Budućnost| Gradjanske inicijative| Hronika| Moj grad| Reč i slika

Beograd u ogledalu

little_radojica RSS / 01.07.2016. u 14:38

IGFpvvD.jpg

Био конкурс за блок 18 у Новом Београду. Јавни урбанистички конкурс је сјајна институција, не само као начин да се сагледају све идеје и изабере најбоље решење, већ и као један сјајан запис/пресек о стању друштва. У архитектури, наиме, не важи оно правило да се памте само победници, напротив, често се дуже памте предложена од изведених решења. Нека квалитетна а ненаграђена решења која се памте, нису награђена је су можда била превише скупа, технички презахтевна, превише испред свог времена, а богами уме то да буде и јер никад нису ни рађена да би победила, већ да би отворила важан дијалог о важним стварима, провоцирала или протестовала, оставила утисак и траг.

За оне који не знају, мали увод: Блок 18 се налази тачно на супротној страни реке Саве у односу на будући Београд на води, дугогодишњи пројекат који је отет Београду невиђеним правним насиљем. Отет Београду, а поклоњен приватној фирми да ради са њим шта хоће, кад хоће и како хоће. С пута су му склоњени или стављени у службу сви и све што би могло "сметати" -устав, закони, урбанистички и грађевински прописи, урбанистичке установе, конкурси, грађани, полиција, комунална полиција, судови, накнаде за уређење грађевинског земљишта, накнаде за конверзију грађевинског земљишта у власништво, железничка станица, приватни објекти, подземне воде,... Пројекат се простире на преко 100 хектара и планира се у наредних 30 година изградња скоро два милиона квадратних метара ексклузивног стамбено-пословног простора. Прекопута, једва упола мање подручје блока 18, једнако запуштено и неугледно одједном постаје значајно. За њега, додуше, важи нека друга логика, јер ту су чак и наши закони, прописи, планери, архитекте, инвеститори и генерално могућности изгледа дорасли пројектном задатку, јер он је скроман - треба само направити адекватну сценографију у којој Београд на води може да заблиста у свом пуном сјају.

И заиста, пристигла решења су прихватила неминовност и обећану кулу са супротне обале Саве, прихватила парк који приватни инвеститор Београда на води није (а и зашто би кад му је тако дозвољено); отворила визуре ка Будућности у коју, сасвим поузданим мерењем утврђено, скоро два милиона људи верује; прихватила и Оперу и Галерију за коју у Будућности места није било и у сваком погледу се прилагодила једном киднапованом парчету земље. Али, заиста, који је најбољи начин да се ода признање том производу бесрамне самовоље са друге стране реке, том изразу усиљене самозаљубљености моћника оличеном у чему другом до Кули (ах, тај его, баш је предвидив), који је најбољи начин да се каже "волим те" неком толико набеђеном, лажном, самодовољном? Па, поклониш му  - огледало!

Е, млади архитекта Југ Церовић је Београду на води дао огледало, и то какво, највеће на свету. Није награђен за то храбро дело, али није ни битно. Битно је опирати се неправди, самовољи, баналности и ниским побудама. Битно је остати доследан идеалима и струци, искрен и ведрог духа. Лако је зидати објекте, треба градити  друштво.

Цело конкурсно решење под називом "Београд у огледалу" можете видети овде>>>>ЛИНК

Насловна слика љубазно уступљена од стране аутора Југа Церовића.
 



Komentari (596)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:13 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

- šta je to "DS arhitektura"?

Na šta se misli znaju Beograđani.
- i zar nisi ti onaj što je iz petnih žila zapeo da preore travnjake i poseče drveće

Ne, nisam.
princi princi 22:15 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

vrabac_u_steni
Moram priznati da slabo znam taj kraj ispod Zvezdarske šume, znam da ima nekih problema sa stabilnošću savske kosine, vazda rade neke sanacije, čuda. Ali to je valjda na drugu stranu.


Sad ne znam kako se to zove stručno, ali ovaj kraj gleda ka Dunavu a ne Savi.

Da, ima klizišta u širemo reonu, ali sam se raspitao pre kupovine gajbe, mi ovde bi trebalo da smo bezbedni sem ako me nisu zajebali :)

:)))))))), da izvini. Naravno, dunavska padina.
princi princi 22:18 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

Lionsgate
Inače, ja sam dobar deo detinjstva proveo u Cvijićevoj i Zdravka Čelara, tamo mi živeli baba i deda, dosta sam vremena provodio kod njih.

Sine ti kao cergar, promenio si vise ulica nego neki carapa.

Jbg, druže, možda bi bolje bilo da smo svi, koliko nas ima, živeli u jednoj čatrlji u Sremčici. Ono, 3 generacije. Ali, jbg, život... Flip side je da je sve bilo mnogo zanimljivije i dinamičnije nego da se čitav život gledala jedna ista njiva.
Lionsgate Lionsgate 22:19 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

Sine, jel mi veruješ da na Farmer's marketu u Brizbejnu, kod stare Powerhouse (uzgred, božanstveno mesto), svake druge nedelje jedna žena dolazi, pazi sad, sa bačkom, banatskom i sremskom kobajom.


Srbija do Tokija... pardon, Brizbejna.
angie01 angie01 22:20 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

Moja sestra ima kuću na sjajnom mestu, iznad Dunava a ispod Gardoša, i niko ispred nje (osim stuba sa kablovima).


ona iznad Sarana, sto prekoputa svake kapije postoji mali usek, kao terasica da se pije kafa s pogledom, a prva kuca ( od 5-6) je kafic?
freehand freehand 22:22 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

Na šta se misli znaju Beograđani.

Beogradžani? Ok, razumem. Nego, jel se tu računate i vi iz blokova, i ako da zašto da?

Ne, nisam.

Pu majku mu, a bio jedan isti ti koji je sto puta pominjao neke kučiće koji zaseravaju i pledirao da tu dođu Vučić iu Arapi i posade beton i gvožđe kao simbole prosperiteta. Hakovo te neko, garant.
Lionsgate Lionsgate 22:28 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

Flip side je da je sve bilo mnogo zanimljivije i dinamičnije nego da se čitav život gledala jedna ista njiva.

Imam drugara iz Perleza, sad zivi u Smorontu, na nekih par kilometara od tebe. Covek radi po naftnim platformama na ugovore pa se naputovao, od Sahalina, Indonezije pa do Alberte. Nekad, kad ga drmne seta, kaze da se naputovao, naseljavao, da je video i sam ne zna sta ali da misli da su njegovi drugari iz sokaka u Perlezu iako se nisu mrdnuli dalje od Zrenjanina mozda srecniji od njega... i to je je indvidualno sinko princi, nasem terazijskom crnogorcu je recimo Vracar vrh.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:30 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

Beogradžani? Ok, razumem. Nego, jel se tu računate i vi iz blokova, i ako da zašto da?

Svi oni koji poznaju Beograd računaju se. Ovi iz provincije -- ne. Nisu ljudi, prosto, imali priliku da vide DS arhitekturu. Ona je P+2+Po pretvarala u P1+P2+P3+2+2+Po1+Po2+Dimnjak s energanom i helikopterskom pistom.

Ovo drugo te nisam razumeo, a rado bih ti, inače, odgovorio.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:32 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

i to je je indvidualno sinko princi, nasem terazijskom crnogorcu je recimo Vracar vrh.

Pa Vračar je Čarobni breg. Tamo se ne stari. I samo tamo se mogu čuti bajke kako su nekog smenuli jer se smor-penzioner žalio na njega. Neprocenjivo.
freehand freehand 22:34 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

Nisu ljudi, prosto, imali priliku da vide DS arhitekturu. Ona je P+2+Po pretvarala u P1+P2+P3+2+2+Po1+Po2+Dimnjak s energanom i helipterskom pistom.

Mislim da je suština u tom dimnjaku sa energanom i helipterskoj pisti.
Ti bi, Brajoviću, već mogao po malo da menjaš Krstića u jutarnjem na Pinku kad on već mora da trči na RTS, da se ne gube termini. ide ti to.
mesan mesan 22:34 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

Predrag Brajovic
Bgd H2O za njih je Korbizije, bar. Ako ne F.L. Rajt.
F.L.Right
Kuća na vodi


Eh gdine Brajoviću, nasmejali ste me, pored vaše visoke stručnosti za pitanja arhitekture i građevine, prekrstili ste genija
Wright-a
u gospodina koji je uvek-u-pravu, tj.,
Mr. Right-a!

Ja sam veoma uživao u ovoj njegovoj kući i priči koja uz nju ide, prilikom neke od poseta Čikagu:
Robie House
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:38 02.07.2016

Re: Šta se događa sa


Eh gdine Brajoviću, nasmejali ste me, pored vaše visoke stručnosti za pitanja arhitekture i građevine, prekrstili ste genija
Wright-a
u gospodina koji je uvek-u-pravu, tj.,
Mr. Right-a!

I kuću i njega. :)
Uzgred, jedina ispravna transkripcija je Rajt.
Lionsgate Lionsgate 22:40 02.07.2016

Re: Šta se događa sa


Pa Vračar je Čarobni breg. Ovde se ne stari. I samo ovde se mogu čuti bajke kako su nekog smenuli jer se neki penzioner žalio na njega. Neprocenjivo.

Pa budaletina je bio clan DSa kao i gradonacelnik sa kojim si ti pikao mali fudbal. Vracarska DS bagra. Ljutio se ili ne onaj pancevac sa bloga na "vracarska DS bagra".

U jbt, kakav triler u penalima...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:43 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

Pa budaletina je bio clan DSa kao i gradonacelnik sa kojim si ti pikao mali fudbal. Vracarska DS bagra. Ljutio se ili ne onaj pancevac sa bloga na "vracarska DS bagra".

I šta kažeš, penzos član DSa te odrukao kod svojih žutih i tebe premeste za kaznu? Jesi li siguran da to hoćeš da kažeš?
angie01 angie01 22:43 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

Nekad, kad ga drmne seta, kaze da se naputovao, naseljavao, da je video i sam ne zna sta ali da misli da su njegovi drugari iz sokaka u Perlezu iako se nisu mrdnuli dalje od Zrenjanina mozda srecniji od njega... i to je je indvidualno sinko princi, nasem terazijskom crnogorcu je recimo Vracar vrh.


to sve zavisi, ja imam drugaricu iz zabavista, pa iz osnovne, pa posle iz gimanzije, koja i dan danas zivi u kuci u kojoj je rodjena- sad vec i njena deca,...dogradili su u dvoristu svoju kucu, ispred je ona od roditelja, a tu joj je i ordinacija- sem na more, nema neku zelju ni potrebu da putuje naokolo, a ima love,...ja sam pola zivota zivela negde drugde, razno i daleko i jako daleko i blizu, i stalno putovala i sada mi treba samo jedno 'ajmo, i odmah cu da se spakujem:)....i znam jos gomilu takvih....ona i kad izadje, to je negde blizu, na peske- ja mogu i na Mars, samo da je ugodan prevoz....taj mi je uslov stigao s godinama- sad me mrzi sve sto je neko akanje- ranije mi je i to bilo zabavno,...ono udjemo u voz u zadnjem trenutku, jedva su zatvorili vrata za nama i super se provedem sa ekipom okolo, a na jednoj nozi....spavanje na palubi, grani, ma nije nista bilo bitno, samo da se lanca, sto bi rekla moja baka.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:47 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

ona iznad Sarana, sto prekoputa svake kapije postoji mali usek, kao terasica da se pije kafa s pogledom, a prva kuca ( od 5-6) je kafic?

Da.
Sjajno, zar ne?

Inače, to je Stingov kafić. Kad je bio u Bgdu da snima sa Edinom, tu je obitavao, blizu je studio. I siđe zet do kafića, i vrati se, i kaže mojoj sestri -- Eno ga Sting sedi u kafiću?!
angie01 angie01 22:51 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

Sjajno, zar ne?


najbolja!!!...tu smo i mi nesto gledali:).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:54 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

Ima i dvorište, dve terase, jedna skroz na vrhu kuće. Zaista -- jedna od retkih nekretnina da mi se dopala.
Lionsgate Lionsgate 22:59 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

I šta kažeš, penzos član DSa te odrukao kod svojih žutih i tebe premeste za kaznu? Jesi li siguran da to hoćeš da kažeš?

I sta te cudi? U javnim preduzecima ako neko misli glavom odmah popija kaznu, recimo smenjivali su i tehnickog direktora jer je u zgradi u kojoj je na NBGD ziveo gradski menadzer (vlasnik BMW X5) bila iskljucena voda zbog pucanja glavne vodovodne cevi pa dzukela nije mogla da se istusira kad se vratila kuci. Izvrsili su celu rokadu preduzeca zbog toga sto shofercini nisu mogli da uteraju u glavu cinjenicu da ako nemas vodovodnu cev nemas ni vodu u zgradi.
angie01 angie01 22:59 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

Wright-a


dobro,...Frank Lloyd Wright,...shvatili smo,



mene uzasno smaraju nadobudna ispravljanja nekih sitnica na ovom blogu- ne mislim sada konkretno na tebe, niti branim Brajovica, ume i on da premerava ciji je duzi,...al vise je sve to nevidjeno dosadno....samo su dosadniji grama naci pacijenti,...i jedan van konkurencije, jer je jos i agresivno bezobrazan, a jos obicno vrlo samodopadljivo ispravlja dezinformacijama,...ma, k'o deca, ja znam bolje, e nije, ja znam najbolje,....
angie01 angie01 23:02 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

jedna od retkih nekretnina da mi se dopala.


jedino sto mi se cini, da su suvise priljubljene jedna uz drugu,...ne znam da li imaju i kolika su dvorista, ili sta god iza?...u smislu, koliko je to zaklonjeno?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:03 02.07.2016

Re: Montenegro connection

tyson

A što ga ti nisi rasturio Macane? Samo nešto pričaš, a šta si uradio dok si TI bio vlast?




ja nisam nikada bio vlas', ti i Frile ste bili, i monumentalno ste mu se šlihtali. mene je banovao trajno, mada, i bolje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:06 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

Lionsgate


U jbt, kakav triler u penalima...


kakav krelle Pelle, šta ima da se preganja sa Nojerom, umesto da ga metne pod prečku?!

a Zet, prišao je lopti kao da mu je Ana održala motivation speech pre toga?!

i dalje sam u neverici, Žabari su izgubili neke penale?!
zilikaka zilikaka 23:08 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

Na Senjaku nema baš većih placeva, tamo je, bogami, gužva. Najveći plac je onaj vajarke Olge Jančić.

Šta smatraš pod ozbiljijim placem?
SMS, recimo u Temišvarskoj za moj koordinatni sistem ih ima baš.
Lionsgate Lionsgate 23:11 02.07.2016

Re: Šta se događa sa


Šta smatraš pod ozbiljijim placem?
SMS, recimo u Temišvarskoj za moj koordinatni sistem ih ima baš.

Daj Ziki, chika Braja je kenjac nivoa deda Krkara, ko njega jos uzima za ozbiljno.
Lionsgate Lionsgate 23:13 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

i dalje sam u neverici, Žabari su izgubili neke penale?!

Jbg, popio Novak, popili Italijani, kao navijac sam danas ostao bas kratak..
mesan mesan 23:23 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

angie01

mene uzasno smaraju nadobudna ispravljanja nekih sitnica na ovom blogu


Bio je u pitanju humor oko uvek-u-pravu, a interesovalo me da li je namerni trol (naš Predrag Rajović to voli da radi) pošto je dvaput napisao pogrešno.

Izvinjavam se što ne znam da te nasmejem, sve najbolje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:28 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

Nola delovala u nekom bedaku, ko zna, možda se bebiron razboleo, ili nešto?

Žabice su podbacili, kako su borili muški protiv crvenih đavola i furije, tako su danas delovali bezvoljno. Penale su šutirali, pa.. moja Anituška šutira bolje! Čak se žena i ja nosimo mišlju da joj ne uskraćujemo da igra fudbal, levonoga, ima dribling kao Šestić... jedino što teško da će biti dama s tom sportskom sklonošću?

princi princi 23:36 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

.i jedan van konkurencije, jer je jos i agresivno bezobrazan, a jos obicno vrlo samodopadljivo ispravlja dezinformacijama

Dobro, Angie, sad hoces da pocrvenim.
angie01 angie01 23:48 02.07.2016

Re: Šta se događa sa


Izvinjavam se što ne znam da te nasmejem, sve najbolje.




ma, rekoh ti da nisi ti u pitanju ni tvoj komentar, ni brajovic, nego si mi naleteo...ono vec neko vreme me uzasno smara to premeravanje u raznim pravcima,

izvini ti- najmanje si zasluzio da se to sve tebi kaze,...

angie01 angie01 23:49 02.07.2016

Re: Šta se događa sa

Dobro, Angie, sad hoces da pocrvenim.


there, there, znas da nisi ti taj najpametniji uvek i za sve.
tyson tyson 23:53 02.07.2016

Re: Montenegro connection

ja nisam nikada bio vlas'

Ne vrdaj nego mi odgovori na pitanje!


blogovatelj blogovatelj 00:01 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Slovački, nema boljeg.


Slavonski je najbolji koji sam probao. Iz okoline Đakova.
Lionsgate Lionsgate 00:09 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Slavonski je najbolji koji sam probao. Iz okoline Đakova.


Ima stara vracarska poslovica koja kaze o ukusima se ne raspravlja.

Pogledaj ovu situaciju, imamo dva vuka sa onterija, jednom su mili kuleni iz Backe a drugom iz Slavonije, kakva nedoumica, da se nadjete na pola puta u Sremu?

Najbolji je onaj koji je u mom frizideru, 100%

blogovatelj blogovatelj 00:10 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

spavanje na palubi, grani, ma nije nista bilo bitno, samo da se lanca, sto bi rekla moja baka.


Covece, ova Endži moj čovek, samo kad ne bi bila kultur fašista.
Ako nije indiskretno, jel bilo i kakvog maženja na grani
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:17 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Pogledaj ovu situaciju, imamo dva vuka sa onterija, jednom su mili kuleni iz Backe a drugom iz Slavonije, kakva nedoumica, da se nadjete na pola puta u Sremu?


pola puta je u Dunavu, dakle jebeš kulen, daj neki perklet (od soma recimo).
mesan mesan 00:21 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

angie01
ma, rekoh ti da nisi ti u pitanju ni tvoj komentar, ni brajovic, nego si mi naleteo...


Sve OK naravno, razumemo se, pozdrav!
Lionsgate Lionsgate 00:25 03.07.2016

Re: Šta se događa sa


pola puta je u Dunavu, dakle jebeš kulen, daj neki perklet (od soma recimo).

Sto si, bre partibrejker? Najkraci suvozemni put iz Backog Petrovca do Slavonije je preko Palanke, mostom preko Dunava pa u Ilok, a Ilok je sr(ij)emsko mesto.

A somovina moze, u svako doba, po meni bolje i od kulena.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:34 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Lionsgate

pola puta je u Dunavu, dakle jebeš kulen, daj neki perklet (od soma recimo).

Sto si, bre partibrejker? Najkraci suvozemni put iz Backog Petrovca do Slavonije je preko Palanke, mostom preko Dunava pa u Ilok, a Ilok je sr(ij)emsko mesto.

A somovina moze, u svako doba, po meni bolje i od kulena.


Ma ne, nisam, nego zadnje vreme sam često prelazio Bogojevo-Erdut, pa jeo taj perkelt sa obe strane.
I moram ovo da kažem, kažu ovi Osiječani, mi kad hoćemo to da jedemo, pređemo preko kod vas, i kod nas ima mesta gde ga dobro prave, ali sa vaše strane...
Lionsgate Lionsgate 00:49 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Pa to mi dodje neverovatno da nam braca po materi priznaju da imamo nesto bolje od njih. Inace perklet se u delu Dunava kom ja gravitiram ne pravi, bar ja nisam naleteo na njega, pa kad razmislim ni fish paprikasa nema na svakoj cardi. Nekad se zazelim pa skocimo cak do Panceva i Malog raja... a mislim da ni tamo nema perkleta.

Uzgred, sad razmisljam, pa ja nikad nisam bio u Osijeku, nikad nismo imali eksukrzije u tom pravcu a posle je dosao rat... jedan od retkih velikih gradova SFRJ koji nisam posetio.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:04 03.07.2016

Re: Montenegro connection

tyson
ja nisam nikada bio vlas'

Ne vrdaj nego mi odgovori na pitanje!



šta, bratskij mili, ne znam šta me tapi, s Glavonjom, fejkerom napirlitanim komunjarskim, ono, sve obezbeđeno, ne zna smeće šta je borba za egzistenciju, sam se cepao muški, dok me nije banovao, što je i bolje za sve jer me nervira njegov kriptofašizam. šta sam mogao da gađam sam gađao, isto kao što me nerviraju šabani današnji murkanski - ne zaboravi da sam ja dete IB-ovih robijaša, tako da se u beogradskim (a i NS, oženih se na emociju, ne znajući da su oni isto, kao obitelj, bili proganjani usled previsoke IQ), građanskim, ne-KP porodicama, uvek vrlo dobro znalo šta je srpski režim. pa čak, i ovo što pričate ovde, o ogromnim parama, su smešne pare u globalnim proporcijama. namakli su par stotina miljki jura, a sjebali su budućnost sasvim fine zemljiške jedne, sa simpatičnim ljudima. tako da, nisam ukačio osnovnu nit tvog tanjapi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:07 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Lionsgate


Uzgred, sad razmisljam, pa ja nikad nisam bio u Osijeku, nikad nismo imali eksukrzije u tom pravcu a posle je dosao rat... jedan od retkih velikih gradova SFRJ koji nisam posetio.


ima strašno finih ljudi u OS, a ima i bagre fašističke, baš ću pisati nešto, kad me Nituška pusti, nešto je bila bolesna od puta po ujačkoj Dalmaciji, pa je nežna, a - that means me.

uostalom, sva kockasta sranja huliganska je napravila Torcida Dalmacija&Slavonija.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 06:43 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

, a interesovalo me da li je namerni trol (naš Predrag Rajović to voli da radi) pošto je dvaput napisao pogrešno.

Не, намерни је трол то што се кућа зове онако како сам ја ставио -- то ниси приметио -- а ово је нека инерција, нисам био сигуран да ли је Френсис или Френк, а како ми се појавили погрешно писање презимена, немам објашњење.

Уосталом, овај је блог био замро, да се нисам јавио, остао би као претходни блпг ЛРа, на пет коментара.

Анђо, имају и двориште, невелико.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 06:46 03.07.2016

Re: Montenegro connection

namakli su par stotina miljki jura, a sjebali su budućnost

Јесте.
Због њихових три стана, врачарских пашњака, БеЕмВеа, љубавнице (ДС је, ту, заиста имао укуса, особито виши функционери), све оде у три лепе.
freehand freehand 07:05 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Ma ne, nisam, nego zadnje vreme sam često prelazio Bogojevo-Erdut, pa jeo taj perkelt sa obe strane.

Most Bratstva i jedinstva, bokte.
freehand freehand 07:08 03.07.2016

Re: Montenegro connection

Због њихових три стана,

Hm, hm... Zar nije "zbog njihova tri stana"?
Mislim, ok za blogovski bašibozuk al plemeniti gospon doktor su lingvistički ekspert, jebiga.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:16 03.07.2016

Re: Montenegro connection

Hm, hm... Zar nije "zbog njihova tri stana"?

У праву си.
Сва срећа да си ту.
Писало је прво њихових станова, па кад сам променио да их имају по три -- остаде оно "њихових". Јебига.

Мислим да је Анђа на тебе мислила.
freehand freehand 07:24 03.07.2016

Re: Montenegro connection

Мислим да је Анђа на тебе мислила.

Šta to menja u gore navedenom?
Sad, sem što bi moglo da se čita "kad ovako vlada onim što je učio nisu čudne ni misaone bravure o arhitekturi", dodatni kiseo osmeh izaziva i zamena teza po kojoj nije važna greška na koju je ukazano već frizura onog ko je ukazao.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:27 03.07.2016

Re: Montenegro connection

freehand
Мислим да је Анђа на тебе мислила.

Šta to menja u gore navedenom?
Sad, sem što bi moglo da se čita "kad ovako vlada onim što je učio nisu čudne ni misaone bravure o arhitekturi", dodatni kiseo osmeh izaziva i zamena teza po kojoj nije važna greška na koju je ukazano već frizura onog ko je ukazao.

Ne razumeš koji si smor.
A sebe smatraš vitezom.

Pazi, čak mi je dosadno da se nadjebavam s tobom.
'Ajd', zdravo!
emsiemsi emsiemsi 07:41 03.07.2016

Re: Montenegro connection

Predrag Brajovic
freehand
Мислим да је Анђа на тебе мислила.

Šta to menja u gore navedenom?
Sad, sem što bi moglo da se čita "kad ovako vlada onim što je učio nisu čudne ni misaone bravure o arhitekturi", dodatni kiseo osmeh izaziva i zamena teza po kojoj nije važna greška na koju je ukazano već frizura onog ko je ukazao.

Ne razumeš koji si smor.
A sebe smatraš vitezom.

Pazi, čak mi je dosadno da se nadjebavam s tobom.
'Ajd', zdravo!

У праву си --- јесте смор, али ни ти се не даш !
emsiemsi emsiemsi 07:43 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Lionsgate
Slovački, nema boljeg.


Pre mesec i nesto jace dana bio u Backom Petrovcu na kulenijadi, uzeo par kila za poneti, najeo se domace kobaje sa rostilja, dobos i saher torte. Dve nedelje posle toga bila kulenijada u Erdeviku, uzeo 2 kila sremackog kulena, najeo se domace kobaje sa rostilja, kurtoskolaca (chimney cake sto bi rekli vi bracela iz Onterija). Tako da sine princi u frizideru imam i slovackog i sremackog kulena. Ali posto sam ja teski lokal patriota, slovacki je picin dim za sremacki. No i to je subjektivno.

Uzgred, najbolja sremska kobasica koju sam u zivotu jeo je iz Vankuvera, tamo kasapnicu ima nas covek Sava, rodom iz Sida. Na zidu u prodavnici stoji majstorsko pismo za mesara-kobasicara iz 60 i neke, izdato u Sidu. Sine ta diploma stvarno vredi.

Еееее, то су праве културне манифестације.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:44 03.07.2016

Re: Montenegro connection

У праву си --- јесте смор, али ни ти се не даш !

:)))))))
Насмејао си ме, али, веруј ми, у односу на нас двојицу, ипак си ти шампион!
emsiemsi emsiemsi 07:47 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Lionsgate
Pa to mi dodje neverovatno da nam braca po materi priznaju da imamo nesto bolje od njih. Inace perklet se u delu Dunava kom ja gravitiram ne pravi, bar ja nisam naleteo na njega, pa kad razmislim ni fish paprikasa nema na svakoj cardi. Nekad se zazelim pa skocimo cak do Panceva i Malog raja... a mislim da ni tamo nema perkleta.

Uzgred, sad razmisljam, pa ja nikad nisam bio u Osijeku, nikad nismo imali eksukrzije u tom pravcu a posle je dosao rat... jedan od retkih velikih gradova SFRJ koji nisam posetio.

Ја у Мали рај одем на срнећи паприкаш !
Сад, да ли је паприкаш баш срнећи, не знам - но, оно што ми донесу када то наручим ми се веома допада.
Истина - нисам био барем 5 година, тако да не знам каква је ситуација сада.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:03 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Daj Ziki, chika Braja je kenjac nivoa deda Krkara, ko njega jos uzima za ozbiljno.

Особито што не живи на Врачару, него на Савском Венцу.
:))))))
emsiemsi emsiemsi 10:30 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Predrag Brajovic
Daj Ziki, chika Braja je kenjac nivoa deda Krkara, ko njega jos uzima za ozbiljno.

Особито што не живи на Врачару, него на Савском Венцу.
:))))))

Црногорска магистрала --- Теразије - Милоша Великог - Дедиње.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:35 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Црногорска магистрала --- Теразије - Милоша Великог - Дедиње.

Занимљиво.
Шовени.
И ти и Лајон.
emsiemsi emsiemsi 10:38 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Predrag Brajovic
Црногорска магистрала --- Теразије - Милоша Великог - Дедиње.

Занимљиво.
Шовени.
И ти и Лајон.

Таман посла - ја смтрам да су Срби из Црне Горе (готово) најбољи део мога народа.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:47 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Таман посла - ја смтрам да су Срби из Црне Горе (готово) најбољи део мога народа.

Pa ja sam Srbin rodom iz Crne Gore.
angie01 angie01 11:10 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Анђо, имају и двориште, невелико.


pa onda nema mane!:)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:19 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

angie01
Анђо, имају и двориште, невелико.


pa onda nema mane!:)

Nema.
Rekao sam ti -- čak se i meni dopada.
Lionsgate Lionsgate 11:59 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Занимљиво.
Шовени.
И ти и Лајон.


Zbog terazijskih crnogoraca? Ko njih voli sem milogoraca? U Srbiji su Srbi iz Crne Gore a u Montenegru su crnogorci u neprijateteljskoj sredini znanoj kao Srbija. Branitelji cojstva i junastva u basti hotela Moskva na Terazijama.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:26 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Lionsgate
Занимљиво.
Шовени.
И ти и Лајон.


Zbog terazijskih crnogoraca? Ko njih voli sem milogoraca? U Srbiji su Srbi iz Crne Gore a u Montenegru su crnogorci u neprijateteljskoj sredini znanoj kao Srbija. Branitelji cojstva i junastva u basti hotela Moskva na Terazijama.

Da.
Potpun profil šovenskog razmišljanja. Kao, ostali Gorci su OK, ali ovi... c-c-c...

Srećom, ideš u Kanadu. Tamo terazijskih nema.
Lionsgate Lionsgate 12:43 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Pa ti si se ovde hvalio kako je Srbija sovinisticka, nacionalisticka sredina i kako je u Montenegru sve napredno... uups, i onda otkrijes da ne pises na Montenegrocafeu nego na blogu B92. Resetovanje.

Isto tako si nekad pricao da je DS keva, da je gradonacelnik sa kojim si na prst u bulju dok pikate mali fudbal lik do jaja a danas je DS otpadak, gospodar Vucic je covek sa vizijom. jbt, pitam se da li ste ti i Krstic ista osoba, treba imati gumenu kicmu da se tako naglo presaltas.
urbana_gerila urbana_gerila 12:50 03.07.2016

Re: Montenegro connection

Predrag Brajovic
Мислим да је Анђа на тебе мислила.


01 je nepismena guska, što i ne bi bilo vredno pomena kada ona na to ne bi bila izuzetno ponosna - ti, brajoviću, bar ponekad, i detektuješ kada si u krivu.

nego, nisam hteo o tome - jesi li ti to upravo prokomentarisao kakvoću komada trpanih od tvojih ds drugara?
muaddib92 muaddib92 12:57 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

pa me smenili, zavrsio sam na Novom Beogradu.

То је јасан пример да смена може значити унапређење
emsiemsi emsiemsi 12:57 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Predrag Brajovic
Таман посла - ја смтрам да су Срби из Црне Горе (готово) најбољи део мога народа.

Pa ja sam Srbin rodom iz Crne Gore.

Ако си.
little_radojica little_radojica 13:01 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

F.L.Right
Kuća na vodi



Претпостављам да сад кад прочитам доле читав низ да ће бити да је зналац овако баш намерно ставио.

Едит: и као што сам и мислио...
little_radojica little_radojica 13:10 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Ja sam veoma uživao u ovoj njegovoj kući i priči koja uz nju ide, prilikom neke od poseta Čikagu:
Robie House


little_radojica little_radojica 13:20 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Уосталом, овај је блог био замро, да се нисам јавио, остао би као претходни блпг ЛРа, на пет коментара.


Замисли шта би тек било да ниси брисао своје коментаре

Не, стварно, шта фали да блог има пет коменатара? Или нула коментара?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:25 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Lionsgate
Pa ti si se ovde hvalio kako je Srbija sovinisticka, nacionalisticka sredina i kako je u Montenegru sve napredno... uups, i onda otkrijes da ne pises na Montenegrocafeu nego na blogu B92. Resetovanje.

Isto tako si nekad pricao da je DS keva, da je gradonacelnik sa kojim si na prst u bulju dok pikate mali fudbal lik do jaja a danas je DS otpadak, gospodar Vucic je covek sa vizijom. jbt, pitam se da li ste ti i Krstic ista osoba, treba imati gumenu kicmu da se tako naglo presaltas.

Sve izmišljaš, domećeš i lažeš. No, to nije više stvar činjenica, već karakternih i mentalnih devijacija. Sasvim je uzaludno s ovim ulaziti u raspravu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:29 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

little_radojica
Уосталом, овај је блог био замро, да се нисам јавио, остао би као претходни блпг ЛРа, на пет коментара.


Замисли шта би тек било да ниси брисао своје коментаре

Не, стварно, шта фали да блог има пет коменатара? Или нула коментара?

Pa fali.
Ta jedna monolitna slika sveta... to je za devojčice i dečake. Odrasli ljudi umeju da vide i više od toga.

Je li, Kuća na Vodi ne liči na Beograd na Vodi? :)
angie01 angie01 13:33 03.07.2016

Re: Montenegro connection

01 je nepismena guska, što i ne bi bilo vredno pomena kada ona na to ne bi bila izuzetno ponosna


mogu ja da budem sta god, moja stvar, ne diram nikog, za razliku od tebe, olinjalog papka sa laznim profilom, koji iskace iz zbuna, ne bi li nekom zalepio neku etiketutu proizvedenu iz licne frustracije...

ne mi dihat za ovratnik, koza nora,...sve si mi vec rekao i lepo i ruzno,
meni nisi interesantan ni u jednoj varijanti.
Lionsgate Lionsgate 13:41 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Opsss, da te nisam zamenio sa Krsticem? Ako jesam izvini... no ja i dalje tebe iz 2012 vezujem za pricu o kevi DSu, a iz 2015/16 za osobu koja Krsticu viri iz bulje dok ovaj velica gospodara Vucica i otkriva kakva je teroristicka organizacija bio/jeste taj isti DS. Isto tako se secam nekih blogova gde si velicao svoj zavicaj u odnosu na ovo ovde... ali posto je secanje varljiva kategorija, hajde da ti verujem da sam sve to pogresno vezao za tebe pa bi bilo u redu da ti se i izvinem.

Ali me nesto ipak u dubini duse kopka, mozda sam ja ipak u pravu, mozda sam to sve ipak citao na ovom blogu, mozda sveznajuci cika Braja ipak ne govori istinu, mozda je samo veliki online kenjac, mudo iza tastature..

Edit.
Ovaj blog postaje blog "brbljaonica", "pljuvaonica" a nedelja popodne je, vreme za rucak, backi. Pa sta mislite, jel vreme da prekinemo?
little_radojica little_radojica 13:42 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Три најлепша краја Београда јесу Врачар, Савамала са Косанчићевим, Земун око и подно Гардоша.

Теби.

А она планиметрија којu neki nazivaju aehitekturom у Блоку 18 je čir na mozgu. Takođe Belvil. Ili A blok. Bgd H2O za njih je Korbizije, bar. Ako ne F.L. Rajt.

Која планиметрија?

Што се Ле Корбизјеа тиче цео НБГД је прављен по његовом концепту "Озареног града" што га уз Бразилију и Камберу (донекле и Чандигар) чини ретким у свету. Рајтови ретки излети у урбанизам су били једнако ако не и још утопистичнији од Ле Корбизјеових. Обојица су веровали да се планирањен и исправним пројектовањем могу решити сви социјални проблеми (чувено Ле Корбизјеово: "архитектура или револуција". Обојица су дизајнирали буквално сваки детаљ у својим објектима, опсесивно се мешајући у тренутне и будуће изборе корисника. У принципу, обојица су доказано били у жестокој заблуди и ако међу славним архитектама има лоших урбаниста то су њих двојица. Шта си хтео да кажеш овим помињањем БнВ, осим да се похвалиш да си чуо за двојицу славних архитеката, то знаш само ти.

Али засад ме највише интересује о којој планиметрији причаш?

freehand freehand 13:46 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Обојица су дизајнирали буквално сваки детаљ у својим објектима, опсесивно се мешајући у тренутне и будуће изборе корисника. У принципу, обојица су доказано били у жестокој заблуди и ако међу славним архитектама има лоших урбаниста то су њих двојица. Шта си хтео да кажеш овим помињањем БнВ, осим да се похвалиш да си чуо за двојицу славних архитеката, то знаш само ти.

Vidim ja da ćeš ti biti prijavljen i drugarima urbanistima.
little_radojica little_radojica 13:53 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Ta jedna monolitna slika sveta... to je za devojčice i dečake. Odrasli ljudi umeju da vide i više od toga.


Одрасли људи знају кад вреди да "покваре тишину". Знају такође и која платформа чему служи, па ако је поента ћаскање или премеравање ега онда има толико бољих места за то од коментарисања на овом блогу. Е да, одрасли људи се не самоспаљују кад им се лепо укаже да немају појма

Je li, Kuća na Vodi ne liči na Beograd na Vodi? :)

Не, Кући на Води фали Патка, а зашто је тамо није било оставићу теби да истражиш
urbana_gerila urbana_gerila 14:16 03.07.2016

Re: Montenegro connection

angie01
01 je nepismena guska, što i ne bi bilo vredno pomena kada ona na to ne bi bila izuzetno ponosna


mogu ja da budem sta god, moja stvar, ne diram nikog, za razliku od tebe, olinjalog papka sa laznim profilom, koji iskace iz zbuna, ne bi li nekom zalepio neku etiketutu proizvedenu iz licne frustracije...

ne mi dihat za ovratnik, koza nora,...sve si mi vec rekao i lepo i ruzno,
meni nisi interesantan ni u jednoj varijanti.



"lažni profil" ti, kao i uvek kada to pomeneš u nedostatku argumenata - nudi da ga raskrinkaš.

"lažnom profilu" je, takođe, dirljivo to što ne možeš da se uzdržiš čak ni kada, verovatno ti laskam, naslućuješ koliko ti je pokušaj stupidan, ali, ma koliki da je filantrop, "lažni profil" ipak mora sa žaljenjem da konstatuje kako je ceo tvoj nastup - psihopatološki performans.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:45 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Lionsgate
Opsss, da te nisam zamenio sa Krsticem? Ako jesam izvini... no ja i dalje tebe iz 2012 vezujem za pricu o kevi DSu, a iz 2015/16 za osobu koja Krsticu viri iz bulje dok ovaj velica gospodara Vucica i otkriva kakva je teroristicka organizacija bio/jeste taj isti DS. Isto tako se secam nekih blogova gde si velicao svoj zavicaj u odnosu na ovo ovde... ali posto je secanje varljiva kategorija, hajde da ti verujem da sam sve to pogresno vezao za tebe pa bi bilo u redu da ti se i izvinem.

Ali me nesto ipak u dubini duse kopka, mozda sam ja ipak u pravu, mozda sam to sve ipak citao na ovom blogu, mozda sveznajuci cika Braja ipak ne govori istinu, mozda je samo veliki online kenjac, mudo iza tastature..

Edit.
Ovaj blog postaje blog "brbljaonica", "pljuvaonica" a nedelja popodne je, vreme za rucak, backi. Pa sta mislite, jel vreme da prekinemo?

Znaš, to što ti pričaš nema veze s vezom a tek utemeljenja nigde (k'o Tajson o Vesiću kao pralji Šarićevih para), nego je neki pogan koncept za vređanje i ponižavanje sagovornika. Iskreno -- strašno kompleksaški zvuči... No, šta da se radi.
freehand freehand 14:53 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Znaš, to što ti pričaš nema veze s vezom a tek utemeljenja nigde (k'o Tajson o Vesiću kao pralji Šarićevih para), nego je neki pogan koncept za vređanje i ponižavanje sagovornika. Iskreno -- strašno kompleksaški zvuči... No, šta da se radi.

Tako je. Ajmo sad malo o meni i stvarima iz moje privatnosti.
Lionsgate Lionsgate 15:00 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Znaš, to što ti pričaš nema veze s vezom a tek utemeljenja nigde (k'o Tajson o Vesiću kao pralji Šarićevih para), nego je neki pogan koncept za vređanje i ponižavanje sagovornika. Iskreno -- strašno kompleksaški zvuči... No, šta da se radi.

Sta da se radi? Nista cika Brajo, evo ja cu javno da priznam da si ti najpametniji, najobrazovaniji, najobavesteniji i najsimpaticniji lik na blogu B92. Zato izvini, ubuduce cu biti dobar i necu sumnjati u tebe.

PS.
Sad ce Krkar da poludi, ima da te mrzi kao da si Kostunica.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:06 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Tako je. Ajmo sad malo o meni i stvarima iz moje privatnosti.

Видим, ти би да се наметнеш као тема, гураш се у расправу... На жалост, морам да те разочарам: ниси тога вредан. Иди, тамо, код Тасе на блог, да ми тражиш погрешне зарезе и падеже, можда да неког ефекта, тамо сам се јавно декларисао као експерт за језик (додуше, дао и неки доказ томе у прилог), а пусти Литл Ричарда да овде бриљира, сад се намерио да ми покаже како не знам шта је планиметрија а особито не шта је архитектура.

Планиметрија је кад неталентоване архитекте разбацају по папиру троуглове и квадрате и кружнице, и то прогласе за пројекат.

Како је глупаво: српска изведена архитектура нема добар стандард, уз катастрофалан, принудни урбанизам, најпре због непоштовања закона, а Литл Ричард би да ми објасни да није тако. Па не живим ја на Марсу, него у Бгду (општина Савски Венац, да поновим за другаре-ложаче на Врачар).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:07 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Sta da se radi? Nista cika Brajo, evo ja cu javno da priznam da si ti najpametniji, najobrazovaniji, najobavesteniji i najsimpaticniji lik na blogu B92. Zato izvini, ubuduce cu biti dobar i necu sumnjati u tebe

Да, о томе сам говорио...
freehand freehand 15:11 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Видим, ти би да се наметнеш као тема, гураш се у расправу...

Ma jok, nego te podsećam na tvoje žbirovsko-špiclovske sklonosti i afinitete kad počneš da kukaš na vrađanje i pominješ komplekse.
Inače, VIĐUMENE je materijalizacija kompleksa u prostoru, moj Brajoviću. Naročito sa ovim predočavanjem dokaza koje pominješ, na mestu gde belodano brljaš po padežima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:15 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

na mestu gde belodano brljaš po padežima.

Па ћеш ти, шпицлов, да ме исправиш и подучиш, јер ја падеже не знам?
:))))))))))
tyson tyson 15:15 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

a tek utemeljenja nigde (k'o Tajson o Vesiću kao pralji Šarićevih para)

Vidim da te je ovo baš pogodilo pa ne odolevaš iskučenju da pronosiš svoju poruku kroz blog makar nekoliko puta dnevno.

Utemeljeno je Brajoviću, a čvrsto sam uveren da ti, kao neko ko ima širok krug prijatelja u Beogradu, vrlo dobro znaš isto što i ja, a možda i više o narečenom slučaju.

Sad, nastavi da širiš reč, to je tvoj izbor.


freehand freehand 15:16 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Predrag Brajovic
na mestu gde belodano brljaš po padežima.

Па ћеш ти, шпицлов, да ме исправиш и подучиш, јер ја падеже не знам?
:))))))))))

Eto, sad i prepisuješ... Kuku meni doboga, moj eksperte, pišče i lingvisto...
tyson tyson 15:22 03.07.2016

Re: Montenegro connection

šta, bratskij mili, ne znam šta me tapi
(...)
tako da, nisam ukačio osnovnu nit tvog tanjapi.

E pa, sad ti je valjda jasno kako se ja osećam kad čitam tvoje komentare upućene meni


Lionsgate Lionsgate 15:25 03.07.2016

Re: Montenegro connection

E pa, sad ti je valjda jasno kako se ja osećam kad čitam tvoje komentare upućene meni


Cek, jel hoces reci da ti ne razumes kad ti Srki nesto napise? Jbg, ja mislio da sam jedini..
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:38 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Sad, nastavi da širiš reč

Elementarnu pristojnost. Ne reč.

Uostalom, iako se LR loži da sam pobrisao komentare jer mi je pokazao da ne znam, ja, faktički nisam imao nijedan komentar o arhitekturi, svi su bili o tvom besramnom proglašavanju nekog čoveka -- Vesića, sasvim slučajno -- za perionicu Šarićevih para. Na osnovu onog "svima je poznato, jer priča se u društvu", nalupetao si se kako je Vesić pomagao im da peru pare otvarajući za njih lokale (sve takvo neko namigivanje), a ja, za razliku od tebe, znam ko je te lokale zaista otvarao i kako, i veze to nema s tim što pričaš.

Odvratna mi je to posipanje čoveka govnima, a bez temelja. Ništa drugo.
mariopan mariopan 15:40 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

freehand
Било приватно дружење, другарица ( у озбиљним годинама) славила развод

Ja sam jednom bio na ispraćaju u zatvor.

little_radojica little_radojica 15:59 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Планиметрија је кад неталентоване архитекте разбацају по папиру троуглове и квадрате и кружнице, и то прогласе за пројекат.


Само молим те реци на шта мислиш.

српска изведена архитектура нема добар стандард


Са чиме је упоређујеш? И шта је то "добар стандард архитектуре"?

катастрофалан, принудни урбанизам, најпре због непоштовања закона, а Литл Ричард би


Литл Ричард ти од почетка говори да је проблем у непоштовању закона, али ти некако полажеш наде баш у БнВ принудни урбанизам.
little_radojica little_radojica 16:08 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

iako se LR loži da sam pobrisao komentare jer mi je pokazao da ne znam


Рекао си да нам је архитектура катастрофа (и помиењао неку посарелу као пример), надовезујући се на пост блоговог коца, па сам ти ја рекао да лупаш и да се бламираш да би се ти онда самоспалио, успут побрисавши и све остале коментаре.
little_radojica little_radojica 16:13 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Молим лепо да прекинете са препуцавањем које нема везе са темом, ионако се само понављате. Имам ја разумевања, али ово сад нема никаквог смисла.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:37 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

па сам ти ја рекао да лупаш и да се бламираш

Шта сам се ја то бламирао, rekavši поводом овоg споменика, da je teška budalaština:



A onda si ti odlučio da glumiš profesora, i da zavodiš red.
Može.
Ali -- sada -- bez mene :)
Nisam ja tvoje đače.
QED

Pozdrav.
blogovatelj blogovatelj 16:52 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

I moram ovo da kažem, kažu ovi Osiječani, mi kad hoćemo to da jedemo, pređemo preko kod vas, i kod nas ima mesta gde ga dobro prave, ali sa vaše strane...


Sa mnom radi tip, Hrvat rođen u Kanadi, koji je do pre nekoliko godina igrao za Medvešćak hokej. Kasnije su ga zvali i da igra za reprezentaciju Hrvatske, neka četvrta grupa, ili kako je već to regulisano u hokeju, pa je putovao "po regionu"
Kaže da Beograd ima najbolje ženske i najbolje ćevape.
little_radojica little_radojica 17:59 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Pozdrav.


Где ћеш, а планиметрија?

Бламирао си се јер си рекао да нам је архитектура катастрофа и то са призвуком неког ауторитета и то надовезујући се на пост о "неосоцреализму" блоговог коца који очито није знао ни шта је то соц-реализам. А и познато ми је од раније твоје знање о урбанизму и архитектури, већ смо имали прилике да диванимо.

Што се споменика тиче то су радили еминентни вајари, не архитекте. Кад будеш шетао Лондоном, Берлином, Паризом, обрати пажњу, видећеш много сличних скулптура. Иначе, аутор саме скулптуре је Британац, Лондонац, може бити да се разуме у те савремене трендове.
Иначе, мени се допада како су решили архитектонски проблем рампе јер ипак је 10 метара висинске разлике за пешака много дугачка рампа. Па уместо да направе широку спиралу никавих пропорција, они су је искривудали и укомпоновали у саму скулптуру. Веома ефектно. Даље, феноменално су уклопили остатак рампа који иде до и кроз саму тврђаву. Ко није пробао тако нешто да ради, не зна како је то пипав и незахвалан посао. Мислим да ће феноменално изгледати са новобеоградске стране.
Можда кад би пробао да сагледаш све то тако у контексту...

Иначе, сам врх скулптуре, на врху лифта која реферира на победника апстрактним језиком, колико сам ја схватио, они још увек истражују и мењају. Видео сам да су урадили гомилу студија. Основна тема је занимљива, динамика избијања из земље, трансформација. У сваком случају боље него да метну нашу верзију Александра Македонског на Букефалу...

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:25 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Што се споменика тиче то су радили еминентни вајари, не архитекте. Кад будеш шетао Лондоном, Берлином, Паризом, обрати пажњу, видећеш много сличних скулптура. Иначе, аутор саме скулптуре је Британац, Лондонац, може бити да се разуме у те савремене трендове.

)))))))))))))))
Шта ме брига ко је аутор???
Скулптура изгледа као будалаштина. И у памет оних који је бране не бих баш имао поверења :)
Узгред, и ја сам за пасарелу рекао да је ОК.

Твоја идеја ауторитета (и измишљање мојих ставова) помало је досадна. Ја мислим да си ти једини у Србији који хоће да брани неодбрањиво -- како архитектура код нас само што не цвета.

Јеботе, исто к'о са здравством...
looping looping 18:36 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Бламирао си се јер си рекао да нам је архитектура катастрофа

Tako je.
Kako da bude katastrofa kada naše arhitekte već decenijama projektuju po kancelarijama.
angie01 angie01 18:45 03.07.2016

Re: Montenegro connection

"lažni profil" ti, kao i uvek kada to pomeneš u nedostatku argumenata - nudi da ga raskrinkaš.


ja ne znam sta ti hoces od mene,...a vise puta sam te pitala, stalno se bespotrebno naslanjas na moje komentare i nesto blebeces.

kakav stupidan pokusaj, o cemu ti pricas- registrovao si se navodno pre dve godine, al sa znanjem i secanjem o ljudima i desavnju na blogu kao da si tu odpocetka, sa sve konkretnim i arogantnim nastupom prema pojedincima- sto ni jedan novajlija ne radi, ...kao sto se niko sa nekim normalnim namerama ne ukljucuje u razgovore na ovakvom mestu sa pripremljenim toplo/hladno manipulacijama, niti stalkira- tako da f.off lazni urabni sa celokupnim asortimanom svog psihopatoloskog performansa, koji meni ucitavas.


...laskas samo sebi, misleci da te nije vec davno pregazilo vreme sa tim istrosenim fazonima.
little_radojica little_radojica 18:58 03.07.2016

Re: Šta se događa sa

Шта ме брига ко је аутор??? Скулптура изгледа као будалаштина.

Твоја идеја ауторитета...

Видиш, твоја идеја ауторитета се заснива на брајоцентричном погледу на свет. Бојим се да је у питању неотклоњив ментални фелер.

Ја мислим да си ти једини у Србији који хоће да брани неодбрањиво -- како архитектура код нас само што не цвета.
Јеботе, исто к'о са здравством...

Ја мислим да си ти једини човек на свету довољно ограничен да овако све погрешно разуме.
Али, забавља ме то колико си спреман да изиграваш будалу у јавности не би ли макар мало изврнуо оно што ја тврдим и скренуо тему са свог демонстрираног незнања.

Дакле, Френк Лојд Рајте, шта је са планиметријом Блока 18?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana