Sport

Finale Olimpijade - Igra Prestola

NNN RSS / 21.08.2016. u 19:35

 djordjevic-krizevski.jpg?itok=7w4Ry08P

Srbija - SAD



Komentari (297)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 23:10 21.08.2016

Re: Kao što onomad

pa na igrama se i igra za srebro, MOK bi trebalo da interveniše
jer je svako finale isto...


Ne znam kako da ti kažem a da te ne uvredim, ali olimpijski šampion 2004. nisu bile SAD.
blogovatelj blogovatelj 23:17 21.08.2016

Re: Kao što onomad

Ne razumem to naglašavanje drugarstava između Srba i Hrvata.


Ma idi, stvarno mi nije jasno. Mislim, nek se druži ko sa kime hoće, stvarno mi je svejedno, ali jebote, nađu nekoga iz Srbije ko je ortak sa nekim iz Hrvatske i onda o tome pišu kao da su uslikali marsovce. I uvek iz Hrvatske, nikad ne bude neki jaro izbosne, ili nedobog Šiftar.
I uz to obavezno dodaju kako je ta fotografija izazvala buru u kurčevom regionu. Nervni slom dobijem kad pročitam "u regionu" zato što pičke ne smeju da pomenu reč Jugoslavija, da se slučajno ne bi Hrvati nadurili zbog velikosrpske hegemonije.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:21 21.08.2016

Re: Kao što onomad

ali olimpijski šampion 2004. nisu bile SAD.

ne samo tad, ali uglavnom zbog rusa. posle su sjebali ruse, pa se ovi više nisu mešali u košarku. to 2004. je izgleda bio neki nesporazum sa trenerom, ali posle 2004. i pre 1972. su osvajali samo zlato.
blogovatelj blogovatelj 23:33 21.08.2016

Re: Kao što onomad

ne samo tad, ali uglavnom zbog rusa. posle su sjebali ruse, pa se ovi više nisu mešali u košarku.


Od 1992. NBA igračima je dozvoljeno da igraju na olimpijskim igrama. Zato sam napisao 2004.
narcis narcis 23:44 21.08.2016

Re: Kao što onomad

blogovatelj
ne samo tad, ali uglavnom zbog rusa. posle su sjebali ruse, pa se ovi više nisu mešali u košarku.


Od 1992. NBA igračima je dozvoljeno da igraju na olimpijskim igrama. Zato sam napisao 2004.

treba da napomeneš da su do tada ameriku predstavljali studenti sa koledža, nači tek kandidati za NBA, tako da je evropa tek 72. dostigla nivo američke studentske košarke, a kad će nivo NBA, nese znae
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:51 21.08.2016

Re: Kao što onomad

када шутнемо у лијес commie-приступ, што значи за 40-ак, 50 година.
narcis narcis 23:52 21.08.2016

Re: Kao što onomad

у лијес commie-приступ

prevod
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:55 21.08.2016

Re: Kao što onomad



Replika lijesa u koji je položen Abraham Lincoln, izložena u Muzeju pogrebnih običaja
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:57 21.08.2016

Re: Kao što onomad

alselone
Nemoj tako o damama.


ово су опасно добри кекс-другари, само чајпри на неком другом језику током сношаја, мислим не ти лично, већ ресетери на православље.
narcis narcis 23:59 21.08.2016

Re: Kao što onomad

Srđan Fuchs


Replika lijesa u koji je položen Abraham Lincoln, izložena u Muzeju pogrebnih običaja

nerazumem idalje, kake veze ima kovčeg linkolnov commie i pristup, cela ta sintagma nije logična, šta u celoj priči ima linkoln sa kovčegom sa komijima sa košarkom sa studentima ?
aj daj mi logički sled, il bar naznaku
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:04 22.08.2016

Re: Kao što onomad

када положимо у мртвачки ковчег старокомунистички приступ, односно барем онако како га практикујемо данас у Србији, и модернизујемо земљу. иначе, не рекох ти, делимично и мојом скромном заслугом, Нишвил је од стране израелског мин. спољних послова проглашен као топ-дестинација у Европи... фарбајте град, чистите сокаке, стижу долари!
tsunade tsunade 00:06 22.08.2016

Re: Kao što onomad

el si sigurna


ako me pitaš da ti statistički dokažem, može pomoć prijatelja braje?

a ovako, snažan mi je utisak, skoro pa sam sigurna da je krvoločnih bilo sto puta manje u odnosu na drugi pol.
vcucko vcucko 00:12 22.08.2016

Re: Kao što onomad

blogovatelj
pa na igrama se i igra za srebro, MOK bi trebalo da interveniše
jer je svako finale isto...


Ne znam kako da ti kažem a da te ne uvredim, ali olimpijski šampion 2004. nisu bile SAD.

Aj' dobro, i Argentina je Amerika. Južna - Severna - Mrduša Donja/Gornja.
Poslednji Jevropljani koji su uzeli zoloto behu Litvanci vođeni genijalnim rasijskim palkovnikom, Seul '88.
Pre njih tadašnji mi, kad se Amerika durila u Maskvi '80. i to je to. Nema više.
Naravno, Minhen '72. ostaje u mom srcu. From Russia with love, ali realno tad smo ih pokrali. Nije mi ih žao, ima od čega, ali nije etički ispravno
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:16 22.08.2016

Re: Kao što onomad

vcucko

Pre njih tadašnji mi, kad se Amerika durila u Maskvi '80. i to je to. Nema više.


ал' зато следећа генерација, када се изукрштамо у икс-окс овам- и преко-дринци, јебаћемо им кеву.
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:18 22.08.2016

Re: Kao što onomad

Poslednji Jevropljani koji su uzeli zoloto behu Litvanci vođeni genijalnim rasijskim palkovnikom, Seul '88.
Pre njih tadašnji mi, kad se Amerika durila u Maskvi '80. i to je to. Nema više.

Ima i 1972, SSSR.
narcis narcis 00:26 22.08.2016

Re: Kao što onomad

a ovako, snažan mi je utisak, skoro pa sam sigurna da je krvoločnih bilo sto puta manje u odnosu na drugi pol.

samo da spomenem čuvene čuvarke po nemačkim logorima, dovoljno
to što vas ima bbrojčano manje nije vaša zasluga nego zato što nas uvate za uvo i pošalju u rat, ako se bunimo ubiju nas,pa tamo ko poludi napravi sranja, a u ratu lako normalan postane nenormalan i obrnuto, niko od nas muškaraca ne zna da li ćemo da budemo ljudi ili nejudi u ratu dok ne izađemo na vatrenu liniju, tamo pokažemo ko smo i šta smo, ali i odlaziteu ratove dobrovoljno, a evo sad imamo i priliku da vidimo šta redovna ženska vojska radi , nimalo ne zaostaju po iživljavanjuza svojim muškim drugovima vojnicima, novinar si prati izveštaje sa ratova koje vodi amerika, oni bar ne uspevaju da sakriju svoja sranja.
ondak, goldameir, krvava meri, merkel, naša baba jula ..... sve žene vladari su okrvavile ruke podjednako koi muškarci, prouči malo i istoriju žena seriskih ubica, o da ima vas itekako.
niste vi ništamanje krvožedne od nas , jedino to što ste fizički slabije sprečava vas da budete podjednako zastupljene, a ako pratiš crnu hroniku videćeš da sebroj žena kriminalaca polako izjdnačava sa muškarcima u svimparametrima i vidovima nasilja.
niste vi ništa bolje
NNN NNN 00:38 22.08.2016

Re: Kao što onomad

postoji teorija po kojoj sta god ukucao u google images search dobices sliku gole zenske na prvoj strani.

Baš sam pre jedno mesec dana kukao kako nam Google čita misli
(konačno nešto dobro i od toga)
narcis narcis 01:07 22.08.2016

Re: Kao što onomad

narcis
a iziđe i ovo
sdfsdf

blogovatelj blogovatelj 02:11 22.08.2016

Re: Kao što onomad

commie-приступ


Izvini, ali ja moram da ti kažem da nisi čist. Koje bunike jedete vi koji u svemu što vam se učini loše krivite po jednu rasu, državu, instituciju. Ti si isti kao Omega, ne znam da li to razumeš. Njemu krivi Jevreji, masoni, karme, tebi komunisti, DB. Kakva je razlika? Obojica ste pacijenti.
emsiemsi emsiemsi 08:52 22.08.2016

Re: Kao što onomad

tsunade
naglašavanje drugarstava između Srba i Hrvata.


Ah, pa to je posle rata lepo naglašavati... i korisno.

još kad imaš lepe žene... btw kod žena je to drugarstvo lakše i lepršavije jer se žene nisu jurile da se kolju tokom 90-tih.

inače, više ovo gledam kao prijateljstvo dve sportašice nego srpkinje i hrvatice.

Наша Ивана Шпановић има подочњаке, божем прости, као Чеда.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:33 22.08.2016

Re: Kao što onomad

opet niski udarci. dobro, Mirche, dobro.
tyson tyson 12:58 22.08.2016

Re: Kao što onomad

Nemoj tako o damama.

Ah, pa imamo i mi konja za tu trku!





alselone alselone 13:00 22.08.2016

Re: Kao što onomad

Ah, pa imamo i mi konja za tu trku!


Cemu svaki put ovo? A i slika se ne vidi.
angie01 angie01 21:32 21.08.2016

ma , ok, super su momci,

ovi ameri igraju nesto sasvim drugo, to je druga igra, druga vrsta igraca , masina,


bravo za srebro!
NNN NNN 21:33 21.08.2016

66:96

Jesu mnogo bolji, ali ne baš ovoliko!
Promašili smo previše čistih šuteva,
realno bi bilo pola od ove razlike,
ali ionako smo došli na ove igre s cilje da stignemo do srebra!!!

Bravo, momci!
escherichije_colic escherichije_colic 21:40 21.08.2016

Re: 66:96

NNN
Jesu mnogo bolji, ali ne baš ovoliko!
Promašili smo previše čistih šuteva,
realno bi bilo pola od ove razlike,
ali ionako smo došli na ove igre s cilje da stignemo do srebra!!!

Bravo, momci!


8-0 trojke Bogdanović

Svaka čast za rez u svakom slučaju ali ne kontam zašto uvek sebi nabijamo toliki pritisak protiv njih. Opušteno, već si "mrtav", što je ruka toliko stegnuta ... Neće me niko ubediti da nemamo kvalitet za makar častan poraz.
tsunade tsunade 21:42 21.08.2016

Re: 66:96

Promašili smo previše čistih šuteva,


jeste. šut nije radio.

ali kod amera izgleda, to ne može da ne radi.

ja bih volela da mi u svim sportovima dodjemo do tog faktora izvesnosti.
narcis narcis 21:34 21.08.2016

dobro

dali su nam pet minuta na početku i pet na kraju utakmice i najvažnije
NISU NAS PONIZILI
a mogli su
kad bi skinuli naočare ozlojeđenosti videli bi da su nas ispoštovali
ljudi NBA je nedostižna za ostali svet, ni evropska ni svetska košarka ne može da im parira
a ovo nije najbolji tim koji su mogli da sastave
svarog svarog 21:39 21.08.2016

Re: dobro

da su nas ispoštovali


Da,svaka im cast na tome.

btw. fer utakmica bi bila USA protiv Evrope.
tsunade tsunade 21:44 21.08.2016

Re: dobro

fer utakmica bi bila USA protiv Evrope.


i tu bi pokidali.
escherichije_colic escherichije_colic 21:47 21.08.2016

Re: dobro

narcis
dali su nam pet minuta na početku i pet na kraju utakmice i najvažnije
NISU NAS PONIZILI
a mogli su
kad bi skinuli naočare ozlojeđenosti videli bi da su nas ispoštovali
ljudi NBA je nedostižna za ostali svet, ni evropska ni svetska košarka ne može da im parira
a ovo nije najbolji tim koji su mogli da sastave


Oni jesu prejaki u svakom smislu i to niko normalan ne može da spori.

Mene nervira što sudije na FIBA takmičenjima toliko sviraju pod utiskom njihove veličine. Brate, imaš pravila i sviraj ni po babu ni po stričevima. Ako cele sezone sudiš korake za korak pre spuštanja lopte- sviraj i ovima. Neka se prilagode, svakako su fizički toliko superiorni da bi bilo fer naterati ih da pripaze na te tehničke finese. Ako cele sezone sudiš faul za drpanje igrača rukama u odbrani- sviraj i ovima kad se nakače na Teodosića (kojeg svako od njih može poneti u zubima i zakucati) Suđenje u Evroligi i suđenje u utakmicama američke reprezentacije su nebo i zemlja.
alselone alselone 22:10 21.08.2016

Re: dobro

escherichije_colic


buraz, nema zasto da se nerviras. em bi svakako izgubili i da su to svirali, em su i nama par puta gledali kroz prste, em je to pravilo, pa video si kako su Spanci uzeli bronzu.
svarog svarog 22:11 21.08.2016

Re: dobro

tsunade
fer utakmica bi bila USA protiv Evrope.


i tu bi pokidali.


Nisam bas siguran. Evropljani bi napravili jaku NBA ekipu

iako sad deluje da nisu sa ovoga sveta nisu Ameri bas nepobedivi.



Domazet Domazet 22:28 21.08.2016

Eh Indianapolis

svarog
tsunade
fer utakmica bi bila USA protiv Evrope.


i tu bi pokidali.


Nisam bas siguran. Evropljani bi napravili jaku NBA ekipu

iako sad deluje da nisu sa ovoga sveta nisu Ameri bas nepobedivi.




...moze biti da sam ja onaj u beloj majici sto stoji u gornjem levom uglu. Pevale se po pabovima 'Igrale se delije...'

Ali neka to, nego sto sam bio mlad onda, ni pedeset...
anonymous anonymous 22:45 21.08.2016

Re: dobro

narcis
dali su nam pet minuta na početku i pet na kraju utakmice i najvažnije
NISU NAS PONIZILI
a mogli su
kad bi skinuli naočare ozlojeđenosti videli bi da su nas ispoštovali
ljudi NBA je nedostižna za ostali svet, ni evropska ni svetska košarka ne može da im parira
a ovo nije najbolji tim koji su mogli da sastave


Nisu ih ponizili.
Uradili su to sami.

Užasno lošom i nemotivisanom igrom.
Krajnje pogrešnom taktikom i potpuno psihološki nepripremljeni.

Ogromne zasluge za to ima trener.


Edit.

Ima ih i koji su gubili sa većom razlikom.

Uvjerljivije od Srbije u finalu od SAD-a izgubili su Francuska 1948. godine (65:21), SSSR 1956. (89:55), Hrvatska 1992. (117:85) i Španjolska 1984. (96:65).
anonymous anonymous 22:49 21.08.2016

Re: dobro

tsunade
fer utakmica bi bila USA protiv Evrope.


i tu bi pokidali.


...a da prethodno prođu doping kontrolu....?
milojep milojep 22:55 21.08.2016

Re: dobro

escherichije_colic
narcis
dali su nam pet minuta na početku i pet na kraju utakmice i najvažnije
NISU NAS PONIZILI
a mogli su
kad bi skinuli naočare ozlojeđenosti videli bi da su nas ispoštovali
ljudi NBA je nedostižna za ostali svet, ni evropska ni svetska košarka ne može da im parira
a ovo nije najbolji tim koji su mogli da sastave


Oni jesu prejaki u svakom smislu i to niko normalan ne može da spori.

Mene nervira što sudije na FIBA takmičenjima toliko sviraju pod utiskom njihove veličine. Brate, imaš pravila i sviraj ni po babu ni po stričevima. Ako cele sezone sudiš korake za korak pre spuštanja lopte- sviraj i ovima. Neka se prilagode, svakako su fizički toliko superiorni da bi bilo fer naterati ih da pripaze na te tehničke finese. Ako cele sezone sudiš faul za drpanje igrača rukama u odbrani- sviraj i ovima kad se nakače na Teodosića (kojeg svako od njih može poneti u zubima i zakucati) Suđenje u Evroligi i suđenje u utakmicama američke reprezentacije su nebo i zemlja.



U pravu si 100%, nama sude evropski a njima po NBA kriterijumu! Ja baš pričao juče prijateljima da kada bi naši imali dozvoljenih po 10 faulova moglo bi nešto da se uradi. Jebeš ti tu priču, ko god je pratio NBA i evropsku košarku ovo lako uočava i neverovatno boode oči. Da Amerima sude evropski posle jedne četvrtine bi svi na samo Teu imali po 2-3 faula

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:06 21.08.2016

Re: dobro

milojep
escherichije_colic
narcis
dali su nam pet minuta na početku i pet na kraju utakmice i najvažnije
NISU NAS PONIZILI
a mogli su
kad bi skinuli naočare ozlojeđenosti videli bi da su nas ispoštovali
ljudi NBA je nedostižna za ostali svet, ni evropska ni svetska košarka ne može da im parira
a ovo nije najbolji tim koji su mogli da sastave


Oni jesu prejaki u svakom smislu i to niko normalan ne može da spori.

Mene nervira što sudije na FIBA takmičenjima toliko sviraju pod utiskom njihove veličine. Brate, imaš pravila i sviraj ni po babu ni po stričevima. Ako cele sezone sudiš korake za korak pre spuštanja lopte- sviraj i ovima. Neka se prilagode, svakako su fizički toliko superiorni da bi bilo fer naterati ih da pripaze na te tehničke finese. Ako cele sezone sudiš faul za drpanje igrača rukama u odbrani- sviraj i ovima kad se nakače na Teodosića (kojeg svako od njih može poneti u zubima i zakucati) Suđenje u Evroligi i suđenje u utakmicama američke reprezentacije su nebo i zemlja.



U pravu si 100%, nama sude evropski a njima po NBA kriterijumu! Ja baš pričao juče prijateljima da kada bi naši imali dozvoljenih po 10 faulova moglo bi nešto da se uradi. Jebeš ti tu priču, ko god je pratio NBA i evropsku košarku ovo lako uočava i neverovatno boode oči. Da Amerima sude evropski posle jedne četvrtine bi svi na samo Teu imali po 2-3 faula



I ja se pitam gde je i šta sad radi zaštitnik građana!
narcis narcis 23:20 21.08.2016

Re: dobro

srdjan.pajic


e sgsi najebo, sg te ima napucaju ovako ozlojeđeni onoliko,
nego danas tedo da raspišem poternicu zateb, nema te nekolko dana, reko da te nisu izeli međedi il nedaj bože pume, puj-puj.
nemo tako da se gubiš
asgsi beri kožu na šiljak od ogorčeni građani stradije
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:00 22.08.2016

Re: Eh Indianapolis

Domazet

...moze biti da sam ja onaj u beloj majici sto stoji u gornjem levom uglu. Pevale se po pabovima 'Igrale se delije...'

Ali neka to, nego sto sam bio mlad onda, ni pedeset...


тај Индијанаполис пун нашег света, изгледа, сада оде неко девојче познаника на студије тамо.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:54 22.08.2016

Re: dobro

.
bauer. bauer. 04:24 22.08.2016

Re: dobro

srdjan.pajic
.

Komsho, jesi li gledao basket? oduvali smo ih kao nista. Opet, ni mi nismo bili losi. Samo, nekako suzdrzani. Ne znam, jebem li ga...
tasadebeli tasadebeli 21:35 21.08.2016

Црнци

А јел' су наши црнци или белци?




niccolo niccolo 21:36 21.08.2016

Re: Црнци

I jedni i drugi.
narcis narcis 21:37 21.08.2016

Re: Црнци

tasadebeli
А јел' су наши црнци или белци?





mi smo lepši
tasadebeli tasadebeli 21:45 21.08.2016

Re: Црнци

niccolo
I jedni i drugi.



Ма да видимо ми те црнце мало у базену!


Да се ја нешто питам, свима њима бих ја мало пустио кејкејкеј у тај енбиеј.




Уторак! Балкон!



niccolo niccolo 21:46 21.08.2016

Re: Црнци

Уторак! Балкон!

Ja imam neke obaveze, ali vi ostali da ispoštujete...
narcis narcis 21:59 21.08.2016

Re: Црнци

tasadebeli
niccolo
I jedni i drugi.



Ма да видимо ми те црнце мало у базену!


Да се ја нешто питам, свима њима бих ја мало пустио кејкејкеј у тај енбиеј.



Уторак! Балкон!



muzikalni utisak nam isti, bre.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:06 21.08.2016

Re: Црнци

tasadebeli



a ne taso, ovo je prava pesma, ako ćemo već na tu temu

bocvena bocvena 22:15 21.08.2016

Re: Црнци

Да се ја нешто питам, свима њима бих ја мало пустио кејкејкеј у тај енбиеј.

a meni na ovu tasinu, odmah ova pesma pala na pamet...



tasadebeli tasadebeli 00:02 22.08.2016

Re: Црнци

vrabac_u_steni
tasadebeli



a ne taso, ovo je prava pesma, ako ćemo već na tu temu





Јеах!!!

Ђе ме нађе!





marco_de.manccini marco_de.manccini 22:23 21.08.2016

Утисак

Занемаримо Јокића, оне је већ у НБА и развија се добро.

Од осталих, једини је Радуљица спреман да сутра заигра у НБА (нагласак је на сутра, а не на једини, а и на то да заигра, а не да греје клупу).

Наравно, Тео би, с техничке стране, био међу бољим плејевима, али не знам да ли има снагу за оне њихове бесконачне сезоне. Можда има, лепо кажем да не знам, не пратим европску кошарку. Додуше, не пратим ни НБА пре плеј-офа, цела та игра дупетом (према баскету) ми је до зла бога досадна.

Сви остали би морали да неко време врте пешкире с клупе и да много вежбају.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:09 22.08.2016

Re: Утисак

па... и иначе је пут развоја Србије, уопште узев, посут трњем, али мислим да бисмо, са правилним приступом, за генерацију-две могли да тучемо Амере. таленат и потенцијал очито постоје, остаје да се нађе пут око којега ћемо се сви усагласити... а тај пут је - ако их не можеш победити, придружи им се. тако барем ја размишљам, сам за себе.
tasadebeli tasadebeli 00:15 22.08.2016

Re: Утисак

Srđan Fuchs

остаје да се нађе пут око којега ћемо се сви усагласити.




Срки, ако ме памћење добро служи, ми смо њих већ тукли једаред - дваред у баскету? (ЛИНК)


А нисмо им тада били придружени, зар не?

Дакле, рецепт имамо... Из старих дана.

Само што смо се сад вратили у оно доба Кићановића и Славнића када смо од Амера такође губили са 30 разлике.

Треба опет да пређемо пут до Дивца и Бодироге и тући ћемо их опет.

Тако ја то видим...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:21 22.08.2016

Re: Утисак

нонсенс, у старим данима си имао монолитну аутократију иза тога... данас спорт живи само на изванредном ентузијазму наших момака и девојака, јер као што Емси каже, могли бисмо сви да кажемо, "одјеби, Србијо" - баш као што је већина спортиста, изванредно интелигентно и смирено одјебала Вучићев јавни сервис, тојест њихове послушникчиће; а не радимо то јер волимо своју земљу, упркос свим њеним misachievements.
vcucko vcucko 00:23 22.08.2016

Re: Утисак

marco_de.manccini
Занемаримо Јокића, оне је већ у НБА и развија се добро.

Од осталих, једини је Радуљица спреман да сутра заигра за НБА (нагласак је на сутра, а не на једини, а и на то да заигра, а не да греје клупу).

Наравно, Тео би, с техничке стране, био међу бољим плејевима, али не знам да ли има снагу за оне њихове бесконачне сезоне. Можда има, лепо кажем да не знам, не пратим европску кошарку. Додуше, не пратим ни НБА пре плеј-офа, цела та игра дупетом (према баскету) ми је до зла бога досадна.

Сви остали би морали да неко време врте пешкире с клупе и да много вежбају.

Teo bi morao da nabaci jedno 10+ kila mase same po sebi i definiše muskulaturu da bi mu uopšte poverovali da zarađuje za leba od košarke. Pa tek onda dalje.
Radulja, ko'ko znam, bio pa se brzo vrnuo.
Čak mislim da bi pre pripustili Štimca, em ga ima, em ima smisla za šoutajm.
Kad bi, recimo, krenuo da maše peškirom sa printom konfederalne zastave, cenim da bi brzo dobio fanove južno od Wash. D.C. Sa druge strane, imao bi problem da objasni saigračima šta u stvari radi, ali jbg, za te pare isplati se malo i dobiti po labrnji, i to je za ljude.
tasadebeli tasadebeli 00:26 22.08.2016

Re: Утисак

Srđan Fuchs

нонсенс



Ма добро, али хоћу да кажем да нам не би било први пут...


Већ смо им скинули ђану.

Нису они невини. Бушни к'о решето.

И ово што кажеш, придружимо им се...

Па већ смо им се придружили толиким одласцима клинаца на колеџе и у НБА.

И не видим да је српска кошарка баш толико добила тим одласцима.

Носи то добре ствари са собом, али богами носи и лоше... За кошарку у Србији.


EDIT: Нпр. једна лоша страна придруживања:

Годинама у српској кошарци гајимо балване од 2 и по метра за потребе НБА, па зато сада немамо појма ко ће да нам игра плеја када Теодосић оде у пензију.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:42 22.08.2016

Re: Утисак

tasadebeli


Носи то добре ствраи са собом, али богами носи и лоше... За кошарку у Србији.


не само за кошарку, причам сада са клинцима, 18, 19 година, врхунски Вошини ватерполисти деца, кажу, "Срки, немамо будућност, шта ја могу да урадим сада, са 19 година? могу да запалим у USA, где ће ми дати спортску стипендију и, ако будем добар, ће ми понудити да играм за њих, и понудити ми сто пута већу кинту него што бих од Воше, Партизана или Звезде икада добио? или, да играм за Србију јер је волим, и да ме тапшу сви по рамену како сам до јаја добар играч, а не дају нам грејање у свлачионицама на гостовањима? или да баталим спорт, и посветим се факсу и другачијој каријери."
tasadebeli tasadebeli 00:43 22.08.2016

Re: Утисак

marco_de.manccini

цела та игра дупетом (према баскету) ми је до зла бога досадна.






И кад додаш на то дупе још и игру један на један, задремам одмах. Досадно до зла бога.

Ма не гледам НБА ни у плеј-офу одавно...
tasadebeli tasadebeli 00:49 22.08.2016

Re: Утисак

Srđan Fuchs

не само за кошарку, причам сада са клинцима,



Све стоји, све тачно што кажу клинци.


Али то и није до тог самог спорта као таквог, због клинаца, њихових тренера, родитеља, рада на тренинзима...

Ствар је у државном систему и друштвеним односима у Србији који су такви да ти клинци одрастају у тим условима и до нас који на то пристајемо, свако из неког свог себичног појединачног интереса без трунке свести о заједничким интересима.

Ено ти тамо на мом посту кукумавчио сам због тога.
NNN NNN 00:53 22.08.2016

Re: Утисак

не само за кошарку, причам сада са клинцима, 18, 19 година, врхунски Вошини ватерполисти деца, кажу

Podrivaju reforme i lažu,
sve će da bude razjašnjeno na konferenciji za novinare!
A za dve, najkasnije dve i po godine...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:59 22.08.2016

Re: ово је Спарта.

нема кукања, треба радити на промени, промени прво себе изнутра, свој шор, улицу, екипу, клуб, град... и тако даље.

Србија је показала нешто у свим спортовима, а то су изванредне одбрамбене предиспозиције, сјајна способност антиципације, хеј, одабрани представници малог народа, сиромашне и утучене економије, против светских суперсила и представника популације од неколико милијарди људи? мени је то довољно за огромни оптимизам и велика очекивања за могућност изласка из симболичног Египта унутарње самопоражености.

little_radojica little_radojica 04:20 22.08.2016

Re: Утисак

где ће ми дати спортску стипендију и, ако будем добар, ће ми понудити да играм за њих, и понудити ми сто пута већу кинту него што бих од Воше, Партизана или Звезде икада добио?


У чему је проблем да играју за америчке клубове/колеџе и репрезентацију Србије? Не мисле ваљда да ће тамо неко да им даје плату и пензију да играју за репрезентацију САД!?

или да баталим спорт, и посветим се факсу и другачијој каријери."


Па чекај бре, није да се једно и друго баш искључују...
chedimir chedimir 04:36 22.08.2016

Re: Утисак

marco_de.manccini
Занемаримо Јокића, оне је већ у НБА и развија се добро.

Од осталих, једини је Радуљица спреман да сутра заигра у НБА (нагласак је на сутра, а не на једини, а и на то да заигра, а не да греје клупу).

Наравно, Тео би, с техничке стране, био међу бољим плејевима, али не знам да ли има снагу за оне њихове бесконачне сезоне. Можда има, лепо кажем да не знам, не пратим европску кошарку. Додуше, не пратим ни НБА пре плеј-офа, цела та игра дупетом (према баскету) ми је до зла бога досадна.

Сви остали би морали да неко време врте пешкире с клупе и да много вежбају.

генијалан коментар,све потписујем, уз додатак да кад сам последњих пута гледао НБА плејоф увек сам навијао за Дуранта јербо ми се некако највише свиђао са свом том неуобичајеном кретњом и лаганим шутом,од данас ми није више симпа
anonymous anonymous 05:09 22.08.2016

Re: Утисак

Годинама у српској кошарци гајимо балване од 2 и по метра за потребе НБА, па зато сада немамо појма ко ће да нам игра плеја када Теодосић оде у пензију.

tsunade tsunade 07:02 22.08.2016

Re: Утисак

Занемаримо Јокића, оне је већ у НБА и развија се добро.

Од осталих, једини је Радуљица спреман да сутра заигра у НБА (нагласак је на сутра, а не на једини, а и на то да заигра, а не да греје клупу).

Наравно, Тео би, с техничке стране, био међу бољим плејевима, али не знам да ли има снагу за оне њихове бесконачне сезоне. Можда има, лепо кажем да не знам, не пратим европску кошарку. Додуше, не пратим ни НБА пре плеј-офа, цела та игра дупетом (према баскету) ми је до зла бога досадна.

Сви остали би морали да неко време врте пешкире с клупе и да много вежбају.


alselone alselone 07:23 22.08.2016

Re: Утисак

Teo bi morao da nabaci jedno 10+ kila


Nikako. Izgubio bi pokretljivost na ustrb snage koja svakako ne bi bila dovoljna da se tuce sa crncima. Teo je pametan, Teo zna svoje granice. Budimo kao Teo.

Neuporedivo mu je bolje da bude prvi u Evropi nego grejac klupe u NBA.
tsunade tsunade 08:21 22.08.2016

Re: ово је Спарта.

the world in not enough


volim ovaj video i muziku.
tsunade tsunade 08:31 22.08.2016

Re: Утисак

одинама у српској кошарци гајимо балване од 2 и по метра за потребе НБА, па зато сада немамо појма ко ће да нам игра плеја када Теодосић оде у пензију.


pa kad se pržimo na sport u kojem je visina bitna.

sin moje prijateljice trenira. prijateljica bila nešto nezadovoljna njegovim statusom u vizuri i odvela ga kod nekog navodno renomiranog stručnjaka. stručnjak pogledao ne baš visoke roditelje i klinca... i otpirilke kaže: ako ne predje 1.90, a gledajući vas, teško da će, bolje da batali sportske ambicije, nek trenira za američku stipendiju.

jednostavno puno je klinaca u košarci hendikepiranih što ne mogu da dobace do potrebne visine.

znam još jedan slučaj, sjajnog, ali sjajnog klinca, sa neverovatno preciznim šutom koji je odustao od treninga jer je jednostavno nizak.

ranije je čini mi se tolerancija na tu (nedovoljnu) visinu bila znatno veća.

a za plejeve se ne bih brinula. nekako smo ih uvek imali i to odlične.

edit: daj bože da imamo više balvana od dva metra pa da ih gajimo. to je dobro za košarku.
emsiemsi emsiemsi 09:31 22.08.2016

Re: Утисак

vcucko
marco_de.manccini
Занемаримо Јокића, оне је већ у НБА и развија се добро.

Од осталих, једини је Радуљица спреман да сутра заигра за НБА (нагласак је на сутра, а не на једини, а и на то да заигра, а не да греје клупу).

Наравно, Тео би, с техничке стране, био међу бољим плејевима, али не знам да ли има снагу за оне њихове бесконачне сезоне. Можда има, лепо кажем да не знам, не пратим европску кошарку. Додуше, не пратим ни НБА пре плеј-офа, цела та игра дупетом (према баскету) ми је до зла бога досадна.

Сви остали би морали да неко време врте пешкире с клупе и да много вежбају.

Teo bi morao da nabaci jedno 10+ kila mase same po sebi i definiše muskulaturu da bi mu uopšte poverovali da zarađuje za leba od košarke. Pa tek onda dalje.
Radulja, ko'ko znam, bio pa se brzo vrnuo.
Čak mislim da bi pre pripustili Štimca, em ga ima, em ima smisla za šoutajm.
Kad bi, recimo, krenuo da maše peškirom sa printom konfederalne zastave, cenim da bi brzo dobio fanove južno od Wash. D.C. Sa druge strane, imao bi problem da objasni saigračima šta u stvari radi, ali jbg, za te pare isplati se malo i dobiti po labrnji, i to je za ljude.

Штиме игра на позицији весељака !
antioksidant antioksidant 11:40 22.08.2016

Re: Утисак

anonymous
Годинама у српској кошарци гајимо балване од 2 и по метра за потребе НБА, па зато сада немамо појма ко ће да нам игра плеја када Теодосић оде у пензију.


problem sa laksim napretkom balvana je sto se u nizim selekcijama insistira na rezultatima umesto na izgradnji igraca tako da ranije sazrela/izrasla deca imaju vecu podrsku bez obzira na potencijale kasnije. to dovodi do zanemarivanja ucenja osnovnih tehnika (nekad je mantra bila da se svako dete uci za pleja bez obzira koliki ce da izraste sto je sada sve teze ostvariti a propusta se novi bjelica eventualno (pesic ga je drzao na pleju sa njegovih 208)).
to je u susini jos jedan od odraza ove debate koju je prlainovic pokrenuo - sta je stvarno podrska sportu i sportskoj infrastrukturi
escherichije_colic escherichije_colic 12:23 22.08.2016

Re: Утисак

antioksidant
anonymous
Годинама у српској кошарци гајимо балване од 2 и по метра за потребе НБА, па зато сада немамо појма ко ће да нам игра плеја када Теодосић оде у пензију.


problem sa laksim napretkom balvana je sto se u nizim selekcijama insistira na rezultatima umesto na izgradnji igraca tako da ranije sazrela/izrasla deca imaju vecu podrsku bez obzira na potencijale kasnije. to dovodi do zanemarivanja ucenja osnovnih tehnika (nekad je mantra bila da se svako dete uci za pleja bez obzira koliki ce da izraste sto je sada sve teze ostvariti a propusta se novi bjelica eventualno (pesic ga je drzao na pleju sa njegovih 208)).
to je u susini jos jedan od odraza ove debate koju je prlainovic pokrenuo - sta je stvarno podrska sportu i sportskoj infrastrukturi


Ne samo za pleja, nego je svako ko je ozbiljno trenirao košarku morao ovladati elementima igre karakterističnim za sve pozicije. U tom smislu setim se uvek priče Saleta Obradovića kako je u mlađim kategorijama morao da uči i centarsku tehniku ... ili priča Darka Rusoa kako se u drugoj ligi SFRJ uopšte nije igrala zonska odbrana jer je npr Ilidžanski KK Igman imao peticu koja šutira 5-5 za 3 ladno: setite se npr Zorana Savića i Stevanovića (popularni "Steva Svinja" i koliko su ti ljudi, premda centri teškog gabarita, imali mekanu ruku.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:47 22.08.2016

Re: Утисак

little_radojica


У чему је проблем да играју за америчке клубове/колеџе и репрезентацију Србије? Не мисле ваљда да ће тамо неко да им даје плату и пензију да играју за репрезентацију САД!?

или да баталим спорт, и посветим се факсу и другачијој каријери."


Па чекај бре, није да се једно и друго баш искључују...


зашто би неко инвестирао у тебе, а онда те пустио да одеш у годинама када си најпродуктивнији?

не можеш да будеш и врхунски спортиста и одличан студент, просто, прво исцрпљује физички што онда оставља мање енергије за квалитетан интелект-приступ.
Kazezoze Kazezoze 22:58 21.08.2016

Trenutak dana

narcis narcis 00:59 22.08.2016

e

chedimir chedimir 04:17 22.08.2016

начи ...

... одгледам првих 5 минута текме и констатујем све оно што и честити Ешерихије,амери разгрћу наше кукавце штоносекаже на буљуке а судија се прави гљива ,и ипак водимо јер Тео не јебе,кад се намести погоди али нико га од наших не прати.Одем на посао и на првој паузи погледам ТВ,кад оно +30 за амере,ту одустанем...Вратим се кући и прочитам све коментаре овде и све ми је јасно,усрали се ко грлице.
Гледао сам пре тога борбу за бронзу,по мени убедљиво најбоља утакмица кошаркашког турнира,обе екипе су играле на крв и нож,због бронзе ееј,ми да смо играли за бронзу вероватно би се слично распали као у финалу,јбјга,горак укус и капа доле на ономе што су урадили до финала,у финалу су се обрукали.
anonymous anonymous 05:06 22.08.2016

Re: начи ...

.....
усрали се ко грлице.
...
....
јбјга,горак укус и капа доле на ономе што су урадили до финала,у финалу су се обрукали.....

tasadebeli tasadebeli 06:42 22.08.2016

Re: начи ...

chedimir

Одем на посао и на првој паузи погледам ТВ,кад оно +30 за амере,ту одустанем...



Од посла?




Чедо сине, да ти каже чика Таса нешто...

На свим турнирским такмичењима било ког екипног спорта форма екипе се увек темпира за 2, ретко када 3 јаке текме. Не може више, људи су то, нису машине.

Салету Ђорђевићу су очигледно две кључне текме биле четвртфинале и полуфинале (сигурна медаља по коју су дошли).

Декију Савићу су то биле полуфинална и финална текма (дошли смо у Рио по злато у ватерполу, зар не?). Ја о те две текме у Рију у ватерполу (полуфинале и финале) размишљам још од Арене зимус.

После тих текми врхунске форме иде опуштање у сваком погледу, физички, ментално, емотивно,...

Попушта набој.

Можда можемо нашим кошаркашима да замеримо што се нису више играли кошарке на терену у финалу (како је то говорио покојни Радивоје Кораћ).

Али са овим набилдованим црнчугама на стероидима из НБА који су прављени да буду роботи у том спорту (јер то код њих није спорт него циркус и велики бизнис), који ђипају по терену као мајмуни и играју контакт игру коју судија не сме да санкционише иако у европској кошарци то обавезно буде фаул (јер су они, боже мој, дрим тим УСА који мора да победи чак и онда када губи), не можеш ти онда да се баш играш кошарке.

Немој осуђивати момке, играли би се они кошарке у финалу да су могли.

Али када нешто не може, онда не може.


Или, ако хоћеш овако да ти објасним:

Не би Амери нас ни бомбардовали 1999. да смо имали пар система С-300. Али није дао она пијандура Јељцин, па су се онда Амери курчили својим аеро мишићима.

Е, видиш, наши кошаркаши синоћ такође нису имали системе С-300.


Озбиљно, за ситуацију у којој је српска кошарка данас која је почела тек да се уздиже, захваљујући ентузијазму неких људи који раде у тој кошарци и који живе за њу а не захваљујући неким иоле организованијим напорима овог нашег друштва у Србији, после дугих година чабрирања, ова сребрна олимпијска медаља, као и она сребрна са светског првенства из 2014, јесу велике као кућа.

И то треба поштовати.
tsunade tsunade 07:08 22.08.2016

Re: начи ...

ли са овим набилдованим црнчугама на стероидима из НБА који су прављени да буду роботи у том спорту (јер то код њих није спорт него циркус и велики бизнис), који ђипају по терену као мајмуни и играју контакт игру коју судија не сме да санкционише иако у европској кошарци то обавезно буде фаул (јер су они, боже мој, дрим тим УСА који мора да победи чак и онда када губи), не можеш ти онда да се баш играш кошарке.


ti se zezaš a 90 odsto srbije ovo ozbiljno misli.
alselone alselone 07:21 22.08.2016

Re: начи ...

ti se zezaš a 90 odsto srbije ovo ozbiljno misli.


Tasa se ne zeza i sta ovde osim steroida nije tacno?
bene_geserit bene_geserit 07:46 22.08.2016

Re: начи ...

Naravno da se ne zeza, i btw onaj deo o steroidima (i raznoraznm drugim cudima) je tacan.
Ali tu ne treba da se nesto lozimo posto slicna cuda koriste i kod nas.
Ili neko misli da je recimo Pekovic prirodnim putem postao onakav kakav je.

Kod crnaca se to samo drasticnije vidi iz razloga sto su prosecno fizicki daleko superiorniji u odnosu na belce. Ko god ima decu po americkim skolama i gleda sport koji klinci igraju to moze da vidi.
Ono sto im fali je basketball IQ koji je neophodan za vrhunske igrace.
Naravno vrhunski igraci (kao ovi u USA reprezentaciji) imaju visok i basketball IQ, ali limitiran na pick&roll i ne bas navikniut na igranje protiv zone (iako se i to menja ali ono sto je dozvoljeno u NBA je prilicno limitirano).

U svakom slucaju Djordjevic je odradio fantastican posao i zvukao maksimum iz ove reprezentacije, tempirao formu za kljucne utakmice, postavio igru u njima kako treba.
Realno imamo limitiran tim, nemamo duzinu, previse jednodimenzionalnih igraca - ne radja se generacija Divca svaki dan u zemlji gde je ulaganje u sport malo i sve je neorganizovano.
alselone alselone 07:52 22.08.2016

Re: начи ...

Ili neko misli da je recimo Pekovic prirodnim putem postao onakav kakav je.


Ili Rebraca. Narastao je kao kvasac za par godina, i onda cap! srce zeza, ajmo pemzija i sad ladi muda u Apatinu i Somboru.
tsunade tsunade 08:38 22.08.2016

Re: начи ...

Tasa se ne zeza


otkud znaš?

sta ovde osim steroida nije tacno?


ma sve tačno. moš misliti koji smo mi tek luzeri kad nas majmuni, nabildovane crnčuge (još bez steroida) vozaju ko volove po parketu.
niccolo niccolo 08:44 22.08.2016

Re: начи ...

Ili neko misli da je recimo Pekovic prirodnim putem postao onakav kakav je.

Pa on je kod vas postao takav, dok je bio u Evropi bio je žgoljav
narcis narcis 11:17 22.08.2016

Re: начи ...

kad nas majmuni, nabildovane crnčuge (još bez steroida) vozaju ko volove po parketu

dal je nekome palo na pamet i dal znate da u ameriki ima više od 20 MELEONA registrovanih košarkaša pa tu dodaj još par meleona onih što drljaju stritbasket po slamovima i getoima?!
e pa otih 20 inešto meleona do nas stiglo 12 , prosejanih kroz nano sito
pa još neverovatan, za evropsku misao, način fizičke pripreme i dobiješ to da odlični evropski igrači izgledaju ko mladi majmuni protiv njih.
sa deruge strane ona ekipa divac, sale, bodesrog i ostali , to nije stvaaoreno za tri četri godine , divci i ostali su stvarani dvtries godine unazad i onda smo imali prekid , mrčenje svesti i sag oćemo za dvetri godine da gledamo divci i bodesrogovi oma,
pa ne može
kažete usrali se, voleo bih da vidim vas foteljaške heroje kako biste se vi ponašali da se sretnete sa najjačim likovima iz vaše struke, nebi vamse tresle gaće,
aha , ne bi se tresle jer se gaće pune govana ne tresu nego ljuljaju.
ne serite
docsumann docsumann 11:42 22.08.2016

Re: начи ...

niccolo
Ili neko misli da je recimo Pekovic prirodnim putem postao onakav kakav je.

Pa on je kod vas postao takav, dok je bio u Evropi bio je žgoljav


sasvim je moguće prirodnim putem, uz adekvatnu ishranu i suplementaciju vidno popraviti mišićnu masu.
krajnji efekt zavisi, naravno, od genetike i samog forsiranja treninga snage i mase.
za Pekovića sam već pričao da ima potencijal da postanem vrhunski strongmen nakon bataljivanja košarkaške karijere, kao što su to postali Brajan Šon i Tor.
escherichije_colic escherichije_colic 11:44 22.08.2016

Re: начи ...

Evo jedne anegdote iz Olimpijskog finala '96. koja lepo oslikava američku percepciju košarke:

Veliki Bodiroga, tada takoreći klinac, krenuo da im prodaje fore, spakovao im 12 poena za prvo poluvreme (ovo po sećanju) i u jednom napadu ostane da igra 1na1 sa takođe velikim Karl Malounom i matori ga prozove "ajde mali da vidim šta možeš": Bodiroga mu proda onaj svoj trejdmark krosover (kad spusti loptu desnom rukom levo a onda je samo pokupi ispred čuvara i prošeta se na drugu stranu) i naravno pošalje ga po burekčinu. U sledećem napadu Karl ga odvali iz sve snage u butinu i u prolazu mu dobaci "to ti je za onu sramotu od malopre" i Bodiroge više nije bilo na terenu do kraja utakmice, toliko ga je jako odvalio. Dakle pričamo o čuvenom Poštaru, koji je za ove savremene njihove reprezentativce- balerina.

Tamo je bre najpopularniji sport ono što oni zovu fudbalom, gde 60% igrača završi sa trajnim oštećenjem mozga, o čemu mi pričamo dalje ...

Nego nešto drugo sam hteo da napišem, sad kad se glava malo razbistrila od emocija i piva ... Zašto nikako ne uspevamo da u tim finalima s njima zabeležimo barem častan poraz, kao npr Španci na prošloj Olimpijadi (-7)? Imam utisak da preambiciozno ulazimo u te utakmice. Treba prihvatiti tu njihovu priču i utakmici prići kao šoutajmu, onda ruke ne bi bile tako stegnute i ne bi npr snajperista poput Bogdanovića šutnuo 8-0 trojke. Objektivno ova naša ekipa nema toliko napadačkog talenta kao čuvena generacija Španije ali možemo da odigramo odlične ofanzivne kretnje koje ostavljaju dosta otvorenih šuteva- ne za Teodosića i Bogdana naravno, ali npr juče su Simonovića 3-4 puta u četvrtini ostavili samog ko duha na 6.75 i sve je promašio, a imao je ove sezone u EL utakmica gde je šutirao 5-4 takve situacije i to protiv jakih protivnika. Pokaži šta znaš jbmumiša, jednom u životu ti se pruža prilika da igraš protiv takvih ajkula, znaš da si mrtav pre nego što je utakmica i počela i čemu onda tolika stegnutost? Mi smo ušli opako u utakmicu (kao i na SP pre 2 godine) i isprovocirali ih da se raspucaju. Prošli put nas je Irving zatrpao, sinoć Durant. Bolje da smo ih pustili da se igraju od početka, makar odmah otišli na -20, pa onda lagano sipaš kad malo zadremaju i spuste gard- kao u grupi što smo odigrali. U takvom scenariju i može da se otvori neki prozor za iznenađenje a kad ih nateraš da od prve 1/4 uđu u "superhero mode", onda se gube utakmice sa 30+ razlike.

Treba napomenuti da su oni sinoć imali štošta da dokažu i da su igrali sa velikim motivom, jer smo ih u tom prvom susretu prilično košarkaški izblamirali. Moguće da bi nas razneli štagod da smo pokušali ali činjenica je da smo mašili više nego što smo morali.
tasadebeli tasadebeli 15:43 22.08.2016

Re: начи ...

alselone
ti se zezaš a 90 odsto srbije ovo ozbiljno misli.


Tasa se ne zeza i sta ovde osim steroida nije tacno?



И зезам се и не зезам се.

(Наравно, занемарите ту онај погрдни назив који је ту више да би коментар добио шаљиви тон него што бих ја то било ком црнцу озбиљно рекао.)


Али да ли се икада озбиљније размишљало о физичким предиспозицијама различитих раса у одређеним спортовима? (Ако би се Џедај прихватио овог домаћег задатка, био бих му захвалан.)


Зашто црнаца нема у ватерполу и пливању?

Чак ни афроамериканаца у америчким ватерполо и пливачким тимовима.

Али зато нема белаца у атлетици (базично) и последично кошарци у америчким селекцијама...

Не верујем да у САД нема белаца који се баве атлетиком и кошарком.

Велика је то земља.

Али их нема у најјачим селекцијама наведених спортова те земље.

Исто као што нема црнаца у ватерполу и пливању.


Зашто?
maksa83 maksa83 15:58 22.08.2016

Re: начи ...

Исто као што нема црнаца у ватерполу и пливању.
Зашто?

Verovatno je i nature i nurture.

Neke teze kažu da imaju veću gustinu mišića i da zato lošije plutaju, ali da zato sazuvaju u sportovima gde je to bitno (boks, basket, atletika i ostalo što zahteva eksplozivnu snagu). To je nature deo.

Nurture deo je da je po pravilu plivanje sport kojim se bavi srednja bela klasa i da zahteva mnogo veće ulaganje u trening, a koje (ulaganje) je statistički dostupnije belcima. Takođe, plivanje ima manje šanse da te izvuče iz geta i da te od nekog ko je mogao da bude izboden zbog teritorije za dilovanje prevori u milionera.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:59 22.08.2016

Mi smo Crnci

(Наравно, занемарите ту онај погрдни назив који је ту више да би коментар добио шаљиви тон него што бих ја то било ком црнцу озбиљно рекао.)


а, то нема зезања, друже, одмах се укључи секта из угла да ти држи моралне придике и даје пресек психо-конституције. мораш да будеш смртно озбиљан, да не повредиш сензибилитете нашим драгим коминтернационалистима и квази-ПолитикалКоректнес посленицима (behind Mira, still waters run deep).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:01 22.08.2016

Re: начи ...

maksa83


Nurture deo je da po pravilu plivanje sport kojim se bavi srednja bela klasa i da zahteva mnogo veće ulaganje u trening, a koje (ulaganje) je statistički dostupnije belcima.



pa, šta će im ulaganje u sport? kako Prlainović?
docsumann docsumann 16:11 22.08.2016

Re: начи ...

Исто као што нема црнаца у ватерполу и пливању.
Зашто?



Verovatno je i nature i nurture.

Neke teze kažu da imaju veću gustinu mišića i da zato lošije plutaju, ali da zato sazuvaju u sportovima gde je to bitno (boks, basket, atletika i ostalo što zahteva eksplozivnu snagu). To je nature deo.


ma, ima ih i to dobrih. samo valjda wp nije toliko popularan sport u određenim sredinama.



Peres, čuveni centar španske reprezentacije



evo i jedne dame među osvajačicama wp OI turnira u Riju.

ranije, tokom '80-tih, kubanski državni wp tim vrvio je od crnaca. i bili su sasvim solidni, pri tom ekstremno jaki.

mislim da je i u USA plivačkom timu na minulim OI bila jedna crnkinja.

tako da, više je to stvar kulturološka nego genetska (odnosno nature 2. dio).

interesantnije mi je pitanje zašto u USA muškom odbojkaškom timu nema ni jednog tamnoputog igrača, kad dobro znamo kave su im skakačke mogućnosti (vidjeti tim Brazila, a tek Kube iz 90-tih)
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:13 22.08.2016

Re: начи ...

interesantnije mi je pitanje zašto u USA muškom odbojkaškom timu nema ni jednog tamnoputog igrača, kad dobro znamo kave su im skakačke mogućnosti (vidjeti tim Brazila, a tek Kube iz 90-tih)

Упореди зараде одбојкаша са зарадама кошаркаша и играча америчког фудбала, па питај поново.
docsumann docsumann 16:15 22.08.2016

Re: начи ...

marco_de.manccini
interesantnije mi je pitanje zašto u USA muškom odbojkaškom timu nema ni jednog tamnoputog igrača, kad dobro znamo kave su im skakačke mogućnosti (vidjeti tim Brazila, a tek Kube iz 90-tih)

Упореди зараде одбојкаша са зарадама кошаркаша и играча америчког фудбала, па питај поново.


ok, a koliko zarađuju atletičari? mislim ne odu svi u NFL ili NBA.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:17 22.08.2016

Re: начи ...

mislim ne odu svi u NFL ili NBA.

Наравно, неки оду и у NHL : )
docsumann docsumann 16:21 22.08.2016

Re: начи ...

marco_de.manccini
mislim ne odu svi u NFL ili NBA.

Наравно, неки оду и у NHL : )


otprilike koliko i na umjetničko klizanje

al' i to je enigma posebnog tipa. misim zašto ih nema u NHL (u iole ozbiljnijm procentima)?
maksa83 maksa83 16:27 22.08.2016

Re: начи ...

tako da, više je to stvar kulturološka nego genetska (odnosno nature 2. dio).

I meni je to sa gustinom mišića klimav argument (mada je raširen), tj. mislim da je to kombinacija nurture momenata - koliko ima olimpijskih bazena u npr. Bruklinu, ili South Sideu, a koliko terena za basket? Da li je bolje biti Kobe Brajant ili Majkl Felps? Ako i nisi Kobe Brajant onda možeš da budeš LeBron Džejms, ili ovaj (jebogaotac) Durant, ili Barkli, ili bilo ko od sledećih dvadeset ili trideset i biće ti više nego dobro ... ali ako nisi Majkl Felps onda nisi ništa.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:29 22.08.2016

Re: начи ...

al' i to je enigma posebnog tipa. misim zašto ih nema u NHL (u iole ozbiljnijm procentima)?

С гледне тачке разноликости врхунских спортиста, бејзбол лига (MLB) води убедљиво, белци, црнци, латино, Јапанци, ... дебели, жгољави, високи, ниски, спори, брзи, јаки, пљувачи дувана, пљувачи семенки, ... има шта хоћеш.
vcucko vcucko 18:57 22.08.2016

Re: начи ...

alselone
Ili neko misli da je recimo Pekovic prirodnim putem postao onakav kakav je.


Ili Rebraca. Narastao je kao kvasac za par godina, i onda cap! srce zeza, ajmo pemzija i sad ladi muda u Apatinu i Somboru.

Aj' što ladi mooda, ali čovek je napravio ključnu grešku: sve stečeno u sportskoj karijeri uložio je u nekakve projekte u Srbiji/Vojvodini i navodno puk'o k'o zvečka. Ona plaža, tržni centar itd. Bar sam tako čuo.
Ako imaš bolje informacije, iskreno bih želeo da me demantuješ.
tsunade tsunade 19:42 22.08.2016

Re: начи ...

Али зато нема белаца у атлетици (базично) и последично кошарци у америчким селекцијама...


misliš samo na američku momčad ili uopšte?
belci bacaju koplja, diskove, kladiva i skaču u vis. crnci trče i skaču u dalj.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana