Astrologija| Društvo| Na današnji dan

Nepredvidljiva stvarnost

princi RSS / 09.11.2016. u 09:14

I još jednom, po ko zna koji put, se pokazalo da nema te ankete, nema tog statističkog ispitivanja, nema tog "polla", čega sve ne, koji će pouzdano utvrditi šta ljudi misle i osećaju. Još smo mi daleko od sveta u kome će algoritmi vladati ljudima. Granica ljudske iracionalnosti nema- tj ista je bezgranična.

Stvarnost je nepredvidljiva, a smisao je samo pričica kojom sebe naknadno ubeđujemo (ili uspavljujemo) da je situacija pod kontrolom.  



Komentari (131)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:19 09.11.2016

Tel Aviv u bedaku

Jerusalim slavi.

Demokrate su, širom sveta, toliko korumpirane, da im niti jedna raja ne veruje više. U Srbiji Aca sigurno ima razloga da slavi jer mu se saobrazila vlast sada pošto je sve vreme očito igrao na republikansku kartu.

Jedno je za preispitivanje - šta ne štima u liberalnolevim pogledima na svet kada populizam svuda odnosi pobede?
loader loader 09:22 09.11.2016

Re: Tel Aviv u bedaku

Srđan Fuchs
Jerusalim slavi.

I Srbija se,
samo ne znam zašto,
u pivu davi
:)

Možda u malom mozgu stoji ono,
da noćas putinovska žica kod kauboja pobedi. Očekujemo masovan prelazak pripadnika američkih baptističkih, katoličkih i drugih crkava u pravoslavnu varijantu.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:27 09.11.2016

Re: Tel Aviv u bedaku

Ђес, Лоуди јаранко , него најозбиљније питање:
Зашто та - наша; либералмултикулти спика не даје резултата више, док жестоки момци полако преузимају власт свуда?
loader loader 09:35 09.11.2016

Re: Tel Aviv u bedaku

Evo me, Serhio, evo. Hvala na pitanju dobronamernome.
Najozbiljniji odgovor: Ovde su žestoki, a istovremeno multikultu momci već zaseli, plus ih odnedavno haški nvo pojačao šešeljevštinom, ćisto da se ovde tokom poluvremena ne zamekša biračko telo.
Ovde narednih par godina (najmanje) ne trošiti sebe na očekivanja izborna, već se, dok politički život iznova ne bude začet, baviti drugim stvarima. Od slagalice, preko gledanja lige šampiona, do kulinarstva.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:47 09.11.2016

Re: Tel Aviv u bedaku

Нашао сам јуче у књигама часопис Vreme, од пре 11 година... па ме сета обузе шта је пропуштено. Мислим, можемо на Удбу да се вадимо, да није дала да се досегне језгро, али и наши момци су очито били од лошег ткања.

Разуме се, наравно, свим тим малим стварима које живот значе, но треба се и бизом бавити, стварати капитал, а онда кренути на радикал са неком жестоком кампањом, типа, Косово је Србија, Војводина Србија никад Југославија, у том стилу, а у себи неговати грађанство, пошто на овај помирљив начин Десницу никада скинут не меремо.
anonymous anonymous 09:51 09.11.2016

Re: Tel Aviv u bedaku

Srđan Fuchs
Jerusalim slavi.

Demokrate su, širom sveta, toliko korumpirane, da im niti jedna raja ne veruje više. U Srbiji Aca sigurno ima razloga da slavi jer mu se saobrazila vlast sada pošto je sve vreme očito igrao na republikansku kartu.

Jedno je za preispitivanje - šta ne štima u liberalnolevim pogledima na svet kada populizam svuda odnosi pobede?


A šta štima.... ?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:52 09.11.2016

Re: Tel Aviv u bedaku

loader

Možda u malom mozgu stoji ono,
da noćas putinovska žica kod kauboja pobedi. Očekujemo masovan prelazak pripadnika američkih baptističkih, katoličkih i drugih crkava u pravoslavnu varijantu.



Тићу само, ја већ припремам масовно покрштавање Принстоноваца, а онда изокола, кроз Дончетову слабост на Словенке, упадамо и покрштавамо Белу Кућу. У косовским постељама се већ припремају православне оперативке за ово седуктивно дело.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:59 09.11.2016

Re: Tel Aviv u bedaku

anonymous


A šta štima.... ?


Па, ништа, зато што је моралнокоруптивна садржина тј. они који је представљају су бушни изнутра, па раја реагује на то, без размишљања да отвара врата протототалитарствујушчим карактерима.

ПС. Брале, ала сам навежбао славјанствованије, види се да следећу шљаку радим са руским офисом.
princi princi 10:01 09.11.2016

Re: Tel Aviv u bedaku

Srđan Fuchs
Jerusalim slavi.

Demokrate su, širom sveta, toliko korumpirane, da im niti jedna raja ne veruje više. U Srbiji Aca sigurno ima razloga da slavi jer mu se saobrazila vlast sada pošto je sve vreme očito igrao na republikansku kartu.

Jedno je za preispitivanje - šta ne štima u liberalnolevim pogledima na svet kada populizam svuda odnosi pobede?

Nemam pojma. Ovo je veći sunovrat udesno od Regana.
tasadebeli tasadebeli 10:08 09.11.2016

Re: Зет Осман

princi
Srđan Fuchs
Jerusalim slavi.

Demokrate su, širom sveta, toliko korumpirane, da im niti jedna raja ne veruje više. U Srbiji Aca sigurno ima razloga da slavi jer mu se saobrazila vlast sada pošto je sve vreme očito igrao na republikansku kartu.

Jedno je za preispitivanje - šta ne štima u liberalnolevim pogledima na svet kada populizam svuda odnosi pobede?

Nemam pojma. Ovo je veći sunovrat udesno od Regana.





А иначе свет од Регана на овамо уопште не иде постојано и стабилно удесно?


Па људи моји, што сте такви?


Немојте да ми мрачите и туробате овде тако депресивни.


Зетоња је ипак зетоња!






Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:17 09.11.2016

Re: Зет Осман

tasadebeli

Зетоња је ипак зетоња!








Стварно, Србија би била тотална глупсонка ако не искористи године словенског председника!

ПС. Стигох код кеве у Јужну Јудеју. Идем мало на море и да видим какав је познолетњи аутфит јужнојудејанки. Чувајте ми Југославију и - за домовину с Трумпом, напријед!
validni validni 11:08 09.11.2016

Re: Tel Aviv u bedaku

Nemam pojma. Ovo je veći sunovrat udesno od Regana


ne zna se šta je danas desno a šta levo, ono što se proglašava liberalnolevim, nema nikakve veze sa levicom u klasičnom smislu.. ne postoji prečica koja vodi do multikultulturalnog društva, obrazovanje ne može da se zameni workshopovima, a tolerancija se ne postiže gay paradama.. nema razloga da mračiš, možda Trump i ne ispadne gori od Nobelovca
escherichije_colic escherichije_colic 11:45 09.11.2016

Re: Tel Aviv u bedaku

Srđan Fuchs
U Srbiji Aca sigurno ima razloga da slavi jer mu se saobrazila vlast sada pošto je sve vreme očito igrao na republikansku kartu.


Kako je igrao na republikansku kartu, zar nije skoro izvodio tačku "čovek rektoskop" na onom sastanku sa predsednikom opštine Srebrenice ili tako nešto, u organizaciji Klinton fondacije?
reanimator reanimator 11:49 09.11.2016

Re: Tel Aviv u bedaku

zar nije skoro izvodio tačku "čovek rektoskop"

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:53 09.11.2016

Re: Tel Aviv u bedaku

escherichije_colic

Kako je igrao na republikansku kartu, zar nije skoro izvodio tačku "čovek rektoskop" na onom sastanku sa predsednikom opštine Srebrenice ili tako nešto, u organizaciji Klinton fondacije?


То он због Србије, како ниси схватио?

Реан, умрала вам/нам Весна. Јеби га, бро, примите/мо моје искрено саучешће. Што каза Принси једаред, само да нам ја не пуштам зику на спроводу.

Тужносаосећајни поз.
reanimator reanimator 12:05 09.11.2016

Re: Tel Aviv u bedaku

Реан, умрала вам/нам Весна. Јеби га, бро, примите/мо моје искрено саучешће.

Huz Vesna?
Ed
Uh, sad sam video :(
predatortz predatortz 09:22 09.11.2016

Stvarnost i 'stvarnost'

Dva različita pojma! Ono što je stvarnost, sa onim što se servira kao stvarnost, često se ni u putu ne sreće. Mediji su, u pogledu američkih izbora, pokušali da projektuju stvarnost. Nije im uspelo. To je to! Nema neke dublje priče.
loader loader 09:27 09.11.2016

Re: Stvarnost i 'stvarnost'

pokušali da projektuju stvarnost

Da dođu ovde, da uče od majstora tog zanata, bre - pare da uzmemo !!




... edit: može i u dolarima
predatortz predatortz 09:34 09.11.2016

Re: Stvarnost i 'stvarnost'


... edit: može i u dolarima


Ipak bih ja u švajcarcima! Mislim, dok se berze ne smire...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:36 09.11.2016

Re: Stvarnost i 'stvarnost'

Ал' ће очетка Донче сада све - Аца му неће бити раван.
loader loader 09:37 09.11.2016

Re: Stvarnost i 'stvarnost'

predatortz

... edit: može i u dolarima


Ipak bih ja u švajcarcima! Mislim, dok se berze ne smire...


Mudro, mudro ... Ono premijerov tim može da oslušne i pokupi kao dobar predlog-savet
anonymous anonymous 09:49 09.11.2016

Re: Stvarnost i 'stvarnost'

predatortz
Dva različita pojma! Ono što je stvarnost, sa onim što se servira kao stvarnost, često se ni u putu ne sreće. Mediji su, u pogledu američkih izbora, pokušali da projektuju stvarnost. Nije im uspelo. To je to! Nema neke dublje priče.


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:59 09.11.2016

Re: Stvarnost i 'stvarnost'

predatortz
Dva različita pojma! Ono što je stvarnost, sa onim što se servira kao stvarnost, često se ni u putu ne sreće. Mediji su, u pogledu američkih izbora, pokušali da projektuju stvarnost. Nije im uspelo. To je to! Nema neke dublje priče.


Tako je, samo da podsetim da je Novković još pre nekih nedelju dana ovde napisao ne znam da li ću doslovno citirati "Tramp je već odavno pobedio". Takođe Blogi je dosta dobro razumeo šta se dešava i zašto su Trampu šanse velike.

Ja na primer se nisam usuđivao da prognoziram i ako su trendovi bili jasni. S tim da bih ja više voleo da je Hilari pobedila i da je za četiri godine tuče neki ozbiljniji kandidat koji bi mogao pametno da usmeri tu energiju nezadovoljstva (koje bi dotle još više naraslo) a ne ovaj pajac.

Tako da, ne slažem se jedino sa ovim "Nema neke dublje priče". Ima dublje priče, ali mnogi odbijaju to da shvate, ne samo sada nego i u vezi bregzita i gomili drugih primera koji tek slede. Zato se sada čude i histerišu o smaku sveta.
Evo jedan članak još iz maja, koji je protiv Trampa, ali vrlo jasno ukazuje na pravi problem:

Against Trump, for democracy


The Trump phenomenon shows, not that America and the West are ‘too democratic’, as Sullivan and his cheerleaders say, but that they are not democratic enough. Trump’s success is a result of the crisis of democracy, the hollowing-out of democracy. Democracy is not simply about voting — it’s about substance, discussion, the masses determining the future political direction of their societies. And this has withered, over decades, not at Trump’s hand but at the hands of those now railing against him: the political and media elites. Democracy, in the sense of true, weighty, open debate over how society is organised, has been replaced by technocracy, the rise of expert cliques, the increasing influence of the judiciary over political and moral matters, and the ascendancy of quangos that now play a significant role in shaping public life. This is anti-politics, and it comes, not from a deranged mob, but from the very top of society.





niccolo niccolo 10:42 09.11.2016

Re: Stvarnost i 'stvarnost'

Tako je, samo da podsetim da je Novković još pre nekih nedelju dana ovde napisao ne znam da li ću doslovno citirati "Tramp je već odavno pobedio". Takođe Blogi je dosta dobro razumeo šta se dešava i zašto su Trampu šanse velike.

Kakvi bre Novković i Blogi, kad sam ja u avgustu (link, batice, link) napisao da će Tramp da pobedi njih dvojica su još uvek bili u pelenama...

Mislim stvarno, Novković i Blogi...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:46 09.11.2016

Re: Stvarnost i 'stvarnost'

niccolo
Tako je, samo da podsetim da je Novković još pre nekih nedelju dana ovde napisao ne znam da li ću doslovno citirati "Tramp je već odavno pobedio". Takođe Blogi je dosta dobro razumeo šta se dešava i zašto su Trampu šanse velike.

Kakvi bre Novković i Blogi, kad sam ja u avgustu (link, batice, link) napisao da će Tramp da pobedi njih dvojica su još uvek bili u pelenama...

Mislim stvarno, Novković i Blogi...


Izvinjavam se i moj duboki naklon za prognozu, zaboravih na ovo.
niccolo niccolo 10:53 09.11.2016

Re: Stvarnost i 'stvarnost'

moj duboki naklon za prognozu

Ma čista matematika.

Tokom primaries, u državi za državom, je na republikanske izlazilo duplo više glasača nego na demokratske. Sećam se da je bila jedna država, zaboravio sam sad koja, gde je bukvalno bilo duplo više - na demokratskim bilo nešto malo preko milion glasača, a na republikanskim nešto malo preko dva miliona.

I kako je onda neko očekivao da dobije Hilari? Možda će neko reći da je republikanska bila neizvesnija, sa više kandidata. Na to možeš da navučeš 10%, eventualno 20% više glasača, ali ne možeš da navučeš 100% više glasača samo zbog toga.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:07 09.11.2016

Re: Stvarnost i 'stvarnost'

Де чисти матиш када су сви профани матиша заказали?! Чиста адвокатска интуиција. То је само још један доказ да не треба природњаци да воде државу!
niccolo niccolo 11:09 09.11.2016

Re: Stvarnost i 'stvarnost'

Де чисти матиш када су сви профани матиша заказали?!

Ma dobro, opšte je poznato da profanima matiša najslabije ide ona prosta seljačka logika, izgubio sam ako kupim za 100, a prodam za 80. A ako prodam za 120, dobio sam.

То је само још један доказмда не треба природњаци да воде државу!

To svakako
anamarkana anamarkana 09:22 09.11.2016

ma da, bas ...


stvarnost je nepredvidljiva samo za laike a za one koji stvarnoscu upravljaju itekako je projektovana
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:33 09.11.2016

Re: ma da, bas ...

Завера ћеро, завера!
anonymous anonymous 09:48 09.11.2016

Re: ma da, bas ...

anamarkana

stvarnost je nepredvidljiva samo za laike a za one koji stvarnoscu upravljaju itekako je projektovana


tasadebeli tasadebeli 09:59 09.11.2016

Re: ma da, bas ...

Srđan Fuchs
Завера ћеро, завера!



Што би рекао Радован III: Јебем ти мејл! Не знам ни што сам га уводио кад се плашим мејла још од '48!
a_jovicic a_jovicic 09:31 09.11.2016

Da pitamo Simpsonove? ;)

Stvarnost je nepredvidljiva, a smisao je samo pričica kojom sebe naknadno ubeđujemo (ili uspavljujemo) da je situacija pod kontrolom.


Nego da pitamo mi Simpsonove ko će da bude sledeći preCednik Srbije ...

princi princi 09:37 09.11.2016

I po ko zna koji put

(srpski izbori maja 2012., Brexit, američki izbori) da taktika zastrašivanja ljudi protivničkim kandidatom, taj race to the bottom ("vidi ga kako je ružan i nikakav", "kako sedi na stiroporu", "ako izađete, nestaćete"...) jednostavno politički ne pali kod glasača. Ljudi ne vole (otvoreno) zastrašivanje. Vole nadu (na primer Obamu), ali ne vole zastrašivanje. Pouka za političare: ako zastrašuješ ljude, čini to perfidno. Snake oil uvek treba da bude nada.
maksa83 maksa83 09:41 09.11.2016

...


princi princi 09:50 09.11.2016

Re: da, da...

Melanija, piši:

1) Povlačenje nelegitimnog i bespravnog priznanja Kosova, kao i pokretanje mirovne inicijative za mirni povratak Kosmeta u ustavno-pravni poredak R Srbije i

2) Sistem ATP bodovanja se menja sada. Da se Murrayu skine 500 poena.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 09:58 09.11.2016

Re: ...

Ma to je kako je nekad bilo, a evo kako će sutra-prekosutra ☻

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:01 09.11.2016

Re: da, da...

Melanija, piši:


Ne zna ona da piše, samo da sriče.
reanimator reanimator 10:47 09.11.2016

Re: da, da...

Melanija, piši:

1) Povlačenje nelegitimnog i bespravnog priznanja Kosova, kao i pokretanje mirovne inicijative za mirni povratak Kosmeta u ustavno-pravni poredak R Srbije i

2) Sistem ATP bodovanja se menja sada. Da se Murrayu skine 500 poena


I da se Čaviću uruči zlato iz Pekinga.
antioksidant antioksidant 11:05 09.11.2016

Re: da, da...

reanimator
Melanija, piši:

1) Povlačenje nelegitimnog i bespravnog priznanja Kosova, kao i pokretanje mirovne inicijative za mirni povratak Kosmeta u ustavno-pravni poredak R Srbije i

2) Sistem ATP bodovanja se menja sada. Da se Murrayu skine 500 poena


I da se Čaviću uruči zlato iz Pekinga.

али она да му уручи
(вреди, пошто је чекао)
reanimator reanimator 11:13 09.11.2016

Re: da, da...

али она да му уручи
(вреди, пошто је чекао)

a generalni direktor Omege da je prinese na jastučetu. I da uruči cveće i maskotu!
antioksidant antioksidant 11:15 09.11.2016

Re: da, da...

a generalni direktor Omege da je prinese na jastučetu

jastuce je ok ali three is a crowd, tako da direktor nek odmori dok se medalja urucuje
princi princi 11:56 09.11.2016

Re: da, da...

reanimator
Melanija, piši:

1) Povlačenje nelegitimnog i bespravnog priznanja Kosova, kao i pokretanje mirovne inicijative za mirni povratak Kosmeta u ustavno-pravni poredak R Srbije i

2) Sistem ATP bodovanja se menja sada. Da se Murrayu skine 500 poena


I da se Čaviću uruči zlato iz Pekinga.

Da. I ono pensilvanijsko naduvano đubre da se izvini Miloradu što se onako čerebečio po bazenu.
tasadebeli tasadebeli 09:42 09.11.2016

Имигрантска криза

Јбт, шта ће Блоги да ради сада када му Пајић и остали имигранти нагрну из САД у Кењаду због победе америчког Шешеља на изборима?



Zbog Trampa pao kanadski sajt za imigraciju (ЛИНК)



Slavni oplakuju poraz Hilari Klinton: "Tramp je Bregzit" (ЛИНК)







Већ видим Блогија на граници са тромбоном у рукама!











Невероватно како ова ствар никада не излази из моде!





Atomski mrav Atomski mrav 09:44 09.11.2016

Re: Имигрантска криза

Већ видим Блогија на граници са тромбоном!

Pročitao sam u prvi mah "sa trombLonom".
predatortz predatortz 09:44 09.11.2016

Re: Имигрантска криза


Већ видим Блогија на граници са тромбоном!


Žica da se stavlja! Nemojte da vas događaji iznenade, braćo Kanađani!
vcucko vcucko 09:49 09.11.2016

Re: Имигрантска криза

predatortz

Већ видим Блогија на граници са тромбоном!


Žica da se stavlja! Nemojte da vas događaji iznenade, braćo Kanađani!

Amanpur će da prebegne pa da podapne nogu nekom dok trči preko grane, k'o ona Madjarica mlada
Mislim, samo im taki trebaju u Kanadu...
maksa83 maksa83 09:51 09.11.2016

Re: Имигрантска криза

predatortz

Већ видим Блогија на граници са тромбоном!


Žica da se stavlja! Nemojte da vas događaji iznenade, braćo Kanađani!

Blogi i princi ne mogu da se jave, trenutno kod ledenog zida polaže Zakletvu:

"Night gathers, and now my watch begins. It shall not end until my death. I shall take no wife, hold no lands, father no children. I shall wear no crowns and win no glory. I shall live and die at my post. I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls. I am the shield that guards the realms of men. I pledge my life and honor to the Night's Watch, for this night and all the nights to come."
princi princi 09:56 09.11.2016

Re: Имигрантска криза

Nije mi padalo na pamet da je ledeni zid u stvari Niagara escarpment (znaće Tasa o čemu pričam, :)).
tasadebeli tasadebeli 10:02 09.11.2016

Re: Имигрантска криза

Atomski mrav
Већ видим Блогија на граници са тромбоном!

Pročitao sam u prvi mah "sa trombLonom".




А хтедох да ставим Л у заграду, али реко', ајде да не претерам.


Ипак нам је Блоги вазда био пацифистички и уметнички настројен.
princi princi 09:55 09.11.2016

Čovek odvalio

289 elektorskih glasova. Izgleda da je dobio i popular vote. Nijednog polla nije bilo koji je predviđao pobedu Trumpa. Doduše, ni betting marketa. Upshot mu je davao manje od 9% šansi za pobedu.
g.radicevic g.radicevic 10:19 09.11.2016

Re: Čovek odvalio

289 elektorskih glasova. Izgleda da je dobio i popular vote


Biće, uz ostalo, da ameri nisu bili pripremljeni da posle crnca imaju i ženu za ''prezidentea''.Barem ne odmah
Čini se da je babaveštica dodatno ''ubila'' svoje glasače pljuvačinom po Sandersu. Kako inače objasniti da je Melanijin mali, ni kriv ni dužan, ''upao'' u belu kuću.
P.S. mora se priznati da je Amerika dobila lepšu prvu damu jbg



vs


niccolo niccolo 10:56 09.11.2016

Re: Čovek odvalio

lepšu prvu damu

Da bre, ovaj drugi uopšte nema neke sise...
blogov_kolac blogov_kolac 12:12 09.11.2016

Re: Čovek odvalio

princi
289 elektorskih glasova. Izgleda da je dobio i popular vote. Nijednog polla nije bilo koji je predviđao pobedu Trumpa. Doduše, ni betting marketa. Upshot mu je davao manje od 9% šansi za pobedu.
Klinton ce dobiti na kraju vise glasova... trenutno je na nivou cele zemlje 47.6:47.6 uz mikro prednost Trampa, ali jedine dve drzave gde dosta glasova nije prebrojano (cak 40%) su sa zapadne obale Kalifornija i Vasington gde Hilari ima prednost od cak 30% i 20%. Dakle, ponovice se situacija iz 2000. kada je demokratski kandidat imao ukupno vise glasova, ali su republikanski bili bolje rasporedjeni.

Faktor "Filip Mladenovic" je izgleda najvise bio potcenjen. Na prethodnih 3 izbora "ostali kandidati" su dobijali zbirno 1.5%-2% posto, a na ovim cak oko 5%, a posto su zadnji put dobili takodje nezanemarljiv broj glasova gorepomenute 2000. to izgleda redovno vise ide u prilog republikancima.

Kada je o izbornim anketama rec, istina je da su posle poslednje TV debate davali prednost Klinton od cak 10% na dve nedelje pre izbora. Kada se posle par dana kasnije predsednik FBI umesao sa ponovo pokrenutom istragom sve ankete su izmerile drasticnu promenu i potpunu izjednacenost. Na dva dana pre izbora FBI je umeksao celu pricu, i to je po nekim anketama vratilo Klinton prednost na oko 2%, ali se na izborima pokazalo da su (ostali) skroz izjednaceni uz mnogo bolje prerasporedjene glasove Trampa koji je pobedio u ogromnoj vecini najtesnijih drzava.

Ta FBI zavrzlama je po meni najveca prica ovih izbora (a slicne promasaje anketa od malih ali kljucnih 2% koji su napravile razliku vec smo imali sa BrExitom ovog leta - to valjda uvek ide uz populisticke opcije sa izrazitom dominacijom u ruralnim krajevima i medju najstarijim glasacima koji nekako najteze stizu do anketara)... kampanja Klintonove se jako oslanjala na to da njen protivnik prima direktnu pomoc od najveceg americkog spoljnopolitickog protivnika a da on kao jedan od najbogatijih ljudi na svetu godinama nije placao porez - a odjednom se ispostavilo i obznanilo pred same izbore da je ustvari ona ta protiv koje najnadleznija institucija vodi ozbiljnu istragu, a ne Tramp, sto joj je ocito imalo razoran efekat na njenu kampanju...
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:21 09.11.2016

Re: Čovek odvalio

Faktor "Filip Mladenovic" je izgleda najvise bio potcenjen.

princi princi 10:05 09.11.2016

Još jedna poruka američkih izbora

Svet definitivno ne voli demokratiju, izbore. Voli diktatore, Putine, KPK komitete, Trumpove, jednostavne, neiznijansirane istine, čistih i jarkih boja. Beskompromisno, čisto, jasno, po kratkom postupku, na licu mesta... reči trenutka.

Svet umoran od demokratije, potrebna su mu šinjel rešenja.
predatortz predatortz 10:08 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

princi
Svet definitivno ne voli demokratiju, izbore. Voli diktatore, Putine, KPK komitete, Trumpove, jednostavne, neiznijansirane istine, čistih i jarkih boja. Beskompromisno, čisto, jasno, po kratkom postupku, na licu mesta... reči trenutka.


Zbog čega Trampa svrstavaš u diktatore? Šta je uradio, jer valjda je još uvek potrebno počiniti neko (ne)delo pre osude, da bi bio diktator? Verbalni delikt je delikt samo u totalitarizmu sklonim glavama.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:10 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

princi
Svet definitivno ne voli demokratiju, izbore. Voli diktatore, Putine, KPK komitete, Trumpove, jednostavne, neiznijansirane istine, čistih i jarkih boja. Beskompromisno, čisto, jasno, po kratkom postupku, na licu mesta... reči trenutka.


ma ne bre, upravo suprotno - svet voli demokratiju i onda na kraju ovako besno i revoltirano reaguje prema onima koji mu je godinama unazad sve više oduzimaju, pokušavajući da ga anesteziraju šupljim pričama.
princi princi 10:11 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

Verbalni delikt je delikt samo u totalitarizmu sklonim glavama.

Pa i ja sam umoran od demokratije. Bukvalno. Idem da probam malo da dospavam.
maksa83 maksa83 10:12 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

Pa i ja sam umoran od demokratije. Bukvalno. Idem da probam malo da dospavam.

"... and now my watch has ended."
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:13 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

Zbog čega Trampa svrstavaš u diktatore? Šta je uradio, jer valjda je još uvek potrebno počiniti neko (ne)delo pre osude, da bi bio diktator? Verbalni delikt je delikt samo u totalitarizmu sklonim glavama.


Ajde! Jadni trampić, baš su ljudi zlobni spram njega, a on samo naprazno priča. Nije nego!

Nego, ima l ko za pool (ne onaj sa takovima i kuglama ;> ) da li će trampofirer da doživi

a) inaguraciju
b) kraj sledeće godine

a ko hoće opciju b) da odabere i mesec, pa ko bliži nosi šnjur ☻
predatortz predatortz 10:17 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora



Ajde! Jadni trampić, baš su ljudi zlobni spram njega, a on samo naprazno priča. Nije nego!


Blogokolega, ako je Tramp počinio neku nepodobštinu koja bi ga svrstavala među diktatore, molim te da me prosvetliš. Ja, sem njegovih bombastičnih izjava, ne pročitah da jeste, a nije bio ni u prilici. Dakle, neko (ne)delo na sunce! manimo se floskula.

Što se drugog dele komentara tiče, slažem se. I ja mislim da Tramp sada može naprasno d'umre, čak me to ne bi iznenadilo.
No, onda je diktatorska palica u nekim drugim rukama.
Zar ne?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:18 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

Pa i ja sam umoran od demokratije. Bukvalno. Idem da probam malo da dospavam.


Ja sam otišao na spavanje čim su proglasili Ohajo - glupo dalje da gledam kada znam ko je ubica ;>
maksa83 maksa83 10:21 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

Blogokolega, ako je Tramp počinio neku nepodobštinu koja bi ga svrstavala među diktatore, molim te da me prosvetliš. Ja, sem njegovih bombastičnih izjava, ne pročitah da jeste, a nije bio ni u prilici. Dakle, neko (ne)delo na sunce! manimo se floskula.

Pa s obzirom da nema nikakvo iskustvo na nekoj javnoj funkciji nije stigao da se poigrava sa demokratijom, ali tip je minimum ozbiljan sociopata. Koliko priča ima o tome kako je izvrdavao pravila i zajebao svakog kog je mogao i ko je bio manji od njega, od sitnih izvođača kojima je odbijao na kraju da plati ("ko vas jebe, tužite me, imam više advokata od vas, evo platim vam 20% i da budete srećni" ) pa do zgrada koje je pokušavao protivzakonito da iseli uvoženjem đubreta i pacova.

Znači, nemoj da se pravimo da je to neka cicamaca na navijanje, benefit of the doubt i sl.
predatortz predatortz 10:24 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

maksa83
Blogokolega, ako je Tramp počinio neku nepodobštinu koja bi ga svrstavala među diktatore, molim te da me prosvetliš. Ja, sem njegovih bombastičnih izjava, ne pročitah da jeste, a nije bio ni u prilici. Dakle, neko (ne)delo na sunce! manimo se floskula.

Pa s obzirom da nema nikakvo iskustvo na nekoj javnoj funkciji nije stigao da se poigrava sa demokratijom, ali tip je minimum ozbiljan sociopata. Koliko priča ima o tome kako je izvrdavao pravila i zajebao svakog kog je mogao i ko je bio manji od njega, od sitnih izvođača kojima je odbijao na kraju da plati ("ko vas jebe, tužite me, imam više advokata od vas" pa do zgrada koje je pokušavao protivzakonito da iseli uvoženjem đubreta i pacova.

Znači, nemoj da se pravimo da je to neka cicamaca na navijanje, benefit of the doubt i sl.


Moje mišljenje o Trampu je da je budala. Klasičan američki ljakse, bahat, površan, primitivan i pun sebe.
Ali to ga, niti ono što si ti dao kao objašnjenje, ne svrstava u diktatore.
Kakav će biti, ako doživi početak mandata, ostaje nam da sačekamo.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:25 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

Dakle, neko (ne)delo na sunce! manimo se floskula.


Ma daj, nisam ja u poslu obrazovanja izgubljenih ljudskih duša ;> To sam prestao još Onomad! Elem, ni Milošević pre no je došao na vlast nije bio nikakav "deloučinjevši" diktator. Čak dapače, bio smerni činovničić u Beobanci (znao sam čoveka koji je s njim radio) Ni Šešelj, ni Vučić pre nego su se dokopali bilo kakve vlasti. I tako dalje i tako slično.

Hitler, čini mi se nije imao nikakva diktatorska dela u bagažu, pre nego se bacio u politiku - bio patetični edipovac (baš kao i Tramp - ali dobro, za razliku od trampofirera, nije bio icenstuozni pedofil).

A Tramp ima gomilu diktatorskih dela, ali sada ja treba da ti pravim siže i istorijat šta je sve radio proteklih 30 - 40 godina?
maksa83 maksa83 10:26 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

Moje mišljenje o Trampu je da je budala. Klasičan američki ljakse, bahat, površan, primitivan i pun sebe.
Ali to ga, niti ono što si ti dao kao objašnjenje, ne svrstava u diktatore.
Kakav će biti, ako doživi početak mandata, ostaje nam da sačekamo.

Da li znaš neki primer bahatog sociopate koji se dolaskom na javnu funkciju iz korena promenio?

Jedan, bilo koji.
antioksidant antioksidant 10:27 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

jednostavne, neiznijansirane istine

ovo je osnova svakog marketinga, pa i politickog

a veliko je nezadovoljstvo zbog sadasnjosti kakva jeste i krivci su, naravno, oni koji su sada vlast, sistem.

zato se i traze resenja "sa strane". i karic je kod nas imao znacajan broj glasova, jankovic u sloveniji, most u hrvatskoj, alternativa za nemacku, podemos, pet zvezda...
nije bitno ni da li je levo ili desno, vazno je da je promena (zato bi demokrate, verovatno, pocistile trampa sa sandersom (i on je neka novina u sistemu), ali nisu htele).

svakako je zabavno bilo gledati izbore (ko voli prljavstinu), ne znam sada koliko ce se menjati stvari. veliki je i inertan sistem amerika, ali tramp jeste bas drugaciji...

u svakom slucaju, melaniji cestitke
predatortz predatortz 10:29 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

maksa83
Moje mišljenje o Trampu je da je budala. Klasičan američki ljakse, bahat, površan, primitivan i pun sebe.
Ali to ga, niti ono što si ti dao kao objašnjenje, ne svrstava u diktatore.
Kakav će biti, ako doživi početak mandata, ostaje nam da sačekamo.

Da li znaš neki primer bahatog sociopate koji se dolaskom na javnu funkciju iz korena promenio?

Jedan, bilo koji.


Vučić i Dodik, od onih koji mene zanimaju.
Nisu se promenili oni, ali su se znatno promenile politike koje su zastupali pre u odnosu na ove koje vode dolaskom na vlast.
vcucko vcucko 10:29 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

predatortz

Moje mišljenje o Trampu je da je budala. Klasičan američki ljakse, bahat, površan, primitivan i pun sebe.

Nasledio je neke milione, a stvorio milijarde. I niko ga ni u čemu opipljivom nije ukebao, u sistemu gde su svi našpanovani da onoga ko tone još malo gurnu nadole, e da bi se što više ovajdili.
Nazvati takvog lika budalom, pogotovo iz nekih naših perspektiva (region Albanija - Burkina Faso) je blago rečeno hrabro.
predatortz predatortz 10:31 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

u svakom slucaju, melaniji cestitke


Čestitke Trampu! Na Melaniji...
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:31 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

No, onda je diktatorska palica u nekim drugim rukama.
Zar ne?


Ne, Osim ako ne uspe veoma brzo da ona svoju naci paščad i zeta, poubacuje u vrhove vlasti, ostaje Pens. Koji je zadrti zatucani republikanac, ali političar koji se drži pravila i okvira.

Ubr, ima 2 godine dok svastika (u kojoj god američkoj verziji - videćemo šta će trampofirerovi ideološki nazi gurui iz Breit-kakosevećzove ono nacističkog govno, da grafički osmisle ☻) ne zaigra nad Senatom i Kongresom, kao nekad nad Rajhstagom. Jer do sledećih Midterm izbora, ili će senatori i kongresmeni da počnu da viču Heil Mein Fuhrer! ili će na njihova mesta biti izabrani oni koji to već sada rade.
predatortz predatortz 10:33 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

vcucko
predatortz

Moje mišljenje o Trampu je da je budala. Klasičan američki ljakse, bahat, površan, primitivan i pun sebe.

Nasledio je neke milione, a stvorio milijarde. I niko ga ni u čemu opipljivom nije ukebao, u sistemu gde su svi našpanovani da onoga ko tone još malo gurnu nadole, e da bi se što više ovajdili.
Nazvati takvog lika budalom, pogotovo iz nekih naših perspektiva (region Albanija - Burkina Faso) je blago rečeno hrabro.


Nemaš pojma koliko budala koje su zaradile velike pare poznajem. Za velike pare je beskrupuloznost, čini mi se, bitnija od pameti.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:36 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

Da li znaš neki primer bahatog sociopate koji se dolaskom na javnu funkciju iz korena promenio?


Misliš "na bolje", dakako. Inače, iha-haj ih je Onoliko koji su skočili na ceo novi kvalitatvino-kvantitavni energetski nivoJ ;>
maksa83 maksa83 10:36 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

Vučić i Dodik, od onih koji mene zanimaju.

Ja sa druge strane ne vidim da se njihova priroda promenila, za Dodika bih čak rekao da je ranije bio izbaždareniji (ali to stvarno ne mogu da tvrdim, za mene je on relativno opskurna figura po pitanju istorije, nisam pratio tamošnju politiku), ali Vučić je sve svoje radikalske navike poneo sa sobom na funkciju. Tj. njegova 'parlamentarnost' je, ako uopšte postoji, što bi rekli ovi što im je sad amalgam Šešelja i Karića predsednik - skin deep. On samo jako loše glumi transformisanog čoveka.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:39 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

Ono što je zanimljivo je da se sada priča o Trampu i koliko je veći Hitler od samog Hitlera, a ne o tome zašto je ovako ubedljivo dobio (sem naravno ritualnog bacanja kletvi na vajt treš, glupe neobrazovane mase, fašiste, kju kluks klanovce...).

Čudo je ta magijska svest, koliko je duboko ukorenjena.
predatortz predatortz 10:43 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

maksa83
Vučić i Dodik, od onih koji mene zanimaju.

Ja sa druge strane ne vidim da se njihova priroda promenila, za Dodika bih čak rekao da je ranije bio izbaždareniji (ali to stvarno ne mogu da tvrdim, za mene je on relativno opskurna figura po pitanju istorije, nisam pratio tamošnju politiku), ali Vučić je sve svoje radikalske navike poneo sa sobom na funkciju. Tj. njegova 'parlamentarnost' je, ako uopšte postoji, što bi rekli ovi što im je sad amalgam Šešelja i Karića predsednik - skin deep. On samo jako loše glumi transformisanog čoveka.


Priroda političara je manje bitna od njegovih dela. Truman je svirao klavir i par puta nedeljno išao u pozorište, ali je jedini čovek u istoriji koji je iskoristio atomsko oružje i počinio neviđen genocid.

Vučić je tražio da se za jednog Srbina ubije sto Muslimana. Danas više ide na ruku Sarajevu nego Banjaluci.

Dodik je došao na vlast kao igrač Medlin Olbrajt, danas je glavni Putinov igrač na Balkanu.

Ja govorim o delima, manimo se prirode...
maksa83 maksa83 10:44 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

Ono što je zanimljivo je da se sada priča o Trampu i koliko je veći Hitler od samog Hitlera, a ne o tome zašto je ovako ubedljivo dobio (sem naravno ritualnog bacanja kletvi na vajt treš, glupe neobrazovane mase, fašiste, kju kluks klanovce...).

To je banalno pitanje - postoje vrlo jasne korelacije kju kluks klan članstva sa ekonomskim stanjem. Stara priča - kad ti je sve potaman qrac će neko da te natera da mrziš bilo koga, plivaš, uživaš, međutim kad zafali kiseonika kreće ludilo i veselje. A to kako je pobedio (tj. kako je uopšte došao u situaciju da pobedi) je i ovde i na mnogo mesta više puta elaborirano - ovo je osveta erodirane srednje i niže klase. Kad proizvodnju svega preseliš u Kinu, IT izvezeš u Indiju, domaće šljakere zameniš robotima, i pri svemu tome marifetlucima pustiš da se top 1% obogati preko svake mere dobrog ukusa dobiješ angry mob koji hoće nazad svoj deo. Jako prosto zapravo.

reanimator reanimator 10:45 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

Da li znaš neki primer bahatog sociopate koji se dolaskom na javnu funkciju iz korena promenio?

Jedan, bilo koji.

Nebojša iz Beograda. Bio siledžija iz kraja, treninzi, steroidi, masa...a onda se dokopao funkcije i počeo da uči, polaže ispite, priča tiho...
maksa83 maksa83 10:48 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

Ja govorim o delima, manimo se prirode...

Premotaj, nismo govorili o delima nego o ostvarenom "demokratsko vs diktatorskom potencijalu". Da li je AV diktator? Ne, zaboga, imamo parlament sa 250 bizgova, oni nešto tu kao glasaju, odlučuju, mi ih birali. Da li je AV autokrata koji zapravo ne jebe sistem 3%? O da.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:48 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

a ne o tome zašto je ovako ubedljivo dobio


Pa ko je pratio zaista šta se dešava, od trenutka kada je svoje istinske ideološke gurue doveo na čelo kapmanje, znao je šta je moguće. Pogotovo oni koji su takve već videli na delu na ovim prostorima pa znaju snagu laži i izmišljotina u medijima na "udarnu" glasačku mašinu.

I ko je iz nedelje u nedelju slušao moronske milenijumaše kako lupetaju neopisive gluposti kako je Hilari smrdljiva, pa neće da prljaju ruke glasanjem.

Ili još gore - gledao sam panel (kao fokus grupu, dakle reprezentatvni uzorak - ako se za te posedovaoce lobanje sa po kojim klikerom to može kasti) od desetak Bernijevih pristalica kako objašnjavaju zašto će da glasaju za trampofirera. I kada ih se direktno suoči sa "Berni je za ovo - Tramp je za dijametralno suprotno" ni ne trepnu, nego samo kažu - da, da, jeste. I ostaju pri svome.
predatortz predatortz 10:50 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

maksa83
Ja govorim o delima, manimo se prirode...

Premotaj, nismo govorili o delima nego o "demokratsko vs diktatorskom potencijalu". Da li je AV diktator? Ne, zaboga, imamo parlament sa 250 bizgova, oni nešto tu kao glasaju, odlučuju, mi ih birali. Da li je AV autokrata koji zapravo ne jebe sistem 3%? O da.


Da, autokrata je kao i Tadić, Đinđić...(nastavi niz)
Za sve njih je važilo ono L'État, c'est moi.
Sistem je, donekle, uvažavao Koštunica.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:51 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

maksa83
Ono što je zanimljivo je da se sada priča o Trampu i koliko je veći Hitler od samog Hitlera, a ne o tome zašto je ovako ubedljivo dobio (sem naravno ritualnog bacanja kletvi na vajt treš, glupe neobrazovane mase, fašiste, kju kluks klanovce...).

To je banalno pitanje - postoje vrlo jasne korelacije kju kluks klan članstva sa ekonomskim stanjem. Stara priča - kad ti je sve potaman qrac će neko da te natera da mrziš bilo koga, plivaš, uživaš, međutim kad zafali kiseonika kreće ludilo i veselje. A to kako je pobedio (tj. kako je uopšte došao u situaciju da pobedi) je i ovde i na mnogo mesta više puta elaborirano - ovo je osveta erodirane srednje i niže klase. Kad proizvodnju svega preseliš u Kinu, IT izvezeš u Indiju, domaće šljakere zameniš robotima, i pri svemu tome marifetlucima pustiš da se top 1% obogati preko svake mere dobrog ukusa dobiješ angry mob koji hoće nazad svoj deo. Jako prosto zapravo.


Pa da, ali to su trendovi već duže vreme a ignorisanje je bilo dugotrajno i temeljno. O tome pričam, o tom arogantnom ignorisanju ili još gore kada nekako upadne u oči da se ljudi nešto bune, lepljenju etiketa, omalovažavanju.
I onda se sada čude...
maksa83 maksa83 10:52 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

Sistem je, donekle, uvažavao Koštunica.

Samo deklarativno. Za desničare je parlamentarna demokratija nužno zlo, vrljava usrana stepenica na koju moraš da nagaziš da bi izgurao svoje tripove o monarhiji, aristokratiji, mitskom tradicionalnom kolektivitetu koji treba da se vrati i oduva sva ova mekana govna koja nešto trabunjaju.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:53 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

maksa83
Ja govorim o delima, manimo se prirode...

Premotaj, nismo govorili o delima nego o "demokratsko vs diktatorskom potencijalu". Da li je AV diktator? Ne, zaboga, imamo parlament sa 250 bizgova, oni nešto tu kao glasaju, odlučuju, mi ih birali. Da li je AV autokrata koji zapravo ne jebe sistem 3%? O da.


Pa da, tako eto ni Putin nije diktator. I tamo se kao nešto biraju.

Ali ovi što traže dvadeset tona dokaza, zanemaruju a da šta se desi - i tamo i vamo, kada se "izabrani" uzjoguni? Ili kada nezgodni novinar postavi nezgodno pitanje.

E po tome se vidi da l je ili nije diktatura.

A po onome što je Tramp obećavao, i za šta je dobivao ogromne aplauze i podršku, ap to je Putinovska diktatura, koju AV (za sada ☻) može samo da sanja
niccolo niccolo 10:55 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

koju AV (za sada ☻) može samo da sanja

Quod licet Iovi...
predatortz predatortz 10:55 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

maksa83
Sistem je, donekle, uvažavao Koštunica.

Samo deklarativno. Za desničare je parlamentarna demokratija nužno zlo, vrljava usrana stepenica na koju moraš da nagaziš da bi izgurao svoje tripove o monarhiji, aristokratiji, mitskom tradicionalnom kolektivitetu koji treba da se vrati i oduva sva ova mekana govna koja nešto trabunjaju.


Misliš za Torijevce, Republikance, CDU...?
Ne bih se složio.
maksa83 maksa83 10:56 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

Pa da, tako eto ni Putin nije diktator. I tamo se kao nešto biraju.

Pa Mubarak decenijama dobijao 90-i-koliko posto glasova? Misliš parlamentarna demokratija a ono zapravo sklopljen dil o suživotu sa generalima, vojnom huntom koja vlada iza scene.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:57 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

niccolo
koju AV (za sada ☻) može samo da sanja

Quod licet Iovi...


E da je barem..nego se dobro zna, drugovi, ko smo, ups, ne, nego ko su volovi!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:58 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

predatortz
maksa83
Sistem je, donekle, uvažavao Koštunica.

Samo deklarativno. Za desničare je parlamentarna demokratija nužno zlo, vrljava usrana stepenica na koju moraš da nagaziš da bi izgurao svoje tripove o monarhiji, aristokratiji, mitskom tradicionalnom kolektivitetu koji treba da se vrati i oduva sva ova mekana govna koja nešto trabunjaju.


Misliš za Torijevce, Republikance, CDU...?
Ne bih se složio.


Pazi, ne bih ja više dirao Maksu, izgleda da ga je ovo duboko pogodilo pa je mnogo ljut. Inače, ne znam kako drugačije ovo da tumačim, uglavnom je čovek razumniji.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:59 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

maksa83
Pa da, tako eto ni Putin nije diktator. I tamo se kao nešto biraju.

Pa Mubarak decenijama dobijao 90-i-koliko posto glasova? Misliš parlamentarna demokratija a ono zapravo sklopljen dil o suživotu sa generalima, vojnom huntom koja vlada iza scene.


97%

Čuvena cifra za diktatore. Ima ih nekoliko koji uvek sa tim procentom probeđuju (*) Zajebavao se valjda Oliver, baš oko toga Kao 100% je po malo sumLJivo, a 96% je suviše malo

(*) In Hoc Sentio Vinces ☻

Eve i liste 97maša

3. Abdel Fattah al-Sisi (Egypt)

96.9%

96.9% of the valid votes cast, inevitably, it commands respect. But if we look more closely at the victory of the Egyptian military that overthrew the democratically elected president, Mohammed Morsi, in July 2013, we expose ourselves to disappointment. Only 46% of Egyptians turned out to vote in their office in May 2014.

It seems that the voters of Muslim Brotherhood candidate, now imprisoned, did not believe the democratic nature of the process. But be reassured, the Marshal Abdel Fattah is “for democracy, but not now,” as he would have told the president Francois Hollande there a few months.

2. Gurbuganly Berdimuhamedow (Turkmenistan)

97.14%

You may not know him, but he nevertheless came second on this list: Turkmen Gurbuganly Berdimuhamedow, re-elected with 97.14% of the vote in 2012. The character has a highly flamboyant side. He even took in 2010 the official title “Arkadag”, that is to say, protector of the nation. In 2011, shrinking from any excess, it also inaugurated a “Palace of Happiness” of 60.000m2 glory.

1. Nursultan Nazarbayev (Kazakhstan)
97.7%

Nazarbayev resembles his fellow heads of state in the Caucasus. He made his ranges in pharmacies of local communist party when the USSR cast its last rays, himself led political transition to the fall of it and did not let go power since.

It even comes to be reelected to the presidency of Kazakhstan on April 26, with nearly 98% of the vote in a ballot marked by a high turnout (95%). At 74, he promised the Kazakh people to ensure social stability and economic prosperity of a country whose wealth is based on oil. Since independence, Kazakhstan has managed to secure strong revenue on this basis but this year, growth was slowed by the weakness of the ruble of the great Russian neighbor. This does not mean that Nazarbayev has managed to do even better than his score of 95.5% achieved in 2011.

In 2011, as in 2015, European experts have criticized the manner of voting. Reproaches that slide over the skin of the animal, judging by this tweet his tweeter account : “I apologize if these numbers are unacceptable for the super democratic countries but there was nothing I could do.”

I ostala "sitnež"

10. Idriss Deby (Chad) - 88.7%
9. Assad (Syria) - 88.7%
8. Islom Karimov (Uzbekistan) - 90.39%
7. Pierre N’Kurunziza (Burundi) - 91.6%
6. Paul Kagame (Rwanda) - 93%
5. Omar al-Bashir (Sudan) - 94.5%
4. Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Equatorial Guinea) - 95.4%
maksa83 maksa83 11:01 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

Pazi, ne bih ja više dirao Maksu, izgleda da ga je ovo duboko pogodilo pa je mnogo ljut. Inače, ne znam kako drugačije ovo da tumačim, uglavnom je čovek razumniji.

Mah jebe me XCode dupe mi odvaljuje pa hiperventiliram ovde pošto njemu ništa ne mogu.

Uobičajenu kenjažu koju držim na oko 7-8 odvrnem na 11...
predatortz predatortz 11:01 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

maksa83
Pa da, tako eto ni Putin nije diktator. I tamo se kao nešto biraju.

Pa Mubarak decenijama dobijao 90-i-koliko posto glasova? Misliš parlamentarna demokratija a ono zapravo sklopljen dil o suživotu sa generalima, vojnom huntom koja vlada iza scene.


Jeste, a onda je na scenu stupila Državna sekretarka i sada u Egiptu cveta hiljade cvetova. Pršti od građanskih prava i sloboda! Standard raste, ljudi džuskaju po ulicama, plaže su pune, turizam cveta...

Ne zajebavaj, brat' Makso!
g.radicevic g.radicevic 11:02 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

Bio siledžija iz kraja, treninzi, steroidi, masa...a onda se dokopao funkcije i počeo da uči, polaže ispite, priča tiho...


to sa učenjem i polaganjem ispita nije dokazano
a tiho pričanje je stavar partijske discipline...

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:03 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

Pazi, ne bih ja više dirao Maksu, izgleda da ga je ovo duboko pogodilo pa je mnogo ljut. Inače, ne znam kako drugačije ovo da tumačim, uglavnom je čovek razumniji.


Pa ja zaista ne znam kao iko (osim trampeta i trampulaša ☻) može da bude "razuman" dok gleda asteroid kako para nebo.
maksa83 maksa83 11:04 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

Jeste, a onda je na scenu stupila Državna sekretarka i sada u Egiptu cveta hiljade cvetova. Pršti od građanskih prava i sloboda! Standard raste, ljudi džuskaju po ulicama, plaže su pune, turizam cveta...

Nemoj da misliš da se tamo išta promenilo, ista ta vojna hunta je još uvek na vlasti. Dodano, tamo nikad nije vladalo nikakvo blagostanje, to je teška sirotinja. Oni su godinama pokušavali da se oslobode (da, da se oslobode) US novčanih donacija kojima su držani u nekom kao miru, ali oćeš qrac svi dilovi se sklapaju sa vojnom huntom, sve ostalo je oblanda.
predatortz predatortz 11:08 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

maksa83
Jeste, a onda je na scenu stupila Državna sekretarka i sada u Egiptu cveta hiljade cvetova. Pršti od građanskih prava i sloboda! Standard raste, ljudi džuskaju po ulicama, plaže su pune, turizam cveta...

Nemoj da misliš da se tamo išta promenilo, ista ta vojna hunta je još uvek na vlasti. Dodano, tamo nikad nije vladalo nikakvo blagostanje, to je teška sirotinja. Oni su godinama pokušavali da se oslobode (da, da se oslobode) US novčanih donacija kojima su držani u nekom kao miru, ali oćeš qrac svi dilovi se sklapaju sa vojnom huntom, sve ostalo je oblanda.


Dakle, evo dodirne tačke oko koje možemo da se složimo.
Meni se politika Državne sekretarke i Nobelovca nije ni malo dopadala.
Sem toga ja imam i dodatni trip. Kao što svaki Jevrejin na planeti merka kako će se neki događaj reflektovati na Izrael, ja gledam kako će se to reflektovati na Republiku Srpsku.
maksa83 maksa83 11:15 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

Sem toga ja imam i dodatni trip. Kao što svaki jevrejin na planeti merka kako će se neki događaj reflektovati na Izrael, ja gledam kako će se to reflektovati na Republiku Srpsku.

Onda moraš da gledaš dublje, na mesta koja su nama papcima i smrtnicima najčešće nedohvatna. Presednički izbori tamo su popriličan miraž, a ovo je Zaphoda Beeblebrox. Kinta vrti svet, i šta kinta odluči to će da se desi. Kao što ćeš ovde da dobiješ zvaničnu proevropsku politiku, otvaranje poglavlja, drndemrnde, ali nekako imaš i 150 ruskih padobranaca + Lončara (!!!) kao ministra zdravstva i zacementiranog Bajatovića na gasovima.
validni validni 11:24 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

Zbog čega Trampa svrstavaš u diktatore? Šta je uradio, jer valjda je još uvek potrebno počiniti neko (ne)delo pre osude, da bi bio diktator? Verbalni delikt je delikt samo u totalitarizmu sklonim glavama.


rekoše onomad da se totalitarnom lideru ne smeju dopustiti demokratska sredstva za osvajanje vlasti :)

tako nekako, ne nađoh jasniju floskulu
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:37 09.11.2016

Re: Još jedna poruka američkih izbora

Meni se politika Državne sekretarke i Nobelovca nije ni malo dopadala.



Ja mislim da je Nobelovac u suštini čestit čovek ali da nije mogao protiv svih tih scila i haribdi mnogo da uradi (među njih naravno ubrajam i sekretarku među prvima)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana