србије
...
Душан Чкребић (мај 1982 - 17. мај 1984)
Иван Стамболић (мај 1984 - мај 1986)
Слободан Милошевић (мај 1986 - 24. мај 1989)


Дванаести ванредни конгрес СК Србије - 16. јула 1990. године (следећег дана наставио рад ко Први конгрес Социјалистичке партије Србије)


Uz svo poštovanje Isidore kao pisca ovo je samo njeno idealističko viđenje ostatka sveta (koji je uvek i vrlo 'nekulturno' nacionalan).

"A naš narod? Divne, sjajne, jedinstvene pobede, a narod mali pa mali. Mali zbog svog uskogrudog, nekulturnog nacionalizma..."


Jel' znaš možda u kom periodu je Isidora Sekulić strahovala za svoj život zbog nečega što je napisala?
rade.radumilo rade.radumilo 14:53 17.01.2017

Re: .

Poljak kaže 'nikad više' a Srbin 'živelo se dobro, sigurno, letovanje, zimovanje, bolje je bilo tada nego danas...'.


Poljaci danas žive daleko bolje nego 1945-1990.

Poljak kaže 'nikad više' a Srbin 'živelo se dobro, sigurno, letovanje, zimovanje, bolje je bilo tada nego danas...'.


Srbi danas žive daleko gore nego 1945-1990.
gedza.73 gedza.73 15:19 17.01.2017

Re: .

Poljaci danas žive daleko bolje nego 1945-1990.

Bolje. Jes' da ih puna Engleska, Švedska ali žive bolje.

Evo šta kaže 'Jesen naroda'

Revolucije 1989. godine je izraz kojim se opisuje niz događaja tokom kojih je godine 1989. u šest država tadašnjeg Istočnog bloka - Poljskoj, Mađarskoj, Istočnoj Njemačkoj, Bugarskoj, Čehoslovačkoj i Rumunjskoj - došlo do nestanka pro-sovjetskih jednopartijskih komunističkih režima i njihove zamjene višestranačkim demokratskim sistemima.

Nakon što su sljedeće godine u tim državama održani prvi višestranački izbori, na njima su, u većoj ili manjoj mjeri, dominaciju odnijele antikomunističke i nacionalističke, pro-zapadno orijentirane stranke


Srbi danas žive daleko gore nego 1945-1990.

Gore. A Srbi su živeli puno gore nego Nemci u istom vremenskom periodu. Ili Francuzi. Ili Austrijanci.

A razlog

Provođenjem promjena Izbornog zakona u SR Srbiji, septembra 1989. godine u kom se izborni sistem mijenja u većinski, do tada vladajuća Socijalistička partija Srbije, kao nasljednica Saveza komunista Srbije (SKS) i Saveza socijalističkog naroda Srbije (SSRNS), ostvarila je preduslove, da osvajanjem i relativne većine na izborima, dobije apsolutnu većinu u Skupštini Srbije.


Predsednički izbori
Slobodan Milošević...Socijalistička partija Srbije...3.285.799... 65,34



Jedine budale koje ne vide da se igra odvija po unapred pripremljenom scenariju približavanja Zapada ruskoj granici i koje stoje 'postojano kano klisurine' smo bili mi. Pa da se ne otcepi Crna Gora nama bi još himna bila 'Hej, Sloveni'

Nije problem ni nacionalizam (vidi Hrvatsku) ni zločini (vidi Kosovo) ni ekonomija (vidi Rumuniju) bitno je koju si stranu odabrao.

A ta strana kojoj mi latentno naginjemo bi nas sutra prodala za malo Bugarske.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:32 17.01.2017

Re: .

bile su vrlo prozapadne u Srbiji, uprkos "srbovanju" i Memorandumu SANU.


A što je srbovanje antizapadna kategorija a hrvatovanje prozapadna?

Nisu tebi tu sasvim jasne relacije. Nacionalizam, tj. patriotizam nije samo po sebi ni prorusko ni prozapadno.

Eklatantan primer, srpski nacionalisti posle pobede komunizma su bili listom prozapadnjaci.
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:56 17.01.2017

Re: .

Ništa toliko ne može da uništi jednu naciju kao njegov nacionalizam. Čitaj: svakojake "patrijote", šovinisti, nacionalisti, ekstremisti...
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:58 17.01.2017

Re: .

Ništa toliko ne može da uništi jednu naciju kao njegov nacionalizam.


Aha, najbolji primeri su Amerika i Rusija, propale skroz.
Ili Ameri i Rusi nisu patriote?
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:02 17.01.2017

Re: .

hoochie coochie man
Ništa toliko ne može da uništi jednu naciju kao njegov nacionalizam.


Aha, najbolji primeri su Amerika i Rusija, propale skroz.
Ili Ameri i Rusi nisu patriote?


Najbolji primeri su Srbija i Hrvatska!

LINK: https://www.youtube.com/watch?v=XFynMAr1Ly8 (naročito od 8. minuta...)!
gedza.73 gedza.73 17:06 17.01.2017

Re: .

hoochie coochie man
Ništa toliko ne može da uništi jednu naciju kao njegov nacionalizam.


Aha, najbolji primeri su Amerika i Rusija, propale skroz.
Ili Ameri i Rusi nisu patriote?


Da sam na Pajićevom mestu ja bi momentalno ukinuo Filipu doznake.



principessa_etrusca principessa_etrusca 18:03 17.01.2017

Re: .

Koliko se sećam, tih deset godina (od Titove smrti 1980. do 1990.) bile su vrlo prozapadne u Srbiji, uprkos "srbovanju" i Memorandumu SANU.

Моје сећање је друкчије.

За мене је осамдесетих умрла нада да ће у тој земљи бити боље, просперитетније, слободније. Анални медиокритети као Стане Доланц, Дража Марковић, Бранко Микулић, да именујем само тројицу, ушанчили су се на својим позицијама са једном једином намером: да задрже статус кво. То безидејно друштванце је вртело једну једину плочу, "И после Тита, Тито".

Оно што је стварно жалосно је да то људи ни данас не могу да виде.
anonymous anonymous 18:04 17.01.2017

Re: .

hoochie coochie man
Ništa toliko ne može da uništi jednu naciju kao njegov nacionalizam.


Aha, najbolji primeri su Amerika i Rusija, propale skroz.
Ili Ameri i Rusi nisu patriote?




rade.radumilo rade.radumilo 18:14 17.01.2017

Re: .

Bolje. Jes' da ih puna Engleska, Švedska ali žive bolje.


Vidim da nisi boravio u Poljskoj pre 1990. Da jesi, ne bi lupetao gluposti.

Srbi danas žive daleko gore nego 1945-1990.

Gore. A Srbi su živeli puno gore nego Nemci u istom vremenskom periodu. Ili Francuzi. Ili Austrijanci.


Tačno, ali sad žive gore nego i tada.

Pored toga, Srbi su u tom periodu imali slobodu da odu u Nemačku, Austriju, Francusku... Poljaci nisu.
highshalfbooze highshalfbooze 18:23 17.01.2017

Re: .

Pa da se ne otcepi Crna Gora nama bi još himna bila 'Hej, Sloveni'

Očigledno je da su mnogi Jugoslaviju smatrali velikom Srbijom, i da nas nisu bez razloga optuživali iz drugih republika povodom toga.
anonymous anonymous 18:28 17.01.2017

Re: .

highshalfbooze
Pa da se ne otcepi Crna Gora nama bi još himna bila 'Hej, Sloveni'

Očigledno je da su mnogi Jugoslaviju smatrali velikom Srbijom, i da nas nisu bez razloga optuživali iz drugih republika povodom toga.


U pravu si . Nisu nas bez razloga nazivali velikosrbima.

Trebalo im je to da bi napravili svoje države koje nikada nisu imali ili bar ne u poslednjih xy godina.

Potreban im je bio neprijatelj , za izgradnju nacije .

To je apsolviran put ....
highshalfbooze highshalfbooze 18:34 17.01.2017

Re: .

Trebalo im je to da bi napravili svoje države koje nikada nisu imali ili bar ne u poslednjih xy godina.

Potreban im je bio neprijatelj , za izgradnju nacije .

A zbog čega mi nismo bili sposobni da napravimo državu iako smo je imali mnogo pre nekih? Zbog čega nam Parlament liči na ovo danas iako smo ga imali još pre Jugoslavije?
gedza.73 gedza.73 18:57 17.01.2017

Re: .

Rade
Vidim da nisi boravio u Poljskoj pre 1990. Da jesi, ne bi lupetao gluposti.



Izvukao si neka maglovita sećanja.

Da bi stigao u Poljsku treba da prođeš, na primer, kroz Mladu Boleslav (neku godinu pre dana D)
I vozi te taksista kroz grad, u jednom trenutku se okrene i kaže ti
-Aj ti bolan prićaj po svom (sa 'jakim' bosanskim naglaskom)

Otkud taksista zna bosanski? Ako odgovoriš bez pomoći gogola (možda ima odgovor na netu, nisam siguran) imaš piće kad dođem u Bg. Retko dolazim ali sam ti dužan piće.

A u Bidgošču u prodavnici ugledam izviđačku bluzu-jaknu, maslinasto sukno, ono najtvrđe, i ja se zalepio za njega ali prodavačica kaže da daju samo na kupone. I na kraju je proda za petoduplo veću cenu, možda kao danas 100 dinara. Usput pokupim ceo raf sa plastičnim aviončićima za sklapanje. Imao sam do skoro i jedan prsluk u vojnoj kaki boji (čini mi se da sam ga bacio)

Dalje na putu naiđeš na ravnicu, put dosta dobar, dve trake, koji se odjednom širi na jedno pet, šest traka, šuma okolo pokrčena, bandere u daljini..

Lad prođeš to proširenje nastaviš putem kroz šumu i na samom izlasku parking sa drvenom kafanom. Stolovi, klupe, nadstrešnice od drveta kao za izletnike a u kafani piletina na roštilju.
Zalepi ti se kožica za prste.
I kaže Poljak da su to Ruje napravile priručan aerodrom.
Posle stigneš do Gdanjska, kreneš nazad i eto. Tako.

Dovoljno?

gedza.73 gedza.73 19:18 17.01.2017

Re: .

Rade
Tačno, ali sad žive gore nego i tada.

Pored toga, Srbi su u tom periodu imali slobodu da odu u Nemačku, Austriju, Francusku... Poljaci nisu.

Nije baš da nisu mogli. Bugari su, na primer, išli ali nije mogla cela porodica (ostave jedno dete kao 'zalog')

Možda sam ja loše objasnio. Kako god da su živeli zemlje istočnog bloka su se listom opredelile za Zapad. Punto.
Otud VW u Škodi, Audi (beše) u Mađarskoj, Fiat u Poljskoj...
Znaš da je Ikea izgradila fabriku (tih godina) od Žiline ka Rapki u sred šume.

Elem, Srbija je, za razliku od ovih zemalja, zadržala komunističko uređenje. I to je bilo dovoljno Amerikancima, NATO-u da se opredeli za nacionalističke pokrete u ostalim pokrajinama blagopočivše nam SFRJ.

Mi smo Ruse pustili na Kosova, oni se spakovali i sutradan otišli (za razliku od Sirije gde su ratovali na strani svojih saveznika protiv američkih pulena).
I dali im bazu u Nišu.

Šta misliš kad će da dođe Mercedes u FAP da proizvodi kamione?

I kad smo kod Srba, Nemačke i mercedesa. Što je skoro milion Jugoslovena otišlo iz zemlje sedamdesetih godina ako je sve bilo sjajno i lepo?

sasaminijature sasaminijature 19:21 17.01.2017

Re: .

Jedine budale koje ne vide da se igra odvija po unapred pripremljenom scenariju približavanja Zapada ruskoj granici i koje stoje 'postojano kano klisurine' smo bili mi.


Ko je meni drmao kavez dva dana kod Srleta majku mu staru !?!

Ja ti lepo pričam da je sve dogovoreno unapred i da se mi ništa i ne pitamo, ti mi ispisa traktate kako to nije tako.

A rekoh, nisi ti onaj Gedža kojeg pamtim to neko drugi piše !
gedza.73 gedza.73 19:30 17.01.2017

Re: .

Ko je meni drmao kavez dva dana kod Srleta majku mu staru !?!

Ja ti lepo pričam da je sve dogovoreno unapred i da se mi ništa i ne pitamo, ti mi ispisa traktate kako to nije tako.

A rekoh, nisi ti onaj Gedža kojeg pamtim to neko drugi piše !


Oni idu prema Rusiji. NJihov plan, njihovo pravo.

Poenta mojih traktata - Šta radimo mi?

Posle onog rata ubijamo svoje građane, šaljemo ih na sremski front, oduzimamo imovinu.
Što Slovenci nisu to isto uradili, u istoj zemlji, sa istom KP?

Pre ovog rata mi na izborima biramo Slobodana Miloševića i celu svitu iz komunističke partije koja se danas zove KP a sutra SPS. Nisu ti ljudi nestali preko noći, nisu promenili mantru preko noći. Koliko glasova dobija SPO i DS?
Koji je oficir JNA išao u to vreme na poklonjenje u Rusiju?

Jel' su članovi SPS-a (komunistička partija Srbije) nazivali demokrate stranim plaćenicima, petokolonašima i izdajnicima?

Čiji je to izbor? Nametnut spolja ili naš?

Zaboravih da pitam Rada jel' čitao 'Kad su cvetale tikve'?




Filip Mladenović Filip Mladenović 19:32 17.01.2017

Re: .

Da, sve je dogovoreno unapred: Tudjman i Milošević su režirali rat kao dimnu zavesu, da bi opljačkali Hrvatsku i Srbiju do gole kože. Opljačkane pare su prebacivane na Kipar, odatle u Zagrebačku banku, a potom u 4 banke: u Parizu, Londonu, Beču i u Frankfurtu.

A onda su sve opljačkane pare "oprane" preko HIPO banke, plasiranjem, koja ironija, u državice ex Jugoslavije!

Priča o stranoj zaveri, koju ovde p(r)oturate, samo je još jedna dimna zavesa, da bi se 200 ratnih profitera u Hrvatskoj i u Srbiji aboliralo od udruženog zločinačkog poduhvata!
emsiemsi emsiemsi 19:47 17.01.2017

Re: .

rade.radumilo
Bolje. Jes' da ih puna Engleska, Švedska ali žive bolje.


Vidim da nisi boravio u Poljskoj pre 1990. Da jesi, ne bi lupetao gluposti.

Srbi danas žive daleko gore nego 1945-1990.

Gore. A Srbi su živeli puno gore nego Nemci u istom vremenskom periodu. Ili Francuzi. Ili Austrijanci.


Tačno, ali sad žive gore nego i tada.

Pored toga, Srbi su u tom periodu imali slobodu da odu u Nemačku, Austriju, Francusku... Poljaci nisu.

Јеботе патак !
Срби имали слободу да се иселе --- да ли ти понекада промислиш када лупаш те будалаштине о рахметли комуњарској Југи ?
sasaminijature sasaminijature 19:52 17.01.2017

Re: .

Oni idu prema Rusiji. NJihov plan, njihovo pravo.


Oni idu, u pravu si i usput gaze livadu koja im je na putu a ti mi pričaš da ta livada može da bira da li će je gaziti ili ne.

Posle onog rata ubijamo svoje građane, šaljemo ih na sremski front, oduzimamo imovinu.
Što Slovenci nisu to isto uradili, u istoj zemlji, sa istom KP?


Ta mikro sredina koju zoveš Slovenija je društvo devedeset procenata kao i njihovo, samo su ih prigrlili kada je došlo vreme.

Srbija je posle rata dobila komesare koji su odlučivali a ne narod, možeš li to shvatiti.

Postavljeni su piuni da vode politiku jasno kao dan sa distance od šezdeset godina, ko hoće da pogleda.
Kao što imaš piune i u liku Miloševića i u liku DOS-a i sada ove na vlasti.
blogovatelj blogovatelj 19:55 17.01.2017

Re: .

Ništa toliko ne može da uništi jednu naciju kao njegov nacionalizam.


Čiji? Hučikučijev?
Obrati pažnju na jezičku povezanost ovih dveju reči - nacija i nacionalizam.
Kako naciju on može da uništi? Pa on je stvara, pobogu.
gedza.73 gedza.73 20:07 17.01.2017

Re: .

Oni idu, u pravu si i usput gaze livadu koja im je na putu a ti mi pričaš da ta livada može da bira da li će je gaziti ili ne.

Nije njima bitna livada, njima je bitno imanje preko reke.
Opcija A
Pobuniš se, ne daš im prolaz, oni te izdaraju, iz inata se vozaju po livadi, malo je preoru i zaliju ti je naftom i prerađeniim uljem.
Opcija B
Daš im prolaz i zamoliš ih da, ako nije problem, ne idu sredinom već krajem kako ne bi gazili rod.


Srbija je posle rata dobila komesare

Komesari nisu bili vanzemaljci koji su pali u Srbiju. U sudovima su bili Srbi, u štabu je bilo Srba, u streljačkim vodovima je bilo Srba, u otetim kućama su se useljavali Srbi... I kad je prošlo vreme vešali se, povlačili, ćutali...

Filip Mladenović Filip Mladenović 20:11 17.01.2017

Re: .

blogovatelj
Ništa toliko ne može da uništi jednu naciju kao njegov nacionalizam.


Čiji? Hučikučijev?
Obrati pažnju na jezičku povezanost ovih dveju reči - nacija i nacionalizam.
Kako naciju on može da uništi? Pa on je stvara, pobogu.


Naveo sam primere Srbije i Hrvatske kao najcrnji dokaz kako nacionalisti (HDZ u Hrvatskoj, a u Srbiji crveno-crna koalicija SPS i SRS) mogu da unište vlastite nacije i države!
sasaminijature sasaminijature 20:51 17.01.2017

Re: .

Pobuniš se, ne daš im prolaz, oni te izdaraju, iz inata se vozaju po livadi, malo je preoru i zaliju ti je naftom i prerađeniim uljem.


Ko da se pobuni kada su postavili ovog u belom odelu što mu se svi sklanjaju?

Komesari nisu bili vanzemaljci koji su pali u Srbiju. U sudovima su bili Srbi, u štabu je bilo Srba, u streljačkim vodovima je bilo Srba, u otetim kućama su se useljavali Srbi... I kad je prošlo vreme vešali se, povlačili, ćutali...


Nisu bili vanzemaljci ali su bili namesteni. Piramida moći, drug Tito pa dalje se grana. znaš ko je mogao da bude izabrani sudija? Onaj koga su u kožnim odelima izabrali, načelnik opštine? Isto. Sve funkcije su bile podeljenje zna se kako i zna se kome.

Da li mi možeš navesti primer jedne funkcije a da je bila ličnost mimo komunističke partije?
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:26 17.01.2017

Re: .

Ovo je SNSrbija:

https://insajder.net/sr/sajt/vazno/2823/Dvoje-aktivista-Inicijative-mladih-pretu%C4%8Dena-na-tribini-SNS-a.htm
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:32 17.01.2017

Re: .

highshalfbooze
Trebalo im je to da bi napravili svoje države koje nikada nisu imali ili bar ne u poslednjih xy godina.

Potreban im je bio neprijatelj , za izgradnju nacije .

A zbog čega mi nismo bili sposobni da napravimo državu iako smo je imali mnogo pre nekih? Zbog čega nam Parlament liči na ovo danas iako smo ga imali još pre Jugoslavije?

ZATO I SAMO ZATO JER JE PARLAMENT SLIKA SRBIJE

to smo mi i naše društvo u ogledalu
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:42 17.01.2017

Re: .

Naveo sam primere Srbije i Hrvatske kao najcrnji dokaz kako nacionalisti (HDZ u Hrvatskoj, a u Srbiji crveno-crna koalicija SPS i SRS) mogu da unište vlastite nacije i države!


Ma Filipe ti si kralj.
Tri komentara - tri teme, pa ti sad prati i razgovaraj, majčin sine.

Najpre te pitam zašto nacionalno, nacionalističko, automatski označavaš kao antizapadno, ti na to odgovoriš da nacionalizam urušava državu, dakle niakve veze sa pitanjem.
Kad ti navedem priemre da to nije tačno, ti kreneš o HDZu i Miloševiću, opet nešto novo.

Dobro, hajd možemo i o tome, al daj da se makar na tome zadržimo.

Tuđmanov nacionalizam, i takav kakav je bio, sirov i brutalan, je napravio nacionalnu državu Hrvata. To je bila želja i potreba tog naroda, i niko drugi do hrvatski nacionalisti je nisu mogli napraviti.

To što je radio Milošević nije bio nikakav srpski nacionalizam, nego neka nedefinisana mešavina u kojoj je dominiralo jugoslovenstvo i komunizam, a što je bilo začinjeno petparačkim populizmom o naciji, koji sa pravim rodoljubljem nije imao ništa.
Kamo sreće da su tad Srbiju vodili srpski nacioanlisti.
freehand freehand 22:18 17.01.2017

Re: .

Poljaci su se devedesetih odmah predali Zapadu a mi smo i dalje maštali o Jugoslaviji i smatrani za proruski narod.

Ah, to slatko predavanje...
Ima Alberto Moravija divan roman o prdavanju i prodavanju. Zove se "Rimljanka".
gedza.73 gedza.73 22:25 17.01.2017

Re: .

To što je radio Milošević nije bio nikakav srpski nacionalizam, nego neka nedefinisana mešavina u kojoj je dominiralo jugoslovenstvo i komunizam, a što je bilo začinjeno petparačkim populizmom o naciji, koji sa pravim rodoljubljem nije imao ništa.



Razvojni put Bore Šnajdera

April 1984: Izabran za predsjednika Gradskog komiteta Saveza komunista Beograda i clana Predsjednistva Centralnog komiteta SK Srbije.


Proljece 1984: Povodom "afere" nastale namjerom "Prosvete" da stampa sabrana djela Slobodana Jovanovica, iz GK krenuo politicki pogrom a partijsko clanstvo je upozoreno na "nuznost odlucne konfrontacije sa reakcionarnim, posebno nacionalistickim snagama, kao i odgovornost komunista za socijalisticku usmjerenost izdavackih planova".


Maj 1986: Izabran je za predsjednika Predsjednistva CK SK Srbije. Za njegov izbor su se izjasnila "84 opstinska komiteta, svi beogradski komunisti,


19. mart 1988: Slobodan Milosevic ponovo izabran za predsjednika Predsjednistva CK SKS.


6. decembar 1989: skupstina proglasila Milosevica za predsjednika Predsjednistva Srbije. Sredinom novembra odrzan je referendum za izbor predsjednika Predsjednistva Srbije na kojem je Milosevic dobio 86 odsto glasova.

Партија је настала, 17. јула 1990. године у тадашњој СФР Југославији тачније СР Србији, уједињењем Савеза комуниста Србије - (СКС) и Социјалистичког савеза радног народа Србије - (ССРНС)


9. decembar 1990: Na prvim visestranackim predsjednickim izborima u Srbiji kao kandidat SPS-a Milosevic je odnio ubjedljivu pobjedu i postao predsjednik Srbije. Od ukupno 5.029.123 biraca, koliko je izaslo na izbore, za njega je glasalo 3.285.799 (65,34%). Na istovremeno odrzanim parlamentarnim izborima SPS je osvojio 190 od 250 poslanickih mjesta u Skupstini Srbije.


9. mart 1991: Sto hiljada Beogradjana demonstrira na Trgu Republike i trazi "oslobadjanje TV- Bastilje". Milosevicev odgovor bio je zestok. U vecernjima satima na ulicama Beograd "red, poredak i mir" zavode tenkovi JNA.






17. april 1991: Policijskim helikopterom slijece na Hilandar, usred manastirske baste, kaludjeri su se demonstrativno povukli u svoje celije, a poslije njegovog odlaska okadili zemlju kojom je gazio.


11. децембра 1989. група интелектуалаца је одржала конференцију за новинаре и најавила обнављање рада Демократске странке. Још није била формирана законска основа за вишепартијски систем, али је атмосфера пред распад тадашње СФРЈ најављивала крај једнопартијског режима.


Revolucije 1989. godine je izraz kojim se opisuje niz događaja...Poljskoj, Mađarskoj, Istočnoj Njemačkoj, Bugarskoj, Čehoslovačkoj i Rumunjskoj - došlo do nestanka pro-sovjetskih jednopartijskih komunističkih režima i njihove zamjene višestranačkim demokratskim sistemima...
Nakon što su sljedeće godine u tim državama održani prvi višestranački izbori, na njima su, u većoj ili manjoj mjeri, dominaciju odnijele antikomunističke i nacionalističke, pro-zapadno orijentirane stranke


Miloševič, komunistički aparatčik, izvodi tenkove i vojsku sa petokrakom na čelu na svoje građane koji nose srpsku trobojku, osvaja vlast i ostalo je istorija.

U zemljama istočnog bloka komunisti gube vlast i na vlast dolaze nacionalne, prozapadne i antikomunističke stranke.

I eto odgovora Filipu zašto smo mi tu a oni tamo.

freehand freehand 22:33 17.01.2017

Re: .

Miloševič, komunistički aparatčik, izvodi tenkove i vojsku sa petokrakom na čelu na svoje građane koji nose srpsku trobojku, osvaja vlast i ostalo je istorija.


Zamalo da te zgaze!
gedza.73 gedza.73 22:36 17.01.2017

Re: .

freehand
Poljaci su se devedesetih odmah predali Zapadu a mi smo i dalje maštali o Jugoslaviji i smatrani za proruski narod.

Ah, to slatko predavanje...
Ima Alberto Moravija divan roman o prdavanju i prodavanju. Zove se "Rimljanka".


Verujem ti na reč da je dobra knjiga. Volim i ja da čitam.

Samo ne volim što danas uvozimo jabuke iz Poljske koji imaju odlično razvijeno i subvecionisano voćarstvo.
A onda 'prepakujemo' i reizvozimo Rusima.
Dok srpska jabuka nema subvencije, nema navodnjavanje, nema protivgradne mreže pa nije konkurentna a onda ti pare odlaze iz zemlje ali je bitno da nema povratka, nema predaje.

Zamalo da te zgaze!

Ja sam bio kontramitingaš. Nas su profesori izveli iz škole i vodili u centar grada da damo podršku Slobodanu Miloševiću.
Jedino nam nisu podelili pionirske marame i zastavice, to su zadužili oni u prvim redovima.


freehand freehand 22:41 17.01.2017

Re: .

Dok srpska jabuka nema subvencije, nema navodnjavanje, nema protivgradne mreže pa nije konkurentna a onda ti pare odlaze iz zemlje ali je bitno da nema povratka, nema predaje.

Samo se ti predaj. Bićeš oprašen, oplođen, već će se nešto desiti. Žmuri i sve ok. Ako ništa ne buide galami na ove što su se bunili, do njih je sigurno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:49 17.01.2017

Re: .

Miloševič, komunistički aparatčik, izvodi tenkove i vojsku sa petokrakom na čelu na svoje građane koji nose srpsku trobojku, osvaja vlast i ostalo je istorija.

U zemljama istočnog bloka komunisti gube vlast i na vlast dolaze nacionalne, prozapadne i antikomunističke stranke.

I eto odgovora Filipu zašto smo mi tu a oni tamo.


E to je ta naša konfuzija, hoće i petokraku i demokratiju, pa ne može jbg.

Ovde se ubiše od hvaljenja Poljske, a oni donose zakon o zabrani propagiranja komunizma, što bi ovde bilo dočekano na nož.
Ovde je problem i kad se promeni neki naziv ulice, a tamo donose zakon da je to obavezno.
Senat Poljske, gornji dom Parlamenta, usvojio je nacrt amandmana na zakon o zabrani propagiranja komunizma i drugih totalitarnih sistema kroz nazive zgrada i objekata od javnog značaja.

Istovremeno se hvali i Poljska i komunizam. Neshvatljvo.

gedza.73 gedza.73 22:52 17.01.2017

Re: .

freehand
Samo se ti predaj. Bićeš oprašen, oplođen, već će se nešto desiti. Žmuri i sve ok. Ako ništa ne buide galami na ove što su se bunili, do njih je sigurno.


Mislio sam da je Nikolić usamljen u želji da krene naoružan na Kosovo ali vidim da vas ima puno junaka.
Posle Kosova odbranite Ukrajinu, osvoj'te Evropu pa preko okeana. Ja ću da se stidim.




gedza.73 gedza.73 22:57 17.01.2017

Re: .

hcm
a oni donose zakon o zabrani propagiranja komunizma




Plakao sam kad je pala Sekuritatea,
ko opsuje druga Tita tog ubiti treba
freehand freehand 22:59 17.01.2017

Re: .

Ja sam mislio da je Nikolić usamljen u želji da krene naoružan na Kosovo ali vidim da vas ima puno junaka.
Posle Kosova odbranite Ukrajinu, osvoj'te Evropu pa preko okeana.

Jebiga, znao sam da će negde i nekad moja veza sa Nikolićem biti provaljena... Drži se ti samo pećčenja jarećžeg i kako su svi ostali čkepi, lopovi, fukara.
Još za jednog ima mesta pod onom šljivom, pored Vučiuća i Krstića.
gedza.73 gedza.73 23:02 17.01.2017

Re: .

Još za jednog ima mesta pod onom šljivom, pored Vučiuća i Krstića.


freehand freehand 23:06 17.01.2017

Re: .

gedza.73
Još za jednog ima mesta pod onom šljivom, pored Vučiuća i Krstića.



Biće i pečenja jarećeg,
A može i da se dopisuje u prethodnim komentarima. Mislim, u tomn majndsetu to je skroz ok.
gedza.73 gedza.73 23:12 17.01.2017

Re: .

A može i da se dopisuje u prethodnim komentarima. Mislim, u tomn majndsetu to je skroz ok.

Da nema sto komentara. Evo opet se stidim.
Free, zanima me zašto se ti toliko nerviraš kad neko ima stavove koji se ne poklapaju sa tvojim?
vcucko vcucko 23:14 17.01.2017

Re: .

gedza.73


Samo ne volim što danas uvozimo jabuke iz Poljske koji imaju odlično razvijeno i subvecionisano voćarstvo.
A onda 'prepakujemo' i reizvozimo Rusima.
Dok srpska jabuka nema subvencije, nema navodnjavanje, nema protivgradne mreže pa nije konkurentna a onda ti pare odlaze iz zemlje ali je bitno da nema povratka, nema predaje.


Čekaj, ako sam dobro razumeo, Rusi (krajnji kupci jabuke) su krivi što ovde slabo ko ozbiljno proizvodi hranu (i sve ostalo, ali u ovom slučaju jabuku) pa jedini način da nešto ušićari jeste prećutno odobrena mutljavina oko reeksporta hrane (opet naravno jabuke). Jer većina ništa drugo i ne zna da radi sem mutljavine.
Ostavljam mogućnost da nisam dobro razumeo.
freehand freehand 23:16 17.01.2017

Re: .

gedza.73
A može i da se dopisuje u prethodnim komentarima. Mislim, u tomn majndsetu to je skroz ok.

Da nema sto komentara. Evo opet se stidim.
Free, zanima me zašto se ti toliko nerviraš kad neko ima stavove koji se ne poklapaju sa tvojim?

I ja msilim da je u meni problem. Jareći čaponjak u ruku pa palamudiš retroaktivno, i uvek si u pravu. .
vcucko vcucko 23:18 17.01.2017

Re: .

gedza.73


Mislio sam da je Nikolić usamljen u želji da krene naoružan na Kosovo ali vidim da vas ima puno junaka.
Posle Kosova odbranite Ukrajinu, osvoj'te Evropu pa preko okeana. Ja ću da se stidim.


Kad je već krenulo baljezganje: a ako ti istorija ostavi samo jednu alternativu, da rame uz rame sa tradicionalnim saveznicima jurišaš na Volgo/Staljingrad... da li bi se onda stideo?
gedza.73 gedza.73 23:21 17.01.2017

Re: .

Nisi. Poljaci imaju dobro razvijeno voćarstvo (jabuka) poput Trentina. Italijani su krenuli sedamdesetih godina, Poljaci devedesetih. Uz pomoć Zapada oni su nas prešišali i po kvantitetu i po kvalitetu (ima mesta za diskusiju) pa su zauzeli lep deo evropskog tržišta.

Rusi su čak nekoliko puta dosta korektno pokušali izokola da kažu kako je srpska jabuka otrovana pesticidima što je izokola bilo upozorenje da se povede računa o geografskom poreklu jabuke koja se izvozi iz Srbije.

pa jedini način da nešto ušićari jeste prećutno odobrena mutljavina oko reeksporta hrane

Nisu ni drugi 'operisani' od toga. Afera sa reizvizom šećera je bila u dogovoru sa partnerima iz EU.

Jer većina ništa drugo i ne zna da radi sem mutljavine.

To već nije samo srpska specijalnost. To je univerzalna osobina.
freehand freehand 23:24 17.01.2017

Re: .

vcucko
gedza.73


Samo ne volim što danas uvozimo jabuke iz Poljske koji imaju odlično razvijeno i subvecionisano voćarstvo.
A onda 'prepakujemo' i reizvozimo Rusima.
Dok srpska jabuka nema subvencije, nema navodnjavanje, nema protivgradne mreže pa nije konkurentna a onda ti pare odlaze iz zemlje ali je bitno da nema povratka, nema predaje.


Čekaj, ako sam dobro razumeo, Rusi (krajnji kupci jabuke) su krivi što ovde slabo ko ozbiljno proizvodi hranu (i sve ostalo, ali u ovom slučaju jabuku) pa jedini način da nešto ušićari jeste prećutno odobrena mutljavina oko reeksporta hrane (opet naravno jabuke). Jer većina ništa drugo i ne zna da radi sem mutljavine.
Ostavljam mogućnost da nisam dobro razumeo.

Ne znam da li si dobro razumeo ali sve zajedno nije istina. Kreneš od Opova prema
Titelu i vozićeš pored nepregledne plantaže jabuka. Sve pod konac, sve po propisu, Moj prijatelj ima plantažu, doduše mnogo manju ali i dalje izvanredno respektabilnbu, između Pančeva i Kovina.
Tip-top.
Jebiga, možda nije po volji kukača i natoljuba, al nije problem da se provozamno i plati piće pečenje ko je slagao i kome se ne sviđa da nešto i u Srbiji valja
gedza.73 gedza.73 23:28 17.01.2017

Re: .

freehand
Jareći čaponjak u ruku pa palamudiš retroaktivno

Free, imao bih šta da ti odgovorim ali ne bih voleo da se povedem tvojim primerom pa da ćaskanje i zajebancija pređe u vređanje.

vcucko
Kad je već krenulo baljezganje: a ako ti istorija ostavi samo jednu alternativu, da rame uz rame sa tradicionalnim saveznicima jurišaš na Volgo/Staljingrad... da li bi se onda stideo?


ili obrnuto. Da sa saveznicima gazim tenkovima Mađare ili Poljake.

Drugi svetski rat se završio. Kao i prvi. Kao i oni pre njih. Kao što će biti novih ratova. U kojima će dojučerašnji saveznici ratovati između sebe a sa dojučerašnjim neprijateljima praviti paktove. Ili kad te saveznici ostave na cedilu pa te bombarduju njihovi rivali.
freehand freehand 23:34 17.01.2017

Re: .

Free, imao bih šta da ti odgovorim ali ne bih voleo da se povedem tvojim primerom pa da ćaskanje i zajebancija pređe u vređanje.

Normalno da bi imao. pečenje jareće, a i nemačka medecina je uvek najbolja, pri tome uvek možeš da kažeš kako sam pozivao na rat, veličao Putina i šta ti već odgovara. To sve ide jedno sa drugim.
Jebeš državu (ako nije nemačka ili američka) a jebeš i jabuke gajene po najvišinm statndardima upravo za rusko tržušte. Čak i kad ih kod Titela Talijani gaje.
vcucko vcucko 00:01 18.01.2017

Re: .

freehand

Ne znam da li si dobro razumeo ali sve zajedno nije istina. Kreneš od Opova prema
Titelu i vozićeš pored nepregledne plantaže jabuka. Sve pod konac, sve po propisu, Moj prijatelj ima plantažu, doduše mnogo manju ali i dalje izvanredno respektabilnbu, između Pančeva i Kovina.
Tip-top.
Jebiga, možda nije po volji kukača i natoljuba, al nije problem da se provozamno i plati piće pečenje ko je slagao i kome se ne sviđa da nešto i u Srbiji valja

Odlično, a zašto onda ne izvezu tu jabuku i pokriju lupam par rajona severozapadnog dela Moskovske oblasti, nego prepakuju one iz Poljske?
Da li:
- jer je neko "iz Minkena" tako naredio
- jer je tako lakše nešto smuljati i ukrasti
- i jedno i drugo

Inače, meni ne moraš da crtaš o banatskim jabukama. Tamo negde u maglama vremena (klasa oktobar '82.) u Beloj Crkvi (je li, jel' to još postoji otkad je vojska otišla?) sam imao obuku i polaganje za C kategoriju, elem mesec i jače sam svaki dan terao što tamiće što dajčeve po krugu Alibunar - Zrenjanin - Pančevo i nazad. Sećam se dobro, na sve strane je bilo tušta i tma jabuka, rodilo pa popadalo po travi. Ne znam šta su s njima radili, jedino ako bi neko posle pokupio za svinje.
Znači, sve zajedno nije od juče.
gedza.73 gedza.73 00:04 18.01.2017

Re: .

Jebiga, možda nije po volji kukača i natoljuba

Ja nisam natoljub.
vozićeš pored nepregledne plantaže jabuka. Sve pod konac, sve po propisu

Ima i Mišković. Vučeš me za jezik za ostale samo pitaj tvog prijatelja koliko košta hektar 'pod konac' do prvog roda.
kome se ne sviđa da nešto i u Srbiji valja


Jebeš državu (ako nije nemačka ili američka) a jebeš i jabuke gajene po najvišinm statndardima upravo za rusko tržušte. Čak i kad ih kod Titela Talijani gaje.

Ne, jebeš državu koja nije umela da omogući Srbima da kupe hektar u Trentinu za deset hiljada evra već je omogućila Italijanima da umesto da plate skoro 200 000 evra za voćnjak u svojoj državi kupe kvalitetno imanje po daleko nižoj ceni u Srbiji i time dobiju mogućnost da izvoze na rusko tržište a svojim paorima onemogući da licitiraju za zakup državnog zemljišta.




freehand freehand 00:05 18.01.2017

Re: .

Odlično, a zašto onda ne izvezu tu jabuku i pokriju lupam par rajona severozapadnog dela Moskovske oblasti, nego prepakuju one iz Poljske?
Da li:
- jer je neko "iz Minkena" tako naredio
- jer je tako lakše nešto smuljati i ukrasti
- i jedno i drugo

Lupaš.
Izvoze.
Može vožnja i to pečenje?
freehand freehand 00:12 18.01.2017

Re: .

Ja nisam natoljub.
vozićeš

Nisam ti ja kriv što si se prepoznao. Drži čaponjak i sve ok.

Ima i Mišković. Vučeš me za jezik za ostale samo pitaj tvog prijatelja koliko košta hektar 'pod konac' do prvog roda.

Pa šta ako ima Mišković? Posle kukaš što je dato Talijanima. jebiga, i meni je žao što jsiou tvoje ime i prezime i slčiku stavili, al tu svarno ne mogu ništa. Ima ovde ovih štoi su dobri sa vlastima, al dotle - koliko sam razumeo kukao si kako ovde ništa ne valja, nema plantaža i sve je zagađeno? ja ti kažem da ima, i da je sve pod konac i po propisu a tebi oept ne valja. E jebiga. Srbija sranje.
Ne, jebeš državu koja nije umela da omogući Srbima da kupe hektar u Trentinu za deset hiljada evra već je omogućila Italijanima da umesto da plate skoro 200 000 evra za voćnjak u svojoj državi kupe kvalitetno imanje po daleko nižoj ceni u Srbiji i time dobiju mogućnost da izvoze na rusko tržište a svojim paorima onemogući da licitiraju za zakup državnog zemljišta.


O baraba da bi li baraba...Pa kome su dali to u Trentinu?! Pazi kad sam to potpun o propustio...
gedza.73 gedza.73 00:27 18.01.2017

Re: .

Pa kome su dali to u Trentinu?! Pazi kad sam to potpun o propustio..

Dali Amerikanci. NATO baze po Italiji.
I sad im 4,6 ha pod vinogradom 850 000 eu.
Pa šta ako ima Mišković?

Pa ništa. Njemu je lako da bude jabukar 'pod konac'.
koliko sam razumeo kukao si kako ovde ništa ne valja, nema plantaža i sve je zagađeno?


Nisam ja, Rusi rekli da je zagađena pesticidima.
Opet, ne kukam ja ti se nešto stalno žališ na vlast.

Čekaj, skroz si me upleo.
Početna priča se odnosila na status Srbije i Poljske, početne pozicije devedesetih i današnji uspeh jedne ili druge pa sam ja spomenuo voćarstvo (ili nisam, sad sam se stvarno pgubio) i to da je Pojlska u okviru pristupnih fonodova i danas kao članica EU (kao jasno opredeljena država) ima jako razvijeno voćarstvo.
U toj meri da može da izveze jabuku (ima subvecionisane cene) u Srbiju (neko potpisao sporazum o uvozu bez carina), pa 'neko' prepakuje jabuku, zalepi nove 'tikete i tralalal.

Polazimo sa cilja mi i Poljska, iste šanse, iste startne pozicije, oni se ne okreću i trče napred, mi malo nazad, malo napred, malo pljujemo sudiju i eto.
Još smo na startu.



freehand freehand 00:38 18.01.2017

Re: .


Dali Amerikanci. NATO baze po Italiji.
Pa im sad 4,6 ha pod vinogradom 850 000 eu.

Pa to, živeo NATo. Otkine po neku žičaru usput, al ko jebe žrtve.
Pa ništa. Njemu je lako da bude jabukar 'pod konac'.

Ne razumem. Bolje bi bilo da je Italijan, Nemac ili Amerikanac?
Nisam ja, Rusi rekli da je zagađena pesticidima.
Opet, ne kukam ja ti se nešto stalno žališ na vlast.

Čekaj, skroz si me upleo.
Početna priča se odnosila na status Srbije i Poljske, početne pozicije devedesetih i današnji uspeh jedne ili druge pa sam ja spomenuo voćarstvo (ili nisam, sad sam se stvarno pgubio) i to da je Pojlska u okviru pristupnih fonodova i danas kao članica EU (kao jasno opredeljena država) ima jako razvijeno voćarstvo.
U toj meri da može da izveze jabuku (ima subvecionisane cene) u Srbiju (neko potpisao sporazum o uvozu bez carina), pa 'neko' prepakuje jabuku, zalepi nove 'tikete i tralalal.

Polazimo sa cilja mi i Poljska, iste šanse, iste startne pozicije, oni se ne okreću i trče napred, mi malo nazad, malo napred, malo pljujemo sudiju i eto.
Još smo na startu.

Početna priča je da nema veze sa Srbijom i Poljskom, sem kad se dograbiš čaponjka.
A posle sve klizi.
gedza.73 gedza.73 00:41 18.01.2017

Re: .

kad se dograbiš čaponjka.

Što si tako opsesivno opterećen čaponjcima?
Neki fetiš?
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:42 18.01.2017

Re: .

a zašto onda ne izvezu tu jabuku i pokriju lupam par rajona severozapadnog dela Moskovske oblasti, nego prepakuju one iz Poljske?
Da li:
- jer je neko "iz Minkena" tako naredio
- jer je tako lakše nešto smuljati i ukrasti
- i jedno i drugo


Pa nije tako jednostavno.
Izvozi se srpsko voće u Rusiju, naravno. Nije istina da se samo mulja, ali i mulja se.

Da li je u pitanju to iz Minkena, pa ne verujem, verovatno je u pitanju klasična ljudska alavost.

Poljaci imaju dosta voća, Rusi prekinuli uvoz od njih, oni nemaju kome da prodaju pa daju pošto zašto samo da ne bace. Neko se dosetio pa preetiketirao.
Ali ni Rusi nisu naivni, videli ogroman skok uvoza jabuka iz Srbije, provere i vide o čemu se radi.
Dignu frku, zaprete čak da će prestati i od Srbije da kupuju, Ljajić išao, kumio molio, nije stao izvoz, ali bilo tvrdo.
Da li i dalje ima muljanja?
Verovatno da da, teško je šverc apsolutno sprečiti, nešto se spreči, ali nešto uvek i prođe.
Ne mislim da je država tu kriva u smislu da je to dozvolila, a da li je mogla oštrijim kontrolama to da spreči ili smanji, pa verovatno.
anonymous anonymous 05:58 18.01.2017

Re: .

highshalfbooze
Trebalo im je to da bi napravili svoje države koje nikada nisu imali ili bar ne u poslednjih xy godina.

Potreban im je bio neprijatelj , za izgradnju nacije .

A zbog čega mi nismo bili sposobni da napravimo državu iako smo je imali mnogo pre nekih?



Zato što nismo umeli da razlikujemo kada je u istorijskoj situaciji vreme za stranačke obračune, a kada je vreme za državno jedinstvo i odbranu državnih i nacionalnih interesa.

Nije svako vreme povoljno za strančarenje,nekada se stranački obračuni moraju svesno gurnuti u stranu i ostaviti za bolja i po državu i naciju stabilnija vremena.

A mi pljujemo li pljujemo.....uvek i svaku vlast....

Neretko na sopstvenu štetu i u korist svojih neprijatelja....

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:43 18.01.2017

Re: .

gedza.73

Mislio sam da je Nikolić usamljen u želji da krene naoružan na Kosovo ali vidim da vas ima puno junaka.
Posle Kosova odbranite Ukrajinu, osvoj'te Evropu pa preko okeana. Ja ću da se stidim.


E jebiga Gedžo, ne mogu da verujem da si se i ti primio na taj spin o ratu i huškačima, prizivanju tragedije itd.
predatortz predatortz 10:03 18.01.2017

Re: .

Eklatantan primer, srpski nacionalisti posle pobede komunizma su bili listom prozapadnjaci.


Srpski nacionalisti su, gotovo po pravilu, prozapadni. Nemojte ove recidive komunističke službe bezbednosti, razne Zveri, pokrete, navijače Kusturice i slična govna, vezivati uz istinske srpske nacionaliste.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:23 18.01.2017

Re: .

Srpski nacionalisti su, gotovo po pravilu, prozapadni.


Ova izjava baš i nema nekog utemeljenja u istoriji.
predatortz predatortz 10:28 18.01.2017

Re: .

vrabac_u_steni
Srpski nacionalisti su, gotovo po pravilu, prozapadni.


Ova izjava baš i nema nekog utemeljenja u istoriji.


Mislim na posleratnu istoriju.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:30 18.01.2017

Re: .

predatortz
vrabac_u_steni
Srpski nacionalisti su, gotovo po pravilu, prozapadni.


Ova izjava baš i nema nekog utemeljenja u istoriji.


Mislim na posleratnu istoriju.


To stoji, ali to je više bila ideološka priča. Mislim, nisu se tada voleli ni npr. francuski komunisti :)
rade.radumilo rade.radumilo 11:37 18.01.2017

Re: .

Јеботе патак !
Срби имали слободу да се иселе --- да ли ти понекада промислиш када лупаш те будалаштине о рахметли комуњарској Југи ?


Ti očito ne uključiš mozak, pre nego se dohvatiš tastature. Evo da pojednostavim za one sa jeftinijim ulaznicama:
- Gedža je u svom komentaru postavio tezu: Poljacima kad pomeneš period komunizma, oni graknu "nikad više". Srbima kad pomeneš vreme SFRJ, oni se sećaju kako su dobro živeli.
- Moj odgovor na to je: Naravno, kada su Poljaci živeli mnogo gore tada nego sada, a mi na žalost živimo mnogo gore sada nego što smo živeli tada.
- Na to je on rekao, ako žive bolje sada, zašto ih je toliko otišlo u inostranstvo? Takođe je rekao da su Srbi ipak živeli lošije od zapadnih Evropljana.
- Moj odgovor je bio da je tačno da smo živeli lošije od Zapadne Evrope, ali sada živimo još gore. Pri tome, da su Poljaci mogli onda da napuste Poljsku, zemlja bi do 1990 bila prazna.

A rahmetli Juga, da li je bila komunjarska ili socijalistička ili samoupravna i šta god je nebitno. Ono što jeste bitno je što su narodi na ovim prostorima krenuli put XIX veka, dok su svi ostali krenuli put XXI.
Dokle god na ovim prostorima postoje "Slovenija", "Hrvatska", "BiH", "CG", "Srbija", "Kosovo", "Makedonija" kao nekakve k'o bajagi države, nema tu 'leba i prosperiteta.
gedza.73 gedza.73 11:45 18.01.2017

Re: .

vrabac_u_steni
E jebiga Gedžo, ne mogu da verujem da si se i ti primio na taj spin o ratu i huškačima, prizivanju tragedije itd.

Ostala mi u sećanju podbunjivanja iz devedesetih 'juriš, braćo, evo saću ja za vama'.

predatortz
Nemojte ove recidive komunističke službe bezbednosti, razne Zveri, pokrete, navijače Kusturice i slična govna, vezivati uz istinske srpske nacionaliste.

Mene čudi da Miloševiću sa onakvom političkom biografijom i ideološkom matricom negiraju jugoslovenstvo a prišivaju nacionalizam.

Milošević je poptpuno isto postupao kao i Tito. Zakulisnim radnjama, kupljenom podrškom za smenu nepodobnih na sednicama, ubistvima došao na čelo partije.
Pokušao je da silom zadrži, stvori Jugoslaviju po svojoj zamisli u Zagrebu kao što je Tito uradio u Beogradu.
Samo što su se ovom drugom složile kockice a prvi se preračunao.

Da je obrnuta situacija Filip i Rade bi slavili Miloševića i kovali ga u zvezde a Tito bi bio samo još jedan pritvorenik u Hagu.

edit
Rade
zašto ih je toliko otišlo u inostranstvo?

Jer su imali slobodu kretanja. Mogli su da idu, da se vrate.
Srbima je bio zabranjen izlaz.
Zašto?
Moj odgovor je bio da je tačno da smo živeli lošije od Zapadne Evrope, ali sada živimo još gore.

Zašto? Jel' moguće da ne vidiš korelaciju između događaja psoel rata, devedesetih i danas.

Dokle god na ovim prostorima postoje "Slovenija", "Hrvatska", "BiH", "CG", "Srbija", "Kosovo", "Makedonija" kao nekakve k'o bajagi države, nema tu 'leba i prosperiteta.

Upravo obratno. Istorija krvavo dokazala.
Hrvatima, Slovencima i muslimanima u KundK je bilo dobro, da nije ne bi ratovali na njenoj strani protiv Srbije i činili stravične zločine po Mačvi.
Kad je stvorena Jugoslavija nikome nije odgovarao srpski kralj pa je država ličila na frankenštajnovski provizorijum. Neefikasna, glomazna, nacionalistička, konstantno na ivici sukoba.

Čim je počeo novi rat počela su stara klanja. Hrvati sa koncentracionim logorima za decu i jamama, muslimani sa handžar divizijama, Srbi, po običaju, sa Srbima.

Ponove su ujedine u krvi i vatri da bi devedesetih se vratili na puteve 'stare slave'.

I šta sad? Da ostavimo ponovo deci u amanet novi rat, nova raseljavanja zato što se nekome svidela plaža u Kuparima?
Dve trećine mora i okeana na planeti a nekome zapelo da se sunča na m2 hrvatske plaže.
Po koju cenu?



predatortz predatortz 11:53 18.01.2017

Re: .

Mene čudi da Miloševiću sa onakom političkom biografijom i ideološkom matricom negiraju jugoslovenstvo a prišivaju nacionalizam.


Ako je Milošević bio srpski nacionalista, onda sam ja mis Indije. Srbijom, od '44. vladaju rasrbljeni komunistički aparatčici koji su, usuđujem se reći, mrzeli Srbiju. Da je nisu mrzeli, ne bi je tretirali kao Titovu ( ili bilo čiju ) prćiju, ne bi dozvolili da je dele na pokrajine ne pitajući se zašto to isto nije učinjeno sa Hrvatskom. Srbijom i danas, iz senke, vladaju sinovi i unuci rasrbljenih komunista. Jebote, Srbija još veliča nekakvog Rankovića, ili Stambolića, ne shvatajući da su to ljudi koji su joj toliko zla učinili.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:21 18.01.2017

Re: .

gedza.73
vrabac_u_steni
E jebiga Gedžo, ne mogu da verujem da si se i ti primio na taj spin o ratu i huškačima, prizivanju tragedije itd.

Ostala mi u sećanju podbunjivanja iz devedesetih 'juriš, braćo, evo saću ja za vama'.



Aj ne bilo ti teško, pročitaj ovo:

Farbanje vozova
emsiemsi emsiemsi 16:33 18.01.2017

Re: .

rade.radumilo
Јеботе патак !
Срби имали слободу да се иселе --- да ли ти понекада промислиш када лупаш те будалаштине о рахметли комуњарској Југи ?


Ti očito ne uključiš mozak, pre nego se dohvatiš tastature.
Evo da pojednostavim za one sa jeftinijim ulaznicama:
- Gedža je u svom komentaru postavio tezu: Poljacima kad pomeneš period komunizma, oni graknu "nikad više". Srbima kad pomeneš vreme SFRJ, oni se sećaju kako su dobro živeli.
- Moj odgovor na to je: Naravno, kada su Poljaci živeli mnogo gore tada nego sada, a mi na žalost živimo mnogo gore sada nego što smo živeli tada.
- Na to je on rekao, ako žive bolje sada, zašto ih je toliko otišlo u inostranstvo? Takođe je rekao da su Srbi ipak živeli lošije od zapadnih Evropljana.
- Moj odgovor je bio da je tačno da smo živeli lošije od Zapadne Evrope, ali sada živimo još gore. Pri tome, da su Poljaci mogli onda da napuste Poljsku, zemlja bi do 1990 bila prazna.

A rahmetli Juga, da li je bila komunjarska ili socijalistička ili samoupravna i šta god je nebitno. Ono što jeste bitno je što su narodi na ovim prostorima krenuli put XIX veka, dok su svi ostali krenuli put XXI.
Dokle god na ovim prostorima postoje "Slovenija", "Hrvatska", "BiH", "CG", "Srbija", "Kosovo", "Makedonija" kao nekakve k'o bajagi države, nema tu 'leba i prosperiteta.

Смешан си к'о струја !
Па управо због комуњарске социјалистичко самоуправне Југославије су народи кренули у деветнаест век, док су други наставили ка двадесет првом.
Успут --- јадне су оне европске државе које нису имале комуњарску власт и Тита - видимо где је Италија, Шведска и Данска, а где су земље бивше спрдње од државе.
rade.radumilo rade.radumilo 17:30 18.01.2017

Re: .

Па управо због комуњарске социјалистичко самоуправне Југославије су народи кренули у деветнаест век, док су други наставили ка двадесет првом.
Успут --- јадне су оне европске државе које нису имале комуњарску власт и Тита - видимо где је Италија, Шведска и Данска, а где су земље бивше спрдње од државе.


Gomila Evropskih zemalja je imala komunjarsku vlast i sve uz to što ide. Samo su narodi na ovim prostorima bili neopevane budale da se prime na tu tupavu nacionalističku priču. Present company included. Čehoslovačka se razišla mirno.
emsiemsi emsiemsi 17:37 18.01.2017

Re: .

rade.radumilo
Па управо због комуњарске социјалистичко самоуправне Југославије су народи кренули у деветнаест век, док су други наставили ка двадесет првом.
Успут --- јадне су оне европске државе које нису имале комуњарску власт и Тита - видимо где је Италија, Шведска и Данска, а где су земље бивше спрдње од државе.


Gomila Evropskih zemalja je imala komunjarsku vlast i sve uz to što ide. Samo su narodi na ovim prostorima bili neopevane budale da se prime na tu tupavu nacionalističku priču. Present company included. Čehoslovačka se razišla mirno.

Али се разишла !
Чудо да нису, од тога меда и млека, остали заједно.
Успут --- кажи ми које европске некомуњарске земље су се разишле ?
Успут 2 --- Белгија можда ?
rade.radumilo rade.radumilo 17:40 18.01.2017

Re: .

Zašto? Jel' moguće da ne vidiš korelaciju između događaja psoel rata, devedesetih i danas.


Koju korelaciju? Kako kod drugih zemalja nije bilo nekakvih "korelacija"? Zašto bi meni bio kriv moj pokojni deda za moje izbore u životu? Možda ti svoje pogrešne odluke pravdaš izborima svojih predaka? Ja za svoje preuzimam punu odgovornost.

I šta sad? Da ostavimo ponovo deci u amanet novi rat, nova raseljavanja zato što se nekome svidela plaža u Kuparima?
Dve trećine mora i okeana na planeti a nekome zapelo da se sunča na m2 hrvatske plaže.
Po koju cenu?


Baš zbog toga nijedan narod na prostoru bivše Juge nije na civilizacijskom nivou da ima funkcionalnu "nezavisnu" državu. Kada većini, par metara plaže postane bitnije u životu od trabunjanja umobolnih kriminalaca u mantijama, tada će deci u amanet ostaviti normalne živote.
Što se ratova tiče, njih će biti sa ili bez Juge, samo da psihijatrima i medicinskom osoblju koje je ostavljeno da brine o nama svima ovde, popusti pažnja.
anonymous anonymous 18:32 18.01.2017

Re: .

emsiemsi
rade.radumilo
Па управо због комуњарске социјалистичко самоуправне Југославије су народи кренули у деветнаест век, док су други наставили ка двадесет првом.
Успут --- јадне су оне европске државе које нису имале комуњарску власт и Тита - видимо где је Италија, Шведска и Данска, а где су земље бивше спрдње од државе.


Gomila Evropskih zemalja je imala komunjarsku vlast i sve uz to što ide. Samo su narodi na ovim prostorima bili neopevane budale da se prime na tu tupavu nacionalističku priču. Present company included. Čehoslovačka se razišla mirno.

Али се разишла !
Чудо да нису, од тога меда и млека, остали заједно.
Успут --- кажи ми које европске некомуњарске земље су се разишле ?
Успут 2 --- Белгија можда ?


Usput 3 .....nisu se ni navedene ...razišle.....

...nego su nasilno razbijene....
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:06 18.01.2017

Re: .

predatortz
vrabac_u_steni
Srpski nacionalisti su, gotovo po pravilu, prozapadni.


Ova izjava baš i nema nekog utemeljenja u istoriji.


Mislim na posleratnu istoriju.

anglofili, ili germanofili ili...
gedza.73 gedza.73 20:13 18.01.2017

Re: .

rade.radumilo
Baš zbog toga nijedan narod na prostoru bivše Juge nije na civilizacijskom nivou da ima funkcionalnu "nezavisnu" državu.

Poput Nemačke. Razbije pola sveta, pobije 6 miliona ljudi i dostigne civilizacijski nivo da ima funkcionalnu nezavisnu državu.

Rade
par metara plaže postane bitnije u životu od trabunjanja umobolnih kriminalaca u mantijama

Nisam razumeo. Ko su umobolni kriminalci u mantijama u sukobu Slovenije i Hrvatske oko par metara plaže?
Možda misliš na Prevlaku?
Ili na hrvatskog Deda Mraza u mantiji koji se pokajao zbog pogrešne narudžbee srpske čokolade?


edit
Klinac 'doneo' priču iz škole koju im je ispričao nastavnik.
Pop iz unutrašnjosti Srbije, pored ostalih usluga, nudi švercovanje iz pakla u raj za 10 000 eura.

Desetka za inventivnost.
Ja bi mu odmah dao kredit da kupi kombi. Na rate, bez kamate.
poput

ima i prikladno ime
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:16 18.01.2017

Re: .

uros_vozdovac
predatortz
vrabac_u_steni
Srpski nacionalisti su, gotovo po pravilu, prozapadni.


Ova izjava baš i nema nekog utemeljenja u istoriji.


Mislim na posleratnu istoriju.

anglofili, ili germanofili ili...

...frankofili (naročito za De Golovog vakta).

A ne spominjem francuskog Čiču bezveze, poznat je njegov odnos prema NATO, američkom prisustvu u Evropi i odnos prema Rusiji.
gedza.73 gedza.73 20:45 18.01.2017

Re: .

Rade
Gomila Evropskih zemalja je imala komunjarsku vlast i sve uz to što ide.

Ne. Oni nisu imali 'komunjarsku' vlast oni su imali socijalističke demokratske vlasti.

To je ogromna razlika naspram jugoslovenskog monarhističko-lenjinističkog uređenja u kome jedna naduvena partijska luda, koja je sama sebe proglasila za pesnika i koja je dala sebi za pravo da određuje šta je umetnost (Zogović) može da proziva Miroslava Krležu kako negativno utiče na omladinu, štetno i demobilizatorski, kako je podlegao dekadetnoj estetici trulog zapada i kako je skrenuo sa linije Partije.

Komunizam (čast komunistima idealistima koji su gore prošli od svojih partijskih drugova nego demokrate i monarhisti) u Srbiji nije imao veze sa socijalizmom na zapadu.

Da smo mi imali njihov oblik, kako ti kažeš, komunjarske vlasti nakon rata mi danas ne bi bili ovde gde jesmo. I ja ne bi imao protiv tog uređenja ništa čak bi bio pristalica (ako bi me svrstavao u neki obor možda bih se najkomotnije osećao u socijaldemokratskojtradicionalnopatriotskoj štali).

Rade
Zašto bi meni bio kriv moj pokojni deda za moje izbore u životu? Možda ti svoje pogrešne odluke pravdaš izborima svojih predaka?


Kucaš na pogrešna vrata.
Moji preci nisu krivi za moje izbore već zaslužni. Oni su me vaspitavali, usmeravali, ja sam oni.
Ja živim na njihovoj zemlji, oni su moje imanje uređivali. Svaka generacija se trudila koliko je mogla da nešto novo dozida i dokupi a da staro očuva i ponovi.
Tako se kući kuća, tako se zida država.
validni validni 00:36 19.01.2017

Re: .

Ne, jebeš državu koja nije umela da omogući Srbima da kupe hektar u Trentinu za deset hiljada evra već je omogućila Italijanima da umesto da plate skoro 200 000 evra za voćnjak u svojoj državi kupe kvalitetno imanje po daleko nižoj ceni u Srbiji i time dobiju mogućnost da izvoze na rusko tržište a svojim paorima onemogući da licitiraju za zakup državnog zemljišta.


abre lupetaš o jabukama a pojma nemaš o tome, samo si nešto načuo pa puštaš filmove:

U Srbiji se ne prepakuju Poljske jabuke -skupo je to brate vozati par hiljada kilometara

U italiji, u Južnom Tirolu ne može da se kupi zemlja a ni voćnjak - neće niko da proda, odolevali su ponudi od 1M€ za hektar

Italijani imaju hiperprodukciju jabuka, tako da se ne podižu novi zasadi

Italijani nemaju interes da kupuju zemlju kod nas da bi podizali voćnjake (imaju svoje) radi izvoza u Rusiju - oni to nikada nisu prestali da rade

1 Ha pod jabukama kod nas, košta ne manje od 50K€, toliko su investirali samo oni kojima su pare pale sa neba (čitaj: paradržavna mafija koja je dobila subvencije) i koji su imali "zdravu" ideju da te voćnjake prodaju nekom iz EU - to se nije desilo, ali jeste da su iz EU kupili sadnice, mreže, stubove, mehanizaciju, čak i tehnologiju koja baš i nije primerena našem podneblju, danas se sa tih voćnjaka prodaje jabuka po daleko nižoj ceni od 1€ za kg koliko je bilo planirano

Srbija u ukupnom uvozu jabuka u Rusiju učestvuje sa impresivnih 3%, Poljska mnogo više prvenstveno zato što je bliža (jeftiniji transport) i zato što su Rusi navikli na njihove sorte

Poljska je iz predpristupnih fondova EU dobila 100 milijardi € za investicije u poljoprivredi, tu lovu niko nije pokrao i ona je završila baš za te svrhe, da bi se posle prijema u EU smanjila ekonomska migracija iz Poljske

freehand freehand 02:22 19.01.2017

Re: .

pobije 6 miliona ljudi i dostigne civilizacijski nivo da ima funkcionalnu nezavisnu državu.

Bože...
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:49 19.01.2017

Re: .

principessa_etrusca
Koliko se sećam, tih deset godina (od Titove smrti 1980. do 1990.) bile su vrlo prozapadne u Srbiji, uprkos "srbovanju" i Memorandumu SANU.

Моје сећање је друкчије.

За мене је осамдесетих умрла нада да ће у тој земљи бити боље, просперитетније, слободније. Анални медиокритети као Стане Доланц, Дража Марковић, Бранко Микулић, да именујем само тројицу, ушанчили су се на својим позицијама са једном једином намером: да задрже статус кво. То безидејно друштванце је вртело једну једину плочу, "И после Тита, Тито".

Оно што је стварно жалосно је да то људи ни данас не могу да виде.


A Мика Шпиљак? Он је мој омиљени прозападни комунистички политичар.
Сетих се древне питалице: зашто Мика Шпиљак пред спавање везује мараму око главе? Одговор је крајње једноставан: да би знао, након буђења, где му је дупе а где му је глава.
Иначе, дупе му је стално било окренуто ка Западу. Мика Компас.
vlad_aleksh vlad_aleksh 10:04 19.01.2017

Re: .

gedza.73

Miloševič, komunistički aparatčik, izvodi tenkove i vojsku sa petokrakom na čelu na svoje građane koji nose srpsku trobojku, osvaja vlast i ostalo je istorija.


Био сам дете тада, али добро памтим - саобраћајна милиција тог дана није ништа радила. Два тенка су прошла на жуто, један чак и на црвено, а да нико од возача није касније одговарао. Једног чику тенк је замало прегазио на пешачком, па га је тај исти чика пљунуо. И гле апсурда, уместо да ухапсе возача, они ухапсили пешака. Чику. Много година касније сазнао сам да је тај чика био неки музикант, Преле.
highshalfbooze highshalfbooze 10:37 19.01.2017

Re: .

vlad_aleksh

A Мика Шпиљак? Он је мој омиљени прозападни комунистички политичар.
Сетих се древне питалице: зашто Мика Шпиљак пред спавање везује мараму око главе? Одговор је крајње једноставан: да би знао, након буђења, где му је дупе а где му је глава.
Иначе, дупе му је стално било окренуто ка Западу. Мика Компас.

Mika Špiljak je bio dežurna meta za pravljenje viceva, ali ih je prihvatao sasvim drugačije od ovog koji se stalno nešto ljuti i žali, kuka, nariče...
Evo jednog intervjua iz 1969.
gedza.73 gedza.73 12:10 19.01.2017

Re: .

validni
abre lupetaš o jabukama a pojma nemaš o tome, samo si nešto načuo pa puštaš filmove:

U Srbiji se ne prepakuju Poljske jabuke -skupo je to brate vozati par hiljada kilometara

Aj se kladimo u sto eura. Što samo Blogi lako da zarađuje pare.
I ne samo poljske već i jabuke iz Italije. Dolaze u refuzu u plastičnim posudama (zelene, iz istih kupuješ lubenice) i prepakuju se za Rusiju.

Poljska mnogo više prvenstveno zato što je bliža (jeftiniji transport) i zato što su Rusi navikli na njihove sorte



Le autorità russe hanno distrutto 700 tonnellate di mele importate dalla Polonia nonostante l'embargo.

Lo riporta Polskie radio. Il divieto dell'import della frutta e verdura è stato introdotto dalla Russia ad agosto del 2014
, in seguito alle sanzioni dell'Ue contro la Mosca per via della crisi in Ucraina.


"Qualche mese fa c'è stata una conferenza - ha osservato Jan - in cui un giornalista ha chiesto a Putin perché i russi continuavano a trovare così tante mele polacche nei supermercati anche se c'è un embargo, e Putin si è rifiutato di rispondere alla domanda.


“Il mercato delle mele polacche è piuttosto difficile – ha detto al quotidiano economico inglese Anna Staszewska, responsabile export di Eurosad, un'organizzazione di produttori che aggrega oltre 30 aziende per 700 ettari di frutteti – I coltivatori della Polonia sono quelli più colpiti dall'embargo russo”.


validni
Italijani nemaju interes da kupuju zemlju kod nas da bi podizali voćnjake (imaju svoje) radi izvoza u Rusiju - oni to nikada nisu prestali da rade

E l’embargo colpisce non solo prodotti freschi (oltre a kiwi e mele

sono stati “respinti” dalle frontiere russe 39,4 milioni di chili di mele italiane, soprattutto della varietà Granny Smith

Copiando questa tecnica collaudata, le aziende italiane possono bypassare l’embargo di Mosca con il passaggio attraverso altro Paesi. Come il Montenegro e la Serbia, che non compaiono nella lista nera dei “nemici e bannati” da Putin.


Ukratko. Ruski embargo je pogodio Poljsku i Italiju (vraćene tone i tone italijanskih jabuka), oduzete krijumčarene pojlske jabuke pa oni traže alternativne pravce pokušavajući da odrade izvoz preko Crne Gore i Srbije.

Validni
U Srbiji se ne prepakuju Poljske jabuke -skupo je to brate vozati par hiljada kilometara

Da je samo 'vozati par hiljada' onda bi bio u pravu. Razlika je negde do 2 000 km, našima za Rusiju skoro niko ne traži cemtove, šoferi su jeftiniji, kamioni mogu i sa euro 3, izlazni pdv, poljska subvencija...

Italijani imaju hiperprodukciju jabuka, tako da se ne podižu novi zasadi

Kažeš ti. A koliko imaš hektara voća u Italiji? Čudno mi malo što baba prodaje pet hektara (trenutno u renti pod ratarskim kulturama) pošto više ne može da izdrži kom+nkurenciju jer nema pojma odakle dolazi jeftinije voće i zašto neće da kupuju njihovo.

Italijani nemaju interes da kupuju zemlju kod nas da bi podizali voćnjake (imaju svoje) radi izvoza u Rusiju - oni to nikada nisu prestali da rade

Opet ti ponavljam da kupuju (doduše za voćnjake ne znam to zna Free ali za ratarske kulture kupuju).
Rusi su vratili Fiatu pre neku godinu sve Dukato kombije pa su morali da prave placeve za njihov smeštaj.

Pogledaj na jednom italijanskom proizvodu, kog dosta koriste žene, šta piše gde je proizveden (iako sav repromaterijal ali sav dolazi iz It) kako bi mogli da izvoze u Rusiju jer iz It ne mogu (tamo im ostali skoro samo magacinski prostori)

Poljska je iz predpristupnih fondova EU dobila 100 milijardi € za investicije u poljoprivredi, tu lovu niko nije pokrao i ona je završila baš za te svrhe, da bi se posle prijema u EU smanjila ekonomska migracija iz Poljske

To sam ja i pričao. Nisu dali zemlji koja ima komunistički režim (Milošević and Ortaci).

1 Ha pod jabukama kod nas, košta ne manje od 50K€, toliko su investirali samo oni kojima su pare pale sa neba (čitaj: paradržavna mafija koja je dobila subvencije)

I to sam rekao Friju da me ne vuče za jezik misleći upravo na to.
gedza.73 gedza.73 12:21 19.01.2017

Re: .

freehand
pobije 6 miliona ljudi i dostigne civilizacijski nivo da ima funkcionalnu nezavisnu državu.

Bože...

De si bre Free?
Ovako kad visi u vazduhu zvuči zlokobno (jesam ja dobro razumeo da te nešto prozivaju za neko antisemitsko vređanja Srđana F?).

rade.radumilo
Baš zbog toga nijedan narod na prostoru bivše Juge nije na civilizacijskom nivou da ima funkcionalnu "nezavisnu" državu.

A moj odgovor (osnosno pitanje) jel' je Nemačka dovoljno civilizacijska da ima nezavisnu državu posle pokolja šest miliona ljudi.

Koja zemlja je dovoljno civilizacijska i koja nije ubijala svoje i tuđe građane da bi zaslužila nezavisnost.

Malo jasnije?
predatortz predatortz 12:30 19.01.2017

Re: .

A moj odgovor (osnosno pitanje) jel' je Nemačka dovoljno civilizacijska da ima nezavisnu državu posle pokolja šest miliona ljudi.


Moje pitanje je sledeće:

Ako je za EU uredu da se u Vukovaru, zbog 200 streljanih ratnih zarobljenika, ne sme da piše ćirilicom, koliko milenijuma niko u Srbiji i Bosni ne bi smeo da progovori nemački ili hrvatski?

Inače, moja teorija je da Nemcima i Hrvatima treba uskratiti svaki oblik samostalnog vođenja države. Ta dva naroda su pokazala neviđen zverski kapacitet i treba ih držati na oku. Da ne bude zabune, ne smatram sve Nemce i sve Hrvate za zveri. Smatram da ih oni što ih vode lako uvedu u zločin.
validni validni 13:13 19.01.2017

Re: .

@gedza.73
ne znam kako bih ti rekao osim: ja sam u poslu sa jabukama, a o bauku komunizma.. to ti bolje sa drugarima uz pivce i preko neta
krkar krkar 15:36 19.01.2017

Uvoz paljanskih srbofašista

predatortz

Inače, moja teorija je da Nemcima i Hrvatima treba uskratiti svaki oblik samostalnog vođenja države.


Malo li je u Srbiji bilo autohtonih fašista nego su baš morali da se uvoze i ovi bosanski?


gedza.73 gedza.73 16:10 19.01.2017

Re: .

validni
ne znam kako bih ti rekao osim: ja sam u poslu sa jabukama

Ne verujem ti.
Ako i jesi onda ne znaš šta se dešava na tržištu.
Prosto ne mogu da poverujem da neko ko je 'u poslu sa jabukama' tvrdi kako je slobodan uvoz jabuke u Rusiju iz Italije i iz Poljske dok traju ruske kontrasankcije Evropi.
osim ako si hladnjačar. Njima i da stavljaju 'klince pod nokte' neće da priznaju reizvoz.
Noću se prepakovavala (uglavnom zimski meseci, prošle mnogo više, ove puno manje), stavljale etikete, do sedam osam žena i jedan, dva muškarca u kontroli.

validni

bre lupetaš o jabukama a pojma nemaš o tome

Ja ne bih bio baš eksplicitan kao ti ali ovi tvrde potpuno suprotno od tebe


ti
Italijani nemaju interes da kupuju zemlju kod nas da bi podizali voćnjake (imaju svoje) radi izvoza u Rusiju - oni to nikada nisu prestali da rade

oni
sono stati “respinti” dalle frontiere russe 39,4 milioni di chili di mele italiane

oni
In risposta alle sanzioni imposte dall'UE alla Russia in seguito alla sua politica verso l’Ucraina, la Russia ha bloccato dal 1 agosto la maggior parte delle importazioni di frutta e verdura dalla Polonia e da altri paesi dell’Unione Europea.

Neko lupa, da mi je samo znati ko. Ti ili oni. Jedino ako su Rusi u međuvremenu ukinuli sankcije.
le aziende italiane possono bypassare l’embargo di Mosca con il passaggio attraverso altro Paesi. Come il Montenegro e la Serbia, che non compaiono nella lista nera dei “nemici e bannati” da Putin.


Il mercato delle mele polacche è piuttosto difficile – ha detto al quotidiano economico inglese Anna Staszewska, responsabile export di Eurosad, un'organizzazione di produttori che aggrega oltre 30 aziende per 700 ettari di frutteti – I coltivatori della Polonia sono quelli più colpiti dall'embargo russo”


Ovi navodi su u potpunoj suprotnosti sa tvojim komentarom. Svi citati tvrde da su Italijani i Poljaci pogođeni zabranom uvoza u Rusiju, da mogu eskivirati sankcije preko Srbije i Crne Gore samo Validni tvrdi drugačije.

Ne raspravljaš se ti sa mnom već sa navodima i ljudima kojima, bar ja, verujem više nego tebi na reč.

to ti bolje sa drugarima uz pivce i preko neta

Ovo kao neka uvreda? Ne znam odakle vam da sam ljubitelj pečenja i piva? Zbog avatara?

freehand freehand 16:49 19.01.2017

Re: .

(jesam ja dobro razumeo da te nešto prozivaju za neko antisemitsko vređanja Srđana F?).

Ti znaš da se ovim "jel istina" da te "neko" okrivljuje za "nešto" a naroičito za antisemitizam služe samo sitne žbirovske pizde? Ili ne znaš? Ako znaš - dobro ti stoji, ako ne znaš eto - sad znaš.
gedza.73 gedza.73 16:58 19.01.2017

Re: .

sitne žbirovske pizde


Dobro, Free, izvini za sve, ne bih se ja više upuštao u rasprave sa tobom.
freehand freehand 17:00 19.01.2017

Re: .

gedza.73
sitne žbirovske pizde


Dobro, Free, izvini za sve, ne bih se ja više upuštao u rasprave sa tobom.

Nisam ja problem, Gedžo, sa mnom je lako. Ali citiranje abrova i gledanje kroz rupu na novinama a onda navođenje u aluzijama toga što "neki kažu" (a možda i ne kažu, al ti dođe zgodno u razgovoru) je baš loša stvar.
blogovatelj blogovatelj 18:23 19.01.2017

Re: .

ne znam kako bih ti rekao osim: ja sam u poslu sa jabukama


Kladi se onda, imaš laganih $100.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:41 19.01.2017

Re: .

ne znam kako bih ti rekao osim: ja sam u poslu sa jabukama


E ovo me zinteresova.
Pa kad si u tom poslu, a kažeš da je preskupo dovoziti jabuke ovde pa odave ih slati u Rusiju, a ne može niko osporiti činjenicu da je reeksporta bilo, znači li to da postoji način da se samo urade takvi papiri, a da roba iz Poljske, kao srpska, ide za Rusiju?
To jeste teoretski moguće, ali da bi se praktično izvelo mora da postoji mnogo ozbiljna organizacija u kojoj bi morali da učestvuju jači igrači od nekih naših, poljskih i rukih mešetara sa divljim firmama.
gedza.73 gedza.73 19:04 19.01.2017

Re: .

blogovatelj
validni
ne znam kako bih ti rekao osim: ja sam u poslu sa jabukama


Kladi se onda, imaš laganih $100.


DW
Izvoz preko posrednika

U početku je voćarima bilo zaista teško, tako da su morali da spuštaju cene. Ali od marta 2015. situacija se poboljšala. Prodaja je porasla za 47 odsto u odnosu na prošlu godinu. Poljske jabuke su na veliko kupovale Belorusija i Srbija, čija je pak velika mušterija – Rusija.
Prema poljskom trgovinskom portalu Sadyogrody.pl, u trgovini između Srbije i Rusije dominirala je jeftina vrsta jabuka ajdared, a to je vrsta koju najvećim delom uzgajaju baš poljski voćari.



hcm
To jeste teoretski moguće, ali da bi se praktično izvelo mora da postoji mnogo ozbiljna organizacija u kojoj bi morali da učestvuju jači igrači od nekih naših, poljskih i rukih mešetara sa divljim firmama.


Upropastio sam Filipu blog. Filipe, izvini, pretvorio sam ti temu u 'znanje-imanje'

U pravu si Huči. Upravo je tako i išlo.
KAo i 'jabukar pod konac' (proverio ime pa se setio, nisu se tako zvali pre sedam, osam godina, iz okoline su, poduža priča) to ti je kao Čelarevo niklo 'za noć'.
validni validni 20:50 19.01.2017

Re: .

gedza.73
validni
ne znam kako bih ti rekao osim: ja sam u poslu sa jabukama

Ne verujem ti.


od volje ti.. nisam rekao da je izvoz EU jabuka slobodan, već da postoji.. radi se na raznorazne načine, ali uz pokroviteljstvo Rusije, pogotovo za jabuku iz Poljske i Italije.. a to što kmeče preko neta, pa naravno da kmeče - participiraju za nadoknadu štete od embarga..

argumenti su ti zasnovani na saznanjima sa neta - ne vređam te, samo te svrstavam među internet sveznadare
gedza.73 gedza.73 21:01 19.01.2017

Re: .

validni
argumenti su ti zasnovani na saznanjima sa neta - ne vređam te, samo te svrstavam među internet sveznadare

Ajd ovako. Moram da potegnem argument 'čiji je duži' mada nerado.
Citati sa neta su da ne bi samo meni verovao na reč.
Sva saznanja su lična. Da te ne gnjavim što neki smanjuju nektarinu i breskvu, drugi jabuku a povećavaju vinovu lozu, treći menjaju sorte jabuke.

Saznanja sa neta? Ne. Dosta dobar sam prijatelj sa čovekom (i njegovom porodicom) čije ime znaju svi vodeći voćari od Francuske do Novog Zelanda. Svi konzorci i coperative iz Alto Adige i većina velikih proizvođača jabuka u Poljskoj.


predatortz predatortz 00:20 21.01.2017

Re: Uvoz paljanskih srbofašista

krkar
predatortz

Inače, moja teorija je da Nemcima i Hrvatima treba uskratiti svaki oblik samostalnog vođenja države.


Malo li je u Srbiji bilo autohtonih fašista nego su baš morali da se uvoze i ovi bosanski?






Ok, ja sam uvezeni fašista.
Šta si ti, koji uporno zazivaš okupaciju Srbije tvrdeći da su Srbi nesposobni da vode državu, a i na Terazijama bi vešao?

Nemoj ovo shvatiti kao odgovor tebi, ili želju za nekakvom komunikacijom. Više je podsetnik ostalim na tvoje licemerje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana