Ljudska prava

Smrt prodavca lubenica!

Filip Mladenović RSS / 30.06.2016. u 14:41

Komunalno ubistvo
Komunalno ubistvo
Komunalni policajci
Komunalni policajci
Da Faida Hamdi, tržišna inspektorka iz Tunisa, 17. decembra 2010. nije zaplenila tezgu uličnom prodavcu povrća Muhamedu Buaziziju, nesrećni mladić se iz protesta ne bi zapalio, njegova smrt ne bi izazvala demonstracije koje su dovele do pada bahatog i korumpiranog režima u toj zemlji.

Da komunalni policajci nisu 29. juna 2016. pokušali da legitimišu Vladana Marinkovića (55), kako bi mu napisali kaznu jer je prodavao lubenice na paleti, koja je virila nekoliko centimetara izvan zakupljenog prostora na pijaci Vidikovac u prestonici Srbije, danas ne bi došlo do ustanka na društvenim mrežama širom Srbije zbog smrti jednog običnog, radnog čoveka, koji se poput većine nas snalazi kako zna i ume da bi preživeo "reforme".

Komunalna policija još uvek krije imena i prezimena policajaca, a u svom saopštenju kojim "žali" zbog smrti Vladana Marinkovića laže da se radi o tzv. nelegalnoj prodaji.

Dobro obavešteni izvori javljaju da su za sada anonimni komunalni policajci vidikovačku pijacu, po već uhodanom feudalnom šablonu Srbije, zloupotrebljavali za tzv. dopunske prihode i one naše čuvene "usluge".

Smrt prodavca lubenica Vladana Marinkovića, u prisustvu vlasti i članova porodice, sina i supruge, odvratan je simbol  jada, bede i licemerja aktuelnog režima, matrice vladanja tokom proteklih 25 godina, odnosa kvazi elite i građanstva Srbije...

Smrt prodavca lubenica Vladana Marinkovića, kao i nedavna smrt Slobodana Tanaskovića, noćnog čuvara objekata u Savamali tokom terorističkog napada 25. aprila 2016, još uvek nerasvetljenog i neprocesuiranog, govori, na žalost, o nemoći javnosti, institucija, civilnog društva... da se suprostave samovolji, korupciji, stranačkoj državi, jednom rečju pohlepi koja poput cunamija davi sve - ljudske živote, lično dostojanstvo, normalan život.

Dokle i zašto!? 

Detalji: http://www.blic.rs/vesti/beograd/prodavac-pustite-me-vec-sam-imao-dva-infarkta-komunalac-dobices-i-treci/zd3j568 



Komentari (44)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 15:06 30.06.2016

Spaloćeš se?


Ako je ovo najava da ćeš se spaliti - zbogom, Filipe. Bilo je i vreme da pređeš sa reči na dela.

A ako je ovo samo jedna mala kompjuterska pobuna - onda jebiga.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:11 30.06.2016

Re: Spaloćeš se?

Smrt Vladana Marinkovića, za sada je zapalila društvene mreže, samo!

U slučaju smrti Mohameda Buazizija, pre 5 godina, bilo je drugačije, ali u Tunisu.

Take sides!
urbana_gerila urbana_gerila 15:30 30.06.2016

Re: Spaloćeš se?

krkar
Ako je ovo najava da ćeš se spaliti - zbogom, Filipe. Bilo je i vreme da pređeš sa reči na dela.
A ako je ovo samo jedna mala kompjuterska pobuna - onda jebiga.



jbg, zvezdano nebo iznad i moralni zakon u njemu - krkar ispoštovao kodeks i spalio se zbog bajčetina über alles agitovanja, pa sad pepela za posipanje koliko hoćeš.
krkar krkar 23:05 30.06.2016

Re: Spaloćeš se?

Smrt Vladana Marinkovića, za sada je zapalila društvene mreže, samo!

U slučaju smrti Mohameda Buazizija, pre 5 godina, bilo je drugačije, ali u Tunisu.



Misliš da će opet neka pobuna da izbije u Tunisu?
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:51 01.07.2016

Re: Spaloćeš se?

krkar
Smrt Vladana Marinkovića, za sada je zapalila društvene mreže, samo!

U slučaju smrti Mohameda Buazizija, pre 5 godina, bilo je drugačije, ali u Tunisu.



Misliš da će opet neka pobuna da izbije u Tunisu?


Kada nepravda postane zakon, otpor je tvoja dužnost!

krkar krkar 01:44 01.07.2016

Re: Spaloćeš se?

Kada nepravda postane zakon, otpor je tvoja dužnost!


Znači, didem u Tunis da dižem bunu?

Ajd, dobro
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:48 01.07.2016

Re: Spaloćeš se?

krkar
Kada nepravda postane zakon, otpor je tvoja dužnost!


Znači, didem u Tunis da dižem bunu?

Ajd, dobro


Ne u Tunis, nego TU!
cane cane 14:05 02.07.2016

Re: Spaloćeš se?

Ako je ovo najava da ćeš se spaliti - zbogom, Filipe. Bilo je i vreme da pređeš sa reči na dela.


jes'... pa da ostanes bez konkurencije sa sledecem konkursu za generalnog rts.

Filip Mladenović Filip Mladenović 15:37 30.06.2016

Reakcija jednog građanina:

Gradjanin Radovan Nenadić iz Beograda zatražio je od Komunalne policije, pozivajući se na član 15. Zakona o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja, imena i prezimena komunalnih policajaca, kao i njihove iskaze povodom intervencije na vidikovačkoj pijaci i smrti prodavca lubenica Vladana Marinkovića.



ivana23 ivana23 16:54 30.06.2016

Re: Reakcija jednog građanina:

freehand freehand 07:18 01.07.2016

Re: Reakcija jednog građanina:

Filip Mladenović
Gradjanin Radovan Nenadić iz Beograda zatražio je od Komunalne policije, pozivajući se na član 15. Zakona o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja, imena i prezimena komunalnih policajaca, kao i njihove iskaze povodom intervencije na vidikovačkoj pijaci i smrti prodavca lubenica Vladana Marinkovića.




Nema potrebe da se insistira na imenima i prezimenima komunalnih policajaca i njihovom javnom čerečenju. Tim podacima raspolažu svi nadležni organi i na njima je da se slučajem bave sa stanovišta direktne odgovornosti.
U ovom slučaju značajnije je ono što iz bekgraunda priče vrišti - a to su mito i direktna korupcija u kojima učestvuju i policajci i komunalci i inspektori, kao masovna pojava i gangrena društva. I za to svi znaju. Znaju se tarife za ostavljanje na miru, tarife za dojavljivanje kad će akcija, tarife za diretkne izvođače i šefove.
A na bajčetinsku podrepšaku fukaru ne obraćaj pažnju, Filipe. Nije vredan.
emsiemsi emsiemsi 08:38 01.07.2016

Re: Reakcija jednog građanina:

freehand
Filip Mladenović
Gradjanin Radovan Nenadić iz Beograda zatražio je od Komunalne policije, pozivajući se na član 15. Zakona o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja, imena i prezimena komunalnih policajaca, kao i njihove iskaze povodom intervencije na vidikovačkoj pijaci i smrti prodavca lubenica Vladana Marinkovića.




Nema potrebe da se insistira na imenima i prezimenima komunalnih policajaca i njihovom javnom čerečenju. Tim podacima raspolažu svi nadležni organi i na njima je da se slučajem bave sa stanovišta direktne odgovornosti.
U ovom slučaju značajnije je ono što iz bekgraunda priče vrišti - a to su mito i direktna korupcija u kojima učestvuju i policajci i komunalci i inspektori, kao masovna pojava i gangrena društva. I za to svi znaju. Znaju se tarife za ostavljanje na miru, tarife za dojavljivanje kad će akcija, tarife za diretkne izvođače i šefove.
A na bajčetinsku podrepšaku fukaru ne obraćaj pažnju, Filipe. Nije vredan.

Шта значи ово - нисам у току ?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:12 01.07.2016

Re: Reakcija jednog građanina:

Nema potrebe da se insistira na imenima i prezimenima komunalnih policajaca i njihovom javnom čerečenju.

naravno da ima. kada mogu da se čereče svi članovi porodice one ubijene pevačice, kada mogu da se čereče glumci i javni radnici, kad mogu da se čereče zlostavljana deca i njihovi roditelji (u slučaju pahomije i kačavenda, npr), samo policija ne može da se čereči, jer če oni da nam dođu na vrata, kao u zlatno dobra udbe i ozne, i da prete i premlaćuju nas i naše ukučane. mediji sigurno imaju ime, ali su pičke. lakše je provlačiti nečije svekrve i decu kroz medijsko blato. govna.
freehand freehand 12:57 01.07.2016

Re: Reakcija jednog građanina:

BebaOdLonchara
Nema potrebe da se insistira na imenima i prezimenima komunalnih policajaca i njihovom javnom čerečenju.

naravno da ima. kada mogu da se čereče svi članovi porodice one ubijene pevačice, kada mogu da se čereče glumci i javni radnici, kad mogu da se čereče zlostavljana deca i njihovi roditelji (u slučaju pahomije i kačavenda, npr), samo policija ne može da se čereči, jer če oni da nam dođu na vrata, kao u zlatno dobra udbe i ozne, i da prete i premlaćuju nas i naše ukučane. mediji sigurno imaju ime, ali su pičke. lakše je provlačiti nečije svekrve i decu kroz medijsko blato. govna.

Naravno da nema. Nikog, pa ni ove bednike, a da o deci i svekrvama ne govorimo.
Ovo što pišeš upravo je rakurs DJV i Željka Mitrovića, bez obzira št o je izvrnut. Danas ti njih, sutra oni tebe. ali to je u suštini isto.
krkar krkar 13:25 01.07.2016

Re: Reakcija jednog građanina:

Шта значи ово - нисам у току ?


Znači čuvaj nogavicu od pravedničkog džukčeta.

freehand freehand 14:48 01.07.2016

Re: Reakcija jednog građanina:

Znači čuvaj nogavicu od pravedničkog džukčeta.

Šta je, puvaro? Opet Toma poslao ptičicu da ti cvrkuće kako Vučić drži sednice vlade ćuteći?

P.S. za Emsija: "Bajčetinska podrepoaška fukara" se sama javila. Izborni telal i dobošar vojvode akademika Nikolića. Pa kakav vojvoda i akademik taki mu i dobošari.
emsiemsi emsiemsi 15:51 01.07.2016

Re: Reakcija jednog građanina:

freehand
Znači čuvaj nogavicu od pravedničkog džukčeta.

Šta je, puvaro? Opet Toma poslao ptičicu da ti cvrkuće kako Vučić drži sednice vlade ćuteći?

P.S. za Emsija: "Bajčetinska podrepoaška fukara" se sama javila. Izborni telal i dobošar vojvode akademika Nikolića. Pa kakav vojvoda i akademik taki mu i dobošari.

Чекај, чекај - да ли га Николић, макар, плаћа - или он то ради рекреативно, из задовољства ?
freehand freehand 16:21 01.07.2016

Re: Reakcija jednog građanina:

emsiemsi
freehand
Znači čuvaj nogavicu od pravedničkog džukčeta.

Šta je, puvaro? Opet Toma poslao ptičicu da ti cvrkuće kako Vučić drži sednice vlade ćuteći?

P.S. za Emsija: "Bajčetinska podrepoaška fukara" se sama javila. Izborni telal i dobošar vojvode akademika Nikolića. Pa kakav vojvoda i akademik taki mu i dobošari.

Чекај, чекај - да ли га Николић, макар, плаћа - или он то ради рекреативно, из задовољства ?

Nebitno. Bitno je da bednik i lažljiva fukara naveliko redom naprđuje druge da su glupi, kvarni, neznalice.
krkar krkar 17:01 01.07.2016

Re: Reakcija jednog građanina:

Nebitno. Bitno je da bednik i lažljiva fukara naveliko redom naprđuje druge da su glupi, kvarni, neznalice.


Koliko učenih reči je ovo naučilo! Ma nije Boris džaba 15 godina izučavao psihologiju.



freehand freehand 17:05 01.07.2016

Re: Reakcija jednog građanina:

Koliko učenih reči je ovo naučilo! Ma nije Boris džaba 15 godina izučavao psihologiju.

Dovoljno i običnih i prostih da ne laže i da razlikuje puvare i fukaru od normalnog sveta. Ne baš kao ti i Toma koji je... Koliko beše potrošio da izuči sve?
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:34 30.06.2016

Reakcija Zaštitnice gradjana:

Zaštitnica građana Beograda Katarina Žeželj je pokrenula postupak kako bi se utvrdilo da li je komunalna policija prekoračila mere iz svoje nadležnosti.

"Imam obavezu, pogotovo imajući u vidu dramatičan i smrtan ishod događaja, da utvrdim da li je komunalna policija u toj konkretnoj situaciji negde eventualno prekršila propis ili nije", rekla je Žeželj za agenciju Beta.

Ona je navela da je za sutra zakazala sastanak kod načelnika komunalne policije Beograda Nikole Ristića.

"Biće primereno da se izjasnimo o tome šta se zaista desilo tek kada se postupak okonča, što će biti u najkraćem mogućem roku u toku sledeće nedelje", dodala je zaštitnica građana Beograda.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:45 01.07.2016

Sramno ponašanje gradske uprave!

Komunalni policajac G.B. je saslušan, pošto ga Ljiljana Marinković tereti da je odgovoran za smrt njenog supruga Vladana, pišu "Večernje novosti".

Nalog za saslušanje je izdalo Više javno tužilaštvo u Beogradu, nakon smrti Vladana Marinkovića, trgovca lubenicama, koji je u sredu preminuo na Vidikovačkoj pijaci u Beogradu.

On je, zasad, saslušan samo u svojstvu građanina, na okolnosti koje su se u sredu dogodile na Vidikovačkoj pijaci, navode iz MUP Srbije.

“Komunalni policajac tvrdi da nije prešao granice svojih ovlašćenja, nego da je sve radio po zakonu“, kažu iz MUP-a.

Kako "Novosti" saznaju, VJT je policiji naložilo da sasluša i kolegu G. B., koji je bio sa njim u patroli, ali i Ljiljanu Marinković, suprugu preminulog. Rezultati obdukcije, po okončanju biće prosleđeni VJT.

Inače, Vladan Marinković biće sahranjen u petak u rodnom Šapcu. Njegova smrt uzburkala je javnost, posebno trgovce na pijaci, koji, kako navode, svakodnevno kako kažu, preživljavaju torturu "komunalaca".

Sa porodicom preminulog, ni u četvrtak niko od čelnika Komunalne policije nije kontaktirao.

Na Vidikovačkoj pijaci, na mestu gde je Vladan izdahnuo, prodavci, ali i njegove stalne mušterije palili su sveće. Trgovci, koji su bili i svedoci nesrećnog događaja, izneli su svu Vladanovu robu kako bi je prodali i novac dali porodici. Čak su, u znak protesta, i tezgu sa bostanom namestili kako je i u sredu stajala.

“Hteli su da mu naplate kaznu samo zato što je paleta sa lubenicama bila 20 centimetara van pijačnog prostora. Njemu, čoveku koji redovno plaća pijačninu! A za to vreme kamioni puni bostana, stajali su dole niže na ulici i iz njih su nelegalno prodavali. Ali, oni su im davali mito svakog dana, a Vlado to nije hteo. Bio je pošten i zato je i stradao“, priča jedan od prodavaca Mile R.

Trgovci na pijaci tvrde da se baš iz tog razloga što nije želeo da plaća reket, komunalni policajac P. B. okomio na Marinkoviće.

“Pravio bi im problem i kada bi tri saksije sa cvećem zakačili na ogradu. Dnevno su mu pisali i po pet kazni. Ista situacija je i sa svima nama. Traže sitnicu kako bi pisali prijave, a pošto ne želimo da im dajemo novac na ruke, plaćamo im ručkove u obližnjem restoranu. Svi preživljavamo istu torturu, samo imamo jače srce nego Vlado“, govori Mile.

U četvrtak na Vidikovačkoj pijaci komunalne policije nije bilo.

“Još ne mogu da verujem šta se dogodilo i da Vlade nema. Takvo ponašanje ne može ni da se opiše. Komunalac ga je čak i udario ramenom kako bi mu pokazao svoju snagu. Hteo je da mu napiše kaznu, pretio da će mu oduzeti svu robu. Rekao mu je: "Ja radim svoj posao, ja sam ovde vlast!" Svi znaju ko je on, i protiv tog policajca postoji barem sedam, osam prijava za bahato ponašanje. Ne mogu da im oprostim ni to što, kad je Vlado pao, nisu prišli da pomognu. Samo su se udaljili“, navodi Nenad V.

Porodica Marinković navodi da ih niko od nadležnih ili iz Komunalne policije u četvrtak, 30. juna 2016, nije pozvao da im bar saučešće izjavi.

“Niko nas nije pozvao. Majka i sestra su pod sedativima, još ne možemo da verujemo šta nas je snašlo. Želim samo prvo da sahranim oca, a onda ćemo videti šta dalje, kakve ćemo korake preduzeti, hoćemo li tužiti Grad“, navodi Miloš Marinković, sin preminulog trgovca.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:17 01.07.2016

.

e kada o ozbiljnoj temi piše filip mladenović, to je baš bedak.
NNN NNN 09:49 01.07.2016

Jadan čovek :(

Saučešće porodici

i normalnim ljudima u Srbiji koje bahata stoka gazi


Znam čoveka koji povremeno prodaje lubenice,
a mogao bi lagano da ugazi patrolu ovih komunalnih pizdi iz čistog ličnog zadovoljstva,
samo nije bilo sreće da se sretnu (platio bih to da vidim).

Komunalce MRZIM od samog početka!
Kada je uvođena komunalna policija, ideja je izgledala skroz dobro* (bar je tako formulisana), da sam se (znajući kakva su govna na vlasti) plašio na šta će to u praksi da liči.

*lično se zalažem za uvođenje ekološke diktature na svim nivoima

I vrlo brzo sam se uverio kakav je šljam u pitanju.
Godinama sam živeo kod Ade i tamo na autobuskoj stanici su obitavali kontrolori GSP, a ovi su im čuvali strah i svakog, ALI BUKVALNO SVAKOG, dana je grupica od nekoliko pripadnika žardinjerije ostavljala iza sebe GOMILU ĐUBRETA (ono protiv čega bi, bar po opisu posla, trebalo da se bore), plastične čaše i flaše od jogurta i vode, papire od bureka, kese, pikavce, prazne kutije cigara...
Svaki dan po gomili đubreta je moglo da se vidi gde su bili i vredno zarađivali dnevnice...
predatortz predatortz 10:51 01.07.2016

KZ

Ostala krivična dela protiv života i tela

Postoji grupa krivičnih dela za koja izvršilac ne mora ništa direktno da uradi žrtvi da bi je ugrozio. To su ostavljanje neke osobe u stanju ili okolnostima opasnim po njen život ili zdravlje (izlaganje opasnosti), kada je sam počinilac prouzrokovao te okolnosti, nepružanje pomoći osobi koja je u životnoj opasnosti, iako je tu pomoć bilo moguće pružiti bez opasnosti za druge, kao i napuštanje nemoćne osobe za koju je počinilac odgovoran u okolnostima opasnim po život i zdravlje. Za ova krivična dela kazna zavisi od okolnosti i posledica, pa ako je pri izlaganju opasnosti nastupila smrt maloletnika ili trudnice, može biti i do 12 godina zatvora.


Komunalni policajac je odbio da pruži pomoć čoveku, uz obrazloženje da se folira. Sam je prouzrokovao stanje koje je dovelo do smrti prodavca. Postoje svedoci koji su ovo izjavili pod punim imenom i prezimenom. Postoji član zakona koji ovakvo ponašanje sankcioniše, postoji predviđena sankcija.

Državo, čekamo tvoj potez!
NNN NNN 11:14 01.07.2016

Re: KZ

ivana23 ivana23 14:00 01.07.2016

Nocas

mariopan mariopan 17:06 01.07.2016

Re: Nocas

ivana23



G.Cross G.Cross 20:47 01.07.2016

Re: Nocas

angie01
http://www.blic.rs/vesti/beograd/svedoci-tragedije-komunalni-policajac-ga-je-gledao-kako-umire-i-vikao-ma-folira-se/400e7t3


U svakoj normalnoj zemlji za ovo bi ministar policije morao da da ostavku.
Ali ovaj, ohhh, hmmm, uuups, mi nemamo ministra policje vec neko vreme, nemamo ni ostale ministre nemamo ni vladu vec neeeeko vreme.

Imamo neku VD vlast kojoj EU kaze NE a oni kazu ali mi i nismo vlast mi smo VD vlasti, nije to nas problem. Onda se pojavi onak grobar pa ima misljenje.

Nemam pojma koji je ustavni ili rok za mandatara da predlozi vladu.

Valjda neki rok postoji.

Ako ne postoji onda teoretski VDlada moze da vlada neograniceno.

Kako se Cameron ( i austrijski vonabi predsednik) nije ovog setio.


.



freehand freehand 20:49 01.07.2016

Re: Nocas

U svakoj normalnoj zemlji za ovo bi ministar policije morao da da ostavku.

Ministar policije nema veze sa komunalnom policijom.
Nemam pojma koji je ustavni ili rok za mandatara da predlozi vladu.

Valjda neki rok postoji.

Ako ne postoji onda teoretski VDlada moze da vlada neograniceno.

Kako se Cameron ( i austrijski vonabi predsednik) nije ovog setio.

Setili su se Belgijanci, na primer.
G.Cross G.Cross 20:56 01.07.2016

Re: Nocas

Ministar policije nema veze sa komunalnom policijom.



Jes u pravu si.

Evo guglah malo
Predsednik Tadić izjavio je da komunalni policajci, kao i država koju predstavljaju, moraju biti pravedni, ali i strogi prema onima koji krše propise.

http://www.propisi.com/jos-malo-o-komunalnoj-policiji.html

E pa sad ako komunalni policajci predstavlaju drzavu zasto li su deo lokalne vlasti.

Ali nema veze.

Ja htedoh da pitam da li u stvaru Vucic ima rok u kome mora da sastavi vladu ili zavisi od njegovoj cejfa , kao i sve ostalo
freehand freehand 21:07 01.07.2016

Re: Nocas


Jes u pravu si.

Evo guglah malo
Predsednik Tadić izjavio je da komunalni policajci, kao i država koju predstavljaju, moraju biti pravedni, ali i strogi prema onima koji krše propise.

http://www.propisi.com/jos-malo-o-komunalnoj-policiji.html

E pa sad ako komunalni policajci predstavlaju drzavu zasto li su deo lokalne vlasti.

Ali nema veze.

Nisam ovo razumeo. Kakve veze ima Tadić sa komunalnom policijom, ovim što si ti napisao i ovim što sam ti ja kratko odgovorio?
Sem ako nije neki pokušaj prebacivanja na lični nivo, i neka šopenhauerovština sa zamenom teza, pa nema više veze ko je šta rekao nego čija strina kurva?
Jer bih te inače zamolio da navedeš u kojoj je to zemlji komunalna policija u nadležnosti ministra unutrašnjih poslova i zašto bi, ako takva ne postoji, taj ministar podnosio ostavku zbog postupaka komunalne policije. Pa bi se možda ipostavilo da je "kulturan svet" samo floskula koja u stvari pokriva pokondirenost i pokušaj zasenjivanja prostote?
Ja htedoh da pitam da li u stvaru Vucic ima rok u kome mora da sastavi vladu ili zavisi od njegovoj cejfa , kao i sve ostalo

Pa šta te je sprečilo da to tako pitaš, nego je opet morala konstrukcija "Srbija sranje a vid' kulturan svet"?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:26 01.07.2016

Re: Nocas

Ja htedoh da pitam da li u stvaru Vucic ima rok u kome mora da sastavi vladu ili zavisi od njegovoj cejfa ,


90 dana od formiranja skupštine.
Što se toga tiče ima još dosta vremena.
G.Cross G.Cross 22:16 01.07.2016

Re: Nocas

freehand

Jes u pravu si.

Evo guglah malo
Predsednik Tadić izjavio je da komunalni policajci, kao i država koju predstavljaju, moraju biti pravedni, ali i strogi prema onima koji krše propise.

http://www.propisi.com/jos-malo-o-komunalnoj-policiji.html

E pa sad ako komunalni policajci predstavlaju drzavu zasto li su deo lokalne vlasti.

Ali nema veze.

Nisam ovo razumeo. Kakve veze ima Tadić sa komunalnom policijom, ovim što si ti napisao i ovim što sam ti ja kratko odgovorio?
Sem ako nije neki pokušaj prebacivanja na lični nivo, i neka šopenhauerovština sa zamenom teza, pa nema više veze ko je šta rekao nego čija strina kurva?
Jer bih te inače zamolio da navedeš u kojoj je to zemlji komunalna policija u nadležnosti ministra unutrašnjih poslova i zašto bi, ako takva ne postoji, taj ministar podnosio ostavku zbog postupaka komunalne policije. Pa bi se možda ipostavilo da je "kulturan svet" samo floskula koja u stvari pokriva pokondirenost i pokušaj zasenjivanja prostote?
Ja htedoh da pitam da li u stvaru Vucic ima rok u kome mora da sastavi vladu ili zavisi od njegovoj cejfa , kao i sve ostalo

Pa šta te je sprečilo da to tako pitaš, nego je opet morala konstrukcija "Srbija sranje a vid' kulturan svet"?


Free, ti znas da ja i Sopenhauner nismo u najboljim odnosima, rekao sam da si u pravu, komunalna policija nije u nadlestvu minista policije.
Ako ocekujes da klecim na kukuruzu zbog svoje greske , javi kad ti odgovara.
Boris je bio godinama a i jos uvek (mada ga nisam video najmanje pet godina) je jedan o mojih najboljih drugara iz mladosti, dobar momak, zabavljao se sa sestrom moje zene. Proveli neka lepa leta zajedno na Visu.

Ne znam sta da vise kazem.
Oprosti molim te.
freehand freehand 22:20 01.07.2016

Re: Nocas

G.Cross
freehand

Jes u pravu si.

Evo guglah malo
Predsednik Tadić izjavio je da komunalni policajci, kao i država koju predstavljaju, moraju biti pravedni, ali i strogi prema onima koji krše propise.

http://www.propisi.com/jos-malo-o-komunalnoj-policiji.html

E pa sad ako komunalni policajci predstavlaju drzavu zasto li su deo lokalne vlasti.

Ali nema veze.

Nisam ovo razumeo. Kakve veze ima Tadić sa komunalnom policijom, ovim što si ti napisao i ovim što sam ti ja kratko odgovorio?
Sem ako nije neki pokušaj prebacivanja na lični nivo, i neka šopenhauerovština sa zamenom teza, pa nema više veze ko je šta rekao nego čija strina kurva?
Jer bih te inače zamolio da navedeš u kojoj je to zemlji komunalna policija u nadležnosti ministra unutrašnjih poslova i zašto bi, ako takva ne postoji, taj ministar podnosio ostavku zbog postupaka komunalne policije. Pa bi se možda ipostavilo da je "kulturan svet" samo floskula koja u stvari pokriva pokondirenost i pokušaj zasenjivanja prostote?
Ja htedoh da pitam da li u stvaru Vucic ima rok u kome mora da sastavi vladu ili zavisi od njegovoj cejfa , kao i sve ostalo

Pa šta te je sprečilo da to tako pitaš, nego je opet morala konstrukcija "Srbija sranje a vid' kulturan svet"?


Free, ti znas da ja i Sopenhauner nismo u najboljim odnosima, rekao sam da si u pravu, komunalna policija nije u nadlestvu minista policije.
Ako ocekujes da klecim na kukuruzu zbog svoje greske , javi kad ti odgovara.
Boris je bio godinama a i jos uvek (mada ga nisam video najmanje pet godina) je jedan o mojih najboljih drugara iz mladosti, dobar momak, zabavljao se sa sestrom moje zene. Proveli neka lepa leta zajedno na Visu.

Ne znam sta da vise kazem.

Samo jednu sitnicu: kakve veze ima taj Boris sa komunalnom policijom, ministrom i mojom malenkošću u svemu ovome? Odakle se i kako on, kao čupavac iz kutije, nezvan pojavio u tome kad smo pričali o tome šta bi se desilo u "svakoj normalnoj zemlji"?
G.Cross G.Cross 22:24 01.07.2016

Re: Nocas

freehand
G.Cross
freehand

Jes u pravu si.

Evo guglah malo
Predsednik Tadić izjavio je da komunalni policajci, kao i država koju predstavljaju, moraju biti pravedni, ali i strogi prema onima koji krše propise.

http://www.propisi.com/jos-malo-o-komunalnoj-policiji.html

E pa sad ako komunalni policajci predstavlaju drzavu zasto li su deo lokalne vlasti.

Ali nema veze.

Nisam ovo razumeo. Kakve veze ima Tadić sa komunalnom policijom, ovim što si ti napisao i ovim što sam ti ja kratko odgovorio?
Sem ako nije neki pokušaj prebacivanja na lični nivo, i neka šopenhauerovština sa zamenom teza, pa nema više veze ko je šta rekao nego čija strina kurva?
Jer bih te inače zamolio da navedeš u kojoj je to zemlji komunalna policija u nadležnosti ministra unutrašnjih poslova i zašto bi, ako takva ne postoji, taj ministar podnosio ostavku zbog postupaka komunalne policije. Pa bi se možda ipostavilo da je "kulturan svet" samo floskula koja u stvari pokriva pokondirenost i pokušaj zasenjivanja prostote?
Ja htedoh da pitam da li u stvaru Vucic ima rok u kome mora da sastavi vladu ili zavisi od njegovoj cejfa , kao i sve ostalo

Pa šta te je sprečilo da to tako pitaš, nego je opet morala konstrukcija "Srbija sranje a vid' kulturan svet"?


Free, ti znas da ja i Sopenhauner nismo u najboljim odnosima, rekao sam da si u pravu, komunalna policija nije u nadlestvu minista policije.
Ako ocekujes da klecim na kukuruzu zbog svoje greske , javi kad ti odgovara.
Boris je bio godinama a i jos uvek (mada ga nisam video najmanje pet godina) je jedan o mojih najboljih drugara iz mladosti, dobar momak, zabavljao se sa sestrom moje zene. Proveli neka lepa leta zajedno na Visu.

Ne znam sta da vise kazem.

Samo jednu sitnicu: kakve veze ima taj Boris sa komunalnom policijom, ministrom i mojom malenkošću u svemu ovome? Odakle se i kako on, kao čupavac iz kutije, nezvan pojavio u tome kad smo pričali o tome šta bi se desilo u "svakoj normalnoj zemlji"?


Pa u svakoj noramlnoj zemlji predsednik ne bi rekao da lokalna policija predstavlja drzavu, ako ona samo predstavlja lokalnu upravu.

Hajde, vreme je da zavrsimo ovo.

Priznajem mozda on to uopste nije rekao.

Predsednik Tadić izjavio je da komunalni policajci, kao i država koju predstavljaju, moraju biti pravedni, ali i strogi prema onima koji krše propise.


A sa tvojom maleknoscu naravno nema nikave veze. Prascaj.
freehand freehand 22:34 01.07.2016

Re: Nocas

G.Cross
freehand
G.Cross
freehand

Jes u pravu si.

Evo guglah malo
Predsednik Tadić izjavio je da komunalni policajci, kao i država koju predstavljaju, moraju biti pravedni, ali i strogi prema onima koji krše propise.

http://www.propisi.com/jos-malo-o-komunalnoj-policiji.html

E pa sad ako komunalni policajci predstavlaju drzavu zasto li su deo lokalne vlasti.

Ali nema veze.

Nisam ovo razumeo. Kakve veze ima Tadić sa komunalnom policijom, ovim što si ti napisao i ovim što sam ti ja kratko odgovorio?
Sem ako nije neki pokušaj prebacivanja na lični nivo, i neka šopenhauerovština sa zamenom teza, pa nema više veze ko je šta rekao nego čija strina kurva?
Jer bih te inače zamolio da navedeš u kojoj je to zemlji komunalna policija u nadležnosti ministra unutrašnjih poslova i zašto bi, ako takva ne postoji, taj ministar podnosio ostavku zbog postupaka komunalne policije. Pa bi se možda ipostavilo da je "kulturan svet" samo floskula koja u stvari pokriva pokondirenost i pokušaj zasenjivanja prostote?
Ja htedoh da pitam da li u stvaru Vucic ima rok u kome mora da sastavi vladu ili zavisi od njegovoj cejfa , kao i sve ostalo

Pa šta te je sprečilo da to tako pitaš, nego je opet morala konstrukcija "Srbija sranje a vid' kulturan svet"?


Free, ti znas da ja i Sopenhauner nismo u najboljim odnosima, rekao sam da si u pravu, komunalna policija nije u nadlestvu minista policije.
Ako ocekujes da klecim na kukuruzu zbog svoje greske , javi kad ti odgovara.
Boris je bio godinama a i jos uvek (mada ga nisam video najmanje pet godina) je jedan o mojih najboljih drugara iz mladosti, dobar momak, zabavljao se sa sestrom moje zene. Proveli neka lepa leta zajedno na Visu.

Ne znam sta da vise kazem.

Samo jednu sitnicu: kakve veze ima taj Boris sa komunalnom policijom, ministrom i mojom malenkošću u svemu ovome? Odakle se i kako on, kao čupavac iz kutije, nezvan pojavio u tome kad smo pričali o tome šta bi se desilo u "svakoj normalnoj zemlji"?


Pa u svakoj noramlnoj zemlji predsednik ne bi rekao da lokalna policija predstavlja drzavu, ako ona samo predstavlja lokalnu upravu.

Hajde, vreme je da zavrsimo ovo.

Priznajem mozda on to uopste nije rekao.

Predsednik Tadić izjavio je da komunalni policajci, kao i država koju predstavljaju, moraju biti pravedni, ali i strogi prema onima koji krše propise.

Prvo, Boris Tadić nije predsednik Srbije četiri godine. Zato sam pitao - kakav je smisao njegovog pominjanja sem što ste dobri drugari i to svastika-jetrva-zaova ako nije trebalo da mene diskvalifikuje a propos političkih uverenja?
Drugo - komunalni policajac i lokalni policajac dve su apsolutno različite državne službe, a malo je neobično da se takve stvari ne poznaju ako se već hoće javno komentarisati politički život i funkcionisanje države.
Treće - da, i komunalni policajac jeste predstavnik države, bez obzira što nije u nadležnosti ministra policije.
A u svakoj državi red je da se pocrveni, bar, posle ovakvog blamiranja.
G.Cross G.Cross 22:36 01.07.2016

Re: Nocas

freehand
G.Cross
freehand
G.Cross
freehand

Jes u pravu si.

Evo guglah malo
Predsednik Tadić izjavio je da komunalni policajci, kao i država koju predstavljaju, moraju biti pravedni, ali i strogi prema onima koji krše propise.

http://www.propisi.com/jos-malo-o-komunalnoj-policiji.html

E pa sad ako komunalni policajci predstavlaju drzavu zasto li su deo lokalne vlasti.

Ali nema veze.

Nisam ovo razumeo. Kakve veze ima Tadić sa komunalnom policijom, ovim što si ti napisao i ovim što sam ti ja kratko odgovorio?
Sem ako nije neki pokušaj prebacivanja na lični nivo, i neka šopenhauerovština sa zamenom teza, pa nema više veze ko je šta rekao nego čija strina kurva?
Jer bih te inače zamolio da navedeš u kojoj je to zemlji komunalna policija u nadležnosti ministra unutrašnjih poslova i zašto bi, ako takva ne postoji, taj ministar podnosio ostavku zbog postupaka komunalne policije. Pa bi se možda ipostavilo da je "kulturan svet" samo floskula koja u stvari pokriva pokondirenost i pokušaj zasenjivanja prostote?
Ja htedoh da pitam da li u stvaru Vucic ima rok u kome mora da sastavi vladu ili zavisi od njegovoj cejfa , kao i sve ostalo

Pa šta te je sprečilo da to tako pitaš, nego je opet morala konstrukcija "Srbija sranje a vid' kulturan svet"?


Free, ti znas da ja i Sopenhauner nismo u najboljim odnosima, rekao sam da si u pravu, komunalna policija nije u nadlestvu minista policije.
Ako ocekujes da klecim na kukuruzu zbog svoje greske , javi kad ti odgovara.
Boris je bio godinama a i jos uvek (mada ga nisam video najmanje pet godina) je jedan o mojih najboljih drugara iz mladosti, dobar momak, zabavljao se sa sestrom moje zene. Proveli neka lepa leta zajedno na Visu.

Ne znam sta da vise kazem.

Samo jednu sitnicu: kakve veze ima taj Boris sa komunalnom policijom, ministrom i mojom malenkošću u svemu ovome? Odakle se i kako on, kao čupavac iz kutije, nezvan pojavio u tome kad smo pričali o tome šta bi se desilo u "svakoj normalnoj zemlji"?


Pa u svakoj noramlnoj zemlji predsednik ne bi rekao da lokalna policija predstavlja drzavu, ako ona samo predstavlja lokalnu upravu.

Hajde, vreme je da zavrsimo ovo.

Priznajem mozda on to uopste nije rekao.

Predsednik Tadić izjavio je da komunalni policajci, kao i država koju predstavljaju, moraju biti pravedni, ali i strogi prema onima koji krše propise.

Prvo, Boris Tadić nije predsednik Srbije četiri godine. Zato sam pitao - kakav je smisao njegovog pominjanja sem što ste dobri drugari i to svastika-jetrva-zaova ako nije trebalo da mene diskvalifikuje a propos političkih uverenja?
Drugo - komunalni policajac i lokalni policajac dve su apsolutno različite državne službe, a malo je neobično da se takve stvari ne poznaju ako se već hoće javno komentarisati politički život i funkcionisanje države.
Treće - da, i komunalni policajac jeste predstavnik države, bez obzira što nije u nadležnosti ministra policije.
A u svakoj državi red je da se pocrveni, bar, posle ovakvog blamiranja.


Evo pocrveneh,
Uzivaj u sendvicu.


Over and Out
freehand freehand 22:39 01.07.2016

Re: Nocas

Evo pocrveneh,
Uzivaj u sendvicu.


Ovo je sad kao neki dobar fazon pa sam u stvari ja taj koji je glup od nas dvojice?
(mislim - u normalnoj zemlji?)
krkar krkar 00:19 02.07.2016

Re: Nocas

Evo pocrveneh,
Uzivaj u sendvicu.



Nije bre to sendvič. Pomilkio ga Boris jednom dok je lepio plakate. Sad se nada da će jednog dana Lepom da lizne nogu. Ili čmar.

I onda ti diraš u idola!
freehand freehand 06:02 02.07.2016

Re: Nocas

krkar
Evo pocrveneh,
Uzivaj u sendvicu.



Nije bre to sendvič. Pomilkio ga Boris jednom dok je lepio plakate. Sad se nada da će jednog dana Lepom da lizne nogu. Ili čmar.

I onda ti diraš u idola!

Realno ovo ne bi bilo stvarno smešno bez terciranja vračarskih četnika što zbore sa ptičćicama po parkovima oko kalenića. Đes ti Bajčetinac? Opet te Dragica jurila metlom pa si neurozan?
tyson tyson 13:12 02.07.2016

Re: Nocas

E pa sad ako komunalni policajci predstavlaju drzavu zasto li su deo lokalne vlasti.

Kada kažeš "država" na šta tačno misliš?



49 41 49 41 21:18 06.07.2016

Sta je ovde sporno?!?

Pre 40 god. bio sam svedok svadje; s koro tuce - gde je lokalna mafija sachekivala proizvodjace svih poljoprivrednih proizvoda pre otvaranja pijace i kupovala od njih sve sto su doneli.
Taj jedini je bio inadzija, nije hteo da im proda svoje proizvode.
"Otkupljivaci" su formirali svoju cenu.
Kad dodju kupci, zinu na mnoge cene; koji su formirali oni pre otvaranja pijace.

Slucaj isti, samo sto je ovaj bio u uniformi komunalne policije.

To isto rade i u Tel Avivu, mnogim gradovima evrope.

Samo sto to nije vidljivo, niko nije dosao da vidi; sta se desava pre otvaranja pijace.

Pitajte njegovu zenu, ona "sigurno" zna celu prucu; od mnogo ranije!
Dal' hoce da je ispricha i kome, to je druga stvar.

Ne on da bude suspendovan, nego njegov glavni i odgovorni.
"Izvrshitelj". On treba da odgovara za ubistvo iz nehata.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana