Kućni ljubimci| Porodica| Putovanja| Roditeljstvo| Sex

Jubilej

krkar RSS / 21.05.2016. u 18:29


srbija-cg.jpg

Republici Srbiji i njenim građanima čestitam 10. godišnjicu nezavisnosti koju su Srbiji na današnji dan doneli građani Crne Gore, demokratskim referendumom pod nadzorom EU.

Moram ja kad već niko od predstavnika države da se seti!



Komentari (297)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

uros_vozdovac uros_vozdovac 21:37 22.05.2016

Re: Снови

docsumann
uros_vozdovac
principessa_etrusca
srećom Matijina kapa nije postala deo narodne nošnje, bar ne ovog naroda


Капа Шерлока Холмса?

jeste more baš je posh...
Kako i sroskij eliti dolikuje, da se razumemo... Da imitira.


samo da primjetim i Harms se oblačio kao Šerlok.

Harmsove pretenzije se sa Matijinim ne podudaraju, osim donekle u... Imitaciji?
zovitemegrunf zovitemegrunf 21:49 22.05.2016

Re: Снови

principessa_etrusca


Капа Шерлока Холмса?


Jedan novinar voli da napiše da Matija ima kapu na dve vode
tasadebeli tasadebeli 22:16 22.05.2016

Re: Снови

Predrag Brajovic

Војвођанске шоре и грађански ред доносе одржаване куће, плаћене порезе, покошене дворишта, небацање опушака кроз прозор аутомобила, редовне посете зубару, веру у образовање и рад... Није тако лоше бити грађанин, чак ни малограђанин. Тај се, макар, не шверцује у аутобусу.



Па знам, Брајо, али за то, за грађанску класу да би се створила, за то је потребно време.

О каквој грађанској класи у Србији од Београда па на југ можемо да причамо када је у 19. и 20. веку на сваких 20-30 година и онај танак слој грађанства који би се у међувремену створио, био истребљиван?


Видиш, Брајо, мени причали људи који су на "овим нашим просторима" живели у тој К унд К монархији у Ла Бел Епок, дакле пре Првог светског рата, да је то увођење реда, рада и дисциплине међу пучанство изгледало овако:

"Мораш да почистиш испред куће и да почупкаш сву траву јер ако дође жандар и види да то ниси урадио, одмах по кратком поступку домаћину куће удари мотком 25 по туру."

(Пази, прича је из прве руке.)

Е, сад замисли да си то исто, ради увођења реда, рада и дисциплине у пучанство, покушао у то доба и у овој Србији од Београда, па наниже.

Па ми смо у то време и овако овде имали и превише буна, ратова, убистава владара, завера, уплитања страних интереса,... Чега год хоћеш.

Схваташ, тих ствари у којима су људи гинули. Или завршавали у затворима јер су покушавали да дођу до некаквих "грађанских" права.

И сад замисли да таквима још опаљујеш и 25 по туру за непочупкану траву испред куће.

Па потаманили бисмо се међусобно у свим тим "грађанским немирима", зар не?

(Уосталом, имаш како је изгледало то ушоравање села по Банату и код Црњанског, у Сеобама 2, и то је исто, колико сам разумео на основу Пишчевићевих сећања.)

Узгред, а и каква је то, Брајо, грађанска класа која се правила батинама?

Џаба ти било онда и такво грађанство.

Не може се то никако упоређивати једно са другим. Два света су то била... И тако 200 година.


"Ти се зови Зељов, ти се зови Шаров, ти се зови Белов,..."(ЛИНКЛИНКЛИНК)

па да владамо!
urbana_gerila urbana_gerila 23:18 22.05.2016

Re: Снови

uros_vozdovac
urbana_gerila
vrabac_u_steni
Мирослав Илић је штоно рече Ђурковић српски Џони Кеш, дакле нимало наивна појава.
(да знам, још један фашиста, мислим Ђурковић)


voleo sam devojku iz grada je fenomenalna pesma, ali, čak, ni zvonko bogdan nije ni blizu johnnyju cashu.

profano i spiritualno su ključ...

Dobro da i Keš nije fašista



preferans meštre, kad zaradiš neke velike pare, pa sednemo za astal i razbacamo karte, ispripovedaću ti, uz uslov da ne širiš priču, da vrlo kratko i bašbaš malkice i jeste bio.
samo da ti zagolicam znatiželju, uzrok svemu bio je - noj...
vcucko vcucko 23:27 22.05.2016

Re: Снови

tasadebeli

Узгред, а и каква је то, Брајо, грађанска класа која се правила батинама?

Џаба ти било онда и такво грађанство.


Siguran?
Ceniš da je to drugde išlo na drugi način, da to upšte može drugačije? Ono, ne mora po 25 turu, ali po džepu svakako. Čuvena skandinavska finoća svakako ima veze sa manjkom ratova, ali i sa ozbiljnim fizičkim kažnjavanjem za svakojake nepodobije; tipa - ukrao si, usvinjio, aha, da vidimo, odoše uši ili nos.
Slažem se da je greota što narod nikako da sastavi 50 leta bar relativnog mira i prosperiteta.
Na stranu što se narod redovno gura gde mu mesto nije, i opet to radi (leminzi forsiraju ponor), džabe što tamo sa druge strane samo što nisu sastavili ozvučenje sa pesmom "ostajte tamo, ne trebamo vas ovde", to možda i nije tema; problem je što se tim gledanjem kroz prste "jer je već dovoljno propatio" postepeno (radi se već o vekovima) dođe do današnjeg stanja. Koje si inače lepo opisao, više puta.
Svako dobro!
tasadebeli tasadebeli 00:03 23.05.2016

Re: Снови

tetris

Potencijalni problem izgleda da predstavlja nacionalnost vlasnika kapitala



Не.

Потенцијални проблем представља начин на који је тај власник капитала, ма које год био националности, дошао до тог власништва над издавачком кућом у Србији.

И колико се српској јавности замазују очи при свему томе.

То је суштински проблем.

Националност је ту небитна.

Ради се о државним инстиитуцијама државе Србије.

Колики ти онда век дајеш таквој држави ако се то у њој тако ради?

А јавности се пуштају при томе југоносталгичарски хитови на медијима.

П.С. - А твоја опаска о Геца Кону

Ako izdavaštvo treba da je usko nacionalno privredno područje, onda primer Geca Kona i nije baš najprikladniji.


је стварно без везе и по њој се види ко је овде оптерећен националношћу, а кога овде брине то што се због таквог стања на тржишту уџбеника за књиге за једно дете за једну школску годину мора издвојити најмање 15 до 20 хиљада динара.

Пример:

Комплет за српски језик (читанка, радна свеска граматика) за пети разред кошта око 2000 динара. У петом разреду имаш 7-8 предмета за које су ти потребни уџбеници.

Имаш двоје деце у кући, а плата ти 40 000. А треба их и хранити и обући.

И чије ће становништво због тога, у датој економској ситуацији, бити још необразованије, неписменије,...?

А Завод за издавање уџбеника је једини државни издавач. Па иако је потиснут са тржишта увелико, он и даље смета.

Извори (нису Информер и Ало, као што ме Вучко обеђује):


Политика (ЛИНК)


Телеграф (ЛИНК)


Да не причамо о томе где се ти уџбеници штампају чиме су на штети и наше штампарије.

А зашто држава не финансира (могла би и поред све беспарице, веруј ми) већи број бесплатних уџбеника преко своје институције Завода за издавање уџбеника?

Па не може од силног лобирања ("кроатофилије" ) јер би тиме стала на жуљ страном приватном капиталу и његовим интересима.

И сад ти хоћеш да ми кажеш да је све то заједно што сам ти овде навео паметно газдовање државом и државним институцијама и да сам ја, у ствари само један србофашиста?

Па ако после свега овога што сам ти овде навео и даље тако мислиш, шта ћу ти ја.

Нека будем онда и србофашиста, али нећу да од мене фукара вазда прави овцу у мојој држави за коју та фукара није пролила ни кап зноја ни кап крви.

Ето, не дам.
tasadebeli tasadebeli 00:32 23.05.2016

Re: Снови

vcucko

Ceniš da je to drugde išlo na drugi način, da to upšte može drugačije? Ono, ne mora po 25 turu, ali po džepu svakako. Čuvena skandinavska finoća svakako ima veze sa manjkom ratova, ali i sa ozbiljnim fizičkim kažnjavanjem za svakojake nepodobije; tipa - ukrao si, usvinjio, aha, da vidimo, odoše uši ili nos.







Na stranu što se narod redovno gura gde mu mesto nije, i opet to radi (leminzi forsiraju ponor), džabe što tamo sa druge strane samo što nisu sastavili ozvučenje sa pesmom "ostajte tamo, ne trebamo vas ovde", to možda i nije tema; problem je što se tim gledanjem kroz prste "jer je već dovoljno propatio" postepeno (radi se već o vekovima) dođe do današnjeg stanja. Koje si inače lepo opisao, više puta.



Не мислим ја да мој народ "мирише на сено и месечину млаку". Далеко од тога.

Али исто тако и не мислим да је тај мој народ толико ружан и грдан каквим се упорно представља кроз одређену створену медијску слику. Далеко и од тога.

Али мислим да суштина, да је оно најважније баш управо у овоме што си рекао:


Slažem se da je greota što narod nikako da sastavi 50 leta bar relativnog mira i prosperiteta.



и то се не може назвати само тек тако "греотом" и сматрати да је то споредна ствар, То је, по мени, најважнија ствар у свему томе.

Поменух већ тамо у првом коментару код Браје колико су ти специфични услови у којима су Срби у две империје живели значајни. Као и услови у којима су после живели Срби у Аустроугарској и Срби у ослобођеној Србији живели.

Хм... Знам да сам ово већ једном причао, али је згодно за пример.

На једном Јеличином посту о кићењу јелке испричао сам следећу породичну анегдоту:

Пред Нову годину моја жена (њени су Срби из Хрватске, приморје, Славонија, Загреб, а само један деда је из Радовања у Шумадији; једна прабаба јој је Немица из Славоније) каже како морамо да окитимо јелку због деце у фамилији да се деца радују.

Какав сам већ баксуз дао бог, успротивим се као и увек:

- Не долази у обзир јелка! Нећу! То је швапски обичај!

- Али мени је прабаба Немица - каже ми жена.

- Па шта! И мој прадеда био српски комита, па те не терам да држимо турске главе у прозору!


Шала - да. Али то ти је у суштини оно што покушавам овде да ти кажем.

Не можемо упоређивати бабе и жабе када говоримо о рађању (из више покушаја) грађанске класе у Србији. Специфични су то услови били са ове и са оне стране стране наших река које нас спајају и раздвајају.

Svako dobro!


Све најбоље и ја теби желим!
Goran Vučković Goran Vučković 07:44 23.05.2016

Re: Снови

Националност је ту небитна.

А јавности се пуштају при томе југоносталгичарски хитови на медијима.

Zavera Taso, zavera - Hus i Aki sviraju i pevaju po Srbiji, a u bekstejdžu viču preko telefona ovome da završava pljačku, pa da beže svi zajedno preko grane, da dele plen. I nacionalnost je očigledno nebitna - Aki je (kao što znamo) Makedonac.
tetris tetris 09:16 23.05.2016

Re: Снови

Нека будем онда и србофашиста, али нећу да од мене фукара вазда прави овцу у мојој држави за коју та фукара није пролила ни кап зноја ни кап крви.

Ето, не дам.

A kako to ne daš? Šta si ti uradio da do toga ne dođe (a i sam vidiš da je već došlo) i kako se sad boriš protiv toga?

Kakva se muzika pušta na radiju je najmanja briga. Nećeš valjda ti da se zalažeš da država određuje šta sme, a šta ne sme da ide u etar. To smo već imali.

Ako se već predstavljaš kao veliki dušebrižnik za srpski narod onda budi spreman da ga prihvatiš sa svim vrlinama (kojih ima) ali i manama (koje ne zaostaju za vrlinama). Nemoj me shvatiti pogrešno da se ja ne slažem sa tobom, u načelu, kako bi to moglo da izgleda (naravno bez ikakvih zabrana ko sme da trguje a ko ne sme-ne želimo valjda S. Koreju ovde), da su uslovi idealni. Ali nisu, a pitanje je da li će ikada i biti. "Fukara" na koju ti usmeravaš svoj bes je generisana iz istog tog naroda iz koga ti i ja korene vučemo. A narod menjati ne možemo. Bilo je političara, u ne tako davnoj prošlosti, koji su za svoje izborne neuspehe kudili narod i govorili da bi sve bilo drugačije da je narod drugačiji. I u pravu su, bilo bi drugačije, a kako bi bilo - svako od nas bi izmaštao neku svoju viziju. Ali da ponovim, narod ne možemo da promenimo, bar ne tako brzo (pozitvno razmišljanje), a možda čak i nikad (pesimizam). Da završim ovaj komentar citatom sto godina starim koji na neki uvrnuti način potvrđuje da su određene karakteristike našeg naroda prisutne jako dugo i da nisu instant proizvod ovog vremena (a ti ćeš znati odakle je citat). Citat o korumpiranosti (dela) naroda iz tog perioda sam izostavio zbog dužine, a primenljiv je na današnje vreme mnogo više nego ovaj o stranom kapitalu.

"Сам Бог зна колико сте пропатили у току рата од Аустро-Угаро-Шваба, колико су вам јадну земљу они опустошили, опљачкали и на муке дарили, колико су вам најбоље браће и сестара, измрцварили и побили, зато што су били родољуби. А данас вас те исте Швабе, исти они некадашњи Аустро-Угари, преплављују производима и људима, а ви их дочекујете раширених руку. Хиљаде и хиљаде Немаца, Бечлија, чак и Будимпештанаца мирно долази да код вас стиче богатство, а ви им то допуштате. Представнике исте оне Немачке, која вам је била немилосрдан непријатељ и која ће то поново бити једног дана, слави “цвет” ваше престонице који се дичи да је савремен."

uros_vozdovac uros_vozdovac 09:19 23.05.2016

Re: Снови

urbana_gerila
uros_vozdovac
urbana_gerila
vrabac_u_steni
Мирослав Илић је штоно рече Ђурковић српски Џони Кеш, дакле нимало наивна појава.
(да знам, још један фашиста, мислим Ђурковић)


voleo sam devojku iz grada je fenomenalna pesma, ali, čak, ni zvonko bogdan nije ni blizu johnnyju cashu.

profano i spiritualno su ključ...

Dobro da i Keš nije fašista



preferans meštre, kad zaradiš neke velike pare, pa sednemo za astal i razbacamo karte, ispripovedaću ti, uz uslov da ne širiš priču, da vrlo kratko i bašbaš malkice i jeste bio.
samo da ti zagolicam znatiželju, uzrok svemu bio je - noj...


jedva čekam :)
tasadebeli tasadebeli 11:27 23.05.2016

Re: Снови

tetris

A kako to ne daš? Šta si ti uradio da do toga ne dođe (a i sam vidiš da je već došlo) i kako se sad boriš protiv toga?



Шта год умем и знам и како год могу.

И што нас је више, утолико боље.

Мним да ми је ту најважније од свега што могу то што мислим да кажем и некима који ће тек доћи после нас и да им тако покажем да могу да чују и понешто другачије од онога што им сервира фукара.

Па нека клинци сами просуђују ко је ту у праву.

И видим резултате, видим...

То ми је много важније од некаквог паламуђења у празно.

"Fukara" na koju ti usmeravaš svoj bes je generisana iz istog tog naroda iz koga ti i ja korene vučemo. A narod menjati ne možemo.


Ако пажљиво прочиташ претходне моје коментаре, видећеш да сам то исто и ја рекао.

И рекох још тамо исто тако да народ не можемо мењати.

Али зато фукару можемо мењати. Она је смењиве природе.

Ето, сложисмо се...
svarog svarog 13:11 23.05.2016

Re: Снови

А зашто држава не финансира (могла би и поред све беспарице, веруј ми) већи број бесплатних уџбеника преко своје институције Завода за издавање уџбеника?

Па не може од силног лобирања ("кроатофилије" ) јер би тиме стала на жуљ страном приватном капиталу и његовим интересима.


Jel Radoš Ljušić kroatofil?
tasadebeli tasadebeli 14:45 23.05.2016

Re: Снови

Goran Vučković
Националност је ту небитна.

А јавности се пуштају при томе југоносталгичарски хитови на медијима.

Zavera Taso, zavera - Hus i Aki sviraju i pevaju po Srbiji, a u bekstejdžu viču preko telefona ovome da završava pljačku, pa da beže svi zajedno preko grane, da dele plen. I nacionalnost je očigledno nebitna - Aki je (kao što znamo) Makedonac.







Фуј!!!


EDIT:


И још једном:





Фуј!!!
Goran Vučković Goran Vučković 15:20 23.05.2016

Re: Снови

Фуј!!!

Mogao sam to i ja da kažem za tvoje projektovanje korupcije u Srbiji na odnos prema Hrvatskoj i zlomisao "filija" ("kroatofilija" i slušanje "jugonostalgičarske" muzike kao greh).

Kad u Srbiji ostanu samo nacionalisti koji umeju da se izraze samo kroz kombinaciju patetike i mržnje, a svi su im krivi osim njih samih, poslednji od ovih ostalih nek ugasi svetlo pri izlasku.
angie01 angie01 16:45 23.05.2016

Re: Снови

А зашто држава не финансира (могла би и поред све беспарице, веруј ми) већи број бесплатних уџбеника преко своје институције Завода за издавање уџбеника?


pa ne ide to tako, taso,...drzava moze samo da plati ili dotira tu proizvodnju,
ta bi cena bila manja da sve knjige radi jedan izdavac, kao sto bi i rabat za ministrastvo bio vec- iz nekog nepoznatog razloga se Zavod unistava, a forsira Klet- koja je Slovenacaka izdavacka kuca,...preko nje izdaje i velikosrbinpatriJota Ljusic, koji je dok je bio direktor Zavoda, zesce osisao kucu koju je vodio,


sada je na celu nekadasnje najvece izdavacke kuce na Blakanu, totalni dunster za izdavastvo, covek koji je zavrsio filozofiju i nikada sa ovakvim poslovima nije imao dodirnih tacaka- niti ga interesuje da nauci, inace, kao clan vladajuce stranke na to mesto doveden sa siza za zaposljavanje- Dragoljub Kojcic.
antioksidant antioksidant 16:52 23.05.2016

Re: Снови

poslednji od ovih ostalih nek ugasi svetlo pri izlasku.

pojesce ovi i poslednjeg i pretposlednjeg
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:03 23.05.2016

Re: Снови

antioksidant
poslednji od ovih ostalih nek ugasi svetlo pri izlasku.

pojesce ovi i poslednjeg i pretposlednjeg


Sine, klerofašisti pa još kanibali!
Pa to nigde nema do unas...

Taso, priznaj da ni sam nisi znao da si tako opasan.

P.S.
Taso, stvarno bre mnogo kukaš, ja bih na primer potpisao onaj poslednji tetrisov komentar.
Svi znamo za Vimerovo pismo, odatle se mnogo toga da zaključiti, "braća" samo koriste priliku (a mi kao ne bi da nam se može?).
Ono što treba videti je kako i zašto smo u takvu poziciju upali (da ne kažem doveli sebe) i kako se iz nje što pre izvaditi.
tasadebeli tasadebeli 20:13 23.05.2016

Re: Снови

Goran Vučković
Фуј!!!

Mogao sam to i ja da kažem za tvoje projektovanje korupcije u Srbiji na odnos prema Hrvatskoj i zlomisao "filija" ("kroatofilija" i slušanje "jugonostalgičarske" muzike kao greh).

Kad u Srbiji ostanu samo nacionalisti koji umeju da se izraze samo kroz kombinaciju patetike i mržnje, a svi su im krivi osim njih samih, poslednji od ovih ostalih nek ugasi svetlo pri izlasku.




Могао сам и ја теби одмах још после онога твога "Ало и Информер" исто тако малициозно да одговорим да си пешчаничић и корисни идиот фукаре у Србији, па нисам, него сам те поштовао у комуникацији.

А овај твој коментар, због којег и рекох фуј, само ми је показао да теби уопште и није било битно шта сам све написао у својим коментарима после тога, него си ти мене лепо одавно сместио у неку од својих "фиокица" са етикетама политичке сцене Србије, наравно претходно набифланих са "поузданих извора" и после свега ми упутио оно обавезно подсмешљиво, када се не зна шта би се одговорило паметније, "завера, Тасо, завера".

И шта ја да кажем на то осим фуј?

Да ти се дивим како си ти уман и паметан?

Па право да ти кажем ниси.

Нисам ни ја ни паметан ни уман. Али, богами, ниси ни ти.

П.С. - Лепо ја кажем да је и овај Кркишин пост опет показао, као и они постови Феликса Крула о Филозофији паланке, ко је ко на овом Блогу.

(Кркиша и Феликс Крул су у ствари близанци супротног пола на овом Блогу Б92, колико год се њих двојица не волели и не трпели. Али чињеница је да су њихови постови до сада увек извлачили на светло праву слику ове "кафане" у којој, као у некој цркви, постоји прва просторија у којој за време службе седе "неверници", у другој просторији седе они који се "припремају" за службу, а у трећој просторији они "елитни" који већ држе службу своме богу.)

Ево, рецимо јавио се ту и АО да ти терцира док солираш.

Тако то вазда иде на овом Блогу Б92.

Вазда, откако долазим овде.

Један вређа, један је малоциозан, један је разложан, један је патерналистички расположен, један је "помоћ пријатеља",... И тако. Као нека секта.

И не дај било коме другоме било шта да каже што се не слаже са оним што је "наше" мишљење. Потцењуј га, вређај га, шта год... Само немој да му одговориш контрааргументима јер у ствари контрааргумената и немаш.

Права модерна виртуелна реплика оних политичких суђења која су се некада давно одвијала у овој земљи, неки пут и у кафанама, у којима одабрана "публика" није дозвољавала оптуженом да каже било шта, него би кренула да звижди, вређа и понижава са својих "интелектуалних" висина и са својим "пробраним изворима" чим "оптужени" отвори уста јер у ствари није ни битно шта то "оптужени" говори. Битно је налепити му етикету. Политичку етикету.

А таквима не треба ни дати да било шта кажу, јел'те. "Ко није са нама, тај је против нас" (комесарска етика).

Па се онда још то повремено све то пресече пренемагањем о квалитету овог Блога у "оним данима у којима је некада наше било", а ето сада се све неки прости пук јавља са својим трабуњањима јер је у тој Србији остала још само та простота и нишчи духом од којих ће последњи угасити светло када буде излазио из те кафане зване Србија јербо су сви они "паметни" одавно ту кафану напустили пошто су је претходно демолирали. И нису хтели да плате рачун.

И заиста мени од сада па надаље на такве ствари, после свега онога што сам видео по коментарима и текстовима на овом Блогу Б92 када се покрену овакве теме, преостаје само да кажем фуј.

Нема ту расправе, јер ако и покушаш да се упустиш у тако нешто, само ћеш се спустити на тај ниво увреда на којем такви ликови на овом Блогу функционишу.

Не постоји адекватнија реакција на такве ствари које гледам, ево већ 7-8 година у општој буци званој политичка сцена Србије на Блогу Б 92.

Фуј, и затвориш врата тог смрдљивог клозета да не би смрад излазио напоље.

Пунктум.
tasadebeli tasadebeli 20:32 23.05.2016

Re: Снови

angie01
А зашто држава не финансира (могла би и поред све беспарице, веруј ми) већи број бесплатних уџбеника преко своје институције Завода за издавање уџбеника?


pa ne ide to tako, taso,...drzava moze samo da plati ili dotira tu proizvodnju,
ta bi cena bila manja da sve knjige radi jedan izdavac, kao sto bi i rabat za ministrastvo bio vec- iz nekog nepoznatog razloga se Zavod unistava, a forsira Klet- koja je Slovenacaka izdavacka kuca,...preko nje izdaje i velikosrbinpatriJota Ljusic, koji je dok je bio direktor Zavoda, zesce osisao kucu koju je vodio,


sada je na celu nekadasnje najvece izdavacke kuce na Blakanu, totalni dunster za izdavastvo, covek koji je zavrsio filozofiju i nikada sa ovakvim poslovima nije imao dodirnih tacaka- niti ga interesuje da nauci, inace, kao clan vladajuce stranke na to mesto doveden sa siza za zaposljavanje- Dragoljub Kojcic.



Да, Енџи, управо о томе ја и причам.

Сами државни органи инсталирају ту фукару у државне инстиtуције које онда та фукара растаче изнутра.

(Види пример Милоша Бугарина који сам овде већ поменуо. Не разликује се тај пример уопште од Љушића, Којчића,... Ју нејм ит.

Има те фукаре у Србији вазда. Увек ће се наћи неки за шаку сребрњака.)

То што ти кажеш, то сам и ја рекао.

И не треба да се чудимо што су нам институције државе у рушевинама и што Србија губи атрибуте државности све брже и брже.

И није Завод за уџбенике једина државна институција Србије на коју овде мислим, али да останемо на пољу уџбеника.

Нисмо ли се недавно чудили код Прљавог Харија како је могуће да се одобри за употребу један уџбеник који има материјалну грешку у себи? Која државна институција то одобрава? Ко је одговоран? Није само уредник, зар не? Ко је извршио притисак да се један такав уџбеник издавачке куће са страним капиталом уопште и одобри за употребу у Србији, а у себи има материјалну грешку?

Шта ће бити следеће?

Одобриће се уџбеник из географије у којем ће се тврдити да је Земља равна плоча само због тога што је тај уџбеник издала издавачка кућа коју држи страни капитал у Србији и која има довољно новца да излобира за своје интересе без обзира какви су интереси становништва Србије.

Када годинама уназад водиш такву кадровску политику, расточиле би се и много јаче државне инсттитуције са много дужом традицијом него што су то ове наше.

А назвао сам то "кроатофилија" зато што такво растакање институција државе Србије има у себи много, заиста много тог "латинског језуитског лицемерја" како га ја називам.

И да поновим још једном за све оне глуве, оне који не читају пажљиво, оне који су препаметни и који све знају:

Ово о чему ја причам није уопште национално питање него класно питање.

Али је зато интерес који ту трпи највише национални интерес.
tasadebeli tasadebeli 20:46 23.05.2016

Re: Снови

vrabac_u_steni

Sine, klerofašisti pa još kanibali!
Pa to nigde nema do unas...

Taso, priznaj da ni sam nisi znao da si tako opasan.



Ма да, брате, тек сада то видим.

И најгоре од свега је, изгледа, што ја као такав највише волим да једем малу децу по школама.


Taso, stvarno bre mnogo kukaš, ja bih na primer potpisao onaj poslednji tetrisov komentar.
Svi znamo za Vimerovo pismo, odatle se mnogo toga da zaključiti, "braća" samo koriste priliku (a mi kao ne bi da nam se može?).



Ја сам и закључио да смо се Тетрис и ја сложили.


Ono što treba videti je kako i zašto smo u takvu poziciju upali (da ne kažem doveli sebe) i kako se iz nje što pre izvaditi.






О томе причам све време!

И једино ме је, изгледа, Фукс на прву, баш прву, лопту разумео.


Srđan Fuchs

само су Срби занесени титофилетизмом, од свих распаднутих републикица, остали се сви уредно баве собом, а Хрватска и економском експанзијом - паметни људи, уосталом, гази српску фукару док можеш.



А није ни чудо што до разумевања долазимо тако споро кад ови пренумеранти Пешчаника надигну одмах такву дреку да се ништа и не чује.
tetris tetris 20:48 23.05.2016

Re: Снови

И видим резултате, видим...

То ми је много важније од некаквог паламуђења у празно.


I koji su rezultati, ako bi mogao da podeliš sa mnom. Kažeš da si 25 godina u nastavi. Učestvovao si u obrazovanju generacija. Oni koje si učio pre 25 godina su već stasali da vode ovu državu. Neki sigurno već i drže uzgine vlasti. Jedan deo je ispario preko, neki plivaju i snalaze se kako znaju i mogu, a neki su i potonuli pod teretom života i društva. Sam često navodiš primere svakakve dece i njihovih roditelja. Oni dobri često nemaju snage da se izbore sa lošima (čast izuzetcima) i gledaju kako će im školovanje što bezbolnije proći. Oni retko završe na pozicijama da mogu značajno da utiču na društvene promene. I sam si svedok kakva se "kalakurcija" (da iskoristim emsijev termin) postavlja za opštinske odbornike. Većina ih je lokalnih buzdovana kojim je glavni cilj da se domognu malo vlasti da bi lakše nabudžili koji papir za bespravno sagrađenu perionicu, ćevabdžinicu i da bi još koji kvadrat trotoara pretvorili u baštu kafića. Baš njih briga za tebe i mene. Često se pitam da li se "fukara" generiše odozdo na gore ili obrnuto; i nemam odgovor.

Али зато фукару можемо мењати. Она је смењиве природе.


Ovde mogu samo delimično da se složim sa tobom. "Fukaru" možemo menjati na način da nije više neki Žika, nego je neki Pera. "Fukara" kao sociološki fenomen koji je ujedno i sastavni deo društva je mnogo kompleksnija zver koja je sačinjena od naših učenika, komšija, rođaka, prijatelja itd., koji isto gledaju kako će lakše život živeti (uglavnom bez empatije za sve oko sebe).
tetris tetris 21:07 23.05.2016

Re: Снови

Ја сам и закључио да смо се Тетрис и ја сложили.


Mi smo se načelno složili. Meni jedino smetaju restiktivne metode koje si spomenuo (al mogu da ih pripišem povećanom adrenalinu) jer bi vodile ka onome protiv čega se ti lično boriš i kritikuješ (metode iz 45-e). Karikiram, ali to je potencijalni početak. Danas je "fukara" onaj ko sluša Mišu Kovača (koji je karijeru započeo u Topčiderskoj noći), sutra onaj ko ima zippo upaljač, a prekosutra svako ko nema frizuru kao Kim Jong-Un (osim ako ga ćelavost ne sprečava).

Ja nisam siguran da smo mi omađijani muzikom sa radio talasa pa smo slepi za sve što se u društvu dešava. Negde si skoro spomenuo ekipu iz lože Čukaričkog. Baš njih briga i za Nove Fosile i Olivera na JAT radiju. Sve da Čajkovski svira po celi dan, oni bi isti bili. Oni su deo društva koji ima veći uticaj nego možda pola tvoje prve generacije. I neće nestati tek tako. A nisu odmah postali to što su sada. Većina ih je krenula od prodaje deviza i valjanja goriva po ćoškovima 90-ih. Sad su avanzovali, stekli novac, a sa njim i moć.
tasadebeli tasadebeli 21:46 23.05.2016

Re: Снови

tetris

I koji su rezultati, ako bi mogao da podeliš sa mnom. Kažeš da si 25 godina u nastavi. Učestvovao si u obrazovanju generacija.



Да. У Србији у једној генерацији има њих, отприлике, 70 000.

Ја их имам у једној генерацији њих 30.

И кад је један од тих 30, сматрам да сам успео.

Зрно по зрно...


Meni jedino smetaju restiktivne metode koje si spomenuo (al mogu da ih pripišem povećanom adrenalinu) jer bi vodile ka onome protiv čega se ti lično boriš i kritikuješ (metode iz 45-e).



А које сам ја то методе споменуо?

Мислиш да сам рекао да ћу на следећу Чукину утакмицу да уђем у ложу са калашњиковим и да побијем говна?

Ма јок, не треба то.

Они се ионако тепају међусобно јер је пара све мање.

А радиће на крају и говњива мотка.

Идемо полако али сигурно ка томе.

Danas je "fukara" onaj ko sluša Mišu Kovača (koji je karijeru započeo u Topčiderskoj noći),



Не, Нови фосили, Хари Мата Хари, Дино Мерлин,... па и Мишо Ковач су ту само као илустрација тог лицемерја о којем причам овде.


Они су онај видљиви део тог лицемерја.



Goran Vučković Goran Vučković 22:30 23.05.2016

Re: Снови

Могао сам и ја теби одмах још после онога твога "Ало и Информер" исто тако малициозно да одговорим да си пешчаничић и корисни идиот фукаре у Србији, па нисам, него сам те поштовао у комуникацији.

Mogao si da kažeš bilo šta, Alo i Informer su izašli na Google kad sam pokušao da nađem o čemu pričaš.

A korisni idiot fukare u Srbiji... to "zvanje" razmisli kome od nas dvojice bolje leži.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:45 23.05.2016

Re: Снови

Goran Vučković

A korisni idiot fukare u Srbiji... to "zvanje" razmisli kome od nas dvojice bolje leži.


Ја немам дилему.
antioksidant antioksidant 07:38 24.05.2016

Re: Снови

vrabac_u_steni
antioksidant
poslednji od ovih ostalih nek ugasi svetlo pri izlasku.

pojesce ovi i poslednjeg i pretposlednjeg


Sine, klerofašisti pa još kanibali!
Pa to nigde nema do unas...

Taso, priznaj da ni sam nisi znao da si tako opasan.



vrabac, ne loži vatru. gladni su, jesu i hoće da je sve po njihovom ali nema to veze samo sa nama. svi ekstremi su isti. a tasin klerofašizam niti komentarišem niti etiketiram pa tu svoju priču s njim možeš i bez mene.
Goran Vučković Goran Vučković 08:09 24.05.2016

Re: Снови

vrabac, ne loži vatru.

Ma pusti ga, da ima neko i Tasi da tercira dok on solira. A nas dvojica ćemo, kad čujemo da se Zavod za udžbenike i nastavna sredstva potkrada, da zapevamo sa Radošem Ljušićem:

Kokolo, Kokolo, Kokolo, Kokolo moj,
I patrole, i patrole, Kalabić Nikole!
angie01 angie01 08:56 24.05.2016

Re: Снови

Zavod za udžbenike i nastavna sredstva potkrada,


pa potkrada se,...on pre zlobe nije bio javno preduzece, radio vise nego profitabilno, pa ga zloba devedesetih priheftao kako bi muzao lovu- isto je hteo i sa Politikom, al su se oni tada izvukli- od tada, kako koja stranka zasedne, sve sto treba- samo uzme, a za uzvrat uvaljuje na drzavnu kasu svoje nestrucne kadrove,....da ne ulazim u sitna crevca, pre pucanja Universal banke, ili kako se vec zvala u neki petak popodne, pre podne se uplacuju neke melearde evra na racun te iste banke- i to ne samo zavod, koje posle banaka u stecaju ne mora da vrati-valjda drzava garantuje do nekih 50 hiljada....a posle, u novom sistemu potpuno besmislenom u svakom pogledu u dobijanju odobrenja za stampanje udzbenika- forsira se slovenacaka Klet-gde se kompletna zarada za onolike tiraze iznosi iz zemlje,....da ne pominjem kako zaradjuju strane stamparije- devedesetih su sve drzavne stamparije opstajale i isplacivale plate od poslova sa Zavodom.


Goran Vučković Goran Vučković 09:28 24.05.2016

Re: Снови

Tradicionalna patriotska priča o aljkavim i alavim nesposobnjakovićima kojima je potrebna "živa lova" (koju Klet ima, a Zavod nema) a za sve rane svoga roda ih - zabole (bio to DSS ili SNS ili ko god).
angie01 angie01 09:34 24.05.2016

Re: Снови

a Zavod nema)


upravo sam objasnila zasto nema....spremaju ga za odstrel,...ima tu sta da se pokupi- zgrade na elitnim lokacijama, novi magacin od nekoliko hiljada kvadrata,...

...ljuske je bio za vreme ds-a:)
Goran Vučković Goran Vučković 09:42 24.05.2016

Re: Снови

...ljuske je bio za vreme ds-a:)

Pomislih da me je pamćenje izdalo pa pogledah biografiju - koliko vidim on je bio u DSS, pa je odatle 2008. prešao u SNS.
angie01 angie01 09:47 24.05.2016

Re: Снови

Pomislih da me je pamćenje izdalo pa pogledah biografiju - koliko vidim on je bio u DSS, pa je odatle 2008. prešao u SNS.


to nije sporno, kazem da je bio direktor zahoda, dok je ds bio na vlasti.
emsiemsi emsiemsi 14:07 24.05.2016

Re: Снови

tasadebeli

...

И једино ме је, изгледа, Фукс на прву, баш прву, лопту разумео.


Srđan Fuchs

само су Срби занесени титофилетизмом, од свих распаднутих републикица, остали се сви уредно баве собом, а Хрватска и економском експанзијом - паметни људи, уосталом, гази српску фукару док можеш.



А није ни чудо што до разумевања долазимо тако споро кад ови пренумеранти Пешчаника надигну одмах такву дреку да се ништа и не чује.

Ја сам те разумео такође.
emsiemsi emsiemsi 14:07 24.05.2016

Re: Снови

vrabac_u_steni
Goran Vučković

A korisni idiot fukare u Srbiji... to "zvanje" razmisli kome od nas dvojice bolje leži.


Ја немам дилему.

Могу ли ја да кажем ?!
tasadebeli tasadebeli 14:36 24.05.2016

Re: Снови

angie01
Zavod za udžbenike i nastavna sredstva potkrada,


pa potkrada se,...on pre zlobe nije bio javno preduzece, radio vise nego profitabilno, pa ga zloba devedesetih priheftao kako bi muzao lovu- isto je hteo i sa Politikom, al su se oni tada izvukli- od tada, kako koja stranka zasedne, sve sto treba- samo uzme, a za uzvrat uvaljuje na drzavnu kasu svoje nestrucne kadrove,....da ne ulazim u sitna crevca, pre pucanja Universal banke, ili kako se vec zvala u neki petak popodne, pre podne se uplacuju neke melearde evra na racun te iste banke- i to ne samo zavod, koje posle banaka u stecaju ne mora da vrati-valjda drzava garantuje do nekih 50 hiljada....a posle, u novom sistemu potpuno besmislenom u svakom pogledu u dobijanju odobrenja za stampanje udzbenika- forsira se slovenacaka Klet-gde se kompletna zarada za onolike tiraze iznosi iz zemlje,....da ne pominjem kako zaradjuju strane stamparije- devedesetih su sve drzavne stamparije opstajale i isplacivale plate od poslova sa Zavodom.






upravo sam objasnila zasto nema....spremaju ga za odstrel,...ima tu sta da se pokupi- zgrade na elitnim lokacijama, novi magacin od nekoliko hiljada kvadrata,...



Завера, Анђо, завера!

А ти и ја смо патриЈоте (са Ј) јер нећемо да зажмуримо на то и да ћутимо.
anonymous anonymous 22:56 24.05.2016

Re: Снови


tasadebeli
21:32 23.05.2016

Ово о чему ја причам није уопште национално питање него класно питање.

Али је зато интерес који ту трпи највише национални интерес.



Iako nisam pratio diskusiju da podvučem.

To je i moje osnovno razumevanje svega onoga u čemu evroatlantisti vide jedino nacionalnu potku.
irvington irvington 03:29 26.05.2016

Re: Снови

urbana_gerila
tasadebeli


debeli mamlaze i fukaro, jebem ja i tebe i tvoje rodoljublje!

šta tek reći za to što ti koji ni najprostiju misao ne umeš da artikulišeš bez milion editovanja, emotikona i videa - ocenjuješ pismene zadatke naše dece?!
sam bog zna koliko je andrića, crnjanskih, pekića... literarno osakaćeno.


Контролиши се мало. Са оваквим поганим постом највише си усвињио самога себе. Јадан је и бедан, овакав начин комуницирања.
Тужно је колико овдашњи народ не може да поднесе туђе ставове са којима није сагласан. Култура дијалога нам је на веома ниском нивоу.
urbana_gerila urbana_gerila 07:59 26.05.2016

Re: Снови

irvington
urbana_gerila
tasadebeli


debeli mamlaze i fukaro, jebem ja i tebe i tvoje rodoljublje!

šta tek reći za to što ti koji ni najprostiju misao ne umeš da artikulišeš bez milion editovanja, emotikona i videa - ocenjuješ pismene zadatke naše dece?!
sam bog zna koliko je andrića, crnjanskih, pekića... literarno osakaćeno.


Контролиши се мало. Са оваквим поганим постом највише си усвињио самога себе. Јадан је и бедан, овакав начин комуницирања.
Тужно је колико овдашњи народ не може да поднесе туђе ставове са којима није сагласан. Култура дијалога нам је на веома ниском нивоу.



nataknem i tvoj paternalizam!
elenold elenold 11:53 27.05.2016

Re: Снови

tasadebeli
...

Мислим, Тадејуш, да сте ме и ти и Вучко погрешно прочитали.

Не ради се ту код мене ни о каквој мржњи према другом народу.

Ради се о мржњи према фукари из сопствених редова.
....
Разумеш?
..
Па зато што се та фукара најчешће и маскира иза своје наводне љубави према другом народу, своје наводне оданости некаквим "светским" погледима на нацију и веру, својом тобожњом носталгијом за временима у којима смо сви, и ми и Хрвати и остали живели у једној држави.

Лицемерно је то све, моја Тадејуш, крајње лицемерно.


Надам се да ти је сада, Тадејуш, јасно зашто ја то лицемерје у Србији називам "кроатофилија"?
Srđan Fuchs

само су Срби занесени титофилетизмом, од свих распаднутих републикица, остали се сви уредно баве собом, а Хрватска и економском експанзијом - паметни људи, уосталом, гази српску фукару док можеш.


То, брате, то!

Ти си то рекао много једноставније, ја сам га превише закомпликовао.

А ми никако да почнемо да се бавимо собом.

Тако нам и треба кад смо фукара!


Ma jasno je Taso, nemoj na formalne sitnice da se pecas. Samo treba baciti pogled koji vek vise unazad , a ne deceniju. A posle srpskih ustanak protiv Turaka, balkasnkih ratova i svetskih ratova, ne znam kakav se genteski materijal prenosi iz generacije u generaciju.
elenold elenold 12:02 27.05.2016

Re: Снови

emsiemsi
Predrag Brajovic

Проблем је што Србија никад није имала Нове Фосиле, тај фригидни грађански поп, или сличну кичерицу грађанске класе. Она се пружала између народњака и рокера, али између -- била је црна рупа. Увозили смо Чолу, Харија и Дина, Оливера, сада Gibonnija (појма нема како се ово чита, и на коме би се ово језику читало Џибони?!), и све остале редом. Извозиле Цеце, Драгане, Мирославе, Идоле, Екатерину, Рибљу Чорбу...

Србија никад није успела да постане формирано претежно грађанско друштво, и то -- може бити -- показује и музика која јој је недостајала. У својој сржи грубо паорска земљa, фалила јој је ова црта, та сређеност војвођанских шорова или подравских градића.


Глупости !
Теби (и теби сличнима) туђе говно боље мирише него властити цвет --- али баш толико, то нисам знао.



tasadebeli tasadebeli 02:37 22.05.2016

Што човек може самог себе да зајебе

то нико други не може да му уради!


Елем, наш домаћин на овом посту је дао једно обећање које сада не жели да прекрши, па је замолио мене да пренесем то блогопучанству на овом посту.

Наиме, обећао је и свечано се обавезао да неће учествовати на овом посту са својим коментарима.

Коме је обећао и колика је цена прекршеног обећања, не питајте ме!

Велика цена. А са тим којем је он обећао не бих ни ја волео да се разјашњавам.

Дакле, домаћин ме је замолио да пренесем свима да се не љуте што он неће одговарати на коментаре, али да то не треба никога да спречи да овде коменатрише.

И замолио ме још да пренесем његове речи:

Odnos prema Crnoj Gori, crnogorskoj državi i crnogorskoj naciji ultimativni je lakmus srpskog (a posebno srbijanskog) fašizma. Kosovo i Albanci su za to PYQKYN DYM!

Nije u redu da se razvodim zbog jebenog bloga ali ne mogu a da ne prokomentarišem, kakar posredno!
.


Знам да ме вазда схватате неозбиљно, али ово ја најозбиљније, не зезам се...

П.С. - И само да поручим домаћину пошто сада не може да ми одговори:



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 05:55 22.05.2016

Re: Што човек може самог себе да зајебе

.
emsiemsi emsiemsi 06:14 22.05.2016

Re: Што човек може самог себе да зајебе

tasadebeli

...

И замолио ме још да пренесем његове речи:

Odnos prema Crnoj Gori, crnogorskoj naciji i crnogorskoj naciji ultimativni je lakmus srpskog (a posebno srbijanskog) fašizma. Kosovo i Albanci su za to PYQKYN DYM!

Nije u redu da se razvodim zbog jebenog bloga ali ne mogu a da ne prokomentarišem, kakar posredno!
.


Важи и у другом смеру --- Усташе, неоУсташе, бб и кк, своју србоМржњу посебно артикулишу истицањем различитости (готово) најбољег изданка српског народа, Срба који живе у Црној Гори, у односу на остали српски народ. Тај бб и кк напросто свршавају на све појаве фрагментације јединственог српског народа.
Знамо се !
Није лако бити антиСрбин - велика је то невоља.
freehand freehand 07:08 22.05.2016

Re: Што човек може самог себе да зајебе

Елем, наш домаћин на овом посту је дао једно обећање које сада не жели да прекрши, па је замолио мене да пренесем то блогопучанству на овом посту.

Наиме, обећао је и свечано се обавезао да неће учествовати на овом посту са својим коментарима.

Коме је обећао и колика је цена прекршеног обећања, не питајте ме!

Велика цена. А са тим којем је он обећао не бих ни ја волео да се разјашњавам.

Дакле, домаћин ме је замолио да пренесем свима да се не љуте што он неће одговарати на коментаре, али да то не треба никога да спречи да овде коменатрише.

И замолио ме још да пренесем његове речи:

Odnos prema Crnoj Gori, crnogorskoj naciji i crnogorskoj naciji ultimativni je lakmus srpskog (a posebno srbijanskog) fašizma. Kosovo i Albanci su za to PYQKYN DYM!

Nije u redu da se razvodim zbog jebenog bloga ali ne mogu a da ne prokomentarišem, kakar posredno!
.

Ovo kad nekog dete pita "Šta je to licemerje" - kao obavezan citat.
riply riply 07:58 22.05.2016

Re: Што човек може самог себе да зајебе

Odnos prema Crnoj Gori, crnogorskoj naciji i crnogorskoj naciji ultimativni je lakmus srpskog (a posebno srbijanskog) fašizma.


uze me krkar riječi iz usta, baš sam htjela isti termin da iskoristim.
emsiemsi emsiemsi 08:27 22.05.2016

Re: Што човек може самог себе да зајебе

riply
Odnos prema Crnoj Gori, crnogorskoj naciji i crnogorskoj naciji ultimativni je lakmus srpskog (a posebno srbijanskog) fašizma.


uze me krkar riječi iz usta, baš sam htjela isti termin da iskoristim.

Слично се сличном радује !
Успут --- то што ти је кркар узео из уста су најординарније сплачине.
riply riply 08:33 22.05.2016

Re: Што човек може самог себе да зајебе

Слично се сличном радује !


kaže se: Sličan se sličnom raduje.

Ja bih ga i rodno korektno prevela sa Sličan/na se sličnom/oj raduje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:37 22.05.2016

Re: Што човек може самог себе да зајебе

ја баш срео некакву црногорску агенцију недавно у Галилеји, и, прво, раде илегално, без лиценцираног вођства и са банту-компанијама, елем, њихов вођа каже некоме од мојих људи, "одакле сте, јесте ли Црногорци", каже мој гост, "нисмо, Срби смо". пита овај, "како се презиваш", каже мој гост тако и тако, а овај вели, "ето, Црногорци", од Никшића. каже мој гост, "господине, познато ми је постојање тог презимена у околини Никшића, али уверавам вас да је породица српска."

тако да нисте ни ви имуни баш на шовинизам. срећом па имате једног Докса који све то сублимира и својом узвишеном егзистенцијом оправдава речи песме, "хеј, светла мајска зоро, мајко наша, лепа Црна Горо."
riply riply 08:41 22.05.2016

Re: Што човек може самог себе да зајебе

тако да нисте ни ви имуни баш на шовинизам.

kakvi imuni, ima ga koliko hoćeš

veliki broj novopečenih crnogoraca prezire Srbiju, a brojni Srbi u CG koji se kunu u majku Srbiju nisu nikada obišli svoju maticu da tamo dožive diskriminaciju od te iste braće
docsumann docsumann 10:26 22.05.2016

Re: Што човек може самог себе да зајебе


ma, taj referendum suštinski ništa nije odlučivao u smislu kvaliteta naših života.
najebali bi kakav god da je bio rezultat glasanja.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:33 22.05.2016

Re: Што човек може самог себе да зајебе

ma, taj referendum suštinski ništa nije odlučivao u smislu kvaliteta naših života.
najebali bi kakav god da je bio rezultat glasanja.

Мислим да ниси овде објективан.
У ЦГ се ипак значајно лакше живи него у Србији. Осим статистичких података, то ми говоре и моји лични увиди у обе заједнице.
docsumann docsumann 10:41 22.05.2016

Re: Што човек може самог себе да зајебе

Predrag Brajovic
ma, taj referendum suštinski ništa nije odlučivao u smislu kvaliteta naših života.
najebali bi kakav god da je bio rezultat glasanja.

Мислим да ниси овде објективан.
У ЦГ се ипак значајно лакше живи него у Србији. Осим статистичких података, то ми говоре и моји лични увиди у обе заједнице.


očigledno da nam se uvidi razlikuju
tess tess 11:27 22.05.2016

Re: Што човек може самог себе да зајебе

docsumann
Predrag Brajovic
ma, taj referendum suštinski ništa nije odlučivao u smislu kvaliteta naših života.
najebali bi kakav god da je bio rezultat glasanja.

Мислим да ниси овде објективан.
У ЦГ се ипак значајно лакше живи него у Србији. Осим статистичких података, то ми говоре и моји лични увиди у обе заједнице.


očigledno da nam se uvidi razlikuju

Da, i to zbunjuje.

Trotzdem, čestitam nezavisnost. Crnogorci.
mlatisa mlatisa 11:48 22.05.2016

Re: Што човек може самог себе да зајебе



Odnos prema Crnoj Gori, crnogorskoj državi i crnogorskoj naciji ultimativni je lakmus srpskog (a posebno srbijanskog) fašizma. Kosovo i Albanci su za to PYQKYN DYM!

Nije u redu da se razvodim zbog jebenog bloga ali ne mogu a da ne prokomentarišem, kakar posredno!
.

Ne vidim kako se može govoriti o srpskom fašizmu a naročito o SRBIJANSKOM fašizmu. Što se CG tiče mi je poprilično svejedno.

emsiemsi emsiemsi 09:25 23.05.2016

Re: Што човек може самог себе да зајебе

mlatisa


Odnos prema Crnoj Gori, crnogorskoj državi i crnogorskoj naciji ultimativni je lakmus srpskog (a posebno srbijanskog) fašizma. Kosovo i Albanci su za to PYQKYN DYM!

Nije u redu da se razvodim zbog jebenog bloga ali ne mogu a da ne prokomentarišem, kakar posredno!
.

Ne vidim kako se može govoriti o srpskom fašizmu a naročito o SRBIJANSKOM fašizmu. Što se CG tiče mi je poprilično svejedno.


Није свеједно !
У Црној Гори живе наша браћа.
anonymous anonymous 23:02 24.05.2016

Re: Што човек може самог себе да зајебе

riply
Слично се сличном радује !


kaže se: Sličan se sličnom raduje.

Ja bih ga i rodno korektno prevela sa Sličan/na se sličnom/oj raduje.


A ja bih ga i individualno korektno preveo Sličan , Janko,Marko, slična Milica,Vera se sličnom Peri, Miki sličnoj Verici Zorici - raduje.

Korektna budalaština novogovora.

elenold elenold 12:33 27.05.2016

Re: Што човек може самог себе да зајебе

Srđan Fuchs
ја баш срео некакву црногорску агенцију недавно у Галилеји, и, прво, раде илегално, без лиценцираног вођства и са банту-компанијама, елем, њихов вођа каже некоме од мојих људи, "одакле сте, јесте ли Црногорци", каже мој гост, "нисмо, Срби смо". пита овај, "како се презиваш", каже мој гост тако и тако, а овај вели, "ето, Црногорци", од Никшића. каже мој гост, "господине, познато ми је постојање тог презимена у околини Никшића, али уверавам вас да је породица српска."
...


Dok sam studirao u Beogradui i tada cesce putovao, i mene se slicno desavalo. Cesto bi a obicno u vozu pitali onako usput odakle si i td, i uvek u stilu od kojih ti ono bese iz Crne Gore. I dok sam objasnjavao da sam ja Srbin, a ne Crnogorac, valjda je tada bila Crnogorska nacija, vidim nije im se svidelo. Pa probaju opet onako, ma tvoj deda, a ja im tek onda malte ne kazem da pocinju da me vredjaju. Posle sa mnom i ne pricaju mnogo.

Imaju oni taj izraz: "Od kojih ti ono beše?!"
U stilu da smo rod samo mi to eto sticajem okolnosti ne znamo.
Ne hvala im lepo, ja bar znam koji mi je jezik ...
martin_krpan martin_krpan 08:50 22.05.2016

Dependenztheorie

Raspad Jugoslavije je fantastičan primjer Dependency teorije. OK možemo se mi šaliti na ovaj ili onaj način ko je više qvazi napredovao sa šaljivim grafikonima, ali je činjenica da su sve zemlje nastale iz Jugoslavije u političkom, ekonomskom, socijalnom kontekstu, nerazvijene, banditske, banana državice.

Šta se u stvari poredi u tim državicama? Porede se regioni koji su se razvijali pod centralnom državnom upravom uzimajući u obzir osnovne geografske parametre poput geografije, demografije... Npr: Region BiH je bio namijenjen za rude i sirovine za druge republike. A region Hrvatska uz nešto malo industrije se fokusirao na turizam. I šta imamo sad nakon raspada? Imamo kompletnu obalu u Hrvatskoj na kojoj Hrvatska pravi bogomdanih 17% GDP-ja

Grčka, primjerice, ima taj udio na razini od 7,5 posto. Razvijene države poput Španjolske imaju udio od 4,6 posto, Austrija neznatno viših 4,7 posto, a Italija je na 2,1 posto. Pa naravno. ExYu ekonomija je gola geografija, šta je ko zatekao, toliko je i dobio. Nikakvog razvoja tu nema. Kakva Crna Gora, kakvi bakrači. Heeey, "razvijena" Hrvatska danas je na GDP-ju "mrtve" Jugoslavije iz 1989 - LINK.

Koje su to debilčine od teoretičara i "eksperata". Kada je Hrvatska ulazila u EU, bilo je kao WOOOW, sad ćemo mi Švabama da u tri smjene valjamo Malvaziju i Prošek, a ono cvrc, neka ne treba, a na Hrvatskim policama vina iz Toscane za 1,49€ i 1 + 1 gratis.

Neprirodno je da svako sranje od regiona ima kompletnu administraciju, da postavlja rampe na ceste, da određuje carine itd.. Raspadom Jugoslavije regioni su izgubili tržišta. Jedina ozbiljna budućnost ovog regiona je u nekoj uniji Benelux tipa, međutim to će značiti novi "Bolje rat nego pakt".

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:56 22.05.2016

Re: Dependenztheorie

a Italija je na 2,1 posto

На 4,1 ПОСТО.
Шпанија је на 5,6.
UK на 3.5
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:04 22.05.2016

Re: Dependenztheorie

Grčka, primjerice, ima taj udio na razini od 7,5 posto. Razvijene države poput Španjolske imaju udio od 4,6 posto, Austrija neznatno viših 4,7 posto, a Italija je na 2,1 posto. Pa naravno. ExYu ekonomija je gola geografija, šta je ko zatekao, toliko je i dobio. Nikakvog razvoja tu nema. Kakva Crna Gora, kakvi bakrači. Heeey, "razvijena" Hrvatska danas je na GDP-ju "mrtve" Jugoslavije iz 1989 - LINK.

Тачно Мартине, а у малој ЦГ приход од туризма и БДП скоче кад Ротшилд тамо прослави свој четрдесети или Новак Ђоковић свадбу.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:15 22.05.2016

Re: Dependenztheorie


Тачно Мартине, а у малој ЦГ приход од туризма и БДП скоче кад Ротшилд тамо прослави свој четрдесети или Новак Ђоковић свадбу.

Ма не само то, него од мрвица са стола Ротшилдових и Ђоковићевих убога се Црна Гора храни наредне три године. (Ако зиме нису предуге, а ако јесу -- онда две и по.)

Бре, Врачарац, па више ови наши Срби -- Земунци, Шарићи, Бојовићи... -- са гузица српских проститутки у Порто Монтенегру за ноћ ушмрчу него што ови богатуни за седам дана потроше. Јер -- богатуни су циције. Зато и имају.
martin_krpan martin_krpan 11:21 22.05.2016

Re: Dependenztheorie

Predrag Brajovic

Тачно Мартине, а у малој ЦГ приход од туризма и БДП скоче кад Ротшилд тамо прослави свој четрдесети или Новак Ђоковић свадбу.

Ма не само то, него од мрвица са стола Ротшилдових и Ђоковићевих убога се Црна Гора храни наредне три године. (Ако зиме нису предуге, а ако јесу -- онда две и по.)

Бре, Врачарац, па више ови наши Срби -- Земунци, Шарићи, Бојовићи... -- са гузица српских проститутки у Порто Монтенегру за ноћ ушмрчу него што ови богатуни за седам дана потроше. Јер -- богатуни су циције. Зато и имају.


Populacija:

647,073 (July 2015 est.) Država

Daj Brajoviću ostav` se glupe priče.

principessa_etrusca principessa_etrusca 11:53 22.05.2016

Re: Dependenztheorie

-- са гузица српских проститутки у Порто Монтенегру за ноћ ушмрчу него што ови богатуни за седам дана потроше. Јер -- богатуни су циције. Зато и имају.

Где онда зарађује ЦГ ако су и проституке увезене? Само на прашку?

(Иначе, моји лондонски познаници купили стан у Порто Монтенегру, кажу и даље нестаје вода.)
tess tess 12:57 22.05.2016

Re: Dependenztheorie

ca гузица српских проститутки

Genial.
elenold elenold 12:48 27.05.2016

Re: Dependenztheorie

martin_krpan
Predrag Brajovic

Тачно Мартине, а у малој ЦГ ....


Populacija:

647,073 (July 2015 est.) Država

Daj Brajoviću ostav` se glupe priče.



Tačno, nije baš za nikakvo razmatranje, a pogotovu za ozbiljno, sem u onom delu kada drževa Crna Gora direktno radi i to po prvi put u istoriji, protiv srpskih nacionalnih interesa. I jeste za razmatranje u onom delu što ne daje pravo srpskom narodu u Crnoj Gori da je njegov srpski maternji jezik u ustavu i što osporava autentičnost Mitropolije crnogorsko-primorske.
A kakav će jezik Crnogorska nacije sebi uzeti za zvaničan, nije naša briga.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:39 22.05.2016

Владика и кантонизација

berman berman 14:29 22.05.2016

gradžani

koji je smisao ako građaima jedne države čestitaš
to su postali građani druge države. To ima smisla samo naciji, nacije ostvaruju nezavisnost,ne građani.
Inače interesantna je ta crnogorska eseferjotovska historija.
. Jedna od dvije republike u
kojoj je nacionalno izjašnjavanje bilo zabranjeno nego oktroisano, i to ne samo za srbe nego i hrvate, bošnjake ( turke / muslimane kako god ) pa i djelove albanskog nacionalnog korpusa . Jedina republika gdje glorifikovanje
svoje nacije nije spadalo pod nacionalizam ( dobro glorifikacija ničeg
je i dalje ništa ) Način na koji su "crnogorci veličali sebe nezamisliv je bio za Srbe,Hrvate,Slovence i Albance). Republika u kojoj građani drugih republika nisu mogli biti ništa "ni da jebu oca" dok su se crnogorci uvaljivali svuda gdje je trebalo raspolagat tuđom mukom. O školovanju i lečenju na tuđi račun da i ne pričam.Parazit do parazita , ekstremisti u svim ideologijama koje "su na vlasti" ili sa značajnim izgledom zauzimanja vlasti.
Nezavisnost građana srbije nije postignuta u potpunosti od crne gore,, Srbija nije za razliku od EU zemalja hrvatske,slovenije , pribaltičkih.. uskratila državljanstvo ,pa i boravak državljanima Crne Gore koji nisu pripadnici srpske nacije . Država Srbija nije izvlastila državljane Crne Gore koji su oteli imovinu srpskim građanima 1945e.Nije nažalost zatvorrila prometne koridore za korištenje bez naplate ili čak zabranila ( što bi u Sanaderovo vreme značilo otvaranje Jonsko Jadranskog autoputa, što je najveći srpski promašaj) . Srbija nije sudila državljanima Crne Gore koji su sa Brozom učestvovali u okupaciji srbije i iz toga ostvarili imovinsku korist. Srbija ne inzistira na EKSKLUZIVNOSTI državljanstva useljenicima iz Crne Gore nesrpske nacionalnosti ( kao što radi Hrvatska/ o multipliciranju pasoša mogao bi više autor, vjerujem da ima spoznaja o tome )
blogov_kolac blogov_kolac 21:15 22.05.2016

negro na bijelo



U svakoj od 5 godina posle 5. oktobra koje su prethodile konacnom razlazu, Srbija je imala vecu stopu rasta BNP od Crne Gore, sto je i logicno, zbog vecih privrednih potencijala (sa izuzetkom turizma). Ali Srbija sa druge strane nikada vecinski nije raskrstila sa svojom politikom iz 90'ih i nasledjem Slobodana Milosevica na nivou ispravnosti te politike, pa su joj tako pocetkom ovog veka bile vaznije sudbine "ratnih heroja" Ratka Mladica i Radovana Karadzica od tamo nekakvih evro integracija (o atlanskim da i ne govorim), i milosevicevska verzija kosovskog mita od pragmaticnijeg prihvatanja nove realnosti. U Crnoj Gori je od ovih teskih i opasnih nasledjenih bolesti u to vreme bolovalo jedva nesto vise od trecine stanovnistva, i niko bitan u njihovoj izvrsnoj vlasti, ali ta ogromna neekonomska/politicka komparativna prednost Crne Gore u odnosu na Srbiju nije mogla nikako da se kapitalizuje dok smo bili u zajednickoj drzavi, i vise nego deset puta manja CG bila je zapravo nas talac, iako su ekonomske statistike i logika govorile da su nam oni ekonomski "teret" koji mi poput lokomotive neki vagon vucemo napred.

O svemu tome najbolje svedoci rekordni rast i razvoj Crne Gore bas u prve tri godine od osamostaljivanja, bas kada je bilo zaocekivati njihove najvece teskoce i posrtanje usled prilagodjavanja. Ali upravo zbog cinjenice da su preko noci ostali bez ogromnog kamena oko vrata u vidu haskog tribunala, Kosova i beogradske spoljnopoliticke dezorjentisanosti, njihova ekonomija kao da je bila pustena sa lanca odmah po dobijanju nezavisnosti...

Kod nas postoji naivno uverenje da su glavni uzroci naseg ocitog neuspeha kriminal, korupcija, nepotizam, partokratija... itd... a ne pogresna DRZAVNA POLITIKA - a to je ono sto nas je najvise unistavalo 90'ih, a sada nas sprecava da brze napredujemo. U Crnoj Gori vlast fakticki ima kontinuitet od 1945 pa bi se i najbolja iskvarila i korumpirala za tolike decenije monopola, a ako je pre toga i bilo nekih nedoumica, posle operacije "Sablja" po pitanju organizovanog kriminala i kriminalnih klanova CG je svakako gori slucaj od nas. Ali... Crna Gora vodi daleko zdraviju i ispravniju DRZAVNU POLITIKU, i to je ono sto stvara razliku. To vam je kao trka kolima od Beograda do Nisa gde je nas vozac umesniji a auto bolji (sto simbolizuje nas veci potencijal), ali "protivnik" se krece auto-putem a nas mucenik iskljucivo regionalnim putevima i zaobilaznicama. Ko tu pobedjuje, i to sa ubedljivom, gotovo ponizavajucom razlikom - mi nikako da shvatimo.
emsiemsi emsiemsi 21:21 22.05.2016

Re: negro na bijelo

blogov_kolac


U svakoj od 5 godina posle 5. oktobra koje su prethodile konacnom razlazu, Srbija je imala vecu stopu rasta BNP od Crne Gore, sto je i logicno, zbog vecih privrednih potencijala (sa izuzetkom turizma). Ali Srbija sa druge strane nikada vecinski nije raskrstila sa svojom politikom iz 90'ih i nasledjem Slobodana Milosevica na nivou ispravnosti te politike, pa su joj tako pocetkom ovog veka bile vaznije sudbine "ratnih heroja" Ratka Mladica i Radovana Karadzica od tamo nekakvih evro integracija (o atlanskim da i ne govorim), i milosevicevska verzija kosovskog mita od pragmaticnijeg prihvatanja nove realnosti. U Crnoj Gori je od ovih teskih i opasnih nasledjenih bolesti u to vreme bolovalo jedva nesto vise od trecine stanovnistva, i niko bitan u njihovoj izvrsnoj vlasti, ali ta ogromna neekonomska/politicka komparativna prednost Crne Gore u odnosu na Srbiju nije mogla nikako da se kapitalizuje dok smo bili u zajednickoj drzavi, i vise nego deset puta manja CG bila je zapravo nas talac, iako su ekonomske statistike i logika govorile da su nam oni teret koji mi vucemo napred.

O svemu tome najbolje svedoci rekordni rast i razvoj Crne Gore bas u prve tri godine od osamostaljivanja, bas kada je bilo zaocekivati njihove najvece teskoce i posrtanje usled prilagodjavanja. Ali upravo zbog cinjenice da su preko noci ostali bez ogromnog kamena oko vrata u vidu haskog tribunala, Kosova i spoljnopoliticke dezorjentisanosti, njihova ekonomija kao da je bila pustena sa lanca...

Kod nas postoji naivno uverenje da su glavni uzroci naseg ocitog neuspeha kriminal, korupcija, nepotizam, partokratija... itd... a ne pogresna DRZAVNA POLITIKA - a to je ono sto nas je najvise unistavalo 90'ih, a sada nas sprecava da brze napredujemo. U Crnoj Gori vlast fakticki ima kontinuitet od 1945 pa bi se i najbolja iskvarila i korumpirala za tolike decenije monopola, a ako je pre toga i bilo nekih nedoumica, posle operacije "Sablja" po pitanju organizovanog kriminala CG je svakako gori slucaj od nas. Ali... Crna Gora vodi daleko zdraviju i ispravniju DRZAVNU POLITIKU, i to je ono sto stvara razliku. To vam je kao trka kolima od Beograda do Nisa gde je nas vozac umesniji a auto bolji (sto simbolizuje nas veci potencijal), ali "protivnik" se krece auto-putem a nas mucenik iskljucivo regionalnim putevima i zaobilaznicama. Ko tu pobedjuje, i to sa ubedljivom, gotovo ponizavajucom razlikom - mi nikako da shvatimo.

Глупости !
Црна Гора је квази-државица која извршава свој задатак као фактор пригушења у петљи пеглања Србије као јединог солидног локалног играча.
Звати Црну Гору државом је претенциозно и неозбиљно.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:37 22.05.2016

Re: negro na bijelo

Звати Црну Гору државом је претенциозно и неозбиљно.

A тебе и све овде сличних ставова не звати српским шовенима -- непростив је грех.
А тај презир -- те ЦГ је мала, те је лоповска држава, те је Милово кнежевство... -- као да говоре принчеви из Норвешке и Шведске, а не економски и државни гологузани из Србије.

Има princi (мислим да га је Кркар овде оправдано бановао) сада блог који управо има за тему и то колико је тешко објективно сагледати себе. Србији -- то је један од највећих проблема.
blogov_kolac blogov_kolac 21:48 22.05.2016

Re: negro na bijelo

emsiemsi

Глупости !
Црна Гора је квази-државица која извршава своја задатак као фактор пригушења у петљи пеглања Србије као јединог солидног локалног играча.
Звати Црну Гору државом је претенциозно и неозбиљно.
Nema potrebe da citiras CEO moj tekst kad se vec prvi javljas.

Tebe inace maksimalno zaobilazim u raspravama zbog nivoJa diskusija, ali mislim da si pravi dragulj na ovom blogu (bez ironije), jer bolujes od gotovo svih predrasuda i zabluda nametanih gospodinu "prosecnom Srbinu" zadnjih par decenija, i prava je steta sto nisi makar malo recitiji jer biseri koje ispaljujes ticu se mahom nekih opstih mesta i svakako zavredjuju paznju i reakciju.

Pa tako i ovaj iskazani nekakav srBski "kvaziimperijalni" stav po kojem smo samo mi Srbi drzavotvorni narod u okruzenju a svi ostali su tu da nam sluze (samo da su pametni) odnosno da nam smetaju (sto i rade iz neznanja i mrznje) i stavljaju se u sluzbe stranih gazda koje oni sami uopste ne interesuju vec samo mi Srbija (eventualno i Rusija preko nas)... bla.. bla.. itd.. itd..
Da ironija bude veca, Crna Gora je zadnja ex-YU drzava koju mi mozemo sa visine da nipodastavamo po pitanju drzavnosti i drzavotvornosti.

emsiemsi emsiemsi 09:28 23.05.2016

Re: negro na bijelo

blogov_kolac
emsiemsi

Глупости !
Црна Гора је квази-државица која извршава своја задатак као фактор пригушења у петљи пеглања Србије као јединог солидног локалног играча.
Звати Црну Гору државом је претенциозно и неозбиљно.
Nema potrebe da citiras CEO moj tekst kad se vec prvi javljas.

Tebe inace maksimalno zaobilazim u raspravama zbog nivoJa diskusija, ali mislim da si pravi dragulj na ovom blogu (bez ironije), jer bolujes od gotovo svih predrasuda i zabluda nametanih gospodinu "prosecnom Srbinu" zadnjih par decenija, i prava je steta sto nisi makar malo recitiji jer biseri koje ispaljujes ticu se mahom nekih opstih mesta i svakako zavredjuju paznju i reakciju.

Pa tako i ovaj iskazani nekakav srBski "kvaziimperijalni" stav po kojem smo samo mi Srbi drzavotvorni narod u okruzenju a svi ostali su tu da nam sluze (samo da su pametni) odnosno da nam smetaju (sto i rade iz neznanja i mrznje) i stavljaju se u sluzbe stranih gazda koje oni sami uopste ne interesuju vec samo mi Srbija (eventualno i Rusija preko nas)... bla.. bla.. itd.. itd..
Da ironija bude veca, Crna Gora je zadnja ex-YU drzava koju mi mozemo sa visine da nipodastavamo po pitanju drzavnosti i drzavotvornosti.


Глупости !
Испразна логореичност и банализована претенциозност !
emsiemsi emsiemsi 09:29 23.05.2016

Re: negro na bijelo

Predrag Brajovic
Звати Црну Гору државом је претенциозно и неозбиљно.

A тебе и све овде сличних ставова не звати српским шовенима -- непростив је грех.
А тај презир -- те ЦГ је мала, те је лоповска држава, те је Милово кнежевство... -- као да говоре принчеви из Норвешке и Шведске, а не економски и државни гологузани из Србије.

Има princi (мислим да га је Кркар овде оправдано бановао) сада блог који управо има за тему и то колико је тешко објективно сагледати себе. Србији -- то је један од највећих проблема.

Црна Гора није малена !
То ја нисам рекао.

alselone alselone 11:14 23.05.2016

Re: negro na bijelo

А тај презир -- те ЦГ је мала, те је лоповска држава, те је Милово кнежевство... -- као да говоре принчеви из Норвешке и Шведске, а не економски и државни гологузани из Србије.


Cinjenica da je Milovo knezevstvo bez obzira na to da li pricali gologuzani ili princevi. Ne menja cinjenicu da je Milo poslednji diktator u Evropi i da je na vlasti preko dvadeset godina sto je nezapamceno u novijoj istoriji Evrope. Cinjenica je da je lopovska drzava jer je najvisi drzavni vrh umesan u razne kriminalne aktivnosti (i to one ulicno kriminalne, ne cak ni "bele kragne" kriminalne) i razvlacen po sudovima Evrope, sto je takodje retko vidjena cinjenica po Evropi. Cinjenica je i da je mala jer ima tek nesto preko pola miliona stanovnika, malo veca od Novog Sada sa okolinom. Neka je mala i neka joj je sa srecom, ali ne znam sto smeta da se to kaze.
docsumann docsumann 11:58 23.05.2016

Re: negro na bijelo

duplirano
docsumann docsumann 12:04 23.05.2016

Re: negro na bijelo

teško da je Milo diktator, ali teško da je i demokrata.

ipak u CG postoje slobodni mediji koji su krajnje kritični prema vlasti, postoji parlamentarizam sa više opozicionih blokova i stranaka... postoje određeni oblici pritiiska na novinare ( preteći pozivi, napadi, prebijanja, ranije su se dešavala čak i ubistva) mada je pod pritiskom EU to znatno smanjeno.
u CG je na vlasti autoritarni kvazidemokratski režim, s jasnim naznakama sprege korumpiranog političkog estabilišmenta s organizovanim kriminalom (kokain, duvan - glavne grane šverca). mafijaški obračuni postaju svakodnevnica, a brojna ubistva policijskih inspektora, biznismena, članova bandi, ostaju nerješena.
pošto je CG teritorijalno i populaciono mala država, lako je iskontrolisati kompletan sistem, koristiti državne fondove i institucije u svrhu manipulasanja izbornim procesom, što se, nažalost, i dešava već decenijama unazad. ovo je priznao i SDP doskora koalicioni partner DPS-a.
naravno tek kad su izašli iz vlasti, pošto su zastranjivanja i malverzacije u sferi prodaje državne imovine i strateških dobara postala preočigledna.

koliko će drugo još trajati ova dinastičko-plutokratska vladavina pitanje je ko stvoreno za princijev blog


PS iako sam emotivno opredjeljen (BG i NS sam uvijek smatrao svojim gradovima, intimno mi bližim od Bara, Pjevalja, pa i Podgorice) na referendumu glasao za zajedničku državau, nikad nisam imao problema sa iskrenim i časnim pobornicima CG nezavisnosti.
štaviše svakodnevno se sa njima družim. nemam ni danas problem sa nezavisnom CG iako sam generalno nikakav etatista. bez probelma navijam za državnu reprezentaciju u vaterpolu, rukometu (ž), košarci (Ž i M).

antioksidant antioksidant 12:07 23.05.2016

Re: negro na bijelo

koliko će drugo još trajati ova dinastičko-plutokratska vladavina pitanje je ko stvoreno za princijev blog

interesantno je i koliko je ivdasnaj vrhuska iz srbije naucila od mila i njegovih (a da im milo dođe kao idol niej teško zamisliti)

docsumann docsumann 12:14 23.05.2016

Re: negro na bijelo

antioksidant
koliko će drugo još trajati ova dinastičko-plutokratska vladavina pitanje je ko stvoreno za princijev blog

interesantno je i koliko je ivdasnaj vrhuska iz srbije naucila od mila i njegovih (a da im milo dođe kao idol niej teško zamisliti)



za pohvalu. uče od najboljih
emsiemsi emsiemsi 12:16 23.05.2016

Re: negro na bijelo

docsumann
teško da je Milo diktator, ali teško da je i demokrata.
...


Неко ко влада 25 година није диктатор --- како је то могуће !?
Шта је (онда) ако није диктатор.
Успут --- паметан си човек ...
mlinarslavko mlinarslavko 12:20 23.05.2016

Re: negro na bijelo

I u Srbiji i u Crnoj Gori ima budala i fukara koji bi zbog svoje guzice i idiotluka napravili zlo ljudima, ali se nadam, da smo naucili kako se izboriti sa njima.
docsumann docsumann 12:37 23.05.2016

Re: negro na bijelo

emsiemsi
docsumann
teško da je Milo diktator, ali teško da je i demokrata.
...


Неко ко влада 25 година није диктатор --- како је то могуће !?
Шта је (онда) ако није диктатор.
Успут --- паметан си човек ...


mislim da sam pojasnio u predhodnom komentaru - Milo je autokrata, i kvazidemokratski manipulator.
25-godišnja vladavina može se pripisati i njegovom daru za prilagođavanje, dobrom opažanju i shvatanju onoga šta se dešava u svijetu i okruženju, političkoj ionteligenciji, ali i slabostima opozicije, kao i poltronskom mentalitetu jednog naroda nenaviklog na demokratiju.

biti diktator podrazumjeva drastičniji oblik vladanja i obračunavanja sa političkim protivnicima i neistomišljenicima.
emsiemsi emsiemsi 12:43 23.05.2016

Re: negro na bijelo

docsumann
emsiemsi
docsumann
teško da je Milo diktator, ali teško da je i demokrata.
...


Неко ко влада 25 година није диктатор --- како је то могуће !?
Шта је (онда) ако није диктатор.
Успут --- паметан си човек ...


mislim da sam pojasnio u predhodnom komentaru - Milo je autokrata, i kvazidemokratski manipulator.
25-godišnja vladavina može se pripisati i njegovom daru za prilagođavanje, dobrom opažanju i shvatanju onoga šta se dešava u svijetu i okruženju, političkoj ionteligenciji, ali i slabostima opozicije, kao i poltronskom mentalitetu jednog naroda nenaviklog na demokratiju.

biti diktator podrazumjeva drastičnijio oblik vladanja i obračunavanja sa političkim protivnicima i neistomišljenicima.

Па да --- рекох ја горе да си ти паметан човек.
docsumann docsumann 13:01 23.05.2016

Re: negro na bijelo

Па да --- рекох ја горе да си ти паметан човек.


ako stvarno to misliš, onda poslušaj moj savjet - batali se tih etiketiranja po blogu.

raspravljaj i komentariši o iznešenim stavovima i mišljenjima, a ne o ljudima.
alselone alselone 13:04 23.05.2016

Re: negro na bijelo

ako stvarno to misliš, onda poslušaj moj savjet - batali se tih etiketiranja po blogu.

Eto, ako mislis da sam i ja imalo pametan poslusaj i moj - mani se glupih komentara od jedne reci, to nervira ljude jer se ponadaju da je nesto pametno receno na blogu koji prate a naidju na 10 besmislica.
emsiemsi emsiemsi 13:33 23.05.2016

Re: negro na bijelo

docsumann
Па да --- рекох ја горе да си ти паметан човек.


ako stvarno to misliš, onda poslušaj moj savjet - batali se tih etiketiranja po blogu.

paspravljaj i komentariši o iznešenim stavovima i mišljenjima, a ne o ljudima.

Ниси у праву !
Какво етикетирање, па нисам ја кркар.
emsiemsi emsiemsi 13:37 23.05.2016

Re: negro na bijelo

alselone
ako stvarno to misliš, onda poslušaj moj savjet - batali se tih etiketiranja po blogu.

Eto, ako mislis da sam i ja imalo pametan poslusaj i moj - mani se glupih komentara od jedne reci, to nervira ljude jer se ponadaju da je nesto pametno receno na blogu koji prate a naidju na 10 besmislica.

У праву си !
И ја се почесто питам шта то људе присиљава да пишу будалаштине (или како их ти називаш - бесмислице).
Углавном успем да их не коментаришем, а понекада, ипак, морам да констатујем да пишу глупости. Једном речју, осим ако ти не мислиш да треба написати три (исте) речи. Тиме глупост неће бити мања.
alselone alselone 13:44 23.05.2016

Re: negro na bijelo

а понекада, ипак, морам да констатујем да пишу глупости.

Ponekad je OK.

A i ne bi bilo lose da pocnes da koristis preporuke.
docsumann docsumann 13:58 23.05.2016

Re: negro na bijelo

emsiemsi
docsumann
Па да --- рекох ја горе да си ти паметан човек.


ako stvarno to misliš, onda poslušaj moj savjet - batali se tih etiketiranja po blogu.

paspravljaj i komentariši o iznešenim stavovima i mišljenjima, a ne o ljudima.

Ниси у праву !
Какво етикетирање, па нисам ја кркар.


ima raznih etiketa, i etiketiranja
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:43 23.05.2016

Re: negro na bijelo

iako sam emotivno opredjeljen (BG i NS sam uvijek smatrao svojim gradovima, intimno mi bližim od Bara, Pjevalja, pa i Podgorice)


Eto!
A ja baš volim Kotor, Cetinje, Žabljak i (pazi sad!) Gusinje. Da ne pričam kako se na primer na Kučkoj planini ili Durmitoru osećam više kod kuće nego na Staroj planini...

Oš se đoramo?
emsiemsi emsiemsi 18:49 23.05.2016

Re: negro na bijelo

alselone
а понекада, ипак, морам да констатујем да пишу глупости.

Ponekad je OK.

A i ne bi bilo lose da pocnes da koristis preporuke.

Ја стално користим препоруке --- нпр. теби, Милану Новковићу, Принцију, Тесс, ТасиДебелом, Мариопан , ... итд, дам препоруку, како је и ред, а ако заборавим да прочитам - заборавим. Препоруку не заборавим.
angie01 angie01 19:18 23.05.2016

Re: negro na bijelo

Ја стално користим препоруке --- нпр. теби, Милану Новковићу, Принцију, Тесс, ТасиДебелом, Мариопан , ... итд,


pa to ko 12 zigosanih, bogtemazo:)))).
emsiemsi emsiemsi 19:29 23.05.2016

Re: negro na bijelo

angie01
Ја стално користим препоруке --- нпр. теби, Милану Новковићу, Принцију, Тесс, ТасиДебелом, Мариопан , ... итд,


pa to ko 12 zigosanih, bogtemazo:)))).

Теби недам препоруку - знаш ти зашто !
А волела би !?
elenold elenold 12:58 27.05.2016

Re: negro na bijelo

emsiemsi
...
Црна Гора је квази-државица која извршава свој задатак као фактор пригушења у петљи пеглања Србије као јединог солидног локалног играча.
Звати Црну Гору државом је претенциозно и неозбиљно.


Ma jasno ko dan, a ako ne uđe u NATO pitanje je dugoročno šta će se dešavati. Uostalom zato je uz pomoć EU i svetskog šerifa pre referenduma pravljena nevidjena antisrpska histerija i glavni zadatak toj novostvorenoj državi je da vodi politiku protivno srpskim nacionalnim interesima. Mislim da je sada i glasala da Kosovo udje u UNESCO.
elenold elenold 13:09 27.05.2016

Re: negro na bijelo

Predrag Brajovic

A тебе и све овде сличних ставова не звати српским шовенима -- непростив је грех.
А тај презир -- те ЦГ је мала, те је лоповска држава, те је Милово кнежевство... -- као да говоре принчеви из Норвешке и Шведске, а не економски и државни гологузани из Србије.

Има princi (мислим да га је Кркар овде оправдано бановао) сада блог који управо има за тему и то колико је тешко објективно сагледати себе. Србији -- то је један од највећих проблема.


Ne treba zamagljivati stvari, glavni problem je što je držvna politika Crne Gore direktno protiv srpskih nacionalnih interesa. I što hoće, u državi Crnoj Gori u kojoj oduvek živi značajan deo stanovništva koji je bio i ostao srpski, da potre sve što ima srpske atribute.

Nije to prezir prema Crnoj Gori, već prezir prema politici koju Crna Gora
sprovodi prema srpskim nacionalnim interesima. A to je zato što do sada(sem zadnjih decenija) takav slučaj nije bio.
tasadebeli tasadebeli 15:05 23.05.2016

Испод шешира

И да подвучем црту на овом посту где се опет, по ко зна који пут, показало ко је ко на овом Блогу Б 92.


Дакле, учили смо у школи да Први и Други српски устанак, када се ова држава стварала, нису били само устанци против Турака и турскога зулума, него и прва социјална револуција те врсте у Европи.

Коџа Милош:"Земља је онога ко ради на њој!"

Нема више спахија. Укинуте. У Србији. Прва земља у Европи без спахија у то доба.

Онда, 100 година касније, овај народ нико није ни питао да ли жели у ту Југославију иако је тај народ крварио претходне 4 године све мислећи да крвари за отаџбину Србију, а не за некакву Југославију по мери ових половних Енглеза Карађорђевића.

Па је онда, опет скоро 100 година касније, захваљајући браћи Црногорцима, та Србија опет, коначно, постала Србија и није више била ни Југославија ни курац-палац заједница.

Да поновим, хвала браћи Црногорцима на томе, ђе чули и ђе не чули!

Нарочито оној браћи Црногорцима из Туза, Плава, Улциња и Фамилији са Цетиња.

И где смо сада, у 2016?

Па, што би рекли преферансисти, сви смо ми, баш сви, и Хрвати, Срби, Црногорци, Македонци,... ту негде испод шешира. (Колико год то било немогуће и нелогично у овој партији преферанса за стицање независности.)

Једино се још поставља питање ко је од колико була кренуо.

Све друго је сасвим јасно.


Оно што је најважније, због чега овде и славимо овај јубилеј, Србија је опет држава.

Једино што сад имамо опет спахије као и у доба Турака јер код овог поновљеног стицања независности 200 година касније није било ниједног Милоша да спахије, које су се наново накотиле, и укине.




49 41 49 41 20:38 23.05.2016

Vi ste poreklom?

Najmanje petoro ljudi sam pitao, kad sam im video prezime na bedzu.
Svi su odgovorili iz Albanije.

Ispostavilo se da su iz Malesije, predgradja Podgorice.
Oni gledaju u buducnost.
elenold elenold 11:08 27.05.2016

Uh bog te ,


šta sam propustio...

Bio sam dosta angažovan, pa mi je od svega sada najžalije što ovde nisam bio.
Iz više razloga; a moraću negde i ništo napisati. Samo da se zna što zakasnih ...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana