Gost autor| Istorija| Kultura| Region| Religija

Датуми, православље, нова фаза рата цивилизација ?

principessa_etrusca RSS / 14.05.2016. u 11:36

Гост аутор: anonymous

Датуми 

Историја није нешто што нам се само догађа, она се и ствара. Историју пишу победници. У њој је уписан однос моћи. Историја се памти по датумима који овековечују славу победника, и понижење побеђеног. Датуми се брижљиво бирају.

Данас 14. маја 2016. године, у Бањалуци заказан је протестни митинг под слоганом: „Ослободимо Српску"

Неки од догађаја који су се догодили на данашњи дан : 
• 1811. — Педро Хуан Кабаљеро, Фулхенсио Јегрос и Хосе Гаспар Родригез де Франсија су збацили шпанског гувернера Парагваја и прогласили независност од Шпаније.
• 1948. — Давид Бен-Гурион је јавно прочитао Декларацију о оснивању државе Израел.
• 1955. — Осам комунистичких земаља је у Варшави потписало уговор о оснивању Варшавског пакта.
• 1999. — У ваздушним ударима НАТО на СР Југославију погођена колона избеглица код села Кориша на Косову, при чему је погинуло 87 особа, међу којима је највећи број деце.
• 2015. — Виши суд у Београду рехабилитовао је генерала Драгољуба Михаиловића и вратио му грађанска права која су му била одузета у Београдском процесу.

Православље 

На Ускрс један од највећих празника православних хришћана гореле су 4 православне цркве
У Њујорку, Мелбурну, Сиднеју, на северу Русије .
У САД , Аустралији , Европи.

У три државе и на три континента. 

Српска, грчка, македонска, руска . 

Све четири – православне . 




Нова фаза Рата цивилизација ?

Путин упозорио o планираним крвавим сукобима у Републици Српској . Према новодима руских обавештајаца Запад спрема серију дестабилизирајућих протеста у Бањалуци, Скопљу,Београду…..

ЛИНК


17. априла ове године одржана је међународна научна конференција у организацији Фонда стратешке културе о резултатима демократизације и будућим претњама и могућој дестабилизацији Региона.

Историја се данас догађа и ствара у Бањалуци, али истовремено и у Београду , Паризу, Бриселу, Лондону, Москви, Истамбулу, Њу Делхију, Техерану, Пекингу , Њујорку ……

Историја је једна . Свима нама - заједничка.

 



Komentari (255)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

principessa_etrusca principessa_etrusca 15:59 20.05.2016

Re: Дупли стандарди

angie01
највећи број је са знаком навода, углавном да исктакнем ту сопствену дистанцу.


distancu od prolaznog neminovnog otklona skarta, cije seme je posejala sacica derasiniranih "intelektualaca":))), kako si vec sama slozila:))

Анђо, не разумеш најбоље оно што је речено, а учитаваш нешто што није. "Шкарт" је рецимо твоја реч коју ја не користим за људе, а наравно да се ради од отклону од културног мејнстрима, чему би пандан био, узмимо нпр. Французе, да се тражи и идентификује нацизам у Игоовом, Верленовом, Рембоовом, Валеријевом, Флоберовом,... песништву. Шта би то било ако не одвојеност од корена француске културе?

ono sto je meni tuznije od ovoga sto zagovaras-sto ima u stvari drрugu tacniju odrednicu-je to sto se pravis Crvenkapicom, pa je moje neko pocetno uvazavanje tebe i pored razlike u misljenjima znatno izbledelo, mrzim foliranja i slalome te vrste, jer to su reperi za nekekav karakter.

Мислим да се пре ради о твом површном приступу ономе што други пишу, комбинованио са реаговањем на прву лопту, као она деца која никад до краја не прочитају математички задатак, залете се у решавање, па никад не добију тачан резултат.
to za rasclanjivanje, kako kazes, a za koje mene zabole- je vrlo lako prepoznatljiva tendencioznst u odnosu na fekalije koje ovde danima prosipa tvoj sticenik o ljudima koju nisu ciste krvi, je l te, gde izmedju ostalog kaze, kako oni frustrirani, ne znajuci kome pripadaju, mrze sve, a najvise Srbe.

Ти си та која бројиш крвна зрнца, у овом случају сопствена. Што се мене тиче, то мене уопште не занима.
pa onda razne razrade te budalastine i bedastoce najgore i najnize vrste,...ili ti ne citas sta on pise, pa nisi povezala?:)))

Мислим да се ти и ја слажемо да нечије порекло само по себи не одређује културни идентитет.

је пре свега немогућност културне идентификације са средином у којој живе јер верују да су бољи, културнији, "светскији", лепши, паметнији итд. од осталих, и презир према онима који немају новца да плате доброг зубара (а о презиру према онима који нпр. слушају гусле и да не говорим).

ovo se bas ne uklapa u tvoju opservaciju o drugosrbijancima,...ali je svakako potpun promasaj u razmisljanju- jer mi lici na kratak ops kardasijan femili....znaci da ne razumes bas najbolje ili si pak zlonamerna.

Енџ, не залећи се, већ размисли мало да не би писала овакве ствари.
Пре свега, у природи селебрити-културе није манифестовање презира за потрошаче те културе, па се и Кардашијани тако понашају.
Они немају интерес да иког или ишта "деконтаминирају" и реформишу, а њихова публика је добровољна.
Где је тачно сличност?
angie01 angie01 17:29 20.05.2016

Re: Дупли стандарди

а наравно да се ради од отклону од културног мејнстрима, чему би пандан био,


pa vidi i prosli put sam te pitala koji je to kulturoloski mejnstrim, nikako da to objasnis,...a skart kao rec se sama nametnula u onom tvom celom objasnjenju i klasifikaciji- kako si to objasnila, ucinjeni na tebi poznatim ljudima kao uzorkom:))),...kolikI je to broj ?

Мислим да се пре ради о твом површном приступу ономе што други пишу,


pa sad izvini, ovde je toliko puta ponovljeno u raznim oblicima sa sve potpornim citatima i poredjenjima i histericnim reakcijama na kraju, da je tesko pomisliti da bilo ko nije razumeo izreceno,....sto potvrdjuju i komentari ostalih blogera- nije bitno da l oni sa slaganjem ili pak ne.


Ти си та која бројиш крвна зрнца, у овом случају сопствена. Што се мене тиче, то мене уопште не занима.


sta sad podvlacis izvrtanje,....posle hiljaditog komentara u kojima kazem da MENE to ne zanima, sa sve objasnjanjem, nastavljaju se fasisoidne pausalne postavke oko ove problematike, a sa sve becenjem i kenjkanjem na one koji kritikuju takav i zakonom nedozvoljen bezobrazluk & bolestinu.

pa reko, evo da pokazem kako to konkretno izgleda.

i sad TEBE ne zanima, ali uredno ucestvujes kao podrska u ovom ociglednom sovinisticko/fasitickom isterivanju djavola na blogu, pa cak i sa klasifikacijom Srba u tom smislu:))).


у природи селебрити-културе није манифестовање презира за потрошаче те културе, па се и Кардашијани тако понашају.


pa oni su upravo lazni selebriti, fejk dobijen rijaliti programom, pa s obzirom na artifisal nacin dobijene paznje javnosti, postaju umisljeno sami sebi vazniji nego sto jesu.


Они немају интерес да иког или ишта "деконтаминирају" и реформишу, а њихова публика је добровољна.


pa sad izvini, nekako je pink/grand i sl dekontaminiralo i reformislao sasvim solidno postavljeno gradjansko drustvo,....sad je tebi aut, da bilo ko kritikuje ono sto FAKAT ugrozava opstanak kulture i napredak jednog drustva,...pa ti ko premijer i krle- sve je super, mi smo najbolji, ne moze nam niko nista, a ovi smrdljivi intelektualci u tragovima- kojima sledi prirodan otklon,...dobro, dobro, ti si intelektualce stavila pod navodnike- oni su otrgnuti od svojih korena, zlonamerni, budale koji ne prepoznaju prave stvari i hoce da uruse,....upisi, vucica, srBstvo,...makete,...


principessa_etrusca principessa_etrusca 19:42 20.05.2016

Re: Дупли стандарди

Драга моја, запенушила си, па више не знаш шта пишеш.

Ти си увела Кардашијане у причу као некога ко се уклапа у мој опис "другосрбијанаца". Када ти демонстрирам да то није тачно, т.ј. да немају везе са "другосрбијанцима", ти кренеш да пљујеш по њима. Дозволи да ти кажем, занела си се: Кардашијани овде нису тема.

Твоје реченице су као грудве које бацаш, а у свакој каменица - нека небулоза о фашизму.

Колико пута треба да поновим: не само да ме не занима твоје, или било чије етничко порекло, него ми сва та рашчлањивања порекла баба и деда трагикомична. Да ли знаш колико има Француза са шпанским, италијанским или немачким презименима, Аустријанаца са разним словенским и мађарским презименима и сл, па нико нема потребу да тумачи свој родослов чим се упознате?

А ако те занима шта мислим о Вучићу, можеш да погледаш мој блог "Деконструкција Давоса".
angie01 angie01 20:11 20.05.2016

Re: Дупли стандарди

Ти си увела Кардашијане у причу као некога ко се уклапа у мој опис "другосрбијанаца". Када ти демонстрирам да то није тачно, т.ј. да немају везе са "другосрбијанцима", ти кренеш да пљујеш по њима.


ne bih rekla, samo sledi hronologiju te prepiske, znaci, nemoj sada da dodajes svoje tumacenje.

Твоје реченице су као грудве које бацаш, а у свакој каменица - нека небулоза о фашизму.


i za ovo izvini, nisam ja dala tumacenje fasizma, to nije nicija slobodna interpretacija,...postoje definicje tih pojmova, sta one tacno znace,...sovinizam, fasizam, nacizam,...

Колико пута треба да поновим


ti u krug ponavljas nesto sto sam vec jasno objasnila zasto sam ucinila, a nikakve veze nema sa tvojim podsmesljivim objasnjenjem, nego sa vise puta ruzno okarakterisanim i prozvanim onih koji nisu cista rasa:)...niti je u igri bilo kakvo upoznavanje i otvaranje na prvu loptu- ovde sam deset godina i nikada to nisam ucinila, jer naprosto niko nije isao toliko uoprno a toliko daleko sa vredjanjem drugih, njemu nepoznatih ljudi- i to je fakat,...sa sve opsesivnim klevetama i druge vrste.....umesto da vise kazes, koji je to kulturoloski mejnstrim, od koga su ovi drugi, logican otklon.

sta god da o vucicu mislis, to nece promeniti ukus koji si ostavila tvojom opservacijom o drugosrbijancima....kao i to, sa koliko razumevanja podrzavas morbidarije koje pise ovaj covek....to mi je nekako glavni utisak.

ovde se odjavljujem
anonymous anonymous 23:45 18.05.2016

Nepodnošljiva težina ....

...morbidnosti na Krkarovom blogu.

Preventivno sam se auto - banovao.

Sve mi govori da se sa ovih prostora treba što pre evakuisati i otići u neku drugu virtuelnu sredinu.

Ova je bolesna i trebaće vremena da se dekontaminira.
Goran Vučković Goran Vučković 23:53 18.05.2016

Re: Nepodnošljiva težina ....

Ova je bolesna i trebaće vremena da se dekontaminira.

Sad si i ti počeo kao Pajić... ne zaboravi da je ovo tvoj blog i da te niko ne tera da čitaš Krkarove ili bilo čije druge.
anonymous anonymous 00:24 19.05.2016

Re: Nepodnošljiva težina ....

Goran Vučković
Ova je bolesna i trebaće vremena da se dekontaminira.

Sad si i ti počeo kao Pajić... ne zaboravi da je ovo tvoj blog i da te niko ne tera da čitaš Krkarove ili bilo čije druge.


I ne čitam , ali mogu da pišem.

Slobodno.
tyson tyson 14:26 19.05.2016

Re: Nepodnošljiva težina ....

anonymous
...morbidnosti na Krkarovom blogu.

Preventivno sam se auto - banovao.

Sve mi govori da se sa ovih prostora treba što pre evakuisati i otići u neku drugu virtuelnu sredinu.

Ova je bolesna i trebaće vremena da se dekontaminira.

Au sunceti, posle opsednutih Krstićem dobismo i opsednute krkarom



anonymous anonymous 14:52 19.05.2016

Re: Nepodnošljiva težina ....

tyson
anonymous
...morbidnosti na Krkarovom blogu.

Preventivno sam se auto - banovao.

Sve mi govori da se sa ovih prostora treba što pre evakuisati i otići u neku drugu virtuelnu sredinu.

Ova je bolesna i trebaće vremena da se dekontaminira.

Au sunceti, posle opsednutih Krstićem dobismo i opsednute krkarom


Ti li si sveštenik, pa se baviš egzorcizmom ?




feliks.krul feliks.krul 20:08 19.05.2016

Re: Nepodnošljiva težina ....



Ti li si sveštenik, pa se baviš egzorcizmom ?


ti li si bokser?
tyson tyson 20:58 19.05.2016

Re: Nepodnošljiva težina ....

ti li si bokser?

Da.


feliks.krul feliks.krul 18:23 20.05.2016

Re: Nepodnošljiva težina ....

I can sell out Madison Square Garden masturbating.

grizem uši po kućama
Sad vidim profil. Veliki naklon i poštovanje prema vašoj desnoj ruci.

feliks.krul feliks.krul 19:25 19.05.2016

микроскопска анализа фекалије

"Podsmevate im se vi idioti, fašisti velikosrpskog usmerenja, koji licitirate brojem žrtava. Vi ste govna a ne ljudi koja nemate poštovanje prema žrtvama u koje se tobož zaklinjete. Da imate ne biste se gađali izmišljenim brojkama kao na pijaci.

Takvi kao ti pretvorili su Srbe u pijačarsku naciju. Baba piljarica koje samo krešte a ništa u stanju da urade nisu.

Osvrni se malo oko sebe. Pogledaj na šta liči država u celini a na šta njene elite. Akademija, crkva, sve što vi srbofašisti proglašavate za elite."
http://blog.b92.net/text/26520/Da-li-postoji-SRBOFOBIJA/


Господин Кркар је почео свој говор речима ви идиоти.
Па наставио са ви сте говна.

Господин Кркар халуцинира или фантазира о фашистима великосрпског усмерења.

Срби као пијачарска нација, неспособних баба пиљарица. Вау!

Да се мало уземљим и питам: ДА ЛИ ЈЕ ВАШЕ ИСКУСТВО ПАЛАНАЧКО?

"Осврни се мало око себе
Погледај нашта личи држава"

Наравно господин Кркар користи метафоре да би скренуо пажњу са импланта којег жели да протури у српску политичку сферу. "Vi ste govna a ne ljudi koja nemate poštovanje prema žrtvama u koje se tobož zaklinjete. Da imate ne biste se gađali izmišljenim brojkama kao na pijaci." Пази ово - Срби не поштују жртве, лицитирамо измишљеним бројевима.


Господин Кркар наставља: "Akademija, crkva, sve što vi srbofašisti proglašavate za elite."Прича о елитама се води овде дуже време, и све време вам тврдим да сте ви другосрбијанци ти који идентификујете елиту са политичком сфером. То је последица вашег активистичког екстремизма, а пошто не можете да разумете да је комунизам исто толико екстреман колико и фашизам, ви се китите вашим екстремистичким ставовима и мислите да се борите против туђег зла. Булшит, ја кажем на то.

Познајем екстремисте тј. активисте, хоћу рећи срео сам их у животу, и ценим оне екстремисте који се представе као такви. Рецимо поштујем британске комунисте, али не поштујем њихове ставове. Ште се тиче вас крипто-комуниста или крипто-било чега, који се кријете у анонимности, не могу рећи да вас поштујем ни као личности јер сте скривени. Можда сте новинари који су изгубили своје плаћене послове, а можда сте новинари који сте плаћени да блогују. У сфери анонимности и служби безбедности све је могуће.


feliks.krul feliks.krul 19:53 19.05.2016

Имплант господина Кркара

krkar
03:13 17.05.201613 17.05.2016R


Re: zastave
Btw, anacionalnim ili nadnacionalnim tipovima bi oblačenje retrovizora izazvalo otprilike podjednaku mučninu kao i badnjaci na hladnjacima,




Meni se i jedno i drugo zaista podjednako gadi. Kao i sva druga iskazivanja plemenske pripadnosti rulji, u bilo kojem vidu i o bilo kojoj da se pučini radi



Елитни блогер господин Кркар користи даље речи РУЉА и ПУЧИНА, и говори о ПЛЕМЕНСКОЈ ПРИПАДНОСТИ.

Претпостављам да он хоће да каже како они није део београдске ЕЛИТЕ, иако би према свим објективним класификацијама (по приходу, по школовању, по утицају...) он био београдкса елита, а по дифолту београдска елита је српска елита.

Хајде да преведемо ову реченицу:

Both non-nationality and nationality "are equally repulsive for me. Like all other tribal expressions of belonging to the mass, in any of its types, or by belonging to any mass."

Mr. Krkar actually seems to abhor any type of collective existence. I think that this is a case for a socio-pathological analysis, rather than a political one.
feliks.krul feliks.krul 20:06 19.05.2016

Re: Имплант господина Кркара

"PLEMENSKA PRIPADNOST"

Ovaj termin "pleme" pripada karađorđevićevskoj ideologiji, dakle radi se o godinama 1920 pa do 1941.

Komunistički teoretičari nacije nisu koristili tu reč, jer su se vratili na stariju verziju teorije nacija.

Nisam stručnjak za jugoslovensku komunističku literaturu ali u Filosofiji palanke vidimo da se taj termin "pleme" koristi i šezdesetih godina prošlog veka, ali više kao sredstvo za ponižavanje srpske nacije.

One kojima je možda pao mrak na oči želim da kažem da je danas 19 maj 2016 godine, i da smo davno napustili "plemenske teorije nacija".

Ako treba da se malo podučite, potražite knjige naših politikologa i teoretičara nacije iz komunističkog doba, i videćete da "pleme" ne figurira u njihovim teorijama i narativima. Figuriraju države, nacije, i crkve.

Srpska Vlast, Teritorija i Crkva su postojale veoma davno, u vreme Henrija VIII još uvek su evropske države priznavale državu Srbiju.

Nikakvo vaše upinjanje ili histerisanje ne može oboriti ovu istorijsku činjenicu, pa čak ni obesmišljavanje istorije ili jezika uopšte.

Trocki je govorio o đubrištu istorije...
feliks.krul feliks.krul 18:45 20.05.2016

Re: Имплант господина Кркара

NOTA BENE

Ako čitate tekstove povodom smrti sina Regenta Pavla u Politici, primitićete ovo:

"Пажњу српске јавности, како се наводи у биографији, посебно је привукао 1999. када се извинио српском народу за учешће породице Карађорђевић у стварању Југославије, сматрајући да је то била трагична грешка."

http://www.politika.rs/scc/clanak/355420/Sahranjen-Knez-Aleksandar-FOTO

Dobro je da se jedan Karađorđević izvinio srpskom narodu, ali kad smo preživeli i Turke, i Aleksandra i Pavla, i Konstantinovićeve(!) preživećemo i sitnu gamad.
feliks.krul feliks.krul 20:16 19.05.2016

Odgovor kosti

emsiemsi
21:45 17.05.2016
Re: zastave
principessa_etrusca
kosta.babic
Да ли је кркиши СВЕ дозвољено?
Jeste i to je lepota ovog bloga , osim što je krkar rođeni idiot.

То ти кажеш, али он, колико знам, он није инстутуционализован, како видим, нико га овде не игнорише, а неки га чак сматрају и фацом. Још мало, па што би се рекло pillar of the community (блогерске).

Е сада, ја знам како би се ђубре нацистичко провело када би се усудио да каже "остатак гасираног јеврејског народа и један од 50 милиона нерођених". Ко треба да га научи да се не сме подсмевати жртвама?

Еееее, искусна је то љига --- зна шта се не сме !
Успут --- а пљување по Србима је, изгледа, пожељно, афирмативно ?! Оно што је (готово) фасцинанатно да му на томе (парадоксално) аплаудирају сами Срби.


Kosta, pošto je tvoj blog zatvoren evo pokušaću ovde da ti napišem šta mislim o tvom komentaru.

Kada kažeš, Srbi aplaudiraju, na osnovu čega to prosuđuješ. Ne verujem da mu aplaudiraju mnogi mnogi koje bi mogao da imenujem. Ali to bi bio dugačak spisak.

Na osnovu čega ti pripisuješ baš Srbima taj paradoks?
kosta.babic kosta.babic 13:50 20.05.2016

Re: Odgovor kosti

feliks.krul
emsiemsi
21:45 17.05.2016
Re: zastave
principessa_etrusca
kosta.babic
Да ли је кркиши СВЕ дозвољено?
Jeste i to je lepota ovog bloga , osim što je krkar rođeni idiot.


То ти кажеш, али он, колико знам, он није инстутуционализован, како видим, нико га овде не игнорише, а неки га чак сматрају и фацом. Још мало, па што би се рекло pillar of the community (блогерске).

Е сада, ја знам како би се ђубре нацистичко провело када би се усудио да каже "остатак гасираног јеврејског народа и један од 50 милиона нерођених". Ко треба да га научи да се не сме подсмевати жртвама?

Еееее, искусна је то љига --- зна шта се не сме !
Успут --- а пљување по Србима је, изгледа, пожељно, афирмативно ?! Оно што је (готово) фасцинанатно да му на томе (парадоксално) аплаудирају сами Срби.


Kosta, pošto je tvoj blog zatvoren evo pokušaću ovde da ti napišem šta mislim o tvom komentaru.

Kada kažeš, Srbi aplaudiraju, na osnovu čega to prosuđuješ. Ne verujem da mu aplaudiraju mnogi mnogi koje bi mogao da imenujem. Ali to bi bio dugačak spisak.

Na osnovu čega ti pripisuješ baš Srbima taj paradoks?

Od svega je moja samo rečenica podebljana boldom
feliks.krul feliks.krul 17:41 20.05.2016

Re: Odgovor kosti

Izvini, nisam dobro video. Emsiemsi smatra da aplaudiraju Srbi.

Prema mom prebrojavanju "krvnih zrnaca", od aktivnih učesnika na blogu, Srbi čine samo oko 10%.
angie01 angie01 17:56 20.05.2016

Re: Odgovor kosti

Prema mom prebrojavanju "krvnih zrnaca", od aktivnih učesnika na blogu, Srbi čine samo oko 10%.


pa ima vas nekoliko u tih 100%- koji prebrojavate TUDJA krvna zrnca i klasifikujete ih po tom broju, a posle i po boji, i razradjujete teorije na tom osnovu.

nacoska posla!...to je vas doprinos narodu u koji se kunete,....sramotan, samo ga brukate!
feliks.krul feliks.krul 18:02 20.05.2016

Re: Odgovor kosti

angie01
Prema mom prebrojavanju "krvnih zrnaca", od aktivnih učesnika na blogu, Srbi čine samo oko 10%.


pa ima vas nekoliko u tih 100%- koji prebrojavate TUDJA krvna zrnca i klasifikujete ih po tom broju, a posle i po boji, i razradjujete teorije na tom osnovu.

nacoska posla!...to je vas doprinos narodu u koji se kunete,....sramotan, samo ga brukate!


Pa ako se dopisujemo sa anonimnim hejterima poput tebe i krkija, moramo nekako da znamo da li govorimo sa andjelima, bogovima ili smrdibubama. Otud klasifikujem i sužavam izbor. Još ne kapiraš?
feliks.krul feliks.krul 18:04 20.05.2016

Re: Odgovor kosti

Pošto smo mi Srbi govna, vama polusrbima to pada veoma teško, jer kad spojiš govna sa krvnim zrncima, preovladaju govna. Nikako da se očistite.
feliks.krul feliks.krul 18:11 20.05.2016

Re: Odgovor kosti

angie01
Prema mom prebrojavanju "krvnih zrnaca", od aktivnih učesnika na blogu, Srbi čine samo oko 10%.


pa ima vas nekoliko u tih 100%- koji prebrojavate TUDJA krvna zrnca i klasifikujete ih po tom broju, a posle i po boji, i razradjujete teorije na tom osnovu.

nacoska posla!...to je vas doprinos narodu u koji se kunete,....sramotan, samo ga brukate!


Angie Angie, ništa ne razumeš a ovde si na blogu desetak godina ... nekad si pisala kao novinar, šta si danas? Kako si izgubila posao? Kaži nam...
angie01 angie01 18:14 20.05.2016

Re: Odgovor kosti

nekad si pisala kao novinar,


malo si se jace zahebo!!!!,...kao i za sve drugo- uostalom.
feliks.krul feliks.krul 18:20 20.05.2016

Re: Odgovor kosti

angie01
nekad si pisala kao novinar,


malo si se jace zahebo!!!!,...kao i za sve drugo- uostalom.


A ti samo glumila... o glupi ja.
angie01 angie01 18:23 20.05.2016

Re: Odgovor kosti

A ti samo glumila


gde i kada sam glumila- ti si se zahebo, tripujes, sve si izmesao.
feliks.krul feliks.krul 18:27 20.05.2016

Re: Odgovor kosti

angie01
A ti samo glumila


gde i kada sam glumila- ti si se zahebo, tripujes, sve si izmesao.


Mrzi me sad da otvaram blogove od pre hrista i sasvim je nebitno. Nego da se vratimo na tvoja krvna zrnca...
angie01 angie01 18:36 20.05.2016

Re: Odgovor kosti



Mrzi me sad da otvaram blogove od pre hrista i sasvim je nebitno


pa nije, kada izmisljas, lazes, tripujes, ili si me sa nekim pomesao,


kako god, toga sto bi ti eventualno trazio- nema.

umesto da se bavis mojim ili bilo cijim krvnim zrncima- bolje popij neki lekic, oladi, ...
feliks.krul feliks.krul 18:47 20.05.2016

Re: Odgovor kosti

umesto da se bavis mojim ili bilo cijim krvnim zrncima- bolje popij neki lekic, oladi, ..


Nisam nepristojan, naučili me da odgovaram kad se neko obraća meni... inače baš sam se nakrkao... i ladim od celonedeljne šljake. Iduće nedelje na Trinidad! Ju huuuuu!
angie01 angie01 18:55 20.05.2016

Re: Odgovor kosti


Pa ako se dopisujemo sa anonimnim hejterima poput tebe


gde sam ja ispoljila bilo kakav hejt?,...prema bilo kom narodu, a narocito Srbima?


Otud klasifikujem i sužavam izbor.

vama polusrbima to pada veoma teško, jer kad spojiš govna sa krvnim zrncima, preovladaju govna. Nikako da se očistite


ti si cisti nacista i nista vise od toga, a ovo sto si napisao zasluzuje da bude prijavljeno....ne zato sto meni padaju tesko morbidarije koje ispisuje neki bolesnik- nego sto krsis zakon koji stiti osnovna ljudska prava.
feliks.krul feliks.krul 18:57 20.05.2016

Re: Odgovor kosti

ti si cisti nacista i nista vise od toga, a ovo sto si napisao zasluzuje da bude prijavljeno....ne zato sto meni padaju tesko morbidarije koje ispisuje neki bolesnik- nego sto krsis zakon koji stiti osnovna ljdska prava.



Pa ti si prolupala Angie... odista mi je žao.



A ja ću tebe da tužim radi Prane! Hajde da se dogovorimo gde da se isprijavljujemo, o jednom trošku.
feliks.krul feliks.krul 19:09 20.05.2016

Re: Odgovor kosti

gde sam ja ispoljila bilo kakav hejt?,...prema bilo kom narodu, a narocito Srbima?


Pa nisam video da ti smeta diskvalifikacija Srba, čak šta više, ti predsedavaš nad ekipom hejtera.

Samo da još jednom spomenem da se setimo da si predvodila napadima na vladimira petrovića i aleksandra lambrosa (onako usput).
angie01 angie01 19:19 20.05.2016

Re: Odgovor kosti

Pa nisam video da ti smeta diskvalifikacija Srba, čak šta više, ti predsedavaš nad ekipom hejtera.


opet lazes, kleveces- citiraj to sto tvrdis, ti ne pravis razliku ni u cemu, potpuno si opsednut!

i ne kaze se cak sta vise- mozes da koristis samo jednu odrednicu, ili cak, ili sta vise.


Samo da još jednom spomenem da se setimo da si predvodila napadima na vladimira petrovića i aleksandra lambrosa (onako usput).


kod vladimira sam veoma retko komentarisala i njegovi tekstovi mi nisu interesntni...znaci laz!

lambrosa licno poznajem on je moj drug i u glavnom sam ga branila od napada ostalih-pri tome, on bas ne zagovara ove tvoje baljezgarije- znaci, opet laz!

i samo da ti ponovim, pa probaj da shvatis-

Govor mržnje (Zakon o javnom informisanju, čl.38.: “Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“), pretnje, psovke, vređanje i klevetanje.


ovo je stav prvi u disklemeru ovog portala- kao javno glasilo, podleze tom zakonu.
feliks.krul feliks.krul 19:22 20.05.2016

Re: Odgovor kosti

Angie, dosadna si ko muva...
angie01 angie01 19:24 20.05.2016

Re: Odgovor kosti

, dosadna si ko muva.


pre bih rekla da si to ti- ne bih ti se vise ni obratila, da nisi poceo da pises neistine o meni.
feliks.krul feliks.krul 19:37 20.05.2016

Re: Odgovor kosti

angie01
, dosadna si ko muva.


pre bih rekla da si to ti- ne bih ti se vise ni obratila, da nisi poceo da pises neistine o meni.


Koristim tvoj metod, prvo optuži pa nek se brane...

BTW ti si prava nacoškinja crna sestro.
angie01 angie01 20:15 20.05.2016

Re: Odgovor kosti

oristim tvoj metod, prvo optuži pa nek se brane...


ja sam komentarisala tvoje konkretne reci, a ti kleveces i izmisljas- to su dve razlicite stvari.


feliks.krul feliks.krul 20:26 20.05.2016

Re: Odgovor kosti

angie01
oristim tvoj metod, prvo optuži pa nek se brane...


ja sam komentarisala tvoje konkretne reci, a ti kleveces i izmisljas- to su dve razlicite stvari.


Hoćemo li da počnemo od tvojih komentara u mom prvom blogu o Filosofiji palanke, kod tasedebelog?.

Kaži mi kakve veze imaju tvoji komentari sa mojim blogom, osim trolovskih veza.

Ti si jednа crna trolerka. Zar te nije sramota?... u tvojim godinama.
feliks.krul feliks.krul 22:59 19.05.2016

Za laku noć

Mnogo mi se dopadaju komentari naučnika Srdjana Pajica i novinarke Angie01, konačno je njima neki tekst uvredljiv i nepodnošljiv. Dao bog da čitali takve tekstove sledećih 120 godina, barem onoliko dugo koliko mi čitamo Filosofiju Palanke, Svetislava Basaru i selected authors from The Peščanik.

Kome je muka od mojih tekstova neka ide na poslednji blog gospodina Krkara - on bi želeo da šeruje neke fotografije sa vama. Slobodno pogledajte neće vas ureći. LINK
anonymous anonymous 23:08 19.05.2016

Re: Za laku noć


feliks.krul
23:59 19.05.2016

Kome je muka od mojih tekstova neka ide na poslednji blog gospodina Krkara - on bi želeo da šeruju neke fotografije sa vama

angie01 angie01 08:42 20.05.2016

Re: Za laku noć

i novinarke Angie01,


kako sad novinaraka, zar nisam aktivistkinja, zena u crnom, udba, zlo i naopako,...

u tvom kovitlacu kojekavih nebuloza.


Dao bog da čitali takve tekstove sledećih 120 godina, barem onoliko dugo koliko mi čitamo Filosofiju Palanke, Svetislava Basaru i selected authors from The Peščanik.


evo jos nabrojanih dzavola koji te progone.



edit:



konačno je njima neki tekst uvredljiv i nepodnošljiv


kako ne razumes da sve sto pises govori o tebi, to je tvoja slika, sa sve ovim bolesnim radovanjem, koje je besmisleno, jer neko kao ti ne moze mene da uvredi,-skrenuta ti je paznja na znacenje toga sto pises, ako to uopste mozes da razlucis, ti koji drugima spocitava zle namere i zlo, al si zato radostan sto imas ideju da si ti ipak nekog uvredio,( dok dobijas panicne napade, bolove u stomaku i potrebu da se punis Pranom, na kritiku toga sto pises)....ja ti bre citiram delove iz zakona, koji se tacno odredio prema tome sto radis iz veoma razumnih i jasnih razloga, a ti jos imas osecaj satisfakcije, ako si uspeo u toj bolesnoj nameri....ne znam da l kapiras sta su uslovi za neko reagovanje po zakonu?!
angie01 angie01 08:44 20.05.2016

Re: Za laku noć

anonymous


e, bas si nas'o idola:)))
anonymous anonymous 10:52 20.05.2016

Re: Za laku noć

angie01
anonymous


e, bas si nas'o idola:)))


Da li se to meni cini ili ti se javlja

Anonimous.?

angie01 angie01 11:47 20.05.2016

Re: Za laku noć

Anonimous.?


ne, nego tebi kazem.
anonymous anonymous 13:51 20.05.2016

Re: Za laku noć

angie01
Anonimous.?


ne, nego tebi kazem.


meni kažeš - šta ?

Ko je kome po tebi idol i gde si to u tekstu našla ?
angie01 angie01 13:58 20.05.2016

Re: Za laku noć

meni kažeš - šta ?


pa ti vidi koga citiras....tvoja stvar, ne kazem,...moja je samo reakcija.
anonymous anonymous 14:13 20.05.2016

Re: Za laku noć

angie01
meni kažeš - šta ?


pa ti vidi koga citiras....tvoja stvar, ne kazem,...moja je samo reakcija.



Ja idole nemam, protivno je mojoj ličnosti.

A koga sam to citirao ?
feliks.krul feliks.krul 17:56 20.05.2016

Re: Za laku noć


konačno je njima neki tekst uvredljiv i nepodnošljiv


kako ne razumes da sve sto pises govori o tebi, to je tvoja slika, sa sve ovim bolesnim radovanjem, koje je besmisleno, jer neko kao ti ne moze mene da uvredi,-skrenuta ti je paznja na znacenje toga sto pises, ako to uopste mozes da razlucis, ti koji drugima spocitava zle namere i zlo, al si zato radostan sto imas ideju da si ti ipak nekog uvredio,( dok dobijas panicne napade, bolove u stomaku i potrebu da se punis Pranom, na kritiku toga sto pises)....ja ti bre citiram delove iz zakona, koji se tacno odredio prema tome sto radis iz veoma razumnih i jasnih razloga, a ti jos imas osecaj satisfakcije, ako si uspeo u toj bolesnoj nameri....ne znam da l kapiras sta su uslovi za neko reagovanje po zakonu?!


O mojoj potrebi da se "punim Pranom" ne bih da pričaš javno pri kraju nekog bloga pred zaključavanje...hihihi..."Bolove u stomaku"? Da li se ti baviš vuduom? Ili o čemu ti to posle ponoći naričeš sestro u crnom?

Zanimljivo mi je ono kako si našla krkija, svaka čast na otkriću...baš ste par (Dobar vam je poslednji prilog o samoubicama, naročito one sličice... cracking up? A onaj detalj o proganjanju nastavnice likovnog na ulicama Beograda...wow! Pa vi ste stvarno izgubili sve klikere...

Reagovanje po zakonu?! Da li to zato što sam podogodio neku istinu o vama anonimusima iz srpske političke sfere? Vlasti iz senke?
angie01 angie01 18:07 20.05.2016

Re: Za laku noć

Dobar vam je poslednji prilog o samoubicama, naročito one sličice... cracking up?


ne lupetaj, lepo stoje moje molbe na tom blogu da se sporne fotke uklone- zbog kojih nisam tamo ni nastavila da komentarisem.

Zanimljivo mi je ono kako si našla krkija, svaka čast na otkriću


napisao odlican tekst- nasla sam tekst,...kao i nekih drugih autora, sta je tu sporno?


Reagovanje po zakonu?! Da li to zato što sam podogodio neku istinu o vama anonimusima iz srpske političke sfere? Vlasti iz senke?


je l kapirsa sta znace one boldovane recenice- da ovo sto krsis zakon je podlozno i odredjenoj sankciji- ovo je javno glaslilo.

kakve bre istine si otkrio o meni u tim bljuvotinama??? koji sam ja to deo srpske politicke sfere, pa jos Vlasti iz seneke- ti si bre pun tripova,....u zivotu nisam bila clan nicega sto nema veze sa umetnoscu- politike ponajmanje,....a vlas' iz senke ( na neki nacin i u nekim situacijama:), jos mogu da priznam-u svojoj kuci:))))

lepo ti velim da imas maniju gonjenja u svemu prepoznajes nesto sto ne postoji, gonjen svojim licnim demonima.


O mojoj potrebi da se "punim Pranom" ne bih da pričaš javno pri kraju nekog bloga pred zaključavanje...hihihi..."Bolove u stomaku"? Da li se ti baviš vuduom? Ili o čemu ti to posle ponoći naričeš sestro u crnom


samo sam ponovila ono sto si SAM napiso kao reakciju na komentare kritike koji su ti upuceni,....to za vudu i naricanje nemoj da prepisujes, bez/veze,
je, .....sta sad idemo novi krug- nista novinaraka, vlast iz senek, sad opet zena u crnom:)))),....pise ti u profilu mucenice, cime se bavim-zabole me za tebe i tvoje morbidarije.
feliks.krul feliks.krul 18:15 20.05.2016

Re: Za laku noć

javno glaslilo.

kakve bre istine si otkrio o meni u tim bljuvotinama??? koji sam ja to deo srpske politicke sfere,


Pa bre ni ironiju ne kapiraš! Stvarno ti treba malo prane.
feliks.krul feliks.krul 18:18 20.05.2016

Re: Za laku noć

sad opet zena u crnom:)))),....pise ti u profilu mucenice, cime se bavim-zabole me za tebe i tvoje morbidarije


Kako mogu znati da je profil te mučenice autentičan?
angie01 angie01 18:30 20.05.2016

Re: Za laku noć


Kako mogu znati da je profil te mučenice autentičan?


kazem ti, jako glupavo zvuci kada prepisujes, ponavljs ono sto sam ja rekla, ili neko drugi,...pa, veruj, ili nemoj- ja nemam nikakvu potrebu da lazem ili da predstavljam neki lazni identitet-pri tome, najveci deo blogera se licno poznaje, prosto ne bi proslo takvo fulanje.

nevidjeno si smesan,...mada kapiram da je to jace od tebe.

aj, cao, ostani u svojim nedoumicama....
feliks.krul feliks.krul 18:33 20.05.2016

Re: Za laku noć

angie01

Kako mogu znati da je profil te mučenice autentičan?


kazem ti, jako glupavo zvuci kada prepisujes, ponavljs ono sto sam ja rekla, ili neko drugi,...pa, veruj, ili nemoj- ja nemam nikakvu potrebu da lazem ili da predstavljam neki lazni identitet-pri tome, najveci deo blogera se licno poznaje, prosto ne bi proslo takvo fulanje.

nevidjeno si smesan,...mada kapiram da je to jace od tebe.

aj, cao, ostani u svojim nedoumicama....


ćaoooooo. Pazi da ti ne olade zrnca...
feliks.krul feliks.krul 19:19 20.05.2016

Re: Za laku noć


Zanimljivo mi je ono kako si našla krkija, svaka čast na otkriću



napisao odlican tekst- nasla sam tekst,...kao i nekih drugih autora, sta je tu sporno?


Kako slični prepoznaju slične...
cane cane 22:23 20.05.2016

Re: Za laku noć

kako sad novinaraka, zar nisam aktivistkinja, zena u crnom, udba, zlo i naopako,...


nisi. nisi nista od toga.

ti si samo nepismena.

ambrosa licno poznajem on je moj drug i u glavnom sam ga branila


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana