Batina je iz raja izašla.

adam weisphaut RSS / 28.03.2008. u 09:22

Iako određeni, meni jako dragi, blogeri imaju zamerku na to što kometarišem dnevnopolitčke vesti ne mogu da ne ponovim ovu praksu i ovaj put jer smatram da je ova vest previše značajna da bi ostala bez komentara:

Incident pred početak suđenja u Palati pravde

Tijanić pesnicom odgovorio na uvredu

Autor: Ž. Jevtić/V. Z. Cvijić | 28.03.2008 - 07:22

BEOGRAD - Direktor Radio-televizije Srbije Aleksandar Tijanić udario je juče pesnicom u glavu Miloša Lukovića (27), simpatizera Liberalno-demokratske partije. Do ovog okršaja došlo je u zgradi Palate pravde pred suđenje u slučaju Tijanić protiv Biljane Kovačević-Vučo, direktorke Jukoma.

http://www.blic.co.yu/hronika.php?id=35676

Naravno pažljivim čitanjem vesti možete doći do toga da je Tijanić udario pristalicu LDP-a, Miloša Lukovića, koji je Tijaniću u hodniku suda dobacio da treba se stidi, da Tijanić tvrdi da je momak krenuo ka njemu sa psovkama, i sa namerom da ga udari našta ga je on (Tijanić) udario. Takođe se može iz nje pročitati da su gosti na suđenju bili Žene u crnom, predstavnici Yucom-a i Vojin Dimitrijević, zaista zastrašujući gosti koji su sigurno stvorili atmosferu nesigurnosti, koja mora da je stvorila osećaj progonjenosti kod generalnog direktora Javnog servisa evropske Srbije ili kako je sam sroćio „kozačko suđenje“.

No interesantno je kada propratite vest u jednom drugom mediju:

27.03.2008 , BEOGRAD
Izvor: PRESS TIJANIĆ U PALATI PRAVDE OŠAMARIO NAPADAČA!

tackice.gifGeneralni direktor RTS-a Aleksandar Tijanić je juče, pred početak suđenja Biljani Kovačević-Vučo, u samoodbrani udario funkcionera LDP-a Miloša Lukovića, koji je bio u Kovačevićkinoj pratnji!

http://www.pressonline.co.yu/vest.jsp?id=33151&sectionId=37

Naravno prvo što bode oči je da Press, novina čije uredništvo naravno nije blisko Tijaniću kao ni DS-u kako neki zli jezici govore, automatski utvdio samoodbranu, ali kome treba sud da sazna istinu kada je tu nepristrasno oko novinara Press-a. No kompletniju sliku možete dobiti ako se vratite na naslovnu stranu u kojoj piše:

TIJANIĆ TAJSON!

uz jednu, slobodan sam reći, šmekersku sliku. Glorfikacija nasilja u Palati pravde? Naravno da ne.

No vratimo se samom tekstu u kome se, opet veoma profesionalno, čuje samo jedan deo priče, onaj Nasilnika, uz kratku propratnu rečenicu na dnu teskta:

Biljana Kovačević-Vučo sinoć je optužila Tijanića za „siledžijski napad" na nevinog čoveka u zgradi suda. Ona je zatražila od vlasti da povedu istragu o ovom slučaju.

No kome treba druga strana kada je Tijanić sam po sebi riznica mudrosti:

U samoodbrani sam mu prilepio vaspitni šamar

Naravno verovatno kao i meni bode Vam oči ova konstrukcija vaspitni šamar, ali ako imamo u vidu da je AT izabran za čelnika jedne kulturne institucije par excellance kao što je Javni servis evcropske Srbije, i od strane učenog UO na čelu sa uglednim akademikom Nikšom Stpičevićem, moramo poverovati da je At zapravo samouki pedagog.

I zaista ovaj autodidaktik peda/andragoške misli nastavlja:

- Računali su da ću više da ga bijem, da bi me posle u njihovim medijima prikazali kao divljaka koji tuče ljude po sudovima. Međutim, na njihovu žalost, nije bilo potrebe za tim. Dečko je uspešno prevaspitan posle samo jedne ćuške - kaže Tijanić.

Sada naravno prva stvar koja nam padne na stvar kada sretnemo ovakvu inovativnu peadgošku/andragošku teoriju koja rehabilituje naše vekovno-utemeljene praktičarske metode vaspitanja je konzistentnost njenog autora, tako bi želeo da podsetim cenjeno blog ćitateljstvo na epizodu 48h svadba, koju smo ovde komentarisali, kada je budući mladoženja priznao da povremeno vaspitava buduću mladu. AT je prokomentarisao da je to zapravo bila: "izvanredna sociopsihološka analiza, a ne oda nasilju".

Iz ove perspektive shvatamo da je pod analiza mislio na analiza vaspitno-peda/andragoških metoda koje i sam primenjuje. Kako je šteta da ovakav naučni doprinos ostane bez odgovarajuće realizacije, kako mislim da bi se ovaj jedinstven doprinos koji daje odgovarajuću teroijsku potporu praksi zbog koje je npr. Sigurna kuća puna, morao da se odgovarajuće medijski proprati, predlažem skromno Javnom servisu evropske Srbije da se generalnom direktoru dodeli edukativna emisija za koju neskromno predlažem da se zove, Batina je iz raja izašla.



Komentari (144)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 09:54 28.03.2008

:)))

Tijanić je tada izjavio da oseća neverovatan fizički strah i pritisak.


pa , kad se plasi :))))
adam weisphaut adam weisphaut 09:57 28.03.2008

Re: :)))

pa , kad se plasi :))))

Pa Dunja, i ja bi se plašio da mi je na suđenju gost Vojin Dimitijević.
On deluje tako atamanski.
AlexDunja AlexDunja 10:05 28.03.2008

Re: :)))

On deluje tako atamanski.

i ne samo to,
i on i ona stasa z. i svi ti strasni ljudi ,
pored toga sto su ekstremno nasilni,
imaju neku neverovatnu moc iz svemira kojom
uspevaju da izvrse pritisak na nas , nadasve,
nezavisni sud.
pa ti vidi! ku'ce - sta'ce?????
pesnica u glavu - jedino resenje.
molim!
:)))
Vračarac Vračarac 10:09 28.03.2008

Re: :)))

pesnica u glavu - jedino resenje.

Al' demokratski. Molim.
adam weisphaut adam weisphaut 10:17 28.03.2008

Re: :)))

Al' demokratski. Molim.

Pa lepo kaže ministar da je i po koji slomljeni prozor demokratija.
adam weisphaut adam weisphaut 10:19 28.03.2008

Re: :)))

pesnica u glavu - jedino resenje.
molim!

Tijanić pesničavo.
gradicevic gradicevic 10:20 28.03.2008

Re: :)))

Pa lepo kaže ministar da je i po koji slomljeni prozor demokratija.


ima covek iskustva, sa "nezgodnim" novinarima. nego cujem da ce svoju kliniku da preuredi za oporavak i lecenje novinara B92, kako je i obecao.
adam weisphaut adam weisphaut 10:24 28.03.2008

Re: :)))

ima covek iskustva, sa "nezgodnim" novinarima. nego cujem da ce svoju kliniku da preuredi za oporavak i lecenje novinara B92, kako je i obecao.

Duševan čovek, pa to ti je.
gradicevic gradicevic 10:25 28.03.2008

Re: :)))

Tijanić pesničavo.


U je...b.te, tolke godine zivim u neznanju. Mislim pesnici pisu pesme, a ono pesnici pesnice.
gradicevic gradicevic 10:27 28.03.2008

Re: :)))

Duševan čovek, pa to ti je.


moj omiljeni humanitarac
Vračarac Vračarac 10:27 28.03.2008

Re: :)))

Pa lepo kaže ministar da je i po koji slomljeni prozor demokratija.

Veliki mislilac. Čačanski guru. Prosalvio se tezom " Ko nije bio s' ovcom taj ne zna šta je užitak"
AlexDunja AlexDunja 10:30 28.03.2008

Re: :)))

Mislim pesnici pisu pesme, a ono pesnici pesnice.

gos'n radicevicu, ne dozvoli
da te tvoje inspirativno prezime zavede:)))
batina po glavi stanovnika - ultimate fight
gradicevic gradicevic 10:43 28.03.2008

Re: :)))

gos'n radicevicu, ne dozvoli
da te tvoje inspirativno prezime zavede:)))
batina po glavi stanovnika - ultimate fight


Ma zelim i ja da mi dragi bog podari onoliku glavu i onolike sake, pa da mogu da postanem "pesnik" i pesnicim sve koji me nerviraju.
P.S. Ona dvojica mojih prezimenjaka izgleda i nisu bili pesnici.Bar nema pisanih tragova da su se bavili ovom "plemenitom" vestinom.
antioksidant antioksidant 11:44 28.03.2008

Re: :)))

adam weisphaut
pesnica u glavu - jedino resenje.molim!Tijanić pesničavo.

Sto se cudis. Zar Tijanic nije demokrata?
adam weisphaut adam weisphaut 11:49 28.03.2008

Re: :)))

Sto se cudis. Zar Tijanic nije demokrata?

Jeste. Da nije da li bise predsednik i njegovi savetnici sretali s njim? Sigurno bi tražili njegovu smenu odmah po formiranju odlazeće vlade, zar ne?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:00 28.03.2008

Re: :)))

Pa lepo kaže ministar da je i po koji slomljeni prozor demokratija.
*novo

a jos dopusta, mislim na ministra doticnog, da se pomalo i kraducka, a ko ne kraducka taj izigrava malog Djokicu...
TIMELESS TIMELESS 01:09 30.03.2008

Re: :)))

Sva je prilika da se Miloš Luković, simpatizer LDP-a, zaigrao blogovanja i uvežbanim blog-parolama trolovao po Palati pravde, onako izdvojen iz grupe, izvan sigurnog virtuelnog prostora, ...
...i bio trenutno banovan.
adam weisphaut adam weisphaut 16:31 30.03.2008

Re: :)))


TIMELESS
Sva je prilika da se Miloš Luković, simpatizer LDP-a, zaigrao blogovanja i uvežbanim blog-parolama trolovao po Palati pravde, onako izdvojen iz grupe, izvan sigurnog virtuelnog prostora, ...
...i bio trenutno banovan.

Da se ne ponavljam:
Da li to znači da je ban jednako udarac pesnicom ?
Da li to znači da se trollovanje treba da nagradi batinama? Da li da to znači da autori kojima se blog trolluje treba da lociraju trollere, pa da ih dočekaju ispred ulaza u zgradu sa štanglom u ruci? Da li je Tijanić moderator Plate pravde, ako jeste ko ga je ovlastio? I da nije završio u međuvremenu Pravni i postao sudija, pa da je Palata pravde njegov blog?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:54 30.03.2008

Re: :)))

Boze, kako je moguce da je covek ciji je uzor bio ovaj skladni par koji je zracio ljubavlju
mogao da postane ovako nasilan?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 16:54 30.03.2008

Re: :)))

Da li to znači da je ban jednako udarac pesnicom ?

Sta je u zivotu (ili na svetu) jednako, mada je princip jednakosti (identiteta) jedan od fundamentalnih principa logike ? Svet, elem, nije logican. Stoga, tesko da banovanje moze biti jednako udarcu pesnice. Osim toga, banovanje ne dozvoljava da mu se suprostavis (da ga prokomentarises), ako to pozelis. Verujte mi, znam to. Jedan sam (pored Vas, Adame) od sampiona na listi banovanih na ovom blogu. Ali, kod udarca pesnice, ta mogucnost odbrane ipak postoji. Osim ukoliko iz nekog razloga zrtva ne zeli da se brani ili da se suprostavi nasilniku koji bi da je iznenada vaspitava cuskama. Kao sto je bio slucaj koji razmatrate u ovom postu.
AlexDunja AlexDunja 17:05 30.03.2008

Re: :)))

Sva je prilika da se Miloš Luković, simpatizer LDP-a, zaigrao blogovanja i uvežbanim blog-parolama trolovao po Palati pravde, onako izdvojen iz grupe, izvan sigurnog virtuelnog prostora, ...
...i bio trenutno banovan.

cek, bre tajmles:))
kad je neko banovan zbog trolovanja??
ja stalno trolujem , pa nista:)))
(evo, i sada:))))
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:49 30.03.2008

Re: :)))

ja stalno trolujem , pa nista

Tebi je sve oprosteno.
:)))
adam weisphaut adam weisphaut 17:50 30.03.2008

Re: :)))

Jedan sam (pored Vas, Adame) od sampiona na listi banovanih na ovom blogu.

Mislim da je broj bisanih komentara u pitanju ali opet je veliko postignuće
Ali, kod udarca pesnice, ta mogucnost odbrane ipak postoji. Osim ukoliko iz nekog razloga zrtva ne zeli da se brani ili da se suprostavi nasilniku koji bi da je iznenada vaspitava cuskama. Kao sto je bio slucaj koji razmatrate u ovom postu.

Ili ako se uplašite grdosije preko puta, ili niste skloni nasilju, ali da se ne ponavljamo.
adam weisphaut adam weisphaut 17:51 30.03.2008

Re: :)))


cek, bre tajmles:))
kad je neko banovan zbog trolovanja??
ja stalno trolujem , pa nista:)))
(evo, i sada:))))

Blog bez trolla nije blog.
I trollera
AlexDunja AlexDunja 18:04 30.03.2008

Re: :)))

Tebi je sve oprosteno.

mislis, kada se adam i ti pitate
:)))
AlexDunja AlexDunja 18:12 30.03.2008

Re: :)))


Mislim da je broj bisanih komentara u pitanju ali opet je veliko postignuće

ma nije bitno, adame:)
blog je jedna krajnje efemerna forma,
evo ja danima juim za onom fotkom,
ne mogu da je nadjem, kao da je u zemlju propala:)))
cudne su dubine bloga:)
adam weisphaut adam weisphaut 18:16 30.03.2008

Re: :)))

ma nije bitno, adame:)
blog je jedna krajnje efemerna forma,
evo ja danima juim za onom fotkom,
ne mogu da je nadjem, kao da je u zemlju propala:)))
cudne su dubine bloga:)

Efemerna, efemerna.
Čas je vidiš (sliku), čas ne.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 18:42 30.03.2008

Re: :)))

Mislim da je broj bisanih komentara u pitanju ali opet je veliko postignuće

Jes', jes'..., bese to lista onih ciji su komentari brisani !
Ili ako se uplašite grdosije preko puta

Tesko onoj politickoj partiji u Srbiji ciji se simpatizeri plase grdosija preko puta !
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 18:46 30.03.2008

Re: :)))

mislis, kada se adam i ti pitate

I svi Majanci i Majanke kad se pitaju....
I macke i deca...
I vecina pasa i
tako....
AlexDunja AlexDunja 22:06 30.03.2008

Re: :)))


I svi Majanci i Majanke kad se pitaju....
I macke i deca...
I vecina pasa i
tako....

ej...:)))
hvala.
AlexDunja AlexDunja 22:27 30.03.2008

Re: :)))

ne mogu da je nadjem, kao da je u zemlju propala:)))
cudne su dubine bloga:)

adame, ti si cudo blogersko!!!!
google loves you! so do I:))))
adam weisphaut adam weisphaut 22:41 30.03.2008

Re: :)))

AlexDunja
ne mogu da je nadjem, kao da je u zemlju propala:)))
cudne su dubine bloga:)

adame, ti si cudo blogersko!!!!
google loves you! so do I:))))

Evrbody loves Adam
gradicevic gradicevic 10:05 28.03.2008

naslov

za koju neskromno predlažem da se zove, Batina je iz raja izašla.

slazem se uz dodatak, al ima i dva kraja
P.S. I naravno preporuka
P.P.S. ne za novu naucnu metodu u "vaspitavanju " , vec post
AlexDunja AlexDunja 10:07 28.03.2008

Re: naslov

al ima i dva kraja

ne bi bilo lose da oba deluju preventivno:))))
gradicevic gradicevic 10:11 28.03.2008

Re: naslov

ne bi bilo lose da oba deluju preventivno:))))


nesto kao "batina po glavi stanvnika"
adam weisphaut adam weisphaut 10:20 28.03.2008

Re: naslov

P.P.S. ne za novu naucnu metodu u "vaspitavanju " , vec post

CCC ne verujete velikom srpskom novinaru.
adam weisphaut adam weisphaut 10:21 28.03.2008

Re: naslov


nesto kao "batina po glavi stanvnika"

Hm, da nije Tijanić poštovalac Crvenih Kmera ?
gradicevic gradicevic 10:29 28.03.2008

Re: naslov

CCC ne verujete velikom srpskom novinaru.


Mislite "glavnom". Njegova onol'ka glava, za samo dve noge?
Coco Rosie Coco Rosie 10:44 28.03.2008

pesnica je iz raja izasla

Pijanic to ovako radi.
adam weisphaut adam weisphaut 10:54 28.03.2008

Re: pesnica je iz raja izasla

Coco Rosie
Pijanic to ovako radi.

To je zapravo primenjeni biheriovizam a ne pijanstvo.
Coco Rosie Coco Rosie 11:06 28.03.2008

Re: pesnica je iz raja izasla

adam weisphaut

To je zapravo primenjeni biheriovizam a ne pijanstvo.


da :)))
pionir nenasilne komunikacije sa uspesno svrsenim kursom anger managementa, pijemont nezavisnog , profesionalnog novinarstva...
gradicevic gradicevic 11:19 28.03.2008

Re: pesnica je iz raja izasla

pionir nenasilne komunikacije


A Selja?
Vračarac Vračarac 11:31 28.03.2008

Re: pesnica je iz raja izasla

pionir nenasilne komunikacije

A Selja?

Selja je pionirka. Njih dvojca su (zajedno sa Šekijem) prvi prešli u Srbiji, na žalost, opšteprihvaćenu granicu nasilne verbalne komunikacije pa su počeli da komuniciraju, neko rukama, neko nogama a neko korom od banane. Na žalost čini mi se da i u strankama koje pretenduju da budu građanske i demokrtatske, da nas uvedu u evropu ima likova koji su na samoj granici da se priključe pomenutoj trojci. I među politčarima i među političarkama. O aktivistima tek da ne govorim, njima je u opisu radnog mesta da dele ćuške jedni drugima i da cepaju protivničke plakate t.j. u opisu posla im je pravljenje haosa i đubreta.
Mungos Mungos 11:27 28.03.2008

A postoje li uopste...

... svedoci tog dogadjaja (osim Tijaniceve advokatice)?

Mungos, The Neobavesten
antioksidant antioksidant 11:46 28.03.2008

Re: A postoje li uopste...

Mungos
... svedoci tog dogadjaja (osim Tijaniceve advokatice)?Mungos, The Neobavesten

Ni ona nije do sada komentarisala.
Spiridon Spiridon 11:54 28.03.2008

Vepar u elementu

Dušan Maljković Dušan Maljković 12:07 28.03.2008

Indeed!

Vidite wiespy kad vas ja malo ćušnem -- onako očinski, kao A. Tijanić -- zbog lenjosti na blogu vi odmah napišete neki sastav... Moraću ja malo više tu strogost da primenjujem na vama, vidim da podiže vašu tekstualnu produktivnost...:)

Elem, nisam siguran šta se odigralo, dakle ko je koga tu prvi, mada znajući da Tijanić ne preza od fizičkog nasilja, jasno je na koga sumnjam... Ništa ne tvrdim, doduše, jer ima ovde LDP jastrebova od kojih se i meni ledi krv u žilama (dobro, malo drama queen preterujem) i ponekad se zabrinem da li će neko od njih da mi baci tortu u lice u javnosti... (samo nek' je s malinama!)
Vračarac Vračarac 12:20 28.03.2008

Re: Indeed!

Ništa ne tvrdim, doduše, jer ima ovde LDP jastrebova od kojih se i meni ledi krv u žilama (dobro, malo drama queen preterujem) i ponekad se zabrinem da li će neko od njih da mi baci tortu u lice u javnosti... (samo nek' je s malinama!)

Istina. Takvih kandidata jastrebova je mnogo. I u LDP-u i u drugim partijama.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:49 28.03.2008

Re: Indeed!

Vračarac
Istina. Takvih kandidata jastrebova je mnogo. I u LDP-u i u drugim partijama


Jedina razlika je sto ovi desnicari (Seselj, Velja, Tijanic) hoce i da se biju (valjda su fizicki jaci) ... inace sto se tice nastupa na javnoj poitickoj sceni nema nikakve bitne razlike u odnosu na Peru Lukovica, Canka & Co. Mene cak ovi drugi jos vise nerviraju jer bi, navodno, trebalo da budu partijski zastupnici naprednih intelektualaca (i time se busaju u grudi )... mada to nema blage veze sa intelektualnim nastupom...

Iako je Tijanic takav kakav je, ja sam prilicno ubedjen da ga je ovaj Lukovic (hm, nije valjda neki Perin rodjak?:))) namerno provocirao (sto mu je i uspelo) ... pa ne bije se ni on iz cista mira, i to jos u sudu. Ali videcmo da li ce ovo imati epilog na sudu i da li postoje svedoci da je bila u pitanju "samoodbrana".

Jedina sansa da se srpska politicka scena koliko-toliko upristoji je da sudovi budu izuzetno efikasni i rigorozni kad su u pitanju ovakve javne verbalno-fizicke pljuvacine, optuzbe bez dokaza i ETC...
Dušan Maljković Dušan Maljković 12:52 28.03.2008

Re: Indeed!

Bez obzira kakve bile provokacije, fizičko nasilje ne sme da bude odgovor, sem ukoliko nije u samoodbrani od fizičkog nasilja. I to ne može biti nikakav izgovor -- neko mi je dobacio ovo ili ono, a ja njega pesnicom u glavu!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:54 28.03.2008

Re: Indeed!

Peru Lukovica, Canka & Co. Mene cak ovi drugi jos vise nerviraju jer bi, navodno, trebalo da budu partijski zastupnici naprednih intelektualaca (i time se busaju u grudi )

jako je zanimljivo to da Peru Lukovica niko 15 godina nije stavljao u usta niti napadao, sve dok se na tapetu nisu nasli novi vladari u DS. E onda, pocinju ekstremisticke etikete i slicno, a covek se ni za pedalj nije promenio u svom pisanju i nastupima od 1990 do danas.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:55 28.03.2008

Re: Indeed!

Dušan Maljković
Bez obzira kakve bile provokacije, fizičko nasilje ne sme da bude odgovor, sem ukoliko nije u samoodbrani od fizičkog nasilja. I to ne može biti nikakav odgovor -- neko mi je dobacio ovo ili ono, a ja njega pesnicom u glavu!


Pa naravno, zato ja i kazem da bi sudovi morali da budu maksimalno efikasni i rigorozni ... i to ne samo u odnosu na fizicko nego i na verbalno nasilje koje praktikuju i jedni i drugi ...
Vračarac Vračarac 12:58 28.03.2008

Re: Indeed!

Jedina razlika je sto ovi desnicari (Seselj, Velja, Tijanic) hoce i da se biju (valjda su fizicki jaci) ... inace sto se tice nastupa na javnoj poitickoj sceni nema nikakve bitne razlike u odnosu na Peru Lukovica, Canka & Co.

Malo ranije sam pomenuo da i na građanskoj i demokratskoj strani ima pojedinaca i pojedinki koji su na samoj granici. Pitanje je dana kada će tu granicu preći. Što se provociranja tiče odgovor zavisi od političke opcije koju bilo ko od nas podržava. Jer što je za jedne provokacija za druge je pristojno pitanje.
Ali videcmo da li ce ovo imati epilog na sudu i da li postoje svedoci da je bila u pitanju "samoodbrana".

na jednom drugom mestu sam pomenuo šta će biti ukoliko se Tijanić pozove na presedan koji je Natašu Kandić oslobodio odgovornosti za šamar zadat u "samoodbrani" kosovskom izbeglici. Ova dva slučaja, meni kao laiku, veoma liče.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:07 28.03.2008

Re: Indeed!

Aleksandar Stosic
jako je zanimljivo to da Peru Lukovica niko 15 godina nije stavljao u usta niti napadao, sve dok se na tapetu nisu nasli novi vladari u DS


Pa postoji jedna "malecka razlikica" za vreme Milosevica je i vlast i ceo sistem bio na jos nizem nivou pa se Pera nije izdvajao iz celokupne slike ... Posle 2000.god je dosla demokratija (bez obzira na mane i nedostatke) sa ciljem da se sistem priblizi onome u razvijenim zapadnim zemljama - a u takvim sistemima je taj nacin politicke borbe i "komunikacije" na javnoj politickoj sceni nezamisliv ... Jedino sto su ovi pomenuti navikli na to ... za bolje verovatno i ne znaju ...

Evo ti jos nekih nedavnih primera: na zapadu bi bilo nezavmislivo da recimo neki ozbiljan politicar iznese optuzbe o "zlocinackom" udruzenju za skoro celu vladu kao sto je uradio Cedica. Ili da Beba Popovic optuzi predsednika vlade da je "narucio" atentant na njegovog prethodnika. I to bez ikakvih dokaza...

Ali hvala bogu, ima vec i kod nas pristojnijih partija koje, bar po ponasanju na javnoj sceni, lice na one na zapadu: DS i G17. I pored najgorih i najprljavaijih uvreda recimo Djelic i Dinkic nisu odgovorili istim nacinom, naprotiv, reagovali su smireno i razumno ...

pozz
antioksidant antioksidant 13:27 28.03.2008

Re: Indeed!

Ali hvala bogu, ima vec i kod nas pristojnijih partija koje, bar po ponasanju na javnoj sceni, lice na one na zapadu: DS i G17.

ne bih da ti kvarim idilu ali reci mi, molim te na koju ti zapadnu partiju lici G17+?
Meni oni najvise lice na JUL pun nesposobnjakovica (za razliku od JULa koji je bio prava tehnokratska partija u kojoj su bili tehnokrate od autoriteta-zanemari MIru u celoj prici)
AlexDunja AlexDunja 13:29 28.03.2008

Re: Indeed!

ne bih da ti kvarim idilu ali reci mi, molim te na koju ti zapadnu partiju lici G17+?

ma vasa hoce da kaze da se ne tuku :))
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:37 28.03.2008

Re: Indeed!

na zapadu bi bilo nezavmislivo da recimo neki ozbiljan politicar iznese optuzbe o "zlocinackom" udruzenju za skoro celu vladu

pa naravno kada tamo na zapadu to vlade ne rade
Pa postoji jedna "malecka razlikica" za vreme Milosevica je i vlast i ceo sistem bio na jos nizem nivou pa se Pera nije izdvajao iz celokupne slike

Pera se i tada izdvajao i te kako iznad drugih i bio je karakteristican upravo po svojim tekstovima koji su ostali isti...

I Vasilije, zasto uvek mora da se pomene Ceda, ovde je valjda bilo reci o Ds...ili je to ono napad je najbolja odbrana. ako je tema koju sam pomenuo ds, onda ajde da preskocima ldp. a posle nacni ti temu o cedi i bebi pa cemo i o tome...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:46 28.03.2008

Re: Indeed!

antioksidant
ne bih da ti kvarim idilu ali reci mi, molim te na koju ti zapadnu partiju lici G17+?


Pa odgovorila ti je Dunja (jedino sto je trebalo da napise jos i "ne psuju" ... a i ja sam se ogranicio rekavsi "bar po ponasanju na javnoj sceni" ...

Ali ako hoces bas malo vise o njima - ne izgledaju mi lose ni po vecini drugih karakteristika. Mene oni podsecaju na na nemacke liberale ... A najveca zamerka je sto im recimo nije ostao Labus, i.e. organizovani su i oni kao liderska partija koja mora da ima jednog neprikosnovenog sefa/vodju ... ali to je manje-vise "boljka" svih partija u Srbiji ...

E sad naravno, znam i ja za prebacivanja u vezi korumpiranosti i zloupotrebe polozaja zarad licne koristi, ali ako slusamo te glasine onda i to vazi za SVE partije (svi tvrde da su "svi drugi osim njih" korumpirani). Sasvim je moguce i da tu ima istine, jedino sto nam glasine nista ne vrede - nego mi gradjani moramo vrsiti pritisak na sve partije da se uvede sto je moguce veca transparentnost u tu oblast...

pozz
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:52 28.03.2008

Re: Indeed!

Aleksandar Stosic
I Vasilije, zasto uvek mora da se pomene Ceda, ovde je valjda bilo reci o Ds...


Pa nije Ceda "sveta krava" da ne sme da se pomene u kritickom kontekstu (ok. na blogu buduce gradonacelnice jeste ... Adam se nije izjasnio u tom smislu? Uostalom pomenuo sam i Seselja, Canka, Djelica, Dinkica pa tebi ne smeta ... I sta fali primeru?

pozz

ps. A ono da li "vlade rade ili ne" je dobar primer kako partijski pristrasni ljudi prihvataju ono sto kaze njihova politicka partija ... bez dokaza Ja sam tu neutralan, ako ima dokaza onda naravno da treba odgovorni da zaglave u zatvor ... a oni koji su na vlasti, imaju (prirodno) jos vecu odgovornost ...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:01 28.03.2008

Re: Indeed!

partijski pristrasni ljudi

ja nisam partijski covek, a svako je pristrasan prema nekoj pol.opciji, jel da
antioksidant antioksidant 14:02 28.03.2008

Re: Indeed!

Posto si se samo ogranicio na ponasanje na javnoj sceni
Od te činjenice nije mogla pobeći ni Ivana Dulić-Marković, koja je u poslednjem "Utisku nedelje" na TV B92 priznala da je saradnja sa tabloidima "mač sa dve oštrice".

- Tabloidi najefikasnije pokupe priču. E sad, postoje razlike koliko toga stoji iza priče i koliko dokumenata i koliko istine - rekla je Dulić-Marković, priznajući da je njena stranka bila izvor iz koga su curele informacije kompromitujuće po prošlu vladu.

- To svi rade sada i radili su pre nas, nismo mi to izmislili, nije to G17 plus izmislio... Pošto iza informacija koje su slate pretpostavljam da je bilo manje-više istine koja je posle i poslata tužilaštvu. Ali, u svakom slučaju, svaki put kada kreirate neko oružje postoji velika mogućnost da budete ubijeni tim oružjem - rekla je Ivana Dulić-Marković u "Utisku nedelje", čime je nesvesno potpuno pobila sve Dinkićeve argumente za njegov pakleni naum.
E sad se Vaso seti na sta je licila javna scena tokom vlade Zorana Zivkovica. G17+ je pljuvao na svaki nacin po njoj.
A najveca zamerka je sto im recimo nije ostao Labus
Da li ti partije sudis po ljudima u njima ili po onome sto cine?

A nisam ja uporedio G17+ sa JULom zbog korumpiranosti vec zbog toga sto je to interesna grupacija a ne stranka sa politickim programom i stavom. Jedina razlika je sto su u JULu bili ljudi koji su znali posao a ovde su samoproglaseni eksperti.
Dušan Maljković Dušan Maljković 14:05 28.03.2008

Re: Indeed!

Pa nije Ceda "sveta krava" da ne sme da se pomene u kritickom kontekstu (ok. na blogu buduce gradonacelnice jeste ... Adam se nije izjasnio u tom smislu? Uostalom pomenuo sam i Seselja, Canka, Djelica, Dinkica pa tebi ne smeta ... I sta fali primeru?


Stvarno ste preterali Vaso sa LDP-om! Čeda, te Čeda (a nije Urošević!)... Nego, da ne biste stalno grešili, vi lepo pošaljite nekom LDP predstavniku sa bloga -- recimo Dragu Kovačeviću Knindži -- zahtev da vam dostave spisak koliko puta dnevno smete da govorite o LDP, na koji način, šta nikako ne smete da pominjete (recimo njihovu ultradesničarsku prošlost), itd. Tako više nećete upadati u ovakve probleme!
adam weisphaut adam weisphaut 14:47 28.03.2008

Re: Indeed!

Vidite wiespy kad vas ja malo ćušnem -- onako očinski, kao A. Tijanić -- zbog lenjosti na blogu vi odmah napišete neki sastav... Moraću ja malo više tu strogost da primenjujem na vama, vidim da podiže vašu tekstualnu produktivnost...:)

Pa Duki Maki, da ti onda spominjem, onako očinski, faks
Ništa ne tvrdim, doduše, jer ima ovde LDP jastrebova od kojih se i meni ledi krv u žilama (dobro, malo drama queen preterujem) i ponekad se zabrinem da li će neko od njih da mi baci tortu u lice u javnosti... (samo nek' je s malinama!)

Ajde lepo priznaj da bi jedva dočekao da se digne prašina
adam weisphaut adam weisphaut 14:52 28.03.2008

Re: Indeed!


Jedina razlika je sto ovi desnicari (Seselj, Velja, Tijanic) hoce i da se biju (valjda su fizicki jaci) ... inace sto se tice nastupa na javnoj poitickoj sceni nema nikakve bitne razlike u odnosu na Peru Lukovica, Canka & Co

Vasice, ti mi se namerno nameštaš?
Pa na kojoj listi je Nenad Čanak?
I kad smo kod partijskih jastrebova, ko beše ono želeo da skida hulahopke po skupštini, onako fino, kulturno. Da nije to bio Tadićev kafanski drugar i the Zet.
adam weisphaut adam weisphaut 14:57 28.03.2008

Re: Indeed!


Pa naravno, zato ja i kazem da bi sudovi morali da budu maksimalno efikasni i rigorozni ... i to ne samo u odnosu na fizicko nego i na verbalno nasilje koje praktikuju i jedni i drugi ..

A da li bi sudovi terebali da budu efikasni za verbalno nasilje tabloidnih novinara i medijskih mogula koji im serviraju priče. Ko stoji iza Press-a koja opija ga protežira? Koliko je prljavištine lansirano odatle prema i ko stoji iza toga?
AlexDunja AlexDunja 14:57 28.03.2008

Re: Indeed!

ko beše ono želeo da skida hulahopke po skupštini

to je bilo figurativno, bre adame:)))
nije stvarno hteo, si vid'o da se oma
predomislio.
:))))
adam weisphaut adam weisphaut 14:58 28.03.2008

Re: Indeed!

recimo Dragu Kovačeviću Knindži

Duki Maki, detektujem ovde kultur-fašizam.
adam weisphaut adam weisphaut 15:03 28.03.2008

Re: Indeed!

AlexDunja
ko beše ono želeo da skida hulahopke po skupštini

to je bilo figurativno, bre adame:)))
nije stvarno hteo, si vid'o da se oma
predomislio.
:))))

I Velja se predomisli očas posla
adam weisphaut adam weisphaut 15:09 28.03.2008

Re: Indeed!

Adam se nije izjasnio u tom smislu?

Naravno da kod mene nema nedodirljivih Vasice, ali interesanto da posvećuješ toliko vremena opciji za koju misliš da je minorna a da si popustljiv prema najjačoj vladajućoj partiji. Ostalo kao navika iz najboljih vremena da se u vlast ne dira ?
Dušan Maljković Dušan Maljković 15:23 28.03.2008

Re: Indeed!

adam weisphaut
recimo Dragu Kovačeviću Knindži Duki Maki, detektujem ovde kultur-fašizam.


Naučili ste termin, što je pohvalno. Još samo da naučite značenje tj. pravilno da ga koristite, i sve će da bude cakum-pakum! :)

Vaša filozofska Sneki Daki aka Duki Maki...
AlexDunja AlexDunja 15:32 28.03.2008

Re: Indeed!


Vaša filozofska Sneki Daki aka Duki Maki...

aj, aj, aj,
malko smo se zaneli:)))))
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:33 28.03.2008

Re: Indeed!

Adi
Vasice, ti mi se namerno nameštaš?
Pa na kojoj listi je Nenad Čanak?
I kad smo kod partijskih jastrebova, ko beše ono želeo da skida hulahopke po skupštini, onako fino, kulturno. Da nije to bio Tadićev kafanski drugar i the Zet.


Taman posla da ti se namestam ... mada, priznajem, jos kad sam to napisao palo mi na pamet da ces ti to primetiti

Ali ne mislis valjda da bi Vasa posle silnih kritika upucenih Canku sad odjednom zacutao zato se on nasao na "pogresnoj" izbornoj listi (zna se na koju "prirodno" spada??? Uostalom mozda ce se u postizbornoj koalicij naci i ostali deo ETC koalicije zajedno - sta da se radi, takva je politicka situacija u zemlji. Ja se samo nadam da male partije ne mogu bitno ni da uticu na politiku ako su u koaliciji sa neuporedivo vecim ...

Naravno pozdravicu ja svaku poztivnu promenu kod bilo koga iz ETC koalicije. Evo da ne ispadne da samo kritikujem Cedicu: u zadnje vreme se znatno popravio u svom nastupu i tesko mogu sta da mu prebacim. Steta samo sto nije u stanju da u vezi Kosova pocne da zastupa neku vrstu podele (sto je valjda Vesna Pesic vec ranije negde pominjala?). Onda bi mi po onome sto prica SADA bio sasvim prihvatljiv. Ali, nazalost, tesko mi i da zaboravim sta je pricao takoreci do juce ... a i ona "proslost prljavih ruku" mi tesko svarljiva ...

Adi
A da li bi sudovi terebali da budu efikasni za verbalno nasilje tabloidnih novinara i medijskih mogula koji im serviraju priče. Ko stoji iza Press-a koja opija ga protežira?


Pa naravno da bi trebalo, pa ja sam pricao o ponasanju na javnoj politickoj sceni ... i tu svakako spadaju tabloidi koji su prevrsili svaku meru. Ko i za koga stoji, ne znam, ne interesuje me (a i ne verujem mnogo politickim "rekla-kazala" ali da je po meni, jedan takav tabloid vrlo brzo doziveo finansijski krah ako bi sirio lazi i uvrede kao sto rade neki nasi ... A svaka javna licnost bi se radovala da bude "zrtva" posto bi onda ZBILJA dobila vise nego dobru finansijsku satisfakciju (kao sto to sada tvrdi Dinkic) ...

pozz
adam weisphaut adam weisphaut 15:33 28.03.2008

Re: Indeed!

Naučili ste termin, što je pohvalno. Još samo da naučite značenje tj. pravilno da ga koristite, i sve će da bude cakum-pakum! :)

Da li je to ona terminologija po kojoj je Peščanik rasistička emsija ?
AlexDunja AlexDunja 15:41 28.03.2008

Re: Indeed!

Ja se samo nadam da male partije ne mogu bitno ni da uticu na politiku ako su u koaliciji sa neuporedivo vecim ...

ti to na osnovu iskustva sa sadasnjom ,
jos vladajucom koalicijom????
adam weisphaut adam weisphaut 15:50 28.03.2008

Re: Indeed!

Hm da tesiramo Vasinu doslednost. Vasa je mnogo puta pohvalio rad Ljiljane Ugrice Smajlović:
link
adam weisphaut adam weisphaut 15:54 28.03.2008

Re: Indeed!

Što se tiče doslednosti u vezi Kosova
B92 Info Vesti Kosovo
Tadić za nove pravne mere
27. mart 2008. | 14:54 -> 17:33 | Izvor: B92, Beta, Tanjug
Džakarta -- Vlada bi trebalo da usvoji predloge novih pravnih mera protiv država koje su priznale nezavisno Kosovo, smatra predsednik Boris Tadić.

link
samo se pitam da li će da tuže i zapadne lidere kao Milošević.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:56 28.03.2008

Re: Indeed!

antioksidant
E sad se Vaso seti na sta je licila javna scena tokom vlade Zorana Zivkovica. G17+ je pljuvao na svaki nacin po njoj


Hm, ne vidim nista lose u onome si citirao. Evo javno izjavljujem: ja cu sa odusevljenjem prihvatiti i podrzati svaki javno izneseni CVRSTI DOKAZ od strane LDP (a i od bilo koje druge partije ukljucujuci i SRS ... a ne smeta onda ni da bude u nekom tabloidu) da je recimo neko iz sadasnje vlasti korumpiran ... ili recimo da poseduje mnogo vise imovine nego sto je deklarisao ... Ali onda to znaci kopija izvoda sa racuna, finansijske transakcije i sl. sto se i na sudu moze koristiti - a ne lupetanje o "zlocinackom udruzenju" i mahanje sa kojekavim "rekla-kazala" ...

A to da li je G17 "interesna grupacija" ne znam, pa ne mogu ni da se slozim a ni da ti protivurecim. I opet problem vidim u celom nasem sistemu u kome sve partije imaju nedopustivo mnogo takvih ljudi ... A nazalost ne vidim ni jednu koja se zalaze za promenu u tom smislu. A promena bi bila insistiranje na maksimalnoj transparentnosti finansiranja samih partija, zatim kontrolu imovine svih politicara (a i svih ostalih gradjana) i njenog porekla ... i, last but not least, drasticno smanjenje uticaja partija na dodelu svih mogucih iole vaznijih polozaja u celom drustvu (ta vrsta korupcije je jedna od najopasnijih i najteza za otkrivanje)...

pozz
antioksidant antioksidant 16:12 28.03.2008

Re: Indeed!

Hm, ne vidim nista lose u onome si citirao

ne vidis nista lose u neargumentovanom tabloidnom pljuvanju ciji je jedini cilj bio blacenje.

E Vaso, Vaso...

Seti se gde su tada bili radikali, gde dss....kolika je zelja za kvalitetnijim zivotom postojala u ljudima

ali na vlasti nije bio g17+, pa je to trebalo zapljunuti...

inace, da ti pojasnim - ivana dulic je rekla da je g17 bio izvor informacija za tabloide. kada je stojkovic iz dss-a dosao na vlast u pravosudju, po tim clancima su pokrenute i tuzbe. optuzeni su oslobodjeni jer nije bilo dokaza. ti sad zakljuci kakav je kvalitet informacija bio

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:14 28.03.2008

Re: Indeed!

adam weisphaut
Hm da tesiramo Vasinu doslednost. Vasa je mnogo puta pohvalio rad Ljiljane Ugrice Smajlović:


Haha opet ti postavljas test pitanja Vasi ... Ovo sto je izjavio Tadic je sasvim ok, i to je i ono sto ja ovde zastupam: u javnosti iznositi samo ono sto je dokazivo. Ili drugim recima: svako mora da snosi odgovornost za javno izrecenu rec ...

Ne znam na koje je clanke Tadic mislio pa ne mogu o njima da iznosim svoj stav, ali procitao sam danasnji u kome Bogdanoviceva supruga iznosi svoj deo istine i upalo mi je u oci ono sa cime se clanak zavsava: da nema nikakvih informacija o sadrzaju sefova .. Ne vidim da je sporno ako se u javnosti iznose zahtevi da se necija imovina i njeno poreklo ispitaju - sasvim je drugo iznosti TVRDNJE bez dokaza ...

Inace bi bilo normalno i da organi vlasti (pravosudje, poreska uprava) takve stvari ispituju i kontrolisu. U ovom slucaju je u interesu svih da se sve do kraja ispita i razjasni. Ako je vec pravo porodice da se ne iznosi tacan sadrzaj sefova onda bi u svakom slucaju odgovarajuci organ morao da ima uvid u sve (pa valjda sud i ima) i mogao da izda zvanicnu izjavu o tome da li postoji osnovana sumnja za neki prekrsaj ...

pozz
adam weisphaut adam weisphaut 16:23 28.03.2008

Re: Indeed!

Ne znam na koje je clanke Tadic mislio

Sve za tebe ,Vasice
link
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:29 28.03.2008

Re: Indeed!

antioksidant
ali na vlasti nije bio g17+, pa je to trebalo zapljunuti...

inace, da ti pojasnim - ivana dulic je rekla da je g17 bio izvor informacija za tabloide. kada je stojkovic iz dss-a dosao na vlast u pravosudju, po tim clancima su pokrenute i tuzbe. optuzeni su oslobodjeni jer nije bilo dokaza. ti sad zakljuci kakav je kvalitet informacija bio


Hehe a da li bi ti video razliku ako bismo u onu tvoju prvu recenicu umesto g17+ stavili LDP` Ne mogu ja ovde da tvrdim nesto u vezi pomenutih informacija iako o tome ne znam skoro nista. Ako su optuzeni oslobodjeni, onda su oni mogli i da podnesu kontratuzbu za uvrede, lazi i blacenje ...

Ono za sta se ja zalazem je da se sve pomenute pojave razresavaju efikasno i rigorozno na sudu ... Znaci nemam ja nista protiv onih optuzbi za "zlocinacko udruzenje i korpuciju" u principu - naprotiv. Stralo mi je samo, kao gradjaninu, da to bude razreseno tamo gde treba ... i da neko odgovara ... ili ti "zlocinici" ili oni koji nisu u stanju da dokazu te vrlo teske kvalifikacije ... Inace nema napretka na bolje u Srbiji ...

pozz
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:56 28.03.2008

Re: Indeed!

adam weisphaut
Sve za tebe ,Vasice


Ok, procitao sam i ovaj ... a vec sam procitao i onaj na danasnjoj naslovnoj strani koji sam vec pomenuo. Ako je ovaj drugi ok, onaj prvi mi se nije svideo posebno onaj pasus koji pocinje sa recenicom "Сумњу да се нешто крије када је реч о Богдановићевој имовини подстакао је и гест његовог адвоката Слободана Беатовића на оставинском рочишту." Pa normalno je da advokat a i porodica bude protiv prisustva novinara ... i to nije dovoljan uslov za "sumnju" ... Naravno cela prica ostavlja dodatnu gorcinu zato se se sve desava u vreme izborne kampanje ...

Ali je opet jedini lek ono sto sam i dosad ovde pricao: da se sve razjasni na sudu pa da oni koji sire neistine i glasine ODGOVARAJU ... osim naravno ako nisu u stanju da dokazu svoje tvrdnje(onda konsekvence trpe drugi). Kad je u pitanju stanje na racunima udovica je vec dokazala da lazu ... Ako se medjutim sve zavrsi na ovome onda najvise gubimo svi mi ...

pozz

ps. Sumnjam da bi Politika odgovarala - pre mislim da je odgvornost na tabloidima ... ona je samo iznela cinjenice o "nagadjanjima" u javnosti ...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:29 28.03.2008

Re: Indeed!

AlexDunja
ti to na osnovu iskustva sa sadasnjom ,
jos vladajucom koalicijom????


Hehe Dunjo moja, sve znas k'o neka matora:)))

U ovoj dosadasnjoj koaliciji je DSS imala veci uticaj nego sto joj pripada po nekim kriterijumima (premijersko mesto) ... a po nekima i nije (broj clanova vlade). Ali se to jednim delom moze tumaciti i njenim najvecim "koalicionim potencijalom". Sada se ta situacija menja posto je ona raskidanjem koalicije sa DS znatno smanjila taj svoj potencijal. LDP ima najmanji koalcioni potencijal od svih partija (jedino se slazu sami sa sobom:)))...

pozz

ps. Mada ako cemo da gledamo realno (kao sto nas dvoje i inace radimo onda je narodnjacka koalicija, na osnovu rezultata zadnjih parlamentarnih izbora, ipak po velicini bila uoprediva sa DS (iako dosta manja) ... a od LDPetc je ipak bila neuporedivo veca (skoro tri puta) ...

AlexDunja AlexDunja 17:35 28.03.2008

Re: Indeed!

Mada ako cemo da gledamo realno (kao sto nas dvoje i inace radimo

onda cemo reci da ja nisam mislila na broj mandata i ministarskih mesta,
nego na to cija se politika vodila :)))
pozdrav i tebi:)
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:05 28.03.2008

Re: Indeed!

AlexDunja
nego na to cija se politika vodila :)))


hm, pa ja to ne vidim tako ... vodila se uglavnom zajednicka, dok je mogla da se vodi - kad je neko pokusao da vodi samo svoju onda je vlada pala. E sad naravno, svaka koalicija znaci da strane pristaju i da se odreknu dela svoje politike ... a i da pristanu na neke stvari koje nisu deo njihove politike ...

pozz
AlexDunja AlexDunja 18:06 28.03.2008

Re: Indeed!

vodila se uglavnom zajednicka,

kad malo bolje razmislim,
u pravu si. zajednicka.
adam weisphaut adam weisphaut 18:14 28.03.2008

Re: Indeed!

kad malo bolje razmislim,
u pravu si. zajednicka.

Ma naravno to je politika personalnog diskontinuiteta i kontiuteta politike koju je od 05.10. vodio Koštunica a u poslednjih četri godine i Tadić. Samo pogledaj izjavu Tadića o tužbi protiv zemalja koje su priznale Kosovo. Pa koje su to zemlje?One koje su većina u EU.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:15 28.03.2008

Re: Indeed!

kad malo bolje razmislim,
u pravu si. zajednicka.


pih sto volem kad se nas dvoje slazemo:))))))
AlexDunja AlexDunja 18:20 28.03.2008

Re: Indeed!

pih


pih, vaso znaci sto i fuj:(((
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:32 28.03.2008

Re: Indeed!

AlexDunja
pih pih, vaso znaci sto i fuj:(((


to je onda nesporazum - pa cu ti zato "prevesti": za mene je to bilo isto znacenje kao i da se obrise ono "p" iz "pih" pa ostane samo: ih sto volEm kad se slazemo ... a moze i da se obrise i celo "pih"
AlexDunja AlexDunja 18:36 28.03.2008

Re: Indeed!

ih sto volEm kad se slazemo .

tako moze:)))
Srki Srki 06:51 29.03.2008

Re: Indeed!

Virtuelni Vasilije
Aleksandar Stosic
jako je zanimljivo to da Peru Lukovica niko 15 godina nije stavljao u usta niti napadao, sve dok se na tapetu nisu nasli novi vladari u DS


Pa postoji jedna "malecka razlikica" za vreme Milosevica je i vlast i ceo sistem bio na jos nizem nivou pa se Pera nije izdvajao iz celokupne slike ... Posle 2000.god je dosla demokratija (bez obzira na mane i nedostatke) sa ciljem da se sistem priblizi onome u razvijenim zapadnim zemljama - a u takvim sistemima je taj nacin politicke borbe i "komunikacije" na javnoj politickoj sceni nezamisliv ... Jedino sto su ovi pomenuti navikli na to ... za bolje verovatno i ne znaju ...

Evo ti jos nekih nedavnih primera: na zapadu bi bilo nezavmislivo da recimo neki ozbiljan politicar iznese optuzbe o "zlocinackom" udruzenju za skoro celu vladu kao sto je uradio Cedica. Ili da Beba Popovic optuzi predsednika vlade da je "narucio" atentant na njegovog prethodnika. I to bez ikakvih dokaza...

Ali hvala bogu, ima vec i kod nas pristojnijih partija koje, bar po ponasanju na javnoj sceni, lice na one na zapadu: DS i G17. I pored najgorih i najprljavaijih uvreda recimo Djelic i Dinkic nisu odgovorili istim nacinom, naprotiv, reagovali su smireno i razumno ...

pozz


Vaso, da bi tebe razumeo, covek mora da stavi naocare za virtuelnu stvarnost ;-). Ti si toliko ubedjen u pamet i ispravnost toga sto govoris da te je prosto greota saplitati ;-).



adam weisphaut adam weisphaut 16:18 29.03.2008

Re: Indeed!

E da, Vaso
nastavak sage
Nenad M. Nenad M. 19:15 29.03.2008

Re: Indeed!

e u odnosu na Peru Lukovica, Canka & Co.


Vaso, ne znam da li si obavesten. Canak je Tadicevoj listi pa me zanima sta o tom ektremu misli umereni ds-ovac? Mislim, kako podnosis!?
angie angie 14:20 28.03.2008

dovoljno je zalosno,

shto smo se vec navikli da se sprdamo sa ovakvim nedopustivim skandalima- jer nikada nema adekvatne sankcije, pa ondaministar moze da shutira novonara, politichar da prebija advokate, direktor drzavnog medija da shamara u sudnici,....polako je sve to postalo normalno i da se deshava i da ne bude kaznjeno i ta gomila primitivnih , bahatih , bilmeza, jsoh ostaju na svojim visokim funkcijama.

Dobro da nije izjavio da je mladic natrcho na njegovu pesnicu- dodushe, u trenutnim okolnostima, kao nasilnik je zbrojao vishe poena.
AlexDunja AlexDunja 14:24 28.03.2008

Re: dovoljno je zalosno,

dodushe, u trenutnim okolnostima, kao nasilnik je zbrojao vishe poena.

tacno tako, ng,
i jos se zali kako biljana kovacevic utice na sud.
adio pameti. sve naopako.
adam weisphaut adam weisphaut 15:00 28.03.2008

Re: dovoljno je zalosno,

angie
shto smo se vec navikli da se sprdamo sa ovakvim nedopustivim skandalima- jer nikada nema adekvatne sankcije, pa ondaministar moze da shutira novonara, politichar da prebija advokate, direktor drzavnog medija da shamara u sudnici,....polako je sve to postalo normalno i da se deshava i da ne bude kaznjeno i ta gomila primitivnih , bahatih , bilmeza, jsoh ostaju na svojim visokim funkcijama.

Dobro da nije izjavio da je mladic natrcho na njegovu pesnicu- dodushe, u trenutnim okolnostima, kao nasilnik je zbrojao vishe poena.

U Srbiji se ceni bahatost, bezobraznost i siledžijstvo.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 16:01 28.03.2008

Re: dovoljno je zalosno,

U Srbiji se ceni bahatost, bezobraznost i siledžijstvo.

Bezobrazluk je srpskija rec, a ujedno zvuci kao neko povrce , zar ne ?
Ma, mnoge stvari su na ceni u Srbiji, cak i one koje se prodaju u bescenje.
Zasto taj momak nije udario samar Tijanicu ?
Nije valjda odmah posle te cuske pao u nesvest ili se uplasio ?
adam weisphaut adam weisphaut 16:03 28.03.2008

Re: dovoljno je zalosno,

Zasto taj momak nije udario samar Tijanicu ?
Nije valjda odmah posle te cuske pao u nesvest ili se uplasio ?

Više bi ste voleli da su se potukli kao što se Tijaniću desilo već jednom na sudu ?
AlexDunja AlexDunja 16:03 28.03.2008

Re: dovoljno je zalosno,

ujedno zvuci kao neko povrce , zar ne ?

komsiluk , mislis?
na primer
:))))
(btv srpsko-turskija)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana