Ljubav

Dodir

kosta.babic RSS / 26.08.2016. u 00:14

Nije prikladno za starije od 17 godina.   

 

 

  Zamislite miris mora i miris borova.  Zamislite šum talasa , poneki krik galeba i  zrikavce u daljini. Zamislite igranku na terasi omladinskog  odmarališta negde na Jadranu. 

   Noć se upravo spuštala. Društvo je sedelo na terasi odmarališta.  Slušali smo muziku. Svirao je neki lokalni bend.

    U jednom trenutku prišla mi je devojka i nešto govorila na Nemačkom. Ne znam kako ali toliko sam razumeo. Pitala me da plešemo na plaži.

Uhvatila me za ruku i povela. Pristao sam.

Skinula je patike i bacila ih na pesak. I ja sam skinuo svoje. Hodali smo bosi po pesku. Iza nas se čula melodija- Albatros.

      Zamislite mene koji prvi put igram sa devojkom. U polumraku , na pesku pored mora.   ( imao sam jedva 17 godina ).

   Na njenoj koži se oseća miris soli i morskih algi. Kroz prste na nogama prolazi nam nafiniji pesak, još topao od popodnevnog sunca. Sa terase se čuje tiha muzika. 

     U jednom trenutku je zastala , skinula maicu i bacila je na pesak. I ja sam skinuo svoju. Nastavili smo da igramo pripijeni jedno uz drugo.

  Njene gole grudi dodiruju moje. Osećam žar na prsima.

    Prijatnost koja se graniči sa bolom.

    U glavi mi se vrti.

    Ne osećam ni pesak pod nogama.

    Stidljivo gledam u njeno izvajano poprsje.  

    Ništa lepše od njenih nagih grudi na mesečini nisam  video.

Ta slika i ta muzika proganjaju me i danas.

 



Komentari (86)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kosta.babic kosta.babic 00:18 26.08.2016

dodir

Nije prikladno za starije od 17 godina.

Zamislite miris mora i miris borova. Zamislite šum talasa , poneki krik galeba i zrikavce u daljini. Zamislite igranku na terasi omladinskog odmarališta negde na Jadranu.
Noć se upravo spuštala. Društvo je sedelo na terasi odmarališta. Slušali smo muziku. Svirao je neki lokalni bend.
U jednom trenutku prišla mi je devojka i nešto govorila na Nemačkom. Ne znam kako ali toliko sam razumeo. Pitala me da plešemo na plaži.
Uhvatila me za ruku i povela. Pristao sam.
Skinula je patike i bacila ih na pesak. I ja sam skinuo svoje. Hodali smo bosi po pesku. Iza nas se čula melodija- Albatros.
Zamislite mene koji prvi put igram sa devojkom. U polumraku , na pesku pored mora.
Na njenoj koži se oseća miris soli i morskih algi. Kroz prste na nogama prolazi nam nafiniji pesak, još topao od popodnevnog sunca. Sa terase se čuje tiha muzika.
U jednom trenutku je zastala , skinula maicu i bacila je na pesak. I ja sam skinuo svoju. Nastavili smo da igramo pripijeni jedno uz drugo.
Njene gole grudi dodiruju moje. Osećam žar na prsima. Prijatnost koja se graniči sa bolom. U glavi mi se vrti.Ne osećam ni pesak pod nogama. Stidljivo gledam u njeno izvajano poprsje. Ništa lepše od njenih nagih grudi na mesečini, nisam u životu video.
Ta slika i ta muzika proganjaju me i danas.


highshalfbooze highshalfbooze 06:15 26.08.2016

Re: dodir

Znači tako vi resurse i materijal javnog servisa koji plaćam koristite za privatne potrebe.
emsiemsi emsiemsi 06:44 26.08.2016

Re: dodir

kosta.babic
Nije prikladno za starije od 17 godina.

Zamislite miris mora i miris borova. Zamislite šum talasa , poneki krik galeba i zrikavce u daljini. Zamislite igranku na terasi omladinskog odmarališta negde na Jadranu.
Noć se upravo spuštala. Društvo je sedelo na terasi odmarališta. Slušali smo muziku. Svirao je neki lokalni bend.
U jednom trenutku prišla mi je devojka i nešto govorila na Nemačkom. Ne znam kako ali toliko sam razumeo. Pitala me da plešemo na plaži.
Uhvatila me za ruku i povela. Pristao sam.
Skinula je patike i bacila ih na pesak. I ja sam skinuo svoje. Hodali smo bosi po pesku. Iza nas se čula melodija- Albatros.
Zamislite mene koji prvi put igram sa devojkom. U polumraku , na pesku pored mora.
Na njenoj koži se oseća miris soli i morskih algi. Kroz prste na nogama prolazi nam nafiniji pesak, još topao od popodnevnog sunca. Sa terase se čuje tiha muzika.
U jednom trenutku je zastala , skinula maicu i bacila je na pesak. I ja sam skinuo svoju. Nastavili smo da igramo pripijeni jedno uz drugo.
Njene gole grudi dodiruju moje. Osećam žar na prsima. Prijatnost koja se graniči sa bolom. U glavi mi se vrti.Ne osećam ni pesak pod nogama. Stidljivo gledam u njeno izvajano poprsje. Ništa lepše od njenih nagih grudi na mesečini, nisam u životu video.
Ta slika i ta muzika proganjaju me i danas.



Коста, шта је било на крају - и да ли је било ?!
Дај сиже !
kosta.babic kosta.babic 09:12 26.08.2016

Re: dodir

highshalfbooze
Znači tako vi resurse i materijal javnog servisa koji plaćam koristite za privatne potrebe.

Ne bre. Montirao sam u mojoj pruvatnoj montaži koja je za dva koplja bolja od one televizijske.
kosta.babic kosta.babic 09:17 26.08.2016

Re: dodir

Коста, шта је било на крају - и да ли је било ?!
Дај сиже !

Neka to ostane tajna.Jer bez "tajne" nema ljubavi.
highshalfbooze highshalfbooze 10:15 26.08.2016

Re: dodir

Ne bre. Montirao sam u mojoj pruvatnoj montaži koja je za dva koplja bolja od one televizijske.


Da li si privatno kupio kopter, opremu i obučio se privatno za letenje sa njim? Da li si privatno platio put, otišao u Trogir i privatno snimio kadrove koje si montirao? Da li si privatno platio licencu za audio snimak? I to sve van radnog vremena?

Kad već pričam o audio snimku, a pošto si ti profesionalac i već te decenijama građani plaćaju da radiš taj posao, siguran sam da ćeš da primetiš razliku u tehničkom kvalitetu audio snimka koji si koristio i ovog:

Dodatak: zaboravih... pošto vidim da se ti potpisuješ kao autor emisija koje montiraš, zašto ne potpišeš Flitvud Mek kao izvođača numere koju si koristio, odnosno Pitera Grina kao autora? Barem toliko?
kosta.babic kosta.babic 11:17 26.08.2016

Re: dodir

highshalfbooze
Ne bre. Montirao sam u mojoj pruvatnoj montaži koja je za dva koplja bolja od one televizijske.


Da li si privatno kupio kopter, opremu i obučio se privatno za letenje sa njim? Da li si privatno platio put, otišao u Trogir i privatno snimio kadrove koje si montirao? Da li si privatno platio licencu za audio snimak? I to sve van radnog vremena?

Kad već pričam o audio snimku, a pošto si ti profesionalac i već te decenijama građani plaćaju da radiš taj posao, siguran sam da ćeš da primetiš razliku u tehničkom kvalitetu audio snimka koji si koristio i ovog:

Dodatak: zaboravih... pošto vidim da se ti potpisuješ kao autor emisija koje montiraš, zašto ne potpišeš Flitvud Mek kao izvođača numere koju si koristio, odnosno Pitera Grina kao autora? Barem toliko?


Čudni su putevi Youtube.
1. Snimak je skinut sa tubeta i nije pravljen iz helikoptera nego pomoću drona.
2.Svi video materijali su na Tjub postavljeni dobrovoljno bez ograničenja u korišćenju.Isto važi i za moje dokumentarce koje kačim a čiji sam autor,dakle nemam način da nekog sprečim ili naplatim autorski honorar.
3.Što se tiče korišćenja muzike sa tjuba tu stvari stoje malo drukčije. Neke, naj češće fantomske firme, podnose zahteve Youtub-u za zaštitu autorskih prava. Onda tube propusti kroz svoj komp i ako nađe podudaranje duže od 30 sekundi isključuje ton.Kao što vidiš moj klip ima ton. Što znači da je sa mojim autorstvom, pravno gledano sve OK. Dakle prekonponovao sam Pitera Grina i on se ne ljuti.
4.Slažem se da treba poštovati autorska prava.Međutim. S' obzirom da je ovde spotić korišćen kao puka ilustracija bez ikakvog komercijalnog efekta mislim da mi je ta sloboda dozvoljena.Pitanje autorstva na blogu nije zakonom regulisano,Šta više blog nas tera da sa neta skidamo različite sadržaje ne pitajući za autorstvo.Čak i ako bi neko preneo moj tekst ja o tome nebi bio ni obavešten.

highshalfbooze highshalfbooze 12:43 26.08.2016

Re: dodir

1. Snimak je skinut sa tubeta i nije pravljen iz helikoptera nego pomoću drona

Ah ok taj nije sa RTS, bio sam na tvom kanalu pa sam tamo video obilje materijala koji su očigledno materijali RTS jer se vidi i ekipa i vozilo itd.. al dobro, to su tvoji materijali, ti si autor, ok, izvinjavam se...
kosta.babic kosta.babic 13:40 26.08.2016

Re: dodir

highshalfbooze
1. Snimak je skinut sa tubeta i nije pravljen iz helikoptera nego pomoću drona

Ah ok taj nije sa RTS, bio sam na tvom kanalu pa sam tamo video obilje materijala koji su očigledno materijali RTS jer se vidi i ekipa i vozilo itd.. al dobro, to su tvoji materijali, ti si autor, ok, izvinjavam se...

Materijali RTS-a su javno vlasništvo,vlasništvo svih nas pa i moje osim ako se ne koriste u komercijalne svrhe što sa mojim kanalom nije slučaj.Ja sam sakupio samo deo emisija u čijem sam stvaranju učestvovao i ponudio ih za ponovno gledanje.To je kao kad odeš u muzej a ne platiš čak ni ulaznicu.
Mnoge kasete sa mojim emisijama su nepovratno izgubljene.Bilo zbog bombardovanja ili zato što se trake postepeno razmagnetišu.
Filmskom trakom koja je dokazano naj trajnija, više se ne radi.Svi snimci sačuvani od zaborava biće doprinos očuvanju naše kulture za neke buduće generacije.
49 41 49 41 14:23 29.08.2016

Re: dodir

highshalfbooze
Ne bre. Montirao sam u mojoj pruvatnoj montaži koja je za dva koplja bolja od one televizijske.


Da li si privatno kupio kopter, opremu i obučio se privatno za letenje sa njim? Da li si privatno platio put, otišao u Trogir i privatno snimio kadrove koje si montirao? Da li si privatno platio licencu za audio snimak? I to sve van radnog vremena?

Kad već pričam o audio snimku, a pošto si ti profesionalac i već te decenijama građani plaćaju da radiš taj posao, siguran sam da ćeš da primetiš razliku u tehničkom kvalitetu audio snimka koji si koristio i ovog:

Dodatak: zaboravih... pošto vidim da se ti potpisuješ kao autor emisija koje montiraš, zašto ne potpišeš Flitvud Mek kao izvođača numere koju si koristio, odnosno Pitera Grina kao autora? Barem toliko?


Albatros, krstarica sveta;

koja ume da "razvuce" i po 10.000 km duz Atlantika.
Dodir(ne) vodu da se prihrani i nastavi put.

uros_vozdovac uros_vozdovac 06:50 26.08.2016

sloboda

koliko god da vuče priča na erotiku u stvari je priča o slobodi.

Slobodi sedamdesetih i osamdesetih. Blago nama koji smo ih živeli
amika amika 08:46 26.08.2016

Re: sloboda

u stvari je priča o slobodi.

Slobodi sedamdesetih i osamdesetih. Blago nama koji smo ih živeli


То је то, Уроше. Уочио си суштину. Слободи у нама, и слободи око нас.

Данас, када си на плажи у то доба, бићеш опљчкан или понижен јер немаш лове код себе...
kosta.babic kosta.babic 09:13 26.08.2016

Re: sloboda

uros_vozdovac
koliko god da vuče priča na erotiku u stvari je priča o slobodi.

Slobodi sedamdesetih i osamdesetih. Blago nama koji smo ih živeli

U pravu si Uroše to je baš to.
kosta.babic kosta.babic 09:14 26.08.2016

Re: sloboda

amika
u stvari je priča o slobodi.

Slobodi sedamdesetih i osamdesetih. Blago nama koji smo ih živeli


То је то, Уроше. Уочио си суштину. Слободи у нама, и слободи око нас.

Данас, када си на плажи у то доба, бићеш опљчкан или понижен јер немаш лове код себе...

Hvala amika nadam se da ti se pričica svidela.
alselone alselone 09:16 26.08.2016

Re: sloboda

priča o slobodi


Oh, please! Pojebo nesto na plazi, mos misliti, desavalo se i ranije, desava se i sada, desavace se uvek.

Данас, када си на плажи у то доба, бићеш опљчкан или понижен јер немаш лове код себе...

uros_vozdovac uros_vozdovac 09:23 26.08.2016

Re: sloboda

alselone
priča o slobodi


Oh, please! Pojebo nesto na plazi, mos misliti, desavalo se i ranije, desava se i sada, desavace se uvek.


ma ok možemo da se pravimo da jeste tako, a i jeste fakat, sigurno dan danas ima ljudi koji se kesnu na plaži. Ali ostaju činjenice:

Sloboda na plaži je `70/`80 bila mnogo veća nego danas, danas vlada čudoređe svojevrsno. I to ne neka nametnuta nego ona potupljena, kao autocenzura u medijima.

Ovo se može potvrditi vizuelnim pregledom bilo koje plaže.
alselone alselone 09:27 26.08.2016

Re: sloboda

danas vlada čudoređe svojevrsno.


Pa OK, meni se cini i civilizacijskim napretkom da zabranimo ljudima da se karaju po plazi, kad vec postoje hoteli, kuce, stanovi, automobili, itd. Ovo nije sloboda, to je "dosla Nemaica i kresnula te na plazi". A ako se prica zavrsava na drugoj bazi, to mozes i danas bez problema.

Ja ne znam samo o kakvoj neslobodi vi pricate. Odes na plazu, prakticno bilo koju, ljudi sede, cugaju, slusaju muziku, ljube se, ne vidim nikakvu neslobodu.
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:31 26.08.2016

Re: sloboda

alselone
danas vlada čudoređe svojevrsno.


Pa OK, meni se cini i civilizacijskim napretkom da zabranimo ljudima da se karaju po plazi, kad vec postoje hoteli, kuce, stanovi, automobili, itd. Ovo nije sloboda, to je "dosla Nemaica i kresnula te na plazi". A ako se prica zavrsava na drugoj bazi, to mozes i danas bez problema.

Ja ne znam samo o kakvoj neslobodi vi pricate. Odes na plazu, prakticno bilo koju, ljudi sede, cugaju, slusaju muziku, ljube se, ne vidim nikakvu neslobodu.


da, ne razuemo se od početka. Sa ženom smo baš letos pričali o ovom fenomenu, o laganom procesu menjanja navika i ponašanja. Ne znam kako ne vidiš nama je očigledno.
alselone alselone 09:33 26.08.2016

Re: sloboda

Ne znam kako ne vidiš nama je očigledno.


Sta tacno?

Je l' to da je malo cudno da se matorci guzvaju po plazi, pa je to nesloboda? Budite sigurni da su klinci i dalje prilicno slobodni.

Nije to nesloboda gospodo draga, to je krstenica.
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:45 26.08.2016

Re: sloboda

alselone
Ne znam kako ne vidiš nama je očigledno.


Sta tacno?

pa to da se konzervativizam i čudoređe zapatilo. Da se klatno slobode pomera ka oganičenjima.

Da je danas toples na plaži redak, a da je u pre par decenija bio uobičajen. I to je banalan primer.
Mnogo bolji je kad gledam ovu moju tinejdžerku i njeno društvo, tu je razlika očiglednija:

Mi smo bili fight the power mindset ova deca danas hoće da se što pre etabliraju.

alselone alselone 09:48 26.08.2016

Re: sloboda

čudoređe

Sta znaci ova rec?
alselone alselone 09:49 26.08.2016

Re: sloboda

Mislin da nisi u pravu, al' da ne duzimo kad nismo vise tih godina.

Pogotovo ne ovo

Mi smo bili fight the power mindset ova deca danas hoće da se što pre etabliraju.
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:53 26.08.2016

Re: sloboda

alselone
čudoređe

Sta znaci ova rec?


sinonim za moral, mada se češće koristi u prilikama kada želiš da podvučeš da nešto teži konzervativizmu, tradiciji.

Klik!
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:55 26.08.2016

Re: sloboda

alselone
Mislin da nisi u pravu, al' da ne duzimo kad nismo vise tih godina.

Pogotovo ne ovo

Mi smo bili fight the power mindset ova deca danas hoće da se što pre etabliraju.

jao jesam, živ sam ti svedok.
highshalfbooze highshalfbooze 10:09 26.08.2016

Re: sloboda

Pa OK, meni se cini i civilizacijskim napretkom da zabranimo ljudima da se karaju po plazi, kad vec postoje hoteli, kuce, stanovi, automobili, itd.

Sećam se da sam negde pročitao da je Bogdan Bogdnović rekao da mu je na nekoj izložbi prišla devojka i rekla da su je iz Mostara i da su je otac i majka začeli na Partizanskom spomen groblju. Ovaj se oduševio jer je bio opsednut paganskim običajima a ima beležaka o običajima začeća na svetim mestima.
kosta.babic kosta.babic 11:20 26.08.2016

Re: sloboda

Oh, please! Pojebo nesto na plazi, mos misliti, desavalo se i ranije, desava se i sada, desavace se uvek.

Nije bilo seksa to je naj čudnije.
kosta.babic kosta.babic 11:25 26.08.2016

Re: sloboda

alselone
danas vlada čudoređe svojevrsno.


Pa OK, meni se cini i civilizacijskim napretkom da zabranimo ljudima da se karaju po plazi, kad vec postoje hoteli, kuce, stanovi, automobili, itd. Ovo nije sloboda, to je "dosla Nemaica i kresnula te na plazi". A ako se prica zavrsava na drugoj bazi, to mozes i danas bez problema.

Ja ne znam samo o kakvoj neslobodi vi pricate. Odes na plazu, prakticno bilo koju, ljudi sede, cugaju, slusaju muziku, ljube se, ne vidim nikakvu neslobodu.

Postoje ljudi kojima romantika malo teže dolazi do mozga ali mslim da to nije tvoj slučaj.Samo me zezaš.
alselone alselone 11:38 26.08.2016

Re: sloboda

Postoje ljudi kojima romantika malo teže dolazi do mozga ali mslim da to nije tvoj slučaj.Samo me zezaš.

alselone alselone 13:24 26.08.2016

Re: sloboda

na nekoj izložbi prišla devojka i rekla da su je iz Mostara i da su je otac i majka začeli na Partizanskom spomen groblju


Veoma cudna pick up line.
alselone alselone 13:54 26.08.2016

Re: sloboda

Nije bilo seksa to je naj čudnije.


I pamtis 30 godina kasnije? Brate, koji si ti zagor.
emsiemsi emsiemsi 14:04 26.08.2016

Re: sloboda

amika
u stvari je priča o slobodi.

Slobodi sedamdesetih i osamdesetih. Blago nama koji smo ih živeli


То је то, Уроше. Уочио си суштину. Слободи у нама, и слободи око нас.

Данас, када си на плажи у то доба, бићеш опљчкан или понижен јер немаш лове код себе...

И све то нам обезбедио драги Друг Тито, друг бравар.
Да њега није било не би се ми ни купали, а камоли купали на плажи.
Јадни Французи, Данци, Италијани, Швеђани и Шварјцарци (и Луксембуржани, такође) који нису имали највећег сина (неки се куну да је био висок 3 метра) да тако брине о њима.
emsiemsi emsiemsi 14:06 26.08.2016

Re: sloboda

uros_vozdovac
alselone
Ne znam kako ne vidiš nama je očigledno.


Sta tacno?

pa to da se konzervativizam i čudoređe zapatilo. Da se klatno slobode pomera ka oganičenjima.

Da je danas toples na plaži redak, a da je u pre par decenija bio uobičajen. I to je banalan primer.
Mnogo bolji je kad gledam ovu moju tinejdžerku i njeno društvo, tu je razlika očiglednija:

Mi smo bili fight the power mindset ova deca danas hoće da se što pre etabliraju.


Глупости !
emsiemsi emsiemsi 14:07 26.08.2016

Re: sloboda

kosta.babic
Oh, please! Pojebo nesto na plazi, mos misliti, desavalo se i ranije, desava se i sada, desavace se uvek.

Nije bilo seksa to je naj čudnije.

naj čudnije се пише спојено.
kosta.babic kosta.babic 14:09 26.08.2016

Re: sloboda

И све то нам обезбедио драги Друг Тито, друг бравар.
Да њега није било не би се ми ни купали, а камоли купали на плажи.
Јадни Французи, Данци, Италијани, Швеђани и Шварјцарци (и Луксембуржани, такође) који нису имали највећег сина (неки се куну да је био висок 3 метра) да тако брине о њима.

Nemoj da me vučeš za jezik jer umem ja i gore.
kosta.babic kosta.babic 14:13 26.08.2016

Re: sloboda

emsiemsi
kosta.babic
Oh, please! Pojebo nesto na plazi, mos misliti, desavalo se i ranije, desava se i sada, desavace se uvek.

Nije bilo seksa to je naj čudnije.

naj čudnije се пише спојено.

Ja tako izgovaram (akcenat je na naj)pa tako i pišem.A još je stari Vuk reko : Piši kao što govoriš.To što su ovi smislili šta se piše zajedno a šta odvojeno ič me nije briga.
kosta.babic kosta.babic 14:18 26.08.2016

Re: sloboda

alselone
Nije bilo seksa to je naj čudnije.


I pamtis 30 godina kasnije? Brate, koji si ti zagor.

Nemoj me vući za jezik.Jer na blogu ima i dama mada se ne javljaju.
amika amika 20:05 26.08.2016

Re: sloboda

emsiemsi

И све то нам обезбедио драги Друг Тито, друг бравар.


Зашто банализујеш ствари? Тито је детаљ много шире приче, а стеге - све док нисам упловио у озбиљне издавачке воде - нисам осећао. Онда си имао политички притисак на изабране, сада имаш економски притисак на велику већину. И веће испирање мозга него онда.
blogovatelj blogovatelj 02:10 27.08.2016

Re: sloboda

sinonim za moral, mada se češće koristi u prilikama kada želiš da podvučeš da nešto teži konzervativizmu, tradiciji.


U sirem smislu da, u uzem smislu u K und K monarhiji su postojali tzv. redari (cudoredari ili tako nesto) koji su pratili javni moral, pisali kazne, verovatno i hapsili. Pricala je Visnja nesto o tome, od nje sam naucio. Ono tipa - kad si gimnazijalac, ne smes biti na ulici posle osam uvece i te fore. Rec sam davno naucio iz Krlezinih knjiga, ali sam pravo znacenje pohvatao tek posle Visnjinog objasnjenja.
blogovatelj blogovatelj 02:13 27.08.2016

Re: sloboda

naj čudnije.


Naj cudnije je kako si ti dobio autorsku. Ovo vec gresis drugi put a uci se u sestom razredu osnovne. Superlativ prideva je jedna rec - najbolje, najcudnije, najludje itd...
Kazi mi samo ko ti je autorsku dao, ljubim te.
blogovatelj blogovatelj 02:14 27.08.2016

Re: sloboda

Brate, koji si ti zagor


Te Nej, Duh sa Sekirom, ziveo u Darkvudu decenijama.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:12 27.08.2016

Re: sloboda

U sirem smislu da, u uzem smislu u K und K monarhiji su postojali tzv. redari (cudoredari ili tako nesto) koji su pratili javni moral, pisali kazne, verovatno i hapsili. Pricala je Visnja nesto o tome, od nje sam naucio. Ono tipa - kad si gimnazijalac, ne smes biti na ulici posle osam uvece i te fore. Rec sam davno naucio iz Krlezinih knjiga, ali sam pravo znacenje pohvatao tek posle Visnjinog objasnjenja.


Toga je bilo i kod nas u vreme monarhije.
kosta.babic kosta.babic 10:46 27.08.2016

Re: sloboda

blogovatelj
naj čudnije.


Naj cudnije je kako si ti dobio autorsku. Ovo vec gresis drugi put a uci se u sestom razredu osnovne. Superlativ prideva je jedna rec - najbolje, najcudnije, najludje itd...
Kazi mi samo ko ti je autorsku dao, ljubim te.

Čestitam ti na uspešnom osnovnom obrazovanju.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:22 27.08.2016

Re: sloboda

Ja ne znam samo o kakvoj neslobodi vi pricate. Odes na plazu, prakticno bilo koju, ljudi sede, cugaju, slusaju muziku, ljube se, ne vidim nikakvu neslobodu.

pa evo, pričao mi drugar 6 godina stariji od mene: kad je bio u srednjoj školi, on i još par drugara su krenuli od istre pa do dubrovnika (mislim da nisu CG uopšte razmatrali) sa rančevima i vrećama za spavanje "na more". nisu platili nijedan smeštan, spavali na plaži, niko ih nije opljačkao (ni pokušao), ujutru im konobar donosio kafu na plažu i sveže krofne/kifle, upoznavali se i družili duž cele obale nekih 20tak dana. nije im palo na pamet da će neko da ih prebije, otera sa plaže, uhapsi kao homlesa ili naplati kaznu za spavanje na javnom mestu ili što se nisu prijavili u mestu gde su se zatekli, da ih ne poveze kad stopiraju, da će neki vozač da se plaši da će oni njih njega opljačkaju, da ih neko zalije đubretom ili pobaca sve stvari u more iz čistog bezobzira...do istre su stigli stopom, svo vreme putovali stopom, i vratili se na sever srbije stopom. ne znam da li to može danas?
alselone alselone 19:42 27.08.2016

Re: sloboda

ne znam da li to može danas?


Ne moze verovatno, al makar mozes seks na plazi da opalis.
svarog svarog 13:47 29.08.2016

Re: sloboda

ne znam da li to može danas?


Ne možeš da zamisliš da neko od Subotice do Kopaonika dođe stopom, peške, spava na njivi... da ga niko ne izmaltretira i pokrade? Ili se važi samo plaža?
Za Hrvatsku danas ne znam, nisam bio odavno
muaddib92 muaddib92 17:01 26.08.2016

А што пишеш. јадо?


govorila na Nemačkom


nebi bio

skinula maicu

naj češće


Ja tako izgovaram (akcenat je na naj)pa tako i pišem.A još je stari Vuk reko : Piši kao što govoriš.To što su ovi smislili šta se piše zajedno a šta odvojeno ič me nije briga.


Какав јадан изговор за елементарну неписменост!
То што су му дали да пише блогове је њихова ствар, али ко га пропусти кроз осам разреда основне?

biće doprinos očuvanju naše kulture za neke buduće generacije


Е благо њима.
Збогом Коста
tadejus tadejus 18:56 26.08.2016

Re: А што пишеш. јадо?

muaddib92

Е благо њима.Збогом Коста


aj muade ne zajebaji..
kostini blogouratci su hit.. specifičan, khm, pravopis samo im daje na (nemalenoj) draži..
go kosta go
muaddib92 muaddib92 19:57 26.08.2016

Re: А што пишеш. јадо?

aj muade ne zajebaji

Уважавам примедбу и повлачим горе речено.
Треба нам, свакако, мање зле воље на блогу.
go kosta go

kosta.babic kosta.babic 23:32 26.08.2016

Re: А што пишеш. јадо?

muaddib92

govorila na Nemačkom


nebi bio

skinula maicu

naj češće


Ja tako izgovaram (akcenat je na naj)pa tako i pišem.A još je stari Vuk reko : Piši kao što govoriš.To što su ovi smislili šta se piše zajedno a šta odvojeno ič me nije briga.


Какав јадан изговор за елементарну неписменост!
То што су му дали да пише блогове је њихова ствар, али ко га пропусти кроз осам разреда основне?

biće doprinos očuvanju naše kulture za neke buduće generacije


Е благо њима.
Збогом Коста

Bio bih srećan da mi pošalješ svoj tekst a ja ću te rado objaviti kao gost autor.Suština je za mene važnija od forme.Par zareza levo ili desno,meni je nevažno.Jedino mi važno da me ljudi razumeju.Slika,muzičko delo ili pisana reč je samo način prenošenja misli.O tome ti pričam.
kosta.babic kosta.babic 00:00 27.08.2016

Re: А што пишеш. јадо?

tadejus
muaddib92

Е благо њима.Збогом Коста


aj muade ne zajebaji..
kostini blogouratci su hit.. specifičan, khm, pravopis samo im daje na (nemalenoj) draži..
go kosta go

tadejus
muaddib92

Е благо њима.Збогом Коста


aj muade ne zajebaji..
kostini blogouratci su hit.. specifičan, khm, pravopis samo im daje na (nemalenoj) draži..
go kosta go


Nemam ništa protiv zajebavanja na blogu.I treba.Pa eto i tebi ista ponuda (ako nemaš autorsku opciju),izvoli budi mi gost.Usput ,jezik filma je malo slobodniji od stega pravopisa pisane reči.Ne znam da li si razmišljao o suštini izgovorenog,Da li si čitao Umberta Eka i njegovog poimanja "Znaka" i "označenog". Da li si razmišljao o dramaturgiji (redosledu kazivanja) u umetničkom delu? Sve ovo važi za muziku,antičku dramu,Šekspira,Mocarta,Čehova Kurosavu,Van Goga i plejadu drugih.
Nisam primetio da ste diskutovali o suštini moje priče.Niste mi rekli dali je ona u vama potstakla neka sećanja ili osećanja.A to bih voleo da čujem.


blogovatelj blogovatelj 02:15 27.08.2016

Re: А што пишеш. јадо?

Какав јадан изговор за елементарну неписменост!
То што су му дали да пише блогове је њихова ствар, али ко га пропусти кроз осам разреда основне?


blogovatelj blogovatelj 02:18 27.08.2016

Re: А што пишеш. јадо?

.Jedino mi važno da me ljudi razumeju.Slika,muzičko delo ili pisana reč je samo način prenošenja misli.O tome ti pričam


O tome ti i ja pricam. Kakvu ti misao da preneses kad nisi u stanju da pojmis pravopis za sesti razred osnovne?! Da si ista knjiga citao u zivotu, pravopis bi znao. A posto nisi knjiga citao, otkud ti misao?
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:14 27.08.2016

Re: А што пишеш. јадо?

То што су му дали да пише блогове је њихова ствар, али ко га пропусти кроз осам разреда основне?


Cesto sam slusala Sumadince koji kazu da su dzaba trosili vreme u skoli na nastavi srpskog jezika (naglasak na gramatiku:)
kosta.babic kosta.babic 10:48 27.08.2016

Re: А што пишеш. јадо?

blogovatelj
.Jedino mi važno da me ljudi razumeju.Slika,muzičko delo ili pisana reč je samo način prenošenja misli.O tome ti pričam


O tome ti i ja pricam. Kakvu ti misao da preneses kad nisi u stanju da pojmis pravopis za sesti razred osnovne?! Da si ista knjiga citao u zivotu, pravopis bi znao. A posto nisi knjiga citao, otkud ti misao?

Kako nisam čitao knjige? Evo na primer čitao sam Kroz pustinju i prašumu,ali sam zaboravio o čemu se radi.
alselone alselone 10:59 27.08.2016

Re: А што пишеш. јадо?

kosta.babic
blogovatelj
.Jedino mi važno da me ljudi razumeju.Slika,muzičko delo ili pisana reč je samo način prenošenja misli.O tome ti pričam


O tome ti i ja pricam. Kakvu ti misao da preneses kad nisi u stanju da pojmis pravopis za sesti razred osnovne?! Da si ista knjiga citao u zivotu, pravopis bi znao. A posto nisi knjiga citao, otkud ti misao?

Kako nisam čitao knjige? Evo na primer čitao sam Kroz pustinju i prašumu,ali sam zaboravio o čemu se radi.


alselone alselone 11:01 27.08.2016

Re: А што пишеш. јадо?

specifičan, khm, pravopis samo im daje na (nemalenoj) draži..


Ne, on je samo nepismen, namerno iskrivljen pravopis daje na drazi Cerevicanu i Dragoljubu.
kosta.babic kosta.babic 12:17 27.08.2016

Re: А што пишеш. јадо?

alselone
specifičan, khm, pravopis samo im daje na (nemalenoj) draži..


Ne, on je samo nepismen, namerno iskrivljen pravopis daje na drazi Cerevicanu i Dragoljubu.

A tek elis.
st.jepan st.jepan 12:35 27.08.2016

...

Izbrisao komentar.
Predložio Babiću da i on izbriše svoj.
alselone alselone 12:47 27.08.2016

Re: А што пишеш. јадо?

Moj ti je dobronamerni savet da sad udariš pauzu, da recimo mesec do dva ne pišeš ništa


Ovo je odličan svet. Mesec, dva, eventualno 50 i super.
alselone alselone 12:58 27.08.2016

Re: А што пишеш. јадо?

potsete

podsete.
urbana_gerila urbana_gerila 14:31 27.08.2016

Re: ...

st.jepan
Izbrisao komentar.



oštroumno, začuđujeće!

za razliku od tebe, kosta, bar, ne pledira da je pravopisu vičan, a ume i da objavi, suštinski, interesantan blog.
kosta.babic kosta.babic 14:41 27.08.2016

Re: А што пишеш. јадо?

alselone
potsete

podsete.

E kad je čovek čistunac i rođeni lingvista.
urbana_gerila urbana_gerila 14:48 27.08.2016

Re: А што пишеш. јадо?

kosta.babic
alselone
potsete

podsete.

E kad je čovek čistunac i rođeni lingvista.


na tebe bi to trebalo podsticajno da utiče - neumešnost jezikoslovlja nije na ponos čoeku pisanju sklonom.
st.jepan st.jepan 14:56 27.08.2016

Re: ...

začuđujeće!

ZačuđujUće!

Izbrisao sam jer me potresla Kostina rečenica
Pisanjem i razmišljanjem se neću više baviti,

Nisam pretpostavio da će moj komentar (citiran je samo blaži deo) imati tako dramatičan i dalekosežan efekat.
Ne volim osećanje krivice, eto.
za razliku od tebe, kosta, bar, ne pledira da je pravopisu vičan, a ume i da objavi, suštinski, interesantan blog.

Vidim, neko se ovde predozirao Crnjanskim.

Jeste da je turao malo više zapeta, ali nikad bez razloga.

urbana_gerila urbana_gerila 15:05 27.08.2016

Re: ...

st.jepan
Jeste da je turao malo više zapeta, ali nikad bez razloga.



ako su sa razlogom - nije ih nimalo više.

onaj lapsus calami, ma koliko očito bilo da je samo to, je, bar, evidentna greška - da si se, bar, tu zaustavio...
st.jepan st.jepan 15:35 27.08.2016

Re: ...

urbana_gerila
st.jepan
Jeste da je turao malo više zapeta, ali nikad bez razloga.


ako su sa razlogom - nije ih nimalo više.

Nemoj se kreveljiš, situacija je ozbiljna:
Uz višak zapeta, sada i manjak logike.
Može se koješta raditi MALO VIŠE (malo više od uobičajenog), a da to bude s razlogom.
Bez razloga (bezrazložne) su samo one zapete kojih je PREVIŠE.
Izraz MALO VIŠE nije tek nešto slabiji izraz od izraza PREVIŠE. - taj drugi ima posve drugačije značenje.
onaj lapsus calami, ma koliko očito bilo da je samo to, je, bar, evidentna greška - da si se, bar, tu zaustavio...

Vidim, tebi ne vredi govoriti.
Kao ni Kosti.


urbana_gerila urbana_gerila 16:15 27.08.2016

Re: ...

st.jepan
situacija je ozbiljna


saglasan!
shodno tomU, imaš li ti, mukice nadobudna, nekoga ekstremno upornog ko bi ti dokazao da je, odavno, prošao čas u kome je, definitivno, trebalo da pronađeš lektorsku ručnu?

ortografija je skup važećih pravila pisanja nekog jezika, nepridržavanje nekog od njih je - pravopisna greška!
ako nisu u skladu sa tim, tvoja logika i iz nje proizašlo tvoje vjeruju mogu se tretirati, eventualno i krajnje dobronamorno - jedino kao stilske [sic] vežbe.
st.jepan st.jepan 17:30 27.08.2016

Re: ...

urbana_gerila
st.jepan


imaš li ti, mukice nadobudna, nekoga ekstremno upornog ko bi ti dokazao da je, odavno, prošao čas u kome je, definitivno, trebalo da pronađeš lektorsku ručnu?

ortografija je skup važećih pravila pisanja nekog jezika, nepridržavanje nekog od njih je - pravopisna greška!
ako nisu u skladu sa tim, tvoja logika i iz nje proizašlo tvoje vjeruju mogu se tretirati, eventualno i krajnje dobronamorno - jedino kao stilske [sic] vežbe.


Očito, nešto si odgovorio.
I očito je, odgovorio si meni, jer je u citatu samo moj nick.
To je OK, ali veruj, nije dovoljno komentatoru dobaciti makar šta, red je osvrnuti se na ono što je taj napisao.
Ja međutim, vezu ovog tvog i onog mog, nikako ne provaljujem. Ni posle trećeg iščitavanja.
Ali ako si ti zadovoljan svojim odgovorom, ko sam ja da te skenjavam?

Molim te, nipošto ne odustaj od pisanja, ne bih na sebe i tu krivicu.

Edit: Evo tebi pčelica za neobično tačnu tvrdnju da je "ortografija skup važećih pravila pisanja nekog jezika, nepridržavanje nekog od njih je - pravopisna greška!"

Edit 2.
Dopisivao si, pa moj komentar sad visi (u prvoj varijanti, citirao si samo moj nick, a i nije pisalo to "saglasan". pa sam zaključio da je taj tvoj odgovor upućen meni).
Nije fer!
kosta.babic kosta.babic 17:33 27.08.2016

Re: ...

urbana_gerila
st.jepan
situacija je ozbiljna


saglasan!
shodno tomU, imaš li ti, mukice nadobudna, nekoga ekstremno upornog ko bi ti dokazao da je, odavno, prošao čas u kome je, definitivno, trebalo da pronađeš lektorsku ručnu?

ortografija je skup važećih pravila pisanja nekog jezika, nepridržavanje nekog od njih je - pravopisna greška!
ako nisu u skladu sa tim, tvoja logika i iz nje proizašlo tvoje vjeruju mogu se tretirati, eventualno i krajnje dobronamorno - jedino kao stilske [sic] vežbe.

Ako bih znao da ćeš ti biti puno srećniji kad čitaš lektorisani tekst,ja tvojoj sreći ne bih stajao na putu.Jer.Svaka vaša sreća je i moja sreća.Imam koleginicu koja je lektorka u tv dnevniku televizije Beograd ona bi to vrlo rado učinila za mene,čak mislim da ne bi tražila protivuslugu.Međutim dosta njih bi pitalo;zašto iz TVBgd kad su oni nepismeni? Onda bih mogao da potražim lektorku sa TV Pink,onda bi neko opet rekao da su one lektorke za šund a ja ne bih da budem šund.
ortografija je skup važećih pravila pisanja nekog jezika, nepridržavanje nekog od njih je - pravopisna greška!

Nepoznavanje zakona ne oslobađa te krivice.Tako da je meni već jasno;ako ne završim u Požarevcu-završiću u padinskoj.
urbana_gerila urbana_gerila 18:24 27.08.2016

Re: ...

kosta.babic
urbana_gerila
st.jepan
situacija je ozbiljna


saglasan!
shodno tomU, imaš li ti, mukice nadobudna, nekoga ekstremno upornog ko bi ti dokazao da je, odavno, prošao čas u kome je, definitivno, trebalo da pronađeš lektorsku ručnu?

ortografija je skup važećih pravila pisanja nekog jezika, nepridržavanje nekog od njih je - pravopisna greška!
ako nisu u skladu sa tim, tvoja logika i iz nje proizašlo tvoje vjeruju mogu se tretirati, eventualno i krajnje dobronamorno - jedino kao stilske [sic] vežbe.

Ako bih znao da ćeš ti biti puno srećniji kad čitaš lektorisani tekst,ja tvojoj sreći ne bih stajao na putu.Jer.Svaka vaša sreća je i moja sreća.Imam koleginicu koja je lektorka u tv dnevniku televizije Beograd ona bi to vrlo rado učinila za mene,čak mislim da ne bi tražila protivuslugu.Međutim dosta njih bi pitalo;zašto iz TVBgd kad su oni nepismeni? Onda bih mogao da potražim lektorku sa TV Pink,onda bi neko opet rekao da su one lektorke za šund a ja ne bih da budem šund.
ortografija je skup važećih pravila pisanja nekog jezika, nepridržavanje nekog od njih je - pravopisna greška!

Nepoznavanje zakona ne oslobađa te krivice.Tako da je meni već jasno;ako ne završim u Požarevcu-završiću u padinskoj.




ma, kosta, glupo je da završiš u merdelju, ma kom, posebice ako si ubio pogrešnog čoveka, ja sam onaj koji glede tvog pisanja kaže - kako su ti neki blogovi, suštinski, interesantni, ali i da bi, kao neko ko je sklon pisanju, trebalo da ukazivanje na greške u pravopisu shvatiš podsticajno, makar bile i maliciozno apostrofirane.


lekturom se bavim samo kada mi trebaju pare za neku ređu, čitaj skuplju, knjigu ili ploču, ili kada u dokolici zajebavam nadobudne nepismenjakoviće, te, stoga - nisi mi ciljna grupa.
urbana_gerila urbana_gerila 18:50 27.08.2016

Re: ...

st.jepan
Edit 2.
Dopisivao si, pa moj komentar sad visi (u prvoj varijanti, citirao si samo moj nick, a i nije pisalo to "saglasan". pa sam zaključio da je taj tvoj odgovor upućen meni).
Nije fer!



anticipacirajući funkcionisanje tvoje vrste pameti i spoznajnog kapaciteta - "saglasan!", kao i "shodno tomU", sam dodao odmah.
no, izgleda, nedovoljno brzo, iako si "odgovor" koncepirao čuku i frtalj.

ali, bar, imaš jak instinkt preživljavanja - kako se samo monumentalno praviš mrtav glede toga kome je moj odgovor upućen.
kosta.babic kosta.babic 18:58 27.08.2016

Re: ...

urbana_gerila
kosta.babic
urbana_gerila
st.jepan
situacija je ozbiljna


saglasan!
shodno tomU, imaš li ti, mukice nadobudna, nekoga ekstremno upornog ko bi ti dokazao da je, odavno, prošao čas u kome je, definitivno, trebalo da pronađeš lektorsku ručnu?

ortografija je skup važećih pravila pisanja nekog jezika, nepridržavanje nekog od njih je - pravopisna greška!
ako nisu u skladu sa tim, tvoja logika i iz nje proizašlo tvoje vjeruju mogu se tretirati, eventualno i krajnje dobronamorno - jedino kao stilske [sic] vežbe.

Ako bih znao da ćeš ti biti puno srećniji kad čitaš lektorisani tekst,ja tvojoj sreći ne bih stajao na putu.Jer.Svaka vaša sreća je i moja sreća.Imam koleginicu koja je lektorka u tv dnevniku televizije Beograd ona bi to vrlo rado učinila za mene,čak mislim da ne bi tražila protivuslugu.Međutim dosta njih bi pitalo;zašto iz TVBgd kad su oni nepismeni? Onda bih mogao da potražim lektorku sa TV Pink,onda bi neko opet rekao da su one lektorke za šund a ja ne bih da budem šund.
ortografija je skup važećih pravila pisanja nekog jezika, nepridržavanje nekog od njih je - pravopisna greška!

Nepoznavanje zakona ne oslobađa te krivice.Tako da je meni već jasno;ako ne završim u Požarevcu-završiću u padinskoj.




ma, kosta, glupo je da završiš u merdelju, ma kom, posebice ako si ubio pogrešnog čoveka, ja sam onaj koji glede tvog pisanja kaže - kako su ti neki blogovi, suštinski, interesantni, ali i da bi, kao neko ko je sklon pisanju, trebalo da ukazivanje na greške u pravopisu shvatiš podsticajno, makar bile i maliciozno apostrofirane.


lekturom se bavim samo kada mi trebaju pare za neku ređu, čitaj skuplju, knjigu ili ploču, ili kada u dokolici zajebavam nadobudne nepismenjakoviće, te, stoga - nisi mi ciljna grupa.


Hvala na dobronamernim sugestijama.Svako od nas je genetski programiran za nešto.Neko pamti reči neko brojeve a ja pamtim slike(kadrove)I ne samo kadrove nego i rezove (mesto prelaska sa jednog kadra na drugi ).Kad pogledam neku emisiju koju sam montirao pre deset godina tačno znam da li je neko pravio naknadne rezove.
Ne pamtim:datume rođendana,čak ni svog (Uvek se napijem dan pre ili posle).Ne pamtim brojeve telefona.Ne pamtim imena (moraju da mi ponove bar deset puta).
Ne pamtim gramatička pravila jer mi taj deo mozga nedostaje.Ne umem da sviram ni jedan instrument jer ne mogu da zapamtim koju žicu ili dirku kad da pritisnem.Pa ipak volim da slušam muziku.Veruj mi bio bih najsrećniji (nadam se da sam ubo i da se ovo piše zajedno) kad bi samo pričao sa vama bez noćne more koja se zove pravopis.
st.jepan st.jepan 19:08 27.08.2016

Re: ...

iako si "odgovor" koncepirao čuku i frtalj.

Hhahh, da, zaista tako izgleda.
Tajna je u tome što sam prekinut u pisanju komentara pozivom na ručak, a jedem najsporije na svetu.
kosta.babic kosta.babic 19:20 27.08.2016

Re: ...

st.jepan
iako si "odgovor" koncepirao čuku i frtalj.

Hhahh, da, zaista tako izgleda.
Tajna je u tome što sam prekinut u pisanju komentara pozivom na ručak, a jedem najsporije na svetu.

Treba uživati u hrani.Nije užitak nabacati hranu u sebe kao :Kurvama za dušu".Kulinarstvo je najveća umetnost.Obuhvata skoro sva čula. Ukus,miris,teksturu,vizuelni doživljaj,boje,taktilnost,suptilni dodir nepca sa hranom.Uživaj u hrani.
st.jepan st.jepan 19:30 27.08.2016

Re: ...

kosta.babic
st.jepan
iako si "odgovor" koncepirao čuku i frtalj.

Hhahh, da, zaista tako izgleda.
Tajna je u tome što sam prekinut u pisanju komentara pozivom na ručak, a jedem najsporije na svetu.

Treba uživati u hrani.Nije užitak nabacati hranu u sebe kao :Kurvama za dušu".Kulinarstvo je najveća umetnost.Obuhvata skoro sva čula. Ukus,miris,teksturu,vizuelni doživljaj,boje,taktilnost,suptilni dodir nepca sa hranom.Uživaj u hrani.


Sreća, te ovde imam umetnicu.
kosta.babic kosta.babic 19:45 27.08.2016

Re: ...

st.jepan
kosta.babic
st.jepan
iako si "odgovor" koncepirao čuku i frtalj.

Hhahh, da, zaista tako izgleda.
Tajna je u tome što sam prekinut u pisanju komentara pozivom na ručak, a jedem najsporije na svetu.

Treba uživati u hrani.Nije užitak nabacati hranu u sebe kao :Kurvama za dušu".Kulinarstvo je najveća umetnost.Obuhvata skoro sva čula. Ukus,miris,teksturu,vizuelni doživljaj,boje,taktilnost,suptilni dodir nepca sa hranom.Uživaj u hrani.


Sreća, te ovde imam umetnicu.

Uživaj i u umetnici
urbana_gerila urbana_gerila 20:25 27.08.2016

Re: ...

kosta.babic
Svako od nas je genetski programiran za nešto.Neko pamti reči neko brojeve a ja pamtim slike(kadrove)I ne samo kadrove nego i rezove (mesto prelaska sa jednog kadra na drugi ).Kad pogledam neku emisiju koju sam montirao pre deset godina tačno znam da li je neko pravio naknadne rezove.
Ne pamtim:datume rođendana,čak ni svog (Uvek se napijem dan pre ili posle).Ne pamtim brojeve telefona.Ne pamtim imena (moraju da mi ponove bar deset puta).
Ne pamtim gramatička pravila jer mi taj deo mozga nedostaje.Ne umem da sviram ni jedan instrument jer ne mogu da zapamtim koju žicu ili dirku kad da pritisnem.Pa ipak volim da slušam muziku.Veruj mi bio bih najsrećniji (nadam se da sam ubo i da se ovo piše zajedno) kad bi samo pričao sa vama bez noćne more koja se zove pravopis.



jedan od lepših i, ne samo za ovaj blog, nestvarno nepretencioznih komentara, odavno...
kosta.babic kosta.babic 22:05 27.08.2016

Re: ...

urbana_gerila
kosta.babic
Svako od nas je genetski programiran za nešto.Neko pamti reči neko brojeve a ja pamtim slike(kadrove)I ne samo kadrove nego i rezove (mesto prelaska sa jednog kadra na drugi ).Kad pogledam neku emisiju koju sam montirao pre deset godina tačno znam da li je neko pravio naknadne rezove.
Ne pamtim:datume rođendana,čak ni svog (Uvek se napijem dan pre ili posle).Ne pamtim brojeve telefona.Ne pamtim imena (moraju da mi ponove bar deset puta).
Ne pamtim gramatička pravila jer mi taj deo mozga nedostaje.Ne umem da sviram ni jedan instrument jer ne mogu da zapamtim koju žicu ili dirku kad da pritisnem.Pa ipak volim da slušam muziku.Veruj mi bio bih najsrećniji (nadam se da sam ubo i da se ovo piše zajedno) kad bi samo pričao sa vama bez noćne more koja se zove pravopis.



jedan od lepših i, ne samo za ovaj blog, nestvarno nepretencioznih komentara, odavno...


Hvala ti na razumevanju.
muaddib92 muaddib92 13:08 28.08.2016

Re: А што пишеш. јадо?

a ja ću te rado objaviti kao gost autor


Прво, не знам како можеш бити гост аутор на сопственом блогу и у том својству објавити некога
Друго, имао сам част да објављујем своје текстове као гост на другом месту.

Дакле хвала, не.
49 41 49 41 14:44 29.08.2016

Re: А што пишеш. јадо?

muaddib92

govorila na Nemačkom


nebi bio

skinula maicu

naj češće


Ja tako izgovaram (akcenat je na naj)pa tako i pišem.A još je stari Vuk reko : Piši kao što govoriš.To što su ovi smislili šta se piše zajedno a šta odvojeno ič me nije briga.


Какав јадан изговор за елементарну неписменост!
То што су му дали да пише блогове је њихова ствар, али ко га пропусти кроз осам разреда основне?

biće doprinos očuvanju naše kulture za neke buduće generacije


Е благо њима.
Збогом Коста


muaddib-e

Nemoj tako, nisu svi isli u osnovnu Vuka Karadzica

sad se vukovi namnozili.
muaddib92 muaddib92 15:59 29.08.2016

Re: А што пишеш. јадо?

Nemoj tako, nisu svi isli u osnovnu Vuka Karadzica

... и напили се 'ладне воде са Звечана

urbana_gerila urbana_gerila 16:48 29.08.2016

Re: А што пишеш. јадо?

muaddib92
воде са Звечана



gosn lektore, "iz" zvečana, može i arhaično "od", "sa" - isključivo ako pjevaš pjesnike glede vriska damjanovog zelenka, ali onda to naglasi.
muaddib92 muaddib92 16:49 30.08.2016

Re: А што пишеш. јадо?

ali onda to naglasi.

Онај коме сам се обратио ће одлично разумети пошто смо обојица давно тамо живели, ја сам ишао у школу коју помиње.
За интерни тролић не мора се посебно наглашавати и не видим да се домаћин љути.
urbana_gerila urbana_gerila 20:21 30.08.2016

Re: А што пишеш. јадо?

muaddib92
ali onda to naglasi.

Онај коме сам се обратио ће одлично разумети пошто смо обојица давно тамо живели, ја сам ишао у школу коју помиње.
За интерни тролић не мора се посебно наглашавати и не видим да се домаћин љути.


momčić, iza svakog ugla, možda, vreba - dragankojićkeba!

poanta - ne sudi, i neće ti se suditi!
muaddib92 muaddib92 16:42 31.08.2016

Потресло ме је начисто

iza svakog ugla, možda, vreba -

Нека вреба, ако треба -
i neće ti se suditi

Ни паламудити
kosta.babic kosta.babic 21:34 30.08.2016

Dodir

Uspeo sam da okačim spot na prvu stranu.Srećan sam zbog toga.Izvinjavam se svima koji su me pljuvali jer im nisam dao više razloga za to.Sve jedno,nekim božijim proviđenjem uspeo sam da sve skockam na prvoj stranici. I sad je tu pred vama onako kako je trebalo da izgleda. Pa izvolte od početka.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana