Društvo| Ljudska prava

Samoubistvo kao udruženi zločinački poduhvat

freehand RSS / 03.09.2016. u 14:47

Tek punoletni S.S. svoj zemni život okončao je obesivši se o granu topole kraj Tise. Od saznanja o tom događaju i njegovim uzrocima danima sam uspevao da se odbranim odbijajući da pročitam išta osim naslova i podnaslova u novinama.

Onda me prevari prijatelj statusom na Fejsbuku i pročitam sjajan tekst-optužbu i šamarčinu zlotvorima Zlatka Pakovića u Danasu: Samoubistvo mladića S. S.  . I sa knedlom u grlu sa Pakovićem se ne slažem u jednom: Niko ne zna niti može znati šta je zaista mladića navelo na ovaj strašan čin. 

50498547.jpg


Niko ne može sa sigurnošću tvrditi šta se zaista u nnjegovoj duši odigravalo u času odluke i času njenog sprovođenja. Te tako ne znamo niti možemo znati ko je za njegovu smrt - koja čitajući taj tragično kratki i orkutni novinski životopis - zaista igleda kao spas i oslobođenje.

Ali je potpuno jasno da su ga na život kao najsuroviju kaznu, bez priziva i prava žalbe, osudili i crkva i država, svako na svoj svirepi način. jedni kao bezdušni otimači kojima poslanstvo na zemlji nije reč božija i uteha no zgrtanje i imanje; i drugi kojima svrha nije da služe građaninu no da grade i sprovode Proces.

Da bi bio pop, dobar pop, prvo moraš da budeš čovek. Da ti duša bude preča od srebrnjaka. Posao službenika je da služi građaninu a ne paragrafu i  propisu. Nesrećni mladić takve nije imao prilike da upozna. Upoznao je udružene zločince čistih ruku, opranih u Pilatovom umivaoniku.



Komentari (232)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emsiemsi emsiemsi 16:19 07.09.2016

Re: ideološke mantre

vrabac_u_steni
Vama stvarno nije jasno da Berman namerno provocira?
Samo vam je postavio ogledalo, e sad sto se nekome ne svidja sta u njemu vidi...

Па да !
Провокатор као и овај Макса !
У ствари - није баш као Макса, да не објашњавам сада ...
maksa83 maksa83 17:50 07.09.2016

Re: ideološke mantre

Vama stvarno nije jasno da Berman namerno provocira?

Da, veverice smo, pa se ne sećamo kako je Otac Akakije onomad predlagao da se ove izbeglice koje nadiru na granici prvo pokrste u nešto kršteno pa onda puste da uđu. Misliš zilot, a ono zafrkant...
maksa83 maksa83 17:51 07.09.2016

Re: ideološke mantre

Па да !
Провокатор као и овај Макса !
У ствари - није баш као Макса, да не објашњавам сада ...

Sagl... ovaj - Objasni !
emsiemsi emsiemsi 19:03 07.09.2016

Re: ideološke mantre

maksa83
Па да !
Провокатор као и овај Макса !
У ствари - није баш као Макса, да не објашњавам сада ...

Sagl... ovaj - Objasni !

Макса пише екавски, а Берман ијекавски.
freehand freehand 19:21 07.09.2016

Re: ideološke mantre

emsiemsi
maksa83
Па да !
Провокатор као и овај Макса !
У ствари - није баш као Макса, да не објашњавам сада ...

Sagl... ovaj - Objasni !

Макса пише екавски, а Берман ијекавски.

Gluposti.
anonymous anonymous 21:46 07.09.2016

Re: ideološke mantre

freehand
emsiemsi
maksa83
Па да !
Провокатор као и овај Макса !
У ствари - није баш као Макса, да не објашњавам сада ...

Sagl... ovaj - Objasni !

Макса пише екавски, а Берман ијекавски.

Gluposti.


Јеботе патак.
Мудро збориш !
anonymous anonymous 21:46 07.09.2016

Re: ideološke mantre

...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:56 07.09.2016

Re: ideološke mantre

maksa83
Vama stvarno nije jasno da Berman namerno provocira?

Da, veverice smo, pa se ne sećamo kako je Otac Akakije onomad predlagao da se ove izbeglice koje nadiru na granici prvo pokrste u nešto kršteno pa onda puste da uđu. Misliš zilot, a ono zafrkant...


budibogstobom, odakle to da vas smatram vevericama pa vi ste predatori.
pri tome ne mislim na predatora iz tuzle, on je za vas mala maca.

nego, nisam video to o izbeglicama, ako je berman tu bio iskren, njemu na dušu.
samo, voleo bih da vidim kontekst, kako je to napisao, jebiga ne verujem ti na reč.

no, vratimo se ovoj temi. čovek vrlo jasno napisa u jednom od odgovora principesi:


Шта ти уопште можеш знати о томе шта је овде био окидач?


Naravno al Paković zna da su Otac,Vladika i Vladar , ja samo spekuliram na jednu zluradu spekulaciju


ali dobro, ostavimo sad bermana.
evo i ja bih bogohulno otvorio pitanje ucveljne majke. eto, kakav sam antihrist udario bih i na tu boginju, da ne kažem bogorodicu.
nije mesto i vreme? slažem se.
ali o tome je trebalo da razimšlja paković (i mnogi drugi ostali) pre nego što je ubacio loptu u teren.
ali kada je lopta već na terenu, što je ne bi šutirali?
berman berman 22:29 07.09.2016

Re: ideološke mantre

To je ta razlika između prave religioznosti i ogoljenog ispraznog klerikalizma.

Imaš mistična iskustva, ličnu objavu ili po analogiji sa svojim iluzijama procijenjuješ tuđe? Mislim otkud ti spoznaja prave vere u pravog Boga.. očekuješ da umnožavam zubatce i kifle i dijelim ih gladnima po kladionicama

berman berman 23:48 07.09.2016

Re: ideološke mantre

Бермане, у сваком коментару ти критикујеш и судиш, и то са пуно оштрине и љутње, а нигде саосећања и љубави,. Размисли о томе.

Bacio la mano, mia cara principessa. Možda su vaša milost u svojoj plahosti previdjeli , da ja nisam osuđivao nego branio "oca", sudsku presudu i moralnost darmoprimca (Svete Matere Crkve) .
Sudili ste "VI" .Paković koji vrlo subjektivno iščitava manipulatorske izjave gospođice majke i dodatno manipuliše njima . Naravno g. Freehanda ne smatram tužiteljem, njegova se plaha tirolska duša , skrhana empatiskim bolom i izostankom austriske državne milosti samo upitala "WWhy Why Why Samsone ?"i ko je kriv što austrijska republika ne caruje ovdje.
No nek Vaša Milost , pogleda ostraščenost , kojom je "kadija te tuži,kadija te sudi" porota odma odlučila sirota jadna žena je odma žrtva, crkva i svi koji zarađuju preko X1(Z1ili šta već) su beščutni ubice
a da ne pominjem gakanje ,With no lovin' in our souls and no money in our coats, guski . njihovo Strašno Strašno, jadna žena, silovana,opljačkna,..jel u guščijoj glavi žena more biti samo guska, nema ona mozga,muda,volje da bude zla,pokvarena,manipulator, ne ona je samo žrtva tako govore guske. uz standardnu kuknjavu o nepravdi, kako eto estradnjakuše silikon i u dupe stavljaju, a sirotinja nema ni za u usne i te priče.
Не сумњам ни ја, али је критика мајке ("курве" која је изгубила сина сасвим неумесна
jel se gubitkom sina prestaje biti kurva? to je nešto kao što je ovaj rimski hipik izmislio da je dovoljno doći u Rim ove godine pa dobiješ oproštaj grehova u paušalu.
Nego zar Milost stvarno smatra da se 18godišnjaci bese zbog mesečne karte, pre bi čovjek pomislio da je zbog "da vaša uzoritost prosti"pičke. E sad dobro , možda pičke nije bilo zbog nemanja para , al zar nije onda logičnije da socijalno osjetljive feminističke trockistkinje podižu svijest kod lokalnih opajdara de prestanu biti monetarno senzibilne pri distribuciji koitusa, prije da će tako spasit da se neko mlado tijelo ne zanjiše na tek procvaloj trešnji.
maksa83 maksa83 23:55 07.09.2016

Re: ideološke mantre

Imaš mistična iskustva, ličnu objavu ili po analogiji sa svojim iluzijama procijenjuješ tuđe? Mislim otkud ti spoznaja prave vere u pravog Boga.. očekuješ da umnožavam zubatce i kifle i dijelim ih gladnima po kladionicama

Ne znam. Koliko je svež zubatac?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:02 08.09.2016

Re: ideološke mantre

a da ne pominjem gakanje ,With no lovin' in our souls and no money in our coats, guski . njihovo Strašno Strašno, jadna žena, silovana,opljačkna,..jel u guščijoj glavi žena more biti samo guska, nema ona mozga,muda,volje da bude zla,pokvarena,manipulator, ne ona je samo žrtva tako govore guske. uz standardnu kuknjavu o nepravdi, kako eto estradnjakuše silikon i u dupe stavljaju, a sirotinja nema ni za u usne i te priče.


sa potpuno druge ideološke strane, ali na istu temu:

Zbog svojih ciljeva (od kojih su neki sasvim prizemni, na primer, seksualno rivalstvo sa heteroseksualnim muškarcima oko žena na koje i jedni i drugi bacaju oko) samozvane radikalne feministikinje zapravo svode ženu na bespomoćno, vegetativno stvorenje, pasivnu žrtvu muškog prezira i nasilja. Ovaj po ženu duboko uvredljiv stav daleko nadmašuje dostignuća najcrnjih patrijahalnih ideologija – jervrejsku predstavu o ženi kao o izvoru nečistoće ili noćnu moru hrišćana, ženu kao ovaploćenje Iskušenja i neukrotivu prirodnu, seksualnu silu. Oni su ženu videli kao oličenje zla, ali ne i kao bespomoćnu. Ovaj novi stereotip, o ženi kao žrtvi, direktno se nastavlja na viktorijansko patrijahalno stanovište koje je (buržoasku) ženu svodilo na inertan ukras. Osporavajući ženi kreativnu moć, svojstvenu svakome, radikalne feministikinje stavljaju problem žena u istu ravan sa, recimo, slučajem beba-foka.
maksa83 maksa83 00:04 08.09.2016

Re: ideološke mantre

budibogstobom, odakle to da vas smatram vevericama pa vi ste predatori.

To je iz aviona jasno, da smo mi predatori, a čika dekameronska logoreja je oličenje Hrista samog.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:05 08.09.2016

Re: ideološke mantre

maksa83
Imaš mistična iskustva, ličnu objavu ili po analogiji sa svojim iluzijama procijenjuješ tuđe? Mislim otkud ti spoznaja prave vere u pravog Boga.. očekuješ da umnožavam zubatce i kifle i dijelim ih gladnima po kladionicama

Ne znam. Koliko je svež zubatac?


kažem ti unedelju koliko je na kaleniću.
ali ne odmah ujutru, moram prvo na liturgiju, naravno.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:06 08.09.2016

Re: ideološke mantre

maksa83
budibogstobom, odakle to da vas smatram vevericama pa vi ste predatori.

To je iz aviona jasno, da smo mi predatori, a čika dekameronska logoreja je oličenje Hrista samog.


kažu ovi hriščani da je svaki čovek sam po sebi ikona hristova, samo treba dobro pogledati.
pa sad, veruj im ti ili ne.
freehand freehand 00:10 08.09.2016

Re: ideološke mantre

Naravno g. Freehanda ne smatram tužiteljem, njegova se plaha tirolska duša , skrhana empatiskim bolom i izostankom austriske državne milosti samo upitala "WWhy Why Why Samsone ?"i ko je kriv što austrijska republika ne caruje ovdje.
No nek Vaša Milost , pogleda ostraščenost , kojom je "kadija te tuži,kadija te sudi" porota odma odlučila sirota jadna žena je odma žrtva, crkva i svi koji zarađuju preko X1(Z1ili šta već) su beščutni ubice

Nije obavezno ali bi interesantna bila misaona putanja koja je dovela do austrijske veze i konfabulacije.
A inače, ovo je samo jedna u nizu zamena teza kojima se služiš. Dakle, nije ovde žrtva majka nego mladić. Eventualno njegovo gejovsko zlatoljubno preosveštenstvo pod čiju se guzicu i u čije blagoutrobije - a verovatno i drugarice Vendi i onog divnog mladića za koga je za pretpostaviti da je pomagao u činodejstvovanju - sabralo to nešto što je uboga matera sakupila od pastve i nasleđene imovine. Dakle i taj divni čovek sa jarećom bradom i panovim papcima što je stolovao u vladičanskim dvorima i go do pojasa držao liturgije - on je isto žrtva pomahnitalih trockista.
jel se gubitkom sina prestaje biti kurva? to je nešto kao što je ovaj rimski hipik izmislio da je dovoljno doći u Rim ove godine pa dobiješ oproštaj grehova u paušalu.

kako bi ovde lepo legle biblijske paralele, nego je kasni sat. Ali ako bude interesovanja nikakav problem nije da se i time poigramo, od Magddalene preko hipika do raznih drugih čudesa koja je teško bez lobotomije prihvatiti baš zdravo za gotovo. Nego sam siguran da pravi vernik tu već počinje da se priseća i metafora i alegorija a ne traži baš odmah suve i validne dokaze, opipljive i očevidne.
maksa83 maksa83 00:12 08.09.2016

Re: ideološke mantre

kažem ti unedelju koliko je na kaleniću.

Ma ne pitam pošto je, nego je l' bi Akakije u toj njegovoj viziji delio svež ili ono što bi inače dao mačkama.

Ali nemoj da se trudiš, pitanje nije ni retoričko, samo besmisleno nadovezivanje na taj, phm, roman toka svesti (?) koji duhovnik izbacuje.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:18 08.09.2016

Re: ideološke mantre

Dakle, nije ovde žrtva majka nego mladić.


Pa gde si do sada ti Kolumbo?
Evo ga ovde Menhetn, dole južnije je Florida, a ako pređeš na drugu obalu tamo su ti Elej i San Francisko.

i šta kažeš? Žrtva je ovaj nesretni mladić?

Stvarno nismo znali...
anonymous anonymous 05:12 08.09.2016

Re: ideološke mantre


kažu ovi hriščani da je svaki čovek sam po sebi ikona hristova, ....


Ни мање , а нити више од тога,
berman berman 05:37 08.09.2016

Re: ideološke mantre


Dakle, nije ovde žrtva majka nego mladić.
ČIJA? Ja tvrdim Lilitovske majke manipulatorice-
freehand freehand 07:29 08.09.2016

Re: ideološke mantre

vrabac_u_steni
Dakle, nije ovde žrtva majka nego mladić.


Pa gde si do sada ti Kolumbo?
Evo ga ovde Menhetn, dole južnije je Florida, a ako pređeš na drugu obalu tamo su ti Elej i San Francisko.

i šta kažeš? Žrtva je ovaj nesretni mladić?

Stvarno nismo znali...

Šta ti je zemlja Amerika... Semafori koji govore?
antioksidant antioksidant 07:42 08.09.2016

Re: ideološke mantre

vrabac_u_steni
maksa83
budibogstobom, odakle to da vas smatram vevericama pa vi ste predatori.

To je iz aviona jasno, da smo mi predatori, a čika dekameronska logoreja je oličenje Hrista samog.


kažu ovi hriščani da je svaki čovek sam po sebi ikona hristova, samo treba dobro pogledati.
pa sad, veruj im ti ili ne.

ikona hrastova vrapce, daska koja se oslikava je hrastova
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:00 08.09.2016

Re: ideološke mantre

berman
Bacio la mano, mia cara principessa. Možda su vaša milost u svojoj plahosti previdjeli , da ja nisam osuđivao nego branio "oca", sudsku presudu i moralnost darmoprimca (Svete Matere Crkve).

Хвала на рукољубу. Има доста њих прикладнијих од мене да им се целива десница, па ја рукољубе углавном избегавам.

Ја уопште нисам судила оцу или га нападала. Једино сам се питала да ли закон дозвољава поклоне у доброворне сврхе нечије целокупне имовине ако особа има dependents, т.ј. издржавана лица, као и да ли је морално примити такав поклон без провере да ли он од некога прави социјални случај.
Paković koji vrlo subjektivno iščitava manipulatorske izjave gospođice majke i dodatno manipuliše njima .

Потпуно је небитно да ли су родитељи били венчани. Отац према детету има обавезу зато што је отац, а не зато што је био у браку са мајком.
No nek Vaša Milost , pogleda ostraščenost , kojom je "kadija te tuži,kadija te sudi" porota odma odlučila sirota jadna žena je odma žrtva, crkva i svi koji zarađuju preko X1(Z1ili šta već) su beščutni ubice
a da ne pominjem gakanje ,With no lovin' in our souls and no money in our coats, guski . njihovo Strašno Strašno, jadna žena, silovana,opljačkna,..jel u guščijoj glavi žena more biti samo guska, nema ona mozga,muda,volje da bude zla,pokvarena,manipulator, ne ona je samo žrtva tako govore guske. uz standardnu kuknjavu o nepravdi, kako eto estradnjakuše silikon i u dupe stavljaju, a sirotinja nema ni za u usne i te priče.

Ми не знамо ни о оцу, ни о мајци. Она јесте жртва утолико је изгубила дете и чињеница да је евентуално била лоша мајка (по некаквим критеријумима, али о томе ништа не знамо) не мења тежину њеног губитка.

Отац није доживео синовљеву смрт, односно није претрпео тај губитак.
Не сумњам ни ја, али је критика мајке ("курве" која је изгубила сина сасвим неумесна
jel se gubitkom sina prestaje biti kurva? to je nešto kao što je ovaj rimski hipik izmislio da je dovoljno doći u Rim ove godine pa dobiješ oproštaj grehova u paušalu.

Шта ако и јесте "курва"? Да ли то умањује њен губитак сина?
Nego zar Milost stvarno smatra da se 18godišnjaci bese zbog mesečne karte, pre bi čovjek pomislio da je zbog "da vaša uzoritost prosti"pičke. E sad dobro , možda pičke nije bilo zbog nemanja para , al zar nije onda logičnije da socijalno osjetljive feminističke trockistkinje podižu svijest kod lokalnih opajdara de prestanu biti monetarno senzibilne pri distribuciji koitusa, prije da će tako spasit da se neko mlado tijelo ne zanjiše nа tek procvaloj trešnji.

Ми не знамо шта је био окидач, али ми се не допада ово тривијализовање.

berman berman 19:12 08.09.2016

Re: ideološke mantre


Ми не знамо шта је био окидач, али ми се не допада ово тривијализовање.

Mislite da je trivijalno. Pa vidite kako dobrovoljni davatelji tuđe imovine žele upravljati vašim radom,Malne do uguravanja u SOVHOZE ,, onaj jedan je razvio čitavu doktrinu da sve što imaš ustvari nemaš osim za lebac ,ostalo on(oni/njegovi/kamaradi) investiraju.. koliki je civilizzaciski korak u napredak (pazi otimačina kao civilizacisko dostignuće pod oružanom pretnjom države) da vam Vaša princeska milosti sutra uzmu bubreg , ej imaš dva bubrega a ima dece bez bubrega ,ko te pita .. i tako od imovine do tela, nisi vlasnik svoje imovine /rada nego ima ko to pravedno deli X1<Z1<X2 .. a onda prestajete biti vlasnik svog tele .pa vam vade viška organa , a onda poslije vas ( da prosti vaša princeska milost) i jebu radi civilizaciskog dostignuća. mimo vaše volje ,jel nepravedno je, da neko jebe više ,neko manje.
Шта ако и јесте "курва"? Да ли то умањује њен губитак сина?

ne , ali kurva je mentalna kategorija kao i pizda (nije radnica u proizvodnji radosti) kurva i sa mrtvim sinom manipulira ,besćutno ( nije li u Arhetipskom mitu o Lilit ,Lilit ta koja ne samo da guši muškarce nego proždire i vlastitu decu onu sa Asmodejem,sa Admom nije imala)dakle vaša postulacije o bezuvjetnosti beskrajne majčine ljubavi kod svake žene meni je upitna . Ja ne isključujem mogućnost postojanje bešćutnih skotova kako ženskih tako i muških. Dakle ako je kurva njen gubitak je "ograničenog karaktera" al manipulativnost nije ,ovisi samo koliko je pametna ili sutupasta .. ovoj je ovo drugo izgleda bio limit .
Потпуно је небитно да ли су родитељи били венчани. Отац према детету има обавезу зато што је отац


Još jednom , otac nije narečeni pokojnik , gospođica su kopile unjeli u brak
to se vidi iz izjava seoskog insajdera ispod teatrologove sračke.. da nikad nije priznao decu.( priznaju se tuđa od prije ,a ne sumnjivo svoja)
sudska presuda je verovatno ispravna ( ne zbog formalne pravosnažnosti), sudovi su kod nas pristrasni prema ženama (još jedno civilizacisko dostignuće)a i mahom neke mizandriske ženturaće sude takve parnice
podaci o 18godišnjem životu bez struje ( u roditeljskoj kući,dakle nije selila decu tamo) govori da je to verovatno bio pokušaj vatanja umirućeg za imovinu ..
Потпуно је небитно да ли су родитељи били венчани. Отац према детету има обавезу зато што је отац
majčin postnatalni partner nije "otac"
Једино сам се питала да ли закон дозвољава поклоне у доброворне сврхе нечије целокупне имовине ако особа има dependents, т.ј. издржавана лица,
Tvrdim da nije imala, ucviljena gospođica majka kuka nad izgubljenim nadama ,tvrdeći da su nade propale zbog osvete ( osvete čega)
ukratko žena laže ko pas ( što ne umanjuje nesreću detetovu i čemer od njegovog života i smrti) a dete joj je bila moneta za špekuliranje , prije i posle, samo je to loše radila, al naći će se i nekii teatralni lik da od te bjede napravi dramu . hamlet se obesio , Gertruda je paćenica čiju potrebu za samoostvarenjem klerikalno malograđanski mačistički idioti ne razumiju , Ofelije nema , Hamletov otac je bezdušni gad , zato i nema duha u priči,otkud bezdušnom dun,al mu svi pljuju na grob i testament a Kornelije se polimorfiziro u razne tužitelje koji viču kakav ti je gad bio muž,strašno,strašno ,jadna ženo.. umjesto da učine ženi nešto konkretno
freehand freehand 19:21 08.09.2016

Re: ideološke mantre

i jebeu radi civilizaciskog dostignuća. mimo vaše volje jel nepravedno je da neko jebe više ,neko manje.

Sad je ovde upitno da li beskrajnu slobodu libnertarijanskog raja prihvatiti kao takvu pa ove najniže prostakluk tretirati kao provokacije duha? Ili ih ipak videvši šta je u pitanju samo ostaviti i zaobići kao izmet pijanca na travnjaku?

P.S. a inače, Bermane, sa samo malo više skromnosti bilo bi sigurno malo manje "tvrdim" stavova na neviđeno i bez jasnog uvida u čitavu situaciju. I ja bih, na primer, mogao da tvrdim da je u preosveštenog vladiku Kačavendu ušao sam nečastivi te da je takav, obuzet, u pink helankama sa izrezom na guzici krenuo u plendbu imovine po eparhiji , al se uzdržavam. Mislim, ne mogu baš da tvrdim nešto što nisam video i za šta nemam jasne dokaze sem svojih slutnji i sumnji.
berman berman 20:09 08.09.2016

Re: ideološke mantre


I ja bih, na primer, mogao da tvrdim da je u preosveštenog vladiku Kačavendu ušao sam nečastivi te da je takav, obuzet, u pink helankama sa izrezom na guzici krenuo u plendbu imovine po eparhiji

Jamačno je bio , samo pazi ja tvrdim da su ti izopačeni đavoloimajši, al zato je maknut ( mada je maknut vladiku teško) . A pljenio je od popova jel su mu take carske ovlasti.
Samo pazi od Pakovića na dalje počinju sumnje,slutnje i smutnje ("u sjajnom tekstu optužbi"
ove najniže prostakluk
problem je što ti suštinu vidiš u leksiku a ne ćinjenici.. kad pljačku nazoveš socijalnom pravdom onda je to Ok
jel zaboga civilizacisko dostignuće , ulaganje u decu..
kad oduzmu slobodu raspolaganja imovinom , ubrzo če i telom... Nisu li "genijalci frankfurtske škole" kad ih je izdao proleterijat gurali "polimorfne perverzije" kao novo oslobođenje i pravednost
freehand freehand 21:00 08.09.2016

Re: ideološke mantre

Jamačno je bio , samo pazi ja tvrdim da su ti izopačeni đavoloimajši, al zato je maknut ( mada je maknut vladiku teško) . A pljenio je od popova jel su mu take carske ovlasti.
Samo pazi od Pakovića na dalje počinju sumnje,slutnje i smutnje ("u sjajnom tekstu optužbi"

Pa pošto je jamačno bio a kao takav imao ovlašćenja i predstavljao materu crkvu ne znam zašto misliš da je u ovom slučaju nadležni paroh zasigurno imun na takve stvari i da možda nije Lilit no su Lucifer i mamon ovde odigrali iz keca u dvojku?
Što se Pakovića itče - napisao je nadahnut tekst. Mene jesu malo ponele emocije, no sve što sam napisao stoji. čak i ako je Paković ovde svesno potpuno izvrnuo činjenično stanje ili smuljao tako da pod plaštom brige za mladost i život mladića opali po crkvi. To bi bilo katastrofalno za Danas.
problem je što ti suštinu vidiš u leksiku a ne ćinjenici..

Nije ovde leksika slučajno izabrana. A iste reči, to znamo, mogu u raznim konotacijama imati sasvim različita značenja i težinu. Ove tvoje ogledaju jeftinuću i vulgarnost prizemne provokacije.
jel zaboga civilizacisko dostignuće , ulaganje u decu..
kad oduzmu slobodu raspolaganja imovinom , ubrzo če i telom... Nisu li "genijalci frankfurtske škole" kad ih je izdao proleterijat gurali "polimorfne perverzije" kao novo oslobođenje i pravednost

Ajd ti, blago meni, ponovo teoriju državnog ugovora u šake, pa izbistri to malo. Šta je država, kako je nastala, čemu služi i kakve forme postoje. I kakve su tendencije razvolja civilizacije. Ono sa pobadanjem kočića i bahatim naoružanim kaubojima koji šetaju naokolo pucajući na sve što im uleti u ili iznad imovine generalno je davno prošlo vreme, a libertarijanstvo i njegove ideje uvek se okrune u sudaru sa starošću, slabošću i sirpmaštvom.
little_radojica little_radojica 04:19 09.09.2016

Re: ideološke mantre

Тарзане, ти ли си? Мада је и Тарзан уживао у некој имовини која није била његова, а добио је и заштиту локалног завода за социјалну заштиту. Можда Могли? А не, и он је имао Бађируа и Балуа... Ромула и Рема одгајила вучица, значи није ни то. Познаје ли уопште историја или макар фантазија овакав случај да је неко сам себе родио и одгајио или је Берман стварно први?

(јесам, крајње сам малициозан овом приликом)
berman berman 06:26 09.09.2016

Re: ideološke mantre

Познаје ли уопште историја или макар фантазија овакав случај да је неко сам себе родио и одгајио или је Берман стварно први?
Bez države nema rađanja? Mešaš samuraju državu i porodicu, pa u Srbiji do pre jednog ljudskog veka nisi imao ni traga socijalne države. već tvoj deda i baba živjli su samo za i od brige obitelji i familije. Deca su ostajala ocu ako bi se majka preudala, a siročiće bi zbrinula familija.I nije bilo problema sa natalitetom.

little_radojica little_radojica 07:06 09.09.2016

Re: ideološke mantre

berman
Bez države nema rađanja? Mešaš samuraju državu i porodicu, pa u Srbiji do pre jednog ljudskog veka nisi imao ni traga socijalne države. već tvoj deda i baba živjli su samo za i od brige obitelji i familije. Deca su ostajala ocu ako bi se majka preudala, a siročiće bi zbrinula familija.I nije bilo problema sa natalitetom.


Ти, између осталог, бркаш породицу и биолошку породицу.

Ко је помињао везу наталитет-држава? Човек је друштвена животиња, живи у заједници, а та заједница иде по сложености од хорде до модерних социјалдемократских друштвених уређења. Никад није била само породица. Нема никог ко је родио себе и одгајио себе без помоћи неке од институција друштва (укључујући и породицу). Нема чак ни бајке/легенде о тако неком јер су и Тарзан и Могли и Ромул и Рем и Биберче и Мојсије и разни имали породицу коју нису чинили њихови биолошки родитељи, аман. Скроз ти промиче сарказам у мом коментару.
Ај кад си поменуо самураје, прогуглај шта је то гонин-гуми (5人組, петочлана заједница). А свакако послушај и Фријев савет.

(поред тога што сам малициозан сад сам и арогантан, чисто да не буде забуне )
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:53 09.09.2016

Re: ideološke mantre

antioksidant
vrabac_u_steni
maksa83
budibogstobom, odakle to da vas smatram vevericama pa vi ste predatori.

To je iz aviona jasno, da smo mi predatori, a čika dekameronska logoreja je oličenje Hrista samog.


kažu ovi hriščani da je svaki čovek sam po sebi ikona hristova, samo treba dobro pogledati.
pa sad, veruj im ti ili ne.

ikona hrastova vrapce, daska koja se oslikava je hrastova


hristova, i to je vrlo često koriščena metafora.
opet nemaš pojma, al nema veze, dobro ti ide.
mislim, to nemanje pojma.
berman berman 21:50 09.09.2016

Re: ideološke mantre

Ти, између осталог, бркаш породицу и биолошку породицу

ne .to što ti zoveš porodicom , ja zovem obitelj ( oni koji obitavaju zajedno), porodicu čine roditelji i deca, sa babom i dedom su proširena , sve veče od toga je obitelj .
а та заједница иде по сложености од хорде до модерних социјалдемократских

u jebote,, onda je Srbija pri vrhu modernosti kolko otima jednima da bi nešto dala drugim ..
a Švica je zaostala i GB i US...
znam , znam "a u šveckoj"
dokle će švecka ,ne zna se ,al neće dugo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana