Kultura| Ljubav

E neka je dobio !

G.Cross RSS / 13.10.2016. u 13:03

308787.jpg

 

Siguran sam da ce neko da napravi post o Dilanovoj Nobelovoj nagradi mnogo bolje od mene.

Ovo je samo mala lična beleška o čoveku koji mi je obeležio ne samo mladost, nego ceo život.


11.06.1991 sam bio prvi i jedini put na koncertu Bob Dilana, čoveka koga sam u mladosti idelizovao više nego bilo koga drugog.

Stadion Galenike nije bilo mesto na kojem sam očekivao da prvi put sretnem Boba. Ali daj sta daš.
Mislim da je predgrupa bila Galija.

Jos smi lizali rane od devetog marta i miris rata je već bio svuda oko nas.

Bilo je kao neka paralelna realnost.


Bio sam siguran da Bob ne zna u kom je gradu.

Izgledao mi je kao starac koji odradjuje tezgu.


Nisam ni slutio da ce tek doći vreme kada će da napiše neke od svojih najboljih pesama.


Čovek koji je znao kako da absorbira godine koje su prolazile.


Nagrada za mir je data ove godine predsedniku Kolumbije za mir sa gerilom koji je narod odbio na referendumu.

Nagradu za ekonomiju su dobili dva tipe za rad na kompenzaciji CEO-a . (kakav cinizam !)


Nagrada je potpuno obezvredjena sa moralne strane.


Ali je lepo sto je Bob dobio. Mnogo lepo.

 





Komentari (520)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

urbana_gerila urbana_gerila 13:17 13.10.2016

drugi veliki pesnik bi rekao


duh je pronašao kosti...
JJ Beba JJ Beba 21:28 13.10.2016

Re: drugi veliki pesnik bi rekao

ja srećna

edit

rekoh ti na onom trepča blogu kod rea - u to ime rolam na boga ne mislim :)
posle dužeg vremena nešto lepo. mnogo sam srečna


Forever Young



G.Cross G.Cross 21:33 13.10.2016

Re: drugi veliki pesnik bi rekao

JJ Beba
ja srećna


Setio sam se tebe dok sam pisao.

Baby Blue.

JJ Beba JJ Beba 21:53 13.10.2016

Re: drugi veliki pesnik bi rekao

JJ Beba
ja srećna


Setio sam se tebe dok sam pisao.



edit

OUR FAVORITE DYLAN LYRICS
urbana_gerila urbana_gerila 00:40 14.10.2016

Re: drugi veliki pesnik bi rekao

JJ Beba
posle dužeg vremena nešto lepo. mnogo sam srečna



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:25 14.10.2016

Re: drugi veliki pesnik bi rekao

JJ Beba



Forever Young






forever deep, beautiful, playful eyes...

Serge

koliko sam puta hteo da odustanem, da dignem ruke, a u materinu sve...

... i tada bih je čuo...

... i vraćala mi se snaga i vera u život!

Milan Novković Milan Novković 08:46 14.10.2016

Re: drugi veliki pesnik bi rekao

JJ Beba
ja srećna

...

Forever Young

Himna, mogao je samo za nju da dobije Nobela što se mene tiče, meni dovoljna na Fejsu juče

Ja je svaki dan pričam deci, svojim rečima, i svi mladi, i svi srećni
heruvimhidra heruvimhidra 13:32 13.10.2016

i ja kazem, i neka je dobio

Ovaj svet je ipak vise dobar nego los. Nagradu za knjizevnost je dobio neko ko nije klasicni knjizevnik, i zato je ova epoha u kojoj zivimo, ipak jedna lepa epoha jer neciji rad moze da bude nagradjen nagradom za knjizevnost, a da taj neko, kao sto vec rekoh nije pravi knjizevnik.

Nije knjizevnik ali je vise od toga: poeta i savest epohe.

Cestitke! Zaista lepa vest.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:47 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

heruvimhidra

Nije knjizevnik

Naravno, nije ni Obama mirotvorac, ali je ovenčan Nobelovim znamenjem za mir. Toliko o nobelovim nagradama poslednjih decenija.
urbana_gerila urbana_gerila 14:14 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

Vojislav Stojković
Naravno



slobodan sam upitati, kako se postaje književnik, pravi?

uros_vozdovac uros_vozdovac 14:35 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

Vojislav Stojković
heruvimhidra

Nije knjizevnik

Naravno, nije ni Obama mirotvorac, ali je ovenčan Nobelovim znamenjem za mir. Toliko o nobelovim nagradama poslednjih decenija.

Ivo Andrić nije morao da peva i svira ni gitaru ni usnu harmoniku, da bi dobio Nobela...
nsarski nsarski 14:45 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

Naravno, nije ni Obama mirotvorac, ali je ovenčan Nobelovim znamenjem za mir. Toliko o nobelovim nagradama poslednjih decenija.


Jbg., nije ni Vinston Cercil knjizevnik - od mirotvorca je zaista daleko taj covek koji je prvi u istoriji upotrebio hemijsko ruzje protiv "divljih plemena" u Iraku - a opet je dobio Nobela za knjizevnost 1953. "zbog svog majstorstva u opisu istorijskih dogadjaja".
Nobel za mir je prilicno kompromitovana nagrada, ako pogledamo bivse laureate, ali nagrada za knjizevnost se jos i nekako drzi, mada slabo.

E neka je dobio BD!

P.S. Mr. Cross moj naklon, iskreni.
milojep milojep 15:10 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

urbana_gerila
Vojislav Stojković
Naravno



slobodan sam upitati, kako se postaje književnik, pravi?



Moraš da dobiješ NIN-ovu nagradu
urbana_gerila urbana_gerila 15:24 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

milojep
urbana_gerila
Vojislav Stojković
Naravno

slobodan sam upitati, kako se postaje književnik, pravi?

Moraš da dobiješ NIN-ovu nagradu


na stranu činjenica da glavna književna nagrada nosi naziv po nedeljniku a ne imenu nekog velikog pisca, šta da radiš sa njom u zemlji gde se ionako poznaješ sa onih pedesetak čitača?
mirelarado mirelarado 15:51 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

E neka je dobio BD!


Zbilja, neka je! Pesnik čije je stvaralaštvo obeležilo živote nekoliko generacija u poslednjih pola veka.

Igrom slučaja, danas je preminuo Dario Fo, veliki pozorišni stvaralac, teatarski pisac, glumac, slikar. Kada je 1997. godine dobio Nobelovu nagradu za književnost, mnogi su negodovali. Ipak, ta je nagrada bila pravedna, kao i ova danas. Dobio ju je - Dario Fo - jedan kompletan umetnik, ujedno i satiričar i oštar društveni kritičar, koji je u prošlosti neretko bivao žrtva cenzure.

Počivaj u miru, Dario.


milojep milojep 15:55 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

sa onih pedesetak čitača?


to ti je otprilike NUNS Za njih si pravi knjiženik! A da ima još jedan uslov.Da kupuješ na paliluskoj pijaci! Tamo skoro svi NIN-ovi lauerati kupuju paradajz!
heruvimhidra heruvimhidra 16:00 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

urbana_gerila
na stranu činjenica da glavna književna nagrada nosi naziv po nedeljniku a ne imenu nekog velikog pisca, šta da radim sa njom u zemlji gde se ionako poznajem sa onih pedesetak čitača?


Srbi su narod skribomana. Ne znam ima li nekog a da nije napisao knjigu?
Iz sveta srpske estrade svi napisase po knjigu
I koliko god da pises, i ma kako dobro da pises tu Ninovu nagradu ce dobiti D.Velikic tako da ni dobijanje nagrade nije merilo vrednosti.

Meni je drago sto je Dylan dobio; uvek sam za fleksibilnije varijante, zasto mora da je dobije neki klasicni knjizevnik, moze da je dobije i muzicar-pesnik. Ne bi mi smetalo ni da neku knjizevnu nagradu dobiju Balasevic ili Bora Corba. Podjednako je zasluzuju.
blogov_kolac blogov_kolac 16:56 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

i neka je dobio...

Knjizevna kritika je generalno sa pravom krajnje obazriva u odnosu na sve sto se nalazi pod etiketom "popularne umetnosti" ili politicki-angazovane. Uz to, ne treba posebno objasnjavati koliko manje pesnicke slobode a vise robovanja formi mora da trpi pesma pisana za pevanje uz instrumentalnu pratnju na odredjenu melodiju u odnosu na klasicnu poeziju. A ko se iskljucivo time bavi, koliko god plodan i dugovecan bio, ceo opus mu moze stati u jednu, eventualno dve knjizice.

Cinjenica da je uprkos tim ogromnim ogranicenjima i hendikepima Bob Dilan kao prvi "stihoklepac" (pesnici tako vole da zovu kolege tekstopisce koji pisu za muzikante) dobio danas Nobela za knjizevnost ne svedoci o tome koliko je ova nagrada "pukla", vec koliko je Dilan veliki! Njegova najuspesnija ostvarenja nisu bila (samo) popiularne pesme u svoje doba, vec prave himne jedne generacije i vremena, sa snaznim uticajem na one nadolazece. Poruke i ideje tih pesama uspesno su prosle cetvorodecenijski test vremena (da se ne lazemo, za preko 90% ove nagrade zasluzno je ono sto je radio u prvih desetak godina karijere), a poetska i umetnicka vrednost njegovih stihova odavno je bila prepoznata i nikada nije bila sporna.

Vidim da dominiraju pitanja sta bi ovo moglo da znaci za Dilana, za Nobela, za poeziju/knjizevnost... a ja bi najvise voleo da ovakav izbor najvise utice na savremeni R'N'R, tacnije na ono sto je od njega preostalo, pa da se vrati na svoje izvore kada je smisao i poruka onoga sto se peva imala mnogo vecu ulogu nego ovo danas.
muaddib92 muaddib92 17:12 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

heruvimhidra
Ne bi mi smetalo ni da neku knjizevnu nagradu dobiju Balasevic ili Bora Corba. Podjednako je zasluzuju.


Ел се Ви то спрдате снами, молићу лепо?
Можете ли нам објаснити на примеру Боре Чорбе које стихове конкретно имате на уму изузев Анђела? Имам обе његове књиге после којих је запримљен у УК, бескрајно су духовите (У случају грађанског рата/бежите авионима ЈАТ-а) но да ли сте можда мислили да би после једног Пекића НИН-ову награду ваљало дати за Приштинске би хтеле пичке/да постану републичке??

ОК, рекли сте да Вам не би сметало, ја сам додао да би мени сметало, а ево и зашто: ако би се занемарио дневно-политички ангажман Б.Чорбе и М.Капора, упоредите Борине песничке уратке са Момином збирком И друге приче, па јавните. А ни један ни други нису били ни близу да присмрде НИН-у у времја када је та награда нешто значила, односно пре него што је почео да је добија онај горе поменути
muaddib92 muaddib92 17:15 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

heruvimhidra
Ne bi mi smetalo ni da neku knjizevnu nagradu dobiju Balasevic ili Bora Corba. Podjednako je zasluzuju.


Ел се Ви то спрдате снами, молићу лепо?
Можете ли нам објаснити на примеру Боре Чорбе које стихове конкретно имате на уму изузев Анђела? Имам обе његове књиге после којих је запримљен у УК, бескрајно су духовите (У случају грађанског рата/бежите авионима ЈАТ-а) но да ли сте можда мислили да би после једног Пекића НИН-ову награду ваљало дати за Приштинске би хтеле пичке/да постану републичке??

ОК, рекли сте да Вам не би сметало, ја сам додао да би мени сметало, а ево и зашто: ако би се занемарио дневно-политички ангажман Б.Чорбе и М.Капора, упоредите Борине песничке уратке са Момином збирком И друге приче, па јавните. А ни један ни други нису били ни близу да присмрде НИН-у у времја када је та награда нешто значила, односно пре него што је почео да је добија онај горе поменути
EDIT: Sorry, molim zanemarite gornji komentar zbog očite greške u postavci
G.Cross G.Cross 17:38 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

nsarski


P.S. Mr. Cross moj naklon, iskreni.



Ne razumem zasto, ali hvala.
nsarski nsarski 19:12 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

Ne razumem zasto


Zato sto ja ne bih umeo bolje da napisem nista na ovu temu.

A moje secanje:
Neke davne godine, kasne sedamdesete, sam se zatekao u Njujorku i otisao na koncert BD. Bilo je predvidjeno da koncert traje 2 sata, ali BD je nastavljao, vracao se - sve ukupno oko 3.5 sati. Publika zanesena muzikom, niko nije obracao paznju na vreme. U jednom trenutku, jedan crnac pored mene zapali onu smesnu cigaretu i pruzi mi je uz osmeh: "generacijo"! Bilo je carobno vece muzike i poezije i jeseni u Njujorku.

Ja sam bio mladji, svi su bili mladi, i buducnost je obecavala zahvaljujuci BD-u te noci.

Eto zato.
G.Cross G.Cross 19:28 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

Razumem te. Hvala.

"generacijo"!

Retko se ko i seca da su to bili Baby Boomers. Prva Generacija sa imenom. Ove nove se zovu X,Y,Z etc.

Dylan, Cohen ljudi koji pokazuju da ostariti nije strasno ako u glavi ostanes mlad i ako imas sta da kazes svetu oko sebe.

Sa stilom.

EDIT: Sta htedoh da kazem je da je ono sto Dilana cini zaista velikim ne samo ono sto je radio u sezdesetim, sedamdesetim i osamdesetim nego sta radi i sada.

U svakom vremenu je bio razlicit ( jer su vremena bila razlicita i jer je on bio razlicit zbog protoka vremena ) da bi ostao svoj.




Iz "Thunder On The Mountain"

"The sun keeps shinin' and the North Wind keeps picking up speed
Gonna forget about myself for a while, gonna go out and see what others need "
urbana_gerila urbana_gerila 20:46 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

nsarski
"generacijo"!



na kraju filma lutalice fila kaufmana postoji scena koja najbolje oslikava značaj boba dylana u "gibanjima" koja su zahvatila subkulturu mladih u drugoj polovini XX veka.
mladi junak tog filma, izdanak italijanskih doseljenika mafijaške provenijencije, rastaje se od svoje drage čiji je sociokulturalni bekgraund potpuno drugačiji od njegovog - ona je devojka sa koledža, pripada višoj srednjoj klasi, i tome slično.
on odlazi ka svojoj italijanskoj četvrti i mi slutimo da će jednoga dana postati mafijaš i kriminalac, a njegova bivša draga ulazi u neki kafe u grinič vilidžu.
dok otvara vrata i zamiče unutra, na podijumu se vidi dobro znana silueta i čuje dobro poznati unjkavi glas - to bob dylan peva the times they are a-changin'.
tako se negde početkom šezdesetih podelio svet mladih. jedni su ostali robovi životnih modela svojih roditelja, a drugi su krenuli u avanturu pronalaženja novog sveta i novih vrednosti, predvođeni mladim folk pevačem iz minesote čije je ime bilo robert cimerman, a pseudonim bob dilan.


žikica simić
larisa_bg larisa_bg 20:47 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

heruvimhidra


Meni je drago sto je Dylan dobio;


tebi drago, a ne kapiraš da je to produžena ruka sotonističkog lobija ovog bloga

sad će svi da se svđaju oko dilana, i niko više neće da prati tvoj nastup kod rea

e kako si dobra i naivna
angie01 angie01 20:49 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

larisa_bg


larisa, brate, ziva li si.
predatortz predatortz 20:52 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

Vojislav Stojković
heruvimhidra

Nije knjizevnik

Naravno, nije ni Obama mirotvorac, ali je ovenčan Nobelovim znamenjem za mir. Toliko o nobelovim nagradama poslednjih decenija.


Jes' vala!
Nakon Obame, častan čovek to više ne bi ni prihvatio.
No, sad Dilan ima priliku da pokaže ko je. Ako primi nagradu, popišaće se na sve što je ikad uradio.
emsiemsi emsiemsi 20:54 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

heruvimhidra
Ovaj svet je ipak vise dobar nego los. Nagradu za knjizevnost je dobio neko ko nije klasicni knjizevnik, i zato je ova epoha u kojoj zivimo, ipak jedna lepa epoha jer neciji rad moze da bude nagradjen nagradom za knjizevnost, a da taj neko, kao sto vec rekoh nije pravi knjizevnik.

Nije knjizevnik ali je vise od toga: poeta i savest epohe.

Cestitke! Zaista lepa vest.

Сагласан са овогодишњом Нобеловом наградом за књижевност !
Живео Боб Дилан !
larisa_bg larisa_bg 20:55 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

angie01
larisa_bg


larisa, brate, ziva li si.


uzo me život pod svoje
G.Cross G.Cross 20:56 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

predatortz
Vojislav Stojković
heruvimhidra

Nije knjizevnik

Naravno, nije ni Obama mirotvorac, ali je ovenčan Nobelovim znamenjem za mir. Toliko o nobelovim nagradama poslednjih decenija.


Jes' vala!
Nakon Obame, častan čovek to više ne bi ni prihvatio.
No, sad Dilan ima priliku da pokaže ko je. Ako primi nagradu, popišaće se na sve što je ikad uradio.


Intresantan pogled na stvar.



larisa_bg larisa_bg 20:59 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

predatortz

Jes' vala!
Nakon Obame, častan čovek to više ne bi ni prihvatio.
No, sad Dilan ima priliku da pokaže ko je. Ako primi nagradu, popišaće se na sve što je ikad uradio.


da se otvori kladionica na blogu!


apacherosepeacock apacherosepeacock 21:08 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

predatortz
Vojislav Stojković
heruvimhidra

Nije knjizevnik

Naravno, nije ni Obama mirotvorac, ali je ovenčan Nobelovim znamenjem za mir. Toliko o nobelovim nagradama poslednjih decenija.


Jes' vala!
Nakon Obame, častan čovek to više ne bi ni prihvatio.
No, sad Dilan ima priliku da pokaže ko je. Ako primi nagradu, popišaće se na sve što je ikad uradio.


Svim Nobelovim nagradama ili samo za mir?

Sta, zar dobirnici svih ostalih kategorija moraju u cosak da se stide zato sto je kompromitovana (politizovana) jedna kategorija?

Nisam saglasna uopste !
angie01 angie01 21:10 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

Nisam saglasna uopste !



predatortz predatortz 21:12 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

apacherosepeacock
predatortz
Vojislav Stojković
heruvimhidra

Nije knjizevnik

Naravno, nije ni Obama mirotvorac, ali je ovenčan Nobelovim znamenjem za mir. Toliko o nobelovim nagradama poslednjih decenija.


Jes' vala!
Nakon Obame, častan čovek to više ne bi ni prihvatio.
No, sad Dilan ima priliku da pokaže ko je. Ako primi nagradu, popišaće se na sve što je ikad uradio.


Svim Nobelovim nagradama ili samo za mir?

Sta, zar dobirnici svih ostalih kategorija moraju u cosak da se stide zato sto je kompromitovana (politizovana) jedna kategorija?

Nisam saglasna uopste !


A, kao, ostale kategorije nisu ispolitizovane?
G.Cross G.Cross 21:16 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

Sta, zar dobirnici svih ostalih kategorija moraju u cosak da se stide zato sto je kompromitovana (politizovana) jedna kategorija?


Ovogodisnja nagrada za ekonomiju je veca sramota nego nagrada za mir (koja je mozda dobra ideja ali dnevnopoliticka koja im se razbila o glavu. Narod Kolumbije je rekao sta misli o tom mirovnom planu na referendumu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:17 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

A, kao, ostale kategorije nisu ispolitizovane?


Koje, koliko..?

PS. Sve su nagrade u neku ruku ispolitizovane, uvek ima razlicitih misljenja da li su odlazile bas najboljem kandidatu, da li su najbolji kandidati nominovani itd.
predatortz predatortz 21:19 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

apacherosepeacock
A, kao, ostale kategorije nisu ispolitizovane?


Koje, koliko..?


Eto, reče ti domaćin za ekonomiju. Pre par godina sam čitao zanimljivu raspravu fizičara na tu temu...

apacherosepeacock apacherosepeacock 21:30 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

predatortz
apacherosepeacock
A, kao, ostale kategorije nisu ispolitizovane?


Koje, koliko..?


Eto, reče ti domaćin za ekonomiju. Pre par godina sam čitao zanimljivu raspravu fizičara na tu temu...



Videla sam (sa zakasnjenjem), dodala ps.

Svejedno, i dalje mislim da zvuci kao gadjanje krupnim recima to o pljuvanju na svoje zivotno delo - ako nagradu prime.
predatortz predatortz 21:33 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

apacherosepeacock
predatortz
apacherosepeacock
A, kao, ostale kategorije nisu ispolitizovane?


Koje, koliko..?


Eto, reče ti domaćin za ekonomiju. Pre par godina sam čitao zanimljivu raspravu fizičara na tu temu...



Videla sam (sa zakasnjenjem), dodala ps.

Svejedno, i dalje mislim da zvuci kao gadjanje krupnim recima to o pljuvanju na svoje zivotno delo - ako nagradu prime.


Ok, razlikuju nam se stavovi.
G.Cross G.Cross 21:43 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

predatortz
apacherosepeacock
predatortz
apacherosepeacock
A, kao, ostale kategorije nisu ispolitizovane?


Koje, koliko..?


Eto, reče ti domaćin za ekonomiju. Pre par godina sam čitao zanimljivu raspravu fizičara na tu temu...



Videla sam (sa zakasnjenjem), dodala ps.

Svejedno, i dalje mislim da zvuci kao gadjanje krupnim recima to o pljuvanju na svoje zivotno delo - ako nagradu prime.


Ok, razlikuju nam se stavovi.


Ja ne rekoh da si u pravu. samo da je interesantno misljenje.
Ne mislim da bi Bob pljunuo na sve ako bi prihvatiio.


Pitanje je zasto bi priomio ili odbio.
Razlog.

Kao sto on rece

"Gotta serve somebody"

Well, it may be the devil or it may be the Lord
But you're gonna have to serve somebody


nsarski nsarski 21:51 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

Dylan, Cohen ljudi koji pokazuju da ostariti nije strasno ako u glavi ostanes mlad i ako imas sta da kazes svetu oko sebe.


Pa, ja se uvek setim jedne definicije poezije koju je dao Wallace Stevens:
Uloga pesnika u svakom trenutku je da, pomocu svojih sopstvenih misli i osecanja, pokaze sta je to poezija tog trenutka.

Drugim recima: duznost svake generacije je da nanovo otkrije svoju poeziju, svoju poetiku prikladnu toj generaciji. Ja mislim da je BD jedan od takvih pesnika koji je dao zvuk i poetiku jednoj generaciji.
Uostalom, to je slicno tvrdnji TS Eliota, pesnika Velikog Rata, koji kaze da je duznost buducih generacija da se brinu same o sebi, da pronadju svoju poeziju, svoju aristokratiju, svoj izraz ljubavnog zanosa i sve ostalo.

Nazalost, ja u ovoj generaciji ne vidim nikakvog novog Barda na vidiku. Ali, doci ce on, doci ce kad bude najpotrebniji. I nece liciti na nista danas prepoznatljivo.
docsumann docsumann 21:56 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

Nazalost, ja u ovoj generaciji ne vidim nikakvog novog Barda na vidiku. Ali, doci ce on, doci ce kad bude najpotrebniji. I nece liciti na nista danas prepoznatljivo


pa, možda je već tu. samo ga ne prepoznaješ
JJ Beba JJ Beba 22:05 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio


žikica simić

Ćovek zvani Alias
Električna zastava počinje pričom Bobu Dylanu, kako treba, s najvećim
jao mnogo sam srečna


mada mislim da je bolje da je nobela dobio dobrica ćosić. posthumno


JJ Beba JJ Beba 22:07 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

azalost, ja u ovoj generaciji ne vidim nikakvog novog Barda na vidiku.


Nick Cave je pesnik par excellence

docsumann docsumann 22:07 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

"Gotta serve somebody"

Well, it may be the devil or it may be the Lord
But you're gonna have to serve somebody


heruvimhidra heruvimhidra 22:36 13.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

larisa_bg
heruvimhidra


Meni je drago sto je Dylan dobio;


tebi drago, a ne kapiraš da je to produžena ruka sotonističkog lobija ovog bloga

sad će svi da se svđaju oko dilana, i niko više neće da prati tvoj nastup kod rea

e kako si dobra i naivna


Na ovoj virtuelnoj pozornici svi nastupamo.
Ko će čije nastupe da prati, na volju mu.

Mir vam.
4krofnica 4krofnica 08:28 14.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

JJ Beba
azalost, ja u ovoj generaciji ne vidim nikakvog novog Barda na vidiku.


Nick Cave je pesnik par excellence



Do you want to know how to write a song? Songwriting is about counterpoint. Counterpoint is the key. Putting two disparate images beside each other and seeing which way the sparks fly. Like letting a small child in the same room as, I don’t know, a Mongolian psychopath or something, and just sitting back and seeing what happens. Then you send in a clown, say, on a tricycle and again you wait and you watch. And if that doesn’t do it, you shoot the clown.


:) reče on o pisanju pesama a negde sam čula da dolazi sledeće godine u Bg.
(treba to emotivno preživeti; njega i njegove košmare..)






predatortz predatortz 08:31 14.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

(treba to emotivno preživeti; njega i njegove košmare..)


Što, ima ustanova koja to leči...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:32 14.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

JJ Beba

Nick Cave je pesnik par excellence


P - Pesnik.
i kako se vratio posle Arturove smrti?


4krofnica 4krofnica 08:39 14.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

predatortz


Što, ima ustanova koja to leči...


:)) neizlečivo je, srećom!

krkar krkar 09:09 14.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

slobodan sam upitati, kako se postaje književnik, pravi?


Moraš Miku da pitaš. Generalno tako što se u par sati od nekog ko je nešto načuo obavestiš o svemu o čemu nisi ništa naučio za 70 godina. I posle utvrdiš gradivo na Guglu.

Pa izdominiraš na blogu i predlože te za titulu našeg Poznatog Književnika.
G.Cross G.Cross 09:24 14.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

predatortz
Vojislav Stojković
heruvimhidra

Nije knjizevnik

Naravno, nije ni Obama mirotvorac, ali je ovenčan Nobelovim znamenjem za mir. Toliko o nobelovim nagradama poslednjih decenija.


Jes' vala!
Nakon Obame, častan čovek to više ne bi ni prihvatio.
No, sad Dilan ima priliku da pokaže ko je. Ako primi nagradu, popišaće se na sve što je ikad uradio.


Evo, nisi jedni koji ako misli:


The writer Will Self, however, called on Dylan to follow the example of the French philosopher Jean Paul Sartre and turn down the prize.

“My only caveat about the award is that it cheapens Dylan to be associated at all with a prize founded on an explosives and armaments fortune, and more often awarded to a buggins whose turn it is than a world-class creative artist,” Self said. “Really, it’s a bit like when Sartre was awarded the Nobel – he was primarily a philosopher, and had the nous to refuse it. Hopefully Bob will follow his lead.”
Milan Novković Milan Novković 09:29 14.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

nsarski
Zato sto ja ne bih umeo bolje da napisem nista na ovu temu.

Sad ja ne razumem zašto, kad te već "matretiramo"

Interesantna su tvoja široka interesovanja i ekspertiza u njima, pa me po toj asocijaciji podsećaš na The Most Human Human autora:

THE MOST HUMAN HUMAN - What Artificial Intelligence Teaches Us About Being Alive - Brian Christian

On ima degrees u ITju, Filozofiji (so far so good) i Literaturi/Poeziji (me not good, challenged).

Meni bilo interesantno pošto je napisao mlad hvaljenu kjnjigu gde zadire u srž onoga što će nas dugo držati ispred AI, i kad mašine polože Tjuringov test.

Tj meni je to crvena krpa još od kako mi je starija ćerka preporučila sa 18 godina film The Notebook, uz reči kako je plakala (ja ne znam da li je još ikad plakala), a film zadire u esenciju delenja života sa osobom koju voliš, do starih, degenerativnih godina, koju da bi shvatio, esenciju, jelte, moraš da deliš život sa osobom koju voliš, a moja ćerka imala samo 18 godina, ... zbunjoza za neodrasle ljude sa puno godina, ...

Da skratim, The Most Human Human je pozajmio iz Tjuringovog testiranja, gde ako si ti jedan od ispitivača daju ti da pričaš sa jednom mašinom preko četa, i sa jednim ljudskim bićem ...

Pogađaš, mašine samo što nisu položile test (2009. u UK zamalo da ga položi jedna), a čoveku je sve teže da dokaže da je human, pa u takmičenju ima i ova titula i nagrada, osobi koja je najubedljivije dokazala da je čovek, The Most Human Human.

U kjnizi se on seća jednog starog pobednika, 1994., Wired kolumnista Charles Platt, koji je pobedio by “being moody, irritable, and obnoxious,”

E sad, IT i AI udarnicu su ljukavo ljisic, nije teško isprogramirati kompjutere da budu nadrndani, nadrndabilni, samoživi i izuzetno neprijatni, nego je interesantno kako nam humans prvo, ponekad, upadnu u oči kao ovako negativni.

I ide kjniga, da ne dužim, ali je interesantno primetiti kako su matematike, prostori, manifoldi, operatori, strasti za ocenjivanjem, aksiomi, kanoni, lični i grupni, red rad i disciplina, diplome i ostalo posekli dosta šume po ljudskoj jednačini.

Možda Srbija malo naginje ka krućem ocenjivanju i kritizerstvu, razumljivo zbog viška zlikovaca, ali evo javljaju se i u UK, nego ih oni najkvalitetniji ignorišu, od profe na vrhu kjniževnosi u Oxfordu pa nadalje, i meni je interesantno kako neko ko je uložio baš dosta vremena u kjniževnosti, i u tom smislu je pitanje za sve, ne samo za tebe, održava open mind i fine niti koje uvezuju kjniževnost sa svim ostalim, brišući, u stvari, granice koje u nekoj prebrzoj mašti "dešinišu" šta kjniževnost jeste.



nowhereman nowhereman 09:55 14.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio


Nije knjizevnik ali je vise od toga: poeta i savest epohe.


Poeta može biti i književnik, između ostalog.

Pod uslovom da to jeste.


nowhereman nowhereman 09:58 14.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio


Ivo Andrić nije morao da peva i svira ni gitaru ni usnu harmoniku, da bi dobio Nobela...


Ili, kako reče čika Miša Đurić, on nije morao "da svira u diple".


nowhereman nowhereman 10:07 14.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio


a ja bi najvise voleo da ovakav izbor najvise utice na savremeni R'N'R, tacnije na ono sto je od njega preostalo, pa da se vrati na svoje izvore...


Izvori "protestne pesme" (protest song) još su dalji i dublji...

Evo, na primer, stihova jednog našeg autora:

Moje pleme snom mrtvijem spava,
suza moja nema roditelja,
nada mnom je nebo zatvoreno,
ne prima mi ni plača ni molitve;
u ad mi se svijet pretvorio,
a svi ljudi pakleni duhovi.



nowhereman nowhereman 10:22 14.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio


Ne mislim da bi Bob pljunuo na sve ako bi prihvatiio.

Pitanje je zasto bi priomio ili odbio.
Razlog.


I ja mislim: nije najvažnije šta, već zašto radiš to što radiš.

Pada mi na pamet poznati primer.
Jean-Paul Sartre je odbio Nobela, uz obrazloženje da "pisac ne sme sebi dozvoliti da postane institucija". Sasvim u duhu svoje filozofije.
Od nekoga sam čuo da je postojao i drugi razlog - novčani iznos, koji ide uz nagradu. Sartre je bio marksista.

"Dylan odbio Nobela" - to bi bila vest!


tadejus tadejus 10:26 14.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

G.Cross
Ovogodisnja nagrada za ekonomiju je veca sramota nego nagrada za mir


because?
G.Cross G.Cross 10:47 14.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

tadejus
G.Cross
Ovogodisnja nagrada za ekonomiju je veca sramota nego nagrada za mir


because?


Zato sto je po saoptenju komiteta za dodelu sa svetskom ekonomijom sve u redu, samo jos da vidimo kako bolje da Shareholderi placaju CEO-e.

This year’s laureates have developed contract theory, a comprehensive framework for analysing many diverse issues in contractual design, like performance-based pay for top executives, deductibles and co-pays in insurance, and the privatisation of public-sector activities.


Po meni je ovo dobro obrazlozenje za dodelu godinsje Linkedin nagrade an ne Nobel za ekonimiju.
Milan Novković Milan Novković 11:08 14.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

G.Cross
predatortz
Vojislav Stojković
heruvimhidra

Nije knjizevnik

Naravno, nije ni Obama mirotvorac, ali je ovenčan Nobelovim znamenjem za mir. Toliko o nobelovim nagradama poslednjih decenija.


Jes' vala!
Nakon Obame, častan čovek to više ne bi ni prihvatio.
No, sad Dilan ima priliku da pokaže ko je. Ako primi nagradu, popišaće se na sve što je ikad uradio.


Evo, nisi jedni koji ako misli:


The writer Will Self, however, called on Dylan to follow the example of the French philosopher Jean Paul Sartre and turn down the prize.

My only caveat about the award is that it cheapens Dylan to be associated at all with a prize founded on an explosives and armaments fortune, and more often awarded to a buggins whose turn it is than a world-class creative artist,” Self said. “Really, it’s a bit like when Sartre was awarded the Nobel – he was primarily a philosopher, and had the nous to refuse it. Hopefully Bob will follow his lead.”

Bezuslovni respekt za Will Selfa!

Ok mu je upotreba reči "caveat", ali ne razumem zašto se nada da će Dilan odbiti nagradu.

Naime, Self je jedan od velikih boraca protiv dogme, i za "živ" jezik, pa žive veze jezika sa "ostatkom" egzistencije. On nema problem da kokni uličara nardredi Orvelovoj jezičkoj fašistoidnosti.

Tako, ja bih od njega očekivao i da stane na put "tvorcima manira", i odvoji Nobelovu nagradu od njih, klase koje vladaju su uglavnom civilizacijsko đubre koje reka odnosi u zaborav.
tadejus tadejus 11:15 14.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

G.Cross

Zato sto je po saoptenju komiteta za dodelu sa svetskom ekonomijom sve u redu, samo jos da vidimo kako bolje da Shareholderi placaju CEO-e.

This year’s laureates have developed contract theory, a comprehensive framework for analysing many diverse issues in contractual design, like performance-based pay for top executives, deductibles and co-pays in insurance, and the privatisation of public-sector activities.Po meni je ovo dobro obrazlozenje za dodelu godinsje Linkedin nagrade an ne Nobel za ekonimiju



e baš svašta..
pa problem plaćanja menadžera upravo i jeste bio među najglasnije istaknutim problemima poslednje ekonomske krize..
a ti sad valjda kažeš da se time ne bismo trebali baviti?
malo mi se čini vulgarno to tvoje tumačenje njihovog rada
G.Cross G.Cross 11:35 14.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

malo mi se čini vulgarno to tvoje tumačenje njihovog rada


Da ne trolujem samog sebe.
Mozda nekom drugom prilikom.

antioksidant antioksidant 11:38 14.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

tadejus
G.Cross

Zato sto je po saoptenju komiteta za dodelu sa svetskom ekonomijom sve u redu, samo jos da vidimo kako bolje da Shareholderi placaju CEO-e.

This year’s laureates have developed contract theory, a comprehensive framework for analysing many diverse issues in contractual design, like performance-based pay for top executives, deductibles and co-pays in insurance, and the privatisation of public-sector activities.Po meni je ovo dobro obrazlozenje za dodelu godinsje Linkedin nagrade an ne Nobel za ekonimiju



e baš svašta..
pa problem plaćanja menadžera upravo i jeste bio među najglasnije istaknutim problemima poslednje ekonomske krize..
a ti sad valjda kažeš da se time ne bismo trebali baviti?
malo mi se čini vulgarno to tvoje tumačenje njihovog rada


ovo je deo ekonomije o podsticajima ali ne samo za ceo vec za sve. kada je fiksna plata ok, kada su kompenzacije za rezultat ok? mozda intiutivno znamo odgovore (ponekad) ali zar je poenta oslanjati se na intuiciju?
inace, jedan od dvojice dobitnika upravo ima rad na temu kako je nagradjivanje menadzera na osnovu kratkorocnih rezultata u sustini lose za kompaniju. neko bi rekao - intuicija govori to isto ali neka stoji i neka matematika iza toga :).
(ne znam gde je iko rekao da je sa svetskom ekonomijom sve u redu)
heruvimhidra heruvimhidra 12:31 14.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

larisa_bg

da se otvori kladionica na blogu!


Jos i to! Pa da razglabate ovde od jutra do sutra.
Umesto sedmodnevnog komentarisanja u kojima se ljudi "krljaju", a pojedini i bolesno uzivaju u tom krljanju, i potencijalnih budibogsnamakladionica moj predlog bi bio : Da se mogucnost komentarisanja na blogu smanji na 24h.
24 h je sasvim dovoljno da se prospe malo otrova, dosoli ili presoli.

Ovo je moj predlog moderaciji: komentarisanje blogova u trajanju od 24 h, eventualno 48h; tako bismo izbegli praznoslovlje i nanosenje zla jedni drugima.

U cemu je problem sa dodelom nagrade Dylanu? Jer nije dovoljno dobar, jel ima boljih, nepravedno zaboravljenih i ostale besmislice.

Kada kritikujete nekog i prozivate deluje vam da ste bolji od tog nekog bio on Dylan, Bajaga,Zoranaah, Nebojsa Krstic ili Taube,deluje vam da ste bolji a niste, i vrlo dobro znate da niste. Najgora stvar u vezi dodele nagrade Dylanu smo mi sami, i hektolitri odijuma koje smo u stanju da prospemo jer je nagradu dobio ovaj umesto onaj.

Praznoslovlje.

Moderacija ne radi svoj posao, svako pise sta stigne, ljudi bivaju brutalno popljuvani, izvrgnuti podsmehu od strane kvazi blogoelitista.

Predlazem ogranicavanje mogucnosti komentarisanja na 24h ili 48 h;Nedelju dana je mnogo.

Znam da moja molba nece biti uslisena, i zato cete kao komentatori nastaviti da se valjate u zajednickom moralnom blatu. Cast izuzecima.


Da ponovim naslov teksta: I neka je dobio.
anonymous anonymous 07:02 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

i zato cete kao komentatori nastaviti da se valjate u zajednickom moralnom blatu. Cast izuzecima.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:42 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

heruvimhidra


Znam da moja molba nece biti uslisena, i zato cete kao komentatori nastaviti da se valjate u zajednickom moralnom blatu. Cast izuzecima.


Da ponovim naslov teksta: I neka je dobio.


kako bre, sestro slatka, kombinuješ svoje hrišćanstvo sa ovol'kim prezirom, nešto od dva je suvišno, ja l' hrišćanstvo ja l' prezir.
heruvimhidra heruvimhidra 10:20 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

kako bre, sestro slatka, kombinuješ svoje hrišćanstvo sa ovol'kim prezirom


Najsmešnije mi je kada ljudi prozivaju nekog ko se izjasnjava kao hriscaćanin i pokušavaju da analiziraju, kritikuju i nadmoćno sude o postupcima verujućih ljudi. Iskustvo Boga i služenja ljudima (što je suština hrišćanstva) je nedostižno onima koji stoje sa strane i licemerno komentarišu, uglavnom negativno, a sami nisu nikada pokušali ni jednu reč Evanđelja primeniti u stvarnom životu. Ko u tome napravi i najmanji korak, mnogo će više razumeti i ceniti svakoga ko je na tom istom putu takođe napravio neke korake, i neće suditi i osuđivati, jer shvata da sve negativno u nasem ponasanju dolazi od ljudske nesavrsenosti.

Nije uopste prezir, u pitanji je mučnina. Meni je muka od suvišnih komentara, u kojima ljudi nanose zlo jedni drugima. Ovde svako svakog vredja i ad hominem i na sve druge nacine. Uzvratila sam istom merom jer hriscanka jesam ali mazohista nisam! Bar ne toliki.
Ako vama ne smeta da se "krljate" u komentarima, meni smeta.
Ko to moze imati vremena nedelju dana da komentarise? I odgovori argumentovano. Ja nemam vremena. U zurbi mi se potkradaju greske koje nemam vremena ni da editujem. Maksimalno se trudim da izbegnem nesporazume. A to sto je vama stalo do komentarisanja govori o vama, uzivate u tome. Cast izuzecima. Retkim, dosuse. Ima pristojnih komentara ali vecina komentara je usmerena na vredjanje i dokazivanje 'gledaj mene ja sam najpametniji '.

docsumann docsumann 12:12 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

Ovde svako svakog vredja i ad hominem i na sve druge nacine.


objection!

poneko ponekog vrijeđa.

baš kao i u onoblognom životu, uostalom
nowhereman nowhereman 12:57 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio


baš kao i u onoblognom životu


Ima li života van bloga?


heruvimhidra heruvimhidra 13:43 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

Ima li života van bloga?


Evo suštine, ujedno i dijagnoze. Zavisnost od bloga. Predug boravak u zajednici zatvorenog tipa kakva je blog, onemogućuje čoveka da razumno ocenjuje realnost.

Zato i predlažem smanjenje broja dana u kojima je moguće komentarisanje. Da bi ljudi mogli da se leče od blogozavisnlsti, i robovanja blogu.

Ima ljudi koji su gotovo jednu deceniju na blogu. Kakvu percepciju spoljasnjeg sveta mogu imati. Iskrivljenu, i nevalidnu.

Predložila bih i da se blogerima koji sebi dozvole da godinu dana ne napišu tekst, oduzme autorska opcija. To je neozbiljnost i nepostovanje privilegije da budes autor. Takvi autori zauzimaju blogoprostor i ljudi koji bi imali sta da pisu ili kazu nece dobiti prostora.

Znam da moji predlozi nece biti usvojeni jer kao pojedinac nemam bas nikakvu moć. Ne mesam se u nacin na koji moderacija radi svoj posao. Samo dajem predloge.
docsumann docsumann 13:46 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

nowhereman

baš kao i u onoblognom životu


Ima li života van bloga?



neki simulakrum, pretpostavljam
JJ Beba JJ Beba 14:12 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

Moderacija ne radi svoj posao, svako pise sta stigne, ljudi bivaju brutalno popljuvani, izvrgnuti podsmehu od strane kvazi blogoelitista.

kad ti je sve ovde tako gadno, šta tražiš ovde? i to ne jednom, nego si se vratila da nam opet spočitavaš loše blogoponašanje.
ajde setro, batil, idi svojim putem, pusti nas da se "krljamo" jer to volimo :)
ovde je sve kao što je u životu. možda ti se to ne sviđa. život?
JJ Beba JJ Beba 14:14 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

Predug boravak u zajednici zatvorenog tipa kakva je blog, onemogućuje čoveka da razumno ocenjuje realnost.

na osnovu ćega si iznela ovo mišljenje? kao strućnjakinja za ponašanje ljudi?
Ima ljudi koji su gotovo jednu deceniju na blogu. Kakvu percepciju spoljasnjeg sveta mogu imati. Iskrivljenu, i nevalidnu.

kako si tek do ovog genijalnog zaključka došla?


Znam da moji predlozi nece biti usvojeni jer kao pojedinac nemam bas nikakvu mo

neće biti uslišeni jer su glupi
angie01 angie01 14:18 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

Predug boravak u zajednici zatvorenog tipa kakva je blog, onemogućuje čoveka da razumno ocenjuje realnost.


kako mislis, zatvorenog tipa- pa ovde je slobodno registrovanje, otvorena su vrata onoliko,...svako dodje kada ima zelju, vremena,...pri tome, ljudi imaju svoje zivote, probleme koje resavaju, obaveze,....ovde malo popricaju na razne teme, svako na nacin koji mu je blizak, kao da sede u nekoj kafani, ne vidim previse neku razliku, sem sto za ovo brbljanje, ne moras da se spremas, oblacis, prevozis,....malo u pidzami dok pijes kafu, malo izmedju nekog posla-nista dramaticno.


Zato i predlažem smanjenje broja dana u kojima je moguće komentarisanje. Da bi ljudi mogli da se leče od blogozavisnlsti, i robovanja blogu.


sto bi se smanjivao,...to kao da kazes, da kafane rade jednom nedeljno, kako ljudi ne bi mogli da dolaze svaki dan.




ma ljudi koji su gotovo jednu deceniju na blogu. Kakvu percepciju spoljasnjeg sveta mogu imati. Iskrivljenu, i nevalidnu.


da i?...evo ja sam od pocetka,...ima ih jos dosta iz moje klase:))),...kad je startovao ringespil, svi smo se gurali svakodnevno da se vrtimo, sto je i normalno, kao za svaku novu stvar, koja je pri tome bila super- najednom smo mogli sa svih strana sveta da nesmetano komuniciramo i razmenjujemo misljenja na razne teme,....pa je blog prosao kroz razne decije bolesti, ljudi dolazili i odlazili, neki ostali, neki povremeno svrate i tako,...na dobrovoljnoj je bazi,....kao sto vec rekoh, svi ovde imaju svoje zivote, kakve sad veze ima tipkanje na blogu sa time da se nema percepcija spoljasnjeg sveta, pa niko ovde nije zarobljen i manje/vise iznosi upravo to kako u spoljasnjem svetu ucestvuje.

Predložila bih i da se blogerima koji sebi dozvole da godinu dana ne napišu tekst, oduzme autorska opcija. To je neozbiljnost i nepostovanje privilegije da budes autor. Takvi autori zauzimaju blogoprostor i ljudi koji bi imali sta da pisu ili kazu nece dobiti prostora.


a sto?...pa to pisanje je dobrovoljno i svako pise kada ima vremena i ima sta da kaze- neko cesce, neki tu i tamo, neki se jave posle nekog vremena,...to je naprosto normalno, apsolutno ne kapiram zabrane bilo kakvog tipa- sem onih koje vec pisu u disklejmeru- prevashodno mislim na nepotrebna vredjanja i ruznu komunikaciju.

vecina ljudi iz baze bloga, da je tako nazovem- su se upoznali, znaci ovde komuniciraju sa realnim likovima,...stvorena su neka prijateljstva, poslovna saradnja, veze:),...cak i brak,...blogerska zajednica, ma kako tebi delovala, jer ponekad stvarno deluje svakojako, je vise puta organizovala i sprovela razne akcije, reagovala na razne vazne stvari,...sve u svemu, kao bilo koja ekipa bilo gde,...samim tim sto je ovo mesto opstalo i sto se jos uvek svi skupe kada se nesto desi, nije za podcenjivanje,...


jedino mi nije jasno, zasto ti je onda stalo da ucestvujes i da imas autorsku, ako ovako mislis?!
heruvimhidra heruvimhidra 15:15 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio


sto bi se smanjivao,...to kao da kazes, da kafane rade jednom nedeljno, kako ljudi ne bi mogli da dolaze svaki dan.


Zasto da se ne smanji? Mislim da je 7 dana previse. Ako poredis s kafanom, one su otvorene svaki dan, to bi znacilo da blog treba neprestano da bude otvoren za komenrarisanje i da se nikad ne zakljuca, mozda neko nije stigao u kafanu na vreme pa propustio fajt pa eto cisto da nadoknadi.
Zasto su pravila rigidna, nepromenljiva? 7 dana i tacka. Nema izmene.

apsolutno ne kapiram zabrane bilo kakvog tipa- sem onih koje vec pisu u disklejmeru- prevashodno mislim na nepotrebna vredjanja i ruznu komunikaciju.


Ne kapiram ni ja zabrane. Ja to zbog maksinog predloga onomad da se zabrani pravo nekom da dobije autorsku a ne upotrebljava š č ć. I to je bilo direktno meni upuceno. Koliko vidim ti imas autorsku a ne upotrebljavas kvačice.

zasto ti je onda stalo da ucestvujes i da imas autorsku, ako ovako mislis?!


Upravo zbog pozitivnih strana bloga, kreativnosti, protoka informacija, i mogucnosti menjanja onog negativnog na blogu; ili mislis da ovde nema niceg negativnog?
angie01 angie01 15:29 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

to bi znacilo da blog treba neprestano da bude otvoren za komenrarisanje i da se nikad ne zakljuca, mozda neko nije stigao u kafanu na vreme pa propustio fajt pa eto cisto da nadoknadi.


nekada su blogovi bili otvoreni trajno, pa se na njima komentarisalo svakodnevno, ono 1000 komentara,...pa da se ljudi ne bi tako zadrzavali- ne znam sto ne bi, ako im je bilo ok- se uvela zabrana od 7 dana,...verovatno da bi se vrtelo bez tog zadrzavanja, sa idejom, da se ipak da dovoljno vremena da svako, kada svrati, moze da komentarise ako hoce,...prosto ne dolaze svi svaki dan,...a da se ipak izkomentarise tema.

to sa jednim danom ne bi vise bio blog- nego kolumna.


Ja to zbog maksinog predloga onomad da se zabrani pravo nekom da dobije autorsku a ne upotrebljava š č ć. I to je bilo direktno meni upuceno. Koliko vidim ti imas autorsku a ne upotrebljavas kvačice.


nije meni maxa dao autorsku:))- ja sam nju dobila kada se za istu glasalo, kao i mnogi drugi- za to je izmisljen vip izbor,...bili su i blogovi za glasanje, kada je jos Restak o blogu vodio racuna,...to se posle promenilo.

a maxa uredno i mene ganja za kvacice,...bas smo se nedavno gurkali u tom smislu.

ili mislis da ovde nema niceg negativnog?


rekla sam ti u predhodnom komentaru i vise puta nevezano za ovaj razgovor, pisala i blogove na tu temu.


heruvimhidra heruvimhidra 15:52 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

pusti nas da se "krljamo" jer to volimo :)


Drage volje. Krljajte se jer to volite, a ja cu naci nacina da zastitim sebe od otrovnih strelica.

ovde je sve kao što je u životu. možda ti se to ne sviđa. život?


Ne. Ovde je mnogo gore nego u zivotu. Sve frustracije koje ne smete ispoljiti u rl ispoljavate ovde anonimno. Postoje kružoci i jasno se vidi ko kome daje preporuku, čak i onda kada taj neko nije u pravo, dobiće plus jer družina podržava svog člana i ne zeli da mu se zameri.
JJ Beba JJ Beba 16:07 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio


Ne. Ovde je mnogo gore nego u zivotu. Sve frustracije koje ne smete ispoljiti u rl ispoljavate ovde anonimno. Postoje kružoci i jasno se vidi ko kome daje preporuku, čak i onda kada taj neko nije u pravo, dobiće plus jer družina podržava svog člana i ne zeli da mu se zameri.


mogu da ti kažem da ti pojma nemaš šta su kružoci, krljanje, i sve to što nam spočitavaš.
neke od blogera sa kojima sam se (ili sa sa kojima se "krljam" baš volim, i volim da pijem kafu sa njima. neke sam upoznala, pijemo kafu, al se i dalje "krljamo" kad se desi situacija. neke nisam upoznala, al ne zaći da neću.
ima blogera koje jako volim, sa kojima se družim, ima onih koje ne poznajem al ih volim bez obzira kako se pišemo. mislim da ne kapiraš ovo mesto
mi se ovde samo pričamo, razmenjujemo mišljenja, "krljamo", i vrlo često dobro zezamo
i uopšte na kapiram što tako ozbiljno shvataš sebe i sve ovo?
heruvimhidra heruvimhidra 16:14 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

da su blogovi bili otvoreni trajno, pa se na njima komentarisalo svakodnevno, ono 1000 komentara,...pa da se ljudi ne bi tako zadrzavali- ne znam sto ne bi, ako im je bilo ok- se uvela zabrana od 7 dana,...verovatno da bi se vrtelo bez tog zadrzavanja, sa idejom, da se ipak da dovoljno vremena da svako, kada svrati, moze da komentarise ako hoce,...prosto ne dolaze svi svaki dan,...a da se ipak izkomentarise tema.

to sa jednim danom ne bi vise bio blog- nego kolumna.


Nisam znala da je nekada bio otvoren trajno :)
Ok. Slazem se da bi ogranicavanjem na 1 dan bio sveden na kolumnu mada i kod kolumni postoji mogucnost komentarisanja cini mi se neograniceno ili gresim. I kolumna ima svoju čar, a blog takodje neku svoju čar.

meni maxa dao autorsku:))

a maxa uredno i mene ganja za kvacice,...


Sjajno je sto nije on taj koji odlucuje ko ce dobiti autorsku. Nisam znala da se nekad glasalo.Mene bas zanima ta procedura danas. Na osnovu kojih kriterujuma se ta opcija sad dobija? Alselone ispunio kriterijum :)

Herr Kvatschica i dalje znaci ganja.
heruvimhidra heruvimhidra 16:16 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

i uopšte na kapiram što tako ozbiljno shvataš sebe i sve ovo?


Ok. Onda da prestanem da uzimam ovde stvari za ozbiljno.
JJ Beba JJ Beba 16:27 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

heruvimhidra
i uopšte na kapiram što tako ozbiljno shvataš sebe i sve ovo?


Ok. Onda da prestanem da uzimam ovde stvari za ozbiljno.

pre sevega prestani sebe da shvataš ozbiljno
angie01 angie01 16:40 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

Maxa je u stvari krajnje simpa i kul lik i ono sto je meni glavni pojnt kod ljudi- duhovit,...jeste malo dosadan sa tim kvacicama, al boze moj, svako ima svoj trip- pri tome, ja mislim da je u pravu, samo je meni lakse ovako.

ne znam da l si citala neki Alsov blog- ne ovj trol zahebanciju?...on je ranije pisao kao gost, tek od nedavno ima opciju- i zamisli, dobio je na insistiranje blogera, racunajuci i mene....a mi se cesto ne slazemo u misljenju, ranije smo se malo i gurkali, posle par puta pricali, gde sve to onda izgleda drugacije,....i u dobrim smo odnosima.

JJ Beba JJ Beba 16:44 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

Nisam znala da se nekad glasalo.

ael možeš da zamiliš da sam ja tada bila među pobednicima i dobila opciju?


ovde

jao ubi me nostalgija za starim danima :))
JJ Beba JJ Beba 17:08 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

nekada su blogovi bili otvoreni trajno, pa se na njima komentarisalo svakodnevno, ono 1000 komentara

jao NG jel se sećaš na drupalu kod divne Tanje Jakobi? imali smo po nekoliko hiljada komentara
heruvimhidra heruvimhidra 17:14 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

angie01
Maxa je u stvari krajnje simpa i kul lik i ono sto je meni glavni pojnt kod ljudi- duhovit,...jeste malo dosadan sa tim kvacicama, al boze moj, svako ima svoj trip- pri tome, ja mislim da je u pravu, samo je meni lakse ovako.

ne znam da l si citala neki Alsov blog- ne ovj trol zahebanciju?...on je ranije pisao kao gost, tek od nedavno ima opciju- i zamisli, dobio je na insistiranje blogera, racunajuci i mene....a mi se cesto ne slazemo u misljenju, ranije smo se malo i gurkali, posle par puta pricali, gde sve to onda izgleda drugacije,....i u dobrim smo odnosima.



Da. Neosporno, maxa jeste duhovit ali ne uvek u granicama pristojnosti. Lepo je da se smejemo nečemu ali nije lepo da se smejemo nekome. A sto je najgore i u pravu je za kvačice jer čitalac lakse moze da pročita i ne zbuni se da li je neko sisa ili ko te šiša. Ali, meni je lakse bez kvacica zbog zurbe, drugih poslova koje obavljam i mnogo cega drugog.
Citala sam Alsov blog Big history project i to mi se kao istoricaru svidelo. I takodje delim njegovo interesovanje za humanitarni rad B.Gejtsa jer sam veliki protivnik teorijq zavere. Ne smatram da B.Gejts zeli da smanji broj stanovbika na planeti. On upravo predlaganjem vakcinisanja u Africi pomaze da vise dece preživi ali eto neki nece, pa nece da veruju u to. Za njih Bil nije humanitarac vec unistitelj ove planete.

angie01 angie01 17:15 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

na drupalu


Bebo, drupal je bio keva za sve ovo posle....sad sam otvorila link koji si postavila,...koja je tada ekipa bila....
JJ Beba JJ Beba 17:17 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

angie01
na drupalu


Bebo, drupal je bio keva za sve ovo posle....sad sam otvorila link koji si postavila,...koja je tada ekipa bila....

<3
zato kažem udari me nostalgija
heruvimhidra heruvimhidra 17:17 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

JJ Beba
Nisam znala da se nekad glasalo.

ael možeš da zamiliš da sam ja tada bila među pobednicima i dobila opciju?


ovde

jao ubi me nostalgija za starim danima :))


Mogu da zamislim. Britke si pameti. Ne smeta meni pristojna duhovitost. Meni smeta ono: nevina ko goblen, devica od 500€ , tvoj Švaba ce da vrsi egzekucije, digla si noge da odes i sl. To nije duhovitost. To ipak vredja. Zaboli..

Edit: U tim situacijama kad govno pogodi u ventilator niko ne ostaje cist. Ubila sam se objasnjavsjuci kako sam otisla; u turisticku posetu, prvi put i nisam upoznala ljude toliko vredne paznje da bih zbig nekog i ostala. Kad sam drugi put otisla upoznala sam nekog za citav zivot i to nije dizanje nogu. To je ljubav. Sudbina. Da nisam nasla svoju sudbinsku ljubav u Konstancu vratila bih se u Srbiju i nastavila da trazim posao u struci ali neki su sve sto bih u vezi toga napisala i dalje predstavljali kao dizanje nogu. Tada sam zaboravila na svoju kulturu i preduzela radikalnu meru: pominjanje necije dece sto inace NIKAD NE CINIM da bi taj neko shvatio sta se sme reci o necijoj deci, pogotovo zenskoj. a sta ne sme jer to je MIZOGINIJA.
Da se bar izvinio nego se napravio lud da to uopste nije rekao a ako i jeste zabole ga, tako nesto. E to me je pogodilo.
I krkar je recimo mizogin. On upotrebljava za zenu blogerku rec 'ova' . Evo je ova. Neosporno krkar odlicno pise ali je mizogin itd.

S kim mogu pomiricu se. A sa kim ne mogu, ne mogu..i dalje pruzam sebi i drugima sansu za popravak i nastavak normalne komunikacije ali bez " tvoj Švaba ce da vrsi egzekucije". To ne tolerisem.
JJ Beba JJ Beba 17:29 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

nevina ko goblen,

to nevina ko goblen se nije odnosilo na tebe, to je fora, sleng, argo, jezik kojim govore beogradski mangupi, ja ga koristim jer mi je vrlo duhovit.
kad ti neko kaže da se ložiš ko baba na ratluk, ne treba da se naljutiš jer je to fora, nego odgovori isto nekom duhovitošću, a ne nekim bogoradanjem i kuknjavom kako smo nekulturni, ružni prljavi i zli i ako te nazivamo babom.
kad ti neko kaže npr da si si se isekla ko burek za ovde, ne kapiram kako možeš da išta drugo palamudiš do da se smeješ

edit
ovo je gratis
blogovatelj blogovatelj 17:31 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

ne znam da l si citala neki Alsov blog- ne ovj trol zahebanciju?...on je ranije pisao kao gost, tek od nedavno ima opciju- i zamisli, dobio je na insistiranje blogera, racunajuci i mene....a mi se cesto ne slazemo u misljenju, ranije smo se malo i gurkali, posle par puta pricali, gde sve to onda izgleda drugacije,....i u dobrim smo odnosima.


Kako bre ti Angelina ne znaš ovako nežno i sa mnom da pričaš, kao majka Tereza.
Nadavao sam ti se preporuka na ovom blogu kako nikad nisam, sam' da znaš.
heruvimhidra heruvimhidra 17:36 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

JJ Beba
nevina ko goblen,

to nevina ko goblen se nije odnosilo na tebe, to je fora, sleng, argo, jezik kojim govore beogradski mangupi, ja ga koristim jer mi je vrlo duhovit.
kad ti neko kaže da se ložiš ko baba na ratluk, ne treba da se naljutiš jer je to fora, nego odgovori isto nekom duhovitošću, a ne nekim bogoradanjem i kuknjavom kako smo nekulturni, ružni prljavi i zli i ako te nazivamo babom.
kad ti neko kaže npr da si si se iskela ko burek za ovde, ne kapiram kako možeš da išta drugo palamudiš do da se smeješ

edit
ovo je gratis


Ok
angie01 angie01 17:45 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

Kako bre ti Angelina ne znaš ovako nežno i sa mnom da pričaš, kao majka Tereza.
Nadavao sam ti se preporuka na ovom blogu kako nikad nisam, sam' da znaš.


zato jer si od starta imao los nastup, nisi se jos ni osvrnuo, a vec si krenuo ekipno djonom,....to sto mislis drugacije nego neko drugi, ne znaci da treba da ga gazis uvredama, izvrtanjem i sl....to krljanje uvredama je ruzno i stvara losu atmosferu i ne podrzavam kao JJ- ja ni privatno tako ne razgovaram,...znaci jedno je duhovitost, fore, a drugo je pravljenje blata i mazanje istim- sad, ono glupo mi i da objasnjavam normalne stvari....tu kad se predje granica, kao sto se dogodi povremeno, nastane smrdljivo djubriste i posle toga je smesno da se pravimo- kao sto je vec obicaj- da ne smrdi, jer stojimo u njemu i bazdi.

...i rekoh ti vec- nisam Angelina.
anonymous anonymous 18:35 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

heruvimhidra
i uopšte na kapiram što tako ozbiljno shvataš sebe i sve ovo?


Ok. Onda da prestanem da uzimam ovde stvari za ozbiljno.


Ne. Uzimaj ih upravo onakvim kakve jesu .

A ja bih reko ....u sado-mazo fazonu .....

Čist seks. Surov ....i ....sirov.

Ponekad i bez predigre.


hoochie coochie man hoochie coochie man 18:46 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

digla si noge da odes


E ebale te noge.

Sad bi bio red, kad već toliko insistiraš na nogama, da se potrudiš i da nađeš taj komentar.
Ja se sećam da se o tome nekad razgovaralo, ali ovako kako ti to opisuješ sigurno nije bilo.
Ne sećam se precizno kako jeste, ali tako sigurno nije.
Bio bi red, kažem, ali pošto ti za red ne znaš ni ne očekujem (ajd iznendai me, leba ti)

A i ovo pišem ne zbog tebe, ti si nevažna, pišem zbog drugih.
Ja napisao, ti napisala, drugi nek čitaju pa neka veruju tebi ili meni.
JJ Beba JJ Beba 18:52 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

i kako se vratio posle Arturove smrti?

da jbte, preslušala sam, dirljivo, crno, hrabro
JJ Beba JJ Beba 20:00 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

spoljavate ovde anonimno.

a tek ovo, smor.
heruvimhidra heruvimhidra 22:51 15.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio


E ebale te noge.




Bilo bi to trazenje igle u senu. Ako nadjem vremena naci cu komentar.

Radi svog mira ja cu taj komentar zaboraviti i necu vise pominjati. Time cu dokazati zrelost i nezlopamtivost.

Nahranicu mozak pamcenjem samo lepih stvari.

ti si nevazna


Znam da sam nevazna. Napisao si mi to nemali broj puta. Bitno da ove vaznije face na blogu ne pomisle da bi ti mogao tako nesto da napises.

Kao sto rekoh, citavu stvar u vezi dizanja nogu smatram zaboravljenom. Doduse setih se sad kako je toma nikolic ne secam se tacno kojoj zeni iz stranke rekao nesto slicno, a secam se odlicno da je mučenica plakala za skupstinskom govornicom. Pa stoga, ko sam ja da mi se to ne kaze, mizogin predsednik, mizogino musko stanovnistvo. Navići ću se na to i gotova prica.

Cinjenica je da sam otisla iz Srbije ne tako sto sam bila najbolja u svojoj struci, ili osvojila neku stranu stipendiju, vec tako sto sam putem sklapanja braka ostala a to može svaka šuša,jelte i ne smatra se uspehom koji bi me izdigao na pijedestal. Mogu da citam Fokus, Stern, Spiegel, Die Welt ali to je sve smece i ni to me ne kvalifikuje dovoljno. Ni srpska diploma me ne kvalifikuje. Ni nostrifikacija te diplome. Ni brojni tekstovi koji sto rece krkar stilski i pravopisno ne vrede ni pišljiva boba. Moram priznati davne 1991 upisala sam Gimnaziju drustveno-jezickog smera i imala maksimum bodova. Kako sam u medjuvremenu postala nepismena nije mi jasno.
Od sutra pravopis u ruke, pa da smanjim posao gramatickoj policiji.
Ima mnogo smesnih likova sa neta ali ubedljivo su najsmesniji ovi sto idu redom i ispravljaju gramaticke greske u zurbi, a ne u neznanju napravljene.

Okej. Svako ima svoj trip. To smo bar na internetu uvideli.
mikele9 mikele9 03:00 16.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

Jean-Paul Sartre je odbio Nobela, uz obrazloženje da "pisac ne sme sebi dozvoliti da postane institucija". Sasvim u duhu svoje filozofije.
Od nekoga sam čuo da je postojao i drugi razlog - novčani iznos, koji ide uz nagradu. Sartre je bio marksista.

Negde sam davno pročitao da se Sartr kasnije popišmanio i tražio da mu daju novac, kao za humanitarne svrhe ili tako nešto.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:08 16.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

heruvimhidra
kako bre, sestro slatka, kombinuješ svoje hrišćanstvo sa ovol'kim prezirom


Najsmešnije mi je kada ljudi prozivaju nekog ko se izjasnjava kao hriscaćanin i pokušavaju da analiziraju, kritikuju i nadmoćno sude o postupcima verujućih ljudi. Iskustvo Boga i služenja ljudima (što je suština hrišćanstva) je nedostižno onima koji stoje sa strane i licemerno komentarišu, uglavnom negativno, a sami nisu nikada pokušali ni jednu reč Evanđelja primeniti u stvarnom životu. Ko u tome napravi i najmanji korak, mnogo će više razumeti i ceniti svakoga ko je na tom istom putu takođe napravio neke korake, i neće suditi i osuđivati, jer shvata da sve negativno u nasem ponasanju dolazi od ljudske nesavrsenosti.




si ti gvirnula čime se ja bavim u životu? mislem, pre neg' opleteš drugi put.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:10 16.10.2016

Re: i ja kazem, i neka je dobio

mikele9

Negde sam davno pročitao da se Sartr kasnije popišmanio i tražio da mu daju novac, kao za humanitarne svrhe ili tako nešto.



ja baš hteo da kažem, vratiš medalju, napraviš neku patetičnu "AcaVučić" predstavu za medije, a milionče prebaciš na svoj račun. samo što je Sartr bio samoindoktriniran pa nije razmišljao na vreme.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana