Ekologija| Gradjanske inicijative| Ljubav| Planeta| Sex

Лепо спавај, камарад Кркиша

tasadebeli RSS / 31.10.2016. u 00:47

и сањај Адмирала Кузњецова.

 

 

 

 

 

 NyhmOrMq6zuf=BJ8N6stQsZ3tnEfTyTOeBquPuMR5vHOm1473744610128compressflag.jpg

 

 

1) GFP (ЛИНК) 

2) GFP 2 (ЛИНК) 

 

 

 

4-t90s-tank.jpg 



Komentari (218)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 00:50 31.10.2016

Тастер

Milan Novković Milan Novković 11:48 31.10.2016

Re: Тастер

tasadebeli

Oni su bili baš popularni kad sam ja došao ovde, i baš surovi, prema konzervativcim, laburistima, kraljici, svima - gledam i ovih meseci kako ameri ne mogu da se saberu kad im ode neki od ovdašnjih komičara, satiričara pa oplete po američkim "vrednostima".

Tenkovi, da, al ovlaš, i amaterski, ne vidi se iz lista dosta toga što čini velike razlike, od elektronskog ratovanja, do terena, politike, preciznosti modernijeg oružja, ...

Al cenim da nije ni bitno, blog je zbog vašeg tamo druženja

Evroazija se dešava, to je bitno, Rusi jesu sa Kinom i ostalima nadigrali Amere na Bliskom Istoku taktički, a u Evroaziji strategijski, al tu im je i baza.

Ameri će verovatno da se "resetuju" posle izbora, Nove Godine, već su možda pomalo i počeli, inače brže gube hegemoniju kako nešto po ovim starim navikama rade na noj, nego da ništa ne diraju. Tj uradak im je kontraproduktivan u svakom smislu.

Donekle, velikim delom izgubiše Tursku, Filipine, UK, Francusku, Nemačku eno maltretiraju ali izgleda da se hladi pomalo sve to, Kinezi galopiraju prema Evropi, neocons ko muve bez glave, izgleda, Cija se bije sa Pentagonom, i jedni i drugi sa Belom Kućom, kongresom, Fbijem, ... nije im ni srpska opozicija ravna po organizovanosti

Al da su hegemoniju izgubili - izgubili su - Nato im uskoro neće toliko ni trebati, tako, thumbs up na tu temu za nemačkog ministra inostranih poslova (Nemačku, u stvari, sve je samo good cop-bad cop predstava za raznorazne posmatrače), zlato bukvalno otimaju (ono Irak, Libija, dođu kamioni po zlato), tuđe (Nemačko, ...) neće da vrate na zahtev, panika oko održavanja hegemonije dolara u životu zbog mogućnosti da se oko R>usije i Kine zapati valuta sa zlatom kao osnovom (biće nam nešto draža valuta za koju uvek imamo pravo da odemo i kupimo zlato, ako mislim da će biti frke, osim najnovijeg iOvo, iOno ...

A sve prosto, svet narastao, s jedne strane, a US neo[con,liberalno] nadnacionalno urušilo US, srednju klasu, i umesto sa svim što su imali pa šansom da dupliraju GDP oni duplirali dugove i ustostručili bogastvo 1% ekipe.
tasadebeli tasadebeli 09:28 01.11.2016

Re: Тастер

Milan Novković

Evroazija se dešava, to je bitno,







Само што код нас у Србији многи то још увек не схватају.


Al da su hegemoniju izgubili - izgubili su - Nato im uskoro neće toliko ni trebati,





А шта ће радити Јелена Милић и још многи овде у Србији када изгубе посао?


Надам се да Синдикат мисли на њих и да ће негде већ бити распоређени као технолошки вишкови.


Код нас у просвети, рецимо, технолошки вишкови увек имају предност при запошљавању над онима који су тек завршили своје факултете и тек треба да почну...


A sve prosto, svet narastao, s jedne strane, a US neo[con,liberalno] nadnacionalno urušilo US, srednju klasu, i umesto sa svim što su imali pa šansom da dupliraju GDP oni duplirali dugove i ustostručili bogastvo 1% ekipe.






Зато мени и звучи крајње глупо и често врло непримерено ово наше српско лапрдање глупости на линији САД (НАТО) - Русија при чему се користи терминологија и сећања из доба хладног рата што нам се врло често догађа овде на овом Блогу Б92.

Жао ми је сада што обрисах онај мој првобитни пост о ослобођењу Београда 1944. јер се на њему Кркиша, рецимо, први јавио са тим митолошким (EDIT: хладноратовским, црно-белим истинама) причама о окупацији Европе од стране СССР (које нису имале благе везе са оним чему је тај пост био посвећен зашто је ту био и окачен) што је прави егземплар такве наше комуникације овде на Блогу.


Просто, бре, к'о пасуљ! Онај каубојски из већ окаченог клипа једног од мојих најомиљенијих филмских художественика.



tyson tyson 09:34 01.11.2016

Re: Тастер

са тим митолошким причама о окупацији Европе од стране СССР

Čista mitologija.


tasadebeli tasadebeli 09:38 01.11.2016

Re: Тастер

tyson
са тим митолошким причама о окупацији Европе од стране СССР

Čista mitologija.





Исто колико и неколико хиљада мртвих Београђана у савезничком бомбардовању 1944.


Тајсоне, овде у овом мом коментару придев "митолошке" употребљен је у другачијем значењу.


Читај га као "хладноратовске" и "црно-беле" истине.

Ево, едитоваћу и то тамо да не изазива даље забуне.

А много је важније то што је таква прича тамо на оном мом угашеном посту била потпуно депласирана и вишак који је тај пост и одвео тамо где га је одвео.






EDIT: Да не причам о томе колико је тек то Кркишино накнадно паметовање после свега било крајње непримерено... Да не кажем бескрупулозно и безобразно. Некако таблоидно и таблоидиотизирано. К'о да смо у Фарми или у Паровима.

Због таквих ствари овај Блог Б92, то је моје мишљење, и постаје све више одбојан за све већи број људи и све више људи га заобилази у широком луку.

EDIT EDIT: (Моја лепша половина је, рецимо, у почетку још и читала оне моје прве постове које сам качио и коментаре. Сада ми каже:"Ма не могу, бре! Исти сте к'о ови на Фарми и у Паровима. Не треба ми то када хоћу да видим нешто другачије, да чујем другачије и паметније људе од оних које свакодневно срећем на послу, на улици..."

И разумем је сасвим. И ја се све више приближавам таквом гледању на овај Блог Б92. Мислим, разумем ја да људима треба и мало опуштања. Али не видим у чему је опуштање бити проста вулгарна прзница која дође на Блог да би се свађала са свима. То онда за мене престаје да буде зезање.)

Али 'ајде, добро... Чему и служе другови ако неће да ти опросте када правиш срања?

(И да, памтим као слон! Утешно је што поред оног лошег што памтим, запамтим обавезно и оно добро. Рекох већ, мрзим црно-беле истине о било чему и о било коме.)


EDIT: И немој да извлачиш делове реченица које саме по себи значе нешто супротно од онога што је заиста речено. Немој барем ти... Тебе барем рачунам у оне мало педантније и уредније блогере овде после којих тоалет не изгледа овако као на слици.

Читава реченица гласи:


Жао ми је сада што обрисах онај мој првобитни пост о ослобођењу Београда 1944. јер се на њему Кркиша, рецимо, први јавио са тим митолошким причама о окупацији Европе од стране СССР (које нису имале благе везе са оним чему је тај пост био посвећен зашто је ту био и окачен) што је прави егземплар такве наше комуникације овде на Блогу.
vcucko vcucko 09:59 01.11.2016

Re: Тастер

tasadebeli

Зато мени и звучи крајње глупо и често врло непримерено ово наше српско лапрдање глупости на линији САД (НАТО) - Русија при чему се користи терминологија и сећања из доба хладног рата што нам се врло често догађа овде на овом Блогу Б92.

Bez ljutnje, ali zar ne vidiš da je ovde veći deo naroda zaostao u tim je.enim sedamdesetim i dalje ni makac.
Pričao im ćale da se sa kutijom vegete i dva para farmerki ludo proveo u Moskvi (Pragu, Pešti...). I tu je stao svet. Nema dalje. Sve posle je traženje novog Tita. U Slobi, Đinđiću, Boti, sada Vučku - u svima samo traže novog druga Starog koji će od kredita da im baca konfete, zapošljava po ministarstvima, upravama, agencijama za gubljenje vremena. Da malo rade, a lepo žive. Stari dobar srbijanski izraz: rotkve strugane.
To što smo u međuvremenu došli do društvenih odnosa i standarda Burkine Faso, nema veze. Glavno da i dalje sa visine gledaju i komentarišu Rusiju. Tragikomendija.
Mi smo za crtani film, tamo pre Maše i medveda, da vide deca i crnu stranu, u šta sve može da se izrodi žizn.
maksa83 maksa83 10:01 01.11.2016

Re: Тастер

ve posle je traženje novog Tita. U Slobi, Đinđiću, Boti, sada Vučku

... Putinu.
tasadebeli tasadebeli 10:10 01.11.2016

Re: Тастер

vcucko

Bez ljutnje,



Ма не љутим се ја ни на кога...

Нити икога мрзим.

Рекох то већ са оним Бодисатвом доле.


Само ми је жао што се једна лепа оаза на овом интернету исушивањем претвара у исту ону пустињу какву видимо око те оазе.

Ништа друго, само ми је жао.


П.С. - Фрихенд ми каже да не треба све то тако да гледам, да треба да схватим да је ово виртуелни свет и да су ту сви ликови виртуелни.

Али не умем то.

Иза сваког ника ја видим живог правог човека.


Јбг. Вероватно је у мени самом тај фелер из кога је сва ова моја писанија овде и произашла.
maksa83 maksa83 10:15 01.11.2016

Re: Тастер

Иза сваког ника ја видим живог правог човека.

Pa, grešiš. Imaš objektivno dva čoveka - jednog tamo koji hoda diše itd. i njegov tzv. "digital self" - onog koji ovde nešto kao piše. Dok god ih budeš posmatrao kao jednu istu osobu lupaćeš o zid. Samo dele telo.
vcucko vcucko 10:27 01.11.2016

Re: Тастер

maksa83
ve posle je traženje novog Tita. U Slobi, Đinđiću, Boti, sada Vučku

... Putinu.

Na prvi pogled, ali samo tipičnoj srpskoj budali.
Svi navedeni bili su otelotvorenje šibicara. Ili lokalnog dripca koji sa svojim malim plemenom u orahovoj ljusci pokušava da prođe kroz vihorove. Neko uspešnije, neko manje uspešno, neko i katastrofalno, ali pokušavali su isto.
A ti opet praviš klasičnu srpsku grešku: porediš se sa tim istim vihorovima. Negde si ukačio da imaš prava da razmišljaš kao da si imperija, a daleko si od toga. Imaš prava samo (i to ako imaš sreće!) da biraš imperiju. O čemu možemo letnji dan do podne. Sve uz, pretpostavljam, argumente o ćaletu, vegeti i farmekama
Porediti pobrojane sa ruskim carem (američkim predsednikom, engleskom kraljicom, kineskim gensekom...?), oprosti, ali to je dijagnoza.
maksa83 maksa83 10:40 01.11.2016

Re: Тастер

Na prvi pogled, ali samo tipičnoj srpskoj budali.

Pa evo ja sam onda tipična srpska budala, pošto kada se zadesim na početku Kneza ili Kalemegdana vidim da se prodaju majice sa ne Slobom, ne Đinđićem, ne Tadićem, čak ne ni Vučićem, nego sa Putinom u raznim thug life pozama. A prodaju se zato što će putnik namernik iz unutrašnjosti krenuti baš tamo da se prošeta.
A ti opet praviš klasičnu srpsku grešku: porediš se sa tim istim vihorovima. Negde si ukačio da imaš prava da razmišljaš kao da si imperija, a daleko si od toga.

Ne, naprotiv, ja tvrdim (ne prvi put ovde) da je naš osnovni problem što pokušavamo da ispoljavamo ponašanje velike sile a nemamo nijedan njen atribut.
Porediti pobrojane sa ruskim carem (američkim predsednikom, engleskom kraljicom, kineskim gensekom...?), oprosti, ali to je dijagnoza.

Doktore, probada me nešto i ovde, pa ako možete da pogledate...
Milan Novković Milan Novković 10:40 01.11.2016

Re: Тастер

maksa83
Иза сваког ника ја видим живог правог човека.

Pa, grešiš. Imaš objektivno dva čoveka - jednog tamo koji hoda diše itd. i njegov tzv. "digital self" - onog koji ovde nešto kao piše. Dok god ih budeš posmatrao kao jednu istu osobu lupaćeš o zid. Samo dele telo.

Ovde imamo kvantnu superpoziciju svega i svačega

Surprise, surprise, IT ovo najbolje objašnjava, imamo, nači, SOA (Service Oriented Architecture), OO (object Orientation) - objašnjavam zbog humanities and arts kolega, distribuirano, real time, asinhrono uvezasno - jako bitno pošto su race conditions jako bitne - to je on kad dve bilijarske kugle koje se skoro dodiruju udariš na jedan način, ili drugi koji se od prvo ralikuje za nevidljiv ugaoni pomeraj, a kugle se razlete na potpuno različite načine.

Nači race conditions - imamo uvezane regione u mozgu koji komuniciraju između sebe - jedan ti kaže, npr, pevaj iz sveg glasa kako ideš ulicom oko ponoći, a drugi kaže nemoj Makso.

E sad, ti regioni i njihove veze su jedan obaška nelinearan sistem, i možeš da ga pomeriš na razne načine, recimo gucneš malo neke vatrene tečnosti i odjednom ti region što kaže "pevaj" brže stigne do periferne jedinice i ti pevaš.

U virtuelnom svetu nam neki regioni prosto ne rade. Primer iz života, naše sad neke lokalne pop-kučture, iako prepričan:

- Teča Mijo mog druga je bio ogroman čovek, al nimalo zastrašujući, tj potpuno dobroćudan, nikad agresivan i uvek nasmejan.

- Ali, kao ni ja npr (video sam ga nekoliko puta) nije previše ulagao u "jezički procesor".

- Jednom se skoro pa prikade ekipi koju nije poznavao a koja je njegovom prijatelju postavljala teraco na nekoj terasi, i prva rečenica mu bila "To su za mene najveće budale što stavljaju teraco". Oni se naglo okrenu i čim su ga videli samo se osmehnu.

- I nama ovo ostade kao obrazac i sad ga žestoko koristimo, al zamisli da u virtuelnom svetu, gde nemoš tako lako da se okreneš, nekome kažeš "To su za mene najveće budale što sviraju električnu gitaru", ti bi te, bre, do kraja života rafalno gađali dijakriticima
maksa83 maksa83 10:43 01.11.2016

Re: Тастер

I nama ovo ostade kao obrazac i sad ga žestoko koristimo, al zamisli da u virtuelnom svetu, gde nemoš tako lako da se okreneš, nekome kažeš "To su za mene najveće budale što sviraju električnu gitaru", ti bi te, bre, do kraja života rafalno gađali dijakriticima


Milan Novković Milan Novković 10:51 01.11.2016

Re: Тастер

maksa83

Fascinantno skroz, good fun je ponekad stati i nasmejati se i sopstvenom ponašanju na Internetu

Pitali mi jednom jednu blogerku, u kafani blizu Hrama Svetog Save, pa je morala da govori istinu, da se seti univerzitetskih dana jednog blogera, tj da li je bio vaki kaki se predstavlja, i kaže ona "Ma jok"
janeberry janeberry 10:54 01.11.2016

Re: Тастер

Али не умем то.

Иза сваког ника ја видим живог правог човека.


I ja, jer tako jeste.

urbana_gerila urbana_gerila 10:59 01.11.2016

Re: Тастер

vcucko
Sve posle je traženje novog Tita.


čekbre, tito - valja/ne valja?

izjasni se koncizno, testiram da li ti je spoznajni aparat baždaren da uvidi kako je tito za:
putina, obamu, si đinpinga i englesku kraljicu bio - petar veliki, džordž vašington, mao cedung i engleska kraljica, istovremeno.
maksa83 maksa83 11:03 01.11.2016

Re: Тастер

Fascinantno skroz, good fun je ponekad stati i nasmejati se i sopstvenom ponašanju na Internetu

Meni su to fascinantne stvari, da preskočimo 4chan kao ozbiljan outlier koji se na nekim mestima graniči sa patologijom, taj fenomen virtuelne ličnosti najbolje možeš da vidiš na redditu gde se juzernejmovi prave i bacaju u đubre na dnevnoj bazi, za potrebe jednog komentara, ali imaš i neke večne koji su na ovaj ili onaj način ušli u legendu, npr. vargasa, pa unidana, pa gradual nigger i razne nickove koji se pojavljuju, neki od njih konstantni, neki tranzijentni... A sve su to neki živi ljudi iza (ponekad možda i kolektiv).

Moj omiljeni je why the lucky stiff koji nema veze sa redditom nego sa Ruby zajednicom, tip koji je došao, napravio neke apsolutno fenomenalne stvari - i softver i tutorijale i dokumentaciju, čak učestvovao na konferencijama pod tim pseudonimom i onda odjednom samo - paf - nestao i pobrisao svoje tragove. Naknadno se saznalo ko je (pošto je Internet prosto morao da sazna da li je sve okej sa njim), ali sve to nije bitno, magija je bila prava dok je trajala.
urbana_gerila urbana_gerila 11:05 01.11.2016

Re: Тастер

Milan Novković
pa je morala da govori istinu, da se seti univerzitetskih dana jednog blogera, tj da li je bio vaki kaki se predstavlja, i kaže ona "Ma jok"



laže kučka, novkoviću, na taj univerzitet sam, ko i vi u crkvu, išo samo na kafu.
vcucko vcucko 11:08 01.11.2016

Re: Тастер

maksa83
Na prvi pogled, ali samo tipičnoj srpskoj budali.

Pa evo ja sam onda tipična srpska budala, pošto kada se zadesim na početku Kneza ili Kalemegdana vidim da se prodaju majice sa ne Slobom, ne Đinđićem, ne Tadićem, čak ne ni Vučićem, nego sa Putinom u raznim thug life pozama. A prodaju se zato što će putnik namernik iz unutrašnjosti krenuti baš tamo da se prošeta.

Pa o tome i govorim.
Ne kače Aleksandra Nevskog, Petra Velikog, Čehova, Čajkovskog, Žukova ili Gagarina u krajnjoj liniji, nego Putina. Jer dalje od toga ne znaju da dobace. Ali u kontekstu "MI pa Putin, JA pa Putin", budibogsnama.
Isto su radili i rade sa svim pobrojanim domaćim likovima. Pa se čude što ih (nas, u redu) niko neće. Još se palimo da se sile otimaju o nas - meni se više čini da pokušavaju da nas uvale jedni drugima. Kao što porodice igraju ping-pong sa retardiranim rođacima.
A Jermak Timofejevič je pobo silne kočiće tamo iza Urala, isparcelisao pola sveta, za koga? Za grupu retarda kojima je i ovo malo zemlje što imaju previše.
vcucko vcucko 11:44 01.11.2016

Re: Тастер

urbana_gerila
vcucko
Sve posle je traženje novog Tita.


čekbre, tito - valja/ne valja?

izjasni se koncizno, testiram da li ti je spoznajni aparat baždaren da uvidi kako je tito za:
putina, obamu, si đinpinga i englesku kraljicu bio - petar veliki, džordž vašington, mao cedung i engleska kraljica, istovremeno.

Pa jedini smisao postojanja SFRJ je bio u tome: da 20+ miliona ljudi zdušno i predano radi na tome da dotični dobije Nobela za mir. I da usput postane novi Hajle Selasije, Car Azije i Afrike.
I da znaju da je On bio novi Isus Hristos. Koji je još kao mali iskazao izuzetnost pa je jednom svinjskom glavom nahranio gladnu braću i sestre i pola sela.
Nema veze što nije obezbedio naslednike. U stvari jeste, između 15 i 150 njih, koji su se istakli u mnogo čemu, između ostalog i u obijanju brava i pljački banaka. Ali to je minoran tehnički problem. Nije obezbedio ni da mu parče zemlje kojim je gospodario opstane njanci deset godina posle njega.
Da, za sve to vreme su mnogi (a najbolje neradnici, bukadžije i demagozi) mogli lepo da žive od ničega. Pravi perpetum mobile. Moguć tada i nikad više.
Stvarno, jel' beše valjao il' nije valjao? Zaključi sam.
urbana_gerila urbana_gerila 12:42 01.11.2016

Re: Тастер

vcucko
urbana_gerila
vcucko
Sve posle je traženje novog Tita.


čekbre, tito - valja/ne valja?

izjasni se koncizno, testiram da li ti je spoznajni aparat baždaren da uvidi kako je tito za:
putina, obamu, si đinpinga i englesku kraljicu bio - petar veliki, džordž vašington, mao cedung i engleska kraljica, istovremeno.

Pa jedini smisao postojanja SFRJ je bio u tome: da 20+ miliona ljudi zdušno i predano radi na tome da dotični dobije Nobela za mir. I da usput postane novi Hajle Selasije, Car Azije i Afrike.
I da znaju da je On bio novi Isus Hristos. Koji je još kao mali iskazao izuzetnost pa je jednom svinjskom glavom nahranio gladnu braću i sestre i pola sela.
Nema veze što nije obezbedio naslednike. U stvari jeste, između 15 i 150 njih, koji su se istakli u mnogo čemu, između ostalog i u obijanju brava i pljački banaka. Ali to je minoran tehnički problem. Nije obezbedio ni da mu parče zemlje kojim je gospodario opstane njanci deset godina posle njega.
Da, za sve to vreme su mnogi (a najbolje neradnici, bukadžije i demagozi) mogli lepo da žive od ničega. Pravi perpetum mobile. Moguć tada i nikad više.
Stvarno, jel' beše valjao il' nije valjao? Zaključi sam.



ljutiće ti se u centrali - nisi baš sve stereotipe nabrojao.

uvek mi je fascinantno to kako svi nekako zaborave da su upravo oni činili tih 20 miliona, i da je za njih reći da su indijanci - uvreda za indijance.

jbt, danas me je sramota, te uvek sebe žešće lupim po prstima, kada se setim kako sam nekada disidentovao jer mi je, kao, smetalo to što poglavica nije i veliki beli vođa...
vcucko vcucko 13:13 01.11.2016

Re: Тастер

urbana_gerila

ljutiće ti se u centrali - nisi baš sve stereotipe nabrojao.

uvek mi je fascinantno to kako svi nekako zaborave da su upravo oni činili tih 20 miliona, i da je za njih reći da su indijanci - uvreda za indijance.

jbt, danas me je sramota, te uvek sebe žešće lupim po prstima, kada se setim kako sam nekada disidentovao jer mi je, kao, smetalo to što poglavica nije i veliki beli vođa...

U centrali?
Maskva je, kako god okreneš, centar najvećeg komada kopna zvanog Evroazija. To je običan fact of life. Ne verujem da je nekog tamo mnogo briga šta neko ovamo trtlja na blogu.
Indijanci?
Naravno da smo Indijanci. Uvek bili. Problem je što su pokondirene tikve umislile da su veliki beli lovci. A kako ih je otac i majka i najveći sin napustio, ostaše gladni, goli i bosi.
Ama ni jednog rakuna da obore
urbana_gerila urbana_gerila 15:46 01.11.2016

Re: Тастер

vcucko
U centrali?
Maskva je, kako god okreneš, centar najvećeg komada kopna zvanog Evroazija. To je običan fact of life. Ne verujem da je nekog tamo mnogo briga šta neko ovamo trtlja na blogu.
Indijanci?
Naravno da smo Indijanci. Uvek bili. Problem je što su pokondirene tikve umislile da su veliki beli lovci. A kako ih je otac i majka i najveći sin napustio, ostaše gladni, goli i bosi.
Ama ni jednog rakuna da obore



znaš kako, moskva je 1948. bila i moćnija i važnija no danas - a ipak smo sačuvali ne samo dostojanstvo nego i kredibilan status.
iskorišćen istorijski momentum?
naravno, bez ponižavajućih ustupaka - kako to i rade pravi državnici.


titov pokušaj da nas nauči da ne čekamo besplatan ručak nego da ga (u)lovimo, opravdano je sa indignacijom odbačen: zar da se samosvesni pripadnici nebeskog naroda koje nobles obavezuje na gadljivost glede "divljaštva" - svrstavaju u isti koš sa nesvrstanima?!

a, jbg, neoprostivo je i to što se ćopavi zagorac mrzitelj srba i svega srpskog - drznuo da umre pre nego smo ukapirali da oko jela "ne umemo ni da se bijemo", te nije stigo da nas ipak ubaci u novi vrli svet kome mi odvajkada pripadamo, ali negujemo tradicionalni običaj da učinimo plezir nekom nedostojnom - da nas tamo uvede za ruku...
tyson tyson 15:57 01.11.2016

Re: Тастер

a jedini smisao postojanja SFRJ je bio u tome: da 20+ miliona ljudi zdušno i predano radi na tome da dotični dobije Nobela za mir. I da usput postane novi Hajle Selasije, Car Azije i Afrike.
I da znaju da je On bio novi Isus Hristos. Koji je još kao mali iskazao izuzetnost pa je jednom svinjskom glavom nahranio gladnu braću i sestre i pola sela.
Nema veze što nije obezbedio naslednike. U stvari jeste, između 15 i 150 njih, koji su se istakli u mnogo čemu, između ostalog i u obijanju brava i pljački banaka. Ali to je minoran tehnički problem. Nije obezbedio ni da mu parče zemlje kojim je gospodario opstane njanci deset godina posle njega.
Da, za sve to vreme su mnogi (a najbolje neradnici, bukadžije i demagozi) mogli lepo da žive od ničega. Pravi perpetum mobile. Moguć tada i nikad više.
Stvarno, jel' beše valjao il' nije valjao? Zaključi sam.

Ma, napravio je sistem koji je bio neodrživ, dovoljno je to reći. Sve ostalo je nebitno, bile anegdote, legende ili fakti.

Ekonomski neodrživ, politički, intelektualno.

Za jednog neprikosnovenog vladara sasvim dovoljno za merenje učinka.


uros_vozdovac uros_vozdovac 16:09 01.11.2016

Re: Тастер

tyson


Ekonomski neodrživ, politički, intelektualno.

Za jednog neprikosnovenog vladara sasvim dovoljno za merenje učinka.




JB Tito umro evo 36 godina unazad, a ako računam 1945. kao početak tog neodrživog sistema, preteklo ga za godinu.

Već punih 36 godina od kraja neodrživog sistema, a vidi čuda nije postao održiv.
Da nije, možda, samo možda, malo i do drugih faktora a ne do njega samog jednog i jedinog?
freehand freehand 16:12 01.11.2016

Re: Тастер

Ma, napravio je sistem koji je bio neodrživ, dovoljno je to reći. Sve ostalo je nebitno, bile anegdote, legende ili fakti.

Napravio je sistem budućnosti, slobodno društvo slobodnih ljudi. Pokušao, u stvari.
Čak je i marketinški bio ispred vremena.
freehand freehand 17:04 01.11.2016

Re: Тастер

maksa83
ve posle je traženje novog Tita. U Slobi, Đinđiću, Boti, sada Vučku

... Putinu.

Gde to vidiš u Srbiji? Ok, ja sve te političke fenomene pokušavam da racionalizujem, gledajući i slušajući oko sebe. Ono što sam video kao opsesiju bio je Tito; posle njega Sloba. sada Vučić.
Putin je globalni fenomen po više osnova i na nekoliko ravni, ali nigde u Srbiji ne vidim ni traga bilo kakvom idolopoklonstvu kamoli histeriji.
Majice? Amazon, e bay, Tajms skver, Trafalgar skver - Putina koliko hoćeš, na milion načina. od najprizemnijih do fantastično kreativnih.
A inače, ako već pominjem histeriju -. ono što vidim je antiputinovska histerija koju iz sve snage stvaraju i podjaruju krupni zapadni igrači koristeći mejnstrim medije.
Pre neki dan vidim da prijatelj na fb bez ikakve zadrške Putina poredi sa Hitlerom. Pitam zašto a on se zaprepasti.
Ček sad: izabran za predsednika oljuštene Rusije oronule od decenija etatizma, Jeljcinovog ševrdanja i GoldmanSaksovaca koji su vodili ruske vlade i privredu devedesetih. Uveo red sa nedemokratskim postupcima koji su ekscesi a ne pravilo. Rusiju ekonomski uspravio odsekavši tajkune od slavina kojima su prelivali državni kapital u svoje džepove. Digao i obnovio vojsku od nje ponovo stvarajući više nego respektabilnu silu.
U spoljnoj politici Rusiju ponovo doveo u red onih koji u svetu odlučuju.
U Ukrajini i Siriji suprotstavio se američkom planu i ekspanziji.
Elem, šta je sporno oko Putina sem što SAD više nije globalni lider i pandur bez takmaca i suparnika?
maksa83 maksa83 17:16 01.11.2016

Re: Тастер

Gde to vidiš u Srbiji?

Na ulici.
ali nigde u Srbiji ne vidim ni traga bilo kakvom idolopoklonstvu kamoli histeriji.

Prošeći kad stigneš.

Majice? Amazon, e bay, Tajms skver, Trafalgar skver - Putina koliko hoćeš, na milion načina. od najprizemnijih do fantastično kreativnih.

Jeste, ali odmah pored svih ostalih. Ođe nema, ima Zvezda, Srbija, Putin. Ono što ide.
Rusiju ekonomski uspravio odsekavši tajkune od slavina kojima su prelivali državni kapital u svoje džepove.

Ne, samo je prethodne zamenio svojim.

Putinovo ekonomsko čudo se zasniva na rastu cene nafte. Kačio sam već grafik sa poprilično jasnom korelacijom, nemoj da me teraš da ga jurim opet.
vcucko vcucko 17:23 01.11.2016

Re: Тастер

urbana_gerila


titov pokušaj da nas nauči da ne čekamo besplatan ručak nego da ga (u)lovimo, opravdano je sa indignacijom odbačen: zar da se samosvesni pripadnici nebeskog naroda koje nobles obavezuje na gadljivost glede "divljaštva" - svrstavaju u isti koš sa nesvrstanima?!


Sve manje-više može da se diskutuje. Ali ovo boldovano!?

Pa suština tog sistema je bila takmičenje ko će jače da zaurla da se kune, ko će manje da odskače, u krajnjoj liniji ko će manje da radi. Jer, šta koji q ima da radi, pa drug Stari je doneo novi kredit, biće para i za njega, a on bi da radi, ma sumnjiv je on meni, znaš

Da ulovimo ručak, o Bogo moj Da je tako bilo, ne bi se onako poklali '91.; rasturili bi se kao i svi rogovi u vreći, ali uz mnogo manje nesreće.
freehand freehand 17:30 01.11.2016

Re: Тастер

Sve manje-više može da se diskutuje. Ali ovo boldovano!?

Pa suština tog sistema je bila takmičenje ko će jače da zaurla da se kune, ko će manje da odskače, u krajnjoj liniji ko će manje da radi. Jer, šta koji q ima da radi, pa drug Stari je doneo novi kredit, biće para i za njega, a on bi da radi, ma sumnjiv je on meni, znaš

Ovo nije ni na nivou pošalice. Školovano i radilo desesetine i stotine hiljada odličnih stručnjaka u svim oblastima, milioni veštih i pismenih radnika. I to u hiljadama odličnih preduzeća. U sistemu koji nije stigao da se zaista konsoliduje i načini ozbiljne zdrave temelje koji bi trpeli pomeranja i potrese i bez Tita koji je bio ključ i kohezioni faktor koji je sve držao.
Da je tako bilo, ne bi se onako poklali '91.; rasturili bi se kao i svi rogovi u vreći, ali uz mnogo manje nesreće.

Da je kako bilo? Da je država pravljena kao ozbiljna država? Pa nije to prvi projekat i prva koća na raskršću koja je srušena na taj način.
gedza.73 gedza.73 17:38 01.11.2016

Re: Тастер

uroš
JB Tito umro evo 36 godina unazad, a ako računam 1945. kao početak tog neodrživog sistema, preteklo ga za godinu.

Već punih 36 godina od kraja neodrživog sistema, a vidi čuda nije postao održiv.
Da nije, možda, samo možda, malo i do drugih faktora a ne do njega samog jednog i jedinog?

devedesetih niije sistem nestao, samo je malo mutirao.

Nikom posebno (više sebi) povodom par komentara.

Svi se nešto čude kad mladi odlaze u inostranstvo, a sedamdesetih se to isto dešavalo, čak i u većem broju, pa se računalo u veliki uspeh i smanjenu nezaposlenost.
Tad fizička radna snaga, danas magistri (ko li je bio pametniji i na vreme se odlučio pitanje je stajne tačke)

elem, pre dan, dva se raspravljam sa gastarbajterom.
Kuka na zemlju gde je život proveo.

Ja, po običaju, kontra.
-Evo ti par razlika. Korupcija.
-Ima toga i gore.
A gde si ti to video? Jel' ti neki doktor tražio novac da te stavi na prioritetnu listu? Jel' te odbili da te pregledaju jer si iz druge zemlje?
-Nije i nisu.
-Jel' ti se desilo da te neko presretne i izleti iz kola na semaforu da te bije jer su mu presekao put?
-Nije.
-Jel' si otišao u opštinu pa su te vraćali sto puta sa milion šaltera, jel' si gubio ceo dan da bi dobio neki običan papir, jesi li video igde onoliko ljudi da se šeta natovareno fasciklama između prepunih opštinskih zgrada i zgradica, jesi li morao da potplatiš nekoga da jedan isti zakon ne tumači na sto načina a tebi ubode baš onaj ' NE MOŽE!!!'?
-Nisam.
-I? Ko te više mrzi? Oni ili mi?

Svi o sebi misle u superlativima. Najpravedniji, najmoralniji, najhrabriji.
Teško to može da se vidi ispred ogledala ili tastature. Oni koji su bili najglasniji za boj i ..po želji.. uglavnom kad zagusti i dalje buču, ali sa bezbedne distance.
Niko od nas ne zna kako bi se ponašao kad se nađe u ratu. Kao kukavica ili kao čovek.

Voleo bih ja da svet funkcioniše na dobar-loš matrici.

Gledaš zlog, dembelog, brkatog industrijalca sa polucilindrom kako vezuje finu, smernu i nevinu devojku za šine dok njen siromašan, ali lep i vredan momak juri da je oslobodi. Ne treba ti libreto, ne treba ti klavir odmah znaš na čijoj si strani.
Ali kad počnu da se u RL pojavljuju razni slojevi, pa si u jednom trenutku za jednog, u sledećem se pojavljuju novi razlozi za drugu stranu teško baš možeš da eksplicitno reći
Ovaj je zao a ovaj je duša mila.

(još ako ubacimo politmarketing, evroazijska brisanja i prepravljanja ode mas')

Država i ja ne delimo ista moralna načela ali njene odluke, loše po druge, treba da budu dobre po nas, ne obrnuto.
Da zna kad da ćuti a kad da grize.
I najvažnije da zna kad (tajming je važniji ponekad nego dobra odluka) i kome da se priključi. Da zabovavi prijateljstva, bratstva i jedinstva, pravoslavlje.
Ako ne može u top ten grupu, nek se prišljamči drugoj desetini.

mimikrija ili časna pogibija, pitanje je sad. Samo što smo opet, po starom dobrom srpskom običaju, zakasnili. Dok se Mara presvuče, svadba se provuče.

A, Taso, ko naj,naj baja sa du7žinom komentara?
martin_krpan martin_krpan 17:40 01.11.2016

Re: Тастер

Pitali mi jednom jednu blogerku, u kafani blizu Hrama Svetog Save, pa je morala da govori istinu, da se seti univerzitetskih dana jednog blogera, tj da li je bio vaki kaki se predstavlja, i kaže ona "Ma jok"




Jesu se spominjali neki konjski zubi i karijes?
vcucko vcucko 17:41 01.11.2016

Re: Тастер

maksa83


Putinovo ekonomsko čudo se zasniva na rastu cene nafte. Kačio sam već grafik sa poprilično jasnom korelacijom, nemoj da me teraš da ga jurim opet.

Svako (normalan) koristi ono što ima.
Ti bi, na njegovom mestu, verovatno zapečatio izvore i razvijao auto-industriju
Mislim, to su Srbi uradili čim je Anjeli ma'nuo repom; pa smo još dan-danji u q zbog toga Glavno da je svaki Srbin zamišljao da je.e Anitu Ekberg u fontani jer eto proizvodimo FIAT, je.ote!
Ma super smo mi.
freehand freehand 17:45 01.11.2016

Re: Тастер

Na ulici.

Ne pitam za majice, pitam za impliciranu opsednutost Putinom.
Ja je, eto, ne vidim ni u tragovima.
Prošeći kad stigneš.

Evo danas čitavo prepodne. Ništa od putinovštine u razmerama širim od dve majice.
Ne, samo je prethodne zamenio svojim.

Putinovo ekonomsko čudo se zasniva na rastu cene nafte. Kačio sam već grafik sa poprilično jasnom korelacijom, nemoj da me teraš da ga jurim opet.

Pod jeljcinom i njegovim finansijskim magovima cena nafte i gasa mogla je biti kolika hoćeš, samo bi se još više odlivalo.
A moram da kažem da mi malo smetaju ove kategoričke tvrdnje. Ja, na primer, po pitanju Rusije i Putina nemam betonirane stavove, obzirom da su mi sva saznanja posredna. I potpuno sam otvoren za argumente koji bi mi ukazale da moje generalno viđenje nije objektivno. Al jebiga, malo statistike će tu teško da se računa.
maksa83 maksa83 17:45 01.11.2016

Re: Тастер

Svako (normalan) koristi ono što ima.
Ti bi, na njegovom mestu, verovatno zapečatio izvore i razvijao auto-industriju

Ne, ti bi razvijao auto industriju.

Nemam puno energije za "ti bi ovo i ono" rasprave, pa da nacrtam - opet - Putinovo privredno čudo nije nikakvo čudo, niti je zahtevalo neki napor i ekstremnu inteligenciju - postojala je eksploatacija nafte u Rusiji i mnogo pre njega, a kada je nafta zveknula na $10 otvorila se budžetska rupa koju nisu mogli nikakvom silom da sastave i tada se raspao Sovjetski Savez.
emsiemsi emsiemsi 18:00 01.11.2016

Re: Тастер

tasadebeli

...
EDIT: Да не причам о томе колико је тек то Кркишино накнадно паметовање после свега било крајње непримерено... Да не кажем бескрупулозно и безобразно. Некако таблоидно и таблоидиотизирано. К'о да смо у Фарми или у Паровима.

Због таквих ствари овај Блог Б92, то је моје мишљење, и постаје све више одбојан за све већи број људи и све више људи га заобилази у широком луку.
...

ТасоДебели, немој ти да се даунсајзујеш због којекаквих.
Не може се свима угодити !
Ко ће да пише, ако нећеш ти !?
Успут --- ја сматрам као и ти, за разлику од Максе, да не постоји две особе у једном телу, већ да је ник "виртуелна реплика". Не може ник да буде бољи нити лошији од онога у реалности, јер је то, управо, он.
vcucko vcucko 18:08 01.11.2016

Re: Тастер

maksa83
postojala je eksploatacija nafte u Rusiji i mnogo pre njega, a kada je nafta zveknula na $10 otvorila se budžetska rupa koju nisu mogli nikakvom silom da sastave i tada se raspao Sovjetski Savez.

Sam si (nenamerno?) sve rekao.
Znači, nije se raspao zato što je bio nekakva "osovina zla", zbog nekakvih gulaga, KGB-a, masovnih likvidacija, neslobode i ko zna kakvih još utemeljenih ili neutemeljenih urbanih legendi. Koje su i dalje glavni argument srpskih (i ostalih) evroatlantista. Ne, raspao se jer je socijalistička ekonomija neefikasna i ne može na duže staze da podmiri bare necessities za sopstveno stanovništvo.
A socijalizma u Rusiji danas nema, u svakom slučaju manje nego na Zapadu generalno
Hvala!

P.S.
Ajde iskreno, kad neko kaže "srpski evroatlantista", kako ti zvuči ta kovanica? Kako izdržiš, a da ne prasneš u smeh? Ja kad čujem, hoću da se upišam
maksa83 maksa83 18:33 01.11.2016

Re: Тастер

vcucko
maksa83
postojala je eksploatacija nafte u Rusiji i mnogo pre njega, a kada je nafta zveknula na $10 otvorila se budžetska rupa koju nisu mogli nikakvom silom da sastave i tada se raspao Sovjetski Savez.

Sam si (nenamerno?) sve rekao.
Znači, nije se raspao zato što je bio nekakva "osovina zla", zbog nekakvih gulaga, KGB-a, masovnih likvidacija, neslobode i ko zna kakvih još utemeljenih ili neutemeljenih urbanih legendi. Koje su i dalje glavni argument srpskih (i ostalih) evroatlantista. Ne, raspao se jer je socijalistička ekonomija neefikasna i ne može na duže staze da podmiri bare necessities za sopstveno stanovništvo.
A socijalizma u Rusiji danas nema, u svakom slučaju manje nego na Zapadu generalno
Hvala!

P.S.
Ajde iskreno, kad neko kaže "srpski evroatlantista", kako ti zvuči ta kovanica? Kako izdržiš, a da ne prasneš u smeh? Ja kad čujem, hoću da se upišam

Puno si pisao no si izgleda slabo šta shvatio, ali si mi (da prostiš) utrpao u usta stvari koje nisam ni pomenuo, verovatno se svađaš sa nekim imaginarnim trećim k'o onomad Klint Istvud kad je pretio praznoj stolici na kojoj zamišlja Obamu.

Te ja u tom smislu odustajem.
maksa83 maksa83 18:35 01.11.2016

Re: Тастер

A moram da kažem da mi malo smetaju ove kategoričke tvrdnje.

Koje? Gugluj Russian GDP vs Brent Crude ili Russian export in USD vs Brent Crude i klikni na images.

To su lako proverljive činjenice.
Milan Novković Milan Novković 18:40 01.11.2016

Re: Тастер

martin_krpan
Pitali mi jednom jednu blogerku, u kafani blizu Hrama Svetog Save, pa je morala da govori istinu, da se seti univerzitetskih dana jednog blogera, tj da li je bio vaki kaki se predstavlja, i kaže ona "Ma jok"




Jesu se spominjali neki konjski zubi i karijes?

Taman posla, samo su proverile razne priče, uopštene uglavnom, i nimalo eksplozivne, što je bloger pričao.

Ja sam upoznao nekoliko desetina blogera uživo - sve fino, pametno i zanimljivo društvo.

Ovde se svi ispomeramo malo, to je fascinacija, iako je uopštena priča na višem nivou podložna raznim interpretacijama - često je moguće da su razne, i iz nezavisne perspektive kontradiktorne priče, u stvari sve istinite


freehand freehand 18:47 01.11.2016

Re: Тастер

maksa83
A moram da kažem da mi malo smetaju ove kategoričke tvrdnje.

Koje? Gugluj Russian GDP vs Brent Crude ili Russian export in USD vs Brent Crude i klikni na images.

To su lako proverljive činjenice.

Ok, ali izvukao si jednu stavku, jedan pokazatelj - koliko god bio bitan - koji sigurno ne može da bude ključan sam po sebi. Eno ti Severne Koreje i Kima. On je neuništiv kroz inkarnacije.
freehand freehand 18:47 01.11.2016

Re: Тастер

Ja sam upoznao nekoliko desetina blogera uživo - sve fino, pametno i zanimljivo društvo.

Dok ne dohvatiš Maksu da ogovaraš. E onda postane zaista zanimljivo.
Milan Novković Milan Novković 18:58 01.11.2016

Re: Тастер

freehand
Ja sam upoznao nekoliko desetina blogera uživo - sve fino, pametno i zanimljivo društvo.

Dok ne dohvatiš Maksu da ogovaraš. E onda postane zaista zanimljivo.

Onako visok, plav, crnomanjast, sa šiškama do vrha nosa i gitarom do kolena
tyson tyson 19:35 01.11.2016

Re: Тастер

Napravio je sistem budućnosti, slobodno društvo slobodnih ljudi.

Da, slobode sam zaboravio Samo nebo im je bilo granica!





maksa83 maksa83 19:48 01.11.2016

Re: Тастер

Milan Novković
freehand
Ja sam upoznao nekoliko desetina blogera uživo - sve fino, pametno i zanimljivo društvo.

Dok ne dohvatiš Maksu da ogovaraš. E onda postane zaista zanimljivo.

Onako visok, plav, crnomanjast, sa šiškama do vrha nosa i gitarom do kolena

... i denser!

freehand freehand 19:52 01.11.2016

Re: Тастер

maksa83
Milan Novković
freehand
Ja sam upoznao nekoliko desetina blogera uživo - sve fino, pametno i zanimljivo društvo.

Dok ne dohvatiš Maksu da ogovaraš. E onda postane zaista zanimljivo.

Onako visok, plav, crnomanjast, sa šiškama do vrha nosa i gitarom do kolena

... i denser!


Pa i mis smo denseri! Novković je o tki nu o na stolu sa sifonom na glavi svirajući levak kao saksofon!

urbana_gerila urbana_gerila 20:35 01.11.2016

Re: Тастер

vcucko
urbana_gerila


titov pokušaj da nas nauči da ne čekamo besplatan ručak nego da ga (u)lovimo, opravdano je sa indignacijom odbačen: zar da se samosvesni pripadnici nebeskog naroda koje nobles obavezuje na gadljivost glede "divljaštva" - svrstavaju u isti koš sa nesvrstanima?!


Sve manje-više može da se diskutuje. Ali ovo boldovano!?

Pa suština tog sistema je bila takmičenje ko će jače da zaurla da se kune, ko će manje da odskače, u krajnjoj liniji ko će manje da radi. Jer, šta koji q ima da radi, pa drug Stari je doneo novi kredit, biće para i za njega, a on bi da radi, ma sumnjiv je on meni, znaš

Da ulovimo ručak, o Bogo moj Da je tako bilo, ne bi se onako poklali '91.; rasturili bi se kao i svi rogovi u vreći, ali uz mnogo manje nesreće.




da bi o bilo čemu moglo da se diskutuje, uslov je da su diskutanti spoznajno sposobni, a na blogu i da su funkcionalno pismeni.

rečenica čiji si deo boldovao govori o pokretu nesvrstanih, titovom načinu na koji se taj ručak mogao uloviti sistemski.

može se i poput čarlija u skromnom domu za slavskom trpezom gde 15000 zvanica pojede 30000 brava a 60000 muda im se spremi za poneti kenjati kako se nikada nije bilo titovim gastarbajterom i da se u pečalbu kod nesvrstanih stizalo zahvaljujući pameti i diplomi sa privatnog univerziteta.
može, kažem, ali je glupo - čak i kada se čarli zanemari kao primer.


kredita što se tiče, do sedamdesetih sfrj nije bila zadužena baš zbog toga što drug stari nije dozvoljavao da do toga dođe.
do prezaduženosti dolazi pred titovu smrt, a jedan od 6 kredita koje smo potpisali sa mmf od 1979 do 1986, potpisan mesec dana posle njegove smrti, najveći je kredit koji je mmf dao u dotadašnjoj istoriji.
neoliberali su to tada pravdali jeftinošću tih kredita, kao i lako ostvarivim "strukturalnim promenama" kao uslovom koji je diktirao mmf.
pitanje je samo - za koga jeftinim i za čije babe zdravlje ostvarivim?

tu negde ponovo sami sebi grizemo rep, i vraćamo priču na onih 20 miliona indijanaca koje su ti za svoje babe zdravlje zabrinuti - ubedili da su autentični ratnici kojima ne pristaje ni plemenski savez ni tuđi poglavica...
urbana_gerila urbana_gerila 20:41 01.11.2016

Re: Тастер

maksa83
Milan Novković
freehand
Ja sam upoznao nekoliko desetina blogera uživo - sve fino, pametno i zanimljivo društvo.

Dok ne dohvatiš Maksu da ogovaraš. E onda postane zaista zanimljivo.

Onako visok, plav, crnomanjast, sa šiškama do vrha nosa i gitarom do kolena

... i denser!



maksimoviču, dijete, smršao si, a hendrix na usta ulazi.
tasadebeli tasadebeli 21:03 01.11.2016

Re: Тастер

emsiemsi

ТасоДебели, немој ти да се даунсајзујеш због којекаквих.



Не брини, Емси, неће то мене.


Пробао ја, али ми не иде. Ваљда због оволике влаге, шта га знам.
tasadebeli tasadebeli 21:06 01.11.2016

Re: Тастер

gedza.73

A, Taso, ko naj,naj baja sa du7žinom komentara?





tasadebeli tasadebeli 21:22 01.11.2016

Re: Тастер

maksa83
Иза сваког ника ја видим живог правог човека.

Pa, grešiš. Imaš objektivno dva čoveka - jednog tamo koji hoda diše itd. i njegov tzv. "digital self" - onog koji ovde nešto kao piše. Dok god ih budeš posmatrao kao jednu istu osobu lupaćeš o zid. Samo dele telo.




Рекох, фелер је у мени... Тј. до мене.
niccolo niccolo 21:34 01.11.2016

Re: Тастер

Рекох, фелер је у мени... Тј. до мене.

U smislu u tvojoj ženi?

docsumann docsumann 21:40 01.11.2016

Re: Тастер

Gugluj Russian GDP vs Brent Crude ili Russian export in USD vs Brent Crude i klikni na images.


guglaj gulag

ili što bi jedan ovdašnjo grafit poručio - gudra je moj gardru
gedza.73 gedza.73 21:51 01.11.2016

Re: Тастер

kredita što se tiče, do sedamdesetih sfrj nije bila zadužena baš zbog toga što drug stari nije dozvoljavao da do toga dođe.

i nikad keša nije bilo više nego dok je drug Sloba (mali od starog) držao ekonomiju. Benzin na svakom ćošku, barabar smo stajali sa Saudijcima. Zaduženost daleko manja nego sada, primala se plata iako se u fabike nije ni išlo.
Kamate u bankama? Daš marku a oni ti kroz mesec dana vrate deset.
Posle sve puklo, al' to nema veze sa našom pričom.
A što ga voleo ga narod, nije da nije.

Gde bi mi danas bili da su nam ostali Tito i Sloba.




urbana_gerila urbana_gerila 23:01 01.11.2016

Re: Тастер

gedza.73
Sloba.


za početak, jebo te "sloba".

a za kraj, jebo i ti njega.


gedza.73 gedza.73 23:20 01.11.2016

Re: Тастер

urbana_gerila
za početak, jebo te "sloba".

a za kraj, jebo i ti njega.








tasadebeli tasadebeli 08:33 02.11.2016

Re: Тастер

niccolo
Рекох, фелер је у мени... Тј. до мене.

U smislu u tvojoj ženi?




Она и ја смо једна душа у два тела.










(Срећа, те она ово не чита, иначе бих вечерас затекао своје ствари испред врата због ове Биг Маме Торнтон.)
tasadebeli tasadebeli 08:35 02.11.2016

Re: Тастер

gedza.73
urbana_gerila
za početak, jebo te "sloba".

a za kraj, jebo i ti njega.












Коначно!


Историјске истине су почеле да излазе на видело!


Да се прикључим?


Што само Слоба?


Јебо нас Тито све заједно на гомили! И Слобу!


(Овиме већ улазимо у међународни домен. Па рекох, ред је да изађемо мало из локалних историјских оквира и стекнемо ширу историјску перспективу.)
svea svea 08:43 02.11.2016

**

Да не причам о томе колико је тек то Кркишино накнадно паметовање после свега било крајње непримерено... Да не кажем бескрупулозно и безобразно.


urbana_gerila urbana_gerila 09:10 02.11.2016

Re: Тастер


tasadebeli
Што само Слоба? Јебо нас Тито све заједно на гомили!


ko sam ja da ti oponiram glede širine tvog izbora oplođivača, no - zadržavam isključivo pravo na svoj, i izbor i organ.

urbana_gerila urbana_gerila 09:11 02.11.2016

Re: **

svea


dejs
svea svea 09:52 02.11.2016

Re: **

A eo, hohštaplerski.

svea svea 09:53 02.11.2016

Re: **

tasadebeli tasadebeli 12:52 02.11.2016

Re: Тастер

urbana_gerila

tasadebeliШто само Слоба? Јебо нас Тито све заједно на гомили!


ko sam ja da ti oponiram glede širine tvog izbora oplođivača, no - zadržavam isključivo pravo na svoj, i izbor i organ.




Ма то стоји и не могу, нити хоћу, да ти противречим.


Свако бира свог оплођивача.


Зато и живимо у демократији.
pnbb pnbb 14:09 02.11.2016

Re: Тастер

E sad, ti regioni i njihove veze su jedan obaška nelinearan sistem, i možeš da ga pomeriš na razne načine, recimo gucneš malo neke vatrene tečnosti i odjednom ti region što kaže "pevaj" brže stigne do periferne jedinice i ti pevaš.

Imaš objektivno dva čoveka - jednog tamo koji hoda diše itd. i njegov tzv. "digital self" - onog koji ovde nešto kao piše. Dok god ih budeš posmatrao kao jednu istu osobu lupaćeš o zid. Samo dele telo.


mene zanima dokle moze da ide taj dzekil hajd odnos... jel nesvesno bas sve svoje alter egove zapravo wannabe egove ispucas kroz nik, ili ima neka barijera , npr kao u hipnozi, kad ti daju gumeni noz da nekog ubodes, pa ti bodes, ali ako ti daju pravi ti neces, osim ako nisi natural born
tasadebeli tasadebeli 14:44 02.11.2016

Re: Тастер

pnbb

mene zanima dokle moze da ide taj dzekil hajd odnos...



Да, и мени би било интересантно да видим неку анализу те појаве... Онако, мултидисиплинарну анализу, из више углова: психолошког, лингвистичког, социолошког,...
Milan Novković Milan Novković 15:54 02.11.2016

Re: Тастер

pnbb
E sad, ti regioni i njihove veze su jedan obaška nelinearan sistem, i možeš da ga pomeriš na razne načine, recimo gucneš malo neke vatrene tečnosti i odjednom ti region što kaže "pevaj" brže stigne do periferne jedinice i ti pevaš.

Imaš objektivno dva čoveka - jednog tamo koji hoda diše itd. i njegov tzv. "digital self" - onog koji ovde nešto kao piše. Dok god ih budeš posmatrao kao jednu istu osobu lupaćeš o zid. Samo dele telo.


mene zanima dokle moze da ide taj dzekil hajd odnos... jel nesvesno bas sve svoje alter egove zapravo wannabe egove ispucas kroz nik, ili ima neka barijera , npr kao u hipnozi, kad ti daju gumeni noz da nekog ubodes, pa ti bodes, ali ako ti daju pravi ti neces, osim ako nisi natural born

Ma nema alteregoa, sve je to, zajedno sa telom, jedna celina - izuzetno kompleksna mreža regiona koji su poprilično umreženi i utiču jedan na drugi.

Nema alteregoa, ali ima režima rada, koje karakteriše, za potrebe ovog komentara, prisustvo ili odsustvo rada nekih regiona.

U stvari je sve evolutivno, s tom razlikom što nas evolucija nije pripremila za Internet, režim kooperacije sa drugima gde tu drugu osobu nit vidimo nit čujemo, što je jako važno pošto u gestikulaciji, izrazima na licu, moderiranju glasa ... ima jako puno informacija.

Tako, svi smo mi evolutivno i poprilično agresivni, bilo potrebno za preživljavanje nekad da bismo mi zveknuli neprijatelja po tintari pre nego što on zvekne nas.

Ali, imamo i evolutivnu potrebu za grupašenjem, pa empatijom prema drugovima članovima, u grupi smo jači.

Pa uživo, zamislimo da naletimo na nekoga sa kim treba da radimo i on ima stroge reči i "narogušene" tonalitete u govoru - nači potencijalni neprijatelj kojeg bi što pre trebalo zveknuti po glavi.

Ali mi smo neverovano sposobni da iz izraza na licu i gestikulacije munejvito pokupimo ostale potrebne info, preko 50% tako dolazi, i zaključimo da se uopšte ne radi o neprijatelju nego potencijalnom drugu-članu.

Trivija: kažu da žene, u otprilike 70% slučajeva i nekoliko sekundi, pošto se nova muška osoba pojavi iza ćoška i progovori, ima već zdravu ideju da li je to dobar "materijal" za zajedničko pravljenje bebica ili ne. Posle, iz blizine uleti i hemija, podsvesno, koja sugeriše da im, možda, to nije neki blizak rođak (suviše slični imuni sistemi, parove privlače različiti imuni sistemi pošto daju bolje šanse bebicama).

Online - agresija je na stendbaju, a regioni što sugerišu "nemoj Miško ovoga da biješ" su isključeni.

Pa treba biti oprezan, ako je neko cool uživo ne treba mu ili joj previše zameriti ako se ponekad na blogu pomeri ka obnoxious-douchebag-mothafucka kvadrantu.

Čak i ako to često radi, tj treba biti oprezan pošto, ako se toj osobi, u opipljivijem životu, uključe svi regioni u mozgu često je mnogo bolja osoba od mnogih koji su na blogu vrlo "fini"

Meni baš niko ne pada na pamet u ovih 10 godina blogovanja ko je u "mothafucka" (namerno biram crnački sleng pošto je on nešto manje hrapav ovako kako se piše).

Od svih koje sam sreo uživo ne znam ni jednu osobu za koju bih ja sad mogao reći "E jeste obnoxious", a kamoli "douchebag" (ja, izgleda, nešto bolje znam ove gradacije na Engleskom nego Srpskom

E sad, ovo je teorija i iako je ja "znam" i ovaj zaokruženi "Miško" u meni radi kako je "dizajniran", pa isto, naravno, imam trenutke kao i drugi, kad mi regioni koji bi trebali ne rade, a oni živahni bili u podrumu kad je Bog delio dobro šakom i kapom.

Znači, na to moderiranje rada našeg hardvera između ušiju utiše svašta, koji su regioni uključeni, kako komuniciraju (recimo alkohol pomera lučenja neurotransmitera, i brzina impulsa, različito u ranim delovima mozga, bol u telu, glavi, isto tako, hemija razna, ...

Internet mu dođe gori od alkohola, na primer, poneki regioni su potpuno isključeni, a bitni, pa se ostali razlete ko miševi kad nema mačke
urbana_gerila urbana_gerila 15:57 02.11.2016

Re: Тастер

tasadebeli
Свако бира свог оплођивача.


majok, izbor je i da nemaš oplođivača, ali kako to objasniti nekom ko je izabrao da radi za miloševića, upspardon - slobu...
Milan Novković Milan Novković 16:02 02.11.2016

Re: Тастер

urbana_gerila
Milan Novković
pa je morala da govori istinu, da se seti univerzitetskih dana jednog blogera, tj da li je bio vaki kaki se predstavlja, i kaže ona "Ma jok"



laže kučka, novkoviću, na taj univerzitet sam, ko i vi u crkvu, išo samo na kafu.


Fina dama, koja se o finom gospodinu fino izražavala, pa se gospodin ne bi ljutio čak i da je čuo komentar
urbana_gerila urbana_gerila 16:10 02.11.2016

Re: Тастер

Milan Novković
urbana_gerila
Milan Novković
pa je morala da govori istinu, da se seti univerzitetskih dana jednog blogera, tj da li je bio vaki kaki se predstavlja, i kaže ona "Ma jok"



laže kučka, novkoviću, na taj univerzitet sam, ko i vi u crkvu, išo samo na kafu.


Fina dama, koja se o finom gospodinu fino izražavala, pa se gospodin ne bi ljutio čak i da je čuo komentar



ne sumnjam - šalamala.
pnbb pnbb 17:13 02.11.2016

Re: Тастер

Od svih koje sam sreo uživo ne znam ni jednu osobu za koju bih ja sad mogao reći "E jeste obnoxious", a kamoli "douchebag" (ja, izgleda, nešto bolje znam ove gradacije na Engleskom nego Srpskom

hn, meni obnokssnes i dusbegeri skroz na drugacije pravce idu. enivejz.
dal procitah na blogu, dal drugde, ali kad smo kod procenata, kazu ovi teski krimosi, lajferi, da od svih njih u zatvoru ima samo oko 5% koji su pravi bolidi, ono, otelotvorenje zla, izbegavati kontakt
Meni baš niko ne pada na pamet u ovih 10 godina blogovanja ko je u "mothafucka" (namerno biram crnački sleng pošto je on nešto manje hrapav ovako kako se piše).
koji li je takav procenat ovde?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:31 02.11.2016

Re: Тастер

Ne, naprotiv, ja tvrdim (ne prvi put ovde) da je naš osnovni problem što pokušavamo da ispoljavamo ponašanje velike sile a nemamo nijedan njen atribut.

al' zato imamo egooooo...
tasadebeli tasadebeli 20:23 02.11.2016

Re: Тастер

urbana_gerila
tasadebeliСвако бира свог оплођивача.


majok, izbor je i da nemaš oplođivača, ali kako to objasniti nekom ko je izabrao da radi za miloševića, upspardon - slobu...



Ја мислим да је ту методологија иста као и када објашњаваш некоме ко је изабрао да ради за Тита.

Тако ми барем то изгледа овако из даљине.
urbana_gerila urbana_gerila 20:41 02.11.2016

Re: Тастер


tasadebeli
Тако ми барем то изгледа овако из даљине.



meni ni iz daljine nije isto u diple svirati i etiku naukovati, ali to sam samo ja...
docsumann docsumann 06:32 03.11.2016

Re: Тастер

maksa83
ve posle je traženje novog Tita. U Slobi, Đinđiću, Boti, sada Vučku

... Putinu.


meni je najdraža ona pjemsa o Putinu, u kojoj raste podvriskuju:

Watch What You Putinna Putinna Rizeela

tasadebeli tasadebeli 09:23 03.11.2016

Re: Тастер

urbana_gerila

tasadebeliТако ми барем то изгледа овако из даљине.



meni ni iz daljine nije isto u diple svirati i etiku naukovati, ali to sam samo ja...




За дипле не знам, али чуо сам на једној трач партији уз кафицу да је старац Имануел необично волео да свира у Чаробну фрулу.







Али то је само трач партија...
urbana_gerila urbana_gerila 10:14 03.11.2016

Re: Тастер


tasadebeli
За дипле не знам, али чуо сам на једној трач партији уз кафицу да је старац Имануел необично волео да свира у Чаробну фрулу.



o jednom drugom profesoru ja govorim, umal ne rekoh tvom kolegi, onom koji je odbio da potpiše nedićev kvislinški apel srpskom narodu i po cenu banjičkog logora - velikom milošu đuriću.


tasadebeli tasadebeli 12:04 03.11.2016

Re: Тастер

urbana_gerila

tasadebeliЗа дипле не знам, али чуо сам на једној трач партији уз кафицу да је старац Имануел необично волео да свира у Чаробну фрулу.



o jednom drugom profesoru ja govorim, umal ne rekoh tvom kolegi, onom koji je odbio da potpiše nedićev kvislinški apel srpskom narodu i po cenu banjičkog logora - velikom milošu đuriću.





Ааааа! Извини, нисам разумео.

Милоша Ђурића заиста неизмерно поштујем.

Мада, признајем, опет ми је нејасно какве то везе има са оним о чему смо причали...

Осим ако не мислиш да ме опет повезујеш са Недићем, али то ми је досадно и да бих уопште одговарао на то.
urbana_gerila urbana_gerila 12:48 03.11.2016

Re: Тастер

tasadebeli
urbana_gerila

tasadebeliЗа дипле не знам, али чуо сам на једној трач партији уз кафицу да је старац Имануел необично волео да свира у Чаробну фрулу.



o jednom drugom profesoru ja govorim, umal ne rekoh tvom kolegi, onom koji je odbio da potpiše nedićev kvislinški apel srpskom narodu i po cenu banjičkog logora - velikom milošu đuriću.





Ааааа! Извини, нисам разумео.

Милоша Ђурића заиста неизмерно поштујем.

Мада, признајем, опет ми је нејасно какве то везе има са оним о чему смо причали...

Осим ако не мислиш да ме опет повезујеш са Недићем, али то ми је досадно и да бих уопште одговарао на то.



ne može ti čovek doakati, nikako.
provalio si me da kao ističem etički imperativ glede slobode izbora, a u stvari sam sve vreme u talu sa profesorom đurićem koji ne samo da onaj apel nije potpisao nego je i u banjički logor samoinicijativno otišao - samo da bismo tebi nedića spočitavati mogli.
tasadebeli tasadebeli 21:26 03.11.2016

Re: Тастер

urbana_gerila
tasadebeli
urbana_gerila

tasadebeliЗа дипле не знам, али чуо сам на једној трач партији уз кафицу да је старац Имануел необично волео да свира у Чаробну фрулу.



o jednom drugom profesoru ja govorim, umal ne rekoh tvom kolegi, onom koji je odbio da potpiše nedićev kvislinški apel srpskom narodu i po cenu banjičkog logora - velikom milošu đuriću.





Ааааа! Извини, нисам разумео.

Милоша Ђурића заиста неизмерно поштујем.

Мада, признајем, опет ми је нејасно какве то везе има са оним о чему смо причали...

Осим ако не мислиш да ме опет повезујеш са Недићем, али то ми је досадно и да бих уопште одговарао на то.



ne može ti čovek doakati, nikako.
provalio si me da kao ističem etički imperativ glede slobode izbora, a u stvari sam sve vreme u talu sa profesorom đurićem koji ne samo da onaj apel nije potpisao nego je i u banjički logor samoinicijativno otišao - samo da bismo tebi nedića spočitavati mogli.



Па видим ја да је нека завера у питању.

А после ме овде неки убеђују како завере не постоје.


ne može ti čovek doakati, nikako.






Доакати?

Јууу, Урбани, овоме се од тебе нисам надао.



hoochie coochie man hoochie coochie man 21:37 03.11.2016

Re: Тастер


Taso, da ostavim tebi da ubedeš dve stotine, ili da ja to uradim?
zilikaka zilikaka 21:46 03.11.2016

Re: Тастер

Taso, da ostavim tebi da ubedeš dve stotine, ili da ja to uradim?


Što bi kod nas rekli: Da jebemo il da platimo ljude?
tasadebeli tasadebeli 23:50 03.11.2016

Re: Тастер

zilikaka
Taso, da ostavim tebi da ubedeš dve stotine, ili da ja to uradim?


Što bi kod nas rekli: Da jebemo il da platimo ljude?



Ја сам увек пре за то да платим да се не мучим.

Кад имам пара... А ретко их имам...

Ако може, Хучи, на почек? Па после, када опет нећу имати пара као што их немам ни сада, да преламамо дугове?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:58 03.11.2016

Re: Тастер


Ја сам увек пре за то да платим да се не мучим.


Jes, jes, u nekim godinama to postane muka.
Platiš ko čovek, i svima lakne.
urbana_gerila urbana_gerila 01:44 04.11.2016

Re: Тастер

tasadebeli
Доакати?
Јууу, Урбани, овоме се од тебе нисам надао.


pa, nisam ja na filološki išo samo na kafu.

ako je filološčica bila rada i za kafe-repete - morala je izdeklamovati 10 reči koje do tada nisam znao.


(bilo jače od mene, ako se gerilica probudi i pročita - valjda će mi terijerka napraviti mesto u kućici)
emsiemsi emsiemsi 05:32 04.11.2016

Re: Тастер

zilikaka
Taso, da ostavim tebi da ubedeš dve stotine, ili da ja to uradim?


Što bi kod nas rekli: Da jebemo il da platimo ljude?

Шта значи ово !?
Молим појашњење.
berman berman 07:18 04.11.2016

Re: Тастер

Ajde iskreno, kad neko kaže "srpski evroatlantista", kako ti zvuči ta kovanica? Kako izdržiš, a da ne prasneš u smeh? Ja kad čujem, hoću da se upišam

i to su mahom, pajzsad, levičari koji su strasno verovali/indoktriniani ondašnjom ideologijom, ako bilo kome od njih pomeneš prava iz prva 4 amandmana američkog ustava oni su apsolutno protiv njih, Sloboda govora,,, NE oni su za PC i krivično gonjenje svega van njihovog "NAUKA VERE" , ograničenje državnih škola , njihovu podložnost lokalnoj zajednici njima je nedopustivo... škole koje osnivaju privatnici njima je nedopustivo ( priče o sekularizmu i srednjem veku ,,,, Harvard je njima idejno isto ko i sega mega ) pravo na nošenje oružja i samoobranu ,dobiju histerični napad.ako ih pitaš da ti nabroje ljude koji su euroatlanske vrednosti,,, to s svodi na Obamušu,Klintonušu i poneku holivudsku zvjezdušu.. njihovi filozofski uzori su Antonio Gramsci,Adorno,Marcuse,a i Latinka i Miladin bogami..
A socijalizma u Rusiji danas nema, u svakom slučaju manje nego na Zapadu generalno
MISLIM da im to najviše smeta kod rusije kapitalizam koji je odbacio u potpunosti potrebu za "intelektualcima" ono što je u kapitalizmu poduzetnik u socijalizmu je "društveno angažirani intelektualac",, međ euroatlantistima su i grantovčani ili rentsikeri babinih poratnih stečevina
tasadebeli tasadebeli 11:49 04.11.2016

Re: Тастер

berman
Ajde iskreno, kad neko kaže "srpski evroatlantista", kako ti zvuči ta kovanica? Kako izdržiš, a da ne prasneš u smeh? Ja kad čujem, hoću da se upišam

i to su mahom, pajzsad, levičari koji su strasno verovali/indoktriniani ondašnjom ideologijom, ako bilo kome od njih pomeneš prava iz prva 4 amandmana američkog ustava oni su apsolutno protiv njih, Sloboda govora,,, NE oni su za PC i krivično gonjenje svega van njihovog "NAUKA VERE" , ograničenje državnih škola , njihovu podložnost lokalnoj zajednici njima je nedopustivo... škole koje osnivaju privatnici njima je nedopustivo ( priče o sekularizmu i srednjem veku ,,,, Harvard je njima idejno isto ko i sega mega ) pravo na nošenje oružja i samoobranu ,dobiju histerični napad.ako ih pitaš da ti nabroje ljude koji su euroatlanske vrednosti,,, to s svodi na Obamušu,Klintonušu i poneku holivudsku zvjezdušu.. njihovi filozofski uzori su Antonio Gramsci,Adorno,Marcuse,a i Latinka i Miladin bogami..
A socijalizma u Rusiji danas nema, u svakom slučaju manje nego na Zapadu generalno
MISLIM da im to najviše smeta kod rusije kapitalizam koji je odbacio u potpunosti potrebu za "intelektualcima" ono što je u kapitalizmu poduzetnik u socijalizmu je "društveno angažirani intelektualac",, međ euroatlantistima su i grantovčani ili rentsikeri babinih poratnih stečevina









Лево је десно, десно је лево, горе је доле, доле је горе, рат је мир, мир је рат, слобода је ропство, ропство је слобода,...



tasadebeli tasadebeli 11:51 04.11.2016

Re: Тастер

urbana_gerila


(bilo jače od mene, ako se gerilica probudi i pročita - valjda će mi terijerka napraviti mesto u kućici)




Јел' има у кућици мало места и за мене ако госпа Тасиница угледа ону Биг Маму Торнтон?
urbana_gerila urbana_gerila 12:13 04.11.2016

Re: Тастер

tasadebeli
Јел' има у кућици мало места и за мене ако госпа Тасиница угледа ону Биг Маму Торнтон?



naopako, ta gde ne bi imalo, samo nek se gospatasinica par dana pravi da je sve u redu dok terijerku dobro izgladnim.
docsumann docsumann 15:59 04.11.2016

Re: Тастер

Лево је десно, десно је лево, горе је доле, доле је горе, рат је мир, мир је рат, слобода је ропство, ропство је слобода,...



pitanje za one koji o tome nisu do sada razmišljali - zašto nam u odrazu u ogledalu gornji i donji dijelovi tijela ne zamjenjuju mjesta kao što to čine lijevi i desni? odnoosno zašto se ne vidimo okrenuti naopačke, s glavom na dnu, stopalima na vrhu?
tasadebeli tasadebeli 18:33 04.11.2016

Re: Тастер

docsumann
Лево је десно, десно је лево, горе је доле, доле је горе, рат је мир, мир је рат, слобода је ропство, ропство је слобода,...



pitanje za one koji o tome nisu do sada razmišljali - zašto nam u odrazu u ogledalu gornji i donji dijelovi tijela ne zamjenjuju mjesta kao što to čine lijevi i desni? odnoosno zašto se ne vidimo okrenuti naopačke, s glavom na dnu, stopalima na vrhu?




Зато што лево и десно нису исте вредносне категорије као горе и доле?






П.С. - Е, Докс... Трол.

Јеси ти знао за овај филм?


Лажни цар (1955) - ЛИНК





Ја сада сасвим случајно први пут налетех на њега док сам тражио овај инсерт из Човјек кога треба убити!

Нисам уопште знао за овај филм из 1955!


Одох да га погледам на миру...



docsumann docsumann 19:21 04.11.2016

Re: Тастер

Зато што лево и десно нису исте вредносне категорије као горе и доле?


mmm, da.
no, u čemu se ogleda to nezajedništvo po ketegorizacijskom osnovu?


Нисам уопште знао за овај филм из 1955!


bez otvaranja priloga, da li je u glavnoj muškoj uglozi (il u jednu od njih) Rade Marković ?

ako je odgovor da, onda je i moj ...


tasadebeli tasadebeli 20:31 04.11.2016

Re: Тастер

docsumann

mmm, da.
no, u čemu se ogleda to nezajedništvo po ketegorizacijskom osnovu?



У савести?

Можда...

bez otvaranja priloga, da li je u glavnoj muškoj uglozi (il u jednu od njih) Rade Marković ?



Јесте.


ako je odgovor da, onda je i moj ...



Добро. Схватио.
emsiemsi emsiemsi 15:42 05.11.2016

Re: Тастер

docsumann
Лево је десно, десно је лево, горе је доле, доле је горе, рат је мир, мир је рат, слобода је ропство, ропство је слобода,...



pitanje za one koji o tome nisu do sada razmišljali - zašto nam u odrazu u ogledalu gornji i donji dijelovi tijela ne zamjenjuju mjesta kao što to čine lijevi i desni? odnoosno zašto se ne vidimo okrenuti naopačke, s glavom na dnu, stopalima na vrhu?

Зато што нам очи стоје хоризонтално, а не вертикално ??
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:19 31.10.2016

Jedino logično objašnjenje

A je l' to vama dvojici ne rade PP?
tasadebeli tasadebeli 01:52 31.10.2016

Re: Jedino logično objašnjenje

marco_de.manccini
A je l' to vama dvojici ne rade PP?







Шта је то ПП?

Кркиша ми ништа није рекао о томе када ме је подучавао како да користим Блог Б92.
dirtyharry dirtyharry 06:20 31.10.2016

Re: Jedino logično objašnjenje

marco_de.manccini
A je l' to vama dvojici ne rade PP?


Ne rade im privatne poruke. Onomad sam jednu poslao Tasi ali nije odgovarao, tako da znam da nije upućen u te misterije bloga
tasadebeli tasadebeli 07:05 31.10.2016

Re: Jedino logično objašnjenje

dirtyharry

misterije bloga






Марко није разумео... Ово уопште није пост о Кркиши и мени. Него о Леониду Брежњеву и Доналду Даку Трампу. О Трамповици нека причају они што су мало загорели као каубојски тигањи.






Шта ти мислиш, Хари, коме ће српска дијаспора дати подршку на предстојећим председничким изборима у Стејтсима?

Нас овде у Србији непрекидно затрпавају тим глупостима, стално нам искачу на интернету и на телевизији подсећања на тај историјски датум америчких овогодишњих избора као па да ми овде у Србији имамо ту неко право гласа.

А ја сваки пут када чујем елекшн деј-Килари-Доналд Дак на тв или на нету, помислим како је 8. новембар дан рођења Вука Караџића и Митровдан. Хајдучки растанак.
nowhereman nowhereman 10:22 31.10.2016

Re: Jedino logično objašnjenje


Шта је то ПП?


PP = prva pomoć

Koristi ste u slučaju fatalnog nerazumevanja među zaraćenim stranama.

Obično bez efekta.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana