Budućnost

Jedno glupo laičko razmišljanje

zilikaka RSS / 22.07.2016. u 22:59

CZ01.jpg

 Bio Istambul, pa Nica, sada Minhen. Po svemu sudeći, niz će se nastavljati.

 Ne znam koliko je društveno prihvatljivo, al ja lično ne spadam u osobe koje misle da će objavom natpisa tipa „Je suis..." na bilo koji način doprineti da bude drugačije.

Opet, nešto vuče da pokrenem makar priču ima li ikakvog rešenja.

I tako u laičkom razmišljanju mi se  javlja da društva u kojima je stanovništvo potpuno pacifikovano, a ovakve stvari rešavaju samo stručne službe, nisu u stanju da se izbore sa problemom terorizma koji se može sad već svuda očekivati. Onda mi dalje nekako pada na pamet da su ranije (pa i moja) generacije u sklopu redovnog školovanja prolazile nekakvu obuku koja bi se sad smatrala militatnom, ali koja u osnovi predstavlja osnov civilne zaštite.

Učilo nas mnogo gluposti ali i nešto korisnih stvari, recimo kako se ponašati u slučaju vanrednih situacija raznih vrsta. Muški deo populacije u okviru redovnog vojnog roka naučio (bar) osnove rukovanja oružjem...
Već dugo klince time ne opterećuju. Verovatno nigde.

Logično za mirna društva, ali kako stvari stoje, generacije naše dece su formirane da se u vanrednim situacijama ponašaju kao glineni golubovi, a oni koji su obučeni i plaćeni da ih zaštite očigledno to ne mogu.

Eto, uz veliku dozu opreza, pada mi na pamet da je možda koncept društava poput Izraela, gde je odbrana posao svakog građanina, pametnije rešenje, što se opstanka i preživljavanja tiče. Ako mečka nepozvana ikad zaigra na vratima.


Da sam kojim slučajem u kafani, pokrenula bih razgovor na ovakvu temu, pa ako ima raspoloženih da se pridruže ovakvom naklapanju, vi izvol'te. 



Komentari (472)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tyson tyson 15:49 25.07.2016

Re: efikasno, ali samo u teoriji

a uz to precizniji na daljinu.

Pa, teško, obzirom na manji kalibar od originalnog AK, i samim tim manji efektivni domet zrna.
(pored krkarovog osvrta na dimenzije puške)

Atomski mrav Atomski mrav 18:41 25.07.2016

Re: efikasno, ali samo u teoriji

a uz to precizniji na daljinu.


Mašiš poentu, ako ti treba preciznost pri većoj udaljenosti mete onda ti ne treba kalašnjikov. Kalašnjikov ti treba kad...

krkar krkar 23:40 25.07.2016

Re: efikasno, ali samo u teoriji

Pa, teško, obzirom na manji kalibar od originalnog AK, i samim tim manji efektivni domet zrna.


Ovo, da prostiš, nije u linearnoj korelaciji kakvom je ti predstavljaš.
zilikaka zilikaka 06:52 26.07.2016

Re: efikasno, ali samo u teoriji

krkar
Pa, teško, obzirom na manji kalibar od originalnog AK, i samim tim manji efektivni domet zrna.


Ovo, da prostiš, nije u linearnoj korelaciji kakvom je ti predstavljaš.

Mislio si baš na linearno, ne na direktno il obrnuto?
Čisto formalno jezičko pitanje. U problematiku nego ne mogu da propustim priliku da pametujem.
krkar krkar 08:23 26.07.2016

Re: efikasno, ali samo u teoriji

Mislio si baš na linearno, ne na direktno il obrnuto?
Čisto formalno jezičko pitanje. U problematiku nego ne mogu da propustim priliku da pametujem.


Može i jedno i drugo (odnosno ilidrugo ilitreće).

Suština je da povećanje kalibra ne znači automatski ni veći domet, ni veću energiju na cilju, ni položeniju (ravniju) putanju... ništa od toga. Sve je to malo komplikovanije.

A o "efektivnom dometu" da i ne govorimo. Tek je to jedna catchall phrase koja svakome znači nešto drugo - a mož i da ne znači ništa.
zilikaka zilikaka 09:02 26.07.2016

Re: efikasno, ali samo u teoriji

krkar
Mislio si baš na linearno, ne na direktno il obrnuto?
Čisto formalno jezičko pitanje. U problematiku nego ne mogu da propustim priliku da pametujem.


Može i jedno i drugo (odnosno ilidrugo ilitreće).

Suština je da povećanje kalibra ne znači automatski ni veći domet, ni veću energiju na cilju, ni položeniju (ravniju) putanju... ništa od toga. Sve je to malo komplikovanije.

A o "efektivnom dometu" da i ne govorimo. Tek je to jedna catchall phrase koja svakome znači nešto drugo - a mož i da ne znači ništa.

Pitanje je bilo da li, ako postoji pravilna zavisnost, da li to samo znaci da ona (kako si ti rekao) nije linearna (y=ax +b), vec porastom x raste i y po nekom drugom obrascu, ili pak y opada, il sara tamo vamo.

...
Ne da mi djavo mira al ovo moze da ispadne gore od onog integraljenja.
krkar krkar 15:25 27.07.2016

Re: efikasno, ali samo u teoriji

Pitanje je bilo da li, ako postoji pravilna zavisnost, da li to samo znaci da ona (kako si ti rekao) nije linearna (y=ax +b), vec porastom x raste i y po nekom drugom obrascu, ili pak y opada, il sara tamo vamo.


Šara.

Uzmeš metak kalibra AxB

Metak je zrno + čaura (sa kapislom)

Zrno je recimo teško X grama i ima brzinu na ustima cevi V m/s, energiju na ustima cevi E J. Na recimo 100m 80%E a na 500m 40%E

Pad putanje za zrno metka AxB je na 100m 0 (recimo da je oružje upucano na 100m) a na 500 m -100 cm

Sad uzmemo metak kalibra A1xB1 (A1<A). Zrno je manje i lakše, da bi dobio sličan efekat na cilju moraš da povećaš punjenje (da ne ulazimo sada kako, nije komplikovano).

Onda imaš zrno težine X1 (X1<X) i imaš V1 znatno veće od V; E1 nešto veće od E ali ne za podjednaki odnos kao stara i nova brzina. Na 100 m opet pad putanje 0 cm jer si i novo oružje upucao na 100 ali zato na 500 m imaš pad putanje -250 jer imaš lakše zrno koje brže gubi energiju. Pad energije je na 100m rdcimo 70%E1 a na 500 20%E1.

A onda uzmeš manji ili veći kalibar. I ni jedna od vrednosti nije linearna za sva 3!
zilikaka zilikaka 16:05 27.07.2016

Re: efikasno, ali samo u teoriji


Eto.
A

Htela da cepidlačim za reč "linearno" a završila na času balistke.
Al da ti kažem, ni one školske hi(t)ce, (ne pucačke nego iz fizike) nikad nisam volela, a ću se udubljujem sad u problematiku.
krkar krkar 16:31 27.07.2016

Re: efikasno, ali samo u teoriji

Htela da cepidlačim za reč "linearno" a završila na času balistke.


A ti nemo da cepidlačiš. Posebno ne meni za reči.

zilikaka zilikaka 18:11 27.07.2016

Re: efikasno, ali samo u teoriji

krkar
Htela da cepidlačim za reč "linearno" a završila na času balistke.


A ti nemo da cepidlačiš. Posebno ne meni za reči.



Ma zatrčo si se sa linerno, al te nije mrzelo knjigu da napišeš samo da ispadne da si baš tako teo.
blogovatelj blogovatelj 03:06 23.07.2016

Kako da ti kažem

Ako mečka nepozvana ikad zaigra na vratima.


Mečku koja nepozvana pred vratima igra će pokretati džojstik lociran negde u Koloradu.
Tako da je gubljenje vremena i para priprema za taj momenat.

Vremena su se promenila, kamera je jače oružje od puške ima tome stotinak godina već, samo većina to ne shvata. Šta misliš što policija u Nici želi da zabrani prikazivanje snimaka terora? A i minhenska takođe?
Unfuckable Unfuckable 03:09 23.07.2016

Re: Kako da ti kažem

Šta misliš što policija u Nici želi da zabrani prikazivanje snimaka terora? A i minhenska takođe?


daj reci blogi, živ nisam - da nema, kukaloimgovedo, neke veze s našijem Filipom!?
blogovatelj blogovatelj 03:23 23.07.2016

Re: Kako da ti kažem

daj reci blogi, živ nisam - da nema, kukaloimgovedo, neke veze s našijem Filipom!?


Može na PP, glavne tajne sam rešio da ne otkrivam po blogovi.

PS. Nego, primećujem da VIP blogeri tri dana nisu napisali blog. Uzni piši nešto Unfe, narod to želi.
I da, Orhideja nestao, to me muči već par dana...
Unfuckable Unfuckable 03:29 23.07.2016

Re: vuče, vuče, zovi brayu

bolje ovde pa da se lože drugari

baš, baš!!!!


bajdvej (trol, baš, baš!!!) imam malecni problem s ovom rečenicom

Opet, nešto vuče da pokrenem makar priču ima li ikakvog rešenja.


što je duže gledam - veći mi je (problem)

ps: hu d fak iz orhi Deja?
blogovatelj blogovatelj 03:40 23.07.2016

Re: vuče, vuče, zovi brayu

hu d fak iz orhi Deja


JKT2010.
zilikaka zilikaka 07:21 23.07.2016

Re: vuče, vuče, zovi brayu

Unfuckable
bolje ovde pa da se lože drugari

baš, baš!!!!


bajdvej (trol, baš, baš!!!) imam malecni problem s ovom rečenicom

Opet, nešto vuče da pokrenem makar priču ima li ikakvog rešenja.


što je duže gledam - veći mi je (problem)

ps: hu d fak iz orhi Deja?


Bem mu miša, sinoć gledala snimke i slušala komentare. Jednog momenta se pročulo da je "jedan od napaxača gadjao baš ciljano decu.

Pazi kad se sećam momenta kad sam baš to čula. Verovatno proradio iskonski instint.
Dalje je sve iracionalno.

U ostalom, lepo rekoh da je sve "kako mali Djokica zamišlja" nego mi došlo da porazgovaram.

...a inače, nisam probala da hodam po vodi, niti ću.
alselone alselone 03:52 23.07.2016

Sva sreca pa mi nemamo "prave"

muslimane nego kriminalno-plemensku naseobinu juzno i alkoholicarsko-svinjetinu-samo-kad-ne-gledaju jugozapadno. Pa se nesto i ne plasim da ce ovde krenuti da se raznose bonbama. Mislim, da pucaju iz zasede na decu (da ostanem u temi od pre neki dan), to da, al sebe nece dirati.

Te se stoga i plasim sta bi bilo kada bi se masa naoruzala kao u Americi. To moze lepo da fercera kao u Izrealu al' moze brate da ode i u q kao u US.

Doduse, ako se neki Ibro dirka natripuje da je ugnjeteni Iranac ili poslasticari da su Talibani, nesto ce se morati raditi po tom pitanju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:44 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

Doduse, ako se neki Ibro dirka natripuje da je ugnjeteni Iranac ili poslasticari da su Talibani, nesto ce se morati raditi po tom pitanju.


A, ne, brate, mene su vrsni pravni stručnjaci na onom blogu lepo podučili: dok terorista ne počini akt terorizma, pa ga uhapse (ili metlicom skupe ono što je od njega ostalo pri pomeni agregatnog stanja na prelasku iz nevin u kriv, sasvim nebitno), pa sud ustanovi njegovu krivicu i donese odgovarajuću presudu, on je nevin čovek! Bez obzira da li je pohađao i uspešno završio najviše alkaidine škole iz oblasti terorizma: rukovanje opasnim materijama, upravljanje putničkim avionima na malim rastojanjima i visinama, detonacije na javnim skupovima, sečenje glava novinara i turista hladnim oružjem na plaži, razorna dejstva prslucima u autobusima i na pijacama, teror-menadžment, i tako dalje. Jer šta ako je čovek to pohađao samo iz hobija? Ili iz intelektualne radoznalosti? Ili za značku i bedž, kao što rade ovi mladi izviđači?
milisav68 milisav68 06:57 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

alselone
Te se stoga i plasim sta bi bilo kada bi se masa naoruzala

Svi ste uhvatili za naoružavanje, a Zili priča o obuci.
Je l' ima PP obuka za sve zaposlene - ima

Je l' ima jos uvek polaganje prve pomoci prilikom polaganja voznje

Ali nisu svi zaposleni, niti svi polažu vozački ispit.
Imaju i oni lepi kursevi i kampovi Crvenog krsta za decu. Moja sestra isla na to, ucili su neke ozbiljne stvari.

E vidiš, ovo je super, samo što treba da bude obavezno za sve.

I tu bi moglo da se ubaci rukovanje PP aparatom i oružjem, kao i neke druge stvari (postupci) u slučaju elementarnih nepogoda.
nikvet pn nikvet pn 07:58 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

milisav68

Imaju i oni lepi kursevi i kampovi Crvenog krsta za decu. Moja sestra isla na to, ucili su neke ozbiljne stvari.

E vidiš, ovo je super, samo što treba da bude obavezno za sve.

I tu bi moglo da se ubaci rukovanje PP aparatom i oružjem, kao i neke druge stvari (postupci) u slučaju elementarnih nepogoda.


Да, обавезно за све, и то добрих месец-два-три, са све суровим методама као што је устајање у 6, намештање кревета, телесно вежбање...

Распекмезила се омладина начисто.

(Јесам ли право надркано чичиште, а?)
alselone alselone 08:33 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

A, ne, brate, mene su vrsni pravni stručnjaci na onom blogu lepo podučili: dok terorista ne počini akt terorizma, pa ga uhapse (ili metlicom skupe ono što je od njega ostalo pri pomeni agregatnog stanja na prelasku iz nevin u kriv, sasvim nebitno), pa sud ustanovi njegovu krivicu i donese odgovarajuću presudu, on je nevin čovek! Bez obzira da li je pohađao i uspešno završio najviše alkaidine škole iz oblasti terorizma: rukovanje opasnim materijama, upravljanje putničkim avionima na malim rastojanjima i visinama, detonacije na javnim skupovima, sečenje glava novinara i turista hladnim oružjem na plaži, razorna dejstva prslucima u autobusima i na pijacama, teror-menadžment, i tako dalje. Jer šta ako je čovek to pohađao samo iz hobija? Ili iz intelektualne radoznalosti? Ili za značku i bedž, kao što rade ovi mladi izviđači?


Pa u pravu si/su. Je l' mozes da zamislis svoju reakciju kada bi smo pohvatali gomilu Sipaca, zatvorili ih na 15 godina pa ih posle raseljavali? Nako.
alselone alselone 08:35 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

I tu bi moglo da se ubaci rukovanje PP aparatom i oružjem, kao i neke druge stvari (postupci) u slučaju elementarnih nepogoda.


Podrzao bih tu ideju. Je l' se to radilio na ONO i DSZ?
milisav68 milisav68 08:55 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

alselone
Je l' se to radilio na ONO i DSZ?

Da, bila je "Prva pomoć i zaštita" u osnovnoj, i nešto kao predvojnička obuka, gde su par puta dolazili vojnici, pa smo sklapali i rasklapali oružje.

Takođe su dolazili vatrogasci, i držali kratke kurseve o gašenju požara.

Posle u srednjoj je bilo to ONO i DSZ, gde smo imali i bojevo gađanje.

A tamo negde do (čini mi se) do početka osamdesetih su bile i civilne vežbe "Ništa nas ne sme iznenaditi".

Pa se jedna odložila zbog kiše.

Uglavnom, iz jedne krajnosti se otišlo u drugu.
mariopan mariopan 13:30 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

nikvet pn
milisav68

Imaju i oni lepi kursevi i kampovi Crvenog krsta za decu. Moja sestra isla na to, ucili su neke ozbiljne stvari.

E vidiš, ovo je super, samo što treba da bude obavezno za sve.

I tu bi moglo da se ubaci rukovanje PP aparatom i oružjem, kao i neke druge stvari (postupci) u slučaju elementarnih nepogoda.


Да, обавезно за све, и то добрих месец-два-три, са све суровим методама као што је устајање у 6, намештање кревета, телесно вежбање...

Распекмезила се омладина начисто.

(Јесам ли право надркано чичиште, а?)



Ма јок, какво чичиште.

Ја бих то дизала у зору, неколико кругова око кампа трчећи, намештање кревета (то би их највише заболело).... ондак спремање доручка и прање судова.
Шта мислиш шта би их највише заболело?

Да се потпишем:

Баба Рога
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:15 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

Pa u pravu si/su. Je l' mozes da zamislis svoju reakciju kada bi smo pohvatali gomilu Sipaca, zatvorili ih na 15 godina pa ih posle raseljavali? Nako.


Iznenađujuće glup komentar, ali ne bih da ti odgovorim, sjebaćemo gazdarici blog.

Nego, nema Srkija, ja se ponadao sad kad krene sa svojim iskustvima iz Izraela, biće zabavano, a možda i poučno (mada imam ja jednog ovde iz moje bivše grupe iz tih krajeva, pa sam se naslušao priča). Mene zanimaju tehnikalije, ono, koje utoke nose, hollow-point, ili ne, prsluk da ili ne, tejzer ili sprej, krav maga ili neki drugi sistem, i tako dalje, malo da podgrejemo testosteron.

alselone alselone 16:59 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

Iznenađujuće glup komentar, ali ne bih da ti odgovorim, sjebaćemo gazdarici blog.


Pazi, mozda komentar i jeste glup ali samo iz razloga da oslika koliko je glup tvoj originalni stav koji branis iz bloga u blog. Veoma glup, ali me ne cudi posto ti cesto pokazujes znake rednekovsne apologevstine amercikog divljackog imperijalizma.

Samo primeti da si sa svakim ko je pokusao da ti oslika koliko ti je glup stav da branis ove zlocine zavrsio razgovor tako sto si ga proglasio glupim i uz "bu-hu, necu ovako da se igram" otisao.
ivana23 ivana23 17:03 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

Broj poginulih u napadu dva Palestinca na otvorenoj pijaci Sarona u centralnom Tel Avivu kraj Ministarstva odbrane i sedišta armije porastao je na četiri, a šestoro ljudi je ranjeno, javili su izraelski mediji.

" Dvojica terorista su otvorila vatru na civile", rekao je komandir policije u Tel Avivu Moše Edri, dodavši da je jedan od uhvaćenih napadača prenet u bolnicu jer je ranjen. Policija je najpre mislila da su bila trojica napadača, ali je to kasnije odbacila, preneo je u utorak kasno uveče AP.

Oni su nosili odela i sedeli u jednom restoranu pre nego što su počeli nasumice da pucaju na prolaznike.

" Sedeo sam u restoranu, a oni su ustali i počeli da pucaju. Pre toga su naručili nešto da jedu i ponašali se kao svaki drugi gost. Imali su tašne, nisu vikali ništa, samo su uzeli svoje oružje i počeli da pucaju" rekao je menadžer restorana.

Dvojica napadača odgovorna su za napad, a prema navodima bili su obučeni u odore ortodoksnih jevreja.


8.6.2016
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:20 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

Samo primeti da si sa svakim ko je pokusao da ti oslika koliko ti je glup stav da branis ove zlocine zavrsio razgovor tako sto si ga proglasio glupim i uz "bu-hu, necu ovako da se igram" otisao.


A ti samo primeti da sad malo i lagiš, ne znam čemu. Nisam nikog proglasio glupim, nego samo jedan komentar, ovaj tvoj. Oće to tako tebi da se desi, ako se ne udubiš u napisano. To je kao kad bih ja sad uzeo tvoj uvodni komentar ovde na blogu i ukazao ti da je krajnje rasistički, i vrlo neprijatan za nekog ko to čita iz krajeva koje si sa prilično prezira pomenuo. Na nivou bilo kog redneka. Ali neću, evo, ja bar pokušavam da čitam između redova i ne pripisujem ti previše lošeg.
alselone alselone 17:50 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

A ti samo primeti da sad malo i lagiš, ne znam čemu. Nisam nikog proglasio glupim, nego samo jedan komentar, ovaj tvoj. Oće to tako tebi da se desi, ako se ne udubiš u napisano.


Zar nisi uz "bu-hu, necu ovako da se igram" i mozda precutan "glupi ste" komentar otisao iz rasprave sa prethodnog bloga?

Ali neću, evo, ja bar pokušavam da čitam između redova i ne pripisujem ti previše lošeg.

Fala, ti znas da ni ja tebi ne zelim da pripusujem previse loseg, cak se nisam ni ukljucivao u raspravu na prethodnom blogu, iako me je prilicno svrbelo da ti kazem koliko gresis.
alselone alselone 17:55 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

krajnje rasistički, i vrlo neprijatan za nekog ko to čita iz krajeva koje si sa prilično prezira pomenuo.


Ja sam mislio da smo mi ista rasa.

Da, znas o cemu se zapravo radi. Ovih dana je bilo cak i za ovo mesto prilicno vise silovanja cinjenica protivU zdravog razuma i iskrivljivanja istorije pa sam se istim manirom poneo prema komsijama, cisto da zabacim udicu da vidim reakcije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:32 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

Zar nisi uz "bu-hu, necu ovako da se igram" i mozda precutan "glupi ste" komentar otisao iz rasprave sa prethodnog bloga?


Izvini ako si ti to tako osetio. Kao i skoro svako drugi ovde, ja odustanem od diskusije iz jednog ili više od ovih razloga:

a) Uhvatim sebe da ponavljam jedan te isti argument ponovo, ali to ne dopire do sagovornika.
b) Sagovornik uporno ponavlja loš (logički inkonzistentan) argument, ili prosto laž, i neće da se udubi u obrazloženje koje sam ponudio zašto je to tako.
c) Osetim da diskusija postaje previše lična, ili preti da preraste u uobičajeno pičkaranje, za koje sam nekad raspoložen, a nekad ne. Neki ovde mi pomognu, jer odma krenu sa uvredama, pa ih u najvećem broju slučajeva prosto izignorišem.
d) Umorio sam se, ili imam nešto pametnije da radim.

Da imaš arhivu mojih komentara od početka istorije bloga pa na ovamo, kao neki ovde, da ih ne imenujem, mogao bi da se uveriš da je to tako.

E, da, ima još jedan kriterijum, nećeš verovati, ali ja ponekad obratim pažnju koliki je procenat mojih komentara na blogu, i ako to pređe neki moj interni limit, meni postane muka, pa odem, čak i ako vidim da mogu da dobijem argument. Jebi ga, treba biti uviđavan, makar i samo u pokušaju.

Eto. Nego gde je, bre Srki?

EDIT: Samo da dodam ovo, ono što si ti nazvao "moj glup stav koji ponavljam iz bloga u blog", je zapravo bilo pitanje, to jest nekoliko njih koje sam postavio kod prinćipese na blogu, u šta možeš da se uveriš ako pogledaš tamo. Ja uopšte nisam načisto sa odgovorima na ta pitanja, a mislim da nije ni niko ovde, mada vole ljudi da papagajišu i idu sa masom i niz dlaku jedni drugima u skladu sa svojim ubeđenjima. Ja eto volim da rizukujem linč, i iskočim malo iz uobičajenog stava ovde na blogu, kao što znaš, da vidim šta će da bude, a možda čujem i nešto novo naučim. Eto, u ovom konkretnom slučaju, Krki me je podučio pravnim normama u vezi sa neeksplodiranim teroristima, i mada imam određena praktična potpitanja i komentare, ja sam to prihvatio gotovo sasvim ozbiljno, što si mogao da vidiš i iz komentara koji sam ovde ostavio.
emsiemsi emsiemsi 19:54 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

srdjan.pajic
Zar nisi uz "bu-hu, necu ovako da se igram" i mozda precutan "glupi ste" komentar otisao iz rasprave sa prethodnog bloga?


Izvini ako si ti to tako osetio. Kao i skoro svako drugi ovde, ja odustanem od diskusije iz jednog ili više od ovih razloga:

a) Uhvatim sebe da ponavljam jedan te isti argument ponovo, ali to ne dopire do sagovornika.
b) Sagovornik uporno ponavlja loš (logički inkonzistentan) argument, ili prosto laž, i neće da se udubi u obrazloženje koje sam ponudio zašto je to tako.
c) Osetim da disuskija postaje previše lična, ili preti da preraste u uobičajeno pičkaranje, za koje sam nekad raspoložen nekad ne. Neki ovde mi pomognu, jer odma krenu sa uvredama, pa ih u najvećem broju slučajeva prosto izignorišem.
d) Umorio sam se, ili imam nešto pametnije da radim.

Da imaš arhivu mojih komentara od početka istorije bloga pa na ovamo, kao neki ovde, da ih ne imenujem, mogao bi da se uveriš da je to tako.

E, da, ima još jedan kriterijum, nećeš verovati, ali ja ponekad obratim pažnju koliki je procenat mojih komentara na blogu, i ako to pređe neki moj interni limit, meni postane muka, pa odem, čak i ako vidim da mogu da dobijem argument. Jebi ga, treba biti uviđavan, makar i samo u pokušaju.

Eto. Nego gde je, bre Srki?


Сагласан !
Успут --- коректно, релативно концизно, образложење.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:59 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

emsiemsi

Сагласан !
Успут --- коректно, релативно концизно, образложење.


Da, zaboravio sam još jedan razlog kad obustavljam diskusiju, a to je kad je sagovornik u pravu, a ne ja. Ali to se dešava izuzetno retko .
nsarski nsarski 20:04 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

srdjan.pajic
Zar nisi uz "bu-hu, necu ovako da se igram" i mozda precutan "glupi ste" komentar otisao iz rasprave sa prethodnog bloga?


Izvini ako si ti to tako osetio. Kao i skoro svako drugi ovde, ja odustanem od diskusije iz jednog ili više od ovih razloga:

a) Uhvatim sebe da ponavljam jedan te isti argument ponovo, ali to ne dopire do sagovornika.
b) Sagovornik uporno ponavlja loš (logički inkonzistentan) argument, ili prosto laž, i neće da se udubi u obrazloženje koje sam ponudio zašto je to tako.
c) Osetim da disuskija postaje previše lična, ili preti da preraste u uobičajeno pičkaranje, za koje sam nekad raspoložen nekad ne. Neki ovde mi pomognu, jer odma krenu sa uvredama, pa ih u najvećem broju slučajeva prosto izignorišem.
d) Umorio sam se, ili imam nešto pametnije da radim.

Da imaš arhivu mojih komentara od početka istorije bloga pa na ovamo, kao neki ovde, da ih ne imenujem, mogao bi da se uveriš da je to tako.

E, da, ima još jedan kriterijum, nećeš verovati, ali ja ponekad obratim pažnju koliki je procenat mojih komentara na blogu, i ako to pređe neki moj interni limit, meni postane muka, pa odem, čak i ako vidim da mogu da dobijem argument. Jebi ga, treba biti uviđavan, makar i samo u pokušaju.

Eto. Nego gde je, bre Srki?

EDIT: Samo da dodam ovo, ono što si ti nazvao "moj glup stav koji ponavljam iz bloga u blog", je zapravo bilo pitanje, to jest nekoliko njih koje sam postavio kod prinćipese na blogu, u šta možeš da se uveriš ako pogledaš tamo. Ja uopšte nisam načisto sa odgovorima na ta pitanja, a mislim da nije ni niko ovde, mada vole ljudi da papagajišu i idu sa masom i niz dlaku jedni drugima u skladu sa svojim ubeđenjima. Ja eto volim da rizukujem linč, i iskočim malo iz uobičajenog stava ovde na blogu, kao što znaš, da vidim šta će da bude, a možda čujem i nešto novi i naučim. Eto, u ovom konkretnom slučaju, Krki me je podučio pravnim normama u vezi sa neeksplodiranim teroristima, i mada imam određena praktična potpitanja i komentare, ja to prihvata gotovo sasvim ozboljno


Jebiga, nervira me da, kao Carli, citiram ceo komentar (on, cini se, ne ume da da izdvoji segment na koji se replika odnosi pa postira peskire), ali ovaj sam morao. Enivej, da nisi ti kojim slucajem pio onu vodu kontaminiranu marihuanom koja se pojavila u Koloradu pa sada prizivas Srkija?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:04 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

Ali to se dešava izuzetno retko

И теби?
emsiemsi emsiemsi 20:06 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

srdjan.pajic
emsiemsi

Сагласан !
Успут --- коректно, релативно концизно, образложење.


Da, zaboravio sam još jedan razlog kad obustavljam diskusiju, a to je kad je sagovornik u pravu, a ne ja. Ali to se dešava izuzetno retko .

Успут --- носим се мишљу да блогере растеретим свога (или мога - шта каже кркан на ову дилему) присуства.
Истина, још нисам донео коначну одлуку, но, у сваком скучају у двојству read / write, read ће све више доминирати.
emsiemsi emsiemsi 20:09 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

nsarski

...

Jebiga, nervira me da, kao Carli, citiram ceo komentar (on, cini se, ne ume da da izdvoji segment na koji se replika odnosi pa postira peskire), ali ovaj sam morao. ...

Не могу да верујем да ме држиш толико ниско да не знам да користим овај тупави едитор !!!?
alselone alselone 20:18 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

Eto. Nego gde je, bre Srki?


Fuchs? Kuci (kod kuce, u redu) konacno, na letnjim ferijama. On ko Krkar, ne pise sa godisnjeg, odmara.
alselone alselone 20:21 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

Успут --- носим се мишљу да блогере растеретим свога (или мога - шта каже кркан на ову дилему) присуства.


Nemoj se isprovocirat. Jeste da smoris ponekad ali zar to ne rade svi ovde.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:33 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

Predrag Brajovic
Ali to se dešava izuzetno retko

И теби?


Da, jel možeš da poveruješ?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:36 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

alselone
Eto. Nego gde je, bre Srki?


Fuchs? Kuci (kod kuce, u redu) konacno, na letnjim ferijama. On ko Krkar, ne pise sa godisnjeg, odmara.


Dabre, fuks, ko drugi? Šta se kod njega računa kao kuća (kod kuće, u redu)?

Jebi ga, on bi ovde mogao da zablista. Ako ga vidiš, prenesi mu ovu vest koju je okačio šarski, i da svrati ako je u prolazu, da ga vodim na reku.
alselone alselone 20:46 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

Šta se kod njega računa kao kuća (kod kuće, u redu)?


Njemu je kuca Novi Sad, posao i familija su mu Izra.

Jebi ga, on bi ovde mogao da zablista. Ako ga vidiš, prenesi mu ovu vest koju je okačio šarski, i da svrati ako je u prolazu, da ga vodim na reku.


Ocem, treba da se vidimo ove nedelje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:48 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

alselone
Šta se kod njega računa kao kuća (kod kuće, u redu)?


Njemu je kuca Novi Sad, posao i familija su mu Izra.

Jebi ga, on bi ovde mogao da zablista. Ako ga vidiš, prenesi mu ovu vest koju je okačio šarski, i da svrati ako je u prolazu, da ga vodim na reku.


Ocem, treba da se vidimo ove nedelje.


A vidiš kako se on dobro organizovao: bloguje dok radi, a kad je na odmoru, onda odmara. Savršeno.
alselone alselone 20:50 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

A vidiš kako se on dobro organizovao: bloguje dok radi, a kad je na odmoru, onda odmara. Savršeno.


work-life balance.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:58 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

emsiemsi
srdjan.pajic
emsiemsi

Сагласан !
Успут --- коректно, релативно концизно, образложење.


Da, zaboravio sam još jedan razlog kad obustavljam diskusiju, a to je kad je sagovornik u pravu, a ne ja. Ali to se dešava izuzetno retko .

Успут --- носим се мишљу да блогере растеретим свога (или мога - шта каже кркан на ову дилему) присуства.
Истина, још нисам донео коначну одлуку, но, у сваком скучају у двојству read / write, read ће све више доминирати.

Прво, не ослањај се баш толико на кркара када је језик у питању, у горњој реченици си добро изабрао, каже се "свога". (Изузимајући псовке у којима на блогу нема премца, језик и стил су му новински сувопарни.)
Друго, немој да идеш, ко ће иначе да заступа српско становиште (а и штити нас гастосе)?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:59 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

alselone
Успут --- носим се мишљу да блогере растеретим свога (или мога - шта каже кркан на ову дилему) присуства.


Nemoj se isprovocirat. Jeste da smoris ponekad ali zar to ne rade svi ovde.


Čarli, ne slušaj ovog, rastereti nas, evo ja ću da ti budem kaishakunin ako treba.

Posle se vrati pod četvrtim niknejmom, pa da nastavimo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:02 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

(а и штити нас гастосе)?



Prinčipesa, daj bre link o Slobinom oslobađanju od optužbi (amnestiji, kako se to kaže na srpskom?), živ nisam, ceo svet mi se srušio kad si to napisala, sve mislim i nadam se da je neka greška u pitanju.
emsiemsi emsiemsi 21:31 23.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

principessa_etrusca

...
Друго, немој да идеш, ко ће иначе да заступа српско становиште (а и штити нас гастосе)?

Па гледај --- мени је сваки Србин мио ма где био.
Истина, то је калакурцији и башибозуку несхватљиво, но, ту не могу да им помогнем.
Принципијелно, сматрам да су наши дијаспорци бољи део нас - предуго би било да објашњавам зашто то мислим.
Са друге стране, ми домаћи - понекада су стари кукавице који су само седели у кући називали пећикурци (ово курци није од курцова, него од курења, тј. ложења пећи) - чувамо ватру да ви имате где да се вратите.
Ја чекам време када ћете ви почети да се враћате својој кући.
О осећањима да ће моја деца да крену ка вама, не смем нити да мислим.
Но, да парафразирам Јевреје --- догодине у Србији !
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:48 24.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

srdjan.pajic
(а и штити нас гастосе)?



Prinčipesa, daj bre link o Slobinom oslobađanju od optužbi (amnestiji, kako se to kaže na srpskom?), živ nisam, ceo svet mi se srušio kad si to napisala, sve mislim i nadam se da je neka greška u pitanju.

Дала сам већ једини ЛИНК који имам, видиш да се све врти око једне реченице.

Још једном, где су правници?
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:56 24.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

Ma, ok, kapiram, nego malo zavitlavam. Ovaj linkovani autor je dosta živopisan, još sam nekoliko njegovih tekstova pročitao, mislim, kad sam već ušo na taj slobo-slobodo web site, on tu baš operiše, valjda kao nekakav resident-author, šta li je.

principessa_etrusca

Још једном, где су правници?


Prokleti pravnici, nema ih kad su najpotrebniji! Mada može i Krkarčina da posluži, on ti je ko univerzalni alat, ali mi se čini, bolje ga je ne vući za jezičinu, videla si kako je mene nemilosrdno isprašio na tvom blogu, zbog zlomisli.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:34 24.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

srdjan.pajic
Mene zanimaju tehnikalije, ono, koje utoke nose, hollow-point, ili ne, prsluk da ili ne, tejzer ili sprej, krav maga ili neki drugi sistem, i tako dalje, malo da podgrejemo testosteron.



ишли у Мађу на излет, у Сегед-варош, северо-источна Бачка, па ручали и на некој чарди и поклонили се, на Тиси, ду'овима дедовског западног Баната. ФК Бачка узела Гробарима бод! Бачка суперсила, имамо три екипе у Првој Лиги! а иначе, за токе и то,

па, ја имао лахког Ђерихоа,



а пуцање је било на свака три месеца, ја сам пуцао у неком градском подрумчету, са Први Партизан муницијом, на моје опште изненађење! недалеко од места где ме касније мазнуло за ганџу. а занимљиво, када су ме привели, нису ми одузели току, само запленили Биљку.



што се футерских способности, прво нас је одвалила нека тета, аикидо-мастер, тако, у својим позним 50-има, раним 60-има. план убрзане обуке је био да ми њу нападнемо озбиљно, а она нас у три потеза сложи на патос. још ми зажигају лактови и колена када је се сетим. касније, када је загустело, смо ишли код Цахалових уча на кравмага курс, али ту није табало, већ нам само показивали како да нам се не отме тока из руку.





нисмо имали панцире у Другој Инти, углавном су били bomb-vests против нас, само свеже токе. сада имају неке панцире са оковратницима, пошто је углавном боцкање. за слагање ових по возовима на патос, треба неки кунгфу, а за ово по градовима треба да се дигне неки обучени персонал. ми (србија) имамо доста млађег војног (а голоруког) персонала што тренира са овим израелским инструкторима, тако да би требало њих организовати, само што Аца то не би никада пустио, јер више наоружаних, способних Срба, би могли довести у недорек, што каже Чер, егзистенцију Ацине владе - типа, оно, цишба га с балкона, Мано Негра, и тај рад.

srdjan.pajic srdjan.pajic 08:48 25.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

што се футерских способности, прво нас је одвалила нека тета, аикидо-мастер, тако, у својим позним 50-има, раним 60-има. план убрзане обуке је био да ми њу нападнемо озбиљно, а она нас у три потеза сложи на патос. још ми зажигају лактови и колена када је се сетим.


Aikido? Zanimljivo, ja sam mislio da je to veština za ove miroljubive a jake vegetarijance, docsa, i slične. Da nije možda aikiđucu?

Pomislio sam na ovo što si napisao, da vlast ne bi ni za živu glavu dopustila takvu neku varijantu naoružanog naroda, jer verovatno ne bi dugo potrajala. Ne mogu da se setim tačno, ali čini mi se da čak ni za vreme bombardovanja Srbije, 1999, nije bila proglašena totalna mobilizacija, i priča je bila neka slična, da se Sloba zentao da naoruža toliko ljudi odjednom, da mu ne bi odma došli glave.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:39 25.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

pa da, to je isti sistem, isti ljudi, njih je zent od vojske, pošto je mlađi oficiriski kadar sloboduman, a svesni su da murija čuva klike i lobije, a ne zemlju kao celinu, tako da nema šanse da im pusti to... sada baš radim za Krav Maga Srbija educational trip, ono priroda, malo borilačke škole, more, opuštanje, geopolitika, i to... opušteno.



neka kungfu teta bila, jebem li ga, pre 15 godina bilo, čini mi se da je rekla da aikido teacha.

Atomski mrav Atomski mrav 12:22 25.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

Бачка суперсила, имамо три екипе у Првој Лиги!

U Super ligi - Prva liga je u stvari druga liga. Tri ekipe i jedan kršten stadion (sa reflektorima) na kojem sve te tri ekipe igraju. Mada ne znam što je FSS toliko zapeo za te reflektore, može utakmica da se igra i u nekom ranijem terminu. Kao da nam je sve ostalo u fudbalu tip-top, eto samo su reflektori problem... Bio je neki izveštaj o stanju terena u Super ligi, drenaža terena na Gradskom stadionu u Subotici nije menjana skoro 40 godina...
Atomski mrav Atomski mrav 12:26 25.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

а занимљиво, када су ме привели, нису ми одузели току, само запленили Биљку.

Pa kad je utoka legalna a biljka nije...
U SAD je dozvoljeno obučavati decu za upotrebu vatrenog oružja nakon što napune 14 godina (u streljanama koje ispunjavaju određene uslove) ali je uvoz kinder jaja zabranjen.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:15 25.07.2016

Re: Sva sreca pa mi nemamo "prave"

Atomski mrav
а занимљиво, када су ме привели, нису ми одузели току, само запленили Биљку.

Pa kad je utoka legalna a biljka nije...



ma taj neki murkan koji se iživljavao uglavnom na mirnoj i dobroj deci, posle je išikanirao neku devojku kojoj je ćalac, ispostavilo se, bio na položaju, pa su lišili murgu posla. prema nama država bila blaga, dobili smo svi društveno-korisnog rada pa ja šljakao u dnevnom boravku za maloletne delikvente i delikventice, stekao nove drugare, proširio horizonte.

alselone alselone 04:27 23.07.2016

Ne treba dodavati nista novo, dovoljno je

postovati postojece.

Je l' ima PP obuka za sve zaposlene - ima. Kako se radi? Tako sto dodje predvac, donese testove i resenje, svi to prepisu, potpisu se i magla. Jebiga.

Je l' ima jos uvek polaganje prve pomoci prilikom polaganja voznje> Nadam se da ima.

Imaju i oni lepi kursevi i kampovi Crvenog krsta za decu. Moja sestra isla na to, ucili su neke ozbiljne stvari.
zilikaka zilikaka 07:46 23.07.2016

Re: Ne treba dodavati nista novo, dovoljno je

Alse, aj sad posteno, iz glave, odmah da nam ispricas kako koristis S aparat i sta je kljucni momenat kod vecine.
alselone alselone 08:35 23.07.2016

Re: Ne treba dodavati nista novo, dovoljno je

Alse, aj sad posteno, iz glave, odmah da nam ispricas kako koristis S aparat i sta je kljucni momenat kod vecine.


Posteno - nemam pojma tako po imenima. Znam kako se koristi taj sto ja imam. Samo se izvuce osigurac i pritisne se rucica.
zilikaka zilikaka 08:50 23.07.2016

Re: Ne treba dodavati nista novo, dovoljno je

alselone
Alse, aj sad posteno, iz glave, odmah da nam ispricas kako koristis S aparat i sta je kljucni momenat kod vecine.


Posteno - nemam pojma tako po imenima. Znam kako se koristi taj sto ja imam. Samo se izvuce osigurac i pritisne se rucica.

Ako aparat ima manometar, tako je.
Ako nema onda moras da pritisnes, pustis, sacekas 5-6 sekundi pa onda ponovo pritisnes. Tek onda ce da gasi.
U protivnom nista neces uraditi. Upravo tu mnogi grese jer im nije receno.
...ima i cuveni dogadjaj na tu temu al to cu kasnije na pp.
alselone alselone 09:36 23.07.2016

Re: Ne treba dodavati nista novo, dovoljno je

Ako aparat ima manometar, tako je.


Ima. To je onaj mali, malo veci od dvolitarke, kapiram da mi je taj dovoljan za nedajbozepokuci. Da li jeste?
zilikaka zilikaka 11:16 23.07.2016

Re: Ne treba dodavati nista novo, dovoljno je

To je onaj mali, malo veci od dvolitarke, kapiram da mi je taj dovoljan za nedajbozepokuci. Da li jeste?

Zavisi šta se desi, al za gašenje početnog požara je odličan, a to je ključ svega. Kad i ako stvar uzme maha, bežiš koliko te noge nose.

Nego, stvarno, što to čudo držiš kod gasnog kotla? Pretpostavljam da je kotao za centralno grejanje. To ti je krajnje bezopasna sprava.
Veća verovatnoća da ti se upali veš mašina.
Moj se recimo nalazi u kupatilu, i služi i za grejanje vode.

Mislim da je u kući kuhinja najgora. Posebno ako imaš plinski šporet.
Meni se nekoliko puta palila krpa. Trenutak nepažnje.
alselone alselone 11:44 23.07.2016

Re: Ne treba dodavati nista novo, dovoljno je

Nego, stvarno, što to čudo držiš kod gasnog kotla? Pretpostavljam da je kotao za centralno grejanje. To ti je krajnje bezopasna sprava.


Da, na taj mislim. Moj takodje greje radijatore i vodu. Moj podrum je vise kao ostava, ne tipican podrum, izdignut je pola nivoa iznad, ima svoje prozore, svoje radijatore, kompletno u plocicama i ulazi se iz kuce, ne spolja. Vise je veseraj, pegleraj i ostava a ne tipican podrum.


Je l'? Mislis da nema smisla? E, pa dobro, onda taman da ga premestim u kuhinju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:16 24.07.2016

Re: Ne treba dodavati nista novo, dovoljno je

Moram nešto da priznam: Krkaru bih, zbog onih PP aparata dao orden. Od srca, i veliki. A onda sam i pomislio -- Na jedrilici je naučio da ih mora imati...
krkar krkar 01:37 25.07.2016

Re: Ne treba dodavati nista novo, dovoljno je

A onda sam i pomislio -- Na jedrilici je naučio da ih mora imati...


Jok, naučio kao dobrovoljni vatrogasac od 12. godine. I to da nikakve dobre volje sa moje strane nije bilo osim da se odazovem kad mi je naređeno da idem u dobrovoljne vatrogasce. U tim godinama kao klinac nosiš pravim vatrogascima sendviče i vodu, već sa 14 dobiješ neke lakše zadatke, od pakovanje opreme do lakših poslova na požarima. A sa 16-17 te bukvalno već bace u vatru.

A glede broda, evo može vcucko da potvrdi da se svaki pomorac na svetu oduvek daleko više boji požara na brodu nego bilo kakvog nevremena. Požar na bilo kakvom plovilu (morskom i vazdušnom) je ozbiljna trauma i ogromna opasnost po život i plovilo. Zato su svi brodovi opremljeni višestrukim PP sistemima, od automatskih vodo- i vatro-nepropusnih i zadržavajućih pregrada do upumpavanja halona, izvlačenja vazduha, sprinklera, brzoplavećih pumpi... A PP aparata na brodovima je ko šaše, bukvalno na svakom koraku jer nema vremena da se traži aparat
freehand freehand 08:23 25.07.2016

Re: Ne treba dodavati nista novo, dovoljno je

U tim godinama kao klinac nosiš pravim vatrogascima sendviče i vodu, već sa 14 dobiješ neke lakše zadatke, od pakovanje opreme do lakših poslova na požarima. A sa 16-17 te bukvalno već bace u vatru.

Ako se pod "pravim vatrogascima" podrazumevaju profi vatrogasci iz protivpožarne policije - ne nosiš im ništa. Ti radiš sa vatrogascima dobrovoljcima.
A drugo - sem ako nisi beznadežno glup ili smotan - i kao klinac od 12 odmah učiš sve - redom doduše. O vatri, o gašenju, o aparatima - od PP do onih većih, pa se vežba i razmotavanje i montaža creva, gašenje, takmičenje u brzini i preciznosti.
Niko nije lud - ni instruktori ni decaa da čeka tri godine da bi nešto počeo da prčka.
Ja imam drugare koji su sa trinaest radili ko znajevi i bili u ekipi koja je bila u vrhu u nekadašnjoj Jugoslaviji.
A i to - takmičenja su bila i česta i dobro organizovana, od lokalnih do saveznih.
I da - nikad te niko ne baca u vatru. Naročito maloletnika.
Pravu vatru u realnom životu gase pravi vatrogasci. Ti si tu pametna i obučena rezerva za prave vanredne prilike.
zilikaka zilikaka 13:13 25.07.2016

Re: Ne treba dodavati nista novo, dovoljno je

Obrisala nekoliko vaših komentara koji ne sadrže ništa osim medjusobne psovačine.
Radim sa telefona pa ostavlham mogućnost tehničke greške da je otišlo više il manje neg što treba.
Lepo sam vas zamolila da to radite na drugom mestu.
Biću spremna da podnesem posledice svog postupka
freehand freehand 13:19 25.07.2016

Re: Ne treba dodavati nista novo, dovoljno je

Obrisala nekoliko vaših komentara koji ne sadrže ništa osim medjusobne psovačine.

Kakve međusobne psovačine?
Što se ostalog tiče - mene smatraj banovanim.
zilikaka zilikaka 13:34 25.07.2016

Re: Ne treba dodavati nista novo, dovoljno je

Odrastanje podrazumeva i spremnost da podneseš posledice svojih postupaka.

Dakle, poštujem tvoju odluku.
Molim da se dalje ovo ne komentariše.
vcucko vcucko 23:03 25.07.2016

Re: Ne treba dodavati nista novo, dovoljno je

krkar

A glede broda, evo može vcucko da potvrdi da se svaki pomorac na svetu oduvek daleko više boji požara na brodu nego bilo kakvog nevremena. Požar na bilo kakvom plovilu (morskom i vazdušnom) je ozbiljna trauma i ogromna opasnost po život i plovilo. Zato su svi brodovi opremljeni višestrukim PP sistemima, od automatskih vodo- i vatro-nepropusnih i zadržavajućih pregrada do upumpavanja halona, izvlačenja vazduha, sprinklera, brzoplavećih pumpi... A PP aparata na brodovima je ko šaše, bukvalno na svakom koraku jer nema vremena da se traži aparat

Kako i napisah ma onom drugom blogu, zavisi o kom vremenu, kojoj kompaniji i kakvom plovilu se radi.
U principu, ako brod zalazi u prekomorske anglosaksonske luke, tu je sve na mestu i preko toga, jer tamo razne inspekcije i sindikati imaju ovlašćenje da vešaju, kamo li da banuju brod. Ako se vrti samo po trećem svetu, tu već ima svašta. Zanimljivo je da recimo Japance to slabo zanima, njima je bitno da liferuju kola i šta god, makar ih prevozila i najgora karampana; šta ih briga, ne rade oni na njima.
zilikaka zilikaka 23:12 25.07.2016

Re: Ne treba dodavati nista novo, dovoljno je


Ko bi reko za Japance...
rajko.flash rajko.flash 04:39 23.07.2016

45

Sjecam se onomad dok sam bio u Kuparima na ljetovanju sa skolom, ucili su nas kako da budemo zastitari u slucaju napada na camp. Plus osnove streljastva i samozastite. Nije proslo pet godine a ono dodje rat i ja upraksiram nauceno.
zilikaka zilikaka 07:44 23.07.2016

Re: 45

rajko.flash
Sjecam se onomad dok sam bio u Kuparima na ljetovanju sa skolom, ucili su nas kako da budemo zastitari u slucaju napada na camp. Plus osnove streljastva i samozastite. Nije proslo pet godine a ono dodje rat i ja upraksiram nauceno.

A ja se sećam da sam na kraju osnovne imala predmet "prva pomoć".
Nisam sigurna da je trajao cele godine, al pamtim da nam je 1000 puta rečeno da" kad je neko u nesvesti glavu na stranu jezik napolje", kad zaustaljas krvarenje...
Ne znam da li su nas ucili koji su glavni simptomi srcanog i mozdanog udara, kad moramo stvar da shvatimo ozbiljno, sto bi baš trebalo, al naučili smo nešto.
Toga odavno nema a trebalo bi.
Spram gasenja, ja imala paljenje suve trave na ulici u komšiluku. Odmah pired kuca koja moze da plane za teenutak. Takva gradnja.
Svi uredno izašli na ulicu i opčinjeno gledaju. I još ti kažu "zvali smo vatrogasce".
Stvar resilo obicno bastensko crevo (za polivanje trave) al ljudi nemaju ni potrebu ni svest da treba ista pokusati.
myredneckself myredneckself 10:04 23.07.2016

Re: 45

zilikaka

Svi uredno izašli na ulicu i opčinjeno gledaju. I još ti kažu "zvali smo vatrogasce"....
Stvar resilo obicno bastensko crevo (za polivanje trave) al ljudi nemaju ni potrebu ni svest da treba ista pokusati.


Može se reći bystander efekat, link, ili Genovese sindrom.

Pojava se dešava kad događaju prisustvuje više ljudi. To obeshrabruje pojedinca da reaguje u kritičnoj situaciji i pomogne.
Efekat je istraživan (psiholozi Latané i Darley) i više se zna o njemu posle stravičnog događaja iz 1964. kad je jedan čovek nožem ubio K.Đ. na očigled njenog komšiluka, a da se niko nije pomakao da pomogne, ili zvao policiju.
Radi se o difuziji odgovornosti između više posmatrača, koji se ugledaju jedni na druge u smislu reakcije na događaj (ako nekoliko njih stoji skrštenih ruku i gleda šou, stajaću i gledaću i ja, tako nekako. (društveni uticaj)

Ako nekom kritičnom događaju prisustvuje jedan čovek, velika je mogućnost da će intervenisati u smislu pomoći.
zilikaka zilikaka 11:10 23.07.2016

Re: 45

Radi se o difuziji odgovornosti između više posmatrača, koji se ugledaju jedni na druge u smislu reakcije na događaj (ako nekoliko njih stoji skrštenih ruku i gleda šou, stajaću i gledaću i ja, tako nekako. (društveni uticaj)

Ako nekom kritičnom događaju prisustvuje jedan čovek, velika je mogućnost da će intervenisati u smislu pomoći.

Interesantno.
Opet, ima i ono da kad nešto sto puta ponoviš na zemlji, toliko da ti se već povraća, gotovo sigurno da ćeš znati u kritičnoj situaciji, u vazduhu.
Dakle, ipak glasam za neku vrstu opšte i obavezne obuke.
bene_geserit bene_geserit 05:49 23.07.2016

Mainstream mediji

Kako mainstream mediji tretiraju sledece 2 teme:

tema 1: rasni sukobi u USA izmedju policije i crne populacije
Problem se podcrtava, statistika se mis-interpretira sve u cilju toga da se problem toga da crna populacija strada od policije neproporcijalno i usled rasiszma naglasi. Klasican race-baiting.
Iako postoje evidentni statisticki pokazatelji (evo npr. u liberalnim medijima: ovde i ovde), da nema rasnog biasa tj. ako ga ima nije na stetu crnaca, uporno se vesti prezentiraju kao da ga ima i to nenormalno koliko.
Statistika se tumaci na sulude nacine tipa: u odnosu na ukupan broj stanovnika koliko je ubijenih od policije po rasi - kao da policija ima posla sa obicnim gradjanima a ne sa kriminalcima. Ako uzmes da tumacis statistiku na taj nacin, pogledaj rodnu neravnopravnost - od ubijenih od policije 95% su muskarci i svega su 5% zene - jel to mozda znaci da policija ima bias po polu i da su muskarci ugrozeni?
Naravno kada uzmes broj ubijenih po teskim kriminalnim delima pocinjenim od strane raznih rasa vidi se da ako bias postoji da je na stetu belaca (i slicno je naravno i po polovima).

Vesti se oblikuju da se podstakne odgovarajuci narativ - evo primer od juce na b92 ili recimo u Washington postu ili NY Times-u - vest o tome kako je policajac ranio crnca koji je drzao ruke u vis i brinuo se o hendikepiranoj osobi. Nigde, ali bukvalno nigde, ne objavljuju da je policajac koji je pucao latino/hispanic (b92 je objavio 2 vesti o ovome i u njima imaju sve informacije osim toga). Zato sto se to ne uklapa bas najbolje u narativ koji mainstream mediji guraju. Ako neko misli da to nema veze, nek procita komentare na b92 na tim vestima - vecina ih je o strasnom rasizmu i teroru belaca nad crncima, pa ako tako pisu i osecaju srbi sta o tome misle crnci koji citaju slicne vesti po usa medijima.
Sa druge strane kada su u pitanju ubistva policajaca od strane crnaca problem se minimizuje i zataskava koliko je moguce.

Btw. ovde uopste ne pricam o tome da li je normalno da USA policija ubije 1000 ljudi godisnje - naravno da nije, pricam o race baiting aspektu tog problema.


tema 2: teroristicki akti pocinjeni od strane islamista
Iako su razmere problema postale uzasne, mediju daju sve od sebe da problem minimizuju.
Koliko je trebalo nemcima da objave da je ubica u trznom centru iranskog porekla - pola dana se vrte razne teorije o nacistima.
Od predhodnih zlocina pocinjenih od strane raznoraznih Muhameda - stalno minimizovanje problema, te nije bio pravi vernik, nije isao u dzamiju i bio je zenu, platili su mu (dakle nema to veze sa verom) i slicno.
Ubica is gay kluba opet nije bio pravi vernik, bio je gej i sl.
Uvek je kod nekog masovnog islamistickog ubistva tu slika neke muslimanske zene koja je tom prilikom stradala.

Da bi uospte resio neki problem treba prvo da ga identifikujes.
Mainstream mediji odbijaju da priznaju da problem postoji i umanjuju ga koliko god mogu.
Sa druge strane problem izmedju crnaca i policije naduvavaju koliko god mogu.


E sad, zbog cega se mediji "ponasaju" tako extremno razlicito u slucaju ove dve teme.
Ako je objasnjenje da zele da smanje tenzije u drustvu i ne zele da stradaju nevini (npr. muslimani koji nemaju nikakve veze sa teroristima koje moze neko da napadne iz "osvete" ), kako to da se ne ponasaju isto tako kod teme 1 (tacnije njihov race baiting - a i ponasanje Obamine administracije - je upravo jedan od razloga sto se nasao poneki ludak da ubija policajce po americkim gradovima).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:29 24.07.2016

Re: Mainstream mediji

bene_geserit
Kako mainstream mediji tretiraju sledece 2 teme:

tema 1: rasni sukobi u USA izmedju policije i crne populacije
Problem se podcrtava, statistika se mis-interpretira sve u cilju toga da se problem toga da crna populacija strada od policije neproporcijalno i usled rasiszma naglasi. Klasican race-baiting.
Iako postoje evidentni statisticki pokazatelji (evo npr. u liberalnim medijima: ovde i ovde), da nema rasnog biasa tj. ako ga ima nije na stetu crnaca, uporno se vesti prezentiraju kao da ga ima i to nenormalno koliko.
Statistika se tumaci na sulude nacine tipa: u odnosu na ukupan broj stanovnika koliko je ubijenih od policije po rasi - kao da policija ima posla sa obicnim gradjanima a ne sa kriminalcima. Ako uzmes da tumacis statistiku na taj nacin, pogledaj rodnu neravnopravnost - od ubijenih od policije 95% su muskarci i svega su 5% zene - jel to mozda znaci da policija ima bias po polu i da su muskarci ugrozeni?
Naravno kada uzmes broj ubijenih po teskim kriminalnim delima pocinjenim od strane raznih rasa vidi se da ako bias postoji da je na stetu belaca (i slicno je naravno i po polovima).

Vesti se oblikuju da se podstakne odgovarajuci narativ - evo primer od juce na b92 ili recimo u Washington postu ili NY Times-u - vest o tome kako je policajac ranio crnca koji je drzao ruke u vis i brinuo se o hendikepiranoj osobi. Nigde, ali bukvalno nigde, ne objavljuju da je policajac koji je pucao latino/hispanic (b92 je objavio 2 vesti o ovome i u njima imaju sve informacije osim toga). Zato sto se to ne uklapa bas najbolje u narativ koji mainstream mediji guraju. Ako neko misli da to nema veze, nek procita komentare na b92 na tim vestima - vecina ih je o strasnom rasizmu i teroru belaca nad crncima, pa ako tako pisu i osecaju srbi sta o tome misle crnci koji citaju slicne vesti po usa medijima.
Sa druge strane kada su u pitanju ubistva policajaca od strane crnaca problem se minimizuje i zataskava koliko je moguce.

Btw. ovde uopste ne pricam o tome da li je normalno da USA policija ubije 1000 ljudi godisnje - naravno da nije, pricam o race baiting aspektu tog problema.


tema 2: teroristicki akti pocinjeni od strane islamista
Iako su razmere problema postale uzasne, mediju daju sve od sebe da problem minimizuju.
Koliko je trebalo nemcima da objave da je ubica u trznom centru iranskog porekla - pola dana se vrte razne teorije o nacistima.
Od predhodnih zlocina pocinjenih od strane raznoraznih Muhameda - stalno minimizovanje problema, te nije bio pravi vernik, nije isao u dzamiju i bio je zenu, platili su mu (dakle nema to veze sa verom) i slicno.
Ubica is gay kluba opet nije bio pravi vernik, bio je gej i sl.
Uvek je kod nekog masovnog islamistickog ubistva tu slika neke muslimanske zene koja je tom prilikom stradala.

Da bi uospte resio neki problem treba prvo da ga identifikujes.
Mainstream mediji odbijaju da priznaju da problem postoji i umanjuju ga koliko god mogu.
Sa druge strane problem izmedju crnaca i policije naduvavaju koliko god mogu.


E sad, zbog cega se mediji "ponasaju" tako extremno razlicito u slucaju ove dve teme.
Ako je objasnjenje da zele da smanje tenzije u drustvu i ne zele da stradaju nevini (npr. muslimani koji nemaju nikakve veze sa teroristima koje moze neko da napadne iz "osvete" ), kako to da se ne ponasaju isto tako kod teme 1 (tacnije njihov race baiting - a i ponasanje Obamine administracije - je upravo jedan od razloga sto se nasao poneki ludak da ubija policajce po americkim gradovima).

Знам да нико не чита линкове, па ево са једног Бенетовог пар података:

For every 10,000 white people arrested for a violent crime, 38 white people were killed by police (± 2).
For every 10,000 hispanic people arrested for a violent crime, 21 hispanic people were killed by police (± 3).
For every 10,000 black people arrested for a violent crime, 21 black people were killed by police (± 2).


Испада да је белим криминалцима најтеже, а да су црни фаворизовани?
alselone alselone 08:35 24.07.2016

Re: Mainstream mediji

Ono zbog cega je Amerika poludela a svet gleda sa cudjenjem je brutalnost i hladnokrvnost prilikom ubijanja crnaca. To nisu greske prilikom hapsenja nasilnih kriminalaca. To su overavanja u glavu coveka dok lezi, to su ubistva prolaznika, to su ubistva obicnih ljudi na ulici, to su silovanja tejzerima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:07 24.07.2016

Re: Mainstream mediji

Ono zbog cega je Amerika poludela a svet gleda sa cudjenjem je brutalnost i hladnokrvnost prilikom ubijanja crnaca. To nisu greske prilikom hapsenja nasilnih kriminalaca. To su overavanja u glavu coveka dok lezi, to su ubistva prolaznika, to su ubistva obicnih ljudi na ulici, to su silovanja tejzerima.

Да ти будем искрен, не би ме чудило да нека статистика, као ова претходна, покаже да на овај начин црнци страдају једнако релативно често као белци, само што је свако убиство црнца од стране полицајаца данас у Америци изузетно осетљиво питање, па онда, као такво, плане и добије маха у јавном мњењу.

Мислим, смешно је, у овом последњем примеру, наглашавати расну димензију сукоба, када се зна да је полицајац који је пуцао хиспано порекла. Мада, ево, и Бене је имигрант, а има нешто против имиграната -- свачега има на овом широком пољу.
;-)

Него, друго сам хтео: ово не значи да расни проблем у Америци не постоји. О, да, постоји, и те како... Јер сваком црнцу, на улици, и кад слободно иде улицом, наваљено је четири века његове претходне историје. Па Америка је укинула расну сеграгацију tek пре педесетак година. Vibracije prethodnog rasnog perioda još dugo će se osećati i uticati na stvarnost Amerike.

А историја је страшна и дугачка сабља. Стигне те свуда.
Ево, гледај: ми се и данас рвемо са Титом, Слобом, ОУРима, синдикатима, политичким фабрикама... -- са нашом непосредном историјом. И чак нисмо свесни колико се то рвемо с њом.

Поздрав.
Одох, напокон, на кафу.
alselone alselone 12:25 24.07.2016

Re: Mainstream mediji

Него, друго сам хтео: ово не значи да расни проблем у Америци не постоји. О, да, постоји, и те како... Јер сваком црнцу, на улици, и кад слободно иде улицом, наваљено је четири века његове претходне историје. Па Америка је укинула расну сеграгацију tek пре педесетак година. Vibracije prethodnog rasnog perioda još dugo će se osećati i uticati na stvarnost Amerike.


U pravu si. Vidi se to ako se malo udubis u njihovo drustvo. Doduse, manje je one povrsinske vidljive segregacije, ali ona ispod itekako postoji.

Одох, напокон, на кафу.

Duza sa mlekom, pretpostavljam?
zilikaka zilikaka 13:03 24.07.2016

Re: Mainstream mediji

Duza sa mlekom, pretpostavljam?

Ne bih ja tek tako pristupala problematici.
Posebno kad su neke kolege u pitanju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:10 24.07.2016

Re: Mainstream mediji

Ne bih ja tek tako pristupala problematici.

Тачно!

Искључиво дупли, no milk no sugar. (Ја јако волим те стрејт укусе, без одвлачења пажње.)

Зашто дупли?
Па, осим што волим да пијем кафу, има и један технички разлог. Далеко је лакше добити коректан еспресо на кашици за две кафе, која је и кашика за дупли еспресо. У њој се налази 15 грама кафе, па је слој кроз који пролази вода дупло дебљи (условно речено). Кафа је ту сабијена у облику ваљка. У кашици за једну кафу, да би се добила једнака дебљина кафе кроз коју пролази вода, она је сабијена у облику изврнуте купе. Опет, ни то, нужно, не помаже, па свака мала грешка (недовољно сабијена кафа, недовољно кафе, неправилно распоређена кафа...) потпуно поремети квалитет еспреса. Просто, припрема дуплог еспреса на кашици за две кафе даје већу толеранцију на грешку оператера.

У Енглеској, у Cafe Nero ланцу кафетерија, који је и најбољи и нјавећи тамо, када наручите обичан, једноструки еспресо, он ће се спремати на кашики за две кафе/дупли еспресо, тако што ће се само са једног цурка прикупити еспресо у малу шољу. Онај други еспресо се, фактички, баци.

Овако мени спремају дупли (doppio) еспресо:



А у Cafe Neru обичан, једноструки еспресо спрема се тако што се хвата само један млаз из дупле кашике (на видеу) у малу шољу, а онај други пусти да истече у одлив.
freehand freehand 14:13 24.07.2016

Re: Mainstream mediji

кашици

кашики

Kašikom si luckao kašicu?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:23 24.07.2016

Re: Mainstream mediji


Kašikom si luckao kašicu?

:)))))))))))))))))
Знао сам да си ти...

Зар те толико оно горе погодило?
Имам горе, у коментарима, још две-три грешке, брзо да их нађеш, а мрзело ме да исправљам.
alselone alselone 14:28 24.07.2016

Re: Mainstream mediji

Па, осим што волим да пијем кафу, има и један технички разлог. Далеко је лакше добити коректан еспресо на кашици за две кафе, која је и кашика за дупли еспресо. У њој се налази 15 грама кафе, па је слој кроз који пролази вода дупло дебљи (условно речено). Кафа је ту сабијена у облику ваљка. У кашици за једну кафу, да би се добила једнака дебљина кафе кроз коју пролази вода, она је сабијена у облику изврнуте купе. Опет, ни то, нужно, не помаже, па свака мала грешка (недовољно сабијена кафа, недовољно кафе, неправилно распоређена кафа...) потпуно поремети квалитет еспреса. Просто, припрема дуплог еспреса на кашици за две кафе даје већу толеранцију на грешку оператера.


Sa ovakvim se predznanjem ide u kafanu.

Nego, da te priupitam nesto. Da li si ikad razmisljao zasto si vecita inspiracija stalkerima?
freehand freehand 14:30 24.07.2016

Re: Mainstream mediji

Predrag Brajovic

Kašikom si luckao kašicu?

:)))))))))))))))))
Знао сам да си ти...

Зар те толико оно горе погодило?
Имам горе још две-три грешке, брзо да их нађеш, а мрзело да исправљам.

Pobogu, dobri moj i veleuvaženi prinče sa kamena, otkud ti ideja da mene išta što ti izgovoriš ili napišeš može da pogodi?
Ne umišljaj si i ne vozdiži se bez potrebe i razloga. Pa na šta bi ličilo da ja dozvolim da me potresa trabunjanje nalog nacoša maskiranog u veliko laprdalo?
Nego polako taj tvoj medolino pa dideš u šetnju pa-pa, pa kad se vratiš čašu vinca gucguc i onda da navališ da lupetaš i da se svi lepo proveselimo kako to u takvim situacijama vazda biva.
emsiemsi emsiemsi 14:57 24.07.2016

Re: Mainstream mediji

Predrag Brajovic
Ono zbog cega je Amerika poludela a svet gleda sa cudjenjem je brutalnost i hladnokrvnost prilikom ubijanja crnaca. To nisu greske prilikom hapsenja nasilnih kriminalaca. To su overavanja u glavu coveka dok lezi, to su ubistva prolaznika, to su ubistva obicnih ljudi na ulici, to su silovanja tejzerima.

Да ти будем искрен, не би ме чудило да нека статистика, као ова претходна, покаже да на овај начин црнци страдају једнако релативно често као белци, само што је свако убиство црнца од стране полицајаца данас у Америци изузетно осетљиво питање, па онда, као такво, плане и добије маха у јавном мњењу.

Мислим, смешно је, у овом последњем примеру, наглашавати расну димензију сукоба, када се зна да је полицајац који је пуцао хиспано порекла. Мада, ево, и Бене је имигрант, а има нешто против имиграната -- свачега има на овом широком пољу.
;-)

Него, друго сам хтео: ово не значи да расни проблем у Америци не постоји. О, да, постоји, и те како... Јер сваком црнцу, на улици, и кад слободно иде улицом, наваљено је четири века његове претходне историје. Па Америка је укинула расну сеграгацију tek пре педесетак година. Vibracije prethodnog rasnog perioda još dugo će se osećati i uticati na stvarnost Amerike.

А историја је страшна и дугачка сабља. Стигне те свуда.
Ево, гледај: ми се и данас рвемо са Титом, Слобом, ОУРима, синдикатима, политичким фабрикама... -- са нашом непосредном историјом. И чак нисмо свесни колико се то рвемо с њом.

Поздрав.
Одох, напокон, на кафу.

Sa kojom !? Poznajemo li ju ?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:13 24.07.2016

Re: Mainstream mediji

Nego, da te priupitam nesto. Da li si ikad razmisljao zasto si vecita inspiracija stalkerima?

Зато што сам храбар!


Како коме: оном псету и менталном слеyгарањи зато што му је таква природа, дрндава, теријерска, и зато што је карактер му и личност управо онаква каквим сам га описао. Другима? Лајонс ме волео, па не више не воли -- очигледно му се није допало како и шта неком приликом мислим. Ево, видим, сада се и Мартин нешто набада на мене. За Урбаног или ЈКТ стварно појма немам, али суштина је у следећем -- не мислим како други мисле да треба да мислим, у том сам свом (и погрешном) мишљењу тврдоглав и упоран, мање више непопустљив, а људи то баш не воле. Особито што се не везујем уз неког и његов став.

Ја сам стварно човек који се тешко љути (да ми не улети кр...) а и уживо сам врло стрпљив и доследно досадан и чврст саговорник: ако сам нешто утриповао да сам у праву, онда је ствар готова.

Сад сам се сетио: седели смо, једном приликом, Макса, Нсарски, Бојана и још доста других, и рапсправљали о политици и ко зна већ чему (толико сам добро провео то вече, све саговорници који знају да се слушају), и био сам усамљен, гледајући на неке политичке потезе овог што су му украли владу па је још увек тражи -- и знам да ми је Бојана стално политички опонирала, па уз њу Реј, баш чврсто, и ми се сити међусобно иснеслагасмо, а нико се ни на кога није наљутио.

Мени је то све дечје: да не можеш да поднесеш кад неко другачије од тебе мисли; да не можеш да поднесеш да ти без увијања каже свој став; да не можеш да поднесеш да неко до крајњих консеквенци развија неке тезе и тера их све до три лепе, ако треба -- јер ако се мисли, треба мислити без зазора и поштено и храбро.

У ствари, ја у једнoм сегменту и нисам баш човек од социјалних обзира и осетљивости.

Ево, сад ме нешто у последње време чак и Зили мало воли, знам због чега, али не могу да се сетим зашто ме није волела -- осим што је мислила да сам надобудни дркаџија.

Јбг.
Судбина.
Да будем прогоњен ;-)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:32 24.07.2016

Okean i Šuma



Toliko su različiti.
A čak i Okean i Šuma se razumeju.
A mi ne.
zilikaka zilikaka 16:36 24.07.2016

Re: Okean i Šuma

Predrag Brajovic


Toliko su različiti.
A čak i Okean i Šuma se razumeju.
A mi ne.


Ne idi više TAMO na kafu, ako Boga znaš!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:41 24.07.2016

Re: Okean i Šuma

Ne idi više TAMO na kafu, ako Boga znaš!

Ко каже да је била само кафа???
freehand freehand 16:59 24.07.2016

Re: Mainstream mediji

Predrag Brajovic
Nego, da te priupitam nesto. Da li si ikad razmisljao zasto si vecita inspiracija stalkerima?

Зато што сам храбар!


Како коме: оном псету и менталном слегарањи зато што му је таква природа, дрндава, теријерска, и зато што је карактер му и личност управо онаква каквим сам га описао. Другима? Лајонс ме волео, па не више не воли -- очигледно му се није допало како и шта неком приликом мислим. Ево, видим, сада се и Мартин нешто набада на мене. За Урбаног или ЈКТ стварно појма немам, али суштина је у следећем -- не мислим како други мисле да треба да мислим, у том сам свом (и погрешном) мишљењу тврдоглав и упоран, мање више непопустљив, а људи то баш не воле. Особито што се не везујем уз неког и његов став.

Ја сам стварно човек који се тешко љути (да ми не улети кр...) а и уживо сам врло стрпљив и доследно досадан и чврст саговорник: ако сам нешто утриповао да сам у праву, онда је ствар готова.

Сад сам се сетио: седели смо, једном приликом, Макса, Нсарски, Бојана и још доста других, и рапсправљали о политици и ко зна већ чему (толико сам добро провео то вече, све саговорници који знају да се слушају), и био сам усамљен, гледајући на неке политичке потезе овог што су му украли владу па је још увек тражи -- и знам да ми је Бојана стално политички опонирала, па уз њу Реј, баш чврсто, и ми се сити међусобно иснеслагасмо, а нико се ни на кога није наљутио.

Мени је то све дечје: да не можеш да поднесеш кад неко другачије од тебе мисли; да не можеш да поднесеш да ти без увијања каже свој став; да не можеш да поднесеш да неко до крајњих консеквенци развија неке тезе и тера их све до три лепе, ако треба -- јер ако се мисли, треба мислити без зазора и поштено и храбро.

У ствари, ја у једним сегменту и нисам баш човек од социјалних обзира и осетљивости.

Ево, сад ме нешто у последње време чак и Зили мало воли, знам због чега, али не могу да се сетим зашто ме није волела -- осим што је мислила да сам надобудни дркаџија.

Јбг.
Судбина.
Да будем прогоњен ;-)

Predobri moj Brajoviću - retki su ljudi koji su sebi posvetili pesmu u prozi.
A ti imaš zbirku svojih pesama o sebi.
U stvari - dva:
"Viđu mene!" i "Koji sam ja meni moj pametnica dobrica".
Još malo pa antologija "Mojijeh pjesama o Meni".
princi princi 17:32 24.07.2016

Re: Mainstream mediji

Jbt, definitivno nisam više za ovaj blog. Kad pročitam šta neki ljudi mrtvi ozbiljni ovde napišu, jedina stvar koja mi pada na pamet je psihijatrija.
emsiemsi emsiemsi 18:46 24.07.2016

Re: Mainstream mediji

princi
Jbt, definitivno nisam više za ovaj blog. Kad pročitam šta neki ljudi mrtvi ozbiljni ovde napišu, jedina stvar koja mi pada na pamet je psihijatrija.

Ма, не брини - да ћеш (и) сам да будеш инфициран, мада је инфлуенца велика.
Такви људи морају негде да истресу своје фрустрације. Боље да то чине овде, него као ови (на жалост, поремећени) људи који узимају мачете у руке и тако се релаксирају.
Ми остали морамо да им помогнемо примајући део њихових фрустрација на себе - људи смо.
Ко ће да им помогне, ако нећемо ми !?
zilikaka zilikaka 19:09 24.07.2016

Re: Mainstream mediji

Kad pročitam šta neki ljudi mrtvi ozbiljni ovde napišu, jedina stvar koja mi pada na pamet je psihijatrija.

Znaš kako kažu stručnjaci?
Normalni ne postoje i svi smo mi ludi, nego se jedino pronalazimo i okupljamo prema vrsti ludila.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 06:23 23.07.2016

Решење је једноставно

Bio Istambul, pa Nica, sada Minhen. Po svemu sudeći, niz će se nastavljati.

Написао сам, расправљајући о Ници, да су следећи Немачка и Аустрија.

Једино могуће решење јесте да се ISIS сатре, да се то његово чврсте језгро побије као штеточинне и жохари по кући. Нема ту више од 2-3.000 људи. Њих треба истребити.

Писао сам, и дуго пишем, да се Европа брани у Сирији и Ираку. Да је зло тамо, да ако га тамо не зауставимо, доћи ће овде. То сам писао још за првих напада.

ISIS је, уистину, UN задатак. Требало је да UN направе своје оружане снаге и заузму територију и уведу принундну управу на две-три деценије. На жалост, UN је маргинализован.

ISIS даје легитимизацију зла и једне идеологије. Он је храни и снажи. Том злу не требају разарачи, ракете, авиони. Њему је доста малена мржња и животно омашење. И то је његова снага.

Узгред, ISIS је на идеолошко-религијској линији званичне доктрине Сауди Барабије.
Мислите о томе.
bene_geserit bene_geserit 07:10 23.07.2016

Re: Решење је једноставно

Jel ti mislis da ce teroristicki napadi da prestanu ili da se bar drasticno smanje kad se unisti ISIS?

Tu su 2 vrste teroristickih napada:
- organizovani od strane ISISa ili nekog drugog (tipa ono u pozoristu i verovatno ovo u Nici sa kamionom)
- sa druge strane mnogo veci broj je napada gde neki musliman flipne/poludi i koliko je sposoban napravi neko sranje (gde je broj zrtava obicno daleko manji ali ne obavezno - ono u gej klubu lako moze da pripada ovoj kategoriji, ali je takvih napada potencijalno mnogo vise), potpomognut race-baitingom liberalnih medija i baitingom islamsko-teroristickih ludosti (72 device i sta vec ne)
Spiridon Spiridon 07:45 23.07.2016

Re: Решење је једноставно

bene_geserit
Jel ti mislis da ce teroristicki napadi da prestanu ili da se bar drasticno smanje kad se unisti ISIS?

Tu su 2 vrste teroristickih napada:
- organizovani od strane ISISa ili nekog drugog (tipa ono u pozoristu i verovatno ovo u Nici sa kamionom)
- sa druge strane mnogo veci broj je napada gde neki musliman flipne/poludi i koliko je sposoban napravi neko sranje (gde je broj zrtava obicno daleko manji ali ne obavezno - ono u gej klubu lako moze da pripada ovoj kategoriji, ali je takvih napada potencijalno mnogo vise), potpomognut race-baitingom liberalnih medija i baitingom islamsko-teroristickih ludosti (72 device i sta vec ne)


slazem se. Kamo srece da je sve centralizovano. U pitanju su pojedinci i manje grupe. Mediji su okidac, a globalna politika glavni uzrok. Jedino ne vidim soluciju, verovatno sto mi mozak nije toliko pokvaren da dovede situaciju do te mere za koju bi kasnije trebalo smisliti resenje. Osecam strah za svoju porodicu.
Britanija se distancirala od Evrope (sa nedovoljno jasnim stavom prema USA) i izglasala muslimana za gradonacelnika Londona. Hajde da vidimo da li ce to uticati na smanjenje teroristickih napada. Ja verujem da hoce (ne tvrdim). Jebo ti to sto se centar "finansiske moci" seli iz Londona u Minhen, Paris ili Brisel kada tamo ne smes na ulicu da izadjes.


zilikaka zilikaka 07:53 23.07.2016

Re: Решење је једноставно

Upravo tih drugih ima sve više. Nešto mi se čini da njihov motiv, mentalno stanje i predvidivost nije različit od onog iz Žitišta.
Jedino je ono bilo na čisto ličnom nivou a ovde se tripuje neka opšta, obično versko socijalna priča.


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 08:33 23.07.2016

Re: Решење је једноставно,

Antiteroristicke jedinice, napred mars!
Zamisljam Zlikaku koja spazi teroriste negde u inostranstvu, oblaci maskirano odelo, stavlja na glavu povez a la Rambo, vadi hekler koji nosi sa sobom uvek u tasni, raspali paljbu, pobije vecinu terorista, zarobi jos dva tako sto im veze ruke pozadi a zatim krene da previja ranjene zrtve. Naravno dobija orden za zasluge tadasnje vlasti. I to sve jer je imala u skoli protivteroristicku obuku.


E a sad malo ozbiljno.
Skola tu tesko da ima neku ulogu, ovo priccam za previjanje i slicno, ovo za otimanje kalasnjikova, vazi se..
Najbolje bi bilo da na Pinku postoji emisija u pauzama najgledanijih emisija gde se pokazuje disanje usta na usta ili previjanje. Smejte se,smejte, ali tako bi neko eventualno nesto i saslusao. Za mnogoprisutne veoma kultrune u cijoj kuci se ne gleda nista sem National geographic, onda tamo.

A sad dve genijalne price, meni bar.
Imam utisak, nz zasto da ce Krkar znati ovu prvu. Mozda jos neko.
General( recimo ) Shijan u avionu. Teroristi oteli avion tadasnje Jugoslavije.Drze taoce. Shijan odlepi i dogovori se sa jos par likova da zarobe teroriste.I ladno to i urade!! Kakav car:)
Teska komunjara i partizan, otkud znam sta je, ali covek je imao obuku plus srce junaka.Aplauz.

Druga manje poznata prica.
Za neupucene nemam gram CG krvi i koji ce mi, a sad prica u slavu crnogorcima.

Pakuje se crnogorski brod, teretni i krece put Kariba. Pakuju prvo robu a onca krece pakovanje ARSENALA oruzja.Sve ratnici u dusi iako pomorci.
Na Karibima gusara, modernih u odelima sve u 16. Obicno se popnu na brod i kazu da je preuzet, posle to taj brod naplati od osiguranja, valjda, tako prica ide.
Uglavnom, namere se gusari na CG brod. Kapetan ih snimi. "Nanu li vam naninu, vi cete mene da pljackate!" I opale paljbu. Pobegose gusari glavom bez obzira i usput sretose i kapetana Dzon Piplfoksa koji im veselo mahnu i rece:" Sta vam bi da napadnefe Cg brod?!"

Obe price su verovatno istinite, cula sam ih davno. Sve sem Dzon Piplfoksa.

Moj komentar, blog za sebe.

A ono sto ne moze nijedna skola da te nauci je, ako imas ili nemas herca.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana