IT| Jubileji| Kućni ljubimci| Obrazovanje| Sex

Naše more i naši telefoni

krkar RSS / 14.07.2016. u 11:21


22271402990_c45b51dbf5_b.jpg

Mojoj generaciji naše more bilo je od Ankarana do Ade Bojane. Normalnima je sve to bilo podjednako blisko i podjednako naše, bez ikakvih nacionalnih ili političkih razlika.

Naravno, bilo je onih koji nisu voleli Portorož, Piran, Izolu i sva 3 preostala mesta na slovenačkoj obali, neki što im je bilo teže da se sporazumeju nego na ostatku obale, drugi zato što to more baš i nije neko. Drugima se, opet, nije mililo crnogorsko primorje (meni, na primer) ne zbog ćirilice ili pravoslavlja nego zbog neorganizovanosti, lenjosti, javašluka i sveopštog nemara.

U svakom slučaju najveći deo našeg mora bio je u Hrvatskoj. I svi su najnormalnije išli na more, prema svojim afinitetima, ali niko nije birao da ide ili ne ide na more zato što su Rovinj, Premantura, Mali Lošinj, Crikvenica, Dugi otok, Tribunj, Šolta, Hvar, Mljet, Dubrovnik u Hrvatskoj. Svi su znali da je to Hrvatska ali to samo po sebi nije bilo nešto naročito bitno, osim kao činjenica.

Danas malo-malo pa čujem od nekog patriJote kako nije nikada išao na more kod ustaša. Oni koje je bar malo sramota da bezočno lažu danas se vade kako nisu znali da su svi Hrvati ustaše a neki, sanćim liberalni intelektualci, bogami priznaju i da je bio poneki koji nije. Oni posebno debeloga obraza ili maloga mozga tvrde da su išli kod Srba na Žirje, Brač i u Poreč. Autohtonih, naravno.

Jeste, bilo je ljudi koji nisu voleli da idu na more. Najbolji prijatelj moga oca, D, Srbijanac sa dna kace iz kraja između Ljiga i Čačka, kojem je omiljeni odmor bio lov, voćnjak i pečenje rakije, jednostavno nije mario za odmor na plaži. Em mu bilo pretoplo, em nije poznavao prirodu do u najsitnije detalje, kao što je navikao, em ga izležavanje na suncu i kupanje nisu ni najmanje privlačili. Čim se oženio dogovorio se sa C da jednom u 4 godine ide sa njom na more a ostalih godina nek ide sa drugaricama. Ona je bila mudra i uviđavna pa je onih godina kada je D išao s njom birala mesta gde je on mogao da šeta prirodom, lovi i nešto bere i skuplja. Tako je zavoleo Lubenice na Cresu i Žuljanu na Pelješcu, toliko da je počeo da odlazi svake godine, nedelja-dve Cresa, pa isto toliko Pelješca. Kao nastavnik imao je dug odmor i dobro ga je koristio. Na Cresu je lovio jarebice, na Pelješcu divlje svinje a išao je nekoliko puta i na muflone. I domaćini su dolazili kod D na zeca, fazana, srndaća i vepra.

D i C nisu imali dece, on je to kompenzovao radom u školi, sa fakulteta se vratio u osnovnu školu da predaje fiziku jer je voleo decu tog uzrasta. Tako je voleo i svu decu oko sebe. Iako je bio tvrd i strog imao je blage oči i videlo se da decu iskreno voli i brine o njima. Uvek sam govorio da ako se mom tati išta desi imam D.

Tako se odnosio i prema deci domaćina kod kojih je letovao i sa kojima je išao u lov. Oni sa Cresa imali su 2 sina, blizance, upoznao sam ih jednom kad su bili u Beogradu kod D ali bili su 4-5 godina stariji od mene i nismo se nešto zbližili. Ali A, sin domaćina iz Žuljane bio je godinu mlađi od mene i sjajan momak. Imao je 3 starije sestre i bio je pravi maženi i paženi balkanski naslednik kuće. Ali nije bio razmažen. Dolazio je više puta, penjali smo se po eksponatima u Vojnom muzeju, roštiljali kod D, krali C fil za tortu i ložili rakijski kotao.

Kad je počeo rat u Hrvatskoj - napad JNA na građane koji nisu bili po volji Slobodana Miloševića i svih koji su sa njim duvali u iste diple ili mu svojom voljom živeli u guzici - D me stalno pitao šta se dešava. Znam da je na samom početku rata razgovarao sa prijateljima sa mora, 1990. je taman bio na Cresu kad je počela balvan revolucija pa je Pelješac preskočio; u januaru ili februaru 1991. došao mu je domaćin sa Pelješca na zimski lov i rekao da je putem kroz Hercegovinu video na više mesta ulogorenu JNA sa rezervistima. (To su oni koji su kasnije uspešno oslobodili Čilipi Airport Duty Free Shop).

Ratna_Slavija_03_u_361347304.jpg&size=article_large&scale_by=width

D je po merilima onog vremena bio srpski nacionalista. Ponosito je isticao srpske tradicije, posebno vojničke, i svog dedu solunca Ž koji se vratio iz ratova posle 9 godina sa 7 rana i činom narednika. Smatrao je da bi Srbiji bilo bolje da nije pravila Jugoslaviju, što je meni tada bila jeres, ali nikada nikoga nije uvredio ni omalovažio i sa svima je komunicirao sa poštovanjem mada često i žustro i oštro. Kako se pripremao i počinjao rat bivao je sve više zabrinut i samo je huktao. Često je zvao prijatelje i poznanike u Hrvatskoj i Bosni i dugo razgovarao sa njima.

Kada su u septembru-oktobru 1991. Srbija i JNA prestale da se pretvaraju i krenule u otvoreni rat protiv Hrvatske, prekinute su i telefonske linije. Mislim da su poslednje direktne veze prekinute sredinom septembra. Posle toga je moglo da se komunicira samo preko Bosne i to ako je neko poznavao nekoga voljnog da u nekoj bosanskoj pošti spaja Srbe i Hrvate. Većina to nije mogla.

Sredinom oktobra JNA je oslobodila tradicionalne srbocrnogorske krajeve istočno od Dubrovnika.

ilustracija.jpg

Baš tih dana Hercegovački korpus oslobodio je i tradicionalno srbogorska mesta Slano, Brsečine, Trsteno i Zaton i krenuo prema Pelješcu.

Jednoga dana kaže mi otac da se što pre javim D.

Možeš li preko tvoje firme da me spojiš sa Hrvatskom?

- Mislim da mogu. Dođi odmah, lakše se dobijaju veze kasno uveče.

Bilo je iza 11 uveče. Moja centrala u Londonu otprve je dobila Cres. Pošto sam nešto radio nisam slušao šta D govori. Kad je završio rekao mi je da se na Cresu ne puca ali da mornarica drži sve pod blokadom, da se ne može ni na kopno ni sa kopna, da je vojska još na Lošinju i da je jedan od blizanaca u hrvatskom MUP-u i da je raspoređen oko kasarni na Lošinju ali da za sada niko ni na koga ne puca. Drugi je bio pomorac, na brodu, negde na Pacifiku.

Više puta smo bezuspešno pokušavali da dobijemo Žuljanu i taman smo hteli da odustanemo kad se veza uspostavi. Ovog puta sam slušao.

Kako je tamo?

Šta znači blokirani, dokle možete?

Znači morem ne možete uopšte a putem samo do Stona?

Je li mobilisan ili se sam prijavio?


Jeste njegova dužnost. Srećom odlično puca i snalazi se u prirodi pa se nadam da neće nigde srljati da uludo pogine. Ali neka je otišao. Možda mi ne znamo sve šta se ovde kuva ali vas napada neka vojska, makar bila i po imenu vaša i blokira vas i pali na 30 kilometara od vas. Nek se prijavio da brani svoje i da je sa svojima.

Kako i koliko budem mogao da komuniciram ja hoću a i vi ako ikako možete i ako možemo išta jedni drugima da učinimo. Čuvajte se koliko možete.

D je bio smrknut ali miran kao Buda.

Čuo si i sve ti je jasno. Sad su moji protiv njihovih. Jebo ih ja što su moji i šta traže tamo. Ali drago mi je što smo se čuli. I njima je bilo drago. Ipak smo mi ljudi koji se preko 20 godina gledamo i posećujemo, kuće nam se druže. I drago mi je da nemam sina da ga u ovom trenutku neko vodi ili zove da napada nešto po Hrvatskoj u ime koga ili čega. Da ga imam - smatram da bi do Drine morao da da život. Preko - jok!

rbp-IMG-57.jpg

81469724

Te 1991. pa i kasnije tokom rata, sve do nekakve "normalizacije" krajem 1994. zaista nije svako mogao da komunicira između Srbije i Hrvatske. Telefonske veze ponovo su proradile tek 1996. ali ko je hteo, kome je bilo stalo, ko nije čekao da vidi hoće li naša vojska u ime Slobodana Miloševića i/ili Srbije i/ili Naroda Srbskog i/ili čegagod osloboditi Srpski Zadar, Srpski Rabac, Srpski Rab i Srpsku Makarsku, mogao je da pošalje razglednicu, preko nekoga ko je išao u inostranstvo, preko nekog od one sirotinje koja se akala prvo preko Bosne, dok je moglo, a kasnije preko Madžarske. Mogao je da kaže nekom gastarbajteru pozovi ove ljude u Puli i reci im da nisam ja napadao njihovu zemlju; druže zagrebački, nisam ja pucao na tvoj grad i naterao te da se prijaviš u vojsku da se braniš a na front ideš prigradskim autobusom.

19093.226243.large.jpg

Taj prokleti telefon i ta dopisnica bili su differentia specifica između empatije i indiferentnosti u trenutku kada je ljudima na čiju se zemlju napadalo empatija značila. Kao što im je značilo ako ga je bilo, ili bi im značilo da ga je bilo, saznanje da neki Srbi nisu zaboravili neka prijateljstva ili ih podredili Nacionalnome Cilju.

Samo, vreme za te stvari bilo je 1991-95. Možda i još godinu-dve iza rata, da dopustimo mogućnost da nisu svi baš bili vešti u komuniciranju.

Pojaviti se 201x u Vodicama ili Trogiru i reći Što vi nas ne volite vrlo je glupo. Ako ne i mnogo gore od toga.



Komentari (293)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stopalo stopalo 12:16 15.07.2016

Re: Pitanje mere

krkar

I vo vremja ona slušao sam priče o tome kako je neko imao problema što je Srbin ili Crnogorac ili što nije Hrvat, pogotovu 1970/71 u vreme Maspoka. Logično da je toga tada builo najviše jer su i nacionalizam i šovinizam devijacije koje kolektiv i rulja podgrevaju i potpomažu.

Iako objektivno gledano ni tada to nije bila masovna pojava. Izraženija nego inače ali ne dominantna.

Što je, naravno, nedovoljna uteha svakome ko ima problema koje nije sam ničim uzrokovao.



ovde mislim da je najzanimljiviji deo za neki dijalog da ne kazem raspravu

na sta ti mislis da je maspok bio reakcija?

dalje pises da je paljevina reakcija na balvane. ok, moze i tako da se gleda na tok dogadjaja.
ali onda je potpuno legitimno da su balvani reakcija na izmenu hrvatskog ustava i tako mozemo do doseljavanja starih slovena

zato te i pitam koja je akcija bila sa srpske strane da bi reakcija bila maspok?

tito je makar privremeno prekinuo tu spiralu akcija i reakcija.

izgleda da se uvek vracamo na isto pitanje kada se jugoslavija raspala?

i tu se po svemu sudeci ne slazemo
krkar krkar 12:27 15.07.2016

Re: Pitanje mere

ovde mislim da je najzanimljiviji deo za neki dijalog da ne kazem raspravu

na sta ti mislis da je maspok bio reakcija?


Ne vidim gde sam ja to napisao da je Maspok bio reakcija.

Možemo o tome da raspravljamo jer sve je manje ili više reakcija na nešto, ali ja to nisam napisao.

Iako Maspok u velikoj meri JESTE bio reakcija.
krkar krkar 12:29 15.07.2016

Re: Pitanje mere

ali onda je potpuno legitimno da su balvani reakcija na izmenu hrvatskog ustava


Ustav je izmenjen po važećem zakonu i ustavu, u zakonskoj proceduri.

Balvani su bili reakcija na činjenicu da se nekome ko je tvrdio da govori u ime Srba iz Hrvatske (Milošević, S.) nije sviđala zakonska procedura.

stopalo stopalo 13:03 15.07.2016

Re: Pitanje mere

krkar
ovde mislim da je najzanimljiviji deo za neki dijalog da ne kazem raspravu

na sta ti mislis da je maspok bio reakcija?


Ne vidim gde sam ja to napisao da je Maspok bio reakcija.

Možemo o tome da raspravljamo jer sve je manje ili više reakcija na nešto, ali ja to nisam napisao.

Iako Maspok u velikoj meri JESTE bio reakcija.


nisi ti napisao nego sam ja (ocigledno ispravno) sledio tvoju logiku

ajde onda pocni na sta je to maspok bio reakcija?

BTW

Balvani su bili reakcija na činjenicu da se nekome ko je tvrdio da govori u ime Srba iz Hrvatske (Milošević, S.) nije sviđala zakonska procedura.


znas, balvani su isto tako bili reakcija na recimo dolazak 2 autobusa redarstvenika u donji lapac u rano nedeljno jutro samo da okace zastavu koju srbi percipiraju kao ustasku

ali nije mi ideja da dalje razglabamo o hrvatskom ustavu nego da se vratimo na one akcije i reakcije
krkar krkar 13:10 15.07.2016

Re: Pitanje mere

znas, balvani su isto tako bili reakcija na recimo dolazak 2 autobusa redarstvenika u donji lapac u rano nedeljno jutro samo da okace zastavu koju srbi percipiraju kao ustasku


Zastava po ustavu i zakonu države. A rulja donjolapačka stručna i ovlašćena da tumači ustav?

Da se ne pravimo naivni. Nije ni sa jedne strane bilo ni najmanje suptilnosti ni dobre volje ali nacionalno siledžijstvo počelo je u Srbiji i iz Srbije krenulo da se izvozi od Vardara pa do Triglava. Mitinzima istine, nosanjem mrtvaca i halakanjem Ovo je Srbija i sličnim.

Dok je po Srbiji šovinistička rulja javno i uz podršku vlasti, crkve i "intelektualnog establišmenta" orgijala po ulicama, u Hrvatskoj je sve do Gazimestana vladala notorna hrvatska šutnja.
stopalo stopalo 13:39 15.07.2016

Re: Pitanje mere

krkar
znas, balvani su isto tako bili reakcija na recimo dolazak 2 autobusa redarstvenika u donji lapac u rano nedeljno jutro samo da okace zastavu koju srbi percipiraju kao ustasku


Zastava po ustavu i zakonu države. A rulja donjolapačka stručna i ovlašćena da tumači ustav?

Da se ne pravimo naivni. Nije ni sa jedne strane bilo ni najmanje suptilnosti ni dobre volje ali nacionalno siledžijstvo počelo je u Srbiji i iz Srbije krenulo da se izvozi od Vardara pa do Triglava. Mitinzima istine, nosanjem mrtvaca i halakanjem Ovo je Srbija i sličnim.

Dok je po Srbiji šovinistička rulja javno i uz podršku vlasti, crkve i "intelektualnog establišmenta" orgijala po ulicama, u Hrvatskoj je sve do Gazimestana vladala notorna hrvatska šutnja.


jebiga krkare. nisu srbi tumacili ustav nego zastavu pod kojom se nisu bas dobro proveli prethodni put

ali i sam si rekao da nije bilo dobre volje o cemu se mozemo sloziti

cinjenica je da je milosevicu trebao rat radi teritorije a tudjmanu radi priznavanja secesije ili ako ti je draze razdruzivanja

negde je to i rekao kira gligorov da je sfrj nudjeno ako se dobro secam 5,5 milijardi dolara i clanstvo u eu, samo da se spreci rat

to su odbili i milosevic i tudjman i kucan

dakle prosto zakljucivanje, cetri noge dobre, dve noge lose i milosevic je jedini kriv ne pije vodu

it takes two to play tango

nego, 90-te su kraj agonije, vrati se blize pocetku, recimo na gore pomenuti maspok
krkar krkar 14:05 15.07.2016

Re: Pitanje mere

nego, 90-te su kraj agonije, vrati se blize pocetku, recimo na gore pomenuti maspok



Nemam sad vremena. Ali dobra je tema a ja ću je jednom ispričati kao blog o mom pokojnom bivšem tastu. Kad prođe leto slobodno mi pošalji poruku da me podsetiš.
krkar krkar 14:08 15.07.2016

Re: Pitanje mere

negde je to i rekao kira gligorov da je sfrj nudjeno ako se dobro secam 5,5 milijardi dolara i clanstvo u eu, samo da se spreci rat


Nije istina, ovo su naknadna tumačenja. I o ovome nadugačko i naširoko drugom prilikom.

Samo da te zagolicam, ključna reč je Oskar Kovač.

Onaj Slobin sluga bio je doveo Jugoslaviju najbliže EU (zajedno sa Božom Marendićem). Samo što to nije bilo pred sami rat nego 1987/88. Nuđeno je odmah pridruženo članstvo - odbili su stari komunisti, članovi Predsedništva. A kad je došao na vlast Ante Marković i hteo da reaktivira opciju (prvo pitajući je li ponuda uopšte još validna) - e tada je Sloba zaustavio. Ništa se ni Tuđman ni Kučan pitali nisu.

I o ovome jednog dana blog.
Davie Davie 14:27 15.07.2016

Re: Nase more, aha..

Pa ti sad jebem i oca i majku lažljivu koji su te rodili i vaspitali takvo đubre mufljusko, govnjarsko, huškačko i pizdinsko.


Ti nista bolje ne zasluzujes od totalnoh ignorisanja jer si obican anonimni lajavac iza tastature koji laze i koga malo pa malo hvataju u lazima na ovom mestu (zapalilu mu ulazna vrata a nisu kucu, kao da su ta ulazna vrata na tudjoj kuci, uzgred kuca je ruinirana i zapaljena vise nego sto su tebi tvoji "izvori" saopstili, a o drugim lazima u kojima su te hvatali ljudi na blogovima ne treba ni trositi reci).

Najozbiljnije, idi i leci se negde, ovakvom agresijom u svojim napisima samo sebi mozes nauditi, recimo da je neko nervozniji na mom mestu mogao bi da te poseti a u tvojim godinama to nije pametno da prezivljavas. Mnogi ljudi su se svojom jezicinom doveli u takvu situaciju da su se posle gadno kajali. Dakle ako zelis nekog prvi da pljujes ocekuj da ces i ti biti popljuvan ako hoces nekog da zgazis ocekuj da i ti mozes biti jos gore zgazen.

stopalo stopalo 15:31 15.07.2016

Re: Pitanje mere

krkar
negde je to i rekao kira gligorov da je sfrj nudjeno ako se dobro secam 5,5 milijardi dolara i clanstvo u eu, samo da se spreci rat


Nije istina, ovo su naknadna tumačenja. I o ovome nadugačko i naširoko drugom prilikom.

Samo da te zagolicam, ključna reč je Oskar Kovač.

Onaj Slobin sluga bio je doveo Jugoslaviju najbliže EU (zajedno sa Božom Marendićem). Samo što to nije bilo pred sami rat nego 1987/88. Nuđeno je odmah pridruženo članstvo - odbili su stari komunisti, članovi Predsedništva. A kad je došao na vlast Ante Marković i hteo da reaktivira opciju (prvo pitajući je li ponuda uopšte još validna) - e tada je Sloba zaustavio. Ništa se ni Tuđman ni Kučan pitali nisu.

I o ovome jednog dana blog.


zeno jel ti verujes meni ili svojim ocima?



i sad treba vise tebi nego kiri da verujem?

nego, opet it ponavljam da je to sporedna stvar u ovom danasnjem ubijanju vremena

a budi siguran da cu te za maspok podsetiti

jer da se vratimo na tvoj blog, vec tada "nase" more nije vise bilo "nase"

freehand freehand 15:42 15.07.2016

Re: Pitanje mere

zeno jel ti verujes meni ili svojim ocima?

Da je Tuđman prvi odbio ladno tu ponudu? Ma ajte molim vas... Sad će neko i onog Špegelja da postavi, pa će da se ispostavi da je ustašija skočila te 1971. po Slavoniji i drugim delovima, pa će na kraju da se završi time da neki srBski četnik (to nije Toma niti može biti) i pravoslavac opet izrekne laži o tome da Jasenovac, Jadovno i Gradiška stara nisu bila srBska mužilišta nego nekakvije ustaša (a i ako su bila to je bilo reaktivno naravno) a svi znamo da su ti fini ljudi ionako postradali na križnom putu i Blajburgu...
Kao što svi znaju da je prvo podivljala JNA oterala našeg plemenitog kralja Tomislava, pa je onda dovatila Terezine gaće (sa tim Milo nikakve veze nema!) a ond aje Špegelj progovorio o osveti šlag mašinkama i davljenjem u šećernoj vuni.
krkar krkar 16:37 15.07.2016

Re: Nase more, aha..

uzgred kuca je ruinirana i zapaljena vise nego sto su tebi tvoji "izvori" saopstili,


Kuća nije zapaljena kao što si tvrdio, lažljivi govnjaru od lažljive sorte. Ti si najobičniji podlac, lažljivac, huškač i jajara.
krkar krkar 16:50 15.07.2016

Re: Pitanje mere

zeno jel ti verujes meni ili svojim ocima?


Ti svakako nemaš razloga da veruješ svojim očima i ušima.

Na 1:40 Kiro kaže

Delor je rekao da je Unija spremna da prizna političkom odlukom pridruženo članstvo...

A ja sam lepo gore rekao:

Onaj Slobin sluga bio je doveo Jugoslaviju najbliže EU (zajedno sa Božom Marendićem). Samo što to nije bilo pred sami rat nego 1987/88. Nuđeno je odmah pridruženo članstvo


Dakle ne ČLANSTVO nego "pridruženo članstvo". Samo podgrejan predlog iz 1988. A pridruženo članstvo znači - ništa sa mašnicom. Onoliko koliko nam je ćef da ti damo, kad hoćemo, koliko hoćemo.

Dobro, sad barem imaš crno na belo u koloru da zaista ne treba da veruješ svojim očima i ušima a meni slobodno možeš jer ja nikad ne pričam napamet.
princi princi 16:52 15.07.2016

Re: Nase more, aha..

krkar
uzgred kuca je ruinirana i zapaljena vise nego sto su tebi tvoji "izvori" saopstili,


Kuća nije zapaljena kao što si tvrdio, lažljivi govnjaru od lažljive sorte. Ti si najobičniji podlac, lažljivac, huškač i jajara.

Bre, Krkare, stvarno preteruješ. I sam kažeš da su čoveku ispretarašili kuću, da su maltene probali da je zapale, za šta su verovatno bili mentoli. Nije, bre, u redu da čoveku spočitavaš nešto, pogotovu što je i sam, po svemu sudeći, bio žrtva nekih kretena. Mislim, čak i kad si na hrvatskoj strani 100%, trebalo bi kao čovek da pokažeš neku vrstu empatije, a ne tako, kao bikonja neki. Tebe, bre, kao Srbin da je pravio!
krkar krkar 17:22 15.07.2016

Re: Nase more, aha..

Bre, Krkare, stvarno preteruješ. I sam kažeš da su čoveku ispretarašili kuću, da su maltene probali da je zapale, za šta su verovatno bili mentoli.


Tako je.

Nije, bre, u redu da čoveku spočitavaš nešto, pogotovu što je i sam, po svemu sudeći, bio žrtva nekih kretena.


Ništa ja njemu ne spočitavam nego samo utvrđujem je li njegova tvrdnja istinita. Nije. Tip je lažov.

A glede toga je li bio žrtva ili ne - ima za to stručnih koji mogu da pomognu, čak i na ovom blogu. Ja nisam stručan ali čujem da se lepi rezultati postižu, samo treba vremena i redovno uzimati terapiju.


trebalo bi kao čovek da pokažeš neku vrstu empatije


U srce me pogađa tvoja poznata ničim izazvana sveobuhvatna izvorna srbska empatija. Posebno što znam da je iskrena i nepatvorena, prava hrišćanska pravoslavna, da ti je jedino stalo da tvoj bližnji ne pati.

Mogli bi u Patrijaršiji da te se sete za neko ordenče.
princi princi 17:37 15.07.2016

Re: Nase more, aha..

Ma, dobro, kako hoćeš, ne pada mi na pamet da se valjam po blatu. Da si neka riba, pa ajde, ali ovako, sigurno si veća svinja od mene.
stopalo stopalo 17:42 15.07.2016

Re: Pitanje mere

ok svi ti verujemo

nema smisla non stop se kaciti za detalje ali ako je najvaznije pitanje da li je bilo clanstvo ili pridruzeno clanstvo neka si mi ga sukno

tvoja je percepcija da je sfrj bila jedna divna zemlja sa nesto malo budala

pa kako se onda tako lako raspade? jedan bivsi bankar i ode sve u ...

bice da je bilo jos babica u tom poslu, da nisu sve bile srpske i da nije sranje pocelo osmom sednicom, gazimestanom itd nego dosta ranije

samo toliko od mene

over and out

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 19:02 15.07.2016

Re: Pitanje mere

krkar
ali onda je potpuno legitimno da su balvani reakcija na izmenu hrvatskog ustava


Ustav je izmenjen po važećem zakonu i ustavu, u zakonskoj proceduri.



I to bez tenkova koji su "obezbeđivali" zgradu gde se odlučuje o promeni Ustava. Kao, eto, potpuno nevezano, na Kosovu.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 19:04 15.07.2016

Re: Pitanje mere

jebiga krkare. nisu srbi tumacili ustav nego zastavu pod kojom se nisu bas dobro proveli prethodni put


Posle 20 i kusur godina ovakvih tlapnji, zar niste mogli da smislite išta pametnije za vađenje?
krkar krkar 23:36 15.07.2016

Re: Pitanje mere

tvoja je percepcija da je sfrj bila jedna divna zemlja sa nesto malo budala


Ni najmanje.


pa kako se onda tako lako raspade? jedan bivsi bankar i ode sve u ...



A još manje sam ovo rekao.

Samo, izgleda da zaista numem da se izražavam u one-linerima za ovu polusvet generaciju.
stopalo stopalo 12:14 16.07.2016

Re: Pitanje mere

Samo, izgleda da zaista numem da se izražavam u one-linerima za ovu polusvet generaciju.


cime god si ovo hteo da me uvredis, neka tvoja bude poslednja

postoji jedan element koji svi vi "pravednici" koji srpcad ucite "istini", pokajanju, kulturnoj dekontaminaciji, defasizaciji, you name it, uporno prenebregavate

nazalost, to oni koji uce nebeskoj, amebepasrbi srbiji obilato koriste

a to je osecanje nepravde

ovde si se nasrao po coveku koji je na svojoj kozi osetio sve posledice kako ti to nazivas srpsko-hrvatskih akcija i reakcija

i sve to zbog znacenja reci "zapaliti"

pogledaj samo broj preporuka njegovim i tvojim komentarima

da li to znaci da ovde dolaze samo veljkobulajicevskibradatomasnisrbocetnici?

ne bih rekao




cane cane 12:43 16.07.2016

Re: Pitanje mere

E, jebiga. Akcija i reakcija.


ah da, srebrenica, bese?

krkar krkar 12:11 18.07.2016

Re: Pitanje mere

cime god si ovo hteo da me uvredis, neka tvoja bude poslednja


Ni najmanje nisam hteo da te uvredim niti se ovo odnosi na tebe. Ti si retko razuman i strpljiv bloger.


a to je osecanje nepravde

ovde si se nasrao po coveku koji je na svojoj kozi osetio sve posledice kako ti to nazivas srpsko-hrvatskih akcija i reakcija

i sve to zbog znacenja reci "zapaliti"


A za osećanje pravde bilo bi dovoljno da je srbočetnicima dozvoljeno da proteraju Šiptare preko Prokletija i da bude mirmirnikonijekriv i svi srećni i svi zadovoljni?


pogledaj samo broj preporuka njegovim i tvojim komentarima

da li to znaci da ovde dolaze samo veljkobulajicevskibradatomasnisrbocetnici?

ne bih rekao


Uvek me fasciniralo kako neki komentari i ZA i PROTIV nečega dobiju gomilu preporuka. Nisam do kraja pohvatao sistem ali jasno je da je baš to dobra potvrda tvrdnje koju sam pročitao u nekom zaista po svoj prilico dobro istraženom i pisanom članku, da na 1 koji komentariše dolazi 10 do 20 onih koji ne komentarišu. Koji eventualno lajkuju odnosno de-lajkuju (ocene sa + ili -, ili ako njihova interakcija nije individuabilna, ako se ne može utvrditi da su BAŠ ONI, imenom ili nikom, dali tu ocenu.

Shodno tome me i brine stanje srbske nacije. Po nekim lajkovima nekim zaista bolesnim, patološkim, mrziteljskim, apologetskim itd. postovima.

S druge strane, ne bi bilo pošteno da ne priznam da me ponekad broj lajkova na nekom normalnom postu ne rokne pozitivnom energijom i nadom da ova država i ovo društvo ipak nisu nepopravljivi
stopalo stopalo 10:12 19.07.2016

Re: Pitanje mere

A za osećanje pravde bilo bi dovoljno da je srbočetnicima dozvoljeno da proteraju Šiptare preko Prokletija i da bude mirmirnikonijekriv i svi srećni i svi zadovoljni?


ih bre ne moze covek ni za glavu ni za rep da te uhvati. ko jadranske ajkule

tema srba i albanaca je tek zamrsena. tamo je konstanta sinusoida medjusobnog nasilja i ugrozavanja. jedino sto se promenilo krajem 20-og veka je nazadovanje morala i napredak tehnologije.

pricao sam sa ljudima (nazalost sada su svi pokojni) o odnosima srba i albanaca pre WWII

nakon ugnjetavanja i ubijanja u WWI od strane albanaca, srbi su nevidjeno maltretirali albance. onda je dosao WWII i albanski "red", pa srpski do 66, pa albanski do "niko ne sme da vas bije" i cini mi se da je krcma ostala na albancima od 99. tako da bacanje preko prokletija nije proslo bez bacanja preko ibra a i dalje

malo sam se zaneo ali samo dve crtice

za vreme WWII, albanski moral nije dozvoljavao da se ubijaju zene i deca, dok za muskarce nije bio tako cvrst. pri tome su muskarci bili svi preko 15 (trecepozivci). recimo jedna zena mi je pricala kako je mogla preko 20km nocu da pesaci da obidje muza koji je bio u zatvoru u pristini, dok sin od 15 nije smeo ni da pokusa tako nesto. isto tako knoj ipak nije dirao civile iako se sa balistima ganjao skor do 50-tih

druga beleska se odnosi na titranje milosevicu svih ostalih republika kada je krenuo da uvodi cvrstu ruku na kosovu. Tek u februaru 1990, slovenacki policajci su napustili Kosovo a hrvatski mislim tek u aprilu i debelo nakon uvodjenja vanrednosg stanja i slanja vojske od strane predesednistva SFRJ. dakle nisu samo srbocetnici odgovorni za mrtve i ranjene na demostracijama tokom prethodne dve godine

poenta kao sto uporno pokusavam da objasnim u svim postovima je da ma kako pateticno zvucalo samo istina moze da nas spase

da se podvuce crta pa da se prebroje imenom i prezimenom sve zrtve a i svi zlikovci

tako da je tvoja provokacija o srbocetnicima, ostatku zaklanog naroda (sto benevolentno pripisujem kratkom fitilju) moze samo da bude kontraproduktivna jer dopisnosi onom osecanju nepravde

za popravak srpskog drustva kako ti kazes je mnogo znacajnija bakiriova poseta kazanima nego 90% rada srpskog ngo sektora

eto zato te i cikam da pises o tom delu istorije sfrj koji je cini mi se ili nedovoljno ili tendenciozno povrsno obradjen a koji cini mi se i ti povremeno simplifikujes na dve noge lose, cetri noge dobre

srecom ima i pametnih i informisanih blogera pa mozda nesto pametno svi saznamo



krkar krkar 10:36 19.07.2016

Re: Pitanje mere

stopalo
A za osećanje pravde bilo bi dovoljno da je srbočetnicima dozvoljeno da proteraju Šiptare preko Prokletija i da bude mirmirnikonijekriv i svi srećni i svi zadovoljni?


ih bre ne moze covek ni za glavu ni za rep da te uhvati. ko jadranske ajkule

tema srba i albanaca je tek zamrsena. tamo je konstanta sinusoida medjusobnog nasilja i ugrozavanja. jedino sto se promenilo krajem 20-og veka je nazadovanje morala i napredak tehnologije.

pricao sam sa ljudima (nazalost sada su svi pokojni) o odnosima srba i albanaca pre WWII

nakon ugnjetavanja i ubijanja u WWI od strane albanaca, srbi su nevidjeno maltretirali albance. onda je dosao WWII i albanski "red", pa srpski do 66, pa albanski do "niko ne sme da vas bije" i cini mi se da je krcma ostala na albancima od 99. tako da bacanje preko prokletija nije proslo bez bacanja preko ibra a i dalje

malo sam se zaneo ali samo dve crtice

za vreme WWII, albanski moral nije dozvoljavao da se ubijaju zene i deca, dok za muskarce nije bio tako cvrst. pri tome su muskarci bili svi preko 15 (trecepozivci). recimo jedna zena mi je pricala kako je mogla preko 20km nocu da pesaci da obidje muza koji je bio u zatvoru u pristini, dok sin od 15 nije smeo ni da pokusa tako nesto. isto tako knoj ipak nije dirao civile iako se sa balistima ganjao skor do 50-tih

druga beleska se odnosi na titranje milosevicu svih ostalih republika kada je krenuo da uvodi cvrstu ruku na kosovu. Tek u februaru 1990, slovenacki policajci su napustili Kosovo a hrvatski mislim tek u aprilu i debelo nakon uvodjenja vanrednosg stanja i slanja vojske od strane predesednistva SFRJ. dakle nisu samo srbocetnici odgovorni za mrtve i ranjene na demostracijama tokom prethodne dve godine

poenta kao sto uporno pokusavam da objasnim u svim postovima je da ma kako pateticno zvucalo samo istina moze da nas spase

da se podvuce crta pa da se prebroje imenom i prezimenom sve zrtve a i svi zlikovci

tako da je tvoja provokacija o srbocetnicima, ostatku zaklanog naroda (sto benevolentno pripisujem kratkom fitilju) moze samo da bude kontraproduktivna jer dopisnosi onom osecanju nepravde

za popravak srpskog drustva kako ti kazes je mnogo znacajnija bakiriova poseta kazanima nego 90% rada srpskog ngo sektora

eto zato te i cikam da pises o tom delu istorije sfrj koji je cini mi se ili nedovoljno ili tendenciozno povrsno obradjen a koji cini mi se i ti povremeno simplifikujes na dve noge lose, cetri noge dobre

srecom ima i pametnih i informisanih blogera pa mozda nesto pametno svi saznamo





S tobom bi se dalo razgovarati ali ovaj blog je odavno postao mesto na kojem ni jedan smislen razgovor nije moguć. Previše ih ovde dolazi umesto u Palmotićevu.
stopalo stopalo 11:01 19.07.2016

Re: Pitanje mere

jebiga, ti probaj, pa se prema tome i odredi. prema svecu i tropar

ajd sad do sledeceg bloga. sem ako nije o serpama.

vazno je i da covek zna svoja ogranicenja, pa vas (mislim na sve blogere. ne persiram ti) ne bih zadrzavao
krkar krkar 11:29 19.07.2016

Re: Pitanje mere

jebiga, ti probaj, pa se prema tome i odredi. prema svecu i tropar

ajd sad do sledeceg bloga. sem ako nije o serpama.


Rekao sam nekom, možda i tebi, da me na jesen podsetite da pišem o srpsko-hrvatskim odnosima na primeru svog bivšeg tasta
tyson tyson 15:55 19.07.2016

Re: Pitanje mere

Uvek me fasciniralo kako neki komentari i ZA i PROTIV nečega dobiju gomilu preporuka.

Ja ovde komentare i blogove preporučujem isključivo u cilju raspirivanja besa onih koji se na te preporuke lože


nim_opet nim_opet 13:58 14.07.2016

Da te preporucim

...al ajde ti sad objasni, a posebno nekome kome 25 godina govore da su svi protiv njega, da su za rat iskljucivo krivi ti ljudi koji zive u Vodicama, Trogiru ili Sarajevu, da su Amerikanci, papa, Rotschildi itd sve to smuljali a da niko iz njegovog okruzenja ni luk jeo ni luk mirisao....
princi princi 14:01 14.07.2016

Re: Da te preporucim

nim_opet
...al ajde ti sad objasni, a posebno nekome kome 25 godina govore da su svi protiv njega, da su za rat iskljucivo krivi ti ljudi koji zive u Vodicama, Trogiru ili Sarajevu, da su Amerikanci, papa, Rotschildi itd sve to smuljali a da niko iz njegovog okruzenja ni luk jeo ni luk mirisao....

Da, to skoro k'o ovim Trumpistima kad objasne da su za krizu najveći krivci čestiti Meksikanci. Samo što je to sa Meksikancima još gluplje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:28 14.07.2016

Re: Da te preporucim

zilikaka zilikaka 21:00 14.07.2016

nema veze sa takstom

I nisam drukara, nego koliko pre par minuta kliknula slucajno na "obavesti moderatora", al nije ni čudo. Već koji put za malo to izbegla.
E, a šta sam tela?
Pa ako iko ikad bude nešto menjao na sajtu, dobro bi bilo da se to "dugme" izmesti negde da baš ne bude prvo pod rukom i tako veliko.
To u slučaju da ovo mesto još poživi.
U protivnom i nije nešto bitno, al ne moš da škodi.

...a i da nam se domaćin ne sekura kako su kolege drukare. Ima nešto i u trapavosti.


freehand freehand 21:30 14.07.2016

Eh što nisam Krkar

... da mi Tuđman, Toma i Milo budu svetionici slobode, demokratije i poštenja, da mi vas život u veselju prođe...
krkar krkar 10:37 15.07.2016

Re: Eh što nisam Krkar

... da mi Tuđman, Toma i Milo budu svetionici slobode, demokratije i poštenja, da mi vas život u veselju prođe...


Gde ti na trojicu da deliš tu ljubav i divljenje!




silver silver 21:34 14.07.2016

Sećanje

na najlepše godine, svakako najbezbrižnije, vraća me u Cavtat. Mnogo smo svi u porodici voleli našu kuću, tu baštu, kamene stepenice i palmu koja se naslanja na ogradu, kornjaču i starog žutog mačka koji je izgubio pola uveta u nekoj legendarnoj borbi sa zmijom. I mnogo je divnih ljudi dolazilo na druženje, mnogo se dobrih pesama odsviralo i otpevalo, mnogo vina i viskija se popilo, prvi put sam se zaljubila...komšije su bile fantastične, nekih od njih više nema, ostala su pisma koja čuvamo i ponekad čitamo, fotografije, kupoprodajni ugovor koji je sastavio neki otmeni, prastari advokat u Dubrovniku jezikom neverovatnim: kitnjastim, arhaičnim iz stare Raguse. Tako volim da pamtim: sreću koju smo imali da proživimo lepe, čak izuzetne godine - danas o tome razmišljam bez sete, jer (da se vrlo slobodno poslužim Heraklitovim mislima o reci) niti je to više ista reka, niti smo mi više isti ljudi, narativi i koordinacije su se izmestili negde dalje :)
krkar krkar 10:39 15.07.2016

Re: Sećanje

niti je to više ista reka, niti smo mi više isti ljudi


O tome je trebalo da bude ovaj blog.

Ali spao na nivo većine komentatora
freehand freehand 10:47 15.07.2016

Re: Sećanje

Ali spao na nivo većine komentatora

Dabre, uvatili se za kuču Mije Aleksića ko da je nekad zaista postojala!
A i ako je postojala kao da je bila baš njegova.
A i ako je bila njegova kao da se nije srušila zbog nesolidne gradnje karakteristične za Srbe općenito.
A i ako se nije sama od sebe srušila kao da on nije sam polio banzinom i zapalio.
A i ako nije on srušio i zapalio kao da to nije zato što je Srbin, što je, kao što se u civiliziranom svjetu dobro zna dovoljan razlog da bude proteran a nastamba mu demolirana i sravnjena.

O čemu beše ovaj blog?
krkar krkar 13:16 15.07.2016

Re: Sećanje

O čemu beše ovaj blog?


O čemu god da je ti ćeš olizati Žuti Šupak. Za svaki slučaj.

Drugo ništa ne umeš.


freehand freehand 13:40 15.07.2016

Re: Sećanje

O čemu god da je ti ćeš olizati Žuti Šupak. Za svaki slučaj.

O čemu god da je - jeziku, istoriji, politici - primitivna šovinistička prostačina ispadne glupander. Tu ove tupave sličice ne pomažu. Mada, verovatno je Tomi, Dragici, Stanislavi i Oliveru smešno, to je taj novočetnički majndset.
krkar krkar 14:10 15.07.2016

Re: Sećanje

freehand
O čemu god da je ti ćeš olizati Žuti Šupak. Za svaki slučaj.

O čemu god da je - jeziku, istoriji, politici - primitivna šovinistička prostačina ispadne glupander. Tu ove tupave sličice ne pomažu. Mada, verovatno je Tomi, Dragici, Stanislavi i Oliveru smešno, to je taj novočetnički majndset.


Idi liži šupak Autoritetu (Predsedniku/Profesoru/Psihologu). Dok on setno pogleduje na Dunav iz kuće koju mu plaća...

Ček, ko mu sad plaća kiriju? Nije Demokratska stranka. Da nije SNS?
freehand freehand 14:34 15.07.2016

Re: Sećanje

Ček, ko mu sad plaća kiriju? Nije Demokratska stranka. Da nije SNS?

Ne znam, nit me interesuje.
Ko tebi plaća kuću? Pazi kad me ni to ne interesuje.
Ali mi je ovaj tvoj bajčetinski akademik kao i sam što si već interesantniji.
Jer sve što radi plaća se iz budžeta. Uključujući Dragičin fond, taštu, zaove, jetrve i ostalu bulumentu iz tvog serkla.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:57 15.07.2016

Re: Sećanje

Ček, ko mu sad plaća kiriju? Nije Demokratska stranka. Da nije SNS?


Plaća sam, odavno. Država mu - po zakonu - plaća obezbeeđenje. Ali zato traže da ima odgovarajuću kuću u i oko koje može da se smesti obezbeđenje.

Sledeće pitanje?
krkar krkar 23:41 15.07.2016

Re: Sećanje

Plaća sam, odavno.


Ne zajebavaj. Po imovinskim kartonima građanin Tadić (koji je pre zaposlenja na mestu saveznog ministra lažne države imao 2 godine i 9 meseci staža) nema ni vlasništva ni ušteđevine a trenutno, koliko je javnosti poznato, nema ni posao. Osim ako ga ne plaća njegova najnovija kombi-stranka - koja opet nije nikakve prihode prijavila pa možda pare vadi meredovom iz Dunava.

A najam kuće u Višnjici mesečno je 2300 €.

Ima li neki legalni tok tog novca? Ili plaća nekom fotosintezom?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:45 16.07.2016

Re: Sećanje

Ne zajebavaj. Po imovinskim kartonima građanin Tadić (koji je pre zaposlenja na mestu saveznog ministra lažne države imao 2 godine i 9 meseci staža)


Ovo si pobrkao. Nije naravno, bitno za celu priču, ali više od toga je proveo samo u onoj Frizerskoj ;>>> u periodu kada su prosvetni genijalci smatrali da gimnazijama - usmerenim, šta god da su bili tada, ne treba psi'ologija, a da frizerima i srodnim naukama ☻ treba. Pa je onda predavao u Prvoj, gde je proveo cenim ;> makar 4 godine (zaista ne znam tačno - ali znam da je sinu mog kolege bio razredni).

Ima li neki legalni tok tog novca? Ili plaća nekom fotosintezom?


Ne pamtim uvek u detalje (meni) nebitne stvari (osim ako zapadnu za ćoše, pa ostanu ni ne znam da su tu ☺), ali beše po novinama di je sve postavljen nakon pametovanja sa vanrednim izborima ;>

Onako na brzinu:

"Tadić je za B92 rekao da se nije zaposlio u Telenoru već da je postao član savetodavnog tela koje se sastaje jednom ili dva puta godišnje i dodao da ostaje u politici. "

To se plaća godišnje - taki i taki iznos (verovatno petocifreni devizni ☻ - niti mene interesuje, niti bih o tome pričao i da me interesuje ;> i da znam).

Pored toga ima sigurno (da ali nije bitno ;> ) još jedno ili dva takva "nameštenja".

Što ne znači da nisi u pravu da ono što ima najverovatnije nema dovoljno za ono što mu treba ;> ili da mu možda neko i dodatno daje pare za kuću, ali govorih o onom ono što si pomenuo - da li mu zvanično plaća stranka -- kao što je DS valjda jedno vreme plaćao - od toga si valjda pošao? to sam komentarisao.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:54 16.07.2016

Re: Sećanje

to sam komentarisao.


I jeste, kakvi smo mi Ameri, takve su nam i... ;> ali ipak je smešno i tužno kada se uporedi šta Amerika plaća predsednicima kada odu s vlasti:

"The retirement benefits received by former Presidents include a pension, Secret Service protection, and reimbursements for staff, travel, mail, and office expenses. The Presidential pension is not a fixed amount, rather it matches the current salary of Cabinet members (or Executive Level I personnel), which is $191,300/year as of March, 2008 "

To je pod jedan pitanje poštovanja same institucije - dočim je kod nas stav - "e nema iko da bude pošten da tu funkciju, ili da ima ideje mimo ikoga, ima da igraš sa svima u kolo, pa ili se sam snađi dok si na vlasti i pokradi dovoljno, ili si najebao, posle će da ti damo nešto samo ako nam tako odgovara".

Pa nije problem da podjebavamo Tadića - ali taki nam Sistem, pa ne vidim šta je on tu mnogo kriv. Osim što nije menjao Ssitem, dakako ;> Mada, da jeste po ovom konkretnom pitanju, svi bi ga napali "eto, sebi sprema lepu PeMzijU" ;>
elenold elenold 05:50 17.07.2016

Re: Sećanje

krkar
O čemu beše ovaj blog?


O čemu god da je ti ćeš ....

Drugo ništa ne umeš.


Nije lepo ovo sto pises za Frija i ne znam samo kako te je njegov dobar komentar ponukao za to.
Cekao sam da ti to neko sa vise staza ovde kaze, pa posto nije, a davno sam razmenjivao suprotna misljenja sa njim, ali ne kao ti sada, smatram da to treba da uradim.
krkar krkar 11:27 17.07.2016

Re: Sećanje

Što ne znači da nisi u pravu da ono što ima najverovatnije nema dovoljno za ono što mu treba ;> ili da mu možda neko i dodatno daje pare za kuću, ali govorih o onom ono što si pomenuo - da li mu zvanično plaća stranka -- kao što je DS valjda jedno vreme plaćao - od toga si valjda pošao? to sam komentarisao.


Dopuštam da je svaka tvoja primedba na mestu. Ali suština je da zvanični, zakoniti Tadićevi prihodi, lifetime zvanični prihodi, ne u bilo kom pojedinačnom periodu nego od punoletstva do danas, sigurno ne pokrivaju ni njegove zvanične troškove.

Znači - celog života mulja.

E pa pun mi je kua muljatora i lažljivaca. Pogotovu ovakvih namazanih babyface lopova i lažova kao što je BT.


krkar krkar 11:30 17.07.2016

Re: Sećanje

Nije lepo ovo sto pises za Frija i ne znam samo kako te je njegov dobar komentar ponukao za to.
Cekao sam da ti to neko sa vise staza ovde kaze, pa posto nije, a davno sam razmenjivao suprotna misljenja sa njim, ali ne kao ti sada, smatram da to treba da uradim.


Kao što i sam kažeš, novi si ovde.

To životno ozlojeđeno biće, ta frustrirana pojava, stalno vergla iste glupave priču i iste pizdarije, vazda kevće Žutinisuništakrivi, Žutisunajboljinajpemetnijiprostosavršeni i ostali predvidivi i već odavno ofucani repertoar.

Kad ima šta novo ili vredno da kaže ne diram ga.
alselone alselone 11:37 17.07.2016

Re: Sećanje

kevće Žutinisuništakrivi, Žutisunajboljinajpemetnijiprostosavršeni i ostali predvidivi i već odavno ofucani repertoar.


Ne samo to nego je zlopamtilo koje se posvadjalo sa ljudima koje poznaje zbog jebeog Tadica i 4 godine kasnije se i dalje sveti ljudima koji su glasali protiv njega zajedljivim i smarackim I told you so komentarima.
krkar krkar 11:48 17.07.2016

Re: Sećanje

alselone
kevće Žutinisuništakrivi, Žutisunajboljinajpemetnijiprostosavršeni i ostali predvidivi i već odavno ofucani repertoar.


Ne samo to nego je zlopamtilo koje se posvadjalo sa ljudima koje poznaje zbog jebeog Tadica i 4 godine kasnije se i dalje sveti ljudima koji su glasali protiv njega zajedljivim i smarackim I told you so komentarima.



freehand freehand 12:05 17.07.2016

Re: Sećanje

krkar
Nije lepo ovo sto pises za Frija i ne znam samo kako te je njegov dobar komentar ponukao za to.
Cekao sam da ti to neko sa vise staza ovde kaze, pa posto nije, a davno sam razmenjivao suprotna misljenja sa njim, ali ne kao ti sada, smatram da to treba da uradim.


Kao što i sam kažeš, novi si ovde.

To životno ozlojeđeno biće, ta frustrirana pojava, stalno vergla iste glupave priču i iste pizdarije, vazda kevće Žutinisuništakrivi, Žutisunajboljinajpemetnijiprostosavršeni i ostali predvidivi i već odavno ofucani repertoar.

Kad ima šta novo ili vredno da kaže ne diram ga.


Opet lažeš, Krkare.
Kao o kući Mije Aleksića, kao o radnom stažu Borisa Tadića Daj citat ili link na makar jedan komentar u kome piše bar nešto slično.
Samo ako može bez dernjave i izvrtanja, to smara. A mož i odmah opet da banuješ, pa da naprđuješ, po običaju.

alselone alselone 12:19 17.07.2016

Re: Sećanje

Daj citat ili link na makar jedan komentar u kome piše bar nešto slično.


Daj siže.
freehand freehand 12:23 17.07.2016

Re: Sećanje

:

Pazi, meni bi bilo ne samo ispod časti nego krajnje degutantno da uhvatim sebe kako se pajtam ili dajem preporuke primitivnim nedotupavnim kretenima i stalkerčinama samo zato što su te opljunuli.
Al jebi ga, čast i degutantno.
urbana_gerila urbana_gerila 12:35 17.07.2016

Re: Sećanje

krkar


mitoman si i lažovčina, no, ne može se poreći da odaješ dojam jednog od najintiligentnijih blogera ovdašnjih - kako ti nije ispod časti da se, makar i vođen maksimom neprijatelj mog neprijatelja moj je prijatelj, identifikuješ sa lumenom pod nikom alselone?!

čoveče, mamlaz je freehandu kao diskvalifikacioni, glede bilo čega, faktor, naveo, bukvalno - načitanost?!


edit

jbt, prekinuo me je telefon u pisanju komentara, i vidi sad apsurda...
alselone alselone 12:39 17.07.2016

Re: Sećanje

čoveče, mamlaz je freehandu kao diskvalifikacioni, glede bilo čega, faktor, naveo, bukvalno - načitanost?!

Ja sam znao da si ti balvan i pozercina, al bas ovoliko da si funcionalno nepismen, sine ne valja.
urbana_gerila urbana_gerila 12:47 17.07.2016

Re: Sećanje

alselone
čoveče, mamlaz je freehandu kao diskvalifikacioni, glede bilo čega, faktor, naveo, bukvalno - načitanost?!

Ja sam znao da si ti balvan i pozercina, al bas ovoliko da si funcionalno nepismen, sine ne valja.


siguran sam da si i sam svestan toga da ti je žena onaj mudriji deo familije - pitaj nju šta valja.
alselone alselone 12:56 17.07.2016

Re: Sećanje

siguran sam da si i sam svestan toga da ti je žena onaj mudriji deo familije - pitaj nju šta valja.


Šmekeru! Daj sad jednu o fudbalu.
urbana_gerila urbana_gerila 12:59 17.07.2016

Re: Sećanje

alselone
siguran sam da si i sam svestan toga da ti je žena onaj mudriji deo familije - pitaj nju šta valja.


Šmekeru! Daj sad jednu o fudbalu.


jbt, nije valjda da su - samo loptice?
elenold elenold 13:51 17.07.2016

Re: Sećanje

krkar
. . .
Kao što i sam kažeš, novi si ovde.

Kad ima šta novo ili vredno da kaže ne diram ga.


Sa Frijem sam imao suprostavljene stavove pred izbore kada je Tadic iuzgubio od Nikolica i tada sam kao i sada ubedjen da ce istorija tek osuditi negativne posledice vladavine DSa o cemu su mnogi dobro to naveli uostalom zato su i izgubili izbore. Mislim da je on samo ostao dosledan partiji koju je izabrao a da je svestan svih slabosti koje je pokazala a za razliku od mnogih drugih koji su nasli samo razlpge da prelete negde. I da, po mom ukusu, ipak tvoje ono pisanje i slika nisu adekvatni spram njegovog pisanja.
Najbolje ga iskritikujte i opletite kada zasluzi, odmah , a ne vecoto mu spocitavati, ako se nekad o nekoh ogresio.
Eto to sam hteo da kazem.
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:43 17.07.2016

Re: Sećanje

krkar
freehand
O čemu god da je ti ćeš olizati Žuti Šupak. Za svaki slučaj.

O čemu god da je - jeziku, istoriji, politici - primitivna šovinistička prostačina ispadne glupander. Tu ove tupave sličice ne pomažu. Mada, verovatno je Tomi, Dragici, Stanislavi i Oliveru smešno, to je taj novočetnički majndset.


Idi liži šupak Autoritetu (Predsedniku/Profesoru/Psihologu). Dok on setno pogleduje na Dunav iz kuće koju mu plaća...

Ček, ko mu sad plaća kiriju? Nije Demokratska stranka. Da nije SNS?

Insajd info tvrdi da se odselio iz "Kuće sa pogledom na mutno Dunavo". Pride natrčao sam skoro na oglas da se isti objekat prodaje, a u tizeru stoji da je "porodična kuća u kojoj je bila rezidencije bivšeg predsednika republike"
krkar krkar 12:13 18.07.2016

Re: Sećanje

Insajd info tvrdi da se odselio iz "Kuće sa pogledom na mutno Dunavo". Pride natrčao sam skoro na oglas da se isti objekat prodaje, a u tizeru stoji da je "porodična kuća u kojoj je bila rezidencije bivšeg predsednika republike"


Pa gde li sad živi Premudri Vođa Koji Do 60. Nije Stekao Stan?


tsunade tsunade 22:16 14.07.2016

mnogo ti je

jaka priča




ja volim šoltu.
tu sam imala jedno super leto sa tri ćaknute najbolje drugarice.
i biograd.
u njemu se jedan čkode, kelner, ludački zaljubio u moju sestru od tetke a ja sam se malo sekla na njega. ali bila sam četiri godine mladja, recimo nekih 14, 15, i normalno, višak.
krkar krkar 10:42 15.07.2016

Re: mnogo ti je

ja volim šoltu.


Šolta je prvi pravi južnodalmatinski otok. I začuđujuće dobro očuvan uzimajući u obzir blizinu Splita, Trogira i aerodroma.

Još uvek ima par sela i uvala gde možeš na miru da se okupaš, sedneš u seosku kafanu, usidriš se i uživaš. Čak i u Nečujamskoj vali, najzasranijoj na Šolti, imaš gde da se zavučeš.
tasadebeli tasadebeli 22:57 14.07.2016

Ма боли ме, бре, патка за "наше море"!

То је било у неком прошлом животу који одавно више не постоји.

Или у преводу:

А шта ја, Србин у Србији, данас уопште и имам од те инфантилне потребе да ме неко, било ко, не морају то бити бивши "Југословени", воли?

(Чуј, воли... К'о деца дебили.)

Него, реци ти лепо мени, брате, данас колики је мој део, што би рекли Топаловићи на отварању тестамента.

А за љубав ћемо убудуће лако када се будемо раскусурали и утврдили колики је чији део. И то не само по питању имовине, него много чега још... Цијеним да и мртвима и протеранима дугујемо такође нешто.

Зато те после читања овог твог текста и питам најозбиљније:

А кога то данас у Србији уопште више и боли курац за то "наше море" од Анкарана до Аде Бојане?






П.С. -
Moja centrala u Londonu otprve je dobila Cres.



А значи зато мени моја централа у Лондону никако није могла да поверује када сам им преко телефона објашњавао да не могу у том тренутку да идем у Хрватску и да се тамо бавим испитивањем тржишта пива и кондиторских производа јербо се, ето, баш у том тренутку у Хрватској догађа грађански рат.

Њима је то изгледало нестварно.

А ја никако да схватим како то Енглези не капирају да је овде почео грађански рат.

Поводом "раздруживања". И "права народа (народа!) на самоопредељење до отцепљења".

А они из Лондона у том моменту од прве добијају Црес. Није ни чудо што ми нису веровали.

Ето, просветлио си ме сад, четврт века касније.



krkar krkar 10:43 15.07.2016

Re: Ма боли ме, бре, патка за "наше море"!

Него, реци ти лепо мени, брате, данас колики је мој део


Tvoj deo u čemu? Srpskom moru?


gedza.73 gedza.73 10:55 15.07.2016

Re: Ма боли ме, бре, патка за "наше море"!

Srpskom moru?

Hebeš srpsko more. I Grci nisu imali autoindustriju pa voze bolja kola od nas.
Tako i more. Nema moje tvoje, samo biraš gde ti lepše.

Da mi nije žene ne bih ni znao imena mesta gde smo letovali. Sunce svud isto, voda slana, baš me briga kojim jezikom pričaju konobori dok mi se smeškaju u facu (a i ne razumem ih kad mi kažu malakas ili testa di cazzo)
krkar krkar 10:58 15.07.2016

Re: Ма боли ме, бре, патка за "наше море"!

Hebeš srpsko more. I Grci nisu imali autoindustriju pa voze bolja kola od nas.
Tako i more. Nema moje tvoje, samo biraš gde ti lepše.

Da mi nije žene ne bih ni znao imena mesta gde smo letovali. Sunce svud isto, voda slana, baš me briga kojim jezikom pričaju konobori dok mi se smeškaju u facu (a i ne razumem ih kad mi kažu malakas ili che rompicazzo)


Lako za sve ovo nego me interesuje u čemu to Tasa ima udeo u Hrvatskoj?
tasadebeli tasadebeli 11:39 15.07.2016

Re: Ма боли ме, бре, патка за "наше море"!

krkar

Tvoj deo u čemu? Srpskom moru?



Немој да ми се ту правиш луд.

Знаш ти врло добро у чему.


gedza.73

Hebeš srpsko more.


То му и ја стално причам. И још лепо напишем под наводницима "наше море".

I Grci nisu imali autoindustriju pa voze bolja kola od nas.
Tako i more. Nema moje tvoje, samo biraš gde ti lepše.



Тако је, Геџо!


Ето, рецимо ко игра најбољи ватерполо на свету?

Срби, па Маџари, молићу лепо.

А ни ми ни Маџари немамо то море... "Наше море"...
krkar krkar 11:46 15.07.2016

Re: Ма боли ме, бре, патка за "наше море"!

Немој да ми се ту правиш луд.

Знаш ти врло добро у чему.


Uopšte ne znam. Na pamet mi ne pada. Možda zato što razmišljam racionalno i logično i rukovodim se zakonom priznatom definicijom vlasništva.

Pa zato nikako da skontam šta bi ti to da naplatiš ili podeliš? Nešto tvoje uzeo neko drugi, pretpostavljam. Samo, nikako da shvatim šta je to tvoje što je neko uzeo i ne da ti.

gedza.73 gedza.73 11:55 15.07.2016

Re: Ма боли ме, бре, патка за "наше море"!

Ето, рецимо ко игра најбољи ватерполо на свету?

Срби, па Маџари, молићу лепо.


Sve češće mislim da taj koji nas je pravio nije imao dobru ekipu programera. Ili mu je neki Loki namerno poturio bag ili su se itijevci serafimi zapili pre završenog posla pa sjebali na kraju.

Amerikanci bi da obiđu Veneciju, Siciliju i Grčku, Evropljani Havaje i Las Vegas, Rusi jedu šljive, Srbi vole banane, Hrvati pevaju srpske a mi punjabi pesme...

krkar krkar 11:56 15.07.2016

Tasa bi nešto da objasni ali...

krkar krkar 11:58 15.07.2016

Re: Tasa bi nešto da objasni ali...

Samo da nam se Tasa ne razočara


freehand freehand 16:10 15.07.2016

Re: Tasa bi nešto da objasni ali...

nikvet pn nikvet pn 17:55 15.07.2016

Re: Tasa bi nešto da objasni ali...

"Šta će biti s kućom?"


Наше море је више емоционални појам, али има нешто и у материјалном.

Године 80-81. мој будући таст подигне велику кућу у Истри. Убрзо оде у пензију. Презими у Бг па са таштом оде да ужива, да издаје туристима и чека на летовање унучад, сина, ћерку и зета. И тако смо лепо летовали све док зло није почело. У међувремену негде 86-7 једног лепог преподнева отпратисмо их све на плажу па да седнемо на миру таст и ја да попијемо коју. Пред кућом паркира се јак ауто швица таблице, излази пристојан господин и учтиво пита:
- Добардан, чија је ово лијепа кућа?
- Моја, изволите седите.
- Допада ми се. Купио бих је.
- Ох, госпон, нисмо размишљали о продаји али покушајте да ме поколебате.
- Па... могу да вам понудим 4 стотина тисућа.
- Мислите марака?
- Не, швицарских франака, то вам је око 480 тисућа марака.
- Лијепа понуда. А за које вријеме би то могли исплатити?
- Колико до Буја у банку и назад; један сат.
- Добро. Дајте ви мени један дан да видим са обитељи. Што бисте попили?
Одем да послужим и као пристојан млад зет нисам се мешао у потоњу породичну расправу. Ташта је победила, није хтела ни да чује. Кућа се иначе водила на њу Српкињу (војни стан у Бг на таста Хрвата; додатна тегоба.)

Непосредно по сецесији у кућу им се насилно усели драговољац са породицом. Онда је таст вадио домовницу, путовницу; тужио, јурио адвокате, судио се годинама. Све се завршило крајем 90-тих тако што је на крају био принуђен да прихвати намирење од 35 к марака, или ништа.

И тако је само моје жене породица (хрватско-српска) оставила Хрватској пола милиона. Све по закону. А то је тек зрнце песка српске имовине, егзодус (да не кажем тежу реч) Срба је многе друге много више коштао. И све то је остало Хрватској по сецесији. А није првина, исто је било и за Другога рата. Исти модел и мотив, ко Хитлеров на Јевреје - имовина.

И сада шта? То не сме ни да се констатује анекмоли нешто више? Напротив, о томе треба причати, колико српству за наук. Јасно је да се хрватство већ научило да се злочин исплати. Нека им га.
tasadebeli tasadebeli 23:19 15.07.2016

Re: Tasa bi nešto da objasni ali...




Samo da nam se Tasa ne razočara



Ма шта ти пада на памет!

Е, свашта ћу још од тебе чути!
krkar krkar 23:24 15.07.2016

A Nemci i njihova imovina?

И све то је остало Хрватској по сецесији. А није првина, исто је било и за Другога рата. Исти модел и мотив, ко Хитлеров на Јевреје - имовина.


Degutantno mi je da o ovome raspravljam, o konkretnim ljudima i njihovim sudbinama.

Ali, kad si već ovo potegao, samo moram da pomenem imovinu Nemaca proteranih ili pobijenih 1945. bez suda i procesa koji nikad nisu bili u prilici da se obrate ikakvom sudu a još manje novim stanarima sopstvenih kuća.

A interesantno je i da su u te Nemačke kuće u Srbiji useljeni gotovo isključivo Srbi i Crnogorci iz raznih poludivljih krajeva. I time zauvek radikalno promenili etničku sliku Vojvodine.

To se onako baš zgodno zaboravlja.
krkar krkar 11:46 17.07.2016

Re: Ма боли ме, бре, патка за "наше море"!

А они из Лондона у том моменту од прве добијају Црес.


I Beograd i Prištinu, isto od prve.

Samo se ne mogu međusobno dobiti Beograd i Cres, Priština i Zagreb.

Ta-na-na-na, ta-na-na-na...

Misterija neka, moj Taso. Ko nas, bre, zavadi?
tyson tyson 01:34 15.07.2016

Dok Hilandar gori...

Jebote, dok ljudi koji su izašli u večernju šetnju ginu u Nici, vi ovde raspravljate o nečemu što je bilo pre 25 godina

Balkan. Ludilo mozga.


krkar krkar 10:47 15.07.2016

Re: Dok Hilandar gori...

tyson
Jebote, dok ljudi koji su izašli u večernju šetnju ginu u Nici, vi ovde raspravljate o nečemu što je bilo pre 25 godina

Balkan. Ludilo mozga.




Ja ne znam kad si ti saznao za Nicu i jesi li učio unapred ili si samo davao podršku u organizaciji - ali mi smo za Nicu saznali oko 2300 kad se i dogodila a blog je, kao što piše, postavljen 8 sati PRE Nice.

Fema belosvetska, viri ti politički korektan praziluk iz dupeta. Jedno metar i po.
tyson tyson 12:29 17.07.2016

Re: Dok Hilandar gori...

Ja ne znam kad si ti saznao za Nicu i jesi li učio unapred ili si samo davao podršku u organizaciji - ali mi smo za Nicu saznali oko 2300 kad se i dogodila a blog je, kao što piše, postavljen 8 sati PRE Nice.

Ma da; a od onda 200 komentara.

Lepo ilustruje prioritete u glavi Srbalja - mitovi, prošlost, kafanske svađe i rasprave preko špricera uz uvrede i pokoju razbijenu glavu kako veče odmiče... Stvarnost i događaji u belom svetu mogu da dođu na red samo ako su zgodni za teorije zavere.

Kao Gali kod Uredza i Gošinija, samo što smo u međuvremenu zaboravili kako da se bijemo.

I tvoj komentar je dovoljan pokazatelj.


krkar krkar 01:03 18.07.2016

Re: Dok Hilandar gori...

Ma da; a od onda 200 komentara.

Lepo ilustruje prioritete u glavi Srbalja - mitovi, prošlost, kafanske svađe i rasprave preko špricera uz uvrede i pokoju razbijenu glavu kako veče odmiče... Stvarnost i događaji u belom svetu mogu da dođu na red samo ako su zgodni za teorije zavere.

Kao Gali kod Uredza i Gošinija, samo što smo u međuvremenu zaboravili kako da se bijemo.

I tvoj komentar je dovoljan pokazatelj.


A ti si uredno na FB stavio francusku zastavicu i 86xRIP i tako si sprečio dalje širenje zla.
tyson tyson 15:52 19.07.2016

Re: Dok Hilandar gori...

A ti si uredno na FB stavio francusku zastavicu i 86xRIP i tako si sprečio dalje širenje zla.

Braniš neodbranjivo


uros_vozdovac uros_vozdovac 05:17 15.07.2016

posle ne znam tačno koliko,

a baš dosta godina ove godine me zapala Grčka. Nije da mi neće nedostajati Stomorsko, i onaj Beach bar ali dobro de, kažu da je i ovamo fino :)

Izgleda po slikama, a i po iskustvima ovih jedva nekoliko ljudi koji su bili tamo, a da ih istovemeno poznajem da je Parga sasvim prihvatljivo mesto za punjenje baterija, pa hajde da vidimo
svarog svarog 09:55 15.07.2016

Re: posle ne znam tačno koliko,

O da. Predivno mesto, plus 3-4 ostrva blizu za obilazak. Jesi našao smeštaj u gradu ili na plaži?
tetris tetris 10:56 15.07.2016

Re: posle ne znam tačno koliko,

Jesi našao smeštaj u gradu

Ako je u gradu onda će biti tabananja uzbrdo-nizbrdo , a u oba slučaja naći parking je lutrija. Ako se izuzmu ove sitnice, onda je super mestašce.
svarog svarog 11:07 15.07.2016

Re: posle ne znam tačno koliko,

Ako je u gradu onda će biti tabananja uzbrdo-nizbrdo


Uh drugi put kad sam bio, smeštaj bio daleko, teo sam da mrem.
A i ako si na Valtosu opet će biti tabananje kad ideš do grada, a posebno je muka nazad ako si pod gasom :)
Inače, vredi
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:35 17.07.2016

Re: posle ne znam tačno koliko,

uh po lokaciji izgleda da smo skoro pa na rivi, ali imam obećani parking, valjda, nadam se...

Ionako mislimo u svakodnevne ekspedicije kolima pa gde stignemo - dobro je :)
dylam_dop dylam_dop 18:02 17.07.2016

Mogao bih da

komentarisem na ovu temu do sutra ali bi se jako izmorio po koznakoji put, a treba cuvat energiju na ovu vrucinu. Samo cu iskoristiti ovaj mali prostor da "viknem" ovima odje kojima sam (bio) ustasa i onima tamo za koje sam (jos uvijek) cetnik - da imam 2 pasosa,desetine prijatelja po evropi/svijetu, redovno ljetujem na Hvar zadnjih 10 godina i platu od 10000 EURa i da mi ga mogu malo ........
Inace - svaka preporuka za blog!
krkar krkar 10:48 18.07.2016

Nebanovane pičke


Gledam tamo kod Krla na najnovijem nastavku serijala Ja, Vazeljin - ni jedna jedina preporuka!

Pa kako imate srca. Dajte mu bar jednu.

Razumem da mi doživotnobanovani nećemo da mu damo preporuku, ali bar ovi koji kod njega komentarišu.



P.S.
Mogao bi Čarli bar da mu da preporuku što je Srbin.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:08 18.07.2016

Re: Nebanovane pičke

Pa kako imate srca. Dajte mu bar jednu.


Znači Blog bez botova? Ma neće biti, ali ipak je čudno, toliko hvale a dežurnih botova nigde.

A i ostade li iko na Blog ;> ko pa i ima pristupa kod Averela?
persefona persefona 02:58 19.07.2016

...

Kakva tema me doceka...Dan posle objave bloga se vratih sa jednomesecnog odmora ...Velden, Faak am see, Bled, Portoroz (Piran), Opatija. Prosle godine uz sve to bila je i Budva (vise nikad). A krkar ce da mi plati jos jedan odmor krajem jula, ista ruta, mesec i po...samo zbog onoga ``Bled je za sise`` !!!
krkar krkar 10:42 19.07.2016

Re: ...

persefona
Kakva tema me doceka...Dan posle objave bloga se vratih sa jednomesecnog odmora ...Velden, Faak am see, Bled, Portoroz (Piran), Opatija. Prosle godine uz sve to bila je i Budva (vise nikad). A krkar ce da mi plati jos jedan odmor krajem jula, ista ruta, mesec i po...samo zbog onoga ``Bled je za sise`` !!!


Perso, pa ti si još gora, em si išla na Bled em u Portorož! Ej, Portorož - pa od svih najsisinskijih mesta cele bivše Jugoslavije samo ti je još Rogaška Slatina ostala!!! I Opatiju si zakačila a i ona je u Top 10.

I onda još Faak am See! Pa ti i u Austriji ganjaš mesta za sise!!!

Na istoj udaljenosti od tebe imaš, recimo Kotschach Mauthen. A ti - u Vrbu i Bače!

persefona persefona 12:56 19.07.2016

Re: ...

Kriva sam, kaznicu se sama...istom rutom u osmom mesecu. A sto se tice Faak am see, kaznili me da tamo zivim , ne bunim se

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana