Eksperimenti u blogovanju

Subotnja trolčina

alselone RSS / 01.10.2016. u 20:32

Inače?



Komentari (573)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 23:16 01.10.2016

Re: abbey road

Srki, oces glasati za babu hitlera? reci drugarima iskreno...


Dašta će, što bi vi Somborci rekli. Nije lud da glasa za Trampa, može da se desi da ovaj napravi dil sa Putinom i da zavlada mir u svetu, od čega će posle da živi? US Army u tom slučaju drastično smanjuje budžete za nabavke, kome će da prodaje lasere i dronove?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:36 01.10.2016

Re: abbey road

blogovatelj
Srki, oces glasati za babu hitlera? reci drugarima iskreno...


Dašta će, što bi vi Somborci rekli. Nije lud da glasa za Trampa, može da se desi da ovaj napravi dil sa Putinom i da zavlada mir u svetu, od čega će posle da živi? US Army u tom slučaju drastično smanjuje budžete za nabavke, kome će da prodaje lasere i dronove?


Ček, čak, pa Tramp obećava šakom i kapom veliki upgrade naše posustale vojne sile, koju ćete posle moći da, na komercijalnoj osnovi, iznajmite da vas čuva od svih zala ovog sveta, umesto da vas, kao do sada, čuva za džabe.

Ne, ja to ovako gledam: za koga bi glasale naše patriote i konzerve u matici, da mogu? I onda glasam za onog drugog. Mislim, tu ne može da bude zajeba, provereno, istorijski.


blogovatelj blogovatelj 01:01 02.10.2016

Re: abbey road

Ne, ja to ovako gledam: za koga bi glasale naše patriote i konzerve u matici, da mogu? I onda glasam za onog drugog. Mislim, tu ne može da bude zajeba, provereno, istorijski.


Brale, pravi si Srbenda, samo neku kontru uz kurac svetu teraš.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:49 02.10.2016

Re: abbey road

blogovatelj
Ne, ja to ovako gledam: za koga bi glasale naše patriote i konzerve u matici, da mogu? I onda glasam za onog drugog. Mislim, tu ne može da bude zajeba, provereno, istorijski.


Brale, pravi si Srbenda, samo neku kontru uz kurac svetu teraš.


Eh, "svetu", pa niko živ nije za Trampa, osim ovih naših u matici, i Putina.

Ali malo je i razočarao, dobro, ne znam ni šta sam očekivao, ali odrala ga ova moja zla baba u debati, samo tako, ko prvačića. Eno ga već noćima tiltuje i tvituje u vezi sa ovom miss pageant, kako m je stručno uvalila kosku, alal vera! I sad zamasili ti takvu sujetnu i ratobornu dileju da se pita za bilo šta važno u svetu, ili ovde, i lokalu.

Ali dosta, bre o politici, jebla vas i politika, i izbori i referendumi. ovo je sasvim prijatan i opušten trol blog. Zato, evo, moje derle naučilo da pliva, ili da budem precizniji, da se ne udavi ako upadne u vodu. Ima neki lep kurs na bazenu ovde u kraju, košta neku siću, mada je moralo malo da se čeka da se dođe na red, jer je jako popularno, a dece ima koliko voliš, ali vredelo je. Još je ova moja tamo najstarija, tri i po godine, kod nje u grupi bile još tri klnke od oko dve, dve i po, i sve sad plivaju. To jest, plutaju. Umeju same da uđu i izađu u bazen preko ivice, da se same zagnjure tri sekunde, i da skaču u vodu preko glave, isto sa ivice bazena. Kurs se završio prekjuče, a od sledećeg utorka prelazi na sledeći nivo. I, ono, ne može da dočeka utorak i četvrtak, kad ide na zenba.

blogovatelj blogovatelj 03:16 02.10.2016

Re: abbey road

Zato, evo, moje derle naučilo da pliva, ili da budem precizniji, da se ne udavi ako upadne u vodu. I


Divno. I na bazenu kod mene u komšiluku ima sličan kurs za baš skroz malu decu, a posle toga je "lane swim"
Jednom se desilo da je jedna baba u bazenu našla govance ispalo iz pampers pelene nekom detetu i sve nas isteraše napolje, kao da su našli nervni bojni otrov. Kažu safety issue.
Dobio sam ekstra ulaznicu, da besplatno dođem drugi put, jer su morali da isprazne bazen.
A što ti nisi naučio dete da pliva nego plaćaš tetke na trapezu?
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:59 02.10.2016

Re: abbey road

A što ti nisi naučio dete da pliva nego plaćaš tetke na trapezu?


Pa ne znam kako se sasvim mala deca uče da plivaju, bez rizika da se isprepadaju i da posle ne moš ni motkom u vodu da ih uteraš, a kamo li na ronjenje da ih vodiš (ovde se deca upisuju sa 8 godina na ronjenje). Ja, koga god znam, uključujući i sebe, učenje plivanja pamti kao krajnje traumatično iskustvo, koje se uvek svodilo na to da neko nekog zgrabi i baci u vodu bez onih guma, pa ako preživi, preživi. Jebo ti to, ja mislim da može i bez toga, ovi imaju ceo sistem razrađen, a i jeftine su tetke, jer grad to dotira, pa mi, lokalci, imamo popust: ceo kurs od mesec dana košta valjda 40 dolara, s tim što možeš da ostaneš na bazenu sa detetom koliko hoćeš posle časa.

A evo ti primer moje klinke, tri i po godine: doveo je ja na prvi čas, očekujući najgore, da će, kad prvi put vidi vodu izbliza, i dubinu, da uvati maglu. A to sam primetio kod kuće, u onom malom bazenčiću, da se malo zenta, jer ima 3.5 godina, što je već donekle kasno za učenje plivanja bez straha. Međutim, mic po mic, na kraju prvog časa od 30 minuta, ona je sama skakala sa ivice bazena u metar i po duboku vodu, izroni, tetka u vodi je pokupi, i ova kez od uveta do uveta. Ja sam se krstio.

Za mesec dana, video samo samo jednu klinku, 2 godine, da se uspaničila, i to samo zato što taj dan nije tu bila instruktorka na koju je navikla, i nije htela sa ovom nekom zamenom u vodu. Dok moja Zojka nije ni trepnula, baš je briga ko je instruktor, važno je da se brčka i skače! Jedino što nije smela na onaj tobogan što se vidi iza, to je ko akva park u Jagodini, moraš da se popneš dva sprata, pa se surdukneš dole. Ali, recimo, ove dve klinke sa njom u grupi, mlađe od nje, ne jebu živu silu, odoše odma na tobogan, čim su ih pustili, a Zoi kaže, tata, ajmo kući, a čežnjivo ispod oka gleda na tobogan, i decu, ali ne sme. To ćemo sledeći put da obradimo.
gedza.73 gedza.73 08:17 02.10.2016

Re: abbey road

Pa ne znam kako se sasvim mala deca uče da plivaju,

uvek si sa i pored deteta sve dok dete samo ne 'oseti' vodu, dok se ne opusti.
Dugo traje ali nije stresno za dete. Nikako ga ne dovesti do plakanja (kao što neki roditelji, uglavnom očevi, imaju običaj).
Najbolje da sve liči na igru.

bez rizika da se isprepadaju

Taj strah posle napravi čudo.

recimo, ove dve klinke sa njom u grupi, mlađe od nje, ne jebu živu silu, odoše odma na tobogan, čim su ih pustili, a Zoi kaže, tata, ajmo kući, a čežnjivo ispod oka gleda na tobogan, i decu, ali ne sme. To ćemo sledeći put da obradimo.

Samo je odvedi da gleda. Ako bude htela ti je popenji do vrha i ponovo se vratite dole bez spustanja. Sve dok se baš ne opusti.

I šta kažeš, 'oće zlobabac da pobedi?
'nači biće rata?
janeberry janeberry 10:04 02.10.2016

Re: abbey road

oces glasati za babu hitlera?



janeberry janeberry 10:10 02.10.2016

Re: abbey road

mrzi me da zapodevam čarku na tu temu


Kris Farmer objasnio. Hteo da bude duhovit a ispalo bledo bledo.
I dodao na direktno pitanje da li radi za CIA - absolutely no.

alselone alselone 10:15 02.10.2016

Re: abbey road

Sindrom Malog Muda. Ovde svaka susa koja dodje iz Amerike i da joj se kakva god funkciija pa makar to bilo i pisanje na blogu, natripuje se da je ambasador i krene da deli lekcije.
janeberry janeberry 10:23 02.10.2016

Re: abbey road

niko živ nije za Trampa, osim ovih naših u matici, i Putina.


Evo ja sam. Jok nego ću za bitch.
Bajden mi, doduše, bio baš sympa, al kad sam čula da je Tači dao ime ulice u Prištini njegovom pokojnom sinu a on prokomentarisao da je, sin, mnogo voleo mladu drzavu Kosovo, ceo KlintonKlan mi definitivno odvratan.
Ucinilo mi se da Vučicu nije, mada možda grešim.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:26 02.10.2016

Re: abbey road

Ja, koga god znam, uključujući i sebe, učenje plivanja pamti kao krajnje traumatično iskustvo, koje se uvek svodilo na to da neko nekog zgrabi i baci u vodu bez onih guma, pa ako preživi, preživi. Jebo ti to




E bas tako je mene i sestre ujka (saljivdzija) naucio da plivamo. Izbacio nas sve 3 iz camca u pristojnoj dubini, na moru.

Ne da nismo povukle traume nego nisu mogli posle toga da nas izjure na obalu. (ok keve jesu povukle traumu gledajuci sa obale:)
janeberry janeberry 10:35 02.10.2016

Re: abbey road

Sindrom Malog Muda.


Aj kad trolujemo, mada je Kris u glavnoj ulozi, meni bio hit kad je u onoj emisiji Tanje Peternek u kojoj je ceo dan s gostom, rekao da živi na Karaburmi jer je to tih, miran kraj.
Još mi smešno.
Milan Novković Milan Novković 11:55 02.10.2016

Re: abbey road

Eh, "svetu", pa niko živ nije za Trampa, osim ovih naših u matici, i Putina.

Ali malo je i razočarao, dobro, ne znam ni šta sam očekivao, ali odrala ga ova moja zla baba u debati, samo tako, ko prvačića.



Pošto se u blog ušetala loša karma baratanja podacima evo šta su internet polls pokazali dan posle debate (bilo ih je još ali sam ih samo prelistao, mrzelo me da dalje beležim pošto su me, verovatno, pozvali dole ih kuhinje da nešto čalabrcnem):

Nači kolone: čiji je poll, Trump u procentima, Killary u procentima, razlika, broj glasača.

Brzo se sve desilo pa je trebalo malo više vremena da se WP, NYT, US kurirologija iznenade i uvede drskošću tih miliona što su glasali pre nego što su oni, kurirs of US, prozvali koju stotinu pažljivo probranih "uzoraka" građanstava.

NJ 57.41 37.86 19.55
Drudge 82.25 17.75 64.5 1,099,443
FOX 5 61.41 33.71 27.7 175,556
Breitbart 75.36 24.64 50.72 291,100
The Right Scoop 71.4 22.54 48.86 83,985
CNBC 67 33 34 1,236,410
The Truth Division 85 15 70 41,235

Kolon'ce su mi se nešto razletele pa sam boldovao razliku u korist Trumpa. Vizuelno sam, onomad, pogledao jošpešest glasačkih mesta i svuda je Trump žestoko vodio, pa sam proverio par dana kasnije - sve slično, ali je ekipi već "sugerisano" da se smiri malo.

Tako, nači, on vodi u stvari, vrlo značajno, stvarno je ona sve to lepše sročila, sad dal uz pomoć malog primopredajnika negde bliže trtici, pa žicama uz kičmu do ušiju ili ne nije ni bitno, bitno je da je on u svoj svojoj ludosti, neartikulisanosti i ne preteranoj artikulabilnoj pameti ponavljao sitne mantrice o ekonomiji, precizne i tačne što je 23+% nezaposlenih tamo, pa gomila zaposlene a razočarane srednje klase koja bi je rastrgnula da može, ili onih što im promakne i poneko od oko 15 miliona gladne-ili-tu-negde dece pred očima, ili čak i mnogi od onih koji su oke sada ali ih boli što je ta neka hiljada milijardica, recimo lep broj 3, otišla u naduvavavavanje asset prices, preko banaka, pa dalje bogaćenje bogatih (DJI skočio 3x od 2008, a de facto ste u recesiji svo vreme, ma šta god "cifre" pokazivale (fluidna kategorija pomnožena sa fluidnom kategorijom operatora nad tim ciframa), ili makro "ekonomisti", isto fluidna kategorija, ekonomsko-"intelektualna".

Šta su njegovi isto maestralno uradili (deo uspeha) u ime risk-managementa - prosto su objasnili populaciji da svi ti (okolo) političari(-to-be) lažu, što za nju znaju svi a njemu pokriva rupe, tj relativizuje njegovo laganje kao mane.

Tako da čekamo nekog black-swana, prirodno crnog ili farbanog, false-flag, u US bojama ili drugim, možda neki atentatčić, ko bi ga znao, ali nešto ekstra-ordinari nam, možda, "ulepša" egzistenciju u sledećih pešest nedelja.

A opet, deep gov radi svoje (cije, pentagoni, pa onda dublje i dalje old-timers za većinu kojih mi skoro da nikad nismo ni čuli), pomeraju se, ona će da radi T politiku ako dobije, Rusi pušteni na naslovnu stranu BBCja sa izjavom kako US pomaže ajsis, alkaida itd u Siriji, izgleda da je postignut neki dogovor da se uskrati neka crkavica bankarima a nešto od profitića vojno-industrijskog kompleksa vrati u Detroite i slično.

U stvari nije bitno ko će da potpisuje i pečatira "odluke" tamo, dal ona ili on, ali i ono malo značaja što oni imaju ne obećava mnogo tvojoj dragoj matici, ako ona pobedi, ako ne računamo poenku boNbicu, terorističku akcijicu, pretnjicu koja izistiva traćenje novca na naoružanje, ...

Al ajde, UK se pomera po vojnoj "doktrini" ka Rusima, ekonomskoj ka Kinezima, EU "radi" svoju vojsku, cija i pentagon ignorišu ustav i belu kuću u panici, klovan u beloj kući u, kako ono rekoše, nekoj "egzotičnoj agoniji", ko bi ga znao, možda ih naša matica, pored sve naše neverice, još i relativno efikasno "odigrava", grebe se za svaki trenutak vremena dok se, valjda, u haosu 4 US spoljne politike ponovo ne uključi struja i uradi neki reset početkom sledeće godine.
nsarski nsarski 12:02 02.10.2016

Re: abbey road

E, Milane, baš mi žao što o ovim stvarima nismo imali priliku da proćaskamo otoič. Ali, nadam se da ćemo u skoroj budutjnosti.
Milan Novković Milan Novković 12:34 02.10.2016

Re: abbey road

nsarski
E, Milane, baš mi žao što o ovim stvarima nismo imali priliku da proćaskamo otoič. Ali, nadam se da ćemo u skoroj budutjnosti.

Hoćemo, meni se sad pomera raspored časova pa ću ćešće tamo, vreme je neverovatno interesantno, Lavrov na vrhu naslovne BBCja pre neki dan, optužujući US za podršku teroristima u Siriji je bio neverovatan prizor.

Ja mislim da to danas može samo Cija da dozvoli, a u njima je velika koncentracija deep gov ljudi i moći, iako ne sva.

Danas je opet sve po starom i ja nagađam da igraju carrot-and-stick igru sa Trumpom, pomeraju ga i pokušavaju da ga "posade" na pravo mesto u slučaju da pobedi, da ne bi morali da potežu jače mere ako njemu baš bude do jogunjenja i druženja sa svojim mulitmilijarderskim gringos mimo "jasnih" pravila igre.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:44 02.10.2016

Re: abbey road

E bas tako je mene i sestre ujka (saljivdzija) naucio da plivamo. Izbacio nas sve 3 iz camca u pristojnoj dubini, na moru.


I mene je pokojni ujak, isto tako bacio sa čamca u duboku vodu, bez ičega, mislio sam da sam gotov. Ali, kereći, nekako izađoh, na površinu, otplakao svoje, i posle je bilo ok. Imao sam 4 godine, i tog događaja se sećam kao da juče bilo.

Moju sestričinu na moru isto tako spustili u dublju vodu, progutala malo, i celo to leto je provela na plaži, ma ni da priđe vodi, nije mogao niko da je natra. I sledeće godine je tek malo smela da uđe u plićak, ali vidi se da je dete istraumirano, i zapamtila je, jako dobro. Tek posle, sa pet ili šest, godina se ponovo oslobodila. Oću da kažem, svako dete je drugačije, ali svejedno, ja mislim da nema apsolutino nikakve potrebe za takvim surovim metodama, i ovo što kaže gedža je ok: mic po mic, dok se dete ne oslobodi. Ovde na ovom kursu su to malo optimizovali, pa za 30 minuta ti dete koje nikad nije videlo vodu dublju od one u kadi, samo skače sa ivice bazena, i još pri tome vrišti od sreće. Žao mi je što nisam ima fotoaparat sa sobom da to ovekovečim, ali ja nisam mogao da verujem kad sam video.

A za tobogan, zanimljivo da se ne boji na igralištu, na običnom toboganu koje je isto dosta visok, ali ovaj sa vodom je malo, kako da kažem, intimidating. No, laganica, ne žurimo nigde, jelte.

maksa83 maksa83 15:57 02.10.2016

Re: abbey road

Samo da kažem za ljude sa manjom decom koja ne plivaju, ili malo većom koja bi bolje da proplivaju - otići u SC Vračar i pitati kada je Snežin termin.

Znači Sneži da daš torbu punu kamenja i kažeš "naučite je da pliva delfin", Sneža će tu torbu punu kamenja da nauči da pliva delfin.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:11 02.10.2016

Re: abbey road

srdjan.pajic


Kod nas na Tašu ne primaju u školicu plivanja pre nego dete dostigne 120cm visine.
Imaš neke privatne bazene pa tamo možeš da vodiš i mlađu decu.

Žena i ja ovu moju naučili na moru da pluta i plivucka kada je imala četiri i po (pretprošlo leto), ali sam je ipak dao proletos u tu školicu. Sad je već "avanzovala", pa je prešla u školu sportskog plivanja.

Tako da isto kao i ti mislim da je škola najbolja varijanta, ako hoćeš da sve lepo da nauči (iako smo i žena i ja relativno dobri plivači, ona je čak godinama trenirala plivanje).
Recimo, mene je ćera redovno kulirala prošlog leta kada sam pokušavao da je nagovorim da malo učimo, oće da se zeza u plićaku, da je bacam u vodu itd.
Ovde ima trenera/učitelja, druga deca su isto tu i rade to isto, potpuno druga atmosfera. A opet voli da ide, prilično je bila nesrećna pre par nedelja kada je propustila jedan trening.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:28 02.10.2016

Re: abbey road

Ovde ima trenera/učitelja, druga deca su isto tu i rade to isto, potpuno druga atmosfera.


Da, to sam zaboravio da kažem, atmosfera - dete se sasvim drugačije ponaša u blizini roditelja, i instruktora-nastavnika, bar deca koja idu u obdaništa. Ja (i drugi roditelji), uopšte ne prilazim bazenu dok traje čas, nego je samo presvučem, odvedem do instruktorke, i izađem napolje, ona me ceo čas uopšte ne vidi, mada ja vidim nju iza stakla.

A što metar dvadeset, jel bazen ~toliko dubok, tamo onaj na spratu? Ovde imaju bazen napravljen kao spirala, počne sa 30 cm, i kako zavija, voda je sve dublja. I onda krenu iz tog plićaka, pa mic po mic u duboku vodu. S tim što instruktorka proceni odma kakva su deca, pa je u našem slučaju preskočila spiralu i svo troje dece (moja je bila tu najstarija), prenela pravo u duboku vodu, pa na onu platformu. I odatle ubere jedno po jedno, odvuče ih u dubinu i tu rade. I da, ovo je baš taj osnovni kurs, gde ih uče survival skills - da sami uđu i izađu, da plutaju, da se zagnjure na komandu, i tak pomalo te osnovne pokrete. Tehnika dolazi kaznije, na sledećim časovima.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:36 02.10.2016

Re: abbey road

Da, to sam zaboravio da kažem, atmosfera - dete se sasvim drugačije ponaša u blizini roditelja, i instruktora-nastavnika, bar deca koja idu u obdaništa. Ja (i drugi roditelji), uopšte ne prilazim bazenu dok traje čas, nego je samo presvučem, odvedem do instruktorke, i izađem napolje, ona me ceo čas uopšte ne vidi, mada ja vidim nju iza stakla.


pa da, isto.

A što metar dvadeset, jel bazen ~toliko dubok, tamo onaj na spratu?


Odvija se na velikom bazenu, ali je pregrađen na pola i u tom delu je stavljena neka podloga da bude 110cm, to je valjda standard .

http://www.tasmajdan.rs/bazeni

Evo i na Vračaru koji Maksa spominje je isto tek od 5 godina

http://srocvracar.rs/activities/delfin/
angie01 angie01 16:46 02.10.2016

Re: abbey road

Tako da isto kao i ti mislim da je škola najbolja varijanta, ako hoćeš da sve lepo da nauči


potvrdjujem, to je po meni veoma vazna stvar- ako je moguce i postoje uslovi.


Ovde ima trenera/učitelja, druga deca su isto tu i rade to isto, potpuno druga atmosfera


ma da, svasta nesto ispadne bolje, em se druze, em im pokazuje neko ko zna kako, em oni slusaju bolje iz vise razloga, opsti je fan, a rezultati super.

moja su oba deteta, iako su vec znala da plivaju, imala couca ( dva razlicita u razlicitim skolama koje su kao mali pohadjali), koji su to amatersko plivanje doveli do perfekcije uz opstu radost.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:52 02.10.2016

Re: abbey road

vrabac_u_steni
Da, to sam zaboravio da kažem, atmosfera - dete se sasvim drugačije ponaša u blizini roditelja, i instruktora-nastavnika, bar deca koja idu u obdaništa. Ja (i drugi roditelji), uopšte ne prilazim bazenu dok traje čas, nego je samo presvučem, odvedem do instruktorke, i izađem napolje, ona me ceo čas uopšte ne vidi, mada ja vidim nju iza stakla.


pa da, isto.

A što metar dvadeset, jel bazen ~toliko dubok, tamo onaj na spratu?


Odvija se na velikom bazenu, ali je pregrađen na pola i u tom delu je stavljena neka podloga da bude 110cm, to je valjda standard .

http://www.tasmajdan.rs/bazeni

Evo i na Vračaru koji Maksa spominje je isto tek od 5 godina

http://srocvracar.rs/activities/delfin/


Ovde se počinje sa 6 meseci, s tim što za tu sasvim malu decu dete mora da ima pelene, i jedan od roditelja treba da je u vodi, bar u ovoj školi gde smo mi. Na nekim drugim mestima na kojima smo bili da vidimo ne mora ni to. Mi smo u grupi za decu od 2-3 godine, i tu nema roditelja. Ovde je najveći problem što je toliko popularno da uopšte nije lako upisati dete, imaš liste čekanja, moraš unapred da rezervišeš i tako dalje. Uglavnom zato što ljudi rade, i onda između 5 i recimo 8 uveče svima odgovara da dovedu svoje dete a pre toga nikome, manjeviše. A vikendi se prvi popune, razume se. Sad vidim ovde po dvorištima table, pošto, jelte, idu izbori, pozivaju ljude da glasaju za povećanje lokalne takse, sa namenom da se proširi taj bazen na koji mi idemo, i zaposli još instruktora. Za to ću da glasam sigurno.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:57 02.10.2016

Re: abbey road

Ovde se počinje sa 6 meseci, s tim što za tu sasvim malu decu dete mora da ima pelene, i jedan od roditelja treba da je u vodi, bar u ovoj školi gde smo mi. Na nekim drugim mestima na kojima smo bili da vidimo ne mora ni ti.


Sad gledam na Vračaru, ima i tamo:

http://srocvracar.rs/activities/obuka-beba/

Ali opet na istom sajtu kažu:

Idealan uzrast za početak obuke plivanja je predškolski uzrast (od 5 do 6 godina). Tada dete funkcioniše samostalnije, prihvata i druge autoritete, i uz motivaciju može da mu se održi pažnja do 45 minuta, koliko traje čas.

http://srocvracar.rs/activities/obuka-plivanja/

verovatno prave razliku između tog brčkanja, učenja plutanja i privikavanja na vodu i prave škole plivanja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:09 02.10.2016

Re: abbey road

verovatno prave razliku između tog brčkanja, učenja plutanja i privikavanja na vodu i prave škole plivanja.


Da, sigurno je to. Ovo o čemu pišem definitivno nije učenje tehnike plivanja, nego te neke baš osnove, da se spremi za pravu školu plivanja. Sigurno može lepo da se nauči plivanje i sa 6 i više godina samo kad se zna kako se to radi. Ja eto nisam ni probao sam, u strahu da je ne isprepadam. A i taj plitak bazenčić koji imamo je stalno zauzet tim časovima, tako da bih morao da je vodim na olimpijski bazen, a to je već malo komplikovanije za malo dete koje uči da pliva.
alselone alselone 17:18 02.10.2016

Re: abbey road

Sad vidim ovde po dvorištima table, pošto, jelte, idu izbori, pozivaju ljude da glasaju za povećanje lokalne takse, sa namenom da se proširi taj bazen na koji mi idemo, i zaposli još instruktora. Za to ću da glasam sigurno.


Ne morate da povećavate poreze, bre, samo ako smanjite šenlučenje po svetu biće para i za bazene i za mostove što spontano padaju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:07 02.10.2016

Re: abbey road

alselone
Sad vidim ovde po dvorištima table, pošto, jelte, idu izbori, pozivaju ljude da glasaju za povećanje lokalne takse, sa namenom da se proširi taj bazen na koji mi idemo, i zaposli još instruktora. Za to ću da glasam sigurno.


Ne morate da povećavate poreze, bre, samo ako smanjite šenlučenje po svetu biće para i za bazene i za mostove što spontano padaju.


Znam da nije mnogo bitno, ali ovo za bazen je drugi porez, lokalni, gradski. To mlaćenje terirorista i obuzdavanje diktator-wannabies-a, kao i sponzorisanje miroljubivih vlastodržaca po tim vašim propalim državicama, se finansira iz federalnog poreza. Nego, kad počinješ sa radom u Top Gun-u, kako ide aplikacija za državljansvto, jel treba da se poteže neka veza u deep governmentu? Daj, bre, požuri malo, moramo da smanjimo ovih 23+% nezaposlenih, izgubiće mi Hilari izbore na konto toga .
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:11 02.10.2016

Re: abbey road

Ja eto nisam ni probao sam, u strahu da je ne isprepadam


Jebiga, ja sam sadista (Prokletije, Hridsko jezero ~ 2000m, tada je imala 2.5 godine)






Zezam se naravno, kad je videla mene u vodi nije bilo šanse da i ona ne uleti. Hoću da kažem da je više ona mene prepadala tim svojim srljanjem u vodu nego ja nju (ja ušao da se osvežim pošto sam je cimao do gore u rancu). Nema šanse na moru da je izvadiš iz vode dok joj malo ne podvikneš, kako sada tako i pre 4-5 godina, pa je ta osnovna obuka preživljavanja došla spontano

Nego, kad smo već kod tog leta, evo i sa Bukumirskog na Žijevu nekih 5-6 dana ranije te godine (ona je ovo najmanje dete, ali postavljam ovo iz sasvim drugog razloga):



Prepoznaješ ovog mršavog tipa sa bradom što sedi na obali?

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:15 02.10.2016

Re: abbey road

Prepoznaješ ovog mršavog tipa sa bradom što sedi na obali?


Lakovića?

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:16 02.10.2016

Re: abbey road

srdjan.pajic
Prepoznaješ ovog mršavog tipa sa bradom što sedi na obali?


Lakovića?



da :)
alselone alselone 18:19 02.10.2016

Re: abbey road

Nego, kad počinješ sa radom u Top Gun-u, kako ide aplikacija za državljansvto, jel treba da se poteže neka veza u deep governmentu?


U narednih nedelju, dve. Još uvek je napeto oko toga da li ću moći unutra ili ne. Iskreno se nadam da će se rešiti pozitivno, jer će ovo biti zaista zanimljiv projekat. Jedino se plašim da me ne waterboarding-uju ako budemo, tj. kad budemo imali bagove, al' ima sve da istrpim za maticu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:25 02.10.2016

Re: abbey road

Zezam se naravno, kad je videla mene u vodi nije bilo šanse da i ona ne uleti. Hoću da kažem da je više ona mene prepadala tim svojim srljanjem u vodu nego ja nju (ja ušao da se osvežim pošto sam je cimao do gore u rancu). Nema šanse na moru da je izvadiš iz vode dok joj malo ne podvikneš, kako sada tako i pre 4-5 godina, pa je ta osnovna obuka preživljavanja došla spontano


Da, mi smo ovde malo land-locked, a u tazbini je more ladno (i štrokavo, ali sam ja svejedno u tim govnima završio kurs za ronjenje u suvom odelu, i smrzao se kao čkapi, nećeš verovati - zbog prokletih rukavica, tad sam spoznao koliko je bitno da ti šake budu dobro ušuškane). Imamo neka kupališta, na par akumulacija, ali tu nešto nismo bili, tako da je bazen ono što imamo na raspolaganju (plus mi je na 2 minuta biciklom od kuće).

E, super ti je bre klinka, skroz u svom elementu, videćemo na šta će ova naša da se odmetne. Ove zime bi već mogla da krene na skindžu, kažu, tu je jedini uslov da dete može samo u klonju i da joj nije problem da par sati bude odvojena od roditelja, što ova sve zadovoljava, tako da videćemo kako to ide. Ja bih sad nju svuda vukao, kako se polagano vraćam u ta neka svoja interesovanja, ali se trudim da ne preteram i ne isforsiram je nisačim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:32 02.10.2016

Re: abbey road

vrabac_u_steni
srdjan.pajic
Prepoznaješ ovog mršavog tipa sa bradom što sedi na obali?


Lakovića?



da :)


Porasli mu klinci, njega nisam video bar nekoliko godina, ali nije se mnogo promenio, čim sam ga prepoznao.

Čuo sam i da je Raca bio nedavno u Sijetlu, tamo kod Damjana (znaš Damjana? On je isto AOB-ovac samo malo mlađi od nas, upoznao sam ga ovde, čini mi se jako dobar dečko), pa su hteli nešto da penju, ali nisam čuo do kraja šta je bilo, znam da je moj šurak, koji isto tamo živi, kao trebalo nešto da im pokaže, gde i šta, i on je solidan alpinista, ali je, sisa, ispalio, valja ga žena stegla, šta li je, nemam pojma šta se desilo).
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:35 02.10.2016

Re: abbey road

alselone
Nego, kad počinješ sa radom u Top Gun-u, kako ide aplikacija za državljansvto, jel treba da se poteže neka veza u deep governmentu?


U narednih nedelju, dve. Još uvek je napeto oko toga da li ću moći unutra ili ne. Iskreno se nadam da će se rešiti pozitivno, jer će ovo biti zaista zanimljiv projekat. Jedino se plašim da me ne waterboarding-uju ako budemo, tj. kad budemo imali bagove, al' ima sve da istrpim za maticu.


Ajde, nek je sa srećom, treba demokratija da se brani širom sveta! Za waterboarding ne brini, imaju sad mnogo bolje, legalne, metode, ono, ništa te ne boli, a sve priznaš

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:40 02.10.2016

Re: abbey road

Porasli mu klinci, njega nisam video bar nekoliko godina, ali nije se mnogo promenio, čim sam ga prepoznao.


Evo svaki sekund očekujem da mi pozvoni na vrata. Došao danas iz Lisabona sa neke konferencije, a u međuvremenu mi ostavio kola da dvezem kod majstora, kaže jeftiniji delovi u Beogradu nego Podgorici i to ne malo.

znaš Damjana?


Ovog?



Kako bre da ne znam Daču...

P.S.
Alse, totalno smo ti privatizovali blog
alselone alselone 18:55 02.10.2016

Re: abbey road

Alse, totalno smo ti privatizovali blog


ne bunim se dok se drzite teme.
zilikaka zilikaka 22:02 02.10.2016

Re: abbey road

Ovde na ovom kursu su to malo optimizovali, pa za 30 minuta ti dete koje nikad nije videlo vodu dublju od one u kadi, samo skače sa ivice bazena, i još pri tome vrišti od sreće. Žao mi je što nisam ima fotoaparat sa sobom da to ovekovečim, ali ja nisam mogao da verujem kad sam video.


Možda nije za 30 minuta, al u mojoj varoši je ta bazična školica plivanja počela da radi još dok sam ja bila dete.
Nekad to radio po svojim metodama bračni par profesora fizičkog na školskim letovanjima, kao obavezno, a mislim da je bilo organizovano na bazenu.
Evo, za jednu ženu koja je njihov učenik i koja radi to već 30 godina kaže da je naučila da pliva oko 10 hiljada dece.
Doduše, ne rade sa sasvim malima, uglavnom sa predškolcima.

Imala prilike da gledam kako se sve svodi na razbijanje straha da voda uđe u nos i usta. Plutanje odmah zatim dolazi nekako prirodno. I pokreti, naravno.
Odmah ih uče i da skaču, čim počnu da se održavaju na vodi.

U svakom slučaju, stvarno su efikasni i šteta što više ne postoji veza osnovni škola i tih trenera, da bukvalno sva deca prođu bar tu osnovnu obuku i postanu plovna.

Al to je za neku dužu priču...
Atomski mrav Atomski mrav 22:35 02.10.2016

Re: abbey road

ali odrala ga ova moja zla baba u debati, samo tako, ko prvačića.

Jbg, dobila ga je na iskustvo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:49 02.10.2016

Re: abbey road

Nekad to radio po svojim metodama bračni par profesora fizičkog na školskim letovanjima, kao obavezno, a mislim da je bilo organizovano na bazenu.


Ja sam u osnovnoj školi imao učitelja (1-4 razred) koji je valjda završio DIF, ali zaglavio kao uča, on se baš bio angažovao i vodio redovno razred u kontrasmeni i na Taš, i na kliznanje u Pionir, bar jednom ili dvaput nedeljno. Sad, ja sam već znao da plivam, i dosta dobro da klizam (ćale mi je pičio hokej, pa me naučio da sličugam još pre osnovne, a i visili smo tamo na Kaloviti zimi kad se zamrzne, ko blesavi) pa nije bilo neke velike koristi od tih časova, ali sam svejedno uživao. Čak smo tako dospeli i u Kekec, ili Dečje novine, ne sećam se više, jer je bilo dosta neobično za to vreme.

A, nije ni ovo za 30 minuta, nego toliko traje jedan čas, inače je ceo kurs mesec dana, dva puta nedeljno, meni je samo bio impresivan taj pomak koji vidiš nakon samo jednog časa. Ima tu svašta da nauče da rade, dobiju na kraju i neku ćagu, i to je uslov za upis na sledeći nivo.
Milan Novković Milan Novković 23:04 02.10.2016

Re: abbey road

ne bunim se dok se drzite teme.

Ako je tako evo onda nešto iz R&B sekcije

bene_geserit bene_geserit 06:53 03.10.2016

Re: abbey road

Kad ste se vec rastorokali o deci i plivanju ...

Kad sa se preselio u San Diego klinci imali 3 i 5 godina. Imali neke lepe bazene gde smo rentirali, manji imao postepen ulaz u vodu. Celo to prvo leto smo igrali igricu gde deca skoce sa nekih sirokih stepenica gde ulaz u vodu i zamahnu par puta ka meni, ja ih uhvatim okrenem i gurnem nazad opet par zamaha. Sin (3 godine) se ocas posla osobodio, cerka (5) je vec bila prilicno slobodna u vodi i pre toga.

Prvu stvar koju smo kupili tog leta su wet suits i boogie board-ove za klince. Otisli krajem leta prvi put na okean, cerka (avanturista) hoce u vodu sa boogie board-om, klinac (jos uvek premali) nece. Ja ga tu odnesem (sa sve boardom) malo dalje u vodu, i kada naidje talas gurnem ga sa sve daskom ka obali (OK, tu sam bio pomalo ko iz ove price kad guraju decu u vodu koja ne znaju da plivaju). On se uprpio, stegao onu dasku i ne pusta, pobeleli mu prsti. Srecom talas ga nije prevrnuo taj prvi put da se naguta vode. I mnogo mu se svidelo, bez obzira na strah.

Nego gde je 3.5 godine bezmalo kasno za ucenje plivanja, ko vas je to nalozio? Moja cerka je krenula na casove sa 6 godina, eno je jos pre neku godinu (sad ima 12) pliva delfin koliko hoces duzina bazena i nudili joj da ide u plivacki tim (nece, kaze ne zanima je).
Najvise su im odgovarali kondenzovani casovi (obicno cim pocne raspust odu na 2-3 nedelje toga, svaki radni dan), ocas posla su napredovali.
bene_geserit bene_geserit 07:26 03.10.2016

Re: abbey road

srdjan.pajic
Ali malo je i razočarao, dobro, ne znam ni šta sam očekivao, ali odrala ga ova moja zla baba u debati, samo tako, ko prvačića. Eno ga već noćima tiltuje i tvituje u vezi sa ovom miss pageant, kako mu je stručno uvalila kosku, alal vera! I sad zamasili ti takvu sujetnu i ratobornu dileju da se pita za bilo šta važno u svetu, ili ovde, i lokalu.

Pa sujetan jeste, umesto da ignorise te gluposti, on se prima.
A oko tog da ga je odrala u debati, ima pomalo istine, uz svesrdnu pomoc zajebavanja Trampa sa mikrofonom i uigrane seme sa onim Lester Holt-om (signaliziranje da promeni tema, really; fact checking budalastine; nezgodna pitanja samo Trampu i sl.).
Ali dobro, polls kazu da ga nije nesto kostalo, a i to je bila samo prva debata, videcemo sta ce da bude na sledece dve.
Nadam se da ce bolje da se pripremi sad kada je video kakvim se sve trikovima sluze.

Ovo "ratoboran" - ti opet ne razlikujes pararelnu stvarnost koju projektuju msm i istinu. Pazi, Hillary je glasala za Bush-ov rat u Iraku u Kongresu, bila glavni organizator Gadafijevog svrgavanja i ubistva od amerikanaca (to joj je bio signature move, uz sve onaj fantastican zlocinacki komentar posto su ga nabili na kolac; jel potreban komentar gde je Libija danas), organizovala svrgavanje vlasti u Egiptu (dokumentovana saradnja sa arapskim prolecem), i ima prste upletene u svemu zivom po Siriji i ostalim sukobima po Bliskom istoku. Zlocinac i intervencionista par excellence. Prebroj koliko je dece zbog nje umrlo po Iraku i Siriji ako mozes. Kod Obame mozes jos pomalo i da poverujes da nije bio trigger happy (mada je to mahom marketing), kod ove nema sanse.
A da ne pominjem sto se tice odnosa sa Rusijom pozicija joj je ekstremna, ako nas neko uvede u WW3, ona ce.

Trump je sto se tice rata u Iraku imao 2 intervjua pre njegovog pocetka, u prvom je dao blagu podrsku u drugom rekao da treba ipak sacekati UN (sto je za republikanca u vreme kada se iz sve snage lupa u ratne bubnjeve, ekstremno umereno). Bio je protiv rata u Libiji i protiv svih ostalih Obaminih ratova po Bliskom Istoku. Zalaze se za rasformiranje NATOa, ukidanje dobrog dela americkih vojnih baza, poboljsanje odnosa sa Rusijom i izolacionizam.
Proglasavati Trampa za ratobornog pored zle babe je nevidjena zamena teza.

Nego izgleda da cete (tj. Colorado) da osvetlate obraz ovaj put i da glasate za koga treba.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:53 03.10.2016

Re: abbey road

Bio je protiv rata u Libiji


At the GOP debate in Houston, Donald Trump pushed back at a claim from Texas Sen. Ted Cruz that Trump was in favor of the United States helping Libyans oust dictator Muammar Gaddafi.

"He said I was in favor in Libya," Trump said, sounding perplexed. "I never discussed that subject. I was in favor of Libya? We would be so much better off if Gaddafi would be in charge right now."

Oh, Trump discussed it.

And thanks to BuzzFeed, we have the video. (All the hat tips to Andrew Kaczynski.)

It comes from 2011, on Trump’s video blog.

"I can’t believe what our country is doing," Trump said, according to a BuzzFeed transcript. "Gaddafi in Libya is killing thousands of people, nobody knows how bad it is, and we’re sitting around we have soldiers all have the Middle East, and we’re not bringing them in to stop this horrible carnage and that’s what it is: It’s a carnage."

Trump continued.

"You talk about things that have happened in history; this could be one of the worst," Trump said. "Now we should go in, we should stop this guy, which would be very easy and very quick. We could do it surgically, stop him from doing it, and save these lives. This is absolutely nuts. We don’t want to get involved and you’re gonna end up with something like you’ve never seen before."

And then ...

"But we have go in to save these lives; these people are being slaughtered like animals," Trump said. "It’s horrible what’s going on; it has to be stopped. We should do on a humanitarian basis, immediately go into Libya, knock this guy out very quickly, very surgically, very effectively, and save the lives."



LINK

Za Irak se zna da je podržao intervenciju, isto kao i Hilari, ne mora link. Čovek je totalno neuravnotežen a sujetan i narcisiodan, a gledajući ga na kampanjama, čini se da ima i neki ozbiljniji problem sa mentalnim zdravljem. Prvi put da mu Putin nešto malo odbrusi, letele bi rakete umesto tvitova. Na ovoj debati nisam čuo ništa suvislo i koherentno da je rekao, u vezi sa svojim planovima i policy-ima, mada, iskreno, nisam ni očekivao. A glasači su glasači, ovde se sad bije bitka oko neopredeljenih, oni koji su rešili da glasaju za Trampa će glasati makar se on u Hare Krišne na pola kampanje premetnuo. Slično je i sa Hilarinim glasačima.

A za Kolorado si možda i u pravu, gledam ove moje drugare desničare, tu oko Kolorado Springsa, to je načisto podivljalo, oni ne žive u paralelnom svetu, nego u ortogonalnom, ali su u toj svojoj tuposti jako ratoborni i homogeni. Mi, ex Sandersovci, se još tu kao nešto malo ljutimo i prenemažemo sa Hilari, ali kad dođe stani pani, znaćemo za koga treba da se glasa. Ili možda nećemo, jebem li ga, onda ode Kolorado Trampu.

blogovatelj blogovatelj 17:53 03.10.2016

Re: abbey road

uvek si sa i pored deteta sve dok dete samo ne 'oseti' vodu, dok se ne opusti.
Dugo traje ali nije stresno za dete. Nikako ga ne dovesti do plakanja (kao što neki roditelji, uglavnom očevi, imaju običaj).
Najbolje da sve liči na igru.



Baš ovako i nikako drugačije. Ja sam svoje kad su imali po tri godine hvatao za ruke i vrteo ih ukrug po vodi, to ih je neviđeno veselilo i navikavalo ih na prskanje vode oko glave. Sledeći stadijum je bio da zaronim, popnu mi se na ramena pa odatle skoče.
Potom je sledilo evoluciono usavršavanje, da ih same pustim da se cimaju u vodi, naravno ja sam bio odmah pokraj njih.
I to je to.
bene_geserit bene_geserit 04:09 04.10.2016

Re: abbey road

srdjan.pajic
Za Irak se zna da je podržao intervenciju, isto kao i Hilari, ne mora link.

"Isto kao i Hilari" - mislis glasanje za invaziju na Irak u Kongresu je isto sto i brbljanje o tome u reality show-ovima? Silly me, mislio sam da je za donosenje odluke ipak potrebno ozbiljno vaganje za i protiv a da u Talk Show-u i ne bas.
Usput Bush nije imao dovoljnu vecinu u Kongresu da donese odluku o ratu bez podrske Demokrata, a samo su najveci jastrebovi u DP (Hillar i slicni) glasali za rat.

A ako hocemo da budemo precizni, evo ga Trump-ov timeline u vezi invazije na Iraq:

- Sept 11. 2002, gostuje kod Howard Stern-a. Na pitanje da li podrzava invaziju na Irak odgovara: “Yeah, I guess so. You know, I wish it was, I wish the first time it was done correctly.” Ovo se uzima kao "dokaz" za Trampovu podrsku invaziji. Odgovor je prilicno mlak i uz zadrsku sto se vidi na snimku i to u trenutku kada je medijska kampanja u punom jeku i svaki republikanac koji nije bio iz sve snage za rat je smatran izdajnikom.

- Jan.28 2003, na Fox Business kod Neil Cavuto-a. "Well, he has either got to do something or not do something, perhaps, because perhaps shouldn’t be doing it yet and perhaps we should be waiting for the United Nations, you know. ... And I think the economy is a much bigger problem as far as the president is concerned."

- mart 19, 2003 - pocinje rat u Iraku.

- mart 21-25, 2003 - Tramp ima nekoliko izjava od toga da je rat uspeh sa ratne tacke gledista, da "War is depresing", i da "The war is a mess".

- Jul 1, 2003 na “Hardball with Chris Matthews” se zalaze da se rat umesto na rat u Iraku trosi unutar USA: "I would love to see New York City and some of the cities and some of the states get some of the money that`s going toward Iraq and other places, because you know, they really need and it they need it badly."

- Nov 4, 2003 na “Hardball with Chris Matthews”: "It is also tremendous amounts of money being pumped into Iraq. I mean, you look at states like New York and California, where they can`t afford school systems, and we are giving $87 billion to Iraq and that is just the beginning. So, you know, it is a tremendous cost to this country, what’s gone on there, and again, we are getting some very, very unpleasant surprises in Iraq, and hopefully something is going to be done about it quickly. ... The question is whether or not we should have been in Iraq in the first place".

Dec 15 2003 - Neil Cavuto of Fox Busines: "you have a lot of questions and a lot of people questioning the whole concept of going in, in the first place, ... I mean, we are there, regardless of what should have been done. Some people agree and some people don’t agree, but we are there. And if we are there, you have to take down Saddam Hussein."


Sve u svemu naj-pacifistickije izjave koje mozes da nadje skoro od bilo kog USA politicara u to vreme (osim krajnjih liberala). Naravno Mainstream mediji od toga naprave "isto kao Hillary". I ljudi bez mozga to ponavljaju.
bene_geserit bene_geserit 05:43 04.10.2016

Re: abbey road

srdjan.pajic
Čovek je totalno neuravnotežen a sujetan i narcisiodan, a gledajući ga na kampanjama, čini se da ima i neki ozbiljniji problem sa mentalnim zdravljem. Prvi put da mu Putin nešto malo odbrusi, letele bi rakete umesto tvitova.

Da li vi levicari umete o bilo cemu bez name-calling?
Problem sa zdravljem (pa jos ozbiljniji) je jasno ko ima od 2 kandidata - onaj kome sevrdaju oci, noge je ne drze, ne moze da prica bez nekontrolisanog kasljanja i tikova - evidentno neka "neurological disease", nece baba jos dugo.

A zamena teza dostize neslucene visine - jeste garant ce Tramp da izazove WW3 sa rusima (red toga a red da ga proglasavaju za ruskog agenta) posle svih prijateljskih izjava prema Rusiji i Putinu, a nece vestica koja je organizaovala poslednju smenu legalne vlasti u Ukrajini, zalaze se za zaostravanje sankcija Rusiji, jastreb je sto se tice rata u Siriji i sl.
Jel ti uopste cujes sebe sta pricas?
Ja bih se zabrinuo za sopstveno rasudjivanje da mi prodaju takve budalastine i da poverujem u njih.
Da nije i kod tebe krenula neka demencija kao kod babe?
srdjan.pajic
...gledam ove moje drugare desničare, tu oko Kolorado Springsa, to je načisto podivljalo, oni ne žive u paralelnom svetu, nego u ortogonalnom, ...

Pozdravi drugare, a sto se tice paralelnog sveta ...
otkucaj u Google-u "American mathematicians" a moze i "American inventors" i vidi koji ces rezultat da dobijes.
7 od prvih 10 crnci sa fantasticnim dostignucima tipa "prvi crnac koji je upisao koledz", "prva crnkinja koja je zavrsila fakultet", " nema formalno obrazovanje ali je pomagao da se napise draft ne znam cega".
To ti je burazeru paralelna istorija, i Filip K. Dik bi pozavideo.

A mozes i da cekiras tuzbu Obamine administracije protiv Palantir-a (jedina IT firma ciji je CEO endorse Trampa), zbog toga sto su primili samo 44% azijata (od 86% koji su konkurisali za posao) - pri tome kod njih treba DoD clearance sto u startu eliminise vecinu kineza.
A pri tome u firmi gde ja radim u timu od 120 ljudi od kojih su 118 azijati. Imamo i grupu za verifikaciju u kojoj su od ~35 ljudi svi do jednog pakistanci.
To ti je tek paralelna stvarnost da su azijati diskriminisani za poslove u ITu.

Ali liberalima takve stvari evidentno ne smetaju, ni koriscenje IRSa protiv politickih protivnika, tuzbe federalne administracije protiv politickih protivnika, koriscenje ne samo standardnih nego i socijalnih medija za najgoru mogucu kampanju protiv politickih protivnika, cenzura Interneta koja se protura ispod stola, pokusaj zakonskog kaznjavanja izjava da nema globalnog zagrevanja, davanje MacArthur nagrade shameless race hustler-ima (kao onoj sto je izmislila micro-aggressions), prljanje cak i prirodnih nauka politikom (kursevi iz anti-rasisticke i diversity matematike) na koledzima, suspedovanje igraca iz sportskih liga koji imaju jedan politicki stav a stavljanje na naslovnu starnu Time-a onih sa drugim stavom, i razne druge gluposti.
Ali kad mozete da poverujete da je Hillary zasluzeno dobila sve te silne milione za govore bankama, farmaceutskim kucama, big oil-u (a naravno Tramp je "u dilu" sa njima) a niko joj ne dolazi na mitinge ni kada govori za dzabe. Ili da je Saudijska Arabija dala 50 miliona u Hillarinu fondaciju koja se bavi pre svega poboljsanjem polozaja zena, valjda zato sto su polozaj zena kod sebe sredili pa da pomognu ostatku sveta a ne zato sto je u pitanju pay-for-play (a da ne pominjemo razne druge donatore od raznih Katara i Jemena, preko nigerijca povezanog sa Boko Haram sto je prodao zemlju za izgradnju USA ambasade, ukrajinskog tajkuna i raznih drugih zemalja poznatih po tome sto su ili bogate ili je polozaj zena za primer). Onda mozete sve da poverujete.

Uostalom ex-sandersovac govori dovoljno o inteligenciji - jevrej koji hoce da donese komunizam, reci mi kako je to radilo za ruse?
alselone alselone 07:35 04.10.2016

Re: abbey road

Eh, "svetu", pa niko živ nije za Trampa, osim ovih naših u matici, i Putina.


Pa kako dođe onda da bude skoro pa izabran? Srbi i Putin mu sredili?
zovitemegrunf zovitemegrunf 18:04 04.10.2016

Re: abbey road

Ćeru sam učio da pliva leti, na Olimpu. Celo leto se ubijem dežurajući oko onog ovećeg lavora što su ga zvali nula, onda potkraj sezone već pliva sama pod mojom kontrolom u velikom bazenu, keca smo preskakali.

Čim se prvi put jako naoblači potkraj avgusta, Olimpijci isprazne bazen i gotova sezona. Početkom iduće sezone, ajmo ponovo, od/iz nule. Mislim da smo tako zatukli jedno tri sezone.

Kad je mala polazila u školu, Grunfovica je otkrila na Vračaru kllub za sinhrono plivanje linak. Turbo Lejzer je tamo trenirala sledećih 10 godina, naučila dovoljno o grupnim sportovima i svemu što ih prati, a, najvažnije, stekla trajno prava leđa, dobru koordinaciju pokreta i naviku da se bavi sportom.

Preporučujem svakom kome je dovoljno blizu da bez cimanja može da odvede dete, odnosno da ga pošalje kad malo poodraste.
budjoni budjoni 22:08 01.10.2016

Жељко Лучић

ако неког занима, може да погледа интервју са жељком лучићем...
скроз занимљиво, прича како практично није знао ноте до своје двадесете године...
а сада важи за једног од најбољих баритона у свету ваљда...



једном приликом сам набасао на његов интервју у Frankfurter Allgemeine... Жељко слуша Deep Purple и тако то код куће, пичи шљивовицу.. и онда се попне на бину и пева Вердија...
maksa83 maksa83 22:24 01.10.2016

Re: Жељко Лучић

Жељко слуша Deep Purple и тако то код куће

Što da ne, pa Riči Blekmor priznaje da Betovenu duguje puno para:



budjoni budjoni 22:49 01.10.2016

Re: Жељко Лучић

хехе, ово је супер, морам мом другару из мајкрософта послати :)

њега су на факсу звали по овом лику горе, тако ми рекоше... мада је другар одавно навучен на Бонамасу, уз коментар да му је то први пут да обожава да слуша неког ко је млађи од њега :)

него је овај жељко рекао да би волео да пева све то што слуша, у бенду са својим синовима, али то сад не може јер би сјебао глас, значи, тек кад се пензионише...

ок је мени кад чујеш неког школованог певача да крене да пева АЦ ДЦ, на пример... мада сам ја углавном слушао Шлога по кафанама :)
maksa83 maksa83 22:58 01.10.2016

Re: Жељко Лучић

мада је другар одавно навучен на Бонамасу, уз коментар да му је то први пут да обожава да слуша неког ко је млађи од њега :)

Ja razumem navučenost i fascinaciju Bonamasom mada je ne delim. Briljantan al' meni bez duše, previše savršen, kao mašina, a tek kad zapeva onim konstipiranim glasom samo stisnem oči i uvučem glavu u ramena, u fazonu Nele u Top Listi Nadrealista "šuutt' bona, samo nemoj govorit'".

Osim ovoga, ovo je super (minus pevanje):



budjoni budjoni 23:25 01.10.2016

Re: Жељко Лучић

слажем се скроз

него, кад смо већ код гитариста, пази како изгледа кад се бивши члан гаравог сокака (!) ухвати спонтано гитаре да свира са црнцима:


Без зезања, тај Кина може да свира шта год хоћеш... Од свадба до оваквих ствари:


blogovatelj blogovatelj 23:26 01.10.2016

Re: Жељко Лучић

Osim ovoga, ovo je super


A i to nije njegovo...
Kako sam se ja moćno osećao kad sam ovo prvi put čuo u nekom sedmom razredu.



kupio sam neki polovni LP The Best of ZZ Top, a svaka je stvar zakucavala.
milisav68 milisav68 23:28 01.10.2016

Re: Жељко Лучић

budjoni
ок је мени кад чујеш неког школованог певача да крене да пева АЦ ДЦ, на пример...


budjoni budjoni 23:37 01.10.2016

Re: Жељко Лучић

па бре, брадоње ја и данас радо чујем, поготово у колима... и моћно је и даље...

е милисаве, баш сам то имао на уму кад сам писао коментар :)

budjoni budjoni 23:48 01.10.2016

Re: Жељко Лучић

иначе, мени је увек супер кад набасаш у неку кафану, па тамо има добар cover band који пичи теби близак репертоар... тога овде има много мање, у новом саду је било супер...

врло често то буду ликови са музичке академије, па тезгаре викендом...

на ове ликове сам набасао једном, свирају шта хоћеш, углавном наши ликови са музичке академије у Грацу или тако нешто (певача знам из новог сада још)
сасвим добра свирка уме да испадне...
maksa83 maksa83 00:02 02.10.2016

Re: Жељко Лучић

A i to nije njegovo...

Ma nije naravno, njegove pesme su neki bezveze kantri za koji on tvrdi da je britiš bluz, ova izvedba je dobra zato što je tu zašarao svašta unutra razvukavši je na 12 min, a i prateći bend mu je frst klas.
kupio sam neki polovni LP The Best of ZZ Top, a svaka je stvar zakucavala.

Bradonje sazuvaju.

Ako se iko pitao kako Bili izgleda ispod te brade, evo ga kad je bio mlad, u belom džemperu, pored nekog crnca:



P.S. Jedino što kod njih ne kapiram je ona fora sa gitarom u jamboliji.
blogovatelj blogovatelj 17:37 03.10.2016

Re: Жељко Лучић

P.S. Jedino što kod njih ne kapiram je ona fora sa gitarom u jamboliji.



Možda su pravili eksperimente i tražili savršen fluffy sound.
blogovatelj blogovatelj 17:42 03.10.2016

Re: Жељко Лучић

Bradonje sazuvaju.


Evo ovo... Upravo slušam, vratilo me u 1981. Posle mi maznuli ploču na nekoj žurci.

budjoni budjoni 13:24 04.10.2016

Re: Жељко Лучић

ево га још један војвођански cover band са горепоменутим Шлогом као певачем:

мени ово супер звучи
alselone alselone 22:28 01.10.2016

....

Milan Novković Milan Novković 22:31 01.10.2016

Re: ....

alselone

I tamo je Đilas lečio drveće?!
alselone alselone 22:32 01.10.2016

Re: ....

I tamo je Đilas lečio drveće?!


Nije, tamo su platani stvaro izrovarili celu glavnu ulicu pa su morali da ih rezu. I napravili su jos bolje, sada se vidi ta lepa stara ahitektura (cao radojice) sa sve zgradom opstine koja je mali stari dvorac.
blogovatelj blogovatelj 22:40 01.10.2016

Malo zezalice...



Obratiti pažnju i na pande pored drveta, jer i one rade zanimljive stvari.
blogovatelj blogovatelj 22:46 01.10.2016

Re: muke

Automehaničar u Poljskoj i dalje koristi komodor 64


Šef moje žene je kad je izašao Uindous pomislio - ovo je fina stvar, ali mi ne treba jer znam DOS.
Znači ja sam još i super sa svojim Win XP Home Edition.
alselone alselone 22:49 01.10.2016

Re: muke

Znači ja sam još i super sa svojim Win XP Home Edition.


Da, a to je n-4 OS od Majkrosofta. I onda entuzijasti kazu kako je MS sranje.

...nesto ih ubode, mislili su da je trava...
alselone alselone 22:42 01.10.2016

Blogi

Koliko je garantovana temperatura stanova sa daljinskim grejanjem u Kanadi?

Bas me znaima. Posto mi sada imamo taj prelaz iz razmazenosti stana u kom ako nisi u gacama i siledzijki to znaci da ne radi grejanje kako treba.
maksa83 maksa83 22:44 01.10.2016

Re: Blogi

Koliko je garantovana temperatura stanova sa daljinskim grejanjem u Kanadi?

U Saskatoon, Saskatchewan između 20 i 30 stepeni. Farenhajta.
alselone alselone 22:45 01.10.2016

Re: Blogi

Kelvina.
blogovatelj blogovatelj 22:48 01.10.2016

Re: Blogi

Bas me znaima. Posto mi sada imamo taj prelaz iz razmazenosti stana u kom ako nisi u gacama i siledzijki to znaci da ne radi grejanje kako treba.


I ovde se podrazumeva da šetaš u gaćama. Danas su mi pustili grejanje, a temperatura je 14 stepeni napolju, do juče je najviša dnevna bila 20. Noću padne na 12 ili 13.
alselone alselone 22:50 01.10.2016

Re: Blogi

A koliko je garantovana u stanu? Ovde je zvanicno 21 (u Francuskoj je 18) a ide raalno oko 25 pa do 28 ako si blizu izvoru. Jedina regulacija je otvaranje prozora na kip.
angie01 angie01 22:52 01.10.2016

Re: Blogi

u Kenjadi greju super- bas kako kazes, za siledzijke i sortc, ali zato i preko noci.

sad, mali problem nastaje, ako u zimskom periodu, a da nisi na zapadnoj obali, hoces malo da prosetas,... ono, dosta ti je autom iz garaze, pa vozis, vozis, pa opet negde u podzemlje, pa se liftom penjes u soping molove, restorane...ko da si krtica....u Alberti nema ni to-gde si tu si, jednom mesecno ti helikopter baci padobranom potrepstine, pa ako ne naidje pre tebe mendo, pokupis sankama, pa nazad u brlog,...ili vec mendo.
blogovatelj blogovatelj 22:54 01.10.2016

Re: Blogi

U Saskatoon, Saskatchewan između 20 i 30 stepeni. Farenhajta.


Saskačevan je najružnije mesto na kome sam ikada bio. A bio sam krajem februara, temperatura je bila -28. Bez windchill-a. Imao sam utisak da mi vetar ubada igle u oči, što i nije daleko od istine, nanosio je sleđene pahulje. Na toj temperaturi seku te kao žileti.
Toronto je banja za ono. U Ridžajni semafori su im na Г nosačima, ali postavljeni horizontalno, jer vertikalne otkida vetar.
alselone alselone 22:54 01.10.2016

Re: Blogi

Ladno al standard. Kod nas sad krece ladno bez standrada.
blogovatelj blogovatelj 22:56 01.10.2016

Re: Blogi

alselone
A koliko je garantovana u stanu? Ovde je zvanicno 21 (u Francuskoj je 18) a ide raalno oko 25 pa do 28 ako si blizu izvoru. Jedina regulacija je otvaranje prozora na kip.


Ovde uvek ide gas do zgrade, pa je kotao u zgradi, tako da su toplotni gubici minimalni. Moja zgrada ima sedam spratova i dva gasna kotla, jedan na prvom i drugi na šestom spratu.
Termička izolacija je savršena, sve dihtuje.
maksa83 maksa83 23:01 01.10.2016

Re: Blogi

Saskačevan je najružnije mesto na kome sam ikada bio.

Saskečvan nam je, Bog ga blagoslovio, dao Reignwolfa. Pita ga cica u nekom intervjuu, otkud toliko raznih umetnika iz Saskečvana, kaže dečko "znaš šta, tamo je jbg. taaako hladno da niko nigde ne ide nego svi sede po kući i nešto kao rade i stvaraju, i eto...".
zilikaka zilikaka 23:11 01.10.2016

Re: Blogi

alselone
Koliko je garantovana temperatura stanova sa daljinskim grejanjem u Kanadi?

Bas me znaima. Posto mi sada imamo taj prelaz iz razmazenosti stana u kom ako nisi u gacama i siledzijki to znaci da ne radi grejanje kako treba.

Si razmišljo da uključiš grejanje?
Mi to uradili još prošle nedelje. Turili temperaturu na 36. Dosta. Taman da ujutro malo zagreje i ceo dan ti lepo.
Msm, mogli smo to i s litrom rakije, al ovo kažu da je društveno prihvatljivije.
blogovatelj blogovatelj 23:39 01.10.2016

Re: Blogi

Saskečvan nam je, Bog ga blagoslovio, dao Reignwolfa. Pita ga cica u nekom intervjuu, otkud toliko raznih umetnika iz Saskečvana, kaže dečko "znaš šta, tamo je jbg. taaako hladno da niko nigde ne ide nego svi sede po kući i nešto kao rade i stvaraju, i eto...".


I prijateljska Manitoba je dala ove momke. Počeli su da sviraju rok muziku pre Stonsa. Ili bar tu negde. Ako si ti čiča da prepoznaješ Komodore, šta su oni?




A na Vikipediji nađoh ovo..

The song's origins took the form of a live jam that emerged during a curling rink concert in Southern Ontario (various recollections include Kitchener and Mississauga, while Burton Cummings, the lead singer, recalls the curling rink was "The Broom and Stone"—a popular Scarborough location for concerts at the time). When Bachman broke a string he unknowingly played the riff to American Woman when tuning the replacement string. He played it louder and Cummings improvised the lyrics to fit what Bachman was playing. They liked what they had played and noticed a kid with a cassette recorder making a bootleg recording and asked him for the tape.[10] The subsequent studio recording features the original almost completely unchanged; only a few lines were added.
blogovatelj blogovatelj 03:27 02.10.2016

Re: Blogi

Turili temperaturu na 36. Dosta.


36 čega?!
alselone alselone 06:55 02.10.2016

Re: Blogi

zilikaka
alselone
Koliko je garantovana temperatura stanova sa daljinskim grejanjem u Kanadi?

Bas me znaima. Posto mi sada imamo taj prelaz iz razmazenosti stana u kom ako nisi u gacama i siledzijki to znaci da ne radi grejanje kako treba.

Si razmišljo da uključiš grejanje?
Mi to uradili još prošle nedelje. Turili temperaturu na 36. Dosta. Taman da ujutro malo zagreje i ceo dan ti lepo.
Msm, mogli smo to i s litrom rakije, al ovo kažu da je društveno prihvatljivije.


Da, bio stormaj pre neki dan i proverio kot'o, sad merkam pravi momenat da ga pripalim. Od danas ćemo.
blogov_kolac blogov_kolac 23:53 01.10.2016

Raselov e-paradoks

Kako subotom uvece trolovati na blogu ciji je naslov "Subotnja trolčina"?????

urbana_gerila urbana_gerila 00:39 02.10.2016

Re: Raselov e-paradoks

blogov_kolac
Kako subotom uvece trolovati na blogu ciji je naslov "Subotnja trolčina"?????


em koncizno em duhovito - netko je hakovao kolačića!
tess tess 18:06 02.10.2016

Re: Raselov e-paradoks

em koncizno em duhovito - netko je hakovao kolačića!

A, ništa - Maksa.

urbana_gerila urbana_gerila 18:28 02.10.2016

Re: Raselov e-paradoks

tess
A, ništa - Maksa.


majok, kolega maksa83 je sada karakterni bloger.
niccolo niccolo 05:53 02.10.2016

...

Inače?

Eto
alselone alselone 06:28 02.10.2016

Re: ...

Nikad od tebe Bosanac. Pravo otpozdrav je "pomalo"
niccolo niccolo 07:43 02.10.2016

Re: ...

Nikad od tebe Bosanac.

Nikad.
alselone alselone 06:59 02.10.2016

Dobro jutro radni narode Crne Gore

Od sutra počinje peti serijal Državnog posla.

Za sve moje prijatelje Bosance.

alselone alselone 07:03 02.10.2016

Re: Dobro jutro radni narode Crne Gore

niccolo niccolo 07:43 02.10.2016

Re: Dobro jutro radni narode Crne Gore

Meni je i dalje najjača Azijatska robna kuća, u Subotici.
alselone alselone 07:51 02.10.2016

Re: Dobro jutro radni narode Crne Gore

Najjača prodavnica je S.T.R. Pamti Dobro iz Subotice.

Pročitaj to spojeno.
tyson tyson 07:26 02.10.2016

-

Onako.


alselone alselone 07:51 02.10.2016

Re: -

Onako.

Pa šta je? Pravopis te mori?
tyson tyson 11:34 02.10.2016

Re: -

Pa šta je? Pravopis te mori?

To hronično, a subota veče je po pravilu smor jer u nedelju se radi.


alselone alselone 12:43 02.10.2016

Re: -

jer u nedelju se radi.

Ja se otkide od posla od jutra.


urbana_gerila urbana_gerila 12:46 02.10.2016

Re: -

alselone
Ja se otkide od posla od jutra.


znaš kako se kaže: sviraj, sviraj, pa za pojas zadeni - ohani s radom, čovječe, popij jednu pivu!
alselone alselone 12:48 02.10.2016

Re: -

ohani s radom, čovječe, popij jednu pivu!


Uzo sam koji Nektar banjalučki, da iskažem svoju podršku pravednom referendumu i pokažem tadejus svu ljubav prema Bosni. Al' ne pijem. Ćale cokijo koje, ja čuvam zapreminu želudca za paprikaš.
urbana_gerila urbana_gerila 13:01 02.10.2016

Re: -

alselone
Ćale cokijo koje, ja čuvam zapreminu želudca za paprikaš.


ćale zna znanje, ti ćeš, iver retko padne daleko od klade, već naučiti da ta zapremina ne podleže baš svim zakonima fizike.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:20 02.10.2016

Re: -

alselone
jer u nedelju se radi.

Ja se otkide od posla od jutra.




Joj, kakvo neefikasno kuvanje! Ogradi to sa cigljama, ili, aluminijumskim limom, ovako ti vetar odnese svu toplotu, ima pola amazonske šume da sagoriš za kotlić čorbe.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana