Društvo| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Politika

Vaše pravo da ne znate sve

kukusigameni RSS / 11.09.2016. u 12:01

 14212788_1639634426346670_6308311430773154590_n.jpg

 

10.09.2016. različita udruženja osoba sa invaliditetom su organizovala skup i šetnju (paradu) sa ciljem da ukažu na prava koja su im uskraćena i na probleme koji se već godinama umnožavaju i ne rešavaju.

Pozvani građani se nisu odazvali ovom skupu u nekom značajnijem broju. Na taj način je nastavljeno zatvaranje očiju kada su u pitanju osobe sa invaliditetom, koje čine oko 10% populacije u Srbiji.

Ali ono što je mene zainteresovalo prilikom ovog događaja, jeste tipičan primer medijskog zataškavanja o prisustvu političara koji su odvojili vreme (subota 13h) da svojim prisustvom podrže ovakvu akciju. Naime, svi problemi osoba sa invaliditetom se jedino mogu rešiti u institucijama u kojima dominira politika. Zato je važno da oko ove teme ne bude političkih prepirki. Ovo je tema oko koje zaista mogu sve političke stranke da imaju konsenzus. A nemaju.

Naravno, ministar Vulin se nije pojavio na ovom skupu, niti bilo ko iz nadležnog ministarstva, a sve kamere, a bilo ih je, svi fotoaparati, vešto su izbegavali prisustvo političara i predstavnika građanskih inicijativa na skupu. Niko ih nije ništa pitao, snimio, ništa...

A prisutnih je bilo malo. Premalo.

Zahtevi su nakon šetnje kroz grad odneti na pisarnicu ministarstva (u Nemanjinoj) i predati radniku obezbeđenja.

Dakle, mediji ništa. Svi kadrovi izbalansirani da se slučajno ne vidi neko od prepoznatljivih političara ili aktivista. I onda dolazimo do poente: Ako sada neko od tih ljudi "okači" slike sa protesta na društvenim mrežama, sledi prozivanje o propagandi i nekorektnosti. Naravno, to se ne odnosi na "selfije" koji se svakodnevno postavljaju sa najrazličitijih manifestacija i mesta. To je rezervisano samo za političare (i građanske pokrete i inicijative).

Da rezimiram:

1. Mediji ne izveštavaju

2. Uskraćene informacije ljudi sami postavljaju na društvenim mrežama

3. Dolazi do osude zbog "hvalisanja"

A u stvari je samo porazno što se veoma mali broj ljudi pojavio na ovom skupu.

Posledica je da mi ne želimo, ne možemo i ne trudimo se da vidimo 10% naših sugrađana.

Ovo se u svakom slučaju ne odnosi samo na prikazani skup. Ovo je postalo pravilo kod bilo koje manifestacije, protesta i slično. Osim, ako su u pitanju Aleksandar Vučić i njegovi hajduci. 

 

 



Komentari (127)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 13:54 11.09.2016

ja prvi put cujem

za ovaj protest,...

...nekoliko udruzenja,...pa gde su objavili, koga su animirali,...pa samo da su dosli porodice i prijatelji, drustvo iz skole, fakulteta,...pa bi bilo vise ucesnika,...

...tuzna slika,...nevidljivi.
kukusigameni kukusigameni 17:30 11.09.2016

Re: ja prvi put cujem

angie01
za ovaj protest,...

...nekoliko udruzenja,...pa gde su objavili, koga su animirali,...pa samo da su dosli porodice i prijatelji, drustvo iz skole, fakulteta,...pa bi bilo vise ucesnika,...

...tuzna slika,...nevidljivi.


Pa i to je problem. Bilo je po medijima ali skoro kao skrivena informacija. Bilo je i na društvenim mrežama.

Političari se ne mešaju u organizaciju protesta ovih udruženja, a i kako bi kada je ovo protest protiv vlasti.

A da ne budeš neobaveštena 3.oktobra je sledeći protest.

EDIT. Da pojasnim ono oko političara. Naime em opozicioni političari nemaju pristup medjima, o čemu je i ovaj blog, em niko normalan ne želi da prikuplja političke poene na tako brutalan način.

Recimo da je stranka kojoj pripadam ostvarila saradnju sa ovim udruženjima i ta saradnja nije tema za medije. U pitanju je rad koji nema veze sa javnošću. Ali, ovo je bila u pitanju parada (kao parada ponosa na pr.).
emsiemsi emsiemsi 20:01 11.09.2016

Re: ja prvi put cujem

kukusigameni
angie01
za ovaj protest,...

...nekoliko udruzenja,...pa gde su objavili, koga su animirali,...pa samo da su dosli porodice i prijatelji, drustvo iz skole, fakulteta,...pa bi bilo vise ucesnika,...

...tuzna slika,...nevidljivi.


Pa i to je problem. Bilo je po medijima ali skoro kao skrivena informacija. Bilo je i na društvenim mrežama.

Političari se ne mešaju u organizaciju protesta ovih udruženja, a i kako bi kada je ovo protest protiv vlasti.

A da ne budeš neobaveštena 3.oktobra je sledeći protest.

EDIT. Da pojasnim ono oko političara. Naime em opozicioni političari nemaju pristup medjima, o čemu je i ovaj blog, em niko normalan ne želi da prikuplja političke poene na tako brutalan način.

Recimo da je stranka kojoj pripadam ostvarila saradnju sa ovim udruženjima i ta saradnja nije tema za medije. U pitanju je rad koji nema veze sa javnošću. Ali, ovo je bila u pitanju parada (kao parada ponosa na pr.).

Па јесте !
Ја сам за протест чуо случајно.
krkar krkar 20:19 11.09.2016

Re: ja prvi put cujem

U pitanju je rad koji nema veze sa javnošću.


Angažujete invalide kao bombaše-samoubice jer u kolica mogu da spakuju po 50 kila trotila?

Aman, pobogu, šta to što radi politička stranka nema veze sa javnošću? Pa jeste vi politička stranka ili grupa za kolektivnu terapiju?

Pobogu, čoveče, daj se malo upamet ako hoćeš da se baviš politikom. Iako ja uopšte ne znam ni koji će ti to qrc u Srbistanu a posebno šta ćeš ti u toj interesnoj grupaciji Poštenog Vinara.

Nego, je li vam bio Gazda u paradi?
kukusigameni kukusigameni 21:15 11.09.2016

Re: ja prvi put cujem

krkar
šta to što radi politička stranka nema veze sa javnošću?


Pa recimo vrši edukaciju u vezi sa političkim angažmanom osoba sa invaliditetom. Jasno ti je da su u većini ti ljudi politički nepismeni. A ako želimo da u adekvatnom broju budu zastupljeni u političkom životu Srbije, onda moraju proći makar osnovnu edukaciiju.

S druge strane, sva se ta udruženja, uostalom kao i manjine, uvek opredeljuju za vlast. S jedne strane teže nekoj nezavisnosti, a onda ostanu isključivo zavisne od trenutne vlasti. Radimo na tome da im objasnimo koje sve mogućnosti postoje i kako da postanu aktivniji (sa)učesnici u političkom odlučivanju.

Itd. Itd.

A to mi se nekako čini da nije za javnost. A koga i zanima?!

Suština je da nije cilj bavljenja politikom samo ostvarivanje prava osoba sa invaliditetom, nego baš njihov doprinos svim mogućim temama.

krkar
Iako ja uopšte ne znam ni koji će ti to qrc u Srbistanu


Na ovo pitanje nemam neki racionalan odgovor. A još manje tačan.
krkar krkar 21:34 11.09.2016

Re: ja prvi put cujem

Na ovo pitanje nemam neki racionalan odgovor. A još manje tačan.


Kad lupiš sopstvenim dupetom o političku ledinu onda ću da te navučem na pečenje rakije.
kukusigameni kukusigameni 22:05 11.09.2016

Re: ja prvi put cujem

krkar
Na ovo pitanje nemam neki racionalan odgovor. A još manje tačan.


Kad lupiš sopstvenim dupetom o političku ledinu onda ću da te navučem na pečenje rakije.


Za penziju bih mogao i da zastupam jermenski konjak Ararat.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:34 12.09.2016

Re: ja prvi put cujem

krkar


Kad lupiš sopstvenim dupetom o političku ledinu onda ću da te navučem na pečenje rakije.


što pošandrcaju ljudi pa odu da se bave politikom, nego što potom odjednom postanu kolektivni identitet, pa ti se ne obraćaju više, Ja, Srđan, Zoran, Milan, Jablan... nego postanu, Mi, nova stranka, dostajebilo, dss, dveri, sps, i tako dalje.

kukusigameni kukusigameni 07:55 12.09.2016

Re: ja prvi put cujem

Srđan Fuchs
krkar


Kad lupiš sopstvenim dupetom o političku ledinu onda ću da te navučem na pečenje rakije.


što pošandrcaju ljudi pa odu da se bave politikom, nego što potom odjednom postanu kolektivni identitet, pa ti se ne obraćaju više, Ja, Srđan, Zoran, Milan, Jablan... nego postanu, Mi, nova stranka, dostajebilo, dss, dveri, sps, i tako dalje.



A kako je glasilo pitanje?

šta to što radi politička stranka nema veze sa javnošću?


Dakle, nije se odnosilo na mene nego na političku stranku.
Ali, svako vidi ono što želi da vidi. I to je ok.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:12 12.09.2016

Re: ja prvi put cujem

Ali, svako vidi ono što želi da vidi. I to je ok.


čak i ovaj pripremljen odgovor kruži na stranačkoj sceni, kao da mu je Goca Čomić autorka. nisam mislio ništa pogrdno, ne čak ni na tebe lično, već na taj fenomen kolektivizacije jastva - recimo, ja kažem nešto za djb, a aca jovičić se odmah ubaci u mode da je on djb? svašta, no zanimljivo, eto, ta tranzicija iz pojedinačnog u kolektivno kod ljudi koji su u političkim strankama.

ruku na srce, možda se i ja plašim toga, kao od dopa u klinačkim godinama, a na kraju krajeva, i jedna naša prijateljica, stara ds-ovska garda u Niš mi je i rekla tako nešto - nemoj u politiku, posle kada ti uzme život (politika) ne možeš da ga vratiš natrag.

ps. nego, di nestade 3ABEPA Innerova?! Čeda je moćniji nego što smo mislili!
kukusigameni kukusigameni 08:20 12.09.2016

Re: ja prvi put cujem

Srđan Fuchs
Ali, svako vidi ono što želi da vidi. I to je ok.


čak i ovaj pripremljen odgovor kruži na stranačkoj sceni, kao da mu je Goca Čomić autorka. nisam mislio ništa pogrdno, ne čak ni na tebe lično, već na taj fenomen kolektivizacije jastva - recimo, ja kažem nešto za djb, a aca jovičić se odmah ubaci u mode da je on djb? svašta, no zanimljivo, eto, ta tranzicija iz pojedinačnog u kolektivno kod ljudi koji su u političkim strankama.

ruku na srce, možda se i ja plašim toga, kao od dopa u klinačkim godinama, a na kraju krajeva, i jedna naša prijateljica, stara ds-ovska garda u Niš mi je i rekla tako nešto - nemoj u politiku, posle kada ti uzme život (politika) ne možeš da ga vratiš natrag.

ps. nego, di nestade 3ABEPA Innerova?! Čeda je moćniji nego što smo mislili!


Pazi, meni je mnogo opasnija situacija kada neko krene da govori Ja u ime neke manje ili veće grupe ljudi. To je u politici daleko opasnija pojava.

PS. Čeda je precenjen
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:50 12.09.2016

Re: ja prvi put cujem

bio je odličan članak u nekim jerusalimskim novinama o toj potrebi za kolektivizmom u post-jugoslovenskim državama, kako se raspalo društvo koje g. Broz gradio, da bi se nakon raspada "jugoslovenskog identiteta" ljudi masovno okrenuli supstratima - tako su, tvrdi članak, hrvati masovno postali katolici, bošnjaci muslimani a srbi pravoslavni, iako je jugoslovensko društvo imalo dominantan ateistički kolektivizam.

možda se ta identifikacija sa političkim partijama - gde ja samoinicijativno postane mi; nastavlja na ovu priču potrage za novim kolektivizmom, premda, tačno je da je i Srbija, po meni, odmakla mnogo dalje u toj postmodernizaciji, da tako kažemo, identiteta u poređenju sa BiH i Hrv. istina, Slo je tu nedosežno ispred svih republikica.
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:19 12.09.2016

Re: ja prvi put cujem

Srđan Fuchs
bio je odličan članak u nekim jerusalimskim novinama o toj potrebi za kolektivizmom u post-jugoslovenskim državama, kako se raspalo društvo koje g. Broz gradio, da bi se nakon raspada "jugoslovenskog identiteta" ljudi masovno okrenuli supstratima - tako su, tvrdi članak, hrvati masovno postali katolici, bošnjaci muslimani a srbi pravoslavni, iako je jugoslovensko društvo imalo dominantan ateistički kolektivizam.

možda se ta identifikacija sa političkim partijama - gde ja samoinicijativno postane mi; nastavlja na ovu priču potrage za novim kolektivizmom, premda, tačno je da je i Srbija, po meni, odmakla mnogo dalje u toj postmodernizaciji, da tako kažemo, identiteta u poređenju sa BiH i Hrv. istina, Slo je tu nedosežno ispred svih republikica.


Ja...
Ups, mi linuksaši :)
kukusigameni kukusigameni 18:33 12.09.2016

Re: ja prvi put cujem

Ja...
Ups, mi linuksaši :)


Svi, svi, svi
blogovatelj blogovatelj 00:39 13.09.2016

Re: ja prvi put cujem

Da pojasnim ono oko političara. Naime em opozicioni političari nemaju pristup medjima, o čemu je i ovaj blog, em niko normalan ne želi da prikuplja političke poene na tako brutalan način.


Bilo je po medijima ali skoro kao skrivena informacija


Nije bilo u medijima, ili je bilo u medijima? I ako je bilo, kako nešto što objave mediji može biti skrivena informacija?
Jel vam vlast brani i na Tviteru i Fejsbuku dobjavite?
kukusigameni kukusigameni 08:09 13.09.2016

Re: ja prvi put cujem

blogovatelj
kako nešto što objave mediji može biti skrivena informacija?


Pa vidiš da niko živi nije čuo ništa.

blogovatelj
Jel vam vlast brani i na Tviteru i Fejsbuku dobjavite?


Naravno da ne. O tome je blog. Odmah krene prozivka političara da to koriste u pogrešne svrhe.
blogovatelj blogovatelj 17:29 13.09.2016

Re: ja prvi put cujem

Pa vidiš da niko živi nije čuo ništa.


Ljudi danas sve manje i manje čitaju novine.
Pre sedam osam godina imao sam u favoritima desetak dnevnih novina i par nedeljnih časopisa. Danas ama baš ništa. Srpski mediji koji su mi bukmarkovani, da prostiš, sveli su se samo na B92. Od vesti čitam uglavnom ono na šta natrčim na Fejsu kada neko linkuje.
Znaš kako se danas vodi PR? Vidim da o takvim stvarima ne razgovarate na partijskim sastancima. Moraš da nametneš temu na društvenim mrežama i blogovima, da se o tvojoj temi priča. Tvoj blog inicijalno ima dobru ideju, evo čak se i silim i silom pišem komentare, veruj mi, jedino iz razloga što vama koji ste u vinarskoj partiji, a koje sam upoznao na blogu, verujem. Ali brale, danas postoji konkurencija i to je poenta višestranačja. Kao što na tržištu postoji tržište proizvoda, tako i u političkom životu postoji tržište. Ti si super čova, ali vidim da ti trgovina nije jača strana. Pokušavaš da prodaš robu sa tezge na kojoj na samom vrhu gomile proizvoda koje nudiš i koji su verovatno većinom OK stoji jedna trula, raspala jabuka. Ne može se tako trgovac biti.
Mnogo puta smo vam ponavljali ovde to. Pričao ja, pričao i Maksa, sećam se čak da smo na jednom blogu uspeli da zamislimo i Peščanik Pajića glede te tematike. Evo sad vam i ovaj Krkar to ponavlja. Džaba vam je posao, gubljenje vremena, to sam hteo da rečem.
milisav68 milisav68 18:17 13.09.2016

Re: ja prvi put cujem

blogovatelj

Znaš kako se danas vodi PR? Vidim da o takvim stvarima ne razgovarate na partijskim sastancima. Moraš da nametneš temu na društvenim mrežama i blogovima,

Ma kakvi, danas sam proveo skoro ceo dan u bolnici, i znaš šta formira javno mnjenje u Srbiji - Alo, Kurir, Informer - pod svakoj drugoj/trećoj miški ili rašireni.

To, i TV dnevnici sa nacionalnom frekvencijom.

Društvene mreže služe za samopromociju ili eventualno za branjenje ušančenih mišljenja - kojima kada se ne svidi šta drugi pišu idu na blok ili bojkot.

kukusigameni kukusigameni 19:01 13.09.2016

Re: ja prvi put cujem

milisav68
blogovatelj

Znaš kako se danas vodi PR? Vidim da o takvim stvarima ne razgovarate na partijskim sastancima. Moraš da nametneš temu na društvenim mrežama i blogovima,

Ma kakvi, danas sam proveo skoro ceo dan u bolnici, i znaš šta formira javno mnjenje u Srbiji - Alo, Kurir, Informer - pod svakoj drugoj/trećoj miški ili rašireni.

To, i TV dnevnici sa nacionalnom frekvencijom.

Društvene mreže služe za samopromociju ili eventualno za branjenje ušančenih mišljenja - kojima kada se ne svidi šta drugi pišu idu na blok ili bojkot.



Hvala za odgovor.
blogovatelj blogovatelj 17:10 14.09.2016

Re: ja prvi put cujem

Ma kakvi, danas sam proveo skoro ceo dan u bolnici, i znaš šta formira javno mnjenje u Srbiji - Alo, Kurir, Informer - pod svakoj drugoj/trećoj miški ili rašireni.


I to formira, nije da nije. Međutim, i kod Slobodana je RTS formirao mišljenje, pa je jednog dana vlast ipak promenjena.
Ne možeš sve ljude lagati sve vreme.Čak i čitaoci Informera razmisliće ako im kritična masa normalnih objasni neke stvari. Neće ako im jedan čovek stalno kontrira, ali ako čuju na petnaest različitih mesta, zamisliće se.
milisav68 milisav68 18:50 14.09.2016

Re: ja prvi put cujem

blogovatelj
Međutim, i kod Slobodana je RTS formirao mišljenje, pa je jednog dana vlast ipak promenjena.

Da, jednog dana...

Promenile su se okolnosti, psiha danas EU tapše po ramenu, a opozicija je prokockala šansu da uredi društvo, tako da je danas veoma teško ubediti narod da ne glasa za vlast.

Trebeće vremena da se zaboravi učinak DS&co, a recimo ja lično ne smem da pisnem o politici u mom okruženju, jer sam ubeđivao ljude da glasaju za njih.
maksa83 maksa83 19:15 14.09.2016

Re: ja prvi put cujem

I to formira, nije da nije. Međutim, i kod Slobodana je RTS formirao mišljenje, pa je jednog dana vlast ipak promenjena.

E, u pravu je čovek. Maksimum koji iz anonimnosti možeš da dobaciš onlajn aktivizmom je Radulovićevih, koliko ono, 6%, možda još malo preko toga, 8% u vr' glave. A njih još vuče dole i balast šefa vinogradara, tako da bez tuđe pomoći ne mogu da prebace 2%, a i to sa mukom.
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:45 14.09.2016

Re: ja prvi put cujem

maksa83
I to formira, nije da nije. Međutim, i kod Slobodana je RTS formirao mišljenje, pa je jednog dana vlast ipak promenjena.

E, u pravu je čovek. Maksimum koji iz anonimnosti možeš da dobaciš onlajn aktivizmom je Radulovićevih, koliko ono, 6%, možda još malo preko toga, 8% u vr' glave. A njih još vuče dole i balast šefa vinogradara, tako da bez tuđe pomoći ne mogu da prebace 2%, a i to sa mukom.

Linuks je zvanično prebacio market share na desktopu 2% pa vidiš - sve je moguće :)
maksa83 maksa83 20:02 14.09.2016

Re: ja prvi put cujem

Linuks je zvanično prebacio market share na desktopu 2% pa vidiš - sve je moguće :)

Eto vidiš, to to kažem, 2%, max.
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:03 14.09.2016

Re: ja prvi put cujem

maksa83
Linuks je zvanično prebacio market share na desktopu 2% pa vidiš - sve je moguće :)

Eto vidiš, to to kažem, 2%, max.

polako samo kad tad - 3% Kad tad...
maksa83 maksa83 20:11 14.09.2016

Re: ja prvi put cujem

polako samo kad tad - 3% Kad tad...

Fora je što ti treba 20% da se nešto ozbiljno pitaš, a sa 50+1% te boli uvo, pošto tad drmaš.
kukusigameni kukusigameni 08:16 15.09.2016

Re: ja prvi put cujem

maksa83
polako samo kad tad - 3% Kad tad...

Fora je što ti treba 20% da se nešto ozbiljno pitaš, a sa 50+1% te boli uvo, pošto tad drmaš.


A evo ovde ima 10% građana Srbije i nikoga nije briga za njih.
predatortz predatortz 08:33 15.09.2016

Re: ja prvi put cujem

kukusigameni
maksa83
polako samo kad tad - 3% Kad tad...

Fora je što ti treba 20% da se nešto ozbiljno pitaš, a sa 50+1% te boli uvo, pošto tad drmaš.


A evo ovde ima 10% građana Srbije i nikoga nije briga za njih.


Tih 10% građana ima očeve, majke, braću, sestre, supružnike, decu...
Kako možeš da kažeš da nikog nije briga za njih?
Tebi je stvarno politika na mozak udarila!
A bio si tako kul lik...
kukusigameni kukusigameni 11:49 15.09.2016

Re: ja prvi put cujem

predatortz
kukusigameni
maksa83
polako samo kad tad - 3% Kad tad...

Fora je što ti treba 20% da se nešto ozbiljno pitaš, a sa 50+1% te boli uvo, pošto tad drmaš.


A evo ovde ima 10% građana Srbije i nikoga nije briga za njih.


Tih 10% građana ima očeve, majke, braću, sestre, supružnike, decu...
Kako možeš da kažeš da nikog nije briga za njih?
Tebi je stvarno politika na mozak udarila!
A bio si tako kul lik...


Znaš kako, ja uvažavam kada ti kažeš da si u rat išao da braniš svoju dedovinu i otadžbinu. Da braniš svoj dom.

Politika je takođe mesto koje, ako iskreno želiš u jednom velikom javašluku da pomogneš, može čak i da spreči rat. I može takođe da bude način da braniš svoju dedovinu, otadžbinu, pa i porodicu i dom.

Tako da, znam ja da smo mi na istoj strani.

Problemi porodica osoba sa invaliditetom su ogromni. To je tek mesto na kome lokalna samouprava može (mora) da dejstvuje. Često su u pitanju ljudi koji su svoje živote posvetili pažnji i brizi, često su žrtvovali profesionalne karijere i još puno toga.

A isključivo zbog nebrige društva, koje baš nastaje okretanjem glave od problema.

Evo, ja priznajem da nisam imao uvid da je u pitanju toliko veliki broj ljudi. Dva dana sam pokušavao sebe da ubedim da nešto sa tim procentom i ciframa nije u redu.

Zato mislim da je ovaj blog uspeo, ako je makar par desetina ljudi shvatilo o koliko se naših sugrađana radi.
docsumann docsumann 22:01 15.09.2016

Re: ja prvi put cujem

Mi, Zamjatin


al' je to moćna knjiga, jedan od pionira & klasika modernog sf distopijskog romana (jedna od 3 tačke ( uz "1984" i "Vrli Novi Svijet" koje određuju hiper ravan jednog lejera moderne misli.

uz to hronološki najmlađi od pomenutih masterpisa.

"Zaboravi da si gram i zamisli sebe kao milioniti dio tone."
expolicajac expolicajac 07:32 16.09.2016

Re: ja prvi put cujem

predatortz

kukusigameni

maksa83
polako samo kad tad - 3% Kad tad...Fora je što ti treba 20% da se nešto ozbiljno pitaš, a sa 50+1% te boli uvo, pošto tad drmaš.A evo ovde ima 10% građana Srbije i nikoga nije briga za njih.Tih 10% građana ima očeve, majke, braću, sestre, supružnike, decu...Kako možeš da kažeš da nikog nije briga za njih?Tebi je stvarno politika na mozak udarila!A bio si tako kul lik...

Ja nisam kul lik. Politka mi nije udarila na mozak-mozak nemam. Ipak sam ja bivsi pandur. Ali ipak verujem da jedino NOVA ima realne ljude u svojim redovima. To što drugi to trenutno ne vide, a često omalovažavaju, ne znači da smo mi "u krivu".
predatortz predatortz 07:35 16.09.2016

Re: ja prvi put cujem

Ali ipak verujem da jedino NOVA ima realne ljude u svojim redovima. To što drugi to trenutno ne vide, a često omalovažavaju, ne znači da smo mi "u krivu".


Ako deco, igrajte se...
Samo, nemojte šta zajebat'!
kukusigameni kukusigameni 08:16 16.09.2016

Re: ja prvi put cujem

expolicajac
Politka mi nije udarila na mozak-mozak nemam.




A zato ti uvek naručuješ pohovani mozak kad idemo u kafanu?!

Sledstveno tome ja nemam Karađorđevu šniclu.
predatortz predatortz 08:24 16.09.2016

Re: ja prvi put cujem

kukusigameni
expolicajac
Politka mi nije udarila na mozak-mozak nemam.




A zato ti uvek naručuješ pohovani mozak kad idemo u kafanu?!

Sledstveno tome ja nemam Karađorđevu šniclu.


Jebeš ti to, nije to ni tako loša stvar.
Nema mozga - nema delikta mišljenja!
expolicajac expolicajac 09:04 16.09.2016

Re: ja prvi put cujem

predatortz

kukusigameni
expolicajacPolitka mi nije udarila na mozak-mozak nemam.A zato ti uvek naručuješ pohovani mozak kad idemo u kafanu?! Sledstveno tome ja nemam Karađorđevu šniclu. Jebeš ti to, nije to ni tako loša stvar.Nema mozga - nema delikta mišljenja!

Znači moja politička karjera je osudjena na propast. Nema zbog čega da me uhapse. Joj živote lutalicoooo
kukusigameni kukusigameni 09:10 16.09.2016

Re: ja prvi put cujem

expolicajac
predatortz

kukusigameni
expolicajacPolitka mi nije udarila na mozak-mozak nemam.A zato ti uvek naručuješ pohovani mozak kad idemo u kafanu?! Sledstveno tome ja nemam Karađorđevu šniclu. Jebeš ti to, nije to ni tako loša stvar.Nema mozga - nema delikta mišljenja!

Znači moja politička karjera je osudjena na propast. Nema zbog čega da me uhapse. Joj živote lutalicoooo


Dobro, mož da baždariš poligraf.
alselone alselone 09:50 16.09.2016

Re: ja prvi put cujem

A zato ti uvek naručuješ pohovani mozak kad idemo u kafanu?!


Prica se da ga je neko zezao neki dan porukama iz kafane...
emsiemsi emsiemsi 10:54 16.09.2016

Re: ja prvi put cujem

docsumann
Mi, Zamjatin


al' je to moćna knjiga, jedan od pionira & klasika modernog sf distopijskog romana (jedna od 3 tačke ( uz "1984" i "Vrli Novi Svijet" koje određuju hiper ravan jednog lejera moderne misli.

uz to hronološki najmlađi od pomenutih masterpisa.

"Zaboravi da si gram i zamisli sebe kao milioniti dio tone."

У чему је разлика ?
Молим појашњење !
expolicajac expolicajac 11:42 16.09.2016

Re: ja prvi put cujem

alselone
A zato ti uvek naručuješ pohovani mozak kad idemo u kafanu?! Prica se da ga je neko zezao neki dan porukama iz kafane...

Priča se da je sa tim zezanje počelo tek posle pete rakije, kada su akteri nakupili hrabrostiiii
blogovatelj blogovatelj 23:32 16.09.2016

Re: ja prvi put cujem

E, u pravu je čovek. Maksimum koji iz anonimnosti možeš da dobaciš onlajn aktivizmom je Radulovićevih, koliko ono, 6%, možda još malo preko toga, 8% u vr' glave


Pre pet godina nije mogao ni cenzus da se predje, za pet godina bice 12 posto.
mariopan mariopan 09:00 17.09.2016

Re: ja prvi put cujem

predatortz

Ako deco, igrajte se...



darkool darkool 14:12 11.09.2016

ko' rts

pa sto ne rece ko je bio kad se vec zalis da nije objavljeno.
mozda to nije tema ali mozes bar ovde da das potpunu informaciju bez opasnosti da neko to osudi zbog hvalisanja posto iz tvog teksta proizlazi da znas ko je sve od
političara i predstavnika građanskih inicijativa
prisustvovao skupu

p.s.
znam da nije tvoj posao time da se bavis ali ovako i za tvoj blog vredi isti naslov.

p.p.s.
ja na slici nisam prepoznao nijednog politicara
karabasbarabas karabasbarabas 14:15 11.09.2016

Re: ko' rts

Losa grana za NGO.
Lova je u ELDZIBITI i zrtvama rata (nesrpskim).
arianna arianna 15:04 11.09.2016

...

Pre nego prošetate i protestujete, postoje neke predradnje :)

tipa: obaveste se mediji, pozovu novinari, napiše blog, upoznaju sugrađani sa namerama, animiraju poznate ličnosti, članovi udruženja i takoto


Evo jedan video na istu temu, malo dalje od Bg

video <<<<


kukusigameni kukusigameni 17:53 11.09.2016

Re: ...

arianna
Pre nego prošetate i protestujete, postoje neke predradnje :)

tipa: obaveste se mediji, pozovu novinari, napiše blog, upoznaju sugrađani sa namerama, animiraju poznate ličnosti, članovi udruženja i takoto


Evo jedan video na istu temu, malo dalje od Bg

video




Bilo je novinara. O tome i jeste reč.

O organizaciji ne bih sada jer to jeste posao udruženja.

A evo, da i tebe obavestim da je 3.oktobra nastavak.
arianna arianna 18:58 13.09.2016

Re: ...

Bilo je novinara. O tome i jeste reč.

O organizaciji ne bih sada jer to jeste posao udruženja.

A evo, da i tebe obavestim da je 3.oktobra nastavak.


Hvala za informaciju

Ko nije čuo dr Danicu Grujičić, bio bi red da odvoji par minuta i da je posluša <<<<

a i da je "zaprati" na fb <<<<


Dešava se da i društvene mreže ponekad budu od koristi
krkar krkar 15:45 11.09.2016

Diletanti


Jeste vi uličarili zbog sebe (političara) ili zbog invalida?

Ako ste izašli na ulicu pa nije slikalo političare - vrlo važno. Ako nije bilo zbog političara. Deder, dogovorite se.

Nažalost, žena mi je zabranila džabe da savetujem. Pitaću je, možda ti spadaš u izuzetke. Ali Nišlija sa Vračar ne spada nikako.

Stvarno ste, bre, diletanti. A oćete državu da vodite!
kukusigameni kukusigameni 17:37 11.09.2016

Re: Diletanti

krkar
Jeste vi uličarili zbog sebe (političara) ili zbog invalida?

Kako god, makar sam uličario. Ti?

krkar
Ako ste izašli na ulicu pa nije slikalo političare - vrlo važno. Ako nije bilo zbog političara. Deder, dogovorite se.

Nisu slikali ni ljude iz jedne dosta popularne inicijative. I to nije pitanje za političare i aktiviste, nego za tvoje kolege. A oni u velikoj većini jesu diletanti.

krkar
Nažalost, žena mi je zabranila džabe da savetujem. Pitaću je, možda ti spadaš u izuzetke.

Pozdrav za gospođu. A evo tebi jedan besplatan savet: 3.oktobra je ponovo protest. Lepo bi bilo da dođeš.

krkar
Ali Nišlija sa Vračar ne spada nikako.

Blog o netrpeljivosti Beograđana prema pridošlicama je bio prošle nedelje.

krkar
A oćete državu da vodite!

Gde da je vodim? Nije to pas bre.
krkar krkar 18:41 11.09.2016

Re: Diletanti

Kako god, makar sam uličario. Ti?


Ja ne učestvujem u projektima koji su postavljeni kao luzerski.

Nisu slikali ni ljude iz jedne dosta popularne inicijative. I to nije pitanje za političare i aktiviste, nego za tvoje kolege. A oni u velikoj većini jesu diletanti.


Ama nikako da shvatiš da je stvar u vašoj lošoj organizaciji. Niti ste vi-i-udruženja, da sad ne ulazimo ko je više a ko manje zasrao jer mene kao korisnika to uopšte ne zanima, organizovali efektan protest niti je vaš protest, kilav, glup, neosmišljen i besmislen, zaslužio ikakvu medijsku pokrivenost. IKAKVU. Ni po broju ulesnika, ni po načinu kako je izveden, ni po seljebritijima koji su učestvovali ni po uticaju koji je ostvario.

Vi, bre, i dalje imate mentalitet Socijalističkog saveza radnog naroda Jugoslavije: izdate saopštenje i očekujete da svi misle kako ste vi u saopštenju zacrtali.

Pozdrav za gospođu. A evo tebi jedan besplatan savet: 3.oktobra je ponovo protest. Lepo bi bilo da dođeš.


Na pamet mi ne pada. jer će biti jednako kvalitetno i savremeno osmišljen i proveden kao i onih što ćoškare ispred Vlade za spas Valjevske Grašanice. Neki bezvezan svet stoji ili šeta ulicom za nešto ili protiv nečega. Trt.

Shvatite da nije ovo komunizam pa da je svaki protest sam po sebni čudo. Ljudima je pun kurac i OĆEMO i NEĆEMO i TRAŽIMO i NE DAMO (obično "NEDAMO" ). Mora malo i mozak da se upotrebi.

Što je, u slučaju tvog Gazde, unapred isključeno i kao mogućnost.

Blog o netrpeljivosti Beograđana prema pridošlicama je bio prošle nedelje.


Što se mene tiče svaki blog na kojem se spomene tvoj bahati gazda sa prazilukom iz dupeta je blog o tvom bahatom gazdi sa prazilukom iz dupeta.


urbana_gerila urbana_gerila 18:52 11.09.2016

Re: Diletanti

krkar
Nažalost, žena mi je zabranila džabe da savetujem.


u dilemi sam: na lep način ti ne dozvoljava da se blamiraš, ili - šta, pa, očekivati od osobe koja se tebi obećala?
expolicajac expolicajac 21:55 11.09.2016

Re: Diletanti

Što se mene tiče svaki blog na kojem se spomene tvoj bahati gazda sa prazilukom iz dupeta je blog o tvom bahatom gazdi sa prazilukom iz dupeta.

Ako tako nastavimo ima da se konstatuje da i ti imaš klempave uši, pa opet te volimo.
Nego sada malo ozbiljnije. Znam da ćeš da me podjebavaš za jedrenje, ali je to sastavni deo "igre".
krkar krkar 22:12 11.09.2016

Re: Diletanti

Znam da ćeš da me podjebavaš za jedrenje



Šta, krenuo Vinar i da jedri???
zilikaka zilikaka 23:12 11.09.2016

Re: Diletanti


Znam da ćeš da me podjebavaš za jedrenje


Nemaš brige, ja ću njega za pečenje rakije...samo nek je veselo.
zilikaka zilikaka 16:46 11.09.2016

konkretno

Uhvatila sam jednog momenta kratku informaciju da se organizuje taj skup, al ne mnogo više od toga.
Žao mi je što nije bilo više ljudi, al tu nije kraj sveta.
Evo domaćeg zadatka za moje lokalne političare, ( a sigurna sam da se mustra može preslikati na mnogo mesta).
Naša lokalna Glavna pijaca nema NI JEDAN pravi pristup za invalide. Svuda su visoki kameni ivičnjaci.
Na stranu što ne znam kako je to prošlo tehničku kontrolu (novo zidano), nego tu valja pod hitno nešto uraditi.
Dakle, ako imate partiju na lokalu, nek pritisnu oko toga svom snagom.
Onaj ko to i slične stvari uradi, ima ozbiljne sanse da me ubedi da za njega glasam.

...tek kad se ode u novoigradjeni Aviv, vidiš oko sebe mnogo ljudi u kolicima. Jedino tamo im je kretanje omogućeno svuda. A tako malo novca treba za oboriti kamene ivičnjake svuda...
kukusigameni kukusigameni 17:39 11.09.2016

Re: konkretno

zilikaka
Uhvatila sam jednog momenta kratku informaciju da se organizuje taj skup, al ne mnogo više od toga.
Žao mi je što nije bilo više ljudi, al tu nije kraj sveta.
Evo domaćeg zadatka za moje lokalne političare, ( a sigurna sam da se mustra može preslikati na mnogo mesta).
Naša lokalna Glavna pijaca nema NI JEDAN pravi pristup za invalide. Svuda su visoki kameni ivičnjaci.
Na stranu što ne znam kako je to prošlo tehničku kontrolu (novo zidano), nego tu valja pod hitno nešto uraditi.
Dakle, ako imate partiju na lokalu, nek pritisnu oko toga svom snagom.
Onaj ko to i slične stvari uradi, ima ozbiljne sanse da me ubedi da za njega glasam.

...tek kad se ode u novoigradjeni Aviv, vidiš oko sebe mnogo ljudi u kolicima. Jedino tamo im je kretanje omogućeno svuda. A tako malo novca treba za oboriti kamene ivičnjake svuda...


Upravo je to jedan od zahteva koje su organizatori protesta dostavili ministarstvu.
zilikaka zilikaka 18:29 11.09.2016

Re: konkretno

Upravo je to jedan od zahteva koje su organizatori protesta dostavili ministarstvu.

Za gde konkretno? U Beogradu, gde u Beogradu?
U ostalim mestima?

...ako je zahtev formulisan generalno, "na svim mestima", to jeste prava stvar ali idealna za ne realizovati, ma koliko svi znamo da je zahtev osnovan.

To mora da se rešava po lokalima, konkretno i direktno. Prvo najveći problemi (kod nas pomenuh Pijacu), pa onda redom, korak po korak.
Ovako, podnet je zahtev za nešto što je (mislim) već zakonski regulisano.

kukusigameni kukusigameni 18:45 11.09.2016

Re: konkretno

zilikaka


Slažem se sto posto.

Ipak, ovo je bila parada, a osnovni cilj parada je povećanje primećenosti grupe koja je organizuje i skretanje pažnje na probleme te grupacije.

Lično se zalažem za uključivanje osoba sa invaliditetom u politički život Srbije i njihov ravnopravan položaj u tome. 10% nije malo i smatram da je poželjno da budu zastupljeni u tom ili sličnom procentu u političkim organizacijama i državnim institucijama.
zilikaka zilikaka 18:51 11.09.2016

Re: konkretno

Ipak, ovo je bila parada, a osnovni cilj parada je povećanje primećenosti grupe koja je organizuje i skretanje pažnje na probleme te grupacije.
Lično se zalažem za uključivanje osoba sa invaliditetom u politički život Srbije ...


Da li to znači da će sledeći korak recimo tvoje partije biti nešto konkretno (ko što pomenuh) ili ćemo se zadržati na performansima i izjavama?

kukusigameni kukusigameni 19:05 11.09.2016

Re: konkretno

zilikaka
Ipak, ovo je bila parada, a osnovni cilj parada je povećanje primećenosti grupe koja je organizuje i skretanje pažnje na probleme te grupacije.
Lično se zalažem za uključivanje osoba sa invaliditetom u politički život Srbije ...


Da li to znači da će sledeći korak recimo tvoje partije biti nešto konkretno (ko što pomenuh) ili ćemo se zadržati na performansima i izjavama?



Lično bih mogao da ti pričam o Paliluli, opštini na kojoj sam učestvovao na izborima. Ali, mislim da ovo nije ni vreme ni mesto. Imali smo dobar plan i taj plan ću se truditi da prenesem na Beograd.

Samo jedan od problema osoba sa invaliditetom su tzv. arhitektonske barijere. Ima previše toga što se može promeniti čak i u okviru ovih budžeta, sada postojećih i uz malo dobre volje.

A glavni problem jeste vidljivost. Delimično je to do nas koji okrećemo glavu, a delimično zbog stida i nemoći samih osoba sa invaliditetom.

Nije mala stvar i jednu i drugu stranu dovesti u situaciju i položaj u kome se na ravnopravan način odnosimo jedni prema drugima. I nije to jedina grupacija koja na ovaj način želi da ukaže na svoje postojanje. A ponoviću da je u pitanju čak 10% građana. Sličan je procenat i u drugim zemljama.
antioksidant antioksidant 08:55 12.09.2016

.

prisustvo politicara na ovakvim manifestacijama je ocekivano i dobrodoslo jer privlaci medijsku paznju a jedina poenta ovakvih skupova je povecanje vidljivosti.
stoga je lose i sto nije bilo politicara iz vlasti koji, kod nas i izrazito, nose vise medijske paznje.
kukusigameni kukusigameni 09:38 12.09.2016

Re: .

antioksidant
prisustvo politicara na ovakvim manifestacijama je ocekivano i dobrodoslo jer privlaci medijsku paznju a jedina poenta ovakvih skupova je povecanje vidljivosti.
stoga je lose i sto nije bilo politicara iz vlasti koji, kod nas i izrazito, nose vise medijske paznje.


Kako lepo prožimaš.
nikvet pn nikvet pn 11:22 12.09.2016

Монца


Мој одличан другар је квадриплегичар ево мало више од 20 година.

Сваког лета направе збор на Честобродици на на преЦедниковој викендици. Дође их 10-20-30 пута два, јер свакоме треба пратилац. И то буде лепа фешта увек. Ове године прецедник им био врло активан па је направио републичку фешту; дошло их је преко 100, што значи близу три стотине људи. Шта то њима значи само они знају, то је радост на точковима. А логистика да се довезе инвалид 100-200-300км и врати то је тек... Председник је звао новинаре и то на десетине. Није дошао нико. Важнији је тамо неки мото-скуп или увлачење политичарима.

Е тај мој другар претпрошлог викенда објави да ће ићи у Монцу на трку формуле. Квадриплегичар из удеса да запуца толики пут у онолику масу баш на ауто трке?! Лудо. Међутим, уз добру организацију он, супруга, син и унук оду и све испадне одлично. Општенародна уобичајена пажња инвалидима их је оборила с ногу. Све предвиђено, све спремно; инвалиди су ВИП персоне у сваком смислу.
kukusigameni kukusigameni 18:31 12.09.2016

Re: Монца

Монца


Sjajno.
predatortz predatortz 14:12 12.09.2016

Besplatan savet

Ne krivite vlast zbog toga što ume da kreira atmosferu medijskog mraka. Krivite sebe što ne umete tu atmosferu da razbijete.
kukusigameni kukusigameni 18:32 12.09.2016

Re: Besplatan savet

predatortz
Ne krivite vlast zbog toga što ume da kreira atmosferu medijskog mraka. Krivite sebe što ne umete tu atmosferu da razbijete.


Dobro zvuči ali nema smisla.
predatortz predatortz 18:48 12.09.2016

Re: Besplatan savet

kukusigameni
predatortz
Ne krivite vlast zbog toga što ume da kreira atmosferu medijskog mraka. Krivite sebe što ne umete tu atmosferu da razbijete.


Dobro zvuči ali nema smisla.


Misliš? Sa vašim viđenjem 'smisla' dugo ćete biti na margini. Danas je nemoguće biti u informativnoj blokadi, a vi bi kao da je '86. pa da vam se daje udarni termin dnevniku u 19 i 30. Samo napred!
Samo, nemojte se iznenaditi ako budete doživljeni kao Vučkovi saučesnici..
kukusigameni kukusigameni 18:57 12.09.2016

Re: Besplatan savet

predatortz
kukusigameni
predatortz
Ne krivite vlast zbog toga što ume da kreira atmosferu medijskog mraka. Krivite sebe što ne umete tu atmosferu da razbijete.


Dobro zvuči ali nema smisla.


Misliš? Sa vašim viđenjem 'smisla' dugo ćete biti na margini. Danas je nemoguće biti u informativnoj blokadi, a vi bi kao da je '86. pa da vam se daje udarni termin dnevniku u 19 i 30. Samo napred!
Samo, nemojte se iznenaditi ako budete doživljeni kao Vučkovi saučesnici..


86' sam pisao za časopis koji je bio bukvalno hapšen. Sumnjam da si imao dovoljno godina tada, da se sećaš kako je to izgledalo.

A kako me ko doživljava, priznaćeš, nije moja stvar.
predatortz predatortz 19:02 12.09.2016

Re: Besplatan savet

kukusigameni
predatortz
kukusigameni
predatortz
Ne krivite vlast zbog toga što ume da kreira atmosferu medijskog mraka. Krivite sebe što ne umete tu atmosferu da razbijete.


Dobro zvuči ali nema smisla.


Misliš? Sa vašim viđenjem 'smisla' dugo ćete biti na margini. Danas je nemoguće biti u informativnoj blokadi, a vi bi kao da je '86. pa da vam se daje udarni termin dnevniku u 19 i 30. Samo napred!
Samo, nemojte se iznenaditi ako budete doživljeni kao Vučkovi saučesnici..


86' sam pisao za časopis koji je bio bukvalno hapšen. Sumnjam da si imao dovoljno godina tada, da se sećaš kako je to izgledalo.

A kako me ko doživljava, priznaćeš, nije moja stvar.


'86. sam imao sedamnaest godina i sasvim se jasno sećam kako je sve izgledalo tada. A ova generalizacija, odnosno svođenje na nivo ličnog ti ne priliči. Kada kažem 'vas' mislim na opoziciju u Srbiji. Da mislim na tebe, veruj da imam dovoljno kuraži da to i napišem.
emsiemsi emsiemsi 19:07 12.09.2016

Re: Besplatan savet

predatortz
kukusigameni
predatortz
kukusigameni
predatortz
Ne krivite vlast zbog toga što ume da kreira atmosferu medijskog mraka. Krivite sebe što ne umete tu atmosferu da razbijete.


Dobro zvuči ali nema smisla.


Misliš? Sa vašim viđenjem 'smisla' dugo ćete biti na margini. Danas je nemoguće biti u informativnoj blokadi, a vi bi kao da je '86. pa da vam se daje udarni termin dnevniku u 19 i 30. Samo napred!
Samo, nemojte se iznenaditi ako budete doživljeni kao Vučkovi saučesnici..


86' sam pisao za časopis koji je bio bukvalno hapšen. Sumnjam da si imao dovoljno godina tada, da se sećaš kako je to izgledalo.

A kako me ko doživljava, priznaćeš, nije moja stvar.


'86. sam imao sedamnaest godina i sasvim se jasno sećam kako je sve izgledalo tada. A ova generalizacija, odnosno svođenje na nivo ličnog ti ne priliči. Kada kažem 'vas' mislim na opoziciju u Srbiji. Da mislim na tebe, veruj da imam dovoljno kuraži da to i napišem.

Балавац !
kukusigameni kukusigameni 19:22 12.09.2016

Re: Besplatan savet

predatortz
Kada kažem 'vas' mislim na opoziciju u Srbiji. Da mislim na tebe, veruj da imam dovoljno kuraži da to i napišem.


Ne ljuti se. Ja ovde pišem u svoje ime.
antioksidant antioksidant 07:36 13.09.2016

Re: Besplatan savet

kukusigameni
predatortz
Kada kažem 'vas' mislim na opoziciju u Srbiji. Da mislim na tebe, veruj da imam dovoljno kuraži da to i napišem.


Ne ljuti se. Ja ovde pišem u svoje ime.

kuku,
ovde pises o 3 stvari:
1 - nevidljivosti skoro 10% nasih sugradjana
2 - nezainteresovanosti politicara na vlasti da se ta situacija promeni (i to konkretnih politicara u ciji opis posla spada bas obaveza da se to promeni) i
3 - diskretnim pravilima u medijima o tome ko i sta se moze videti, prikazati, objasniti i promovisati (u sta ne spadaju ni opozicioni politicari)
koliko kapiram predatora on smatra da se situacija oko trece tacke nece promeniti sama od sebe i da se od opozicionih politicara ocekuje veci nivo kreativnosti u probijanju medijske blokade. sad jbga, znam da je time pritisak na ljude koji su se vec upustili u tezak poduhvat jos tezi ali tako je - karte su namestene da opozicija izgubi a igra traje.
dopuna: da, znam, sublimirao sam
predatortz predatortz 07:48 13.09.2016

Re: Besplatan savet

koliko kapiram predatora on smatra da se situacija oko trece tacke nece promeniti sama od sebe i da se od opozicionih politicara ocekuje veci nivo kreativnosti u probijanju medijske blokade


Lep i tačan sažetak.
kukusigameni kukusigameni 08:06 13.09.2016

Re: Besplatan savet

antioksidant
kukusigameni
predatortz
Kada kažem 'vas' mislim na opoziciju u Srbiji. Da mislim na tebe, veruj da imam dovoljno kuraži da to i napišem.


Ne ljuti se. Ja ovde pišem u svoje ime.

kuku,
ovde pises o 3 stvari:
1 - nevidljivosti skoro 10% nasih sugradjana
2 - nezainteresovanosti politicara na vlasti da se ta situacija promeni (i to konkretnih politicara u ciji opis posla spada bas obaveza da se to promeni) i
3 - diskretnim pravilima u medijima o tome ko i sta se moze videti, prikazati, objasniti i promovisati (u sta ne spadaju ni opozicioni politicari)
koliko kapiram predatora on smatra da se situacija oko trece tacke nece promeniti sama od sebe i da se od opozicionih politicara ocekuje veci nivo kreativnosti u probijanju medijske blokade. sad jbga, znam da je time pritisak na ljude koji su se vec upustili u tezak poduhvat jos tezi ali tako je - karte su namestene da opozicija izgubi a igra traje.
dopuna: da, znam, sublimirao sam


Sve si rekao kako treba. Potpisujem apsolutno.

Za tim načinima se traga. I zaista ne znam nikoga ko je pronašao pravi način.

Deluje lako. Na primer, najčešće je: Idite od vrata do vrata.

Ok. To košta. Para nema. Većina poštene inteligencije sve to radi dobrovoljno, da ne kažem da sama finansira rad. A i sam znaš kako stoje stvari što se tiče finansija.

S druge strane, siguran sam da si primetio koliko se čak i nezavisni novinari ne mešaju u svoj posao. Pa veće su zvezde novinari i analitičari nego bilo ko drugi. Nema nigde prostora za bilo kakvu debatu.

A blog nije kuknjava. Baš je način da se najavi novi protest 3. oktobra.
Pa eto, koristim ovaj način da na to ukažem
antioksidant antioksidant 08:10 13.09.2016

Re: Besplatan savet

Deluje lako

deluje lako onima kojima sve deluje lako.

a ovo je kljucno
način da se najavi novi protest 3. oktobra.

predatortz predatortz 08:14 13.09.2016

Re: Besplatan savet

Ok. To košta. Para nema. Većina poštene inteligencije sve to radi dobrovoljno, da ne kažem da sama finansira rad. A i sam znaš kako stoje stvari što se tiče finansija.


Jbga, kad su vam ovi oteli sve sponzore.
Sad su oni miljenici ovima iz Evrope i Amerike.
Šta su za taj status obećeli, ne želim ni da znam...
antioksidant antioksidant 08:24 13.09.2016

Re: Besplatan savet

Jbga, kad su vam ovi oteli sve sponzore.
Sad su oni miljenici ovima iz Evrope i Amerike.

sponzorise i rusija, ne boj se
ali nezgodna je situacija u kojoj politicka scena znacajno politicki zavisi od stranog novca. strani novac finansira zastitu stranih interesa, logicno zar ne? kako obezbediti finansiranje onih koji ce se baviti zastitom intersa ovog drustva?
predatortz predatortz 08:32 13.09.2016

Re: Besplatan savet

antioksidant
Jbga, kad su vam ovi oteli sve sponzore.
Sad su oni miljenici ovima iz Evrope i Amerike.

sponzorise i rusija, ne boj se
ali nezgodna je situacija u kojoj politicka scena znacajno politicki zavisi od stranog novca. strani novac finansira zastitu stranih interesa, logicno zar ne? kako obezbediti finansiranje onih koji ce se baviti zastitom intersa ovog drustva?


Ma, jasno!
Kao i u sportu, nosiš dres sa oznakama sponzora, sponzor je uvek najbolji, o sponzorovoj volji se ne raspravlja...
Srbija nema ni jednog autohtonog predstavnika isključivo srpskog interesa u Narodnoj skupštini, niti u Vladi.
Potpuno je neizvodljivo voditi se logikom da sami možemo zaštititi svoje društvo - jer 'svoje društvo' više ne postoji ni u mnogo ozbiljnijim državama. Srbija mora 'prelomiti u glavu' i svrstati se negde. Inače će biti poligon za nadjebavanja, pokusni kunić u strateškim igrama velikih igrača, i na kraju žrtva svoje neodlučnosti.
kukusigameni kukusigameni 10:41 13.09.2016

Re: Besplatan savet

antioksidant
kako obezbediti finansiranje onih koji ce se baviti zastitom intersa ovog drustva?


Ključno pitanje.
antioksidant antioksidant 10:50 13.09.2016

Re: Besplatan savet

kukusigameni
antioksidant
kako obezbediti finansiranje onih koji ce se baviti zastitom intersa ovog drustva?


Ključno pitanje.

sta kazes kako sublimiram?
kukusigameni kukusigameni 10:52 13.09.2016

Re: Besplatan savet

antioksidant
kukusigameni
antioksidant
kako obezbediti finansiranje onih koji ce se baviti zastitom intersa ovog drustva?


Ključno pitanje.

sta kazes kako sublimiram?


Sublimiraš, sublimiraš. Nego, daj neki dinar.
predatortz predatortz 10:54 13.09.2016

Re: Besplatan savet

Sublimiraš, sublimiraš. Nego, daj neki dinar.


E sad ti verujem da si postao političar!
kukusigameni kukusigameni 10:57 13.09.2016

Re: Besplatan savet

predatortz
Sublimiraš, sublimiraš. Nego, daj neki dinar.


E sad ti verujem da si postao političar!


Mada, evo da pohvalim antioksidanta, usred kampanje, ja na štandu na palilulskoj pijaci. Kad ide AO, porazgovaramo malo, ovoono, i ode čovek. Pola sata kasnije se vraća sa kesom punom čvaraka. Evo, da se malo okrepite.

vcucko vcucko 10:59 13.09.2016

Re: Besplatan savet

antioksidant
kukusigameni
antioksidant
kako obezbediti finansiranje onih koji ce se baviti zastitom intersa ovog drustva?


Ključno pitanje.

sta kazes kako sublimiram?

vcucko vcucko 11:04 13.09.2016

Re: Besplatan savet

kukusigameni
antioksidant

sta kazes kako sublimiram?


Sublimiraš, sublimiraš. Nego, daj neki dinar.

angie01 angie01 11:15 13.09.2016

Re: Besplatan savet

Pola sata kasnije se vraća sa kesom punom čvaraka


khm, pa sublimirao covek.:)
kukusigameni kukusigameni 11:18 13.09.2016

Re: Besplatan savet

angie01
Pola sata kasnije se vraća sa kesom punom čvaraka


khm, pa sublimirao covek.:)


Da je sublimirao, doneo bi i lebac.
antioksidant antioksidant 11:24 13.09.2016

Re: Besplatan savet

kukusigameni
angie01
Pola sata kasnije se vraća sa kesom punom čvaraka


khm, pa sublimirao covek.:)


Da je sublimirao, doneo bi i lebac.

i luk i rakiju :) ali neke sublimacije nisu za javne politike.
i preteruje kuku, nije bila puna kesa, kutijica obicna, za pod zub samo, malo da se decaci na standu osveze
angie01 angie01 11:26 13.09.2016

Re: Besplatan savet

i luk i rakiju


ovo je vec stvar odgovornosti.
kukusigameni kukusigameni 11:27 13.09.2016

Re: Besplatan savet

angie01
i luk i rakiju


ovo je vec stvar odgovornosti.


Oprošteno mu je. Ipak su u pitanju bili opštinski izbori.
angie01 angie01 11:27 13.09.2016

Re: Besplatan savet

kutijica obicna,


shvatila sam odmah, to su oni sto se jedu k'o semenke.
antioksidant antioksidant 11:33 13.09.2016

Re: Besplatan savet

angie01
kutijica obicna,


shvatila sam odmah, to su oni sto se jedu k'o semenke.

e to, pravi cvarci, ne one duvan igracke
angie01 angie01 11:45 13.09.2016

Re: Besplatan savet

e to, pravi cvarci, ne one duvan igracke


pa, gde si ti do sada?:),...jedino ja tvrdim da su oni duvan, upravo to, svi ostali se kunu u njih.
kukusigameni kukusigameni 11:48 13.09.2016

Re: Besplatan savet

angie01
e to, pravi cvarci, ne one duvan igracke


pa, gde si ti do sada?:),...jedino ja tvrdim da su oni duvan, upravo to, svi ostali se kunu u njih.


Pa u programu Nove stranke piše da su bolji ovi drugi. Kakvi duvan čvarci bre?!
angie01 angie01 11:58 13.09.2016

Re: Besplatan savet

Pa u programu Nove stranke piše


:))))),....


...to se ne racuna,...cim je stranka u pitanju, uvek je neko dodvoravanje u pitanju,...a ja n'umem tako da se prepoznam....meni kad neko kaze, mi, odmah spontano krene noga unazad....sto bi rekla moja drugarica- neprilagodjena.
kukusigameni kukusigameni 12:01 13.09.2016

Re: Besplatan savet

angie01
Pa u programu Nove stranke piše


:))))),....


...to se ne racuna,...cim je stranka u pitanju, uvek je neko dodvoravanje u pitanju,...a ja n'umem tako da se prepoznam....meni kad neko kaze, mi, odmah spontano krene noga unazad....sto bi rekla moja drugarica- neprilagodjena.


Ne želiš da biraš manje zlo između čvaraka i duvan čvaraka?

angie01 angie01 12:09 13.09.2016

Re: Besplatan savet

Ne želiš da biraš manje zlo između čvaraka i duvan čvaraka?


mislim da smo tu vec stvorili konsenzus:),...da duvan cvarci uopste nisu opcija.

No pasaran!


hrskavi cvarci rulz!... s domaci leba', s luka i rakijom.
zilikaka zilikaka 12:30 13.09.2016

Re: Besplatan savet

angie01
Ne želiš da biraš manje zlo između čvaraka i duvan čvaraka?


mislim da smo tu vec stvorili konsenzus:),...da duvan cvarci uopste nisu opcija.

No pasaran!


hrskavi cvarci rulz!... s domaci leba', s luka i rakijom.

S kiselim kupusom!
Ribancom!

angie01 angie01 12:43 13.09.2016

Re: Besplatan savet

S kiselim kupusom!


kiseli kupus je zasticena kategorija:),...je l tako qq?...kao salata uz pihtije,...kao podvarak sa nekim pecenjem- najbolje, pataka- punjena:),...kuvan, sem sarme na tronu-svadbarski, s dokolenicom ili s domatjom ljutom kobajm,....e tu znam i neku varijantu podvarka u koji se dodaje secer, a da nije hrdjav.


...za cvarke, sto se mene tice, nema drugo do lukac, ako nema mladi, onda kolacar, onaj sladak.
emsiemsi emsiemsi 19:07 13.09.2016

Re: Besplatan savet

zilikaka
angie01
Ne želiš da biraš manje zlo između čvaraka i duvan čvaraka?


mislim da smo tu vec stvorili konsenzus:),...da duvan cvarci uopste nisu opcija.

No pasaran!


hrskavi cvarci rulz!... s domaci leba', s luka i rakijom.

S kiselim kupusom!
Ribancom!


Јеботе патак !
Шта да коментаришем на блогу на којем Енџи држи слово !?
kukusigameni kukusigameni 19:13 13.09.2016

Re: Besplatan savet

emsiemsi
zilikaka
angie01
Ne želiš da biraš manje zlo između čvaraka i duvan čvaraka?


mislim da smo tu vec stvorili konsenzus:),...da duvan cvarci uopste nisu opcija.

No pasaran!


hrskavi cvarci rulz!... s domaci leba', s luka i rakijom.

S kiselim kupusom!
Ribancom!


Јеботе патак !
Шта да коментаришем на блогу на којем Енџи држи слово !?


Čvarke.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana