Astronomija

(ne)potreba?

antioksidant RSS / 25.06.2016. u 20:16


(1)


Dobro je što je rezultat referenduma ovakav kakav je. Moglo je vrlo lako biti drugačije za par procenata u drugu stranu i sada bi se kao slavilo tamo gde se sada kao tuguje ali to za samu Britaniju suštinski ništa ne bi značilo – duboka podeljenost po ovom pitanju ne bi nestala. Dobro je što se nije desio neznatno drugačiji rezultat jer bi on došao kao izgovor političkoj eliti da ne uradi ništa po tom pitanju. „Izabrali smo da ostanemo sa 51%“ bila bi prevelika zabluda. Ako ta podela već postoji, a postoji ne samo Britaniji, onda je za sve bolje da se u Britaniji kao relativno uređenijem društvu povuku potezi koji će primorati da se pronađu dugoročnija politička rešenja.


(2)


Dobro je što je rezultat referenduma ovakav kakav je. EU je nastala na potrebi da se evropski kontinentalni prostor zaštiti od novog ratnog krvoprolića. Tri rata Nemačke i Francuske tokom 75 godina bili su jasan signal da je potrebno pronaći nešto što će takve iscrpljujuće avanture preduprediti. Zajednica za ugalj i čelik pa Evropska ekonomska zajednica bile su klice novog projekta koji je nudio kontinent bez granica. Poznato je da Britanija u startu nije bile zainteresovana za članstvo. Poznato je i da kada je postala De Gol nije bio zainteresovan. Kasnije se De Gol povukao (založio je svoje ime na referendumu) pa se otvorio prostor da Britanija uđe. U nekom kontekstu bi se moglo reći da je otvaranjem tih vrata na zapadu došlo do zatvaranja svake šanse da se vrata nekada otvore na istoku. Originalna ideja ujedinjenog kontinenta možda je sada bliža ostvarenju. A mesta za ostrva uvek će biti.


(3)


Dobro je što je rezultat referenduma ovakav kakav je. Britanci i kada su ušli nikada nisu potpuno ušli. Preivše je tu biranja sa švedskog stola bilo (šengen i monetarna unija su najpoznatija neizabrana jela) što je bilo moguće jer su previše veliki, previše značajni jer se bez njih ne može... Svelo se na to da su u nekim stvarima Švajcarska ili Norveška više bile EU nego što je to bila Britanija. Unija je sada bliže uniji svih.


(4)


Dobro je što je rezultat referenduma ovakav kakav je. EU je ugovor koji se do sada samo potpisivao a nikad se nije raskidao (sem u specifičnom slučaju Grenlanda). Izlazak Velike Britanije prokrčiće put, postaviće za procedure za izlazak što će EU više učiniti onim što jeste – dobrovoljnim klubom. Niko u njemu neće imati izgovor da je primoran, da je u zatvoru pa stoga može pretiti izlaskom na koji nije spreman. Otvoriće se vrata onima koji žele napolje što će ujediniti one koji kroz ta vrata ne zakorače.


(5)


Rizično je što je rezultat referenduma ovakav kakav je jer se od političke elite koja je nasledila veliku ideju, ogroman projekat koji im se jednostavno našao u rukama da upravljaju njime sada očekuje da nešto veliko, vredno te ideje i uradi. Da li će i ko je ta elita od koje se to očekuje? Neka nejasan odgovor na to pitanje bude izvor male jeze koja tako lepo dođe kao rashlađenje tokom ovih sparnih dana.

 

 



Komentari (242)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 20:17 25.06.2016

негативни тастер

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:43 25.06.2016

Пошто не гледам фудбал...

... дај да се јавим, и прокоментаришем:

Брегзит је победа једног себичног и беспомоћног, примитивног и необразованог, застрашеног и с историјске сцене одлазећег појединца.

Такође, Брегзит је казна за једног себичног и надменог, углађеног и богатог, безосећајног и безобзuрног појединца, који оног првог већ три деценије не уме да види нити чује.
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:50 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Predrag Brajovic
... дај да се јавим, и прокоментаришем:

Брегзит је победа једног себичног и беспомочћног, примитивног и необразованог, застрашеног и с историјске сцене одлазећег појединца.

Такође, Брегзит је казна за једног себичног и надмененог, углађеног и богатог, безосећајног и безобизорног појединца, који оног првог већ три деценије не уме да види нити чује.

fair enough, među nama...
gedza.73 gedza.73 20:51 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Mislim da si ovim
Брегзит је победа једног себичног и беспомочћног, примитивног и необразованог, застрашеног и с историјске сцене одлазећег појединца.

za srce ujeo štovanog kolegu WBinSerbia.
Jesu i meni Englezi bili imperijalno naduveni ali ti ih brate ocrne baš debelo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:52 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Uzgred, verovatno kod 50-60% ljudi glasanje nije racionalna odluka, znači -- nema tu nikakvog presabiranja argumenta, promišljanja, vaganja, već sve funkcioniše po principu osećanja, intuicije, simpatije i antipatije.

Da nije tako, ovakvi moroni ne bi mogli ni da budu političari:



Mislim, ŠKotska je glasala REMAIN.
antioksidant antioksidant 20:54 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Da, na neki nacin se moze reci da je ovo Boris Dzonson iskoristio za sebicno penjanje u stranackoj hijerarhiji i da je Kamerun nametnuo referendum, opet jako sebicno da bi pre nekoliko godina bolje prosao na izborima ali to je samo postavilo scenu za razresavanje decenijskih pitanja.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:56 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Jesu i meni Englezi bili imperijalno naduveni ali ti ih brate ocrne baš debelo.

:)))))))))))

Problem je s tim jazom, izneverivanjem niže klase -- oni se ne osećaju kao dobitnici ove istorijske epohe. Dok njima suprotstavljeni gaze li gaze, sve bolje i bolje.

Čak je ovo neki put samo osećaj, a ne fakat. Ima neka zabluda, recimo, da je USA srednja klasa iščezla, smanjila se. Pa -- i jeste. Ali tako što je njenih 7% po prihodu otišlo u višu klasu, a 3% u nižu, tako neki podaci. U ukupnoj sumi: dobitak!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:57 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

ali to je samo postavilo scenu za razresavanje decenijskih pitanja.

U nesrećnom trenu: postkoitalnoj fazi emigrantske krize.
Da toga nije bilo...
G.Cross G.Cross 21:06 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Predrag Brajovic
... дај да се јавим, и прокоментаришем:

Брегзит је победа једног себичног и беспомочћног, примитивног и необразованог, застрашеног и с историјске сцене одлазећег појединца.

Такође, Брегзит је казна за једног себичног и надмененог, углађеног и богатог, безосећајног и безобизорног појединца, који оног првог већ три деценије не уме да види нити чује.



Jeste, mada su oba svetska rata posledica neuspesne globalizacije.
Mene ovo podseca na Cembrlena kada je sletio u London i mahao papirom koji je potpusao Hitler ( samo obrnuto).
I , ah da, ovo skoro da cini izvesnom povedu Trumpa na US izborima.
Nemam pojma da li je to dobra ili losa vest.

Losa vest sigurno bi bila pobeda Lepenove u Francuskoj a to je sve vise izvesno.
Ako Merkel ne reformise Brisel.
gedza.73 gedza.73 21:06 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Ima neka zabluda, recimom, da je USA srednja klasa iščezla, smanjila se. Pa -- i jeste. Ali tako što je njenoh 7% po prihodu otišlo u višumklasu, a 3% u nižu, tako neki podaci. U ukupnoj sumi: dobitak!

Zajebano je kad se ti nađeš u ovih 3%, tad te baš briga kako žive 7 procenata.

Premazani su ovi Elizabetini sa sto boja. Te viktorijansko doba puno progresa (eto i deca rade dva'es sati da bi nam bilo bolje), pa imperijalizam (šta znaju Indijci i Šaka Zulu šta je civilizacija), pa mi smo stare demokrate (kad je nama Jovanča napisao ustav), evropska unija i svi za jednog jedan za sve...

Već su smislili oni novu foru i već igraju kraj prve četvrtine.



antioksidant antioksidant 21:07 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Da, zloupotrebljen je los moment ali kriza svrhe EU jako dugo traje, ovo otvara vrata za regrupisanje ciljeva... ili ce stvarno zastati, sto bi bilo lose (po mom svetonazoru :))
antioksidant antioksidant 21:08 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Merkel izgleda da odlazi, gubi pozicije u svojoj stranci
milisav68 milisav68 21:21 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

gedza.73
Već su smislili oni novu foru i već igraju kraj prve četvrtine.

Da, evropski Slovenci.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:27 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Da, evropski Slovenci.


Liči.

Sad je na redu četrnaesti kongres, nadam se.
tasadebeli tasadebeli 22:06 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Predrag Brajovic
Uzgred, verovatno kod 50-60% ljudi glasanje nije racionalna odluka, znači -- nema tu nikakvog presabiranja argumenta, promišljanja, vaganja, već sve funkcioniše po principu osećanja, intuicije, simpatije i antipatije.

Da nije tako, ovakvi moroni ne bi mogli ni da budu političari:



Mislim, ŠKotska je glasala REMAIN.




Па тако се гласа и код нас на изборима, зар не?

Зашто би то било другачије било где на овом свету?



antioksidant antioksidant 22:10 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Ja emocije srpskog glasaca koji svoje poverenje daje uplakanom i razjarenom nesposobnom deristu ne razumem. A takvih ima skoro 2 miliona. Cudne emocije svakako
angie01 angie01 22:21 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Брегзит је победа једног себичног и беспомочног, примитивног и необразованог, застрашеног и с историјске сцене одлазећег појединца.

Такође, Брегзит је казна за једног себичног и надменог, углађеног и богатог, безосећајног и безобзuрног појединца, који оног првог већ три деценије не уме да види нити чује.


Bregzit je pobeda nacionalizma & rasizma.
tasadebeli tasadebeli 22:29 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

antioksidant
Ja emocije srpskog glasaca koji svoje poverenje daje uplakanom i razjarenom nesposobnom deristu ne razumem. A takvih ima skoro 2 miliona. Cudne emocije svakako



Ма добро то, то стоји

(Узгред, размажено дериште у Србији има апсолутну власт са 30% бирачког тела. Чисто да нотирамо.)


Само, ми овде не причамо о српским гласачима, него о гласачима у Великој Британији.


По чему се онда то гласачи у Великој Британији разликују од гласача у Србији ако ствари стоје тако како Браја каже?

П.С. - Зна ли се колика је била излазност на тај референдум?

Са колико је процената од укупног броја оних са правом гласа дошло до Брегзита?

И колику улогу је у томе имала медијска манипулација? (Код нас је имала огромну улогу.)

(Сетих се сад онога што је Милан Новковић јуче написао тамо код Колина да има утисак да је све некако инсценирано...

Ја сам тај исти утисак имао све време када је размажено дериште код нас долазило на власт или сада недавно када је реизабрано.)
antioksidant antioksidant 22:34 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

70nesto procenata izlaznost. oko 1,3 miliona gladova razlike
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:45 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

I , ah da, ovo skoro da cini izvesnom povedu Trumpa na US izborima.

Ни случајно, Трамп је своје, срећом, већ одсвирао.
tasadebeli tasadebeli 22:50 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

antioksidant
70nesto procenata izlaznost. oko 1,3 miliona gladova razlike



Доста, богами... Прилично...

Претпостављам да на изборима имају излазност 50-60%...

Зар није и то доказ, тај високи проценат на референдуму, колико су медији одрадили ствар?

Шта мислите о тој Милановој тези?
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:53 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

antioksidant
70nesto procenata izlaznost. oko 1,3 miliona gladova razlike


Tebi sam dala preporuku za blog jer dobro shvatas kompleksnost ove teme.

A citajuci stampu (uveliko kontrolisanu) i komentare ovde na blogu mi je jasno koliko ljudi kod nas 3 bele veze nemaju sta su sve motivi i posledice politike EU zakljucno sa ovakvim ishodom prvog od nastupajucih referenduma koji ce zadesiti EU clanice.

Kad se dogodi lancana reakcija i po drugim drzavama clanicama, jer je neizbezna pre ili kasnije, bez obzira koliko mejnstrim mediji pokusavali da saniraju stetu, svoju naravno, ovde kod nas ce i dalje da trube o nekakvom fasizmu i nacionalizmu.

Prost i povrsan odgovor i duboko nepoznavanje motiva i potreba s ovu stranu Evrope.


anonymous anonymous 23:42 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...


tasadebeli
23:29 25.06.2016

П.С. - Зна ли се колика је била излазност на тај референдум?

Са колико је процената од укупног броја оних са правом гласа дошло до Брегзита?



Taso, ili nisi bio na prošlom času .....ili nisi dobro pratio nastavu.....

Ja sam te podatke već poklonio Braji - kolekcionaru svih grafikona i statistika...

...na ranijem blogu koji se bavio istom temom ....
tasadebeli tasadebeli 23:46 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

anonymous

Taso, ili nisi bio na prošlom času .....ili nisi dobro pratio nastavu.....



Ево сад видим... Не пратим на часу, у праву си.
anonymous anonymous 23:51 25.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

tasadebeli
anonymous

Taso, ili nisi bio na prošlom času .....ili nisi dobro pratio nastavu.....



Ево сад видим... Не пратим на часу, у праву си.


Ovaj put neka prodje ovako.

Ali ako se ponovi i sledeći put....

...moraćeš da mi dovedeš roditelje ....


emsiemsi emsiemsi 05:21 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

antioksidant
Da, zloupotrebljen je los moment ali kriza svrhe EU jako dugo traje, ovo otvara vrata za regrupisanje ciljeva... ili ce stvarno zastati, sto bi bilo lose (po mom svetonazoru :))

Коначно се, након вишегодишње стагнације, у Европи догодило нешто добро.
Демократија се полако враћа кући.
emsiemsi emsiemsi 05:23 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

apacherosepeacock
antioksidant
70nesto procenata izlaznost. oko 1,3 miliona gladova razlike


Tebi sam dala preporuku za blog jer dobro shvatas kompleksnost ove teme.

A citajuci stampu (uveliko kontrolisanu) i komentare ovde na blogu mi je jasno koliko ljudi kod nas 3 bele veze nemaju sta su sve motivi i posledice politike EU zakljucno sa ovakvim ishodom prvog od nastupajucih referenduma koji ce zadesiti EU clanice.

Kad se dogodi lancana reakcija i po drugim drzavama clanicama, jer je neizbezna pre ili kasnije, bez obzira koliko mejnstrim mediji pokusavali da saniraju stetu, svoju naravno, ovde kod nas ce i dalje da trube o nekakvom fasizmu i nacionalizmu.

Prost i povrsan odgovor i duboko nepoznavanje motiva i potreba s ovu stranu Evrope.



Сагласан !
emsiemsi emsiemsi 05:25 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

marco_de.manccini
I , ah da, ovo skoro da cini izvesnom povedu Trumpa na US izborima.

Ни случајно, Трамп је своје, срећом, већ одсвирао.

Како то ?!
Зар није Трамп супериорно постао председнички кандидат ?
Шта се то догодило да је одсвирао ?
mlatisa mlatisa 06:49 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Čak je ovo neki put samo osećaj, a ne fakat. Ima neka zabluda, recimo, da je USA srednja klasa iščezla, smanjila se. Pa -- i jeste. Ali tako što je njenih 7% po prihodu otišlo u višu klasu, a 3% u nižu, tako neki podaci. U ukupnoj sumi: dobitak!



Ovo uopšte ne odražava stanje stvari. Nejednakost u USA se značajno povećala. Nakon pada "komunizma" prestala je potreba za brigu o tome šta će radnici reći.

"To put this change into perspective, if the US had the same income distribution it had in 1979, each family in the bottom 80% of the income distribution would have $11,000 more per year in income on average, or $916 per month."

LINKLINK

tasadebeli tasadebeli 07:18 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

anonymous
tasadebeli
anonymous

Taso, ili nisi bio na prošlom času .....ili nisi dobro pratio nastavu.....



Ево сад видим... Не пратим на часу, у праву си.


Ovaj put neka prodje ovako.

Ali ako se ponovi i sledeći put....

...moraćeš da mi dovedeš roditelje ....






Трол, извињавам се свима, јутарње мисли лутају, нећу га терати даље...

Подсетио си ме.

На Тасосу има једно кафанче, у селу Панагија, којем на улазу пише да сваки онај гост који је напунио 80 година има бесплатну вечеру ако доведе своје родитеље у кафану.



Село је иначе познато по дуговечнима. Мед, маслинке, маслиново уље и сир основни производи.





И они су исто у ЕУ. И боли их уво за Брегзит.

Како каже онај у Павиљону број 6? Лако је било Диогену да проповеда ту своју филозофију у Грчкој под маслинама и поморанџама. Што не дође у Русију на -20 да проповеда ту своју филозофију?



Трол офф.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:49 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Nisam pisao o nejednakosti.
Pisao sam o migraciji srednje klase mahom u višu.
Nejednakost se meri GINI koeficijintom.
predatortz predatortz 08:59 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Predrag Brajovic
... дај да се јавим, и прокоментаришем:

Брегзит је победа једног себичног и беспомочног, примитивног и необразованог, застрашеног и с историјске сцене одлазећег појединца.

Такође, Брегзит је казна за једног себичног и надменог, углађеног и богатог, безосећајног и безобзuрног појединца, који оног првог већ три деценије не уме да види нити чује.


Brexit je početak novog procesa. Planeta se ponovo menja. Prošli proces nismo prepoznali. Čini mi se da ni ovaj put to veċina ne vidi jasno. EU je samu sebe počela da rastače. Puno je tu različitih interesa, teško da će opstati. Mi ćemo, kad to shvatimo, ponovo biti zatečeni. Sudbina loših i priglupih đaka, jbga!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:16 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Brexit je početak novog procesa.

Не.
Имаш само један процес и његова застајкивања.
Европа је у другом историјском времену у односу на свет. Испред њега.
gedza.73 gedza.73 09:40 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Европа је у другом историјском времену у односу на свет. Испред њега.




Evropa je razbila i osiromašila bar pola zemaljske kugle da bi bila ovde gde je danas.

Имаш само један процес и његова застајкивања.

Ribentrop 21. marta 1943. godine Hitleru šalje belešku u kojoj navodi potrebu za “Evropskom konfederacijom”. Taj novi politički entitet je trebalo da obuhvata Nemačku, Italiju, Francusku, Dansku, Norvešku, Finsku, Slovačku, Mađarsku, Rumuniju, Bugarsku, Hrvatsku, Srbiju, Grčku i Španiju.


Ti si, Brajoviću, pisac. Jel' stvarno veruješ da se ljudi menjaju?

Uzmi neku jaku marketinšku agenciju, dosta novca i za cc deset godina možeš da imaš javna pogubljenja 'onih drugih'.

Za dobre pare možeš da pritisneš dugme za serijska, do pet, pogubljenja, sediš u prvom redu, gledaš poslednje sate osuđenih na smrt...
Možda bi te iznenadio broj na listi čekanja

A 'druge' možeš da stvoriš od niskih, debelih, hromih...

Evropa je pre samo par decenija spaljivala decu.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:55 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Predrag Brajovic
... дај да се јавим, и прокоментаришем:

Брегзит је победа једног себичног и беспомочног, примитивног и необразованог, застрашеног и с историјске сцене одлазећег појединца.

Такође, Брегзит је казна за једног себичног и надменог, углађеног и богатог, безосећајног и безобзuрног појединца, који оног првог већ три деценије не уме да види нити чује.


hteo si reći da ćemo dobiti Engleze sutra?!
karabasbarabas karabasbarabas 12:04 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

gedza.73
Европа је у другом историјском времену у односу на свет. Испред њега.




Evropa je razbila i osiromašila bar pola zemaljske kugle da bi bila ovde gde je danas.

Имаш само један процес и његова застајкивања.

Ribentrop 21. marta 1943. godine Hitleru šalje belešku u kojoj navodi potrebu za “Evropskom konfederacijom”. Taj novi politički entitet je trebalo da obuhvata Nemačku, Italiju, Francusku, Dansku, Norvešku, Finsku, Slovačku, Mađarsku, Rumuniju, Bugarsku, Hrvatsku, Srbiju, Grčku i Španiju.


Ti si, Brajoviću, pisac. Jel' stvarno veruješ da se ljudi menjaju?

Uzmi neku jaku marketinšku agenciju, dosta novca i za cc deset godina možeš da imaš javna pogubljenja 'onih drugih'.

Za dobre pare možeš da pritisneš dugme za serijska, do pet, pogubljenja, sediš u prvom redu, gledaš poslednje sate osuđenih na smrt...
Možda bi te iznenadio broj na listi čekanja

A 'druge' možeš da stvoriš od niskih, debelih, hromih...

Evropa je pre samo par decenija spaljivala decu.



A danas ih sutira kad zele da predju neku granicu.

Izvinjavam se svim eurofanaticima ali ja ne zelim u takvu Evropu.
Gde se izbeglice sutiraju dok beze preko granice sa decom
Gde se razbijaju cirilicne table, dok policija gleda i smeska se, saljuci jasnu poruku "NOT WELCOME"
Gde se Cigani upisuju u odvojene skole od ostalih, u odeljenja za mentalno retardirane.
https://en.wikipedia.org/wiki/Antiziganism#European_Union
Da placam gomilu lezilebovica da rade NISTA i meni ne koriste NIKAKO.
Da mi naredjuje i lekcije o demokratiji drzi evropska PPV prva potpretsednica vlade 60 godina nakon sto je njena zemlja pocinila najstrasniji genocid u istoriji.
Ajde Srbiji i nekako ali to ne moze proci kod prave drzave kao sto je GB.
A vi neoliberalni cuckoldi mozete samo da prdite od muke i gledate kako ljudi koji misle svojom glavom vide sta ce se desiti i ne zele da budu ludi kapetan na brodu koji tone.
mlatisa mlatisa 12:13 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Gde se Cigani upisuju u odvojene skole od ostalih, u odeljenja za mentalno retardirane.


Ja znam konkretan primer da je romska devojčica (7 godina) u Beogradu prebačena u specijalnu školu iako je tečno pričala i romski i nemački jezik.

Možda je to samo incident, ali verovatno odslikava da tu nekih problema ima.

EU je sasvim sigurno mnogo uređenija u proseku nego Srbija (ne znam za Bugarsku).
alselone alselone 12:22 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Имаш само један процес и његова застајкивања.


Verovatno da, ali ovo sta je EU postala i sta postaje polako sigurno nije pravac u kom treba da se ide. Ono sto mene najvise zabrinjava je znacajan porast fasizma i Nemacko cutanje o tome. Cini se da oni svoje stare saveznike iz WWII gledaju drugacije od ostalih. Pogledati samo sta se desava u Hrvatskoj, Litvaniji, Svedskoj, Austriji, Madjarskoj... podrzavanje fasista u Ukrajini. Pustanje izbeglica da se dave...

Mene brine ova polarizacija i plasim se da ovo nije sasvim ekonomska stvar, iako sam verujem da u najvecem procentu jeste, nego da je i polarizacija pred neki novi sukob (otvoren ili ne, videcemo).
gedza.73 gedza.73 12:29 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

karabasbarabas
Ajde Srbiji i nekako ali to ne moze proci kod prave drzave kao sto je GB.

Pitanje trenutka.

Zamisli nekog ludaka koji sad počinje sa proizvodnjom digitrona.
Nauči lekciju i čekaj sledeću šansu (rupu) da se uvučeš.


Lik je otkupljivao polj. proizvode po x ceni.
Isplatio je otprilike jednu trećinu a sa ostalim novcem pokupovao imanje, mašine, zasadio jabuke, dunje, kruške.

Baraba.

Da vidiš čuda kako mu se šlihtaju, tapšu po ramenu, dive mu se. Voleli bi da budu kao on.

Izvinjavam se svim eurofanaticima ali ja ne zelim u takvu Evropu.

Nisam pametan. Ja sam nekako krug interesovanja suzio na dva hektara okućnice i pedeset kilometara vožnje od kuće max.

I člansku kartu biblioteke. Mozak sam odmorio.


karabasbarabas karabasbarabas 12:57 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

duplo
karabasbarabas karabasbarabas 12:59 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

karabasbarabas
mlatisa
Gde se Cigani upisuju u odvojene skole od ostalih, u odeljenja za mentalno retardirane.


Ja znam konkretan primer da je romska devojčica (7 godina) u Beogradu prebačena u specijalnu školu iako je tečno pričala i romski i nemački jezik.

Možda je to samo incident, ali verovatno odslikava da tu nekih problema ima.

EU je sasvim sigurno mnogo uređenija u proseku nego Srbija (ne znam za Bugarsku).



Swaziland je uredjeniji od Srbije ( u kojoj ne razbijaju npr table na Madjarskom u znak pijeteta na Novosadsku raciju npr. btw), to nije sporno.
Sporno je da licemeri pokusavaju da glume moralne gromade a u stvari su iskvareni do srzi, i svrha im je da sami sebi opravdavaju postojanje.
Kad tako razmislim nesto kao SPC.
Sto bi rekao mica turcin dok je jos sloba bio na vlasti.
Tri ti guram dva ti vadim cik pogodi sta ti radim.
mariopan mariopan 13:03 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

tasadebeli
antioksidant
70nesto procenata izlaznost. oko 1,3 miliona gladova razlike



Доста, богами... Прилично...

Претпостављам да на изборима имају излазност 50-60%...

Зар није и то доказ, тај високи проценат на референдуму, колико су медији одрадили ствар?

Шта мислите о тој Милановој тези?

Милан је у праву, и мени све личи да је режирано. Требало је само "одрадити" референдум, и - одрадили форме ради
Чак и Краљица рече дан пре, ако не лажу медији, да је и она за излазак, тек да упути неодлучне како да глассају?
И тако велика излазност....?
Сад чекам да видим шта ће бити даље....међутим, ја сам ономад очекивала да Грчка узме прво место за излазак али Ципрас издао...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:27 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Pa jedno nedelju dana pre glasanja ankete su počele da pokazuju da će REMAIN da prevagne, trend se, kao, bio promenio. Sam podlac Faradž rekao je po zatvaranju birališta da OUT gubi, tesno.

Ovaj proces mogao je da bude usmeravan, ali ne i kontrolisan. Ankete su mašile, Faradž je mašio, mediji su mašili. Ne postoji način pouzdanog kontrolisanja ovolikog sistema.

Najvažnije u svemu: ovim glasanjem dat je legitimitet ksenofobiji i rasizmu.
alselone alselone 13:29 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Pa jedno nedelju dana pre glasanja ankete su počele da pokazuju da će REMAIN da prevagne, trend se, kao, bio promenio. Sam podlac Faradž rekao je po zatvaranju birališta da OUT gubi, tesno.


Meni je bilo jako simptomaticno kada se Murdok javno deklarisao za izlazak. Pomislio sam da ce tako i biti uprkos anketama.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:43 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Meni je bilo jako simptomaticno kada se Murdok javno deklarisao za izlazak. Pomislio sam da ce tako i biti uprkos anketama

Па имаш људи који живе на основу смећа у нама -- Daily Mail, Express ili več kako se zovu...
Британски OUT није израз неког избора између две легитимне опције, већ -- гледајући на чему је почивао -- исказује идеју легитимисања једне сужене визуре света, једног ксенофобног и страшљивог и расистичког и примтивног погледа на свет. Мислим, енглеска доња класа постојала је још у давно доба, деведесетих, када сам се млатио по Оксфорду, но нису, својим ставовима, били main stream. Сада -- њихови ставови јесу main stream. Њихови су ставови добили легитимност. Они су званична политика.

EDIT:
Мислим, та мржња према странцима -- управо ишчитавам бројна сведочења о сада очитаваном расизму Енглеза, све гласнијем и гласнијем -- није то баш неки сложени психолошки механизам. То је она, једноставна, жеља појединца да властити несупех, неспособност, објасни нечим другим. Неко други је крив. Denial.

gedza.73 gedza.73 14:15 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

исказује идеју легитимисања једне сужене визуре света, једног ксенофобног и страшљивог и расистичког и примтивног погледа на свет
...
Њихови су ставови добили легитимност. Они су званична политика.

Šta ti je sudba kleta.
Kasne za nama dvadeset godina.
Al' će da se opare Milićka, BIserko, Pavićević i ostale NVO dok im objasne da treba da se kulturno dekontaminizuju.

Braćo Englezi to je za vaše dobro.

A eto i nama doznaka

Re: Пошто не гледам фудбал...

Predrag Brajovic
... дај да се јавим, и прокоментаришем:

Брегзит је победа једног себичног и беспомочног, примитивног и необразованог, застрашеног и с историјске сцене одлазећег појединца.

Такође, Брегзит је казна за једног себичног и надменог, углађеног и богатог, безосећајног и безобзuрног појединца, који оног првог већ три деценије не уме да види нити чује.


problem je malo kompleksniji
[url=http://www.perc.org.uk/project_posts/thoughts-on-the-sociology-of-brexit/][/url]
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:22 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

gedza.73
исказује идеју легитимисања једне сужене визуре света, једног ксенофобног и страшљивог и расистичког и примтивног погледа на свет
...
Њихови су ставови добили легитимност. Они су званична политика.

Šta ti je sudba kleta.
Kasne za nama dvadeset godina.
Al' će da se opare Milićka, BIserko, Pavićević i ostale NVO dok im objasne da treba da se kulturno dekontaminizuju.

Braćo Englezi to je za vaše dobro.

A eto i nama doznaka.

:)))))))))
Јесте.

Суштински, ментална разделиница -- до које, вероватно, њих 50-60% и не долази -- јесте да ли је заједничка држава, слобода кретања, несметен проток роба, велика заједница уместо мање пробитачнија за сваког појединца засебно или ће се он боље ухлебити у својој изолованиј држави. да је у питању 19. век, рекао бих Енглезима да се осамостале. Овако, у 21. веку -- нисам сигуран да је то правилан избор.

Рецимо, питање је да ли ће Лондон да настави да буде центар улагања у некретнине за све Арапе и Русе и Кинезе? Финансијски центар света?

problem je malo kompleksniji

Читао чланак. Обичан гласач нема све ово на уму. Он има -- осећање.
Мени је чак и необично да замишљам како он све тако нешто мери и расуђује и одлучује.
Не.
Брате, не воли Пољака, јер му је узео посао -- и ћао!
Неком, то је сав разлог.
А остало домисли, ако га питају -- Наша земља мора да буде велика, да ми, напокон, њом управљамо.
alselone alselone 14:23 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Па имаш људи који живе на основу смећа у нама -- Daily Mail, Express ili več kako se zovu...
Британски OUT није израз неког избора између две легитимне опције, већ -- гледајући на чему је почивао -- исказује идеју легитимисања једне сужене визуре света, једног ксенофобног и страшљивог и расистичког и примтивног погледа на свет. Мислим, енглеска доња класа постојала је још у давно доба, деведесетих, када сам се млатио по Оксфорду, но нису, својим ставовима, били main stream. Сада -- њихови ставови јесу main stream. Њихови су ставови добили легитимност. Они су званична политика.


Da, da, ali sam isto tako siguran da Murdok nije taj koji u novinama po ovakvom pitanju ide niz dlaku citaocima zbog tiraza, nego ce pre biti da je on taj koji citaocima zeli da formira misljenje. Na to sam mislio. Da je OUT imao vecu politicku podrsku od klovnova sa smesnom kosom.
gedza.73 gedza.73 14:35 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Суштински, ментална разделиница -- до које, вероватно, њих 50-60% и не долази -- јесте да ли је заједничка држава, слобода кретања, несметен проток роба, велика заједница уместо мање пробитачнија за сваког појединца засебно или ће се он боље ухлебити у својој изолованиј држави.

Suštinski je ovo odlična pokazna vežba da je baba iz Pinosave ista kao i baba iz Mančestera, da obe cmizdre jer je smernu Bilalu prevario zli Ahmul i da i jednoj i drugoj možeš da uvališ stomak eliminator po basnoslovnoj ceni.

Рецимо, питање је да ли ће Лондон да настави да буде центар улагања у некретнине за све Арапе и Русе и Кинезе? Финансијски центар света?

'oće.
Sigurno neće da odu u Boleslavu ili Temišvar.

рекао бих Енглезима да се осамостале. Овако, у 21. веку -- нисам сигуран да је то правилан избор.

Možda su imali dojavu da će firma da bankrotira pa povlače akcije na vreme?

Re: Пошто не гледам фудбал...

Predrag Brajovic
gedza.73
исказује идеју легитимисања једне сужене визуре света, једног ксенофобног и страшљивог и расистичког и примтивног погледа на свет
...
Њихови су ставови добили легитимност. Они су званична политика.

Šta ti je sudba kleta.
Kasne za nama dvadeset godina.
Al' će da se opare Milićka, BIserko, Pavićević i ostale NVO dok im objasne da treba da se kulturno dekontaminizuju.

Braćo Englezi to je za vaše dobro.

A eto i nama doznaka.

:)))))))))
Јесте.

Суштински, ментална разделиница -- до које, вероватно, њих 50-60% и не долази -- јесте да ли је заједничка држава, слобода кретања, несметен проток роба, велика заједница уместо мање пробитачнија за сваког појединца засебно или ће се он боље ухлебити у својој изолованиј држави. да је у питању 19. век, рекао бих Енглезима да се осамостале. Овако, у 21. веку -- нисам сигуран да је то правилан избор.

Рецимо, питање је да ли ће Лондон да настави да буде центар улагања у некретнине за све Арапе и Русе и Кинезе? Финансијски центар света?

problem je malo kompleksniji

Читао чланак. Обичан гласач нема све ово на уму. Он има -- осећање.
Мени је чак и необично да замишљам како он све тако нешто мери и расуђује и одлучује.
Не.
Брате, не воли Пољака, јер му је узео посао -- и ћао!
Тоје сав разлог.
А остало домисли, ако га питају -- Наша земља мора да буде велика, да ми, напокон, њом управљамо.

ne
nisi citao sa razumevanjem :)
stvar je u tome da covek koliko god benefita mu das, ne dajes mu samopostovanje koje je imao dok je radio u rudniku ili celicani iako je manje zaradjivao. Masa ljudi je glasala iz besa prema establismentu. imigracija je samo jedan deo paketa
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:45 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Suštinski je ovo odlična pokazna vežba da je baba iz Pinosave ista kao i baba iz Mančestera, da obe cmizdre jer je smernu Bilalu prevario zli Ahmul i da i jednoj i drugoj možeš da uvališ stomak eliminator po basnoslovnoj ceni.

:)
Слажем се.
Види мој текст о Вегерту и Ландмесеру.
Све је питање "елита".

Иначе, сад се сетих -- то бајање аргументима, као, сада ће они да убеде OUT гласаче да гласају другачије, просто је контрапродуктивно. Никакве стотине табела и доказа (ох, ту се сетих себе, тако је мени неки пут на блогу!) нису могли да убеде задрте да Енглеска не издваја 350М фунти недељно за ЕУ, а да ће сада те паре вратити се у Енглеску, и то у -- NHS. Није него. Исто као основни слоган OUTистичара: Take back control! Мислим, нема тог ко је лабавије и необавезније био везан за ЕУ од Британије.

Узгред, важна ствар: доминантна нација (Енглези) највише је гласала за OUT. На шта ће, нема сумње, да се Ирци, Шкоти и Велшани побуне. Мајоризација! Ring a bell?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:52 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

nisi citao sa razumevanjem :)

Није ми први пут, а већ су ме овде због тога критиковали.

Поновио сам неколико пута пре: нема везе како ти је, трип је у томе како ти то доживљаваш. Мој први коментар овде говори о беспомоћном -- тако се осећа -- OUT гласачу.

Ја мислим да је Британцима супер, и да, овим, једу говна. Но, они, очигледно, већински мисле да им је какано.

Не постоји један кључни разлог, за гласање, нити узрок (криза из 2008). Већ сам и о томе овде говорио. Основно је -- осећање.

Зато су ми они логички апели на OUT гласаче били бесмислени.
Имам сведоке! Викао сам да они њих страше имиграцијом, а "ми" морамо да их плашимо сиромаштвом. Страшним! Ако напустите EU, jешћете корење, братјо Енглези!

Биће занимљиво да ти и остали "наши" у UK видите да ли ће однос према вама сада бити промењен.
Оно што ја видим -- на том је путу.
Нешто као што је прихватљиво у Хрватској говорити да су Срби свиње. Мало ко ће се на то побунити.
gedza.73 gedza.73 15:11 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Predrag Brajovic
Иначе, сад се сетих -- то бајање аргументима, као, сада ће они да убеде OUT гласаче да гласају другачије, просто је контрапродуктивно. Никакве стотине табела и доказа (ох, ту се сетих себе, тако је мени неки пут на блогу!) нису могли да убеде задрте да Енглеска не издваја 350М фунти недељно за ЕУ, а да ће сада те паре вратити се у Енглеску, и то у -- NHS.


Išao je neki serijal (ne sećam se imena) gde postave desetak kamera u restoran i odrade pripremu kako bi prodali što više jastoga (iamli su tuce porcija)..

Trik je u pristupu konobara
-Predlažemo vam jastoga, jedini je problem što imamo samo dve porcije.
-Svež?
-Naravno.

Odoše svi u roku od pola sata.

Ili (mnogo dobra fora) kozmetički salon.
-Suvo vam je lice, a ova nova krema, tako je hidrantna, daje licu svežinu, evo kako vam je lice mekše, el' da da vam je prijatnije...
Onda gurne ogledalo pod lice
-Jel' primećujete razliku? (ne čeka odgovor, a zamazana klimka glavom, žensko k'o žensko) Lice vam je savršeno

Znate krema je dosta skupa, ali vredi, trideset funti, samo što imamo danas popust na 22 funte, a pošto ste mi stalna mušterija i vrlo dragi ja ću da vam dam za 15 samo nemojte ništa pričati gazdarici.

Ova sva oduševljena kako je dobro prošla.
A krema funta i po.

Dobra priča para vredi, samo kad osetoš koliko i dokle treba da lažeš a gde da pričaš istinu.

Ако напустите EU, jешћете корење, братјо Енглези!

Lepo ih Milisav nazva Slovencima. Crknuće bez nemačkih kolenica, francuskih sireva i italijanskog vina.
gedza.73 gedza.73 15:17 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Kad sam već kod 'obrazovnih' emisija da se ne baci

Na historiju ima onih par rijalitija. Od sakupljanja svega i svačega, prodaja i restauracija.

Ona dva lika što banzaju po Americi nalaze u svakom selu poneki otpad, ambar gde iskopavaju stvari iz dvadesetih, tridesetih, šezdesetih...
Od stvari za kuću, opreme, motora, reklama sodadžija...

Ili restauracija. Donose klavire, peći, igračke, automate za ljuštenje jabuka...

Gde je to nama?
Imamo zastavu 101, tomos (i on nije naš), crveni kiosk i štafetu.

Nema toga 'svačega', tog krša koji bi danas evoluirao u neku industriju.

Naši prekopirali MF 35 i golf dvojku i tu stali.



blogovatelj blogovatelj 16:55 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Već su smislili oni novu foru i već igraju kraj prve četvrtine.


Kako nisu. Fora se zove daleki istok i potkontinent.
Pobodeš šestar u Bangkok (otprilike) i namestiš poluprečnik na otprilike 4000km. U prečniku to je osam soma, od čega dosta otpadne na okean, na puste planinčine i neprohodne džungle u kojima niko ne živi. U preostalo malo kopna, gledano u svetskim okvirima, živi više od polovine svetske populacije.
Tu će za ostatka naših života da se prave pare. I tu će oni sami da utrče, bez Francuske i bez Nemačke. Nema gubljenja vremena, nema usaglašavanja stavova i deobe plena sa Parizom, Berlinom, Briselom. Kad nanjuše stotine milijardi, sami će da reaguju u sekundi. Kanada, Australija i Novi Zeland su već u zoni slobodne trgovine sa Filipinima, Vijetnamom, Tajlandom.
Tu istu Kanadu su već debelo pogurali da potpiše zonu slobodne trgovine i sa EU. Brexit će to usporiti, ali će Francuzi zbog "svojih Kanađana" da to proguraju Nemcima.
A glavna para mislim da im je u planu na potkontinentu. Indija, Pakistan, Bangladeš i Šri Lanka. Samo u ove četiri države živi četvrtina čovečanstva.
I to je to...
blogovatelj blogovatelj 17:05 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Izvinjavam se svim eurofanaticima ali ja ne zelim u takvu Evropu.
Gde se izbeglice sutiraju dok beze preko granice sa decom
Gde se razbijaju cirilicne table, dok policija gleda i smeska se, saljuci jasnu poruku "NOT WELCOME"
Gde se Cigani upisuju u odvojene skole od ostalih, u odeljenja za mentalno retardirane.


Izvinte, u kom si ti filmu? Pa to je u Evropi oduvek bilo tako.
Kao Brisel za to kriv? Al si lud, kao noga, što kažu Somborci.
blogovatelj blogovatelj 17:10 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Al' će da se opare Milićka, BIserko, Pavićević i ostale NVO dok im objasne da treba da se kulturno dekontaminizuju.


Pa bre, Mendela je zog tih i takvih odležao 27 godina robije. Tek pre manje od 30 godina su ukinuli aparthejd u JAR, pre toga su dečaku zvanom Rodžer Federer robovi skupljali loptice dok je on marljivo trenirao.
blogovatelj blogovatelj 17:11 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

Рецимо, питање је да ли ће Лондон да настави да буде центар улагања у некретнине за све Арапе и Русе и Кинезе?


Neće London, ali hoće Toronto. Imaju Englezi i bekap varijante, ne sekiraj se za njih.
elenold elenold 19:08 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

tasadebeli

На Тасосу има једно кафанче, у селу Панагија, којем на улазу пише да сваки онај гост који је напунио 80 година има бесплатну вечеру ако доведе своје родитеље у кафану.



E, ovo meni dade ideju, a nadam se da domaćin neće zameriti kao neki što bi. Evo i ja ću da vodim na večeru svakog Crnogorca koji dovede svog dedu koji je Crnogorac , ali jasno da je odvajkada takav, stamen. Unuk može i da je kao nestabilna osoba i menjao svoju nacionalnost, on je nebitan, a zbog dede ću ga prihvatiti kakav god da je. Naravno, Taso, i ti si tu zbog ideje.
elenold elenold 19:17 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

predatortz

Brexit je početak novog procesa. Planeta se ponovo menja. Prošli proces nismo prepoznali. Čini mi se da ni ovaj put to veċina ne vidi jasno. EU je samu sebe počela da rastače. Puno je tu različitih interesa, teško da će opstati. Mi ćemo, kad to shvatimo, ponovo biti zatečeni. Sudbina loših i priglupih đaka, jbga!


Pereporuka, a dao bih dve da mogu, jedna za uočavanje novog procesa a
druga za precizan opis našeg nesnalaženja.
nsarski nsarski 19:44 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

На Тасосу има једно кафанче, у селу Панагија, којем на улазу пише да сваки онај гост који је напунио 80 година има бесплатну вечеру ако доведе своје родитеље у кафану.


Uuuu, jbt., ja sam jednom davno vecerao bas u toj kafani na slici koju si postavio (uopste, u mnogim selima na Tasosu sam primetio da se u centru sela cesto nalazi veoma stara maslina, kao ta na slici). Ako me secanje ne vara, bio je u tom drustvu i jedan bloger ovdasnji. Razbili smo se od pecene jagnjetine.
karabasbarabas karabasbarabas 20:21 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

blogovatelj
Izvinjavam se svim eurofanaticima ali ja ne zelim u takvu Evropu.
Gde se izbeglice sutiraju dok beze preko granice sa decom
Gde se razbijaju cirilicne table, dok policija gleda i smeska se, saljuci jasnu poruku "NOT WELCOME"
Gde se Cigani upisuju u odvojene skole od ostalih, u odeljenja za mentalno retardirane.


Izvinte, u kom si ti filmu? Pa to je u Evropi oduvek bilo tako.
Kao Brisel za to kriv? Al si lud, kao noga, što kažu Somborci.


A eto ako je oduvek tako onda nista sve OK>
Brisel se pravi lud na sranja u svojoj kuci, ali zato zgrozeno cokce i vrti glavom kad vidi kako Kasovou jos nije uvelo WC za transrodne osobe.
Dakle sve pet. Carry on.
tasadebeli tasadebeli 23:26 26.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

elenold

E, ovo meni dade ideju, a nadam se da domaćin neće zameriti kao neki što bi. Evo i ja ću da vodim na večeru svakog Crnogorca koji dovede svog dedu koji je Crnogorac , ali jasno da je odvajkada takav, stamen. Unuk može i da je kao nestabilna osoba i menjao svoju nacionalnost, on je nebitan, a zbog dede ću ga prihvatiti kakav god da je. Naravno, Taso, i ti si tu zbog ideje.






И не морају обојица, деда и унук, да студирају право. Може и само један од њих.


nsarski

Uuuu, jbt., ja sam jednom davno vecerao bas u toj kafani na slici koju si postavio (uopste, u mnogim selima na Tasosu sam primetio da se u centru sela cesto nalazi veoma stara maslina, kao ta na slici). Ako me secanje ne vara, bio je u tom drustvu i jedan bloger ovdasnji. Razbili smo se od pecene jagnjetine.



А? Шта кажеш? Јагњетина им је врхунска!

Да поштује се маслина... Онако као што би ми требало шљиву да поштујемо, али то не радимо.

Или храст, што да не?

Помињао сам то већ овде на Блогу, често сам тамо виђао да направе намерно кривину када праве ограду око дворишта да би сачували стабло маслине иако та кривина изискује и више рада и материјала и иако недалеко одатле имају огромне малињаке са ко зна колико стабала.

Паметни људи, Поштују оно од чега живе и што их храни.
bene_geserit bene_geserit 04:40 28.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

emsiemsi
marco_de.manccini
I , ah da, ovo skoro da cini izvesnom povedu Trumpa na US izborima.

Ни случајно, Трамп је своје, срећом, већ одсвирао.

Како то ?!
Зар није Трамп супериорно постао председнички кандидат ?
Шта се то догодило да је одсвирао?

Ma misli na to da ce Pokahontas da privuce Sandersove glasace vestici.
Ala ce neko da se iznenadi u novembru.
elenold elenold 18:10 28.06.2016

Re: Пошто не гледам фудбал...

tasadebeli
elenold

E, ovo meni dade ideju, a nadam se da domaćin neće zameriti kao neki što bi. Evo i ja ću da vodim na večeru svakog Crnogorca koji dovede svog dedu koji je Crnogorac , ali jasno da je odvajkada takav, stamen. Unuk može i da je kao nestabilna osoba i menjao svoju nacionalnost, on je nebitan, a zbog dede ću ga prihvatiti kakav god da je. Naravno, Taso, i ti si tu zbog ideje.

И не морају обојица, деда и унук, да студирају право. Може и само један од њих...

Ma jok, meni je samo da vidim tog dedu koji je odvajkada Crnogorac. Njemu, svaku čast bih dao....
angie01 angie01 22:03 25.06.2016

samo da podsetim,

na sacicu placenika, koji su zaljuljali most,

ivana23 ivana23 23:19 25.06.2016

Re: samo da podsetim,

angie01
na sacicu placenika, koji su zaljuljali most,


Bogme, dobro se ljuljalo...

Edit: DRHTALO TLO POD NOGAMA
Beograđani u protestnoj koloni zaljuljali Brankov most!


Link - video
anonymous anonymous 23:39 25.06.2016

Re: samo da podsetim,

ivana23
angie01
na sacicu placenika, koji su zaljuljali most,


Bogme, dobro se ljuljalo...


Nije važno da l se ljuljalo ili ne , već ko je skinuo mrak ....


emsiemsi emsiemsi 05:22 26.06.2016

Re: samo da podsetim,

angie01
na sacicu placenika, koji su zaljuljali most,


Ја ћу да се придружим када обе путне траке буду пуне.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:03 26.06.2016

Re: samo da podsetim,

sproću ćega ste protestirali, Ejn Đi,

to ono Не давимо Беге narasta?
angie01 angie01 12:15 26.06.2016

Re: samo da podsetim,

sproću ćega ste protestirali, Ejn Đi,


zbog rusenja nocu Sava male, u maniru kriminalnih filmova sa mafijaskom temom, gde je ucestvovao vrh vlasti, policija, komunalci,...i jos uvek nema nikakvih pravavnih reakcija,...ne znam da l si pratio, rusitelji pod fantomkama su vezali cuvara jedne od srusenih firmi, koji je posle umro pod neobicnim okolnostima,...juce sretnem jednu komsinicu jadnog civeka, koja mi rece, kako je on znao da se sve nece dobro zavrsiti po njega.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:02 26.06.2016

stara Garda

cool, cool, đoći ćemo i mi Vojvođani jedared, da dovedemo decu malo da vide kako se akcionaši po Prestonici (Filip moj ionako ne kapira kako je Bege glavni grad Srbije, kada uopšte nije u Srbiji kao Novi Sad? ).

ps. svaka čast, Beograđani, uvek sam se pitao kako je ubijen u vama taj slobodarski duh! sada opet mogu da kažem sa ponosom da sam rođen u tom gradu!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:05 26.06.2016

Re: samo da podsetim,

angie01
ne znam da l si pratio, rusitelji pod fantomkama su vezali cuvara jedne od srusenih firmi, koji je posle umro pod neobicnim okolnostima,...juce sretnem jednu komsinicu jadnog civeka, koja mi rece, kako je on znao da se sve nece dobro zavrsiti po njega.


užas,
vučić menja odelo, ali ćud nikako. jadan čovek, počivao u miru.
angie01 angie01 17:17 26.06.2016

Re: stara Garda

đoći ćemo i mi Vojvođani jedared,


dolaze ovi tvoji iz Ns- redovno.


da dovedemo decu malo






bila jedna mala, ko secer, recimo 3 godine, obucena ko Sara Kej, sa sve sesiricem i pink pistaljkom- sa tatom i lepo kada svi piste, pisti i ona.:).
blogov_kolac blogov_kolac 01:17 26.06.2016

ucenje na greskama

"Mi se ucimo na greskama... a Englezi na Oksfordu"

Ko bi rekao da ce jedna od mojih omiljenih opaski opste prirode umesto beskonacnog statusa quo ili iznenadnog hepienda, da se okonca tako sto ce se Englezi na kraju ugledati na nas Srbe, i prihvatiti nas metod "ucenja" kao i "resavanja" problema pomocu njihovog multiplikovanja!?

Ako je nesto visestruko lose sa skoro svih aspekata, mogu da razumem psiholosku potrebu za pseudofilozofskim pitanjem "ko zna zasto je to dobro"... ali dokazivati da je losije bolje od boljeg bas zato sto je losije (!?) nekako mi ne ide u glavu poenta autora. Mozda je u pitanju obican premor u ove sitne sate, i da ne mogu dovoljno dobro da se skocentrisem... pa cu u toku sutrasnjeg dana ponovo da procitam uvodni tekst.
antioksidant antioksidant 09:49 26.06.2016

Re: ucenje na greskama

@blogov_kolac

Zanemarujes da interesi UK i EU nisu bas isti. Referendum je odrzan u UK i glasaci su tamo doneli odluku koja je losa po UK ali paradoksalno moze biti dobra za EU. Izlazak UK moze biti katalizator ujedinjavanja EU. To je poenta uvodnog teksta. Da li ce se to desiti zavisi od toga da li ce politicke elite prepoznati trenutak i svoju ulogu u njemu... ili ce se samozaljubljeno zbuniti i izgubiti
blogov_kolac blogov_kolac 12:47 26.06.2016

Re: ucenje na greskama

"Interes EU" je jako diskutabilan pojam sve dok je to pre svega dobrovoljna zajednica 30-ak zemalja a ne jedinstvena drzava. A nekakve buduce Sjedinjene Evropske Drzave su u praksi najverovatnije (opasna?) utopija, i svaka paralela sa USA slucajem je lazna, jer je takoreci svaka od 50 USA saveznih drzava "Amerika u malom", dok su u EU sve drzave manje-vise istorijsko/kulturoloski posebne celine sa svim svojim etnickim sastavima i razlicitim istorijama i tradicijama. Ali ajde, ako uzmemo u razmatranje nekakav jedinstveni "interes EU", onda samo po nasoj INAT metodologiji moze kao dobra stvar za neki savez drzava da se oceni kada preko noci ostane bez svoje druge najvece privrede i drugog najveceg punioca budzeta, pojedinacno ubedljivo najace vojske, a sa kulturnim nasledjem i uticajem toliko velikim da je njen jezik "nezvanicno zvanicni" jezik svih zajednickih institucija; zemlja u kojoj je smesten i najveci grad cele Unije, a to je i zemlja koja je pojedinacno imala ubedljivo najjace i najrazvijenije veze sa ostatkom sveta (konkretno Severna Amerika, Australija i Pacifik)... itd... itd... itd... Da i ne pominjem da je ovime potencijalno otvorena pandorina kutija u celoj Evropskoj Uniji i njenim temeljima, a koja je bez neke posebne potrebe za nekom istorijskom distancom, uz sve svoje mane - ubedljivo najbolje zamisljen medjudrzavni savez i projekat u dosadasnjoj istoriji covecanstva!

Pa zar smo mi posle visedecenijskog Rankovic/Cosic/Milosevic ispiranja mozga postali bas toliko zatucana tursko-ruska skola da ocenjujemo "kvalitet" neke zajednice prema jacini centralne vlasti, a ocenjujemo clanice pojedinacno shodno stepenu njihove "poslusnosti" i netalasanja!? Ako je tako, sto uopste gubimo vreme sa EU, i juris u Evroazijsku Uniju gde ce sva najvaznija pitanja licno resavati veliki vodja jednoglasno, a ako se neki narod pogresno izjasni na neko referendumsko pitanje ili na izborima, tu ce biti megapatrijotske izborne komisije koje bi npr samo 48% tacno zaokruzenih odgovora ocas posla prepravili u 84%, ingenioznim potezom proste zamene cifara - a umanjivanje jednom zaposednute teritorije nece biti moguce, jer su Rusi naknadno konstatovali da je ono pustanje svih koji nisu hteli da budu pod njima pre 3 decenije bila "geopoliticka katastrofa" i takvu gresku vise nece ponavljati.
antioksidant antioksidant 13:01 26.06.2016

Re: ucenje na greskama

menjas teze pa ih onda obaras. interes zajednice je da sve clanice budu ravnopravni deo. cim se omoguci da se sa stola bira kome se sta svidja zajednica je narusena. uk je trazila posebne uslove, dobila ih je i srecom nije bila zadovoljna. odlicna stvar koja nema veze sa imaginarnim inatom. ujedno originalna ideja je ujedinjennje kontinenta a to nije delovalo kao interes uk. drugi plus koji opet nema veze sa inatom. treca stvar je sto ce se utabati put za izlazak sto ce znaciti da oni koji su ostali to stvarno zele jer postoji jasan put izlaska koji nisu iskoristili. ali naravno, uvek je moguce sve pojednostaviti i svesti na emocije i odmah se posvadjati
Kazezoze Kazezoze 13:19 26.06.2016

Re: ucenje na greskama

Interesuje me, pošto je UK takođe zajednica više zemalja, da li zemlje koje su protiv izlaska iz EU (Irska i Škotska) imaju pravo veta na odluku koju treba da donese britanski parlament?
blogov_kolac blogov_kolac 13:50 26.06.2016

Re: ucenje na greskama

Kazezoze
Interesuje me, pošto je UK takođe zajednica više zemalja, da li zemlje koje su protiv izlaska iz EU (Irska i Škotska) imaju pravo veta na odluku koju treba da donese britanski parlament?
Referendum se odnosio na celu Britaniju po principu jedan covek jedan glas, tako da se odluka odnosi na celu zemlju. Ali to ne iskljucuje neki buduci referendum gde bi se neki od sadasnjih delova UK odluculi za napustanje GBR, ili cak u nekoj bizarnoj varijanti omogucili da neki deo bude a neki deo ne EU kao sto sada imamo slucajeve sa severnim Kiprom ili Grenlandom (vidim da to za sada niko ne spominje, pa ja pominjem samo kao teorijsku mogucnost funkcionalno/geografski lako sprovodivu za S.Irsku i Giblartar, ali jako tesko za Skotsku).
antioksidant
cim se omoguci da se sa stola bira kome se sta svidja zajednica je narusena
Pa kad bi EU ostala bez svakoga ko je trazio nesto posebno za sebe, u njoj bi ostali samo Rumunija i Bugarska koje su za sada prezadovoljne efektima svoje dosadasnje "daj sta das" strategije u odnosu na EU, pa svoju posebnost izrazavaju samo posredno - neizvrsavanjem delova potpisanih sporazuma koji im ne odgovaraju ili ih je tesko ispuniti.
Kazezoze Kazezoze 14:24 26.06.2016

Re: ucenje na greskama

blogov_kolac
Kazezoze
Interesuje me, pošto je UK takođe zajednica više zemalja, da li zemlje koje su protiv izlaska iz EU (Irska i Škotska) imaju pravo veta na odluku koju treba da donese britanski parlament?
Referendum se odnosio na celu Britaniju po principu jedan covek jedan glas, tako da se odluka odnosi na celu zemlju. Ali to ne iskljucuje neki buduci referendum gde bi se neki od sadasnjih delova UK odluculi za napustanje GBR, ili cak u nekoj bizarnoj varijanti omogucili da neki deo bude a neki deo ne EU kao sto sada imamo slucajeve sa severnim Kiprom ili Grenlandom (vidim da to za sada niko ne spominje, pa ja pominjem samo kao teorijsku mogucnost funkcionalno/geografski lako sprovodivu za S.Irsku i Giblartar, ali jako tesko za Skotsku).


Nisam pitao za referendum, to je završena priča.

Sada mora parlament da donese konačnu odluku da li će poštovati odluku izglasanu referendumom i napustiti EU ili će poništiti odluku referenduma i ostati u EU.
EU vrše pritisak da se Englezi što pre izjasne koja im je konačna odluka.

Ono što mene interesuje je kakva je pozicija pojedinih država u engleskom parlamentu, odnosno da li oni imaju pravo veta prilikom odlučivanja?
mlatisa mlatisa 07:04 26.06.2016

51% će postati 49%

Dobro je što je rezultat referenduma ovakav kakav je. Moglo je vrlo lako biti drugačije za par procenata u drugu stranu i sada bi se kao slavilo tamo gde se sada kao tuguje ali to za samu Britaniju suštinski ništa ne bi značilo – duboka podeljenost po ovom pitanju ne bi nestala. Dobro je što se nije desio neznatno drugačiji rezultat jer bi on došao kao izgovor političkoj eliti da ne uradi ništa po tom pitanju. „Izabrali smo da ostanemo sa 51%“ bila bi prevelika zabluda.


Rekao bih da će ovih 51% za odlazak brzo da se preokrene u 49% i da će ih biti baš briga šta misli (skoro) polovina glasača. Mogućnosti su razne: od direktnog ponavljanja, ignorisanja rezultata do sklapanja ugovora sa EU kojima bi VB u suštini ostala u EU.
zemljanin zemljanin 08:44 26.06.2016

Re: 51% će postati 49%

mnogi ovde pokušavaju da ceo referendum proglase za mali nesporazum glasača ... svi članci I prognoze u manjim sredinama su isle ka izlasku samo što to nije moglo da prođe u centralnim medijima ... a uljuljlivanje u "neće to mene" je dokazano kontraproduktivno, čak I u Srbiji ...

sad bi novi referendum, pa novi sistem glasanja, pa novi /#$% I tako sve dok onih 48% ne preglasaju ovih 52% ... svaki metod je dobrodošao ... populistički ali verovatno bi metode nekih od blogera časkom tih 4% razlike pretvorile u pobedu ... jer kada se odstrane svih bolesni, slabo obrazovani, mladji ili straiji od željene populacije + sve nedorečeno - VOLA, eto nove slike ...

većina onih koji traže novi referendum je sa boravištem van VB ... mada EU ima tu praksu referenduma do željenog rezultata ... osnov svake demokratije, zar ne
princi princi 09:30 26.06.2016

r>g

je osnovni problem. Sa krizom se smanjio r, tj prinos od kapitala, i vlasnici kapitala, da bi održali svoj željeni rast bogatstva, a koji zavisi od r-g, su smanjili g, tj rast ekonomije, tj rasta plata (kroz te austerity mere i sl). Mislim, nemoj da vas zavaraju relativno velike cifre rasta UK GDPja, UK je doživela ogroman pad tokom krize, verovatno najveći u razvijenom svetu. Kad je došlo do problema zašto je g toliko opao, onda se neko dosetio da pokaže prstima na istočnoevropljane. To je na probudilo tinjajući rasizam, i rezultat svega toga je Brexit. Nema tu nikakve magije, nikakve conspiracy teorije, nikakvog MI5. Rezultati referenduma su jasni i kristalno čisti: izlaznost je bila izuzetno visoka, 1M ljudi više je glasalo za Brexit, to je u razvijenim demokratijama ogromna razlika, rezultati referenduma su pokazali da je UK, kao država, u ogromnim problemima, da se praktično raspada po klasnim, nacionalnim, starosnim razlikama.

Kao što sam napisao uoči referenduma, izlazak UK iz EU je velika prilika za samu EU, jer su Britanci dugo i predugo bili remetilački faktor (bili su šatro član EU, ali nisu bili članovi ni Šengena ni monetarne unije), minirali su svaki pokušaj integracije, predstavljali prepreke ulasku istočnoevropskih zemalja (pomalo neočekivano, najmanje tokom Blerove vladavine), borili se, potpuno suludo, za sprečavanje slobode kretanja (što je jedan od najbitnijih preduslova za nekakvu racionalnu alokaciju kapitala unutar same EU), imali taj drakonski rebate koji nije imala nijedna druga članica EU, mislim da je za samo EU ovaj ishod referenduma odličan.

Što se tiče UK, izvestan je njen raspad na nezavisnu Škotsku, Irska će se najzad ujediniti, a sva je prilika da će na gomili ostati jedino londonski pašaluk sa Velsom. Naći će oni neki modus suživota sa EU (jednostavno moraju, ne mogu sad da otplove na sred Atlantika), ali sigurno je da će njihov uticaj biti marginalizovan i da im sledi dugi decline.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:49 26.06.2016

Re: r>g

Nema tu nikakve magije, nikakve conspiracy teorije, nikakvog MI5.

Вероватно би се и овај пут ствар "срећно" завршила, да није било имигрантске кризе, "муслиманског" ISISa а пошто су ово двоје било мало изашли из фокуса, позвани су браћа Источноевропљани да зачине угођај. OUT гласачко тело, као ни оно супротно, уосталом, не гласа рационалним вагањем аргумента PRO ET CONTRA, већ стомаком, емоцијом, симпатијом и антипатијом.

Не могу овде да окачим један од видеа из Guardiana, од јуче или прекујуче, да се види шта у једној OUT варошици наводе као "разлоге" свог гласања: ни две ствари логички чврсто увезане или макар привидно рационалне.

Да није, дакле, било "појачивача укуса" -- имигранти, ISIS, East Europe Fear -- за који проценат ствар је могла превагнути у REMAIN страну. То Камерон, давно расписујући референдум, није могао, наравно, знати.
jinks jinks 09:54 26.06.2016

Re: r>g

То Камерон, давно расписујући референдум, није могао, наравно, знати.

Hm? Kameron moguće ne, ali neko, možda ...
gedza.73 gedza.73 09:57 26.06.2016

Re: r>g

Вероватно би се и овај пут ствар "срећно" завршила, да није било имигрантске кризе, "муслиманског" ISIS

Znače li nešto u toj izbegličkoj jednačini Englezi, Francuzi, Italijani, nafta, dug, mito, Libija i Gadafi?
princi princi 09:59 26.06.2016

Re: r>g

не могу овде да окачим један од видеа из Guardiana, од јуче или прекујуче, да се види шта у једној OUT варошици наводе као "разлоге" свог гласања: ни две ствари логички чврсте или иоле ирционалне.

Pogrešno je misliti da je tih 15M glasalo za Brexit iz istih razloga. Oni radnici iz priobalnih gradova, Sunderlanda, Hulla, oni su zaista ubeđeni da će im Poljaci uzeti posao i hleb, za njih je ovo egzistencijalna borba. Babe i dede stvarno misle da će se pare od EU uložiti u NHS, oni se opet plaše bilo koga ko nije iz njihovog sela. Mnogi Pakistanci i Indusi druge i treće generacije (prema procenama, trećina njih) su glasali za Brexit. Po logici neki od njih, zašto bi istočnoevropljani imali preferencijalni status pri imigraciji u UK u odnosu na ljude braon kože? Drugi se, pak, osećaju većim Britancima i od samih Britanaca (baš kao i poneka srpska pokondirena tikva). U osnovi svega je neukost i manipulacija ljudima, njihovim strahovima, predrasudama, naravno, plašenje Turskom, Srbijom, Albanijom, Bosnom (ali, interesantno, ne i Kosovom).
princi princi 10:00 26.06.2016

Re: r>g

jinks
То Камерон, давно расписујући референдум, није могао, наравно, знати.

Hm? Kameron moguće ne, ali neko, možda ...

Kameron je raspisao referendum da bi ostao duže na vlasti. On svakako nije loš, ali nije ni preterano bistar čovek. Štaviše, mislim da je dosta priglup.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:01 26.06.2016

Re: r>g

Znače li nešto u toj jednačini Englezi, Francuzi, Italijani, nafta, dug, mito, Libija i Gadafi?

Искрено?
Не, ништа.

Ово потлачени, обесправљени, занемарени, осиромашени су изгласали. (Узгред, ја бих све ово под наводнике ставио.)
Ово је социјална ствар, класна, вероватно више него било шта друго.
Написао сам још у првом коментару -- три деценије их гураш у страну, склањаш, без стварања макар привида да им је мало боље. (Није важно да ли јесте -- важно је како они то осећају.) И отуда ови резултати. Једна од оних бескрајних статистика каже да просечни OUT гласач лако може бити да није био на одмору, јер нема пара да на њега отпутује, у претходне три године.
antioksidant antioksidant 10:02 26.06.2016

Re: r>g

jinks
То Камерон, давно расписујући референдум, није могао, наравно, знати.

Hm? Kameron naravno ne, ali neko, možda ...

kameron se previse kockao alavo trazeci previse za sebe, svoju partiju i britaniju. prenapregao bi neravnopravnosti do potpune deformacije njene sustine. Trazeci previse doveo je UK u situaciju da ce dobiti mnogo manje i u sustini izolaciju svoje zemlje u odnosu na nezaustacljiv proces integracije kontinenta. Kameron je samo bio halapljiv i kratkovid. Odlicno po ostatak EU. Odlicno.
princi princi 10:04 26.06.2016

Re: r>g

I da, rasizam iskazan tokom predreferendumske kampanje je iznenađujuće izbegavao direktnu antimuslimansku retoriku (bilo je, naravno, plašenja Turskom, ali je to bilo više implicitno). Brexit kampanjci su vrlo vešto izbegavali tu vrstu kulturfašizma, usmeravajući ga, skoro isključivo, prema istočnoevropljanima. (nas, Srbe, treba li reći, smatraju za istočnoevropljane, ali već Hrvate, ne. Valjda zbog mora koje im se toliko sviđa).
princi princi 10:07 26.06.2016

Re: r>g

три деценије ис гураш у страну, склањаш, без стварања привида да је макар им мало боље.

Ali to nije tačno. Ti ljudi su doživeli veliki procvat pod Blairom i Brownom, pa čak su videli malo progresa i pod Tatcherovkom. Brexit je fallout finansijske krize 2008. mislim da je isključivo ona dovela do ove situacije.
antioksidant antioksidant 10:10 26.06.2016

Re: r>g

princi
три деценије ис гураш у страну, склањаш, без стварања привида да је макар им мало боље.

Ali to nije tačno. Ti ljudi su doživeli veliki procvat pod Blairom i Brownom, pa čak su videli malo progresa i pod Tatcherovkom. Brexit je fallout finansijske krize 2008. mislim da je isključivo ona dovela do ove situacije.

da, delim misljenje da je ovo mozda najveca politicka posledica 2008. godine (a sve je krenulo stvaranjem uova da svako u americi ima vecu kucu od svojih mogucnosti jer su tako provizije u finansijskom sektoru bile eeeeenormno primamljive )
gedza.73 gedza.73 10:11 26.06.2016

Re: r>g

Znače li nešto u toj jednačini Englezi, Francuzi, Italijani, nafta, dug, mito, Libija i Gadafi?

Искрено?
Не, ништа.

Vlastelin namerno spali štalu, kuću i baštu sirotinji a onda se čudi otkud puna Šervudska šuma odrpanaca i ko mu krade Bambije.

ISIS nije nastao sam od sebe, niti su izbeglice krenule na turističko putovanje po Evropi (na stranu što su istu trasu prešle albanske porodice godinu dana ranije).

Једна од оних бескрајних статистика каже да просечни OUT гласач лако може бити није био на одмору, јер нема пара да отпутује, у претходне три године.

Meni je delovalo da silne izbeglice najmanje muči last minute destinacija

princi princi 10:12 26.06.2016

Re: r>g

antioksidant
jinks
То Камерон, давно расписујући референдум, није могао, наравно, знати.

Hm? Kameron naravno ne, ali neko, možda ...

kameron se previse kockao alavo trazeci previse za sebe, svoju partiju i britaniju. prenapregao bi neravnopravnosti do potpune deformacije njene sustine. Trazeci previse doveo je UK u situaciju da ce dobiti mnogo manje i u sustini izolaciju svoje zemlje u odnosu na nezaustacljiv proces integracije kontinenta. Kameron je samo bio halapljiv i kratkovid. Odlicno po ostatak EU. Odlicno.

Mnogo alaviji je bio ovaj Boris Johnson. Taj čovek je zbog svoje premijerske ambicije praktično uništio i samu zemlju i njenu budućnost. Pri čemu uopšte nije izvesno da će doći do tog premijerskog mesta. Skoro k'o Ričard Treći (doduše, onaj je davao kraljevstvo za konja).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:13 26.06.2016

Re: r>g

Pogrešno je misliti da je tih 15M glasalo za Brexit iz istih razloga.

A ko je to rekao?

Objavio je Mate Rimac, na FBu, jednu lepu Brexit statistiku, glasanja po ove tri kategorije: inocome, education, age.

Žao mi je što ne mogu da je nađem.
princi princi 10:17 26.06.2016

Re: r>g

Predrag Brajovic
Pogrešno je misliti da je tih 15M glasalo za Brexit iz istih razloga.

A ko je to rekao?

Objavio je Mate Rimac, na FBu, jednu lepu Brexit statistiku, glasanja po ove tri kategorije: inocome, education, age.

Žao mi je što ne mogu da je nađem.

Pa ti pominješ šta babe i dede pričaju po selima.

Ne znam ko je Mate Rimac ni šta je on objavio, ali Guardian je objavio lep clustering pregled ko je kako glasao. I čini mi se da on dosta toga objašnjava.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:19 26.06.2016

Re: r>g

Ali to nije tačno.

Ево га GINI:



Što je najparadoksalnije, GINI (nejednakost) bila je krenula da pada.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana