Društvo| Mediji| Politika| Sport

Oz

tasadebeli RSS / 21.08.2016. u 14:28

 

 

"Продужетак уговора који истиче у јуну, биће потписан до краја априла. Приход Црвене звезде биће 4,5 милиона евра по сезони, уз добру вољу спонзора да прву годину уплати већ следеће недеље!

Авансним начином плаћања Гаспром ће омогућити Црвеној звезди да регулише већи део дуга који је дели до евро лиценце, управи ће преостати да обезбеди још милион.

Имаће довољно времена за проналажење средстава за дефинитивно чишћење горућих рачуна пред УЕФА."

 

ЛИНКЛИНКЛИНК 

 

 

"Ruska firma i generalni sponzor Crvene zvezde, naftni gigant Gaspromnjeft, pristao je na jednokratnu pomoć klubu iz Ljutice Bogdana, pa će crveno-beli najverovatnije izbeći prošlogodišnju sudbinu izbacivanja iz evro-takmičenja. "

 

ЛИНКЛИНКЛИНК 

 

"Svi kažu da su Rusi dali pare, pa se onda članovi uprave hvale kako su doveli velike sponzore, ali je to omogućila država. NIS u Partizan i Gazprom u Crvenu zvezdu, a jedina je istina da su oni to uradili zato što je država to tražila - zaključio je na tu temu premijer Srbije."

 

 ЛИНКЛИНКЛИНК

 

"90+4` Турски судија означио је крај меча, уједно и крај Звездиног учешћа у Европи за ову сезону."

 

ЛИНКЛИНКЛИНК 

 

Бламажа се наставила и ове године... Лудогорец, Сасуоло. Тачка.

 

Да, тачка.

Јер је Звезда и ове године већ завршила свој европски пут пре септембра. То се већ сада види.

 Тако да јој та европска лиценца коју је Газпром скупо платио прошле године није ни била потребна.

 

Али зато онда опет исто као и прошле године, слушамо како воља и жеља постоје, али је ето мало руках, па малена и снага:

 

"- Ја сам крив за то. Немам снаге да то одбијем, јер ће ми свако рећи да су успешно постојали 70 година и да смо их ми угасили. Једноставно за то немам снаге - рекао је Вучић. "

 

ЛИНКЛИНКЛИНК 

 

У фудбалу на репрезентативном нивоу нисмо постигли никакав успех још од 1960. када смо били четврти на Светском првенству, а на клупском нивоу немамо успех још од 1991. и Звездиног Барија... 

 

Но, без обзира на то, држава ће спремно уложити паре у изградњу националног фудбалског стадиона:

 

"Za Nacionalni stadion 150 miliona evra" 

 

ЛИНКЛИНКЛИНК 

 

Дакле, неуспешне треба подржати на сваки начин да и даље буду неуспешни?

 

Чудна логика у држави Србији... Да ли сам то ја луд или... 

 

 И онда, усред свега тога дође Олимпијада у Рију. И злато ватерполиста. 

 

 "Srbija je u subotu prvi put u istoriji osvojila olimpijsko zlato, pobedom nad Hrvatskom sa 11:7 (3:2, 3:1, 3:2, 2:2) u finalu.

'Delfini' su sada zvanični evropski, svetski i olimpijski šampioni, kao i prvaci Svetske lige, a u našem vlasništvu je i poslednji odigran Svetski kup.

Međutim, situacija je u klupskom vaterpolu je katastrofalna, klubovi jedva žive, a na pitanje novinara RTS šta je potrebno da bi se oni vratili na stare staze, Andrija je imao spreman odgovor.

"Nije trenutak da se sad priča o tome, ali vi novinari i mediji u Srbiji, krenite slobodno već od prekosutra. Znate sve dobro, šta je potrebno sportu, ne moramo mi sportisti da se zameramo političarima, ministrima i vrhu države. Vi dobro znate šta je potrebno sportu", rekao je Prlainović.

On je kazao da mediji imaju veliku ulogu i da uspesi srpskih sportista u Riju nisu rezultat planskog i programskog razvoja.

"Ovih osam ili devet medalja ovde (na OI u Riju) nisu rezultat programskog ulaganja u sport, nisu proizvod sistemskog ulaganja. Znamo da u Srbiji praktično više nema profesionalnih vaterpolo klubova, svi su pred stečajem. Nemam šta da dodam na to. Vi ste oni koji kontrolišu šta će se pojavljivati u medijima", istakao je igrač Solnoka.

Kolega sa nacionalnog servisa pokušao je da mu kaže kako je ta kuća na sve načine pokušavala da promoviše i pruži medijsku pažnju vaterpolistima, kada ga je zlatni reprezentativac nakratko prekinuo.

"Uopšte nije pitanje medijski tretman reprezentacije, nego sporta. Nadam se, tačnije uveren sam da će se to popraviti od sada. Mi smo sa svoje strane uradili što smo mogli", zaključio je Prlainović."

 

ЛИНКЛИНКЛИНК 

 

Оз

 

 

bebe-animales-mas-tiernos-que-encontrar%C3%A1s-1.jpg 

 

 

А замислите само да су Газпром, Телеком, НИС,...  спонзори ватерполо клубова Партизан и Црвена звезда, а не оних пропалих државних пројеката, вечитих близанаца, фудбалских клубова Партизан и Црвена звезда преко којих нам, кроз буџет ове Републике Србије, најгори шљам у овој земљи извлачи паре директно и џепа? 

 

 

Моји блогодругари су ми већ на једном претходном посту поменули аргумент да је фудбал ипак популарнији од ватерпола.

Можда, али не и у држави Србији. 

 То што наш народ гледа фудбал у енглеској лиги, шпанској,  немачкој итд. на кабловским каналима не значи да је и српска фудбалска лига исто толико популарна. А поготово српски фудбал нема никакве користи од тога.

 

"Srpski fudbal niko ne gleda

 Večiti su posebna priča. Zvezda drži "rekord" po poseti, Partizan je tri koplja ispod. Mnogi kažu da bi i prosek od 14.000 na jednom, ili 5.000 na drugom delu Topčiderskog brda bio još gori da među tim hiljadama može da se nađe nekoliko stotina onih koji zaista plaćaju karte za sever ili jug."   

 

ЛИНКЛИНКЛИНК 

 

И знам да се као спортски објекти за гледаоце никако не могу поредити базени и фудбалски стадиони, али некако имам утисак да је оне 2013/2014. године када су се погодиле две срећне околности за српски клупски ватерполо,  Про Реко је тренутно остао без газде, а нешто мало пара ушло и у српске ватерполо клубове, па смо добили лигу са четири јака клуба (Партизан, Црвена звезда, Војводина и Раднички) на трибинама базена било више гледалаца него  на 95 % утакмица домаћег фудбалског првенства те године.

 

На крају крајева, можемо ли можда да за српски ватерполо применимо мађарски модел уз благослов нашег великог пријатеља Виктора Орбана јер, колико видим, мађарски играчи углавном играју у својим домаћим клубовима што мађарску ватерполо лигу већ годинама чини најјачом на свету?

 

 



Komentari (93)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 14:37 21.08.2016

Тастер

jedi-knight jedi-knight 15:08 21.08.2016

...

У фудбалу на репрезентативном нивоу нисмо постигли никакав успех још од 1960. када смо били четврти на Светском првенству


Tacnije, cetvrti smo bili samo na prvom Mondijalu u Urugvaju, 1930. Mozda i treci, nije se igralo za bronzu.
1960. smo osvojili jedino zlato u seniorskom reprezentativnom fudbalu i to na Olimpijskim igrama u Rimu.
tasadebeli tasadebeli 15:16 21.08.2016

Re: ...

jedi-knight

Tacnije, cetvrti smo bili samo na prvom Mondijalu u Urugvaju, 1930. Mozda i treci, nije se igralo za bronzu.



Да, побркао сам године Светског првенства у Чилеу 1962. када смо од домаћина изгубили у утакмици за треће место и Олимпијаде у Риму 1960. када смо у финалу победили Данску са 3:1.

Хвала за исправку у фактографији.


И подсећању да се све то догодило још пре него што сам се ја родио.

А мени је сада 52 године.

Дакле, пре пола века.
jedi-knight jedi-knight 15:18 21.08.2016

Re: ...

А мени је сада 52 године.

Дакле, пре пола века.


2013. smo bili omladinski prvaci Evrope. Selektor je bio Ljubinko Drulovic.
Gde su i sta rede?
tasadebeli tasadebeli 15:39 21.08.2016

Re: ...

jedi-knight
А мени је сада 52 године.

Дакле, пре пола века.


2013. smo bili omladinski prvaci Evrope. Selektor je bio Ljubinko Drulovic.
Gde su i sta rede?



Финале са Французима 1:0.

Srbija: Rajković, Golubović, Antić, Filipović, Veljković, Milinković-Savić, Pavlovski (od 93. Urošević), Luković (od 68. Meleg), Maksimović, Đurđević (od 88. Ožegović), Mitrović.


Знам за ове момке шта је било за ове три године и где су сада:

Рајковић, Милинковић-Савић, Мелег, Максимовић, Ожеговић, Ђурђевић и Митровић.


За остале бих морао да копам по интернету, википедија, фудбал трансфермаркт итд.
jedi-knight jedi-knight 15:16 21.08.2016

...

Партизан и Црвена звезда


Ne postoji sistematski rad ni u jednom od ova dva kluba, pocev od omladinske skole, pa do prvog tima.
Svi igraci koji odu u neke vece, evropske, sredine, proizvod su selekcije, jer najtalentovaniji obicno sami dodju u ove klubove.
Po meni, problem je lako resiv, potrebno je samo nekoliko godina, maksimalno 4, da se angazuju ozbiljni ljudi, koji znaju svoj posao, koji su dokazani i kojima se omoguci da mirno rade.
Onda moze da se ponovi Bari ili Brisel ( zasto da ne, kada je mogao Lester... ).
Mi mozda nemamo novac da se merimo sa Evropom, ali imamo talenat na koji oni rado trose taj svoj novac.
tasadebeli tasadebeli 15:23 21.08.2016

Re: ...

jedi-knight

Mi mozda nemamo novac da se merimo sa Evropom, ali imamo talenat na koji oni rado trose taj svoj novac.




И да додам после овог твог још једно објашњење којег нема у основном тексту...

Све време мислим на сениорски фудбал.

У млађим категоријама у фудбалу смо имали успеха... Итекако...

Али када дође време да мали шампиони постану велики шампиони у фудбалу...

Свашта се догађа на том путу.

ЛИНКЛИНКЛИНК
jedi-knight jedi-knight 15:26 21.08.2016

Re: ...

У млађим категоријама у фудбалу смо имали успеха... Итекако...


Taso, razlog je vrlo jednostavan.
Jako mladi pocinju da igraju seniorski fudbal i to prvu ligu, koji je cak i za nase uslove mnogo zahtevniji od omladinskog u, recimo, engleskoj, holandiji itd.
U konkurenciji svojih vrsnjaka, nasa deca dominiraju jer imaju ozbiljno takmicenje u nogama.
Nesto slicno je sa seniorskim fudbalom i ekipama iz velikih liga. Dovoljno je pomenuti Sasuolo.
tasadebeli tasadebeli 15:41 21.08.2016

Re: ...

jedi-knight

Jako mladi pocinju da igraju seniorski fudbal i to prvu ligu, koji je cak i za nase uslove mnogo zahtevniji od omladinskog u, recimo, engleskoj, holandiji itd.

U konkurenciji svojih vrsnjaka, nasa deca dominiraju jer imaju ozbiljno takmicenje u nogama.



Да, у потпуности се слажем са тиме.
nsarski nsarski 15:20 21.08.2016

Skaska za Tasu

Ali prvo, manji komentar.
Ja slabo pratim sport (mada sam nekad bio sportista, cak uspesan za svoje ambicije i godine), a fudbal skoro nikako. Jbg., drugi me interesi vuku.
Glede naseg fudbala, jasno je da kada se sukobe interesi Gov i Deep Gov, prilicno je izvesno ko ce da pobedi. Cak je Gov javno priznala nemoc i poraz. Ali, kako to Deep Gov uspeva da pobudi entuzijazam fudbalskih navijaca na osnovu prastarih lovorika koje si pomenuo (1960. i 1991.), meni je misteriozno. A opet i nije. Otud ova skaska, koja bi mogla imati naslov "Sta se dogodilo sa Bejbi Dzejn?"

Dakle, pre mnogo godina (osamdesetih) sam ziveo i radio u Torontu. Blizu Univerziteta, gde sam stanovao, u jednom parkicu je postojala nekakva mala fontana. Kada pocne lepo i toplo vreme, svake subote i nedelje, na rubu te fontane je sedela jedna stara zena, duge kose, u kupacem kostimu i nekom esarpom preko njega. Zavodno prekrstenih dugih nogu ona je slala sarmantne poglede prolaznicima, i osmehivala se neprestano cesljajuci svoju dugu sedu kosu. Ljupka starica, jos uvek lepo gradjena i skladna, nikom nije smetala. Prolaznici su joj cesto mahali i slali poljupce. Na sjajnoj esarpi, koju je uvek nosila, zlatnim slovima je pisalo "Miss Sweden 1938".

Ova slika mi se cesto vraca kad neko pomene nas fudbal.

jedi-knight jedi-knight 15:23 21.08.2016

Re: Skaska za Tasu

Ova slika mi se cesto vraca kad neko pomene nas fudbal.


Nasa bi u najboljem slucaju bila prva pratilja
tasadebeli tasadebeli 15:27 21.08.2016

Re: Skaska za Tasu

nsarski

"Miss Sweden 1938".

Ova slika mi se cesto vraca kad neko pomene nas fudbal.



Одлична прича!

Сада ћу ту слику и ја имати у глави када се спомене српски фудбал.


interesi Gov i Deep Gov



princi princi 14:02 22.08.2016

Re: Skaska za Tasu

Šarski, šta je pouka skaske: da je srpski fudbal kanadska baba koja je podilkanila i umislila da je Miss Švedske iz 1938?
narcis narcis 14:09 22.08.2016

Re: Skaska za Tasu

princi
Šarski, šta je pouka skaske: da je srpski fudbal kanadska baba koja je podilkanila i umislila da je Miss Švedske iz 1938?

ne već je srpski fuzbal baba koja je bila mis švecke 38.
nsarski nsarski 14:32 22.08.2016

Re: Skaska za Tasu

Šarski, šta je pouka skaske: da je srpski fudbal kanadska baba koja je podilkanila i umislila da je Miss Švedske iz 1938?


Pa, da zavode narod starim lovorikama. Nas fudbal je danas, koliko minimalno pratim, prilicno blizu dna. Zalio mi se danas jedan koji zna stanje da Zv. i Part-zan, kupuju neke propale crnce za sitnu kintu kako bi izgledalo da i mi imamo "svecke" fudbalere.
Ma, ne znam, mozda samo lupam.

Da, sto rece Nislija, ona nije umislila da je Miss, ona je to zaista bila ali nije vise.
Jaril Jaril 15:46 21.08.2016

Трол

Има ли икога у Србији да мисли да спорт није национално питање?
jedi-knight jedi-knight 15:53 21.08.2016

Re: Трол

Трол
Има ли икога у Србији да мисли да спорт није национално питање?


Jarile, ja zivim od sporta, hranim porodicu, ali se u potpunosti slazem sa tobom, iako mislim da sport moze da bude itekako vazan za afirmaciju drzave.
Prva asocijacija, bilo gde u svetu da se nadjes i kazes odakle si, je sport, konkretno Djokovic.


tasadebeli tasadebeli 16:10 21.08.2016

Re: Трол

Jaril
Има ли икога у Србији да мисли да спорт није национално питање?



Па шта га знам...

Вероватно има, Јариле.

А видиш, ја све некако мислим да када ми неко узима паре из џепа за пропале и потврђено неуспешне државне пројекте да би те паре у крајњем чину трагедије доспеле у приватне џепове људи који ово друштво у којем живим чине болесним, а што се све маскира некаквом назови традицијом, наслеђем и историјом, онда за мене то постане и национално питање исто као што су то, рецимо, и образовање, култура, привреда, институције,...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:30 21.08.2016

Re: Трол

Има ли икога у Србији да мисли да спорт није национално питање?

isto je i sa kulturom, samo što kultura nije nacionalno pitanje u srbiji. kad se pomene finansiranje kulture, onda se svi pobune ("nek se umetnici finansiraju sami" fazon), ali ako se pomene slabo finansiranje sportista, onda se oper svi pobune, jer to trena da je nacionalni interes. mislim da se ne shvata da su obe stvari podjednako važne za afirmaciju države.
arianna arianna 15:49 21.08.2016

Medalje

Oduvek smo bili zemlja u kojoj se živelo za slavu i u inat.

S tim u vezi, pomenula bih i ove momke....

Mladi matematičari osvojili pet medalja na Olimpijadi u Hong Kongu <<<<

i

Šampioni iz hemije <<<<


Bilo bi lepo da ih se nekad sete i pozovu na balkon skupštine grada Beograda.
tasadebeli tasadebeli 16:32 21.08.2016

Re: Medalje

arianna

Bilo bi lepo da ih se nekad sete i pozovu na balkon skupštine grada Beograda.




А тек би се о понашању медија према тој деци могло замерити много тога!


Углавном их користе за јефтину популистичку пропаганду типа:"Ми Срби најпаметнији народ на свету".
arianna arianna 16:57 21.08.2016

Re: Medalje

А тек би се о понашању медија према тој деци могло замерити много тога!


Углавном их користе за јефтину популистичку пропаганду типа:"Ми Срби најпаметнији народ на свету".


neki mediji ih se još i sete ali političari nikako


Srpski studenti novi šampioni Evrope u debati<<<<


NAJBOLJI NA SVETU Studenti prava iz Novog Sada pobedili na takmičenju u Hagu <<<<
docsumann docsumann 17:03 21.08.2016

Re: Medalje

Углавном их користе за јефтину популистичку пропаганду типа:"Ми Срби најпаметнији народ на свету".


kao i penzionere za "Mi Srbi narod najstariji"
narcis narcis 17:10 21.08.2016

Re: Medalje

kao i penzionere za "Mi Srbi narod najstariji"

docsumann docsumann 15:51 21.08.2016

i ja ću samo jedan trol


nazovimo ga - vaterpolo eho

pošto živim na oko 150 m vazdušne linije ( i jedno 40-tak metara visinske razlike) od bazena na škveru, svako ljeto, ustvari još od maja, konstantno u pozadini imam šum vaterpolo i plivačkih treninga.
pogotovo što ljeti u HN dolaze mnoge ekipe sa strane, pa i državni timovi.

ono, od ranih jutarnjih časova čuješ zvuk pištaljke, pljuskanje vode, deranje trenere (inače ti vaterpolo treneri (valjda zbog vode u ušima igrača) se ekstremno mnogo deru, neki i pičkaraju za medalju).

tako da sem što sam se dugo bavio vaterpolom, i iz sportse sam porodice vezane za PVK Jadran, čitav život me prati ta sjenka, ili bolje reći zvuk vaterpolo drilovanja.

toliko.
jedi-knight jedi-knight 15:59 21.08.2016

Re: i ja ću samo jedan trol

ono, od ranih jutarnjih časova čuješ zvuk pištaljke, pljuskanje vode, deranje trenere (inače ti vaterpolo treneri (valjda zbog vode u ušima igrača) se ekstremno mnogo deru, neki i pičkaraju za medalju).


Radio sam kao kondicioni trener u VK Zemun pocetkom devedesetih.
Treneri su svi imali neke metalne pistaljke, a kaznjavali su decu tako sto bi morali da doplivaju do ivice bazena gde bi dobili pistaljku u vugla. Duzina pertle prilikom zamaha zavisila je od tezine greske
tasadebeli tasadebeli 16:18 21.08.2016

Re: i ja ću samo jedan trol

docsumann


tako da sem što sam se dugo bavio vaterpolom, i iz sportse sam porodice vezane za PVK Jadran, čitav život me prati ta sjenka, ili bolje reći zvuk vaterpolo drilovanja.

toliko.



Што је за твоју личност имало позитивне или негативне последице?

Каква је твоја процена сада када си у најбољим годинама?

Овај сјајан опис ми једино говори да тај "звук дриловања" свакако није био неутралан у твом животу, одрастању, васпитању,...
docsumann docsumann 16:20 21.08.2016

Re: i ja ću samo jedan trol

Што је за твоју личност имало позитивне или негативне последице?


cijenim pozitivne.

misim ko će sebe objektivno sagledati, pogotovo ako imaš preko 110kg
tasadebeli tasadebeli 16:30 21.08.2016

Re: i ja ću samo jedan trol

docsumann

cijenim pozitivne.






Е, онда делимо исто или барем слично искуство.


misim ko će sebe objektivno sagledati, pogotovo ako imaš preko 110kg



Мештре, у центар, на сидро!

Ја сам ипак по тежини само спољни играч.
docsumann docsumann 16:53 21.08.2016

Re: i ja ću samo jedan trol

Мештре, у центар, на сидро!


na toj poziciji sam i igrao
tasadebeli tasadebeli 17:10 21.08.2016

Re: i ja ću samo jedan trol

docsumann

nazovimo ga - vaterpolo eho

na toj poziciji sam i igrao




Једаред, 1996/97, летовах у кући одмах поред куће једног од Гопчевића у Ораховцу.

И док је домаћину, заправо комшији нашем у том тренутку, само дупе вирило из мора јербо је баш за ручак вадио неке дагње (а ми чекали резултат лова), појављује се на малој понти испред куће најстарији буразер од свих њих Гопчевића, онај што је био репрезентативац, и води двоје људи: мушкарца високог отприлике метар и жеља да порасте и жену тог мушкарца, још нижу.

И представи их свом буразеру: "Ово су моји пословни пријатељи из Ниша. Исто су били ватерполисти..."

Овај са дагњама у руци и маском и дуваљком изађе из мора, поздрави се са људима, поприча и они одоше.

А онај Гопчевић домаћин гледа за њима, па се окрете према мени и жени, онако са све оном маском на врх главе и дисаљком, и рече нам:

"Чуј, ватерполисти из Ниша! 'Ајде, бре!"


narcis narcis 17:13 21.08.2016

Re: i ja ću samo jedan trol

"Чуј, ватерполисти из Ниша! 'Ајде, бре!"

pada, ko je čuo za niša, vatropolisti mogu samo izniš da budu, nikad gramatičar od tebe taso, debeli a ne crni
docsumann docsumann 17:27 21.08.2016

Re: i ja ću samo jedan trol

Гопчевића, онај што је био репрезентативац


Zoran. najbolji igrač SFRJ reprezentacije na OI u Moskvi '80.

njegov saborac iz tog odličnog tima Zoran Mustur je bio moj trener u kadetskim danima. iz tog doba su mi inače najlješe H2O polo uspomene.



L-R: Miro Circovic (Head Coach), Zoran Mustur, Zoran Roje, Slobodan Trifunovic, Predrag Manojlovic, Ratko Rudic, Damir Polic. Squatting L-R: Luka Vezilic, Milivoj Bebic, Bosko Lozica, Milorad Krivokapic, Zoran Gopcevic, Milivoj Petkovic (ass. Coach)


Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 20:46 21.08.2016

Re: i ja ću samo jedan trol

L-R: Miro Circovic (Head Coach),


E vala mi odavno nije pao Ćirković na pamet. A evo mu baš prošlo 35 godina od kako je poginuo. Doduše, kako je luđački vozio, bio je u bonusu barem 10-15 godina a igrači su kada se negde "u blizini" gostuje morali svojima obećavati da nikako neće s Mirom u kola ;>
bolid1 bolid1 10:24 23.08.2016

Re: i ja ću samo jedan trol


Radio sam kao kondicioni trener u VK Zemun pocetkom devedesetih.
Treneri su svi imali neke metalne pistaljke, a kaznjavali su decu tako sto bi morali da doplivaju do ivice bazena gde bi dobili pistaljku u vugla. Duzina pertle prilikom zamaha zavisila je od tezine greske


Secam se jako dobro (sa svoje glave i ledja) tog vaspitno-pedagoskog pristupa...iskreno, nikad nisam kapirao smisao svog tog uralanja i mlacenja koje je kao bilo fora. Mene su takve stvari zapravo batalile od sporta...e, neces da se deres na mene, ajd' vozdra
karabasbarabas karabasbarabas 15:57 21.08.2016

Lazi i neistine

Premijer ce ti sutra skresati u lice da su sve te cinjenice sto si napisao u stvari falsifikati koje potura Bojan Pajtic i Sasa Jankovic.
Ocekuj i otvoreno pismo Zeljka mitrovica "Dragi Taso"


Kancelarija: Vučić sutra odgovara na mnoge laži i neistine
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2016&mm=08&dd=21&nav_category=11&nav_id=1168068
tasadebeli tasadebeli 16:21 21.08.2016

Re: Lazi i neistine

karabasbarabas

Ocekuj i otvoreno pismo Zeljka mitrovica "Dragi Taso"





angie01 angie01 19:36 21.08.2016

Re: Lazi i neistine

Ocekuj i otvoreno pismo Zeljka mitrovica "Dragi Taso"





sa sve onom uskopicenom, pardon maj frenc, slikom na ekranu.
narcis narcis 17:01 21.08.2016

balkon

da se sruši, točka
docsumann docsumann 17:47 21.08.2016

i par riječi usput o Andriji


pošto ga, kao rođenog Novljanina, poznajem još od njmlađih dana, samo da kažem da se radi o izuzetno skromnom, vaspitanom, plemenitom momku.
angie01 angie01 19:33 21.08.2016

Re: i par riječi usput o Andriji

pošto ga, kao rođenog Novljanina, poznajem još od njmlađih dana, samo da kažem da se radi o izuzetno skromnom, vaspitanom, plemenitom momku.


,...normalnom, iskrenom i postenom,...

...reci onako sustinski u onom trenutku feste, dramatike i izbezumljelja u kameru cije se snimanje emituje u napravijem mogucem tajmingu bez kalkulacije, moze samo najveci car!
49 41 49 41 18:41 21.08.2016

UZUN

SP: Milan Uzunović šampion sveta!
IZVOR: B92 NEDELJA, 7.08.2005. | 13:09 -> 09:49

Veslač SCG Milan Uzunović osvojio je zlatnu medalju na Svetskom prvenstvu za juniore, koje se održava u nemačkom gradu Brandenburg.

Uzunović je pobednik takmičenja u skifu, pošto je posle 2000 metara iza sebe ostavio predstavnike Nemačke, Estonije, Letonije, Slovenije i Kube.

Veslač VK Partizan odlično je počeo trku i odmah došao u vođstvo, koje nije ispuštao do kraja. Dominaciju je Uzunović potvrdio pobedom sa osam sekundi prednosti u odnosu na Nemca Štefana Krigera. Najuzbudljivija je bila borba između Estonca Kaspara Taimsoa i Letonca Janisa Timofejevsa za bronzu. Odlučilo je 14 stotinki, a uspešniji je bio estonski reprezentativac.

„Nešto je posebno kada pobedite i kada vam predaju zlatnu medalju i gledate kako se svira vaša himna i podiže zastava vaše zemlje. Do sada nisam osetio ništa lepše. Mnogo dobro smo radili ove godine. Selektor Nebojša Ilić mi je rekao da uđem u trku za medalju i da će osvajanje svake biti uspeh. Ipak, ja sam želeo samo zlato”, izjavio je posle trke Uzunović.

“Plan je premašen. Cilj je bio imati tri čamca u finalu. Prezadovoljni smo, jer je Uzunović u najjačoj konkurenciji osvojio zlato. Pokazao je da je sazreo ka veslač i ako nastavi da sluša imaće sjajnu seniorsku karijeru. Ostale tri posade su ostvarile zacrtano, a to je plasman među šest najboljih na svetu. Malo više sam očekivao od dvojca Popović – Todorović. Nadali smo se da će osvojiti srebro”, rekao je selektor Nebojša Ilić.

Predsednik Srbije Boris Tadić čestitao je Milanu Uzunoviću zlatnu medalju u skifu i poručio da "samo tako nastavi" i da i dalje bude najbolji.

Ostali predstavnici SCG nisu bili uspešni. Dvojac bez kormilara (Jovan Popović, Goran Todorović) osvojio je peto mesto u finalu, osam sekundi iza pobednika iz Rumunije. Medalje su osvojili i predstavnici Italije i Nemačke.

Četverac bez kormilara SCG (Nemanja Nešić, Aleksandar Radović, Ivan Ostojić, Aleksandar Đorđević) osvojio je takođe peto mesto, najbolji su ponovo bili Rumuni, a zaostatak naših momaka devet sekundi. Srebro posle uzbudljivog finiša ide u Nemačku, a bronza u Veliku Britaniju.

Četverac sa kormilarom (Dušan Kovačević, Ivan Posavec, Nenad Ninković, Nenad Buličić, Ivan Ninković) osvojio je poslednju, šestu poziciju u svom finalu. „Plavi“ su u cilj ušli skoro 16 sekundi iza Nemaca, koji su pobedili Italijane. Bronza je pripala posadi Poljske, koja je uspela da nadmaši Amerikance i Kanađane.

P.S.
Znamo se odavde slucajno. Postali smo prijatelji.
Nosilac je 3 Zlatne Medalje

Iz Tokija su ga vratili posle Sv.Prvenstva; povrede kicme.
Bolove su mu smirivali, tokom leta svaka 3 sata injekcijama.

Od maticne zemlje za svetsku promociju je dobijao oko $ 500 godisnje.
blogov_kolac blogov_kolac 19:49 21.08.2016

pogled iz pogresne perspektive

Pa nas klupski vaterpolo je trenutno na aparatima u neku ruku upravo zbog slicnog nacina rezonovanja iskazanog na ovome blogu, kada je neko ko odlucuje o finansijskim tokovima u drzavi primetio 2011 posle trijumfa Partizana u Ligi Sampiona koliko malo para je dovoljno u Srbiji uloziti na postojecu igracku i strucnu bazu da bi se stvorio jak klub u evropskim okvirima. I onda smo preko noci dobili "drzavni projekat" ligu u kojoj su igrala tri od pet najjacih evropskih (tj svetskih) vaterpolo klubova u tim sezonama. Za te potrebe je delimicno "pocepan" VK Partizan kao najveca svetska vaterpolo fabrika i najtrofejniji evropski klub, vraceno je iz stranih klubova dosta jako dobrih igraca pri cemu je vaterpolo najniskokomercijalniji ekipni sport (mislim da je Sapicev visegodisnji ugovor na milion dolara i dalje jedini u istoriji vaterpola koji je dotakao tu granicu) i domaci igraci bi rado igrali u Srbiji i za 2-3 puta manje honorare nego u inostranstvu, a te dve sezone angazovano je i par crnogorskih, pa cak i madjarskih igraca. Uspeh je bio trenutan - C.Zvezda je odmah te prve turbo-sezone postala prvak Evrope, Radnicki KG je sledece nesretno izgubio u finalu, a Partizan je u obe bio ucesnik Final-4.

Kada je drzava podvukla crtu, videli su da u Kragujevcu koji do tada nije imao ni krsteni bazen niko ne haje previse za vaterpolo bez obzira sto smo mi zemlja vaterpola a njihov lokalni tim tada bio igracki najjaci na svetu, i radije bi imali kosarkaskog ABA ligasa koji se stalno bori za opstanak (+ grad KG je permanentna socijalna bomba i VK je bio tada trn u oku mnogima tamo u lokalu kao primer nepotrebnog rasipnistva). Ni u Crvenoj Zvezdi nasilno uvodjenje vaterpola po direktivi nije dalo mnogo bolje rezultate. Evropska titula jeste dostojno obelezena (mozda ni to ne bi da F4 nije bio u BGD), derbiji sa Partizanom jesu imali neki odziv, ali sve u svemu njihov VK iako preko noci toliko jak i uspesan imao je status devete rupe na svirali. Vaterpolo gigant Partizan je sa druge strane prozivljavao teske dane, jer je njegova cuvena vaterpolo skola ostala bez monopola na talente, a transferima nisu mogli da prate novokomponovana dva kluba iza kojih je stala drzava, i bili su besni na nametnutu situaciju u kojoj su se nasli da po nekakvoj nezasluzenoj kazni kao najcuveniji svetski klub budu odjednom treci klub u sopstvenoj zemlji.

Drzava je onda odjednom resila da se povuce iz klupskog vaterpola, kada su efekti vec takvi (u sportskom smislu ocekivano odlicni, ali u "politickom" katastrofalni), a pritom je zaboravila da pri povlacenju iz svega u VK Partizan stvari vrati u pocetno stanje... i eto klasicne "put u pakao je poplacan dobrim namerama" situacije u kojoj nam je klupski vaterpolo zadnju sezonu-dve.

A i inace, porediti u finansijskom smislu fudbal i vaterpolo, i praviti bilo kakve paralele izmedju njih u tom smislu, isto je sto i porediti slona i misa, gde mis moze biti ravnopravan/jaci samo u crtanim filmovima ili zemljama iz bajke tipa Oz. Pravo pitanje posle ove olimpijade gde smo toliko bljesnuli u timskim sportovima je sta se desava sa ostala dva timska sporta za koje nas narod dokazano ima odlicne predispozicije i priznate uspesne igrace, pa i strucnjake: FUDBAL i RUKOMET. U fudbalu opet nismo uspeli da se plasiramo na neko veliko takmicenje iako je za EP sada bio promenjen format pa je sada bukvalno pola Evrope ucestvovalo, 24 tima (bili smo predzadnji cetvrti u grupi iz kvalifikacija). A recimo u zenskom rukometu smo imali situaciju da nam kompletna startna postava koja je bila vicesampion sveta 2013 postavi izbor pred savez ili trener ili mi, i oni stanu iza trenera a najbolje igracice proglase za izdajnike... Paradigma likova koji su nam torpedovali reprezentativni fudbal i rukomet meni je i vise od legendarnog Toleta Karadzica gospodin/drug Milorad Vucelic, visegodisnji predsednik rukometnog saveza koji je zadnje dve godine i na primeru FK Partizan pokazao kako pravi covek na pravom mestu moze ubrzano da upropastava i urusava stvari.
svarog svarog 21:21 21.08.2016

Re: pogled iz pogresne perspektive

pravi covek na pravom mestu

njegov doprinos se zaista cesto prenebregava
tasadebeli tasadebeli 21:23 21.08.2016

Re: pogled iz pogresne perspektive

blogov_kolac




Питање:


Pravo pitanje posle ove olimpijade gde smo toliko bljesnuli u timskim sportovima je sta se desava sa ostala dva timska sporta za koje nas narod dokazano ima odlicne predispozicije i priznate uspesne igrace, pa i strucnjake: FUDBAL i RUKOMET.




Одговор:


Paradigma likova koji su nam torpedovali reprezentativni fudbal i rukomet meni je i vise od legendarnog Toleta Karadzica gospodin/drug Milorad Vucelic, visegodisnji predsednik rukometnog saveza koji je zadnje dve godine i na primeru FK Partizan pokazao kako pravi covek na pravom mestu moze ubrzano da upropastava i urusava stvari.




Енигма:


Грешка је што дајемо новац за Црвену звезду и Партизан, али немам снаге да то одбијем, изјавио је данас мандатар за састав нове владе Александар Вучић




Моје питање:

Зашто медији то подржавају?

(Напомена: Погледај шта све пише испод оних линкова у основном тексту.)


А кључна реченица од које је и настао овај текст:

Uopšte nije pitanje medijski tretman reprezentacije, nego sporta.



Јер да би и имао неку репрезентацију коју ће медији "третирати", мора да постоји и нека база из које та репрезентација настаје.


А колико видим, наши медији третирају углавном наш неуспешни фудбал у којем сажаљаиви премијер нема срца да уведе ред и похапси и позатвара криминалце, док се осталих спортова медији сете тек када донесу неку медаљу са међународних такмичења.

А онда са горчином прочитам овако нешто:


49 41

SP: Milan Uzunović šampion sveta!

Od maticne zemlje za svetsku promociju je dobijao oko $ 500 godisnje.



Па онда прочитам овако нешто:

Deset klubova je poslalo podatke u FSS, a najviše je novca izdvojila Crvena zvezda 500.000 evra za procente menadžerima.

Sa druge strane Partizan nije poslao podatke o svojim transferima.

Takođe, Zvezda je objavila da Demijen le Talek igra za 1, 2 miliona evra koliko će dobiti za dve i po godine, dok Mičel Donald ima ugovor na milion evra



ЛИНКЛИНКЛИНК


И то зато што имамо премијера мека срца који нема не може да одбије да финансира фудбалске клубове Црвену звезду и Партизан из буџета Републике Србије.

Па ако су то већ наше паре из буџета, онда бих их ја радије давао ватерполистима и веслачима и њима доводио богате спонзоре јер они показују резултатима да су много успешнији од фудбалера.

Па онда после свега овога прочитам славодобитно саопштење у најпознатијем српском спортском листу:

Гаспром остаје уз Црвену звезду! Добре вести за најтрофејнији српски клуб стигле су из седишта реномиране компаније у Русији, биће генерални спонзор и следеће три сезоне



Уз вишегодишње замајавање "европским путем нашег фудбала" који се обично заврши у Азербејџану.



И како, бре, онда да ми не буде мука од толиког лицемерја које нам просипају из медија уместо да говоре о правим стварима и правим проблемима?


Мислим да је то суштина оне реченице због које је и настао овај текст:


Uopšte nije pitanje medijski tretman reprezentacije, nego sporta. Nadam se, tačnije uveren sam da će se to popraviti od sada. Mi smo sa svoje strane uradili što smo mogli
little_radojica little_radojica 08:22 22.08.2016

О финансирању

***исти коментар као код NNN, јбг тек сам сад видео овај текст, а овде боље пристаје***

Ео, био сам докон, тј. сврбело ме да сазнам колико ко даје за ватерполо.
Влада РС је доделила ВСС 107 милиона динара углавном за трошкове националних тимова>>>>КЉИК, да грубо заокружимо на милион долара.

USAWP има укупан буџет 10 милиона долара>>>>КЛИК, од чега им ОК САД (дакле не директно влада, пошто је то НВО) даје 9%, дакле опет можемо грубо да заокружимо на милион долара.

То значи да Република Србија издваја за ватерполо селекције из буџета сигурно више (вероватно много више) него што издваја САД као држава (то је она држава која има 17 хиљада милијарди БДП наспрам 45 милијарди Србије).

Даље, амерички ватеполо савез троши 38% свог буџета на трошкове националне селекције, дакле скоро 4 милиона долара наспрам милион долара колико троше наши, али та разлика долази од чланарина клубова, прихода од турнира које организују широм земље, донација, спонзорстава итд. Треба узети у обзир и разлику у куповној моћи, али генерално јасно је да имају више пара на располагању. Они немају премије за репрезентативце које даје Србија, осим за ОИ, али и ту им је награда дупло мања него што даје Србија (25 наспрам 45 хиљада за злато), нити издашне спортске пемзије, а наши добијају и неке мале дневнице за време трајања припрема и такмичења (није баш да су ту сасвим за џабе).

Амери имају још једну ставку од 1.6 милиона долара за Olympic Development Program (ODP) што су развојни кампови за талентоване потенцијалне олимпијце који се у потпуности финансира од стране полазника кампова (талентован си? Само за тебе друже 200 долара викенд). Код нас и то плаћа држава, а не талентована деца, мада су средства скромна (1.350.000 динара у 2015. за кампове за перспективне спортисте у КГ и Бечеју које је водио Влада Вујасиновић). Додатно, за Европско првенство Влада је (ОК, Пошта је) емитовала додатне поштанске маркице од којих је прикупљено око 6.5 милиона динара који су утрошени на смештај репрезентативаца.
Е сад, где су ту спонзори попут МТС-а, ЕПС-а, Енергопројекта и Страбага, не бих знао рећи јер ВСС нема објављен буџет ни фин. извештај на страници, а ја нисам баш толико докон да и то тражим .

Да подсетим, Американке су олимпијске првакиње у женској конкуренцији, дакле и резултати су нам упоредиви.

Колико сада смешније звучи изјава Прлаиновића да држава не улаже програмски и системски у спорт!

Да ме неко не схвати погрешно, мислим да они ово што сад добијају заслужују, тј. да у потпуности оправдавају сваки тај динар својим резултатима* и да је мање-више свеједно да ли новци долазе од индивидуалних донатора или солидарно из пореза који плаћају сви грађани, али очекивати или чак лобирати да држава решава и питање плате професионалаца у приватним спортским клубовима је, по мом мишљењу, не само нереално већ и неправедно.

*

little_radojica little_radojica 08:41 22.08.2016

Re: О финансирању

Тасо,
што се тиче фудбалера и јеси и нису праву. Јесте да су им велике компаније у којима држава има велики утицај спонзори, али није да ти спонзори не добијају ништа заузврат економски.
Ма како играли фудбал, Звезда и Партизан јесу брендови и имају велику маркетиншку тежину.

Такође, фудбал се финансира од пара савеза и из државног буџета добија непропорционално мало пара у односу на број грађана који се њиме баве (аматерски или професионално). Мислим да највише добија одбојка. Не могу сад да тражим бројке, али оне се могу наћи на сајту Министарства.

Треће, МТС и ЕПС јесу спонзори Ватерполо савеза Србије преко којег се финансира репрезентација, како сам горе писао, а надам се да ниси заборавио ни аферу кад је Београдска пословна школа финансирала ВК Раднички из КГ.

Четврто, фудбал јесте најпопуларнији спорт и људи се њиме заиста баве. По селима је то и једини спорт, а ФСС баш мале клубове масно чашћава новцем који су добили од ФИФА, који су зарадили ти наши неуспешни А репрезентативци. Тако обезбеђују масовност из сопствених прихода. Притом, и привреда се држи фудбала као златне маркетиншке коке, није то само држава. Мој кум био неко време председник сеоског клуба, пивара Челарево имала акцију дељења спортске опреме (дресови за клубове и такото) уз скупљање чепова Дакле, скупе се недељом, одиграју утакмицу, онда слисте пар гајби пива, ту им се придруже и сви селектори са трибина. Накупе чепове и обнове дресове за клуб. Од државе немају ништа, можда некад искамче неку сићу да им месна заједница ошиша траву, али ништа значајно. Онда имају летњи турнир у малом фудбалу, па то организују од котизација (дакле, људи су спремни да плате да играју фудбал ), а успут продају хектолитре пива, па им остане за клупске потребе. Учешће у лиги им плаћа и организује ФСС (не држава), њихово је само да се појаве у недељу после ручка.
niccolo niccolo 09:13 22.08.2016

Re: О финансирању

Ма како играли фудбал, Звезда и Партизан јесу брендови и имају велику маркетиншку тежину.



Što meni reče Kolac pre neki dan, živiš u prošlosti...njihova markentiška težina je < = 0.

Finansirati seniorski fudbal od strane države je besmisleno iz prostog razloga što država nikada ne može ni približno novca da skupi za jedan ili drugi tim koliko ozbiljni klubovi dobijaju od sponzora. I onda ti imaš Zvezdu koju finansira lupam EPS, a hoćeš da ta Zvezda igra protiv lupam Čelzija koga, inter alia, finansira Samsung. Tada je sasvim normalno da Zvezda pukne 3:0 od Sasuola i tako tih ekipa, jer je to uporediva količina novca (tačnije, kao što vidimo, ni to nije uporediva količina novca, nego još ispod toga). Dakle, osnovno pitanje u fudbalu je zašto nijedna kompanija ne vidi razlog da sponzoriše Zvezdu ili Partizan - naročito razmisli o tome u kontekstu ove tvoje tvrdnje da imaju veliku markentišku težinu.
little_radojica little_radojica 09:34 22.08.2016

Re: О финансирању

Dakle, osnovno pitanje u fudbalu je zašto nijedna kompanija ne vidi razlog da sponzoriše Zvezdu ili Partizan - naročito razmisli o tome u kontekstu ove tvoje tvrdnje da imaju veliku markentišku težinu.


Ја не кажем да они у та спонзорства улазе баш динар за динар, већ да то нису скроз бачене паре у бунар, неку корист имају, јер маркетиншки потенцијал Звезде и Партизана никако није нула, ма колико то било смешно да се тако каже. Не знам како си закључио са таквом сигурношћу да ниједна велика компанија не види разлог да улаже у њих...
Такође, апсолутно сам против тога да држава финасира фудбалске клубове поготово овако селективно, само се не слажем са основном Тасином тезом да је фудбал појео све паре ватерполистима и осталима.

niccolo niccolo 09:40 22.08.2016

Re: О финансирању

Не знам како си закључио са таквом сигурношћу да ниједна велика компанија не види разлог да улаже у њих...

Pa odeš na internet i proveriš ko ih sponzoriše? Doduše, ne verujem da može da se nađe i podatak sa koliko novca...
antioksidant antioksidant 11:43 22.08.2016

Re: О финансирању

Dakle, osnovno pitanje u fudbalu je zašto nijedna kompanija ne vidi razlog da sponzoriše Zvezdu

ko je lud da baca pare na onako govedo od trenera?
nije sve samo u kinti. ima zvezda cak i prilicno pristojnu kolicinu para da se uz kvalitetnu selekciju i napravi tim koji bi bio koska za neke timove u evropi ali je trenutno prioritet nesto drugo
niccolo niccolo 12:08 22.08.2016

Re: О финансирању

i napravi tim koji bi bio koska za neke timove u evropi

Tipa Sasuolo?

narcis narcis 12:17 22.08.2016

Re: О финансирању

Ја не кажем да они у та спонзорства улазе баш динар за динар,

el si ti siguran da te pare koje si naveo i stižu tamo gde su namenjene, viš ja sam siguran da od te sume ni 10% ne stigne na adresu na kojoj je namenjena suma.
to ide u džepove političara i funkcionera.
a i za ove komentatore
antioksidant antioksidant 12:21 22.08.2016

Re: О финансирању

niccolo
i napravi tim koji bi bio koska za neke timove u evropi

Tipa Sasuolo?


sa grofom je sasuolo druga dimenzija sporta
niccolo niccolo 12:28 22.08.2016

Re: О финансирању

a i za ove komentatore

Komentator je potpuno u skladu sa svojim Vođom, jebeš zakon i propise, zna se ko ima da odlučuje k'o ima pravo na nagrade i pravo na nacionalnu penziju.
antioksidant antioksidant 12:30 22.08.2016

Re: О финансирању

niccolo
a i za ove komentatore

Komentator je potpuno u skladu sa svojim Vođom, jebeš zakon i propise, zna se ko ima da odlučuje k'o ima pravo na nagrade i pravo na nacionalnu penziju.

i mercedes da prodajemo. zasto zaboravljas mercedese?
narcis narcis 12:31 22.08.2016

Re: О финансирању

el bio govor prmijera
živ nisam ako sam propustio
niccolo niccolo 12:33 22.08.2016

Re: О финансирању

i mercedes da prodajemo. zasto zaboravljas mercedese?

Čista ljubomora.

el bio govor prmijera
živ nisam ako sam propustio

Ako iko zna kada je, molim da me ne obavesti o tome...
antioksidant antioksidant 12:35 22.08.2016

Re: О финансирању

niccolo
i mercedes da prodajemo. zasto zaboravljas mercedese?

Čista ljubomora.

el bio govor prmijera
živ nisam ako sam propustio

Ako iko zna kada je, molim da me ne obavesti o tome...

pogasi sve oko 6 i ne otvaraj vrata nikome. spusti roletne, sedi u kadu i cekaj da prodje (procedura je slicna kao za pomracenje sunca)
niccolo niccolo 12:36 22.08.2016

Re: О финансирању

sedi u kadu

S patkicom?
docsumann docsumann 12:37 22.08.2016

Re: О финансирању

niccolo
sedi u kadu

S patkicom?


u ruci
antioksidant antioksidant 12:38 22.08.2016

Re: О финансирању

docsumann
niccolo
sedi u kadu

S patkicom?


u ruci

pa naravno u ruci, u kadi je, ne u savi
little_radojica little_radojica 12:44 22.08.2016

Re: О финансирању

Pa odeš na internet i proveriš ko ih sponzoriše? Doduše, ne verujem da može da se nađe i podatak sa koliko novca...


Да ставимо само у перспективу да су спонзорства ту ипак споредни извор прихода, главно је, зна се, трансфери играча
Ма само да се једном довучемо до Лиге Шампињона и, опа, 14 милки на лепе очи! Дакле, следеће године у ово време бићемо милионери!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:44 22.08.2016

Re: О финансирању

antioksidant
niccolo
a i za ove komentatore

Komentator je potpuno u skladu sa svojim Vođom, jebeš zakon i propise, zna se ko ima da odlučuje k'o ima pravo na nagrade i pravo na nacionalnu penziju.

i mercedes da prodajemo. zasto zaboravljas mercedese?


ja imam utisak da je komentator bio sarkastičan, baš zbog tog kraja sa mercedesima.
ili je stvarno teška dileja.
antioksidant antioksidant 12:49 22.08.2016

Re: О финансирању

vrabac_u_steni


ja imam utisak da je komentator bio sarkastičan, baš zbog tog kraja sa mercedesima.
ili je stvarno teška dileja.
i potpis ukazuje na ironiju ali ozracjeje takvo da svakako ima i onih koji su i ozbiljn u ovakvim stavovima. uostalom konferencija za novinare je najavljena, videcemo ko to tamo klevece nasu drzavu
tasadebeli tasadebeli 15:00 22.08.2016

Re: О финансирању

little_radojica

само се не слажем са основном Тасином тезом да је фудбал појео све паре ватерполистима и осталима.




Не, основна теза је да се гомиле новца које би добро дошле онима успешнима улажу у оне неуспешне у српском спорту.

(Не знам зашто, али овде имам порив да узвикнем:"Србија, брале!" )

Као и да ти неуспешни редовно имају много бољи медијски третман од оних успешних.


То је суштина овога овде горе написаног у уводном тексту.


А наш српски фудбал јесте неуспешан. И клупски и репрезентативни.

И користан је само појединцима (поновићу још једном, криминогеном шљаму који преко тог фудбала паразитира на рачун овог друштва), а не доноси никакву корист заједници у целини јер те људе, криминалце у том српском фудбалу, и не занима добробит ове заједнице, читавог друштва у Србији, већ искључиво њихов лични ситносопственички интерес.


Уосталом, питај ове наше познанике са Блога који раде у том српском фудбалу (јер и ту има много више добрих и поштенних и вредних људи, али су нажалост барабе преузеле потпуну контролу зарад својих ситносопственичких интереса) како то изгледа када мораш да се увлачиш у дупе најгорем шљаму који хода по овој Србији да би ти допустили да се бавиш тим фудбалом јер за њега живиш и од њега живиш.


(Последњи пример: Зашто је успешни тренер омладинаца Вељко Пауновић, светски првак у тој категорији, напустио српски фудбал уместо да сада те омладинце води као младу репрезентацију?

Зашто је уместо Пауновића изабран за селектора младе репрезентације један крајње неуспешни Томислав Сив(оњ)ић?

Мисли, Радојице, мисли...)


Српски ватерполо је као спорт друштвено много, много кориснији од фудбала, осим што је успешан и на светском нивоу.


Шампиони срца - ЛИНК







Мене, Радојице, секира то што се држава Србија и медији у Србији много више брину за опстанак оних неуспешних и некорисних друштвених паразита који егзистирају деценијама у том фудбалу, а много мање се брине о оним успешним корисним члановима ове наше мале, у светским оквирима, заједнице.

И још нам све то и државни органи и медији увијају у лицемерне флоскуле како они ето немају срца "да руше традицију нечега што постоји 70 година".

'Ајмо мало упоређивање успешности српског фудбала и ватерпола.

Можеш ли да ми наведеш иједан значајнији успех нашег сениорског фудбала у последњих 25 година?

Нема.

Од 70 година свога постојања ФК Партизан и ФК Црвена звезда, као и фудбалска репрезентација, већ 25 година (репрезентација и свих 50 година) немају ниједан значајнији успех. Заправо, немају ниједан успех.

А шта су све освојили ватерполисти, клупски и репрезентативно, у тих 25 година? (У исто тако тешким условима у којима сви ми живимо у овој Србији током тих 25 година.)


И ти онда мене после свега хоћеш да убедиш да је држава у праву што и даље много више новца улаже и доводи богате спонзоре у српски фудбал, а не у српски ватерполо?

Ма дај, бре!

Бацање пара у рупу без дна.



EDIT: А да не причам о користи и штети коју за оне који тек долазе, за клинце са којима ја свакодневно живим у школи, имају фудбал са једне стране и сви остали спортови (не само ватерполо) са друге стране.

Ја одавно, као наставник у школи, клинце делим на неваспитане фудбалере (нису они криви, то је модел понашања који они виде код одраслих у своме спортском окружењу) и све остале спортисте, клинце који су у односу на мале фудбалере и васпитани и продуховљени и племенити јер им се мало помало кроз тај спорт који није фудбал уграђује систем вредности који једино може да нам помогне у будућности.

Са моралним и вредносним системом малих фудбалера које ја гледам у школи свакодневно можемо само да тонемо све више и као држава и као народ и као људска заједница.


Поновићу ти овде још једном изјаву министра Удовичића:





svarog svarog 15:20 22.08.2016

Re: О финансирању

Ма како играли фудбал, Звезда и Партизан јесу брендови и имају велику маркетиншку тежину.


E bre Radojice ubode ga ko prstom u ... pekmez.
Misliš da je Gaspromnjeft sponzor Zvezde da bi cigani točili gorivo kod njih?
A Partizan ni nema sponzora. One jedne godine ušli u LŠ, pa EPS uleteo za tri utakmice da ih ne izbace.
Telekom svima plaća na poziv premijera - to je sam rekao
Sponzorstva privatnih firmi su ili kompenzacija ili u stvari pozajmice
marakana toliko ima hipoteka na sebi da je pretvore u kockarnicu ne bi vratila kredie
niccolo niccolo 15:22 22.08.2016

Re: О финансирању

marakana...da je pretvore u kockarnicu

Najzad jedan konstruktivan predlog.
little_radojica little_radojica 09:34 23.08.2016

Re: О финансирању

Не, основна теза је да се гомиле новца које би добро дошле онима успешнима улажу у оне неуспешне у српском спорту.


Нетачно. Нема никаквих гомила новца (ФСС из буџета добија мање него ВСС), а успех је променљива ствар. И то што ФСС добије иде у млађе селекције које су имале феноменалне успехе у последњих неколико година.

Као и да ти неуспешни редовно имају много бољи медијски третман од оних успешних.


Драмиш. Сви спортисти мају једнако лош/не-фер медијски третман, пропорционално лошости и лицемерју саме медијске и јавне сцене. Кад победе дижу их у звезде, кад изгубе гледају им у новчаник и спрдају се с њима. Толико пута виђено да би се могла једна добра књига о том лицемерју написати.

А наш српски фудбал јесте неуспешан. И клупски и репрезентативни.
И користан је само појединцима (поновићу још једном, криминогеном шљаму који преко тог фудбала паразитира на рачун овог друштва), а не доноси никакву корист заједници у целини јер те људе, криминалце у том српском фудбалу, и не занима добробит ове заједнице, читавог друштва у Србији, већ искључиво њихов лични ситносопственички интерес.
Уосталом, питај ове наше познанике са Блога који раде у том српском фудбалу (јер и ту има много више добрих и поштенних и вредних људи, али су нажалост барабе преузеле потпуну контролу зарад својих ситносопственичких интереса) како то изгледа када мораш да се увлачиш у дупе најгорем шљаму који хода по овој Србији да би ти допустили да се бавиш тим фудбалом јер за њега живиш и од њега живиш.
(Последњи пример: Зашто је успешни тренер омладинаца Вељко Пауновић, светски првак у тој категорији, напустио српски фудбал уместо да сада те омладинце води као младу репрезентацију?
Зашто је уместо Пауновића изабран за селектора младе репрезентације један крајње неуспешни Томислав Сив(оњ)ић?
Мисли, Радојице, мисли...)
Српски ватерполо је као спорт друштвено много, много кориснији од фудбала, осим што је успешан и на светском нивоу.
Шампиони срца - ЛИНК
Мене, Радојице, секира то што се држава Србија и медији у Србији много више брину за опстанак оних неуспешних и некорисних друштвених паразита који егзистирају деценијама у том фудбалу, а много мање се брине о оним успешним корисним члановима ове наше мале, у светским оквирима, заједнице.
И још нам све то и државни органи и медији увијају у лицемерне флоскуле како они ето немају срца "да руше традицију нечега што постоји 70 година".
'Ајмо мало упоређивање успешности српског фудбала и ватерпола.
Можеш ли да ми наведеш иједан значајнији успех нашег сениорског фудбала у последњих 25 година?
Нема.
Од 70 година свога постојања ФК Партизан и ФК Црвена звезда, као и фудбалска репрезентација, већ 25 година (репрезентација и свих 50 година) немају ниједан значајнији успех. Заправо, немају ниједан успех.
А шта су све освојили ватерполисти, клупски и репрезентативно, у тих 25 година? (У исто тако тешким условима у којима сви ми живимо у овој Србији током тих 25 година.)
И ти онда мене после свега хоћеш да убедиш да је држава у праву што и даље много више новца улаже и доводи богате спонзоре у српски фудбал, а не у српски ватерполо?
Ма дај, бре!
Бацање пара у рупу без дна.


Све ово што си сад овде нашироко иструбио је апсолутно небитно за оно што ти тврдиш, јер држава не даје готово никакве паре за фудбалере (даје мање него за ватерполисте, а то је 3-4% прихода ФСС). Фудбалери су неуспешни за своје паре, ватерполисти су успешни за државне паре. Уствари, вероватно не би ни постојао ватерполо да није државних пара које директно из буџета иду ка ВСС. Чак и кад се упореди са много богатијим државама, Србија натпросечно много издваја баш за спортове који нису фудбал. Хрвати дају за ватерполо мање него ми, покривају пола буџета ХВС, ови се за остало сами сналазе. Код нас покривају 100% трошкова репрезентације, граде наменску инфраструктуру (атлетичари добили халу ваљда два ипо милиона евра, ватерполо тренажни центар ће коштати и више, 3.5 милиона, па организовања разних скупих СП и ЕП након којих остаје инфраструктура, док ФСС све то ради за своје паре!). Финансирања клубова кроз јавна предузећа и локалне управе је било у свим спортовима (па и у ватерполу), али то није радила држава систематски већ су разни користили свој утицај баш да буше државне институције. Ајде мало да разликујемо државу и власт, иначе нема смисла да диванимо. У таквој ситуацији сасвим је логично за очекивати да највећи системи на тај начин отму највише пара, али је крајње погрешно видету у томе само њих. То је скроз другачија врста проблема, а добра ствар је да је као таква препозната у врху државе.

А да не причам о користи и штети коју за оне који тек долазе, за клинце са којима ја свакодневно живим у школи, имају фудбал са једне стране и сви остали спортови (не само ватерполо) са друге стране.
Ја одавно, као наставник у школи, клинце делим на неваспитане фудбалере (нису они криви, то је модел понашанења који они виде код одраслих у своме спортском окружењу) и све остале спортисте, клинце који су у односу на мале фудбалере и васпитани и продуховљени и племенити јер им се мало помало кроз тај спорт који није фудбал уграђује систем вредности који једино може да нам помогне у будућности.
Са моралним и вредносним системом малих фудбалера које ја гледам у школи свакодневно можемо само да тонемо све више и као држава и као народ и као људска заједница.


Фудбал као спорт је крив што су деца неваспитана? Тасо, друже мој, ти кад се запалиш не знаш шта причаш. Мислим, волим ја твоју реторику, и генерално то високоморално рантовање а ла Давид-Голијат/Дон Кихот-ветрењече, ако ништа друго бар си натпросечно писмен и елоквентан, али ово што причаш везе нема са животом. Утриповао си да држава даје неке паре фудбалу, а ако би мало само загребао по ономе што ти је доступно по интернету од података (не изјава спортиста, твитераша и коментатора/блогера) видео би да држава (Министарство) нема ништа с том аномалијом.

Захтев да баш држава решава питање професионалног клупског ватерпола је ординарна глупост без преседана. Шта је следеће, да ставимо на платни списак Министарства све прволигаше у ватерполу, кошарци, одбојци, рукомету, бејзболу, америчком фудбалу, крикету и свим осталим спортовима за које не влада довољно интересовање да би могли да се издржавају од свог рада? Андрија је, сигуран сам, мислио најбоље, али се обратио на скроз погрешну адресу па је то тако несрећно рикошетирало кроз јавност да се идеално наместило Вучићу да постигне лаке поене.

little_radojica little_radojica 09:42 23.08.2016

Re: О финансирању

Misliš da je Gaspromnjeft sponzor Zvezde da bi cigani točili gorivo kod njih?


Не, нафтне компаније кроз таква спонзорства улажу у свој имиџ. Или мислиш да и у Шахјтор сипају паре због продаје на пуНпама?

Telekom svima plaća na poziv premijera - to je sam rekao

Свима, па и нефудбалским клубовима. На пример - Ватерполо савезу Србије је главни спонзор МТС.

niccolo niccolo 09:48 23.08.2016

Re: О финансирању

ер држава не даје готово никакве паре за фудбалере

Samo ako računaš da javna preduzeća nisu država. Recimo, umesto što sporzorišu FK CZ, Telekom i Duvan osiguranje bi te novce mogli da uplate u budžet, kao deo dividende.
little_radojica little_radojica 10:32 23.08.2016

Re: О финансирању

niccolo
ер држава не даје готово никакве паре за фудбалере

Samo ako računaš da javna preduzeća nisu država. Recimo, umesto što sporzorišu FK CZ, Telekom i Duvan osiguranje bi te novce mogli da uplate u budžet, kao deo dividende.


Па и нису држава него су у власништву државе. Огромна разлика.
nsarski nsarski 10:49 23.08.2016

Re: О финансирању

Ovo je ivana23 postavila na G+, a u vezi je sa temom bloga, pa reko' da podelim.

Dakle, ni komsije nisu mnogo srecne:

tasadebeli tasadebeli 15:09 23.08.2016

Re: О финансирању

nsarski

Dakle, ni komsije nisu mnogo srecne:




Видео сам, Професоре.

А знам и из прве руке када ми се жале.


Само мене то не чини ништа срећнијим.




П.С. - Баш ме занима како ће једнога дана у историјама Србије и Хрватске бити означен овај период...

Шта ће писати у историјским уџбеницима из којих ће деца учити у школама?

Какви ће бити наслови тих лекција у историјским уџбеницима Србије и Хрватске?

"Доба транзиције - године у којима је фукара зезала све нас као мале мајмуне"



tasadebeli tasadebeli 15:23 23.08.2016

Re: О финансирању

little_radojica

(ФСС из буџета добија мање него ВСС)



А фудбалски клубови Црвена звезда и Партизан?


Драмиш. Сви спортисти мају једнако лош/не-фер медијски третман, пропорционално лошости и лицемерју саме медијске и јавне сцене.



Не драмим, него ти немаш благе везе како медији у Србији покривају спорт.

Распитај се мало за колико ћевапа у кафани можеш да објавиш позитиван или негативан текст (по жељи) у Спортском журналу.

Већина осталих медија нису ништа бољи од Журнала.


Фудбал као спорт је крив што су деца неваспитана? Тасо, друже мој, ти кад се запалиш не знаш шта причаш.



Добро. Ја не знам шта причам.


Само ја сам тај који ради у школи са тим неваспитаним клинцима, назови фудбалерима, који опонашају криминалце које виде у својим фудбалским клубовима у којима наводно тренирају.

(Кажем, наводно тренирају, јер од свих тих силних тренинга српски сениорски фудбал већ четврт века уназад нема апсолутне никакве користи.

Корист имају само криминалци у том фудбалу који трпају лову у свој џеп. Између осталог, и лову коју одвајају грађани Србије порезима, рачунима за гас, бензин, СМС поруке,...)

Колиико сам схватио, ти не радиш са децом? Не живиш пола сваког свог дана са њима у школи?

Дакле, још једном да би било јасно.

Не оптужујем ја фудбал, Радојице, што се свакодневно бакћем са неваспитаним малим криминалцима који наводно тренирају фудбал.

(Напротив, ја фудбал волим и спадам у оних пар хиљада који сваког викенда упркос свему и даље одлазе на стадионе по Београду.)

Али оптужујем онај шљам, криминалце, који су преузели потпуну контролу у нашим фудбалским клубовима, нарочито "вечитим близанцима", са којима ова држава Србија, по признању самог премијера, нема снаге да се избори.

Што ми опет даје за право да закључим да овом државом Србијом заправо не влада премијер и Влада Србије него ти криминалци који свима нама диктирају услове у којима ћемо живети.

Андрија је, сигуран сам, мислио најбоље,


Андрија је, барем сам ја то тако схватио, говорио о третману спорта у медијима.

Не врхунског спорта, него спорта уопште. Од базе одакле се регрутују будући врхунски спортисти.

А тај третман спорта у медијима је важан јер он може да натера оне који имају ту моћ да се позабаве нагомиланим проблемима у спорту, од организованог криминала у фудбалу до беспарице у ватерполо клубовима.

И то је оно што пише и у уводном тексту и у свим мојим коментарима, како овде на овом мом посту, тако и на другим постовима са овом темом.


Радојице, 'ајде почни мало да читаш са разумевањем.

Ово сада већ постаје заморно.
little_radojica little_radojica 16:50 23.08.2016

Re: О финансирању

А фудбалски клубови Црвена звезда и Партизан?


0

Андрија је, барем сам ја то тако схватио, говорио о третману спорта у медијима.


Андрија је сасвим експлицитно рекао и да држава не улаже програмски и системски у спорт и ту је ужасно погрешио. Држава им је платила све, и њима и младим репрезентацијама, за разлику од празних прича ја сам за то дао и документе горе, па се изволи информиши. Држава ж проследила паре савезу, а ови распоредили по сопственом нахођењу, очигледно одлично. Што се медија тиче, сви о ватерполистима и о ватерполу пишу у суперлативима, увек! Ја не знам шта још медији могу да ураде па да публика дође на базене. Једите код Џоа! То што би неко волео да је баш оно чиме се он бави истовремено и најпопуларније, јбг, то су већ неке недокучиве ствари.

Имаш ли ти шта да замериш медијима у вези са извештавањем са ОИ? Јесу теквондоисткиње, рвачи, стрељачи, атлетичари, ватерполисти и одбојкаши можда запостављени?

Не оптужујем ја фудбал, Радојице, што се свакодневно бакћем са неваспитаним малим криминалцима који наводно тренирају фудбал.


Значи оштра подела: криминалци-фудбал, добра деца-остали спортови? Шалиш се, јел да?


Корист имају само криминалци у том фудбалу који трпају лову у свој џеп. Између осталог, и лову коју одвајају грађани Србије порезима, рачунима за гас, бензин, СМС поруке,...

И још једном ти кажем, провери податке о томе ко колико добија из буџета, какве програме финансира Министарство спорта и мани се ове патетике са рачунима за струју, гас, заморно је
tasadebeli tasadebeli 19:55 23.08.2016

Re: О финансирању

little_radojica

Значи оштра подела: криминалци-фудбал, добра деца-остали спортови? Шалиш се, јел да?



Не шалим се, то је тако.

У почетку ми није било баш јасно, па сам се распитивао код мојих колега који држе часове физичког.

И од њих сам чуо ово што сам ти рекао:


"Што се чудиш што су ови клинци који тренирају фудбал убедљиво најгоре васпитани од све деце? Па погледај какав је шљам по фудбалским клубовима у којима та деца тренирају..."


0



Звезда и Партизан 0?


Не лажи.


























итд, итд, итд...


Радојице, ја поред оваквих типуса седим сваког викенда, слушам њихове приче, знам колико се лицемерно подсмевају раји на трибинама која виче:"Управа, напоље!"

Седим поред таквих, схваташ? Слушам их...


И за такве наш премијер каже:


"Svi kažu da su Rusi dali pare, pa se onda članovi uprave hvale kako su doveli velike sponzore, ali je to omogućila država. NIS u Partizan i Gazprom u Crvenu zvezdu, a jedina je istina da su oni to uradili zato što je država to tražila



Ја сам крив за то. Немам снаге да то одбијем, јер ће ми свако рећи да су успешно постојали 70 година и да смо их ми угасили. Једноставно за то немам снаге



Нађи неког другог да лажеш, некога кога можеш.







А тврдим ти да би те паре које дрпају ови горе поменути држава могла много, много паметније да искористи у другим спортовима.



Имаш ли ти шта да замериш медијима у вези са извештавањем са ОИ? Јесу теквондоисткиње, рвачи, стрељачи, атлетичари, ватерполисти и одбојкаши можда запостављени?



И даље не читаш са разумевањем?


"Uopšte nije pitanje medijski tretman reprezentacije, nego sporta. Nadam se, tačnije uveren sam da će se to popraviti od sada. Mi smo sa svoje strane uradili što smo mogli"




Понављам још једном, мени се само смучила Србија која ускраћује успешнима, вреднима и раднима да би награђивала сасвим неоправдано оне неуспешне, лење и нерадне, криминалце и најгоре паразите које ово друштво има.

А о срамоти коју осећам због тих криминалаца и пажње коју у овом друштву добијају сваке године све док се не покаже да се 25-годишње лагање и мазање јавности бескрупулозно наставља уз помоћ медија саучесника боље и да ти не причам.


ZVEZDIN POHOD NA EVROPU Crveno-beli su ovo čekali čak devet godina (ЛИНК)


Звезда за јесен у Европи и милионе (ЛИНК)


Знаш да је Сасуоло пукао Звезду посред њене европске пичке са 3:0? Чуо си за то?


И подсетићу те ако си заборавио (код нас у Србији је пилеће памћење врло честа појава).


Smejale se i "Delije"(ЛИНК)
narcis narcis 21:20 23.08.2016

Re: О финансирању

little_radojica little_radojica 04:25 24.08.2016

Re: О финансирању


Не шалим се, то је тако.


Океј. Ако кажу наставници физичког онда се ту нема шта сумњати.


Звезда и Партизан 0?
Не лажи.


Читај с разумевањем Тасо, нула добијају из буџета, а ти уместо да качиш албум са сличицама и слушаш ловачке приче (и вређаш) могао би да пробаш да нађеш неки податак који говори супротно.

А тврдим ти да би те паре које дрпају ови горе поменути држава могла много, много паметније да искористи у другим спортовима.


Нема шта држава да се меша у спорт више од овога што ради. Опет ти кажем, погледај шта све држава финансира и видећеш да сви који су имали било какав потенцијал су добили све што је могло да им се да. И за резултате које су остварили награђени су масно, што се такође мора видети као охрабрење и подстицај онима који тек почињу или размишљају да почну (и њиховим родитељима који су прва линија подршке). Никад није било уносније бити не-фудбалер него данас. Можеш ти да рокаш пара колико хоћеш, али Шпановићке, Штефанеке и Прлаиновиће не можеш да произведеш, морају и они сами то да желе и за то да се боре.

"Uopšte nije pitanje medijski tretman reprezentacije, nego sporta. Nadam se, tačnije uveren sam da će se to popraviti od sada. Mi smo sa svoje strane uradili što smo mogli"


То је само пола његове изјаве, али подсетићу те, хајка која је настала није на медије него на државу и тренутну катастрофалну власт. За власт ме боли уво, али кењање по држави и кад јесте и кад није крива ми иде на живац. Ко год хоће да буде фер лако би видео да је и држава већ урадила са своје стране колико је у овом моменту могла.

А о срамоти коју осећам због тих криминалаца и пажње коју у овом друштву добијају сваке године све док се не покаже да се 25-годишње лагање и мазање јавности бескрупулозно наставља уз помоћ медија саучесника боље и да ти не причам.


Да, црвениш сваке суботе седећи поред њих.

Али, сад си дотакао праву ствар - критику друштва. Критика државе и критика друштва није исто. Андрија је упрскао одличну прилику да проблем прецизно опише и радије ишао на популарну варијанту - критикуј државу и сви ће те тапшати по леђима, критикуј друштво и проћи ћеш као Ивана и Давор.


И подсетићу те ако си заборавио (код нас у Србији је пилеће памћење врло честа појава).


Добро памтим све:
1-Стојановић, 2-Радиновић, 3-Маровић, 4-Шабанаџовић, 5-Белодедић, 6-Најдоски, 7-Просинечки, 8-Југовић, 9-Панчев, 10-Савићевић, 11-Михајловић



А за ово "смејале се и делије" примети да су медији о томе извештавали. Ваљда их неко купио за ћевапе...
И опет приче, приче и инсинуације, оптужбе без доказа, сличице и причице, то је све што ти умеш Тасо, јбг...
tasadebeli tasadebeli 09:32 24.08.2016

Re: О финансирању

little_radojica

а ти уместо да качиш албум са сличицама и слушаш ловачке приче могао би да пробаш да нађеш неки податак који говори супротно.



А ти мислиш да се то негде објављује, качи?

Да је то транспарентно, како то кажу модерним српским језиком?

Е, мој Радојице...


(и вређаш)



А како би ти да ти другачије кажем ако инсистираш на нечему што није тачно?


Ти би да користим асертивни речник?

Добро, извини...

Не лажеш.

Само не говориш истину.

И ако ћемо већ толико да будемо осетљиви, могао бих и ја да се пожалим на штошта у твојим коментарима...

Али нисам ја баш толико осетљиве природе.


То је само пола његове изјаве, али подсетићу те, хајка која је настала није на медије него на државу и тренутну катастрофалну власт.



Управо зато су овде у овај мој пост укључени медији.


За власт ме боли уво, али кењање по држави и кад јесте и кад није крива ми иде на живац.



А кривица власти је у томе што деценијама толерише организовани криминал у фудбалу одбијајући да то поље уреди како треба, финансирајући и даље то неуређено поље (и доводећи му најбогатије спонзоре), а све то правдајући неком традицијом (или као ти брендом) која одавно више нема никакво покриће. А и ти брендови су одавно постали празне канте које шупље одзвањају.


Андрија је упрскао одличну прилику да проблем прецизно опише и радије ишао на популарну варијанту - критикуј државу



Није тачно.

Андрија је критиковао медије који би требало да буду ударна песница тог притиска на оне који одлучују о томе и покрећу ствари да се стање промени.

Подсетићу те на почетак његове изјаве:

"Nije trenutak da se sad priča o tome, ali vi novinari i mediji u Srbiji, krenite slobodno već od prekosutra. Znate sve dobro, šta je potrebno sportu, ne moramo mi sportisti da se zameramo političarima, ministrima i vrhu države. Vi dobro znate šta je potrebno sportu"



Исто као и Штефанек и Шпановићева. Исто као и Теодосић који рече да су ето они учинили све да се ми макар на две недеље одморимо од ријалитија.

(А Таса додаје: ријалитија којима нас медији анестезирају, па смо неспособни за реални живот.)

Мени су, Радојице, све њихове изјаве некако компатибилне.

Рекох то већ тамо код АО на посту... Као да су међусобно много причали о томе и размишљали на ту тему.


И да, тако је.

Ја овде говорим о критици друштва.

И критикујем и државу која је толико болећивог срца "према традицији" да ништа не чини, него напротив помаже да оно најгоре у друштву опстаје и егзистира на рачун онога што је добро.


А за ово "смејале се и делије" примети да су медији о томе извештавали. Ваљда их неко купио за ћевапе...



Ех, Радојице... Па нису сви медији извештавали као Новости са овим насловом.

Ево ти, погледај рецимо овај наш Б92 (ЛИНК)).

Кажу, "невероватан преокрет". То је најдаље докле су стигли у извештавању са те утакмице на којој су се и Делије смејале.


Нису ништа бољи били ни остали. (ЛИНК)


Надасве, неутрално...


А сви смо знали да је Терзић у полувремену улазио у свачионицу ОФК...


И када пишеш тако неутрално о таквим стварима, онда постајеш и медијски саучесник у свему томе, зар не?

Као кад прећуткујеш злочин.


Добро памтим све:
1-Стојановић, 2-Радиновић, 3-Маровић, 4-Шабанаџовић, 5-Белодедић, 6-Најдоски, 7-Просинечки, 8-Југовић, 9-Панчев, 10-Савићевић, 11-Михајловић



Знам, Радојице, али то је било пре 25 година.

А шта данас имамо од те Звезде?

Уместо да макар као Динамо из Загреба који је нашао формулуи како да опстане у овим фудбалским условима у Европи и свету данас и који приходује у сезони 50 милиона евра

ЛИНКЛИНКЛИНК


ти имаш једну Звезду која је потонула до 50 милиона евра дуга, којој искључују струју и воду на стадиону, која нема ни за кафу,...


И шта и у таквим условима ради једна Звезда?

Пример:


Украде Деспотовића Чукаричком испред носа тајко што му Терзић обећава много већа примања него што је момак то већ био договорио са Чукаричким. Све се догађа током једног поподнева.

Онда Деспотовић седи у Звезди на клупи (уместо да игра у Чуки), да би га после само годину дана Звезда пустила без икаквог обештећења.


ЛИНКЛИНКЛИНК


С тим што ми једино ту не знамо колику провизију су узели "посредници" којих је ту сигурно било јер је то био трансфер без обештећења клубу из којег се одлази.


Али зато сада


Donald i Le Talek imaju milionske ugovore u Zvezdi! (ЛИНК)



И додај на то још да Црвена звезда, по званичним информацијама, има годишњи буџет од 10 милиона евра. (извор: Спортски журнал)







А тржишна вредност наших клубова по Трансфермаркту ти је оваква:

Zvezda - 18,08 miliona evra;

Partizan - 25,5 miliona;

Vojvodina 11,8;

Čukarički - 11,33;

Jagodina - 6,38;

Borac - 5,18;

OFK - 5,46;

Lučani - 4,58;

Radnički - 5,15;

Rad - 7,98;

Pazar - 4,16;

Voždovac - 6,45;

Spartak - 6,35;

Metalac - 3,68;

Javor - 3,73;

Radnik - 4,28.


(Подаци са Трансфермаркта су од марта-априла ове године, мрзело ме да копам опет.)


Дакле, сви српски клубови имају тржишну вредност 5 и више пута већу од свог годишњег буџета осим Звезде чији је буџет више од 50% тржишне вредности клуба и Партизана који има буџет 30% своје тржишне вредности.


Видиш ли ти ту неку нелогичност.


Али зато Терзић сам каже ово:


"Imamo sponzorske ugovore vredne 6 miliona evra, moramo od transfera prihodovati minimum 4 miliona evra godišnje. U proseku, TV prava i ulaznice za domaće prvenstvo nam donose prihod od oko milion evra godišnje. Ukupan projektovani budžet nam je 11 miliona evra"


"Veliku zahvalnost dugujemo premijeru koji je pomogao potpisivanje i produžetak sponzorskih ugovora sa 'Gaspromom' vrednim 4.5 miliona evra i 'Telekomom' 800.000 evra




Али и ово:


"U ovom momentu nije poznato koja će nam stara obaveza dospeti na plaćanje tako da nikada ne znamo koliko od ovih 11 miliona evra možemo koristiti kao budžet za tekuće poslovanje"


и ово:

"Ako se plasiramo u Ligu Evrope ili uz veliku sreću u žrebu u LŠ, to bi donelo ogroman prihod koji bi značio konačnu stabilizaciju kluba i mogućnost većeg ulaganja u igrački kadar"



ЛИНКЛИНКЛИНК



Као што знаш, Звезда се није пласирала ни у какву лигу Европе ни прошле ни ове сезоне.

Али зато и даље слушамо власт ове земље Србије која ето нема срца "да руши традицију дугу 70 година". (Што би ти рекао, бренд дуг 70 година.)


Да, црвениш сваке суботе седећи поред њих.



Да не стекнеш погрешну слику, чича Таса је ту сасвим случајно упао.

Што би рекао професор Коста Вујић, нема српске владе у којој не седи барем један мој бивши ђак.


Али да ти каже чича Таса још нешто поводом онога твог:

Добро памтим све:



Знаш када сам ја престао да одлазим на Звездин Север?

Када се на њему појавио Аркан.

Иначе, пре тога, био сам члан клуба, имао пропусницу, ишао на све текме у Београду и ван Београда.

И тако од моје 11. године живота па све до појаве Аркана.

И не могу да кажем да се нисам радовао Звездином Барију.

Јесам.

Али са горчином зато што то у том тренутку одавно више није била моја Звезда.

Схваташ?


И опет приче, приче и инсинуације, оптужбе без доказа, сличице и причице, то је све што ти умеш Тасо, јбг...



И шта кажеш, нећемо да се вређамо, а?
tasadebeli tasadebeli 11:16 24.08.2016

EDIT на "добро памтим све"

И само да ти кажем још једну ствар када је Звезда у питању...

Спадам у оне који нису на полувремену утакмице Црвена звезда - Динамо Берлин 1978. (прву смо у Берлину пукли 2:5, а у Београду на полувремену губили 0:1), иако је падала киша, напустили Маракану. Мало нас је тада остало да гледамо то друго полувреме.









Али ова данас Звезда, која није више моја Звезда, нема никаквих шанси да врати 0:3 против Сасуола прекосутра као што је то умела Звезда некада да уради. (ЛИНК)


(Најтужније у свему томе је што тај мали Сасуоло који је италијански прволигаш тек од 2013/2014, ове године Европа уопште и не занима, имају пречег посла у Калчу.

Али зато газе Звезду са лакоћом...

Још је Звезда имала и среће. По шансама, могли су Италијани да јој утрпају и свих пола туцета голова.

Одговор верних навијача Звезде је одмах уследио. (ЛИНК)

Баш је популаран тај домаћи фудбал у Србији, јел'да?

Јбг, није то Јелен Супер Лига, па да мораш да победиш чак и онда када губиш само зато што се зовеш Црвена звезда.)


Оно су била нека друга времена, па тако била и нека друга Звезда.










Крајње је време да се помиримо са тим да ово данас више није та Звезда (као ни Партизан) него само две празне канте које шупље одзвањају...

И то пробушене канте које испуштају на све стране.


Зато их и треба бацити у ђубре.
narcis narcis 11:31 24.08.2016

Re: EDIT на "добро памтим све"

Зато их и треба бацити у ђубре.

i zapaliti, mislim đubre

u ono vreme prethistorisko , dok sam se bavio jašanjem, znam da je sofka davala radničkom 90% love a svim ostalima resto
pa ti vidi kolko mi je stalo do fuzbala
sve bi ja to streljo
little_radojica little_radojica 11:53 24.08.2016

Re: О финансирању

Тако је, тако почиње:
"Nije trenutak da se sad priča o tome, ali vi novinari i mediji u Srbiji, krenite slobodno već od prekosutra. Znate sve dobro, šta je potrebno sportu, ne moramo mi sportisti da se zameramo političarima, ministrima i vrhu države. Vi dobro znate šta je potrebno sportu"

Па онда наставља:
"Ovih osam ili devet medalja ovde (na OI u Riju) nisu rezultat programskog ulaganja u sport, nisu proizvod sistemskog ulaganja. Znamo da u Srbiji praktično više nema profesionalnih vaterpolo klubova, svi su pred stečajem. Nemam šta da dodam na to. Vi ste oni koji kontrolišu šta će se pojavljivati u medijima"

Дакле јасно каже да је крива држава и политичари, односно програмско, системско улагање у спорт. То није моје тумачење већ директно произилази из његових речи, тако како их је употребио, а користио је сасвим одређене појмове. Такође, то што је он замерио није нешто што уопште може да се замери новинарима, тј. зна се ко може програмски и системски да улаже у спорт. Можда је успут мало поткачио и новинаре, сасвим јасно ко је њему крив за лоше стање клупског ватерпола. И ту греши, греши јако. Ја верујем да је он скроман момак и да је хтео нешто паметније да каже, али ово што је рекао је погрешно, ја сам очекивао да се јави касније и појасни шта је мислио након што се обавести мало о томе шта држава ради за спорт последњих неколико година упркос лошој економској ситуацији, али се још није јавио.
Иначе, министар спорта је бивши ватерполиста, градски секретар за спорт у Београду такође, а и председник општине са највећим платама НБГД је онај плагијатор-ватерполиста, тешко да су они лоше заступљени пред државом, но то је друга тема.

А како би ти да ти другачије кажем ако инсистираш на нечему што није тачно?
Ти би да користим асертивни речник?
Добро, извини...
Не лажеш.
Само не говориш истину.


Па кад кажеш да лажем, то онда значи да намерно износим неистину, а то је веома увредљиво у мом свету (не знам како код тебе). Да кажеш да немам појма, којим год хоћеш стилом и речником, то је већ други пар опанака.

А сви смо знали да је Терзић у полувремену улазио у свачионицу ОФК...

Толико знамо. Новинар може да пише онолико колико зна, све преко тога су инсинуације и могућа клевета. То олако осуђивање људи (оно кад сви знају да је неко крив) је један од разлога зашто смо лоше развијено друштво. Сви све знају, до мојега.


ти имаш једну Звезду која је потонула до 50 милиона евра дуга, којој искључују струју и воду на стадиону, која нема ни за кафу,...


Јеботе, Звезда и Партизан су скурцали у последњих неколико година, нарочито Звезда. Пре тога су имали милионске трансфере (Друлић, Станковић, док је Динамо/Кроација био државни пројекат и какио у гаће) који су далеко надмашивали било каква примања од спонзора. 60 година су се се тако успешно издржавали и једна гернерација је зајебала ствар (испаде да је баш Пикси највише усрао мотку иако је довео недржавног спонзора Тојоту). И пошто су ту биг ту фејл, онда је држава, односно, не држава него премијер који је умислио да је држава, ускочио као посредник да "спашава". Јер су, ма колико то теби било тешко да признаш Партизан и Звезда клубови-хабови који повезују Србију и Европу у смислу фудбалског тржишта. Само играње у њима додаје вредност играчима мањих клубова и олакшава продају, од чега и мали клубови имају корист. Наравно, ако наставе овако лоше да раде (браћа) и тај својеврсни капитал ће се истопити, мали клубови ће наћи директније канале за продају (као што већ налазе) и то је ок. Али, и то велико али

Crvena zvezda će, kao i dosad, ugovor potpisati sa centralom firme u Sankt Peterburgu, što u klubu smatraju veoma bitnim kako ne bi došlo do eventualne zabune da novac daje NIS (suvlasnik država Srbija), odnosno da novac poreskih obveznika odlazi u klub.
(Извор: Бљуц)

не можеш рећи да их држава финансира/издржава, да отима осталим спортовима, то једноставно није тачно. И тачка (не само зато што каже Бљуц, него једноставно нема доказа за те тврдње, засад постоје само инсинуације засноване на шестом чулу, ловачким причама и "здравом разуму"

Дакле, посредним путем Звезда и Партизан, тј њихова управа преко својих политичких веза извуче од јавних предузећа пар милиона евра, рецимо 3 милиона, само ради грубог поређења + 250,000 фудбалски савез. Остатак спорта добије 30 милиона, директно из буџета РС, плус су и њима спонзори јавна предузећа (и такође се не зна колики су ти уговори, али може лако бити да нагребу сви заједно и више него "браћа", вуку средства и са локала по разним основима, а инфраструктуру им прави 100% држава (неколико милиона годишње). Имај то у виду кад следећи пут будеш кукао како се отима од успешних и даје неуспешнима (тј. све самим криминалцима, будибокснама). Е ако држава, тј. кретенчина који је води буде опет помињао стадион од 150 милки* ја ћу га први гађати јајима и парадајзом, немој сумњати у то.

*30-40 милки може, али да држава не да више од 3-4, остало да плате браћа (или заинтересовани брат) и ФСС (јер може да повуче средства од ФИФА па да то не пропадне), као што сам предлагао ономад.

Као што знаш, Звезда се није пласирала ни у какву лигу Европе ни прошле ни8 ове сезоне.


И ово је кључ. Најбољи и најчистији новац који постоји у фудбалу долази од ФИФА и УЕФА (а и тај је крвав) и да би се српски фудбал накачио на ту чесму мора бар неко да добаци до Лиге шампиона, а бојим се да поред све добре воље то још дуго неће бити Чукарички и Воша.
little_radojica little_radojica 11:59 24.08.2016

Re: EDIT на "добро памтим све"

Спадам у оне који нису на полувремену утакмице Црвена звезда - Динамо Берлин 1978. (прву смо у Берлину пукли 2:5, а у Београду на полувремену губили 0:1), иако је падала киша, напустили Маракану. Мало нас је тада остало да гледамо то друго полувреме.


Ма јасно ми је: ти кад волиш - волиш, кад мрзиш - мрзиш!
niccolo niccolo 12:12 24.08.2016

Re: О финансирању

И пошто су ту биг ту фејл

tasadebeli tasadebeli 12:27 24.08.2016

Re: EDIT на "добро памтим све"

little_radojica

Па кад кажеш да лажем, то онда значи да намерно износим неистину, а то је веома увредљиво у мом свету (не знам како код тебе). Да кажеш да немам појма, којим год хоћеш стилом и речником, то је већ други пар опанака.



ОК, у праву си...

Па кад си мој, па се онда опустим више него што је то у реду.


Ма јасно ми је: ти кад волиш - волиш, кад мрзиш - мрзиш!



Јој, Радојице, дуго сам имао стрпљења. И чекао да се ту нешто промени. Све у име добрих старих времена као и ти.

(И редовно још увек гледам репрезентацију! )


Али сад ми је већ доста тога што гледам у Звезди и Партизану већ 25 година.

Да, у праву си. По том питању ушао сам у фазу "Кад вољем вољем, кад не вољем кољем."




Најбољи и најчистији новац који постоји у фудбалу долази од ФИФА и УЕФА (а и тај је крвав) и да би се српски фудбал накачио на ту чесму мора бар неко да добаци до Лиге шампиона, а бојим се да поред све добре воље то још дуго неће бити Чукаричкии и Воша.







мали клубови ће наћи директније канале за продају (као што већ налазе) и то је ок.



"Ништа од Звезде, Андрија Павловић у Копенхагену!" (ЛИНК)





Зато дај боже да Чука ове године опстане у лиги јербо ови који су остали у екипи не могу вола да убоду, а камоли гол.


Али ту ми је све некако лакше да поднесем.

Тржиште је тржиште, живети се мора, сами скочили, сами се убили.

Али барем мени нико не извлачи паре из џепа због тога.


Трол о Чуки:


Не бих овде развлачио причу о томе, али мислим да је ту политика довођења нових играча коју води директор фудбала Матијашевић, поприлично допринела тренутном стању Чуке на табели. И сад када је пригустило, сетили се да убацују одличне клинце из омладинске школе да играју тешке текме (тражи се победа, притисак управе) уместо да су то радили када је била много опуштенија атносфера у клубу док је био у врху табеле, па да ти клинци тада збирају сениорске утакмице у ногама. А Матијашевић се, вала, уместо тога надоводио онолико неких половних црногорских назови фудбалера, све врхунске звијезде Младости из Подгорице и Грбља од којих нема много вајде. Њихова лига је још заосталија од наше.

И узгред, чујем, шушка се, да ће држава увести ПДВ на трансфере фудбалера ретроактивно три године уназад.

Чукарички ће то, пошто су приватни клуб, опет одвести у стечај.

"Вечити близанци", наравно, то неће ни плаћати као што ни до сада нису плаћали било какав порез и дажбине држави или своје рачуне јавним преузећима која су власништву државе.


То се зове охрабривање приватне иницијативе и предузетништва у држави Србији.
49 41 49 41 01:36 23.08.2016

Oz


Oz - Unca; Ali koja?!?
Ona od 28,...grama
Ona od 32,...grama
Ona kojom se meri zlato u celom svetu ili ne?!?

Dr Oz, koji je pokupio svu pamet sveta, znam neke osobe koje bulje u ekran; kad on propoveda svetsko zdravlje.

Oz, skracenica za Oznu; za koju sam cuo da su svasta - nesto radili.
tasadebeli tasadebeli 06:40 23.08.2016

Re: Oz

49 41

Oz - Unca; Ali koja?!?
Ona od 28,...grama
Ona od 32,...grama
Ona kojom se meri zlato u celom svetu ili ne?!?

Dr Oz, koji je pokupio svu pamet sveta, znam neke osobe koje bulje u ekran; kad on propoveda svetsko zdravlje.

Oz, skracenica za Oznu; za koju sam cuo da su svasta - nesto radili.




Избор, као и увек, зависи искључиво и само од нас:

1) If I Only Had A Brain - ЛИНК

2) If I Only Had A Heart - ЛИНК

3) If I Only Had The Nerve - ЛИНК


(Заокружити по потреби један или више или све одговоре.)









docsumann docsumann 07:00 23.08.2016

Re: Oz

heh, a iamš i onu

tasadebeli tasadebeli 07:27 23.08.2016

Re: Oz

docsumann
heh, a iamš i onu





Немој, б'е!


Укориће ме РРА јербо нисам ставио ознаку препоруке за узраст!



narcis narcis 13:57 24.08.2016

radojico

da jebem mamu maminu onom ko je renovirao stadion radničkog uniš, za te pare je uniš mlogo stvari korisnijih zaniš moglo da se napravi.
little_radojica little_radojica 14:02 24.08.2016

Re: radojico

narcis
da jebem mamu maminu onom ko je renovirao stadion radničkog uniš, za te pare je uniš mlogo stvari korisnijih zaniš moglo da se napravi.


Да се изгради хиподром? Направи зид према Булгарској? (шалим се, несум никад био у Ниш, неам појма шта граду треба)

А хала "Чаир"? Јел то ваљало?
narcis narcis 16:27 24.08.2016

Re: radojico

А хала "Чаир"? Јел то ваљало?

to da, mada meni hala koristila samo za koncerati,
mislim nek ide radnički u tri pičke materine i da se nikad ne vrati više,
58 godine ja gledam kako se u to sranje upumpava lova a svi ostali sportovi uniš crcavaju, zajebi ti tvoje statistike i ostali guz papiri,
zid prema bulgariju neje lošo, trebase razradi
fudzbal je rak srpskog društva a ti se smej kolko oćeš.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana