Društvo| Ekonomija| Istorija

KLASNA BESVEST

tsunade RSS / 17.09.2016. u 21:28
 
 
 
Čovek pokreće industriju kako bi generisao profit. Ali industrija strukturira ljudima vreme, definiše njihove odnose, i, za mene najinteresantnije, ona na određeni način kreira ljudski karakter.

Kada jedna industrija tone, sa njom tone i čitav jedan način života. U nepovrat je, na primer, otišlo sindikalno organizovanje. A čemu ono služi i šta znači, naučila sam pre par godina u Pitsburgu, od Hauarda Vikerhema. 
Vikerhem je pola radnog veka radio kao zavarivač u US Steelu u Homestedu. Počeo je kao pripravnik, usavršavao se kroz posao, penjao se kroz hijerarhiju da bi US Steel napustio kao jedan od sindikalnih vodja.

“Video sam u jednom momentu, 15, 20 kosookih ljudi kako slobodno hodaju po železari I fotografišu svaki detalj. Znao sam da je kraj. Dao sam otkaz I otišao u preduzetnike.”. Vikerhem je u tom trenutku, kao varilac odlično zaradjivao i lepo živeo.

Kada je reč o propasti industrije čelika na zapadu, uglavnom se navodi pet osnovnih uzroka: manjak investicija u modernizaciju proizvodnje, visoka cena radne snage, rigorozni ekološki propisi koji sa sobom povlače i visoke troškove zaštite životne sredine, konkurencija sa Istoka i plastika (i aluminijum), koji su sedamdesetih i osamdesetih, sve vise počeli da istiskuju čelik iz svakodnevnog života ljudi.

Nakon pada industrije čelika, milioni ljudi izbačeni su na ulicu da se spasavaju pojedinačno. Sindikati su izašli iz mode. Ali su u nekim važnim segmentima ostavili neizbrisiv trag.

Jaki sindikati, primerice, podarili su razvijenim zemljama jaku srednju klasu. Bio je takav momenat i takav, zašto ne priznati, javni moral. Kombinacija komunističke pretnje s Istoka i nepodmirenih osnovnih domaćih potreba, kreirala je uslove za veliki rast. Sve se krasno sklopilo. Ljudi su lepo živeli od svog rada a konkretni, rukom opipljivi proizvodi, imali su konkretnu vrednost.

I u sadašnjim, “digitalnim” uslovima, u kojima nam glavno zadovoljstvo pruža kontrolisano razlivanje tečnih kristala po monitorima i digitalno komponovana muzika, svi imamo svoju srednju klasu, ali ona više nigde nije jaka.

Danas je manje od devet odsto američkih radnika učlanjeno u sindikate. Možda je situacija u Kanadi i Evropi nešto bolja, ali u suštini, tamo gde nema industrije, nema ni potrebe za radničkim organizovanjem. Neki ljudi misle da je sada pravi trenutak da se obe stvari, i industrija i sindikati, vrate “kući”. Po njima, svet je ispao iz ravnoteže i oni će, na predstojećim predsedničkim izborima u SAD, verovatno biti za Donalda Trampa. Koliko su njihova očekivanja realna, naravno, pokazaće se u relativno bliskoj budućnosti.

Kontekst

Sa Hauardom sam se sastala u mestu Houmsted, u dolini Reke čelika, desetak kilometara jugoistočno od Pitsburga.Teška industrija rodjena je u tom kraju još 1883. godine kada je Endru Karnegi za milion i 200 hiljada dolara podigao Edgar Tompson čeličanu. Bio je to najsavremeniji pogon za proizvodnju čelika na svetu.

Na hiljade radnika prošlo je kroz fabriku. Udruženi u sindikate do koske su se se borili za bolje plate i uslove rada. Podgli su se na čuvenu radničku bunu 1892, koju je Karnegijev nemilosrdni i nasilni partner Henri Frik, uz pomoć plaćenih ubica ugušio u krvi.

Železara je početkom 20-tog veka prešla u vlasništvo industrijalca PJ Morgana i postala deo korporacije US Steel. I danas u ovom kraju, US Steel ima poneko jedva živo postrojenje koje više zagadjuje nego što donosi novac.

Pitsburg i okolinu posetila sam pre tri godine. Interesovao me bankrot. Pitsburg je bio odličan primer. Cela regija je praktično, zbog čelika, bankrotirala i formirala deo onoga što Amerikanci danas zovu "rust belt".

Za Howardovu priču o sindikatima u mojim tadašnjim reportažama, nije bilo puno mesta, premda mi je kao sagovornik bio interesantan zbog bogatog životnog iskustva. Jednostavno, kada živiš dovoljno dugo u stanju si puno toga i da vidiš. Tako je Hauard video i iskusio polet, lepotu života u izobilju ali i pad, propast i bankrot. Gledao je ljude bez posla i nade, porodice koje se raspadaju, samoubistva, alkoholizam, depresiju, sve te ni malo lepe posledice kolapsa jedne industrije. Spasio se tako što je krenuo svojim putem.
 
Edit: Imala sam jednu ideju s muzikom u ovom klipu, ali je Princi imao bolju. Hvala na muzici i mislima.  
 


Komentari (272)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 20:42 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

Posle sam i neki članak o tome video.

Daj link!
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:43 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

Atomski mrav
Da, i ukopavao protivtenkovsku minu, onu tanjiraču


I ja sam, pritom sam naišao na drugu, prethodno ukopanu pa zaboravljenu. Srećom pa je bila školska...


Ujebote, a jesu vas terali da ležite u onom kanalu kad preko vas pređe tenk, pa ga onda, valjda, jebem li ga šta, zaskačete sleđa? Ili mu poturate mine pod gusenice, zaboravio sam detalje tog važnog taktičkog manevra.

Ja sam umro od kopanja jer je u Makedoniji sve sam prokleti kamen, jebalo ih ukopavanje...
alselone alselone 20:45 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

Dobro, bre, možda sam pobrkao akcije. Nije baš da sam pratio sve detaljno, ali ovo mi zapalo za oko. Posle sam i neki članak o tome video.


Do sada sam samo dva puta cuo da su teroristi udarili direktno i samo na decu. Siptari na Kosovu i kako se vec zovu njihovi Siptari u Breslanu. Jedan dan sam detaljno citao o toj talackoj krizi u skoli i gledao slike. Moram priznati da sam i oplako malo i da mi ni bilo dobro jedno vreme.
alselone alselone 20:47 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

Makedoniji


I Cvarkov je sluzio u Makedoniji a posto Makso kaze da imamo njegov citat za sve na svetu, eto, da potvrdim.

Atomski mrav Atomski mrav 20:51 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

Ujebote, a jesu vas terali da ležite u onom kanalu kad preko vas pređe tenk, pa ga onda, valja, jebem li ga šta, zaskačete sleđa? Ili mu poturate mine pod gusenice, zaboravio sam detalje tog važnog taktičkog manevra.


Nisu, za moj VES tako nešto nije bilo predviđeno. Mada, žao mi je što je tako, zvuči mi da vam je bilo do jaja.

Pričali smo sa nekim tenkistima na gađanju pa su nam ispričali da ih sve te "Milka Bosnić" akcije što pešadija uvežbava neverovatno uveseljavaju i da bi od njih bilo koristi kao i od drvenog šporeta "Smederevca"...
Atomski mrav Atomski mrav 20:56 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

I Cvarkov je sluzio u Makedoniji a posto Makso kaze da imamo njegov citat za sve na svetu, eto, da potvrdim.

Frapantno je da kada kucas "Đorđe" u YT i dalje izbacuje prvo Balaševića. Đorđa Čvarkova za predsednika!
alselone alselone 20:56 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

Atomski mrav
Ujebote, a jesu vas terali da ležite u onom kanalu kad preko vas pređe tenk, pa ga onda, valja, jebem li ga šta, zaskačete sleđa? Ili mu poturate mine pod gusenice, zaboravio sam detalje tog važnog taktičkog manevra.


Nisu, za moj VES tako nešto nije bilo predviđeno. Mada, žao mi je što je tako, zvuči mi da vam je bilo do jaja.

Pričali smo sa nekim tenkistima na gađanju pa su nam ispričali da ih sve te "Milka Bosnić" akcije što pešadija uvežbava neverovatno uveseljavaju i da bi od njih bilo koristi kao i od drvenog šporeta "Smederevca"...



Kad vas slusam kako prepricavate dogadjaje iz vojske bas mi nekad bude zao sto nisam i ja isao, NOT.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:58 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

alselone
Dobro, bre, možda sam pobrkao akcije. Nije baš da sam pratio sve detaljno, ali ovo mi zapalo za oko. Posle sam i neki članak o tome video.


Do sada sam samo dva puta cuo da su teroristi udarili direktno i samo na decu. Siptari na Kosovu i kako se vec zovu njihovi Siptari u Breslanu. Jedan dan sam detaljno citao o toj talackoj krizi u skoli i gledao slike. Moram priznati da sam i oplako


Ček, a onaj Brejvik? I on se specijalizovao za malu decu na kampovanju.

Pa i ovo u pozorištu je bilo katastrofa, 170 ljudi se ugušilo gasom koji su ovi ubacili unutra valjda da isteraju ili ošamute teroriste. I 700 ranjenih, jebo ti takve specijalce i taktiku.
Atomski mrav Atomski mrav 20:59 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

Kad vas slusam kako prepricavate dogadjaje iz vojske bas mi nekad bude zao sto nisam i ja isao, NOT.

E da si išao u vojsku, ne bi koristio onaj smajli - bez kape se ne pozdravlja!
alselone alselone 21:01 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

Brejvik


Ja mislim da je on bio lud a ne terorista.

jebo ti takve specijalce i taktiku.

A guglo si malo. Neka.
To je bila odlicna akcija specijalaca i ljudi su spaseni prakticno iz bezizlazne situacije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:01 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

Nisu, za moj VES tako nešto nije bilo predviđeno. Mada, žao mi je što je tako, zvuči mi da vam je bilo do jaja.


Nisam ni ja, to sam samo gledao i krstio se (ja sam bio PVO, ali onaj neki prašinarski). Ali mina me nije zaobišla, mamicu joj...
alselone alselone 21:02 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

bez kape se ne pozdravlja!


Vuce gde ti je kapa?!
alselone alselone 21:03 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

E, je l' istina da su vam sipali brom u caj?
Atomski mrav Atomski mrav 21:03 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

Pa i ovo u pozorištu je bilo katastrofa, 170 ljudi se ugušilo gasom koji su ovi ubacili unutra valjda da isteraju ili ošamute teroriste. I 700 ranjenih, jebo ti takve specijalce i taktiku.

Zato neće nikad snimiti film u kojem se ruski predsednik dvoumi da li da obori avion koji u sebi nosi atomsku bombu ili bojni otrov i leti ka Moskvi i tako žrtvuje par stotina ljudi da bi spasao milione nedužnih ili će ipak dati šansu šačici specijalaca da srede teroriste i preuzmu kontrolu nad avionom - nema šanse, oborili bi avion pre nego što se približi ruskoj granici.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:04 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

alselone
Brejvik


Ja mislim da je on bio lud a ne terorista.

jebo ti takve specijalce i taktiku.

A guglo si malo. Neka.
To je bila odlicna akcija specijalaca i ljudi su spaseni prakticno iz bezizlazne situacije.


Pa morao sam, da me ne uhvatiš opet nespremnog za davanje stručnog mišljenja . Jebote, na šta onda liči propala akcija spasavanja? Svi mrtvi, i teroristi, i taoci i specijalci i bajstenderi, i dva bloka srušena eksplozivnim sredstvima.
Atomski mrav Atomski mrav 21:05 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

E, je l' istina da su vam sipali brom u caj?

Pričaju dve crnogorske starine o doživljajima iz mladosti pa pita jedan drugoga:
- Sjećaš li se, Vukota, kad smo ono služili vojsku pa su nam sipali brom u čaj?
- Sjećam se, a što pitaš?
- Na mene je izgleda poč'o djelovati!
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:06 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

alselone
E, je l' istina da su vam sipali brom u caj?


Urbana legenda. Nadam se . Ali je tačno da su jednog albanca kod nas u kasarni pokušali da skuvaju u kazanu. Ili je bio bosanac, nisam siguran. (zajebancija je bila u pitanju, niko nije nastradao).
alselone alselone 21:08 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

Jebote, na šta onda liči propala akcija spasavanja?


na 9/11. Kad izdas svoje spasioce pa ih pustis da crknu od bolesti bez lecenja.

Teroristi su bili mrtvi, specijalci nisu, taoci sporadicno od gasa (ali ne svi, dok teroristi jesu). Kakva dva bloka srusena?

To je razlika u mentalitetu i stavu. Rusi zaista ne pretovaraju sa teroristima.
alselone alselone 21:10 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

- Na mene je izgleda poč'o djelovati!


IMa i onaj kad isto tako pricaju pa konstatutju da su izgubili snagu u rukama.

Nadam se

Da, vama iz Tesle je bilo jednako stanje, bez promena.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:14 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

Rusi zaista ne pretovaraju sa teroristima.


Pa zato bude sporadičnih 200 mrtvih talaca, umesto da se dogovore. Ili da izvedu akciju kako se to radi, a ne tako na oruk i amaterski, sa slabom obukom i lošim sredstvima. Svaka budala ume da upumpa gas u zgradu dok svi ne pocrkaju unutra.
alselone alselone 21:16 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

umesto da se dogovore


Mislim da je ovo kljucni momenat. Pajke patentirao princip dogovora sa teroristima. Good luck with that. I ponovo ti kazem, nisu svi pocrkali unutra koliko god se tebi svidjala ta ideja pa je ponavljao.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:22 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

alselone
Dobro, bre, možda sam pobrkao akcije. Nije baš da sam pratio sve detaljno, ali ovo mi zapalo za oko. Posle sam i neki članak o tome video.


Do sada sam samo dva puta cuo da su teroristi udarili direktno i samo na decu. Siptari na Kosovu i kako se vec zovu njihovi Siptari u Breslanu. Jedan dan sam detaljno citao o toj talackoj krizi u skoli i gledao slike. Moram priznati da sam i oplako malo i da mi ni bilo dobro jedno vreme.


U Parizu na jevrejsku skolu prosle ili pretprosle godine..
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:30 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

alselone
umesto da se dogovore


Mislim da je ovo kljucni momenat. Pajke patentirao princip dogovora sa teroristima. Good luck with that. I ponovo ti kazem, nisu svi pocrkali unutra koliko god se tebi svidjala ta ideja pa je ponavljao.


Ne, bre, nego kad ti sam pobiješ trećinu talaca koje si krenuo da spaseš, to teško da može da se okarakteriše kao uspešna vojna akcija oslobađanja talaca. Ajde, dobro, da zagine neko, to se podrazumeva, ali skoro 200 ljudi...To onda i nije akcija oslobađanja talaca, nego akcija ubijanja terorista.
alselone alselone 21:38 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

To onda i nije akcija oslobađanja talaca, nego akcija ubijanja terorista.


Mozda bi se tako moglo i reci.
alselone alselone 21:39 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

apacherosepeacock
alselone
Dobro, bre, možda sam pobrkao akcije. Nije baš da sam pratio sve detaljno, ali ovo mi zapalo za oko. Posle sam i neki članak o tome video.


Do sada sam samo dva puta cuo da su teroristi udarili direktno i samo na decu. Siptari na Kosovu i kako se vec zovu njihovi Siptari u Breslanu. Jedan dan sam detaljno citao o toj talackoj krizi u skoli i gledao slike. Moram priznati da sam i oplako malo i da mi ni bilo dobro jedno vreme.


U Parizu na jevrejsku skolu prosle ili pretprosle godine..


Nisam znao za ovvo. Proguglacu.
emsiemsi emsiemsi 22:19 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

Atomski mrav
E, je l' istina da su vam sipali brom u caj?

Pričaju dve crnogorske starine o doživljajima iz mladosti pa pita jedan drugoga:
- Sjećaš li se, Vukota, kad smo ono služili vojsku pa su nam sipali brom u čaj?
- Sjećam se, a što pitaš?
- Na mene je izgleda poč'o djelovati!

На мене није !
apostata apostata 23:25 19.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

srdjan.pajic
Rusi zaista ne pretovaraju sa teroristima.


Pa zato bude sporadičnih 200 mrtvih talaca, umesto da se dogovore. Ili da izvedu akciju kako se to radi, a ne tako na oruk i amaterski, sa slabom obukom i lošim sredstvima. Svaka budala ume da upumpa gas u zgradu dok svi ne pocrkaju unutra.

Samo Pajiću da te obavjestim 2011. na međunarodnom šampionatu specijalaca Super SWAT International Round-Up održanom u SAD, ruska ALFA je proglašena za najbolji tim.

Što nije ni čudo - '79. oni + ZENIT (spec. KGB-a) + odabrani vodovi nekoliko padobransko-desantnih divizija praktički sami uzimaju Kabul .., a kako su se samo 5 mjeseci poslije proveli američki specijalci u Iranu to brate svi znamo.

Tako da bezveze ti je sva ta priča - bio je taj jedan užasni period i vjerovatno je prevaziđen (kažem vjerovatno, jer tamo gdje su u Rusiji liberali zasrali to se jako teško čisti).
budjoni budjoni 07:08 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

dajte bre ljudi, ne vredi vam ubedjivati zaljubljenu tinejdzerku da njena simpatija nije princ na belom konju...

jel lepo tinejdzerka gledala svog princa na belom konju, olicenom u rambu dva ili tri, kad ima samo strelu pa sjebe one silne specnaze po avganistanu braneci jadne mudzahedine, borce za slobodu?

a vi tu sad nesto trabunjate... pogledajte film lepo, pa ce vam biti jasno
alselone alselone 08:15 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

kvaka je u tome da su teroristi zaista bili spremni da ubiju taoce. i u tome je razlika izmedju Dubrovke i skole u Beslanu. U skoli su im traljavo dozvolili da stignu da aktiviraju eksplozive, u pozoristu nisu. Cena - u skoli su poginuli svi taoci, u pozoristu nisu.

Mislim da nije bila ista ekipa. U Moskvi su bile Alfe, u Beslanu Specnaz. Ali ovo pisem po secanju od pre vise godina kad sam citao o tome.
budjoni budjoni 08:58 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

ma naravno da je jasno da su teroristi stvarno bili spremni da pobiju sve taoce. cak i u dubrovki je onaj glavni terorista rekao da ce, ako rusi ne krenu odmah da povlace vojsku iz cecenije, na svaki sat krenuti da ubija po jednog taoca...

u beslanu je bio prilican haos, bilo je dovuceno i lokalne policije i specijalaca i ko zna koga jos ne, dovoljno da ne mozes da vladas situacijom, dosta je da jedan pandur krene da puca i da sve ode do djavola... na zalost, tako je i bilo...

u dubrovki je bilo mnogo drugacije, mnogo manji prostor, pa je sa onim gasom moglo jako dobro da se uradi (negde sam cuo da im je ideja za gas dosla od mosada, ali ne znam)... problem u dubrovki je bio posle operacije, kako zbrinuti oslobodjene taoce koji su se isto nagutali tog gasa... sama akcija je prosla mnogo koordinisanije, posto su bile samo alfe i niko drugi tamo, tako nesto...

glede timova, specnaz (skracenica) je opste ime za sve specijalce kod rusa, svejedno pod cijim su nadzorom... pa ih ima tusta i tma razlicitih, alfe su FSB-ovi specijalci, pa ima nekih vimpela, viteza, pa onih VDV (padobranci), pa njihovi marinci... i na kraju, imaju neki GRU specnaz, koji su pod direktnom komandom vojne obavestajne sluzbe (GRU), tako nesto...
verujem da je slicno kod svake velike vojske, ima i kod amra isto sijaset kakvih specijalaca, rendzera, marinaca, foka (to mi prevodimo ovde kao foke, SEAL je skracenica od sea, air and land, tako nesto)...

tih akcija je uvek bilo i dobrih i losih, uvek bilo i bice... bilo je slika kad somalijci vuku gole mrtve rendzere po ulicama posle pada crnog sokola, ima slika iz beslana...

samo kad si zesce zaljubljena tinejdzerska curka, onda necija govna mirisu na jorgovan, a zlurado se cerekas jer oni drugi nisu sposobni kao tvoj dragi, pa im izginu deca...
rade.radumilo rade.radumilo 10:16 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

ma naravno da je jasno da su teroristi stvarno bili spremni da pobiju sve taoce. cak i u dubrovki je onaj glavni terorista rekao da ce, ako rusi ne krenu odmah da povlace vojsku iz cecenije, na svaki sat krenuti da ubija po jednog taoca...


Ovi veselnici iz Alkaide i Daiša su podigli celu stvar na novi nivo. Kakvi taoci, kakvi pregovori. Samo diži u vazduh, gazi, pobiji zarad što većeg efekta. Izginu kao šehidi i odu na ahiret među dženetske hurije i briga ih. Specijalci posle toga mogu samo da bleje ili eventualno upokoje nekog od njih koji se predomislio u poslednjem trenutku.
budjoni budjoni 10:28 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

ti teroristi sto su "dejstvovali" po dubrovki i beslanu su deo iste te dzihadske ekipe... samo su valjda onda mislili da ce ucenom ubijanja talaca izdejstvovati nesto krupno (ni manje ni vise, nego da rusi povuku svoju vojsku iz cecenije...)
posle su skapirali da niko nece sa njima da pregovara, pa su ostale teroristicke akcije bile bas takve kao sto ti kazes, dizi u vazduh bez najave...

rambovi drugari iz avganistana, jbg, borci za slobodu
alselone alselone 10:49 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

i odu na ahiret među dženetske hurije i briga ih

alselone alselone 10:49 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

budjoni



hvala na ispravkama.
tsunade tsunade 10:58 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

hvala na ispravkama.


nek mi neko dajdžestira kojim smo tačno misaonim tokovima, od sindikalnog organizovanja došli do isis-a, ramba i al kaide?
alselone alselone 10:59 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

nek mi neko dajdžestira kojim smo tačno misaonim tokovima, od sindikalnog organizovanja došli do isis-a, ramba i al kaide?


trol.
tsunade tsunade 11:01 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

trol.


ah, ou kej.
alselone alselone 11:07 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

ah, ou kej.


Intermeco trola.

urbana_gerila urbana_gerila 11:15 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

tsunade
nek mi neko dajdžestira kojim smo tačno misaonim tokovima, od sindikalnog organizovanja došli do isis-a, ramba i al kaide?


mozak je, kao što je ispravno primetila divamislilica, najveći sexualni organ, te - nešta perverzija sexu daje novu dimenziju.


tsunade tsunade 11:27 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

Intermeco trola.


uh, opasan ti ovaj intermeco. like it.

jel ovo neka močvara luizijane? čekaju ga gladni krokodili i pirane ako padne?
tsunade tsunade 11:36 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

nešta perverzija sexu daje novu dimenziju.


o sexu, samo s one dve s uma sišle... oprosti urbani i razumi me
budjoni budjoni 11:55 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

tsunade
trol.


ah, ou kej.


pa kad volemo :)
apostata apostata 14:36 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

budjoni
ma naravno da je jasno da su teroristi stvarno bili spremni da pobiju sve taoce. cak i u dubrovki je onaj glavni terorista rekao da ce, ako rusi ne krenu odmah da povlace vojsku iz cecenije, na svaki sat krenuti da ubija po jednog taoca...

u beslanu je bio prilican haos, bilo je dovuceno i lokalne policije i specijalaca i ko zna koga jos ne, dovoljno da ne mozes da vladas situacijom, dosta je da jedan pandur krene da puca i da sve ode do djavola... na zalost, tako je i bilo...

u dubrovki je bilo mnogo drugacije, mnogo manji prostor, pa je sa onim gasom moglo jako dobro da se uradi (negde sam cuo da im je ideja za gas dosla od mosada, ali ne znam)... problem u dubrovki je bio posle operacije, kako zbrinuti oslobodjene taoce koji su se isto nagutali tog gasa... sama akcija je prosla mnogo koordinisanije, posto su bile samo alfe i niko drugi tamo, tako nesto...

glede timova, specnaz (skracenica) je opste ime za sve specijalce kod rusa, svejedno pod cijim su nadzorom... pa ih ima tusta i tma razlicitih, alfe su FSB-ovi specijalci, pa ima nekih vimpela, viteza, pa onih VDV (padobranci), pa njihovi marinci... i na kraju, imaju neki GRU specnaz, koji su pod direktnom komandom vojne obavestajne sluzbe (GRU), tako nesto...
verujem da je slicno kod svake velike vojske, ima i kod amra isto sijaset kakvih specijalaca, rendzera, marinaca, foka (to mi prevodimo ovde kao foke, SEAL je skracenica od sea, air and land, tako nesto)...

tih akcija je uvek bilo i dobrih i losih, uvek bilo i bice... bilo je slika kad somalijci vuku gole mrtve rendzere po ulicama posle pada crnog sokola, ima slika iz beslana...

samo kad si zesce zaljubljena tinejdzerska curka, onda necija govna mirisu na jorgovan, a zlurado se cerekas jer oni drugi nisu sposobni kao tvoj dragi, pa im izginu deca...

Jeste - tako je.

Ja vs Pajić tipičan je primjer infantilne patkometrije.
Istina da je je Pajić ostao na jednom postu (kao npr. Srle sa onim ili na Berlin ili u GULAG) ne bi majke mi bilo nikakvih rasprava.

Sve u svemu sam sebi se divim - sve sam tolerantniji i sve sam suzdržljiviji.
Izgleda da to dolazi sa godinama.




srdjan.pajic srdjan.pajic 14:45 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

Samo Pajiću da te obavjestim 2011. na međunarodnom šampionatu specijalaca Super SWAT International Round-Up održanom u SAD, ruska ALFA je proglašena za najbolji tim.


A, evo ga još jedan stručnjak, dobrodošao kolega.

Pazj ovamo:

The 2011 SWAT Roundup International (SRI) featured 59 tactical teams from the United States, Russia, Kuwait, Hungary, Aruba, Bosnia, Jamaica and Sweden. The annual six-day event consisted of training classes and seminars, a trade show by over 100 vendors and manufacturers, and the legendary head-to-head tactical competition.


Znači, žešća konkurencija, tu je stvarno trebalo da se pošalju najbolji.

The overall 2011 SRI winner has been featured in the pages of Tactical Weapons as the protectors of America’s spaceport, the NASA Kennedy Space Center Special Response Team, with second place going to last year’s champion, Lakeland Police Department, and third place going to Marion County Sheriff’s Office. The fourth, fifth and sixth places went to Orange County Sheriff’s Office, Citrus County Sheriff’s Office and Alachua County Sheriff’s Office. The tremendous Russian team from the Russian Federal Security Service led the international teams and was seventh overall.


Ups, izgleda samo sedmo mesto, no dobro, to je bilo odavno, sigurno su u medjuvremenu malo navežbali džiudžicu i premetanje preko glave, biće bolji idući put.

IZVOR

Sad, meni nije jasno koji to nivo kompleksa niže vrednosti može da se ima da pripadnike navodno elitne DB jedinice koja je u svojoj istoriji sama (dobro, uz manju pomoć tenkovske divizije sa ne manje više od 2000 tenkova) osvajala gradove i sela i čitave države, šalješ na takmičenje sa lokalnim murkanima na Floridi, koji 99% radnog vremena skidaju mačiće sa drveća, ili rokaju nenaroužanog Crnca, ili ko naš zet, koji je jurio nečijeg kungura po predgrađu Sijetla, i pripadnicima specijalne prodivgradne jedinice, to jest ovim čuvarima Kenedi spejs centra. I pri tome ne budeš ni prvi, ni drugi, nego čak sedmi. Mislim, jadničci, i ja se nadam je Putin malo odrešio kesu, možda čak i Stevenu Sigalu platio da ih trenira, pa sad kad im skinu sankcije, da se bolje pokažu na ovom važnom svetskom takmičenju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:49 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

Ja vs Pajić tipičan je primjer infantilne patkometrije.




patkomer
Samo Pajiću da te obavjestim 2011. na međunarodnom šampionatu specijalaca Super SWAT International Round-Up održanom u SAD, ruska ALFA je proglašena za najbolji tim.

Što nije ni čudo - '79. oni + ZENIT (spec. KGB-a) + odabrani vodovi nekoliko padobransko-desantnih divizija praktički sami uzimaju Kabul .., a kako su se samo 5 mjeseci poslije proveli američki specijalci u Iranu to brate svi znamo.


srdjan.pajic srdjan.pajic 15:05 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

E, ljudi, mojne previše da se ložite, uzeo sam malo da se zajebavam sa alseom. I samo da kažem, za razliku od vas koji verovatno niste bili ni u vojsci (možda u JNA, ali to je bilo piš od vojske), ja sam bio na par seminara Sistema kod jednog ex pukovnika Specnaza, čuvenog Vlade Vasilijeva. Koji živi u Torontu, i obilazi ove krajeve (šaljem slike na PP, da ne misli neko da baronišem, a ima i na Vladinom websajtu, seminari u Longmontu, CO). Opasan baja, ne bih mu se zamerio, ali mnogo interesantnije je koliko se Ameri lože na taj njegov sistem. Ono, vežba se u maskirnim uniformama, tu su noževi, puške, čak i ašovčići za zatrpavanje sranja u šumi, ma ceo arsenal priručnih sredstava (nisam se setio da mu predložim onaj maksin nunčaka-parket), dobre pare on tu uzme od ovih mojih ovčica, mada je to njegovo popularno svuda. Ima i u beogradu odličan klub, mogu da preporučim na PP, koga interesuje.

apostata apostata 15:30 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

srdjan.pajic
Samo Pajiću da te obavjestim 2011. na međunarodnom šampionatu specijalaca Super SWAT International Round-Up održanom u SAD, ruska ALFA je proglašena za najbolji tim.


A, evo ga još jedan stručnjak, dobrodošao kolega.

Pazj ovamo:

The 2011 SWAT Roundup International (SRI) featured 59 tactical teams from the United States, Russia, Kuwait, Hungary, Aruba, Bosnia, Jamaica and Sweden. The annual six-day event consisted of training classes and seminars, a trade show by over 100 vendors and manufacturers, and the legendary head-to-head tactical competition.


Znači, žešća konkurencija, tu je stvarno trebalo da se pošalju najbolji.

The overall 2011 SRI winner has been featured in the pages of Tactical Weapons as the protectors of America’s spaceport, the NASA Kennedy Space Center Special Response Team, with second place going to last year’s champion, Lakeland Police Department, and third place going to Marion County Sheriff’s Office. The fourth, fifth and sixth places went to Orange County Sheriff’s Office, Citrus County Sheriff’s Office and Alachua County Sheriff’s Office. The tremendous Russian team from the Russian Federal Security Service led the international teams and was seventh overall.


Ups, izgleda samo sedmo mesto, no dobro, to je bilo odavno, sigurno su u medjuvremenu malo navežbali džiudžicu i premetanje preko glave, biće bolji idući put.

IZVOR

Sad, meni nije jasno koji to nivo kompleksa niže vrednosti može da se ima da pripadnike navodno elitne DB jedinice koja je u svojoj istoriji sama (dobro, uz manju pomoć tenkovske divizije sa ne manje više od 2000 tenkova) osvajala gradove i sela i čitave države, šalješ na takmičenje sa lokalnim murkanima na Floridi, koji 99% radnog vremena skidaju mačiće sa drveća, ili rokaju nenaroužanog Crnca, ili ko naš zet, koji je jurio nečijeg kungura po predgrađu Sijetla, i pripadnicima specijalne prodivgradne jedinice, to jest ovim čuvarima Kenedi spejs centra. I pri tome ne budeš ni prvi, ni drugi, nego čak sedmi. Mislim, jadničci, i ja se nadam je Putin malo odrešio kesu, možda čak i Stevenu Sigalu platio da ih trenira, pa sad kad im skinu sankcije, da se bolje pokažu na ovom važnom svetskom takmičenju.

Ja imam druge informacije - u SAD su tada išli timovi Uprave A (ALFA); Uprave V (bivši VIMPEL) i Uprave SSO.

Uprava ALFA, kao prva originalna (još iz SSSR-a) antiteroristička služba osvojila je prvo mjesto u opštem rejtingu i drugo mjesto u snajperisanju i time postala ukupno najbolja ekipa na takmičenju.

http://legitimist.ru/news/2011/12/russkij-specznaz-vyiigral-chempionat-mira-sredi-speczpodrazdelenij.html

O kakvoj tenkovskoj diviziji ti pričaš i u vezi čega je pominješ?

I da kako je to SWAT takmičenje u kojem učestvuju skidači mačića?
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:08 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

O kakvoj tenkovskoj diviziji ti pričaš i u vezi čega je pominješ?


Pa ti si napisao da su te Alfe i još par njih osvojili ceo Kabul, onomad, dok si premeravao čija je patka veća. Piše na vikipediji:

On December 27, 1979, 700 Soviet troops dressed in Afghan uniforms, including KGB and GRU special forces officers from the Alpha Group and Zenith Group, occupied major governmental, military and media buildings in Kabul, including their primary target – the Tajbeg Presidential Palace.


Znači, uzeli su dve i po zgrade, od pospanih čuvara i isekli koaksijalni kabl. A onda sledi:

Soviet ground forces, under the command of Marshal Sergei Sokolov, entered Afghanistan from the north on December 27. In the morning, the 103rd Guards 'Vitebsk' Airborne Division landed at the airport at Bagram and the deployment of Soviet troops in Afghanistan was underway. The force that entered Afghanistan, in addition to the 103rd Guards Airborne Division, was under command of the 40th Army and consisted of the 108th and 5th Guards Motor Rifle Divisions, the 860th Separate Motor Rifle Regiment, the 56th Separate Airborne Assault Brigade, the 36th Mixed Air Corps. Later on the 201st and 58th Motor Rifle Divisions also entered the country, along with other smaller units.[91] In all, the initial Soviet force was around 1,800 tanks, 80,000 soldiers and 2,000 AFVs. In the second week alone, Soviet aircraft had made a total of 4,000 flights into Kabul.[92] With the arrival of the two later divisions, the total Soviet force rose to over 100,000 personnel.


Mislim, čemu ovoliko loženje?

Uprava ALFA, kao prva originalna (još iz SSSR-a) antiteroristička služba osvojila je prvo mjesto u opštem rejtingu i drugo mjesto u snajperisanju i time postala ukupno najbolja ekipa na takmičenju.


Ovo sam i ja video, da gomila ruskih ložačkih vebsajtova ladno laže da su ovi pobedili sve te silne šerife i ove čuvare spejs centra. Kažem ti, kompleks niže vrednosti.




srdjan.pajic srdjan.pajic 16:20 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

I da kako je to SWAT takmičenje u kojem učestvuju skidači mačića?


Ma zezam se bre, video si spisak učesnika i pobednika. Ovo kako si ti napisao zvučalo je kao da se radi stvarno o nekom svetskom takmičenju specijalnih policijskih snaga, gde dolazi creme de la creme te branše iz celog sveta, a zapravo nije, iako piše "international", i "super", i bilo je gostiju iz inostranstva. Kažem ti, ložiš se bezveze, to je bre kao neki seoski vašar, uz pečene volove, hamburgere, posle su se verovatno svi ušikali, nije se više znalo ni ko je bio prvi, a ko poslednji, ni ko je uopšte bio, a nije bilo ni važno.
nsprof nsprof 18:10 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

budjoni

u dubrovki je bilo mnogo drugacije, mnogo manji prostor, pa je sa onim gasom moglo jako dobro da se uradi (negde sam cuo da im je ideja za gas dosla od mosada, ali ne znam)... problem u dubrovki je bio posle operacije, kako zbrinuti oslobodjene taoce koji su se isto nagutali tog gasa... sama akcija je prosla mnogo koordinisanije, posto su bile samo alfe i niko drugi tamo, tako nesto...

Tako je, upravo je to bio problem: ošamutili su unutra sve, a nisu stigli da ih oporave na vreme. Većina žrtava se prosto ugušila jer ih nisu stigli izvući i "oživeti" na vreme. Bio je neki gas koji ne samo da uspava, već i stane disanje ako se ne pruži pomoć na vreme. To su rekli na Diskaveriju, ili tako nekom kanalu, kada je onomad bila emisija o tom događaju.
alselone alselone 18:26 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

Kažem ti, ložiš se bezveze

Dočim si ti ozbiljan kao engleski batler. Zajebavaš se sa terorističkim napadom, spominješ pijane specijalce i sakate kerove.
apostata apostata 19:03 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

srdjan.pajic


Pa ti si napisao da su te Alfe i još par njih osvojili ceo Kabul, onomad, dok si premeravao čija je patka veća. Piše na vikipediji:

On December 27, 1979, 700 Soviet troops dressed in Afghan uniforms, including KGB and GRU special forces officers from the Alpha Group and Zenith Group, occupied major governmental, military and media buildings in Kabul, including their primary target – the Tajbeg Presidential Palace.


Znači, uzeli su dve i po zgrade, od pospanih čuvara i isekli koaksijalni kabl. A onda sledi:

Soviet ground forces, under the command of Marshal Sergei Sokolov, entered Afghanistan from the north on December 27. In the morning, the 103rd Guards 'Vitebsk' Airborne Division landed at the airport at Bagram and the deployment of Soviet troops in Afghanistan was underway. The force that entered Afghanistan, in addition to the 103rd Guards Airborne Division, was under command of the 40th Army and consisted of the 108th and 5th Guards Motor Rifle Divisions, the 860th Separate Motor Rifle Regiment, the 56th Separate Airborne Assault Brigade, the 36th Mixed Air Corps. Later on the 201st and 58th Motor Rifle Divisions also entered the country, along with other smaller units.[91] In all, the initial Soviet force was around 1,800 tanks, 80,000 soldiers and 2,000 AFVs. In the second week alone, Soviet aircraft had made a total of 4,000 flights into Kabul.[92] With the arrival of the two later divisions, the total Soviet force rose to over 100,000 personnel.



Ovo sam i ja video, da gomila ruskih ložačkih vebsajtova ladno laže da su ovi pobedili sve te silne šerife i ove čuvare spejs centra. Kažem ti, kompleks niže vrednosti.

Pajiću ja ne znam šta ta tvoja vikipedia piše, ali opšte je poznato da je desant na aerodrom u Kabulu bio već 25. dec.

A te dvije i po zgrade su 4-5 ministarstava, televizija, pošta, električna centrala i npr. jedan stvarno sasvim nevažan objekat - kompleks zgrada generalštaba sa sve glavnokomandujućim, plus naravno predsjednička palata, koju je zaauzelo 24 čovjeka.

U isto vrijeme blokirane su sve kasarne i policijske stanice u Kabulu .., a reci mi jel' piše na vikipediji o tome da su se slične operacije u isto vrijeme odvijale i u šezdesetak kilometara od Kabula udaljenom Bagramu?

No sve je to naravno ništa, jer je sve to urađeno kako ti kažeš "uz manju pomoć tenkovske divizije sa ne manje više od 2000 tenkova".
Kao prvo Pajiću nikada nijedna sovjetska divizija nije imala više od 450 tenkova u sastavu, tako da si vjerovatno slučajno pogriješio, mislio si reći da se radi o 5 punokrvnih tenkovskih divizija SA?

No prijatelju omanuo si i u tom slučaju - nikakvih tenkovskih divizija nije bilo. Oni ulaze u afganistan tek 27. preko prevoja Salang, koji je (kakva slučajnost) isto uzet pod kontrolu 25. decembra.

No naravno najsmješnije je ovo
Mislim, čemu ovoliko loženje?

Ja se znači ložim?
A ti koji u 5-6 postova sliniš nad snagom američkog specijalca i pješadinca i usput objektivno pljuješ po sadašnjem vojnom konkurentu SAD, vjerovatno si onaj koji je realan i nepristrasan?
Toliko nepristrasan da opet krajnje objektivno biraš jedan sramni period u kojem skoro da nije bilo države, a kamo li nečeg drugog.
I ja, koji sam ti normalno rekao da spuštiš loptu, da ima drugih primjera i prije i poslije tog vremena, ja sam hepo kockica.

Alala vera Pajiću!

A alal vera i za ovo
Ovo sam i ja video, da gomila ruskih ložačkih vebsajtova ladno laže da su ovi pobedili sve te silne šerife i ove čuvare spejs centra. Kažem ti, kompleks niže vrednosti.

Kao i za ovo
Ma zezam se bre, video si spisak učesnika i pobednika. Ovo kako si ti napisao zvučalo je kao da se radi stvarno o nekom svetskom takmičenju specijalnih policijskih snaga, gde dolazi creme de la creme te branše iz celog sveta, a zapravo nije, iako piše "international", i "super", i bilo je gostiju iz inostranstva. Kažem ti, ložiš se bezveze, to je bre kao neki seoski vašar, uz pečene volove, hamburgere, posle su se verovatno svi ušikali, nije se više znalo ni ko je bio prvi, a ko poslednji, ni ko je uopšte bio, a nije bilo ni važno.

Vjerovatno su Rusi nagovorili Amere da organizuju to svjetsko prvenstvo, te da na njemu discipline formiraju na bazi svoje obuke specijalaca, da zatim pozovu sve lijeve ekipe, a da Rusi dođu sa najjačima i da na osnovu toga onda ruski paljevinski vebsajtovi špekulišu i lažu o pobjedi svojih specijalaca.

A zapravo pobjedili su kao uvijek Ameri, samo oni su skromni i to neće da stavljaju na sva zvona.

Da .., kada malo bolje razmislim sigurno je tako bilo.





srdjan.pajic srdjan.pajic 19:58 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

alselone
Kažem ti, ložiš se bezveze

Dočim si ti ozbiljan kao engleski batler. Zajebavaš se sa terorističkim napadom, spominješ pijane specijalce i sakate kerove.


Sad sam još ja kriv što im kuče hramlje, zavese štrokave na firma krstić autobusima, i što su verovatno svi bili malo pod gasom. Jebote, vi, rusofili ste stvarno smešni kad vam ovako proradi žila glupača.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:07 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

Pajiću ja ne znam šta ta tvoja vikipedia piše, ali opšte je poznato da je desant na aerodrom u Kabulu bio već 25. dec.


Nije moja vikipedija, i znaš šta piše, jer sam ti lepo i citirao.

A ti koji u 5-6 postova sliniš nad snagom američkog specijalca i pješadinca i usput objektivno pljuješ po sadašnjem vojnom konkurentu SAD, vjerovatno si onaj koji je realan i nepristrasan?


A jel? Aj, nađi mi molim te tih mojih 5-6 postova u kojima slinim nad snagom američkog specijalca. Nađi bar jedan u kome sam ih upoređivao sa ovom vašom pijanom bratijom. Amere si ti ovde uveo u diskusiju. Mislim, ne kapiram, zašto izmišljaš, kao i ovaj buđavi, kome se priviđaju neki konji, princeze, tinejdžerke? Oće to, jer kad jednom vidiš golog putina na konju (poniju) svašta ti se čini. Tačno je samog sebe, tebe i alsea opisao.


alselone alselone 20:21 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

srdjan.pajic


Gospodi pomiluj tebe tako zalutalog.



Znas, sa mnom mozes da se bodes tim amerikanizovanim pokondirenim rogovima, meni je to simpa, al apostata covek zna o istoriji vise od sajtova koje ti mozes izgluglati na brzaka, ja bih se povukao* da sam na tvom mestu.

*ne za patku, naravno, znam da bi amer u tebi to prvo pomislio. iz diskusije mislim
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:33 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

alselone
srdjan.pajic


Gospodi pomiluj tebe tako gresnog.




Samo da se ispravim na jedinom mestu gde sam pogrešio - nije bio u pitanju kengur, nego wallaby.

Aj živi bili, i jebo vas Putin.
alselone alselone 20:35 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

Aj živi bili, i jebo vas Putin.


Aj i ti i jebo ti Kilari.
apostata apostata 20:58 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

srdjan.pajic

Nije moja vikipedija, i znaš šta piše, jer sam ti lepo i citirao.

O.K. no bez obzira na sve i dalje stoji da to što piše nije početak - početak je bio 25. dec.
A jel? Aj, nađi mi molim te tih mojih 5-6 postova u kojima slinim nad snagom američkog specijalca. Nađi bar jedan u kome sam ih upoređivao sa ovom vašom pijanom bratijom. Amere si ti ovde uveo u diskusiju. Mislim, ne kapiram, zašto izmišljaš, kao i ovaj buđavi, kome se priviđaju neki konji, princeze, tinejdžerke? Oće to, jer kad jednom vidiš golog putina na konju (poniju) svašta ti se čini. Tačno je samog sebe, tebe i alsea opisao.

Priznajem u ovom djelu
A ti koji u 5-6 postova sliniš nad snagom američkog specijalca i pješadinca

dobrano sam pretjerao - mea culpa.

Ali zato u ovome vala nisam
i usput objektivno pljuješ po sadašnjem vojnom konkurentu SAD,


No eto ako sam ja sebi neopravdano dao slobodu da izmišljam i ti me za to kritikuješ sa pravom, zašto ti onda odmah ponavljaš istu grešku:
Oće to, jer kad jednom vidiš golog putina na konju (poniju) svašta ti se čini. Tačno je samog sebe, tebe i alsea opisao.

Da li bi eto bio dobar pa mi predočio te postove u kojim slinim nad Putinom?
Ja sam davno ovde priznao da sam rusofil, ali to nikako ne znači da sam Putinofil.

Sa ženom ruskinjom se redovno, najmanje tri puta sedmično, posvađam u vezi Putina.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:02 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

Da li bi eto bio dobar pa mi predočio te postove u kojim slinim nad Putinom?
Ja sam davno ovde priznao da sam rusofil, ali to nikako ne znači da sam Putinofil.


Dobro, jeste, u pravu si, malo sam ga i ja preterao.

Ako ćemo tako, i ja sam rusofil, samo se ne ložim na znojavog Putina, Veliku Rusiju i moćne joj specijalce, koji će uz božju i Putinovu pomoć, malo više njegovu, malo manje božju, ponovo zavladati svetom, ispraviti sve nepravde i tako dalje, da ne razrađujem sad tu poznatu tematiku dalje.

A ove specijalce mogu uvek malo da navežbaju, ako ništa drugo ima dobrih youtube klipova, to odgledaju, prorade materiju na poligonu, i to je to, doakaće gojaznim šerifima iz Citrus i Alahua Countija sledeći put, pazi šta ti kažem.
maksa83 maksa83 22:04 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

A ove specijalce mogu uvek malo da navežbaju, ako ništa drugo ima dobrih youtube klipova, to odgledaju

Nek' krenu od Slovenaca:

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:14 20.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

maksa83
A ove specijalce mogu uvek malo da navežbaju, ako ništa drugo ima dobrih youtube klipova, to odgledaju

Nek' krenu od Slovenaca:



I da nabave novog kera.
anonymous anonymous 06:22 21.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

srdjan.pajic
Da li bi eto bio dobar pa mi predočio te postove u kojim slinim nad Putinom?
Ja sam davno ovde priznao da sam rusofil, ali to nikako ne znači da sam Putinofil.


Dobro, jeste, u pravu si, malo sam ga i ja preterao.




Ма ниси. Само демонстрираш егземпларно како техника и страни послодавац могу да уштроје мозак.

svarog svarog 09:20 21.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

Momci odlični ste

krkar krkar 03:34 22.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

Само демонстрираш егземпларно како техника и страни послодавац могу да уштроје мозак.


U slučaju Rusa i rusoljupstva tehnika nije nužna
anonymous anonymous 08:27 22.09.2016

Re: sindikalno organizovanje

krkar
Само демонстрираш егземпларно како техника и страни послодавац могу да уштроје мозак.


U slučaju Rusa i rusoljupstva tehnika nije nužna



Мизосрпство је код неких исконско и недокучиво.

Тешко да бих могао да га окарактеришем у једној реченици, а да не редукујем богатство порива и узрока из којих проистиче.
freehand freehand 19:47 18.09.2016

SAD, sindikat i štrajk

... teme su jedne od priča u Selbijevom epskom "Poslednjem skretanju za Bruklin".
Tupavi neradnik a zastupnik sindikata koji u vrtlogu štrajka prepoznaje svoj homoseksualizam, i koji od gordog Vladaoca i vlasnika Štambilja na kraju ostaje kao guta omlohavljenog krvavog mesa i kostiju kraj periferijskog dečijeg igrališta.
Bez porodice, posla i bez života.
Priča u kojoj se sve vidi: Sindikat i sindikalni rukovodici, Uprava Kompanije, Radništvo, Sistem.
Veličanstven opis u veličanstvenoj knjizi.
alselone alselone 19:54 18.09.2016

Re: SAD, sindikat i štrajk

homoseksualizam

homoseksualnost.
krkar krkar 03:31 22.09.2016

Re: SAD, sindikat i štrajk

alselone
homoseksualizam

homoseksualnost.


Sve preko 3 sloga prihvata se u bilo kojem obliku.
rade.radumilo rade.radumilo 22:00 18.09.2016

Bullshit Jobs

Kako je tehnologija omogućavala industriju sa manje radne snage, tako se radnička klasa smanjivala. Mladi su vremenom odlazili u tercijarne i kvartarne delatnosti. Snažna industrijska proizvodnja sa manje radnika stvorila je višak vrednosti, koji je omogućio da se sve veći broj ljudi bave poslovima koji ne učestvuju u procesu stvaranja materijalne nove vrednosti.
Uostalom, taj proces traje od ledenog doba na ovamo, od trenutka kada nije više bilo potrebe da celo pleme učestvuje u pribavljanju hrane. Tada nastaju i prvi bullshit poslovi: vrač, sveštenik, vojnik, predradnik, političar, menadžer, PR, konsultant... Proces traje već deset hiljada godina i danas smo u situaciji da manjina učestvuje u stvaranju realne dodatne vrednosti, dok su svi ostali pripadnici društva zapravo izdržavana populacija.
Da ironija bude veća, konstantno postoji određena svest da realni poslovi trebaju biti slabo plaćeni i da svaki zahtev za poboljšanja uslova zaposlenih u realnim sektorima vodi u kolaps ekonomije.

ON THE PHENOMENON OF BULLSHIT JOBS
jinks jinks 10:06 19.09.2016

Re: Bullshit Jobs

Još su stari Minojci znali za ovaj problem, gde su mladi u svet odraslih upravo i inicirani preskačući bika, koji je jelte izvor bullsh..a :)

tasadebeli tasadebeli 19:28 20.09.2016

Re: Bullshit Jobs

jinks
Još su stari Minojci znali za ovaj problem, gde su mladi u svet odraslih upravo i inicirani preskačući bika, koji je jelte izvor bullsh..a :)





Код старих Грка чак и једна Европа јаше на том извору булшита.

Све су стари Грци одавно знали... Све... Ваљда им зато и додајемо тај епитет "стари"....




sasa_simic sasa_simic 15:46 19.09.2016

Kataklizma komunizma

Da je radnička i srednja klasa na zapadu u to vreme znala da svoj relativni prosperitet i emancipaciju najviše duguju komunističkoj "pretnji" sa istoka i bipolarnom svetskom poretku nikad svoju decu ne bi slala da po svetu uvode demokratiju i tržišnu privredu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana