Budućnost| Društvo| Planeta

KRAJ POLITIKE I VEROVATNO MNOGO JOŠ TOGA

G.Cross RSS / 06.10.2016. u 21:10

 

Čitam posle skoro četrdeset godina , iz nekih sasvim ličnih razloga, Bekstvo od Slobode , Eriha Froma.

Znam da ga mnogi ne vole ali meni “dira žicu”.


I kako čitam već te davno zaboravljene stranice, sa užasom shvatam koliko živimo u sličnom svetu o kome je Erih pisao i na koji je upozoravao.

I podilazi me jeza.


I onda kao neki makabr šlag na torti vidim ovaj klip danas, verovatno , budućeg predsednika USA.



Šta reći ?


Beznadje radja nasilje. Osećaj da nema nade, da nema smisla, i da svemu tome nema kraja.

Bog je star i umoran.

 

“Amid that chaos of illusions in which we are cast headlong, there is one thing that stands out as true, and that is love . All the rest is nothingness, an empty void. We peer down into huge dark abyss. And we are afraid.”

Julian Green , iz knjige Bekstvo od Slobode, Eriha Froma.




Komentari (248)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:23 08.10.2016

Re: Tramp

Tес, систа, отворио сам у крупном плану, одличне су илустрације, линчовске онако!
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:43 08.10.2016

Re: Tramp

anonymous
milojep
bene_geserit


U pravu si 100%


U pravu si 200 %


Evo, da mu ja dam 300% i da se više ne muči ovde sa mnom. A i vi, ostali.
blogovatelj blogovatelj 23:45 08.10.2016

Re: Tramp

aljda bi te, nakon prvobitnog oduševljenja, interesovalo kako on to misli da sprovede, ne? Eto, to me je interesovalo da čujem.


Pa jebote kako? Kao da nikada nisi čuo Trampa?! Napraviće Meksički zid, udariće embargo Kini, to su mu priče, valjda za toliko znaš, šta koji moj mene pitaš?! Averidž Džo želi laka rešenja teških problema. Nema on dovoljno sive mase da danima razmatra tematiku. Vidi da isto šljaka kao i pre trideset godina, a tada je imao, sad nema. Neko je stvar sjebao, to je logično.
To ti je isto kao kad Omega i ostali fašisti misle da ako pobiju Rotšilde da će svet biti bolje mesto.
bene_geserit bene_geserit 01:04 09.10.2016

Re: ..

tess
I, da skratim, za Michelle Obama odavno govorim da je inteligentnija od muža, za nju bih glasala - supruga Klintonova je veća bizarnost američke politike od pajaca sa gospođom Slovenkom..

Kakva je ovo opsesia dinastijama u USA politici, Kenedijevi, Busevi, Klintonovi, i evo sad zagovaraju i Obame? Jesam li ja jedini da me to potseca na vreme aristokratije i koji misli da je to nespojivo sa modernom demokratijom?
A da ne pominjem opsesiju advokatima, koji procenat americkih predsednika su bili lawyers? Jel ima ijedan da je valjao?
bene_geserit bene_geserit 01:49 09.10.2016

Re: Tramp

srdjan.pajic
ne trebe meni da ostavljaš na analizu, ovo u zagradi je ono što i ja uglavnom mislim, i to nema nikakve veze sa bojom kože. A to da su Crnci glupavi i lenji, pa zato tako i žive, to je bio tvoj argument (i ne samo tvoj). A ja sigurno neću naći studiju koja dokazuje suprotno, jer se takvim rasističkim studijama niko ne bavi već više od pola veka.

Pajicu, evo ti hronologija odozgo:
- prvo si uveo temu koja nema veze sa temom bloga (parafraziram: takvi su Trampovci, neko okaci nesto na Fejzbuku i oni ponavljaju ... tako si kacio o crncima da je 90+% black-o-black crimes - i jos dodas nesto sto ja nisam nikad rekao/citirao)
- ja ti lepo nadjem statistiku da je taj prvi deo istina
- onda ti kazes, ali nisi rekao da i 84% je white-on-white crime i da to kao znaci da su crnci krimogeni i opet dodas nesto sto ja nisam rekao da je to mozda zbog genetike; takodje otvoris novu temu o IQu crnaca u odnosu na belce
- ja ti lepo opet okacim statistiku iz FBI-a (da ne bude da je neko okacio na Facebook-u, mada i nemam nalog na Facebook-u) da crnci jesu krimogeni i izvrese ~9x vise ubistava od belaca, a tvojim insinuacija odbijem da se bavim i kazem ostavljam tebi da se time bavis
- ti se onda slozis da crnci jesu krimogeni, ali kazes da to nije zbog boje koze, onda kazes omasio si sustinu i takvim rasistickim studijama se niko ne bavi vise od pola veka (o temi koju si ti pokrenuo a ja odbio da komentarisem o tome), u cilju valjda diskvalifikacije sagovornika

Dakle ako uvedes temu onda se njom i bavi, a ne uvedes temu samo da bi rekao da je rasisticka i da se time niko ne bavi.

A ako vec hoces, nijedna tema nije tabu.
Ako sve grupe (i jevreji, kinezi, belci, latino, crnci) imaju isti IQ, zbog cega onda postoje minority kvote?
Meni je cela tema generalno interesantna jedino iz tog razloga - sto deca treba za koju godinu da mi upisu fakultete. Svaki put kada se mesto na fakultetu otme detetu koje je to zasluzilo inteligencijom/vrednocom/trudom i dodeli detetu koje ima rezultate za jednu standardnu devijaciju losije, onda je to zlocin.
Mada ne sumnjam da vama demokratama to ne smeta, jbga kada vam ne smeta sto je zvezda DPa Elizabeth Warren (aka Pokahontas) lagala da joj je cuckun-cukun deda indijanac (a belja je od kraljice Elizabete) da bi dobila profesorsko mesto na nekoliko fakulteta na minority kvotu a na kraju i na Harwardu, sto bi vam ovo smetalo (a i da stvarno ima 1/32 indijanske krvi samo bolesnim mozgovima bi to bio razlog da jos se udeli mesto profesora oteto nekome ko je to stvarno zasluzio).
bene_geserit bene_geserit 02:15 09.10.2016

Re: ..

Srđan Fuchs
Comrad Srle Pajič kaže da su bolje demokrate, Herr Bene Francisco Franco Bahamonde kaže da su bolji fašist... o-ovaj, republikanci, ... bilo da dođu kvazi-demokrate, bilo kjukluksisti na vlast u USA.

Za jevreja 2 standardne devijacije glupljeg od proseka plemena mu: republikanska stranka mi je skoro isto gadna kao demokratska, vec decenijama je u rukama globalsta i to sa klasicnim konzervatizmom veze nema.
Uostalom Bush je endorsovao Hillary a ne Trump-a (istina nezvanicno, zvanicno ne daje glasa od sebe), braca Koch (proglasavani za djavole licno od strane liberala na proslim izborima - sada su valjda OK jer su protiv Trampa) takodje.
tess tess 05:20 09.10.2016

Re: ..

Kakva je ovo opsesia dinastijama u USA politici, Kenedijevi, Busevi, Klintonovi, i evo sad zagovaraju i Obame? Jesam li ja jedini da me to potseca na vreme aristokratije i koji misli da je to nespojivo sa modernom demokratijom?

tess tess 05:23 09.10.2016

Re: ..

mesan mesan 08:34 09.10.2016

Re: Tramp

bene_geserit
Ako sve grupe (i jevreji, kinezi, belci, latino, crnci) imaju isti IQ, zbog cega onda postoje minority kvote?
Tvoja pisanija obično zvuče kao libertarijanska propaganda, vrlo blago začnjena white-trash senzibilitetom i umišljenim razbijanjem tabua.

Međutim ti u stvari pišeš totalno debilne stvari. Besmislene, "not even wrong", van konteksta, bljuvotine razuma motivisane ko-zna-kakvim bazičnim frustracijama.

Čisto da znaš da sam te čitao ponekad a od sad ću minimalno (komentari <50 reči), i da ti treba ozbiljna pomoć ako misliš da vodiš smislenu diskusiju o SAD društvu.
bene_geserit bene_geserit 09:27 09.10.2016

Re: Tramp

mesan

odjebi
(jel bilo dovoljno kratko da bude vredno tvog citanja?)
mesan mesan 11:02 09.10.2016

Re: Tramp

bene_geserit
Ako sve grupe (i jevreji, kinezi, belci, latino, crnci) imaju isti IQ, zbog cega onda postoje minority kvote?

Stidi se, nemaš pojma o istoriji i politici pa pišeš da za crnce postoji affirmative action jednostavno jer su prirodno tupavi.
I to ti kažem bez obzira na sve teoretske i praktične nemogućnosti i nesavršenosti pokušaja ispravljanja posledica viševekovnog sistematskog ugnjetavanja zajednice crnaca u SAD.

Nakon što su ti se otvorile oči neverovatnim sloganskim istinama sa Fox news i sličnih, pa si provežbao jednu vijugu na pogrešno povezivanje internet članaka, izbio jedan od preostala tri zuba i odradio incestoidne radnje, idi sad po pivo pa nastavi da vičeš "stupid niggas took mah jooob".
tess tess 15:24 09.10.2016

..

tess tess 15:29 09.10.2016

..

Nego, kad smo kod jeze - vidim da se i Hilarine ženturače na blogu ježe - e, ugledam sinoć ove slike i provedem danas koji minut, i sat, čitajući šta se dešavalo u Ruandi.

Pa - svašta pišu. Kažu da nisu čista francuska posla. - il?








bene_geserit bene_geserit 19:26 09.10.2016

Re: Tramp

mesan
Stidi se, nemaš pojma o istoriji i politici pa pišeš da za crnce postoji affirmative action jednostavno jer su prirodno tupavi.
I to ti kažem bez obzira na sve teoretske i praktične nemogućnosti i nesavršenosti pokušaja ispravljanja posledica viševekovnog sistematskog ugnjetavanja zajednice crnaca u SAD.

Jel vama komunjarama normalan nacin diskusije da stavljate drugima u usta ono sto nisu rekli? Prvo Pajic sad i ti.

Ja se uopste nisam upustao u to da li je IQ razlika genetska ili ne.
Ako se dva coveka rode isto inteligentni i onda jedan cita, usavrsava se, baca akcenat na skolu a drugi gleda reality show-ove, igra basket, zajebava se sa bandom ispred kuce sve vreme kada dodju do 18-te godine svakako im IQ nece biti ni blizu slican. Ako jedan ima pristup kvalitetnoj ishrani, dobroj higijeni i zdravstvu a drugi nema dovoljno joda ili necega drugog u ishrani, izlozen je mnogo vise raznim bakterijama i virusima i zdravstvena zastita koju ima nije bas neka, opet IQ moze da bude jako razlicit.

To da postoje IQ razlike medju razlicitim grupama je cinjenica.
Samo postojanje minority kvota je potvrda toga.
Procenat jevreja i kineza koji upisu ozbiljne skole je daleko veci od % te populacije u stanovnistvu (i to vise od 4x). Ako nema razlike u IQu objasni onda kako je to moguce.

A za razliku od srpskog drustva koje se recimo problemom prava roma prakticno ne bavi, americko drustvo se problemima crnaca itekako bavi. Predsednik drzave je crnac, komandant vojske je bio crnac, ako gledas TV (makar je tako bilo dok nisam odjavio kablovsku pre dosta godina) uvek je poneki voditelj programa crnac, crnaca ima solidan % (sasvim sigurno dosta manji od 13%, ali ipak) medju lekarima, hirurzima, profesorima, ... Ako u Google-u otkucas "american inventors" ili "american mathematicians" videces da crnci dominiraju medju matematicarima i pronalazacima (ako verujes u ono sto Google kaze).

Tako da kretenu, odjebi i idi bavi se pravima roma u zemlji gde zivis. Jer je Srbija sto se toga tice tamo gde je USA bila 1970-te.
tsunade tsunade 20:20 09.10.2016

Re: Tramp

Svaki lekar će vam potvrditi da bolesnici koji naslućuju svoj kraj znaju da budu veoma nezgodni, da se upiru da ljudima zagorčaju život.


nema sumnje da medju lekarima ima teških budala, kao i medju novinarima i drugima... ali baš svaki lekar... nisi malo preterao?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:36 09.10.2016

Re: ..

bene_geserit

Za jevreja 2 standardne devijacije glupljeg od proseka plemena mu:

ne mogu da se zabavljam tvojim glupošćima pošto je srbija solidna protiv austrije. i ne smaraj me s jevrejima više, da te ne bih terao da mi ljubiš ruku kada ateriraš u BG.
blogovatelj blogovatelj 23:42 09.10.2016

Re: Tramp

Ako se dva coveka rode isto inteligentni i onda jedan cita, usavrsava se, baca akcenat na skolu a drugi gleda reality show-ove, igra basket, zajebava se sa bandom ispred kuce sve vreme kada dodju do 18-te godine svakako im IQ nece biti ni blizu slican.


Ova rečenica meni govori jedno i samo jedno.
Ti ili ne znaš šta je definicija IQ-a, ili si fašističko govedo, ili i jedno i drugo.
Mislim da su u pitanju oba.
IQ se definiše za uzrast dece do 12 godina, ukoliko je malo niži do 14. i sve posle toga bude učenje, ne inteligencija. Kod bistre dece učenje nastupi mnogo pre dvanaeste godine.
Serem ti se u ogavne fašističke pretpostavke, pravo si naci govedo pomoravskog tipa. Crnci gledaju rialiti, igraju basket, a bela stoka iz bajbl belta ne gleda rialiti i ne igra bejzbol?
bene_geserit bene_geserit 03:55 10.10.2016

Re: Tramp

blogovatelj
Crnci gledaju rialiti, igraju basket, a bela stoka iz bajbl belta ne gleda rialiti i ne igra bejzbol?

Majmuncino glupa, nauci da citas i probaj da upotrebis mozak da razumes sta pise. Tebi su verovatno odlozili merenje IQa do 35-te sa nadom da ce ipak da dostigne nivo lemura.

I ako vec diskutujes o temi probaj da das i neki doprinos tipa:
- mislis da nema razlike u IQu izmedju razlicitih grupa ljudi, i onda to lepo obrazlozis (npr. taj period ucenja posle formiranja je razlicit kod crnaca, kineza, jevreja pa su i rezultati kada treba da upisu fakultet razlicitu pa su minority kvote potrebne itd. - naravno ako je period posle ~12-te godine razlicit zbog socio-ekonomskih faktora logicno je da je i period pre ~12-te razlicit)
- mislis da ima razlike u IQu ali tu genetika nema uticaja vec uslovi i nacin zivota (do formiranja) gde su crnci ugrozeni usled dugogodisnjeg zlostavljanja pa su potreben korekcije drzave da se njihov polozaj poboljsa
-mislis ne samo da nema razlike u IQu nego i u rezultatima kada deca upisuju fakultete, minority kvote ne postoje, a razlika u rezultatima izmedju recimo kineza i crnaca je zabluda

Ali posto ti evidentno ne zelis da diskutujes o temi koju je Pajtic ubacio, vec da delis etikete, odjebi kao i onaj mesan.
anonymous anonymous 04:44 10.10.2016

Re: Tramp

IQ se definiše za uzrast dece do 12 godina, ukoliko je malo niži do 14. i sve posle toga bude učenje, ne inteligencija. Kod bistre dece učenje nastupi mnogo pre dvanaeste godine.
Serem ti se u ogavne fašističke pretpostavke, pravo si naci govedo pomoravskog tipa. Crnci gledaju rialiti, igraju basket, a bela stoka iz bajbl belta ne gleda rialiti i ne igra bejzbol?


Majmuncino glupa, nauci da citas i probaj da upotrebis mozak da razumes sta pise.


posto ti evidentno ne zelis da diskutujes o temi koju je Pajtic ubacio, vec da delis etikete, odjebi kao i onaj mesan.


Неподношљива лакоћа самоуверености у своје некада научене лекције, уз олако етикетирање не води дијалогу.

Мој прилог дискусији - упућивање на Хауарда Гарднера и његов појам вишеструке интелигенције.

или презентацију

Елем,с обзиром на став да је "Интелигенција један вид прилагођавања организма околини, а основна функција тог прилагођавања је успостављање равнотеже између живог бића и околине” , закључио бих да смо сви генерално - неинтелигентни.
princi princi 14:29 10.10.2016

Re: Tramp

mesan
bene_geserit
Ako sve grupe (i jevreji, kinezi, belci, latino, crnci) imaju isti IQ, zbog cega onda postoje minority kvote?
Tvoja pisanija obično zvuče kao libertarijanska propaganda, vrlo blago začnjena white-trash senzibilitetom i umišljenim razbijanjem tabua.

Međutim ti u stvari pišeš totalno debilne stvari. Besmislene, "not even wrong", van konteksta, bljuvotine razuma motivisane ko-zna-kakvim bazičnim frustracijama.

Čisto da znaš da sam te čitao ponekad a od sad ću minimalno (komentari <50 reči), i da ti treba ozbiljna pomoć ako misliš da vodiš smislenu diskusiju o SAD društvu.

Dečko je white, trailer trash potkopaoničke provenijencije. Završio neki ETF, obreo se tamo, u toj USA, ali totalna budalčina i idiot. Jedan od onih funkcionalno nepismenih idiota kojima daš 2 cifre i oni oko toga naprave neku priču, ali priču koja je totalno idiotska, koja jedino i može da izađe iz jedne primitivne, zatucane i zaostale glave. I to onda naziva nekakvom konzervativnošću. Pajić je makar samo dosadan (doduše, baš smorno dosadan), a ovaj je i idiot i dosadan. Ima tih antivaxxera, anti-GMO, antiovo, antiono, conspiracy putinovaca, patoloških lažova i licemera koliko hoćeš na blogu.
blogovatelj blogovatelj 20:18 10.10.2016

Re: Tramp

Ali posto ti evidentno ne zelis da diskutujes o temi koju je Pajtic ubacio, vec da delis etikete, odjebi kao i onaj mesan.


Šta nam se Giga Moravac uvredio jebote!
Mnogo ti glup način na koji lečiš praziluk u bulji, neko je to morao da ti kaže.
bene_geserit bene_geserit 04:22 11.10.2016

Re: Tramp

Stigao je i princi. Sine koji mob mentality.
Koliko poremecen treba da budes da se u diskusiju ukljucis nepozvan ovakvim komentarima:
mesan
Nakon što su ti se otvorile oči neverovatnim sloganskim istinama sa Fox news i sličnih, pa si provežbao jednu vijugu na pogrešno povezivanje internet članaka, izbio jedan od preostala tri zuba i odradio incestoidne radnje, idi sad po pivo pa nastavi da vičeš "stupid niggas took mah jooob".

princi
Dečko je white, trailer trash potkopaoničke provenijencije. Završio neki ETF, obreo se tamo, u toj USA, ali totalna budalčina i idiot. Jedan od onih funkcionalno nepismenih idiota kojima daš 2 cifre i oni oko toga naprave neku priču, ali priču koja je totalno idiotska, koja jedino i može da izađe iz jedne primitivne, zatucane i zaostale glave.

blogovatelj
pravo si naci govedo pomoravskog tipa.


Toliki nivo sociopatije potice ili od maltretiranja u porodici, od toga da je lokalna banda uvezbavala sutku na tebi, ili da te zena tuce oklagijom (u princijevom slucaju nigerijac sa necim slicnog oblika, ali on to ionako voli), ili najverovatnije sve 3 stvari zajedno.
Gojko sisa do Gojka sise.
Skriveni iza anonimnosti interneta lece frustracije iz detinjstva blogovskim toplim zecom. U pravom zivotu pickice.
Jedni od onih kada vide da rulja sutira nekog priskoce da pomognu da ga isutiraju sto bolje.

Onaj Srdjan, makar lepo nazove stvari pravim imenom - isti mentalitet ko Dileje Sever.
Srđan Fuchs
Bene mal'ne se ne potuče s Delijama Sever - iako bismo ga ispeglali, ali ono, puštamo dečka da se loži, slobodne reči radi
anonymous anonymous 11:34 11.10.2016

Re: Tramp

emsiemsi
G.Cross
srdjan.pajic
Je zreo za Lazu.


Ne brine mene Tramp koliko oni koji veruju da on treba da bude Predsednik.

Мене више брину они који мисле да је битно ко ће бити амерички председник.


Мудро збориш.
urbana_gerila urbana_gerila 14:11 11.10.2016

Re: Tramp

anonymous
emsiemsi
G.Cross
srdjan.pajic
Je zreo za Lazu.


Ne brine mene Tramp koliko oni koji veruju da on treba da bude Predsednik.

Мене више брину они који мисле да је битно ко ће бити амерички председник.


Мудро збориш.


na stranu to što si "mudro" i čarlija stavio u istu rečenicu, koji si, onda, kurac zapenio ako je svejedno?
blogovatelj blogovatelj 03:52 12.10.2016

Re: Tramp

Skriveni iza anonimnosti interneta lece frustracije iz detinjstva blogovskim toplim zecom. U pravom zivotu pickice.


Više puta sam ovde po blogovima rekao kako se zovem i prezivam.
Da ponovim.
Mirko Simidžija. Kitchener, ON.
A ti, pičko? Imaš ti ime i prezime?
jinks jinks 07:03 07.10.2016

...

Ima priča da je g. Tramp samo N-ti u nizu onih koji predstavljaju merilo nesavršenosti US sistema, odnosno ovaploćenje mnogih od njihovih slabosti.

Kao što su i neki drugi političari u nekim drugim zemljama na sličan način dolazili u prvi plan. I pobeđivali zato što je sve ono što je inače u tim sistemima bilo loše došlo na naplatu. Toga je izgleda uvek bilo i uvek će biti.

Da ne pominjem neke primere iz naše bliže prošlosti.

Beznadje radja nasilje. Osećaj da nema nade, da nema smisla, i da svemu tome nema kraja. Bog je star i umoran.

I ipak, možda na kraju i ima nade i smisla, i teško da je neko star i umoran ... Opet, za treće ste po svoj prilici i u pravu - ljudskoj sujeti, pohlepi i gl....ti stvarno nema kraja, gde za to na kraju i nije u redu kriviti ikog drugog do te ljude same.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:17 08.10.2016

Re: ...

jinks
Ima priča da je g. Tramp samo N-ti u nizu onih koji predstavljaju merilo nesavršenosti US sistema, odnosno ovaploćenje mnogih od njihovih slabosti.



B. Bog je star i umoran.



Bog sam ja - tek sam sada ovo primetio, Serge, je l' te nije ucio deda, ravi, da ne projektujes sebe u Bozidara?
anonymous anonymous 07:53 07.10.2016

Идеализована слика АмериКККе......






...коју неки од блогера још увек имају у својим главама одавно не одговара реалности.

Кенеди је био последњи Председник који је отеловљавао Америку која је била вредна поштовања.

tasadebeli tasadebeli 08:00 07.10.2016

Re: Идеализована слика АмериКККе......

alselone

Nego meni samo cudno, posto Trampa podrzavaju samo Srbi i Putin, kako on dodje dovde jbt. je l' to samo Rusi i Cikago glasaju za njega?




Нас и Руса 300 милиона?


anonymous


Кенеди је био последњи Председник који је отеловљавао Америку која је била вредна поштовања.













myredneckself myredneckself 10:53 07.10.2016

Re: Идеализована слика АмериКККе......

anonymous
Идеализована слика АмериКККе......

Misliš, ovo je kraj Amerike kakvu smo voleli, tipa, i srušiše se lepi snovi moji?
Da li se ovaj čovek totalno odlepio od ljudskog roda, zvati na smrt bolesne ljude da glasaju za tebe, ovako, može li niže?!
Eto, može.
Došlo vreme da i oni biraju između dva zla.
milojep milojep 15:09 07.10.2016

Re: Идеализована слика АмериКККе......

Кенеди је био последњи Председник који је отеловљавао Америку која је била вредна поштовања.


Ma šipak! Od Huvera nema Amerike.
Ovih dana se provlači Kenedijev govor o kobojagi tajnim organizacijama i društvima. Nađem vreme (oko pola sata) da ga preslušam a ono uvijena priča oko cenzure u medijima. On jedno vrlo kratko vreme pomene kako tajne organizacije nisu dobre samo da bi poentirao na priči da ne treba sve ni da bude javno. Pa kako strani(čitaj ruski) špijuni ne moraju ni da rade svoj posao nego otvore novine i pročitaju šta ih zanima! To je on u stvari kritikovao i pozivao da se ponašaju kao u ratu jer u nekoj formi i jesu (njegove reči). Ako je njega neko skembo onda je to zbog onog' srebrnog dolara a ne zbog centara moći iz senke koje je hteo da otkrije...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:15 08.10.2016

Re: Идеализована слика АмериКККе......

Нас и Руса 300 милиона?

Taso, da li Ti stvarno, ali stvarno veruješ da su nam Rusi saveznici?

Potkrepljeno primerima zarada koje ostvaruju našu stručnjaci u NIS-u i Srbijagasu?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:28 08.10.2016

Re: Идеализована слика АмериКККе......

milojep


Ma šipak! Od Huvera nema Amerike.
Ovih dana se provlači Kenedijev govor o kobojagi tajnim organizacijama i društvima. Nađem vreme (oko pola sata) da ga preslušam a ono uvijena priča oko cenzure u medijima. On jedno vrlo kratko vreme pomene kako tajne organizacije nisu dobre samo da bi poentirao na priči da ne treba sve ni da bude javno. Pa kako strani(čitaj ruski) špijuni ne moraju ni da rade svoj posao nego otvore novine i pročitaju šta ih zanima! To je on u stvari kritikovao i pozivao da se ponašaju kao u ratu jer u nekoj formi i jesu (njegove reči). Ako je njega neko skembo onda je to zbog onog' srebrnog dolara a ne zbog centara moći iz senke koje je hteo da otkrije...


ali zato ima Rusije, koju će nam, eto, SRS, DSS i Dveri, sticajem okolnosti, eto, četnici koje je napravila komunistička Udba ali barem četnici na papiru!; predstaviti u punom sjaju. tako ćemo i dalje nastaviti da budemo robovi, ali ćemo barem biti robovi punog srca, jer ćemo robovati našoj voljenoj braći Slovenima.

neverovatno koliko se antiamerički sentiment provlači kroz srpsku kolektivnu besvest, pa decenijama već.
milojep milojep 14:50 08.10.2016

Re: Идеализована слика АмериКККе......

Srđan Fuchs
milojep


Ma šipak! Od Huvera nema Amerike.
Ovih dana se provlači Kenedijev govor o kobojagi tajnim organizacijama i društvima. Nađem vreme (oko pola sata) da ga preslušam a ono uvijena priča oko cenzure u medijima. On jedno vrlo kratko vreme pomene kako tajne organizacije nisu dobre samo da bi poentirao na priči da ne treba sve ni da bude javno. Pa kako strani(čitaj ruski) špijuni ne moraju ni da rade svoj posao nego otvore novine i pročitaju šta ih zanima! To je on u stvari kritikovao i pozivao da se ponašaju kao u ratu jer u nekoj formi i jesu (njegove reči). Ako je njega neko skembo onda je to zbog onog' srebrnog dolara a ne zbog centara moći iz senke koje je hteo da otkrije...


ali zato ima Rusije, koju će nam, eto, SRS, DSS i Dveri, sticajem okolnosti, eto, četnici koje je napravila komunistička Udba ali barem četnici na papiru!; predstaviti u punom sjaju. tako ćemo i dalje nastaviti da budemo robovi, ali ćemo barem biti robovi punog srca, jer ćemo robovati našoj voljenoj braći Slovenima.

neverovatno koliko se antiamerički sentiment provlači kroz srpsku kolektivnu besvest, pa decenijama već.


Ko uopšte priča o nekakvom sentimentu. I ko uopšte priča o Rusima? Priča se o jednoj državi koja kroz modernu istoriju svoj prosperitet gradi na krvlju drugih. Možda ta Amerika brani 'tvoje' ali mene je bombardovala i konstantno me pljačka direktno ili indirektno.


krkar krkar 17:29 08.10.2016

Re: Идеализована слика АмериКККе......

Priča se o jednoj državi koja kroz modernu istoriju svoj prosperitet gradi na krvlju drugih.


Madžara? Čeha? Afganistanaca? Gruzijaca? Ukrajinaca?

Na koje druge si tačno mislio?

Ma i ja pričam gluposti. Miloje da misli?! Pacijent. PA-CI-JENT. Rob RTS-a, NSPM-a i ostalih srbodomoljubnih akronima.
milojep milojep 19:59 08.10.2016

Re: Идеализована слика АмериКККе......

krkar


Liliputanaca džukelo. Kako te samo ne mrzi da zakenjaš gde god stigneš
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:12 08.10.2016

Re: Идеализована слика АмериКККе......

milojep


Ko uopšte priča o nekakvom sentimentu. I ko uopšte priča o Rusima? Priča se o jednoj državi koja kroz modernu istoriju svoj prosperitet gradi na krvlju drugih. Možda ta Amerika brani 'tvoje' ali mene je bombardovala i konstantno me pljačka direktno ili indirektno.




istina, nisi pricao direktno, ali se svodi sve na srpski komunjarski etos od prethodnih 7 i kusur decenija da nesto sa USA ne valja. pusti ti mene, brate, par decenija da budem sa USA, pa cu ti javiti posle tri generacije kako mi je bilo. i polovina jadne (a chasne, u smislu, nisu ukaljali znachku a vole i sluze zemlji i narodu a ne klikama medj. finansija) BIA-e kapira da su se zakucali sa Rusijom, i da su podjednaki robovi kao sa Kill Bill Klicama.

ps. bombardovali su i mene Klice, roknuli burazerovu psihu, indirektno i telo, pa ja imam drukchu motivaciju od tebe. to je шкљ argument.
anonymous anonymous 21:14 08.10.2016

Re: Идеализована слика АмериКККе......


Srđan Fuchs
09:28 08.10.2016
Re: Идеализована слика АмериКККе......


neverovatno koliko se antiamerički sentiment provlači kroz srpsku kolektivnu besvest, pa decenijama već.


Брзина, лакоћа и посвећеност, праћене и одсуством било каквог размишљања, при лепљењу етикета, кандидује те директно и без конкурса, за рад у схопинг моловима са највећим бројем артикала.

Четници, фашисти, србофашисти, протототалитаристи ...и како се све још могу назвати они који критички размишљају о АмериКККи ?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:31 08.10.2016

Re: Идеализована слика АмериКККе......

пали бре, умишљенко, ти када би нам, са својим "размишљањима" водио земљу, јадни Срби би имали плате 15 керма али би гледали зато твој свијетли лик на екранима у спаваћим собама.

и не пребијај своје увређености преко Бенеа, и осталих часних, фашираних старина. ако имаш неки проблем, обрати се директно, премда ћу те вероватно искулирати пошто ме смарају матори, потрошени марксисти, иако је сам браћела имао неколицину универзалних идеја.
anonymous anonymous 21:40 08.10.2016

Re: Идеализована слика АмериКККе......


Srđan Fuchs
22:12 08.10.2016
Re: Идеализована слика АмериКККе......



....da nesto sa USA ne valja.....


....данас је готово опште место у политичкој теорији ....

.... о чему очигледно понешто знају и они које ти називаш "комуњарама"

.... и који кад изађу у град не виде само сладолед у излогу посластичарнице ...



anonymous anonymous 21:59 08.10.2016

Re: Идеализована слика АмериКККе......

Srđan Fuchs
пали бре, умишљенко, ти када би нам, са својим "размишљањима" водио земљу, јадни Срби би имали плате 15 керма али би гледали зато твој свијетли лик на екранима у спаваћим собама.

и не пребијај своје увређености преко Бенеа, и осталих часних, фашираних старина. ако имаш неки проблем, обрати се директно, премда ћу те вероватно искулирати пошто ме смарају матори, потрошени марксисти, иако је сам браћела имао неколицину универзалних идеја.


Ја теби нећу рећи "пали бре" .

Остани на блогу.

Можда нешто и научиш, па проговориш и аргументима, а не само етикетама .
milisav68 milisav68 10:08 07.10.2016

Vučić neustrašiv :)



Информер најавио смак света и рат: Обама се злобно смеје, Путин уплашен, ватра у позадини, Вучић неустрашив.


Komentar NSPM-a na naslovnu stranu Informera.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:13 08.10.2016

Re: Vučić neustrašiv :)

Нас и Руса 300 милиона?

daj bre, Milisave, je l' mora ovo smeće i ovde da se kači?
Milan Novković Milan Novković 18:13 07.10.2016

WARNING ...

Šta reći ?

... ako ne želiš da budeš triple whammy subjekat "estetske demokratije" gde:

- ne znaš šta se dešava

- igraš korisnig idiota a da toga nisi svestan niti želiš to da budeš

- sekiraš se previše, al for the wrong reason

... ne bi trebao da čitaš i-ili imalo veruješ zapadnim main-stram medijima - oni se, sasvim zasluženo, sada zovu prestitutes (press prostitutes), uključujući i BBC na geo-političke teme.

Moraš da čitaš alternativnu štampu koja će ti reći nešto što mainstream štampa ne priča, ili to radi u izuzetnim izuzecima:

- pre neki dan, a nekoliko dana pre nego što je Asanž trebao da obelodani informacije koje će urušiti Killary kampanju, pa to onda skrušeno nije uradio nego promrsio da će polako objavljivati sledeća 3+ meseca, misteriozno je sebi "oduzeo život" John Jones QC, 48, jedan od britanskih vrhunskih pravnika za ljudska prava koji je zastupao Asanža.

U poslednjih jedno 6 meseci, unazad, imamo i sledeće misteriozno otputovale na onaj svet:

- US pravnik koji je zaokruživao slučaj Killarz krađe glasova Sandersu

- "Klinac" ubijen na putu ka FBI-ju sa informacijama o krađi glasova u koristi Killary

- Bivši viskoki funkcioner UN koji je za nekoliko dana trebao da svedoči protiv Killary pa "slučajno" spustio tegove u teretani na grkljan i izvukao svoje gene iz opticaja na ovom svetu

- Još dve osobe koje sam zaboravio.

A u poslednjih, recimo 25+ godina sada bliže 40 ljudi bliskih Klintonovima je uglavnom misteriozno otišlo na onaj svet.

Stavljao sam i linkove pre, ali štaće ti to, "estetska" demokratija nalaže da je Trump ozbiljnija priča, tj i ja ih uvek googlujem kad mi zatrebaju, štaće mi to na disku.

Žena je luda, ima neurodegenerativnu bolest, na sreću oboje su nebitni, i ona će raditi program koji uglavnom on propagira ako pobedi, deep gov vuče glavne konce, njegov "površinski" sloj su dobrim delom interesne grupe, bankari, vojni kompleks, minerali, hrana i lekovi, pa jevrejski lobi, bankari su za Killary, vonjom kompleksu se Trump donekle približio, jevrejskom lobiju isto ali ne dovoljno, ovi u sredini su podeljeni, i to je površina, ispod idu oni kojima, ako se žestoko opireš, počne da podrhtava prst na orozu, bio ti Killary ili Trampolini, ali da se žestoko opireš ne bi ni dobacio ovoliko daleko koliko su oni dobacili.

bene_geserit bene_geserit 06:44 08.10.2016

Re: WARNING ...

Milan Novković
oboje su nebitni, i ona će raditi program koji uglavnom on propagira ako pobedi, deep gov vuče glavne konce, njegov "površinski" sloj su dobrim delom interesne grupe, bankari, vojni kompleks, minerali, hrana i lekovi, pa jevrejski lobi, bankari su za Killary, vonjom kompleksu se Trump donekle približio, jevrejskom lobiju isto ali ne dovoljno, ovi u sredini su podeljeni, i to je površina, ispod idu oni kojima, ako se žestoko opireš, počne da podrhtava prst na orozu, bio ti Killary ili Trampolini, ali da se žestoko opireš ne bi ni dobacio ovoliko daleko koliko su oni dobacili.

Da je to tacno ne bi se msm i socijalni mediji polomili oko blacenja Trampa, mada opet svako tu ima svoje interese.
Bezos (vlasnik Washington Post-a i delimicni Business Insider-a) svakako zeli da i dalje moze da koristi tax havens i neogranicen pool jeftine radne snage u vidu ilegalne emigracije,
Carlos Slim (najveci shareholder NY Times-a) svakako zeli ne menjanje trgovinskih sporazuma izmedju meksika i USA - interesantno kako se politika NY Times-a prema ilegalnoj imigraciji okrenula preko noci za 180 stepeni kada je Slim poceo da ulaze pare,
Zuckenberg (Facebook) svakako zeli i dalje neogranicen broj H1B indusa, tax havens i kao liberalni jevrej svakako zeli eliminisanje bele vecine u USA,
Google (ko mu tu dodje vecinski vlasnik?) svakako zeli i dalje neogranicen broj H1B indusa i tax havens,
i tako redom.

Tramp se jeste priblizio vojnom lobiju sto govori izbor VP-a i price o 1T$ modernizaciji americkog nuklearnog oruzja, jevrejskom se neuspesno slihta (jevrejska elita je beznadezno liberalna i paranoicna u vezi "white identity" tako da je tu postigao sta je bilo u domenu moguceg), energetskom lobiju se takodje priblizio (ali je stao na zulj green-energy subsidy pijavicama), bankari, big farma i prehrambena industrija i dalje deluju da su Hilari-ni.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:43 08.10.2016

Re: WARNING ...

i kao liberalni jevrej



pošten čovek.

svakako zeli eliminisanje bele vecine u USA



kada ste nacoši.
bene_geserit bene_geserit 18:37 08.10.2016

Re: WARNING ...

Posten covek je recimo Matt Drudge, kome to sto potice iz liberalne jevrejske porodice nije smetalo da bude na pravoj strani istorije.

A ovaj sto je od jednog od najvecih prevara u itoriji covecanstva (koju cine socijalni mediji) napravio uspesan biznis na kome je zaradio milijarde, a onda zloupotrebljava socijalni medij koji je napravio za forsiranje svoje politicke agende, je ... posten svakako nije.

Jevreji su ekstremno uspesan narod (najvecim delom potpuno zasluzeno, em im je prosecan IQ 5-10 indeksnih poena veci od prosecnog belca - mada Pajic smatra da su svi jednako pametni ljubi ga majka, em su "gladni" i ambiciozni i vredni; istina povezani su ko creva i deo uspeha duguju tom plemenskom ponasanju ali ni to nije nista lose i narod kao sto su srbi moze samo da im zavidi na tome).

E sad, primeti da su jevreji taj svoj uspeh napravili uglavnom u vecinski belim zemljama.
E sad ideja da je pametno promeniti etnicku sliku tih zemalja (taslasom imigranata u USA a i u EU), a sve zbog paranoje vezane za "white identity" (OK, ta paranoja ima istorijsko objasnjenje) i ideje da ce kad tad biti single-out ako se dopusti nacionalna homogenizacija ...
... mislim smesno je pricati narodu koji opstaje tolike milenijume sta je pametno a sta nije ...
... ali ideja nista ne valja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:00 08.10.2016

Re: WARNING ...

em im je prosecan IQ 5-10 indeksnih poena veci od prosecnog belca


eto, samim tim da smo takvi a Crnci natprosečno nasilni, a mi s njima, govori ti o pravom naličju Istorije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:04 08.10.2016

Re: WARNING ...

E sad ideja da je pametno promeniti etnicku sliku tih zemalja (taslasom imigranata u USA a i u EU), a sve zbog paranoje vezane za "white identity" (OK, ta paranoja ima istorijsko objasnjenje) i ideje da ce kad tad biti single-out ako se dopusti nacionalna homogenizacija ...


odakle ti ova budalaštinа? Krkare, života Ti, tako ti Mogrena i Morače, jesi ti čuo bilo gde po putešestvijima, pa i kod Hezbolaha, za ovakvu budalaštinu od interpretacije? čak mislim da ni čestiti šiitski nacifašisti - po nuždi; ne motre ozbiljno na ove gluposti i fobičnosti Bele Suprematije.
Milan Novković Milan Novković 19:54 08.10.2016

Re: WARNING ...

Da je to tacno ne bi se msm i socijalni mediji polomili oko blacenja Trampa, mada opet svako tu ima svoje interese.

Iako između većih interesni interesnih grupa i deep gov nema oštre granice razdvajanja, tj ima preklapanja, te dve "kategorije" imaju i bitne i ogromne razlike.

Deep gov "lifers" i slični u Pentagonu, Ciji, FBIju, NSAju, pa gde li su već, mogu da pošalju Trampovu ili Killary kampanju u istoriju bukvalno preko noći.

Oni mogu preko noći da smeste i nju i njega u zatvor, ako im se hoće.

Nego su oboje već u krugu u kom i treba da budu, tj da nisu u njemu ne bi ni dobacili do kampanje, pa čemu onda neki ozbiljan rat sa tim površinskim slojevima interesnih grupa?!

Tj nekom jako bitnom liferu u Pentagonu, za koga ajd što ni A. Karter ne zna ko je, nego ne zna ni Obama, kad Pentagon dobije kintu, postaje nešto, iako ne sasvim, manje bitno kako i do koje mere će, bankari s jedne strane, ili Trumpovi multimilijarderski amigos sa druge, da se "kolju" oko neke nesretne stotine ili hiljade milijardica sledećih četiri godine - neki profit će ionako periodično da vrate u US, ko god da je predsednik će biti "instrument" uvrtanja ruke, po nekoj sitnoj, paušalnoj kamati, pa od ogromog ostatka kupiti gomilu distressed assets po US i samo donekle pomeriti u budućnost taktitči asset, keš, u strategijski, firme, odnose, poslove, itd.

Piše jedan istraživački novinar kako ni predsednik, npr, nema neke, nama laicima proste, clearances - kažu B. Klinton bio radoznao UFOs, Kenedijevi, ... i prosto mu nošta od informacija ne daju.

Pa ovih dana ono što mi amateri vidimo kao lupanje packi nesposobnom Obami nije ništa neobično, nego se takva geo-politička situacja zalomila da odjednom an površinu isplivavaju delovi realnosti koji običnoj raji nisu preterano poznati - mimo ustava ignorisanje dila koji je Bela Kuća napravila sa Rusima u Siriji, pa Pentagon prekršio.

Tu je i A. Karter sezonac, teško da i on ima "oštru" sliku ko je to naredio, a opet, toliko je nelogično da je, možda, sve to deo nekog "očajnog" plana da se spasi nešto od kredibilieta tako što je Obami naređeno da se potpiše, u nadi da laž kako postoji umerena opozicija u Siriji pa US nisu ajsis i alkaida pajtosi ide u budućnost, da bi se to odmah prekršilo kako kupljeno vreme nije donelo ceđenje nikakvih ustupaka od strane Rusa.

Tako, oba kandidata su postrojena što se tiče repatrijacije nekih profita od strane multinacionalnih, davanja novca vojsci, resetovanja Bliskog Istoka i odnosa sa Rusijom (evo upravo su, valjda, indrektno priznali da je ideja "pucanja" po Siriji mimo UN bilo foliranje).

Azija, Izrael, Evropa, US Deep Gov, .. već znaju da je hegemonija izgubljena, nebitno je što je Klintonka izraelski "špijun", njihova igra je redovima veličina iznad njenog značaja, neocons luduju donekle po inerciji svoje ludosti, a donekle po dinamici mešanja i tokova istinske strategije čije odrednice mi velikim delom možda ne znamo, i medijskih guposti, neosnovaih teorija itd. koji onda imaju neki svoj život za nas amatere, do nekog sledećeg bombastog događaja.

Pa je Trump prosto, pored rizika nekim interesnim strukturama nešto manje važnim u naj-priči, svetska sramota.

Ali i ona je, samo zato su toliko bliski po procentima, inače bi jedo od njih već bilo pogurao nekim jačim "sredstvima".

Svetsku reputaciju su prosto urušili, da mogu njega iole da skinu sa "bolesti" oni bi ga brzo pogurali, možda još hoće, i onda bi nešto lakše prodali sledeće korake svetu i US srednjoj- klasi, koji su tektonic, ko god od njih dvoje da "pobedi".

Ali ni on ni ona se "ne daju", čak, logično je iako je nagađanje, ni ovaj Asanžov pravnik što ode u večna lovišta možda uopšte ne ide zbog nje, ona je manje bita, iako se vesti tiču nje, nego zbog štete koja može da se nanese US "ugledu".

A priča o "sezoncima" koji su previše ozbiljno shvatili svoju "visoku ulogu" u US, izgleda, ima dosta, ako treba uleti ti FBI bukvalno u avion, pita gde si pošao, odvede u sobicu i očita bukvicu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:56 08.10.2016

Re: puf, pant, Tramp.

već znaju da je hegemonija izgubljena, nebitno je što je Klintonka izraelski...

Pa je Trump prosto


pobogu, gde se covek napaja ovakvim "saznanjima"?
Milan Novković Milan Novković 21:54 08.10.2016

Re: puf, pant, Tramp.

Srđan Fuchs
već znaju da je hegemonija izgubljena, nebitno je što je Klintonka izraelski...

Pa je Trump prosto


pobogu, gde se covek napaja ovakvim "saznanjima"?

Alternativni mediji Srki

The Unz Review - Pa dole-desno imaš listu drugih sajtova, zato ga stavljam na prvo mesto (njemu, i ostalima, pročitaj biografije pa sam odluči da li ćeš i koliko da im veruješ, kod svih njih ima lutanja, naravno)

Consortiumnews.com - renomiran

Paul Craig Roberts - Jako pametan, bio u Regabovoj vladi, ima veze, svi mu centriraju, iako se emotivno zanese ponekad u usplahirenosti

VoltaireNet.org - Ume posebno duboko da pokapira Bliski Istok (trivia - u Libiji su pokušali da ga ubiju zapadni "novinari" najveroatnije)

The Saker - jako dobar insight u rusku strategiju. Tu, ako već nisi, možeš po prvi put da naletiš na Pepe Escobara, on ti dobro zna kinesku psihu i strategiju, pa svašta onda

OrientalReview.org - Cool, a ovde ti je najčešće Andrew KORYBKO, jedna od najboljih kristalnih kugli u današnju širu geopolitiku

The Duran - oni ponekad najbrže prenesu pravu vest

The Centre for Research on Globalization - On često maši u svom pisanju i izboru drugih ali je uglavnom koristan

Zero Hedge - izuzetan u i oko bankarsta iako je teško pošto se mnogo manipuliše na tržištima danas, ali ekskvizit u svakom slučaju

... e sad, imam ih ja još na desetine, ali možda te ni ovo ne interesuje.

U svakom slučaju, iako se ponavljam, ja kod dosta ljudi koji su potekli iz Srbije, a imaju neku vrstu korenja i drugde, vidim preteranu osetljivost na kritiku lošeg u tim drugim sredinama.

Ja je ne razumem mnogo, tu preosetljivost, iz trivijalnog razloga pošto je meni relativno svejedno da li ćeš raspaliti tu po zlikovcima iz srpske vlade, ili ovde po krvolocima od Blera, Tačerovke, Kameruna i sličnih - tj zlikovac ko zlikovac, krvolok ko krvolok, mene, čak, više dotiču srpski zlikovci iako moram više da pazim pošto često iritiram ljude zato što ne živim u Srbiji.

Ne znam koliko ti je poznato da su US razbili i krv do kolena po delovima sveta oz US doneli, velikim delom (tj nikakvim, nego su public figures) Buš, Klinton i Obama, da je B. Klintonu prvih pet ljudi u vrhu bilo sa jevrejskim korenima (valjda, ako me pamćenje služi), ... ali čemu se paliti zbog njih, čitao alternaivnu štampu ili ne.

A kakvih tek tekstova ima, iako im ja nisam pamio linkove, o zapadnim podmićenim ili preplašenim novinarima, nego ko bi to sad tražio, iako se u njima krije velika opasnost kako dobace do ljudi koji samo njih čitaju.
anonymous anonymous 22:18 08.10.2016

Re: WARNING ...


Srđan Fuchs
20:04 08.10.2016



šiitski nacifašisti



bene_geserit bene_geserit 23:43 08.10.2016

Re: WARNING ...

Srđan Fuchs
E sad ideja da je pametno promeniti etnicku sliku tih zemalja (taslasom imigranata u USA a i u EU), a sve zbog paranoje vezane za "white identity" (OK, ta paranoja ima istorijsko objasnjenje) i ideje da ce kad tad biti single-out ako se dopusti nacionalna homogenizacija ...


odakle ti ova budalaštinа? Krkare, života Ti, tako ti Mogrena i Morače, jesi ti čuo bilo gde po putešestvijima, pa i kod Hezbolaha, za ovakvu budalaštinu od interpretacije? čak mislim da ni čestiti šiitski nacifašisti - po nuždi; ne motre ozbiljno na ove gluposti i fobičnosti Bele Suprematije.

He, he, cekaj nisi ozbiljno zvao Krkara u pomoc?

Znas kako, u kraju gde zivim ima dosta jevreja, sve fini ljudi, deca mi se druze sa njihovom decom, prve komsije sa 3 strane su mi sve jevreji, super je kad zivis u kraju gde ih ima puno, lepo vaspitaju decu da je skola bitna, nema kriminala.

Tako da jedva cekam da me neko razuveri u vezi ovoga i da postoji neko drugo objasnjenje zbog cega se velika vecina jevrejske elite zalaze za otvorene granice u USA (i legalizaciju ilegalnih emigranata) ali se ne zalaze za otvorene granice u Izraelu.
Dakle cekam, sta je razlog?
Sta?
Jel se ti zalazes za otvorene granice u USA? Jel se zalazes za otvorene granice u Izraelu?

Siguran sam da umes i da srocis neki argument, osim standardnog bating - kada jevrej uporno radi name-calling malo fasista malo white-supremacist valjda cekajuci kada cu da se iznerviram i da odgovorim da moze da kaze jel sam ti reko, vidis da mrzis jevreje. Sta da se radi, jedan, ne bas reprenzetativni, predstavnik svog plemena ne moze da mi promeni misljenje o jevrejima, kao sto rekoh fini ljudi, zasluzeno uspesni, malo paranoicni, Izrael jedina pristojna drzava u regionu.
bene_geserit bene_geserit 02:30 09.10.2016

Re: WARNING ...

Srđan Fuchs
eto, samim tim da smo takvi a Crnci natprosečno nasilni, a mi s njima, govori ti o pravom naličju Istorije.

U kom ste smislu "vi sa njima" - jel mozda jevreji zive u istim krajevima kao crnci, deca im idu u iste skole ili sta?
Mislis interesi su vam se trenutno poklopili oko jednog pitanja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:42 09.10.2016

Re: WARNING ...

Dakle cekam, sta je razlog?
Sta?
Jel se ti zalazes za otvorene granice u USA? Jel se zalazes za otvorene granice u Izraelu?



jest, tu smo malo licumurni, ali kao ti, pravi amer, to je ta škola, jedna priča u dijaspori, druga kod kuće, ovamo ti berni smeta jer je na federalnoj susi, a ovaj mateja što si se naložio na njega, ne, iako je on izrastao na federalnoj sisi. ja sam, bratko, izrastao iz pakla bombardovanja, gudre, islam-hejta, juda-hejta, ali opet sve je to bespredmetno pošto se Srbija trenutno bori za lidersko mesto u kvalifikacijama za Mundijal, i dobra je.

bene_geserit bene_geserit 21:10 09.10.2016

Re: WARNING ...

Srđan Fuchs
Jel se ti zalazes za otvorene granice u USA? Jel se zalazes za otvorene granice u Izraelu?

jest, tu smo malo licumurni

Niste tu "malo" licemerni, nego to govori o tome sta je razlog toga sto se zalazete za otvorene granice u USA.
Ne zato sto ste liberalni.
Ne zato sto sto vam je zao meksikanaca i drugih latino sto se zlopate.
Ne zato sto ste globalisti i za svet bez granica.
...
jer da je bilo sta od toga razlog
zalagali bi ste se i za otvorene granice i u Izraelu.
anonymous anonymous 04:55 10.10.2016

Re: WARNING ...



bene_geserit
22:10 09.10.2016
Re: WARNING ...


Niste tu "malo" licemerni, nego to govori o tome sta je razlog toga sto se zalazete za otvorene granice u USA.


"Америка ствара прву универзалну нацију од људи свих боја, раса и уверења који живе и раде заједно у приличној хармонији"
zovitemegrunf zovitemegrunf 21:06 07.10.2016

Priča iz susjedstva

Da malo relaksiramo

Linak-> Tuku ili prasca

myredneckself myredneckself 23:23 07.10.2016

Re: Priča iz susjedstva

Why they love Trump



Edit:
Meet The Millennial Men Who Love Hillary Clinton

link

Pogledati Awesome photos of H.C.

(she dances, she drinks beer, she winks, she doesn't care if you see her sans makeup, she texts, she whips her hair...)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:38 08.10.2016

Re: Priča iz susjedstva

myredneckself
Why they love Trump



Edit:
Meet The Millennial Men Who Love Hillary Clinton

link

Pogledati Awesome photos of H.C.

(she dances, she drinks beer, she winks, she doesn't care if you see her sans makeup, she texts, she whips her hair...)


drugim rečima, izbor je do jaja. black hole sun.




nego, Komšija, ode li ti na Festival zanatskog piva juče u Kinesku četrvt?

odlična piva, odlična zika, odlična gradska lica, od vas baba i deda do najmlađih , ja počastio sve tri generacije izlaskom, od prve Sympathy for the Devil, do najmlađe posttriphop, lepo su se svi proveli i nađuskali, a ja piva napio, najluđe je neko indijsko pivo s nekim voćnogandža aromatima a baza na belgijskom rouge pivu...
myredneckself myredneckself 12:41 08.10.2016

Re: Priča iz susjedstva

Srđan
nego, Komšija, ode li ti na Festival zanatskog piva juče u Kinesku četrvt?

Nažalost, ne.
Iskrsnuo neki iznenadni dogovor. Spremala se na tu žurku još pre nekoliko dana. Ž sui pivopija.
najluđe je neko indijsko pivo s nekim voćnogandža aromatima

Pa, jel radi, il sam nako, miriše i kadi?

Btw, zbog dobrosusjedskih odnosa, od sada pa nadalje i ubuduće - komšinice.

edit:
Nije valjda da nisi znao da sam ja đevojč'ca?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:40 08.10.2016

Re: Priča iz susjedstva

myredneckself
Srđan
nego, Komšija, ode li ti na Festival zanatskog piva juče u Kinesku četrvt?

Nažalost, ne.
Iskrsnuo neki iznenadni dogovor. Spremala se na tu žurku još pre nekoliko dana. Ž sui pivopija.
najluđe je neko indijsko pivo s nekim voćnogandža aromatima

Pa, jel radi, il sam nako, miriše i kadi?

Btw, zbog dobrosusjedskih odnosa, od sada pa nadalje i ubuduće - komšinice.

edit:
Nije valjda da nisi znao da sam ja đevojč'ca?



pa-a, ne može da se nazre na osnovu avatara ....

zezam se, kada bismo popili vops, znala bi da je to "Komšija" kod mene transrodno! indijska piva, ekstra šljaks... sve je super, u levoj hali mlađa ekipa pušta ziku, rokenrolica, nađuskao sam se sa ćerom, fest, u desnoj hali starija, nađuskao se tast, stari Džegerovac... nešto zbog čega se NS uvek voli, čak i kada sam bio stinky Beograđanin.
myredneckself myredneckself 19:54 08.10.2016

Re: Priča iz susjedstva

Srđan
zezam se, kada bismo popili vops, znala bi da je to "Komšija" kod mene transrodno!


Transrodno, ha, ha... odlično, sve ok.
bene_geserit bene_geserit 23:50 08.10.2016

Re: Priča iz susjedstva

myredneckself
Srđan
zezam se, kada bismo popili vops, znala bi da je to "Komšija" kod mene transrodno!

Transrodno, ha, ha... odlično, sve ok.

He, he, klasican "micro-aggression", za to je Claudia Rankin dobila MacArthur Genius nagradu, jedan od primera je bas bio kad se obracas grupi gde ima oba pola i kazes "guys" kako si "mikro-agresivan" jer to moze zene da uvredi.
Pis zivi, Srdjane tu budalastinu ovi tvoji liberali forsiraju, pa ti vidi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:43 09.10.2016

Re: Priča iz susjedstva

bene_geserit
myredneckself
Srđan
zezam se, kada bismo popili vops, znala bi da je to "Komšija" kod mene transrodno!

Transrodno, ha, ha... odlično, sve ok.

He, he, klasican "micro-aggression", za to je Claudia Rankin dobila MacArthur Genius nagradu, jedan od primera je bas bio kad se obracas grupi gde ima oba pola i kazes "guys" kako si "mikro-agresivan" jer to moze zene da uvredi.
Pis zivi, Srdjane tu budalastinu ovi tvoji liberali forsiraju, pa ti vidi.


bate, opraštam ti sva baljezganja, samo zato što si dlu u ameriki. dođi malo na vops kod nas, slomiće ti se ego našim beskrajnim drugarlukom.
anonymous anonymous 09:26 09.10.2016

Bilo ko da pobedi ...

...Amerikanci - gube.
anonymous anonymous 03:54 10.10.2016

Re: Bilo ko da pobedi ...

anonymous
...Amerikanci - gube.



Свако ко је за промену - гласаће за Трампа.
Свако ко је републиканац, а противник династија у политици - гласаће за Трампа.
Свако ко је противник корпоративног фашизма, у најави - гласаће за Трампа.
Свако ко је за транспарентност у политици - гласаће за Трампа.
Свако ко је за здраву, реалну економију - гласаће за Трампа.
Свако ко је за међународни поредак заснован на поштовању права и уважавање и интереса друге стране без исхитрених потеза - гласаће за Трампа.
Свако ко још увек верује у "амерички сан " - гласаће за Трампа.

И није Трамп "крив" што је кандидат за Председника, веЋ је то Америка, која је изнедрила таквог кандидата.

И то не било која Америка, већ она корпоративна која својим неолибералним пројектом тежи да овлада свим сегментима живота, сваког човека, без разлике које је вере,националности,расе,... укључујући и саме Американце.




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:47 10.10.2016

Re: Bilo ko da pobedi ...

anonymous
anonymous
...Amerikanci - gube.



Свако ко је за промену - гласаће за Трампа.
Свако ко је републиканац, а противник династија у политици - гласаће за Трампа.
Свако ко је противник корпоративног фашизма, у најави - гласаће за Трампа.
Свако ко је за транспарентност у политици - гласаће за Трампа.
Свако ко је за здраву, реалну економију - гласаће за Трампа.
Свако ко је за међународни поредак заснован на поштовању права и уважавање и интереса друге стране без исхитрених потеза - гласаће за Трампа.
Свако ко још увек верује у "амерички сан " - гласаће за Трампа.

И није Трамп "крив" што је кандидат за Председника, веЋ је то Америка, која је изнедрила таквог кандидата.

И то не било која Америка, већ она корпоративна која својим неолибералним пројектом тежи да овлада свим сегментима живота, сваког човека, без разлике које је вере,националности,расе,... укључујући и саме Американце.





Anonimo, skroz si odlepiškao, ja sada, pošto si me ugnjavio smorom, ne pričam s tobom, al' zato ti ćaskaš sam sa sobom. To ti ka'em, živiš u filmu, b'te. Probudi se, pre neg' bude kasno.

anonymous anonymous 13:51 10.10.2016

Re: Bilo ko da pobedi ...

Srđan Fuchs


Anonimo, skroz si odlepiškao, ja sada, pošto si me ugnjavio smorom, ne pričam s tobom, al' zato ti ćaskaš sam sa sobom. To ti ka'em, živiš u filmu, b'te. Probudi se, pre neg' bude kasno.



Ја износим своје мишљење.
Монолошки.

Ти разговараш са неким са којим не причаш.
Дијалошки.

Нека блогопорота пресуди ко је одлепио.




anonymous anonymous 14:15 10.10.2016

Re: Bilo ko da pobedi ...

Srđan Fuchs
10:47 10.10.2016
Re: Bilo ko da pobedi ...

To ti ka'em, živiš u filmu, b'te.


I ponovo nijedan argument.

Šta te boli?
Šta ti smeta ?
Čemu prigovaraš ?

I da li uopšte o napisanom nešto misliš ?

Ako imaš onu stvar za fajt , izjasni se čoveče.

...Ili zauvek zaćuti.
( ovo više u retoričkom smislu )


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:20 10.10.2016

Re: Bilo ko da pobedi ...

anonymous


Ako imaš onu stvar za fajt , izjasni se čoveče.



ne tučem se sa curicama.
anonymous anonymous 14:32 10.10.2016

Re: Bilo ko da pobedi ...

Srđan Fuchs
anonymous


Ako imaš onu stvar za fajt , izjasni se čoveče.



ne tučem se sa curicama.


Brate, pa što ne kažeš da voliš muškiće...


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:20 10.10.2016

Re: Bilo ko da pobedi ...

anonymous


Brate, pa što ne kažeš da voliš muškiće...





misliš, vas rusku struju? njet, spasibo, ja ipak volim devojčice.

anonymous anonymous 15:26 10.10.2016

Re: Bilo ko da pobedi ...

Srđan Fuchs
anonymous


Brate, pa što ne kažeš da voliš muškiće...





misliš, vas rusku struju? njet, spasibo, ja ipak volim devojčice.



Човече, одлучи се.
Волиш, не волиш ....?

Или шараш... мало девојчице....мало мушкиће...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:04 10.10.2016

Re: Bilo ko da pobedi ...

anonymous


Човече, одлучи се.
Волиш, не волиш ....?

Или шараш... мало девојчице....мало мушкиће...




волим с девојчицама да се љубим, а не волим да пеглам мушкиће који су као цурице свилени.
anonymous anonymous 16:13 10.10.2016

Re: Bilo ko da pobedi ...

Srđan Fuchs
anonymous


Човече, одлучи се.
Волиш, не волиш ....?

Или шараш... мало девојчице....мало мушкиће...




волим с девојчицама да се љубим, а не волим да пеглам мушкиће који су као цурице свилени.


Волиш да се љубиш .....???


Ај то, ....ал шта би с аргументима ?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:20 10.10.2016

Re: Bilo ko da pobedi ...

anonymous
Srđan Fuchs
anonymous


Човече, одлучи се.
Волиш, не волиш ....?

Или шараш... мало девојчице....мало мушкиће...




волим с девојчицама да се љубим, а не волим да пеглам мушкиће који су као цурице свилени.


Волиш да се љубиш .....???


Ај то, ....ал шта би с аргументима ?


за, твоју разочараност Западом? пуно ганџе и пива, од вутре и пива готива, и проћи ће бол постепено.


anonymous anonymous 16:37 10.10.2016

Re: Bilo ko da pobedi ...

Srđan Fuchs
anonymous
Srđan Fuchs
anonymous


Човече, одлучи се.
Волиш, не волиш ....?

Или шараш... мало девојчице....мало мушкиће...




волим с девојчицама да се љубим, а не волим да пеглам мушкиће који су као цурице свилени.


Волиш да се љубиш .....???


Ај то, ....ал шта би с аргументима ?


за, твоју разочараност Западом? пуно ганџе и пива, од вутре и пива готива, и проћи ће бол постепено.



Претпостављао сам да ти даље од предигре не идеш.

Генитални карактер је далеки, недостижни циљ.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:56 10.10.2016

Re: Bilo ko da pobedi ...

anonymous

Претпостављао сам да ти даље од предигре не идеш.

Генитални карактер је далеки, недостижни циљ.


ne bre, druže, samo me tvoja opsednutost sobom iskreno smara. trebao bi da popričaš s nekime ko se profy bavi time.
anonymous anonymous 17:07 10.10.2016

Re: Bilo ko da pobedi ...

Srđan Fuchs
anonymous

Претпостављао сам да ти даље од предигре не идеш.

Генитални карактер је далеки, недостижни циљ.


ne bre, druže, samo me tvoja opsednutost sobom iskreno smara. trebao bi da popričaš s nekime ko se profy bavi time.


"Генитални карактер је тип карактера који одговара појму зреле личности или продуктивног карактера. Генитални карактер има особа која је пребродила препреке у току развоја либида као што су: нарцизам, Едипов комплекс, инфантилну сексуалност.

Генитални карактер одликују: емоционална уравнотеженост, психичка стабилност, способност да воли и слободно ужива у сексуалним односима, без принуде и кривице, добар однос са реалношћу и другим људима, одговорност, као и способност да се ужива у раду."
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:06 09.10.2016

I podilazi me jeza (nista manja:)

I onda kao neki makabr šlag na torti vidim ovaj klip danas, verovatno , budućeg predsednika USA.


Vrlo malo verovatno buduceg. Sva ispitivanja (javnog mnjenja), bar na koja sam ja nailazila, idu u prilog Hilari K.
niccolo niccolo 10:12 09.10.2016

Re: I podilazi me jeza (nista manja:)

apacherosepeacock
I onda kao neki makabr šlag na torti vidim ovaj klip danas, verovatno , budućeg predsednika USA.


Vrlo malo verovatno buduceg. Sva ispitivanja (javnog mnjenja), bar na koja sam ja nailazila, idu u prilog Hilari K.

Ma opuštno, i analitičari predviđaju Hilari, a znamo da kad nešto analitičari predviđaju obavezno ispadne suprotno...
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:20 09.10.2016

Re: I podilazi me jeza (nista manja:)

niccolo
apacherosepeacock
I onda kao neki makabr šlag na torti vidim ovaj klip danas, verovatno , budućeg predsednika USA.


Vrlo malo verovatno buduceg. Sva ispitivanja (javnog mnjenja), bar na koja sam ja nailazila, idu u prilog Hilari K.

Ma opuštno, i analitičari predviđaju Hilari, a znamo da kad nešto analitičari predviđaju obavezno ispadne suprotno...


Umeju da promase, istina, ali ipak ne i obavezno.
Sigurna sam da ce se blog usijati od komentara nastupajuceg novembra meseca..:)
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:08 09.10.2016

Re: I podilazi me jeza (nista manja:)

Ама колико пута да вам кажем да је то готово? Готово. Шлус.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:35 09.10.2016

Re: I podilazi me jeza (nista manja:)

marco_de.manccini
Ама колико пута да вам кажем да је то готово? Готово. Шлус.


Sta je gotovo Marko?
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:19 09.10.2016

Re: I podilazi me jeza (nista manja:)

U trenutku kad je Tramp izabran za kandidata Hilari je postala budući Predsednik i to je, dakle, ono što je odavno gotovo. Sve ovo između tog trenutka i glasanja u novembru je veliko ništa, bacanje vremena i novca, ... Ona prava borba je za kongres, a tu i jednima i drugima Tramp i Hilari služe kao Baba Roge.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:45 09.10.2016

Re: I podilazi me jeza (nista manja:)

marco_de.manccini
U trenutku kad je Tramp izabran za kandidata Hilari je postala budući Predsednik i to je, dakle, ono što je odavno gotovo. Sve ovo između tog trenutka i glasanja u novembru je veliko ništa, bacanje vremena i novca, ... Ona prava borba je za kongres, a tu i jednima i drugima Tramp i Hilari služe kao Baba Roge.


to je Princi pričao pre dve godine, kao Trump scare-shit, a u stvari sve za Jeba, a evo ti sada, Bene mal'ne se ne potuče s Delijama Sever - iako bismo ga ispeglali, ali ono, puštamo dečka da se loži, slobodne reči radi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:59 09.10.2016

Re: I podilazi me jeza (nista manja:)

marco_de.manccini
U trenutku kad je Tramp izabran za kandidata Hilari je postala budući Predsednik i to je, dakle, ono što je odavno gotovo. Sve ovo između tog trenutka i glasanja u novembru je veliko ništa, bacanje vremena i novca, ... Ona prava borba je za kongres, a tu i jednima i drugima Tramp i Hilari služe kao Baba Roge.


Da, to i ja kazem Nikoli ali on nece da mi veruje.
alselone alselone 21:12 09.10.2016

Re: I podilazi me jeza (nista manja:)

Da, to i ja kazem Nikoli ali on nece da mi veruje.


Tako je trebalo da bude i verovatno su celi izbori od pocetka rezirani tako da Hilari pobedi, jer su svi kandidati bili "jednodimenzionalne" karikature koje zapravo nisu imale sanse jer su imali veoma jasno otvorene nedostatke. Jedino sto su se malo ove insajderske informacije i njena bolest ubacile u formulu i u nekoj maloj verovatnoci mogu da poremete planove big farma, oil, bank, military industrial complex itd.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:46 09.10.2016

Re: I podilazi me jeza (nista manja:)

alselone
Da, to i ja kazem Nikoli ali on nece da mi veruje.


Tako je trebalo da bude i verovatno su celi izbori od pocetka rezirani tako da Hilari pobedi, jer su svi kandidati bili "jednodimenzionalne" karikature koje zapravo nisu imale sanse jer su imali veoma jasno otvorene nedostatke. Jedino sto su se malo ove insajderske informacije i njena bolest ubacile u formulu i u nekoj maloj verovatnoci mogu da poremete planove big farma, oil, bank, military industrial complex itd.


Ne znam alse, vidim iz dostupnih informacija da je Hilari konstantno sa nekih +6 do 10%. Sto se rezije tice, pricas o jednodimenzionalnim kandidatima kod demokrata? Ako na to mislis, Sanders je bio prilicno jak kandidat s obzirom na komi pedigre (sto iz americke perspektive zvuci ko kuga)..

Zato kazem, vidim da posle debata Hilari i dalje vodi, pa mi deluje kao gotov posao.

Ko ce Hilari da bude vice prezident? Nije iskljuceno da ako bude izabrana ne doceka kraj mandata s obzirom na, jelte, zdravstvene probleme.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:39 09.10.2016

Re: I podilazi me jeza (nista manja:)

Ko ce Hilari da bude vice prezident?

Tim Kaine
Човек који је за ту позицију изабран због ... није јасно чега.
alselone alselone 07:25 10.10.2016

Re: I podilazi me jeza (nista manja:)

Sto se rezije tice, pricas o jednodimenzionalnim kandidatima kod demokrata? Ako na to mislis, Sanders je bio prilicno jak kandidat s obzirom na komi pedigre (sto iz americke perspektive zvuci ko kuga)..


Upravo to mislim. Sanders jeste bio prilicno jak kandidat i sa tom biografijom, tim stavovima i stilom verovatno bi odneo glat pobedu u vecini evropskih drzavali ali naprotiv, sa tom biografijom i sa tim stilom apsolutno nije imao sanse da odnese pobedu u Americi. Jeste se zaleteo u par progresivnijih drzava ali je svima bilo jasno od pocetka da ne moze da pobedi.

Ako bi smo poredjali sve kandidate od pocetka, Hilari je od pocetka bila najjaca. Za nju je direktno agitovala stanka, secas se i te podvale sto je oktrio Vikiliks. Za nju direktno agituju velike kompanije, mediji itd. Ona prosto "mora" biti predsednik.

Posto je ona strasilo, zla baba kriminalne biografije, jedini nacin da nju izaberu je da protivU nje stave jos vece strasilo. Sto je, jelte, i uradjeno.

Na tu foru je na primer i Tadic dobijao izbore - buuuu Toma! Jeste da sam nesposoban, mlak i korumpiran, ali buuuuuu Toma.

Kao sto bi Tadic "pusio" sve izbore samo da smo imali normalnog kandidata (kao sto i dalje nemamo), tako bi i Kilarica izgubila da je dosao neko razuman i sposoban (ili se makar takvim uspesno predstavljao), kakvih je Amerika imala dosta medju predsednicima.
tess tess 07:40 10.10.2016

..

"Elementary, my dear Watson"


:)
alselone alselone 08:25 10.10.2016

Re: ..

"Elementary, my dear Watson"


Да, и управо зато ми не треба да се ложимо и навијамо за Хилари мислећи да тиме радимо бог зна како велику ствар за мир, прогрес и демократију у свету. Напротив.

Тјах.
alselone alselone 08:34 10.10.2016

Re: ..

И оно што ми још упада у очи су њихове године. Хилари 68, Трамп 70. Еј, бре! Они треба наредних 5 година да раде по 16 сати дневно, да три пута у току дана лете авионом, устају ноћу да решавају кризе, и тако даље. Па ди ће то баба и деда од по преко 70 година да раде.

Хилари укупно потрошила преко пола милијарде долара на кампању. Еј, бре, која је то лова!!!

Пола мијијарде и једва ће је направити довољно добром да победи страшило са фризуром кукуруза, теном бундеве и ставовима оног сеље из Симпсона који држи травку у устима.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:51 10.10.2016

Re: I podilazi me jeza (nista manja:)

alselone
Sto se rezije tice, pricas o jednodimenzionalnim kandidatima kod demokrata? Ako na to mislis, Sanders je bio prilicno jak kandidat s obzirom na komi pedigre (sto iz americke perspektive zvuci ko kuga)..


Upravo to mislim. Sanders jeste bio prilicno jak kandidat i sa tom biografijom, tim stavovima i stilom verovatno bi odneo glat pobedu u vecini evropskih drzavali ali naprotiv, sa tom biografijom i sa tim stilom apsolutno nije imao sanse da odnese pobedu u Americi. Jeste se zaleteo u par progresivnijih drzava ali je svima bilo jasno od pocetka da ne moze da pobedi.

Ako bi smo poredjali sve kandidate od pocetka, Hilari je od pocetka bila najjaca. Za nju je direktno agitovala stanka, secas se i te podvale sto je oktrio Vikiliks. Za nju direktno agituju velike kompanije, mediji itd. Ona prosto "mora" biti predsednik.

Posto je ona strasilo, zla baba kriminalne biografije, jedini nacin da nju izaberu je da protivU nje stave jos vece strasilo. Sto je, jelte, i uradjeno.

Na tu foru je na primer i Tadic dobijao izbore - buuuu Toma! Jeste da sam nesposoban, mlak i korumpiran, ali buuuuuu Toma.

Kao sto bi Tadic "pusio" sve izbore samo da smo imali normalnog kandidata (kao sto i dalje nemamo), tako bi i Kilarica izgubila da je dosao neko razuman i sposoban (ili se makar takvim uspesno predstavljao), kakvih je Amerika imala dosta medju predsednicima.


Pa ocigledno je da su demokrate gurale Hilari 200 posto, nikakva tajna rezija nije tu u pitanju. Deluje i da su sami bili iznenadjeni uspehom Sandersa s obzirom na njegovu biografiju i snagu kao protiv kandidata kao sto je Hilari koja je vec na funkciji i u Obaminoj administraciji..

To nije sporno.

Medjutim delovalo mi je kao da o reziji pricas i sa strane konzervativaca. Sta je njihov razlog da imaju tako slabe kandidate?

Otkad pratim (povrsno doduse) americke izborne kampanje, ne secam se da se desilo da ovoliko republikanskih istaknutih clanova javno kaze da ce glasati za protivnickog kandidata (ili apstinirati na izborima ili cak glasati za 2 -3 plasiranog u trci u svojoj stranki), tako da mi nije jasan njihov klan u ovoj izbornoj kampanji.

Kao sto je i potpuno jasno da je Hilari idealan kandidat raznim lobijima koji u Americi drmaju trenutno, stanju stvari u ovoj danas raspodeli u svetu i mnogo cemu. (upravo njena prljava biografija odgovara savrseno). U takvoj raspodeli je prosto nezamislivo da vidis nekog idealistu, ciste biografije koji bi menjao nesto fundamentalno u americkom drustvu. Nema sanse (i ne samo u Americi).

Ne znam ko se lozi, jeste da izaziva paznju i mnogo komentara, ali tako je kod skoro svake kampanje kada je u pitanju najmocnija drzava na svetu. Potpuno razumljivo da se prati, komentarise i ima navijacke logike, kod nas jos i najvise s obzirom na istorijat imena Klinton na nasim prostorima.

(svi mi koji nemamo bas nikakav uticaj, glasacko pravo tamo, samo komentarisemo, meni je interesantniji podatak sto je Marko pominjao - borba za kongres, gde se zaista nesto odlucuje, mnogo vise nego figuriranje na predsednickom mestu)
tess tess 09:03 10.10.2016

Re: ..

Да, и управо зато ми не треба да се ложимо и навијамо за Хилари мислећи да тиме радимо бог зна како велику ствар за мир, прогрес и демократију у свету. Напротив.


Ma da, samozvani antifašisti gospođe Hilari - pfiju, kakav ambivalentan holivudski apsurd. Uglađeni, ne ubijaju crnce i ne bi aktivirali Atomsku bombu.

Ne, ne, mi živimo vic.
Srećan je onaj koji ga, vic, ne razumije.


tess tess 09:03 10.10.2016

Re: ..

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:58 10.10.2016

Re: ..

tess



Sis, je l' gle'aš fuzbal neki, il' samo ovu psihostrašnu fotku ćeraš?! Jesi gledala kako je dobra i napeta tekma bila juče, kao u najbolja vremena! I to preko Austrijine grbače - kojoj ionako pola repke činimo mi, tako da smo mi odvalili nas za vaskrs srpskog reprezentativnog fudbala! A briljira Душан Тадић, Бачкино и Вошино дете... Voša nosi vaskrs Srbije, Bege je prop'o! Pozivam sve Beograđane i Banjalučane da se presele u NS!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana