Sport

Tenis, braćo, tenis, a ne vozovi i praporci!

NNN RSS / 15.01.2017. u 20:45

4DMFcls_.jpg

Počinje AO i praktično počinje nova teniska sezona, koja preti da bude najzanimljivija u novijoj istoriji. Pitanja koja se nameću su da li će se Novak (i kada) vratiti na vrh, da li će Mari moći da održi nivo iz prethodne sezone, da li  će se Rodžer i Rafa vratiti u vrh (i koliko će uopšte izdržati), da li će se još neko priključiti (Raonić. Nišikori, Vavrinka...), koliko će moći da se uzdignu mlađi (Tim, Kirjos, Zverev...), da li se konačno vraća del Potro (i Tipsa :)), kako će Kecmanović da se snađe među seniorima...

Što se samog Australian Opena tiče, ja sam k'o na iglama :D
najviše zbog Novaka, naravno, da li će da se izdigne iznad petomesečne krize (i po stoti put zapušiti usta dežurnim dušebrižnicima).
Novak (rekorder sa 6 titula ovde) kreće protiv Verdaska (koji je imao 5 meč-lopti u Dohi i prošle godine je u 1. kolu, posle maratona, eliminisao Nadala... pa posle neko neka kaže da je žreb čista slučajnost).
Prošli AO je bio prvi GS u istoriji na kome je učestvovalo 3 igrača sa 10+ GS titula. Ove godine Velika trojka je ponovo na okupu (sa velikim očekivanjima), ali Mari se nada da će konačno moći da se nazove legitimnim članom "Velike četvorke". Ovo mu je prvi GS koji započinje kao 1. nosilac i stvarno deluje mnogo ozbiljnije od kako je postao otac (čovek je od poslednjih 14 turnira na kojima je učestvovao stigao do 13 finala od kojih je dobio 9). Ujedno je rekorder po broju nekog GS finala bez titule (ovde ih je izgubio već 5; od Novaka 4 i pre toga od Federera).
Federer se vraća posle duge pauze, pa kreće tek sa 17. mesta i žreb mu (eventualno) donosi u 3. kolu Berdiha, u 4. Nišikorija i u četvrtfinalu Marija (i Vavrinka je u toj polovini, koji u 1/8 može da naleti na svog "drugara" Kirijosa, ako pre toga izbaci Troickog...).
Što se Nadala tiče, on je kao 9. nosilac u Novakovoj polovini i može se sa njim sastati ako eventualno izbaci Raonića...
Od naših su još tu Troicki (koji i "otvara" AO večeras u 1 protiv Džumhura) i Lajović (igra večeras, ne pre pola 5). Nema Tipse, ni Delpa, igra stari Has...

Kod žena nema GS šampionki: Ane (koja se penzionisala), Kvitove (koju je neka budala ranila), Azarenke (koja se skoro porodila)...
1. nosilac je Kerber, koja ujedno i brani titulu, 2. Serena koja juri rekord(e), od naših igra samo Jelena (koja u 1h "otvara" AO portiv Zigmund).

Linkovi sa satnicom i rasporedom i kosturima žreba (malo pleonazma nikog nije ubilo)

... i naravno:

Nikola Jokić #NBAVote

Opširnije u komentarima :)



Komentari (249)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

little_radojica little_radojica 10:58 17.01.2017

Re: ***

cassiopeia
Ima li neki live gde ne mora da se registruje?


Па реко ја још јуче да има на официјелном сајту АО бесплатно, врх стриминг

larisa_bg larisa_bg 18:40 17.01.2017

Re: ***

nowhereman

Ima li gde da se gleda preko interneta?


Upravo pokušavam da pronađem live stream, ali nešto ne ide...

Help!




Na OVOM SAJTU možeš da nađeš i gledaš uživo SVE sportske prenose. Nema reklama, nema komentatora, kad ti iskoče one reklame pre prenosa, samo sačekaj da same nestanu, nemoj da ih gasiš, jer će onda beskonačno da iskaču.
NNN NNN 10:11 17.01.2017

Đoković - Verdasko

Biju Srbi...
od početka Novak krenuo da šamara 6:1 prvi set
nije ni malo ličilo Dohi,
kao da je to upalilo neke alarme...
U drugom Verdasko krenuo brejkom, ali je Novak odmah ribrejknuo,
pa opet brejk...
ono što mi se sviđa (videćemo koliko je dobro) je što Novak ne štedi Verdaskov forhend,
nego se piče, videćemo koliko će da izdrže...
Španac u drugom pogađa ko lud (ni to nije realno na duže staze)
videćemo koje adute može Novak da izvuče.
nowhereman nowhereman 10:22 17.01.2017

Re: Đoković - Verdasko

pa opet brejk...


Brejkom ću te, brejkom ćeš me.


AlexDunja AlexDunja 10:26 17.01.2017

Re: Đoković - Verdasko

videćemo koje adute može Novak da izvuče.

samo da popravi procenat prvog servisa, ostalo će verdasko pukotina
NNN NNN 11:00 17.01.2017

Re: Đoković - Verdasko

2:0 za Novaka
7:6 (4) e ovo već liči na pravu pičnjavu sa Verdaskom
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:11 17.01.2017

Re: Đoković - Verdasko

Dok gledamo Novaka, izašao je sutrašnji raspored. Evo naših:

02:30 Jo-Wilfried Tsonga - Dusan Lajovic
03:00 Jelena Jankovic - Julia Goerges
04:00 Paolo Lorenzi - Viktor Troicki
05:30 Gabriela Dabrowski & Michaella Krajicek - Oksana Kalashnikova & Aleksandra Krunic
NNN NNN 11:17 17.01.2017

Re: Đoković - Verdasko

Gazda će da gleda JJ
vcucko vcucko 11:24 17.01.2017

Re: Đoković - Verdasko

Milutin Milošević
Dok gledamo Novaka, izašao je sutrašnji raspored. Evo naših:

02:30 Jo-Wilfried Tsonga - Dusan Lajovic
03:00 Jelena Jankovic - Julia Goerges
04:00 Paolo Lorenzi - Viktor Troicki
05:30 Gabriela Dabrowski & Michaella Krajicek - Oksana Kalashnikova & Aleksandra Krunic

Da ne mračim, ali ovde samo Kozak ima šanse.
Doduše, ne znam za ženske parove...
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:26 17.01.2017

Re: Đoković - Verdasko

Gazda će da gleda JJ

Taman u sred noći!
NNN NNN 11:41 17.01.2017

Re: Đoković - Verdasko

3:0
6:1 7:6 6:2
takoreći rutinski (koliko je to moguće protiv ovakvog protivnika)

u 2. kolu ga čeka verovatno Istomin,
ako uspe da dokrajči Dodiga,
koji je poznat (u singlu) po tome što je jedini uzeo set ovde Đokoviću 2011.
(doduše u TB, pa sledeći bio krompir)
arcins arcins 11:56 17.01.2017

100 i kusur aseva

Ivo i Horacije, izgleda, igraju do groba*.



*Klikeraški žargon iz 70-tih.
NNN NNN 12:52 17.01.2017

Re: 100 i kusur aseva

dobio 22:20 !!!
verovatno je dehidrirao, pa će morati da ga navodnjavaju do prekosutra.
Postoji (teoretska) šansa da se sastanu Štepanek i Karlović u 3. kolu (zajedno imaju preko 76 godina)!
AlexDunja AlexDunja 17:07 17.01.2017

Re: 100 i kusur aseva

Ivo i Horacije, izgleda, igraju do groba*.

ume ivo i da izgubi meč kad ubaci preko sedamdeset komada
aseva...davno je bilo, ne sećam se sa kim je igrao, al desilo se.
morala sam da upamtim podatak:))
arcins arcins 13:41 17.01.2017

Liči

Pironkovs me podseća na Aleksandru Godfroa
cassiopeia cassiopeia 09:20 18.01.2017

Re: Liči

arcins
Pironkovs me podseća na Aleksandru Godfroa


Što se krstiš? Aleksandra je baš lepa žena.
NNN NNN 09:28 18.01.2017

Re: Liči

Aleksandra je baš lepa žena

Sećam se kad je bila brucoš u Patrisu
arcins arcins 11:48 18.01.2017

Re: Liči

cassiopeia
Aleksandra je baš lepa žena.


Slažem se...
NNN NNN 01:08 18.01.2017

2. kolo

Ono što je vezano za 2. kolo, a o čemu mnogi ne razmišljaju je da je već polovina učesnika ispala,
a praktično tek je počelo! (briljiram )

I već su dueli malo interesantniji,
za početak umorni Nišikori, protiv odmornog Šardija...
(ali iz opravdanih razloga ću da prespavam mečeve ove noći, uključujući i ove gde igraju naši)
02:30 Jo-Wilfried Tsonga - Dusan Lajovic
03:00 Jelena Jankovic - Julia Goerges
04:00 Paolo Lorenzi - Viktor Troicki
05:30 Gabriela Dabrowski & Michaella Krajicek - Oksana Kalashnikova & Aleksandra Krunic


Od viđenijih faca Federer bi trebalo digra ne pre 4h kao i zemljak mu (obojica protiv Amera, kojih večeras nastupa 6 u muškoj konkurenciji, kao u nekim prošlim vremenima...)
A ako Sepi bude igrao kao pre dve godine, možda i meč sa Kirijosom bude gledljiv (neće da počme pre 8h).
Mari zatvara današnji program na RLA
little_radojica little_radojica 04:19 18.01.2017

Re: 2. kolo

za početak umorni Nišikori, protiv odmornog Šardija...


Нишикори га размонтирао, сад ће имати времена да се одмори.

02:30 Jo-Wilfried Tsonga - Dusan Lajovic
03:00 Jelena Jankovic - Julia Goerges
04:00 Paolo Lorenzi - Viktor Troicki


Цонга размонтирава Лајовића, али је ЈЈ добро почела, направила брејк. Још мало па и Тоицки па опет њих двоје (а знамо их) у дуету кидају живце

Тренутно је ЈЈ у проблему, одбранила је брејк-лопту, сад ђускају.

Додао бих још на листу потенцијално занимљивих мечева Зверев-Изнер, они су управо почели.
little_radojica little_radojica 04:30 18.01.2017

Re: 2. kolo

Тренутно је ЈЈ у проблему, одбранила је брејк-лопту, сад ђускају.


Претрпела. Спасила неколико брејк-лопти, имала и своје прилике да добије гем, али авај. Међутим, одмах је уследио рибрејк 5-3, сад сервира за сет.

П.С. Сад видим није то онај Зверев...
little_radojica little_radojica 04:40 18.01.2017

Re: 2. kolo

ЈЈ добила први сет 6-3, али уз невероватну статистику. Винери 3-16(!), грешке 8-25

Цонга докрајчила Лајовића 6-2, 6-2, 6-3

Троицки ће ипак још мало да сачека, Хасе и Мајер су у дублу, на терену на ком он треба да игра, преокренули други сет и одвели меч у трећи.
little_radojica little_radojica 04:56 18.01.2017

Re: 2. kolo

Гергес наставља да бомбардује (винери 4-24, грешке 12-35), али је ЈЈ опет имала брејк предности на почетку другог сета, који је сад Гергес вратила (2-3)

На моменат је изгледало да је Керберица у озбиљном проблему - изгубила други сет у тај-брејку и одмах брејкнута на почетку другог. Међутим, експресно је вратила брејк и освојила још један. Сад ђускају на њен сервис при 3-1.
little_radojica little_radojica 05:29 18.01.2017

Re: 2. kolo

ЈЈ стрпљиво, искусно, долази до брејка у 9. гему и рутински завршила меч (6-3, 6-4). Гергес се коцкала, играла храбро, агресивно, освајала атрактивне винере (33-9), али освајала једва 28% на други сервис и доста терала лоптицу у аут (грешке 44-15). Јанковићкин ритерн је био одличан и уопште, добро је изгледала на терену.

Кербер је ипак сломила Витхоефт (6-2, 6-7, 6-2) и добила рођенданску песму од публике на РЛА.

Миша Зверев и Изнер играју јако неизвесан меч, по свему судећи и други сет иде у тај-брејк (први добио Изнер). Вавринка и Бердић гурају рутински сваки противу свог Амера.

Ускоро почиње Троицки, а њега је увек занимљиво гледати и наравно, Федерер
little_radojica little_radojica 08:24 18.01.2017

Re: 2. kolo

Рођа добио 3-0 (7-5, 6-3, 7-6), али се млађани Рубин добро показао. Рођа је сервирао одлично, направио 17 асова.

Изнер и Миша Зверев су изгледа решили да пробају да оборе јуче постављен рекорд од 84 гема у једном мечу на АО. Ипак, одиграли су "само" 66. Зверев је направио невероватан прекрет и од 0-2 стигао до 3-2 (6-7, 6-7, 6-4, 7-6, 9-7) након 4 сата и 10 минута игре.

Троицки и Лоренци се приближавају трећем сату. Троицки по обичају убедљиво добија, па убедљиво губи сетове. Трећи сет је трајао преко сат времена а добио га је Троицки у тај-брејку. Тренутно су на пола четвртог у којем су егал (6-3, 1-6, 7-6, 3-3, ђускају на Лоренцијев сервис).

Milutin Milošević Milutin Milošević 08:58 18.01.2017

Re: 2. kolo

ЈЈ стрпљиво, искусно, долази до брејка у 9. гему и рутински завршила меч

Rezultat je dobar, ali su mogle još malo duđe da ostanu na terenu
little_radojica little_radojica 08:58 18.01.2017

Re: 2. kolo

Троицки и Лоренци играју пети сет. Четврти који је трајао скоро сат времена је преломио Лоренци, а и на почетку петог сета је некако моментум био благо на његовој страни. Међутим, Троицки је, након што је спасио малопре три везане брејк-лопте и некако освојио гем на свој сервис, коначно реализовао тек другу брејк-лопту у целом мечу (од 9 комада) за вођство од 3-1!
little_radojica little_radojica 09:21 18.01.2017

Re: 2. kolo

Страшна неправда је сад учињена Троицком. Поновљен је поен (брејк-лопта) након Соколовог ока (који је показао да је Викторова бекхенд паралела ипак лизнула линију) иако Лоренци није ни теоретски могао до лопте. Виктор се расправљао са судиницом на српском "што ми то радиш? Па био је тамо!". Срећом, добио је поновљени поен (направио брејк за 5-3), а "посветио" га је баш судиници пригодном гестикулацијом и урликом

Користи прву меч лопту и након 3 сата и 47 минута игре иде даље!
cassiopeia cassiopeia 09:22 18.01.2017

Re: 2. kolo

little_radojica


Radojice, ala si se raspisao

p.s. Hvala za komentar za link, nisam čitala pažljivo komentare pre no što sam pitala
NNN NNN 09:25 18.01.2017

Re: 2. kolo

već u 3. kolu imamo Berdih - Federer
Berdih ga je dobijao 2010. u QF Vimbldona i 2012. u QF USO
poslednji put ovde je prošle godine Federer lagano dobio u QF

Miša Zverev pod stare dane igra najbolji tenis (mada ako stigne do 4. kola, što bi mu bio najveći uspeh u karijeri ide na Marija)
NNN NNN 09:30 18.01.2017

Re: 2. kolo

Radojice, ala si se raspisao

Sad imamo i 3. smenu
(ili preciznije nultu, jer je na dalekom istoku)
little_radojica little_radojica 09:34 18.01.2017

Re: 2. kolo

Radojice, ala si se raspisao


Као мали сам хтео да будем спортски коментатор. Кад ме баба чула рекла: "ма бићеш ти сератор"

p.s. Hvala za komentar za link, nisam čitala pažljivo komentare pre no što sam pitala


Ај што се основни текст не чита, али сад се и коментари прескачу
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:25 18.01.2017

Re: 2. kolo

05:30 Gabriela Dabrowski & Michaella Krajicek - Oksana Kalashnikova & Aleksandra Krunic

Izgubile 4:6, 0:6

već u 3. kolu imamo Berdih - Federer
Berdih ga je dobijao

Odraće ga deda
NNN NNN 10:25 18.01.2017

Re: 2. kolo

Троицки и Лоренци играју пети сет.

Troicki više ne ustaje iz kreveta ako ne igra meč u 5 setova
cassiopeia cassiopeia 10:41 18.01.2017

Re: 2. kolo

Кад ме баба чула рекла: "ма бићеш ти сератор"




али сад се и коментари прескачу


NNN NNN 10:50 18.01.2017

Re: 2. kolo

A ako Sepi bude igrao kao pre dve godine, možda i meč sa Kirijosom bude gledljiv

Sredina 5. seta...
little_radojica little_radojica 11:34 18.01.2017

Re: 2. kolo

Браво за Сепија (не волем овог Киргиоса)

Него, и Чилић је надомак испадања
NNN NNN 14:44 18.01.2017

Re: 2. kolo

Страшна неправда је сад учињена Троицком. Поновљен је поен (брејк-лопта) након Соколовог ока (који је показао да је Викторова бекхенд паралела ипак лизнула линију) иако Лоренци није ни теоретски могао до лопте. Виктор се расправљао са судиницом на српском "што ми то радиш? Па био је тамо!". Срећом, добио је поновљени поен (направио брејк за 5-3), а "посветио" га је баш судиници пригодном гестикулацијом и урликом


Šta nam rade Kroati!!!
I to samo zato što su im Talijani prepustili Istru...
treba da im pošaljemo ovakav voz
pa neka gledaju šta će!
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:38 18.01.2017

Naši sutra

02:30 Dustin Brown & Albert Ramos - Nenad Zimonjic & Mischa Zverev
04:00 Denis Istomin - Novak Djokovic
04:30 Daniel Evans & Nick Kyrgios - Dusan Lajovic & Viktor Troicki
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:13 18.01.2017

Re: Naši sutra

U međuvremenu:

ATP Challenger - Koblenz, Germany January 18
Filip Krajinovic 4 6 6 - Adrian Ungur 6 3 4

Od 13:15
Lukas Rosol - Laslo Djere

EDIT: Laslo lako izgubio
little_radojica little_radojica 03:28 19.01.2017

#Трећа смена

104. на свету, млађани Хјеон Чанг из декадентног дела Кореје, управо је одувао "бејби Федерера" са 6-1 у уводном сету! Димитров се отрезнио и одмах на почетку другог сета узео брејк.

Возниацки на РЛА добро почела, добила први сет 6-1, а после ње је Ђоковић, тако да ће то бити ускоро :) Немојте да преспавате.

Допуна: нисам неки стручњак, али овај Корејац, иако заостаје један брејк у другом сету, зна шта ради.

Допуна 2: играју сјајан тенис тренутно, Чунг спектакуларном дијагоналом стиже до брејка у трећем сету (6-1, 4-6, 2-0)
little_radojica little_radojica 05:17 19.01.2017

Re: #Трећа смена

Новак у првом гему који је трајао 15 минута одбранио чак 6 брејк-лопти, па му је Ђоковић у шали понудио да одмах пређу на тај-брејк, што је Истомин одмах прихватио. Истомин одлично игра на почетку, видећемо колико ће издржати. Ево га, искористио 7. брејк-лопту...

Булгар је успео да прокрене трећи сет и сад води 2-1 у сетовима + је управо направио брејк и у четвртом сету (3-2) тако да изгледа ништа од изненађења. Мада, боље Ноле против Димитрова да игра да ми се смире Булгари другари по ФБ, почели су нешто да се ложе откада је овај освојио ону титулу на почетку сезоне.

Едит: ето, док сам претходно написао, Димитрову стао сервис, Чунг је то крајње подло искористио и вратио меч у егал.

Едит 2: не лези враже, повратио се Димитров и добио меч (1-6, 6-4, 6-4, 6-4).

Можда зато што иначе не гледам ове прве фазе, али чини ми се да има неколико веома талентованих младих играча, сви око 20-21 годину. Онај Амер Ноа Рубин, Рус Рубљов и овај Корејац.
little_radojica little_radojica 06:53 19.01.2017

Re: #Трећа смена

Ух, извукао се сад Ноле.

На свих 6 АО које је освојио, никад није заостајао у сетовима, осим у финалима 2008. (Цонга) и 2012. (Надал) и четвртом колу 2013. (Вавринка).

Само је једном изгубио сет у другом колу, 2011. против Ивана Додига, такође у тај-брејку, али то је било при резулату 1-0 и тај меч је добио 3-1.
NNN NNN 07:40 19.01.2017

Re: #Трећа смена

млађани Хјеон Чанг

NJega su pre jedno 2 godina stalno najavljivali kao neku buduću zvezdu,
ali je prošle godine stagnirao.
Čini mi se da smo ga gledali kaka je igrao protiv Đokovića u 1. kolu US Opena 2105. (valjda)
little_radojica little_radojica 07:58 19.01.2017

Re: #Трећа смена

NNN
млађани Хјеон Чанг

NJega su pre jedno 2 godina stalno najavljivali kao neku buduću zvezdu,
ali je prošle godine stagnirao.
Čini mi se da smo ga gledali kaka je igrao protiv Đokovića u 1. kolu US Opena 2105. (valjda)


Сад сам проверио, не УС опен, него баш АО прошле године у првом колу. На УС опену 2015. је стигао до другог кола па испао од Вавринке у три тај-брејка, то му је највећи успех. Али прошле године није играо Вимблдон и Њујорк, можда је био повређен. Мени се сад свидело како се такмичи, али можда је једноставно био такав меч са пуно преокрета.
NNN NNN 08:02 19.01.2017

Re: #Трећа смена

tačno,
gledao sam i taj meč protiv Vavrinke, samo sam sve pomešao
(čini mi se da je Đoković u 1. kolu US Opena 2015. igrao protiv Souze recimo 3x 6:1 )
little_radojica little_radojica 08:08 19.01.2017

Re: #Трећа смена

NNN
tačno,
gledao sam i taj meč protiv Vavrinke, samo sam sve pomešao
(čini mi se da je Đoković u 1. kolu US Opena 2015. igrao protiv Souze recimo 3x 6:1 )


Вау, какво памћење!
Atomski mrav Atomski mrav 10:00 19.01.2017

Re: #Трећа смена

Новак у првом гему који је трајао 15 минута одбранио чак 6 брејк-лопти

Ipak se po jutru dan poznaje.
69 neiznuđenih grešaka, 58% uspešnosti prvog servisa (ako ovi u Blicu nisu nešto pogrešili) - ipak je Nole pobedio sam sebe. Istomin je bio pre svega psihički vrlo dobro pripremljen a cenim da će sad svi da "nanjuše krv" i da Đokoviću neće biti nimalo lako...
little_radojica little_radojica 10:22 19.01.2017

Re: #Трећа смена

Занимљиво је да је убедљиво добио трећи сет кад је убедљиво најгоре сервирао (46% убаченог првог сервиса).

То за лош проценат убаченог првог сервиса је наравно до њега, али Истоминови феноменални сервиси нису. У петом сету је лик имао 76% убаченог првог сервиса и 86% освојених поена на први сервис (само три поена изгубио, све остало на други сервис). Нису то били толико јаки сервиси колико прецизни. Ниједну брејк лопту није дозволио. Прво што је рекао после меча је: "жао ми је Новака, ја сам данас играо тако добро. Никад нисам овако добро играо."
NNN NNN 11:07 19.01.2017

Re: #Трећа смена

69 neiznuđenih grešaka

Prošle godine u osmini pobedio Simona u pet setova u meču koji je "čuven" po tome što je Novak napravio 100 (sto!) neiznuđenih grešaka!

Obično ima neki meč na GS gde se igra loše,
pa ako se to preživi onda...
emsiemsi emsiemsi 12:40 19.01.2017

Re: #Трећа смена

little_radojica
Новак у првом гему који је трајао 15 минута одбранио чак 6 брејк-лопти, па му је Ђоковић у шали понудио да одмах пређу на тај-брејк, што је Истомин одмах прихватио. Истомин одлично игра на почетку, видећемо колико ће издржати. Ево га, искористио 7. брејк-лопту...

Булгар је успео да прокрене трећи сет и сад води 2-1 у сетовима + је управо направио брејк и у четвртом сету (3-2) тако да изгледа ништа од изненађења. Мада, боље Ноле против Димитрова да игра да ми се смире Булгари другари по ФБ, почели су нешто да се ложе откада је овај освојио ону титулу на почетку сезоне.

Едит: ето, док сам претходно написао, Димитрову стао сервис, Чунг је то крајње подло искористио и вратио меч у егал.

Едит 2: не лези враже, повратио се Димитров и добио меч (1-6, 6-4, 6-4, 6-4).

Можда зато што иначе не гледам ове прве фазе, али чини ми се да има неколико веома талентованих младих играча, сви око 20-21 годину. Онај Амер Ноа Рубин, Рус Рубљов и овај Корејац.

Еееее, јебем ти Ноле ... Уууууух !
Љут сам к'о паприка.
AlexDunja AlexDunja 06:50 19.01.2017

novak

konačno počeo da igra
NNN NNN 07:38 19.01.2017

Đoković - Istomin

2:1 sad se lakše diše
inače Uzbekistanca pamtim po meču iz Kanade 2013. kada je otprilike bilo isto ovako i Novak nekako dobio 2:1
little_radojica little_radojica 08:07 19.01.2017

Re: Đoković - Istomin

NNN
2:1 sad se lakše diše
inače Uzbekistanca pamtim po meču iz Kanade 2013. kada je otprilike bilo isto ovako i Novak nekako dobio 2:1


А копајући по претходним резултатима, испада да је Истомин стара муштерија Новаку баш на АО. Од њихових пет мечева, два су била на АО, оба пута га је Ноле избацио у трећем колу у годинама у којим није освајао титуле (2010. и 2014.) Нису играли друге међусобне мечеве на грен слемовима.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 09:10 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

NNN NNN 09:11 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

superzajebano!!!

ajde bre!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 09:18 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

NNN NNN 09:18 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

u Kazahstanu muk!
predatortz predatortz 09:19 19.01.2017

Re: Đoković - Istomin

2:1 sad se lakše diše


Gotovo!
Puče Nole!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 09:19 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

Ili, u malo veselijem ☻ tonu


Milutin Milošević Milutin Milošević 09:20 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

Sreća moja što nisam gledao
NNN NNN 09:20 19.01.2017

Re: Đoković - Istomin

у годинама у којим није освајао титуле

Znači kada igra protiv njega ->
Ovo je otprilike i Nadal imao protiv Fiša,
valjda nikada kada je igrao protiv njega nije osvajao turnir (iako ga je uglavnom pobeđivao)
predatortz predatortz 09:21 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

Milutin Milošević
Sreća moja što nisam gledao


Izgledalo je kao da ih dele dva, tri, mesta na listi.
little_radojica little_radojica 09:21 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

Milutin Milošević Milutin Milošević 09:22 19.01.2017

Re: Đoković - Istomin

Puče Nole!

Ako bi bili optimistični, mogli bi da verujemo da će Novak sada igrati u Dejvis kupu
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:23 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

Izgledalo je kao da ih dele dva, tri, mesta na listi.

To može da znači da je Istomin igrao mnogo bolje nego što je plasiran ali i da je Novak igrao mnogo gore
NNN NNN 09:23 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

Sreća moja što nisam gledao

Ja rešio da ne ustajem iako sam se (slučajno) probudio baš u 1. gemu,
posle tu i tamo dremao, pratio flashscore, i u 3 setu uključim,
i pomislim da će sve da bude ok,
kada je Novak u 4. vratio brejk,
ja krenem na posao, kao dok stignem, valjda će da završe,
kadonomeđutim

predatortz predatortz 09:24 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

To može da znači da je Istomin igrao mnogo bolje nego što je plasiran


Da, baš to.
Igrao je tenis kao de je među prvih deset.
little_radojica little_radojica 09:24 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

Ко ће сад читати све те анализе и теорије...
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 09:25 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

Više to ovako bilo:


predatortz predatortz 09:25 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

little_radojica
Ко ће сад читати све те анализе и теорије...


Ja neću.
blogov_kolac blogov_kolac 09:27 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

Emocionalno sam ispraznjen, pa ne mogu trenutno da komentarisem Noletovu danasnju igru... ali sto se tice ovoga Istomina, ako u sledecem kolu odigra samo malo bolje, mozda ce cak i pobediti neugodnog Spanca Kareno-Bustu!
little_radojica little_radojica 09:28 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

Да, није Новак уопште играо лоше, освојио је више поена, више винера, нешто више грешио, али богами је на те грешке био и натеран. Овај Истомин, ни сам не верује како је добро одиграо, пет сетова у континуитету, без значајних падова осим у четвртом сету. Свака му част, али баш и није морао.
NNN NNN 09:30 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

predatortz
Milutin Milošević
Sreća moja što nisam gledao


Izgledalo je kao da ih dele dva, tri, mesta na listi.

ja kad sam ih gledo 2013. na Mastersu u Kanadi baš su se krljali i po tome pamtim Istomina i uvek sam se čudio kako nije bolje plasiran,
a sinoć me mrzelo da kao nešto kucam najavu (da ne mračim )

Sve u svemu neočekivao.
NNN NNN 09:33 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

освојио је више поена

i kada je poslednji put izgubio ovde pre 3 godine (QF od Vavrinke) odvojio je više poena (mislim 9)

Iako je i ovde imao više brejkova 6:4
izgubio je dva izjednačena seta u TB
little_radojica little_radojica 09:36 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

NNN
освојио је више поена

i kada je poslednji put izgubio ovde pre 3 godine (QF od Vavrinke) odvojio je više poena (mislim 9)

Iako je i ovde imao više brejkova 6:4
izgubio je dva izjednačena seta u TB


У првом тај-брејку је имао и сет лопту, могло је да оде на било коју страну.
little_radojica little_radojica 09:38 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

Шта рећи и за оних неколико лопти које су буквално закачиле линију по пар милиметара.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 09:40 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

little_radojica
Шта рећи и за оних неколико лопти које су буквално закачиле линију по пар милиметара.


Pa ne može uvek Novak da ima sreću da - njegove loptice kače za pola milimetra, ili da protivnikove loptice kače, sudija sudi aut, a protivnik ne traži čelendž ;>

NNN NNN 09:41 19.01.2017

Re: Đoković - Istomin

Ako bi bili optimistični, mogli bi da verujemo da će Novak sada igrati u Dejvis kupu

Ili bar u Dubaiju (što je slaba uteha),
a koliko je pre dva dana Verdasko kukao na spor teren, mislio sam da će Novaku odgovarati,
doduše kada se ode u 5 set/sat onda to nema nekog uticaja
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 09:44 19.01.2017

Re: Đoković - Istomin

Ili bar u Dubaiju (što je slaba uteha),


Pa u Dubaiju je bio zapisat da igra. Barem prema ATP sajtu.
little_radojica little_radojica 09:52 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

Dont Fear The Reaper
little_radojica
Шта рећи и за оних неколико лопти које су буквално закачиле линију по пар милиметара.


Pa ne može uvek Novak da ima sreću da - njegove loptice kače za pola milimetra, ili da protivnikove loptice kače, sudija sudi aut, a protivnik ne traži čelendž ;>



Ел има негде статистика колико је ко пута био у праву за челинџ. Ја мислим да је Ноле ту GOAT лаганица.
NNN NNN 11:08 19.01.2017

Re: Đoković - Istomin

Dubaiju je bio zapisat da igra

On je najavio 4 na tvrdim podlogama
Doha, AO, IW i Majami,
a Dubaji je ostavio pod znakom pitanja, u zavisnosti od razvoja događaja, jbg.
sada će verovatno da igra
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:59 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

little_radojica
Dont Fear The Reaper
little_radojica
Шта рећи и за оних неколико лопти које су буквално закачиле линију по пар милиметара.


Pa ne može uvek Novak da ima sreću da - njegove loptice kače za pola milimetra, ili da protivnikove loptice kače, sudija sudi aut, a protivnik ne traži čelendž ;>



Ел има негде статистика колико је ко пута био у праву за челинџ. Ја мислим да је Ноле ту GOAT лаганица.


Ne znam šta misliš, ali apropo "sreće", kada se ima sudija koji gleda kroz prste (pogotovo kako to Bernawhassiname radi), mlogo se lakše igra, pa se udaraju loptice i na Karlovićevoj strani terena (ali ni to ne pomogne da se ne izgubi ☻)



NNN NNN 16:27 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

došlo je i tvojih 5 minuta (nije da se nije čekalo)
NNN NNN 16:33 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

статистика колико је ко пута био у праву за челинџ

Bila je neka za recimo prošlu godinu i Gofan imao najbolji procenat 44%
(i Novak bio pri vrhu)

često se čelendž traži kada je neki mnogo bitan poen naročito pri kraju seta (pa igraču više stalo nego što stvarno misli da je u pravu, a i dobro mu dođe odmor od 30-ak sekundi, a ima čelendže "za bacanje"...)
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:36 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

NNN
došlo je i tvojih 5 minuta (nije da se nije čekalo)


Ne znam čijih, ali meni je tenis (i ostali sportovi) zabava, a ne opsesija. Pogotovo ne opsesija da uspehe slučajno rođenih u komšiluku smatram sopstvenim (što reče jedan od "istih" - "zadovoljan sam i sa do sada postignutim" a priča o Novakovim "postignućima" ), a sve ostale "neprijateljima" (a da jeste zabavno takove podhebavati, nije da nije ☻).

A svako ko je pri vrhu, a ponaša se kao Novak, uvek je lepo kada dobije po ušima. Dernja se na skuplače loptica čim mu nešto ne ide kako treba (ne samo ono kada se posle vadio da se drao u "Nihovom smeru, ali ne na njih", nego i desetinama puta kada se na njih izbeči i požuruje ih), pizdi na dobre poene protivnika koji su po 50 mesta ispod njega, ili, recimo, barapski ukrade poen jednom od najpristojnijih tenisera, Šjor Ivi, pa posle toga ne ume ni da se zdravo i pravo izvini, nego "jao, pa nisam znao za to pravilo". Jeste, juče počeo da igra tenis, pa još nije to naučio ☻

Ubr, pravilo kaže da može reket pri udarcu da pređe na protivnikovu stranu, ali da se lopta ne sme udariti dok ne pređe preko mreže. Dakle kada zamah završi preko mreže, nema problema, ali je čak dozvoljeno da se i sam udar započne preko mreže: ako se lopta, pošto je prvo prešla preko mreže, vrati nazad (recimo jak vetar ili jak spin) na protivnikovu stranu, nema problema, tada je dozvoljeno "preći mrežu". Naravno, samo ako se ne upeca ☻



emsiemsi emsiemsi 19:16 19.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

Dont Fear The Reaper
NNN
došlo je i tvojih 5 minuta (nije da se nije čekalo)


Ne znam čijih, ali meni je tenis (i ostali sportovi) zabava, a ne opsesija. Pogotovo ne opsesija da uspehe slučajno rođenih u komšiluku smatram sopstvenim (što reče jedan od "istih" - "zadovoljan sam i sa do sada postignutim" a priča o Novakovim "postignućima" ), a sve ostale "neprijateljima" (a da jeste zabavno takove podhebavati, nije da nije ☻).

A svako ko je pri vrhu, a ponaša se kao Novak, uvek je lepo kada dobije po ušima. Dernja se na skuplače loptica čim mu nešto ne ide kako treba (ne samo ono kada se posle vadio da se drao u "Nihovom smeru, ali ne na njih", nego i desetinama puta kada se na njih izbeči i požuruje ih), pizdi na dobre poene protivnika koji su po 50 mesta ispod njega, ili, recimo, barapski ukrade poen jednom od najpristojnijih tenisera, Šjor Ivi, pa posle toga ne ume ni da se zdravo i pravo izvini, nego "jao, pa nisam znao za to pravilo". Jeste, juče počeo da igra tenis, pa još nije to naučio ☻

Ubr, pravilo kaže da može reket pri udarcu da pređe na protivnikovu stranu, ali da se lopta ne sme udariti dok ne pređe preko mreže. Dakle kada zamah završi preko mreže, nema problema, ali je čak dozvoljeno da se i sam udar započne preko mreže: ako se lopta, pošto je prvo prešla preko mreže, vrati nazad (recimo jak vetar ili jak spin) na protivnikovu stranu, nema problema, tada je dozvoljeno "preći mrežu". Naravno, samo ako se ne upeca ☻




Глупости !
little_radojica little_radojica 01:42 20.01.2017

Re: Run, Forrest Run!

Ne znam šta misliš, ali apropo "sreće", kada se ima sudija koji gleda kroz prste (pogotovo kako to Bernawhassiname radi), mlogo se lakše igra, pa se udaraju loptice i na Karlovićevoj strani terena (ali ni to ne pomogne da se ne izgubi ☻)


Не мислим да је нека завера против њега, већ да има одличан осећај за путању лопте (осећај, јер вид му сигурно није најбољи). Имао је два невероватна челинџа баш против Истомина. Прво ни линијски ни главни судија нису видели аут од десетак центиметара, онда је судија кориговала добру лопту у аут иако јој је пала пред носом. Тражи Новак некад челинџе и да би предахнуо (и види се по говору тела кад је сигуран у оно што је видео, а кад није) иначе би му статистика била још боља. Да, прогуглао сам мало доступну статистику са прошлог Вимблдона и овогодишњег АО и стварно је добар (најбољи у односу на Велику тројку или ВТ + Мари + Вавринка који су катастрофални), поготово кад се одбаце оних неколико који су имали свега пар челинџа (као што се у кошарци не гледа исто на Каријев проценат за три и неког ко шутира само кад је сам и кад му се све звезде поклопе).

А ово за прелаз је скроз друга прича и реално лако је људском оку (чак и судији који је у идеалној позицији да то види) да се зезне јер нема директне равни која сече путању лопте. Ја сам играо одбојку, тога је у тамо онолико и сви увек мисле да су у праву Елем, да је била нека битка на мрежи па и да му замериш, али ово је свакако освојен поен. Шта тек рећи за офсајд
NNN NNN 11:13 19.01.2017

za sve je kriv

Mac Vilander,
jer je posle 1. kola rekao da je Đokoivć favorit!

(ako stvarno ne baca neku crnu mađiju, nego stvarno priča ono što misli,
onda je neverovatno da nikad, ali NIKAD ne pogodi, da izvlači iz šešira imao bi mnogo veći procenat uspešnosti)
NNN NNN 11:15 19.01.2017

Re: za sve je kriv

naravno, sad govori da nije iznenađen
(nije iznenađen što se desilo upravo suprotno od onoga što je prethodno rekao)
sasaminijature sasaminijature 11:17 19.01.2017

Mulj!

Koliko uživam ovih godina u istorijskim pobedama gromade, Novaka, isto tako prijaju i retki trenutci kada izgubi.

Kad krene danas popolava mulja, leleeeeee.

Sad će stručnjaci da mu objasne sve; i za Hilandar i krst i Jelenu, Imasa, mediitaciju i težinu i šta treba da popravi i kako sina da vaspitava ma sve.

Redovna godišnja planetarna knferencija za lečenje raznih frustracija i da ne zaboravim na "novinare" upala im kašika u med, kreće borba za klik.
NNN NNN 12:09 19.01.2017

Re: Mulj!

baš to
sasaminijature sasaminijature 12:15 19.01.2017

Re: Mulj!

Kapiram ja i trolove i bolide i ove što to rade iz ljubavi ili zbog novca, ali brate stvarno treba imati muda da takvog čoveka pljuješ.
NNN NNN 12:29 19.01.2017

Re: Mulj!

ja imam utisak da sad 1/3 Srbije slavi,
ali se držim van tih komentara i tekstova nadrimedija.

Inače Novak je stvarno smršao i sad zvanično ima 75 kila
...a izgubio baš na Bogojavljanje!
sasaminijature sasaminijature 12:47 19.01.2017

Re: Mulj!

Nisam u materiji pa ne znam šta bih pametno rekao na temu.

Valjda on prvi a i celi tim znaju da li mu odgovara za posao kojim se bavi ta kilaža.

Senzacija jeste ovo danas ali nije ni prva ni poslednja. Navikli smo predhodnih godina da igra bez greške što je nonsens. Živ čovek nemogiće je u tom ritmu sve da su ostali boranija a nisu. Jednostavno životni ciklusi, nastupa možda vreme gde će češće gubiti i to je skroz u redu.

Samo još da namakne GS titula i nek ide u zasluženu penziju.

Ja sam i postignutim zadovoljan.

Inače, meni je izuzetno simpatično koliko su laki na komentarima stručnjaci na paćenici, kada Nole izgubi. Nisu bili takvi kada je dominantno vladao i cepao konkurenciju kao malu decu. Kakvo je samo dostignuće Nole-slem, izuzetno naporna sezona i on je to postigao, istorija je neumoljiva i ostaće bedno upisani svojim ne pridavanjem pažnje takvom uspehu.
arcins arcins 12:56 19.01.2017

Re: Mulj!

NNN
ja imam utisak da sad 1/3 Srbije slavi, ali se držim van tih komentara i tekstova nadrimedija.Inače Novak je stvarno smršao i sad zvanično ima 75 kila ...a izgubio baš na Bogojavljanje!

NNN
ja imam utisak da sad 1/3 Srbije slavi, ali se držim van tih komentara i tekstova nadrimedija.Inače Novak je stvarno smršao i sad zvanično ima 75 kila ...a izgubio baš na Bogojavljanje!


Nista drugo do pokusaj drzavnog udara, jos jedan u nizu.
Pozitivno: ima vremena da razmisli gde je i sta hoce.
predatortz predatortz 13:02 19.01.2017

Re: Mulj!

ja imam utisak da sad 1/3 Srbije slavi,


Meni su jednako iracionalni svi oni koji se kurče Noletovim uspesima u tenisu kao nacionalnim dostignućem, kao i ovi što osporavaju njegov uspeh i teniske kvalitete.

Prvim bih poručio sledeće:

Rođaci, vi nemate ništa s tim.

Drugim:

Čovek je bio prvi na planeti. Probajte vi, makar na jedan dan, u bilo čemu.
AlexDunja AlexDunja 16:37 19.01.2017

...

odoh mallo na komentare na specijalu
posle dosta godina...i ne mogu da verujem.

šta li su ti ljudi mislili?
da će novak od sad na dalje i ubuduće da osvaja sve turnire
na kojima učestvuje, da jedini on nema pravo na loš dan, a svi ostali imaju???

pa el endi trebalo da se ubije posle pet poraza u finalima?
ili rafa prošle godine posle ao?
ili fed 20013 na vimbldonu?

nije se dogodilo ništa što se ne događa svima, ali
svim vrhunskim sportistima. bolno jeste, ali
ustaneš, otreseš prašinu i nastaviš da se boriš dok imaš volje i motiva.

mislim da je novak vrlo džentlmenski podneo ovaj udarac.
svaka čast.
NNN NNN 00:19 20.01.2017

Re: ...

odoh mallo na komentare

Uh, koji mazohizam!
(ja ih odavno ne čitam ni kada Novak pobeđuje, a kamo li kada izgubi!)
omega68 omega68 17:32 19.01.2017

Бог се јави!

Спавате ли мирно Газда, Реан Иматору и омега68?
И још понеко али сад не могу да се сетим

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana