Kultura| Obrazovanje| Umetnost

Beograd je svet!

Spiridon RSS / 26.10.2016. u 14:52

 Autoportret: Vladislav Bajac

Sa njim su u studiju Zoran Paunović, Milan Ristović, Zoran Hamović, Nebojša Ignjatović, Jovan Čekić, Boris Miljković i Vesna Popović.

Kada neko pise ili prica o Beogradu, neka nikada ne zaboravi da u njemu zive i rade ovakvi ljudi.

LINK 

220px-Vladislav_Bajac,_Studio_Babic.jpg 

 



Komentari (152)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Spiridon Spiridon 14:53 26.10.2016

Autoportret: Vladislav Bajac

JJ Beba JJ Beba 15:39 26.10.2016

geopoetika

evo sad sam se vratila sa sajma i pored novih Pamuka i Murakamija kupila i Vladinu poslednju knjigu Hronika sumnje koja je takođe izašla u njegovoj Geopoetici

ekipa do jaja - Vladu znam jedno 40 godina, sa Čeletom išla u školu a sa Botom radila
Spiridon Spiridon 16:03 26.10.2016

Re: geopoetika

JJ Beba
evo sad sam se vratila sa sajma i pored novih Pamuka i Murakamija kupila i Vladinu poslednju knjigu Hronika sumnje koja je takođe izašla u njegovoj Geopoetici

ekipa do jaja - Vladu znam jedno 40 godina, sa Čeletom išla u školu a sa Botom radila


ova grupa ljudi, na celu sa Vladom, intelektualno moze bez problema da parira bilo kojoj slicnoj (po profesiji) njujorskoj ekipi. Kako su oni preziveli u Srbiji i postali ovo sto jesu, ja ne razumem!?

Mi smo takodje svedoci trenutka u kome je osoba koji je veci deo svoga zivota provela u Beogradu postala kulturni art guru "tipa Vorhol" i to u sred Njuce.

Necu da je imenujem da prica ne ode u pogresnu stranu sto naravno necu dozvoliti makar bilo 3 komentara.
JJ Beba JJ Beba 16:05 26.10.2016

Re: geopoetika

ova grupa ljudi, na celu sa Vladom, intelektualno moze bez problema da parira bilo kojoj slicnoj (po profesiji) njujorskoj ekipi.

ma u beogradu ima divnog, pametnog sveta, ali oni su sada na margini, nisu elita. zna se ko je elita
Spiridon Spiridon 16:19 26.10.2016

Re: geopoetika

JJ Beba
ova grupa ljudi, na celu sa Vladom, intelektualno moze bez problema da parira bilo kojoj slicnoj (po profesiji) njujorskoj ekipi.

ma u beogradu ima divnog, pametnog sveta, ali oni su sada na margini, nisu elita. zna se ko je elita


oni su uvek bili na margini, ali nekako (bar ja tako blesavo razmisljam) to im daje na tezini.

Jedan od takvih je (bar za mene) i Milan Vlajčić, filmski kritičar, kolumnista oštrih stavova, intelektualac, zatim sad vec pokojnji Marko Babac ... lista je jako duga



JJ Beba JJ Beba 16:31 26.10.2016

Re: geopoetika

Jedan od takvih je (bar za mene) i Milan Vlajčić,

jeste Vlajčić je naš dobri duh knjižara u kojima smo sedeli. sada se viđamo u beopolisovoj knjižari koja se vratila na svoje mesto u domu omladine

inaće Vlada ima odštmapanu novu knjigu Boba Dilana, korice sve, čeka samo potvrdu autorkih prava. jedva čekam
Spiridon Spiridon 16:40 26.10.2016

Re: geopoetika

inaće Vlada ima odštmapanu novu knjigu Boba Dilana, korice sve, čeka samo potvrdu autorkih prava. jedva čekam


treba samo malo vise da forsira elektronska izdanja ... znam da tu ima 1000 razloga zasto to jos uvek ne radi kako treba ali ce neko u odredjenom trenutku to morati da odradi.

jbg, amazon tu drzi monopol tako da svi ti "mali" izdavaci gube tu bitku ...

usput, kako ti se svidjaju Cukicevi prevodi? Meni su totalno ok.

JJ Beba JJ Beba 16:49 26.10.2016

Re: geopoetika

usput, kako ti se svidjaju Cukicevi prevodi? Meni su totalno ok.

navežbo se :)

ps
Ima ona Dilanova knjiga koju je izdao Bajac u prevodu Dejana Markovića.
urbana_gerila urbana_gerila 17:02 26.10.2016

Re: geopoetika

JJ Beba
ps
Ima ona Dilanova knjiga koju je izdao Bajac u prevodu Dejana Markovića.



nije bajac, nego mediterran.
da je bajac bila bi bar duplo skuplja, tako da - mante se tolikog glorifikovanja...
urbana_gerila urbana_gerila 17:04 26.10.2016

Re: geopoetika

Spiridon
treba samo malo vise da forsira elektronska izdanja ...



kako si naporan...
Spiridon Spiridon 17:12 26.10.2016

Re: geopoetika

kako si naporan...


znam, ali meni je informacija majka. Nacin na koji cu doci do nje mi je nebitan.

ja sam po prirodi lenja osoba tako da mnoge stvari u zivotu ne bi odradio da nije bilo formi koje su prilagodjene mom intelektualnom kapacitetu.

valjda se zbog ovakve samospoznaje i divim ljudima poput Vlade.
Spiridon Spiridon 17:16 26.10.2016

Re: geopoetika

navežbo se :)



bas si kvarna =)))


video sam da je geopoetika objavila novu knjigu Dejvida Birna (david byrne).
JJ Beba JJ Beba 17:22 26.10.2016

Re: geopoetika

urbana_gerila
JJ Beba
ps
Ima ona Dilanova knjiga koju je izdao Bajac u prevodu Dejana Markovića.



nije bajac, nego mediterran.
da je bajac bila bi bar duplo skuplja, tako da - mante se tolikog glorifikovanja...

mislim da su Dilanove Hronike iz negde 2005,6 godine geopoetikine, tražim ne mogu da nađem, negde sam premestila
ja volim Bajca, volim njegova izdanja

mada Clio ima onu super knjigu o Dilan/Koen poeziji
urbana_gerila urbana_gerila 17:38 26.10.2016

Re: geopoetika

JJ Beba



hronike jesu geopoetikine, objavljena je 2005. i koštala 562 dindže - preskupo, kao i sve bajčeve knjige.
dylan i cohen - pesnici rokenrola je iz 2008.
ta koju je objavio mediterran je mr. tambourine man i koštala je, mislim, 2011 - enu črvenu.
JJ Beba JJ Beba 17:49 26.10.2016

Re: geopoetika

ta koju je objavio mediterran je mr. tambourine man i koštala je, mislim, 2011 - enu črvenu.

videla sam je danas na sajmu

ako mene pitaš meni su SVE knjige preskupe,
emsiemsi emsiemsi 19:15 26.10.2016

Re: geopoetika

JJ Beba
evo sad sam se vratila sa sajma i pored novih Pamuka i Murakamija kupila i Vladinu poslednju knjigu Hronika sumnje koja je takođe izašla u njegovoj Geopoetici

ekipa do jaja - Vladu znam jedno 40 godina, sa Čeletom išla u školu a sa Botom radila

Јеботе патак !
Успут --- има ли која књига од Дучића на сајму ?
urbana_gerila urbana_gerila 19:18 26.10.2016

Re: geopoetika

emsiemsi
JJ Beba
evo sad sam se vratila sa sajma i pored novih Pamuka i Murakamija kupila i Vladinu poslednju knjigu Hronika sumnje koja je takođe izašla u njegovoj Geopoetici

ekipa do jaja - Vladu znam jedno 40 godina, sa Čeletom išla u školu a sa Botom radila

Јеботе патак !


čarli, 10 puta udahni-izdahni pa onda izbroj do 100 - najbezbolnije je.
urbana_gerila urbana_gerila 19:43 26.10.2016

Re: geopoetika

emsiemsi
Успут --- има ли која књига од Дучића на сајму ?


vidiš da možeš.

u to ime - ima!
(premda, tragično je što si ti za kneza srpskih pesnika upitao isključivo zbog njegovog promišljanja o hrvatskom stidu)
urbana_gerila urbana_gerila 20:19 26.10.2016

Re: geopoetika

Spiridon
video sam da je geopoetika objavila novu knjigu Dejvida Birna (david byrne).


da, naziv joj je kako radi muzika i šesta je knjiga iz geopoetikine edicije notni spisi, posle nje su objavljene još dve pa ih je ukupno 8.
te poslednje dve nisam još kupio, no kako su u pitanju knjige patti smith i roberta tillyja - mislim da ih vredi imati kao i prethodnih 6, od kojih su one koje su napisali ry cooder i steve earl izvanredne u svakom smislu.

dylanove hronike, prvo izdanje janjatovićeve ilustrovane yu rock enciklopedije, žikićev fatalni ringišpil i ivačkovićeva obe strane jastuka - objavljene su u ediciji prorock, kakav fenomenalan naziv, koja će, izgleda, biti oživljena jer se za sutra najavljuje drugo izdanje nobelovčeve knjige...
muaddib92 muaddib92 20:38 26.10.2016

Re: geopoetika


Knjigu Trip – vodič kroz savremenu američku poeziju (Bajac/Kopicl, 1983) i sada čuvam onako u fotokopiji kako sam i uspeo do nje da dođem.

Vlajčić:
dobri duh knjižara
.. i prodavnica ploča koje su držale džez..
Uporediti njegove filmske kritike sa ovim koje sada piše D.Lakić - a pomenuo bih i onako jeretički i drugog koga sam inače voleo ali nije živ, te nije red..

Uh, hvala na ovom postu, svuda naokolo sama hovna
urbana_gerila urbana_gerila 20:48 26.10.2016

Re: geopoetika

muaddib92
Knjigu Trip – vodič kroz savremenu američku poeziju (Bajac/Kopicl, 1983) i sada čuvam onako u fotokopiji kako sam i uspeo do nje da dođem.


možeš je relativno lako naći za sitnu kintu, kao i sve knjige koje su imale veliki tiraž.
octopus octopus 21:04 26.10.2016

Re: geopoetika

JJ Beba
ova grupa ljudi, na celu sa Vladom, intelektualno moze bez problema da parira bilo kojoj slicnoj (po profesiji) njujorskoj ekipi.

ma u beogradu ima divnog, pametnog sveta, ali oni su sada na margini, nisu elita. zna se ko je elita


Slažem se nego samo da dodam kako divnog i pametnog sveta ima i van Beograds, recimo i ovde kod mene u Loznici. Naravno i oni su sada na margini i nisu elita.

Takođe i ovde se zna ko je elita
JJ Beba JJ Beba 21:10 26.10.2016

Re: geopoetika


Slažem se nego samo da dodam kako divnog i pametnog sveta ima i van Beograds, recimo i ovde kod mene u Loznici. Naravno i oni su sada na margini i nisu elita.

Takođe i ovde se zna ko je elita

o da, ima divnog sveta svugde, finog urbanog, pametnog i svugde su u unutrašnjim imigracijama

o beogradu smo pričali jer su u emisiju bili beogradski likovi
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:06 27.10.2016

Re: geopoetika

finog urbanog, pametnog

da ne grešimo dušu, ima i finog ruralnog i pametnog sveta, koji ima neka svoja ludila i pravila, živi svoj život na poseban način, nikoga neugrožavajući svojim postojanjem, zadubljeni u najrazličitije hobije, smisao života im van svake realne sadašnjosti.



octopus octopus 15:40 27.10.2016

Re: geopoetika

JJ Beba

Slažem se nego samo da dodam kako divnog i pametnog sveta ima i van Beograds, recimo i ovde kod mene u Loznici. Naravno i oni su sada na margini i nisu elita.

Takođe i ovde se zna ko je elita

o da, ima divnog sveta svugde, finog urbanog, pametnog i svugde su u unutrašnjim imigracijama

o beogradu smo pričali jer su u emisiju bili beogradski likovi


Razumeo sam nisam mislio ništa loše, samo sam da ne kažem baš očajan, ali nisam daleko od toga zbog sopstvene unutrašnje emigracije. Atmosfera je toksična verujte.
Spiridon Spiridon 16:13 27.10.2016

Re: geopoetika

Atmosfera je toksična verujte.


uvek je bila, ako je za utehu
JJ Beba JJ Beba 18:49 27.10.2016

Re: geopoetika

da ne grešimo dušu, ima i finog ruralnog i pametnog sveta, koji ima neka svoja ludila i pravila,

eee ima samo tako i to je divno, daje nadu
muaddib92 muaddib92 16:43 28.10.2016

Re: geopoetika

možeš je relativno lako naći za sitnu kintu, kao i sve knjige koje su imale veliki tiraž

Само да не буде више релативно а мање лако. Ако имаш хинт - пуцај и унапред хвала
urbana_gerila urbana_gerila 17:18 28.10.2016

Re: geopoetika

muaddib92
možeš je relativno lako naći za sitnu kintu, kao i sve knjige koje su imale veliki tiraž

Само да не буде више релативно а мање лако. Ако имаш хинт - пуцај и унапред хвала



molim, ali vodi računa da ne budem ja kriv kod tvoje žene ako se navučeš.

(ovo gore ti je link, a cena kod bukinista, kad je ima, je oko 300 dindži)
muaddib92 muaddib92 20:10 28.10.2016

Re: geopoetika

То је шема коју још никако нисам тестирао, више сам за ону старинску - у шаке, па носи. Летос обилазио и антикварнице...
Хвала ипак, мораћу за нека издања (па и ово) да кренем
- а за женетину ми не брини, ич не сме у ово да ми се мијеша
(пошто је у свему осталом покорно слушам)
Spiridon Spiridon 17:21 26.10.2016

..

nego jel Zoran Hamović u srodstvu sa "onim" Hamovićem?
Spiridon Spiridon 17:46 26.10.2016

Re: ..

i koštala 562 dindže - preskupo,


izvini sto se ubacujem u diskusiju ... 5 evra za "Chronicles: Volume One" preskupo?

... ona je na amazonu 12 dolara



Meni se npr. Zikicina Elektricna zastava bukvalno raspala posle prvog citanja ...
JJ Beba JJ Beba 17:53 26.10.2016

Re: ..

Meni se npr. Zikicina Elektricna zastava bukvalno raspala posle prvog citanja ...

to je nejgore opremlljena knjiga ever. fenomenalna knjiga, stoji mi kod galve, al užasno opremljena, glupa veličina, odpadaju listovi, izdavać Marks &bleeds. ja imam drugo, dopunjeno izdanje
urbana_gerila urbana_gerila 17:55 26.10.2016

Re: ..

Spiridon


izvini sto se ubacujem u diskusiju ... 5 evra za "Chronicles: Volume One" preskupo?

... ona je na amazonu 12 dolara


ma, slobodno reci - osećaj se kao na svom blogu.
562 dinara je te 2005. bilo preskupo, ma koliko to evAra tada bilo.
JJ Beba JJ Beba 18:01 26.10.2016

Re: ..

562 dinara je te 2005. bilo preskupo, ma koliko to evAra tada bilo.

meni je i Žikina knjiga bila preskupa, preko 2 soma, a kupusara, ne smem da je pipnem, odpadne list.
Gradac je 2014.god izdao broj o Morisnu, super je
urbana_gerila urbana_gerila 18:02 26.10.2016

Re: ..

JJ Beba

to je nejgore opremlljena knjiga ever. fenomenalna knjiga, stoji mi kod galve, al užasno opremljena, glupa veličina, odpadaju listovi, izdavać Marks &bleeds. ja imam drugo, dopunjeno izdanje


nije isti izdavač oba izdanja, prvi je dagda.
JJ Beba JJ Beba 18:06 26.10.2016

Re: ..

urbana_gerila
JJ Beba

to je nejgore opremlljena knjiga ever. fenomenalna knjiga, stoji mi kod galve, al užasno opremljena, glupa veličina, odpadaju listovi, izdavać Marks &bleeds. ja imam drugo, dopunjeno izdanje


nije isti izdavač oba izdanja, prvi je dagda.

ee usro ga je ovaj marks &bleeds

jbte ne mogu knjigu da nosam sa sobom po parkovima, kafićima, na put. mogu da je čitam samo kod kuće i to za stolom ili da zauzem neku ležeću poziciju i nema mrdanja jer je velićina knjige kretenska. ne staje ni u jedanu torbu.
al jbga, stoji mi kod kreveta, spavam sa njom :)
urbana_gerila urbana_gerila 18:07 26.10.2016

Re: ..

JJ Beba
562 dinara je te 2005. bilo preskupo, ma koliko to evAra tada bilo.

meni je i Žikina knjiga bila preskupa, preko 2 soma, a kupusara, ne smem da je pipnem, odpadne list.
Gradac je 2014.god izdao broj o Morisnu, super je


prva jeste bila oko 20 evra i brzo se prodala - mali tiraž a puno alavih vlasnika izdavačke kuće osnovane samo zbog te knjige.
(žikica nije jedan od njih, drugo izdanje nisu oni objavili baš zbog toga što su pokušali da ga izvaćare)

ova druga se može kupiti za 1200 u knjižari novog izdavača.
urbana_gerila urbana_gerila 18:08 26.10.2016

Re: ..

JJ Beba
spavavam sa njom :)


jbt, dokle seže ljudska kreativnost kad je sex u pitanjE.
JJ Beba JJ Beba 18:09 26.10.2016

Re: ..

urbana_gerila
JJ Beba
562 dinara je te 2005. bilo preskupo, ma koliko to evAra tada bilo.

meni je i Žikina knjiga bila preskupa, preko 2 soma, a kupusara, ne smem da je pipnem, odpadne list.
Gradac je 2014.god izdao broj o Morisnu, super je


prva jeste bila oko 20 evra i brzo se prodala - mali tiraž a puno alavih vlasnika izdavačke kuće osnovane samo zbog te knjige.
(žikica nije jedan od njih, drugo izdanje nisu oni objavili baš zbog toga što su pokušali da ga izvaćare)

ova druga se može kupiti za 1200 u knjižari novog izdavača.

možda je sada toliko, ja sam je kupila čim je izašla u mojoj omiljnoj beopolisovoj knjižiri koštala je preko 2 soma
JJ Beba JJ Beba 18:10 26.10.2016

Re: ..

urbana_gerila
JJ Beba
spavavam sa njom :)


jbt, dokle seže ljudska kreativnost kad je sex u pitanjE.

odgovara mi veličina
urbana_gerila urbana_gerila 18:14 26.10.2016

Re: ..

JJ Beba
urbana_gerila
JJ Beba
562 dinara je te 2005. bilo preskupo, ma koliko to evAra tada bilo.

meni je i Žikina knjiga bila preskupa, preko 2 soma, a kupusara, ne smem da je pipnem, odpadne list.
Gradac je 2014.god izdao broj o Morisnu, super je


prva jeste bila oko 20 evra i brzo se prodala - mali tiraž a puno alavih vlasnika izdavačke kuće osnovane samo zbog te knjige.
(žikica nije jedan od njih, drugo izdanje nisu oni objavili baš zbog toga što su pokušali da ga izvaćare)

ova druga se može kupiti za 1200 u knjižari novog izdavača.

možda je sada toliko, ja sam je kupila čim je izašla u mojoj omiljnoj beopolisovoj knjižiri koštala je preko 2 soma



da, svuda je od, recimo, 1800 do 2400, samo je kod izdavača u knjižari - 1200.
urbana_gerila urbana_gerila 18:15 26.10.2016

Re: ..

JJ Beba
urbana_gerila
JJ Beba
spavavam sa njom :)


jbt, dokle seže ljudska kreativnost kad je sex u pitanjE.

odgovara mi veličina



obožavam te.
JJ Beba JJ Beba 18:25 26.10.2016

Re: ..

urbana_gerila
JJ Beba
urbana_gerila
JJ Beba
spavavam sa njom :)


jbt, dokle seže ljudska kreativnost kad je sex u pitanjE.

odgovara mi veličina



obožavam te.

emsiemsi emsiemsi 19:18 26.10.2016

Re: ..

JJ Beba
urbana_gerila
JJ Beba
spavavam sa njom :)


jbt, dokle seže ljudska kreativnost kad je sex u pitanjE.

odgovara mi veličina

Да, јбт.
Они са малим тврде да величина није важна.
Шта ли жене мисле о томе ?
urbana_gerila urbana_gerila 19:19 26.10.2016

Re: ..

emsiemsi
JJ Beba
urbana_gerila
JJ Beba
spavavam sa njom :)


jbt, dokle seže ljudska kreativnost kad je sex u pitanjE.

odgovara mi veličina

Да, јбт.
Они са малим тврде да величина није важна.
Шта ли жене мисле о томе ?


još jedan tehničar...
stopalo stopalo 19:26 26.10.2016

Re: ..

Spiridon
nego jel Zoran Hamović u srodstvu sa "onim" Hamovićem?


Zeznuše ti post sa parama i veličinama.

Inače odgovor na tvoje pitanje je ne!
JJ Beba JJ Beba 19:33 26.10.2016

Re: ..



Да, јбт.
Они са малим тврде да величина није важна.
Шта ли жене мисле о томе ?



veličina nije važna, važno da je slatko




Spiridon Spiridon 20:17 26.10.2016

Re: ..

stopalo
Spiridon
nego jel Zoran Hamović u srodstvu sa "onim" Hamovićem?


Zeznuše ti post sa parama i veličinama.

Inače odgovor na tvoje pitanje je ne!


Pa Gerila navalio ... Bajac je skup, Bajac je skup ... za meki povez. Mislim stvaaaarno!
urbana_gerila urbana_gerila 20:23 26.10.2016

Re: ..

Spiridon
stopalo
Spiridon
nego jel Zoran Hamović u srodstvu sa "onim" Hamovićem?


Zeznuše ti post sa parama i veličinama.

Inače odgovor na tvoje pitanje je ne!


Pa Gerila navalio ... Bajac je skup, Bajac je skup ... za meki povez. Mislim stvaaaarno!



ma, jasno - uvek je bolje umovati o tome ko je kome šta i ko koga jebe, knjige su ionako precenjene.
Spiridon Spiridon 20:41 26.10.2016

Re: ..

urbana_gerila
Spiridon
stopalo
Spiridon
nego jel Zoran Hamović u srodstvu sa "onim" Hamovićem?


Zeznuše ti post sa parama i veličinama.

Inače odgovor na tvoje pitanje je ne!


Pa Gerila navalio ... Bajac je skup, Bajac je skup ... za meki povez. Mislim stvaaaarno!



ma, jasno - uvek je bolje umovati o tome ko je kome šta i ko koga jebe, knjige su ionako precenjene.


Sada cete verovatno da me zezate ali ja sam odusevljen kako su Vlada i ekipa skockani. Vladine gilje su mrak ... to sam prvo zapazio
urbana_gerila urbana_gerila 20:52 26.10.2016

Re: ..

Spiridon
urbana_gerila
Spiridon
stopalo
Spiridon
nego jel Zoran Hamović u srodstvu sa "onim" Hamovićem?


Zeznuše ti post sa parama i veličinama.

Inače odgovor na tvoje pitanje je ne!


Pa Gerila navalio ... Bajac je skup, Bajac je skup ... za meki povez. Mislim stvaaaarno!



ma, jasno - uvek je bolje umovati o tome ko je kome šta i ko koga jebe, knjige su ionako precenjene.


Sada cete verovatno da me zezate ali ja sam odusevljen kako su Vlada i ekipa skockani. Vladine gilje su mrak ... to sam prvo zapazio


što bi te zezali, em gledaš od čega se živi em si, uz krkara, najveći fenser blogab92.
JJ Beba JJ Beba 20:56 26.10.2016

Re: ..


Sada cete verovatno da me zezate ali ja sam odusevljen kako su Vlada i ekipa skockani. Vladine gilje su mrak ... to sam prvo zapazio

a nisi zapazio Botine cvidže?
Spiridon Spiridon 20:57 26.10.2016

Re: ..

što bi te zezali, em gledaš od čega se živi em si, uz krkara, najveći fenser blogab92


Sada ce Krkisa da se uvredi. Elem, ja bih voleo da kad omatorim budem kao Vlada ali treba jos mnogo da radim na sebi. Ili kao Rastko Ciric ...sad vise nisam siguran -(((
Spiridon Spiridon 20:59 26.10.2016

Re: ..

JJ Beba

Sada cete verovatno da me zezate ali ja sam odusevljen kako su Vlada i ekipa skockani. Vladine gilje su mrak ... to sam prvo zapazio

a nisi zapazio Botine cvidže?


Jok ti si -)))
urbana_gerila urbana_gerila 21:00 26.10.2016

Re: ..

Spiridon
Elem, ja bih voleo da kad omatorim budem kao Vlada ali treba jos mnogo da radim na sebi.



ne moraš ti, uradiće vreme.
Spiridon Spiridon 21:07 26.10.2016

Re: ..

urbana_gerila
Spiridon
Elem, ja bih voleo da kad omatorim budem kao Vlada ali treba jos mnogo da radim na sebi.



ne moraš ti, uradiće vreme.


E, a ovaj Hamovic isti James Brolin . Baci pogled ako te ne mrzi. Znaci skinuo ga 100 %
JJ Beba JJ Beba 21:11 26.10.2016

Re: ..

Spiridon
urbana_gerila
Spiridon
Elem, ja bih voleo da kad omatorim budem kao Vlada ali treba jos mnogo da radim na sebi.



ne moraš ti, uradiće vreme.


E, a ovaj Hamovic isti James Brolin . Baci pogled ako te ne mrzi. Znaci skinuo ga 100 %

hahahhaa iz mlađih dana
urbana_gerila urbana_gerila 21:17 26.10.2016

Re: ..

Spiridon
Baci pogled ako te ne mrzi.


znači, oćeš da me načisto upropastiš - koji to bloger ako drži do sebe čita osnovni tekst ili otvara video?!


JJ Beba JJ Beba 21:19 26.10.2016

Re: ..

Spiridon
JJ Beba

Sada cete verovatno da me zezate ali ja sam odusevljen kako su Vlada i ekipa skockani. Vladine gilje su mrak ... to sam prvo zapazio

a nisi zapazio Botine cvidže?


Jok ti si -)))

hahahha
A Čele šemekrski look filozofa/slikara

nisam znala za fotku sa korica Vladine nove knjige, koja je bila u emisji; da je Nebe predvodnik prvih sedećih peace for all demonstracija quelle romantique
Spiridon Spiridon 21:20 26.10.2016

Re: ..

JJ Beba
Spiridon
urbana_gerila
Spiridon
Elem, ja bih voleo da kad omatorim budem kao Vlada ali treba jos mnogo da radim na sebi.



ne moraš ti, uradiće vreme.


E, a ovaj Hamovic isti James Brolin . Baci pogled ako te ne mrzi. Znaci skinuo ga 100 %

hahahhaa iz mlađih dana


Moram da vas pozdravim. Kupio sa rakuna pa moram da ga pomuzem pre spavanja.
JJ Beba JJ Beba 21:22 26.10.2016

Re: ..

Moram da vas pozdravim. Kupio sa rakuna pa moram da ga pomuzem pre spavanja.


bacio si se u bjuti biznis- praviš sapune?
Spiridon Spiridon 21:23 26.10.2016

Re: ..

JJ Beba
Spiridon
JJ Beba

Sada cete verovatno da me zezate ali ja sam odusevljen kako su Vlada i ekipa skockani. Vladine gilje su mrak ... to sam prvo zapazio

a nisi zapazio Botine cvidže?


Jok ti si -)))

hahahha
A Čele šemekrski look filozofa/slikara

nisam znala za fotku sa korica Vladine nove gknjige, koja je bila u emisji; da je Nebe predvodnik prvih sedećih peace for all demonstracija quelle romantique


Bebo, a jel Nebojsa peva samsung i dalila ili je play back? Covek me raspametio. Odoh da bacim dzitru u kantu, kad ononako cepa pratnju na mobilnom. Pocinje na 40:15
JJ Beba JJ Beba 21:28 26.10.2016

Re: ..


Bebo, a jel on ono peva samsung i dalila ili je play back? Covek me raspametio. Odoh da bacim dzitru u kantu, kad ononako cepa pratnju na mobilnom.

Nebe bre, peva i svira na telefonu, on je multitasking

kad može da zvući ko Bitls što ne bi sviro na fakin samsungu


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:36 26.10.2016

Magla, slike, detinjstvo, knjige

Secam se kroz maglu nekih prica o V. Bajcu, davno nekad, i sve su bile o tome da je fin covek, na mestu.
Tako i deluje na snimku.
Cipele su mi malo " vec vidjeno " ali njemu stoje. Ostali, mozda ne svi, ono sto bacih malo pogled, lice na ekipu koja se skupi recimo u kuci Djure Jaksica kad je nekoj cerci poznanika izasla nova knjiga pesama.
Volela sam Knjigu o bambusu i vracala joj se. Onda sam odjednom prestala. Secam se ponekog dela, i da ima neke nenametljive neznosti koja se provlaci sve vreme kroz knjigu.

Ima jedna sasvim druga knjiga, bas iz detinjstva, mislim da je bila na engleskom. Siva slikovnica, deca u razlicitim bojama dzempera na nekom brdu. Tako bih volela da je vise vratim u secanje, dodjem do naslova i ponovo je drzim u rukama ,Povremeno mi se samo vrati ta jedina slika koju pamtim...

Hvala za ovaj prilog, prosetao mi je misli sasvim prijatnim stazama....
Spiridon Spiridon 21:41 26.10.2016

Re: ..

JJ Beba

Bebo, a jel on ono peva samsung i dalila ili je play back? Covek me raspametio. Odoh da bacim dzitru u kantu, kad ononako cepa pratnju na mobilnom.

Nebe bre, peva i svira na telefonu, on je multitasking

kad može da zvući ko Bitls što ne bi sviro na fakin samsungu




Znaci on je bio deo Rubber Soul projekta !!! Pricali smo davno o tome ali sam njega totalno preskocio. Obozavam taj album, a posebno stvar I should like to live up a tree ...

Imao sam taj album ali sam ga poklonio jednom liku koji ga je vise zasluzivao od mene ...pre vise od 10 godina.

Pa da, to je to. To je ekipa koja cega god da se dohvati odradi 110 %
JJ Beba JJ Beba 22:05 26.10.2016

Re: ..

Znaci on je bio deo Rubber Soul projekta !!

o da, Nebe, Rastko, (bajagina ritam sekcija)...pričali smo davno o tome

mnogo talentovani ljudi. rastko je presladak jedan čovek. jbga ima ljudi
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:41 26.10.2016

Re: ..

rastko je presladak jedan čovek.

i nebe (inače kontrabasista, profa kontrabasa na fmu). preduhovit, pristojan, talentovan, blesav, ono kad čovek sede glave ima duh dvadesetogodišnjaka, u najpozitivnijem smislu te reči. i on i rastko.
krkar krkar 02:15 27.10.2016

Re: ..

stopalo
Spiridon
nego jel Zoran Hamović u srodstvu sa "onim" Hamovićem?


Zeznuše ti post sa parama i veličinama.

Inače odgovor na tvoje pitanje je ne!


Inače je odgovor DA. Mlađi brat Onog Hamovičća i sin generala Rada Hamovića.
Spiridon Spiridon 07:21 27.10.2016

Re: ..

sin generala Rada Hamovića


"Радетови преци су се око 1840. године преселили са Дурмитора у село До у столачком крају. У новом окружењу Хамовићи су се успешно снашли, тако да су до Првог светског рата постали једна од богатијих породица у граду, са две куће, од којих је једна сматрана најлепшом у граду."


nista nije slucajno
tadejus tadejus 09:19 27.10.2016

Re: ..

Spiridon

Vladine gilje su mrak ... to sam prvo zapazio


ne bih da mračim ali u Londonu se smatra da je odlazak na intervju za posao u braon giljama a big no no..
i to, pazi sad, u kontekstu da odaje skromno porjeklo..
znači privatna škola, znači dobri maniri, znači crne cipele..
pa ti vidi..
Spiridon Spiridon 10:14 27.10.2016

Re: ..

ne bih da mračim ali u Londonu se smatra da je odlazak na intervju za posao u braon giljama a big no no..
i to, pazi sad, u kontekstu da odaje skromno porjeklo..
znači privatna škola, znači dobri maniri, znači crne cipele..
pa ti vidi..



Nisam iznenadjen. Englezi imaju svoje modne fore koje se meni licno nikada nisu posebno svidjale. Narocito kod onih koji pokusavaju da ih kopiraju. Sve je to suvise klasicno.

Osim toga, ne zivimo svi u istoj klimatskoj zoni. Meni su spanci (pa tek onda italijani) daleko blizi.

Dakle ... navy blue suit brown shoes and tie

LINK

angie01 angie01 10:53 27.10.2016

Re: ..

braon giljama a big no no..

znači crne cipele..


to su ona blesava uputstva iz raznih seminara tipa, kako aplicirati za posao i otici na intervju, napravljenih za imigrante, a kroz koje se peru pare,...gde je deo o skockavanju sveden na najklasicniji i najednostavniji model, napravljen tako po iskustvu, gde su ljudi iz raznih krajeva pokazali siroku paletu obicaja u svom stajlingu, pa je izbor bazicne klasike bio najednostavniji i najkraci nacin da se ne prave greske....mislim, braon boje ima svakakve, narocito na cipelama.


ps- tadejus, drzi rucnu, ovaj komentar je tvoj uzeo samo kao slagvort,...jer smo se i mi siti ismejali na slicna uputstva...gde su posle braon gilje prolazile ladno i uz odobravanje.
tadejus tadejus 12:35 27.10.2016

Re: ..

angie01
to su ona blesava uputstva iz raznih seminara tipa, kako aplicirati za posao i otici na intervju, napravljenih za imigrante, a kroz koje se peru pare,...gde je deo o skockavanju sveden na najklasicniji i najednostavniji model, napravljen tako po iskustvu, gde su ljudi iz raznih krajeva pokazali siroku paletu obicaja u svom stajlingu, pa je izbor bazicne klasike bio najednostavniji i najkraci nacin da se ne prave greske....mislim, braon boje ima svakakve, narocito na cipelama.ps- tadejus, drzi rucnu, ovaj komentar je tvoj uzeo samo kao slagvort,...jer smo se i mi siti ismejali na slicna uputstva...gde su posle braon gilje prolazile ladno i uz odobravanje.


pa kuda su tačno tebi prošle andjo, živa bila, kad ti sad smetaju kosovari što otimaju poslove po osnovnim školama..
malo sam maliciozna ali prosto iskaš malicioznost..
maksa83 maksa83 12:51 27.10.2016

Re: ..

ne bih da mračim ali u Londonu se smatra da je odlazak na intervju za posao u braon giljama a big no no..

"A gentleman doesn't wear brown" je njihova mantra već par stotina godina, ali u realnom životu to za intevju za posao važi samo za njihove snobovske finansijske firme čiji zaposleni treba da projektuju imidž ... nečeg već. U IT svetu je kvalitet zaposlenja obrnuto srazmeran količini dress code smaranja. Najbolje su firme u kojima nikome ne smeta ni ako se pojaviš sa gaćama na glavi, bikoz - autput je ono što se pika, a ne kako si složio boje. Ima Gerald M. Weinberg zanimljiv momenat na tu temu u svom kanonu, otpr. je poenta - što je neki egzekjutiv picnutiji to možeš biti više siguran da je tup ko ašov i da je na nekom polupodsvesnom nivou toga svestan.
angie01 angie01 12:57 27.10.2016

Re: ..

pa kuda su tačno tebi prošle andjo, živa bila, kad ti sad smetaju kosovari što otimaju poslove po osnovnim školama..


njao, lepo ti rekoh da se ne palis k'o hepo kocka....i da nema veze s tobom.

ne smetaju mi Kosovari, nego svaka vrsta politicke manipulacije.


malo sam maliciozna ali prosto iskaš malicioznost..


ma ne, samo si tadejus-to je to!

....(.... tipa, ma ona je prosto iskala batine,....mantra svih primitivaca).

ps- popravila sam, izbrisala sam k, da ne bi izazivalo ptanju duse i tela.
tadejus tadejus 13:03 27.10.2016

Re: ..

maksa83
"A gentleman doesn't wear brown" je njihova mantra već par stotina godina, ali u realnom životu to za intevju za posao važi samo za njihove snobovske finansijske firme čiji zaposleni treba da projektuju imidž ... nečeg već. U IT svetu je kvalitet zaposlenja obrnuto srazmeran količini dress code smaranja. Najbolje su firme u kojima nikome ne smeta ni ako se pojaviš sa gaćama na glavi, bikoz - autput je ono što se pika, a ne kako si složio boje. Ima Gerald M. Weinberg zanimljiv momenat na tu temu u svom kanonu, otpr. je poenta - što je neki egzekjutiv picnutiji to možeš biti više siguran da je tup ko ašov i da je na nekom polupodsvesnom nivou toga svestan.


ne baš sasvim.. u smislu, ne baš samo u snobovskim finansijskim firmama..
nego u poprilično širem dijapazonu firmi..
u it svijetu vjerujem da vrijedi upravo obrnuta mantra, jer posebni smo, pa je preporuka da baš dođeš e baš sa gaćama na glavi..
a u obe ipak moraš nešto da doneseš i pod tim gaćama i u tim crnim giljama..
e sad što taj ašov ima veze koje donose milionske poslove.. drugi je par opanaka..
nisu svugdje merits isti..
ima i prljava posla.. mnogo..
a braon gilja ima i ovih i onih, meni je neizbrisiva slika bivšeg ministra poljoprivrede, onog milosavljevića, u nekim svijetlo braon špicastim cipelama (može biti da su imale i neki animal print) i nekom svijetlom odjelu..
vidjela ga na ulici ali mi se urezalo..
tadejus tadejus 13:08 27.10.2016

Re: ..

angie01

malo sam maliciozna ali prosto iskaš malicioznost..

ma ne, samo si tadejus-to je to!....(.... tipa, ma ona je prosto iskala batine,....mantra svih primitivaca).


čekaj sad, jesam maliciozna ili primitivna? ili možda oboje?
maksa83 maksa83 13:08 27.10.2016

Re: ..

u it svijetu vjerujem da vrijedi upravo obrnuta mantra, jer posebni smo, pa je preporuka da baš dođeš e baš sa gaćama na glavi..

Ne, naprotiv - tu treba da budeš što tunjaviji i da ličiš na Aspergerovca.

Etitjud je nou faks given, a ne "vidi me što sam lud".
angie01 angie01 13:09 27.10.2016

Re: ..

više siguran da je tup ko ašov i da je na nekom polupodsvesnom nivou toga svestan.


"Men can just hide in this uniform."
angie01 angie01 13:10 27.10.2016

Re: ..

čekaj sad,


nisam zainteresovana.
krkar krkar 13:14 27.10.2016

Re: ..

angie01

njao, lepo ti rekoh da se ne palis k'o hepok kocka....i da nema veze s tobom.



Crna Anđo, HEPOK (Mostar) pravi vina, đilavku i blatinu a bogme i odličnu lozu.



Dočim su Hepo kockice hemikalija u čvrstom stanju za loženje vatre.



Nadam se da ne piješ Hepo Hemikalije. Mada, po nekim tvojim komentarima reklo bi se da si redovno na njima.
tadejus tadejus 13:19 27.10.2016

Re: ..

maksa83
Ne, naprotiv - tu treba da budeš što tunjaviji i da ličiš na Aspergerovca. Etitjud je nou faks given, a ne "vidi me što sam lud".


znači opet update..
angie01 angie01 13:23 27.10.2016

Re: ..

Mada, po nekim tvojim komentarima reklo bi se da si redovno na njima.


tebi nikada dosta sranja, to ti je najredovnije....sta god da te tera,...



stvarno sam zgresila sa tim k, nisam kocke nikada koristila, samo cula za njih, pa zapamtila pogresno ime- al je ocigledno to veliki greh i patnja za pojedine likove, cije mnogo vece greske u onome sto su prilicno agresivno tvrdili, sam i sama ponekad obrisala, ili preskakala, jer mi je nevidjeno smaranje ovakvo, u najmanju ruku, klinacko kompleksasko gurkanje do prekosutra.
maksa83 maksa83 13:35 27.10.2016

Re: ..

znači opet update..

U vezi tog filma (koji je neizrecivo fenomenalan), zanimljiv momenat - red stapler (koji je bitna mandala u fabuli) naime uopšte nije postojao od tog proizvođača u toj crvenoj boji, samo crn i ofis bež koji su prefarbani u crveno za potrebe filma. Kada je film proslavio heftalicu i ljudi krenuli da je traže proizvođač je napravio crveni model i to je bio jedno vreme most sold item na Amazonu i ubiše se od para, to je kupovao kome treba i (mnogo češće) kome ne treba.


docsumann docsumann 14:10 27.10.2016

Re: ..

dress code smaranja


urbana_gerila urbana_gerila 14:23 27.10.2016

Re: ..

neki, ono što samo grobari vikaju, derbi.
pre frtalj veka, i više.
počeli na jugu da drame navijače.

sa severa - maaalo jače!
jug - aaaaa!
sever - joooš jače!
jug - aaaaaAAAAA!
sever - naaajjače!
jug - AAAAAAAAAAA!

sever - heeepo kocke!

ničim izazvan smem garantirati da je čarlito, mukica mala, bio najglasniji.
muaddib92 muaddib92 16:32 27.10.2016

Ругала се руга...

đilavku

Беше ли Жилавка или је овде у питању нека нова сорта грожђа?
Само пиитам
nsarski nsarski 17:15 27.10.2016

Re: ..

Ima Gerald M. Weinberg zanimljiv momenat na tu temu u svom kanonu, otpr. je poenta - što je neki egzekjutiv picnutiji to možeš biti više siguran da je tup ko ašov i da je na nekom polupodsvesnom nivou toga svestan.


Takvo misljenje vlada i medju naucnicima - ozbiljnim naucnicima. Kad se pojavi lik u kravati, odelu, i slicnim ukrasima ugladjenosti, statusa i ostalih socijalnih zelja, odmah je jasno da imas posla sa prigodno dekorisanim moronom. (Naravno, ima izuzetnih situacija - odes da primis Nobelovu nagradu, na primer, ali to je retkost).
krkar krkar 17:19 27.10.2016

Re: Ругала се руга...

muaddib92
đilavku

Беше ли Жилавка или је овде у питању нека нова сорта грожђа?
Само пиитам


Nova sorta - tipfeler
tadejus tadejus 17:43 27.10.2016

Re: ..

nsarski
Takvo misljenje vlada i medju naucnicima - ozbiljnim naucnicima. Kad se pojavi lik u kravati, odelu, i slicnim ukrasima ugladjenosti, statusa i ostalih socijalnih zelja, odmah je jasno da imas posla sa prigodno dekorisanim moronom. (Naravno, ima izuzetnih situacija - odes da primis Nobelovu nagradu, na primer, ali to je retkost).


može biti da ekonomija i nije nauka ali ja nikad ne čuh (a imadoh prilike razgovarati i sa nobelovcima - istina, tim ekonomskim, broje li se..)..
e elem, nikad ne čuh da je neko komentarisao kako je neko obučen..
vrhunac mi je idiotizma reverzni snobizam..
kao e mi smo spešl, nama statusni simbol nije bitan, pa ćemo uložiti poseban trud da pokažemo kako nam nije bitan, osmišljavajući extra spešl taktike odjevanja i tjeranja frizure na neuredno, e ne bi li pokazali kako smo iznad standardnih snobova koji samo odu u prodavnicu i kupe najskuplju kravatu..
wtf čovječe..
komentarisati izgled i garderobu a živjeti u ubjeđenju da je komentarisani (kako ono bi) pompezni idiot a ti nisi..
aman..
no fakat, među tim mojim kvazi naučnicima ekonomistima najčešće ljudi idu u najboljem slučaju u nekom sačuvaj bože pogužvanom odjelu a nerjetki su primjerci koji dolaze poderani ili recimo predavanja drže u sprinterskim šorcevima (to su oni isječeni tako da jbg i family jewels lako mogu da nađu put do neznatiželjnog pogleda)..
možda ima malo i namjere u tom nehaju..
ali da komentarišu..
to ne čuh..
JJ Beba JJ Beba 18:51 27.10.2016

Re: ..

BebaOdLonchara
rastko je presladak jedan čovek.

i nebe (inače kontrabasista, profa kontrabasa na fmu). preduhovit, pristojan, talentovan, blesav, ono kad čovek sede glave ima duh dvadesetogodišnjaka, u najpozitivnijem smislu te reči. i on i rastko.

JJ Beba JJ Beba 18:54 27.10.2016

Re: ..

tadejus
Spiridon

Vladine gilje su mrak ... to sam prvo zapazio


ne bih da mračim ali u Londonu se smatra da je odlazak na intervju za posao u braon giljama a big no no..
i to, pazi sad, u kontekstu da odaje skromno porjeklo..
znači privatna škola, znači dobri maniri, znači crne cipele..
pa ti vidi..

čovek je roker u duši. apsolutno ga boli tuki što su u engleskoj braon cipele no no
princi princi 18:55 27.10.2016

Re: ..

reverzni snob

Evo ga jedan u Torontu, na uglu Dundasa i Bloora.
tadejus tadejus 19:04 27.10.2016

Re: ..

JJ Beba

čovek je roker u duši. apsolutno ga boli tuki što su u engleskoj braon cipele no no


ja bih rekla da nekog ovako obučenog itekako ne boli tuki kakve se cipele nose u Londonu (a bogami i Parizu i Njujorki)..
e sad dal roker u duši smije ili ne smije da mari (mnogo) za odjevanje.. ne znam..
no nije ni bitno..
ja to navedoh kao kuriozitet, ne kao moj sud da njegove cipele ne valjaju jer ih zaboga ne nose u londonskom poslovnom svijetu..
JJ Beba JJ Beba 19:15 27.10.2016

Re: ..

des da primis Nobelovu nagradu, na primer, ali to je retkost).

zato mi žao što Dilan neće uzeti Nobela. lepo ga vidim kako u onim svojim kožnim zumbanim lonama, čizmama i s onim šeširom polako prilazi liku u fraku....


inaće šešir sa Dilanovog albuma Desire je, kao i album uostalom, bio moj najomiljenji. imala sam isti takav, samo crni. perja u svim bojama

maksa83 maksa83 19:39 27.10.2016

Re: ..

kao e mi smo spešl, nama statusni simbol nije bitan, pa ćemo uložiti poseban trud da pokažemo kako nam nije bitan, osmišljavajući extra spešl taktike odjevanja i tjeranja frizure na neuredno, e ne bi li pokazali kako smo iznad standardnih snobova koji samo odu u prodavnicu i kupe najskuplju kravatu..

Sine ovi ljudi u odelima kad im takneš odela skroz odlepe.

E, uredu je, izi...

emsiemsi emsiemsi 20:30 27.10.2016

Re: ..

JJ Beba
tadejus
Spiridon

Vladine gilje su mrak ... to sam prvo zapazio


ne bih da mračim ali u Londonu se smatra da je odlazak na intervju za posao u braon giljama a big no no..
i to, pazi sad, u kontekstu da odaje skromno porjeklo..
znači privatna škola, znači dobri maniri, znači crne cipele..
pa ti vidi..

čovek je roker u duši. apsolutno ga boli tuki što su u engleskoj braon cipele no no

Ја имам браон ципеле које носим у јесењем периоду.
Успут --- какве су то фолирачине, тзв. урбаност и слично !? Да ли се та урбаност маже на леб ? Шта то значи ?
Да ли то значи вредан, паметан, поштен, карактеран ?
Или то значи фолирант, петљанац, позер ?
Или је то микс побројанога ?!
У принципу, мени је то истицање тога урбанога поприличан кретенизам.
urbana_gerila urbana_gerila 22:35 27.10.2016

Re: ..


amanbre, stilisti, oćel ko zamjetiti da je mrtavladan upario - braon gilje i crni kaiš, i pantalone boje tetrebov rep sa marinsko plavim sakoom.

misim
, kad već kontemplirate glede fešna...
urbana_gerila urbana_gerila 22:40 27.10.2016

Re: ..

emsiemsi
Ја имам браон ципеле које носим у јесењем периоду.
Успут --- какве су то фолирачине, тзв. урбаност и слично !? Да ли се та урбаност маже на леб ? Шта то значи ?
Да ли то значи вредан, паметан, поштен, карактеран ?
Или то значи фолирант, петљанац, позер ?
Или је то микс побројанога ?!
У принципу, мени је то истицање тога урбанога поприличан кретенизам.



čarli, vazda se slično sličnom radovalo, recimo - popka braon cipelama.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana