Gost autor| Sport

BUĐENJE SILE (Srbija do Rija!)

NNN RSS / 16.08.2016. u 13:52

Rio1-620x350.jpg

Gost autor:  blogov_kolac

Uprkos velikim očekivanjima, koja i nisu bila sasvim neutemeljena s obzirom da je predolimpijska 2015. po svim merilima bila jedna od najuspešnijih godina u istoriji našeg sporta, Srbija još uvek nije osvojila medalju u Riju. Zato naši domaći ljubitelji sporta imaju razloga za zebnju i razočarenje kako se kraj igara približava, a pogotovo ako se ne uzme za previše ozbiljno ono što piše u preambuli našeg Ustava (po kojoj za sada ipak imamo jedno zlato). U ekipnim sportovima sve četri naše selekcije su se na kraju kvalifikovale u četvrtfinale, ali (sa izuzetkom odbojkašica) na neuporedivo teži način nego što je očekivano.


Ali nije sve tako crno, pogotovo ne u timskim sportovima, a pojedine rezultate u grupnoj fazi treba jednostavno zaboraviti i ignorisati, pogotovo što je evidentno da su naši masovno kalkulisali i da to nije rezultat njihove stvarne forme i snage. Evo recimo vaterpolisti... očito je bio nekakav strateški dogovor da se prva poluvremena odrađuju kao malo jači treninzi, a samo druga igraju ozbiljno, pa tako od 5 mečeva u grupi bukvalno nijednom nisu vodili na poluvremenu, ali su zato druga poluvremena u 4 od svih 5 slučajeva dobijali sa bar 3 gola razlike! Time nisu štedeli naše živce, ali jesu svoju snagu... To što razna svetska ili evropska prvenstva uopšte nisu dobijali na taj način, već dominacijom od početka do kraja ustvari nije kontradiktorno. Na ostalim vaterpolo takmičenjima grupe su od po četri ekipe, a samo prvoplasirani ide direktno u četvrtfinale, dok se drugi i treći ukrštaju sa drugim grupama u posebnoj rundi, i imaju meč više i to baš pred četvrtfinale gde ih čeka odmoran pobednik neke od grupa, pa je kalkulisanje po grupama pri takvim propozicijama čist mazohizam. 

Podsećam da smo svoju jedinu zlatnu timsku olimpijsku medalju osvojili u odbojci 2000. tako što smo u grupnoj fazi glatko izgubili sa po 3:0 od Italije i Rusije, a na kraju smo istu tu Italiju i Rusiju dobili sa po 3:0 u polufinalu i finalu! Ili da podsetim kako je Saša Đorđević sa našim košarkašima ostvario svoj najveći trenerski uspeh, sveCko srebro, kada je na putu za finale izbacio iste Brazilce i Francuze koji su nas tukli u grupi iz koje smo se jedva provukli dalje kao četvoroplasirani. A zato na EP dominantno i impresivno od prvog meča, a onda u polufinalu ostali bez daha protiv Litvanije, dok je titulu uzela Španija koja umalo nije ispala u fazi po grupama (Novicki u zadnjem kolu imao šut za pobedu Nemaca)... Na apsolutno isti način došle su i naše košarkašice do svog istorijskog uspeha prošle godine i evropske titule – iz faze po grupama provukle se preko zadnje pozicije koja je vodila dalje, a onda izdominirale sve redom od četvrtfinala do finala. Želim im i ovde sličan scenario, mada njima jedino i zameram krajni plasman u grupi jer je trebalo fokusiranije da odigraju završnicu protiv Kanade i ne potrate ogromnu +18 prednost koju su imale, i tako dobiju bolji žreb za završnicu. Dakle, ono što sam više puta ponavljao dok je trajala grupna faza u svim sportovima, i dalje tvrdim - da nema ništa gore od kalkulisanja u sportu, osim kada su u to umešani Srbi, Španci, Italijani ili Grci, i kada je to onda prava nauka i čista umetnost! Ili što bi rekao onaj čuveni ekspert, u retkim trenucima kad je bio trezan: ko igra u Riju, i zanemaruje taktiku, završiće...

Sve ovo naravno nije garancija nikakvog uspeha, a kada smo ga u Brazilu krahirali i sa jednim Đokovićem, možda i u timskim sportovima doživimo jednako bolan debakl, ali ipak nije zgoreg ukazati na činjenicu da situacija glede naših šansi da se ove olimpijske igre ne završe tragično prema krajnjem bilansu u stvarnosti uopšte nije toliko crna! Prema poziciji po grupama nije realno očekivati nijednu medalju od naših timova, ali obzirom da se radilo o svesnim kalkulacijama, i kakav kvalitet poseduju – realniji scenario je bar dve medalje od 4 ekipe, što je odličan uspeh. A ovaj današnji utorak biće umnogome presudan za naš konačni učinak, jer čak tri tima nam igraju famozni „najvžniji meč na svakom turniru“ četvrtfinale, a na svoje kvalifikacije izlaze i naši istinski aduti za medalju Ivana Španović i Davor Štefanek. Ne zaboravite da smo u Londonu ušli u zadnji dan takmičenja sa srebrom i bronzom a onda dobili preko toga zlato i bronzu. Uostalom, naš dosadašnji bilans na olimpijadama posle raspada SFRJ je Atlanta 112, Sidnej 111, Atina 020, Peking 012 i London 112, pa ako od priželkivanog ogromnog istorijskog uspeha već sada je jasno da nema ništa, itekako ima vremena i aduta da se situacija u ovom pogledu u Riju drastično promeni na bolje u zadnji čas.



Komentari (684)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 19:31 16.08.2016

Re: da malo razbijem

Čestitke za komšinicu :)

pa to sam i ja rekla, jednom je dovoljno:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:39 16.08.2016

Re: da malo razbijem



sandra je velika šampionka.....
od 6 pokušaja samo je jedan bio uspešan ..... Tri puta je bacila u mrežu i dva puta prestupila.


pa to sam i ja rekla, jednom je dovoljno:)

Ti za medalju, ja, za grešaka komada pet, od mogućih šest.

I još jedna čestitka, tebi, za doslednost.

Znaš ono, doživotno banovanje, ni reč do groba i tako to.
A pre toga (prilično neuspešan) pokušaj vređanja na pp, i, naravno, automatsko sprečavanje da se na taj pp odgovori :)

Jel ti ta tehnika pomaže da se osetiš pobednikom?
Ako da, sve je u redu, volim kad se lepo osećaš.
AlexDunja AlexDunja 19:46 16.08.2016

Re: da malo razbijem

I još jedna čestitka, tebi, za doslednost.

hvala:)
edit: ne bi me zanimali privatni sukobi,
prošlo to vreme, usporilo se:)
ako doneseš onu rakiju koju si obećo pre pešes godina, možda te odbanujem:)
tyson tyson 19:50 16.08.2016

Re: da malo razbijem

srbsku euforiju, čestitke za komšinicu

Da!




hoochie coochie man hoochie coochie man 19:55 16.08.2016

Re: da malo razbijem

ako doneseš onu rakiju koju si obećo pre pešes godina, možda te odbanujem:


Preskupo mi to, neka, neka ostane ovako.
blogov_kolac blogov_kolac 19:58 16.08.2016

Re: da malo razbijem

Jedan od njenih prvih intervjua posle titule:
Sandra Perković
Ona je za Sportske Novosti rekla da će pružiti podršku i ostalim sportistima iz bivše Jugoslavije.

„Mi se tu svi držimo zajedno. Već smo ranije komentarisali kako Bosanci dolaze kod nas na terapije, ja odem kod Slovenaca, a ti Slovenci kod Srba. Bitno je da se držimo zajedno, tako smo mnogo jači i sve ima jedan pozitivan duh. Lepše je biti u društvu našeg čoveka nego u onom stranca. Žao mi je što smo se raspali jer mislim da bismo bili najjača sila, jači od Nemaca, Rusa i Amerikanaca."

Sandra je prokomentarisala odnos i s najboljom srpskom atletičarkom Ivanom Španović.

„Baš smo se čule pre nego što je stigla ovde. Srećemo se na većim mitinzima i jedva čekam da je ponovno vidim. Navijaću za nju kao i uvek, ne vidim nikakav razlog zašto ne bih. Moje je srce veliko kad ona pobeđuje kao što je i njeno kada to činim ja“, istakla je Sandra Perković.
AlexDunja AlexDunja 20:08 16.08.2016

Re: da malo razbijem

Preskupo mi to, neka, neka ostane ovako.

nek ostane:))
jbg, pare su bitne:)
AlexDunja AlexDunja 20:20 16.08.2016

Re: da malo razbijem

Znači kad bi Čarliju lupila šamar

bzvz ti je komentar, devojka ima odličnu tehniku bacanja diska,
što je jedna od težih atletskih disciplina.
lupanje šamara ti i tebi slični možda smatrate za sportsku
disciplinu, ali nije
NNN NNN 20:23 16.08.2016

Re: da malo razbijem

blogov_kolac
Jedan od njenih prvih intervjua posle titule:
Sandra Perković
Ona je za Sportske Novosti rekla da će pružiti podršku i ostalim sportistima iz bivše Jugoslavije.

„Mi se tu svi držimo zajedno. Već smo ranije komentarisali kako Bosanci dolaze kod nas na terapije, ja odem kod Slovenaca, a ti Slovenci kod Srba. Bitno je da se držimo zajedno, tako smo mnogo jači i sve ima jedan pozitivan duh. Lepše je biti u društvu našeg čoveka nego u onom stranca. Žao mi je što smo se raspali jer mislim da bismo bili najjača sila, jači od Nemaca, Rusa i Amerikanaca."

Sandra je prokomentarisala odnos i s najboljom srpskom atletičarkom Ivanom Španović.

„Baš smo se čule pre nego što je stigla ovde. Srećemo se na većim mitinzima i jedva čekam da je ponovno vidim. Navijaću za nju kao i uvek, ne vidim nikakav razlog zašto ne bih. Moje je srce veliko kad ona pobeđuje kao što je i njeno kada to činim ja“, istakla je Sandra Perković.
Bravo za Sandru, nadamo se da će Ivana da je obraduje
NNN NNN 20:24 16.08.2016

Re: da malo razbijem

hoochie coochie man
ako doneseš onu rakiju koju si obećo pre pešes godina, možda te odbanujem:


Preskupo mi to, neka, neka ostane ovako.

Ponadali smo se da će olimpijske igre da šire mir među ljudima
narcis narcis 20:37 16.08.2016

Re: da malo razbijem

AlexDunja
srbsku euforiju, čestitke za komšinicu

a zašto, mislim stvarno koja je to potreba u ovom trenutku.
mislim lepo izgleda riba i te munje, al što me zabole dal je zlatna il ...
alselone alselone 20:39 16.08.2016

Re: da malo razbijem

Kosovarima?


Kako je ovo genijalan termin. Kosovar.
AlexDunja AlexDunja 20:43 16.08.2016

Re: da malo razbijem


a zašto, mislim stvarno koja je to potreba u ovom trenutku.
mislim lepo izgleda riba i te munje, al što me zabole dal je zlatna il ...

zbog sporta općenito, jer je to dobra stvar,
nema mnogo veze sa nacijama
alselone alselone 20:44 16.08.2016

Re: da malo razbijem

nema mnogo veze sa nacijama

tyson tyson 21:25 16.08.2016

Re: da malo razbijem

Kako je ovo genijalan termin. Kosovar.

Zato što znamo ko su kosovci


narcis narcis 22:50 16.08.2016

Re: da malo razbijem

AlexDunja

a zašto, mislim stvarno koja je to potreba u ovom trenutku.
mislim lepo izgleda riba i te munje, al što me zabole dal je zlatna il ...

zbog sporta općenito, jer je to dobra stvar,
nema mnogo veze sa nacijama

sereš, ovo što si ti uradila ima itekako veze i s nacijamai sa tvojom glupošću.
da stvarno si glupa da razumeš koliko i je ovo neprimeren potez.
aj objasni ponovo , nama tupima koji je tvoj motiv da kažeš ovo - citiram tebe
da malo razbijem
srbsku euforiju,
čestitke za komšinicu
zašto bi razbijala srpsku euforiju, koj to ti motiv imaš , i to baš sa ovu kokošku za koju niko nije čuo ovde i niko od naših se i ne takmići protiv nje,
bupneš pa se onda praviš pametna.
čemu ova provokacija a jeste provokacija a nikako to što oćeš i tvrdiš.
NNN NNN 23:03 16.08.2016

Re: da malo razbijem

niko od naših se i ne takmići protiv nje

Ustvari se takmiči Dragana Tomašević, ali ona je, da se ružno izrazim, bruka ili teški turista.
Najveći uspeh u karijeri joj je 7. mesto na nekom svetskom prvenstvu i za to joj svaka čast, međutim ona je školski primer lošeg tempiranja forme ili treme, a uz to i nije neki vrhunski kvalitet.
Za mene je uspeh kada sportista na ovako važnom događaju bude u vrhu svojih mogućnosti, ali ona je predaleko.
Da je bacila oko ličnog rekorda bila bi 6. tako da nismo imali bilo kakve iluzije u vezi nje, ali da je mogla do finala - mogla je i to bi bio veliki uspeh.
Ona je sad na EP bacila manje od 57 metara, pa onda na nekom mitingu "u marinkovoj bari" preko 60m (što bi je odvelo u finale, pa sad opet 57m
Ženo - koncentriši se.
49 41 49 41 23:04 16.08.2016

Re: da malo razbijem

AlexDunja
Znači kad bi Čarliju lupila šamar

bzvz ti je komentar, devojka ima odličnu tehniku bacanja diska,
što je jedna od težih atletskih disciplina.
lupanje šamara ti i tebi slični možda smatrate za sportsku
disciplinu, ali nije

RIZIK
Mnogo godina unazad, ide ona.
Putevi nam se ukrste pred uskim stepenicama ka ulazu u restoran.
Borim se sa svojim vaspitanjem i muskoscu.
Dal' ici ispred nje-sto mi vaspitanje nalaze kad ide Dama uz uske stepenice; kavaljerski red bi bio ili
iza nje sto mi nalazu muski hormoni.
Izborim se da ona ide prva.

Opet licni unutrasnji konflikt.

"Lupiti" joj nek fini komliment ili "muski".
Kazem joj; sto "sestro" imas dupe i sto ga nosis.

Vrisne, okrene se uz razvucena usta - hoce da me zagrli.

To sam rizikovao i sa svojom kcerkom.
Vise sam voleo da mi kaze - Tata, sto si prostak!
Al', nije.
AlexDunja AlexDunja 23:16 16.08.2016

Re: da malo razbijem

i to baš sa ovu kokošku za koju niko nije čuo ovde i niko od naših se i ne takmići protiv nje,

ај малло гуглај, па причај ко је глуп:)
narcis narcis 00:07 17.08.2016

Re: da malo razbijem

AlexDunja
i to baš sa ovu kokošku za koju niko nije čuo ovde i niko od naših se i ne takmići protiv nje,

ај малло гуглај, па причај ко је глуп:)

pa ti si glupa i zlobna i četnik, znam ko je ona al šta ona ima stim što ti želiš da nam uskratiš radovanje zbog medalje.
a ona, baš me briga za nju.
blogovatelj blogovatelj 00:49 17.08.2016

Re: da malo razbijem

bzvz ti je komentar,


Znam, numem ja da napisem lepe, cestitajuce komentare, kao sto je tvoj.
blogovatelj blogovatelj 03:08 17.08.2016

Re: da malo razbijem

Jel ti ta tehnika pomaže da se osetiš pobednikom?


Ne se sekiraj. Vidis valjda i sam da su joj komentari u stvari negacija njenog sopstvenog ja, pokusaj bega iz beznadja predgradja.
Kad cestita komsijama ili navija za Federera to deluje tako svetski, kosmopolitski takoreci, to je in, potpuno suprotno od onoga sto plebs na stranicama ovog portala radi.
docsumann docsumann 06:30 17.08.2016

Re: da malo razbijem


svaka čast Sandri Perković, i na medalji i na ovome - LINK
mariopan mariopan 07:36 17.08.2016

Re: da malo razbijem

docsumann

svaka čast Sandri Perković, i na medalji i na ovome - LINK

Da, i još prelepa.
escherichije_colic escherichije_colic 21:22 18.08.2016

Re: da malo razbijem

AlexDunja
srbsku euforiju, čestitke za komšinicu


A tek što me obradovala medalja u pucanju na glinene golubove, pa jedriličarstvo danas kako sam proslavio ... ihaj, napio se u po bela dana.


escherichije_colic escherichije_colic 21:24 18.08.2016

Re: da malo razbijem

mariopan
docsumann

svaka čast Sandri Perković, i na medalji i na ovome - LINK

Da, i još prelepa.


escherichije_colic escherichije_colic 21:40 18.08.2016

Re: da malo razbijem

alselone
Kosovarima?


Kako je ovo genijalan termin. Kosovar.


Nadogradnja kose tehnikom specijalnog varenja?

Građevinska mašina koja olakšava varenje kosih površina?
AlexDunja AlexDunja 19:10 16.08.2016

e, dodela medalja u troskoku

one figurine im daje, moj idol iz detinjstva,
alberto huantorena

i baš lepo stari
šmeker, bio i ostao:)
blogov_kolac blogov_kolac 20:31 16.08.2016

RTS / PTC

Koji su to retardi... pustaju reprizu utakmice koja je bila u direktnom prenosu pre koji sat, a na drugom SNIMAK zenskog fudbala (!?) od pre koji dan!?
narcis narcis 20:45 16.08.2016

Re: RTS / PTC

blogov_kolac
Koji su to retardi... pustaju reprizu utakmice koja je bila u direktnom prenosu pre koji sat, a na drugom SNIMAK zenskog fudbala (!?) od pre koji dan!?

ja čuo da se na RTS zapošljavaju samo oni koji ne polože test inteligencije, jedini test na kome ne možeš da padneš ali ovi uzimaju samo one koji i na takvomestu uspeju da padnu.
bravo za RTS
niccolo niccolo 20:47 16.08.2016

Re: RTS / PTC

Ma moroni. Mogli su lepo da daju Grčka - Italija u vaterpolu. Taman bi se završilo do 22:30 kad počinje Štefanek...
blogov_kolac blogov_kolac 20:50 16.08.2016

Re: RTS / PTC

Sad sam tek ukapirao da je ovaj zenski fudbal ustvari snimak danasnjeg meca. Brazilke pre tri dana igrale u cetvrtfinalu protiv Australijanki sa slicnim dresovima kao Svedjanke, samo sto su tada pobedile posle 0:0 na penale, a sada su izgubile... posle cega sam ukapirao da je ovo skroz drugi mec
niccolo
Ma moroni. Mogli su lepo da daju Grčka - Italija u vaterpolu. Taman bi se završilo do 22:30 kad počinje Štefanek...
Ma ne mora uopste da se ceka kraj, moze i u toku prenosa da se pusti vanredno ukljucenje... meni danas uopste nije smetalo sto su zbog Stefanekovog polufinala na koji minut prekinuli zensku kosarku.
niccolo niccolo 21:28 16.08.2016

Re: RTS / PTC

Dobro, nije da nema šta da se gleda, evo sad na RTS 2 daju Šveđanke i Norvežanke
niccolo niccolo 21:14 16.08.2016

Štefanek

uživo na RTS 1
NNN NNN 21:15 16.08.2016

Rvanje grčko-rimski stil do 66 kg - finale

Davor Štefanek protiv Jermena Migran Arutjunjan

Davor je već osvojio medalju za Srbiju, sada neka osvoji zlato za sebe, ovo je prilika koja se retko pruža!
niccolo niccolo 21:24 16.08.2016

Re: Rvanje grčko-rimski stil do 66 kg - finale

ZLATO!

Svaka čast za Davora
NNN NNN 21:25 16.08.2016

Re: Rvanje grčko-rimski stil do 66 kg - finale

ZLATOOOO!!!!!
blogov_kolac blogov_kolac 21:28 16.08.2016

Re: Rvanje grčko-rimski stil do 66 kg - finale

Uvek me je nerviralo u rvanju pravilo da u slucaju neresenog pobedjuje rvac koji je poslednji imao uspesnu akciju - tek danas sam shvatio svu pravednost tog principa

A onome doktoru Sikimicu obavezno nacionalna peMzija posle Rija! Otkad je ukazao pomoc Jermeninu, ovaj nije mogao da se sastavi...
AlexDunja AlexDunja 21:30 16.08.2016

Re: Rvanje grčko-rimski stil do 66 kg - finale

ah, medalja, zlatna
momak se izborio protov najboljih, bravo
blogov_kolac blogov_kolac 21:35 16.08.2016

Re: Rvanje grčko-rimski stil do 66 kg - finale

Iskreno, mislio sam da ce biti manje dramaticno u finalu, s obzirom kako je impresivan bio u cetvrtfinalu protiv Nemca svetskog prvaka, a koji ga je ranije stalno pobedjivao. Ali zlato je zlato, u svakom slucaju potpuno zasluzeno.
svarog svarog 21:36 16.08.2016

Re: Rvanje grčko-rimski stil do 66 kg - finale

Decko je sila! Svaka cast
angie01 angie01 21:39 16.08.2016

Re: Rvanje grčko-rimski stil do 66 kg - finale

hebemtiovenovinare,

pita Stefanekovu mamu, kako se osecate?

meni bi bilo narmalnije da kaze, bravo, cestitam, hvala vam sto imate takvog sina,...tako nesto,....ona zena i ovako izbezumljena, sta da mu kaze, osecam se,...

posle im kaze, je l znate da se Davor slikao pored cesme u Subotici gde su plocice sa imenima proslavljenih sportista,...pa normalno da oni, njegovi roditelji to znaju pre njega-reportera.


BRAVO DAVORE!
niccolo niccolo 21:40 16.08.2016

Re: Rvanje grčko-rimski stil do 66 kg - finale

Sad nešto gledam medalje, Hrvati 3 2 0, Slovenci 1 2 1 za sad. + Kosovo jedno zlato.

p.s. E, Bugari nisu uzeli nijednu medalju do sada.
escherichije_colic escherichije_colic 21:41 16.08.2016

Re: Rvanje grčko-rimski stil do 66 kg - finale

blogov_kolac


A onome doktoru Sikimicu obavezno nacionalna peMzija posle Rija! Otkad je ukazao pomoc Jermeninu, ovaj nije mogao da se sastavi...


Eno ga još plače siroma'.
AlexDunja AlexDunja 21:43 16.08.2016

Re: Rvanje grčko-rimski stil do 66 kg - finale

E, Bugari nisu uzeli nijednu medalju do sada.

escherichije_colic escherichije_colic 21:43 16.08.2016

Re: Rvanje grčko-rimski stil do 66 kg - finale

Inače, početna pozicija u rvanju me odma podseti na onu epizodu South Parka.

I otkud 2 bronzane medalje?!
NNN NNN 21:43 16.08.2016

Re: Rvanje grčko-rimski stil do 66 kg - finale

ceo dan sam ko na iglama, baš sam imao neku pozitivnu tremu,
imao sam velika očekivanja od Davora, ali sam se sputavao, zbog ovakvog početka igara, doduše zlato je mnogo više nego što sam se nadao (slično kao i za Milicu na prošlim igrama)
Bravo, majstore!
Hvala!
vcucko vcucko 21:44 16.08.2016

Re: Rvanje grčko-rimski stil do 66 kg - finale

blogov_kolac
Uvek me je nerviralo u rvanju pravilo da u slucaju neresenog pobedjuje rvac koji je poslednji imao uspesnu akciju - tek danas sam shvatio svu pravednost tog principa

A onome doktoru Sikimicu obavezno nacionalna peMzija posle Rija! Otkad je ukazao pomoc Jermeninu, ovaj nije mogao da se sastavi...

Opravi ga Sikima, svaka mu čast
Inače, ovo je Davor izvukao na suvo iskustvo. Živeo Davore!
A i pola sedih glava oko strunjače je svake godine ovde, na "Gedži". Tretman Davora i Jermenina u poslednjem minutu borbe je opravdao svaki cent. Da se razumemo, ništa sporno i nije bilo, ali nekom slabijem savezu možda bi pokušali da otmu zlato.
Bog da poživi Rajka, ko razume shvatiće!
ivana23 ivana23 22:04 16.08.2016

Re: Rvanje grčko-rimski stil do 66 kg - finale

ivana23 ivana23 21:43 16.08.2016

***




escherichije_colic escherichije_colic 21:47 16.08.2016

Re: ***

Kakav šampion

Iskreno, nisam verovao da ćemo bilo kakvu medalju osvojiti, kamo li zlatnu.
narcis narcis 21:51 16.08.2016

Re: ***

escherichije_colic
Kakav šampion

Iskreno, nisam verovao da ćemo bilo kakvu medalju osvojiti, kamo li zlatnu.

ovo me baš iznenadio, bravvo momak.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:20 17.08.2016

Re: ***

escherichije_colic
Kakav šampion

Iskreno, nisam verovao da ćemo bilo kakvu medalju osvojiti, kamo li zlatnu.

b'ate, u down-u si, sjebala te Globalizacija, ja sam uvek verovao, i verujem u Srbiju.
blogovatelj blogovatelj 00:57 17.08.2016

Re: ***

b'ate, u down-u si, sjebala te Globalizacija, ja sam uvek verovao, i verujem u Srbiju.


To brale Srbine, a ne ko onaj karmicni Omega, jebale ga karme.
Sad se ucutao ko sisica, nema ga da kaze nista. Ni za zlato ni za tri polufinala.
49 41 49 41 21:51 16.08.2016

Naslov

Srbija do Rija
Albania do Milvokija.

Molim vas budite savremeni & IN.
niccolo niccolo 22:26 16.08.2016

Odbojkašice

25:9 za naše prvi set.
blogov_kolac blogov_kolac 22:32 16.08.2016

Re: Odbojkašice

Prosto neverovatno kako su raznele u prvom setu tako jakog protivnika.

Podsecam jos jednom zasto treba posebno obratiti paznju na nase odbojkasice ovde u Riju:
- za razliku od obe kosarke, ovde nema nikakvog drim tima, tako da je u principu i zlato u igri
- po desavanjima u zenskoj klupskoj odbojci zadnje dve sezone, Srbija ima verovatno najskuplju startnu postavu u Riju sto mnogo govori koliko smo individualno jaki. Kada smo u muskoj odbojci jedno vreme imali najskuplju startnu postavu na svetu (kada su Grbici, Vujevic i Miljkovic bili na vrhuncu) to se itekako odrazavalo na rezultate reprezentacije pocetkom veka
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:35 16.08.2016

Re: Odbojkašice

прелепа игра, велика љубав за спорт!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:41 16.08.2016

Re: Odbojkašice

Brana Mihajlović - nisam video monumentalnije ružniju sportiskinju, al' toliku snagu! sjajno. ovo meni deluje kao zlato.
NNN NNN 22:45 16.08.2016

Re: Odbojkašice

ljudimoi, prvi set, da je izašla, ni muška reprezentacija ne bi ovoliko dobila!
Ono je sve bilo atomski servis, blok, smeč - sve!
NNN NNN 22:48 16.08.2016

Re: Odbojkašice

Srđan Fuchs
Brana Mihajlović - nisam video monumentalnije ružniju sportiskinju, al' toliku snagu! sjajno. ovo meni deluje kao zlato.

Meni je i ona simpatična nekako, iako nije lepa
možda zato što je naša i što se puno smeje


niccolo niccolo 22:53 16.08.2016

Re: Odbojkašice

Nastavili jako i u drugom, 25:22.
NNN NNN 22:54 16.08.2016

Re: Odbojkašice

2:0
niccolo niccolo 23:18 16.08.2016

Re: Odbojkašice

Srbija ima verovatno najskuplju startnu postavu u Riju sto mnogo govori koliko smo individualno jaki.

Još da imamo boljeg trenera...

p.s. 3:0 u setovima i polufinale za Srbiju, treći set 25:21. U polufinalu opet protiv Amerikanki.
escherichije_colic escherichije_colic 23:19 16.08.2016

Re: Odbojkašice

Srđan Fuchs
Brana Mihajlović - nisam video monumentalnije ružniju sportiskinju, al' toliku snagu! sjajno. ovo meni deluje kao zlato.


Šta fali, samo pušku malo da smanji/ispegla i vrh riba: duge noge, child bearing hips, kapacitet pluća, pored standardno kućnih verovatno je upotrebljiva i u težim poljskim radovima. Žena iz snova skoro.
NNN NNN 23:19 16.08.2016

Re: Odbojkašice

3:0 i polufinale!!!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:20 16.08.2016

Re: Odbojkašice

ja stvarno ne pamtim ovoliko superiorno dobijanje Rusa, a pratim od LA 1984.
escherichije_colic escherichije_colic 23:21 16.08.2016

Re: Odbojkašice

niccolo
Srbija ima verovatno najskuplju startnu postavu u Riju sto mnogo govori koliko smo individualno jaki.

Još da imamo boljeg trenera...

p.s. 3:0 u setovima i polufinale za Srbiju, treći set 25:21. U polufinalu opet protiv Amerikanki.


Dajem pivo za muštuluk: nemam strima ni pristupa TVu

blogov_kolac blogov_kolac 00:06 17.08.2016

Re: Odbojkašice

Da se vratim na onaj lajt-motiv sa ovog bloga o tome kako su faza po grupama i nokaut faza cesto svet za sebe, sa jednim bukvalno tragicnim primerom kog sam se veceras podsetio.

Na prosloj olimpijadi ruske odbojkasice su bile jace, imale bas prave sampionske ambicije i trijumfalno osvojile grupu u Londonu... (RTS komentator se inace veceras nalupetao kada je rekao da su Ruskinje i ovde u Riju smatrane za glavnog favorita posle Brazila, ili je na RTS rusofilija obavezan predmet) I tu se onda vracamo na bitnu temu ovog bloga, strateski odradjene kalkulacije. Najjaci pre cetri godine realno je bio zenski tim Brazila, i one su se kroz grupu cuvale i za*ebavale poput nasih vaterpolista i zavrsile kao cetvrte u grupi. BRA-RUS u cetvrtfinalu je bila neka vrsta finala pre finala (mada su se i USA pitale), i Brazilke su izvukle 3:2 pobedu u jednoj od najlepsih utakmica u istoriji zenske odbojke, iako su Ruskinje u maratonskom taj-brejku koji se igrao na razliku imale i par mec lopti. Brazil je na kraju osvojio zlato i sva ona njihova zahebancija u fazi po grupama brzo je zaboravljena, a Rusima je toliko tesko pao taj poraz (na tom mecu se cuvena Gamova oprostila od reprezentacije) da se njihov tadasnji trener odmah neposredno posle olimpijade obesio!
little_radojica little_radojica 05:11 17.08.2016

Re: Odbojkašice

Кинескиње избациле Бразилке! Овим ми ваљда постајемо први фаворити за злато. Мислим, све је то јако изједначено, може свако да отресе сваког, али се указује огромна шанса - сад или никад!
NNN NNN 08:59 17.08.2016

Re: Odbojkašice

Sve ekipe iz naše grupe prošle u polufinale!
Ovo se još desilo na Igrama u Sidneju 2000. u muškoj konkurenciji
g.radicevic g.radicevic 09:45 17.08.2016

Re: Odbojkašice

Šta fali, samo pušku malo da smanji/ispegla i vrh riba: duge noge, child bearing hips, kapacitet pluća, pored standardno kućnih verovatno je upotrebljiva i u težim poljskim radovima. Žena iz snova skoro.


ne d'o ti bog da ti ''smečuje'' jednu vaspitnu dangu. mislim da bi ti uši zvonile sedam dana svako jutro oko 5:30, umesto budilnika



NNN NNN 10:03 17.08.2016

Re: Odbojkašice

Bilo je sinoć nekoliko poteza na kojim bi im pozavideli i odbojkaši!
(ova slika je fenomenalna!)
blogov_kolac blogov_kolac 10:22 17.08.2016

Re: Odbojkašice

little_radojica
Кинескиње избациле Бразилке! Овим ми ваљда постајемо први фаворити за злато. Мислим, све је то јако изједначено, може свако да отресе сваког, али се указује огромна шанса - сад или никад!

Ovo samo govori da je nasa grupa s pravom nazivana "Grupa Smrti", sto se jos videlo kada odlicna Italija nije mogla da dobije nijedan set protiv SRB USA CHN NED. Bacio sam sada pogled na kvote kladionica, i po njima su sanse za zlato:
USA 2, CHN 3, SRB 6, NED 8
mada ja mislim da je umesto 2.0-3.0-6.0-8.0 realnija procena 2.5-3.5-3.5-7.0, tj da je konkurencija ujednacenija
little_radojica little_radojica 10:47 17.08.2016

Re: Odbojkašice

mada ja mislim da je umesto 2.0-3.0-6.0-8.0 realnija procena 2.5-3.5-3.5-7.0, tj da je konkurencija ujednacenija


put your money where your mouth is :)

Слажем се, ја сам у први мах заборавио на Американке, оне су ипак први фаворити.
А мислим и да нам одговара да вребамо из сенке, поготово што знамо да их је све могуће победити.
niccolo niccolo 10:51 17.08.2016

Re: Odbojkašice

Dajem pivo za muštuluk: nemam strima ni pristupa TVu

Hvala, hvala
escherichije_colic escherichije_colic 12:09 17.08.2016

Re: Odbojkašice

g.radicevic
Šta fali, samo pušku malo da smanji/ispegla i vrh riba: duge noge, child bearing hips, kapacitet pluća, pored standardno kućnih verovatno je upotrebljiva i u težim poljskim radovima. Žena iz snova skoro.


ne d'o ti bog da ti ''smečuje'' jednu vaspitnu dangu. mislim da bi ti uši zvonile sedam dana svako jutro oko 5:30, umesto budilnika





To za sitnu đecu da vaspitava.

Eto, još jedan đevojački plus joj nađosmo.
emsiemsi emsiemsi 17:50 17.08.2016

Re: Odbojkašice

g.radicevic
Šta fali, samo pušku malo da smanji/ispegla i vrh riba: duge noge, child bearing hips, kapacitet pluća, pored standardno kućnih verovatno je upotrebljiva i u težim poljskim radovima. Žena iz snova skoro.


ne d'o ti bog da ti ''smečuje'' jednu vaspitnu dangu. mislim da bi ti uši zvonile sedam dana svako jutro oko 5:30, umesto budilnika




Бранкица Михајловић је мени најдража одбојкашица.
Успут --- када се само сетим како сам се о њу огрешио када сам је први пута видео ... помислио сам - како ће ова гузата да се одлепи од паркета ... кад оно, јеботе !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:37 16.08.2016

немам у сећању

оволќу одваљотку Руса, у било чему. то само говори колики потенцијал имамо као независна земља!
escherichije_colic escherichije_colic 23:24 16.08.2016

Re: немам у сећању

Srđan Fuchs
оволќу одваљотку Руса, у било чему. то само говори колики потенцијал имамо као независна земља!


Jel to neko raspirivanje antiCrnoGorskih sentimenata?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:57 16.08.2016

Re: немам у сећању

a, jesi snimio da je prva zlatna medalja, Hrvat, Hercegovac iz Voše? radim s tim ljudima, gledaju u Srbiju kao u Sunce, hrvatosrbi, antifašisti, dobra raja, treba im samo naša ljubav, to je sve. bili su partizani, nisu imali udela sa ndh, i odigrali su važnu ulogu sa prispajanjem Voše Srbij'ci.
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:37 17.08.2016

Re: немам у сећању

a, jesi snimio da je prva zlatna medalja, Hrvat,

Какве су инструкције Удовичића у том случају?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:39 17.08.2016

Re: немам у сећању

shoot one self to ye head...

stvarno, priča ovog dečka je kao american dream - ni iz čega zlato, normalna zemlja bi ga zbrinula do kraja života, a ne da RK Spartak Subotica ne može da drži vežbe jer nemaju grejanje zimi u prostorijama. divno dete! inspiracija za naše klince!

hardcore
ivana23 ivana23 00:44 17.08.2016

Re: немам у сећању

normalna zemlja bi ga zbrinula do kraja života


Zbrinuce ga i ova. Dobijace nacionalnu penziju dok je ziv.
tasadebeli tasadebeli 00:48 17.08.2016

Re: немам у сећању

Srđan Fuchs

Hercegovac



Херцеговац?

Чекај, бре, Срки...

Небитно је, него...

То презиме ми никако не иде уз 'Ерцеговину.

Више некако уз Панонију, Славонију,...

Мислим, верујем ја теби, познајеш људе...

Само ми чудно.

То ми дође као да за ово моје Тасић кажеш да је из Лике.

А зна се, брате, да су "сви Тасићи пореклом из једног села из околине Лесковца", како то мени рече једаред поносно један презимењак.

(Тасића на јужној прузи тушта и тма к'о Јовановића по Шумадији.)


EDIT: И да, Давор и његови родитељи ми стварно изгледају као сјајни људи, добра породица...
ivana23 ivana23 00:50 17.08.2016

Re: немам у сећању

Више некако уз Панонију, Славонију,..


Otac mu je rodjen u Bjelovaru. U pravu si Taso.
tasadebeli tasadebeli 01:03 17.08.2016

Re: немам у сећању

ivana23
Више некако уз Панонију, Славонију,..


Otac mu je rodjen u Bjelovaru. U pravu si Taso.



Пази, ако су Буњевци, онда би се на неки начин и могло рећи да су индиректно Херцеговци, са реке Буне.

Али те сеобе су се догодиле толико давно, пре 400-500 година тако да мислим да се то више онда и не рачуна данас у порекло.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:05 17.08.2016

Re: немам у сећању

ајде бре, децо, и мој ћале је рођен у Славонији, за Херцеговце даљина не представља проблем, ако има добрих риба.

песинџр
tasadebeli tasadebeli 01:10 17.08.2016

Re: немам у сећању

Srđan Fuchs
ајде бре, децо, и мој ћале је рођен у Славонији, за Херцеговце даљина не представља проблем, ако има добрих риба.

песинџр



Е, ту си у праву!

Ни време ни простор више не постоје!


RADAR LOVE
narcis narcis 02:35 17.08.2016

Re: немам у сећању

ivana23
Више некако уз Панонију, Славонију,..


Otac mu je rodjen u Bjelovaru. U pravu si Taso.

ajne svirajte , el ga pozdravio stric radek štepanek, nači čovek je norvežanin, pouzdano.
jebala vas tema.
escherichije_colic escherichije_colic 08:05 17.08.2016

Re: немам у сећању

narcis
ivana23
Више некако уз Панонију, Славонију,..


Otac mu je rodjen u Bjelovaru. U pravu si Taso.

ajne svirajte , el ga pozdravio stric radek štepanek, nači čovek je norvežanin, pouzdano.
jebala vas tema.


Ne jebe nas koliko jebucka neke druge očigledno :=) (link)
niccolo niccolo 10:36 17.08.2016

Re: немам у сећању

Bože koliko su jadni, pa to je prestrašno...
tyson tyson 11:23 17.08.2016

Re: немам у сећању

niccolo
Bože koliko su jadni, pa to je prestrašno...

A ni oni jadnici sa B92, sa linka, nisu ništa bolji kad u naslov stave "Hrvati:". Podjednako doprinose toksičnoj atmosferi i negativnim, opasnim generalizacijama. A nije im prvi put.


ivana23 ivana23 11:43 17.08.2016

Re: немам у сећању

tasadebeli
Srđan Fuchs
ајде бре, децо, и мој ћале је рођен у Славонији, за Херцеговце даљина не представља проблем, ако има добрих риба.

песинџр



Е, ту си у праву!


RADAR LOVE


Stefaneku je majka Madjarica.
narcis narcis 12:07 17.08.2016

Re: немам у сећању

ivana23
Више некако уз Панонију, Славонију,..


Otac mu je rodjen u Bjelovaru. U pravu si Taso.

pa i onaj glumac rođen u bjelovar a nije hrvat, kako to , il čovek ne zna šta je.
jebala vas krvna zrnca, baš.
escherichije_colic escherichije_colic 12:10 17.08.2016

Re: немам у сећању

tyson
niccolo
Bože koliko su jadni, pa to je prestrašno...

A ni oni jadnici sa B92, sa linka, nisu ništa bolji kad u naslov stave "Hrvati:". Podjednako doprinose toksičnoj atmosferi i negativnim, opasnim generalizacijama. A nije im prvi put.




Reci NE click baitingu!
escherichije_colic escherichije_colic 12:13 17.08.2016

Re: немам у сећању

narcis
ivana23
Више некако уз Панонију, Славонију,..


Otac mu je rodjen u Bjelovaru. U pravu si Taso.

pa i onaj glumac rođen u bjelovar a nije hrvat, kako to , il čovek ne zna šta je.
jebala vas krvna zrnca, baš.


Ok, i mi smo njih znali da podjebavamo za Miladina Prša ili danas za pola košarkaške reprezentacije, ali sve to metnuti u naslov i to na jednom od čitanijih portala (koliko je meni poznato) sa sve onim kadrom koji budi vrlo neprijatne asocijacije ... msm to čak ni naši čobani sa Kurira ne bi napravili (nadam se)
tasadebeli tasadebeli 16:12 17.08.2016

Re: немам у сећању

narcis
ivana23
Више некако уз Панонију, Славонију,..


Otac mu je rodjen u Bjelovaru. U pravu si Taso.

ajne svirajte , el ga pozdravio stric radek štepanek, nači čovek je norvežanin, pouzdano.
jebala vas tema.



Фукс је музичар, несам ја, батко!
AlexDunja AlexDunja 23:19 16.08.2016

majstorice

Milutin Milošević Milutin Milošević 23:30 16.08.2016

Lepo ste se već ispričali

I imali ste o čemu! Duvan dan.

Gurajte dalje, ja počinjem putovanja i mislim na vas.

Ja sam za vama!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana