Budućnost| Društvo| Planeta

KRAJ POLITIKE I VEROVATNO MNOGO JOŠ TOGA

G.Cross RSS / 06.10.2016. u 21:10

 

Čitam posle skoro četrdeset godina , iz nekih sasvim ličnih razloga, Bekstvo od Slobode , Eriha Froma.

Znam da ga mnogi ne vole ali meni “dira žicu”.


I kako čitam već te davno zaboravljene stranice, sa užasom shvatam koliko živimo u sličnom svetu o kome je Erih pisao i na koji je upozoravao.

I podilazi me jeza.


I onda kao neki makabr šlag na torti vidim ovaj klip danas, verovatno , budućeg predsednika USA.



Šta reći ?


Beznadje radja nasilje. Osećaj da nema nade, da nema smisla, i da svemu tome nema kraja.

Bog je star i umoran.

 

“Amid that chaos of illusions in which we are cast headlong, there is one thing that stands out as true, and that is love . All the rest is nothingness, an empty void. We peer down into huge dark abyss. And we are afraid.”

Julian Green , iz knjige Bekstvo od Slobode, Eriha Froma.




Komentari (248)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Novković Milan Novković 10:15 10.10.2016

Re: I podilazi me jeza (nista manja:)

marco_de.manccini
U trenutku kad je Tramp izabran za kandidata Hilari je postala budući Predsednik i to je, dakle, ono što je odavno gotovo. Sve ovo između tog trenutka i glasanja u novembru je veliko ništa, bacanje vremena i novca, ... Ona prava borba je za kongres, a tu i jednima i drugima Tramp i Hilari služe kao Baba Roge.

Marco, kako tamo objašnjavate da, evo, i u drugom skupu snap-polls posle debate ne može da se nađe ni jedan gde ona vodi - tj verovatno ih ima nego ja, nasumičnim pregledom, nikako da naletim na jedan gde ona vodi?!

Konkretni autori daju njoj pobedu uvek, ok, ali kako se dotakne anonimnost ona žestoko gubi - ok, uzorak nije dobar, može da se manipuliše online, ali zar nema ona više resursa za manipulaciju ako joj se hoće?

A kongres, to vam je samo jedna od 3-4 spoljne politike, pa verovatno i unutrašnje, sučim će kongres pred "miloša", pa tek sada kad pentagon i cijica umeju i da se udruže - fbi ume da kokne koga treba, izgleda, ali uglavnom neđu običnom, a opasnom rajom, samo i to u ograničenim "količinama", neobične a opasne ne dira, suviše su opasni.

Evo mali izbor, ja ne umem da ubodem ni jedan poll gde ona vodi. Boldovano je razlika u njegovu korist (poll, Trump, Killary, razlika, broj glasača):

T H
Drudge 62.29 37.71 24.58 431,052
FOX5 85.22 12.95 72.27 47,170
Time 89 11 78 50,413
nj.com 63 32 31 192,500
Buzzfeed 87 2 85 1,500,000 (11% su glasali da je Amerika izgubila)
5News 76.51 23.49 53.02

....

Ili nju ozbiljno ne podnose i u širem smislu, ili je "građanska" Amerika digla nos i neće da klikće po ovim polls iz inata
tess tess 10:29 10.10.2016

Re: ..

Sis, je l' gle'aš fuzbal neki, il' samo ovu psihostrašnu fotku ćeraš?!

Srdž, osjetljiv si? - m?
alselone alselone 10:51 10.10.2016

Re: I podilazi me jeza (nista manja:)

apacherosepeacock

Medjutim delovalo mi je kao da o reziji pricas i sa strane konzervativaca. Sta je njihov razlog da imaju tako slabe kandidate?


Taj isti, da Hilari pobedi. Zvuci ti cudno? I meni. Ali to mi je jedno od logicnih objasnjenja kako su se "zvezde" ovako namestile da toliko los kandidat pobedi. Finansijeri stranaka su odlucili u koje kandidate ce usmeriti pare i time prakticno izabrali ko ce biti kandidati. Da to nije sala, vidi se po tome koliko je para potrebno da bi neko bio iole ozbiljan kandidat. Pricamo o desetinama i stotinama miliona dolara. Tramp je morao pobedili kod republikanaca samo da bi bio vece strasilo od nje. Cak i on isprva nije verovao da ce pobedili pa je lupetao ko Maksim po diviziji. Kasnije mu se ucinilo da su karte i otvorene pa je poceo da sklapa paktove sa big industry.

apacherosepeacock

Otkad pratim (povrsno doduse) americke izborne kampanje, ne secam se da se desilo da ovoliko republikanskih istaknutih clanova javno kaze da ce glasati za protivnickog kandidata (ili apstinirati na izborima ili cak glasati za 2 -3 plasiranog u trci u svojoj stranki), tako da mi nije jasan njihov klan u ovoj izbornoj kampanji.



Upravo to ti kazem. Sve se namesta. Cak i republikanci.

apacherosepeacock

Ne znam ko se lozi, jeste da izaziva paznju i mnogo komentara, ali tako je kod skoro svake kampanje kada je u pitanju najmocnija drzava na svetu. Potpuno razumljivo da se prati, komentarise i ima navijacke logike, kod nas jos i najvise s obzirom na istorijat imena Klinton na nasim prostorima.


Lozi se masa kod nas, zar ne vidis. Tramp je Slobo Milosevic, Radovan Karadzic, svo zlo obog sveta protiv kog se moramo udruziti skladnno i izneti podrsku te gospodje koja ima par gafova ali nista strasno.

apacherosepeacock

(svi mi koji nemamo bas nikakav uticaj, glasacko pravo tamo, samo komentarisemo, meni je interesantniji podatak sto je Marko pominjao - borba za kongres, gde se zaista nesto odlucuje, mnogo vise nego figuriranje na predsednickom mestu)


Pa nije bas tako. Iako kongres ima znacajna ovlascenja, ima ih i predsednik. Njihov sistem je dominantno predsednicki.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:30 10.10.2016

Re: I podilazi me jeza (nista manja:)

tess
Sis, je l' gle'aš fuzbal neki, il' samo ovu psihostrašnu fotku ćeraš?!

Srdž, osjetljiv si? - m?


uvijek šutim...



nego, Alse, jebeš Amere, sada sam pričao sa šeficom udruženja roditelja, neka cica Banjalučanko-Novosađanka. dedlajn za odluku o subvencijama je bio 7.10. a ja jutros zvao Gracku Upravu, i niko ništa ne zna. spremaj se za rat, Grad je dobio od Ministarstva Odbrane opreme u vidu dva bacača šok-bombi i jedan transporter za razbijanje protesta, ali mi imamo izraelsku tehnologiju borbe prsa-u-prsa.

alselone alselone 11:45 10.10.2016

Re: I podilazi me jeza (nista manja:)

sada sam pričao sa šeficom udruženja roditelja, neka cica Banjalučanko-Novosađanka. dedlajn za odluku o subvencijama je bio 7.10. a ja jutros zvao Gracku Upravu, i niko ništa ne zna.


Kakav je to šljam, to je strašno. Znam da je 7. bio rok, baš smo jutros pričali. Nadam se iskreno da će biti vrlo brzo inače...
anonymous anonymous 13:45 10.10.2016

Re: ..


alselone
И оно што ми још упада у очи су њихове године. Хилари 68, Трамп 70. Еј, бре! Они треба наредних 5 година да раде по 16 сати дневно, да три пута у току дана лете авионом, устају ноћу да решавају кризе, и тако даље. Па ди ће то баба и деда од по преко 70 година да раде.

Хилари укупно потрошила преко пола милијарде долара на кампању. Еј, бре, која је то лова!!!

Пола милијарде и једва ће је направити довољно добром да победи страшило са фризуром кукуруза, теном бундеве и ставовима оног сеље из Симпсона који држи травку у устима.


Опис за медаљу !

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:23 10.10.2016

Re: I podilazi me jeza (nista manja:)

alselone


Kakav je to šljam, to je strašno. Znam da je 7. bio rok, baš smo jutros pričali. Nadam se iskreno da će biti vrlo brzo inače...


inače, ništa, ubijeni su ljudi u pojam. oni koji imaju para ne žele da se solidarišu s ovima koji nemaju, ili neće da se solidarišu jer su uhlebljeni upravo u takvom režimu, ovi koji nemaju su deprimirani, i tako, bagri polazi za rukom da zavlači hiljade ljudi, nekažnjeno.
bene_geserit bene_geserit 17:17 10.10.2016

Re: I podilazi me jeza (nista manja:)

Srđan Fuchs
Bene mal'ne se ne potuče s Delijama Sever - iako bismo ga ispeglali, ali ono, puštamo dečka da se loži, slobodne reči radi.

Dobro ti ovo, "ja i delije sever" bi ga ispeglali.
Zasto li mi deluje da bi ti, bez delija sever, popio batine od moje 12-disnje cerke, ako bi je dovoljno iznervirao.
marco_de.manccini marco_de.manccini 02:03 11.10.2016

Re: I podilazi me jeza (nista manja:)

Marco, kako tamo objašnjavate da, evo, i u drugom skupu snap-polls posle debate ne može da se nađe ni jedan gde ona vodi - tj verovatno ih ima nego ja, nasumičnim pregledom, nikako da naletim na jedan gde ona vodi?!

A, ti to mnogo ozbiljno analiziraš, snap-polls, grafikoni, ovo-ono, ja to ne znam ništa, lepo pogledam vesti i šta mi tamo kažu tako mislim.

Ali kad smo kod "kako tamo objašnjavate", kako tamo objašnjavate to da ni republikanac sa trenutno najvišom funkcijom u USA, Pol Rajan (odmah posle Bajdena na "nedajbože" listi za Predsednika), izgleda nije video te ankete na Buzzfeed i danas je izjavio, manje-više, da od danas Tramp može da se nosi.

On mora da gleda ove kumulativne ankete na 538.
jasnaz jasnaz 15:38 09.10.2016

! Bozo !



(...a mislim se u sebi: ma jedi bre...)
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:32 09.10.2016

Re: ! Bozo !

jasnaz


(...a mislim se u sebi: ma jedi bre...)


Au, koji rant. (De Niro)
Da, tako glasa Holivud.


.
alselone alselone 17:16 09.10.2016

Izgleda da je Kilarica

malo prodavala oruzje ISIS-u pa onda malo lagala pod zakletvom kad su je uhvatili u tome. Sva sreca pa je Putin pokro mejlove i preko Srba dostavio tu indormaciju Asazu koji je to objavio.

Baba je zlikovac par ekselans.
silver silver 18:46 09.10.2016

Jedan trol

za koji se izvinjavam domaćinu



John Lennon, born 09 Oct 1940

jasnaz jasnaz 20:38 09.10.2016

: Jedan pa-i-nije-trol

silver
za koji se izvinjavam domaćinu

John Lennon, born 09 Oct 1940



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:49 09.10.2016

Re: Jedan trol

silver
za koji se izvinjavam domaćinu



John Lennon, born 09 Oct 1940



Silver, zvana lahor nežnosti u ludačkom vremenu.

apostata apostata 19:06 09.10.2016

Problem

Molim domaćina da mi oprosti, ali pojavalo mi se neko njesra pa ako može neko da pomogne.



To se pojavi kada kliknem na ono b92 blog u vrhu strane.
Da nema ono:

Najnovije
Najčitanije
Komentari
Preporuke

ne bih na blog mogao ući nikako (kliknem na najnovije).

Hvala unaprijed.

apacherosepeacock apacherosepeacock 19:29 09.10.2016

Re: Problem

I meni..

Pa idem peske, ukucam blog koji me zanima pa citam.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:25 10.10.2016

Re: Problem

apostata




To se pojavi kada kliknem na ono b92 blog u vrhu strane.
Da nema ono:

Najnovije
Najčitanije
Komentari
Preporuke

ne bih na blog mogao ući nikako (kliknem na najnovije).

Hvala unaprijed.



nе da vam fašizam više ni da blogujete kao sav pristojan svet.
tsunade tsunade 20:15 09.10.2016

i mene

dira. u žicu. volim ovakve blogove.

there is one thing that stands out as true, and that is love .


da. ljubav je toliko širok pojam da može da se tumači i kao budalaština i kao jedina prava, realna stvar u životu. iz ljubavi se radjaju dobra dela, to je mit oko kojeg imamo planetarni konsenzus.
alselone alselone 20:52 09.10.2016

Re: i mene

da. ljubav je toliko širok pojam da može da se tumači i kao budalaština i kao jedina prava, realna stvar u životu. iz ljubavi se radjaju dobra dela, to je mit oko kojeg imamo planetarni konsenzus.

btw, ti ono bese za Hilari, i ne zato sto biras izmedju dva losa pa kao manje zlo filozofija nego zato sto mislis da je odlican kandidati?
G.Cross G.Cross 21:16 09.10.2016

Re: i mene

da. ljubav je toliko širok pojam



A koliko je sirok pojam Mrznja ili Destrukcija ?

Ako je ljubav toliko izraubovan pojam sta cini Mrznju i Destrukciju toliko novim i prijemcivim pojmom ?

tsunade tsunade 23:59 09.10.2016

Re: i mene

btw, ti ono bese za Hilari,


naravno za hilari. ali ne zato što mislim da je dobar kandidat. no, trenutno je najbolji. a trenutno je, zbog ove prostačine trumpa, stani pani momenat.
tsunade tsunade 00:04 10.10.2016

Re: i mene

A koliko je sirok pojam Mrznja ili Destrukcija ?


rekla bih isto tako široko, ali ništa dobro iz toga ne može da izadje. zato glasam za ljubav, da ne bude zabune.

Ako je ljubav toliko izraubovan pojam sta cini Mrznju i Destrukciju toliko novim i prijemcivim pojmom ?


ne znam oko te prijemčivosti... mislim, upravo sam sigurna jer sam videla primere mnogo puta, da mrak može da bude privlačniji od svetlosti... nekima je dan samo beo a noć obojena... ali ne i meni, tako da ne znam.
predatortz predatortz 09:06 10.10.2016

Re: i mene

tsunade
btw, ti ono bese za Hilari,


naravno za hilari. ali ne zato što mislim da je dobar kandidat. no, trenutno je najbolji. a trenutno je, zbog ove prostačine trumpa, stani pani momenat.


Mislim da grešiš. Hilari je pristojnija od Trampa, to ne sporim. No, njeni stavovi su prilično radikalniji i opasniji. Uz to, Tramp još nigde nije napravio neko globalno sranje. Killary, kao senatatorka, a docnije i kao US Secretary of State, pokazala je spremnost da podrži niz teških zločina. Od iraka, pa na dalje...
bene_geserit bene_geserit 09:35 10.10.2016

Re: i mene

tsunade
naravno za hilari. ali ne zato što mislim da je dobar kandidat. no, trenutno je najbolji. a trenutno je, zbog ove prostačine trumpa, stani pani momenat.

Postoje stvari koje su vazne i koje nisu. Prostacina Trampa to svakako nije. Ok, pokazuje da je tip seljak (u pezorativnom smislu), so what.

Ali npr. jedna od najvaznijh stvari koja se desava danas je situacija u Siriji.
Ako si gledala drugu debatu imala si prilike da vidis sta je Hilarin stav o tome - glavni "krivci" su rusi (koji su se umesali koliko godina posto je rat poceo? uspela je cak i da ih okrivi za izbeglice), pa onda Asad, pa Iran, a mozda bi se cak na kraju price, ako nadje vremena borila i protiv ISISa. Njena politka konfrotacije sa rusima moze da uvede svet u krizu slicnoj Kubanskoj kada nas nije mnogo delilo od unistenja.
Trampov stav je da se tamo treba boriti iskljucivo protiv ISISa, da "pobunjenici" (za koje niko ne moze da kaze ni ko su ni koju teritoriju drze niti da ih razdvoji od ISISa i al-kaide) su u sustini deo teorista i da treba saradjivati sa rusima na unistenju ISISa i da ne treba insistirati na svrgavanju Asada.

Meni je stav samo o ovom jednom pitanju dovoljan da znam sve sto treba da znam o oba kandidata.
tsunade tsunade 12:58 10.10.2016

Re: i mene

Tramp još nigde nije napravio neko globalno sranje.


tako se i hitler pojavio iz nekog rova, sa čistom biografijom (koju trump čaki i nema) i mozgom pomućenim od rasizma, ksenofobije dodajmo trumpu još i muški šovinizam i seksizam.

kakav crni predsednik i to, što reče condoleezza, in the greatest democracy on earth.
predatortz predatortz 13:02 10.10.2016

Re: i mene

tsunade
Tramp još nigde nije napravio neko globalno sranje.


tako se i hitler pojavio iz nekog rova, sa čistom biografijom (koju trump čaki i nema) i mozgom pomućenim od rasizma, ksenofobije dodajmo trumpu još i muški šovinizam i seksizam.

kakav crni predsednik i to, što reče condoleezza, in the greatest democracy on earth.


Govoriš o pretpostavci da bi Tramp činio zločine. Ja tebi govorim o činjeničnim zločinima koje je Killary već počinila.

tsunade tsunade 13:08 10.10.2016

Re: i mene

Njena politka konfrotacije sa rusima moze da uvede svet u krizu slicnoj Kubanskoj kada nas nije mnogo delilo od unistenja.


može ali i ne mora. razumem o čemu govoriš. ni ja ne volim a u ovom trenutku i ne kapiram baš najbolje to usiljeno ubacivanje rusa u američke javne teme... ali bih ipak pre volela da vidim nju nego njega u konfrontaciji sa bilo kim.
tsunade tsunade 13:14 10.10.2016

Re: i mene

Ja tebi govorim o činjeničnim zločinima koje je Killary već počinila.


da. samo što se to ne zove zločin nego spoljna politika.
šta ćeš, to je takav posao.
ni meni se ne dopada.
alselone alselone 13:25 10.10.2016

Re: i mene

da. samo što se to ne zove zločin nego spoljna politika.


Lagala je pod zakletvom. Je l' to dosta da bi se nazvalo zlocinom?
budjoni budjoni 13:40 10.10.2016

Re: i mene

valjda ce i manje grantova za kojekakve razvoje demokratija po dunjaluku biti ako tramp postane predsednik... pa jbg, onda ce tetke poput milicke morati negde drugo sponzora da traze ili motika, pa na njivu...
svarog svarog 15:33 10.10.2016

Re: i mene

valjda ce i manje grantova za kojekakve razvoje demokratija po dunjaluku biti ako tramp postane predsednik.


Otprilike to bi bilo to što se tiče navijačkih preferencija oko budućeg POTUS na ovim prostorima
tsunade tsunade 15:47 10.10.2016

Re: i mene

Je l' to dosta da bi se nazvalo zlocinom?


to nije zločin.
jeste krivično delo, ako joj se stavi na teret i dokaže pred sudom.
tsunade tsunade 15:49 10.10.2016

Re: i mene

onda ce tetke poput milicke morati negde drugo sponzora da traze ili motika, pa na njivu...


sa milićkom će sve biti ok.

ako tramp postane predsednik


a neće.
tess tess 17:34 10.10.2016

..

da. samo što se to ne zove zločin nego spoljna politika.
šta ćeš, to je takav posao.
ni meni se ne dopada.

alselone alselone 17:40 10.10.2016

Re: i mene

to nije zločin.
jeste krivično delo, ako joj se stavi na teret i dokaže pred sudom.


U čemu je razlika?
Zločin je svaki akt kojim se krži krivični zakon. "Krivično delo" i "zločin" su sinonimi.

Meni se čini da si se ti referencirala na neke specifične tipove zločina, pa misliš da samo oni postoje. Zločin je i lagati pod zakletvom.
alselone alselone 17:41 10.10.2016

Re: i mene

sa milićkom će sve biti ok.


Je l' zna da okopava kukuruz? Da ožulji ruke?
bene_geserit bene_geserit 18:15 10.10.2016

Re: i mene

tsunade
ni ja ne volim a u ovom trenutku i ne kapiram baš najbolje to usiljeno ubacivanje rusa u američke javne teme... ali bih ipak pre volela da vidim nju nego njega u konfrontaciji sa bilo kim.

Ono cime mediji jako dobro manipulisu su emocije - kada imas sve msm i socijalne medije udruzene protiv Trampa, nije tesko stvoriti sliku kakvu ti (verovatno) imas u glavi. Short temper u debati gde imas 2 minuta za odgovor ili kada saljes twitove ne moze da se projektuju na spoljnu politiku.

Ali mediji ne mogu da promene cinjenice (mogu da prave smoke&mirror, kao sto i rade, i da insistiraju na bullshit temama), a izolacionisticka vs. intervencionisticka spoljna politika je jasna kod oba kandidata.

Trampova kampanja je iskrena - tj. vrlo je direktan i konzistentan (svidjalo ti se njegovi stavovi ili ne).
Sa druge strane, Hillary je tipican politicar, medenog jezika a radi sve drugacije od onog sto prica.
"Privatni i javni stavovi" - dokumentovano jednu stvar prica u javnosti a druge stvari gura u realnosti.

"David Brooks, a columnist at the New York Times, wrote last year (about Hillary): “...she has been extremely quick to go into battle mode. When she is in that mode, the descriptions from people who know her are pretty much the same, crisis after crisis: hunkered down, steely, scornful and secretive.”

Usiljena konfrontacija sa rusima nije slucajna niti je u svrhe predsednicke kampanje, naprotiv konzistentna je vec godinama kod globalista.
Geo-strateski ciljevi se tu nisu promenili ko zna od kada - ne dozvoliti priblizavanje Rusije EU (tj. nemcima) po svaku cenu.
Borba oko Sirije je sa ciljem izgradnje tog gasovoda (nalaziste gasa ispod Crvenog mora izmedju Katara i Irana je ubedljivo najvece na svetu i mogu da ga eksplatisu obe zemlje; gasovod mora da prodje kroz Siriju jer nema gde drugo, tesko da moze ispod Sredozemnog mora - moze i kroz Iran ali to takodje nije opcija) ka EU koji bi eliminisao EU zavisnost od ruskog gasa.
Za ruse je to suvise opasno dugorocno i oni su, da citiram Hillary, "all in" sto se tice Sirije.

Problem je sto se opasnost od nuklearnog rata sada potcenjuje.
USA su, posle pobede u hladnom ratu i rasturanja SSSR-a, navikli da guraju ruse i okruzuju ih, i da ovi to prihvataju bez mnogo dzilitanja.
Iako clanci kao ovaj preuvelicavaju opasnost, u tome ima vise istine nego sto zelimo sebi da priznamo.
tsunade tsunade 19:02 10.10.2016

Re: i mene

Meni se čini da si se ti referencirala na neke specifične tipove zločina, pa misliš da samo oni postoje. Zločin je i lagati pod zakletvom.


ok. u pravu si... ali šta je laganje pod zakletvom u odnosu na 37 likvidacija koje su klintonovi naručili a kuriri (domaći, strani biraj) nas informišu?

Je l' zna da okopava kukuruz? Da ožulji ruke?


nabaviće od nato-a mehanizaciju. nokti ostaju nalakirani.
alselone alselone 19:37 10.10.2016

Re: i mene

ali šta je laganje pod zakletvom u odnosu na 37 likvidacija koje su klintonovi naručili a kuriri (domaći, strani biraj) nas informišu?


Ne kapiram šta kažeš, ali čisto da dodam da laganje pod zakletvom može da dovede do mnogo više ubistava nego na primer jedan tomahavk. Seti se samo šta je laganje o oružju za masovno uništenje uradilo od bliskog istoka.
blogovatelj blogovatelj 23:45 09.10.2016

Sakrij repike / Pošaljite komentar

Na blogu sam devet godina i tek sada vidim da u ovome "Sakrij repike / Pošaljite komentar" u prvom delu nema persiranja, a u drugom ima!

Da rezimiramo... Izbori u SAD su se sveli na to da narod SAD bira između zvečarke i pavijana.
Pametan čovek u takvom slušaju ostaje kod kuće.
Pajić i bene neserit se ne slažu sa mnom, oni će birati zvečarku i pavijana, respektivno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:32 10.10.2016

Re: Sakrij repike / Pošaljite komentar

blogovatelj
Na blogu sam devet godina i tek sada vidim da u ovome "Sakrij repike / Pošaljite komentar" u prvom delu nema persiranja, a u drugom ima!



blogi, ne znam za Amere, daleko im lepa kuća, al' izvini što ti se obraćam pošto smo se dogovorili da više nikada ne prozborimo ni reč, no pada mi na "pamet" - u prvom slučaju, "sakrij replike" će upotrebiti ljudi čije osnovno svojstvo je fašisoidno, da precrtaju, uklone, ne vide... pa pošto su fašisti već po sredi, slobodarsko rukovodstvo bloga (Rean Nimattor) im ne persira; a pošto je u drugom slučaju reč o antifama, o ljudima koji će uprkos svemu uputiti komentar, njih poštuje i persira im?!
G.Cross G.Cross 15:30 10.10.2016

Kisa

anonymous anonymous 15:34 10.10.2016

Re: Kisa


G.Cross
16:30 10.10.2016 / *novo
Kisa


Не знам одакле си скинуо фото, али се мени чини да на првој фото не пада киша.

Фотошоп ?
milojep milojep 17:24 10.10.2016

Re: Kisa



blogovatelj blogovatelj 20:22 10.10.2016

Re: Kisa

Re: Kisa


anonymous anonymous 20:41 10.10.2016

Било ко да победи, ипак ......

...Американци - губе.




Сви они који гласају за Хилари гласају за :

1.......
2.......
3.......
anonymous anonymous 21:48 10.10.2016

Re: Било ко да победи, ипак ......

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana