Sport| Životni stil

THICKNESS

docsumann RSS / 27.11.2016. u 11:21

 attachment.php?attachmentid=7371431&d=1414779498

Za masu i definiciju čuli su i oni što ne znaju kako izgleda kontrakosi benč.

82% ljudi, koji su u stanju da nabroje tri i više vježbi za zadnji dio deltoida, zna i šta znači mišićna separacija.

Statistika kaže da čak i ljudi koji znaju da lociraju brahialis uglavnom ne razlikuju punoću od gustine mišića. Ruku na srce, ima tu dosta sinonimije, preklapanja nadležnosti, vizuelne sličnosti...

Naravno, gustina i punoća najbolje idu u paketu i ne treba ih razdvajati. A za pobliže upoznavanje s dotičnim pojmovima samo  pustiš video o ovom liku

 William Bonac - najprijatnije iznenađenje na ovogodišnjoj Olimpiji. Sa linijama kao iz stripa  o hipetrofiranom gimnastičaru super-heroju. Nabijen do potonjeg masl bozona, kvrgav ko pit bul, dinamičan & eksplozivan sa svojih dinamitnih 160cm i kusur, Bonak predstavlja vizuelizaciju  arhetipskog ubice divova.

Ujedno, on je živi dokaz od krvi i mnogo mesa da ne moraš da budeš kiklop od 2 sa 2 (m) da bi izgledao opako i osvajao prestižne titule u bb-u.

Misim, ako sa ovih slika ne kapirate šta je to mišićna punoća i gustina ( ali i sharpness and  hardness ) čemu služe, i zašto ... stvarno ne znam više kojim bojicama da se poslužim.

Tagovi



Komentari (122)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 11:51 27.11.2016

za neotvarači linkova i drugijeh frikova


emsiemsi emsiemsi 16:16 27.11.2016

Re: za neotvarači linkova i drugijeh frikova

docsumann


Ееее, баш сам се питао када ће ово ?
bocvena bocvena 15:36 28.11.2016

Re: za neotvarači linkova i drugijeh frikova

šta su ga ovo dirali novinari na početku, pa je rekao da je to majka njegovog sina?

(slažem se sa riply oko onog klokova. less is more:)
sasaminijature sasaminijature 11:54 27.11.2016

Bez reči sam

Zaista skidam kapu momcima koji se bave ovim sportom, neverovatno mi deluje koliko ljudsko telo može u tom pravcu da se razvija.
Ipak nije mi blisko ništa što ide u ovakvu krajnost, možda jedina korist njihove žrtve su informacije koje naučni radnici dobijaju pa ih zbog toga jako poštujem.
docsumann docsumann 12:34 27.11.2016

Re: Bez reči sam

Zaista skidam kapu momcima koji se bave ovim sportom, neverovatno mi deluje koliko ljudsko telo može u tom pravcu da se razvija.


nekako je u bb najočitiji pomak koji se desio na polju farmaceutskih pomagala, sportske biohemije. dok je u drugim sportovima to ispoljeno kroz indirektne pokazatelje, bilderi su ujedno i koza i rog (koji ne laže kad ga pitaju - uzimaš li šta?)

današnji bilderi ne treniraju ništa napornije od recimo Arnolda i Olive, a opet izgledaju tako drastično silniji, i što se tiče mase ali i definicije ondnosno kondicioniranja muskulature.
naravno, ovo se pogubno odrazilo na zdravlje mnogih takmičara.

ima ona crna bilderska pošalica kako su od steroida najviše nastradali bilderi prve generacije i ovi iz potonje.
pioniri jer su prvi na sebi eksperimentisali sa steroidima (koji su pravljeni za trkačke konje), kad se još nije znalo ni kada ni koliko, a ovi drugi jer su svjesno multiplikovali rizične doze, povodeći se za onom smrtonosnom - što više to bolje.


bilokakobilo, značaj ovi masl monstruma je prevshodno u tome što popularišu tjelovježbanje, inspirišu gomile klinaca širom svijeta da vježbaju, vode računa o ishrani, izbjegavaju rizična ponašanja i nezdrav stil života.
e sad, pitanje dopinga, konkretno steroida, je problem šireg društvenog konteksta.

za ovakve, ekstremne rezultate, neophodna je genetika, posvećenost koja podrazumjeva višegodišnju istrajnost i pridržavanju rogoroznog progtrama vježbi i ishrane, konstantnog učenja, eksperimentisanja i usavršavanja ... i, ako se baš odlučiš za vojevanje sa najboljima... al' to je usud skoro svakog vrhunskog sporta.

opet u bb, imaš i natural diviziju. tu je (kao) strejt ekipa. mada su oni meni još sumnjiviji
docsumann docsumann 12:13 27.11.2016

od našeg posljednjeg javljanja


(odnosi se na teškoatletsku sekciju sportske redakcije bloga (TASSR, zvuči skroz rusofilski ) )

izdešavalo se svačeg interesantnog na čeličnoj pozornici.

Kiril Saričev (apsolutni rekorder u RAW bench press-u) oborio je total u najradikalniojoj RAW sekciji (without wraps (iliti bez elastičnih traka za obmotavanje zglobova, posebno koljena pri izvođenju čučnja))



po meni, iako skroz fer s aspekta "bez dodatnih pomagala" , ova varijanta je iz istog razloga veoma riskantna glede povrijeđivanja.
interesantno da su specijalna odijela za benč proistekla upravo iz te povratne sprege zaštite zglobova i omogućavanja podizanja većih težina.
objašnjenje - specijalna odijela (bench T-shirt) uslijed elastičnih vlakana dodatno bandažiraju rame, i osiguravaju ga pri izlaganju ekstremnim opterećenjima.
usput, ona omogućavaju savladavanje većih težina, što opet iziskuje dodatnu zaštitu, koja samim tim omogućava ... misim da je princip jasan.
na kraju smo dobili disciplinu u kojoj se takmičari pojavljuju utegnuti ko mumije (baš tako i drže ruke), a samo podizanje je gotovo neuočljivo. odnosno amplituda pokreta je minorna.
a samo odijelo se pretvorilo u neku desetu varijantu od prvobitno zamišljene (bench brushalter) .
ma, klasična praćka koju spuštanje tega nateže... kao da skačete uvis s federima na patikama

angie01 angie01 12:24 27.11.2016

Re: od našeg posljednjeg javljanja

docsumann docsumann 12:48 27.11.2016

Re: od našeg posljednjeg javljanja

sjajan šlagvort

na programu ovogodišnje Olimpije (koja inače predstavlja festival raznih gym-olikih sportova - bb, fitnes, powerlifting) nije bilo Mis Olympije.

pomalo seksistički, rekao bih. izgleda da se matorcima iz organizacionog odbora slabo diže ( i pored dvije tablete viagre) na ekstremno mišićave takmičarke.
no, zato su ubacili classic figure, bikini (dobro on je na programu već nekoliko godina unazad)

dakle, takmičarke u disciplini classic figure



u bikini kontestu




dok će ove dame morati da pronađu novu gažu. il' da atrofiraju na poželjnu kilažu

NNN NNN 15:55 27.11.2016

Re: od našeg posljednjeg javljanjajavascri

specijalna odijela

gde je granica?
?
angie01 angie01 15:58 27.11.2016

Re: od našeg posljednjeg javljanja

dok će ove dame


zar ovo nisu transvestiti?
NNN NNN 16:02 27.11.2016

Re: od našeg posljednjeg javljanja

angie01
dok će ove dame


zar ovo nisu transvestiti?

ne bi' im uz'o oraj iz ruke!
docsumann docsumann 16:19 27.11.2016

Re: od našeg posljednjeg javljanja

angie01
dok će ove dame


zar ovo nisu transvestiti?


oo, što ti je žeMska solidarnost. umjesto da ih podržiš sada kad su zbog muškog sladostrašća i favorizovanja malih okruglih dupenceta* ostale bez posla, ti im so na ranu utrljavaš


* bikini girl with machine guns

angie01 angie01 18:18 27.11.2016

Re: od našeg posljednjeg javljanja


oo, što ti je žeMska solidarnost. umjesto da ih podržiš sada kad su zb


nista rekla nisam, samo pitala, nista protiv trava nemam, naprotiv, krajnje su saRAmantne.:)
docsumann docsumann 18:47 27.11.2016

Re: od našeg posljednjeg javljanja

angie01

oo, što ti je žeMska solidarnost. umjesto da ih podržiš sada kad su zb


nista rekla nisam, samo pitala, nista protiv trava nemam, naprotiv, krajnje su saRAmantne.:)


sad, kad bi se radila hormonska analiza vjerujem da bi se u ovih dama našlo više testosterona no u prosječnog Srbina.
opet, s čisto seksualno funkcionalne strane, one su 100% žene i to s povišenim seksualnim apetitom (nebitno jesu li hetero ili homo nastrojene).
o ovome su mi svjedočili neki ozbiljni bilderi koji su imali seksualnih iskustava sa bilderkama.
a njima sad stvarno nije lako, ono u egzistencijalnom smislu. čitav život odricanje, mukotrpni treninzi, dijete, steroidi, hormoni ... i onda ti saopšte da to u čemu si se takmičila više ne postoji.
i to iz krajnje komercijalno-seksističkih razloga. kao što rekoh, ta Olimpija je postala vašar erotizovanog mesa.
ne samo da su uveli mekše (seksipilnije) kategorije za žene, već su i u muškoj diviziji patentirali takmičenja koja su nalik izbor macana sa plaže



Men's Physique
blogovatelj blogovatelj 18:52 27.11.2016

Re: od našeg posljednjeg javljanja

usput, ona omogućavaju savladavanje većih težina, što opet iziskuje dodatnu zaštitu, koja samim tim omogućava ... misim da je princip jasan.


Meni jedino nije jasno kako ovaj sa kratke rukice uspe da obriše sebi bulju?!
docsumann docsumann 19:12 27.11.2016

Re: od našeg posljednjeg javljanja

blogovatelj
usput, ona omogućavaju savladavanje većih težina, što opet iziskuje dodatnu zaštitu, koja samim tim omogućava ... misim da je princip jasan.


Meni jedino nije jasno kako ovaj sa kratke rukice uspe da obriše sebi bulju?!


ma to odijelo ti dodatno sabije ramene zglobove tako da ruke izgledaju stvarno zdepasto.
možeš to da primjetiš i na snimku kad izvodi benč pres. u gornjoj poziciji (nakon dizanja) čini ti se kao da su mu kompletne ruke propale na dolje.
nema visine da sam okači teg o stalke.

e, a pazi kako to elegantno izgleda kod Saričeva i to pri obaranju svjetskog rekorda. full motion, prosto osjetiš snagu tog potiska.



uz to Saričev ima netipično duge ruke za jednog benčera.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:43 28.11.2016

Re: od našeg posljednjeg javljanja

Meni jedino nije jasno kako ovaj sa kratke rukice uspe da obriše sebi bulju?!

Ovo me podseti na jednu raspravu o brisanju dupeta; da li ideš sa rukom od gore ili od dole?
alselone alselone 12:46 27.11.2016

PočMeo sam

Je l' znate da postoji deo Banata gde se kaže "počmeti"? Eto, i posle kažu normalni.

Nego, počmeo sam da pravim svoju malu teretanicu. Kupio sam dve bučice sa tegovima. Ne one fiksne, nego šipkice i četiri tegića po 2.5 i četiri po 1.25 kg.

Kad porastem biću kao ovaj čika na slici.
G.Cross G.Cross 12:57 27.11.2016

Re: PočMeo sam

alselone
Je l' znate da postoji deo Banata gde se kaže "počmeti"? Eto, i posle kažu normalni.

Nego, počmeo sam da pravim svoju malu teretanicu. Kupio sam dve bučice sa tegovima. Ne one fiksne, nego šipkice i četiri tegića po 2.5 i četiri po 1.25 kg.

Kad porastem biću kao ovaj čika na slici.


A kad porastes napravices veliku teretanicu ?
docsumann docsumann 12:58 27.11.2016

Re: PočMeo sam

Nego, počmeo sam da pravim svoju malu teretanicu. Kupio sam dve bučice sa tegovima. Ne one fiksne, nego šipkice i četiri tegića po 2.5 i četiri po 1.25 kg.


da, te adaptibilne bućke su mnogo zahvalnije za ograničeni prostor.

svojevremeno su mi u brodgradilištu napravili jedno petnestak bućki raznih veličina, što uparenih što singlića.

jbg, kad si načelnik bravarsko-cjevarskog pogona to nije problem

najkrupniji primjerak je bila bućka od 51kg (malo se fulalo u proračunu). nju nisam ni prebacivao u kancelariju, ostala u radionici.
heh, a radnici baš voljeli da se kurče kad neko sa strane svrati - a to, to naš šef diže.
alselone alselone 12:59 27.11.2016

Re: PočMeo sam

A kad porastes napravices veliku teretanicu ?


Можда. Овако ћу да тестирам домете и упорност, пре него што се напалим и "бацим" паре. Сви моји ранији покушаји одлазака у теретану завршавали су се релативно брзим терминалним смором и престанком. Оћу да пробам димам кући основно, да видим оћул се наканит.
alselone alselone 13:00 27.11.2016

Re: PočMeo sam

bućka od 51kg

Господе Исусе Христе.
docsumann docsumann 13:29 27.11.2016

Re: PočMeo sam

alselone
bućka od 51kg

Господе Исусе Христе.


amen



batko Bugarin!
G.Cross G.Cross 14:03 27.11.2016

Re: PočMeo sam

alselone
A kad porastes napravices veliku teretanicu ?


Можда. Овако ћу да тестирам домете и упорност, пре него што се напалим и "бацим" паре. Сви моји ранији покушаји одлазака у теретану завршавали су се релативно брзим терминалним смором и престанком. Оћу да пробам димам кући основно, да видим оћул се наканит.


Ja ne volim djimove uopste. Mrzim da udisem tudji znoj. Tako djim samo kad putujem u hotelu.

Ja sam napravio dole u bivsoj kotlarnici ( prosli vlasnici su se grejali na naftu ) djim sa sve steam room.
Ali koristim uglavnom samo treadmill ( zato moj sin sve zivo )
Cim nije kisa ja napolje. Evo I sad odoh na svojih 6 km.

Moje misljenje, investicija vredi.
docsumann docsumann 16:27 27.11.2016

Re: PočMeo sam

Ja ne volim djimove uopste.


ja ne volim fensi teretane.

hc forever!



pričao sam već u par navrata kako je Dorian Yates (6xMr.O) uredio svoju teretanu da izgleda surovo i sirovo kako bi ga mentalno pripremila za torturu njegovih brutalnih treninga.
blogovatelj blogovatelj 18:55 27.11.2016

Re: PočMeo sam

svojevremeno su mi u brodgradilištu napravili jedno petnestak bućki raznih veličina, što uparenih što singlića.


Posle se čudiš što je propalo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:25 28.11.2016

Re: PočMeo sam

alselone
A kad porastes napravices veliku teretanicu ?


Можда. Овако ћу да тестирам домете и упорност, пре него што се напалим и "бацим" паре. Сви моји ранији покушаји одлазака у теретану завршавали су се релативно брзим терминалним смором и престанком. Оћу да пробам димам кући основно, да видим оћул се наканит.


Nema šanse, alse, nije to za tebe ni mene, samo za momke čelične samodiscipline i jake motivacije. Ne mračim, nego znam da to kod kuće ništa ne može da se radi. Ni posao, ni sport, a često ni hobi. Mora da postoji sistem, procedura, plan, program, termin i lokacija.

Evo, ja kupio neke ručke za sklekove, otkad sam sjebao TFCC ne mogu da radim normalne sleke, nego moram "na ručku". I počeo, imam i cilj, sto sklekova u cugu, našao i lep program za to, 6 nedelja, ali nije prošlo ni nedelju dana, preskočio jedan trening, jer sam imao sto nekih poslova kod kuće, te vodi dete tamo ovamo, te žena traži ovo i ono, te me mrzelo, ili bio umoran, i preskočih. Onda ponovo sutra, i ode sve u qrac. Onda sam te ručke odneo na posao. I tamo sam izgurao celih nekoliko nedelja, ali ni to nije bilo to...mora teratana, da platiš, što više to bolje, a i u neki program da se upišeš, da imaš obavezu da ideš, jer ćeš inače ispasti.

Inače, ni ja ne volim treninge sa težinama, meni je to mnogo dosadno (mada, kad sam išao u rek centrar na faksu, bilo je tako dobrih cica, da se obališ, primetio sam da to dosta pomaže). Jedino što mogu redovno da radim a da mi ne dosadi je planinarenje. Ali i sad sa detetom, ni za to nema vremena kao nekad...



maksa83 maksa83 14:27 28.11.2016

Re: PočMeo sam

Nego, počmeo sam da pravim svoju malu teretanicu. Kupio sam dve bučice sa tegovima. Ne one fiksne, nego šipkice i četiri tegića po 2.5 i četiri po 1.25 kg.

Je l' praviš teretanu ili apoteku?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:40 28.11.2016

Re: PočMeo sam

Je l' znate da postoji deo Banata gde se kaže "počmeti"? Eto, i posle kažu normalni.

pa splićani ne kažu voliM te, nego voliN te.

nego, nisam znala da guza može da se išparta na ćevape, čoveče! nisam takve mišiće nikada ranije videla. je to teoretski svi možemo tako, ili samo neki (građa, geni, trt-mrt)?

maksa83 maksa83 14:45 28.11.2016

Re: PočMeo sam

nego, nisam znala da guza može da se išparta na ćevape, čoveče! nisam takve mišiće nikada ranije videla. je to teoretski svi možemo tako, ili samo neki (građa, geni, trt-mrt)?

Možemo svi, samo treba da se sedi par minuta na stolici koja ima proreze tog oblika. Doduše efekat nestane posle desetak minuta.
mirelarado mirelarado 15:11 28.11.2016

Re: PočMeo sam

nego, nisam znala da guza može da se išparta na ćevape


Takozvani specijalni efekat leptira. :))
alselone alselone 17:20 28.11.2016

Re: PočMeo sam

Je l' praviš teretanu ili apoteku?


To mi je da vezbam kapke. Krecem od lepog pogleda, odatle sve krece.



ema šanse, alse, nije to za tebe ni mene, samo za momke čelične samodiscipline i jake motivacije. Ne mračim, nego znam da to kod kuće ništa ne može da se radi. Ni posao, ni sport, a često ni hobi. Mora da postoji sistem, procedura, plan, program, termin i lokacija.

Znam, u pravu si. Zato idem obazrivo. Kupio sam malo da drljam ruke, pa cu onda ono da se besim, pa cu klupu, pa veliku sipku, jos tegova i tako. Cisto da mogu nesto osnovno da drljam, ali za mene nema sporta ako ne jurcam za nekom loptom. Dobro, ajde, moze narvno i skijanje i ronjenje.
G.Cross G.Cross 19:07 28.11.2016

Re: PočMeo sam

////
docsumann docsumann 19:07 28.11.2016

Re: PočMeo sam

je to teoretski svi možemo tako, ili samo neki (građa, geni, trt-mrt)?


teoretski možemo, svi. praktično malo ko.

inače, meni je od tih sleđnih natezanja najupečatljivije ovo Ronijevo



BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:31 28.11.2016

Re: PočMeo sam

Možemo svi, samo treba da se sedi par minuta na stolici koja ima proreze tog oblika. Doduše efekat nestane posle desetak minuta.

dok za trajni efekat može da se sedne malo i na vruć roštilj.
teoretski možemo, svi. praktično malo ko.

ja mislila, gledajući efekte nekih seka po internetu, da se čučnjevima pod opterećenjem pravi ona loptasta guza i da je to to, nikakve leptire i ćevape nisam videla. ne znam ni koje vežbe (o "suplementima" da ne pričam) guze tih odabranih dovodi u stanje tog leptira? ok, verujem da bi odgovor bio krajnje kompleksan.

evo, da začinim temu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:49 28.11.2016

Re: PočMeo sam

Znam, u pravu si. Zato idem obazrivo. Kupio sam malo da drljam ruke, pa cu onda ono da se besim, pa cu klupu, pa veliku sipku, jos tegova i tako.

uzmeš trenera, platiš ga par meseci, i imaš odličan rezultat za tih par meseci (5-6). bar je tako kod upornih (3-4x nedeljno) + ishrana sa rotacijama, ako su zdrav sasvim, dobre koske, varenje i sl. ovo možeš kod kuće ako zabrljaš (kao ja sad). prekinula niz od 7 meseci na jedno mesec dana, i onda mi glupo da idem i plaćam teretanu da bih na tri serije čučnjeva bez težina dobijala žešću upalu mišića (dok sam pre mesec i nešto dobijala ultra blage upale na 3 serije po 12, 14 i 16kg (obe ruke zajedno). zato i imam 2x po tri kg kod kuće, za skidanje blama . ali nema nekih ozbiljnih napredovanja bez obuke. ne da znam da si je prošao ili ne, onako pričam.
angie01 angie01 22:36 28.11.2016

Re: PočMeo sam

inače, meni je od tih sleđnih natezanja najupečatljivije ovo Ronijevo


k'o Robokap.
docsumann docsumann 06:56 29.11.2016

Re: PočMeo sam

ja mislila, gledajući efekte nekih seka po internetu, da se čučnjevima pod opterećenjem pravi ona loptasta guza i da je to to, nikakve leptire i ćevape nisam videla. ne znam ni koje vežbe (o "suplementima" da ne pričam) guze tih odabranih dovodi u stanje tog leptira? ok, verujem da bi odgovor bio krajnje kompleksan.


definicija je ključ za pokazivanje ispruganosti mišića.
dakle - rigorozna dijeta + adekvatne vježbe (u ovom slučaju iskoraci, mrtva dizanja, čučnjevi, pa posebne vježbe za gluteus, međutim njih bilderi uopšte ne praktikuju).
e, sad to što vrhunski takmičari koriste i gomilu sredstava za koje ni ti ni ja nismo čuli, i koja odvode cjelokupni organizam u poseban režim i stanje, to je ta neka malo drugačija priča.
svea svea 11:35 29.11.2016

Re: PočMeo sam

Je l' praviš teretanu ili apoteku?

Mnogo smiješno. :)

Nabavio je 3 boćkice, 2 bućkice.. i kapi za oči.

:)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:42 29.11.2016

Re: PočMeo sam

a ko uopšte praktikuje (i preporučuje, s tim u vezi) te "posebne vežbe" za ovaj ili onaj mišić (jel su to izolacione vežbe ili kako li se već zovu)? i zašto se rade, ako se rade, jer ako ih bilderi ne praktikuju...čemu??
alselone alselone 14:38 29.11.2016

Re: PočMeo sam

svea
Je l' praviš teretanu ili apoteku?

Mnogo smiješno. :)

Nabavio je 3 boćkice, 2 bućkice.. i kapi za oči.

:)


A, sta je ovo, kakvi su ovo komentari? Zasto si zlurada, zasto me napadas, hoces da se tuces? Sta imas protiv mene, m, a?

alselone alselone 14:40 29.11.2016

Re: PočMeo sam

uzmeš trenera, platiš ga par meseci,


Ne cuje deda sine.

Nema sanse, znam da se necu posvetiti, em nemam vremena, em nemam zivaca.

Prosao sam obuku u srednjoj. Mislim, "obuku". Ucili me neki treeri po nekim teretanama kako da izvodim neke vezbe. Bilo mi dosta jer je jedino bilo vazno nagruvati sise, ruke i ledja "za grad". Sad i kad odem u teretanu nekad na putovanju, odem samo na ono skijanje i to maram dok se ne oznojim ko onaj crnja u Gangsta paradise spotu.
docsumann docsumann 14:56 29.11.2016

Re: PočMeo sam

BebaOdLonchara

a ko uopšte praktikuje (i preporučuje, s tim u vezi) te "posebne vežbe" za ovaj ili onaj mišić (jel su to izolacione vežbe ili kako li se već zovu)? i zašto se rade, ako se rade, jer ako ih bilderi ne praktikuju...čemu??


žene

mislim da je strongmen imao jedan blog upravo o tim izolacionim vježbama za gluteus.

kod bildera, gluteus je već toliko angažovan pri izvođenju raznih drugih vježbi da bi upražnjavanje tih vježbi bilo potuno gubljenje vremena.
a posebno što se do Ronijeve ere oni nisu ni trudili da nešto po0sebno pokazuje dupe publici. hoćureći poze za gluteus nisu bile sastavni dio redovnog programa

svea svea 15:59 29.11.2016

Re: PočMeo sam

A, sta je ovo, kakvi su ovo komentari? Zasto si zlurada, zasto me napadas, hoces da se tuces? Sta imas protiv mene, m, a?

Beži bre, bilo je kul. :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:23 29.11.2016

Re: PočMeo sam

Nema sanse, znam da se necu posvetiti, em nemam vremena, em nemam zivaca.

gde se nećeš posvetiti?! navučeš se kao majmun. pa ja sam se navukla, koja sam sa sportom imala veze samo kada je olimpijada - zalegnem i gledam otvaranje i zatvaranje, povremeno plivanje i gimnastiku. ozbiljna je ložana kad radiš sa trenerom, pogotovo onim koji je takođe naložen i ne ošljari. (ok, znam kako ovo sve zvuči :)))))
nema mišića bez dobrog trenera, plati bar nekom da ti napravi dobar program (stipso ).
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:42 29.11.2016

Re: PočMeo sam

mislim da je strongmen imao jedan blog upravo o tim izolacionim vježbama za gluteus.

verovatno u vreme kada je mene sport zanimao kao lanjski sneg.

žene

pa dobro, šta, znam da je i meni trener rekao "ne trebate vi da radite te vežbe (ja mu pokazujem batu koji sedi na klipici i piči samo jednu ruku na neobičan način), to su izolacione vežbe, šta će vam to?" mislim se ja, a kako da dostignem lara kroft look, a? to je adrenalin progovarao iz mene u to vreme, a als misli da se neće naložiti na vežbanje, tz-tz.



edit: mislim da bi ovi sa leptir-guzama opušteno trebali da nose tange, i to one najgore, G-string, bez blama, da vidimo ceo leptir. mislim, zato su ga i pravili, ne?
docsumann docsumann 19:55 29.11.2016

Re: PočMeo sam

edit: mislim da bi ovi sa leptir-guzama opušteno trebali da nose tange, i to one najgore, G-string, bez blama, da vidimo ceo leptir. mislim, zato su ga i pravili, ne?


to je Roni redovno radio na Olimpiji - za vrijeme slobodnog pozinga, usukavao bi gaćice u bulju (to su inače specijalne neke koje služe samo za bilderske nastupe, misim, nisu za plažu) i vrckao k'o ...

obratiti pažnju na 3:20 ( ... k'o u striptiz baru, jbt )



inače ovo mu je jedno od najboljih izdanja (vrhunac karijere)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:13 29.11.2016

Re: PočMeo sam

(ko u striptiz baru, jbt )

pa ono, odlično meša. :))))
sad mene ipak zanima kako izgleda mišić baš u tom trouglu (na guzi!). G-string je keva.

docsumann docsumann 20:46 29.11.2016

Re: PočMeo sam

sad mene ipak zanima kako izgleda mišić baš u tom trouglu (na guzi!). G-string je keva.


misliš na ovom spoju vertikalne i horizontalne trake od tangi.

pa, ne izgleda nikako. nema ga ... jupa



riply riply 12:37 30.11.2016

Re: PočMeo sam

samo kada je olimpijada - zalegnem i gledam otvaranje i zatvaranje, povremeno plivanje i gimnastiku.

i atletiku valjda ?

ps. bar ja tako
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:12 30.11.2016

Re: PočMeo sam

misliš na ovom spoju vertikalne i horizontalne trake od tangi.

da, nekada stvarno ne treba pitati previše, ovo izgleda grozno.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:12 30.11.2016

Re: PočMeo sam

i atletiku valjda ?

a pa da! pa se od silnog sporta ukočim na kauču. :)))
docsumann docsumann 15:04 27.11.2016

ubica divova I dio


krajem osamdesetih i ranih devedesetih u profi bb već je dejstvovao jedan ubitačni ubica divova - Mohamed Momo Benaziza

ovo je fotka kad je na Noći Šampiona 1992. pobijedio budućeg velikog šampiona Dorian Yates



Benaziza je mnogo muke zadavao i predhodnom Mr.Olimpiji velikom Li Hejniju, od kojeg je takođe bio za glavu niži.

nažalost Benaziza je stradao kao žrtva pretjeranog ukorišćena diuretika.

ono što je slično i kod Benazize i kod Bonaka je ta vanredna gustina i kvalitet mišića. posebno leđnih mišića i zadnje lože.
docsumann docsumann 15:07 27.11.2016

500kg deadlift


ovaj snimak je jedan od najgledanijih u weightlifterskim krugovima ove sezone.
britanski strongmen Edi Hal podigao je po tone u mrtvom dizanju.
u strongmen takmičenjima, inače, dozvoljeno je korišćenje traka za hvat.
no, i pored toga ovaj rezultat je - ne-vje-ro-va-tan! s one strane granice ljudske fizike.

a o tome koliki je to stres na organizam svjedoči kraj snimka

alselone alselone 15:49 27.11.2016

Реци ми да знаш и за ову

и идем да се обесим на таван.

ЛИНК
docsumann docsumann 16:09 27.11.2016

Re: Реци ми да знаш и за ову

alselone
и идем да се обесим на таван.

ЛИНК


ovaj put si preživio

iako nisam neki žešći fan ovakve minuciozne likovne tehnike, ovo je zaiste prelijepo.
i više mi se dopadaju one apstraktne arabeske, s malo ili nimalo figurativnosti, od portreta.

nego, ne znam jesi li uhvatio kad sam kod jasne na blogu kačio ovoga majstora epske i naučne fantastike.
lik je car

Christian Alzmann

alselone alselone 17:42 27.11.2016

Re: Реци ми да знаш и за ову

nego, ne znam jesi li uhvatio kad sam kod jasne na blogu kačio ovoga majstora epske i naučne fantastike.
lik je car

Christian Alzmann



Uuuu, brutalno. Sad sam skroz u ovom fazonu. :)
docsumann docsumann 19:04 27.11.2016

još malo o Saričevu


evo, Taso, još jedne discipline u kojoj poštujem rusku školu. a to je raw powerlifting, i moj omiljeni lifter Kiril Sarychev.
dobroćudni medo od 180kg. naletih negdje u komentarima - najvitkiji atleta od 400lbs.

a o kolikom se čovjeku radi najbolje pokazuje ova slika sa bivšim Mr.Olimpijom - Džej Katlerom



pored toga što drži raw rekord u benču od 335kg i totalu (raw verzija bez steznih traka), Kiril ima ekstremno jak hvat, lični deadlift rekord (u powerliftingu) od 410kg i nevjerovatno snažne ruke



što ga čini izuzetno predisponiranim za strongmen takmičenja, ali i za armwrestling (iliti obaranje ruku).

uz to je skroz mlad i zelen za sportove snage. čini mi se da ima svega 27-28 godina.

sasaminijature sasaminijature 19:16 27.11.2016

Mali trol nije na odmet

Stihovi Mega Cara tvog komše

Hej Haj Barikade,

Emanuele, daj Kantu!
Tauzende, mijesi Pitu!
Gordone, otvori Flašu!
Ričarde, šilji Kitu!
Kravicu tranžiraj, Leni!
Verne, otvori Žile!
Nenade, napuni Čanak!
Kolinse, isprži File!

Hej haj brigade, hej haj ruke mlade,
Hej haj brigade, hej haj barikade.

Nikola, naoštri Teslu!
Robine, šarafi Kuku!
Ho Ši, postavi Mine!
Šildsova, pucaj Bruku!
Pančo, fataj se Vila!
Džordane, Dunavom Roni!
Trevore, duni u Hornu!
Evita, pometi Peron!
Sai, zajebi Babu!
Tajsone, pitaj Majku!
Rahela, kresni Ferari!
Boro, drži je za Kvaku!
Nadežda, operi Gaće!
Tomase, pokrij joj Manu!
Džejmse, pripremi Vatu!
Mošo, napij Dajanu!

Hej haj brigade, hej haj ruke mlade,
Hej haj brigade, hej haj barikade.

Kanta za pitu, pita za flašu, flaša za kitu,
kita za žile, žile za čanak, čanak za file,
file za teslu, tesla za kuku, kuka za mine,
mine za bruku, bruka za vile, vile za hornu,
horna za babu, baba za majku, majka za kvaku,
kvaka za gaće, gaće za manu, mana za vatu,
vata za dedeu, deda za babu, baba za strinu, strina za tetku,
iščupaše Repu!

Hej haj brigade, hej haj ruke mlade,
Hej haj brigade, hej haj barikade
docsumann docsumann 19:44 27.11.2016

Re: Mali trol nije na odmet

hej haj ruke mlade,


heh, ruke u bildera su oduvijek najviše fascinirale laike, ali i sudije (bar tako govore neka njihova svjedočenja).

nepodijeljeno je mišljenje međ stručnom i laičkom javnošću da naubojiti par ruku u modernom bb pripadaju Bonakovom sunarodniku Roliju Vinklaru



stvarno izuzetni tricepsi i što se tiče mase i definicije, a bome i gustine
nask nask 20:09 27.11.2016

Za obične smrtnike

Ajd kada će jednom blog za nas 50+ i kako samo održati ovo malo mišića, a i malkice da porastu ako je to moguće.
emsiemsi emsiemsi 20:17 27.11.2016

Re: Za obične smrtnike

nask
Ajd kada će jednom blog za nas 50+ i kako samo održati ovo malo mišića, a i malkice da porastu ako je to moguće.

Само један мишић је битан !
docsumann docsumann 20:27 27.11.2016

Re: Za obične smrtnike

nask
Ajd kada će jednom blog za nas 50+ i kako samo održati ovo malo mišića, a i malkice da porastu ako je to moguće.




nisam 50+ ali bojim se da sam trajno raskrstio sa hc treninzima.
evo već više od godinu i po pokušavam da osposobim lijevo rame za bilo kakav trenažni program.

a mislim da ti je zahtjev skroz na mjestu, i iako sam i ranije davao predloge za improvizacije i osmišljavanje vježbi bez skoro ikakavih rekvizita vidim da ću morati i da predložim jedan low intensity (ili barem moderate one) program.

do tada jedan sjajan prilog o specijalnom liku. kako da kažem mom nomiljenom homoseksualcu.

nask nask 21:51 27.11.2016

Re: Za obične smrtnike

Само један мишић је битан !


Jel onaj među ušima?
docsumann docsumann 21:58 27.11.2016

Re: Za obične smrtnike

nask
Само један мишић је битан !


Jel onaj među ušima?


treće oko
uraslo mi duboko
k'o kurje oko



nask nask 22:04 27.11.2016

Re: Za obične smrtnike

Ja ovoliki nisam, niti sam ikada bio, čak ni u fotošopu.
Atomski mrav Atomski mrav 23:09 27.11.2016

Re: Za obične smrtnike

Najbliže što sam ikada prišao bodibildingu je nekih 150 metara - živeo sam u komšiluku Petra Čelika.
Ne zanimaju me takmičenja bodibildera, takmičenja strongmena su mnogo zanimljivija. A još zanimljivija su takmičenja drvoseča, to sam slučajno video na TV pre neki dan. Dakle, primenjena snaga (i tehnika).
docsumann docsumann 06:46 28.11.2016

Re: Za obične smrtnike

Ne zanimaju me takmičenja bodibildera


naravno, interesantan je samo trening.
nask nask 13:56 28.11.2016

Re: Za obične smrtnike

do tada jedan sjajan prilog o specijalnom liku. kako da kažem mom nomiljenom homoseksualcu.


Svaka čast Džimu ali to je ko reklama za LaFerrari koji će našim drumovima.
I bez ikakve namere da unapred pljunem na čoveka, je li onakvo telo zaista moguće u 77. Mislim pre svega na to odakle u tim godinama testosteron koji je poterban za onakve i onolike mišiće. Ili je u pitanju bukvalno ono "life long" + "all day long". Ili genetika. Ili homoseksualizam.
I još jedno pitanje: je li ti Jim omiljen ili no-omiljen .
docsumann docsumann 19:14 28.11.2016

Re: Za obične smrtnike

je li onakvo telo zaista moguće u 77.


naravno. čak daleko od toga da je on neki usamljen slučaj.

dizanje tegova je osvjedočena antiejdžing terapija.

a lik mi je stvarno ... da ne kažem do jj
nask nask 22:50 28.11.2016

Re: Za obične smrtnike

naravno. čak daleko od toga da je on neki usamljen slučaj.


E pa onda ti je manje više obaveza da napišeš nešto za nas obične smrtnike. Pa ćemo ako treba da kačimo ono pre i posle sličice.
docsumann docsumann 22:38 27.11.2016

isprugana dupeta


kao što se na naslovnoj fotci da vidjeti i Bonak raspolaže zaštitnim znakom savremenog profi bodibildinga, a to je isprugano dupe.
ko nekad što su se ekstremno izdefinisani takmičari hvalili izraženim vlaknima svojih pektoralisa, danas, to ljudi postižu na gluteusima.
dokle ide ovaj svijet ... i nazad.

naravno, ovaj standard je tek od Kolemana ustanovljen kao obavezan za bb elitu.
Dorian, i pored ekstremne forme, nije zavrćao gaćice da pokaže publikumu dupe.

jedan od very few pionira u isfetanim guzicama bio je Andreas Mentcer. nakon Arnolda prva bb zvijezda iz Austrije.
prepoznatljiv pšo ekstremnoj definiciji i moćnim nožnim mišićima.



u eri vladavine Li Hejnija u bb krugovima kružila je fora da šampiona eventualno možeš ugroziti ako upariš Menzerove noge i gornji dio tijela Brajena Bjukenena.



Bjukenen je inače pobijedio u kategoriji profesionalaca na NABBA svjetskom prvenstvu koje je Petar Čeklik organizovao u BG-u 1984.
možda se neki i sjećaju tog događaja. bio je to popriličan spektakla, solidno propraćen od državne televizije.

naš Slobodan Blagojević bio je drugi u teškoj kategorioji za amatere.



e da, i Menzer je umro negdje u slično vrijeme kad i Benaziza. čak im je i uzrok smrti isti. Menzer se prosto slijepio inutra uslijed prevelikog korišćenna diuretika.

i da završimo priču o nabildovanim guzicama.

Roni Koleman je nabio tolike gluteuse (izvodeći silna mrtva dizanja i teške serije iskoraka) da su ljudi ...
imao sam svojevremeno u brodogradilištu, dok sam još bio tehnolog, ovaj Ronijev poster u kancelariji.



svako ko bi ušao u tu kancelariju i prvi put vidio poster (bila to muška il' ženska osoba) zablenula bi se u njegovo dupe.

e, od tog vremena ako si kanio pobijedit moral si dupe isfronclat


angie01 angie01 23:26 27.11.2016

Re: isprugana dupeta

za one koje mrzi da vezbaju,



vera.nolan2 vera.nolan2 09:35 28.11.2016

Kai Greene




He, već ih znam nekoliko, Grin mi je favorit uz R. Kolemana, Flečera ...
sajens-fikšn in live ...


docsumann docsumann 20:24 29.11.2016

Re: Kai Greene

vera.nolan2



He, već ih znam nekoliko, Grin mi je favorit uz R. Kolemana, Flečera ...
sajens-fikšn in live ...


Kai zaista ima izvaredan paket muskulature, s tankim zglobovima koji mu vizuelno dodatno pojačavaju overall mišićavost.
a upravo je gustina njegovih leđa vanredna čak i za friki svijet profi bb-a.



atipična konstrukcija (takodakažem) i oblik mišića čine da u nekim pozama ne izgleda ubjedljivo.
dodatni minusi su mu još i tanjušne podlaktice i nedovoljno masivni trapezijusi.

no sve su to minorne slabosti spram kvaliteta koje posjeduje.

uz to, Kai je i pravi filozof čelika, originalan mislilac čije su tirade postale njegov zaštitni znak, dajući pumpanju s tegovima nov smisao za gomilu klinaca koji posvećeno pohode teretane širom svijeta.
vera.nolan2 vera.nolan2 09:35 30.11.2016

Re: Kai Greene

Dokse, kojom analitičnošću i ljubavlju pišeš O Njima, čovek ne može da ostane ravnodušan.
Mi laici, valjda ih vidimo estetski ambivalentno;
intrigiraju me fenomenološki; ima li krajnosti koje čovek neće iskušati do granica mogućeg?

uz to, Kai je i pravi filozof čelika, originalan mislilac čije su tirade postale njegov zaštitni znak,


... eto, bilo bi dobro i da im se približimo i kao ljudima i ličnostima, projektovano, po inerciji, verujem većina misli da su obdareni manjkom misli i osećanja ...

maksa83 maksa83 10:16 30.11.2016

Re: Kai Greene

... eto, bilo bi dobro i da im se približimo i kao ljudima i ličnostima, projektovano, po inerciji, verujem većina misli da su obdareni manjkom misli i osećanja ...

Nigde se nisam olupao o sopstvene predrasude kao u teretani. (Odmah da kažem, nisam božemeoprosti bilder, samo sam u jednom dužem periodu sedeći posao kompenzovao vežbanjem, dok pre neku godinu ne sjebah rame). Preko nekoliko puta mi se desilo da nekog u glavi proglasim za ... nešto, a onda se ispostavi da je nešto sasvim drugo. Od tipa koji je građen i nabijen kao bure sa sve zlatnim lancem i izgleda na svaki način kao poslovođa prodavnice keramike na Zrenjaninskom Putu (časno zanimanje, ali razumete šta hoću da kažem) koji bi podvriskivao uz narodnjake samo tako, pa ga onda u jednom trenutku vidiš kako se uzvere uz ogradu da pojača zvuk na TV-u uz oduševljeno "Cepeliiiini!", preko tipa za kog sam mislio da je građevinski radnik putar (mogu da ga zamislim pod šlemom sa onom perkusionom bušilicom kako razvaljuje asfalt) da bi ga posle čuo kako kaže nekome "znaš kako reče Džo Stramer... <pa onda šta je Džo Stramer rekao - na engleskom>", a malo kasnije u svlačionici citira Šopenhauera (ispostavlja se da je tip završio filozofiju).

P.S. Pamtim i jednog bakija, ogroman, opet sa sve zlatnim lancem, bratee ovo, brateee ono, kao klasičan krimos, da bi ga čuo kako kaže nekome "brate jedva stojim, imao sam za vikend 17 porođaja...". Ginekolog akušer u Frontu.
vera.nolan2 vera.nolan2 11:29 30.11.2016

Re: Kai Greene

(Odmah da kažem, nisam božemeoprosti bilder, ...

...
za ostala zapažanja
docsumann docsumann 11:47 30.11.2016

Re: Kai Greene

samo sam u jednom dužem periodu sedeći posao kompenzovao vežbanjem, dok pre neku godinu ne sjebah rame


tko rame nije sjebav'o taj se s tegovima nije okušav'o
maksa83 maksa83 12:40 30.11.2016

Re: Kai Greene

tko rame nije sjebav'o taj se s tegovima nije okušav'o

Ako neko čita jedan jedini teretanski tekst u životu onda to treba da bude ovo tvoje.

Brodovi nasukani na obali su svetionik onima na moru!
alselone alselone 12:45 30.11.2016

Re: Kai Greene

sedeći posao kompenzovao vežbanjem


ovo sam i ja pokusao, u drugoj fazi odlazaka u teretanu (prva je ona "za grad" ). Ali i pored modifikacije programa, da radim sa manjim tezinama ali mnogo vise ponavljanja, kako bih se znojio i barem malo dobio utisak "kardio" treninga, nisam ga, da prostite, dobio. Uvek sam imao utisak da se jos vise "nabijam" u sedecem polozaju, sto mi je i smetalo tokom visecasovnog sedenja.


maksa83 maksa83 13:39 30.11.2016

Re: Kai Greene

Ali i pored modifikacije programa, da radim sa manjim tezinama ali mnogo vise ponavljanja, kako bih se znojio i barem malo dobio utisak "kardio" treninga, nisam ga, da prostite, dobio.

Uz rizik da popijem po p. - najveći deo kardija je gubljnje vremena. Ako hoćeš da se oznojiš kao blesav dodaj još jednu stvar u tvoju teretanicu - onu loptu na naduvavanje (swedish ball, pilates ball, swiss ball, ima milion imena) neke recimo veće-do-srednje veličine, pogledaj po Internetu šta ima od core strength vežbi, npr. ovo. Uradi 3x10 toga i bićeš zajapuren i zadihan kao da si trčao.


P.S.Plus možeš da je koristiš i kao klupu - sve ono sa bućicama što bi radio na klupi radiš ležeći na njoj. Da bi ostao na lopti svi mišići moraju da rade svo vreme - 24h kasnije saznaćeš koje mišiće nikad nisi aktivirao.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:01 30.11.2016

Re: Kai Greene

npr. ovo.

nemoj ovo prvo na lopti da radiš da ne sjebeš vratnu kičmu (reko džedaj).
to male bučice više ponavljanja je bedastoća. osnovna stvar je da pravilo radiš i da se ne kurčiš težinom, ali bi bilo najbolje da te neko ko zna, proceni šta smeš da radiš i koliko. onda imaš najmanju šansu da se povrediš. mislim, i na bajku, pa i na trčanju mošeš da se povrediš, npr, kamionom. ništa nije bez rizika, to želim reći.
mene hodajući iskoraci i bugarski iskoraci u mestu ostavljanju bez daha i mokru, jer ih radim samo malko brže nego što treba, tegleći 2x6kg (na svoju težinu) i mnogo mi je teško.
a kardio je bulja u bukvalnom prevodu. ono trčkaranje po šumici (s nadom da ćeš naleteti na nekog ko te možda i pojuri) sasvim mogu da razumem kao stres rilif. trčanje na traci u podrumu teretane, ne razumem. em nema efekta, em se nadišeš podruma i tuđih isparavanja.

als, uzmi trenera dva meseca, ne moraš više, garantujem ti da će ti se svideti. :)

još nešto za tu loptu, ne mogu a da se ne setim...

docsumann docsumann 15:10 30.11.2016

Re: Kai Greene

Brodovi nasukani na obali su svetionik onima na moru!


potonuli brodovi su raj za ribe


i da ponovim svoju omiljenu (all rights reserved) maksimu - čelik je najteža droga!
sa apendiksom - DMT nije droga.
maksa83 maksa83 15:11 30.11.2016

Re: Kai Greene

mene hodajući iskoraci i bugarski iskoraci u mestu ostavljanju bez daha i mokru

Pa gde baš bugarski...
maksa83 maksa83 15:12 30.11.2016

Re: Kai Greene

i da ponovim svoju omiljenu (all rights reserved) maksimu - čelik je najteža droga!

Jes, što kažu - you get high on your own supply...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:29 30.11.2016

Re: Kai Greene

Pa gde baš bugarski...

to mi je smrt, jednom nedeljno, plače mi se kad treba da krenem da ih radim. trenutno ih ne radim, imam novi režim. ne znam zašto bugari, ali imaju oni i neki bugarski deadlift ili hvat za deadlif, pa bugarsku vreću(??). ne znam što su bugaari tako bitni, verovatno docs zna.

maksa83 maksa83 15:41 30.11.2016

Re: Kai Greene

plače mi se kad treba da krenem da ih radim

E pa zato se zovu bugarski.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:51 30.11.2016

Re: Kai Greene

E pa zato se zovu bugarski.



edit: ima bugarski čučanj i rumunsko mrtvo dizanje, ne bugarsko. cirkus. :))


edit2, jbg: evo 40 vežbi sa bugarskom vrećom za alsa (za po dnevnoj sobi :)))

docsumann docsumann 15:56 30.11.2016

Re: Kai Greene

BebaOdLonchara
E pa zato se zovu bugarski.



edit: ima bugarski čučanj i rumunsko mrtvo dizanje, ne bugarsko. cirkus. :))


rumunsko mrtvo dizanje je sa ispravljenim koljenima. radi se sa manjim težinama (noormalno) i pogađa prvenstveno zadnju ložu i gluteuŠ.

a postoji i francuski benč pres (sa uskim hvatom) koji više pogađa spoljnu glavu tricepsa.

ruski (ili apsolutni ) zgib

češko pivo

finski hardkor
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:02 30.11.2016

Re: Kai Greene

mađarska vižla
alselone alselone 18:00 30.11.2016

Re: Kai Greene

Uz rizik da popijem po p. - najveći deo kardija je gubljnje vremena.


Sto? Meni to bas prija, na primer ono skijanje, to mi je do jaja.

nemoj ovo prvo na lopti da radiš da ne sjebeš vratnu kičmu (reko džedaj).

Eto ti sad, dva strucnjaka, dva misljenja. :)
Secam se tog bloga.

to male bučice više ponavljanja je bedastoća.

Ni ovo ne kontam zasto. Meni vise prija da radim 20 ponavljanja sa ovih 10 kila sto sam kupio nego da radim jedno dva ponavljanja sa ne znam koliko. Zaista ne znam koliko bih mogao da uradim jednom ili dva puta, posto mi to ne prija. Kada radim vise ponavljanja imam osecaj da zaista vezbam, da se krecem a ne da se "nabijam".

docsumann docsumann 18:12 30.11.2016

Re: Kai Greene

Meni vise prija da radim 20 ponavljanja sa ovih 10 kila sto sam kupio nego da radim jedno dva ponavljanja sa ne znam koliko


prava mjera je negdje između 8-12 ponavljanja.
naravno, povremeno je, posebno za biceps, poželjno izmjeniti rutinu i sa manjom težinom izvoditi serije i po 20 ponavljanja, baš kao što je ponekad dobro i šokirati mišiće teškim dvoručnim pregibom od cca 6 ponavljanja.

misim, ovaj Saričev je stvarno nevjerovatan...

alselone alselone 18:17 30.11.2016

Re: Kai Greene

misim, ovaj Saričev je stvarno nevjerovatan...


Pa nisi ni ti daleko ako si imao bucice od 51 kg.
docsumann docsumann 18:18 30.11.2016

Re: Kai Greene

BebaOdLonchara
mađarska vižla


karelijski gonič medvjeda



a je l' znaš koji je najskuplji pas na svijetu? ono, cijena prava sitnica. ako je štene prave boje i do 1M dolara (eura?)
docsumann docsumann 18:26 30.11.2016

Re: Kai Greene

alselone
misim, ovaj Saričev je stvarno nevjerovatan...


Pa nisi ni ti daleko ako si imao bucice od 51 kg.


a ta. nju sam koristio za jednoručni potisak sa ramena. nešto slično kao circus dumbell, samo teg ne bih spuštao na zemlju i ne bih se služio trzajem iz koljena.
u najboljoj formi mogao sam da ga izbacim 10-tak puta.

a na biceps kurl ( jednoručni ) uspio sam bućicu od 45 kg podići 2 puta.
što je bio što i ta bućka nije bičla predviđena za pregib već za potisak, al' onda je neki radnik (stranac u našem pogonu) rekao da ga je nemoguće podići.
- pa ja ga dižem - uzvratih
- na biceps??
e, jbg. onda sam bio prinuđen da odradim tu probu i bogami uspio. bilo baš teško...


jbt, baš volim, al' ono najiskrenije, da se puvam rezultatima iz teretane, radionice, ma nebitno ...
docsumann docsumann 18:45 30.11.2016

Re: Kai Greene


već sam pisao o tome da je striktni biceps pregib dvoručnim tegom dio proširenog powerlifting programa.
spada u tzv odd evente, uz military press (potisak sa ramena) i ...

rekord u biceps pregibu drži Denis Cyplenkov (113kg)



a ovako recimo izgleda takmičenje u militari presu...

maksa83 maksa83 19:42 30.11.2016

Re: Kai Greene

Eto ti sad, dva strucnjaka, dva misljenja. :)

Iz ličnog iskustva mogu da ti kažem da ti od one vežbe ništa neće faliti, dapače kao nekome ko ima sedeći posao će ti ojačati tzv. core. Nije mi skroz jasno kako ta vežba opterećuje vrat, sav napon je u trupu i nogama (i donekle ramenima). Pričam o onome što je precizno linkovano na jućub klip. Takođe iz ličnog iskustva mogu da mrsim šta ne treba da radiš sa ramenom ali na tu temu bolje da pročitaš onaj docsov blog. Ako te mrzi - ukratko - pusti rame da se okreće kako 'oće, nemoj da ga opterećuješ i istovremeno mu ukidaš mu stepene slobode nekim izolacionim spravama. Bućice - keva.

riply riply 20:24 30.11.2016

Re: Kai Greene

a je l' znaš koji je najskuplji pas na svijetu?

eh, omiljeni mi...tibetanski mastif
docsumann docsumann 20:34 30.11.2016

Re: Kai Greene

mene hodajući iskoraci i bugarski iskoraci


između masu drugih zanimljivih detalja koji su postali popularni zahvaljujući snimcima njegovih ekstremnih treninga, iskoraci po parkingu su svakako jedan od Ronijevih zaštitnih znakova.

počinju na 5:20



that's how butterfly butt was made

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana