Me moving, kicking, grooving in Ada-širim dalje

Jelena Milić RSS / 31.03.2008. u 07:05

Easy Like Sunday Morning. Vidim sunce. Ipod spreman. Dodata Estelle, tnx my NS boy. Stiže očekivani  SMS.

 

t_mojaadamartm_f465739.jpgt_sestreadamam_e2561b3.jpgt_Image839m_1cd4eba.jpg

 

Mojim ili tvojim kolima? Kod Mojce u Sunset  ili na parkingu? To su, otprilike, jedine dileme koje moja sister  i ja imamo kad krene puna sezona vožnje rolera na Adi. Deca, Milić i kučići, od sezone do sezone, oće-oće, neće, ne moraju. Sa Milićem i sister imam, inače,  pending starateljsku raspravu oko  the Taliban i Ade. Ko ih je navukao, ko ih je naučio da voze bicikle, ko rolere, ko da plivaju, ko ih je prvi pustio na pedolinu, ko im je dopustio najviše sladoleda u jednom danu, ko je najčešće vukao skalameriju, oblačio, svlačio, pertlao, učvršćivao, vukao, vozio, kome su leđa pucala….Ja imam neoborive dokaze, količinu slika sa istima, na istom mestu, iz godine u godinu, pa nek mi to dvoje tu stanu na crtu, ako smeju.  U ostalom, ko je bre i trudan čučao  na Adi, oni ili ja.

 

Preksinoć još uđemo sister i ja u  raspravu oko rezultata istraživanja Svakodnevnica mladih u Srbiji“, koje je naručilo  Ministarstvo za omladinu i sport.  O tome dal mladi što su im naši vrhunski sportisti uzor, znaju koliko je u tome  što su oni postili uloženog truda, rada, odricanja. Ili mladi  iz istraživanja vide i priželjkuju samo slavu, popularnost i bogatstvo. Meni, kojoj je Ada ciljna grupa i refernetni sistem za all things, private, social and political u Beogradu bar, zbog koje uspevam da uprkos svemu živim u njemu svih ovih godina, se čini  da ima toliko duhom i telom aktivnih mladih ljudi da je nemoguće da nisu u stanju da vide širu sliku.

 

Razmišljla sam  o tome da li sve te Adadžije bar na tom sjajnom primeru vide šta znači dobar sistem, planiranje, zajedničko dobro, zajednička  briga za nešto, povezuju li Adu sa svojim odlukama na biračkim mestima, dok sam pravila  playlist za juče.  

 

Playlists.To je već ritual, uz prvi nes kod kuće, u zavisnosti od vremena, raspoloženja, nedelje  iza, nedelje  ispred, od kondicije, od doba dana kad idem/o. Music Popular do Brasil, time  me sister zarazila je odličan za vožnju, Los Amigos Invsible su mi sve češći i redovniji izbor, al je Barry White nepobediv. Trešerka sam  znam Gordane P, al ne krijem. I što reče neko nedvno, što je dobro kad omatoriš pa te nije blam da priznaš šta sve slušaš.

 

I tako već deceniju. Dan pre letovanja, dan posle povratka sa letovanja, grčka ostrva, Crveno more, Kop, šta god, ma nema veze, odma po povratku na Adu. Sećam se, BTW,  kad sam prvi put videla-čula za rolere. Bilo je to za vreme embarga, tada više nedostupno mi skijanje sam potisnula u svesti i srcu,  fajlirala u  nešto iz nekog drugog života. Sećam se ko juče da sam rekla sebi ovo je next big thing generalno, a ja ću ih se dokopati kako tako, hiperinflacija ili ne. I bi ljubav na prvi pogled. Prvo neki kineski plastikaneri, pa Roces, pa Bauer, pa Rollerblade, pa Rollerblade…To se menja. Kao i vomeni, diskmeni, CD plejeri, MP3 plejeri, Ipodi…  

 

Ali osnovna lokacija na Adi, baza- ne. Sunset kod Mojce na makiškoj strani. Kažu da je Kopaonik na Adi. Ako se sećate Bačišta i Srebrnca iz onih dana, biće vam jasno. Kamin, vatra, smederevac, miris pasuljice, kuvanog vina i rakije, zimi, leti, odlična živa svirka noću, baklje na plaži noću  leti, kineski ćebići, ko u Davosu da smo, šta Kop. U ligleštulu u Sunsetu sam pre par godina shvatila da sam postala..., pa ne znam kako tačno da kažem al znam tačno na šta mislim,  kad sam ugledala savršenog frajera na rolerima i pomislila  prvo uuuuu da moj Sava izraste u ovako nešto, a ne wow what a boy. U sve mi dirajte, u stil pisanja, oblačenja,  izražavanja, al u godine mi i ljubav prema vožnji rolera mi-NE.

t_Image852m_d991d8f.jpgt_gazdaricauam_ce70c4b.jpgt_Image818m_06642f5.jpgt_Image815m_b895d9b.jpg

 

U sezoni nekad dodjemo ranom  zorom. Mojca je već tu, pusti Luisa Armstronga What a Wonderful  World, konobari iznose ligleštule, Marko donosi TVs za kasnije gledanje trka formule ili tenisa ili olimpijada whatever, momci zatežu mrežu za odbojku u vodi. Ligleštul, vruć nes, blago sunce u leđa,  novine. Pogled na jezero, na drugu stranu, na istu grupu drveća iz godine u godinu. Redovni SMS Vladi I,  hamletovske dileme dal još jedan  nes il da se kreće u vožnju, dal se čeka Tamara ili ne, klasični krug ili mali U- turn, od Sunsesta do bandžija i natrag, il veliki U-turn oko golf igrališta ( Beograd, ubi me to, i golf i Batajnica) jel pričamo il stavljamo sluške.

 t_Image824m_e5f82e0.jpg      t_Image828m_b5aaff5.jpg    t_Image846m_b5a42e6.jpg   

 

I dok se zagrevamo, održimo uvek kraći govor-zahvalnicu gradskoj vladi, bez obzira na to što sam  ja pro LDP, sister kako kad, najčešće protiv svih.  I pokojnom gradonačelniku. Jer ako ima mesta gde se  rad gradske vlade vidi, gde  Beograd napreduje iz godine u godunu, to je Ada. Ja sam velika  pobornica urbanizacije Ade, ne samo u inat Momi Kaporu, iskreno mi prija da vidim tako puno ljudi u pokretu ili u opuštenom stanju, raspoloženih, u knotaktu jedni sa drugima i svetom oko sebe. To je moj Beograd. Sister je negde između, pogotovu kad ostanemo blokirane na makiškoj strani pa se satima probijamo natrag do Čukarice samo, na putu kućama. Onda razvijamo teorije, dal da puštamo buve da ima puno krpelja i komaraca, da smanjimo navalu. Kao što videsmo i juče, ta sebičnost nam ne pali, sve je više Adadžija 21 veka. Ako. Širi dalje.

 

Ima još posla, naravno,  al je većina onoga što se na  Adi  do sprovodi na sreću u skladu  sa veličinom grada i sa Adinim prirodnim i veštački stvorenim resursima, pa se nadam da će tako i nadalje biti. Sa sve Sex and City kafićem i bladahinima mu (otišle jednom, krišom od Sunseta i nikad više, nismo to mi) sa skijanjem na vodi, parkingom za motore koji dođu putem a ne stazom za pešake,  terenima za odbojku na pesku,  golf,  ragbi, tenis, fudbal…. Sa sve boljom infrastrukturom, na obe strane jezera i na obe strane ostrva. Širi dalje.

 

Sister je imala par bliskih susreta treće vrste sa neodgovrnim  biciklistima i pešacima što idu u formacijama od po pet vodoravno po širini staze za nas točkaše, i šizi sa pravom od te nekulture i sebičnosti, al to je manjina. Opasna manjina, kojoj se sve češće pridružuju motriste što se kurče među hiljdama šetača, porodica  sa decom, bebama u kolicima, na stazi za pešake ili bicikliste. I ko smisli da se biciklističkom stazom mogu kretati i motori do toliko i toliko cc, mislim stvarno!  Ako mene pitate, tema za kampanju za lokalne izbore. Širi dalje.

 

 Ja, hvala na pitanju, bez sirene što mi je ona kod Čajniza kupila i rukavica ne idem, pa ako ginem, ginem samoinicjativno, bez kolaterale! A što volim da sviram tim motoristima, uh! Sad očekujem da mi nabavi i onu rudarsku lampicu za noćnu vožnju. Po tome, inače, možete sa velikom sigurnošću razlikovati  strance koje žive u Beogradu i dolaze na Adu i nas ostale odrasle domorodce. Oni su sa full opremom, kacigama, štitnicima, kačketima, vodom, svim onim što mi  lokalci mahom  samo klincima namenjujemo. Ja sam stacked negde između, šlem ne, bez sirene nigde.

 

U ovo  doba godine voda je plava, trava  nije porasla, nema još onog  sibirskog  berberina, lude mašine što su nabavili za šišanje iste. Kako je ugledam pomislim- sad će Horejšio iskočiti  i namesti naočare za sunce. Sve buja, a još nema maca i komaraca, još nije vruće, idelano je za vožnju. Blenem u isto drveće, iz sezone u sezonu, uživam. (alexDunja, wish you were there too) Otkrivam nove stvari od sezone do sezone, uživam. Pozdravljam se sa rolerašima,  sa kojima najčešće reč u životu nisam progovorila mimo tih pozdrava, al se prepoznajemo, mašemo jedni drugima, sviramo, lupamo petice. Uživam. Viđali smo se, naravno, i tokom zime, i za vreme lepih dana između, al početak sezone je početak sezone. Uživam. Imala sam sreću da se vozam rolerima i po Koni ajlandu, i po Central parku i pored pacifičkih  plaža u Sijetlu, nadam se da ću probati i staze u Majamiju i Melburnu, pa i u Vermiju i Himari kad ih naprave, a hoće, al znam da je Ada  zakon. Život na Adi je zakon. Kad kažem Beograd je svet, mislim na Adu i ljude na Adi. Uživam. Širi dalje.

 

Gledam i juče nove pobornike, roditelje u onim Milka parkićima, dobordržeće gospođe, skockane nesretnice na štiklicama, tetovirane baje, tatemamemvelikadecamaladeca u formacijama, 4 bicikle, dve bicikle dva para rolera, roditelje što na biciklama  vuku bejbi rikše što se sad iznajmljuju, mame na rolerima što guraju kolica, kučiće u korpama za bicikle, likove sa getoblasterima na guvernalima bicikli koji su već u kupaćim kostimima, penzose što živo nešto diskutuju dok futinguju sa rukama na leđima,tenisere, odbojkaše, fudbalere, parove, manijake, golfere…Sve se teže probijam među njima, ali mi ne smeta.Uvek mogu da dođem nešto ranije ujutro ili radnim danom, a ovoliko mnogo aktivnih ljudi na urbanizovanoj i kultivisanoj Adi gde oš možete videti i fazana i lisicu, koja je leti ujutro posle 200 000 kupača dan pre uvek čista ko suza, eto to je moj Beograd. Zank da se može. Širi dalje.

 

Juče  me još dodatno krenulo, sister mi promenila točkiće pa mi ni Myrphy mikroklima na Adi-u kom god pravcu da voziš vetar ti ide u prsa- nije smetala. Ni njeno zvocanje o onom triplex parkingu novom, i to gde će sad Munja da stavi letnju ekspozituru za iznajmljivanje, servisiranje  i preprodaju rolera. Ugledam gejzir, ma moj je život Švicarska. Pa mi stigao SMS za muzički tip of the day: Sunday Morning--The Velvet Underground, Cosmic Dancer--T Rex, Mersey Pavlov’s Dog i Hercules and the Love Affair--Blind. Kasno za playlist za juče, al idealno za pisanje danas. A drug Barry White  juče saved  my  life, znate ono kad sve oko i u vama moving kicking grooving!  Pa nije loš život kad imaš sister, Adu i nekog ko misli na tebe i pošalje ti takav tip of the day. I decu, koja su sad toliko velika, da možeš da ih sretneš na Adi sa društvom, i ako ne krenu sa tobom, jer znaš da si im-smo im usadili Adu u dušu i telo. I kad zbog Ade pomisliš da ima logike i doseliti se u Beograd,  a istovremno pomisliš i kako bi bilo Adu imati skoro samo za sebe, mirniju i bez gužve.

 

 Ipak ne. Taj duh. Pa to treba širiti dalje. Da sam ja LDP neko, dobro bih prostudirala rezultate spomenutog  istraživanja  po kome su  među mladima u Srbiji najpopularnije  Demokratska stranka i Srpska radikalna stranka. Moji bi se aktivisti vozikali rolerima i biciklama po Adi non stop, Ada bi mi bila glavno mesto odakle bi išla kampanja.  Duh Ade u Beogradu 21 veka i politika LDP meni, nekako, idu zajedno.  I jedno i drugo, zarad svih nas, treba širiti dalje.

 

PS  Nego, da ne znate da neko iznajmljuje dvoiposobnu gajbu na Dorćolu, moram da se selim, fras, a eto, Ada ko Ada, smirila me skroz, I will surviveeeee, iako freeeakoutujem već danima od muke. Pa javnite ako čujete za nešto tipa, prazan, na duže, od maja ili juna. Sa kadom-) Širite i to dalje plizzzz.

t_jaadamart20m_537c89f.jpgt_izbordanaadm_91caf3e.jpg

 

PPS uživajte u Adi još malo, evo slika sa dobrog starog google, a ovo gore su moje, slikane juče.

 



Komentari (141)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 07:23 31.03.2008

e, bro:))

tacno ce me ubedis da se preselim:))
btw, divno je kad uz prvu kafu, ukljucis komp,
i nadjes ovakvo iznenadjenje:))
thanks, i drzi se:))
Jelena Milić Jelena Milić 07:27 31.03.2008

Re: e, bro:))

tnx, luv , sluzim narodu. blogerskom.:) ranoranilackom:)

i sve krosnje ade juce su bile tvoje, samo da znas
AlexDunja AlexDunja 09:37 31.03.2008

Re: e, bro:))

tnx, luv , sluzim narodu. blogerskom.:) ranoranilackom:)

i sve krosnje ade juce su bile tvoje, samo da znas

doprinosim,
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:40 31.03.2008

Re: e, bro:))

Ovo je strasno:) Moja jutarnja kafa je u vasih jedan i nesto poslepodne i ja sada nesrecna srcem tekucinu poznatog ukusa, ali nije ona kao tamo i sada se mucim i patim jer znam da dolazi prolece i vi ko o cemu, a svi o Adi! Pominju se neki T-Rex-i, pa kojekakva Take it off-baby take it off-tipa muzika (Berry White) i sta ti ga ja znam krajolik sa pogledom na onu drugu stranu jezera i Beograda. No fair!
Jelena Milić Jelena Milić 12:47 31.03.2008

Re: e, bro:))

e jelena, ima dana kad je zivot u beogradu zakon :)

a uskoro ce i aaaapriiil u beeeeeoooograduuuuu
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:53 31.03.2008

Re: e, bro:))

Posle aprila majsiri dalje jedva cekam! Za mene Beograd je najdrazi na svetu....zato se i jedem iznutrasirim daljesamo da se menja.
Jelena Milić Jelena Milić 12:57 31.03.2008

Re: e, bro:))

ne mogu da odolim, jer se secas onog, siri, siri, vezeni peskiri...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:02 31.03.2008

Re:e,bro:))



Ja se ne secam, ali evo:())
Jelena Milić Jelena Milić 13:37 31.03.2008

lets the music play...siri dalje



moving kicking grooving....bailar toda la noche....
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:01 31.03.2008

Partijsko rolerisanje....

Nisam siguran da bi to bilo bas najsigurnije....
Zamisli da odnekle izadje i Tijanic na stazu pa krene da deli vaspitne cuske LDP simpatizerima !?
Jelena Milić Jelena Milić 09:08 31.03.2008

Re: Partijsko rolerisanje....

ma nek mi izadje na crtu, iba, iba, andereeeee, nenasilno a brzooooo i nedostizno..drugi svetovi...

mada ...tijanic i ada...nespojivo mi...

btw, sta smo se tih potrosnih likova na adi nagledale sister i ja....kako krene neka afera...eto ih setaju ubrzanim korakom...mutnim pogledom, jednu sezoni i nikad vise......cuj...ima situacija kad ni ada ne pomaze
adam weisphaut adam weisphaut 09:10 31.03.2008

Re: Partijsko rolerisanje....

Ninoslav Randjelovic
Nisam siguran da bi to bilo bas najsigurnije....
Zamisli da odnekle izadje i Tijanic na stazu pa krene da deli vaspitne cuske LDP simpatizerima !?

Mislim da nije prevelika opasnost, Tijanić bi se verovatno istopio na suncu.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:16 31.03.2008

Re: Partijsko rolerisanje....

Mislim da nije prevelika opasnost, Tijanić bi se verovatno istopio na suncu.

To je moguce, ipak je veliki Zderanic i Pijanic, taj Tijanic....
Tibor Jóna Tibor Jóna 09:32 31.03.2008

Najpopularnije DS i SRS...

i kazete najpopularnije DS i SRS medju mladima.

A, pardon, sto vas to cudi? Da li ste vi citali Pinokia? ... (mladi nisu - oni ne citaju, bilo istrazivanje! Ovo, btw, nije u cilju tvrdnje da vi niste mladi, vec samo da ste duze mladi) ... pa lova i pseudoduhovnost su uvek bili "in" ... Pinki i Svaba, ti radovi...
Pa cak se ni u Ono Vreme malenog Pinokia u Dembeliju nije islo u potrazi za pravdom i postenim radom, a kamo li danas... Ajte molim vas sta vas jos zacudjuje...

Brinite se vi ako vam zazvone na vrata jedan dan, vi otvorite a ono iskezeni Vucic dosao da vas door-to-door vrbuje... Sta ce te onda...

Jelena Milić Jelena Milić 09:37 31.03.2008

Re: Najpopularnije DS i SRS...

sta cu onda...pa da sirim dalje..ldp..sirm dalje...eto sta cu...

nenasilje, tolerancija, eu, red, rad, disciplina...roleri...zara, mango ....
adam weisphaut adam weisphaut 09:51 31.03.2008

Re: Najpopularnije DS i SRS...

Jelena Milić


nenasilje, tolerancija, eu, red, rad, disciplina...roleri...zara, mango ....

I Jerry
Al' sumnjam da je Dinkić imao to kao originalnu asocijaciju, cenim da više voli narodnjake u Reci
Tibor Jóna Tibor Jóna 09:57 31.03.2008

Re: Najpopularnije DS i SRS...

Jelena Milić
sta cu onda...pa da sirim dalje..ldp..sirm dalje...eto sta cu...

nenasilje, tolerancija, eu, red, rad, disciplina...roleri...zara, mango ....


dakle, da sirimo dalje?
Jelena Milić Jelena Milić 10:01 31.03.2008

Re: Najpopularnije DS i SRS...

sto se nene tice da, ako treba tip of a day...da

pa ja za spo da glasam na necemu, ne mogu....

u ostalom, micun rekao mora da se menja drzavna politika prema kosovu, a tadic da je to sad glavna prepreka za saradnju, pa mozda je bar posle izbora premoste na opste veselje.....

Tibor Jóna Tibor Jóna 10:04 31.03.2008

Re: Najpopularnije DS i SRS...

Jelena Milić
pa ja za spo da glasam na necemu, ne mogu....


da li bi ldp mogao da obeca da ce insistirati na danici draskovic kao kadrovskom resenju problema buduceg ministra unutrasnjih poslova?
Jelena Milić Jelena Milić 10:07 31.03.2008

Re: Najpopularnije DS i SRS...

luv, to ces morati ldp da pitas....

ja samo sirim dalje
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 10:08 31.03.2008

Re: Najpopularnije DS i SRS...

u ostalom, micun rekao mora da se menja drzavna politika prema kosovu, a tadic da je to sad glavna prepreka za saradnju, pa mozda je bar posle izbora premoste na opste veselje.....

Micun je mudra starina !
Hiljadu ce promumlati fraza
da ucini nesto dobro za demokratiju...
Predsednika da i ne spominjemo.
To su vec milioni fraza....
Tibor Jóna Tibor Jóna 10:17 31.03.2008

Re: Najpopularnije DS i SRS...

Jelena Milić
luv, to ces morati ldp da pitas....ja samo sirim dalje


a vasa procena da li je moguce ocekivati takvo sta :)
Jelena Milić Jelena Milić 10:48 31.03.2008

Re: Najpopularnije DS i SRS...

pa vidi koliko neslaganja ds sa dss ima oko kosova, pa su toliko bili zajedno, to tadicu nije smetalo, i opet ce......a jos se i blamiraju....

ok, ldp mozda trebao jasnije oko vojske i to, oko drugog kruga, mozda i da jasnije predstavi svoj stav o kosovu, ali mislim da tadic trazi izgovore ----da je malo neodgovorno...

ok, dve kolone, kapiram paranoju efekta odbijanja ka dss ako je ldp na listi ali narcizam malih razlika ipak ne bi smeo sad da nas omete, bar posle izbora.


po istoj logici po kojoj liga kaze zasto je sa ds, ne slazemo se oko Kosova al smo tu, pa ista ta logika i za ldp, u cemu je molim razlika u stavu lige i ldp oko kosova? providno od tadica trenutno
Nenad M. Nenad M. 13:33 31.03.2008

Re: Najpopularnije DS i SRS...

po istoj logici po kojoj liga kaze zasto je sa ds, ne slazemo se oko Koosva al smo tu, pa ista ta logika i za ldp, u cemu je molim razlika u stavu lige i ldp oko kosova? providno od tadica trenutno


Tadic nije ni naveo uslov za koaliciju pitanje Kosova vec da li nesto posve narcisoidno - ko ga je podrzao moze, ko nije taj nije ni za EU.
Tacno je da bi neki glasaci otisli ako da je na listi i ldp ali to je sigurno manje od min 220 hiljada koje ldp ima od presednickih. Canak im donosi nekih 40 hiljada ali ce im sigurno oduzeti vise jer ce na njega ici glavni napadi ( legitimno, to bih i ja radio da su me narodnjaci pitali )

Sta hocu da kazem. Ako je vec isla neprincipijalna koalicija, 2 fronta bi bila odlicno resenje. Ovako mi se cini da cemo posle 11 maja imati istu ako ne i goru situaciju jer sve sem Vlade ds i ostali + ldp + manjine mi deluje kao gore resenje. Ok, mozda su nekome socijalisti postali preko noci nagli evropejci sa sve pricom Milosevic je svetac isl.
Nikola_sam Nikola_sam 19:42 31.03.2008

Re: Najpopularnije DS i SRS...

Ne bih ja krivio mlade sto se furaju na Pinkija i Svabu jer mladi su mladi (mlad znaci nezreo, neformiran itd.) treba vi koji imate bolja i lepsa iskustva u zivotu da im ih predocite i tako ih stavite pred izbor da vama poveruju da postoji alternativa ili da veruju svojim ocima i onome sto se u njihovom stvarnom zivotu desava.

Da su oni birali da izadju iz zemlje ili ne, verujem da bi svi izabrali da izadju jer je to normalno. Mnogo su intelektualci u fazonu da anatemisu mlade kao mlade i ja mislim da je to krajnje neodgovorno. Kao vidi kakvi slepci nisu izasli iz zemlje.

Ovde 50% ljudi zivi sa 200 evra mesecno sto je oko 16.000 dinara pruzenih mogucnosti. Da li je to dobro, da nije preterano...

A vi sto ste zapalili iz Srbije, pritom u 90% slucajeva zavrsili visoke skole koje vam je Srbija platila bi mogli malo da pokazete razumevanja za tu istu Srbiju valjda.
ceda_urosevic ceda_urosevic 10:26 31.03.2008

Ljubav, širi dalje

Nisam nikad vozio rolšue i svi mi kažu da nešto mnogo propuštam. Po Adi šetam redovno, al' je nekako najviše volim zimi, šta znam, kad dođe proleće, pa ova ničim izazvana euforija, pa leto, Ada se malo iskomercijalizuje, što bi se reklo. I dalje je lepo, ali sa previše ljudi. A kad je mnogo ljudi, ja sam u problemu, jer ne mogu da vičem dok govorim. I stalno se štrecam da će me neko od vas silnih biciklista, roleraša, trotineraša i ostalih presaviti što pravim gužvu. Mnogo je uzan deo staze za točkaše, kad se na njemu nađu dve babe i tri klinca, kad nastane ta gužva u saobraćaju na Adi, kontam da se vama točkašima diže poklopac na glavi. Ali, jeste, lepo je. I to baš.
Nenad M. Nenad M. 13:35 31.03.2008

Re: Ljubav, širi dalje

Po Adi šetam redovno, al' je nekako najviše volim zimi, šta znam, kad dođe proleće, pa ova ničim izazvana euforija, pa leto, Ada se malo iskomercijalizuje, što bi se reklo. I dalje je lepo, ali sa previše ljudi.


to cedo care. nisam prepisivao - pogledaj moj post dole. Vidimo se u decembru ( dobro , moze i okt /nov)
Jelena Milić Jelena Milić 13:38 31.03.2008

Re: Ljubav, širi dalje

ko oni likovi gundjavi sa BBC prime ste :)
ceda_urosevic ceda_urosevic 13:58 31.03.2008

Re: Ljubav, širi dalje

Nenad M.
to cedo care. nisam prepisivao - pogledaj moj post dole. Vidimo se u decembru ( dobro , moze i okt /nov)

to ti kažem, može okt/nov, ali decembar, onako sredina.... jutro, noć, ma savršeno.
Jelena Milić
ko oni likovi gundjavi sa BBC prime ste :)

ćuti ti, Anne. :)
Urosh Urosh 14:50 31.03.2008

Re: Ljubav, širi dalje

Citiraj

Jelena Milić
ko oni likovi gundjavi sa BBC prime ste :)

Let's play Sudden Death.
Jelena Milić Jelena Milić 15:00 31.03.2008

a od anne...a fistfull of love..siri

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:24 31.03.2008

Re: a od anne...a fistfull of love..siri

AlexDunja AlexDunja 15:56 31.03.2008

Re: Ljubav, širi dalje

Let's play Sudden Death.

i anne ume da bude nice:))
Nenad M. Nenad M. 16:12 31.03.2008

Re: Ljubav, širi dalje

to ti kažem, može okt/nov, ali decembar, onako sredina.... jutro, noć, ma savršeno.


ta mogucnost da pijes kafu na plazi i lovis sunce na nekih plus 10 je fenomenalna. kada nema guzve, mozes da obratis paznju na detalje ili da iscimas konobara do mile volje. Imam neke fotke sa Ade, samo jos da znam kako da ih postavim!?
Jelena Milić Jelena Milić 18:11 31.03.2008

nenade m

pa ne mogu da verujem, pazi i ja sam naucila kako se upload

evo moj sin i ja danas, sad smo se vrnuli...zove se pro-duzi dalje, siri dalje
Nenad M. Nenad M. 18:23 31.03.2008

Re: nenade m

pa ne mogu da verujem, pazi i ja sam naucila kako se upload

nemoj tako - pa i ja sam naucila

ti si blogerka i to ti je u opisu radnog mesta :)
Jelena Milić Jelena Milić 18:39 31.03.2008

Re: nenade m

http://www.picoodle.com/

asap da si naucioooo...

siri dalje...znanje :))
Bonner D Bonner D 10:48 31.03.2008

Moving, kicking, grooving - Milićka!

Wow! Stiglo proleće u Beograd!

Hormoni i endorfini u overdose, ništa više od zimske depresije. Tekst je prepun optimizma i pozitivne energije Milićka. ;-)

Ovo sa širi dalje ste dodali onako usput, kao ajde malo predizbornog marketinga. Ali verujte da meni deluje više kao antireklama, nekako se vidi da je odvojeno od teksta a i od Vas lično, nema tu onog entuzijazma i optimizma kao u prvom delu teksta, reklama jednostavno odudara, ona naprosto štrči, kvari tekst i nekako samim time je i antireklama. Zaista, takav osećaj kod mene izaziva...

Biciklom na Adi, uzivancija u svakom slucaju! Ali i u jesen i zimi. ;-)

Ali i uz Rajnu je savršeno, a i mi Bonneri konja za trku imamo, našu "Adu", park Rheinaue, hehe.

*smeh*

Pozdrav

Urosh Urosh 11:35 31.03.2008

@ Jelena

Cu jos, uz pomoc tebe i BS, da postanem Bg nacionalista em patriJota, bokte.
Super ti tekst, a steta sto nisi neko u LDP-u.
Jelena Milić Jelena Milić 11:59 31.03.2008

Re: @ Jelena

cuti urose

ne bg nacionalista samo lokal patriota i odgovoran gradjanin gradjanka zaljubljen-a u svoj grad, dovoljno, zar ne!

video si onu sliku sto sam slikala na uglu s bana i skadrlije pre neki dan--siptare u zoo, pa slazem se sa nekim ko mi je rekao ne sme se ni samo na osnovu ponekog grafita suditi o beogradu.

mrtva sam ozbiljna kad kazem da mi se cini da je bolje enrgiju usmeriti na kampanju na adi, nego na mlacenje, recimo, prazne slame po sudovima, za svaku rec. ovo tek sa maltretiranjem filipa svarma je skroz kontraproduktivno, al sve vec videjeno tokom kampanja pa me ne iznenadjuje

takodje, mislim ozbiljno da to istrazivanje treba dobro prouciti.

nije mi se svideo cedin argument za biljanu kao nosioca --"prijatno lice"

prvo, biljana je izrazito markantna i lepa osoba fizicki, drugo meni je prva asocijacija na nju kao nosioca liste upravo ta posvecenost pravu na razlicitost, na slobodu misljenja,i osecaj neke gradjanske duznosti, po meni EU tekovine big time, pa makar i na ustrb licnog ocitog komfora, i profesionalne slave koja joj omogucava mirniji zivot, a ne da je kurir i co razvlace etc....

Jelena Milić Jelena Milić 12:05 31.03.2008

Re: Moving, kicking, grooving - Milićka!

yimi se sve vise nosim mislju da otovrim sezonu langlaufa na adi...volim je i tad naravno, to su retki trenutci kad varam makisku stranu, kad sednem ponekad u one kruge, licem ka suncu preko dana, i volim i te kafice sa tom planinskom atmosferom, i kuvanim vinom, ...

sto se utiska o reklami ili antireklami tice, vasa stvar. ja zaista cesto o adi razmisljam i kao o delu grada, o necemu sto raste i razvija se na osnovu necijih politickih odluka, urbanistickih planova, reketiranja, ugradjivanja, i to i tako posmatram. stalo mi je. a idu lokalni izbori. ja iznela svoj stav. vi, bar ovde kod mene, slobodno iznesite svoj.

ldp i duh ljudi sa ade mi se u mojim ocima negde preklapaju big time. nemam nameru ni da vam se pravda, znate odranije da sam pro ldp nastrojena, dok god ldp zastupa ideje koje zastupa. ljudi koji ih takodje zastupaju, a koji meni mozda nisu po volji, nisu argument da odustanem od ubedjenja i ideje.


za rajnu vam verujem.

imala priliku samo da se setam po hanoveru, nije bilo vremena za rolere a htela sam, idealan je takodje, i veliko jezero i imalo jezero.

a sto su tamo militantne bakute na biciklama, idu staze iscrtane na trotoaru, pored radnji odma, ja seljanka ne pazim, neda su mi sviraleeee
Urosh Urosh 13:01 31.03.2008

Re: @ Jelena

Jelena Milić
cuti urose ne bg nacionalista samo lokal patriota i odgovoran gradjanin gradjnka zaljubljen-a u svoj grad, dovoljno, zar ne!video si onu sliku sto sam slikala na uglu s bana i skadrlije pre neki dan--siptare u zoo, pa slazem se sa nekim ko mi je rekao ne sme se ni samo na osnovu ponekog grafita suditi o beogradu. mrtva sam ozbiljna kad kazem da mi se cini da je bolje enrgiju usmeriti na kampanju na adi, nego na mlacenje, recimo, prazne slame po sudovima, za svaku rec. ovo tek sa maltretiranjem filipa svarma je skroz kontraproduktivno, al sve vec videjeno tokom kampanja pa me ne iznenadjujetakodje, mislim ozbiljno da to istrazivanje treba dobro prouciti. nije mi se svideo cedin argument za biljanu kao nosioca --"prijatno lice"prvo, biljana je izrazito markantna i lepa osoba fizicki, drugo meni je prva asocijacija na nju kao nosioca liste upravo ta posvecenost pravu na razlicitost, na slobodu misljenja,i osecaj neke gradjanske duznosti, po meni EU tekovine big time, pa makar i na ustrb licnog ocitog komfora, i profesionalne slave koja joj omogucava mirniji zivot, a ne da je kurir i co razvlace etc....


Cutim.
A jesam lokal patriota, zaista, iako to zelim da poreknem, obozavam Beograd.
I sve bih dao da bude kao NYC, London, Zagreb ili Strazbur (4 moja najomiljenija grada u svetu).
Zeleo bih u Beogradu kozmopolitiski duh, mix zapadne politike i ruske kulture, znas ono, da budemo kao Svedska glede ljudskih prava a da nam mesecno gostuju Baljsoj i Hermitage teatar iz Moskve (ovaj drugi pogotovo, posto je alternativan, a i Misha Levitin je protivnik Putina em Medvedeva,jeee).
A mislim da Cedomir mnogo gresi u vise stvari, pre svega sto hoce demokratiju radi same demokratije, ljudska prava radi samih ljudskih prava, EU radi EU i liberalizam zbog liberalizma, umesto da to sve zeli zbog ljudi, ali mislim da ljudi kao sto su BS, Sonja Biserko, Zarko Korac, Filip David i ostali LDP-u daju taj image gradjanske stranke.
I isto tako mu je za predsednicke izbore bilo glupo ono "Lepo je reci spasiba, ali Srbija je Evropa", jbt, cela EU i mladi iz USA danas vrlo rado kazu i shukran i spasiba, ne vidim da su zbog toga manje Evropljani i Ameri.

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:02 31.03.2008

Re: @ Jelena

prvo, biljana je izrazito markantna i lepa osoba fizicki, drugo meni je prva asocijacija na nju kao nosioca liste upravo ta posvecenost pravu na razlicitost, na slobodu misljenja,i osecaj neke gradjanske duznosti, po meni EU tekovine big time, pa makar i na ustrb licnog ocitog komfora, i profesionalne slave koja joj omogucava mirniji zivot, a ne da je kurir i co razvlace etc....

Ma da, posao gradonacelnika Beograda upravo zahteva takvu osobu - osobu koja je zaljubljena u sebe ali i u EU tekovine kojih u Srbiji ima onoliko.
Urosh Urosh 13:07 31.03.2008

Re: @ Jelena

Ninoslav Randjelovic
EU tekovine kojih u Srbiji ima onoliko.

Ne postoje EU tekovine, postoji jedinstveno trziste i Acquis Communautaire.
U Acquis Communautaire spada i jedinstvo razlicitosti za koje se Biljana i zalaze.

Bonner D Bonner D 13:11 31.03.2008

Re: Moving, kicking, grooving - Milićka!

Jelena Milić
zimi se sve vise nosim mislju da otovrim sezonu langlaufa na adi...volim je i tad naravno, to su retki trenutci kad varam makisku stranu, kad sednem ponekad u one kruge, licem ka suncu preko dana, i volim i te kafice sa tom planinskom atmosferom, i kuvanim vinom,


Ada je zaista prelepa oaza u gradu, i možda jedini pravi gradski park, svi ostali parkovi u gradu to baš i nisu, na žalost. Sem topčiderskog parka, on je ipak najlepši, ne zato što je onako moj park, nego zaista, ja ga obožavam.

Jelena Milić
... ldp i duh ljudi sa ade mi se u mojim ocima negde preklapaju big time. nemam nameru ni da vam se pravda, znate odranije da sam pro ldp nastrojena, dok god ldp zastupa ideje koje zastupa. ljudi koji ih takodje zastupaju, a koji meni mozda nisu po volji, nisu argument da odustanem od ubedjenja i ideje. ...


Ne delim Vaše mišljenje u ovome. Vaš optimističan i entuzijastičan tekst meni nikako ne ide uz LDP. Meni LDP više ide uz zimsku depresiju, uz ono kukanje i naricanje u Peskovniku jednom nedeljno, on je nekako zajednički imenitelj za kolektivnu depresiju jednog kruga ljudi. Vaš optimizam sa Ade se tu nikako ne uklapa, nešto dobro i lepo za LDP i po LDP-u jednostavno ne postoji. O ljudima iz LDP-a možda najbolje da ne kažem ništa, da možda ne budem previše grub, al' nastupi nekih od njih i odnos prema svetu i životu uopšte ja nikako ne bi mogao da nazovem optimističnim i vedrim, za razliku od Vašeg teksta i Vašeg nastupa ovde na blogu ali i u Vašim medijskim nastupima.

Što se tiče kandidatkinje Srbljanović, baš me zanima koliko glasova će uspeti da uzme, nije baš da se nije zamerila mnogima, nepotrebno, i ovde na blogu (uključujući naravno i mene) a i inače u Beogradu. Mislim da nikako nije dobro rešenje za funkciju gradonačelnika, al' to se neće ni dogoditi, al' očigledno ona nije zadovoljna samo poslom kojim se bavi, il' joj možda samo trenutno baš i ne ide, pa da malo proba nešto drugo.

Po ovoj logici Vi bi onda mogli i da podržite Maju Gojković u njenoj predizbornoj kampanji, doduše nemali broj čelnih ljudi LDP-a je uveliko delio ideje i stavove Maje Gojković 90.-ih, pa ih i javno iskazivao, što mu onda dodje gotovo isto.

Jelena Milić

...za rajnu vam verujem.imala priliku samo da se setam po hanoveru, nije bilo vremena za rolere a htela sam, idealan je takodje, i veliko jezero i imalo jezero. a sto su tamo militantne bakute na biciklama, idu staze iscrtane na trotoaru, pored radnji odma, ja seljanka ne pazim, neda su mi sviraleeee


*smeh*

Hanover je lep grad, bar centar grada, bio sam samo jednom, inače glavni grad Donje Saksonije.
Rajnlandjani su mnogo opušteniji, nimalo militantni, ja se neretko nadjem u situaciji da sviram kad sam na biciklu, al' sve je to normalno u gradu, svakodnevica, trka, i nije baš da se ulica prelazi samo na pešačkom prelazu i na zeleno itd., sto puta smo o tome i ovde na blogu, običan svet i ne samo običan svet, je svuda isti a predrasude i klišei, posebno u globalizovanom svetu su meni samo smešni.


Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:14 31.03.2008

Re: @ Jelena

U Acquis Communautaire spada i jedinstvo razlicitosti za koje se Biljana i zalaze.

Da, tu spada i sijaset zakona i zakoncica koje cemo ubrzo i mi usvojiti. Mislim onda kada to jedinstvo razlicitosti bude moglo da se maze na hleb .
Jelena Milić Jelena Milić 13:19 31.03.2008

Re: @ Jelena

osobu koja je zaljubljena u sebe


polako ninisave...nema potrebe...pricamo o beogradu...kako ga popravljati, ulepsavati, unapredjivati...

ajmo argumentima bez licnih diskvalifikacija, i tako se unapredjuje nas beograd
Urosh Urosh 13:20 31.03.2008

Re: @ Jelena

Ninoslav Randjelovic
U Acquis Communautaire spada i jedinstvo razlicitosti za koje se Biljana i zalaze.Da, tu spada i sijaset zakona i zakoncica koje cemo ubrzo i mi usvojiti. Mislim onda kada to jedinstvo razlicitosti bude moglo da se maze na hleb .

Spadaju i primarni (Osnivacki ugovori i njihove revizije) i sekundarni izvori prava EU (pravilnici, direktive, odluke, preporuke, misljenja), ali spada i jedinstvo razlicitosti.
Prosle godine je moto EU bio "Svi ravnopravni, svi razliciti" (Tous egaux, tous differents), a Platini je, kada je postao predsednik UEFA-e, lansirao i anti-rasisticku kampanju u fudbalu (Racisme-se taire, c'est accepter-Rasizam-cutati je prihvatati) i tako doprineo razvijanju duha tolerancije i jedinstva razlicitosti i u evropskom fudbalu.
Kao posebna vrednost, jedinstvo razlicitosti postoji samo u okviru Acquisa, ali Acquis nije samo ono sa cime Srbija treba da harmonizuje svoj pravni sistem.
Jelena Milić Jelena Milić 13:27 31.03.2008

Re: Moving, kicking, grooving - Milićka!

sto se maje gojkovic tice, imam da kazem samo jedno...ona nikad nije evoluirala niodakle, stalo zastupa iste tvrde radiklske stavove, ne prihvatam i nikad nisam zvaku i pokusaj umeksavanja iste...imala priliku da se suocim s njom na rts, nisa, kao ni u razgovoru sa bilo kojim drugim radikalom, dopustila da stvari odu dalje od toga sta je i ko je ratko mladic!

mislim i da vi bonneru u diskusjama mozete bolje, pa verovatno i konstruktivnije, a sad i korisnije za beograd, nego ovakvim licnim insinuacijama...

kome i sta to doprinosi?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:29 31.03.2008

Re: @ Jelena

polako ninisave...nema potrebe...pricamo o beogradu...kako ga popravljati, ulepsavati, unapredjivati...

Kako to sad Jelena ?
Pa, ti pricas o Biljani kao kandidatu za gradonacelnika i tako tim markantnim tekovinama i slobodama i duznostima i vrednostima, ldp-u itd....
Jelena Milić Jelena Milić 13:33 31.03.2008

Re: @ Jelena

osobu koja je zaljubljena u sebe

read my lips sto bi reako toma sto bi rekao regan :)

o gradu, izborima, kandidatima, programima....
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:34 31.03.2008

Re: @ Jelena

Kao posebna vrednost, jedinstvo razlicitosti postoji samo u okviru Acquisa, ali Acquis nije samo ono sa cime Srbija treba da harmonizuje svoj pravni sistem.

Pravni sistem koji Srbija ima ce se mozda zaista harmonizovati sa tim Vasim Acquis-om. Trebalo bi samo malo mi da se prethodno harmonizujemo medjusobno. Onako, svakodnevno. Na ulici i na poslu. To mozda pomogne i pravnom sistemu. Ili to ide obrnuto ?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:37 31.03.2008

Re: @ Jelena

o gradu, izborima, kandidatima, programima....

Ti bre cas o mangu, zari, Adi, ldp-u, rolerima, sestri, suncu, stazi..., a cas o kadidatu ldp-a, gradonacelnici, markantnim svojstvima....?
Ko tu da se snadje ?
Nenad M. Nenad M. 13:45 31.03.2008

Re: Moving, kicking, grooving - Milićka!

Što se tiče kandidatkinje Srbljanović, baš me zanima koliko glasova će uspeti da uzme, nije baš da se nije zamerila mnogima, nepotrebno, i ovde na blogu (uključujući naravno i mene) a i inače u Beogradu. Mislim da nikako nije dobro rešenje za funkciju gradonačelnika, al' to se neće ni dogoditi, al' očigledno ona nije zadovoljna samo poslom kojim se bavi, il' joj možda samo trenutno baš i ne ide, pa da malo proba nešto drugo.

sta znaci zamerila se mnogim? nekoliko blogera ili ?

mislim da bi Biljana bila super gradonacelnica i nekako mi se to cini ostvarivim ako bi recimo ldp bio u buducoj Vladi u kojoj bi podrzao Djelica da konacno postane premijer ili nekog vec a za uzvrat trazio neku " manu" funkciju poput gradonacelnika Bg.

Ldp je 3. stranka u Bg sto znaci da ce sa Ds-om moci da formiraju vlast na lokalu.
Jelena Milić Jelena Milić 13:49 31.03.2008

Re: @ Jelena

pa svako ko je navikao na urban jungle :)

rekoh nekom, ada je i urbanisticko politicko gradjevinski poduhvat takodje...a moja je ljubav....i naravno da me znaima ko ce dalje i kako da je cuva i njime upravlja ...sta je tu toliko nelogicnoooo....
Bonner D Bonner D 13:55 31.03.2008

za brisanje dupli komentar!

undefined
Bonner D Bonner D 13:55 31.03.2008

Re: Moving, kicking, grooving - Milićka!

Jelena Milić

mislim i da vi bonneru u diskusjama mozete bolje, pa verovatno i konstruktivnije, a sad i korisnije za beograd, nego ovakvim licnim insinuacijama...


kome i sta to doprinosi?


Ništa lično i nikakve insinuacije, Maju ovaj put preskačem. ;-)

Evropskoj, demokratskoj, optimističnoj i vedroj Srbiji i Beogradu, koji su Evropa po mnogo čemu, u nekim evropskim idejama imaju tradiciju stariju od tradicije u mnogim evropskim državama. To nikako ne može da nestane preko noći i zato ova zemlja ima kapacitet i dobre preduslove da relativno brzo postane punopravni član EU.


Jelena Milić Jelena Milić 14:16 31.03.2008

Re: Moving, kicking, grooving - Milićka!

To nikako ne može da nestane preko noći i zato ova zemlja ima kapacitet i dobre preduslove da relativno brzo postane punopravni član EU.


da.

i neke probleme. velike. koje mora da otkloni. mladica.

i neke dileme da prevazidje. racionalne, opravdane.

i medjunarodna zajednica malo da se trgne....malo vise da se trgne.

i mi, da se stick oko tih EU potencijala i vrednosti...bez obzira na sve i oko kosova...gde se niko proslavio nije

Bonner D Bonner D 14:48 31.03.2008

Re: Moving, kicking, grooving - Milićka!

Jelena Milić

da. i neke probleme. velike. koje mora da otkloni. mladica. i neke dileme da prevazidje. racionalne, opravdane. i medjunarodna zajednica malo da se trgne....malo vise da se trgne. i mi, da se stick oko tih EU potencijala i vrednosti...bez obzira na sve i oko kosova...gde se niko proslavio nije


Apsolutno, to je neizbežno!


Urosh Urosh 14:54 31.03.2008

Re: @ Jelena

Ninoslav Randjelovic
Kao posebna vrednost, jedinstvo razlicitosti postoji samo u okviru Acquisa, ali Acquis nije samo ono sa cime Srbija treba da harmonizuje svoj pravni sistem.Pravni sistem koji Srbija ima ce se mozda zaista harmonizovati sa tim Vasim Acquis-om. Trebalo bi samo malo mi da se prethodno harmonizujemo medjusobno. Onako, svakodnevno. Na ulici i na poslu. To mozda pomogne i pravnom sistemu. Ili to ide obrnuto ?

Pravni sistem Srbije ce se sigurno harmonizovati sa Acquis-om.
I pod tim podrazumevam ne samo Zakone, vec i donosenje presuda od strane srbijanskih sudova, cije ce sudije morati da naviknu na donosenje presuda na osnovu presuda ESP-a, SPI-a (SPP-a), RS-a (SR-a) i SJF-a.
Urosh Urosh 14:58 31.03.2008

Re: Moving, kicking, grooving - Milićka!

Jelena Milić
To. koje mora da otkloni. mladica.

Mladica, Karadzica, Zupljanina i Hadzica, to sto Medjunarodna zajednica relativizuje srbijanske i srpske zlocine radi stabilnosti, kao sto to rade i srbijanske vlasti, ne znaci da i mi treba da ih relativizujemo.
A suradnja sa ICTY se podrazumeva, pa zato i nije potrebno navoditi je.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:04 31.03.2008

Re: @ Jelena

od strane srbijanskih sudova, cije ce sudije morati da naviknu na donosenje presuda na osnovu presuda ESP-a, SPI-a (SPP-a), RS-a (SR-a) i SJF-a.

Ljudski je sticati navike, nema tu sta da se price ! Samo da to nije uz nekakvu prisilu, vaspitne batine, cuske, kao sto ponegde to biva slucaj.
Nego, te presude ce tim Vasim "srbijanskim sudijama" biti prosledjene ( za navikavanje) preko nekakvog mocnog razglasnog sistema ? Ili mozda preko Interneta, postom, dimnim signalima ? Kako ?
Jelena Milić Jelena Milić 15:04 31.03.2008

bonneru, pa da proslavimo



konsenzus nas!

uziavaj/te u hercules and the love affair-BLIND

Vračarac Vračarac 15:05 31.03.2008

Re: Moving, kicking, grooving - Milićka!

Ldp je 3. stranka u Bg sto znaci da ce sa Ds-om moci da formiraju vlast na lokalu.

Posle svega rečenog nisam baš siguran da DS uopšte i pomišlja na takvu opciju.
Urosh Urosh 15:11 31.03.2008

Re: @ Jelena

Ninoslav Randjelovic
odNego, te presude ce tim Vasim "srbijanskim sudijama" biti prosledjene ( za navikavanje) preko nekakvog mocnog razglasnog sistema ? Ili mozda preko Interneta, postom, dimnim signalima ? Kako ?

Edukacijama u Pravosudnom centru, sto se vec odavno radi, sta da Vam radim kad niste upuceni.
A i sada se uvodi dvojni sistem polaganja pravosudnog ispita.
Za advokate i one koji nece raditi u sudovima i tuzilastvima sve ostaje isto, samo se uvode Etika i postupak pred ECHR u Strazburu.
Za sudije i tuzioce se uvodi, uz pomoc Francuske i Spanije, dvogodisnja Pravosudna akademija, kao u Francuskoj.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:19 31.03.2008

Re: @ Jelena

Edukacijama u Pravosudnom centru, sto se vec odavno radi, sta da Vam radim kad niste upuceni.

Hvala na objasnjenju.
Ne morate nista da mi radite, jer ni ja ne moram da se edukujem u tom centru, a ne moram ni da radim bilo sta sto ima veze sa pravosudjem. Bavim se sportom, znate.
Ipak, jos jednom hvala na informacijama oko ove edukacije koja je u toku.
AlexDunja AlexDunja 16:01 31.03.2008

Re: @ Jelena

Ti bre cas o mangu, zari, Adi, ldp-u, rolerima, sestri, suncu, stazi..., a cas o kadidatu ldp-a, gradonacelnici, markantnim svojstvima....?
Ko tu da se snadje ?

ma nisi se valjda zbunio?
:))
Nenad M. Nenad M. 16:02 31.03.2008

Re: Moving, kicking, grooving - Milićka!

Vračarac
Ldp je 3. stranka u Bg sto znaci da ce sa Ds-om moci da formiraju vlast na lokalu.

Posle svega rečenog nisam baš siguran da DS uopšte i pomišlja na takvu opciju.


sta imas da budes siguran ili ne. Djilas je rekao da bi saradjivao sa ldp-om jer zna ovo sto sam vec pomenuo da sa ldp-om imaju vecinu
Bonner D Bonner D 16:17 31.03.2008

Re: bonneru, pa da proslavimo

Jelena Milić
konsenzus nas! uziavaj/te u hercules and the love affair-BLIND


Hvala!

*smeh*

Konsenzus, Accelerate! Supernatural, superserious, R.E.M. Uživaj/te! ;-)



Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:08 31.03.2008

Re: @ Jelena

ma nisi se valjda zbunio?
:))

Onako, malko...., i to tek onda kada je Jelena krenula da nabraja markantne osobine i evropske tekovine koje su neophodne za posao/funkciju gradonacelnika mog rodnog grada....
AlexDunja AlexDunja 17:24 31.03.2008

Re: @ Jelena

Onako, malko...., i to tek onda kada je Jelena krenula da nabraja markantne osobine i evropske tekovine koje su neophodne za posao/funkciju gradonacelnika mog rodnog grada....

pa zasto?
jelena je samo iz svog ugla pokazala kako je tvoj grad lep, i
otvoren i u svakom pogledu izuzetan, i ocito uspela u tome,
jer vidis kako su se beogradjani koji su tu raspilavili, a ng i jp rastuzile sto
ne mogu da budu tu u prolece.
zar ti ne mislis da tvoj grad zasluzuje zaista izuzetnog gradonacelnika?
sta mislis, ko bi to mogao da bude? da se ti pitas.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:35 31.03.2008

Re: @ Jelena

jelena je samo iz svog ugla pokazala kako je tvoj grad lep, i
otvoren i u svakom pogledu izuzetan, i ocito uspela u tome,

Ugao Ade sam donekle razumeo. Moj ugao je pre stari put za Pancevo, zapravo nasip, odmah uz Dunav....
Tamo ima samo sume, ptica, poneka kuca i peska u jednom delu ima.....
zar ti ne mislis da tvoj grad zasluzuje zaista izuzetnog gradonacelnika?

Zaista izuzetnog ? Hm, nemam pojma, stvarno... Daj, da barem ne bude lopov, lazov i licimur....
sta mislis, ko bi to mogao da bude? da se ti pitas.

Ti, da se ja pitam.
AlexDunja AlexDunja 17:47 31.03.2008

Re: @ Jelena

Tamo ima samo sume, ptica, poneka kuca i peska u jednom delu ima.....

znam taj ugao:))
. Daj, da barem ne bude lopov, lazov i licimur....

to se , valjda , podrazumeva
Ti, da se ja pitam.

:)))))
ma daj, ozbiljno sam pitala
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:55 31.03.2008

Re: @ Jelena

ma daj, ozbiljno sam pitala

Ozbiljno ti kazem. Ali, dobro. Ti mislis od onih sto ce ih nakon izbora, pobednicke stranke predloziti i u nekakvom medjusobnom dogovoru izabrati ? Ne razmisljam o tome. Uopce. Mrzi me, jer mi se sve stranke u Srbiji i njihovi lideri i njihovi kadrovi cine neuverljivim. I dosadnim. I po nas/moj zivot opasnim.
AlexDunja AlexDunja 18:11 31.03.2008

Re: @ Jelena

I dosadnim.

:))) i meni
Bonner D Bonner D 18:28 31.03.2008

Re: @ Jelena

Ninoslav Randjelovic
Ozbiljno ti kazem. Ali, dobro. Ti mislis od onih sto ce ih nakon izbora, pobednicke stranke predloziti i u nekakvom medjusobnom dogovoru izabrati ? Ne razmisljam o tome. Uopce. Mrzi me, jer mi se sve stranke u Srbiji i njihovi lideri i njihovi kadrovi cine neuverljivim. I dosadnim. I po nas/moj zivot opasnim.


Ovo ne prihvatam. Nemoj baš tako Ninoslave, da ne kažem Ninosave. *smeh*

Politika i političari su takvi kakvi su, ima ih ovakvih ali i onakvih, tako je svuda u svetu, i oni su samo ljudi od krvi i mesa, nikakvi nadriljudi, moralna ili bilo kakva druga čudovišta. To je lekcija koju nakon 8 godina demokratije i 17 godina višestranačja konačno moramo da naučimo i prihvatimo.

Šta je tu je, iz toga treba da se uradi ono što je najbolje, najprihvatljivije i najkorisnije za sve. Svako za sebe lično. Sve ostalo ne dolazi u obzir.

Ovo je optimističan blog!

;-)

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 18:49 31.03.2008

Re: @ Jelena

Nemoj baš tako Ninoslave, da ne kažem Ninosave. *smeh*

Osim Jelene, tako me je zvala i moja baka.
Politika i političari su takvi kakvi su, ima ih ovakvih ali i onakvih, tako je svuda u svetu,

Sumnjam da jos negde u svetu ima siromasne zemlje ili zemlje koja propada kao ova nasa, a da njome vec tako dugo i uspesno vlada toliko mnogo uspesnih politicara i imucnih drzavnika kao sto su ovi nasi....
Pape Pape 11:56 31.03.2008

Ada je zakon

Na Adu odlazim odkada sam postao dovoljno veliki da se sam vozim busom (veoma dugo). Kad su ono bile sankcije, bilo je milina dolaziti biciklom, prazan i auto put. Čak sam pokušao i ispite da spremam na Adi, kao klupica, hladovina, ali nije bilo šanse, morao sam nazad u Biblioteku. Pod stare dane sam stao na rolere, video da nije teško i sad bez njih ne dolazim na Adu. Kao i sve druge nerviraju me motoristi. Ponekad se nadje jedan jedini pandur (uvek neki isti, matori sa izgledom poštara pred penziju), ali kad kod ga vidim on pregovara sa prestupnicima umesto da ih kažnjava. Naravno, na Adi je isuviše dobro da bi mi to pokvarilo raspoloženje. Najviše volim da se utaborim čak tamo u Na kraj sveta, gde je muzika uvek odgovrajauća onome kako ja zamišljam atmosferu na Adi. Kad popodne zađe sunce, može da posluži i neko od još osunčanih mesta prekoputa. Smeta mi treska od muzike tamo u Sex i gradu, tj ne bi mi smetalo da uspeva da napravi atmosferu Ibice ali i tamo ljudi lenjo leze u lezaljkama kao svuda drugde, nema razigranih devojčica (doduše onih nerazigranih ne nedostaje), pa se pitam čemu muzika za razigravanje. Al taki su vlasnici, tvrdoglavo to. Nema veze.
Vozio sam i ja, i to ceo krug, oko Central Parka. Bilo mi je čudno što je tako malo ljudi na rolerima (Ada uvek prepuna) ali kad sam video u šta sam se uputio bilo mi je jasno: asfalt neravan da pomisliš da si dobio Parkinsa, uz nizbrdice na kojima samo što se nisam polomio i uzbrdice za koje ti treba snaga alpiniste. Ada je zakon. Zimi i leti. Jedino što to Beograđani kao da ne shvataju, sem kad udare žege. Neka, više mesta za nas :)

Jelena Milić Jelena Milić 12:11 31.03.2008

Re: Ada je zakon

hej, hvala za post. ja se obicno vozim kroz sedinu ostrva, al volim da okrenem bar u povratku da prodjem pored jezera i pored do kraja sveta...pa jeste, slican je koncept ko susset sa nase strane :) sto smo gledale sister i ja neke polupijne likove sto su se brckli u onom ogromnom decijem bazenu sto su stavili kod na kraju sveta letos

imam ja drugare, kizu, dadu, sede u na kraju sveta, uvek se sms, al i oni mikrolokal patriote i ja, niko ne popusta godinama pa se sms preko jezera

meni je dobra i u sred leta i zege....

srucimo se na ligelstul, reko bi covek bog nas vise nece podici, kad ko barry whitte ...stazing power, when you think its over i will come right back...pa opet ....


dajte jos slika
Pape Pape 12:45 31.03.2008

Re: Ada je zakon

al i oni mikrolokal patriote i ja, niko ne popusta godinama pa se sms preko jezera

Isti slucaj. Ponekad neko prepliva kao special guest star.
Jelena Milić Jelena Milić 12:48 31.03.2008

Re: Ada je zakon

pa kad nam je s&c na pola kopnenog puta...ili onaj ski na vodi, njega jos i volim, al jos nisam probala. ti?
Pape Pape 14:10 31.03.2008

Re: Ada je zakon

Bogami nisam. Dve godine se sa drugarom kao hoćemo-nećemo, pa ništa. Tipično, ha, ha. Probao sam da sedim u tom kafiću, u tom sportu imam poprilično prakse, pa znam da ću uvek da uspem :)
Jelena Milić Jelena Milić 14:58 31.03.2008

Re: Ada je zakon

same here...da se prvo dobro osmotri...mozda prvo sina pustim...i sister :))
pnbb pnbb 15:18 31.03.2008

Re: Ada je zakon

Bilo mi je čudno što je tako malo ljudi na rolerima

jer su izasli iz mode pocetkom devedesetih?
pnbb pnbb 15:23 31.03.2008

Re: Ada je zakon

i pored do kraja sveta...pa jeste, slican je koncept ko susset sa nase strane

aha... ko ne zna, lako bi ih pomesao...
Pape Pape 15:29 31.03.2008

Re: Ada je zakon

Ne, nego jer je staza za rolere katastrofalna. Uzgred, zaista se u Americi jos mogu videti diko-rolšue, mada su roleri ipak naravno mnogo češći. Ali, barem u Central Parku, i Riversajd Parku, koji bi teorijski dušu dao jer ide kilometrima pored Hadsona, ni jednih ni drugih nema previše. Siguran sam da je kriv loš teren, koji je na Adi vrlo dobar (sem na par deonica).
Jelena Milić Jelena Milić 12:18 31.03.2008

summer time and the living is easy...

Jelena Milić Jelena Milić 12:20 31.03.2008

moj je zivot svicarska

Jelena Milić Jelena Milić 12:28 31.03.2008

ada je svet

Jelena Milić Jelena Milić 12:32 31.03.2008

ada je svet

Jelena Milić Jelena Milić 12:33 31.03.2008

ah, adaaaa

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:05 31.03.2008

Re: ah, adaaaa

Dve moguce gradonacelnice Beograda ?
Vračarac Vračarac 13:47 31.03.2008

Re: ah, adaaaa

Dve moguce gradonacelnice Beograda ?

Zbog ove dve kandidatkinje bih čak i izašao na izbore.
Nenad M. Nenad M. 13:05 31.03.2008

Ada

je najbolja izjutra ili kada lisce pocne da opada, nema guzve a jos toplo za lencarenje na lezaljkama ili za bajs koji vozim samo kada je sveze.; sunce nikada nije lepse nego negde u decembru samo da je u plusu. Jos ako nateras konobara da te posluzi...Leti je i previse guzve za moj ukus tako da tada ne zalazim.

pnbb pnbb 15:27 31.03.2008

Re: Ada

kada lisce pocne da opada, nema guzve a jos toplo za lencarenje

saynomore...
Nenad M. Nenad M. 16:05 31.03.2008

Re: Ada

pnbb
kada lisce pocne da opada, nema guzve a jos toplo za lencarenje

saynomore...


ozbiljno mislim. dodji u oktobru/ novembru, nista lepse
pnbb pnbb 16:53 31.03.2008

Re: Ada

Nenad M.

pnbb
kada lisce pocne da opada, nema guzve a jos toplo za lencarenje saynomore...ozbiljno mislim. dodji u oktobru/ novembru, nista lepse

pa to i kazem... zadnje kupanje 25 oktobra, ima neko bolji?
Doctor Wu Doctor Wu 13:41 31.03.2008

jelena, ovaj tvoj pokusaj uljudjivanja

ledepea je stvarno za pohvalu. jer one face koje su predavale izborne liste i ono igranje u studenjaku je stvarno pre licilo na neki freak show nego na neku kampanju. misim, kapiram da ledepe oko sebe da okuplja kao neke "intelektualce", profesore, novinare, dramaturge, rezisere, glumce, slikare, vaskoliko umetnistvo beograda.... ali, misim, imaju li ti ljudi 3 ciste o marketingu, da se ljudima prvo treba dopasti da bi oni glasali za tebe?
Nenad M. Nenad M. 13:50 31.03.2008

Re: jelena, ovaj tvoj pokusaj uljudjivanja

i ono igranje u studenjaku je stvarno pre licilo na neki freak show nego na neku kampanju.


zasto freak show? to su sve, manje vise poznata lica ldp-a i okruzenja. novi govornici su Dejan Sinadinovic i Biljana Srbljanovic, ne znam sta je tu freak?

Ali lako je davati kvalifikacije skriven nickom, denuncirao si ti wu sve i svakoga, od Biljane do Srdje Popovica. Ajd da cujemo koje se to veliko ime krije iza tvog imena, mozda neko bitan a opet moze biti i neki freak., a wu?
Jelena Milić Jelena Milić 13:51 31.03.2008

Re: jelena, ovaj tvoj pokusaj uljudjivanja

nije mi to bila namera...namera mi je bila da podelim sa vama malo ovog almost aprila u beogradu, plus da kao birac kazem sta mene najvise zanima na nivou grada i da iskoristim svoje pravo da podrzim neku opciju, onu od koje imam ocekivanja i sa kojom naclno delim vecinu stavova ...
nista ,manje nista vise.....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana