Budućnost| Društvo| Planeta

KRAJ POLITIKE I VEROVATNO MNOGO JOŠ TOGA

G.Cross RSS / 06.10.2016. u 21:10

 

Čitam posle skoro četrdeset godina , iz nekih sasvim ličnih razloga, Bekstvo od Slobode , Eriha Froma.

Znam da ga mnogi ne vole ali meni “dira žicu”.


I kako čitam već te davno zaboravljene stranice, sa užasom shvatam koliko živimo u sličnom svetu o kome je Erih pisao i na koji je upozoravao.

I podilazi me jeza.


I onda kao neki makabr šlag na torti vidim ovaj klip danas, verovatno , budućeg predsednika USA.



Šta reći ?


Beznadje radja nasilje. Osećaj da nema nade, da nema smisla, i da svemu tome nema kraja.

Bog je star i umoran.

 

“Amid that chaos of illusions in which we are cast headlong, there is one thing that stands out as true, and that is love . All the rest is nothingness, an empty void. We peer down into huge dark abyss. And we are afraid.”

Julian Green , iz knjige Bekstvo od Slobode, Eriha Froma.




Komentari (248)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 21:31 06.10.2016

ciganska logika

Smejem se i srećan sam. Posle kiše i tuge dolazi sunce i sreća.
Mora malo da ublažim gorčinu moje racionalnosti
G.Cross G.Cross 21:58 06.10.2016

Re: ciganska logika

expolicajac
Smejem se i srećan sam. Posle kiše i tuge dolazi sunce i sreća.
Mora malo da ublažim gorčinu moje racionalnosti


Ovo nije pesimistican post.
Samo, dobro informisani optimistican post.
zemljanin zemljanin 22:51 06.10.2016

Re: ciganska logika

ne postoji niti jedan period u istoriji u kojem je bilo dobro ili lepo I da nije neko već ranije upozoravao ... nas potresa činjenica da mi živimo baš u ovom vremenu ... a mantra o ljubavi je već toliko izvikana da postaje degutantno ...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:09 07.10.2016

Re: ciganska logika

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:09 07.10.2016

Re: ciganska logika

.
tasadebeli tasadebeli 23:01 06.10.2016

Ионако је политика курва

Нико неће жалити за њом.








П.С. - Нисам ја сигуран да ће овај постати ел президенте.

Мислим да ћемо пре добити председницу.

Макар и на превару.

Уз оних неколико хиљада гласачких листића из Сребренице.

Да би било све по демократским правилима.




krkar krkar 01:15 07.10.2016

Re: Ионако је политика курва

П.С. - Нисам ја сигуран да ће овај постати ел президенте.

Мислим да ћемо пре добити председницу.


Polako, nije se još zahuktalo
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:40 06.10.2016

Ovo Trampovo...

...uopste nije naivno i moze da ima viseznacna tumacenja.

tasadebeli tasadebeli 07:54 07.10.2016

Re: Ovo Trampovo...

krkar


Polako, nije se još zahuktalo







vrabac_u_steni


Ovo Trampovo...
...uopste nije naivno i moze da ima viseznacna tumacenja.




Да зачинимо мало ову дебату око председничких избора?







П.С. - Да се разумемо, ја ћу искористити своје грађанско право и свој глас безрезервно дати као неподељену подршку Зефоду Библброксу, што рече ономад Макса на оном посту код Кркише о избору председника Србије.



marco_de.manccini marco_de.manccini 02:35 07.10.2016

теоретски могуће и вероватно није исто

verovatno , budućeg predsednika

Ако под вероватно мислиш "мало вероватно", онда може.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:14 07.10.2016

Tramp

Je zreo za Lazu.
G.Cross G.Cross 05:12 07.10.2016

Re: Tramp

srdjan.pajic
Je zreo za Lazu.


Ne brine mene Tramp koliko oni koji veruju da on treba da bude Predsednik.
g.radicevic g.radicevic 07:21 07.10.2016

Re: Tramp

Ne brine mene Tramp koliko oni koji veruju da on treba da bude Predsednik.


Biće šta biti mora
važno da ''talk show'' piči
i da se zgrće lova



predatortz predatortz 07:26 07.10.2016

Re: Tramp

G.Cross
srdjan.pajic
Je zreo za Lazu.


Ne brine mene Tramp koliko oni koji veruju da on treba da bude Predsednik.


Dodatak:

Killary je zrela za srodnu instituciju. Iza nje, takođe, stoji prilična glasačka mašinerija. Biće da Amerika ima priličan broj priglupih sa pravom glasa.
alselone alselone 07:49 07.10.2016

Re: Tramp

Killary je zrela za srodnu instituciju.


Ona je zrela za zatvor, ne ludnicu.

Nego meni samo cudno, posto Trampa podrzavaju samo Srbi i Putin, kako on dodje dovde jbt. je l' to samo Rusi i Cikago glasaju za njega?
predatortz predatortz 07:57 07.10.2016

Re: Tramp


Ona je zrela za zatvor, ne ludnicu.


Da se nađemo na formulaciji 'zatvorska psihijatrija'?

Amerika je stvarno suočena sa izborom između dva idiota. No, ni nobelovac nije bio ništa bolji. Izveštio se u 'dronovanju', doduše neka deca su izginula dok je on naučio, ali jbga...
anonymous anonymous 07:58 07.10.2016

Re: Tramp

alselone
Killary je zrela za srodnu instituciju.


Ona je zrela za zatvor, ne ludnicu.

Nego meni samo cudno, posto Trampa podrzavaju samo Srbi i Putin, kako on dodje dovde jbt. je l' to samo Rusi i Cikago glasaju za njega?


Србија .....до Токија....и Вашингтона..

Има нас 100 милиона.
alselone alselone 08:02 07.10.2016

Re: Tramp

Da se nađemo na formulaciji 'zatvorska psihijatrija'?


Odličan predlog kolega!

Baba Hitler htela da dronuje Asanža. Brate koja budalaština. Zvuči kao klinac koji se naigrao previše video igrica.
alselone alselone 08:02 07.10.2016

Re: Tramp

Има нас 100 милиона.


Neke stvari moraju da se znaju. Kao na primer ko drma planetom. Srbi! I Putin... Al on manje.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:10 07.10.2016

Re: Tramp

Da se nađemo na formulaciji 'zatvorska psihijatrija'?


Ali ne da je leči Žikica Simić, mislim, žao bi mi bilo čoveka.

(ako neko nije znao, Žikica je 20 godina radio kao klinički psiholog u beogradskom CZ-u).
maksa83 maksa83 10:31 07.10.2016

Re: Tramp

Nego meni samo cudno, posto Trampa podrzavaju samo Srbi i Putin, kako on dodje dovde jbt. je l' to samo Rusi i Cikago glasaju za njega?

Čikago neće glasati za Trampa ni za milion godina, ali zapravo više ništa nije sigurno, u Pajinom tradicionalno Demokratama naklonjenom Koloradu - Tramp poveo. U Texasu samo slobodarski Ostin (naravno kad su blizu one pederske Kalifornije, oprljilo ih) za Hilari, sve ostalo, zna se.

alselone alselone 10:31 07.10.2016

Re: Tramp

Čikago neće glasati za Trampa ni za milion godina, ali zapravo više ništa nije sigurno, u Pajinom tradicionalno Demokratama naklonjenom Koloradu - Tramp poveo.


Nemoguce!
svarog svarog 10:33 07.10.2016

Re: Tramp

G.Cross
srdjan.pajic
Je zreo za Lazu.


Ne brine mene Tramp koliko oni koji veruju da on treba da bude Predsednik.


Takvih nema mnogo

The latest findings solidify their positions as the two most unpopular presidential candidates in polling dating back more than 30 years.

Among all adults, 56 percent now view Clinton unfavorably, up 6 percentage points in three weeks, compared with 63 percent who say the same about Trump.
g.radicevic g.radicevic 10:36 07.10.2016

Re: Tramp

Nemoguce!


sve je moguće...
uz adekvatnu novčanu nadoknadu ofkors



maksa83 maksa83 10:37 07.10.2016

Re: Tramp

alselone
Čikago neće glasati za Trampa ni za milion godina, ali zapravo više ništa nije sigurno, u Pajinom tradicionalno Demokratama naklonjenom Koloradu - Tramp poveo.


Nemoguce!

Pa kad Paja bajcuje grede i betonira dvorište umesto lepo četku u ruke, kofu sa lepkom pa od bandere do bandere da se lepi Baba Nixon.
G.Cross G.Cross 10:51 07.10.2016

Re: Tramp

predatortz
G.Cross
srdjan.pajic
Je zreo za Lazu.


Ne brine mene Tramp koliko oni koji veruju da on treba da bude Predsednik.


Dodatak:

Killary je zrela za srodnu instituciju. Iza nje, takođe, stoji prilična glasačka mašinerija. Biće da Amerika ima priličan broj priglupih sa pravom glasa.


Da, ogromne milijarde utrosene na zaglupljivanje konacno daju rezultate.

Ne znam da li je iko pogledao klip koji sam linkovao u postu.
Meni je to nezamislivo.

Ili se svet zasitio vestacke politicke korektnosti dovedene do apsurda, pa sada klatno ide u drugu krajnost?
g.radicevic g.radicevic 10:53 07.10.2016

Re: Tramp

Pa kad Paja bajcuje grede i betonira dvorište umesto lepo četku u ruke, kofu sa lepkom pa od bandere do bandere da se lepi Baba Nixon.




nači opet srbi krivi...

alselone alselone 11:07 07.10.2016

Re: Tramp

Ne znam da li je iko pogledao klip koji sam linkovao u postu.


Ja sam pogledao.

Da te pitam nešto. Ako bi izbor bio Šešelj ili Toma, za koga bi glasao?
predatortz predatortz 11:23 07.10.2016

Re: Tramp

Da, ogromne milijarde utrosene na zaglupljivanje konacno daju rezultate.


Svi upiru prst u Trampa, koji je politički pajac, a zatvaraju oči pred onim što radi Hilari. Žena je opasna lujka! Celu kampanju gradi na raspirivanju mržnje prema Rusima. Od toga da će hakovati glasačke mašine, preko toga da je truju. Da ima bujnu maštu, shvatio sam još '96., kada je tvrdila da je snajperima gađana na tuzlanskom aerodromu.

Međutim, mašta + bolest + nuklearno oružje nisu stvari koje treba potcenjivati.
Svaki lekar će vam potvrditi da bolesnici koji naslućuju svoj kraj znaju da budu veoma nezgodni, da se upiru da ljudima zagorčaju život.

Dati jednoj takvoj moć koja ide uz predsednika US nije mala zajebancija.
Ne pratim nešto američku kampanju, ne znam da li uopšte postoji treći kandidat. Ali, ako postoji bilo ko treći, a Ameri mu ne daju glas - onda su stvarno bolesna nacija.
alselone alselone 11:25 07.10.2016

Re: Tramp

Ne pratim nešto američku kampanju, ne znam da li uopšte postoji treći kandidat.


Nema, sta si ti mislio da oni imaju visestranacki sistem? Ma ne, oni su demokratija, imaju dve stranke.
predatortz predatortz 11:28 07.10.2016

Re: Tramp

alselone
Ne pratim nešto američku kampanju, ne znam da li uopšte postoji treći kandidat.


Nema, sta si ti mislio da oni imaju visestranacki sistem? Ma ne, oni su demokratija, imaju dve stranke.


Jbga, onda! Da su ovo izbori u Hondurasu, bili bi mi smešni. Pošto su američki, mislim da svako misleće biće na planeti ima razlog da bude zabrinuto.
svarog svarog 11:35 07.10.2016

Re: Tramp

Ne pratim nešto američku kampanju, ne znam da li uopšte postoji treći kandidat. Ali, ako postoji bilo ko treći, a Ameri mu ne daju glas - onda su stvarno bolesna nacija.


Ima Gary Johnson . Skoro uvek ima nezavisni kandidat iz redova libertarijanaca i uvek je najbolji kandidat
g.radicevic g.radicevic 11:41 07.10.2016

Re: Tramp

Ima Gary Johnson . Skoro uvek ima nezavisni kandidat iz redova libertarijanaca i uvek je najbolji kandidat

čiji broj glasača bude na nivou statističke greške
na žalost
G.Cross G.Cross 11:42 07.10.2016

Re: Tramp

alselone
Ne znam da li je iko pogledao klip koji sam linkovao u postu.


Ja sam pogledao.

Da te pitam nešto. Ako bi izbor bio Šešelj ili Toma, za koga bi glasao?


Ja sam glasao nogama.

I uz sve postovanje sa imenjaka Pajica ni u USA ne bih ziveo.




alselone alselone 11:47 07.10.2016

Re: Tramp

Ja sam glasao nogama.


Mislis to sto si otisao? Pitam te nesto drugo, da li bi glasao za zlog ili za glupog, ako bi to bili jedini izbori?
svarog svarog 11:59 07.10.2016

Re: Tramp

g.radicevic
Ima Gary Johnson . Skoro uvek ima nezavisni kandidat iz redova libertarijanaca i uvek je najbolji kandidat

čiji broj glasača bude na nivou statističke greške
na žalost

Da, ovo upotpunjava informaciju
maksa83 maksa83 12:00 07.10.2016

Re: Tramp

Ima Gary Johnson . Skoro uvek ima nezavisni kandidat iz redova libertarijanaca i uvek je najbolji kandidat

Njihovi libertarijanci su mi mnogo pošteniji od ovih naših, pošto (bar to po vrhu što se vidi) jesu realno nešto stvorili i lepo pošteno priznaju neće da im se od toga uzNe za neku tamo sirotinju koja bankrotira tri generacije nadole ako polomi ključnu kost.

Za to vreme ova ovde libekpiNpek ekipa, božemesačuvaj, gde si bio - nigde, šta si radio - ništa, držao tribine protiv opresije socijalne države, i eto, tako...

zemljanin zemljanin 12:11 07.10.2016

Re: Tramp

predatortz
Jbga, onda! Da su ovo izbori u Hondurasu, bili bi mi smešni. Pošto su američki, mislim da svako misleće biće na planeti ima razlog da bude zabrinuto.

eventualno me zabrinjava porast nivoa svetskih okeana u narednih 20g a 'dilema' ko ce biti glavni lutak u USA me dodirne samo na blogu ... mada me ono 'mislece bice', baca u nedoumicu
svarog svarog 12:14 07.10.2016

Re: Tramp

I meni su smešni, FPN ekipa mlatipraznuslamovića, jer furaju neke hard core libertarijanske ideje koje uopšte nisu prirodne za Srbiju (za Evropu uopšte).Ono nabiflaju sa neta pa onda to C/P ovde, totalni promašaj. U stvari kako se uzme, sa stanovišta grantova koje dobijaju i nije :)
U SAD je drugačije, tradicija je takva da ta ideja ima smisla

jesu realno nešto stvorili i lepo pošteno priznaju neće da im se od toga uzNe za neku tamo sirotinju koja bankrotira tri generacije nadole ako polomi ključnu kost.


Kao i uvek sredina je između toga i državnog sistema u kom se umire od sepse, nema lekova i doktor prima platu 60.000 dinara, a da i besplatno je.
G.Cross G.Cross 12:15 07.10.2016

Re: Tramp

Mislis to sto si otisao? Pitam te nesto drugo, da li bi glasao za zlog ili za glupog, ako bi to bili jedini izbori?


Pa ja mislim da niko od njih nije glup. Cak ni Toma.

Za Trampa se takodje ne moze reci da je glup.
Od coveka koji je u jednoj godini izgubio 18 milijadi dilara dospeo je do predsednickog kandidata najmocnije zemlje na svetu uz to ne plativsi godinama ni jedan dolar poreza na prihod.

Sa druge strane da li su zli ?
Mislim da cak i kad ne bi hteli njihove uloge ih teraju da budu zli.

Beskrupuloznost je name of the game.

Toma ili Seselj , kazes ?

Hmm, a koji je od njih po tvom misljenju glup a koji zao ?

Za Tomu nikada ne bih glasao, za Seselja mozda, da nanervira Vucica.
maksa83 maksa83 12:36 07.10.2016

Re: Tramp

I meni su smešni, FPN ekipa mlatipraznuslamovića, jer furaju neke hard core libertarijanske ideje koje uopšte nisu prirodne za Srbiju (za Evropu uopšte).Ono nabiflaju sa neta pa onda to C/P ovde, totalni promašaj. U stvari kako se uzme, sa stanovišta grantova koje dobijaju i nije :)

Da, baš to, napravili biznis od tog mrsomuđenja.
Kao i uvek sredina je između toga i državnog sistema u kom se umire od sepse, nema lekova i doktor prima platu 60.000 dinara, a da i besplatno je.

Kako ono, dođe mali Ciga kod tate i pita ga:

Q: Tata, šta je to besplatno a šta je to džabe?
A: Pa, sine, vidiš, ti ideš u školu - besplatno, al' - džabe.
svarog svarog 12:46 07.10.2016

Re: Tramp

maksa83
I meni su smešni, FPN ekipa mlatipraznuslamovića, jer furaju neke hard core libertarijanske ideje koje uopšte nisu prirodne za Srbiju (za Evropu uopšte).Ono nabiflaju sa neta pa onda to C/P ovde, totalni promašaj. U stvari kako se uzme, sa stanovišta grantova koje dobijaju i nije :)

Da, baš to, napravili biznis od tog mrsomuđenja.


A znaš šta je najbolje (sa libertarijanskog stanovišta), to što njih poreski obveznici nekih tamo SAD ili Nemačke plaćaju da pričaju kako se treba skinuti sa grbače poreskih obveznika
niccolo niccolo 12:52 07.10.2016

Re: Tramp

eventualno me zabrinjava porast nivoa svetskih okeana u narednih 20g

Plus količina plastike.
angie01 angie01 14:18 07.10.2016

Re: Tramp

Ne znam da li je iko pogledao klip koji sam linkovao u postu.
Meni je to nezamislivo.


mislis onaj gde tramp izjavljuje da ga zabole u kom stanju ce neko da dodje da glasa, samo da dodje i ubaci listic, makar posle otisao kod Pere?

sta je tu nezamislivo?...on je glasno rekao- jer njegov marketing smatra da to ide uz njegov imidz-ono sto aposolutno svaki kandidat koji se kandidovao za vlast misli....bez obzira sto izgovara neke lazne druge receneice,...ovo je nazalost najtacniji i najkraci opis tendencija svakog kandidata, timovi oko njega se samo trude da to maskiraju u najbolji moguci digestive.
anonymous anonymous 15:13 07.10.2016

Re: Tramp


predatortz


Dati jednoj takvoj moć koja ide uz predsednika US nije mala zajebancija.
Ne pratim nešto američku kampanju, ne znam da li uopšte postoji treći kandidat. Ali, ako postoji bilo ko treći, a Ameri mu ne daju glas - onda su stvarno bolesna nacija.



Сублиминална порука ?
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:43 07.10.2016

Re: Tramp

maksa83
alselone
Čikago neće glasati za Trampa ni za milion godina, ali zapravo više ništa nije sigurno, u Pajinom tradicionalno Demokratama naklonjenom Koloradu - Tramp poveo.


Nemoguce!

Pa kad Paja bajcuje grede i betonira dvorište umesto lepo četku u ruke, kofu sa lepkom pa od bandere do bandere da se lepi Baba Nixon.


Ovde gde živim nema potrebe za time, verovatno nisi pratio kako je Tramp u širokom luku zaobišao naše malo misto, i posetio samo Pueblo, i pazi sad, Lovelend. To ti je kao kad bi Šešelj u svojoj kampanji za predsednika Srbije posetio samo Zaječar ili Vranje i, recimo, Strmosten. Instinkt samoodržanja, valjda, a i šešeljevci se ovde slabo zapaćuju. Nego to su ovi dole podivljali, ta patriotski nastrojena, polupismena, siromašna okolina, gde kad se rodiš imaš dve opcije, join the army, ili Hajzenberga, jednom rečju - prvoamerikanci. Doduše, ni Hilari se nešto nije ovde muvala, ni ona ne voli nas, ex Sandersovce. Da, biće zanimljivo, mada ja mislim da Hilari svakako dobija Kolorado, uz božju (i moju) pomoć.



urbana_gerila urbana_gerila 16:39 07.10.2016

Re: Tramp

vrabac_u_steni
(ako neko nije znao, Žikica je 20 godina radio kao klinički psiholog u beogradskom CZ-u).


tridesetak.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:46 07.10.2016

Re: Tramp

Strmosten


Bogami Pajke, oni Strmostenljani (valjda se tako kaže) sa kojima sam razgovarao kada sam bio tamo zadnji put, a to je bilo pre dve godine, svi bili žuti tj za DS.

Pusti te stereotipe.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:46 07.10.2016

Re: Tramp

urbana_gerila
vrabac_u_steni
(ako neko nije znao, Žikica je 20 godina radio kao klinički psiholog u beogradskom CZ-u).


tridesetak.


hvala na ispravci, u svako slučaju dovoljno dugo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:02 07.10.2016

Re: Tramp

eventualno me zabrinjava porast nivoa svetskih okeana u narednih 20g a


Pa kad si uzeo da živiš u nekoj pizdi materini nasred okeana. Jel imaš bar sojenicu, ili kakav dobar splav?

Pusti, i ja sam nakon poplave, kažu, stogodišnje, zacrtao da ima da živim navr' čuke. Neće, vala, meni potok više u podrum, a-a! I plan je ostvaren.

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:06 07.10.2016

Re: Tramp

vrabac_u_steni
Strmosten


Bogami Pajke, oni Strmostenljani (valjda se tako kaže) sa kojima sam razgovarao kada sam bio tamo zadnji put, a to je bilo pre dve godine, svi bili žuti tj za DS.

Pusti te stereotipe.


Ma ok, nisam mogao da se setim manjeg mesta a veće zabiti. A i kad sam poslednji put bio tamo, na Beljanici, to je sve bilo Slobin turf, ili, preciznije, Bidžin.
urbana_gerila urbana_gerila 17:20 07.10.2016

Re: Tramp

vrabac_u_steni
u svako slučaju dovoljno dugo.



...da izbledi naklonost i usahnu iluzije glede štićenika.
zemljanin zemljanin 17:29 07.10.2016

Re: Tramp

srdjan.pajic
eventualno me zabrinjava porast nivoa svetskih okeana u narednih 20g a


Pa kad si uzeo da živiš u nekoj pizdi materini nasred okeana. Jel imaš bar sojenicu, ili kakav dobar splav?

Pusti, i ja sam nakon poplave, kažu, stogodišnje, zacrtao da ima da živim navr' čuke. Neće, vala, meni potok više u podrum, a-a! I plan je ostvaren.



ostrvska je tuga pregolema,
svuda voda,
nigde kopna nema



podrum - JUUU ... pa malo pripazu na ženu, možda te pusti u kuću ... to iz iskustva, 'ladno je spavati na pesku
bene_geserit bene_geserit 17:36 07.10.2016

Re: Tramp

G.Cross
Ne znam da li je iko pogledao klip koji sam linkovao u postu.
Meni je to nezamislivo.

Sta ti je tu tacno nezamislivo i zasto si se bas za to zakacio?
Tramp ubedjuje ljude na samrti da se ne predaju i da skupe snage da izadju na glasanje da bi svoju zemlju ostavili bolju svojim potomcima.

A znas sta je meni nezamislivo?
- 500.000 iracke dece koja su umrla od dezinterije i slicnih bolesti zato sto su USA zabranili upotrebu hlora za preciscavanje vode pod izgovorom da moze da bude koriscen za pravljenje bojnih otrova
- da posle onoga sto je Clinton fondacija uradila Haitiju posle katastrofe 2010-te, Klintonovi ponovo vide priliku da se iskoristi katastrofa za licno bogacenje
- da neko moze da poveruje da je Saudijska Arabija dala 50 miliona dolara u Klinton fondaciju (koja se bavi popravljanjem polozaja zena), verovatno su to vec sredili kod sebe pa ko vele da pomognu ostatku sveta, a ne da je u pitanju pay-for-play (da se ne pominju razni drugi donatori, razne middle east zemlje, nigerija, tip povezan sa Boko haram, ukrajinski tajkun i sl.)
- da neko dobije Nobelovu nagradu za mir (uz tvrdnje da ce da oslobodi svet od nuklearnog oruzja), a onda 7 godina i 8 ratova kasnije prica o ulaganju 1000 milijardi dolara u modernizaciju USA nuklearnog naoruzanja
- da neko uzme 150 miliona dolara drzeci govore u velikim bankama, big farma, big oil a onda kada drzi govore za dzaba (ovih dana) niko nece da dodje da slusa; mora da je u pitanju kvalitet tih govora za sta je Hillary placena a ne korupcija
- da se neko smeje posto su Gadafija nabili na kolac
- da se neko smeje i zeza sa time sto je kao advokat uspesno odbranila silovatelja 12-godisnje devojcice (iako je znala da je kriv); da neko progoni i maltretira mnogobrojne ljubavnice svog muza; a onda da se predstavlja kao borac za zenska prava

I moze ova lista da bude dugacka 5 strana.
To je meni nezamislivo, a ovo Trampovo - samo stilska figura.
milojep milojep 17:42 07.10.2016

Re: Tramp

bene_geserit


U pravu si 100%
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:42 07.10.2016

Re: Tramp

zemljanin
[
podrum - JUUU ... pa malo pripazu na ženu, možda te pusti u kuću ... to iz iskustva, ladno je spavati na pesku


Ja, kad sam nedisciplinovan, eventualno fasujem garažu (bez grejanja).

Nego, pre dosta godina, ortak (zna ga Vrabac) i ja svratili kod nekih cica u Herceg Novi, i nekim nesrećnim spletom okolnosti, i ne našom krivicom, bejasmo izbačeni iz kuće, to jest, nije bilo mesta i za nas, da im se, da prostiš, uvalimo. I mi, šta ćemo jadni, pošto smo bili tu pećinarskim poslovima, opremljeni za kampovanje u svim uslovima, minus pare za kamp, odemo na lokalnu plažu, rasprostremo podloške i vreće i zakunjamo. Da bi nas u 5 ujtro, probudilo neko kreštanje i vrištanje iz neposredne blizine. Izađem ja iz vreće, trebalo mi je malo vremena da se saberem gde sam i zašto sam, i da nađem naočare. Da bih onda shvatio da sva ta halabuka dolazi od nekoliko opasno razbesnelih baba, koje su tvrdile da je baš to mesto na plaži - njihovo, i da polažu na njega pravo zato što svako jutro one porane da bi zauzele, eto baš taj komad peska, ispod jedinog drvceta i zidića na celoj prokletoj plaži koje proizvodi senku.

Sledeću noć smo prespavali na herceg-novljanskom gradskom groblju. Tu nas niko (živ) nije dirao.


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:48 07.10.2016

Re: Tramp

Tramp ubedjuje ljude na samrti da se ne predaju i da skupe snage da izadju na glasanje da bi svoju zemlju ostavili bolju svojim potomcima.


pa da, tako je i meni izgledala ta poruka, tj. ono što je hteo da kaže, šta više, prilično sam siguran da je to i bio kontekst, mi ovde nemamo ceo govor.

e sad šta ja mislim o tome da li će im zemlja biti bolja sa njim je druga stvar (opet, u svakom slučaju ne mislim da će biti gora nego da ona zlobaba dođe na vlast).
međutim, šta god ko mislio o Trampu, trebalo bi da bude jasno da je ovo očigledno izvlačenje iz konteksta i zlonamerna interpretacija.
maksa83 maksa83 17:50 07.10.2016

Re: Tramp

- da se neko smeje i zeza sa time sto je kao advokat uspesno odbranila silovatelja 12-godisnje devojcice (iako je znala da je kriv

Za ovo ostalo ne znam (svakako je zla baba korumpirana do srži), ali ovo je nategnuta priča koju vole da proturaju okolo. Naime, prema snopes.com i još nekim debunking sajtovima ona nije volontirala da ga brani (što se često izmišlja), niti se smejala zbog ishoda, niti je rekla da je znala da je kriv, nego kada je u nekom intervjuu pomenuto da je tip prošao poligraf, rekla je "da, tu sam izgubila veru u poligraf" <smeh>. Lično, mislim da nije lepo smejati se ni u jednom trenutku oko svega toga, ali to da je ona bila u fazonu "haha, da, ja sam ga branila i oslobodili su ga" prosto nije tačno.
bene_geserit bene_geserit 17:51 07.10.2016

Re: Tramp

zemljanin
eventualno me zabrinjava porast nivoa svetskih okeana u narednih 20g

E sad kad se nisam odvalio od smeha.
Zabrinjava te porasta okean u narednih 20 godina (trenutno je na manje od 3 milimetra godisnje sa neznatnim trendom povecanja)?
Sto znaci da ce tokom sledecih 20 godina porast nivoa da bude manje od 10 santimetara.

U pitanju su ciklusi koji zavise od ledenih doba - tako je u vreme poslednjeg ledenog doba nivo okeana bio ~120 metara nizi nego danas, a u periodu pre toga (izmedju ledenih doba) najvisi nivo okena bio do 20 metara visi nego danas.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:56 07.10.2016

Re: Tramp

maksa83
- da se neko smeje i zeza sa time sto je kao advokat uspesno odbranila silovatelja 12-godisnje devojcice (iako je znala da je kriv

Za ovo ostalo ne znam (svakako je zla baba korumpirana do srži), ali ovo je nategnuta priča koju vole da proturaju okolo. Naime, prema snopes.com i još nekim debunking sajtovima ona nije volontirala da ga brani (što se često izmišlja), niti se smejala zbog ishoda, niti je rekla da je znala da je kriv, nego kada je u nekom intervjuu pomenuto da je tip prošao poligraf, rekla je "da, tu sam izgubila veru u poligraf" . Lično, mislim da nije lepo smejati se ni u jednom trenutku oko svega toga, ali to da je ona bila u fazonu "haha, da, ja sam ga branila i oslobodili su ga" prosto nije tačno.


dakle, podmetačine i spinovanja sa svih strana i na sve strane, kako i dolikuje uzornoj demokratskoj proceduri izbora predsednika.
emsiemsi emsiemsi 18:04 07.10.2016

Re: Tramp

G.Cross
srdjan.pajic
Je zreo za Lazu.


Ne brine mene Tramp koliko oni koji veruju da on treba da bude Predsednik.

Мене више брину они који мисле да је битно ко ће бити амерички председник.
emsiemsi emsiemsi 18:18 07.10.2016

Re: Tramp

milojep
bene_geserit


U pravu si 100%

Сагласан !
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:19 07.10.2016

Re: Tramp

Za ovo ostalo ne znam (svakako je zla baba korumpirana do srži), ali ovo je nategnuta priča koju vole da proturaju okolo.


Kao i ovo za 500 iljada (ni manje ni više) dece pomrle od dizenterije zbog zabrane korišćenja hlora. Niti takva zabrana postoji, niti je hlor jedino što se koristi za dezinfekciju, niti je uopšte pomrlo toliko dece iz bilo kog razloga, štaviše child death rate u Iraku konstantno opada još od 1990 godine, dakle dosta pre rata, i sada je negde na oko 30 dece na 1000 rođenih.

Ali to je problem sa Trampovcima, neko napiše neku random glupost na fejsbuku i onda svi navale to da šeruju ko nenormalni, ubeđeni da je to validna informacija, jer su...pročitali na fejsbuku. To je kao i ono sa onim Biroom za kriminalnu statistiku iz San Franciska, koji je utvrdio da >90 posto ubistava crnaca je počinjeno od strane crnaca, razume se, a samo 1% od strane policije (ima cela tabela, mislim da je i bene kačio ovde na blogu). Jedino što pomenuti Biro uopšte ne postoji.
zemljanin zemljanin 18:29 07.10.2016

Re: Tramp

bene_geserit

E sad kad se nisam odvalio od smeha.
Zabrinjava te porasta okean u narednih 20 godina (trenutno je na manje od 3 milimetra godisnje sa neznatnim trendom povecanja)?
Sto znaci da ce tokom sledecih 20 godina porast nivoa da bude manje od 10 santimetara.


čak i po toj računici, koja je blizu tačnog, mrzi me da računam kolika površina mog placa će završiti u vodi ali nije malo ... ali nevezano za taj "smešni" deo, mene zabole za rast nivoa, čak i kada jesam njemu izložen ... poenta je, da me ovde - na Pacifiku, apsolutno ne dotiče izbor predsednika u bilo kojoj svetskoj sili ...



EDIT. inače je sve počelo kao parodija I replica na to da svako misleće biće na planeti mora da se zabrine zbog Trapm-Hilari ...
tess tess 18:40 07.10.2016

Re: Tramp

Ili se svet zasitio vestacke politicke korektnosti dovedene do apsurda, pa sada klatno ide u drugu krajnost?

Da, ovo si dobro rekao.
tess tess 18:41 07.10.2016

..

tess tess 18:42 07.10.2016

..

Ooo jbt evo slike.


Iznenadi me.. :)
bene_geserit bene_geserit 18:51 07.10.2016

Re: Tramp

srdjan.pajic
Kao i ovo za 500 iljada (ni manje ni više) dece pomrle od dizenterije zbog zabrane korišćenja hlora. Niti takva zbrana postoji, niti je hlor jedino što se koristi za dezinfekciju, niti je uopšte pomrlo toliko dece iz bilo kog razloga, štaviše child death rate u Iraku konstantno opada još od 1990 godine, dakle dosta pre rata, i sada je negde na oko 30 dece na 1000 rođenih.

Clanak iz NYTimesa.
How the U.S. Intentionally Destroyed Iraq's Water Supply.

srdjan.pajic
kao i ono sa onim Biroom za kriminalnu statistiku iz San Franciska, koji je utvrdio da >90 posto ubistava crnaca je počinjeno od strane crnaca, razume se, a samo 1% od strane policije (ima cela tabela, mislim da je i bene kačio ovde na blogu). Jedino što pomenuti Biro uopšte ne postoji.

From 1980 through 2008, 84 percent of white victims were killed by whites and 93 percent of black victims were killed by blacks.

Svi citati su iz liberalne i msm stampe.
tess tess 18:52 07.10.2016

..

Još jedna, proba. Isti crtač, Tai.


tess tess 18:55 07.10.2016

..

E, sad ste nadrljali - zaboravila sam što da ne znam postaviti slike, zaboravila sam razloge..

:)
tess tess 19:10 07.10.2016

Re: Tramp

urbana_gerila
vrabac_u_steni
(ako neko nije znao, Žikica je 20 godina radio kao klinički psiholog u beogradskom CZ-u).


tridesetak.



Carrie Mae Weems: String Theory, 2016, archival pigment print on textured rag paper, 30 by 40 inches; in “Blackness in Abstraction.”


blogovatelj blogovatelj 19:32 07.10.2016

Re: Tramp

Nego meni samo cudno, posto Trampa podrzavaju samo Srbi i Putin, kako on dodje dovde jbt. je l' to samo Rusi i Cikago glasaju za njega?


Radnička klasa SAD je besna da besnija biti ne može. U Srbiji kada nekom kažeš da američki šljakeri loše žive to verovatno izgleda smešno, jer ne žive.
Ali sam recimo čuo priču od čoveka koji ima negde oko 55 da kada se oženio i žena mu ostala trudna, imala je problema sa trudnoćom i morala je da sedi kući i ne radi. Za to vreme on je od jedne radničke plate uzeo kredit za kuću i otplaćivao ga bez ikakvih problema.
Danas ćerka tog istog čoveka mora da živi sa njim u toj istoj kući ne bi li kako tako skupila novac za učešće da i ona kupi kuću. I ona i muž joj rade, imaju jedno dete.
To je ogroman pad standarda koji gledano iz Srbije izaziva smeh, ali ti ljudi su svi besni. I oni su Trampovo biračko telo.
Za Pajića mi je jasno, on ovo ne želi da vidi. Ili ne ume. Biće veoma začuđen rezultatima izbora u svojoj domovini i svima će nam se žaliti po blogovima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:02 07.10.2016

Re: Tramp

Clanak iz NYTimesa.
How the U.S. Intentionally Destroyed Iraq's Water Supply.


Nijedan od ovih članaka ne tvdi ovo što si ti napisao:

- 500.000 iracke dece koja su umrla od dezinterije i slicnih bolesti zato sto su USA zabranili upotrebu hlora za preciscavanje vode pod izgovorom da moze da bude koriscen za pravljenje bojnih otrova
.

A za to da je pola miliona dece bilo žrtva nepravednih i ničim izazvanih UN sankcija protiv režima Sadama Huseina, jel imaš isto takav neki dobar link? Jel to neko stvarno ustanovio i prebrojao? Po statistikama UNICEF-a, od 1950 godine je u Iraku svake dekade umrlo između petsto i osamsto hiljada dece mlađe od pet godina. Za vreme sankcija, kao i za vreme okupacija, taj broj se nije značajno promenio, štaviše, čak se smanjio, naročito u poslednjih pet godina. Ali dobro, UNICEF, to su levičari i mejnstrim, sigurno lažu, pa daj da vidim tvoj izvor.

From 1980 through 2008, 84 percent of white victims were killed by whites and 93 percent of black victims were killed by blacks.


Da, samo ono što si ti kačio nema ovaj dodatak o tome da su 84% belaca isto tako žrtve belaca. Što onda daje drugačiju sliku, o tome da su crnci zapravo kriminogeni, valjda genetski, šta li je, a da je to što policija odstreli po nekog nevinog crnca, prenaduvano, u odnosu na pravi problem. Doduše, ti si više puta ovde tvrdio i da su američki crnci, u proseku, manje inteligentni od belaca (i azijata) što onda valjda objašnjava nešto, o tebi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:16 07.10.2016

Re: Tramp

blogi
i svima će nam se žaliti po blogovima.


Da, da, najebali ste ga od mene, ako se to desi.

Nego, blogi, šta kaže taj tvoj drugar, besni radnik, kome ne daju tako lako kredit, kao onomad, jer u banci misle da će verovatno da umre od gladi, pre nego što otplati dobar deo glavnice, pa će morati da se jebavaju sa foreclosure-m, dakle, kako on to vidi da će Tramp da mu reši probleme posustalog standarda i omlohavljnog nacionalnog ponosa?

Do sad se mislilio da, iako Tramp možde ne deli sve muke svoje glasačke ciljne grupe, ipak je neki veliki biznismen, jer ima tolike milijarde, i zgrade, i golf terene, dakle da on nešto ume i zna da uradi, na opštu korist utučene radničke klase i poštene inteligencije, mimo izbacivanja ovih neradnika, meksikanaca i muslimana i drugih crnaca, koji im uzeše sve poslove, što će jedan lep zid popreko Sonore svakako umeti da reši. Međutim, sad je ispalo da on i nije baš toliko uspešan biznismen, kao što se predstavljao dobrim delom kampanje, a malo voli i da zabuši u plaćanju, kako onih koji rade za njega, tako i poreza, na konto te svoje uspešnosti, jelte. A to pošteni radni čovek ovog podneblja nikako ne voli da čuje, ma koliko se sad ovi oko Trampa upinjali da izvade stvar i da pokažu kako je on zapravo nekakav genijalac, kad su poreski zakoni u pitanju, mislim, kako sad, i šta od njega relano očekivati?
milojep milojep 23:19 07.10.2016

Re: Tramp

A za to da je pola miliona dece bilo žrtva nepravednih i ničim izazvanih UN sankcija protiv režima Sadama Huseina, jel imaš isto takav neki dobar link?





jel' dovoljno dobar link?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:40 07.10.2016

Re: Tramp

čak i po toj računici, koja je blizu tačnog, mrzi me da računam kolika površina mog placa će završiti u vodi ali nije malo ...

, pa tebi tigar ajkula, ako se samo malo jače praćakne, završi pravo u spavaćoj sobi!!! A ja mislio da živim opasnim životom, sa svim tim pumama i tvorovima koji slobodno krstare i perjaše ovde kod mene u divljini.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:54 07.10.2016

Re: Tramp

milojep
A za to da je pola miliona dece bilo žrtva nepravednih i ničim izazvanih UN sankcija protiv režima Sadama Huseina, jel imaš isto takav neki dobar link?





jel' dovoljno dobar link?


Ne znam kako da ti odgovorim, a da te ne uvredim.
milojep milojep 23:58 07.10.2016

Re: Tramp

srdjan.pajic
milojep
A za to da je pola miliona dece bilo žrtva nepravednih i ničim izazvanih UN sankcija protiv režima Sadama Huseina, jel imaš isto takav neki dobar link?





jel' dovoljno dobar link?


Ne znam kako da ti odgovorim, a da te ne uvredim.


Ovome nema odgovora! Tu ti i jeste najpametnije da odćutiš
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:07 08.10.2016

Re: Tramp

milojep
srdjan.pajic
milojep
A za to da je pola miliona dece bilo žrtva nepravednih i ničim izazvanih UN sankcija protiv režima Sadama Huseina, jel imaš isto takav neki dobar link?





jel' dovoljno dobar link?


Ne znam kako da ti odgovorim, a da te ne uvredim.


Ovome nema odgovora! Tu ti i jeste najpametnije da odćutiš


Da, na idiotsko pitanje, može samo da se da idiotski odgovor. Baš kao i u ovom klipu.
bene_geserit bene_geserit 04:08 08.10.2016

Re: Tramp

.
bene_geserit bene_geserit 04:56 08.10.2016

Re: Tramp

srdjan.pajic
Ali to je problem sa Trampovcima, neko napiše neku random glupost na fejsbuku i onda svi navale to da šeruju ko nenormalni, ubeđeni da je to validna informacija, jer su...pročitali na fejsbuku. To je kao i ono sa onim Biroom za kriminalnu statistiku iz San Franciska, koji je utvrdio da >90 posto ubistava crnaca je počinjeno od strane crnaca, razume se, a samo 1% od strane policije (ima cela tabela, mislim da je i bene kačio ovde na blogu). Jedino što pomenuti Biro uopšte ne postoji.

Pajicu ako te ta statistika zanima nije je uopste tesko naci, dovoljna su dva klika.
Evo npr. broj ubijenih os trane policije po rasama (Washington Post) za 2015-tu,
od 991 ubijenih 258 ili 26% su crnci a 495 ili 50% su belci.
Generalno statistika gde se hispano vode kao posebna populacija ima taj problem da jedan procenat hispano zavrsi kao white, tako da taj deo treba uzeti sa rezervom.

A procenat ubistava po rasama objavljuje FBI svake godine evo npr. za 2013-tu, kao sto vidis od 2491 ubijenih crnaca 2245 su pocinili crnci ili preko 90%.
FBI statistika ne razdvaja white od hispanic/latino.

Od ukupno ubijenih (5723) ubice su u 2698 slucajeva crnci (ili 47+%).
Broj ubijenih belaca+latino od strane crnaca je vise od 2x puta veci od broja ubijenih crnaca od strane belaca+latino.

srdjan.pajic
Da, samo ono što si ti kačio nema ovaj dodatak o tome da su 84% belaca isto tako žrtve belaca. Što onda daje drugačiju sliku, o tome da su crnci zapravo kriminogeni, valjda genetski, šta li je, a da je to što policija odstreli po nekog nevinog crnca, prenaduvano, u odnosu na pravi problem. Doduše, ti si više puta ovde tvrdio i da su američki crnci, u proseku, manje inteligentni od belaca (i azijata) što onda valjda objašnjava nešto, o tebi.

Pa crnaca ima ~13% u populaciji a izvrse 47+% ubistava (statistika je slicna iz godine u godinu), sto ce reci 3.6x vise od prosecnog amerikanca.
Po secanju (mrzi me da trazim, bio je negde breakdown gde su belci i latino radvojeni u 2 posebne kategorije) taj koeficijent za latino je nesto iznad 1x, za belce reda 0.4x i za azijate reda 0.2x.

Sto ce reci crnci jestu krimogeni i to reda 9 puta vise nego belci u proseku a 18 puta vise nego azijati.
Koji faktori na to uticu (siromastvo, razbijene porodice, stil zivota, bacanje akcenta na skolu, kvalitet skola u kraju gde zive, hrana koju konzumiraju, health coverage, prisustvo bandi u kraju gde zive i sl.) i da li genetika ima uticaja ostavljam tebi da analiziras.

Naravno da belci ubiju vecinu belaca a crnci vecinu crnaca - ko bi to uopste sporio, veliki procenat ubistava i drugih zlocina se desi u okviru porodice i najblizeg okruzenja.

Sto se tice IQa, mogao bi ti malo da se potrudis i da nadjes neko istrazivanje da ne postoje razlike u IQu izmedju recimo jevreja, kineza i crnaca, siguran sam da ces uspeti.
bene_geserit bene_geserit 05:16 08.10.2016

Re: Tramp

vrabac_u_steni
maksa83
- da se neko smeje i zeza sa time sto je kao advokat uspesno odbranila silovatelja 12-godisnje devojcice (iako je znala da je kriv

Za ovo ostalo ne znam (svakako je zla baba korumpirana do srži), ali ovo je nategnuta priča koju vole da proturaju okolo. Naime, prema snopes.com i još nekim debunking sajtovima ona nije volontirala da ga brani (što se često izmišlja), niti se smejala zbog ishoda, niti je rekla da je znala da je kriv, nego kada je u nekom intervjuu pomenuto da je tip prošao poligraf, rekla je "da, tu sam izgubila veru u poligraf" . Lično, mislim da nije lepo smejati se ni u jednom trenutku oko svega toga, ali to da je ona bila u fazonu "haha, da, ja sam ga branila i oslobodili su ga" prosto nije tačno.

dakle, podmetačine i spinovanja sa svih strana i na sve strane, kako i dolikuje uzornoj demokratskoj proceduri izbora predsednika.

Pa ako je rekla (citat ispod) da je to sto je on prosao poligraf zauvek unistilo njenu veru u poligrafe, to znaci da je znala da je on kriv.
"I had him take a polygraph, which he passed, which forever destroyed my faith in polygraphs. [laughs]"
Koliko se smejala moze da se cuje na audio zapisu.
bene_geserit bene_geserit 05:36 08.10.2016

Re: Tramp

srdjan.pajic
Nijedan od ovih članaka ne tvdi ovo što si ti napisao:
500.000 iracke dece koja su umrla od dezinterije i slicnih bolesti zato sto su USA zabranili upotrebu hlora za preciscavanje vode pod izgovorom da moze da bude koriscen za pravljenje bojnih otrova.


Naprotiv, evo direktog citata iz jednog od ta dva clanka. Clanak je iz 2001-ve i radi se o periodu 1991-2001 (tj. pre poslednjeg Bushovog rata u Iraq-u), ako je tu bilo neke zabune.

"The prime killer of children under five years of age-diarrheal diseases-has reached epidemic proportions, and they now strike four times more often than they did in 1990 ... Holds on contracts for the water and sanitation sector are a prime reason for the increases in sickness and death. Of the eighteen contracts, all but one hold was placed by the U.S. government. The contracts are for purification chemicals, chlorinators, chemical dosing pumps, water tankers, and other equipment.
... For more than ten years, the United States has deliberately pursued a policy of destroying the water treatment system of Iraq, knowing full well the cost in Iraqi lives. The United Nations has estimated that more than 500,000 Iraqi children have died as a result of sanctions, and that 5,000 Iraqi children continue to die every month for this reason."

srdjan.pajic
A za to da je pola miliona dece bilo žrtva nepravednih i ničim izazvanih UN sankcija protiv režima Sadama Huseina, jel imaš isto takav neki dobar link? Jel to neko stvarno ustanovio i prebrojao?

Zajebavati se sa sankcijama koje su ubile preko pola miliona dece, stvarno Pajicu.
bene_geserit bene_geserit 06:19 08.10.2016

Re: Tramp

srdjan.pajic
kako on to vidi da će Tramp da mu reši probleme posustalog standarda i omlohavljnog nacionalnog ponosa?

Pa vidi ovako: nije uopste sporno da je glasati za reality show karakter, pa jos narcisoidan i sa nultom tolerancijom na napade i uvrede prilicno bolno. Takodje nije sporno da je Trump koristio metode za izbegavanje placanja poreza koje su na granici dozvoljenog (vrlo verovatno debt parking).

Ali na ovim izborima Trump je sto se tice svake policy tacno gde treba: izolacionisticka spoljna politika i prihvatanje multi-polarnog sveta kakav de fakto jeste uz rasformiranje NATOa i saradnju sa Rusijom, strogo postovanje zakona i eliminisanje ilegalne emigracije i smanjivanje legalne emigracije, renegotiation free trade sporazuma (jer ovi trenutni su takvi da USA ima ekstreman trgovinski deficit vec jako dugo), eliminisanje crony kapitalizma i birokratije i korupcije.

Naravno, mainstream mediji absolutno ne zele da govore o tome, vec spinuju celu stvar na identity issues koji su potpuno irelevantni. Budalastine tipa Tramp je "uvredio" zene, veterane, crnce, meksikance, gejeve, decu i koga sve ne ili ovo najnovije sa ilegalno snimljenim razgovorom gde se Tramp prica o muvanju riba (mislim who cares, ko da svako od nas nije hiljadu puta cuo ili ucestovao u zajebancima tog tipa).

Jer kada bi se pricalo o onome sto su prave teme, u fokusu bi bila Klintonova - poster child crony kapitalizma, i sve njene beskonacne korupcione afere i zlocini po Bliskom Istoku.

Naravno da li bi i koliko Tramp kao predsednik zeleo i mogao da uradi je veliko pitanje. Ali svi znaju da bi Klintonova samo nastavila trenutnu politiku beskonacnih ratova, crony kapitalizma uz dalje povecanje uloge drzave, i dalji uvoz emigracije.
alselone alselone 06:44 08.10.2016

Re: Tramp

Ali to je problem sa Trampovcima, neko napiše neku random glupost na fejsbuku i onda svi navale to da šeruju ko nenormalni, ubeđeni da je to validna informacija, jer su...pročitali na fejsbuku.

Putin placa a šeruju Srbi.
alselone alselone 06:52 08.10.2016

Re: Tramp

Naime, prema snopes.com i još nekim debunking sajtovima ona nije volontirala da ga brani (što se često izmišlja), niti se smejala zbog ishoda, niti je rekla da je znala da je kriv, nego kada je u nekom intervjuu pomenuto da je tip prošao poligraf, rekla je "da, tu sam izgubila veru u poligraf" <smeh>.


Ali to je prakticno to. Cim se smejala i cudila kako je prosao poligraf, znaci da je znala da je kriv.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:01 08.10.2016

Re: Tramp

Do sad se mislilio da, iako Tramp možde ne deli sve muke svoje glasačke ciljne grupe, ipak je neki veliki biznismen, jer ima tolike milijarde, i zgrade, i golf terene, dakle da on nešto ume i zna da uradi, na opštu korist utučene radničke klase i poštene inteligencije, mimo izbacivanja ovih neradnika, meksikanaca i muslimana i drugih crnaca, koji im uzeše sve poslove, što će jedan lep zid popreko Sonore svakako umeti da reši. Međutim, sad je ispalo da on i nije baš toliko uspešan biznismen, kao što se predstavljao dobrim delom kampanje, a malo voli i da zabuši u plaćanju, kako onih koji rade za njega, tako i poreza, na konto te svoje uspešnosti, jelte. A to pošteni radni čovek ovog podneblja nikako ne voli da čuje, ma koliko se sad ovi oko Trampa upinjali da izvade stvar i da pokažu kako je on zapravo nekakav genijalac, kad su poreski zakoni u pitanju, mislim, kako sad, i šta od njega relano očekivati?

klasična funjara vadikavska, nije ni čudo da ga blogofaširani gotive.
blogovatelj blogovatelj 08:04 08.10.2016

Re: Tramp

ego, blogi, šta kaže taj tvoj drugar, besni radnik, kome ne daju tako lako kredit,


Nisi razumeo, kao i obično. Nema on nameru da se zadužuje za novu kuću, nego njegova ćerka želi da kupi gajbu.
Dalje, nisam rekao da će Tramp da im pomogne, nego Tramp priča ono što oni žele da čuju. Baš kao što i baba ide niz dlaku tebi i glasačima tebi sličnim, pa si ti u tripu da će ona da bude mesija.
E, a malopre na radiju čujem da se Obamina administracija žali da Rusija utiče na rezultate američkih izbora tako što krade američke poverljive podatke i objavljuje ih.
Pazi, znači ne kažu da Rusi lažu, nego plaču što im Ruje kradu podatke. Pa kome se žale? Mislim, oni su super fakin sila, neka urade nešto povodom toga. Mogu i da plate Kinezima ako ne umeju sami.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:11 08.10.2016

Re: Tramp

Pa vidi ovako: nije uopste sporno da je glasati za reality show karakter, pa jos narcisoidan i sa nultom tolerancijom na napade i uvrede prilicno bolno. Takodje nije sporno da je Trump koristio metode za izbegavanje placanja poreza koje su na granici dozvoljenog (vrlo verovatno debt parking).

Ali na ovim izborima Trump je sto se tice svake policy tacno gde treba: izolacionisticka spoljna politika i prihvatanje multi-polarnog sveta kakav de fakto jeste uz rasformiranje NATOa i saradnju sa Rusijom, strogo postovanje zakona i eliminisanje ilegalne emigracije i smanjivanje legalne emigracije, renegotiation free trade sporazuma (jer ovi trenutni su takvi da USA ima ekstreman trgovinski deficit vec jako dugo), eliminisanje crony kapitalizma i birokratije i korupcije.

Naravno, mainstream mediji absolutno ne zele da govore o tome, vec spinuju celu stvar na identity issues koji su potpuno irelevantni. Budalastine tipa Tramp je "uvredio" zene, veterane, crnce, meksikance, gejeve, decu i koga sve ne ili ovo najnovije sa ilegalno snimljenim razgovorom gde se Tramp prica o muvanju riba (mislim who cares, ko da svako od nas nije hiljadu puta cuo ili ucestovao u zajebancima tog tipa).

Jer kada bi se pricalo o onome sto su prave teme, u fokusu bi bila Klintonova - poster child crony kapitalizma, i sve njene beskonacne korupcione afere i zlocini po Bliskom Istoku.

Naravno da li bi i koliko Tramp kao predsednik zeleo i mogao da uradi je veliko pitanje. Ali svi znaju da bi Klintonova samo nastavila trenutnu politiku beskonacnih ratova, crony kapitalizma uz dalje povecanje uloge drzave, i dalji uvoz emigracije.


ovo je sve sjajno rečeno, zvuči, pa skoro kao Acina kampanja, divan čovek, uopše nulta sklonost ka totalitarnosti. fina i sofistikovana ličnost prosto blista iz njegove kampanje.
alselone alselone 08:12 08.10.2016

Re: Tramp

Pa kome se žale?


Sebi. Jer time sto Rusi kradu podatke pomazu direktno Trampa, pa je samim tim Tramp los zbog toga a Kilarica je dobra. Fiziognomika je davno odbačena kao glupost, ali brate Kilarici se na faci i facijalnim ekspresijama vidi da je mali Hitler.
tess tess 08:35 08.10.2016

Re: Tramp

Fiziognomika je davno odbačena kao glupost, ali brate Kilarici se na faci i facijalnim ekspresijama vidi da je mali Hitler.

Da, ne znam jel neozbiljno il budalasto razmišljati tj birati između njih dvoje.
Nestvarno.


Sjajan Tai Taeoalii, surreal-emotional. Samoan.





alselone alselone 08:48 08.10.2016

Re: Tramp

Da, ne znam jel neozbiljno il budalasto razmišljati tj birati između njih dvoje.


Ne znam. Nazalost, prinudjeni su. To je njima njihova borba dala.

Meni je najveci strah nova globalna kriza koju ce izazvati nastavak military industrial complex korupcionaske politike koju ce nastaviti Kilari, posle koje, jos vise se plasim, nece vise biti too big to fall politicke kradje od naroda nego ce samo rat moci da resetuje situaciju.

Odlican crtez. Ponovo nazalost, ostala im je samo ta glava sa zubima i tako da sve sto mogu je da ujedaju. I to i rade.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:10 08.10.2016

Re: Tramp

alselone


Meni je najveci strah nova globalna kriza koju ce izazvati nastavak military industrial complex korupcionaske politike koju ce nastaviti Kilari, posle koje, jos vise se plasim, nece vise biti too big to fall politicke kradje od naroda nego ce samo rat moci da resetuje situaciju.

Odlican crtez. Ponovo nazalost, ostala im je samo ta glava sa zubima i tako da sve sto mogu je da ujedaju. I to i rade.



ne vredi se plašiti od pretpostavki. ako bičer pobedi, možda ima šanse da će se politika US prema Srbijiški promeniti, ono, povećaće u svojim fabrikama cene rada sa 220 dolara na 300 dolara mesečno. ako bičerka pobedi, u istom smo loncu kao i do sada, znači, ništa novo.
tess tess 09:31 08.10.2016

..

Ne, ja za američku tetku ne bih glasala. To sam sigurna.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:20 08.10.2016

Re: ..

tess
Ne, ja za američku tetku ne bih glasala. To sam sigurna.


to je njihov izbor, Comrad Srle Pajič kaže da su bolje demokrate, Herr Bene Francisco Franco Bahamonde kaže da su bolji fašist... o-ovaj, republikanci, i to je to. što se kvaliteta života u Srbiji tiče, nama ni iz džepa ni u džep... mi smo, većinski, socijaldemokratija. sps, sns, srs, dss i dveri su pro-ruske, ds, liga, mađari i djb su pro-zapadni, i to je to. mršav kvalitet državnika u Srbiji ne određuje ništa posebno, bilo da dođu kvazi-demokrate, bilo kjukluksisti na vlast u USA.
tess tess 11:30 08.10.2016

Re: ..

Pa, o izborima u Americi pročitam, ovde - ponešto. Misliš da se Germani bave njima kao mi, lijevi i desni i nakrivo nasađeni, Srbi - a da im oboje (H&T) nisu snishodljivo u rubrici: Zabava?

Ne, za nju ne bih glasala.

A - on je ionako pravo lice ere Idiocracy. I šta sad? Zatvarati oči pred tim i pristajati na kompromis kao "ali, ona ne govori isto što i on", pa kao "ali"..
..nema ali - pristaješ svjesno na američko licemjerno sranje da bi kupio godinu, dvije, tri, američkog licemjernog sranja..

I mislim da vi u Srbiji ne znate kakvu će T imati politiku prema vama - dočim vam je sa H sve jasno..
Na stranu što nju bombardovanje Srbije podsjeća na doba kad joj muža oralno zadovoljavala štićenica u birou. Il? Mislite da žena preko tih javnih poniženja prelazi kao nove sandalice i šeširiće da kupuje? Žena koja bi da bude lider? Ma, nemoj - opajdarska posla i liderstvo iz osvete - ne iz unutrašnje tj mentalne snage il tzv liderskog dara.

I, da skratim, za Michelle Obama odavno govorim da je inteligentnija od muža, za nju bih glasala - supruga Klintonova je veća bizarnost američke politike od pajaca sa gospođom Slovenkom..

Toliko.


..i, evo malo brodske palube. :)



srdjan.pajic srdjan.pajic 19:22 08.10.2016

Re: Tramp

Naprotiv, evo direktog citata iz jednog od ta dva clanka. Clanak je iz 2001-ve i radi se o periodu 1991-2001 (tj. pre poslednjeg Bushovog rata u Iraq-u), ako je tu bilo neke zabune.


Ne znam zbog čega me spamuješ ovde, kad je očigledno to što sam napisao u prethodnom komentaru. Da se ne ponavljam, pročitaj ga ponovo, ali polako i sa razumevanjem, jer ja od toga jasnije ne umem da se izrazim. To što si ti napisao u komentaru maksi, ne proizilazi iz napisanog u ovim člancima.

Zajebavati se sa sankcijama koje su ubile preko pola miliona dece, stvarno Pajicu.


Ja se uošte ne zajebavam sa sankcijama, nego sa tvojim stavom prema istim, i brojevima koje ovde iznosiš, a koji su prema dostupnim UN podacima netačni. Što možeš lako da vidiš ako odeš na UN(ICEF)-ov web sajt, gde se takvi podaci prikupljaju i lako su dostupni. Ostavio sam mogućnost da imaš bolji izvor informacija od onog na koji se i ovi tvoji članci pozivaju, ali nešto ne videh da si ga ponudio.

U vezi sa ovim statistikama oko Crnaca si totalno omašio suštinu. Zato isto ponovo pročitaj gornji komentar, ako te ne mrzi. A ovo:
Koji faktori na to uticu (siromastvo, razbijene porodice, stil zivota, bacanje akcenta na skolu, kvalitet skola u kraju gde zive, hrana koju konzumiraju, health coverage, prisustvo bandi u kraju gde zive i sl.) i da li genetika ima uticaja ostavljam tebi da analiziras.
ne trebe meni da ostavljaš na analizu, ovo u zagradi je ono što i ja uglavnom mislim, i to nema nikakve veze sa bojom kože. A to da su Crnci glupavi i lenji, pa zato tako i žive, to je bio tvoj argument (i ne samo tvoj). A ja sigurno neću naći studiju koja dokazuje suprotno, jer se takvim rasističkim studijama niko ne bavi već više od pola veka.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:35 08.10.2016

Re: Tramp

Nisi razumeo, kao i obično. Nema on nameru da se zadužuje za novu kuću, nego njegova ćerka želi da kupi gajbu.
Dalje, nisam rekao da će Tramp da im pomogne, nego Tramp priča ono što oni žele da čuju. Baš kao što i baba ide niz dlaku tebi i glasačima tebi sličnim, pa si ti u tripu da će ona da bude mesija.


E, što te volim kad ovako kreneš da se praviš tupav. Nisam ja pitao tebe da li će i kako će Tramp da pomogne tim tvojim besnim radnicima koji žive sa roditeljima, nego šta oni kažu, kakao misle da će Tramp da im reši socijalni problem koji imaju? Zamisi da sad taj tvoj Trudo, izađe i kaže, kanadska radnička klasa živi bedno, po soliterima, jer ne mogu kuću da si priušte, ali ako me ponovo izaberete, svi ćete imati dvesta iljada dolara, kanadskih, platu i problem rešen. Valjda bi te, nakon prvobitnog oduševljenja, interesovalo kako on to misli da sprovede, ne? Eto, to me je interesovalo da čujem.

Imao sam ja i drugo pitanje za tebe, ali si se sapleo kod ovog prvog, pa sam odustao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:36 08.10.2016

Re: Tramp

srdjan.pajic




Ja se uošte ne zajebavam sa sankcijama, nego sa tvojim stavom prema istim,


Срке, сада си се одао да си коми, или барем да су те здробили с наставом марксизма и оно и дсз, јер само они користе ову конструкцију. ми смо, у XIV-ој, увелико палили са ове смарачине, што у Каленића, што на Маракану, што у Трнску после када је настала, тако да нам је српски остао чист, леп и неиндоктриниран.
anonymous anonymous 20:51 08.10.2016

Re: Tramp

milojep
bene_geserit


U pravu si 100%


U pravu si 200 %

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana