Politika| Region

Ljubomoran na Hrvate

Spiridon RSS / 08.06.2016. u 09:18

 

Ukoliko zelite da se kvalitetno informisete o trenutnom stanju u Hrvatskoj za samo 45 minuta pogledajte ovaj intervju. Zamolio bih vas da se suzdrzite ocekivanog komentara "pa sta je on to rekao sto ja vec ne znam".

Znam ja vrlo dobro da vi znate ali nisam siguran da li svi razumeju (ovde se ne racunaju oni koji ovde na blogu takodje i sve razumeju). 

I ne padajte u zamku tipa "evo pogledaj sta su nam radili" vec na isti nacin pridjite temama i zlocinima koji su  nam se desavali ispred nosa. Ne zelim da zvucim pateticno ali ja iskreno verujem da je to jedini kljuc za bolju buducnost nase dece, a nas matorce ko yebe. 

 

beleska na margini: Mislim da bi Hrvatska trebala biti ponosna sto ima jednog Viktora Ivančića, Borisa Dezulovića i Predraga Lucića. Ja sam ljubomoran sto ih mi nemamo.



Komentari (276)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Spiridon Spiridon 09:26 08.06.2016

jos jedna preporuka


looping looping 10:00 08.06.2016

1

Postoje dve države, Hrvatska i Srbija.
Svako ima svoje granice i ostvarene snove o državotvornosti. I sada svako treba da uživa u svojoj državi.
Srbiji bi Hrvatska trebala da bude bitna isto kao i druge okolne države, Rumunija, Bugarska, Mađarska... itd.
I obratno.

To što političari koriste nacionalizam da bi prikrili loš standard i da bi vladali je sasvim druga priča.
Mislim da u Srbiji to više nije slučaj. U Srbiji jedino novinari još uvek žive od nacionalizma i šire mržnju. Njih naravno treba ukinuti ili ignorisati (ako neko zna još neko rešenje neka kaže).
Stranke bazirane na "nacionalizmu" u Srbiji ne dobijaju izbore.

Šta nas briga za hrvate a i šta briga njih za nas? Niti smo mi njihov problem niti oni naš.
Spiridon Spiridon 10:08 08.06.2016

Re: 1

Šta nas briga za hrvate a i šta briga njih za nas? Niti smo mi njihov problem niti oni naš.


ne bih ja to tako relativizovao. Imamo isti jezik, dosta mesanih brakova, dosta ljudi jos uvek zivi tamo ... Govoriti da su Bosna (mislim na celu bosnu) i Hrvatska isto kao Rumunija i Bugarska je neiskreno i netacno.
Uostalom uvde je akcenat na necem drugom. Jel si pogledao kompletan intervju?
looping looping 10:18 08.06.2016

Re: 1

Spiridon
Šta nas briga za hrvate a i šta briga njih za nas? Niti smo mi njihov problem niti oni naš.


ne bih ja to tako relativizovao.

Upravo je relativizacija rešenje za sve. Ne pridavati značaj nacionalizmu, ignorisati one koji ga upražnjavaju.

A ono što je bilo ne može da se promeni.
Imamo isti jezik, dosta mesanih brakova, dosta ljudi jos uvek zivi tamo ... Govoriti da su Bosna (mislim na celu bosnu) i Hrvatska isto kao Rumunija i Bugarska je neiskreno i netacno.
Uostalom uvde je akcenat na necem drugom. Jel si pogledao kompletan intervju?

Znači zato što neko priča istim jezikom kao i mi, trebamo više da ga gotivimo? Po kom principu? Upravo je to nacionalizam.

Ima mešanih brakova i sa rumunima, mađarima... u čemu je poenta? Koga uopšte briga za mešane brakove? To su brakovi kao i svaki drugi.

Gledao sam intervju i ništa nije rečeno što već ne znamo, jedino svaka čast na hrabrosti da se to izgovori u Hrvatskoj. Za kritikovanje Srbije nije potrebno toliko hrabrosti.
Spiridon Spiridon 10:29 08.06.2016

Re: 1

Upravo je relativizacija rešenje za sve.


ne bih se slozio

bez uvrede:

ako ti nekom stavis nos u bulju, i njemu je nos u dupetu i tebi je nos u dupetu. To je relativizacija.

Spiridon Spiridon 10:29 08.06.2016

Re: 1

Upravo je relativizacija rešenje za sve.


ne bih se slozio

bez uvrede:

ako ti nekom stavis nos u bulju, i njemu je nos u dupetu i tebi je nos u dupetu. To je relativizacija.

looping looping 10:33 08.06.2016

Re: 1

Spiridon
Upravo je relativizacija rešenje za sve.


ne bih se slozio

bez uvrede:

ako ti nekom stavis nos u bulju, i njemu je nos u dupetu i tebi je nos u dupetu. To je relativizacija.


Svako ima svoj ugao posmatranja.
g.radicevic g.radicevic 12:56 08.06.2016

Re: 1

ne bih ja to tako relativizovao. Imamo isti jezik, dosta mesanih brakova, dosta ljudi jos uvek zivi tamo


uz dužno poštovanje ovim argumentima, braćom mogu da smatram samo sunarodnike, gde god da žive. Ostali...
zašto bi mi npr hrvati, makedonci, crnogorci... bili više braća od čeha, slovaka, norvežana, japanaca...
što se osnovne teme tiče, moramo sami da se suočimo i izborimo sa svojim ''duhovima prošlosti'', i dobrim i lošim, sebe radi i svoje dece radi. pošteno i ljudski.

a vi kako'te

st.jepan st.jepan 13:26 08.06.2016

Re: 1

uz dužno poštovanje ovim argumentima, braćom mogu da smatram samo sunarodnike, gde god da žive. Ostali...
zašto bi mi npr hrvati, makedonci, crnogorci... bili više braća od čeha, slovaka, norvežana, japanaca...

Pa upravo zbog tih argumenata koje "dužno poštuješ".
Sranja koja su se, fakat, dešavala, nimalo ne umanjuju tu bratskost, naprotiv:
Nema mržnje do bratske!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:17 08.06.2016

Re: 1

Nema mržnje do bratske!

- Ко ти ископа око?
- Брат!
- Зато је тако дубоко.


српска народна пословица
emsiemsi emsiemsi 18:42 08.06.2016

Re: 1

Spiridon
Šta nas briga za hrvate a i šta briga njih za nas? Niti smo mi njihov problem niti oni naš.


ne bih ja to tako relativizovao. Imamo isti jezik, dosta mesanih brakova, dosta ljudi jos uvek zivi tamo ... Govoriti da su Bosna (mislim na celu bosnu) i Hrvatska isto kao Rumunija i Bugarska je neiskreno i netacno.
Uostalom uvde je akcenat na necem drugom. Jel si pogledao kompletan intervju?

Све је то ОК што ти кажеш, но, Хрватска је изузетно непријатељска држава према нашој држави.
Хрвати су народ који екстремно мрзи наш народ. Не постоји народ (нација) која је нашем народу нанела толико зла као што су то урадили Хрвати.
Хрвати нека живе свој живот, нека славе етничко чишћење мога народа, нека релативизују Јасеновце и остале јаме - то је њихов проблем. Нека имају и на хиљаде оваквих као ови именовани - шта то нас брига. Ни поменути, те нити један Хрват не сме (за) озбиљно да покрене питање тога шта су урадили нашем народу - да смеју клечали би сви у Јасеновцима и на коленима долазили да врате кући потомке покланих и протеране.
Успут --- поменуте сам читао док су писали још у Недељној Далмацији. Све у свему - то је њихов проблем. Мислим да ми Срби не би требало да се мешамо у њихове проблеме. У добре намере икога из Хрватске озбиљно сумњам - можда немам основе за сумњу !? Шта мислиш ?
Успут 2 --- само да се оградим, нису сви Хрвати такви како сам овде написао. Нису сви клали и протеривали мој народ. Но, све то нека они сами реше међу собом. То је њихов проблем.
tetkino tetkino 20:11 08.06.2016

Re: 1

Izvini, ali kako je to njihov problem?

Tamo gde su moji ziveli u Hrvatskoj pre 150 godina, nema vise zivih ljudi.
I groblja su poravnali.

Moj deo poreodice se pre 100tinjak godina izmakao od Hrvata, sto iste nije sprecilo da u 3 navrata predju vise stonina kilometara i spaljuju kuce moje poredice i ubijaju sve koje uspeju da nadju - zene, decu, starce...

Zivota za Srbe u Hrvatskoj i Federaciji BiH nema, a jedan od razloga sto ga nema je i odnos Srbije prema sradanju Srba van njenih granica.

Jermeni se izborise da im se posle 100 godina prizna da je Turska izvrsila genocid nad njima. To sto nista nismo uradili da se do sada o sradanju Srba vise zna, da se to prizna i uvazava nije razlog da se tako, naopako i nastavi.

To nije i ne sme da bude - unturasnje pitanje Hrvatske, BiH ili bilo koje druge drzave, jer deca ubica nece svojim ocevima suditi za zlocine koji su pocinili. Srbi moraju da progovore - inace ce kosti njihovih unuka pocivati u istim masovnim grobnicama u kojima leze i kosti njihovih dedova.
vcucko vcucko 23:15 08.06.2016

Re: 1

tetkino
Izvini, ali kako je to njihov problem?

Tamo gde su moji ziveli u Hrvatskoj pre 150 godina, nema vise zivih ljudi.
I groblja su poravnali.

Moj deo poreodice se pre 100tinjak godina izmakao od Hrvata, sto iste nije sprecilo da u 3 navrata predju vise stonina kilometara i spaljuju kuce moje poredice i ubijaju sve koje uspeju da nadju - zene, decu, starce...

Zivota za Srbe u Hrvatskoj i Federaciji BiH nema, a jedan od razloga sto ga nema je i odnos Srbije prema sradanju Srba van njenih granica.

Jermeni se izborise da im se posle 100 godina prizna da je Turska izvrsila genocid nad njima. To sto nista nismo uradili da se do sada o sradanju Srba vise zna, da se to prizna i uvazava nije razlog da se tako, naopako i nastavi.

To nije i ne sme da bude - unturasnje pitanje Hrvatske, BiH ili bilo koje druge drzave, jer deca ubica nece svojim ocevima suditi za zlocine koji su pocinili. Srbi moraju da progovore - inace ce kosti njihovih unuka pocivati u istim masovnim grobnicama u kojima leze i kosti njihovih dedova.

Ima ona večita priča o katarzi, koju Srbi, eto, nisu prošli. Tom pričom nas kljucaju u glavu već godinama.
Najveća katarza kroz koju Srbi treba da prođu jeste svest o tome da su svojim žrtvama uvek trgovali. Svaki deo srpskog naroda na svoj način, a svi jednako nečasno. Pa su Srbi sa područja koje se u jednom zlom istorijskom periodu zvalo NDH potkupljeni epohalnim radnim mestima kao pandur ćoškar ili poštar. Srbi iz Beograda su svaki glas koji su digli protiv ustaških pokolja naplatili kroz beskrajnu sistematizaciju kojekakvih ministarstava, saveza, agencija, piip materina. Srbe iz unutrašnjosti Srbije inače slabo zanima bilo šta van njihovih dvorišta.
Pri tome, od ovih prvih jedva je nešto i ostalo (ovi Predovi republikanci, dok gazdi trebaju, sa tendencijom da ih jednog dana počiste isto kao Krajišnike). Ovih trećih takođe u neko dogledno vreme neće biti, tamo ko god može prodaje šta može i kupuje jednoiposoban u BG; tamošnje kuće na sprat(ove) taman će dobro da dođu za neke nove narode (ma koji bili) koji će da nasele te krajeve.
Takođe, uskoro ističe sto godina od Velikog rata i strašne srpske (ili srbijanske) pogibije. Samim tim, po svakom pravu, prestaje i svaka obaveza gazda prema Srbima. U prevodu, neće više biti onih silnih ministarstava, agencija, saveza, piip materina; šta će biti, određuje onaj koji plaća, a ne Beograđani i Novosađani - čisto da se ne osete zapostavljeno
Ukratko, pred nama je svetla budućnost...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:57 09.06.2016

Re: 1

same pieces of shit, with some rare exposures of brilliance, thus, more Serb-Croat briliance n less shittin'!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:04 08.06.2016

Па...

... нисам сигуран да Србија нема такве јунаке: један Теофил Панчић показао би се, вероватно, као добар српски противкандидат Иванчићу, или покојни Церовић? Такође, имао си доследних бораца против рата и овде.

На жалост, све још код нас мутно: Срби као нација нису прихватили да су Хрвати, и иначе несклони Србима, са страхом гледали у тенкове који су ишли из Београда да их ослобађају, да Албанци никако нису желели с нама да остану у заједници, а да, напокон, чак ни Црногорцима то није било жељено решење. Авај.

Углавном, то што смо били без самосвести, без реалног сагледавања ко смо, шта смо, колико вредимо, шта можемо и шта заслужујемо -- коштало нас је превише. Нисмо ми изгубили само свето Косово, већ и деценије живота а и значајан део најбоље супстанце српског народа. И у овом трену делујемо као земља без будућности.
looping looping 10:08 08.06.2016

Re: Па...

На жалост, свест још код нас мутно: Срби као нација нису прихватили да су Хрвати са страхом гледали у тенкове који су ишли из Београда да их ослобађају,

Iz straha su i opkoljavali kasarne JNA pre toga?

Samokritičnost je dobra stvar. Samo, ne valja preterivati.
Spiridon Spiridon 10:10 08.06.2016

Re: Па...

.. нисам сигуран да Србија нема такве јунаке: један Теофил Панчић


Teofil mi je pao na pamet ali sam zeleo da vidim ko ce prvi da ga se seti.
I hvala za podrsku.


Spiridon Spiridon 10:13 08.06.2016

Re: Па...

Iz straha su i opkoljavali kasarne JNA pre toga?


evo ga!

Ajde probaj da napises nesto lepo vezano za ove ljude iz Ferala umesto sto pocinjes staru pricu.

Budi originalan. Kazi mi nesto sto ne znam.
looping looping 10:20 08.06.2016

Re: Па...

Spiridon
Iz straha su i opkoljavali kasarne JNA pre toga?


evo ga!

Ajde probaj da napises nesto lepo vezano za ove ljude iz Ferala umesto sto pocinjes staru pricu.

Budi originalan. Kazi mi nesto sto ne znam.

Moj komentar se nadovezuje na Brajovićev komentar i njemu je upućen a ne ljudima iz Ferala.
deset_slukom deset_slukom 10:29 08.06.2016

Re: Па...

looping

Iz straha su i opkoljavali kasarne JNA pre toga?


Da li nešto menja na stvari što je redosled bio upravo obrnut?

Mislim - nije teško proveriti...
Spiridon Spiridon 10:31 08.06.2016

Re: Па...

Moj komentar se nadovezuje na Brajovićev komentar i njemu je upućen a ne ljudima iz Ferala.


znam ali ovo je moj blog i ja ne zelim da trosim vreme i energiju na pricu ko je prvi poceo, sto ne znaci da ja nemam stav o tome.

I zato, ako te ne mrzi, daj mi ime nekoga iz Srbije ko ima slicnu pricu kao feralovci.

Rekli smo Teofil. Dalje ...

predatortz predatortz 10:31 08.06.2016

Re: Па...

looping
Spiridon
Iz straha su i opkoljavali kasarne JNA pre toga?


evo ga!

Ajde probaj da napises nesto lepo vezano za ove ljude iz Ferala umesto sto pocinjes staru pricu.

Budi originalan. Kazi mi nesto sto ne znam.

Moj komentar se nadovezuje na Brajovićev komentar i njemu je upućen a ne ljudima iz Ferala.


Jebeš dijalog, ako domaćin insistira na tome da pišeš 'nešto lepo', a da zanemariš istorijske okolnosti.

Slična zgrtanja činjenica pod tepih, zanemarivanje istorijskih okolnosti, insistiranjem na tome da istorija srpsko-hrvatskih odnosa počinje sa Miloševićem ili Vukovarom, ne doprinose nikakvom rešenju.

Odnose između Srbije i Hrvatske treba svesti na ovo:

Da obe države poštuju set međunarodnih propisa i protokola, bez unošenja emocija i priča tipa 'ima puno mešanih brakova'...

Za kraj, podsetiću na ono što pripisuju Krajačiću, koji je obraćajući se onom našem volu Rankoviću u Jasenovcu, rekao sledeće:

Koliko još treba da vas pobijemo da shvatite da nismo braća?

U ovoj rečenici, makar i stavljenoj u usta Krajačiću, leži suština srpsko-hrvatskih odnosa. Nismo braća! Nismo nikad bili, nikad nećemo ni biti. Za mene je Hrvatska susedna država od koje ne očekujem ništa dobro. Uz svu jezičku i ostale sličnosti, antipatičnija mi je od najvećeg broja država Evrope i sveta.
looping looping 10:34 08.06.2016

Re: Па...

Da obe države poštuju set međunarodnih propisa i protokola, bez unošenja emocija i priča tipa 'ima puno mešanih brakova'...


Ovo je po meni poenta svega.
Spiridon Spiridon 10:35 08.06.2016

Re: Па...

Za mene je Hrvatska susedna država od koje ne očekujem ništa dobro.


pa ko tebe (i mene) yebe. Da li ti je palo na pamet da ako mislis pozitivno, da ce to sutra tvom detetu doneti nekakav boljitak.
Spiridon Spiridon 10:37 08.06.2016

Re: Па...

Ovo je po meni poenta svega.


super, necu da kazem da je dubokomislece ali bar nije destruktivno.
looping looping 10:40 08.06.2016

Re: Па...

Spiridon
Moj komentar se nadovezuje na Brajovićev komentar i njemu je upućen a ne ljudima iz Ferala.


znam ali ovo je moj blog i ja ne zelim da trosim vreme i energiju na pricu ko je prvi poceo, sto ne znaci da ja nemam stav o tome.

I zato, ako te ne mrzi, daj mi ime nekoga iz Srbije ko ima slicnu pricu kao feralovci.

Rekli smo Teofil. Dalje ...


Mi hvala bogu nemamo problem koji imaju hrvati. Možda smo imali ranije ali sada više nemamo. A hrvatima neka je sa srećom.
I ljudima iz Ferala svaka čast.
predatortz predatortz 10:41 08.06.2016

Re: Па...

Spiridon
Za mene je Hrvatska susedna država od koje ne očekujem ništa dobro.


pa ko tebe (i mene) yebe. Da li ti je palo na pamet da ce sutra tvom detetu doneti nesto dobro ili barem ne nesto lose.


Iskreno, ništa dobro ne očekujem a za loše ću ih naučiti da budu spremni na to. Zašto?
Pa, od pradede i WWI imamo loša iskustva sa susjedima.
Koliko pratim njihovu političku 'zbilju', ne liči mi da će se to uskoro promeniti. Za mog života sigurno ne, a verujem ni za života moje dece.
looping looping 10:48 08.06.2016

Re: Па...

Spiridon
Ovo je po meni poenta svega.


super, necu da kazem da je dubokomislece ali bar nije destruktivno.

Šta bi bilo dubokomisleće? Svi se volimo, ljubav cveta?

deset_slukom deset_slukom 10:54 08.06.2016

Re: Па...

Peščanik.

Nije jedan lik, ali zaslužuje da se spomene u ovom kontekstu.
tyson tyson 10:55 08.06.2016

Leto

Šta bi bilo dubokomisleće? Svi se volimo, ljubav cveta?

Peace maco.



Spiridon Spiridon 11:46 08.06.2016

Re: Па...

Pa, od pradede i WWI imamo loša iskustva sa susjedima.
Koliko pratim njihovu političku 'zbilju', ne liči mi da će se to uskoro promeniti. Za mog života sigurno ne, a verujem ni za života moje dece.


pa ova planeta postoji 4,6 biliona godina, a ti se uhvatio za dedu
predatortz predatortz 11:53 08.06.2016

Re: Па...

Spiridon
Pa, od pradede i WWI imamo loša iskustva sa susjedima.
Koliko pratim njihovu političku 'zbilju', ne liči mi da će se to uskoro promeniti. Za mog života sigurno ne, a verujem ni za života moje dece.


pa ova planeta postoji 4,6 biliona godina, a ti se uhvatio za dedu


Pardon, pradedu Žileta!
Još od njega ne verujemo braći Rvatima.
Zahvaljujući tom nepoverenju, sada kuckam ovo što kuckam.
Lakoverniji nisu bili moje sreće.

Inače, ne razumem tu potrebu određenih krugova koji forsiraju tezu da Srbi i Hrvati moraju da se vole, poštuju i slična sranja.

Ne moraju! Srbi i Hrvati moraju da poštuju minimum normi koje uređuju odnose između dve države. Sve ostalo je, ako hoćeš da budem direktan, posle Jasenovca i NDH, neprirodno.
g.radicevic g.radicevic 12:40 08.06.2016

Re: Па...

нисам сигуран да Србија нема такве јунаке: један Теофил Панчић показао би се, вероватно, као добар српски противкандидат Иванчићу, или покојни Церовић?


prof. Jovo Bakić npr,

Spiridon Spiridon 13:32 08.06.2016

Re: Па...

Šta bi bilo dubokomisleće? Svi se volimo, ljubav cveta?


ne nego da se koljemo i da ljubav vene ...

opet gubimo vreme, a pitanje ostaje.

Ko kod nas ima intelektualni potencijal da kaze ili napise nesto pametno?
g.radicevic g.radicevic 13:43 08.06.2016

Re: Па...

Ko kod nas ima intelektualni potencijal da kaze ili napise nesto pametno?

''pametno'' je kao i lepo, relativno i zavisi od ''startne pozicije'' procenjivača.
Spiridon Spiridon 14:09 08.06.2016

Re: Па...

prof. Jovo Bakić npr,



highshalfbooze highshalfbooze 16:20 08.06.2016

Re: Па...

Spiridon
Rekli smo Teofil. Dalje ...


Miroslav Filipović
anonymous anonymous 17:34 08.06.2016

Re: Па...

highshalfbooze
Spiridon
Rekli smo Teofil. Dalje ...


Miroslav Filipović


Na kog misliš ?
looping looping 17:44 08.06.2016

Re: Па...

Spiridon
Šta bi bilo dubokomisleće? Svi se volimo, ljubav cveta?


ne nego da se koljemo i da ljubav vene ...

opet gubimo vreme, a pitanje ostaje.

Ko kod nas ima intelektualni potencijal da kaze ili napise nesto pametno?

Ja sam potvrdio šta trebamo da radimo a to što ti vidiš nešto drugo je tvoj problem.
Da obe države poštuju set međunarodnih propisa i protokola, bez unošenja emocija i priča tipa 'ima puno mešanih brakova'...


Ovo je po meni poenta svega.

Izgleda da moraš da imputiraš da bi bio u pravu.
emsiemsi emsiemsi 18:46 08.06.2016

Re: Па...

Predrag Brajovic
... нисам сигуран да Србија нема такве јунаке: један Теофил Панчић показао би се, вероватно, као добар српски противкандидат Иванчићу, или покојни Церовић? Такође, имао си доследних бораца против рата и овде.

На жалост, све још код нас мутно: Срби као нација нису прихватили да су Хрвати са страхом гледали у тенкове који су ишли из Београда да их ослобађају, да Албанци никако нису желели с нама да остану у заједници, а да, напокон, чак ни Црногорцима то није било жељено решење. Авај.

Углавном, то што смо били вез самосвести, без реалног сагледавања ко смо, шта смо, колико вредимо, шта можемо и шта заслужујемо -- коштало нас је превише. Нисмо ми изгубили само свето Косово, већ и деценије живота а и значајан део најбоље супстанце српског народа. И у овом трену делујемо као земља без будућности.

Слажем се са тобом да Срби нису много тога прихватили - посебно такви који пишу слично као и ти --- нису прихватили оправдани страх од повампиреног усташтва дела свога народа који је томе повампиреном неоУсташтву био у близини.
Шта мислиш, ко је деведестих имао више основа за страх --- Срби или Хрвати ?
highshalfbooze highshalfbooze 18:57 08.06.2016

Re: Па...

Na kog misliš ?


Na ovog - LINK
anonymous anonymous 20:43 08.06.2016

Re: Па...

highshalfbooze
Na kog misliš ?


Na ovog - LINK


Taj je sa razlogom robijao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:52 08.06.2016

Re: Па...

Rekli smo Teofil. Dalje ...


Nema dalje :)

E moj Spiro.

Ako sam protiv nečega onda sam protib poređenja Srbije i Hrvatske, jer to nema nikakvog smisla osim paljenja nekih niskih strasti.
Oni kažu, mi smo bolji od Srba i budu srećni, neki ovde kažu, vidi kakva je Hrvatska, i budu srećni.
Malo je to za sreću.

Ali ako se već porede slobode i kritičari stanja u Srbiji i Hrvatskoj, tu makar Hrvati niti mogu niti su ikad mogli da priđu Srbiji ni blizu.

Bilo koje vreme uzmi u obzir i videćeš da je u Srbiji kritika vlasti i sloboda misli bila daleko ispred Hrvatske.

Ko je od Hrvata u prvom svetskom ratu kritikovao svoju stranu kao što je to radio Dimitrije Tucović kad je pisao o svojoj strani?

Gde je za vreme komunizma bio centar slobodne opozicione misli, u Beogradu ili Zagrebu?
Ko je kao Mihiz smeo i hteo Krcunu, Titu, Kardelju ili bilo kome da kreše u brk.

Da li je u Beogradu ili Zagrebu osnovan odbor za slobodu misli i izražavanja, koji je čak i jednog Paragu branio?
Da li je u Zagrebu bilo protesta protiv Oluje kao što je u Beogardu bilo protesta protiv svakog poteza Miloševića?
Šta rade hrvatske Žene u crnom?

Ima li Hrvatska jednog Petra Lukovića i da li se tom čoveku išta ružno desilo?

I može se ovako do u beskraj, jer je veoma lako pokazati da je tu Srbiaj u OGROMNOJ prednosti, ali čemu?
Da se dokaže da eSrbija bolje od Hrvatske?
E ako je to cilj super, ispunili smo ga, i sad možemo da budemo srećni.

Ali, biti od njih bolji je lako, ali je i malo.
highshalfbooze highshalfbooze 21:34 08.06.2016

Re: Па...

hoochie coochie man
Ima li Hrvatska jednog Petra Lukovića i da li se tom čoveku išta ružno desilo?

Nekome ko onako piše, sigurno je da se dogodilo nešto ružno.
Spiridon Spiridon 21:36 08.06.2016

Re: Па...

Ako sam protiv nečega onda sam protib poređenja Srbije i Hrvatske, jer to nema nikakvog smisla osim paljenja nekih niskih strasti.


da se razumemo, ovo nije paljenje niskih strasti. Ovo nije blog pomirenja dva bratska naroda. Ovo je blog kojim zelim da pokazem da ideoloske slicnosti imaju prednost nad nacionalnim. Pa meni veci neprijatelj od Nikolica ti ne treba burazeru, a on je predsednik Srbije. Ej, taj odlucuje o sudbini Srbije (u velikom procentu).

Ako moram da karikiram, Boris Dezulovic vise dobrog moze da donese Srbiji (na odredjeni nacin) nego Tomislav Nikolic.
Toma kvari pricu sa svih strana ukljucujuci i estetsku. I to nas kosta.

Pusti sada ustase i gledaj svoje dvoriste. Gledaj ko bespravno rusi Beograd. Jel ga ustase ruse?

Ocekivao sam malo zreliju diskusiju sa tobom ...
predatortz predatortz 21:37 08.06.2016

Re: Па...

highshalfbooze
hoochie coochie man
Ima li Hrvatska jednog Petra Lukovića i da li se tom čoveku išta ružno desilo?

Nekome ko onako piše, sigurno je da se dogodilo nešto ružno.


Cela ta ekipa okupljena oko E novina deluje kao literarna sekcija klinike 'Laza Lazarević'.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:37 08.06.2016

Re: Па...

Nekome ko onako piše, sigurno je da se dogodilo nešto ružno.


Ali to je verovato bilo u ranom detinjstvu :)
predatortz predatortz 21:39 08.06.2016

Re: Па...

Pusti sada ustase i gledaj svoje dvoriste. Gledaj ko bespravno rusi Beograd. Jel ga ustase ruse?

Ocekivao sam malo zreliju diskusiju sa tobom ...


Mešaš babe i žabe, a očekuješ zrelu diskusiju?!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:47 08.06.2016

Re: Па...

Pusti sada ustase i gledaj svoje dvoriste.


A u naslov staviš, Ljubomoran na Hrvate :)

Na temi o štetočinstvu Nikolića bismo se složili milion posto, ali kad pogledamo preko tarabe, ja stvarno ne osećam nikakvu ljubomoru, naprotiv.
Zato nešto i nemam želju da provirujem.

Neka ih, ja im zaista (ali zaista) svu sreću želim.
Čak ih i ne krivim previše za naša stradanja, bar ne isključivo njih.
I mi smo tome doprineli.

Imaju svoju državu, neka rade s njom šta im je volja, a to što imaju Dežulovića im baš i ne pomaže mnogo, očigledno
Ne može on ni svojoj državi da pomogne, kako će tek tuđoj, tako da se u ovo
Boris Dezulovic vise dobrog moze da donese Srbiji

ne treba uzdati.
highshalfbooze highshalfbooze 21:52 08.06.2016

Re: Па...

Taj je sa razlogom robijao.

Jeste, usudio se da piše o zločinima koje je je počinila regularne vojne snage ove zemlje. Dovoljan razlog za robijanje.

Tvoje zapažanje da je neko sa razlogom robijao bez pravosnažne presude je ujedno i odgovor Spiridonu zašto u Srbiji ne postoje novinari. Kome treba takva beda da bude ubijen kao Slavko Ćuruvija ili držan 5 meseci u apsani iako nije kriv. A još uz to i da ga cela nacija pljuje jer im se ne sviđa što se javno govori da je Vojska Jugoslavije počinila zločine prema civilnom stanovništvu.
predatortz predatortz 21:54 08.06.2016

Re: Па...

Kome treba takva beda da bude ubijen kao Slavko Ćuruvija


A ti stvarno misliš da je Ćuruvija ubijen samo zbog toga što je bio novinar?
Spiridon Spiridon 21:58 08.06.2016

Re: Па...

Na temi o štetočinstvu Nikolića bismo se složili milion posto, ali kad pogledamo preko tarabe,



ali, uvek to ali

da ja gledam redovno preko tarabe. Mislim da je to vazno. Ali kad gledam ja ne gledam stvari koje ce me iritirati, vec one koje ce me inspirisati da budem bolji i da vise zavolim ljude zbog onoga kakvi su. Oliver Frljic npr.

Mislim da je onaj Aleksandar iz nedeljom u dva tezak debil npr. ali znam 5 nasih voditelja za koje je on izmislio novinarstvo. Oni me interesuju vise. Hocu da imamo nekog ko je bolji od Aleksandra, a ne za 3 klase ispod.




highshalfbooze highshalfbooze 21:59 08.06.2016

Re: Па...

A ti stvarno misliš da je Ćuruvija ubijen samo zbog toga što je bio novinar?

Ne sećam se kako je tačno glasila presuda.
freehand freehand 22:06 08.06.2016

Re: Па...

Hocu da imamo nekog ko je bolji od Aleksandra, a ne za 3 klase ispod.

Pa si baš adekvatnog našao da ga porediš. Šta tačno fali Jugoslavu Ćosić, Antoneli Rihi, Suzani Trninić, Olji Bećković, sem što insistiraš na negativnoj slici trudeći se da je ilustruješ ekstremima?
Spiridon Spiridon 22:16 08.06.2016

Re: Па...

Pa si baš adekvatnog našao da ga porediš. Šta tačno fali Jugoslavu Ćosić, Antoneli Rihi, Suzani Trninić, Olji Bećković, sem što insistiraš na negativnoj slici trudeći se da je ilustruješ ekstremima?


ja sam ti jednom rekao da se ne razumes dovoljno u neke stvari o kojima volis mnogo da pises.


ja sam ovde uporedio dva rezimska novinara.

Kakve veze ima Olja Beckovic sa tom pricom?
freehand freehand 22:23 08.06.2016

Re: Па...

ja sam ti jednom rekao da se ne razumes dovoljno u neke stvari o kojima volis mnogo da pises.


Ups, izvini. Ako si mi ti to jednom rekao a ovde su u pitanju režimski novinari - onda ok.
Mada ja mislim da se ti ne razumeš uopšte u stvari o kojima voliš da pišeš, samo što to nije bnajgore. Gore su, naime, maligne konstrukcije koje voliš da praviš, poput ovog poređenja.
Ne manje glupo ali benigno bilo bi, na primer, da si našao adekvatnog štakora sa dna hrvatske medijske zbiljnosti pa ga turio pored ovdašnjeg rođaka mu.
Spiridon Spiridon 22:33 08.06.2016

Re: Па...

Ups, izvini. Ako si mi ti to jednom rekao a ovde su u pitanju režimski novinari - onda ok.
Mada ja mislim da se ti ne razumeš uopšte u stvari o kojima voliš da pišeš, samo što to nije bnajgore. Gore su, naime, maligne konstrukcije koje voliš da praviš, poput ovog poređenja.
Ne manje glupo ali benigno bilo bi, na primer, da si našao adekvatnog štakora sa dna hrvatske medijske zbiljnosti pa ga turio pored ovdašnjeg rođaka mu.



trebao bi malo cesce ovako da pises. Bio bi manje dosadan.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:38 08.06.2016

Re: Па...

predatortz
Nismo braća! Nismo nikad bili, nikad nećemo ni biti.


Ovde grešiš.
Mi faktički jesmo braća, što bi se reklo "od istog oca i matere".

Međutim, to ni na šta ne obavezuje. Imaš gomilu braće, koja se međusobno ne podnose. To što ti je neko brat ne znači ni da moraš da ga voliš, niti da se slažeš sa njim, niti bilo šta drugo. Može postojati gomila nekih drugih ljudi koji su ti bliži, draži, i koje u krajnjem slučaju više voliš od tog svog formalnog brata.
anonymous anonymous 02:51 09.06.2016

Re: Па...

predatortz
Kome treba takva beda da bude ubijen kao Slavko Ćuruvija


A ti stvarno misliš da je Ćuruvija ubijen samo zbog toga što je bio novinar?


Isto važi i za Filipovića, i njegovu robiju.

Kakav bre, novinar.

To se zove drugačije.
anonymous anonymous 03:38 09.06.2016

Re: Па...

freehand
Hocu da imamo nekog ko je bolji od Aleksandra, a ne za 3 klase ispod.

Pa si baš adekvatnog našao da ga porediš. Šta tačno fali Jugoslavu Ćosić, Antoneli Rihi, Suzani Trninić, Olji Bećković, sem što insistiraš na negativnoj slici trudeći se da je ilustruješ ekstremima?


Aleksandar je za sve njih u profesionalnom smislu - nedostižna tačka.
Konza - rekli bi Zemunci.
freehand freehand 06:46 09.06.2016

Re: Па...

anonymous
freehand
Hocu da imamo nekog ko je bolji od Aleksandra, a ne za 3 klase ispod.

Pa si baš adekvatnog našao da ga porediš. Šta tačno fali Jugoslavu Ćosić, Antoneli Rihi, Suzani Trninić, Olji Bećković, sem što insistiraš na negativnoj slici trudeći se da je ilustruješ ekstremima?


Aleksandar je za sve njih u profesionalnom smislu - nedostižna tačka.
Konza - rekli bi Zemunci.

Znam, i tvoj brat je jači od mog brata.
Žestoka argumentacija.
anonymous anonymous 07:22 09.06.2016

Re: Па...

highshalfbooze
Taj je sa razlogom robijao.

Jeste, usudio se da piše o zločinima koje je je počinila regularne vojne snage ove zemlje. Dovoljan razlog za robijanje.

Tvoje zapažanje da je neko sa razlogom robijao bez pravosnažne presude je ujedno i odgovor Spiridonu zašto u Srbiji ne postoje novinari. Kome treba takva beda da bude ubijen kao Slavko Ćuruvija ili držan 5 meseci u apsani iako nije kriv. A još uz to i da ga cela nacija pljuje jer im se ne sviđa što se javno govori da je Vojska Jugoslavije počinila zločine prema civilnom stanovništvu.


Ljiga, lažov i ...profiter.

Čak i oni koji ga ne poznaju, a ja ga znam, u linkovanom tekstu mogu da uoče njegov ibermenšovski pristup.

Ja, moja supruga, moj sin ......najbolji novinar,humanitarna apoteka, obožavani u gradu....

Budalaštine...
Gnjida....
alselone alselone 07:42 09.06.2016

Re: Па...

A u naslov staviš, Ljubomoran na Hrvate :)


Voli Spira tako. Cenim da misli kako time radi na rusenju tabua, pomirenju itd. Iz dobre namere, siguran sam.

Secam se kad se onda zaleteo sa cestitkama Cilicu, na sva zvona (ko da nema drugih grend slem osvajaca) pa onda ovaj malo slavio Sa Tomsonom. :)

Ali jbg.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:59 09.06.2016

Re: Leto

tyson
Šta bi bilo dubokomisleće? Svi se volimo, ljubav cveta?

Peace maco.






peace, Ђедо!
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:51 09.06.2016

Re: Па...

Voli Spira tako. Cenim da misli kako time radi na rusenju tabua, pomirenju itd. Iz dobre namere, siguran sam.


Pazi kad ni jednog trena nisam posumnjao u njegove dobre namere, čak ga ne svrstavam ni u one drugosrbijance.

Dobro da ovo napisa, važno mi je da kažem da spiru uvažavam i onda kad se s njim ne slažem.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:22 09.06.2016

Re: Па...

alselone


Secam se kad se onda zaleteo sa cestitkama Cilicu, na sva zvona (ko da nema drugih grend slem osvajaca) pa onda ovaj malo slavio Sa Tomsonom. :)



Nije ni Čiliću lako, on je kosmopolita dečko, a ovi dole su teška primitiva, možda najprimitivniji, i najbeskrupulozniji deo rvatstva.


Spiridon Spiridon 19:38 09.06.2016

Re: Па...

Secam se kad se onda zaleteo sa cestitkama Cilicu, na sva zvona (ko da nema drugih grend slem osvajaca) pa onda ovaj malo slavio Sa Tomsonom. :)



a ovo nisi video ...

LINK
krkar krkar 11:57 08.06.2016

Balvan u oku nacijonalnome


Srbija nema ni jednu susednu državu koju nije bar jednom napala, osnivala svoje paradržave na njenoj teritoriji, pokušavala da joj otkine parče...

A onda četnici i neuspešni velikosrbi krenu u raspravu o tome kakva je Hrvatska?!



I onda se čudi neko Onom poređenju???
zilikaka zilikaka 12:01 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Srbija nema ni jednu susednu državu koju nije bar jednom napala, osnivala svoje paradržave na njenoj teritoriji, pokušavala da joj otkine parče...



Rumunija?
krkar krkar 12:12 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

zilikaka
Srbija nema ni jednu susednu državu koju nije bar jednom napala, osnivala svoje paradržave na njenoj teritoriji, pokušavala da joj otkine parče...



Rumunija?


Ni Rumunija.

Na kraju I svetskog rata Srbija je poslala okupacionu vojsku u rumunski Banat i 14.11.1918. okupirala Temišvar i okolinu. 1919. je Velika narodna skupština izglasala pripojenje Rumuniji što je potvrđeno i Trijanonskim mirom.
karabasbarabas karabasbarabas 12:25 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Srbija nema ni jednu susednu državu koju nije bar jednom napala, osnivala svoje paradržave na njenoj teritoriji, pokušavala da joj otkine parče...


Ima li ijedna drzava da nije napala Srbiju iz blizeg i daljeg okruzenja?
Ima li ijedna drzava u svetu da nije napala bilo koju drugu drzavu u svom okruzenju u nekom trenutku u istoriji?
budjoni budjoni 12:29 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

e jbg, opet pomije bile lose a bilo ih mnogo, a krme?
zilikaka zilikaka 12:29 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Na kraju I svetskog rata Srbija je poslala okupacionu vojsku u rumunski Banat i 14.11.1918. okupirala Temišvar i okolinu.


Naš šta?
Ja volim ovde da pominjem kako smo i mi ovde imali tu istu vojsku, kao oslobodilačku, al smo prvo skupili pare i poslali ajzliban po njih u Pančevo, da dođu da nas oslobode.

Dakle, nekom je to bila okupaciona, nekom oslobodilačka, al činjenica da su bili dovedeni, nisu sami banuli.

Mošbit da je tako neka priča bila i tamo, al opet mu dođe stvar tumačenja.
Ako ćemo pošteno, bilo vreme opasnog previranja, za Banat se nije znalo ni čiji je, ni čiji će biti, pa je malo prenagljeno pričati o okupaciji.

...nego, ja slobodna, pa gledam neku emisiju o kravama i ekološkom pašnjaku u jednom selu u okolini, pa mi proradila paorska genetika, i sve mi nešto lepo oko srca, pa mi ne pada na pamet da se svađam.

Ti ćeš i tako pisati šta hoćeš iz perspektive koja ti trenutno odgovara.
JA sam bar tehničko lice pa to mogu da razumem.
arianna arianna 12:48 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Srbija nema ni jednu susednu državu koju nije bar jednom napala, osnivala svoje paradržave na njenoj teritoriji, pokušavala da joj otkine parče...


Vidim odličan si poznavalac istorije, pa me interesuje: kad smo, recimo, napali Bugare i pokušavali da joj otkinemo parče?

jel to beše za vreme II sv. rata, kad nam pališe čitava sela po jugositočnoj nam Srbiji ili kad su sva živorodjena deca morala da imaju OBAVEZNO bugarsko ime, pokrštavali nam sela i zaseoke, i sve živo po njima?

ili se "paradržava na njenoj teritoriji" odnosi na logor gde su deportovani svi radnosposobni muškarci? pitam da vidim kako mi deda izgubi nogu od "sindziri" u zarobljeništvo...?
ili..?
alselone alselone 12:57 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

A onda četnici i neuspešni velikosrbi krenu u raspravu o tome kakva je Hrvatska?!


Ko god pricao ne menja cinjenicu kakva je Hrvatska i da je nastala na genocidu i etnickom ciscenju. Da, na oba.
krkar krkar 13:10 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Ja volim ovde da pominjem kako smo i mi ovde imali tu istu vojsku, kao oslobodilačku, al smo prvo skupili pare i poslali ajzliban po njih u Pančevo, da dođu da nas oslobode.

Dakle, nekom je to bila okupaciona, nekom oslobodilačka, al činjenica da su bili dovedeni, nisu sami banuli.


Ja volim da se baziram na činjenicama.

Saveznička komisije ovlastila je Kraljevinu Srbiju, saveznicu, da pošalje vojsku preko Dunava i Save na teritoriju dotadašnje Austro-Ugarske koja se raspadala. Saveznička komisije utvrdila je okvirne granice do kojih je trebalo da uđe vojska Kraljevine Srbije.

Te granice dostignute su 13.11.1918. nakon čega je Saveznička komisija rekla "e sad stanite".

Sutradan, 14.11.1918. Kraljevina Srbija poslala je vojsku u temišvarski okrug, preko dogovorenih i odobrenih granica.

To je bila oružana agresija
krkar krkar 13:12 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Vidim odličan si poznavalac istorije, pa me interesuje: kad smo, recimo, napali Bugare i pokušavali da joj otkinemo parče?


A ja vidim da si stvarno odlična Srbkinja što dokazuješ odličnim poznavanjem nacionalne istorije. Za diku i ponos. Srbija i Srbstvo vaskoliko imaju čime da se ponose.

Ili pojma nemaš ili ti je znanje selektivno - svakako na liniji Šešelj dr Vojislava!
krkar krkar 13:13 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Ko god pricao ne menja cinjenicu kakva je Hrvatska i da je nastala na genocidu i etnickom ciscenju.


Dočim Srbija nije nastala na genocidu i etničkom čišćenju???

Ja bih se na tvom mestu držao inžinjerovanja, pre nego što zaglibiš u lupetanju.
arianna arianna 13:18 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Ili pojma nemaš ili ti je znanje selektivno - svakako na liniji Šešelj dr Vojislava!


nemam pojima, zato te pitam...kad smo napali Bugare?

lepo te pitam i nije glupo pitanje, nepotpun ti je odgovor

i kakve veze ima s mojim pitanjem, Šešelj? Praviš paralele, koje samo u tvom svetu imaju smisla.
urbana_gerila urbana_gerila 13:24 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

arianna
nemam pojima, zato te pitam...kad smo napali Bugare?


sestrobrate, ima li tu kod tebe, bar, neki internet ako, već, školu nemate?
budjoni budjoni 13:26 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

koje samo u tvom svetu imaju smisla

te paralele se prave zbog poslodavaca, a mnogo kosta, treba krmacetinu i naraniti, nije to malo kazance...
krkar krkar 13:28 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

nemam pojima, zato te pitam...kad smo napali Bugare?


Pretpostavljao sam da ne postoji niko ko se školovao u Srbiji a da nije čuo za Slivnicu. Srpsko-bugarski rat 1885. Srbija napala i izgubila rat. Redovno se navodi kao promer najvećeg vojnog poraza Srbije.

Pa II Balkanski rat 1913. Srbija je potpisala tajni pakt sa Grčkom da napadnu Bugarsku ali su Bugari izgleda imali bolje špijune pa su napali prvi.
zilikaka zilikaka 13:32 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

a volim da se baziram na činjenicama.

Saveznička komisije ovlastila je Kraljevinu Srbiju, saveznicu, da pošalje vojsku preko Dunava i Save na teritoriju dotadašnje Austro-Ugarske koja se raspadala. Saveznička komisije utvrdila je okvirne granice do kojih je trebalo da uđe vojska Kraljevine Srbije.

Te granice dostignute su 13.11.1918. nakon čega je Saveznička komisija rekla "e sad stanite".

Sutradan, 14.11.1918. Kraljevina Srbija poslala je vojsku u temišvarski okrug, preko dogovorenih i odobrenih granica.

To je bila oružana agresija


Sve ti verujem i pravno gledano, čim nauružana vojska negde kroči, to jeste oružana agresija, al brate, nit je tu država bilo, nit je kome dlaka glave zafalila u tim agresijama.

Probali, ušetali, pa kad su videli da neće moći, oni išetali.

Msm, možeš dlaku po pola da cepaš, ako, al bode oči kad to radiš uvek, samo i jedino Srbima.

Pazi kad je meni počelo da smeta.

To čisto ko povratna informacija, ako ti šta čini.
krkar krkar 13:35 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

kad su sva živorodjena deca morala da imaju OBAVEZNO bugarsko ime, pokrštavali nam sela i zaseoke, i sve živo po njima?


Interesantno, od koga li to naučiše?

Kad je srbijanska vojska 1912. okupirala Makedoniju i proglasila je Starom Srbijom, stanovnici Makedonije(Makedonci, Bugari i svi ostali slovenskog porekla i jezika) morali su da uzmu srpsko ime i da promene prezime na -ić. I nije im bilo dozvoljeno da se zovu Makedonci nego samo Srbi.

I tako do 1941.
krkar krkar 13:38 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Sve ti verujem i pravno gledano, čim nauružana vojska negde kroči, to jeste oružana agresija, al brate, nit je tu država bilo, nit je kome dlaka glave zafalila u tim agresijama.

Probali, ušetali, pa kad su videli da neće moći, oni išetali.


I to još u suprotnosti sa onim što su potpisali.

Da li je falilo dlaka i glava - morao bih da proverim u ćitabama. A izašli su ne zato što su

videli da neće moći


nego što su velike sile tako naredile. Upravo zbog onih potpisanih papira i dogovora.


Spiridon Spiridon 13:44 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Kad je srbijanska vojska 1912. okupirala Makedoniju i proglasila je Starom Srbijom, stanovnici Makedonije(Makedonci, Bugari i svi ostali slovenskog porekla i jezika) morali su da uzmu srpsko ime i da promene prezime na -ić. I nije im bilo dozvoljeno da se zovu Makedonci nego samo Srbi.


brate Krkare, o cemu ti pricas?

Ponavljam temu bloga:

Zasto kod nas nema kvalitetnis politickih tribina na kojima bi neka ekipa rekla nesto pametno?

Evo Borka Pavicevic mi pade na pamet.

Pera je bio cudo ali je otiso u tri lepe ... steta.
arianna arianna 13:48 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Pretpostavljao sam da ne postoji niko ko se školovao u Srbiji a da nije čuo za Slivnicu. Srpsko-bugarski rat 1885. Srbija napala i izgubila rat. Redovno se navodi kao promer najvećeg vojnog poraza Srbije.


a čuo li si šta je bio povod za taj rat i gde su vodjene najveće borbe, zašto je zamalo pao jug Srbije?

@urbani

mi ovde više škole nemamo, ukinuše školovani dodjoši iz Beograd

za internet nEsmo čuli, evo javlajam ti se sa plot, što postaviše iza prodavnicu. Izvinjavaj.
krkar krkar 13:50 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Zasto kod nas nema kvalitetnis politickih tribina na kojima bi neka ekipa rekla nesto pametno?

Evo Borka Pavicevic mi pade na pamet.


Borka vrlo pametno (i preopširno i nefokusirano) priča na političkim tribinama.

Ali političkim tribinama se ništa ne menja. Da sam ja Vučić izgradio bih opoziciji jedno Tribinište, lepu salu u kojoj bi po ceo dan mogli da drže tribine, konferencije za štampu i slične mrsomuđevine.

U Srbiji se ništa ne menja jer nema opozicije.

A opozicije nema jer svi hoće na vlast sa bilo kim i po svaku cenu.

A na vlast hoće da bi I ONI krali a ne da bi nešto menjali i uvodili sistem u kojem se ne krade.


Amin.
Spiridon Spiridon 13:55 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

A opozicije u Srbiji nema jer svi hoće na vlast sa bilo kim i po svaku cenu.


ovo je fantasticno receno
krkar krkar 14:04 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

a čuo li si šta je bio povod za taj rat i gde su vodjene najveće borbe, zašto je zamalo pao jug Srbije?


Nije zamalo pao nego su Bugari stali kad su se umorili, koliko se dobro borila srbijanska vojska mogli su da stignu do Kragujevca.

Razlog je bio što je Austrija napujdala svoju pudlicu Milana Obrenovića da napadne Bugarsku jer se dotadašnja Kneževina Bugarska (severozapadni krajevi današnje Bugarske) ujedinila sa tzv. Istočnom Rumelijom (jugoistočna polovina današnje Bugarske), tvorevinom koju je Austrija izboksovala na Berlinskom kongresu 1878. da smanji ruski uticaj (jer je Bugarska bila ruska ispostava).

Inače dodatni Milanov razlog bio je da kazni Bugare što se Nikola Pašić (srbijanski političar neutvrđenog nacionalnog porekla) nakon dizanja oružane pobune protiv svoje države i njenog neuspeha sakrio u Bugarskoj.

Pošto je glavnina bugarske vojske bila na granici sa Istočnom Rumelijom, Austrija je računala da će Srbi lako da okupiraju Sofiju na nepunih 50 km od granice i da će onda Milan (i preko njega Franjo Josif) da ucenjuju Aleksandra od Batenberga Bugarskog.

Nažalost vojska Kraljevine Srbije je zajebala stvar i uspela da izgubi ne samo rat na bugarskoj teritoriji nego i Pirot.

Rat je završen kada je austrijski poslanik Kevenhiler inetrvenisao kod bugarske Vrhovne komande da zaustavi dalje napredovanje prema Nišu jer se bojao da njegova saveznica Srbija ne doživi još teži poraz.

Nije loše čitati knjige!
g.radicevic g.radicevic 14:12 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

al bode oči kad to radiš uvek, samo i jedino Srbima.

ne pratiš na času
Srbi su OK,
srbijanci su loši momci
urbana_gerila urbana_gerila 14:14 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

arianna
@urbani
mi ovde više škole nemamo, ukinuše školovani dodjoši iz Beograd
za internet nEsmo čuli, evo javlajam ti se sa plot, što postaviše iza prodavnicu


ma, znanje je precenjeno, a ume i da zaboli.

plota što se tiče - čine voliko, provalili su da vam je zapišavanje omiljena mentalna disciplina.

(mogu ja ovako koliko hoću, no, bezbolnije je da razmisliš pre nego nešto lupiš, a ako već lupiš - da, bar tad, razmisliš glede vađenja)
arianna arianna 14:16 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Nije loše čitati knjige!


čitaš Vikipediju i ono što je neko, sa svojim, stavom i poznavanjem istorije, tamo "prostro" a da nije bar par dana prošetao istočnom i jugoistočnom Srbijom. Istorije ima ali bezobrazno malo i selektivno.

Istorija se ne kroji, ne piše i ne prepravlja na Vikipediji. Mada, ima nekih koji od takvih stvari leba jedu.

zilikaka zilikaka 14:17 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

U Srbiji se ništa ne menja jer nema opozicije.

A opozicije nema jer svi hoće na vlast sa bilo kim i po svaku cenu.

A na vlast hoće da bi I ONI krali a ne da bi nešto menjali i uvodili sistem u kojem se ne krade.


Eto, ako za ove tri rečenice budeš skupljao potpise, računaj na moj.

Ako budeš imao ideju il znao nekog ko ima i hoće da sprovede da ne bude tako, opet računaj.
To je pogled unapred.

Što se tiče onog drugog, pogleda unatraške, dobro, neka smo jako klempavi, al što samo o tome da pričamo i to naglašavamo?
Valjda nešto valjano i kao takvi možemo da uradimo.

Ima ih i sa kukastim nosevima i razrokih, i svakojakih, pa sasvim lepo žive.
gedza.73 gedza.73 14:20 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

srbijanci su loši momci


g.radicevic g.radicevic 14:23 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Eto, ako za ove tri rečenice budeš skupljao potpise, računaj na moj.


pa da napravimo državu ....(sa sve četvrtim stepenom komparacije)
anonymous anonymous 14:40 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

krkar
Zasto kod nas nema kvalitetnis politickih tribina na kojima bi neka ekipa rekla nesto pametno?

Evo Borka Pavicevic mi pade na pamet.


Borka vrlo pametno (i preopširno i nefokusirano) priča na političkim tribinama.

Ali političkim tribinama se ništa ne menja. Da sam ja Vučić izgradio bih opoziciji jedno Tribinište, lepu salu u kojoj bi po ceo dan mogli da drže tribine, konferencije za štampu i slične mrsomuđevine.

U Srbiji se ništa ne menja jer nema opozicije.

A opozicije nema jer svi hoće na vlast sa bilo kim i po svaku cenu.

A na vlast hoće da bi I ONI krali a ne da bi nešto menjali i uvodili sistem u kojem se ne krade.


Amin.


Da se jednom i ja sa tobom saglasim.

Naravno da je moć odnos , a ne svojina.

Od Štirnera i Fukoa smo to naučili.

Da bi se promenila jedna strana u odnosu (vlast ) , mora se najpre promeniti - druga.

Dakle, izgradnja kredibilne opozicije , a ne rušenje vlasti je primarni cilj.

alselone alselone 15:25 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

Dočim Srbija nije nastala na genocidu i etničkom čišćenju???


Nije ni nablizu. Mozda i ti da se zadrzis na klopi i ronjenju jer se ostrascujes pa preti da zaglibis u lupetanju.


Ja bih se na tvom mestu držao inžinjerovanja, pre nego što zaglibiš u lupetanju.

Nemas brige, meni ne predstavlja problem ni da kazem popu pop a bobu bog, koliko god to tebi bilo lepetanje, docim ti prilicno iskrivljujes i istoriju da bob ne bi bio bob.
freehand freehand 16:37 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

U Srbiji se ništa ne menja jer nema opozicije.

A opozicije nema jer svi hoće na vlast sa bilo kim i po svaku cenu.

A na vlast hoće da bi I ONI krali a ne da bi nešto menjali i uvodili sistem u kojem se ne krade.

Amin.

Umesto da lepo Tomislava Vojvodu Nikolića, kao svaki pametni pošteni entelektualac, fukara i neznalica opšte prakse vozglasa za vjesnika novog doba.
Znaš li ti, Krkare, kad već tako s visine zboriš a sve pozivajući se na Trianon - šta je to "srpski Banat", gde mu je središte, i zašto se uopšte tako zove?
I imaš li slična pitanja i smutnje kad su u pitanju Istra i Dalmacija, na primer?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:03 08.06.2016

Re: Balvan u oku nacijonalnome

alselone
A onda četnici i neuspešni velikosrbi krenu u raspravu o tome kakva je Hrvatska?!


Ko god pricao ne menja cinjenicu kakva je Hrvatska i da je nastala na genocidu i etnickom ciscenju. Da, na oba.

Несумњиво.

Ја сам, мислим већ почетком рата, наводио да је Туђману жеља да Срби нигде немају чак ни релативну већину, и да их сведе на 4-5% у хрватској популацији. Историја нас учи да су стабилне оне претежно једнонационалне државе у којима следећа нација у њима по многобројности не може озбиљно да угрози ону претежну, чак ни на ограниченој територији. Државотворна идеја Републике Српске била је истоветна: прогон и убиства, до свођења Муслимана на безопасну мањину.

Шта нам је ту нам је, треба сада живети са тим монструмима крај нас и у нама.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana