Budućnost| Društvo| Planeta| Život

Can a chicken change the world?

alselone RSS / 09.06.2016. u 16:50

Bil Gejts poklanja 100.000 pilića porodicama kojima je to potrebno. Da bi ste učestvovali u ovoj veoma kul humanitarnoj akciji posetite http://b-gat.es/1RXfXOx, registrujte se, pročitajte kratak i zanimljiv tekst, pogledajte kratak video i uradite kviz. 

 6deZbhH.jpg?1

Da li zasita 100.000 pilića mogu promeniti svet na bolje? 



Komentari (312)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 15:53 10.06.2016

Re: Птичица!

WTF?


Viber, bajo. Ili Vajber?
Rusi ga pravili. I Izraelci. Ništa Angloameri. Jedino ne šalje rezultate u Ameriku, nego u Rusiju.
little_radojica little_radojica 16:07 10.06.2016

Re: Птичица!

Jesi li gore pomenuo pijenje pesticida?
Jesi!

Jel' ih ovaj idiot u klipu pomenuo?
Jeste!

(jel' vidiš vezu?)


Нема ниједног доказа да су се индијски фармери убијали тако што су пили пестициде (то је била моја тврдња, лепо си је цитирао), а ни овај чувени клип није никакав доказ, тако да не, не видим везу. Видим јефтину доскочицу (која је заснована на логичкој грешки) која се рециклира већ ко зна који пут па сам ти дао и познати одговор на исту, ништа више.

Мислим, лик на клипу јесте кркан што је дозволио да га избаци из такта она будала од новинара. Разумем да му се маса смеје што је заплео језиком и сам себи скочио у стомак (смеју се људи на свашта), али да је ово неком озбиљан аргумент о штетности одређеног пестицида, то ми је несхватљиво.




alselone alselone 16:15 10.06.2016

Re: Птичица!

будала од новинара

Zbog cega je onaj novinar budala?
little_radojica little_radojica 16:54 10.06.2016

Re: Птичица!

A ispadneš ......jer za proveru neke informacije potrebno je mnogo više čitanja .....i ozbiljnijeg štiva od wikija...


Па кад знаш шта читаш и коју тврдњу нападаш може и Вики да послужи сасвим добро. Овде је била једна невероватна тврдња да су се стотине хиљада људи убили због Монсанта. Званична статистика (која је само сумирана на Википедији која даје линкове на изворе) каже да је то немогуће.


We first show that there is no evidence in available data of a “resurgence” of farmer suicides in India in the last five years.

[url=http://cdm15738.contentdm.oclc.org/utils/getfile/collection/p15738coll2/id/14501/filename/14502.pdf]International Food Policy Research Institute>>>LINK
[/url]

There is no evidence of any kind of a jump or any kind of surge.

Nature Biotechnology>>>LINK

But, says Glover, “it is nonsense to attribute farmer suicides solely to Bt cotton”. Although financial hardship is a driving factor in suicide among Indian farmers, there has been essentially no change in the suicide rate for farmers since the introduction of Bt cotton.

That was shown by researchers at the International Food Policy Research Institute in Washington DC, who scoured government data, academic articles and media reports about Bt cotton and suicide in India. Their findings, published in 2008 (ref. 4) and updated in 2011 (ref. 5), show that the total number of suicides per year in the Indian population rose from just under 100,000 in 1997 to more than 120,000 in 2007. But the number of suicides among farmers hovered at around 20,000 per year over the same period.

Nature>>>LINK

In fact, the available data does not support the view that farmer suicides have increased following the introduction of Bt cotton. Taking all states together, there is evidence to support the hypothesis that the reverse is true: male farmer suicide rates have actually declined after 2005 having been increasing before then.
The Conversation>>>LINK

Our conclusion must be that the data do not support the view that farmer suicides have increased following the introduction of Bt cotton. Indeed, taking all states together, there is evidence to support the hypothesis that the reverse is true: male suicide rates have actually declined since 2005, having been increasing before then.

[url=http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1740-9713.2014.00719.x/abstract;jsessionid=B1813449A57CE4FD88657D1E6AD4B72C.f02t03]Significance>>>LINK
[/url]

А да ме направиш глупим можеш веома лако, само даш које то озбиљно штиво подржава ту тезу. Сигурно знаш, не би наступао тако са висине да ниси лично читао. Мислим, није довољно само куцкати тачкице...
docsumann docsumann 17:14 10.06.2016

Re: Птичица!


little_radojica little_radojica 17:23 10.06.2016

Re: Птичица!

alselone
будала од новинара

Zbog cega je onaj novinar budala?


Па зато што га је упорно нудио да пије Глифосат, као да то нешто доказује. Чак и да је попио и сутрадан добио рак, опет ништа не би значило, тотални нонсенс.
Кад је овај (ипак) одбио да изиграва кловна, новинар закључио: "значи Глифосат је опасан, реците истину". Очигледно намерио да убоде у живац и успео у томе.

Иначе, тај лик је био оснивач Гринписа, напустио их пре годину дана, јер су се ови откачили од науке и почели да проповедају Зелену религију. Једини је од шесторице из врха организације имао формално научно образовање (доктор наука, екологија).



Едит: напустио их је пре 20 година, не пре годину дана
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:51 10.06.2016

Re: Птичица!

Ipak moram da jos jednom reagujem.

Da ostavimo po strani navodnu logicku gresku koju Radojica forsira ali je ne imenuje, sve ovo sto je postovao ocigledno ne dokazuje da Monsanto nije kriv za samoubistva vec da nema dokaza da je kriv. Razlika je drasticna. U clanku iz Nature tako jedan od protivnika ove teze kaze: “it is nonsense to attribute farmer suicides solely to Bt cotton”. Obratiti paznju na boldovano pa izvuci, sto bi Radojica rekao, logicki zakljucak. I dalje se iz teksta moze videti da ne mogu dokazati da ne postoji veza. Sa druge strane, pominje se da postoji monopol i da vise nema konvencionalnog semena pamuka, da je lokalno trziste unisteno i da su farmeri bili primorani da se zaduzuju kod lokalnih zelenasa. Ovo je za mene vec dovoljno lose.

Ok, ocigledno ne postoje cvrsti dokazi ni za jednu od dve tvrdnje. Ipak, sama cinjenica da su farmeri zbog monopola zapali u bezizlaznu finansijsku situaciju i sumnja da postoji veza izmedju ovoga i samoubistava dovoljne su da se kriticki preispita pozicija Monsanta. I to je bila glavna poenta mog posta! Hajde da zamislimo kako bi svet izgledao da se medicina zasniva na metodi 'nemamo 100% dokaze da lek xy ubija'.


Idilican je kontrast izmedju delovanja Gates-a i drugara na globalnom jugu i severu. Dok u Africi - koja je danas siromasnija nego pre 30 godina - pomazu farmere na severu prave Svalbard Global Seed Vault.

Neverovatno mi je da neko moze poverovati da su Gates, Monsanto, Facebook, Shell, etc. filantropi. 99% njihovih donacija za siromasni jug zavrsi u razvijenim zemljama u organiziacijama koje su sami stvorili. U nesto blazoj - ako je blaza - verziji ove price tako nemacka fondacija za razvoj pomaze Srbiju donirajuci kurseve nemackog za lekare i medicinsko osoblje koje onda odvede u Nemacku. Slican primer je sa austrijskom i francuskom fondacijom samo u drugim oblastima.



hoochie coochie man hoochie coochie man 18:46 10.06.2016

Re: Птичица!

da, ne razumem kako može neko da vam uvali lošu robu a vi to nećete?


Može, Srki, može.
Može ako je prevarant.
Vidi, nemoguće je uraditi preglede na sve znane i neznane patogene, pregledi se rade na tek nekoliko najtipičnijih i najčešćih izazivača bolesti i štetočina, a nikako ne sve moguće.
To bi bilo skoro pa nemoguće, a u svakom slučaju preskupo.
Ali onaj ko proizvodi taj sadni materijal sigurno zna da li mu je proizvod nečim zaražen.

Neko ko nije prevarant neće da proda bolesne sadnice, neko ko jeste ih prodaje, posebno ako zna, a često zna, da se na taj patogen ne radi provera.

Tako da, ne treba uvek odmah kriviti Srbiju i njene službe, nekad, kao ovoga puta, su to uradilii vrli, profesionalni, odgovorni, i šta već, zapadnjaci.
Prevaranti su to, moj Srki.

Nego, raspisali ste se ovde o voću dok sam ja o njemu radio, pa mi pade na pamet ona
Druže Tito ne može se više, jedan radi a petoro piše :)
little_radojica little_radojica 18:57 10.06.2016

Re: Птичица!

Da ostavimo po strani navodnu logicku gresku koju Radojica forsira ali je ne imenuje, sve ovo sto je postovao ocigledno ne dokazuje da Monsanto nije kriv za samoubistva vec da nema dokaza da je kriv. Razlika je drasticna.


Не именујем логичку грешку јер их има више. Прва ствар је у доказивању тврдње. Ти тврдиш нешто и онда очекујеш да неко други докаже да није тако. Негација се не доказује. Нулом се не дели, итд. Не доказује се да не постоји Бог, већ они који тврде да постоји, морају да пруже доказе за то. Тужилац мора да докаже да је окривљени крив, не само да каже да би могао бити крив. Капираш? То су ипак основне ствари без којих се у дискусију не иде.

Па сад види шта ти све тврдиш овде, а не дајеш никакве доказе за то.

На пример:
Neverovatno mi je da neko moze poverovati da su Gates, Monsanto, Facebook, Shell, etc. filantropi. 99% njihovih donacija za siromasni jug zavrsi u razvijenim zemljama u organiziacijama koje su sami stvorili.

Одакле ти ово знаш? Лауфер ти јавио? Обележио си сваку новчаницу па си пратио траг? Имаш неке изводе са рачуна који поткрепљују ову тврдњу? "Сви знају да је Мишковић лопов" није доказ, него тврдња (а може бити и клевета).

Africi - koja je danas siromasnija nego pre 30 godina...

Али уствари нииииије... Управо супротно. Па довољно је да погледаш само БДП сваке од држава у Африци.

Ok, ocigledno ne postoje cvrsti dokazi ni za jednu od dve tvrdnje.

Тврдња је једна, добила је огроман публицитет и популарност, крајње озбиљно је схваћена и озбиљно испитана и утврђено је да нема доказа да је тачна. Да те подсетим, тврдња је била да је 291,000 пољопривредника извршила самоубиство услед финансијске стеге Монсанта и то у периоду и пре и после доласка Монсанта на тржиште. Тврдња изнета на основу анегдоталних "доказа" (ето ти твоје логичке грешке) и на основу повећања броја самоубистава у укупној популацији (корелација није исто што и каузалност, ето ти још једне). Испитано и утврђено да број самоубистава расте у урбаним зонама, а да је све време отприлике иста у руралним, те да је стопа самоубистава на селу далеко мања него у урбаним зонама и да се даље смањује. Из тога једино можеш да направиш претпоставку да је Монсанто имао позитиван утицај на стандард на селу. Мислим, и то би било жешће натегнуто и тражило би даље испитивање, али је макар у складу са елементарном логиком. И ствар се и даље прати, све боље статистике се воде, итд.

Ти бркаш доказе и тврдње. Ти узмеш своју тврдњу (или неког активисте, небитно) као доказ, и онда плетеш своје невероватне наративе око те реченице. У принципу, не заслужујеш одговор, али пошто си школски пример равноземљаша на интернету изволео сам да те "сецирам" овде у блогонаучне сврхе (крајње неморално са моје стране).

Hajde da zamislimo kako bi svet izgledao da se medicina zasniva na metodi 'nemamo 100% dokaze da lek xy ubija'.

Ово је нарочит бисер! Треба смислити реченицу која ништа не значи.

Можеш да почнеш одавде:
50 логичких грешака за које морате да знате>>>>ЛИНК
Нема на чему
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:01 10.06.2016

Re: Птичица!

ja gledo na teveju neku emisiju gde su pričali oo velikom samoubilačkom pohodu indijskih farmera a glavni razlog je stanje na tržištu pamuka, cene su pale toliko da nemogu da odplate kredite


Uh, evo čuvene priče o masovnim samoubistvima koje je izazvao Monsanto :)

I ja sam čitao o tim samoubistvima, raznih verzija samse naslušao, a najverovatnija ( i jedina moguća) je sledeća.

Ljudi su naseli na reklame, pa kad se ispostavilo da je to samo reklama, a ne nikakav naučni rad, niti nešto što je bilo ko potpisao i što nečim garantuje, oni se poubijali zbog dugova.

Naime, Monsanto, kao i mnogo druge firme, hvali svoj proizvod.
Najbolji je, najrodniji, sto puta rodniji od drugog, pa onda nađu neki kao razlog za to.
Oni su rekli, naš je najbolji jer je genetski podešen.
I jeste.

Ali da bi ta prednost došla do izražaja mora sve drugo da bude idealno, da bude dovoljno hrane, vode, optimalni uslovi zemljišta, vazduha...milion stvari.
Sama genetska modifikacija nije dovoljna da rodi "ko ludo".

Ovi mislili da jeste, pozaduživali se da kupe "čarobno" seme, ništa osim toga nisu obezbedili i naravno popucali.
Pa onda štanjka oko vrata.

Neznanje ih je pobilo, ne Monsanto.
little_radojica little_radojica 19:10 10.06.2016

Re: Птичица!

Nezannje ih je pobilo, ne Monsanto.


Ма није их ништа побило, стопа самоубистава у руралним крајевима чак и пала откад је дошао Монсанто . Мислим, шта би требало да раде они код нас што су мислили да се обогате са фармама пужева и нојева
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:11 10.06.2016

Re: Птичица!

Мислим, шта би требало да раде они код нас што су мислили да се обогате са фармама пужева и нојева


To je ta priča.
Evo nama para iznenada.
Ma kako da ne.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:16 10.06.2016

Re: Птичица!

Мене разочарава ниво дискусије овде, и онда помислим -- Ако је овде тако, како ли је тек ван овог релативно врло пристојног и врло паметног круга?

Занимљиво ми је и ова "равноземљашка" ментална структура: образовани људи, наоко паметни, а примају се на најгоре теорије завере и будалаштине. (Да се разумемо: мултинационалне корпорације су безочне по питању профита, врло често, но, то не значи да је све што се о њима напише и проуроти тачно.)
narcis narcis 19:34 10.06.2016

Re: Птичица!

hoochie coochie man
little_radojica
ja kolko sam razumeo reportažu svelo se na to da ili je pala cena pamuka ili nije rodilo dovoljno i upali u dugove.
i kolko samja razumeo, u svetu se ne radi ko kod nas da seljak ulaže svoje pare pa sadi već da tamo po svetovima seljaci uzimaju sve preko banke, dal pare dal seme i ostalo i zadužuju se u ime buduće žetve, tako da ako ne rodi , obbrali su zelen bostan i banke uzimaju sve.sad dal je to dobro il loše nesemešam, neam si pojam o pojmu.
što se tiče monsanta i GMO, ajda počnem sa monsantom i njegovim uzurpiranjem boženskih prava, kako može da monsanto ima pravpo da tuži i dobije svakog u situaciji da ako su jedna do druge dve njive na jednoj monsantovo seme na drugoj obično i sad nbožanskim uticajem (vetar ili šta god , ) oplodi se njiva sa običnim semenom monsantovim uticajem i ja , on, bilo ko moram da njemu patim kao da je to njegovo seme, ej bre ja ga nism oprašio il šta god već bog il šta god, ti zaštiti mene od tvog semena, što ja ne bi mogo da tužim monsanto da mi bespravno oprašio zasad?
meni je to problem.
plus, to mi seljaci rekli ja nebi znao, ako kupiš seme , brendirano il šta već, i od žetve ostaviš da zaseješ sledeće godine, obavezno imaš manji prinosi i svake godine sve manji i manji ako od tog semena ostavljaž za sejanje.
to sigurno važi i za monsantovo seme, znači ne zarađuješ već propadaš. tako da ne stoji optužba da se bogatiš na monsantov računj.

a GMO da ili ne, otkud ja ili bilo ko znamo da ili ne, to je tolko malo vremena da nikakve expertize ne mogu ništa da dokažu.
lično ne verujem u bilo kakvu štetnost istog, jednostavno obradom se uništava svaki genetskimaterijal u hrani( kuvanje, pečenje- toplotom) a i da ostane, živa hrana, ti molekuli su suviše veliki da prođu kroz membranu crenog zida, zato i ne može recimo dase naprave pilule insulina već mora direktno u mišić, pošto je molekul insulina prevelik da prođe iz creva u krvotok.
šta naš stomak radi , on sve te belančevine razloi na sastavne delove pa ih onda organizam naš, pretvara u ono što njemu teba, a prvo uništi sav genetski materijal, jel šta će mu.. da mu se meša u poso.
ja mislim ovako a vi kako oćete
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:42 10.06.2016

Re: Птичица!

kako može da monsanto ima pravpo da tuži i dobije svakog


To nije pitanje za Monsanto, jer on ne presuđuje, nego sud.
On ima pravo da tuži, sud je taj koji presuđuje.

A kako to Monsanto uspeva da podesi zakone po svom ćefu?
Pa parama, korupcijom, lobiranjem.
Ovaj svet je korumpirano mesto, pare mogu sve.
Posebno one ogromne.
Nije Monsanto jedini dokaz tome.

i od žetve ostaviš da zaseješ sledeće godine, obavezno imaš manji prinosi i svake godine

Ovo je sasvim tačno i sasvim logično.
Lako objašnjivo Mendelovim zakonima nasleđivanja, ali da sad ne ulazimo u to.
A ako se radi o hibridima, a ne sortama, onda je pad prinosa darstičan, pa se seme hibrida uvek iznova kupuje.
To nije monsantov "izum"


a GMO da ili ne

E to je već filoSofija :)
narcis narcis 19:43 10.06.2016

Re: Птичица!

Ако је овде тако, како ли је тек ван овог релативно врло пристојног и врло паметног круга?

idi na fejsbuk pa ćeš da vidiš pcovanje i pucanje
gedza.73 gedza.73 20:01 10.06.2016

Re: Птичица!

ittle_radojica
Нико да прокоментарише како смо браћи Русима увалили воће са недозвољеним/повишеним* количинама пестицида и нитрата. А да, шта ја причам, па код нас се храна не прска, какав Раундап, какви бакрачи, само органска производња, осим кад нам Бил Гејтс и Монсанто нешто увале на кварно.

*новинари не могу да се договоре, а извор вести им је традиционално: кажу Руси...

To je bilo uvijeno 'nismo blesavi'.

Jabuka se uvozi iz Poljske i Italije, prepakuje se u gajbice i stavi nalepnica 'made in Serbia'.
U jedonoj turi ih je čak mrzelo da skinu nalepnice zemlje porekla nego samo prelepe. Pa to u putu spadne.

Voće se isto prska, jabuka bije i preko dvadeset polivanja, sredstvima koja, znajući naše veletrgovce i strane kompanije, su čak i razblažena.



problem je uvoz iz EU i reizvoz voća u Rusiju kao srpski proizvod, pesticidi su samo 'diplomatska' ćuška
narcis narcis 20:27 10.06.2016

Re: Птичица!

Pa parama, korupcijom, lobiranjem.

ma znam , nego ne razumem zašto mi europljani pristajemo danas ucenjuje. nas američki patentni zavod ničim ne obavezuje, mi možemo da kažemo da taj i taj deo kod nas ne važi pa ti vidi ako imaš interes dođi ako ne, široko ti polje.
E to je već filoSofija :)

ja sam se odma ogradio da je to moj pogled na problem, ne tvrdim da je tačan, već samo moj, ako grešim , šteta nikakva za nikoga
mnenadic mnenadic 21:26 10.06.2016

Re: Птичица!

1 Gb žica će biti ko crno-beli TV


Ja tek pravim GPON/FTTH mrežu. Valjda će potrajati još koju godinu. Inače pukoh kao zvečka.
Milan Novković Milan Novković 21:56 10.06.2016

Re: Птичица!

mnenadic
1 Gb žica će biti ko crno-beli TV


Ja tek pravim GPON/FTTH mrežu. Valjda će potrajati još koju godinu. Inače pukoh kao zvečka.

Potrajaće

I prvi 5G će biti, recimo, 1Gb, pa nikad dostupačan kao fiber. J. Korejanci možda opale odmah sa 3,4,5+ Gb/s, nagađam. I oni možda krenu ranije, a Uk i slični, iako se spominju i ranije godine, neće pre 2020+ početi, pa onda polako ubrzavati.

Tako da imaš još najmanje 10 godina, realno 15
Milan Novković Milan Novković 21:58 10.06.2016

Re: Птичица!

3,4,5+ Gb/s

Trivija, ovde jedne komšije raspalile u laboratoriji 1 Tb/s
Milan Novković Milan Novković 22:02 10.06.2016

Re: Птичица!

Do juče sam na ulaznim vratima imao instaliran dispenser za ono sredstvo za dezinfekciju ruku, a sad ima da ugradim tuš kabinu za dekontaminaciju, pored ulazne kapije. Goste više ne primamo, jer ne možemo da garantujemo bezbednost.


Ma Zika bezopasan, sve konspiracija, ostavi ženu na miru i ništa ne diraj
blogovatelj blogovatelj 22:23 10.06.2016

Re: Птичица!

Monsanta (omiljenog sveCkog zlikovca) inače upravo pokušava da kupi Bayer (da, da, oni što prave između ostalog Aspirin) za 62 mlrd.


Kako ti mene uvek lepo podsetiš neke stvari.
Samo bih malo dopunio rečeno.
Dakle, 62 milijarde su malo, jer je Monsanto odbio ponuđenu svoticu.
A mene neviđeno zanima, ako se ta kupoprodaja desi, za recimo nekih 70 milijardi, da li će svi ovi europski antiglobalisti što jauču na Monsanto i dalje jaukati po Fejsbucima, a bome i šire, po internetima. Nekako slutim da bi EU nepcima istančanog ukusa ta promena vlasništva sasvim sigurno donela i promenu kvaliteta GM hrane, a bez ikakve stvarne i drastične promene.
blogovatelj blogovatelj 22:40 10.06.2016

Re: Птичица!

Proizvodnja voća, hrane i voda su jedini resursi koji su BiH ostali kao mogućnost da se izvuče iz blata.


Ako malo bolje razmisliš shvatićeš da Bosna najebava jer se nada da bi je ovakve stvari mogle izvući. Jerbo Bosna nema niti dovoljno plodne zemlje niti velike vode, pa shodno tome voće, hrana i voda ne mogu da joj pomognu. Nikako ne mogu.
Moraće da rade kod Njemca u firmi ako žele boljitak. A pošto ni pod razno ne žele da rade što im Švabo kaže, znači da su najebali. Kao i obično.
mnenadic mnenadic 22:50 10.06.2016

Re: Птичица!

Tako da imaš još najmanje 10 godina, realno 15


Ohrabrujuće, mada i da nije ne bih odustao :)
Milan Novković Milan Novković 22:55 10.06.2016

Re: Птичица!

Al ste se natripovali, ko tetrebi u prolece

Jednom smo moj drug i ja "diskutovali" da li je za određenu vrstu "spretnosti" bolje reći "spretan ko tetreb" ili "spretan ko irvas".

Pa, u spretan-ko-tetreb maniru - tolko komentara, cool tema sve ukupno a meni se zalomilo malo vremena, samo sam preleteo preko * novog, zlato odnosi Anonymous, ponovo

Pa usput:

- Meni je BG akcija cool. Sustainable. Marketing, ništa posebno agresivan, a potentan.

- Oko njegove fondacije, ipak, ima dosta priča, pa i nešto mračnije istine iako su male verovatnoće da je to do njega. On lično je, možda, ko general, voli svoje vojnike ali vidi sebe na višoj ravni, gde mnogi dole ginu i deo su "jednačine".

- Najmračnije deo priče su ti "jeftini pokusni kunići" u zabačenom delu sveta, i nema dileme da se to radi, iako ja sad neću ubeđivati one što sumnjaju kvalitetnijim referencama.

- U Indiji jeste jedne godine, tj pre nekoliko godina, paralizovano do ubijeno nešto ispod 50,000 dece prepotentnom a jeftinijom polio vakcinom, onom što se nakapava na jezik pa virus ostaje u grlu i do nekoliko nedelja, a u izmetu i do nekoliko meseci. Afrika je mnogo tužnija priča na razne vakcinske teme ali neću sad o njoj.

- E sad, polio u Indiji je bila ozbiljan stvar, i da bi čovek bio pošten treba da ode malo dalje od ove moje prethodne stavke, pa razmisli ša bi bilo ako bi, zbog nedostatka novca kvalitetnije vakcine produžile iskorenjivanje polija, da li bi nastradalo još više od 50,000 dece, ako ne te godine a onda rastegnuto u godine iza te jedne.

- Pa se u nesigurnosti, od negative, preko pozitive, ponovo vraćam na negativno gde se manipuliše na sledeći način - kaže se "iskorenjen polio". A nije, nego novu boljku ne zovu polio, znači jezička je fina samo, nego je zovu Nonpolio Acute Flaccid Paralysis. To je kao da ja nekome polomim nogu ali to ne zovemo tako nego "deformacija butne kosti ..." i onda taj lom ne ide statistike lomljenja noge.

- Ljubiteljima kvalitetnijih referenci nudim link Trends in Nonpolio Acute Flaccid Paralysis Incidence in India 2000 to 2013, Copyright © 2015 by the American Academy of Pediatrics, sa sajta the American Academy of Pediatrics.

- Pa su, npr, i HPV (Human Papiloma Virus) GlaxoSmithKline vakcine, nedavno malo harale i po Evropi i kazne brzo plaćene familijama gde su devojčice najviše nastradale (mnoge što su bile vesele i nestrpljive da rade, a sad nekako sve češće dremljive i prosto letargične neće nikad ni saznati šta im je, misliće da je post-pubertet). A pre Evrope su i oni malo "vežbali" na devojčicama u Indiji, pa uz pomoć Gates fondacije, tamo sve prvo istestirali.

Ni dalje nisam samo ciničan, mračno-humoristički nastrojen, nego ima sledeći problem (one of) - ti gore na vrhu piramide žele neko ulitmativno dobro, sikorenje epidemija po svetu, npr.

Ali meni raznorazni dečaci i devojčice, razna porekla i boje kože, drugari moje dece, već par decenija defiluju kroz kuću, ja ni jedno ne umem da zamislim kao manje ravnopravno pa kao pokusnog kunića.

I onda, fer je da krenem od sebe prvo - uhvatim i ja sebe često da sam, u informativnom svetu, svako malo oruđe neke interesne grupe, i to sam nenamerno, zbog ograničenog znanja, viška neartikulisane strasti, i želje da pričam i kad je baš nepotrebno.

I krivo mi je, pa onda i sramota, niko od nas ne voli kad "ispadne ovca", pa još neka opasna.

Pa i pored najbolje želje onih najboljih po mnogim kriterijumima, i Gates fondacija je tu negde, ne treba zaboraviti da su oni isto samo karika, on mali Bog u svojim očima, a gramzivo i mračno oko nas ne miruje.

... setih se sad da sam u proletanju video i Monsato - glyphosate je dokazani mutagen, pa tako i carcinogen (iako to WHO politički korektnije kaže), Evropski Parlament je ovih dana predložio Evropskoj komisiji da ga zabrani u Evropi odmah, iako se pod pritiskom interesa EC komeša i verovatno će ga odobriti ili ga je već odobrila na još 7-8 godina.

On je i agent za ubrzano sazrevanje pa se sa njim praši žito nedelju-dve pred berbu i u UK ga ima u preko 50% non-organic hlebova.

Dal Greens ili koji su u Evropskom Parlamentu uzeli uzorke mokraće nedavno od desetina parlamentaraca i u većini našli neverovatno velike koncentracije glyphosatea ili proizvoda njegovog metabolizma, sad sam zaboravio.

On je veliko zlo i većina porasta autizma u US, npr, iako ne sva, je do njega izgleda, kao i neverovatan broj drugih poremećaja, autoimunih bolesti koje uopšte nisu autoimune, itd. Ali pisao sam davno o tome i pisaću ponovo jednog dana.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:29 11.06.2016

Re: Птичица!

hoochie coochie man
da, ne razumem kako može neko da vam uvali lošu robu a vi to nećete?


Može, Srki, može.
Može ako je prevarant.
Vidi, nemoguće je uraditi preglede na sve znane i neznane patogene, pregledi se rade na tek nekoliko najtipičnijih i najčešćih izazivača bolesti i štetočina, a nikako ne sve moguće.
To bi bilo skoro pa nemoguće, a u svakom slučaju preskupo.
Ali onaj ko proizvodi taj sadni materijal sigurno zna da li mu je proizvod nečim zaražen.

Neko ko nije prevarant neće da proda bolesne sadnice, neko ko jeste ih prodaje, posebno ako zna, a često zna, da se na taj patogen ne radi provera.

Tako da, ne treba uvek odmah kriviti Srbiju i njene službe, nekad, kao ovoga puta, su to uradilii vrli, profesionalni, odgovorni, i šta već, zapadnjaci.
Prevaranti su to, moj Srki.

Nego, raspisali ste se ovde o voću dok sam ja o njemu radio, pa mi pade na pamet ona
Druže Tito ne može se više, jedan radi a petoro piše :)


tako je propao izraelski sistem kibuca, tj. homemade communism, samo jedan šljakao, ostali filozofirali, dok je jedan među njima čak i pohodio ženu od ovog prvog, šljakera, tako da, kada se ovaj vratio iz polja popizdeo i rasterao bagru komunjarsku, i otad su kibuci privatni poljoprivredni enterprajzi, s tim što su zadržali neke aspekte socijalnog raja u uređenju društva - kao, jedne cene za članove, druge za nas smrtnike, izvan, niže cene nekretnina, health and medical care, kindergartens, and so on. de uzgajaš to, jesi u VA, možda da ti se stuštimo tokom leta, da upoznaš malo ove moje Laloše s tim delom zemlje, nije nikada bio niko od nas u tom delu zemlje! :)

ps. trebalo je proveriti temeljito te sadnice, bia - umesto što ruši BG, mogla je da zaštiti sopstvenu ekonomiju, još ako kažete da su sev. Bugari glavni konkurenti a da nam je to vodeća grana voćarstva! ovako, ostaje utisak da je Srbija buranija koju svako može da muštra kako oće. to onda nema plačeš, mi smo nesposobne đanice, i to je to. sa slepcima tiranima kao vodećim muštrama...
zilikaka zilikaka 17:12 09.06.2016

dakle

Da bi ste učestvovali u ovoj veoma kul humanitarnoj akciji posetite http://b-gat.es/1RXfXOx, registrujte se, pročitajte kratak i zanimljiv tekst, pogledajte kratak video i uradite kviz.

poslušala.

Ne znam da li će koristiti, ali garant škoditi neće.

Nego, spram stepena siromaštva, prijatelj nedavno bio u Centralnoafričkoj Republici. Poslom.

Jedino što je pričao je da mi nemamo pojma u kakvom raju živimo.
A nije klinac i nije da nije svašta video.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:41 09.06.2016

Re: dakle

zilikaka
Da bi ste učestvovali u ovoj veoma kul humanitarnoj akciji posetite http://b-gat.es/1RXfXOx, registrujte se, pročitajte kratak i zanimljiv tekst, pogledajte kratak video i uradite kviz.

poslušala.

Ne znam da li će koristiti, ali garant škoditi neće.

Nego, spram stepena siromaštva, prijatelj nedavno bio u Centralnoafričkoj Republici. Poslom.

Jedino što je pričao je da mi nemamo pojma u kakvom raju živimo.
A nije klinac i nije da nije svašta video.


I ja sam video isto, u Keniji i Tanzaniji, i jako sam se loše osećao, došao tu da se pentram na planinu i gledam lava kroz dvogled, a ljudi, ono nemaju ni kartonske kutije da sednu na njih nego sede u blatu i gledaju u nas turiste, da nešto udelimo. To je za nas (potpuno je zanemarljivo da li nas - Srbe, ili nas - Amerikance) neshvatljiv nivo siromaštva. Pri čemu ni Kenija ni Tanzanija nisu uopšte na afričkom dnu. Ima ona jedna ulica u predgrađu Beograda u kome sam rastao, Jatagan se zove, gde su živeli mahom Romi, u i za nas onda groznim uslovima. To je Beograd na vodi u odnosu na predgrađa Najrobija, Aruše, Mošija...

A juče slušam neku emisiju na radiju, o situaciji u Venecueli, to je tamo totalan raspad. Ljudi u Karakasu nemaju vodu za piće, struju samo povremeno i to samo zbog pretnje oružanom pobunom, nema antibiotika po bolnicama, nema ni vode - ne mogu da operu ljude posle operacije. Katastrofa. Kažu, sjebala ih cena nafte, i godine lošeg upravljanja državom, od Čaveza pa na ovamo, gde se sve oslanjalo na uvoz, zahvaljajući lovi od prodaje nafte, totalno su uništili svoju kompletnu privredu. Sad nemaju ništa, nema proizvođača malte ne ničega, a nemaju love više da uvoze bilo šta, čak ni one neke osnovne stvari, kao što su hrana i lekovi. Na stranu korupcija i loša vlast koja nema blage veze kako da se iz tog sranja iskobelja.

Bil Gejtsu i njegovoj fondaciji svaka čast. Idem da kupim neko pile.


alselone alselone 17:44 09.06.2016

Re: dakle

I ja sam video isto, u Keniji i Tanzaniji,


I ja sam isto video u Ekvadoru, u dzungli. Kuca 3 sa 4, na stubovima, jedna prostorija, a ispre strik, garderobe ko u zabavistu. Tuga da te uvati.
alselone alselone 17:48 09.06.2016

Re: dakle

A juče slušam neku emisiju na radiju, o situaciji u Venecueli, to je tamo totalan raspad.


Upoznao sam troje izbeglica iz Venecuele u Ekvadoru. Nekadasnja srednja klasa, a Venecuela je nekad dobro zivela. Pricali su mi kako je bilo nekad, kako je bilo za vreme Uga i kako je danas. Ugo je njih sjebao najvise, zatim cena nafte a moguce je i da im je pripomoglo malo sa strane. Uglavno, u Kolumbiju se ide po osnovne potrebstine za higijenu, ukjljciv i wc papir, nema apsolutno nicega da se kupi, a kriminal je gori nego na divljem zapadu. Jednoj od te dve zene muza su ubili na semaforu i ukrali auto. Nije im bilo samo dovoljno da uzmu auto nego su ga i ubili, cisto da se ne zajebavaju sa njim. E, toliko je tamo rasulo i toliko malo zivot vredi.

Pricaju mi za Uga. On je voleo kao Kastro da drzi govore po 8 sati na TV-u. Posto naravno nista smisleno ne moze da prica toliko dugo, onda kad se malo zanese pocne da lupeta maksimalno. Jednom je pricao kako je bio neki sastanak, bili neki vazni gosti, a njemu se jako islo u WC na broj 2. LOL. Pa nije znao kao da izadje, sta da radi, i tako. Na nacioalnoj TV. Predsednik drzave.
zilikaka zilikaka 18:06 09.06.2016

Re: dakle

Nama ovaj prijatelj radio tamo kao lekar.
Kad je otisao bila puna sezona malarije.
Kaze, najvise stradaju deca do 5 godina.
Probas al ne mozes uglavnom nista.
Bolnicu imali sjajnu al dzaba. To neuhranjeno, neotporno...
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:11 09.06.2016

Re: dakle

Nekadasnja srednja klasa, a Venecuela je nekad dobro zivela.


Da, imamo mi kod kumova naših jednog takvog, zbrisao odande, pa se priženio, jelte, među naše. I iste priče priča, ono, Hugoa ne može da smisli. Sirotinja je obožavala Čaveza, jer je, kako kažu, umeo kao Sloba-Vučić da im se uvuče, prost narodni čovek, ustvari demagog koji se predstavljao kao neko ko razume njihove probleme, i saoseća, jelte, pa je, na primer, onako neselektivno i bez ikakvog rezona (mislim, čovek je bio glupi vojnik, šta drugo očekivati?), naredio koliko ima da košta voće i povrće, ili meso, da bi sirotinja mogla da kupi, i da ga onda obožava, a što je oteralo direktno u propast manjeviše sve proizvođače koji su od toga živeli. A pošto je bilo love, uvozilo se sve čega nije bilo, i tako, odoše sad dođavola.

anonymous anonymous 18:05 09.06.2016

Ne veruj Danajcima.....

...podsetili ste me na vreme poslednjih ratova, kada smo brojnim izbeglicama distribuirali humanitarnu pomoć u vidu polovne garderobe i pokrivača u pačvork izradi, dobijenih sa Zapada.

Vrlo često mi je kroz glavu prolazila misao - a šta ako je sve to zaraženo ?

Naravno, bio sam upoznat sa genocidom nad Indijancima i zaraženom ćebadi.






Da li nas čeka sudbina Indijanaca ?
predatortz predatortz 18:12 09.06.2016

Re: Ne veruj Danajcima.....

...podsetili ste me na vreme poslednjih ratova, kada smo brojnim izbeglicama distribuirali humanitarnu pomoć u vidu polovne garderobe i pokrivača u pačvork izradi, dobijenih sa Zapada.


Devedeset treće je, iz neke pomoći, u RS došla serija Tetabulin i Tetalpan vakcina proizvedenih u Sloveniji. To su vakcine koje prima svaki ranjenik, bez obzira na stepen povrede. Sve su, preko noći, povučene iz opticaja.
narcis narcis 19:05 09.06.2016

Re: Ne veruj Danajcima.....

Da li nas čeka sudbina Indijanaca ?

tebe sigurno, čim saznam tvoju atesu šaljem ti ćebe.
narcis narcis 19:06 09.06.2016

Re: Ne veruj Danajcima.....

Devedeset treće je, iz neke pomoći, u RS došla serija Tetabulin i Tetalpan vakcina proizvedenih u Sloveniji. To su vakcine koje prima svaki ranjenik, bez obzira na stepen povrede. Sve su, preko noći, povučene iz opticaja.

znamo za to, bar ja znam bilo ovde udarna vest kako nas braća zlovenci truju, jebeš ga izgleda da su nam slovenci bliži nego što i mi i oni oćemo da priznamo.
anonymous anonymous 22:19 09.06.2016

Re: Ne veruj Danajcima.....

narcis
Da li nas čeka sudbina Indijanaca ?

tebe sigurno, čim saznam tvoju atesu šaljem ti ćebe.


Ajde važi.

A ja tebi pile.

Da razmenimo.
Jukie Jukie 09:24 10.06.2016

Re: Ne veruj Danajcima.....

anonymous
narcis
Da li nas čeka sudbina Indijanaca ?

tebe sigurno, čim saznam tvoju atesu šaljem ti ćebe.


Ajde važi.

A ja tebi pile.

Da razmenimo.

I posle neko napiše ceo blog kako robna razmena ne funkcioniše
narcis narcis 10:00 10.06.2016

Re: Ne veruj Danajcima.....

Jukie
anonymous
narcis
Da li nas čeka sudbina Indijanaca ?

tebe sigurno, čim saznam tvoju atesu šaljem ti ćebe.


Ajde važi.

A ja tebi pile.

Da razmenimo.

I posle neko napiše ceo blog kako robna razmena ne funkcioniše

tu bre yuki, pa ti biologičar a ne prepoznaješ da mi vodimo biolodžikarsko hemičarski rat, a ne izmenjujemo pokloni
jinks jinks 18:09 09.06.2016

...

Interesantno, kada bi neko hteo da osmisli najcelishodniji oblik filantropije, šta bi to moglo da bude.

Ili obratno, na primer.
cassiopeia cassiopeia 18:24 09.06.2016

Re: ...

jinks
Interesantno, kada bi neko hteo da osmisli najcelishodniji oblik filantropije, šta bi to moglo da bude.

Ili obratno, na primer.


Najcelishodniji? Obuči nekog da proizvede nešto što ima svoje kupce. U rano proleće je bilo zelene salate, sad je bio aktuelan džem od jagoda, stigao krastavac, biće paradajza i paprike.

Udruženje Evo ruka je dobilo novac za pokretanje poljoprivredne proizvodnje, plastenik je ovde u okolini Beograda, sjajne stvari organizuju kao pomoć roditeljima i deci sa različitim vrstama problema u razvoju.

Ovo sa pilićima je meni dobra ideja. Zašto paranoja? Ne kažem da se loše stvari ne dešavaju, ali nije sve loše, ima dobrih i plemenitih ljudi i ideja.
predatortz predatortz 18:25 09.06.2016

Re: ...


Ovo sa pilićima je meni dobra ideja. Zašto paranoja? Ne kažem da se loše stvari ne dešavaju, ali nije sve loše, ima dobrih i plemenitih ljudi i ideja.


Znaš šta... Ko je jednom gled'o pornić - ni krastavac više ne jede!
anonymous anonymous 18:30 09.06.2016

Re: ...


cassiopeia
19:24 09.06.2016 / *novo
Re: ...

Ovo sa pilićima je meni dobra ideja. Zašto paranoja? Ne kažem da se loše stvari ne dešavaju, ali nije sve loše, ima dobrih i plemenitih ljudi i ideja.


Ima.
Ali ih je teško razlikovati od onih drugih .


cassiopeia cassiopeia 18:48 09.06.2016

Re: ...

Znaš šta... Ko je jednom gled'o pornić - ni krastavac više ne jede!


Uuu, onda ništa
cassiopeia cassiopeia 18:52 09.06.2016

Re: ...

Ima.
Ali ih je teško razlikovati od onih drugih .


To ne mora da bude razlog da odustanemo svaki put, proceniš, nekad se zezneš, nekad ne. Tamo gde se nisi zeznuo budeš na dobitku, a da nisi pokušao ne bi tog dobitka ni bilo.

Pazi, ja sam teška paranoičarka, sklona svim mogućim preispitivanjima, sumnjama, do te mere da nešto ni ne započnem, a mnogo toga nisam ni završila. Ko zna koliko sam toga dobrog propustila.
narcis narcis 18:53 09.06.2016

Re: ...

Znaš šta... Ko je jednom gled'o pornić - ni krastavac više ne jede!

Ima.
Ali ih je teško razlikovati od onih drugih .

vas dvojica koristite Windows, i nije vas stra?
predatortz predatortz 18:54 09.06.2016

Re: ...

Pazi, ja sam teška paranoičarka, sklona svim mogućim preispitivanjima, sumnjama,


Zanimljivo je da ja nisam. Naprotiv, veoma sam ležeran lik. Samo, čika Biliju ne verujem previše. Zapravo, ne verujem mu ama ič!
predatortz predatortz 18:56 09.06.2016

Re: ...

narcis
Znaš šta... Ko je jednom gled'o pornić - ni krastavac više ne jede!

Ima.
Ali ih je teško razlikovati od onih drugih .

vas dvojica koristite Windows, i nije vas stra?


Jok, brate! Ja, kao i svaki prekaljeni ilegalac ne pretražujem bilo šta. Samo ženskinje, i to matorke!
Poverljive poslove obavljam samo kurirskom vezom. Posle smaknem kurira.
zilikaka zilikaka 18:56 09.06.2016

Re: ...

narcis
Znaš šta... Ko je jednom gled'o pornić - ni krastavac više ne jede!

Ima.
Ali ih je teško razlikovati od onih drugih .

vas dvojica koristite Windows, i nije vas stra?

Preda je garant speman da tandzarom skine onog malog sto prevrce fijoke, al naca da se trosi za dzebanu.
cassiopeia cassiopeia 18:59 09.06.2016

Re: ...

Samo, čika Biliju ne verujem previše. Zapravo, ne verujem mu ama ič!


Ne znam da li mu verujem ili ne, neće valjda da se bruka sa ovim kokošima. I sad mi ti još ubaci buvu pa da se natenane kajem što odoše kokoške u moje ime
predatortz predatortz 19:02 09.06.2016

Re: ...

zilikaka
narcis
Znaš šta... Ko je jednom gled'o pornić - ni krastavac više ne jede!

Ima.
Ali ih je teško razlikovati od onih drugih .

vas dvojica koristite Windows, i nije vas stra?

Preda je garant speman da tandzarom skine onog malog sto prevrce fijoke, al naca da se trosi za dzebanu.


Kakvo trošenje džebane, pobogu! Zar na ovu krizu?! Samo tiha likvidacija!
narcis narcis 19:04 09.06.2016

Re: ...

Poverljive poslove obavljam samo kurirskom vezom. Posle smaknem kurira.

ne to, mislio sam nije vas stra da dobijete velike boginje, ebolu, kugu, mislim zar ne optužujete bilija da to radi.
jebote, ja najljući protivnik bilijevog proizvoda sag branim bilija od mase koju je zaglupio svojim proizvodom.
svi smo bili godinama bombardovani da bili truje afriku ebolom, sg , kad su našli vakcinu/ lek, štagod, ni jedne reči da su to bilijeve pare doprinele, ma nijedna reč da su uopšte na putu da je iskorene, da su sveli broj zaraženih sa tisuću i nešto na dvadesetak godišnje.
ja kad bi živeo u tom svetu koji vi zamišljate ubio bih se izmesta, ne bi mogo u takvoj tragediji da živim, zato se vama divim do imbecilnosti.
zilikaka zilikaka 12:16 10.06.2016

Gradacija

Naprotiv, veoma sam ležeran lik. Samo, čika Biliju ne verujem previše. Zapravo, ne verujem mu ama ič!


...a kad bolje razmisliš, malo ti se i gadi?
jinks jinks 13:46 10.06.2016

Re: ...

cassiopeia
Najcelishodniji? Obuči nekog da proizvede nešto što ima svoje kupce. U rano proleće je bilo zelene salate, sad je bio aktuelan džem od jagoda, stigao krastavac, biće paradajza i paprike.


Ko zna. Možda su neki pre mnogo godina razmišljali na sličnu temu, i došli na ideju da naprave državu :)

Mislim, sama ideja države ima u sebi dosta filantropskog, posebno gledano iz ugla kad uopšte i nije postojala.
zilikaka zilikaka 18:20 09.06.2016

Ljudi,

Možda ste vi i u pravu.
Vrag će ga znati.
Meni spram tih pomoći najjači utisak ono skupljanje putem SMS za gladne na Kosovu. Organizovala Eparhija raško-prizrenska.
Ja redovno uplaćivala a posle onaj junak zapalio preko sa sve parama.
Nije mi do para, nego me odviko da šaljem pomoć.

Pored takvih ti ne treba strana štetočina.
octopus octopus 23:00 09.06.2016

Re: Ljudi,

zilikaka
Možda ste vi i u pravu.
Vrag će ga znati.
Meni spram tih pomoći najjači utisak ono skupljanje putem SMS za gladne na Kosovu. Organizovala Eparhija raško-prizrenska.
Ja redovno uplaćivala a posle onaj junak zapalio preko sa sve parama.
Nije mi do para, nego me odviko da šaljem pomoć.

Pored takvih ti ne treba strana štetočina.


Nemoj tako, nije junak zapalio što je hteo nego ušla sotona u njega. Tako bar kažu popovi kad neko njihov učini štošta slično. Osvedočio se iz prve ruke, tj čuo takvu argumentaciju za nakakvu proneveru.

Onda se jednom prilikom ja pravdam ženi za neku moju nepodopštinu kao ušla sotona u mene al ona bezbožnica ne zarezuje ič. Te tako ja naj.....bah,
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:46 10.06.2016

Re: Ljudi,

strašno, u ovom blogu se nalaze svi elementi failed society.
little_radojica little_radojica 19:27 09.06.2016

Идеја је одлична

Око пилића нема великог посла, нема великих инфраструктурних улагања, енергетски су "ефикасни", нису много избирљиви и лако се препродају, трампе, а и јаја су велики плус. Све на месту. Браво за Била.
predatortz predatortz 19:34 09.06.2016

Re: Идеја је одлична

little_radojica
Око пилића нема великог посла, нема великих инфраструктурних улагања, енергетски су "ефикасни", нису много избирљиви и лако се препродају, трампе, а и јаја су велики плус. Све на месту. Браво за Била.


Ma pičkin dim! Treba samo konstantno osvetljenje, odgovarajuća temperatura i ne baš jeftina hrana ako hoćeš da prežive prvi period tova. Posla nema uopšte. Hranilice i pojilice se same peru, čiste i pune. Đubre se, takođe, samo iznosi. A svaki seljak zna da pilići ne crkavaju uopšte, da ne trebaju nikakvi aditivi u ishrani.
javascript:;
Da ne zaboravim, jaja se lepo šaraju za Uskrs - a to veseli decu.

Bravo za analizu!

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:51 09.06.2016

Re: Идеја је одлична

Treba samo konstantno osvetljenje, odgovarajuća temperatura i ne baš jeftina hrana ako hoćeš da prežive prvi period tova.


Ti se razumeš u ovo.
predatortz predatortz 19:54 09.06.2016

Re: Идеја је одлична

hoochie coochie man
Treba samo konstantno osvetljenje, odgovarajuća temperatura i ne baš jeftina hrana ako hoćeš da prežive prvi period tova.


Ti se razumeš u ovo.


Pomognem tastu, koliko i kad stignem. Znam koliko se isplati. A deda ima svoj kukuruz, ne plaća nikoga, ima prekrupač... Trange frange, sve ispod hiljadu komada je natezanje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:07 09.06.2016

Re: Идеја је одлична

sve ispod hiljadu komada je natezanje.


I zezanje.
Milsim, sve je neki posao, i pet pilića je nekome posao, kao što je posao i prodavanje čarapa na kartonskoj kutuiji, ali ako od nečega treba da se živi, kako tako pristojno, i ako je to nešto živinarstvo, onda je jedna hiljada u turnusu prilično malo.
Ispod toga je ništa.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:54 09.06.2016

Re: Идеја је одлична

Pomognem tastu, koliko i kad stignem. Znam koliko se isplati. A deda ima svoj kukuruz, ne plaća nikoga, ima prekrupač... Trange frange, sve ispod hiljadu komada je natezanje.

Ej, bre, Predo, oni tamo po Afrikama nemaju vode da piju i gde da spavaju, za njih je pile -- bogatstvo. Neće on tamo da pravi fabriku pilića pa da izvozi u Jevropu... Oće da živi malo bolje. Da ima par dinara u džepu. Katkad meso. Jaja.
zilikaka zilikaka 21:52 09.06.2016

Re: Идеја је одлична

Ma pičkin dim! Treba samo konstantno osvetljenje, odgovarajuća temperatura i ne baš jeftina hrana ako hoćeš da prežive prvi period tova. Posla nema uopšte. Hranilice i pojilice se same peru, čiste i pune. Đubre se, takođe, samo iznosi. A svaki seljak zna da pilići ne crkavaju uopšte, da ne trebaju nikakvi aditivi u ishrani.

Da ne zaboravim, jaja se lepo šaraju za Uskrs - a to veseli decu.


Eeej, si pogledo spot? Si vido KAKVA je to živina što se tamo gaji?.
Ni nalik ovoj našoj što za 6 nedelja nabilda 2-3 kile.

Vratiš se 70 godina nazad pa rekonstruišeš kako se i ovde gajila živina.
Evo, moja baba imala toga u dvorištu toliko da brojali nisu. Kad im treba, uvate i zakolju.
Skupe jaja, nasade kvočku i prepuste prirodi da odradi svoje. Onda ona izvede piliće, pa im bace malo nekog zrnevlja il zeleniša za pojesti...i tako nekoliko meseci trčkaju po dvorištu sportisti, dok ne dostignu veličinu da nije greh zaklati. Zato sam i cenila životni vek na 6 meseci a ne nedelja.

A sijalice idu zbog toplote, da može cele godine. I bez kvočke, naravno, jer nema ko da ih greje. Zimi se kvočke ne nasađuju, a u Afriki neće da ozebu.

Šalim se, nego me stra vata kad vidim takvo razmišljanje. Ne daj bože nekog velikog belaja da moramo da preživimo kako znamo. Pola od nas bi propalo jer je zaboravilo elementarne stvari.

anonymous anonymous 22:10 09.06.2016

Re: Идеја је одлична

little_radojica
Око пилића нема великог посла, нема великих инфраструктурних улагања, енергетски су "ефикасни", нису много избирљиви и лако се препродају, трампе, а и јаја су велики плус. Све на месту. Браво за Била.


Pošalji mi adresu da ti pošaljem par komada.

Al da ih gajiš...

Kad može Bil ...mogu i ja .


anonymous anonymous 22:31 09.06.2016

Re: Идеја је одлична

predatortz
little_radojica
Око пилића нема великог посла, нема великих инфраструктурних улагања, енергетски су "ефикасни", нису много избирљиви и лако се препродају, трампе, а и јаја су велики плус. Све на месту. Браво за Била.


Ma pičkin dim! Treba samo konstantno osvetljenje, odgovarajuća temperatura i ne baš jeftina hrana ako hoćeš da prežive prvi period tova. Posla nema uopšte. Hranilice i pojilice se same peru, čiste i pune. Đubre se, takođe, samo iznosi. A svaki seljak zna da pilići ne crkavaju uopšte, da ne trebaju nikakvi aditivi u ishrani.

Da ne zaboravim, jaja se lepo šaraju za Uskrs - a to veseli decu.

Bravo za analizu!



A i država stimuliše.Posebno ministri.

Desi im se doduše da ponekad dozvole uvoz crkotina ko zna odakle, pa ti sjebu tvojih 30 - 40 000 u tovu. I još toliko onih naručenih iz inkubatora,koje moraš da platiš, a ne znaš ni sa utovljenima šta ćeš.

Ali hvala Bogu, to se ne dogadja često.

A i narednih pet godina se odmaraš od rada.

Oporavljaš.

Od gubitaka.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:53 09.06.2016

Re: Идеја је одлична

Evo, moja baba imala toga u dvorištu toliko da brojali nisu. Kad im treba, uvate i zakolju.
Skupe jaja, nasade kvočku i prepuste prirodi da odradi svoje. Onda ona izvede piliće,


Pa da, to je čuvena priča o bogatstvu, valjda Rokfelera ili takvog nekog dase.
Ono, jedno jaje, pa od njega kokoška, pa od nje sto jaja, pa sto kokošaka,.....pa sve tako dok mu nije dosadilo.
Onda okrene tatu i kaže, ma ne mogu ja više ovako, pošalji mi pare.
narcis narcis 23:02 09.06.2016

Re: Идеја је одлична

Evo, moja baba

moj poznanik tako onomad rešio da poboljša buđet pa kupio par kafeza (ne asadovog ćalca već prave kafeze sa kokoške) i stavio ih kod babe u selo u šupu, šta li. kupio ranu i reko babi kako da ih hrani. elem baba ko baba, bilo joj žao da gleda kokoške kako se muču po kafez pa ih pusti u dvorište.
pomor. kokoške totalno izgubljene u vremenu, nit umeju da kljucaju ko kokoške, nit znaju šta da rade po dvorište, to se pogubilo, ispozaglavljivalo po tarabu, crklo gladno, pola kokoške mu pocrkale.
nikako babi nije mogo da objasni da su to galofak kokoške koje nemaju pojma da kljucaju po dvorište i da se šetaju. na kraju odustao zbog babe.
little_radojica little_radojica 23:31 09.06.2016

Re: Идеја је одлична

Treba samo konstantno osvetljenje, odgovarajuća temperatura i ne baš jeftina hrana ako hoćeš da prežive prvi period tova. Posla nema uopšte.

Човек прича о 250 пилади за годину дана. И да, у поређењу са стоком ситног и крупног зуба што би реко Драган Јове Торбица, скоро да и нема посла. Пиле се греје уз квочку (и немој ми веровати али она велика сијалица која се користи за грејање пилића је баш по квочки добила име). Пилад трче по дворишту и једу шта нађу, серу где стигну, а и на пијацу их изгледа носе живе, што ће рећи неочерупане. Људи којима би Бил да помаже живе од једног-два долара на дан, а једно пиле у Африци кошта 5 долара. Моји и данас (као и последњих двадесет година) у сарадњи с бабама допуњавају кућни буџет одгајањем малих турнуса пилића. Пола продају, пола поједу, није им превелико цимање, а зарађују 10-20 пута више него ти Африканци на својим пословима са пуним радним временом.
narcis narcis 10:26 10.06.2016

Re: Идеја је одлична

Ispod toga je ništa.

ne kapiraš fabulu radnje, ti odma da stvaraš pkb i ostale gubitaše.
kolko sam ja svatio,oni oće ono što svaki naš gradski a i selski seljak radi. imaš dvrorište , okućnicu takorekuć i sad što da sadiš englesku travu i ostale gospodske gluposti nego lepo zasadiš par struka paradajs, malo lukac i ostalu ovčetinu po izboru, pustiš pešes kokoške da trčkaju po dvorišče, da neubiva dosada. i imaš paradajs za meze, jajce za doručak, a za ručak ako te bog pogleda, biće i ručak-

daklem afrikaner nema ništa od to al daš mu trčetiripet kokoške, trčkaju oko kućicu i nose jajca koja menjaš za mleko kod onog što ima kozu.
blogovatelj blogovatelj 17:47 10.06.2016

Re: Идеја је одлична

Da ima par dinara u džepu. Katkad meso. Jaja.


Drevna umotvorina kaže - Kad siroma' jede pile, jedno od njih dvoje je bolesno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:28 10.06.2016

Re: Идеја је одлична

daklem afrikaner nema ništa od to al daš mu trčetiripet kokoške, trčkaju oko kućicu i nose jajca koja menjaš za mleko kod onog što ima kozu.


I to će da promeni navike, kulturu i na kraju ekonomski status?

Ako par pilića rešava bilo kakav problem, (osim trenutnog ručka) onda ne mogu da verujem da tako jednostavno rešenje do sad nisu mogli da obezbede.
zovitemegrunf zovitemegrunf 20:11 09.06.2016

budženi pilitji

Ubije im se erogena zona, a i malko se modifikuju za lakše pakovanje, potražite ceo film

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:56 09.06.2016

Gledam reakcije na...

... ovu Bilovu genijalnu akciju. I mislim se -- kako je nas komunizam i ono što je iz njega izraslo menetalno osakatio. Strašno.

Emir Kusturica svirao za oduševljenog H. Chaveza Emir Kusturica nastupio je prije nekoliko dana sa svojim No smoking orkestrom na proslavi Dana državnosti Venezuele gdje su svirali za Huga


ЈебовасЧавездавасјебо...
octopus octopus 23:08 09.06.2016

Re: Gledam reakcije na...

Predrag Brajovic
... ovu Bilovu genijalnu akciju. I mislim se -- kako je nas komunizam i ono što je iz njega izraslo menetalno osakatio. Strašno.

Emir Kusturica svirao za oduševljenog H. Chaveza Emir Kusturica nastupio je prije nekoliko dana sa svojim No smoking orkestrom na proslavi Dana državnosti Venezuele gdje su svirali za Huga


ЈебовасЧавездавасјебо...


Potpisujem ako mi dozvoliš. Što reče jedan moj prijatelj, mi se komunista nikako ne možemo osloboditi.

Usput mi pade nešto napamet, kako to da su bar u mom okruženju, najveći ( bar oni koji su se busali time u grudi) komunisti odjednom postali najveći Srbi i najgorljiviji pravoslavci?

Najverovatnije su razlozi lukrativne prirode, ali moguće kako su pojedini jednostavno pedodređeni da jednostavno moraju slediti nekakvu ideologiju i jednostavno nemaju identitet bez toga.
angie01 angie01 23:53 09.06.2016

Re: Gledam reakcije na...

Usput mi pade nešto napamet, kako to da su bar u mom okruženju, najveći ( bar oni koji su se busali time u grudi) komunisti odjednom postali najveći Srbi i najgorljiviji pravoslavci?


heh, vec sam jednom davno pisala o tome,

dok sam u proslom zivotu radila u velikoj drzavnoj firmi, gde je velika vecina zaposlenih bila dovedena po politickoj liniji, ....slavili smo devedesetih, kao i uvek pre rodjenadane u mom odelenju, gde smo se nekako drzali,...i tako dodje i moj a za pravoslavno badnje vece, i ja donesem svasta nesto da pocastim- kao sto su i svi drugi za svoja slavlja- i dodjose tu i neki glavni u firmi,...i bilo je neverovatno zabavno posmatrati ih kako su se uzajamno pazili da necim mrsnim ne pocaste- a djakonija onoliko, oci im ispale, al ne smeju da pokleknu jedni od drugih-kao, sad su veliki pravoslavci i poste,...a do juce su se na isti nacin proziavli, sve masuci crvenim knjizicama,

na kraju ispada, da bez tog poslusnickog pracenje etabliranog trenda, ne bi bilo ni njih na tim pozicijama,...muka je to zatocenistvo, narocito sto su neki od njih bili izuzetno obrazovani i retki strucnjaci u svojim oblastima, pa utoliko je taj pristanak zbog koristi, bio jos vece ponizenje.
alselone alselone 09:15 10.06.2016

Re: Gledam reakcije na...

ЈебовасЧавездавасјебо...


Nasi novinar ne znaju ni kako se covek zvao, a zvao se Ugo a ne Hugo. Hugo bi se pisao Jugo, a to je vec sok.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:23 10.06.2016

Re: Gledam reakcije na...

angie01


heh, vec sam jednom davno pisala o tome,

dok sam u proslom zivotu radila u velikoj drzavnoj firmi, gde je velika vecina zaposlenih bila dovedena po politickoj liniji, ....slavili smo devedesetih, kao i uvek pre rodjenadane u mom odelenju, gde smo se nekako drzali,...i tako dodje i moj a za pravoslavno badnje vece, i ja donesem svasta nesto da pocastim- kao sto su i svi drugi za svoja slavlja- i dodjose tu i neki glavni u firmi,...i bilo je neverovatno zabavno posmatrati ih kako su se uzajamno pazili da necim mrsnim ne pocaste- a djakonija onoliko, oci im ispale, al ne smeju da pokleknu jedni od drugih-kao, sad su veliki pravoslavci i poste,...a do juce su se na isti nacin proziavli, sve masuci crvenim knjizicama,

na kraju ispada, da bez tog poslusnickog pracenje etabliranog trenda, ne bi bilo ni njih na tim pozicijama,...muka je to zatocenistvo, narocito sto su neki od njih bili izuzetno obrazovani i retki strucnjaci u svojim oblastima, pa utoliko je taj pristanak zbog koristi, bio jos vece ponizenje.


bio je odlican clanak svojevremeno u haaretzu, o eks-ju drzavicama, kako su, nakon unistenja jugice, u nedostatku razorenog kolektivnog identiteta presli svi masovno na religijizam (izuzev Slo, koja se jedina istice, socijalno uzev, kao uspesan slucaj tranzicije).
Milan Novković Milan Novković 10:29 10.06.2016

Re: Gledam reakcije na...

Srđan Fuchs
angie01


heh, vec sam jednom davno pisala o tome,

dok sam u proslom zivotu radila u velikoj drzavnoj firmi, gde je velika vecina zaposlenih bila dovedena po politickoj liniji, ....slavili smo devedesetih, kao i uvek pre rodjenadane u mom odelenju, gde smo se nekako drzali,...i tako dodje i moj a za pravoslavno badnje vece, i ja donesem svasta nesto da pocastim- kao sto su i svi drugi za svoja slavlja- i dodjose tu i neki glavni u firmi,...i bilo je neverovatno zabavno posmatrati ih kako su se uzajamno pazili da necim mrsnim ne pocaste- a djakonija onoliko, oci im ispale, al ne smeju da pokleknu jedni od drugih-kao, sad su veliki pravoslavci i poste,...a do juce su se na isti nacin proziavli, sve masuci crvenim knjizicama,

na kraju ispada, da bez tog poslusnickog pracenje etabliranog trenda, ne bi bilo ni njih na tim pozicijama,...muka je to zatocenistvo, narocito sto su neki od njih bili izuzetno obrazovani i retki strucnjaci u svojim oblastima, pa utoliko je taj pristanak zbog koristi, bio jos vece ponizenje.


bio je odlican clanak svojevremeno u haaretzu, o eks-ju drzavicama, kako su, nakon unistenja jugice, u nedostatku razorenog kolektivnog identiteta presli svi masovno na religijizam (izuzev Slo, koja se jedina istice, socijalno uzev, kao uspesan slucaj tranzicije).

Kolektivni identitet je moćna stvar, kako u destrukciji tako i u konstrukciji.

Ima sugestija kako Papa (američki), pa Princ Čarls u tim krajevima, ... vode tamošnji kolektiv polako ka nekom novom kolektivnom identitetu.

Baš me interesuje šta se o svemu tome misli tu, na licu mesta
anonymous anonymous 22:34 09.06.2016

Guske su spasle jednu Imperiju....

....kokoške će ovu sadašnju.

U to mogu da veruju samo jututunci i ....juhahanci.

.....I poneko od blogera.


anonymous anonymous 22:38 09.06.2016

Re: Guske su spasle jednu Imperiju....

zilikaka zilikaka 22:42 09.06.2016

Re: Guske su spasle jednu Imperiju....

Guske su spasle jednu Imperiju....
....kokoške će ovu sadašnju.

U to mogu da veruju samo jututunci i ....juhahanci.

.....I poneko od blogera.


Vi uporno pričate o živinarstvu kao privrednoj grani, a ideja je dati par pilića onima kojima to može da bude taman iznad crte za preživeti. Puko preživljavanje.

Nije nešto, al se bitno razlikuje od suprotnog ishoda.

Pala mi na pamet ona silna malarična deca o kojoj sam imala prilike da slušam, i nešto se mislim, kad bi svako od te dece imalo da pojede po jaje dnevno, uz ono nešto mrljave kaše, možda bi ih lakše izvlačili posle po bolnicama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:55 09.06.2016

Re: Guske su spasle jednu Imperiju....

a ideja je dati par pilića onima kojima to može da bude taman iznad crte za preživeti. Puko preživljavanje.


Zili, ako nekome nedostaje tako malo, par pilića, da preživi, a ne može da nađe način da ih obezbedi, siguran sam da neće uspeti ni sa tih par poklonjenih.
zilikaka zilikaka 23:34 09.06.2016

Re: Guske su spasle jednu Imperiju....

hoochie coochie man
a ideja je dati par pilića onima kojima to može da bude taman iznad crte za preživeti. Puko preživljavanje.


Zili, ako nekome nedostaje tako malo, par pilića, da preživi, a ne može da nađe način da ih obezbedi, siguran sam da neće uspeti ni sa tih par poklonjenih.

Što kažeš. Dvaput ništa je ništa. Crva nije ni bilo.
tasadebeli tasadebeli 23:30 09.06.2016

Маљ

docsumann docsumann 06:45 10.06.2016

Re: Маљ

udarac tog "Malj"-a pamtiš zauvijek. naročito ako si ga prvi put doživio kao klinac.

uvijek sam se pitao koliko je zahtjevno bilo snimiti sve te kadrove, a da izgledaju tako prirodno, neposredno i autentično dokumentaristički. remek dijelo.


run chicken, run...

vera.nolan2 vera.nolan2 07:59 10.06.2016

Re: Маљ

run chicken, run...

... tek našla film Aleksandra Ilića i da postavim, vidim Tasa već to uradio.
" Malj" (1977) je slučajno snimljen. U to vreme sam za "Jugoslavija publik" radio film o poljoprivredi u Jugoslaviji. U "Koki" Varaždin video sam traku na kojoj se vršila selekcija pilića. Crni pilići su slabije napredovali u procesu tova. Genetska služba fabrike ih je eliminisala, a ako bi neko i stiglo na pokretnu traku za odabir, završavalo bi u kontejneru - ispod malja. Forsirani su "beli". Sam čin bio je užasan. Podsetio me je na Hitlerovo vreme, na logor. Uostalom, svako bi imao svoje tumačenje, metaforu...
( onemogućavanja svih onih koji su drugačiji u svetu ljudi,... )"

Setih se, ne samo ovog zapaženog dok. filma već i dva humanitarna koncerta “Live Aida" 1985. za pomoć gladnoj deci u Etiopiji ... uz planetarnu podršku, satelitski prenos i učešće svih svetskih muzičkih zvezda ... u euforiji altruizma, sa bolom se još uvek sećam da je u svim tekstovima i propratnim komentarima samo u jednoj rečenici, nezapaženo dalje, neko izjavio:
" ne, nemojte im davati ribu da ih nahranite, dajte im mrežu da mogu sami da je uhvate i hrane se" ... bojim se da je ova Bilova mreža puna rupa...

U planetarnoj već ekonomiji, 1% najbogatijeg svetskog stanovništva drži 50 % globalnog bogatstva,...
... biće da budućim srećnim "farmerima" bez dodatne logistike i ako ih ne pojedu pre nego ih umnože, treba neko drugo globalno rešenje ... i ne samo njima ...


tasadebeli tasadebeli 08:33 10.06.2016

Re: Маљ

vera.nolan2

( onemogućavanja svih onih koji su drugačiji u svetu ljudi,... )"







Хвала, Вера, за ове Илићеве речи.

У праву је Докс, ударац тог Маља заувек памтиш, а нарочито ако си га први пут гледао као клинац. Имао сам 15 година тада.


Setih se, ne samo ovog zapaženog dok. filma već i dva humanitarna koncerta “Live Aida" 1985. za pomoć gladnoj deci u Etiopiji ... uz planetarnu podršku, satelitski prenos i učešće svih svetskih muzičkih zvezda ... u euforiji altruizma, sa bolom se još uvek sećam da je u svim tekstovima i propratnim komentarima samo u jednoj rečenici, nezapaženo dalje, neko izjavio:
" ne, mojte im davati ribu da ih nahranite, dajte im mrežu da mogu sami da je uhvate i hrane se "
... bojim se da je ova Bilova mreža puna rupa...

U planetarnoj već ekonomiji, 1% najbogatijeg svetskog stanovništva drži 50 % globalnog bogatstva,...
... biće da budućim srećnim "farmerima" bez dodatne logistike i ako ih ne pojedu pre nego ih umnože, treba neko drugo globalno rešenje ... i ne samo njima ...








vera.nolan2 vera.nolan2 08:43 10.06.2016

Re: Why Poverty?


tess tess 06:46 10.06.2016

ljudi, Bog i kokoši

Kokoš Bila G. u Bosni kao kad Sheldon ubaci Spock-a u igricu..

U TBBT (čini mi se 2. sezona), Sheldon smišlja tj "uvede" u Papir-Kamen-Makaze i Spock-a i Echse (guštera).

To izgleda ovako, slikovito:

http://www.ezri.li/papier-stein-schere-echse-spock/

tasadebeli tasadebeli 07:07 10.06.2016

Re: ljudi, Bog i kokoši

tess

http://www.ezri.li/papier-stein-schere-echse-spock/



Сад си ме подсетила како су ме једаред ови моји из куће упутили да им у Немачкој купим "шере за хеке" (тако писало на кутији од старих "шера" које су се распале, па им биле потребне нове). Једва им нађох то што су тражили.

Тада сам био ушао и у једну минхенску кафану (са све Баварцима у шпилхознама и неким кравама на сликама на зидовима) и на овом мом немачком изнабадао:

"Ајн вајс бир, бите!"

да би ме брката келнерица погледала са изразом гађења на лицу, окренула се према шанку и довикнула:

"Дај једну пиву! Б'јелу, молим те!"


Е сад, зашто сам ти ово испричао, немам појма!


Ваљда због


run chicken, run...












(Ко то каже, ко то лаже да само јужна пруга носи беле чарапе на црне гиље?

Сунце ти јебем, како је овај лик кидао усну хармонику!)
predatortz predatortz 07:17 10.06.2016

Re: ljudi, Bog i kokoši


(Ко то каже, ко то лаже да само јужна пруга носи беле чарапе на црне гиље?)


Kad smo već kod ljubavi i mode, po meni su Švabe narod bez truna ukusa. Kako se oni znaju obući - to se kod nas ni u izbeglištvu nije nosilo. Teška džiberana!
Znam da je nekada na Jadran dolazila njihova sirotinja ali, majku mu, ja onoliko prostaka ne videh među drugim narodima. To podriguje, prdi gde stigne, bučno... Ma, goni ih u PM!
tasadebeli tasadebeli 07:44 10.06.2016

Re: ljudi, Bog i kokoši

predatortz

Kad smo već kod ljubavi i mode, po meni su Švabe narod bez truna ukusa.



Не знам, брате, да ли си ти виђао некада оне америчке туристе по Београду, оне бабе и деде што су читав живот збирали паре да би у седамдесет и некој години свога живота мало пропутовали света?

Богами, мени су они вазда били непрејебиви по питању укуса.






Znam da je nekada na Jadran dolazila njihova sirotinja ali, majku mu, ja onoliko prostaka ne videh među drugim narodima. To podriguje, prdi gde stigne, bučno...



А Енглези, брате? (ЛИНК)


Гледао сам во времја она на Јадрану енглеске поштаре, домаћице, кафе куварице итд. како се ваљају по поду к'о прасићи, усрани, упишани, исповраћани...

(EDIT: Кад се само сетим једне енглеске домаћице тешке, брат брату, пола метричке центе, која је на неком крстарењу кренула да се ваља мртва пијана по палуби бродића на таласима! Јбт, нас петорица, четири матроза, Шиме, Мате, Анте, Јозо и ја, нисмо могли да је подигнемо са палубе, котрљала се и обарала остале туристе к'о кегле на куглању!)

Јбг, сад их исте такве гледам и у Грчкој.

Мним да енглески и немачки џет сет радије иде у Шпанију и на тако неке друге ексклузивне дестинације?


maksa83 maksa83 07:56 10.06.2016

Re: ljudi, Bog i kokoši

Сунце ти јебем, како је овај лик кидао усну хармонику!)

Oko kidanja usne harmonike, dve stvari:




I da ne bude da belci numeju bluz (ovo kao white men can't jump) - Charlie Musselwhite, vidi ga kakav je deda uberšmeker:





tasadebeli tasadebeli 08:04 10.06.2016

Re: ljudi, Bog i kokoši

maksa83
Сунце ти јебем, како је овај лик кидао усну хармонику!)

Oko kidanja usne harmonike, dve stvari:




I da ne bude da belci numeju bluz (ovo kao white men can't jump) - Charlie Musselwhite, vidi ga kakav je deda uberšmeker:











Поштујем!!!


А Вхаммер Јаммер Магичног?





Да ти кажем нешто, Максо, међу нама, онако из искуства...

Тко почне са блок флаутом, заврши на усној хармоници.
tess tess 10:46 10.06.2016

Re: ljudi, Bog i kokoši

да би ме брката келнерица погледала са изразом гађења на лицу, окренула се према шанку и довикнула:

"Дај једну пиву! Б'јелу, молим те!"


Е сад, зашто сам ти ово испричао, немам појма!


Ваљда због


Taso,
mora da sam te ja asocirala na brkatu kelnericu sa bjelom mišicom pojakom, i bjelom pivom.
I bjelom borosanom. I crnom dlaćicom, ne.
predatortz predatortz 11:16 10.06.2016

Re: ljudi, Bog i kokoši


Taso,
mora da sam te ja asocirala na brkatu kelnericu sa bjelom mišicom pojakom, i bjelom pivom.
I bjelom borosanom. I crnom dlaćicom, ne.


Tasa stariji čovek, voli krupnije.
Ja te zamišljam kao spečenu i nervoznu.
emsiemsi emsiemsi 13:33 10.06.2016

Re: ljudi, Bog i kokoši

maksa83
Сунце ти јебем, како је овај лик кидао усну хармонику!)

Oko kidanja usne harmonike, dve stvari:




I da ne bude da belci numeju bluz (ovo kao white men can't jump) - Charlie Musselwhite, vidi ga kakav je deda uberšmeker:







tess tess 15:47 10.06.2016

Re: ljudi, Bog i kokoši

predatortz

Taso,
mora da sam te ja asocirala na brkatu kelnericu sa bjelom mišicom pojakom, i bjelom pivom.
I bjelom borosanom. I crnom dlaćicom, ne.


Tasa stariji čovek, voli krupnije.
Ja te zamišljam kao spečenu i nervoznu.

Ne bi valjalo da je drugojačije.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana