Svim srcem.. jer od nas zavisi!

Marko Jevtic RSS / 04.04.2008. u 08:27

Još jedan blog koji neće imati veze sa politikom, iako je naslov možda malo sugestivan. Pisaću o košarci, tj. sinonimu za taj sport u Srbiji - KK Partizanu. Višegodišnja, i više puta neopravdano osporavana, dominacija kluba u domaćoj ligi napokon je doživela i svoje najbolje trenutke u Evropi. Klub koji na početku sezone nije imao nijednu pravu zvezdu, pokazao se kao tim koji je u stanju da pobedi svaku evropsku ekipu. Peković je trenutno najbolji, i svakako najdominantiji, centar u Evropi. Palasio se pokazao kao najbolji stranac koji je igrao u nekom klubu u Srbiji (ja lično sam voleo mnogo Stepa, a naravno i Hausa i Kamingsa), dok Tepić predstavlja igrača koji će morati da bude jedan od predvodnika naše reprezentacije. Sinoć su odličnu rolu pružili Veličković i Tripković, dok su veoma korisni bili Kecman i Vitkovac.

71943169847f54930e6ce7971973180.jpg

Ipak, ne treba se zaluđivati da smo deklasirali TAU. Dva napada su mogla da promene sve i ta zrelost koju naši igrači dobijaju daje nadu za majstoricu. Možemo i tamo da odigramo ovako čvrstu odbranu, možemo i u Španiji da šutiramo kao što smo sinoć i sigurno možemo da POBEDIMO. Ono što sam ja rekao kada ja utakmica sinoć počela i kada se videlo da je Rakočević razigran - da je to velika prednost za nas. Kad je god Igor najbolji u nekom timu, neminovan je poraz:)

Vujošević, iako se opravdano može kritikovati njegovo ponašanje, pokazuje da jedan od boljih trenera na ovim prostorima i da je velika greška što su ga promenili posle EP u Švedskoj. Kada se sada pogleda vidi se da je to i najveći uspeh reprezentacije u poslednih 5 godina. Na tom prvenstvu desili su se i brojni pehovi, povredili su se ključni igrači, ali je rezultat sa Španijom (utakmica u kojoj smo eliminisani) skoro doveden u egal. Ta ista Španija nikada nije odgovarala našoj igri, pa su nas oni i 2002. pobedili, iako smo mi kasnije postali svetski prvaci. Igrali su tada za našu reprezentaciju Đura Ostojič i Vule Avdalović. To je bila glavna zamerka. Pa šta? Igrali su sinoć Vitkovac i Božić, pa je Partizan sve vreme vodio protiv zvezda iz suprotne ekipe.

Košarka je kolektivni sport...  U ovoj ekipi Partizana svi su spremni da se podrede kolektivu, i da odemo na Final 4! Šta god da bude, sledeće godine očekujem da pretplatne karte za Pionir budu rasprodate odmah i da se preko leta ozbiljnije razmisli o Areni.

I zato neka u Španiji igrači igraju svim srcem jer samo od nas zavisi..



Komentari (25)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Marco Fox Marco Fox 08:56 04.04.2008

Bas..

.. sad razmisljam o sportu generalno i dosao sam do zakljucka da me ne interesuje ni jedan sport gde se lopta ili palica kontrolise iznad pojasa. Osim vaterpola Mozda nije do sporta koliko do sportiste Previsoki induvidualci mi nikada nisu odgovarali.

Imaju lepe uniforme! I to je nesto.
BigBadWolf BigBadWolf 08:57 04.04.2008

Zvezdino dete i Cibonin sin :)))

Kad je god Igor najbolji u nekom timu, neminovan je poraz:)


Amin. :)

Mislim da je sada Spahovicev najveci problem to sto su mu se igraci uplasili. Kada je zadnji put TAU izgubio sa ovolikom razlikom? Njima sad vise treba psiholog nego trener.
Colin_bgd Colin_bgd 09:59 04.04.2008

Ipak se isplati...

Mislim da KK Partizan i Dule Vujosevic i pokazuju i dokazuju ono sto je u Srbiji vrhunska jeres. A to je da se rad isplati, a ako je jos i kvalitetan onda neminovno dovodi do uspeha, bez obzira na nedostatak medijske, drustvene, narodne, politicke ili bilo kakve druge podrske. Znaci rad moze dovesti do uspeha cak i kada nemate "ledja", koja su vam u Srbiji za manje-vise sve neophodna.

To znaci da ako neko zna sta radi, on ce da uspe, samo ako se ostavi na miru, kao sto je slucaj sa Duletom i Partizanom. Ne mozemo reci da su ih ostavili na miru skroz, i da nije bilo pokusaja da se izbaci KK Partizan iz koloseka u zadnjih nekoliko godina, pocevsi od ucena sa jadranskom ligom, preko KK "Drzavni Projekat", izbacivanja iz Pionira, prekida utakmica itd.

Naravno, Partizan je gubio mnoge utakmice u Evropi, gubice ih i jos, ali ako pogledamo trend u kome se nas kosarkaski klub krece, onda je to jedna neverovatno vertikalna linija, usmerena ka gore.

Za Duleta Vujosevica ne mogu da nadjem reci hvale, iako sam ga svojevremeno prilicno kritikovao, posle onih finala sa Jugoplastikom krajem 80-tih, pocetkom 90-tih, ali covek ocigledno konstantno izvlaci pouke iz sopstvenih gresaka i ne cini ih ponovo (sto je takodje totalno nekarakteristicno za Srbiju).

U svakom slucaju sta god bude bilo u odlucujucem mecu u Vitoriji, u sustini je nebitno. KK Partizan je definitivno jedno retko pravo, kvalitetno, posteno, i privlacno svetlo u ovom nasem tamnom vilajetu...

ps. O Grobarima necu da trosim ni reci. Nema potrebe. Jedina mi je zelja da i fudbalski klub uhvati takav kontinuitet u radu i da se atmosfera iz Pionira (inace, gostujuceg terena) premesti/vrati i na stadion JNA. Ne mora fudbalski klub da postize neke ultra rezultate, ali navijaci ce prepoznati rad i predanost crno-belom dresu kao u kosarkaskom klubu i vratice se bez problema na stadion...

dsoldo dsoldo 11:11 04.04.2008

Re: Ipak se isplati...

Poptuno si u pravu.
Jako je dobro što Dule izvlači pouke , ne uvek odmah , ali ih izvlači bez velike štete po ekipu.Uz njegov nesumnjiv kvalitet to je dovelo da se borimo za F4.
Bravo i za analizu njegovog rada kao selektora, svi su nonšalantno osuli paljbu po njemu , a mi smo ako se sećate , igrali tu utakmicu bez Stojakovića koji je povredio članak .To ni američka selekcija ne bi preživela , tim pre što smo ako se ne varam, igrali protiv Litvanije , koja je kasnije postala prvak Evrope.

Bilo kako bilo, sjajan uspeh, ali sada da vidimo štaćemo dalje?
Jasno je kao dan da ako zadržimo ovu ekipu( ne kostur, nego ovu ekipu) dogodine možemo da ciljamo titulu prvaka evrope , sasvim ravnopravno sa još 7-8 timova.
Hoće li opet igrači biti prodati , iako ekonomska logika kaže da bi posle sledeće godine i sigurnog plasmana na F4 a možda i titule ti isti igrači bili skuplji dva puta?

Kao što reče M.Jevtić - Od nas zavisi...
medjutim medjutim 12:02 04.04.2008

Re: Ipak se isplati...

dsoldo
Poptuno si u pravu.
Jako je dobro što Dule izvlači pouke , ne uvek odmah , ali ih izvlači bez velike štete po ekipu.Uz njegov nesumnjiv kvalitet to je dovelo da se borimo za F4.

Bravo i za analizu njegovog rada kao selektora, svi su nonšalantno osuli paljbu po njemu , a mi smo ako se sećate , igrali tu utakmicu bez Stojakovića koji je povredio članak .To ni američka selekcija ne bi preživela , tim pre što smo ako se ne varam, igrali protiv Litvanije , koja je kasnije postala prvak Evrope.


Duleta Vujosevica ljudi daleko najvise pljuju zato sto nije postao prvak Evrope '88. On je tada imao 29 godina, i uspeo je prethodne da osvoji titulu pored aktuelnog prvaka Evrope - Cibone. Nije osvojio titulu, ali za njega je i to realno bio neverovatan uspeh.

Posle toga, sledeca omiljena stvar za pljuvanje je neosvajanje titula protiv Jugoplastike. Protiv Jugoplastike koja je tri sezone uzastopno bila sampion Evrope. Aman? Pitam se da li bi neko imao petlju da tako opljune po Bozi Maljkovicu da je izgubio titulu jedne od tih godina i da ga proglasi za loseg trenera..

I na kraju dolazi Svedska 2003, gde je ostvario bolji rezultat od svih posle njega, ali je razapet. Bio je "tek" sesti sa skrpljenom ekipom i povredjenim Stojakovicem. Pljuvali su ga zbog pozivanja Djure Ostojica koji je na samom prvenstvu pruzio vise od svih zvezda, i zbog pozivanja Vuleta Avdalovica, koji je i kasnije pozivan u sve reprezentacije, pa to nikom vise nije smetalo. Pluvali su ga sto je vodio 18-godisnjeg Kostu Perovica, a posle su se bunili sto niko od selektora nije vodio mlade igrace s timom.

Pa i sada ima ljudi koji pljuju Vujosevica kao loseg trenera. I nije ih sramota da to kazu..

dsoldo
Bilo kako bilo, sjajan uspeh, ali sada da vidimo štaćemo dalje?
Jasno je kao dan da ako zadržimo ovu ekipu( ne kostur, nego ovu ekipu) dogodine možemo da ciljamo titulu prvaka evrope , sasvim ravnopravno sa još 7-8 timova.
Hoće li opet igrači biti prodati , iako ekonomska logika kaže da bi posle sledeće godine i sigurnog plasmana na F4 a možda i titule ti isti igrači bili skuplji dva puta?


Moze li neko da se seti JEDNE JEDINE sezone kada nije bilo price o tome kako smo konacno napraviti ekipu koja bi cuvene sledece sezone mogla da napravi rshum? :)

Sumnjam da bi ova ista ekipa mogla da ponovi ovaj uspeh sledece godine. Kad bi to tako lako islo.. jel' mozda Panatinaikos ima mnogo slabiju ekipu ove godine nego prosle, pa nije prosao dalje? I da li bi proslogodisnja ekipa da je ostala tom logikom vec bila na fajnal-foru? Sumnjam..

Pekovic je vec prodat, Palasio moze da ide ako hoce, a verujem da ni Kecmanu niko ne bi pravio problema ako bi hteo da ode. Uros Golubovic (klinac koji jos nije ni dosao na red) trazi raskid ugovora da bi mogao da ode direktno u NBA.. Svakako, doci ce do manjeg osipanja ekipe nego lane, ali pitanje je ko ce doci. Prosle godine su otisli skupi igraci (Drobnjak je bio daleko najskuplji u ekipi, Luka Bogdanovic je bio preplacen, Kamings) a suma ulozena u dovodjenje pojacanja je znacajno manja od sume "oslobodjenje" njihovim odlaskom. Nadam se da ce neka pitanja finansiranja biti lakse resena kad KKPFC potpise ugovor sa Evroligom.
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 20:23 04.04.2008

Re: Ipak se isplati...

Colin_bgd
Mislim da KK Partizan i Dule Vujosevic i pokazuju i dokazuju ono sto je u Srbiji vrhunska jeres. A to je da se rad isplati, a ako je jos i kvalitetan onda neminovno dovodi do uspeha, bez obzira na nedostatak medijske, drustvene, narodne, politicke ili bilo kakve druge podrske. Znaci rad moze dovesti do uspeha cak i kada nemate "ledja", koja su vam u Srbiji za manje-vise sve neophodna.To znaci da ako neko zna sta radi, on ce da uspe, samo ako se ostavi na miru, kao sto je slucaj sa Duletom i Partizanom. Ne mozemo reci da su ih ostavili na miru skroz, i da nije bilo pokusaja da se izbaci KK Partizan iz koloseka u zadnjih nekoliko godina, pocevsi od ucena sa jadranskom ligom, preko KK "Drzavni Projekat", izbacivanja iz Pionira, prekida utakmica itd.Naravno, Partizan je gubio mnoge utakmice u Evropi, gubice ih i jos, ali ako pogledamo trend u kome se nas kosarkaski klub krece, onda je to jedna neverovatno vertikalna linija, usmerena ka gore.Za Duleta Vujosevica ne mogu da nadjem reci hvale, iako sam ga svojevremeno prilicno kritikovao, posle onih finala sa Jugoplastikom krajem 80-tih, pocetkom 90-tih, ali covek ocigledno konstantno izvlaci pouke iz sopstvenih gresaka i ne cini ih ponovo (sto je takodje totalno nekarakteristicno za Srbiju).U svakom slucaju sta god bude bilo u odlucujucem mecu u Vitoriji, u sustini je nebitno. KK Partizan je definitivno jedno retko pravo, kvalitetno, posteno, i privlacno svetlo u ovom nasem tamnom vilajetu...ps. O Grobarima necu da trosim ni reci. Nema potrebe. Jedina mi je zelja da i fudbalski klub uhvati takav kontinuitet u radu i da se atmosfera iz Pionira (inace, gostujuceg terena) premesti/vrati i na stadion JNA. Ne mora fudbalski klub da postize neke ultra rezultate, ali navijaci ce prepoznati rad i predanost crno-belom dresu kao u kosarkaskom klubu i vratice se bez problema na stadion...

lion lion 12:09 04.04.2008

Uštedećete pare!

Siguran sam da ćete uštedeti pare koje ste skupljali za F 4.Kao što napisah pre 2-3 nedelje , TAU neće prepustiti ništa slučaju i "uradiće" svu moguću logistiku koja je potrebna da bi išli u Madrid.Ne kažem ovo zlurado već pokušavam da Vas svedem na realno sagledavanje situacije.U tom smislu,parafraza političkog slogana je ,potpuno, neumesna!Malo toga zavisi od Partizana pošto je i kvalitet igrača(ne i tima) na strani Taukeramike.Lagani vetar u ledja od strane "miševa" i dolazimo do učesnika F 4.
Vi,kao navijači Partizana,pre prava da se nadate,želite i hoćete na final four,imate obavezu da skupite pare i da Homeru,za života,podignete spomenik u prirodnoj veličini i da ga postavite na vašem parčetu zemlje,a to je Kalemegdan!Od mene,komšije,KAPA DOLE!
Marko Jevtic Marko Jevtic 12:50 04.04.2008

Re: Uštedećete pare!

Kvalitet Partizana stvarno više nije za potcenivanje... Partizan protiv Panatanaikosa i TAU sinoć nije nijednom dozvolio da protivnička ekipa dođe u vođstvo, što govori ipak i o velikom kvalitetu.

Ok, neka je kvalitet igrača na strani TAU, ali neka kvalitet tima bude na našoj strani i da prođemo dalje.
carly carly 13:15 04.04.2008

Re: Uštedećete pare!

Lion u zavrsnicama velikih takmicenja realnost ne postoji jer da je tako Brazil bi osvojio 15 a ne 5 prvenstava sveta u fudbalu. S druge strane postoje ljudi koji veruju u svoj rad i samo neverovatnom verom u sebe i pobedu mogu da pobede a neki igraci Partizana su jako blizu tome zasto ne vec na sledecoj utakmici.

Marko sto se tice repezentativne karijere Duleta ja slicno govorim poslednjih par kodina i uvek isti odgovor a covek je pored Karija jedini koji je uradio bilo sta od '99 pa na ovamo. Sto se tice zadrzavanja ekipe to ec totalno nerealno Pekovic prodat vec, a mislim da bi im trebao budzet od barem 8 miliona da ih zadrze + pojacanja itd. Mada po mom misljenu Vujosevic dobar deo svog uspeha duguje ljudima oko sebe koje je doduse sam selektirao. Jednostavno kondicioni trener je jedan od najboljih u Evropi skauti su omasili svega 2-3 puta za 7 godina. Pomocni trener uvek poprilicno talentovan. I jedna od stvari koja mi se kod njega posebno dopada kako ste Vi rekli nekarakteristicno za Srbiju covek ono sto ne zna jednostavno prepusta drugima za koje zna da znaju tako imamo svake sezone stranca koji se posle par meseci potpuno uklopi u tim i sistem rada.
Fratello Fratello 13:50 04.04.2008

Re: Uštedećete pare!

Jos sam pod utiskom sinocne pobede. Nema potrebe da ponavljam kako smo odigrali vrhunski, na svim nivoima. Da je atmosfera bila fenomenalna, da smo i definitivno dobili, dve nove "zvezde" srpske kosarke: Tepica i Velickovica. Da je chak i Tripko poceo da se vraca i odigrao veoma dobro... Naravno, velike zasluge idu i Duletu, koji je svojim radom i posvecenosti poslu koji obavlja, na najbolji nacin razuverio "dusebriznike", sa svih strana, nase raspale kosarke.
Taukeramika je dobra ekipa, odlicno selektirana, a pritom u evropskim kosarkaskim krugovima vaze za "domacicu". To nama ne ide bas u korist, ali ima jedan podatak iz prethodnih sezona, koji moze da pomogne. Sve "majstorice" koju su "Baskijci" igrali na svom terenu, prosle su loshe za njih, tj izgubili su... Bilo bi lepo da se tradicija nastavi i sledeceg cetvrtka.
Neko je ovde pomenuo kvalitet oba tima i navodnu prednost Taukeramike. Njihova prednost moze da bude domaci teren, "domacinsko" sudjenje i iskusniji igraci, ali kosarkaski gledano, nisu kvalitetniji od Partizana. Prethodne dve utakmice su to jasno pokazale.
I kada bih mogao, u Partizan bih doveo samo dvojicu igraca Taukeramike: pleja Pridjonija i Litvanca Jaskitisa (odlican suter). Sve ostalo sto imaju, nije nam potrebno.
lion lion 14:47 04.04.2008

Re: Uštedećete pare!

Naravno da bi Brazil osvojio ,ne baš 15,ali 13 sigurno,da se sve igra u Brazilu,ali se NE igra!Poenta je da se treća,odlučujuća,utakmica igra u Vitoriji,a ne u Pioniru,te stoga,Partizanu dajem samo simboličnu šansu za prolaz.Ovo nije završnica(blizu jeste,ali nije!).Završnica je u Madridu i ako dodjete do nje,onda se slažem da je sve otvoreno.Ovako,mislim da je utakmica u Baskiji već ZATVORENA!
carly carly 16:40 04.04.2008

Re: Uštedećete pare!

Da ali u Partizanu ovo nisu ocekivali tako da im dodje kao da igraju finale jer jednostavno njihovo samopouzdanje je sada bezobrazno visoko. Pogledajte prvo kos na utakmici jucerasnjoj nije moglo drskije. A ako izgube nista i nije medju 8 najboljih evrolige nikako nije razocarenje
Contractor Contractor 13:22 04.04.2008

...

Sta reci za sinocnu partiju, a da se ne ponavljamo? Uradili su ono sto je Dule trazio od njih odmah posle prve utakmice. Mi mozemo da ostvarimo dobar rezultat protiv njih, ali samo ako budemo igrali sa 100% snage svih 40 minuta. Svako opustanje od par minuta, kao u prvoj utakmici, skupo ce nas kostati. Sinoc je nekoliko minuta pre kraja bilo gotovo, ali momci nisu stali dok na satu nije bilo 00:00. Zato je i bilo 21 razlike, iako je realnost na nekih 10-12. Ako tako bude i sledeceg cetvrtka sve je moguce.
Sto se same taktike tice slazem se sa tobom, bilo je jasno od pocetka- pusti Rakocevica da da njegovih 15-20 poena, ali zaustavi ostale (Planinica, Teletovica, Splitera...), kada se bude lomila utakmica promasice Rakocevic najvazniji sut. Kao i uvek.
Sledece sezone, nazalost, sve ispocetka. Pekovic vec otisao, Palasio uradio ono zbog cega je dosao (da se dokaze i procuje), znaci ode i on, dok za Kecmana nisam siguran. Slazem se da bi ga pustili, ako bude imao dobru ponudu, ali licno ne verujem da ce otici. Licno se plasim da neko ne pljune ogromnu cifru za Tepica ili Velickovica, pa da i bez njih ostanemo.
I na kraju, kao sto ti rece- neka u Španiji igrači igraju svim srcem, pa da vidimo u polufinalu sta je ta Siena naucila :)
Puerta Puerta 13:23 04.04.2008

komsija

Meni je zanimljivo to, da je Partizan u oba meca bio bolji tim, u prvom su ga par sudiskih odluka i pre svega nervoza igraca sprecili da pobedi. U trecem mecu, stvarno mnogo zavisi od samih igraca, nek umrtve igru maksimalno, neka budu strpljivi, kako vreme bude odmicalo TAU ce trpeti pritisak, samo da mec udje u egal zavrsnicu i sanse za prolaz nisu male!
Srecno komsije!
VZV VZV 13:42 04.04.2008

Koliko para-toliko muzike...ili mozda i ne

Sinoc se Taukeramici desilo ono sto se pre par dana Partizanu desilo u Pamploni. Napunili su gace! ( Sori, ali jednostavno ne mogu da kazem su se uplasili - to je anderstejtment za ono sinoc ). Pridjoni-0, Serhi Vidal-1, Singlton-2, Tiago Spliter-3, Mekdonald-4... Njima se to ne desava bas cesto...

TAU je uzasno jaka ekipa, godinama su u shpanskom i evropskom vrhu, gradili ekipu godinama, ali sa mnogo vise para nego Partizan... Realnost je da je danas dovoljno utuci 10 miliona EUR u tim ( ili 100 mil u fudbalu ) i, voila! imas kandidata za titulu u svojoj ligi i kupu shampiona. Ali s druge strane, time je i ovaj rezultat Partizana veci, sjajniji i vredniji paznje i hvale. Mislim na dosadasnji deo sezone, a ne samo na sinoc.

Postavlja se pitanje, kako? Pa da krenemo redom.

Prvo, ovo sto se deshava Partizanu, vec se desilo na ovim prostorima nekoliko puta, i to ne tako davno. Zvezda u fudbalu, odmah zatim Partizan u basketu, pa Vojvodina u odbojci, Bechej u vaterpolu, evo sada i Partizan u vaterpolu. Rad sa mladjim kateorijama nije recept, "it`s a must!" za klubove iz ovog dela Evrope i sve one koji nemaju Abramovicha, Glejzera ili Kokalisa za gazdu. Taj recept nije previshe komplikovan, ali zahteva vreme tj strpljenje. Toga, kao shto znamo, generalno nema previse kod vlasnika, chlanova upravnih i ostalih odbora. Rezultat je u prvom planu, sada i odmah! Zbog toga nema 5.000.000 klubova kao shto su PSV, Ajaks, FMP i Boka juniors... Govorim i o rezultatima i o reputaciji. Vremenom, neki od njih su postali prave mashine za pravljenje para. Ko ovo ne shvata, neka ne kupuje klubove po Srbiji.
Naravouchenije: dugorochna strategija/trajno opredeljenje + vreme + entuzijazam + struchni shtab = uspeh. Malo ogoljeno, ali ne fali nishta kljuchno...

Drugo, Trener sa velikim T. Gazda, No. 1, i-mama-i-tata, bog, the One, Chuck Norris, kako god hocete. A ako neko hoce da analizira rad trenera u Srbiji ( ili bilo gde ) neka samo pogleda koliko doticni dugo radi sa ekipom, mislim da je to jedan od najbitnijih kriterijuma. Inaf sed.

Trece, kompozicija ekipe. Ne volim narodne umotvorine, ali ima ona jedna "... ko kosi, ko vodu nosi". Mislim da nikad nije do onog ko kosi, nego do onih koji mu nose vodu. Dvojicu lidera nije tesko upariti. Dule je uspeo. Partizan koristi zadnjih 5-6 godina isti recept kada su stranci u pitanju. A sto i ne bi, kad radi. Znaci, dobar stranac na najbitnijoj poziciji + 4-5 solidnih igraca na bekovskim i krilnim pozicijama + Pekovic i nemojte zaboraviti Vranesha. Ovako skockano u jednoj recenici, rek`o bi chovek da nije dovoljno da prodju prvu fazu... Pa, da nemaju srce, mu*a i Duleta, tako bi i bilo. Prosli bi k`o Bamberg 1-13 ili 2-12, tako nesto. To bre mora da se voli, sve! I igra i klub i grad i navijaci, sve! A kad nesto volis, onda si spreman da uradis sve i da das SVE od sebe.

Chetvrto, publika, ambijent, sta reci... jako mi se svidja to "ostajanje posle tekme i pevanje", Partizanovi kosarkasi otpozdravljaju 10-15 minuta, odu u svlacionicu, a Pionir jos grmi! Neka gosti vide ( i cuju ) sta je publika. Iako kod nas ima ozbiljnih problema sa huliganima, i na travi i na parketu, ne mogu da zamislim onu situaciju iz prve tekme, da na nasem derbiju najglasniji bude ( i jedini stoji sve vreme ) neki chicha od 70 godina... zaebi to!

Peto, hmm, mislim da se to zove lajfsajkl. Aca Stojanovic je jednom rekao da Ligu Shampiona ne osvaja najbolji, nego onaj chije je vreme doshlo.

Joj, ne smem ni da pomislim sta bi bilo da uzmu Evroligu...

Jbg, pomislio sam.

medjutim medjutim 14:14 04.04.2008

Re: Koliko para-toliko muzike...ili mozda

Vizavi, odlican post!

VZV
Joj, ne smem ni da pomislim sta bi bilo da uzmu Evroligu...

Jbg, pomislio sam.


:) da klub bez ugovora uzme evroligu.. pa da nekim cudom ostane bez domace titule..
super_zebra24 super_zebra24 15:14 04.04.2008

Sve, sve, ali

Ljudi, ja nisam navijac Partizana. Nisam ni Zvezdas, samo da bude jasno, ali nikad necu navijati protiv nasih klubova kad igraju u Evropi.

Ja necu nikad ceniti Vujosevica zbog njegovog ponasanja. Mene ne zanima sta je osvojio, titule ili bilo sta, kad se on ponasa kao najgori prostak. Kad ga na utakmici snime kako igracima psuje majku, i ostalo po spisku, dzabe njemu sve titule. Kad pogledate ljude kao Gerson, Mesina ili Obradovic, vidite da su to pristojni ljudi, a ne stoka.

Koliko se ja secam, a igrao sam kosarku, nije me trener nikad psovao. Drao se na nas kad smo pravili greske, vikao je kad se ne trudimo, kaznjavao nas kad ne radimo, ali nije psovao. Znaci nema mesta prostackom i primitivnom ponasanju.

Isto stoji i za njegove cuvene konferencije za stampu u kojima on provede sve vreme pljujuci ostale, i pitajuci pitanja tipa "Odakle im pare", a ne komentarisuci svoj tim.
Izvini, ti si trener tima, idi bavi se svojim timom. Znaci sala, teretana, rad sa igracima, gledanje video snimaka. Nemas ti sta da pitas kako neko dolazi do para, to nije tvoj problem.
Da Zvezda ima podrsku drzave sigurno bi igraci ostajali tamo, a ne bezali cim se ukaze prilika.

Za kraj, sve najbolje Partizanu u Spaniji, pa nek pobedi ko je bolji, a ne ko vise plati sudije!
Fratello Fratello 15:49 04.04.2008

Re: Sve, sve, ali

super_zebra24
Ljudi, ja nisam navijac Partizana. Nisam ni Zvezdas, samo da bude jasno, ali nikad necu navijati protiv nasih klubova kad igraju u Evropi.

Ja necu nikad ceniti Vujosevica zbog njegovog ponasanja. Mene ne zanima sta je osvojio, titule ili bilo sta, kad se on ponasa kao najgori prostak. Kad ga na utakmici snime kako igracima psuje majku, i ostalo po spisku, dzabe njemu sve titule. Kad pogledate ljude kao Gerson, Mesina ili Obradovic, vidite da su to pristojni ljudi, a ne stoka.

Koliko se ja secam, a igrao sam kosarku, nije me trener nikad psovao. Drao se na nas kad smo pravili greske, vikao je kad se ne trudimo, kaznjavao nas kad ne radimo, ali nije psovao. Znaci nema mesta prostackom i primitivnom ponasanju.

Isto stoji i za njegove cuvene konferencije za stampu u kojima on provede sve vreme pljujuci ostale, i pitajuci pitanja tipa "Odakle im pare", a ne komentarisuci svoj tim.
Izvini, ti si trener tima, idi bavi se svojim timom. Znaci sala, teretana, rad sa igracima, gledanje video snimaka. Nemas ti sta da pitas kako neko dolazi do para, to nije tvoj problem.
Da Zvezda ima podrsku drzave sigurno bi igraci ostajali tamo, a ne bezali cim se ukaze prilika.

Za kraj, sve najbolje Partizanu u Spaniji, pa nek pobedi ko je bolji, a ne ko vise plati sudije!


Eh, sad Zeljko ne psuje :) On je jos gori od Duleta. Pini Gershon (koji, inace, nije nikakav trener), takodje, samo sto ne razumes, jer psuje na hebrejskom. I da, Zvezda jeste imala veliku podrsku drzave poslednjih godina, ali nije samo novac dovoljan. A, imace i sledece sezone vishe novca od Partizana, posto ce Djilas verovatno da bude Gradonacelnik.
Fratello Fratello 15:39 04.04.2008

Skor...

Dosadasnje utakmice Partizana i Taukeramike:

Saporta Cup 1995-96 (cetvrtinale):

Partizan - Tau 76-80
Tau - Partizan 99:88

Euroleague 2001-02 (ligaski deo):

Tau - Partizan 80-85
Partizan - Tau 59-65

Euroleague 2007-08 (cetvrfinale):

Tau - Partizan 74:66
Partizan - Tau 76:55
Tau - Partizan (9.april) ?
dsoldo dsoldo 19:17 04.04.2008

Partizan dogodine

Ljudi , ja pričam o ozbiljnom pristupu klupskoj košarci
Znači, šta sledeće godine , samo tako ima nade za budućnost.
Mislim da niko nemože da kaže da je Partizan slučajno pobedio Tau.Mogli smo da budemo iznenadjenje prvih par kola , ali onda je stvar postala ozbiljna i svi su nas shvatili tako.Kao rezultat toga samo smo glatko izgubili od Sijene u gostima.To nemože neozbiljan tim .Nismo samo dobijali kod kuće uz pomoć sudija i sl.Vidi se da su igrači sazreli , da imaju karakter da mogu da igraju vrlo kvalitetno na bilo kom gostujućem terenu.
Sve su to predispozicije vrhunskog tima,koji dogodine može da napravi vrhunski rezultat.Svi će ovi mladići biti još zreliji i jači za tu godinu , sa još više rutine i uz to više zajedničkog rada.
Nemojmo samo mi da nipodištavamo ono što imamo i za šta se interesuje cela evropa , a o neke se igrače poput Pekovića prosto otimaju.
Veličkoviću najveća trenerska imena odaju priznanje da izrasta u vrsno krilo, Tepić je uz odličnu odbranu prosto eksplodirao u fazi napada(osim rešavanja zadnjeg napada 1 na 1 što još ne može), Tripković je tek u zadnjih par utakmica došao na svoje, Vitkovac je jedini koji se posle fenomenalnog starta nemože pohvaliti vrhunskim partijama , ali čovek je imao i jaku povredu.Palasija ne pominjem u tom kontekstu , ali sa njim i sledeće godine mi ćemo imati strašan tim.
Naravno uz Duletov rad i ostavljanje sudija na miru , tu su ljudi u pravu .Dodao bih još jednu stvar koju izgleda niko nesme da pomene pa evo ja bih.
Navijači.Sjajno , ali u par navrata katastrofalno po partizan.Mora im se jasno i glasno reći ili navijajte kako dolikuje, bez bacanja koje čega , bez gadjanja posebno , niste na seoskoj utakmici nego na evropskom dogadjaju, ili nemojte dolaziti.Ima ko će.
Nemože se nalaziti opravdanje za neke očajne postupke navijača u odlukama sudija.Pa hajde onda da sačekamo sudije na aerodromu pa da im noge slomimo- bili smo iritirani sudjenjem.
Tu počinje ozbiljno pitanje i finansiranja kluba .Zakupi Arenu, dovedi 20000 ljudi, sa decom,čitave porodice, koji će za svoj tim u vrhunskoj predstavi kao što je evroliga biti spremni da plate i 10-20 eura.E to je 200000 - 400000 eura po utakmici, pa nema mesta kuknjavi oko finansija jer će doći i bar 10 ak svetskih firmi da se reklamira za paprene pare na takvim spektaklima.
Umesto što će gro ljudi odmah povikati ma nema šanse , hajde da probamo- imamo Partizan, imamo arenu ,imamo i navijače , samo da se dogovorimo .
Čerevicki Čerevicki 08:50 07.04.2008

Mnogo kasnim...

Ali kad će već jednom taj fudbalski derbi na red dođe? Siguran sam sam da i na tu temu imaš nešto da kažeš! Biće mučno, konfuzno, znamo svi ALI RECI NEŠTO!!! NEMOJ TAKO KO MULA DA ĆUTIŠ, NIJE SRPSKI!!! Ili možda jeste... Uglavnom, htedoh reći ne zabijaj tu glavu u pesak već reci šta ti je na umu!
Marko Jevtic Marko Jevtic 13:29 07.04.2008

Re: Mnogo kasnim...

Fudbalski derbi je bio katastrofa... Slika i prilika naseg fudbala. Eto, jel to dovoljno?:)

Ili jos samo da pozelim Partizanu da dogodine ponovo nastupi u LS..
Čerevicki Čerevicki 14:26 07.04.2008

Derbi?

Razumem ja svu tu tradiciju... Ali iskreno za derbi je neophodan neki rivalitet, neizvesnost... Toga nažalost više nema! Moraće to Zvezda da potraži na drugom mestu! A te titule, titulice, Vučuroviće, Dačiće, Karadžiće, Zečeviće, Bjekoviće, Ćurkoviće... O njima nećemo! Drugi put, a?
Marko Jevtic Marko Jevtic 14:43 07.04.2008

Re: Derbi?

Slazem se da je za derbi neophodan neki rivalitet i neizvesnost... Tako da Zvezda moze i treba da se dokazuje sa klubovima istog nivoa: Cukaricki, Vojvodina, OFK i sl. Mislim da je veoma tesko motivisati Partizanove igrace da se nesto posebno trude na toj utakmici jer je, koliko vidim, ista kao svaka druga.

Bezanija, Zvezda, ... svejedno. Elem, u Evropi mislim da ce biti dodatne motivacije i da ce klub koji je jedini sa ovih prostora igrao LS i docekao prolece u Ligi Kupa UEFA, moci ponovo da se bori za ucesce u Ligi šampiona.

Drago mi je što pratiš sport i FK Partizan.. Ipak ovo je blog o košarci bio i mene nešto taj fudbal preterano ni ne zanima. Uostalom videlo se u kakvom je stanju na poslednjoj utakmici.
Čerevicki Čerevicki 15:18 07.04.2008

Re: Derbi?

A sad te ne zanima? Klasična grobarska filozofija: glava - pesak!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana