Budućnost| Društvo| Gost autor| Kultura| Mediji

Šerbedžija

Srđan Fuchs RSS / 03.12.2016. u 06:31

Šerbedžijino pismo Ministarstvu branitelja 

"Povodom javnog obraćanja vašeg Ministarstva medijima Hrvatske o mojim navednim izjavama na pres konferenciji sajma knjiga u Beogradu, a koje ste objavili na osnovu netačnih i proizvoljnih tumačenja onoga što sam ja tamo govorio, dozvolite da vam se ovim putem javno obratim. 


11897492195824608322d26474367042_v4_big.jpgVeć vam je moj advokat Čedo Prodanović uputio dva pisma i priložio transkript i audio snimak s pres konferencije u Beogradu s ciljem da se demantuju netačni i lažni navodi onoga što sam tamo navodno rekao. Uprkos tim priloženim dokumentima, koji potpuno demantuju moje navodne izjave na osnovu kojih ste me nepravedno optužili, vi do danas niste niti mome advokatu, a ni hrvatskoj javnosti objavili da ste raspolagali netačnim navodima onoga što sam govorio na toj pres konferenciji. Vaša ishitrena i opasna objava o mojim navodnim izjavama koja je preuzeta iz žute štampe jedne strane države izazvala je pravu lavinu ogorčenja u hrvatskim medijima i vi ste me stavili u krajnje neugodnu i opasnu situaciju u kojoj se moram opravdavati za nešto što nisam nikada mislio, rekao, niti učinio. 

1975. godine Miroslav Krleža došao je u teatar ITD da vidi moju monodramu 'Moj obračun s njima', koju sam napravio i sastavio od njegovih pesama, proznog dela 'Izlet u Rusiju' i političkih eseja, u kojima se obračunavao s kompleksnim odnosima na Balkanu govoreći o ljudskoj gluposti kao svemirskoj sili nad nama i o pogašenim svetlima u balkanskim krčmama iz kojih nas večno vrebaju mrakovi, primitivizam i krvoprolića. Nakon predstave sedio je u mojoj garderobi i dugo ćutao. Verovatno je, shvatajući što je to mene, tada mladog glumca, toliko uznemiravalo u toj našoj stvarnosti. Zatim mi je rekao rečenicu koje se uvek setim kada se nađem na nišanu nekih ozlojađenih i ratobornih ljudi: 'Sviraš ti na violini, mali moj, ali zapamti - tvoj život će biti borba s divljim zverima!' 

Nisam tada shvatao proročku dubinu njegovih reči. Ali mi se sada, kada se bližim godinama koje je Krleža u to vreme imao, vraćaju te njegove reči upozorenja a i ćutanje u koje je proveo poslednjih dvadeset godina. 

U životu sam izabrao put umetnosti ali se neminovno na ovim našim prostorima mešala politika u moj život. Bio sam od jedan onih umetnika koji je uvek izražavao svoje mišljenje, stavove i reagovao na razne nepravde i probleme s kojima se nosilo društvo u kojem sam živeo. 

1971. godine u Hrvatskom narodnom kazalištu održao sam govor u kojem sam branio Miku Tripala i napao birokratski boljševički partijski sistem SK Hrvatske. Zbog toga sam godinama imao ozbiljnih problema s političkim vlastima u Hrvatskoj. 

'Kao mladog čoveka intrigirala su me pitanja partijskog jednoumlja' 

Kao mladog čoveka intrigirala su me pitanja Golog otoka i Informbiroa, partijskog jednoumlja, jednopartijski sistem, protekcije, veze, nepravde. 

Devedesetih godina kada je počelo zveckanje oružjem i razbuktali se nacionalizmi koji su očigledno vodili u krvopoliće, digao sam svoj glas. Na brojnim mirovnim koncertima, tribinama, skupovima i akcijama, često sam bio sa samo šačicama ljudi koji su pokušavali sprečiti užas koji je dolazio. I upravo zbog takvog mog mirotvornog angažmana postao sam trn u oku svim ostrašćenim nacionalistima i ratnim huškačima, i krenula je teška medijska kampanja protiv mene, s izmišljenim pričama, izjavama i tobožnjim mojim stavovima. Sve je kulminiralo kada sam na mirovnom skupu u Sarajevu, gde sam se zatekao zbog promocije moga i Montenovog albuma, uputio poruku svetu i Ujedinjenim nacijama da hitno šalju svoje mirovne snage i da spreče rat koji će inače ovde početi. 

U izveštaju zagrebačkog TV Dnevnika pušten je video snimak bez mog govora ali je spiker rekao da je to izgleda zadnji pokušaj Šerbedžije da spašava Jugoslaviju. Beogradski TV Dnevnik je cinično preneo da je izgleda Šerbedžija odabrao stranu... muslimansku. 

To je samo jedan primer kako se medijima manipulisalo i kako je glas razuma bio uzaludan. Rezultiralo je time da sam postao dežurni krivac i neprijatelj i jednog i drugog naroda. U Zagrebu pretnje, u Beogradu pretnje i pucanje iz pištolja. Postao sam, kao i moj stari Krleža, dvostruki izdajnik. U Beogradu prodana duša i smeće s jugoslovneskog đubrišta, kako me je titulirala Mira Marković, a u Zagrebu Miloševićevac i četnik. A ja sam bio i ostao sin hrvatskog partizana. 

'Moja misija mirenja postala je besmislena' 

Moja misija mirenja i sprečavanja rata postala je besmislena, a kako je moje lice bilo i suviše prepoznatljivo i mnoge ljude provociralo, postalo mi je nemoguće živeti u mojoj zemlji i otišao sam. 

Usledile su godine rata i stradanja hiljade ljudi. Naravno da poštujem svakoga tko je branio svoj dom, sve istinske heroje i sve stradalnike. Takvih je mnogo i cena rata je zastrašujuća. Medijske spletke i igre oko moga imena su se i posle rata nastavljale, a neke se gotovo planski ponavljaju, obično pre nekih izbora ili političkih skandala, pa se u nedogled ponavljaju laži, na primer o tome da sam u zimu 1991. snimao film u razrušenom Vukovaru. I uzalud moj demanti svih ovih godina. 

Pa evo i sada se opet priča ponavlja. Ja uistinu u svome intervjuu na Beogradskom sajmu knjiga nisam ni jednom rečju spomenuo Domovinski rat, hrvatske branitelje, hrvatske generale niti Hag. 

Od brojnih medija koji su bili prisutni samo je nekolicina žute štampe iskrivila moje reči. Na osnovu toga Ministarstvo branitelja je nesmotreno i bez provere autentičnosti poslalo saopštenje javnosti u kojem sam ozloglašen.

 

 

 

'Neodgovoran postupak državne institucije' 

Na pisanje portala i žute štampe već dugo ne reagujem. Ali smatram da je ovo neodgovoran postupak jedne državne institucije. 

Ja čitav svoj život u teškim vremenima u kojima smo živeli i kroz koja još uvek prolazimo želim spajati ljude i nadam se da ćemo jednoga dana izaći iz krugova nasilja i stradanja u koja nas je naša istorija utopila. To neke iritira ali uveren sam da Hrvatska ide prema građenju jednog slobodnog i demokratskog društva u kojem će neke nove generacije srećnije rasti. 

Što se mene tiče, uprkos svemu, izgradio sam nekoliko karijera s kojima sam zadovoljan, stekao prijatelje na koje sam ponosan, a publika koja me je kroz sve ove godine pratila zna da nema potrebe da Ministarstvo branitelja ikoga brani od mene. 

I umesto da se Ministarstvo obračunava sa mnom, korisnije bi bilo da sve svoje kapacitete usmeri na brojne probleme branitelja i hrvatskog naroda. I da svi zajedno gradimo ovde jedan bolji i srećniji život. 

Poštovanje, 
Rade Šerbedžija"



Komentari (509)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milojep milojep 13:08 03.12.2016

Balansero

Ćale mu je u Beogradu,još živ, ima 104 godine, izbegao iz Hrvatske.
Ni dalje Šerbedžija ne sme da kaže da je agresor svako ko je napadao nečiju kuću i da je žrtva svako ko je svoje ognjište morao da brani! Jasno da jasnije ne može biti!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:15 04.12.2016

Re: Balansero

milojep
Ćale mu je u Beogradu,još živ, ima 104 godine, izbegao iz Hrvatske.
Ni dalje Šerbedžija ne sme da kaže da je agresor svako ko je napadao nečiju kuću i da je žrtva svako ko je svoje ognjište morao da brani! Jasno da jasnije ne može biti!


a mi nismo bili agresori? ozbiljno te pitam.
vcucko vcucko 10:33 04.12.2016

Re: Balansero

Srđan Fuchs
milojep
Ćale mu je u Beogradu,još živ, ima 104 godine, izbegao iz Hrvatske.
Ni dalje Šerbedžija ne sme da kaže da je agresor svako ko je napadao nečiju kuću i da je žrtva svako ko je svoje ognjište morao da brani! Jasno da jasnije ne može biti!


a mi nismo bili agresori? ozbiljno te pitam.

Vidi, najozbiljnije: mi smo tamo bili okupatori, još od devetstoosamnaeste. Shvati to već jednom. Čim su se pogodile istorijske okolnosti, oni su se, sa njihove tačke gledišta, rešili okupatora i tačka. Tu su najmanji problem formalno-pravna pitanja iz 1991., tu smo čak najmanje u krivu - još je važila SFRJ.
I govorim o Srbima uopšte, i Srbijancima i Prečanima. To što smo mi porodično u Rvackoj 300 godina, to nije važno; svesno smo napravili izbor, stali uz po njih okupatorsku vlast. I opet bi. Kraj.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:34 04.12.2016

Re: Balansero

vcucko

Vidi, najozbiljnije: mi smo tamo bili okupatori, još od devetstoosamnaeste. Shvati to već jednom. Čim su se pogodile istorijske okolnosti, oni su se, sa njihove tačke gledišta, rešili okupatora i tačka. Tu su najmanji problem formalno-pravna pitanja iz 1991., tu smo čak najmanje u krivu - još je važila SFRJ.
I govorim o Srbima uopšte, i Srbijancima i Prečanima. To što smo mi porodično u Rvackoj 300 godina, to nije važno; svesno smo napravili izbor, stali uz po njih okupatorsku vlast. I opet bi. Kraj.


Takav animozitet je bio i između nas i Madžara ovde, u Istočnoj Prečanskoj, pa su malo oni nas, pa malo mi nji' - onomad, čete odvažnih Lala predvođene čuvenim Petrovaradincem Jelačićem, pa opet oni nas, pa opet malo mi nji' pa smo sada evo drugari - do te mere da je nedavno slao Aca bia-u kod novosadskih vođa da "preporuči" da se odustane od tradicionalnih manifestacija sećanja na stradanje gde se Mađari predstavljaju u negativnom svetlu.
freehand freehand 11:37 04.12.2016

Re: Balansero

do te mere da je nedavno slao Aca bia-u kod novosadskih vođa da "preporuči" da se odustane od tradicionalnih manifestacija sećanja na stradanje gde se Mađari predstavljaju u negativnom svetlu.

Takoe, nego da se novosadska racija i bacanje pod led izbriše iz sećanja i istorije, a dogodine ćemo na isti način poraditi i sa ustašijom i Trećim Rajhom.
onomad, čete odvažnih Lala predvođene čuvenim Petrovaradincem Jelačićem

Na koje Lale misliš?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:10 04.12.2016

Re: Balansero

freehand

Na koje Lale misliš?


Карловачки Срби су почетком априла објавили свој програм, у коме је стајало:
„Први и најпоглавитији основ тежења нашег тај је, да против сваког нападања обезбедимо не само цркву нашу православну, у којој једној савест наша налази утехе и спокојства, но да сачувамо заједно и свети онај, от дедова наши као аманет наслеђени ковчег народности наше, име и језик српски, без којега би иста љубљена православна црква лако синове своје преживети могла. Пружајмо дакле руке једнокрвној и једноплеменој браћи нашој Хорватима, с веселим из дубљине срца узкликом: да живи слога, да живи троједна краљевина!”
Тражило се стварање Српског војводства у коме би били Срем, Банат, Бачка и Барања. У заједничком земаљском сабору Срба и Хрвата изабрани бан би био председник, а изабрани војвода потпредседник.



freehand freehand 13:16 04.12.2016

Re: Balansero

Карловачки Срби

Samo pod uslovom da je u pitanju Banatski Karlovac. Jer Lale su samo, isključiuvo i jedino banatski Srbi. To je poenta.
Nema Lala u Sremu i Bačkoj sem onih iz Banata doseljenih.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:27 04.12.2016

cepidlačenje

freehand
Карловачки Срби

Samo pod uslovom da je u pitanju Banatski Karlovac. Jer Lale su samo, isključiuvo i jedino banatski Srbi. To je poenta.
Nema Lala u Sremu i Bačkoj sem onih iz Banata doseljenih.


pa, pola NS su doseljenici iz Banata, Temišvara, - svi oni Kaplarski, Dunđerski, Deđanski, Crnjanski, Kaćanski, i ini;

a taj naziv se nekako ustanovio za sve žitelje Vojvodine, isto kao što se za sve žitelje Izraela smatra da su Jevreji, iako ne veruju svi u Mojsijev zakon koji ih definiše kao Jevreje.

freehand freehand 13:32 04.12.2016

Re: cepidlačenje

pa, pola NS su doseljenici iz Banata, Temišvara, - svi oni Kaplarski, Dunđerski, Deđanski, Crnjanski, Kaćanski, i ini;

Jes, a druga poovina sa Grmeča i Lovćena, rekao bi čovek kad sluša kuknjavu autonomašku.
a taj naziv se nekako ustanovio za sve žitelje Vojvodine, isto kao što se za sve žitelje Izraela smatra da su Jevreji, iako ne veruju svi u Mojsijev zakon koji ih definiše kao Jevreje.

Dobro, poikušavam da ukažemn na odomaćenu grešku koja nije mala, ne samo tebi i svakako ne prvi put.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:12 04.12.2016

lalization

Dobro, pokušavam da ukažem na odomaćenu grešku koja nije mala, ne samo tebi i svakako ne prvi put.


izgleda da nisi sasvim u pravu, lalo, jer se to čuje i u bačkoj, istina, u pograničnoj oblasti sa banatom, ali ipak...

Значења:
Старија мушка особа.
Отац.
Деда.
Свекар.
Старији брат.
Девер.
Стриц.

Примери:
Фала ти, лало, за све што си за нас урадио. Ченеј
Во̀дијо̄ ме ла́ла на ва́шар. Пачир Турија Ђурђево Ковиљ Нови Кнежевац Мокрин Ново Милошево Меленци Тараш Деска

Речник српских говора Војводине, измењено и допуњено издање у 4 тома, приредили мр Дејан Милорадов, Катарина Сунајко, мр Ивана Ћелић и др Драгољуб Петровић, Матица српска, Нови Сад.
angie01 angie01 15:48 04.12.2016

Re: lalization

lala je iz Banata, ful pojnt.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:00 04.12.2016

Re: lalization

angie01
lala je iz Banata, ful pojnt.

dobro, ali asimilovali su kulturno celu vojvodinu, čist lalin imperijalizam.
freehand freehand 18:39 04.12.2016

Re: lalization

angie01
lala je iz Banata, ful pojnt.

Ma jok, sad će Fuks da ti kaže da je Lala cvet.
Milan Novković Milan Novković 18:43 04.12.2016

Re: lalization

Srđan Fuchs
angie01
lala je iz Banata, ful pojnt.

dobro, ali asimilovali su kulturno celu vojvodinu, čist lalin imperijalizam.

Khm, Prigrevica Republika!

Doduše mi, ličko-banijski odsek, baš volimo Lale, i ostale dođoše, pa uopšte nećemo da ih asimiliramo, nego ćemo samo drugarski da ih asimilujemo, tj da ih mazimo, i pazimo, i da ih zovemo Đorđe
docsumann docsumann 18:44 04.12.2016

Re: lalization

freehand
angie01
lala je iz Banata, ful pojnt.

Ma jok, sad će Fuks da ti kaže da je Lala cvet.


kako izgovaraš tako ćeš i dozvati...

freehand freehand 18:52 04.12.2016

Re: lalization

Milan Novković
Srđan Fuchs
angie01
lala je iz Banata, ful pojnt.

dobro, ali asimilovali su kulturno celu vojvodinu, čist lalin imperijalizam.

Khm, Prigrevica Republika!

Doduše mi, ličko-banijski odsek, baš volimo Lale, i ostale dođoše, pa uopšte nećemo da ih asimiliramo, nego ćemo samo drugarski da ih asimilujemo, tj da ih mazimo, i pazimo, i da ih zovemo Đorđe

Samo tako, jeble vas taljige što su vas donele. Mene je donela roda, a mog tatu autobus.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:54 04.12.2016

Re: lalization

don't mention that name!

a иначе, одемо на салаше са сремске стране, домаћини буду одевени у ону лалинску одежду, белу широку, одемо на неке фестивале ића и пића на бачку страну, и тамо беле лалинске чакшире. где је Зили данас да види с поносом како је цела Воша побанаћена?

и мала Босанчад и Хрваћани - све ће то сутра бити мали тулипани...
Milan Novković Milan Novković 19:03 04.12.2016

Re: lalization

Srđan Fuchs
don't mention that name!

a иначе, одемо на салаше са сремске стране, домаћини буду одевени у ону лалинску одежду, белу широку, одемо на неке фестивале ића и пића на бачку страну, и тамо беле лалинске чакшире. где је Зили данас да види с поносом како је цела Воша побанаћена?

и мала Босанчад и Хрваћани - све ће то сутра бити мали тулипани...

Tulipanki Зили ćemo oprostiti što smo je kolonizovali!

Btw, cenim da ni ja ne bih imao problema da tamo nađem svoj broj belih, lalinskih čakšira.
freehand freehand 19:07 04.12.2016

Re: lalization

lalinskih čakšira

Adekvatni sagovornici.
milojep milojep 20:10 04.12.2016

Re: Balansero

Srđan Fuchs
milojep
Ćale mu je u Beogradu,još živ, ima 104 godine, izbegao iz Hrvatske.
Ni dalje Šerbedžija ne sme da kaže da je agresor svako ko je napadao nečiju kuću i da je žrtva svako ko je svoje ognjište morao da brani! Jasno da jasnije ne može biti!


a mi nismo bili agresori? ozbiljno te pitam.


Ajd' prvo definiši to 'mi'?
angie01 angie01 20:48 04.12.2016

Re: lalization

Ma jok, sad će Fuks da ti kaže da je Lala cvet.


nece, Srks reaguje na pristojnu intonaciju,...a i ne kapiram zasto je svaki zarez razlog za hvatanje za gusu, kad su ionako,

Srem, Banat i Backa, tri srca junacka.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:53 04.12.2016

Re: Balansero

Ne mogu, to je misterija savršenog sjedinjenja dve prirode, bila bi neophodna tabla, kreda i klupica za tebe i djed Frija.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:18 04.12.2016

Re: lalization

angie01


nece, Srks reaguje na pristojnu intonaciju,...




freehand freehand 21:21 04.12.2016

Re: lalization

Srđan Fuchs
angie01


nece, Srks reaguje na pristojnu intonaciju,...





Divan par.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:20 05.12.2016

Re: lalization

freehand

Divan par.



alselone alselone 14:37 03.12.2016

Mislim da akcenat u celom pismu

treba da bude kako postoji drzava u kojoj postoji nesto sto ze zove "ministarstvo branitelja". Pa LOL jebote!
Goran Vučković Goran Vučković 14:45 03.12.2016

Re: Mislim da akcenat u celom pismu

treba da bude kako postoji drzava u kojoj postoji nesto sto ze zove "ministarstvo branitelja". Pa LOL jebote!

U svetloj tradiciji SUBNOR-a.
alselone alselone 14:51 03.12.2016

Re: Mislim da akcenat u celom pismu

U svetloj tradiciji SUBNOR-a.


Mislim da nije u pitanju tradicija nego prosta ćinjenica da su oni nedovršena nacija.
Goran Vučković Goran Vučković 14:55 03.12.2016

Re: Mislim da akcenat u celom pismu

Mislim da nije u pitanju tradicija nego prosta ćinjenica da su oni nedovršena nacija.

Hm... "činjenica", "nacija" i "nedovršena" mi nekako ne stoje logično u jednoj rečenici.
alselone alselone 14:57 03.12.2016

Re: Mislim da akcenat u celom pismu

Hm... "činjenica", "nacija" i "nedovršena" mi nekako ne stoje logično u jednoj rečenici.



Moguće. Ako dodaš još i "Hrvatska", tek onda dobijaš logičku zbrku.
krkar krkar 15:52 03.12.2016

Nacije svršene masturbacijom

Mislim da nije u pitanju tradicija nego prosta ćinjenica da su oni nedovršena nacija.


Dočim je srbska nacija toliko dovršena da svako malo još po neko iz nje utekne glavom bez obzira!

Pomalo mi žao Moravaca i Mačvana - predaleko su pa neće moći ni u Bugare ni u Bosance ni u Hrvate. Dobro, Mačvani možda i hoće.
alselone alselone 15:54 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

Dočim je srbska nacija toliko dovršena da svako malo još po neko iz nje utekne glavom bez obzira!

Pomalo mi žao Moravaca i Mačvana - predaleko su pa neće moći ni u Bugare ni u Bosance ni u Hrvate. Dobro, Mačvani možda i hoće.


Mislim da za to najveći drajver nemaština.

Nego reci, "ministarstvo branitelja", znači komedija.
krkar krkar 15:59 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

Nego reci, "ministarstvo branitelja", znači komedija.


Znao sam dosta ljudi koji su ratovali za Srbiju i Srbstvo u onim ratovima u kojima nije učestvovala. Jedan divan čovek koji se odazvao pozivu da brani ugroženo srbstvo, šta god to značilo, ostao u minskom polju tamo negde u Hrvatskoj bez obe noge, jedne ruke i oba oka. Životario je od pomoći prijatelja, država nije htela da prizna da ga je kuražila, zvala i slala, dala mu je neku rehabilitaciju pa su ga i iz tog doma invalida izbacili. Ubio se, skočio u Dunav, tačnije sjurio se nizbrdo u reku sa sve kolicima.

A glupi Hrvati imaju ministarstvo branitelja, ha, ha, ha!
alselone alselone 16:00 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

A glupi Hrvati imaju ministarstvo branitelja, ha, ha, ha!


Pa da, zaista komedija.
docsumann docsumann 16:10 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

krkar
Nego reci, "ministarstvo branitelja", znači komedija.


Znao sam dosta ljudi koji su ratovali za Srbiju i Srbstvo u onim ratovima u kojima nije učestvovala. Jedan divan čovek koji se odazvao pozivu da brani ugroženo srbstvo, šta god to značilo, ostao u minskom polju tamo negde u Hrvatskoj bez obe noge, jedne ruke i oba oka. Životario je od pomoći prijatelja, država nije htela da prizna da ga je kuražila, zvala i slala, dala mu je neku rehabilitaciju pa su ga i iz tog doma invalida izbacili. Ubio se, skočio u Dunav, tačnije sjurio se nizbrdo u reku sa sve kolicima.

A glupi Hrvati imaju ministarstvo branitelja, ha, ha, ha!


ispada ko da je Srbija trebala da osnuje ministarsvo agresora da pomaže tim nesrećnicima
krkar krkar 16:18 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

ispada ko da je Srbija trebala da osnuje ministarsvo agresora da pomaže tim nesrećnicima


Ma kakvi, bolje je ovako, što pre crknu manje će Srbija imati veze sa bilo čime.

sasaminijature sasaminijature 16:21 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

krkar 15:52 03.12.2016Dočim je srbska nacija toliko dovršena da svako malo još po neko iz nje utekne glavom bez obzira!

Pomalo mi žao Moravaca i Mačvana - predaleko su pa neće moći ni u Bugare ni u Bosance ni u Hrvate. Dobro, Mačvani možda i hoće.


Gde dovršena mi nemamo slavne bojne a i puštamo razna govna da u njoj žive i da je pljuju na svakom ćošku.

Ne žali ti Moravce i Mačvane bolje sebe žali što eto moraš lebac u takvoj zemlji da zaradjuješ. Krvav je to posao, pre bih skupljao po kontejnerima hleba nego to radio, mada vidim ti ga sa uživanjem obavljaš izraćeš u uzornog bojnika!
docsumann docsumann 16:25 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

krkar
ispada ko da je Srbija trebala da osnuje ministarsvo agresora da pomaže tim nesrećnicima


Ma kakvi, bolje je ovako, što pre crknu manje će Srbija imati veze sa bilo čime.



ma, mislio sam da pilijepim plazišu smajlija uz komentara, no mi bilo neugodno uz priču o tom nesrećniku.
alselone alselone 18:09 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

plazišu


Da, to sa ministarstvom branitelja jeste za sprdnju ali nije skroz naivno. Imati u 21. veku ministarstvo koje ide i propituje ljude o definiciji rata, agresora i zrtve i onda razvlači moralno nepodobne i nesretnike koji ne odgovore u skladu sa zvaničnim stavovima ministarstva, nije baš naivna stvar.

20 godina je prošlo od rata a oni, sva je prilika i dalje žive u njemu.
NNN NNN 18:36 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

Bukvalno to,
gomila komentara je bila "što nije rekao tko je započeo (/kriv za) agresiju"
Boleštija!
princi princi 18:40 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

alselone
plazišu


Da, to sa ministarstvom branitelja jeste za sprdnju ali nije skroz naivno. Imati u 21. veku ministarstvo koje ide i propituje ljude o definiciji rata, agresora i zrtve i onda razvlači moralno nepodobne i nesretnike koji ne odgovore u skladu sa zvaničnim stavovima ministarstva, nije baš naivna stvar.

20 godina je prošlo od rata a oni, sva je prilika i dalje žive u njemu.

Oni, bre, idu na FB naloge ovih jadnih ljudi što imaju nekakve 'ić drugare. Propituju ih, šta ti rade ovi ćetnici, otkud ovi ćetnici ovde... ono, ljudi moraju da se izvinjavaju, skidaju veštačku nogu, dokazuju da su invalidi, da su to oni za svoju HrvaCku...
docsumann docsumann 19:05 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

kaj, a mi smo operirani od tega?

bilo je i ovdje vremena kad su se redovno vršile trijaže po nacionalnim tablicama.
a to što je jednom bilo znači da može i opet.


alselone alselone 19:11 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

kaj, a mi smo operirani od tega?


Pa nismo, ali sad razgovaramo o Hrvatskoj i to Hrvatskoj danas.
Kod nas em nije vise tako, em ne moramo na svaki argument protiv HR odgovarati sa tim kako je nekad bilo kod nas, praviti neke ograde, digresije i slicno.
docsumann docsumann 19:17 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

alselone
kaj, a mi smo operirani od tega?


Pa nismo, ali sad razgovaramo o Hrvatskoj i to Hrvatskoj danas.
Kod nas em nije vise tako, em ne moramo na svaki argument protiv HR odgovarati sa tim kako je nekad bilo kod nas, praviti neke ograde, digresije i slicno.


nije to kontrargument, nego čuđenje našom zapanjenošću (dobro, može i blaža neka riječ) kako se to zapatilo kod hrvata.
isti kurac, ista govna.

evo, i da se zabilježi da sam i sam konstatovao da su u hrvatskoj u tjeku masovne proustaške bahanalije. (bez ironije)
alselone alselone 19:23 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

isti kurac, ista govna.

Pa nije baš. Hrvati imaju tradiciju fašizma, mi smo imali samo kratak izlet u slično ponašanje.
docsumann docsumann 19:26 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

i da dodam.

uvjerio sam se da je moj narod, neke njegove skupine, pojedinci, nacrtajte kako god oćete, u stanju da uradi stvari za koja sam kao dijete, naivno, mislio da su sposobni samo neki daleki, meni strani, monstrumi.
tjekom 90-tih spoznao sam, dramatično otrježnjijuće, da to može da bude i moj komšija, rođak, prijatwelj... ja (?)

ništa ljudsko me ne čudi. nacionalne histerije, jednoumlje, sjeverna koreja, ljudožderi, satanisti, višeumlje, bezumlje.
pa danas ljudi aktiviraju k'o bombe na dnevnoj bazi.
što je to tako plstično u našem mozgu da čini da možemo postati sve što možemo zamisliti da možemo biti.
docsumann docsumann 19:35 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

alselone
isti kurac, ista govna.

Pa nije baš. Hrvati imaju tradiciju fašizma, mi smo imali samo kratak izlet u slično ponašanje.


ako smo "tamo bili" znači da smo sposobni da tamo budemo.

meni je to dovoljno poražavajuće.
kakav je uopšte smisao upređivati sličice iz albuma naših predaka fašista. porazno je da uopšte ima(š) slika u tom albumu.

mi hrvate vidimo većim zločincima od nas. vjerujem i da nas vide kao mnogo veće zločince od sebe.
samo ne vjerujem u oštrinu slike iz te saplemeničke vizure.
svako mi&oni postane mi ili oni. (ovo je već poetsko pretjerivanje)
alselone alselone 19:36 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

meni je to dovoljno poražavajuće.


I meni je. Dozvolili smo sebi da svoju slavnu istoriju iz dva velika rata prodamo za ves masine i frizidere iz Vukovara.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:38 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

Docs
plastično u našem mozgu da čini.




angie01 angie01 19:40 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

stvarno ne znam kakav je Rade covek privatno,...dva puta smo zajedno leteli avionom i oba puta je pod maliganima teatralno skoro ceo let nesto objasnjavao ljudima oko sebe, malo povisenog tona...a nije bio jedini u toj takvoj sceni i nacinu,...tako lakse prodje dugacak let, narocito ako bas ne volis da si u oblacima...mislim, zesce me je nervirao, al kakve to veze ima sa slucajem aktuelne hajke.

ono sto znam su njegove fenomenalne uloge i da je bio prijatelj nekim umetnicima koje cenim,...( njegovi koncerti su mi pak beskrajno dosadni i isforsirani u maniru),

devedestih su ga proganjali i Hrvati i Srbi, nikome nije bio dovoljno njihov, pa je otisao, uz pomoc Vanese Redgrejv, po sopstvenoj prici, poceo je svoju karijeru ispocetka na dalekom zapadu- prvo u UK, pa u USA.

nisam bas shvatila u cemu je ovde problem, navodno je rekao ovo:

- Bitange, eto što su ti koji su zavadili običan narod. Od tih bitangi nije se mogla spasti divna Jugoslavija. Nije važno ko je više stradao, čije su žrtve najbrojnije, jer nismo smeli dozvoliti da jedan pošten i častan čovek izgubi život u Jugoslaviji. Nepravedno oduzet život je svemirska katastrofa. Nismo se mogli civilizacijski nositi s istorijskim trenutkom - rekao je Šerbedžija.

sto je posle navodno prevedeno u:

"nije slučajno da su svi ti najveći ratnici, takozvani heroji koji su završili u Hagu, zapravo kriminalci",

pa se njihov kontraverzni binismen, poznat po kolekciji lepih zena sa ovih prostora, Josip Radeljak osetio pogodjen i nesto ga javno prozivao...pa su se onda pronasli pogodjeni i ratni veterani i kranula opsta hajka.

ako je ovo tacan scenario- tako pise po javnim glasilima-nismo bas od devedesetih preterano odmakli.

ne daj se Rade, Ivice Kicmanovicu:),

ova verzija zbog Sande Langerholc izmedju,



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:43 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

Srđan Fuchs
Docs
plastično u našem mozgu da čini.






Prinsi, a provali što Krlo nije priključen na struju a preznojen?
docsumann docsumann 19:46 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

alselone


oni iz državnog posla su totalno poavetali.
prave sve luđe epizode.
ona sa krpeljom ... ... Žika pričao s njim - koliko možeš da povučeš?
alselone alselone 19:51 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

prave sve luđe epizode.


Oni meni ulepšaju svaki radni dan. Uveliko imam ritual na poslu kada pravim pauzu, pogledam epizodu i popijem čaj ili kafu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:18 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

gomila komentara je bila "što nije rekao tko je započeo (/kriv za) agresiju"


:)
Još će da propišu koji tačno termini se moraju koristiti.

Naletim juče na neki tekkst u kome piše da se ljute što u udžbenicima istorije za srednjoškolce evropskih zemalja nije navedeno ko je bio agresor a ko žrtva.
Kao previše uopšteno, sve strpano u kontekst pada komunizma i raspada Jugoslavije, a trebalo je, po njima, precizno reći da su Hrvati bajni i sjajni a Srbi aveti.

Očekuju da neko iz Francuske npr svoje djake opterećuje Hrvatima i njihovom pričom :)

Stvarno mnogo frustrirana nacija, da nam nisu tako blizu bilo bi ih zabavno posmatrati, a ovako, treba biti oprezan.
vcucko vcucko 23:45 03.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

angie01


Od više ljudi sam imao priliku čuti slične stvari. Otprilike, Rade pod gasom je radio to i to; na fajront, pokupi nasumice zaostale goste po kafani i, ako treba sa više taksija, odvede ih negde gde šank radi celu noć, časti i drži čas
Dobro, bez tih ekscentričnih poriva ne bi ni mogao da bude veliki glumac.
Drugo će nešto ostati iza njega: jezik. Apsolutno najljepši (kad ovo pišem, ne mogu ekavicom) srpskohrvatski ili hrvatskosrpski jezik koji je iko ikada govorio. U stvari, teško da je iko drugi tim njegovim jezikom i govorio, možda nešto zagrebačkih Srba (samo njih, riječki već ne, ovi dalmatinski Bože sačuvaj).
Ultimativni jezik nepostojećeg naroda nepostojeće države. Govorili su i drugi švalerske stihove, za kombinaciju vino-mladanoć-netakomladakoka, možda i bolje stihove od ovih, ali niko tim jezikom.
emsiemsi emsiemsi 00:11 04.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

docsumann
alselone
kaj, a mi smo operirani od tega?


Pa nismo, ali sad razgovaramo o Hrvatskoj i to Hrvatskoj danas.
Kod nas em nije vise tako, em ne moramo na svaki argument protiv HR odgovarati sa tim kako je nekad bilo kod nas, praviti neke ograde, digresije i slicno.


nije to kontrargument, nego čuđenje našom zapanjenošću (dobro, može i blaža neka riječ) kako se to zapatilo kod hrvata.
isti kurac, ista govna.

evo, i da se zabilježi da sam i sam konstatovao da su u hrvatskoj u tjeku masovne proustaške bahanalije. (bez ironije)

Ни приближно !
Ниси у праву.
krkar krkar 04:42 04.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

Drugo će nešto ostati iza njega: jezik. Apsolutno najljepši (kad ovo pišem, ne mogu ekavicom) srpskohrvatski ili hrvatskosrpski jezik koji je iko ikada govorio.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:18 04.12.2016

Re: Mislim da akcenat u celom pismu

Goran Vučković
treba da bude kako postoji drzava u kojoj postoji nesto sto ze zove "ministarstvo branitelja". Pa LOL jebote!

U svetloj tradiciji SUBNOR-a.


to su sve ljudi iz tog sistema, drugačiji sistem ne poznaju. to će se račistiti, i kod nas i kod njih, jednostavno prirodnom selekcijom. dotle, na nama, međugeneraciji, ili nultoj postapokaliptičnoj generaciji je da ne dižemo svoju decu, prvu generaciju u novoj realnosti u duhu mržnje.
docsumann docsumann 09:38 04.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

emsiemsi
docsumann
alselone
kaj, a mi smo operirani od tega?


Pa nismo, ali sad razgovaramo o Hrvatskoj i to Hrvatskoj danas.
Kod nas em nije vise tako, em ne moramo na svaki argument protiv HR odgovarati sa tim kako je nekad bilo kod nas, praviti neke ograde, digresije i slicno.


nije to kontrargument, nego čuđenje našom zapanjenošću (dobro, može i blaža neka riječ) kako se to zapatilo kod hrvata.
isti kurac, ista govna.

evo, i da se zabilježi da sam i sam konstatovao da su u hrvatskoj u tjeku masovne proustaške bahanalije. (bez ironije)

Ни приближно !
Ниси у праву.


čarli, u mom malom svijetu, ti ćeš uvijek imati pravo da izneseš svoje mišljenje čak i kad se ja s njime (poslovično) ne slažem.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:58 04.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

Тебра, инспирисао си ме сада, ти атеиста, љубављу према ближњем чак иако је Чарли.
docsumann docsumann 13:59 04.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

Srđan Fuchs
Тебра, инспирисао си ме сада, ти атеиста, љубављу према ближњем чак иако је Чарли.


agnostik, srdž, ja sam agnostik. biti ateista ili vjernik jednako je prezahtjevno za mene.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:16 04.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

vcucko
možda i bolje stihove od ovih, ali niko tim jezikom.


stvarno fantastičan jezik - sada ću da dam pare za veče sa njim u SNP-u, podrška umetniku, sa velikim U, mislim ne njihovim U, našim - Уметнику!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:17 04.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

docsumann
Srđan Fuchs
Тебра, инспирисао си ме сада, ти атеиста, љубављу према ближњем чак иако је Чарли.


agnostik, srdž, ja sam agnostik. biti ateista ili vjernik jednako je prezahtjevno za mene.


тићу само, Тебра, морамо да глумимо, видиш да то време и народ траже од нас!
blogovatelj blogovatelj 21:43 04.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

bolje sebe žali što eto moraš lebac u takvoj zemlji da zaradjuješ. Krvav je to posao, pre bih skupljao po kontejnerima hleba nego to radio, mada vidim ti ga sa uživanjem obavljaš izraćeš u uzornog bojnika!


Pričuvnog bojnika!
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:01 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

devedestih su ga proganjali i Hrvati i Srbi, nikome nije bio dovoljno njihov, pa je otisao, uz pomoc Vanese Redgrejv, po sopstvenoj prici, poceo je svoju karijeru ispocetka na dalekom zapadu- prvo u UK, pa u USA.

Пошто сам Венесу и брата јој Корина упознала у својим тинејџерским данима, углавном сам пратила њихов политички ангажман: исфолирано радикално левичарство (Венеса у поцепаним сукњама подржава 'радничку класу'), подршка Палестинцима (и када су терористи), подршка Чеченима (и када су терористи) и сл. У то се и подршка Шербеџији, антимилошевићевском дисиденту, одлично уклопила.

Деведесетих се по Лондону Шербеџија заиста тако представљао: као прогоњени београдски дисидент. То је наравно било политички пожељно (и профитабилно), а ако је било и тачно, било је само делимично тачно: колико знам, пре ратова је живео у Загребу, али о томе није било помена.

Друго не могу да коментаришем јер не знам.
krkar krkar 10:06 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

principessa_etrusca
исфолирано радикално левичарство (Венеса у поцепаним сукњама подржава "радничку класу", подршка Палестинцима (и када су терористи), подршка Чеченима (и када су терористи) и сл. У то се и подршка Шербеџији, антимилошевићевском дисиденту, одлично уклопила.

Деведесетих се по Лондону Шербеџија заиста тако представљао: као прогоњени београдски дисидент. То је наравно било политички пожељно (и профитабилно), а ако је било и тачно, било је само делимично тачно: колико знам, пре ратова је живео у Загребу, али о томе није било помена.


O, jebemti, saglasan od slova do slova. Doktore, treba li da se zabrinem?
angie01 angie01 10:50 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

O, jebemti, saglasan od slova do slova. Doktore, treba li da se zabrinem?


ne bih da kvarim idilu, al je ovo uobicajena interpretacija, kako nam vise odgovara,

Rade je pocetkom devedesetih bio napadan u Zagrebu zbog srpskog porekla, pa je posle ucestalih neprijatnosti dosao u Bgd, gde je sa Ljubom Tadicem otvorio pozoriste, upoznao Lenku-sadasnju zenu,....sa kojom je u nekom trenutku obisao regiju oko Dubrovnika, Cavtat i sl i prenerazen, neke svoje utiske javno rekao, da bi se onda sitni napadi koji su ga sacekali u Srbiji, pretvorili u ozbiljne pretnje- kao recimo, napad pistoljem u Nani na dan rodjenja njegove cerke Nine, posle kojeg on odlazi u Ljublajnu na predstavu i po hitnom postupku organizuje odlazak zene i bebe od 6 dana,....ubrzo im postaje jasno da nigde nece biti na svome, tako pomesane krvi i neodredjenog nacio interesa, pa su otisli u London, gde im prijateljica Vanesa pomaze-profesionalno,...u tom svetu tamo, ma kako da si super, veliki znacaj imaju preporuke, ko koga zna, ko ce iza koga stati,....
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:01 05.12.2016

Re: Mislim da akcenat u celom pismu

alselone
treba da bude kako postoji drzava u kojoj postoji nesto sto ze zove "ministarstvo branitelja". Pa LOL jebote!



evo šta kaže jedan moj drugar, kojega volim i s kojim sarađujem -

Prijatelju, shvacam te i razumijem.
Opravdanja nema, no nije sve tako kako se cini buduci da je jedna hajka orkestrirana i medijski popracena....naime, pokusava se opet cijeli moj narod okarakterizirati kao neonacisticki ili neofasisticki....a to uopce nije tako.
Kad se vidimo prodivanit cemo....
milojep milojep 15:10 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

...sa kojom je u nekom trenutku obisao regiju oko Dubrovnika, Cavtat i sl i prenerazen, neke svoje utiske javno rekao, da bi se onda sitni napadi koji su ga sacekali u Srbiji, pretvorili u ozbiljne pretnje- kao recimo, napad pistoljem u Nani




Ne verujem da je taj primiris'o ratišta a u Srbiji devedesetih nije bilo boljeg mesta da ti neko preti pištoljem od 'Nane'! Bog sveti zna koliko je tamo bilo obračuna i kakve su tu sve zametešateljne radnje rađene ...

edit: da mu je recimo prećeno u Palilulskoj Kasini pa da razumem
angie01 angie01 15:43 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

Ne verujem da je taj


ti veruj u sta god hoces, relativizacija atmosfere, negiranje dogadjaja,....da bi se sta???,...koliko vidim, ima vas koji znate bolje sta je i kako je on od njega samog, a narocito zasto:)))...pa do kategorizacije, da je los covek, kao i njegova familija, a u ovom trenutku- mislim, cemu to treba da sluzi,...lici na onu vuckovu, pa to nisu bili nikakvi objekti i firme, nego bespravno sagradjene barake krimosa, koji su tu radili nelegalno i potkradali drzavu,...taj rad....ako je vec pokvaren, neka ga onda i kinje, nije nikakva greda:(.

e, sad, hebigica, da je bio zivotno ugrozen zbog nacoskih lozenja u palilulskoj kasarni, onda jos i da mu se racuna, ovako - nista.

milojep milojep 16:38 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

ima vas koji znate bolje sta je i kako je on od njega samog


Jesi li čula Šerbedžiju da je ikada rekao da je Srbin? Ili da je Hrvat? Ja nisam! Uvek je govorio da je sa ovih prostora, kada ga podsete da je srpskog roda on nadopuni da je hrvatski glumac! Jezik kojim priča je uvek 'naš' ili jezik Tesle. Čoveku zaista nije lako da čuva taj imidž. I za sve me to boli uvo al' kad se na neku ustašku svinjariju on nađe pametan da priča o jedankosti društava ovde i tamo pa kada još čujem ovo što kaže prinčipesa:

Деведесетих се по Лондону Шербеџија заиста тако представљао: као прогоњени београдски дисидент. То је наравно било политички пожељно (и профитабилно), а ако је било и тачно, било је само делимично тачно: колико знам, пре ратова је живео у Загребу, али о томе није било помена.


e onda mi se stvarno zgadi.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:29 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

Jesi li čula Šerbedžiju da je ikada rekao da je Srbin? Ili da je Hrvat? Ja nisam! Uvek je govorio da je sa ovih prostora, kada ga podsete da je srpskog roda on nadopuni da je hrvatski glumac! Jezik kojim priča je uvek 'naš' ili jezik Tesle. Čoveku zaista nije lako da čuva taj imidž.


Пројекат да будеш прихваћен и пожељан за све људе је увек осуђен на пропаст, т.ј. на крају неминовно постајеш аморфан и безличан.

Деведесетих су антимилошевићевски став и прогоњеност у Београду били пожељне карактеристике на Западу и злоупотребљавани су до повраћања, па се и Шербеџија, за мене збуњујуће, представљао као изгнаник из Београда.

Што се Венесе Редгрејв тиче, РШ каже ово:

Veliko prijateljstvo koje obitelj Rade Šerbedžije veže s Redgraveima traje još od 1975. godine kada je u Londonu sreo Vanessu Redgrave jer je imao stipendiju britanskog konzulata i boravio tamo tri mjeseca. “Ponovno sam se s Vanessom susreo 1993. godine pa smo napravili neke zajedničke akcije. Najprije smo nakon opsade Sarajeva napravili projekt koji se zvao 'Wake up world'. Budući da smo se dosta družili, pozvala me da zajedno napravimo kazalište, a moja supruga Lenka, Vanessa i njen brat Corin bili su umjetnički direktori tog teatra. Nakon predstave “Brecht u egzilu” koju je režirala Lenka, osnovali smo putujuće kazalište.

Tada nam je zbog financijske situacije, ali i osobnih razloga čak ponudila i da živimo kod nje, tako da sam s obitelji u njenom stanu proveo dvije godine. Vanessa je obožavala i Lenku i našu najstariju kćer Ninu koja je istog uzrasta kao i kći Natashine sestre Joely pa su postale najbolje prijateljice. U međuvremenu, dok smo živjeli kod Vanesse Redgrave, rodila se i naša druga kći Vanja, a zatim smo Lenka i ja kupili stan blizu nje pa smo ostali susjedi i viđali se svaki dan”, prisjetio se Rade Šerbedžija koji se s godinama zbližio sa svim članovima obitelji Redgrave, a poznanstvo s Natashom Richardson za njega je bilo dragocjeno i iz poslovnih razloga...


Шербеџија и Удовички су добили финансијску и професионалну подршку, а Венеса свог личног дисидента (кога ће двехиљадитих заменити Чечен Закаев).

(Стипендија 1975. је извесно била од Британског савета/Council-a, а не конзулата.)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:38 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

Jesi li čula Šerbedžiju da je ikada rekao da je Srbin? Ili da je Hrvat? Ja nisam! Uvek je govorio da je sa ovih prostora, kada ga podsete da je srpskog roda on nadopuni da je hrvatski glumac!


'Danas je u Vrbniku pokraj Knina svoju lozu svećano zasadio i počasni gost Rade Šerbeđija i u prigodnom govoru između ostalog rekao i ovo: "znate ja sam stopostotni Srbin, po ocu i majci, ali nisu me ovakvim stvorili samo otac i majka, stvorlili su me i ove planine i more Jadransko i moja jedina domovina Hrvatska koju volim i osjećam..." Svaka čast Rade, reka san mu nakon govora, stisnija ruku i družija se s njim i mojom gradonačelnicom Josipom Rimac na ručku... prava faca i dobar čovik definitivno!'

Šibenik In
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:46 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

"znate ja sam stopostotni Srbin, po ocu i majci, ali nisu me ovakvim stvorili samo otac i majka, stvorlili su me i ove planine i more Jadransko i moja jedina domovina Hrvatska koju volim i osjećam..."


Мајсторство опортуног.
predatortz predatortz 17:54 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

principessa_etrusca
"znate ja sam stopostotni Srbin, po ocu i majci, ali nisu me ovakvim stvorili samo otac i majka, stvorlili su me i ove planine i more Jadransko i moja jedina domovina Hrvatska koju volim i osjećam..."


Мајсторство опортуног.


Ma jok, samo obična džukela...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:59 05.12.2016

хрвацка чка

tako je! vežimo ga lancima i isporučimo ustašama! едит: а не, у ствари, већ су Бгд блатоиди учинили то.

ko je ono beše pričao ovde kako su mu Đuićevi roknuli dedu zato što im je bio onako gejasto nesrbinsko sumnjiv - je l' Maksimović beše?
angie01 angie01 18:02 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom


Пројекат да будеш прихваћен и пожељан за све људе је увек осуђен на пропаст, т.ј. на крају неминовно постајеш аморфан и безличан.


koliko sam ja shvatila- nije zeleo da bude progonjen po nametnutom osnovu nacionalnog pripadanja, jer majkumu, valjda ima pravo da bude i oseca se kako god hoce,...i da ne bude zivotno ugrozen zajedno sa svojom porodicom,

al dobro, neko ko bez da trepne kaze, kako su mesanci prirodno osudjeni na otklon, jer im nije jasan licni identitet i kome pripadaju:))),...je ovakvo objasnjenje isto tako normalno.


Veliko prijateljstvo koje obitelj Rade Šerbedžije veže s Redgraveima traje još od 1975. godine


cekaj sad, zar nije bilo foliranje Redgrejove, a ne veliko prijateljstvo,...ne znam, mnogo ovakve slucajeve bih znala da opisem, samo sto akteri nisu bili poznati,....mislim, svesti tudje prijateljstvo sa evidentnim pokazateljima mnogo vecim od bilo kakvih reci, na puko foliranje, a iz pozicije nepoznatog posmatraca iza nekog prozora je meni totalno friki.
angie01 angie01 18:04 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

"znate ja sam stopostotni Srbin, po ocu i majci, ali nisu me ovakvim stvorili samo otac i majka, stvorlili su me i ove planine i more Jadransko i moja jedina domovina Hrvatska koju volim i osjećam..."


sad hebiga, nije se preobratio kako je vec bilo pozeljno.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:18 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

koliko sam ja shvatila-

Ниси схватила.

Ти си написала ово:
ubrzo im postaje jasno da nigde nece biti na svome, tako pomesane krvi i neodredjenog nacio interesa,
.

Мене не занима ничија "помешана крв", односно не занимају ме ничија крвна зрнца.

Ниси разумела ни коментар о заједничкој професионално-политичкој платформи, нити разумеш да уопште не коментаришем пријатељство које може изнићи на разним основама.
freehand freehand 18:19 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

Мене не занима ничија "помешана крв", односно не занимају ме ничија крвна зрнца.

A Krkar se stisao pa neće da ti ofira ono što te interesuje...
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:23 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

A Krkar se stisao pa neće da ti ofira ono što te interesuje...

Не баш.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:26 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

Ma jok, samo obična džukela...


:)
Ma što, pusti ga.
Možda to jeste oportunizam, ali moguće je i da ima frku u glavi sa nacionalnim identitetom.
Nije ta frka ništa pozitivno (a ni negativno) ne bih ga za zbog te zbunjenosti kovao u zvezde kao što rade, vidim, ali ni osuđivao.
Sve dok ne pljuje po nekome ok je.

angie01 angie01 18:34 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

Ниси разумела ни коментар


bice da je zbog toga sto ne razumem,

narocito ovaj deo,


Мене не занима ничија "помешана крв", односно не занимају ме ничија крвна зрнца.[/quot]


ps- prvo decidirano dajes na znanje da je Vanesa folirantkinja, koja je u ritama jedva docekala kandidata kao sto je Rade,...a posle izguglas da su oni prijatelji od ranije, pa brze bolje prepravis verziju, al da ostane znacenje koje ti odgovara.

pps- na cekanju:).


freehand freehand 18:37 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

ps- prvo decidirano dajes na znanje da je Vanesa folirantkinja, koja je u ritama jedva docekala kandidata kao sto je Rade,...a posle izguglas da su oni prijatelji od ranije, pa brze bolje prepravis verziju, al da ostane znacenje koje ti odgovara.

Vanesa i Rade... Vi ste baš bliski.
angie01 angie01 19:02 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

Vanesa i Rade... Vi ste baš bliski.


ma ne, PE je, vidis da zna o njihovom prijateljstvu vise nego i oni sami,

a btw, smesno je sto uvek dotrcis da je branis od mene:))).
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:02 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

ps- prvo decidirano dajes na znanje da je Vanesa folirantkinja, koja je u ritama jedva docekala kandidata kao sto je Rade,...a posle izguglas da su oni prijatelji od ranije, pa brze bolje prepravis verziju, al da ostane znacenje koje ti odgovara.

Све је то у јавној сфери. Шербеџија имао ту стипендију 1975. и Венесу Редгрејв је тада срео. (Она је тада била истакнутни члан троцкистичке WRP и ватрени промотер палестинских интереса.)

Следећи пут су се срели 1993. и ујединила их је пробошњачка платформа и професионални интерес. (Нотирај да њихово пријатељство уопште не коментаришем, нити спорим да је најдубље и најискреније. Њихово пријатељство је њихова ствар и није моја тема.)
freehand freehand 19:04 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

angie01
Vanesa i Rade... Vi ste baš bliski.


ma ne, PE je, vidis da zna o njihovom prijateljstvu vise nego i oni sami,

a btw, smesno je sto uvek dotrcis da je branis od mene:))).

Nije o tome reč, nego o tome da ih uporno zoveš ličnim imenima. meni to malo bez veze, degutantno, šta znam.
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:08 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

ma ne, PE je, vidis da zna o njihovom prijateljstvu vise nego i oni sami,

Поново грешиш јер ја не знам апслотутно ништа о њиховом пријатељству, нити говорим о томе, већ искључиво о њиховом заједничком јавном ангажману.
angie01 angie01 19:28 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

(Нотирај да њихово пријатељство уопште не коментаришем, нити спорим да је најдубље и најискреније. Њихово пријатељство је њихова ствар и није моја тема.)



principessa_etrusca
исфолирано радикално левичарство (Венеса у поцепаним сукњама подржава "радничку класу", подршка Палестинцима (и када су терористи), подршка Чеченима (и када су терористи) и сл. У то се и подршка Шербеџији, антимилошевићевском дисиденту, одлично уклопила.

Деведесетих се по Лондону Шербеџија заиста тако представљао: као прогоњени београдски дисидент. То је наравно било политички пожељно (и профитабилно), а ако је било и тачно, било је само делимично тачно: колико знам, пре ратова је живео у Загребу, али о томе није било помена.


sem sto u ovoj izjavi srocenoj u intonaciji, kao da je licni biograf u pitanju, a u kojoj ima puno netacnosti i zlonamernih interpretacija, moze da se zakljuci jedino da ih je spojila korist, cije razloge su po potrebi isfingirali.


Следећи пут су се срели 1993. и ујединила их је пробошњачка платформа и професионални интерес.


a ono, bas kada se preselio u Bgd, osnovao novo pozoriste i novu porodicu,....isfolirao je ugrozenost, pretnje i napade i ujedinio se sa Vanesom oko probosnjacke platforme- ma sta to znacilo i prof interesa-,...kao verovatno i Mira Furlan i mnogi drugi.
predatortz predatortz 19:35 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

oko probosnjacke platforme- ma sta to znacilo


Recimo da znam da mu je gospoja zgrnula silne pare za neku bedastu operu o Srebrenici. Ništa gratis, sve se plaća. Kad neko iz Srbije, ili Srbin, ili na neki način vezan sa Srbima nariče, cena za te suze je prilično visoka. No, bošnjački lobisti se otvore, ne pitaju šta košta.
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:44 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

a u kojoj ima puno netacnosti i zlonamernih interpretacija,


По обичају, паушално.

predatortz
oko probosnjacke platforme- ma sta to znacilo


Recimo da znam da mu je gospoja zgrnula silne pare za neku bedastu operu o Srebrenici.


Шербеџијиним речима:

“Ponovno sam se s Vanessom susreo 1993. godine pa smo napravili neke zajedničke akcije. Najprije smo nakon opsade Sarajeva napravili projekt koji se zvao 'Wake up world'...
angie01 angie01 19:45 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

Nije o tome reč, nego o tome da ih uporno zoveš ličnim imenima. meni to malo bez veze, degutantno, šta znam.


svako tvoje ukazivanje da je nesto degutantno mogu da shvatim samo kao cinizam, ....em sto ovde prilicno nezvanicno pricamo i mnogo je degutantnije sirenje neistina,od oslovljavanja poznatih ljudi samo imanom, em sto je uobicajeno da se ljudi u njihovom okruzenju (USA) nazivaju samo imenom i u zvanicnim situacijama,...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:47 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

predatortz
oko probosnjacke platforme- ma sta to znacilo


Recimo da znam da mu je gospoja zgrnula silne pare za neku bedastu operu o Srebrenici. Ništa gratis, sve se plaća. Kad neko iz Srbije, ili Srbin, ili na neki način vezan sa Srbima nariče, cena za te suze je prilično visoka. No, bošnjački lobisti se otvore, ne pitaju šta košta.


svejedno, to nije razlog da se čovek ostavi izložen javnom linču. takve probleme rešavaš tako što ga dovedeš u BL, napraviš predstavu, odvedeš na klopu i cugu pa rešiš sa njim u četiri oka. sramotno je kako ga naša desnica blati. nije ni čudo posle da smo takva слабашна нација.
angie01 angie01 19:50 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

Шербеџијиним речима:


izvucenim iz konteksta,...


Najprije smo nakon opsade Sarajeva napravili projekt koji se zvao 'Wake up world'...


da i?,...je l nisu trebali? je l to bilo nesto lose? jel si ti ili neko tvoj bili u tom takvom Sarajevu pod opsadom?

predatortz predatortz 19:52 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

Srđan Fuchs
predatortz
oko probosnjacke platforme- ma sta to znacilo


Recimo da znam da mu je gospoja zgrnula silne pare za neku bedastu operu o Srebrenici. Ništa gratis, sve se plaća. Kad neko iz Srbije, ili Srbin, ili na neki način vezan sa Srbima nariče, cena za te suze je prilično visoka. No, bošnjački lobisti se otvore, ne pitaju šta košta.


svejedno, to nije razlog da se čovek ostavi izložen javnom linču. takve probleme rešavaš tako što ga dovedeš u BL, napraviš predstavu, odvedeš na klopu i cugu pa rešiš sa njim u četiri oka. sramotno je kako ga naša desnica blati. nije ni čudo posle da smo takva слабашна нација.


Takvi problemi se rešavaju tako što ga ignorišeš. To je najveća kazna za takve likove. Ne angažuješ ga, ne pridaješ mu značaj, ne hraniš mu sujetu, ne pozivaš ga na festivale... Ne radiš mu ništa, a on kmeči zbog toga.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:10 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

takve probleme rešavaš tako što ga dovedeš u BL


Можда треба да се подсетимо Оскара 1978. који је Редгрејв добила за Џулију и протеста који су га обележили.

principessa_etrusca principessa_etrusca 20:21 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

angie01

Najprije smo nakon opsade Sarajeva napravili projekt koji se zvao 'Wake up world'...

da i?,...je l nisu trebali? je l to bilo nesto lose? jel si ti ili neko tvoj bili u tom takvom Sarajevu pod opsadom?

То је била њихова акција и њихова одлука, и уопште не коментаришем шта су они или ико други требало да раде. Свако има право да се ангажује како сматра да треба.

Не знам само у чему је твој проблем да се тај ангажман зове пробошњачким.
angie01 angie01 20:24 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

Можда треба да се подсетимо Оскара 1978. који је Редгрејв добила за Џулију и протеста који су га обележили.


DaaAA? ne mogu da docekam tvoju verziju objasnjenja za info koju si upravo izguglala.:).

angie01 angie01 20:28 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

То је била њихова акција и њихова одлука, и уопште не коментаришем шта су они или ико други требало да раде. Свако има право да се ангажује како сматра да треба.


ne znam, ucinilo mi se da je ta napomena imala osudjujucu intonaciju,...pojma nemam zasto ga ti nazivas probosnjackim.
milojep milojep 20:40 05.12.2016

Re: Nacije svršene masturbacijom

Šerbedžija je jedna ljiga. Na isti način se može opisati i njegov dobar drugar, meni inače dosta draži kao umetnik, Đorđe Balašević!
Od svih ljigavština koje je izjavljivao izdvojiću samo onu kada je rekao na nekom ne tako davnom koncertu u Hrvatskoj da on priča iskvarenom verzijom hrvatskog jezika, takozvanim srpskim!
I sada to ne bi bilo toliko strašno da isti taj Balašević nije dobro znao da bi mu se šala da je samo obrnuo ono srpski i hrvatski obila o glavu toliko da bi mu koliko sutra hr.branitelji izdejstvovali doživotan kraj nastupa u lijepoj njihovoj!
I to je ono što boli! Koristiti pitomost sopstvenog naroda da bi se uvukao u dupe drugima zarad novca i nekih svojih kompleksa? E isto to radi i nesretni Šerbedžija. Samo što Balašević bude i duhovit a ovoga je i pomalo i odurno slušati u njegovom patetisanju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana