Politika| Region

Ljubomoran na Hrvate

Spiridon RSS / 08.06.2016. u 09:18

 

Ukoliko zelite da se kvalitetno informisete o trenutnom stanju u Hrvatskoj za samo 45 minuta pogledajte ovaj intervju. Zamolio bih vas da se suzdrzite ocekivanog komentara "pa sta je on to rekao sto ja vec ne znam".

Znam ja vrlo dobro da vi znate ali nisam siguran da li svi razumeju (ovde se ne racunaju oni koji ovde na blogu takodje i sve razumeju). 

I ne padajte u zamku tipa "evo pogledaj sta su nam radili" vec na isti nacin pridjite temama i zlocinima koji su  nam se desavali ispred nosa. Ne zelim da zvucim pateticno ali ja iskreno verujem da je to jedini kljuc za bolju buducnost nase dece, a nas matorce ko yebe. 

 

beleska na margini: Mislim da bi Hrvatska trebala biti ponosna sto ima jednog Viktora Ivančića, Borisa Dezulovića i Predraga Lucića. Ja sam ljubomoran sto ih mi nemamo.



Komentari (276)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:44 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Nije ni nablizu.

Moderna Srbija ogrešila se najpre o Turke, koje je prognala. Crnogorci isto, na severu naročito.

To je imalo svoje istorijsko opravdanje. Ipak, aršini onog doba bili su drugi. Uglavnom, sem onih jedenja govana sa Bugarima i slično, Srbija se nije preterano brecala na svoje susede i manjine.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:44 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Nije ni nablizu.

Moderna Srbija ogrešila se najpre o Turke, koje je prognala. Crnogorci isto, na severu naročito.

To je imalo svoje istorijsko opravdanje. Ipak, aršini onog doba bili su drugi. Uglavnom, sem onih jedenja govana sa Bugarima i slično, Srbija se nije preterano brecala na svoje susede i manjine.
alselone alselone 18:04 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Moderna Srbija ogrešila se najpre o Turke, koje je prognala. Crnogorci isto, na severu naročito.


Bu-hu. Hteo si reci "oslobodila"?

Ipak, aršini onog doba bili su drugi.

Da, saglasan sam potpuno, kao sa sledecim:
Uglavnom, sem onih jedenja govana sa Bugarima i slično, Srbija se nije preterano brecala na svoje susede i manjine

docsumann docsumann 18:09 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Borka vrlo pametno (i preopširno i nefokusirano) priča na političkim tribinama.


Pune tribine ludih navijaca,
i baklje svetle, ceo sever gori,
bubnjevi tutnje i pesma se ori,
jedite govna,
mi smo sampioni,
ale, ale, ale, ale...



i da si šlagvortiram

alselone alselone 18:10 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Шта нам је ту нам је, треба сада живети са тим монструмима крај нас и у нама.


Jeste. To pomracenje svesti koje vodi komsije da proteruju i ubijaju komsije, cak i u delovima gde nije bilo rata. U selu moje babe je bila situacija da su "domacini" i "srbende" dosli kod babinog nekadasnjeg prvog komsije, Krunoslav se zvao, da mu objasne kako za njega tu, jelte, nema vise mesta. Onda su nekadasnji mestani se okupili, zvali su i mog caleta, pa su isli da nadju "ekipu" i pokusaju da ih nagovore da Krunu ostave na miru.

I nagovorili su ih. Ostavili su coveka na miru i ostao je tu da zivi do svoje smrti. Samo, on je imao srece. Neki drugi po selu nisu imali ko da se zalozi za njih i morali su da odu.

Da bi ironija bila veca, Kruna je bio Srbin samo je imao tipicno hrvatsko ime. Samo sto budale to ne znaju. Za njih je i Krleza (da ostanem u skorasnjim temama) verovatno Srbin zbog tipicnog starog srpskog imena. Da, ovo kazem namerno jer nisu sve bili nepismeni seljaci, bilo je tu i pametnog sveta koji se volsebno jednog dana probudio i poceo da proteruje.
emsiemsi emsiemsi 19:32 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

krkar

Srbija nema ni jednu susednu državu koju nije bar jednom napala, osnivala svoje paradržave na njenoj teritoriji, pokušavala da joj otkine parče...

A onda četnici i neuspešni velikosrbi krenu u raspravu o tome kakva je Hrvatska?!



I onda se čudi neko Onom poređenju???

Глупости !
emsiemsi emsiemsi 19:36 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

krkar
Vidim odličan si poznavalac istorije, pa me interesuje: kad smo, recimo, napali Bugare i pokušavali da joj otkinemo parče?


A ja vidim da si stvarno odlična Srbkinja što dokazuješ odličnim poznavanjem nacionalne istorije. Za diku i ponos. Srbija i Srbstvo vaskoliko imaju čime da se ponose.

Ili pojma nemaš ili ti je znanje selektivno - svakako na liniji Šešelj dr Vojislava!

Тлапње усташко-неоУсташких симпатизера.
Није нужно да толико мрзиш Србе. Довољна је стандардна доза.
predatortz predatortz 19:40 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Државотворна идеја Републике Српске била је истоветна: прогон и убиства, до свођења Муслимана на безопасну мањину.


Dočim je sa druge strane linije fronta Srbima teklo mleko i med. Srbima u Federaciji je bilo toliko dobro da su je tokom rata, kroz minska polja, napuštale kompletne porodice. Nakon rata povratak nesrba u RS je sasvim solidan, dok povratka Srba u Federaciju gotovo da nema. Ali ima jedna zanimljiva pojava. Čak i oni Srbi koji su rat proveli u uniformi tzv A BiH, nakon rata su napuštali Federaciju uz objašnjenje da se tamo više živeti ne može.
emsiemsi emsiemsi 19:44 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

zilikaka
U Srbiji se ništa ne menja jer nema opozicije.

A opozicije nema jer svi hoće na vlast sa bilo kim i po svaku cenu.

A na vlast hoće da bi I ONI krali a ne da bi nešto menjali i uvodili sistem u kojem se ne krade.


Eto, ako za ove tri rečenice budeš skupljao potpise, računaj na moj.

Ako budeš imao ideju il znao nekog ko ima i hoće da sprovede da ne bude tako, opet računaj.
To je pogled unapred.

Što se tiče onog drugog, pogleda unatraške, dobro, neka smo jako klempavi, al što samo o tome da pričamo i to naglašavamo?
Valjda nešto valjano i kao takvi možemo da uradimo.

Ima ih i sa kukastim nosevima i razrokih, i svakojakih, pa sasvim lepo žive.

Уз дужан респект, ја тебе не разумем --- ти дајеш потпис некоме ко тако искрено мрзи твој народ !?
Ја таквима не дам потпис да кажу да је вода мокра. Обашка због тога што тај коме би ти дала потпис има веома нечасне намере према моме народу.
narcis narcis 20:23 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

arianna
Nije loše čitati knjige!


čitaš Vikipediju i ono što je neko, sa svojim, stavom i poznavanjem istorije, tamo "prostro" a da nije bar par dana prošetao istočnom i jugostočnom Srbijom. Istorije ima ali bezobrazno malo i selektivno.

Istorija se ne kroji, ne piše i ne prepravlja na Vikipediji. Mada, ima nekih koji od takvih stvari leba jedu.


ma šta objašnjavaš budali, za njega smo ionako mi svi sa juga i istoka bugari, jebali ga bugari.
zilikaka zilikaka 20:49 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Уз дужан респект, ја тебе не разумем --- ти дајеш потпис некоме ко тако искрено мрзи твој народ !?

Opušteno Čarli, to je samo mala čarka među prijateljima.



Kolko da ne bude dosadno.
anonymous anonymous 20:56 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome


Predrag Brajovic
18:44 08.06.2016
Re: Balvan u oku nacijonalnome
Nije ni nablizu.

Moderna Srbija ogrešila se najpre o Turke, koje je prognala. Crnogorci isto, na severu naročito.


Da l glupost ima granice ?

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:58 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Srbija nema ni jednu susednu državu koju nije bar jednom napala,


E kad neko hoće da na silu bude pametan.
Sa kojom susednom državom Francuska nije ratovala?
Austrija, Poljska, Mađarska, Bugarska....?
Svaka država koja postoji makar malo duže od preključe je ratovala sa susedima.

A ove od preključe su baš neke miroljubive.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:00 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Da, saglasan sam potpuno, kao sa sledecim:
Uglavnom, sem onih jedenja govana sa Bugarima i slično, Srbija se nije preterano brecala na svoje susede i manjine

Dva su razloga tome:
1) autentični, panslovenski (dakle -- južnoslovenski, to jest jugoslovenski) pokret u Srbiji;
2) želja dinastije da proširi svoj uticaj, poveća svoj domen.

Recimo, ustupci koji su činjeni Hrvatima u Kraljevini prevazilaze nekakve razumne mere vladavine i politike.
anonymous anonymous 21:07 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome


Predrag Brajovic
18:03 08.06.2016
Re: Balvan u oku nacijonalnome


Државотворна идеја Републике Српске била је истоветна: прогон и убиства, до свођења Муслимана на безопасну мањину.


Da l će neko imati onu stvar , pa da ti adekvatno odgovori.

anonymous anonymous 21:12 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

karabasbarabas
Srbija nema ni jednu susednu državu koju nije bar jednom napala, osnivala svoje paradržave na njenoj teritoriji, pokušavala da joj otkine parče...


Ima li ijedna drzava da nije napala Srbiju iz blizeg i daljeg okruzenja?
Ima li ijedna drzava u svetu da nije napala bilo koju drugu drzavu u svom okruzenju u nekom trenutku u istoriji?


Dao sam ti preporuku, ali istine radi zemlje Latinske Amerike uglavnom nisu medjusobno ratovale.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:15 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Da l će neko imati onu stvar , pa da ti adekvatno odgovori.


Meni bi bilo zanimnjivije da pročitam Brajin odgovor na pitanje, a šta su drugo Srbi u Bosni, u uslovima koji su nastali ne njihovom voljom, već direktno protiv te volje, mogli nego da stvaraju teritoriju na kojoj će oni imati presudu ulogu?

Dakle Brajo, uslovi su bili sledeći, Srbi su na referednumu preglasani, njihov glas, njihovu volju, interese, niko nije uvažavao, rat je bio sasvim izvestan, izvesno je bilo i to da će se Srbi naći u prema njima neprijateljski raspoloženoj državi, i šta su Srbi trebali da urade ako ne da staraju teritoriju koju će oni moći da kontrolišu?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:15 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Da l će neko imati onu stvar , pa da ti adekvatno odgovori.

Па ти би, кад би умео.

Знаш, гледам ова твоја и Чарлијева -- извини -- лупетања (Чарли је неспособан да прочита како и ја за савремену Хрватску кажем да је настала не геноциду и прогону Срба, иако сам то јасно написао), и нешто се мислим: проблем што ни ови који су нас водили нису били промућурнији од вас двојице.

За ту памет други пут није постојао.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:19 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Dao sam ti preporuku, ali istine radi zemlje Latinske Amerike uglavnom nisu medjusobno ratovale.


A su se zato Evropljani klali uzduž i popreko, a mi smo valjda neka Evropa, pa smo se evropski i ponašali.
A krki nam to zamera :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:20 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Meni bibilozanimnjivije da pročitam Brajin odgovor na pitanje, a šta su drugo Srbi u Bosni, uuslovima koji su nastaline njihovom voljom, već direktno protiv njihove volje, na mogli nego da stvaraju teritoriju na kojoj će oni imati presudu ulogu

Да ли сам ја то рекао -- да je требало друго да раде?
Не, нисам. Кад се лавина рата одврнула низа страну, ништа друго није могло да се ради.
Само, без Вишеграда и Сребрeнице. (A opsadu Sarajeva teško je bilo vojnički upristojiti.)
freehand freehand 21:23 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

anonymous
karabasbarabas
Srbija nema ni jednu susednu državu koju nije bar jednom napala, osnivala svoje paradržave na njenoj teritoriji, pokušavala da joj otkine parče...


Ima li ijedna drzava da nije napala Srbiju iz blizeg i daljeg okruzenja?
Ima li ijedna drzava u svetu da nije napala bilo koju drugu drzavu u svom okruzenju u nekom trenutku u istoriji?


Dao sam ti preporuku, ali istine radi zemlje Latinske Amerike uglavnom nisu medjusobno ratovale.

Gabriel Garsija Markes "General u svom lavirintu"
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:25 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome


Да ли сам ја то рекао -- да су требало друго да раде?
Не, нисам. Кад се лавина рата одврнула низа страну, ништа друго није могло да се ради.
Само, без Вишеграда и Сребрeнице. Opsadu Sarajevi teško ej bilo vojnički upriszojiti.)


Ali ovaj odgovor, sa kojim se slažem, se uopšte ne može spojiti sa tvrdnjom da je državotvorna ideja RS bila progon i ubistva.
Ideja RS je opstanak Srba, a da su se u ostvarivanju te ideje desili zločini, jesu.
Ali nije zločin bio ideja zbog koje se krenulo u stvaranje RS.
predatortz predatortz 21:27 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome


Dakle Brajo, uslovi su bili sledeći, Srbi su na referednumu preglasani, njihov glas, njihovu volju, interese, niko nije uvažavao, rat je bio sasvim izvestan, izvesno je bilo i to da će se Srbi naći u prema njima neprijateljski raspoloženoj državi, i šta su Srbi trebali da urade ako ne da staraju teritoriju koju će oni moći da kontrolišu?


Pritom, dodaj još i ovo. Svi su, sem Srba, u BiH imali svoje vojne formacije. Patriotska liga je osnovana 1991., bosanski Hrvati su uveliko sticali ratna iskustva u Hrvatskoj i u BiH se vraćali sa oružjem, opremom i solidnim vojničkim znanjem. Srbi su se oslanjali na ruiniranu JNA, koja je bila više komunistička nego srpska vojska. Znam kako su formirane prve naše jedinice, koliko smo bili u tihom sukobu sa titoistima po garnizonima i komandama JNA, od čije smo volje zavisili. Uzmite samo za primer onog Šljivančanina. Ta luda bi i sad stala mirno kad bi neko u šali viknuo da ide Tito. Sa takvim budalama za vratom smo mi pravili ono što se posle zvalo VRS i MUP RS. Često su više odmagali, nego pomagali.

Odgovorno tvrdim da Karadžić nikad nije imao punu komandu nad vojskom, tako da je suludo reći da je to bila naša 'državotvorna strategija'. Kod Miloševića je bio i mač i pogača.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:36 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Uzmite samo za primer onog Šljivančanina.


Koji je to bilmez jbt.
Sećam se jedne scene kad on nešto paradira, valjda u Vukovaru, gde li, nešto glumi strogoću, nekog kao oficira, a vidiš da je budalčina.
Pa onda Mladićevo naprsano osrbljavanje koje ništa dobro nije moglo da donese.

S kojim ste vi budalama na svojoj strani imali posla, odličan rezultat je ispao.
anonymous anonymous 21:38 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

hoochie coochie man

Да ли сам ја то рекао -- да су требало друго да раде?
Не, нисам. Кад се лавина рата одврнула низа страну, ништа друго није могло да се ради.
Само, без Вишеграда и Сребрeнице. Opsadu Sarajevi teško ej bilo vojnički upriszojiti.)


Ali ovaj odgovor, sa kojim se slažem, se uopšte ne može spojiti sa tvrdnjom da je državotvorna ideja RS bila progon i ubistva.
Ideja RS je opstanak Srba, a da su se u ostvarivanju te ideje desili zločini, jesu.
Ali nije zločin bio ideja zbog koje se krenulo u stvaranje RS.


Kome objašnjavaš i kome se pravdaš ? ....
freehand freehand 21:42 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Uzmite samo za primer onog Šljivančanina. Ta luda bi i sad stala mirno kad bi neko u šali viknuo da ide Tito. Sa takvim budalama za vratom smo mi pravili ono što se posle zvalo VRS i MUP RS. Često su više odmagali, nego pomagali.

Taj je bio više vojnik nego sva "kad jaganjci i komšije utihnu" brigada zajedno. Naročćito su ga oko Prijedora pominjali oni sa razvijenim nacionalnim osećajem.
predatortz predatortz 21:44 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

hoochie coochie man
Uzmite samo za primer onog Šljivančanina.


Koji je to bilmez jbt.
Sećam se jedne scene kad on nešto paradira, valjda u Vukovaru, gde li, nešto glumi strogoću, nekog kao oficira, a vidiš da je budalčina.
Pa onda Mladićevo naprsano osrbljavanje koje ništa dobro nije moglo da donese.

S kojim ste vi budalama na svojoj strani imali posla, odličan rezultat je ispao.


Ćuti! Mučno je bilo gledati tu bandu komunističku kako se krsti, uzima pričešće... Znaš sa kojim govnima imaš posla, znaš da bi ti vrat zakovrnuli samo da im opet neko ponudi letovanje u Kuparima - a zavisiš od njih i moraš da ih slušaš. Ili to, ili opet u srpsko-srpski rat. Slali su momke da ginu kao da su vrbovina, pa kad rafal poseče jednog nići će pet novih. Veze sa svojim zanatom imali nisu.A i kako bi imali, kad su već od kapetana prestajali da budu oficiri i postajali šlihtare 'po političkoj liniji'.

Ko nam je komandovao, dobro je da nas još ima!
Spiridon Spiridon 21:48 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

За ту памет други пут није постојао.


Meni je tuzno sto kod nas ciscenje sopstvenog dvorista nikada nece biti ozbiljna tema. Cim malo krene, ulece se sa ustasama, cetnicima i td. Problem je u tome sto cak i klinci koji nikada nisu ziveli u Jugoslaviji mrze druge narode koje nikada nisu ni upoznali. Mrznja se gaji, zaliva i nesreca se prenosi sa kolena na koleno. Truju ih trecerazredni politicari i ostrasceni roditelji. Za politicare kapiram zasto to rade ali za roditelje ...

Napisah gore. Kljuc srece je u pomirenju i saradnji. Neka svako radi svoje i negde cemo se sresti ... ili jos preciznije, neka se nasa deca sretnu na moru, skijanju, koncertu (znam da se to vec desava), a ne na bojnom polju. Ko normalan moze to da prizeljkuje?
drzura drzura 22:04 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Kad je srbijanska vojska 1912. okupirala Makedoniju i proglasila je Starom Srbijom, stanovnici Makedonije(Makedonci, Bugari i svi ostali slovenskog porekla i jezika) morali su da uzmu srpsko ime i da promene prezime na -ić. I nije im bilo dozvoljeno da se zovu Makedonci nego samo Srbi.

I tako do 1941.


mogu da potvrdim, moj đed je morao da promjeni prezime u petrović. i slavu je uzeo sv.savu. kumanovski kraj. čak se i poslije II sv.rata pođekad potpisivao kao petrović, jbga naviklo čeljade...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:05 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Ali nije zločin bio ideja zbog koje se krenulo u stvaranje RS.

Nema veze.
Ishodište je isto kao u Hrvatskoj. Verovatno desetak hiljada pogubljenih Muslimana, nekakav "suvišak" smrti u matematici rata.

Niko ti, pri zločinu, nešto baš previše ne uzme kao olakšavajuću okolnost što ga nisi u kolevci isplanirao, nego onako -- desilo se???
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:25 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Niko ti, pri zločinu, nešto baš previše ne uzme kao olakšavajuću okolnost što ga nisi u kolevci isplanirao, nego onako -- desilo se???

Pa sad, zavisi od toga šta biraš da gledaš.

Možeš da gledaš razlog za pravljenje države, ili zločin.

I svugde ćeš sve naći, i opravdane razloge i zločine.
Ne znam da li postoji neka koja je nastala bez zločina.

I što ti kod RS gledaš prvenstveno zločin?
predatortz predatortz 22:29 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

hoochie coochie man
Niko ti, pri zločinu, nešto baš previše ne uzme kao olakšavajuću okolnost što ga nisi u kolevci isplanirao, nego onako -- desilo se???

Pa sad, zavisi od toga šta biraš da gledaš.

Možeš da gledaš razlog za pravljenje države, ili zločin.

I svugde ćeš sve naći, i opravdane razloge i zločine.
Ne znam da li postoji neka koja je nastala bez zločina.

I što ti kod RS gledaš prvenstveno zločin?


Retke su države koje nisu nastale na zločinu.
Samo, neki vole da glume pravoverne. Ako uzmemo BiH za primer, a ovde čini mi se o tome govorimo, nema strane koja nije činila zločin nad druge dve strane. U BiH su ratovali svi protiv svih. I svi su punili jame leševima onih drugih. Ovo su činjenice, ali činjenice nisu IN u određenim krugovima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:30 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

I što ti kod RS gledaš prvenstveno zločin?

Pitaš?
Stvarno?

Pa, jasno je -- pogubljenje Muslimana.
Osvetu.
Da li u Srebrenici ili Višegradu ili...

Nisi ti tu s njima ratovao, nego ih, nemoćne, istrebljivao.
To je zločin do neba.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:47 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Pitaš?
Stvarno?

Stvarno..

Pa, jasno je -- pogubljenje Muslimana.


Pa zar nije bilo pogubljenja Srba, što ti to ne smeta, što o tome ne pišaš kad pišeš o FBiH?

Nisi ti tu s njima ratovao, nego ih, nemoćne, istrebljivao.


A istrebljenje Srba, to ti ne smeta?
predatortz predatortz 22:49 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

A istrebljenje Srba, to ti ne smeta?


Rekoh ti, to nije IN u određenim krugovima. Mislim, to ne smeta. Ovo drugo smeta. Jbga, takav smo narod!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:52 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome


Pa zar nije bilo pogubljenja Srba, što ti to ne smeta, što o tome ne pišaš kad pišeš o FBiH?

Ne razumem?
Ko je rekao da mi ne smeta?
Samo -- mi smo bili mnogo gori.
Mnogo.
Nije Muslimana toliko više stradalo (i u apsolutnim i relativnim veličinama) bas što su toliko bili lošiji borci od Srba, nego što smo mi ih pogubili na gomili. Tu je jedno 10.000 mrtvih fore za nas.

A ti shvati ovo kako hoćeš. Najbolje -- da je to ono kako jeste.
predatortz predatortz 22:54 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Nije Muslimana toliko više stradalo (i u apsolutnim i relativnim veličinama) bas što su toliko bili lošiji borci od Srba, nego što smo mi ih pigubili na gomili. Tu je jedno 10.000 mrtvih fore za nas.


Odbij im od onih par stotina hiljada fore za njih iz predhodnih ratova. Mislim, sve je to isti kup, a do finala je daleko.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:56 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Rekoh ti, to nije IN u određenim krugovima. Mislim, to ne smeta. Ovo drugo smeta. Jbga, takav smo narod!

Jedi govna.
Da prostiš.

Sad sve ja ovo pričam što je IN?
Liči na mene...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Samo, neki vole da glume pravoverne.

Da, tužno je kad to ozbiljni ljudi rade.

Priča o sopstvenom dvorištu je toliko dugo tema da je već postala besmislena.
Dok je Srbija imala šta da čisti, dok je Mladić bio unjoj, dok se za Karadžićem tragalo, dok nisu krenula suđenja u Beogardu osumnjičenima, ja sam bio prvi za to čišćenje, ali se sad pitam, šta to Srbija treba još da uradi pa da se počne sagledavati celokupna slika?

A na drugoj strani, ne zanima me više nikavo čiććenje, zanima me istina.
Ako je tačno da musliamni mučili Srbe u koncentracionim logirima, što je problem da se to kaže, što se to smatra srpskim nacionalizmom?
Jesu li ti logori postojali ili nisu, to je pitanje, a ne nikavo čišćenje dvorišta.

I ne očekujem i ne tražim ni od koga drugog, Sarajeva ili Zagreba, da čisti svoje.
Neka ih čiste ako misle da treba, ako ne neka im ga takvog.
Ono što je do nas, na šta iammo parvo, je da pogledamo ko je čist a ko nije, pa da se prema njemu tako i odnosimo.
Ako neko Orića ili Gotovinu slavi kao heroja, pa izvini molim te, tako ćeš biti i tretiran.
milisav68 milisav68 22:59 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Spiridon
Za politicare kapiram zasto to rade ali za roditelje ...

Pa zbog para/bogatstva.

Kada političarima ponestanu pare, onda ubede roditelje da ja za to krivo drugo pleme.

I tako pe`šes` `iljada godina.
Kljuc srece je u pomirenju i saradnji. Neka svako radi svoje i negde cemo se sresti

A sad svi na radne zadatke.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:00 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Odbij im od onih par stotina hiljada fore za njih iz predhodnih ratova. Mislim, sve je to isti kup, a do finala je daleko.

Da.
To je taj stav.
Osvete.
Pogubljenja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:00 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Ko je rekao da mi ne smeta?


Ti.
ovde
Samo -- mi smo bili mnogo gori.


nismo mali Brajo, čitamo i između redova,
I ti, i ja, i svi ovde.
predatortz predatortz 23:07 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Predrag Brajovic
Odbij im od onih par stotina hiljada fore za njih iz predhodnih ratova. Mislim, sve je to isti kup, a do finala je daleko.

Da.
To je taj stav.
Osvete.
Pogubljenja.


Nije to nikakav stav. To je spirala davno započeta. Možeš i ne imati taj stav, a verujem ti da ga nemaš, a da skončaš u toj spirali. Ili da učiniš sve da ne skončaš. Ili da se bar skupo naplatiš, pre nego što skončaš. Možeš i mirno, vezan žicom, kao u Jasenovcu. Stvar izbora i temperamenta.
milisav68 milisav68 23:08 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Predrag Brajovic
Samo -- mi smo bili mnogo gori.


zilikaka zilikaka 23:11 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Mislim, sve je to isti kup, a do finala je daleko.


Mani se, neko će ovo i ozbiljno shvatiti.
Bolje narodu reći da, dok ste se vukli po rovovima misleći da radite nešto što morate al smisleno, oni koji su vas predvodili su sasvim mirno trgovali.
Recimo Babo u Cazinu iznajmi za svoje potrebe tenk il avion od Srba. Sa sve posadom.
Plaćao čovek odmah u kešu. Znala se i cena po danu angažovanja.
narcis narcis 23:15 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Ishodište je isto kao u Hrvatskoj. Verovatno desetak hiljada pogubljenih Muslimana, nekakav "suvišak" smrti u matematici rata.

jeli , životati a koliko sad ima procenata srba da živi u njihovoj federaciji?
neštose mlogo ćuti o tome.
predatortz predatortz 23:16 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Recimo Babo u Cazinu iznajmi za svoje potrebe tenk il avion od Srba. Sa sve posadom.


Trideset dana sam čuvao Babu u Kladuši. Ne ja personalno, moja jedinica. Babo je čovek koji je bio za dogovor. Nad njegovim sledbenicima je izvršen genocid o kojem se ne govori.

alselone alselone 23:17 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

misleći da radite nešto što morate

Ne moramo se ni zaletati u drugu stranu. Neki ljudi su branili svoje domove i svoje porodice. A to se mora. Za to se vuce po rovovima.
predatortz predatortz 23:19 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

narcis
Ishodište je isto kao u Hrvatskoj. Verovatno desetak hiljada pogubljenih Muslimana, nekakav "suvišak" smrti u matematici rata.

jeli , životati a koliko sad ima procenata srba da živi u njihovoj federaciji?
neštose mlogo ćuti o tome.


Sa'će ti kažem!
Mi smo, zapravo, izvršili jedinstven genocid. Muslimana je u BiH, pre rata, bilo oko 40%. Po novom popisu, biće ih preko 50%. Pa ti vidi kakve su razmere tog genocida!
narcis narcis 23:21 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Kad je srbijanska vojska 1912. okupirala Makedoniju i proglasila je Starom Srbijom, stanovnici Makedonije(Makedonci, Bugari i svi ostali slovenskog porekla i jezika) morali su da uzmu srpsko ime i da promene prezime na -ić. I nije im bilo dozvoljeno da se zovu Makedonci nego samo Srbi.

to isto su makedonci uradili srbima posle drugog sv. rata a i danas, plus oduzimanje crkvi i manastira, plus preimenovanje dušanovog mosta u stari most, plus krađa -falsifikovanje istorije i laganje da su naslednici antičke makedonije, plus svojatanje alexandra makedonskog, idi begaj.
zilikaka zilikaka 23:24 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

alselone
misleći da radite nešto što morate

Ne moramo se ni zaletati u drugu stranu. Neki ljudi su branili svoje domove i svoje porodice. A to se mora. Za to se vuce po rovovima.

Pa o tome pričam. Kad počne trgovina da bi se napunili privatni džepovi, ti rovovi gube smisao.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:24 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Ti.
ovde

Bezveze.
To nije tumačenje mojih reči, nego njihovo krivotvorenje.
milisav68 milisav68 23:26 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

narcis

jeli , životati a koliko sad ima procenata srba da živi u njihovoj federaciji?
neštose mlogo ćuti o tome.

Zašto BiH kasni sa rezultatima popisa stanovništva?

Članak iz 2014. i dan-danas nema rezultata.
narcis narcis 23:27 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Pa II Balkanski rat 1913. Srbija je potpisala tajni pakt sa Grčkom da napadnu Bugarsku ali su Bugari izgleda imali bolje špijune pa su napali prvi.

ovo je laž
bugarska je tela da zauzme sama celu makedoniju , uprkos sporazumu da se podeli na tri, egejsku, vardarsku i zaboravo sam kako se zvala bugarska trećina,
daklem bugari su na kvarnjaka teli da uzmu ceo kolač što je nateralo srbiju ui grčku da se udruže i jebu im majku.
to što ti patološki volliš bugare je tvoja stvar, al što menjaš istoriske činjennice i lažeš je druga stvar.
tebi ko da je šešelj bio mentor sve što radiš ko iz njegovog stomaka da si ispao.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:28 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Sa'e ti kažem!
Mi smo, zapravo, izvršili jedinstven genocid. Muslimana je u BiH, pre rata, bilo oko 40%. Po novom popisu, biće ih preko 50%. Pa ti vidi kakve su razmere tog genocida!

Da ti ponovim -- i procentualno i u apsolutnim brojkama Muslimani su najviše stradali u BiH. Ovo nije teško razumeti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:28 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Bezveze.
To nije tumačenje mojih reči, nego njihovo krivotvorenje.


Kad budem čitao da o tome pišeš promeniću mišljenje.
Za sada, Brajo, isključivo o zločinima Srba pišeš.
Kad neke druge i pomeneš obavezno dodaš
mi smo bili mnogo gori.

A to nešto znači.
zilikaka zilikaka 23:29 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

predatortz
Recimo Babo u Cazinu iznajmi za svoje potrebe tenk il avion od Srba. Sa sve posadom.


Trideset dana sam čuvao Babu u Kladuši. Ne ja personalno, moja jedinica. Babo je čovek koji je bio za dogovor. Nad njegovim sledbenicima je izvršen genocid o kojem se ne govori.


Ali se vrh Srba svakako lepo naplatio od toga.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:30 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

ovo je laž


Nije laž nego neznanje.

predatortz predatortz 23:34 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

zilikaka
alselone
misleći da radite nešto što morate

Ne moramo se ni zaletati u drugu stranu. Neki ljudi su branili svoje domove i svoje porodice. A to se mora. Za to se vuce po rovovima.

Pa o tome pričam. Kad počne trgovina da bi se napunili privatni džepovi, ti rovovi gube smisao.


Teško je to razumeti. Rekoh već da je u BiH ratovao svako protiv svakoga. Isto se tako i trgovalo. To nije nikakva tajna. To što je tebi 'pričao jedan čovek', to smo mi očima gledali. Čuvao sam Babu, sprovodio jedinice HVO kroz našu teritoriju do njihovih položaja u Kiseljaku. Nisi mi otkrila toplu vodu spominjući tu trgovinu.

No, svi su, paralelno sa ovim što nabrojah, radili na tome da zahvate što veće parče Bosne i na njemu ostave što manje onih drugih. Juga se raspadala, mi se u Alijinoj Bosni nismo videli. Znali smo da sve sile stoje iza njega, da je Rusija na kolenima, Srbija nemoćna da nas isprati u našim maksimalističkim zahtevima. Nismo se mi tamo na leđima kopčali, pusti te fore o glupim Bosancima koje ovde neki Milogorci prosipaju ( Brajo, nisi ti u pitanju - ne pecaj se! ). Sve smo mi znali, i više od onog što možeš da pretpostaviš. Samo smo nastojali da sebi obezbedimo što podnošljivije okruženje, a veruj mi da je ovo danas mnogo bolje od onog što nam se spremalo da nismo pokazali zube.
Da li je tu bilo i zločina, krađe, profiterstva, muljanja...?
Jeste, sestro! Suprotno bi samo budala mogla tvrditi.
zilikaka zilikaka 23:42 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

predatortz
zilikaka
alselone
misleći da radite nešto što morate

Ne moramo se ni zaletati u drugu stranu. Neki ljudi su branili svoje domove i svoje porodice. A to se mora. Za to se vuce po rovovima.

Pa o tome pričam. Kad počne trgovina da bi se napunili privatni džepovi, ti rovovi gube smisao.


Teško je to razumeti. Rekoh već da je u BiH ratovao svako protiv svakoga. Isto se tako i trgovalo. To nije nikakva tajna. To što je tebi 'pričao jedan čovek', to smo mi očima gledali. Čuvao sam Babu, sprovodio jedinice HVO kroz našu teritoriju do njihovih položaja u Kiseljaku. Nisi mi otkrila toplu vodu spominjući tu trgovinu.

No, svi su, paralelno sa ovim što nabrojah, radili na tome da zahvate što veće parče Bosne i na njemu ostave što manje onih drugih. Juga se raspadala, mi se u Alijinoj Bosni nismo videli. Znali smo da sve sile stoje iza njega, da je Rusija na kolenima, Srbija nemoćna da nas isprati u našim maksimalističkim zahtevima. Nismo se mi tamo na leđima kopčali, pusti te fore o glupim Bosancima koje ovde neki Milogorci prosipaju ( Brajo, nisi ti u pitanju - ne pecaj se! ). Sve smo mi znali, i više od onog što možeš da pretpostaviš. Samo smo nastojali da sebi obezbedimo što podnošljivije okruženje, a veruj mi da je ovo danas mnogo bolje od onog što nam se spremalo da nismo pokazali zube.
Da li je tu bilo i zločina, krađe, profiterstva, muljanja...?
Jeste, sestro! Suprotno bi samo budala mogla tvrditi.

Nisam sumnjala da znaš, nego je priča počela od finala kupa.

Zato nije zgoreg napomenuti kako zaista izgledaju te "utakmice", ako neko od mladjarije oseti potrebu da ih nastavi.
predatortz predatortz 23:51 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome


Zato nije zgoreg napomenuti kako zaista izgledaju te "utakmice", ako neko od mladjarije oseti potrebu da ih nastavi.


Te utakmice uvek izgledaju slično. Nije bitno ko ih, gde ih, i za koje ciljeve igra.
Ajde da sad ne počinjemo partizani-četnici priču, ali zar se ne bi, s pravom, moglo reći da su se partizanske glavešine okoristile o rat? Ono, juče opančar, danas vila na Dedinju i u Dubrovniku?

Svaki rat je prljav, po difoltu. Svaki rađa novu elitu. Ta elita, u ratu stvorena, nije se na knjizi nego na pištolju proslavila. Samo, znaš gde je zajeb? Oni koji su se proslavili na knjizi, nikad ni jednu državu nit' su napravili, nit' su očuvali. Nije pravljenje istorije rabota za fin svet.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:58 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

predatortz
Recimo Babo u Cazinu iznajmi za svoje potrebe tenk il avion od Srba. Sa sve posadom.


Trideset dana sam čuvao Babu u Kladuši. Ne ja personalno, moja jedinica. Babo je čovek koji je bio za dogovor. Nad njegovim sledbenicima je izvršen genocid o kojem se ne govori.



Ne mogu sad da nađem, ali ima na jutjubu onaj snimak kad Atifovi voze gole zarobljenike, pripadnike Babove vojske na haubi kampanjole, ili već nekog sličnog vozila.
Sede onako goli ko od majke rođeni, lancima vezani za branik ispred i prolaze kroz Bihać.
predatortz predatortz 23:59 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

vrabac_u_steni
predatortz
Recimo Babo u Cazinu iznajmi za svoje potrebe tenk il avion od Srba. Sa sve posadom.


Trideset dana sam čuvao Babu u Kladuši. Ne ja personalno, moja jedinica. Babo je čovek koji je bio za dogovor. Nad njegovim sledbenicima je izvršen genocid o kojem se ne govori.



Ne mogu sad da nađem, ali ima na jutjubu onaj snimak kad Atifovi voze gole zarobljenike, pripadnike babove vojske na haubi kampanjole, ili već nekog sličnog vozila.
Sede onako goli ko od majke rođeni, lancima vezani za branik ispred i prolaze kroz Bihać.


To ti je gore, na kraju ovog klipa kojeg sam kačio.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:04 09.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

predatortz
vrabac_u_steni
predatortz
Recimo Babo u Cazinu iznajmi za svoje potrebe tenk il avion od Srba. Sa sve posadom.


Trideset dana sam čuvao Babu u Kladuši. Ne ja personalno, moja jedinica. Babo je čovek koji je bio za dogovor. Nad njegovim sledbenicima je izvršen genocid o kojem se ne govori.



Ne mogu sad da nađem, ali ima na jutjubu onaj snimak kad Atifovi voze gole zarobljenike, pripadnike babove vojske na haubi kampanjole, ili već nekog sličnog vozila.
Sede onako goli ko od majke rođeni, lancima vezani za branik ispred i prolaze kroz Bihać.


To ti je gore, na kraju ovog klipa kojeg sam kačio.


a jebiga, nisam odgledao do kraja.
nego, znaš šta mene fascinira a pri tome me čak i pomalo zasmejava.
u Bihaću, svi kad pričaju o njemu kažu "Komandant" (sa velikim slovom na početku), pri tome onako naprave ozbiljan izraz lica, samo što ne stanu mirno.
čak i ljudi koji ti deluju, onako, normalno.
zilikaka zilikaka 00:05 09.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Sad si udario čisto crno i čisto belo.
Al ajd da ne gnjavim viśe.
Teško državi koju samo lopovi vode.
To bar znamo kako izgleda.
narcis narcis 00:07 09.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

milisav68
narcis

jeli , životati a koliko sad ima procenata srba da živi u njihovoj federaciji?
neštose mlogo ćuti o tome.

Zašto BiH kasni sa rezultatima popisa stanovništva?

Članak iz 2014. i dan-danas nema rezultata.

ma ja pitam brajovića, on je počeo sa procentima, pa nek kaže koliko srba je preživelo stvaranje bosanske federacije? to me interesuje da čujem od njega.
predatortz predatortz 00:11 09.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Teško državi koju samo lopovi vode.
To bar znamo kako izgleda.


A koju to ne vode? Bar na Balkanu?
Kažeš gore 'okoristili se srpski lideri'. Zašto misliš da drugi nisu? Svi naši lopovi, a imamo ih za izvoz, sirotinja su za jednog Bakira. Ili Fahru, a on čak ni neki lider nije bio... karadžići, verovala ili ne, nisu ni među hiljadu najbogatijih u RS. Za Mladića ne znam, ali sam Darka upoznao radeći neki posao. Ne liči mi na bogatog i bahatog čoveka.

Sa druge strane, Đilas, Đelić, Šutanovac... nisu bili nikakvi ratni lideri. Lovatori, znamo, jesu. Iza ovih mojih ostade neka, što šupci kažu, tvorevina. Iza ovih - baš ništa!
narcis narcis 00:18 09.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Srpsko-bugarski rat 1885. Srbija napala i izgubila rat. Redovno se navodi kao promer najvećeg vojnog poraza Srbije.

e baš, ti će nama da prebacuješ jedanjedini put da smo objavili rat bugarima,
pa mi bre još hiljadu puta da napadnemo bugare, seme gi se zatrlo, pa ne mož da priđemo ni blizu kolko puta su oni nas napadali klali i uništavali, mlogo si tebi ti bugari prirasli za srce, krv li te vuče u blgariju, a?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:24 09.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

e baš, ti će nama da prebacuješ jedanjedini put da smo objavili rat bugarima,


a dobro, taj rat fakat jeste sramota. ne zato što smo ga izgubili, već zato što smo ga uopšte vodili.
jebiga.
narcis narcis 00:29 09.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

vrabac_u_steni
e baš, ti će nama da prebacuješ jedanjedini put da smo objavili rat bugarima,


a dobro, taj rat fakat jeste sramota. ne zato što smo ga izgubili, već zato što smo ga uopšte vodili.
jebiga.

kad su u pitanju ratovi sa bugarima nijedan nije sramota, sramota je na kralju milanu što je znao da vojska nije u stanju da iznese taj rat , što je hteo da sredi stanje u srbiji ratom za koji nije bio sposoban da izvede kako treba, inače sad da se objavi rat bugarima prvi bi pošo bez da pitam zašto.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:34 09.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

inače sad da se objavi rat bugarima prvi bi pošo bez da pitam zašto.


au bate!

al ste vi južnjaci alergični na istočnu braću

polako bre Dragoljube, činjenica je da je ta spirala neprijateljstva otpočela upravo tim ratom. ne kažem da Bugari možda ne bi i sami započeli neku kavgu, ali brate, činjenica je da je od ovoga o čemu pričamo počelo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:36 09.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

vrabac_u_steni
inače sad da se objavi rat bugarima prvi bi pošo bez da pitam zašto.


au bate!

al ste vi južnjaci alergični na istočnu braću

polako bre Dragoljube, činjenica je da je ta spirala neprijateljstva otpočela upravo tim ratom. ne kažem da Bugari možda ne bi i sami započeli neku kavgu, ali brate, činjenica je da je od ovoga o čemu pričamo počelo.


EDIT:
pri tome pusti srednji vek i tadašnja dešavanja, pričamo o modernoj istoriji.
narcis narcis 00:53 09.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

činjenica je da je ta spirala neprijateljstva otpočela upravo tim ratom.

nije ona ni približno počela tim ratom, traje ona još od stvaranjabugarskog carstva u doba vizantije,al mnogo treba da ti pričam kolko su se bugari zadužili , tolko da mi ni genocid nad njima ne bi bio zločin. to je đubrad a ne narod.
narcis narcis 01:12 09.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Битка на Брегалници водила се у времену од 30. јуна ‒ 9. јула (17. ‒ 25. јун по старом) 1913. године.

После Првог балканског рата, српски и бугарски дипомати се нису могли договорити око поделе територија које су освојиле од Османског царства. Србија је, по савезном уговору, сматрала да се решење спора преда арбитражном суду Русије. Али Бугарска, под утицајем војничке партије, а подстицана Аустроугарском, није хтела да сачека решење руског цара, већ је 30. јуна 1913., без најаве рата, извршила препад на српску и грчку војску и тиме започела рат, а у исто време и битку на српском фронту. Простор на коме се одвијала битка, протеже се од Царевог врха на Осоговској планини, па низ оба његова гребена, који се спуштају на југ и југозапад, обема странама Злетовске реке до њеног ушћа у Вардар.

У бици су учествовале 1. и 3. армија, 7 пешадијских и 1. коњичка дивизија (127 батаљона, 253 топа и 33 ескадрона), свега око 176.000 бораца са 253 топа са српске стране; са бугарске стране 4 армија, македонско-једренско ополчење, 4 дивизије и 3 бригаде (95 батаљона, 230 топова), око 130.000 бораца.

Бугарски план за битку био је да концентрисаним снагама 4. армије изврше изненадан препад на српску војску, да поведу офанзиван бој с ограниченим циљем (заузимање спорног територија), у којем да потуку српску војску на фронту од Вардара дуж Брегалнице и Злетовске реке до Царевог врха, и да заузму Овчје Поље.

Српски план за битку заснивао се на ратном плану, који је предвиђао стратегијски дочек бугарског напада на брегалничком фронту и по одбијању овога, прелаз у наступање треће српске армије у вези са Грцима. Упркос томе што је план предвиђао напад Бугара, а српска војска је донекле била на опрезу, ипак се није знало време бугарског напада и битка је била изненадна за њу.

Губици код 1. и 3. српске армије били су око 20.000 мртвих и рањених, код 4. бугарске армије око 30.000 мртвих, рањених и заробљених.

Најжешћи бој је доживела Тимочка дивизија, која је успешно бранила јурише двапута надмоћнијих Бугара.

[/b][b]
narcis narcis 01:20 09.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Последице

Срби су добили материјалну и моралну победу, а заробили су и велики плен и знатан број бугарских војника. Бугарски ратни план потпуно је растројен и они су били принуђени да пређу у дефанзиву. Поседице ове битке биле су улазак и Румуније и Османског царства у рат против Бугарске и убрзање завршетка рата.

После пораза смењен је и водећи бугарски генерал Михаил Савов, а и нова влада је састављена.

Катастрофалне последице битке на Брегалници су дошле и на другим фронтовима. Кад су видели слом бугарске армије код Брегалнице, Бугарску су напале 13. јула Румунија и Османско царство, што је Бугарској донело велике губитке читавих покрајина (Румунија је заузела Добруџу, а Османско царство Једрене, са целом покрајином коју су изгубили у Првом балканском рату).
narcis narcis 01:21 09.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

To je Krkare istina o drugom balkanskom ratu
emsiemsi emsiemsi 01:40 09.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Predrag Brajovic
Da l će neko imati onu stvar , pa da ti adekvatno odgovori.

Па ти би, кад би умео.

Знаш, гледам ова твоја и Чарлијева -- извини -- лупетања (Чарли је неспособан да прочита како и ја за савремену Хрватску кажем да је настала не геноциду и прогону Срба, иако сам то јасно написао), и нешто се мислим: проблем што ни ови који су нас водили нису били промућурнији од вас двојице.

За ту памет други пут није постојао.

Глупости !
Чарли тебе (и теби сличне) чита само тако.
jkt2010 jkt2010 02:04 09.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

krkar

Bugari izgleda imali bolje špijune pa su napali prvi.

Srbija nema ni jednu susednu državu koju nije bar jednom napala, osnivala svoje paradržave na njenoj teritoriji, pokušavala da joj otkine parče...

Jebiga, imali bolje špijune pa napali prvi.
A onda četnici i neuspešni velikosrbi krenu u raspravu o tome kakva je Hrvatska?!

A ne ne, nego ustaše svakom prilikom krenu u raspravu o četnicima i velikosrbima.

Valjda ustaše misle da treba svakom prilikom da govorimo o pretnji velike Srbije, dok u stvarnom životu postoji samo velika Hrvatska, uz veliku Albaniju koja je uveliko "work in progress".
jkt2010 jkt2010 03:02 09.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Predrag Brajovic
Samo -- mi smo bili mnogo gori.
Mnogo.

Ja sam čitao nalaze one BiH državne komisije da je broj žrtava bio oko 100,000; Udeo tri naroda u žrtvama ugrubo se poklapa sa udelom u populaciji.
Tako da... ne znam za "vas" ali ostali su svi redom srazmerno jednako postradali.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 05:33 09.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Lupetaš, JKT.
Veruj mi -- mrzi me da ti kačim ovde dokaze (pisao sam ovde o tome u nekoliko navrata, i s predatorom se ganjao, koji je na kraju drastično veće žrtve Muslimana pripisao na srpsku vojničku sposobnost i junaštvo).

Sve i da ja opet iznesem statistike i izvore, ti bi se onda za nešto drugo zakačio.

Je li, da Muslimana nema triput više nego Srba?

STRADAO 68.101 BOSNJAK, 22.779 SRBA, 8.858 HRVATA TE 4.995 OSTALIH
Rezultati istrazivanja Ewe Tabeau govore da je u nasoj zemlji od 1992. do 1995. godine stradalo ukupno 104.732 ljudi, odnosno 42.106 civila te 62.626 vojnika. Ako se gleda nacionalna pripadnost, onda se zna da je stradao 68.101 Bosnjak, 22.779 Srba, 8.858 Hrvata te 4.995 osoba drugih nacionalnosti. Ukupno gledajuci, stradalih Bošnjaka je 58 posto, Srba 19, a Hrvata 7,5 posto. Od 62.626 poginulih vojnika, njih 526 bile su zene a od 42.106 poginulih civila, 9.842 su zene. Ewa Tabeau izracunala je i da je od septembra 1992. godine do augusta 1994. godine hicima snajperista sa sarajevskih zgrada ubijeno 3.798 osoba.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:24 09.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Spiridon


Zasto kod nas nema kvalitetnis politickih tribina na kojima bi neka ekipa rekla nesto pametno?

Evo Borka Pavicevic mi pade na pamet.

Pera je bio cudo

uh, prava je sreca ako nema takvih smaracha i smarachica vishe. ruku na srce, slabo pratim BG-scenu. ima ta neka Не давимо БГ.org, sta bi ti vise, po deset, petnaest soma ljudi na tribinama.
bolje od ovih rvatskih pozera.



pozdravljam Hrvate, i chestitam da su da su uspeli da srushe najfashisoidniju vladu od Paveliceve.
jkt2010 jkt2010 02:42 10.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Predrag Brajovic

Je li, da Muslimana nema triput više nego Srba?
STRADAO 68.101 BOSNJAK, 22.779 SRBA, 8.858 HRVATA TE 4.995 OSTALIH

Jebiga sine, valjda su naučili lekciju? Onu: bolje 100 godina pregovarati nego 1 dan ratovati? Da su je ranije savladali ne bi izginuli uzalud. A unitarna Bosna jeste "uzalud".

Nego leba ti, kolko ih je palo od hrvatske ruke, zna li se? A kolko su se međusobno? A kolko su im sopstvene "vojskovođe" poslale direktno u "herojsku" smrt? Nemoj sve baš na srpski kantar, nisu Srbi krivi što ima i luđih od njih...

Počeli su jer su mislili da su jači; kad su ga popušili kriv im neko drugi?

Eno im ga Izetbegović Junior, nek njega pitaju za čije babe zdravlje ih Senior odvede u smrt. To što su "izborili" su imali i pre nego što ih je 68000 izginulo. Al umesto da svojima podnose račun, njima Srbi krivi? Ko da su im Srbi birali Izetbegovića...
predatortz predatortz 07:13 10.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

jkt2010
Predrag Brajovic

Je li, da Muslimana nema triput više nego Srba?
STRADAO 68.101 BOSNJAK, 22.779 SRBA, 8.858 HRVATA TE 4.995 OSTALIH

Jebiga sine, valjda su naučili lekciju? Onu: bolje 100 godina pregovarati nego 1 dan ratovati? Da su je ranije savladali ne bi izginuli uzalud. A unitarna Bosna jeste "uzalud".

Nego leba ti, kolko ih je palo od hrvatske ruke, zna li se? A kolko su se međusobno? A kolko su im sopstvene "vojskovođe" poslale direktno u "herojsku" smrt? Nemoj sve baš na srpski kantar, nisu Srbi krivi što ima i luđih od njih...

Počeli su jer su mislili da su jači; kad su ga popušili kriv im neko drugi?

Eno im ga Izetbegović Junior, nek njega pitaju za čije babe zdravlje ih Senior odvede u smrt. To što su "izborili" su imali i pre nego što ih je 68000 izginulo. Al umesto da svojima podnose račun, njima Srbi krivi? Ko da su im Srbi birali Izetbegovića...





Inače, u muslimansko-muslimanskim sukobima u Zapadnoj Bosni poginulo je bar 5000. Ne verujem da su i Hrvati pobili manje od toga.

Ima tu i jedna stvar oko civila, koja nije dovoljno naglašena.

Ratna taktika alijinih avanturista je bila da iza prvog ešalona idu civili koji bi halakanjem (da, halakanjem!) lupanjem u raznorazne predmete, vrištanjem, trebali da unesu paniku među borce protivničke strane. Po oventualnom probijanju linije, oni su odmah kretali u pljačku i razvlačenje imovine sa zaposednute teritorije. Naravno da su ginuli kao marva. No, njih nije ubila VRS - ubio ih je onaj ko ih je na to primorao.
blogovatelj blogovatelj 08:46 10.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

A onda četnici i neuspešni velikosrbi krenu u raspravu o tome kakva je Hrvatska?!


A onda dođe kera da laje. Ne sela radi, nego sebe radi.
Valja ići na jedrenje o Svitom Duji i sledeće godine, a pri tom ne brinuti da ti neko može razbiti glavu ili potopiti barku malu.
narcis narcis 09:06 10.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

A onda dođe kera da laje

baš sinoć se razmišljam di si ti, mi se ubismo ovde na temi vrlo bitnoj za opstanak nam, a ti se provodiš po tazbimnama i ostalim vukojebinama i ne aješ za probleme.
Spiridon Spiridon 13:40 08.06.2016

..

da li jos neko primecuje koliko je kod nas (cak i na ovom blogu) nemoguce ostvariti nekakvu konstruktivnu diskusiju?

Sto rece nedavno neko "mi smo ekipa koja se šiba ko ce gde da sedne u autobusu, a niko ne obraca paznju na to da nema šofera" (ili da je komiran od alkohola).

Da li je neko cuo kada je Viktor rekao u ovom intervju kako se Hrvatska promenila onog trenutka kada su primljeni u EU. Do tada su uglavnom morali da budu manji od makovog zrna, a onda su naglo poceli da silje qrac.

Ajde neka takva analiza za aktuelnu situaciju kod nas.


krkar krkar 13:47 08.06.2016

Časni Viktor

Da li je neko cuo kada je Viktor rekao u ovom intervju kako se Hrvatska promenila onog trenutka kada su primljeni u EU. Do tada su uglavnom morali da budu manji od makovog zrna, a onda su naglo poceli da silje qrac.


Ne želim da komentarišem išta što govori Viktor Ivančić iz 2 razloga:

1. što se radi o lopovu koji je, zajedno sa Heni Erceg, svoje slobodarstvo i demokratiju debelo naplatio kradući godinama pare iz raznih fondova za pomoć demokratiji, medijima itd. pritom zajebavši za pare mnoge svoje kolege, pre svega Dežulovića i Lucića.

2. što govori ono što najbolje može da naplati tamo gde može da ga naplati, prilagođeno onome ko plaća

Nije Feral propao što nije hteo niko da ga čita nego što su ga Viktor i Heni ppokrali iznutra
Spiridon Spiridon 14:02 08.06.2016

Re: Časni Viktor

Nije Feral propao što nije hteo niko da ga čita nego što su ga Viktor i Heni ppokrali iznutra


ja o tome ne znam nista, evo ih ljudi sede zajedno na tribinama ...

a te price 90% idu upravo od njihovih lokalnih fasista.

Prica je jednostavna, a ti mozes da verujes u sta god pozelis. Materijala ce se uvek naci.

Nego jel vide ti najnoviju vest?

"Iza rušenja stoje najviši organi gradske vlasti u BG"
g.radicevic g.radicevic 14:06 08.06.2016

Re: Časni Viktor

brena je brena
al triput je triput
krkar krkar 14:09 08.06.2016

Re: ..

Da li je neko cuo kada je Viktor rekao u ovom intervju kako se Hrvatska promenila onog trenutka kada su primljeni u EU. Do tada su uglavnom morali da budu manji od makovog zrna, a onda su naglo poceli da silje qrac.


Ali sviđa mi se ideja da se ovo proširi, da se štampa na lecima koji će se bacati iz aviona, pa da i oni koji su do sada bili protiv EU promene mišljenje i da jedva čekaju da i mi uđemo u EU pa da se uskurčimo!

A sad pardonirajte, odoh na neke sastanke
Spiridon Spiridon 14:11 08.06.2016

Re: ..

A sad pardonirajte, odoh na neke sastanke



g.radicevic g.radicevic 14:26 08.06.2016

Re: ..

A sad pardonirajte, odoh na neke sastanke


jbg
zvonilo za kraj časa
gedza.73 gedza.73 14:32 08.06.2016

Re: ..

Spiridon
da li jos neko primecuje koliko je kod nas (cak i na ovom blogu) nemoguce ostvariti nekakvu konstruktivnu diskusiju?

Koliko ima Ivančićev kružok? Da vidimo kom carstvu da se privolimo. Nji'ovom ili da pariramo ovima


Šibenski Biskup Ivas i Thomson podigli deset tisuća mladih na noge- koncert Thompsona u Šibeniku-ORILO SE "VUKOVAR -VUKOVAR"

Braniteljski Portal
Gotovo deset tisuća ljudi, najvećim djelom mladih, pohodilo je humanitarni koncert Marka Perkovića Thomsona u Katoličkom školskom centru u Šibeniku, koji se organizirao ne bi li se namaknula sredstva za izgradnju Katoličkog đačkog doma za srednjoškolce.




da razvijemo diskusiju u više pravaca
anonymous anonymous 14:34 08.06.2016

Re: Časni Viktor

krkar
Da li je neko cuo kada je Viktor rekao u ovom intervju kako se Hrvatska promenila onog trenutka kada su primljeni u EU. Do tada su uglavnom morali da budu manji od makovog zrna, a onda su naglo poceli da silje qrac.


Ne želim da komentarišem išta što govori Viktor Ivančić iz 2 razloga:

1. što se radi o lopovu koji je, zajedno sa Heni Erceg, svoje slobodarstvo i demokratiju debelo naplatio kradući godinama pare iz raznih fondova za pomoć demokratiji, medijima itd. pritom zajebavši za pare mnoge svoje kolege, pre svega Dežulovića i Lucića.

2. što govori ono što najbolje može da naplati tamo gde može da ga naplati, prilagođeno onome ko plaća

Nije Feral propao što nije hteo niko da ga čita nego što su ga Viktor i Heni ppokrali iznutra


E, sad razumem zašto su Teofil i Peščanik vaši kandidati za isto društvo.

Mogao bih da se složim.

Po tačci 2.




predatortz predatortz 14:38 08.06.2016

Re: ..

da razvijemo diskusiju u više pravaca


Šta ti, Srbijanac, znaš o tome?

Šalu na stranu, zahvali se bogu što nismo ovakvi, a ni kao ovi koji su svo stečeno znanje stavili na raspolaganje odbrani nebranjivog.

Neka kevću, ko im jebe mater!
Langzam...
st.jepan st.jepan 14:38 08.06.2016

Re: Časni Viktor

krkar
Da li je neko cuo kada je Viktor rekao u ovom intervju kako se Hrvatska promenila onog trenutka kada su primljeni u EU. Do tada su uglavnom morali da budu manji od makovog zrna, a onda su naglo poceli da silje qrac.


Ne želim da komentarišem išta što govori Viktor Ivančić iz 2 razloga:

1. što se radi o lopovu koji je, zajedno sa Heni Erceg, svoje slobodarstvo i demokratiju debelo naplatio kradući godinama pare iz raznih fondova za pomoć demokratiji, medijima itd. pritom zajebavši za pare mnoge svoje kolege, pre svega Dežulovića i Lucića.

Ovo me začudilo.
Jer mi ni Boris ni Lucić nisu pomenuli ništa slično, a o gašenju "Ferala" pričali smo baš dosta.
Ne verujem da su to prešutili iz nekih taktičkih razloga, jer znaju da Ivančića ne poznajem lično.
Ako je, međutim, to što pričaš tačno, onda su Boris i Predrag čak veći gospodini nego što sam mislio.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:39 08.06.2016

Re: Časni Viktor

Nego jel vide ti najnoviju vest?

"Iza rušenja stoje najviši organi gradske vlasti u BG"


Hm, da, zar ne beše skoro (nema ni 3 meseca) vest "hapšenje ubice Pevaljke z 48 sati!". E ova će da bidne na tom nivoJu.

Uzgred, procenih da će sada Averel Krstić da kene - kada je Vođa već izofirao gradsku vlast, da napada Đilasa (ma mora da je Đilas rušio, ko je sekao drveće, ruši i zgrade, pa preko toga i Vučića - što je Averel već nebrojeno puta trtisao), kad ono, nix. Umesto proglasa o podlom Đilasu koji je krenuo da ruši Svetlog Vođu, samo Oda Vođi - Viđu kako je lep, višu ga kako preuzima (deo) odgovornost mada nije morao! Zig(stardust)!

Pri tome videh da se Averel sprema da (konačnO!) bude nagrađen za sve ove godine mukotrpnog rada u korist Vođe - trt nalog sada krasi jedno Dr ispred imena. Pa sad, ko zna da l' je to stoga da ga podseti kao je kao veliki stručnjak čuvao kupače od povreda na bazenu Hajat hotela ili što se nada da će da padne neko nameštenje u ministarstvu zdravlja, Nikaragvi ili gde već?
gedza.73 gedza.73 14:45 08.06.2016

Re: ..

Šta ti, Srbijanac, znaš o tome?

Moji su prošpartali Slavoniju uzduž i popreko. U ono 'nekad' vreme. Par stvari koje sam zapamtio
-Sine, tamo si morao da nazoveš 'Hvaljen Isus'. Za 'pomoz' Bog' ovde te odma' prijave.
Bio sam dete kad je mom ocu (pitaću ga tačno gde) portir (kad je provalio da je Šumadinac) počeo da histeriše da je on ustaša (ja i sestra bili baš malji deca, počeli da vrištimo od straha), bilo tu pretnji 'koljem, ubijam...

Šalu na stranu, zahvali se bogu što nismo ovakvi,

Da ne prevagne masa ovakvih kod njih? Da im ne dođe za dvaes godina da je Zemun uvek bio njihov?

predatortz predatortz 14:48 08.06.2016

Re: ..


Da ne prevagne masa ovakvih kod njih?


Pa, prevagnula je. Oni su na vlasti.

Da im ne dođe za dvaes godina da je Zemun uvek bio njihov?


Neka izvole, sa stanom sam u Zemunu.
zilikaka zilikaka 15:46 08.06.2016

Re: ..

A sad pardonirajte, odoh na neke sastanke


Znači, bleh muziki da se nadamo tek doveče?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana