Astronomija

Шта је остало од трећине?

antioksidant RSS / 09.05.2016. u 10:30

Увод није небитан али су могуће и вероватне варијације у тумачењу па стога сваком по вољи. У сваком случају био је рат, уз пар деценија затишја, коштало је пуно а сазрела је и идеја да је "коначно" решење/победа практично немогућа а у некој моралности и неприхватљива јер подразумева пуно наметање себе неком другом (некад морал није само "лоше је кад они дођу и спале нам село а добро је кад ми то њима урадимо"). У сваком случају 9. маја 1950. године Шуман је свој говор започео са:

"World peace cannot be safeguarded without the making of creative efforts proportionate to the dangers which threaten it. "

Априла следеће године потписан је уговор којим је формирана Заједница за угаљ и челик. Први члан гласи:

"By the present Treaty the HIGH CONTRACTING PARTIES institute among themselves a EUROPEAN COAL AND STEEL COMMUNITY, based on a common market, common objectives, and common institutions."

Тржиште, циљеви, институције...

Колико заједништва има данас у ономе што је израсло из овог уговора, који је тихо престао да важи пре неких 15 година? Нека врста заједничких институција постоји, још увек нерешених питања репрезентативности, али ко реално Европску комисију доживљава као репрезента сопствених интереса? Тржиште је можда и највише заједничко али булдожери који крче простор су више корпорације а мање грађани (тј може ли се рећи да заједништво настаје понудом а не тражњом?) а шта је тачно настало/преостало од заједничких циљева?

 



У сваком случају срећан вам 9. мај у времену када европска Заједница не успева довољно креативно да одговори на изазове данашњице али од потраге за креативношћу се још увек није одустало.

 

 



Komentari (46)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 10:30 09.05.2016

негативни тастер

antioksidant antioksidant 10:32 09.05.2016

Re: негативни тастер

прилог

најлешша оперска арија икада извођена на маракани је .................................
apostata apostata 11:12 09.05.2016

Re: негативни тастер

У сваком случају срећан вам 9. мај

Hvala.
Sretan 9. maj i tebi i tvojima.
antioksidant antioksidant 11:21 09.05.2016

Re: негативни тастер

Sretan 9. maj i tebi i tvojima.

Захваљујем

jinks jinks 11:10 09.05.2016

...

Нека врста заједничких институција постоји, још увек нерешених питања репрезентативности, али ко реално Европску комисију доживљава као репрезента сопствених интереса?


Možda se deo odgovora na pitanje nalazi u poslovici: "bitno je kuda idete, ali je jednako bitno i na koji način".

EU kao zajedničku kuću verovatno mnogo više doživljavaju oni koji su u njene temelje ugradili živote i želje desetina generacija, na svim stranama, uključujući i neke od naroda koji bi tek trebalo da postanu članice.

Opet imate druge koji se oko te ideje nikada u suštini i nisu potrudili već su postali članovi po inerciji ili u nečijem interesu ... oni po svoj prilici EU i ne doživljavaju kao zajedničku kuću, već kao zajednički kazan koga se prisete samo u slučaju nužde.

Interesantno, nešto je slično važilo i za počivšu Jugoslaviju.

Ali valjda EU zna da razlikuje evropske "jedne" od evropskih "drugih". Da apsurd bude veći neki evropski "jedni" još uvek nisu članice EU, dok su neki evropski "drugi" članice ili uveliko, ili od pre godinu dve.
antioksidant antioksidant 11:20 09.05.2016

Re: ...

"bitno je kuda idete, ali je jednako bitno i na koji način".

Ово се у потпуности уклапа са још једним цитатом из Шумановог говора:

"Europe will not be made all at once, or according to a single plan. It will be built through concrete achievements which first create a de facto solidarity."

Али болдовано се није односило на Европску унију већ на Европску комисију (институцију која је врло упитне репрезентативности). Једина ЕУ институција која се директно бира за и од грађана ЕУ је Европски парламент са још увек ограниченим надлежностима, са све мањом излазношћу и са кампањама коеј ретко када су усмерене ка ЕУ циљевима колико ка неким интерним обрачунима са владајућим националним политикама.

Сличности између ЕУ и државних пројеката Југославија има јако пуно (од величанствених идеја, употребе у остваривању националних циљева, преко невероватно самодовољне бирократије).
jinks jinks 11:26 09.05.2016

Re: ...

Али болдовано се није односило на Европску унију већ на Европску комисију

Znam, ali verujem da se i na prvo i na drugo sa jednakim uverenjem gleda sa raznih evropskih Pantovčaka :)
svarog svarog 11:50 09.05.2016

Re: ...

Mislim da prava vlast leži u rukama Evropskog saveta, a Evropska komisija je izvršno telo koje obavlja fizikaliju oko funkcionisanja EU. EU je i dalje zajednica država, a ne jedna država. Što se tiče Evropskog parlamenta, za prošle izbore sam bio u Parizu, čoveče izbori za savet mesne zajednice u koceljevi su intezivniji od izbora za evropski parlament
antioksidant antioksidant 11:57 09.05.2016

Re: ...

Mislim da prava vlast leži u rukama Evropskog saveta

Апсолутно, али то су национални лидери. Није то институција створена и посвећена ЕУ нити директно заступа грађане ЕУ (заступа их индиректно кроз националне државе).
čoveče izbori za savet mesne zajednice u koceljevi su intezivniji od izbora za evropski parlament

хахаха... отприлике
svarog svarog 12:45 09.05.2016

Re: ...

antioksidant
Mislim da prava vlast leži u rukama Evropskog saveta

Апсолутно, али то су национални лидери. Није то институција створена и посвећена ЕУ нити директно заступа грађане ЕУ (заступа их индиректно кроз националне државе).


Pa u tome i jeste problem sa EU, još nije država, svaka država vuče na svoju stranu. Sad u ovoj krizi vidiš šta je u stvari EU - onih nekoliko zemalja severozapadne Evrope koji su je i osnovali (+severna Italija i Austrija). ovo ostalo se prosto ne uklapa u tu priču, nalaze se u različitim fazama civilizacijskog i ekonomskog razvoja
antioksidant antioksidant 13:15 09.05.2016

Re: ...

Pa u tome i jeste problem sa EU, još nije država,

Највећи страх заљубљеника у националне државе је да ће постати
emsiemsi emsiemsi 14:02 09.05.2016

Re: ...

antioksidant
"bitno je kuda idete, ali je jednako bitno i na koji način".

Ово се у потпуности уклапа са још једним цитатом из Шумановог говора:

"Europe will not be made all at once, or according to a single plan. It will be built through concrete achievements which first create a de facto solidarity."

Али болдовано се није односило на Европску унију већ на Европску комисију (институцију која је врло упитне репрезентативности). Једина ЕУ институција која се директно бира за и од грађана ЕУ је Европски парламент са још увек ограниченим надлежностима, са све мањом излазношћу и са кампањама коеј ретко када су усмерене ка ЕУ циљевима колико ка неким интерним обрачунима са владајућим националним политикама.

Сличности између ЕУ и државних пројеката Југославија има јако пуно (од величанствених идеја, употребе у остваривању националних циљева, преко невероватно самодовољне бирократије).

За мене ЕУ није ништа спектакуларно.
То је још једна бирократска инстанца у којој ће продавци магле, односно слуге крупнога капитала, продавати европљанима муда за бубреге.
Креатура звана европска унија је још једно фингирање крупнога капитала како да крупни капитал има што више, јер, капиталиста који има 50 милијарди долара је дубоко несрећан што нема 500 милијарди долара.
То је само још један прагматичан модел отимачине. Сиромаси из слабо развијених држава ће хрлити у више развијене државе како би им чистили клозете, износили говна, одвозили смеће и слично, за противнакнаду у облику зараде пензије и слично ... па када се, пред смрт, врате у Завичај да скончају да могу да се похвале причама о свачему великом у Минкену, Даблину, Лондону и слично.
И тако ће то све ићи до тада док 1% богатих не отме све од осталих 9% богатих. Малима је све већ отето.
Шта ће тада бити, не знам. Оно што је историја до сада показала је да је врло велика вероватноћа да ће бити крви до колена.
Потом ће бити - опет Јово наново !
svarog svarog 14:10 09.05.2016

Re: ...

antioksidant
Pa u tome i jeste problem sa EU, još nije država,

Највећи страх заљубљеника у националне државе је да ће постати


Da i ja mislim da je to korak dalje od demokratije, ali pragmatično, bolje je ili jedno (EU država) ili drugo (nac. države u recimo carinskoj uniji). Ovako je ni tamo ni vamo
mirelarado mirelarado 14:46 09.05.2016

Re: ...

Сличности између ЕУ и државних пројеката Југославија има јако пуно (од величанствених идеја, употребе у остваривању националних циљева, преко невероватно самодовољне бирократије).


Тачно. Отуда се једни прибојавају, а други надају да неће опстати.

АО, срећан и теби 9. мај.
antioksidant antioksidant 14:53 09.05.2016

Re: ...

АО, срећан и теби 9. мај.

antioksidant antioksidant 15:02 09.05.2016

Re: ...

Ovako je ni tamo ni vamo

Оно што је јасно је да ће свакако да се промени јер ништа није стално. Видећемо у ком смеру свакако
predatortz predatortz 11:19 09.05.2016

Dva praznika

У сваком случају срећан вам 9.


Imamo dva 9. maja.
Prvi je nagoveštavao slom ogromnog zla.
Drugi je nagoveštavao početak perioda razuma.

Nit' je zlo slomljeno, nit' je razum preovladao.

Hvala na čestitci, uz nadu da će se oba stanja promeniti u željenom pravcu.
antioksidant antioksidant 11:21 09.05.2016

Re: Dva praznika

Hvala na čestitci, uz nadu ...

Хвала и теби
amika amika 16:56 09.05.2016

Циљ

Циљ оправдава средства - чули смо и осетили али - ко ће да оправда циљ? - то управо осећамо.

ЕЗ све више подсећа на Југославију - хоће, можда и може, али не зна шта и како.
princi princi 18:29 09.05.2016

Ja mislim da su u pravu oni

koji misle da je usud Evrope rezultat njene geografije. Jednostavno, te planine su taman toliko visoke i brojne, i te reke taman toliko široke i duboke da se razvilo previše plemena koja sad neće tako lako odustajati od svoje "posebnosti", "kulture", "jezika", čega već. Da li je WW2 mogao da igra ulogu građanskog rata u US, da se kulturno-ekonomski standardi jednog regiona prošire na čitav kontinent? Možda, ali sad je o tome i kasno i bepredmetno pričati.
antioksidant antioksidant 18:58 09.05.2016

Re: Ja mislim da su u pravu oni

ali s druge strane vidi kako se tvrdjava evropa ujedinjuje protiv varvara na splavovima?
princi princi 19:06 09.05.2016

Re: Ja mislim da su u pravu oni

antioksidant
ali s druge strane vidi kako se tvrdjava evropa ujedinjuje protiv varvara na splavovima?

Da, totalno sramno. Po meni, istorijska bruka, nivoa Holokausta, možda i gora. One slike policijskih čamaca koji patroliraju oko ljudi koji se dave u Mediteranu, kao neki reality show smešten u gasnoj komori.
emsiemsi emsiemsi 19:23 09.05.2016

Re: Ja mislim da su u pravu oni

antioksidant
ali s druge strane vidi kako se tvrdjava evropa ujedinjuje protiv varvara na splavovima?

Чекај !
Како сада то ?
Зар нису разрезали квоте за пријем емиграната ?

jasnaz jasnaz 22:04 09.05.2016

: drugi ugao

princi
antioksidant
ali s druge strane vidi kako se tvrdjava evropa ujedinjuje protiv varvara na splavovima?

Da, totalno sramno. Po meni, istorijska bruka, nivoa Holokausta, možda i gora. One slike policijskih čamaca koji patroliraju oko ljudi koji se dave u Mediteranu, kao neki reality show smešten u gasnoj komori.



svarog svarog 08:57 10.05.2016

Re: Ja mislim da su u pravu oni

ali s druge strane vidi kako se tvrdjava evropa ujedinjuje protiv varvara na splavovima?


Čak ni u tome nije ujedinjena.
antioksidant antioksidant 09:13 10.05.2016

Re: Ja mislim da su u pravu oni

Čak ni u tome nije ujedinjena.

ujedinjenje postoji u stavu da je to pojedinacni nacionalni problem (one druge nacije)
milisav68 milisav68 09:15 10.05.2016

Re: Ja mislim da su u pravu oni

antioksidant
ali s druge strane vidi kako se tvrdjava evropa ujedinjuje protiv varvara na splavovima?


nowhereman nowhereman 20:59 10.05.2016

Mi, Evropljani


Колико заједништва има данас у ономе што је израсло из овог уговора (...) а шта је тачно настало/преостало од заједничких циљева?


Nešto što sam upravo pročitao, a čini mi se vrednim:

"Europa ne samo da je historijski jednom već bila ujedinjena pod nacifašizmom, njeni današnji navodno antifašistički temelji također su historijska, dakle kontingentna, promjenjiva kategorija.

Danas nije teško zamisliti Europu pod vlašću ultradesnih, rasističkih, postfašističkih političkih elita, što je u Srednjoj Europi, Mađarskoj, Poljskoj, odnosno u Hrvatskoj, djelomice već stvarnost. Nije dakle teško zamisliti Europu Marine Le Pen, britanskih euroskeptika, njemačke Pegide i AFD-a, nizozemskog Geerta Wildersa, i njihovih vaneuropskih političkih fanova, od Erdogana do Putina i Trumpa.

U tom smislu Karamarkov HDZ, odnosno pojava tipa Hasanbegovića ne samo da ne moraju biti nikakva mjera hrvatske zaostalosti u odnosu na Europu, nego naprotiv, pioniri novog europskog poretka, vizionari nove Europe koja će osloboditi Brevika iz zatvora kao borca za europsku slobodu, u Auschwitzu komemorirati žrtve komunističkog terora i slaviti Adolfa Hitlera kao prvog ujedinitelja rasno čiste, arijevske Europe, kojeg su azijatski, komunistički totalitaristi otjerali u tragično samoubojstvo. Hoćemo li onda moći tužakati toj Europi Karamarka, Hasanbegovića i njihove postfašističke pobočnike?

Onome tko će reći da pretjerujem s ovim mračnim vizijama, mogu samo ponoviti onaj Gramscijev slogan o pesimizmu razuma koji, naravno, ima smisla samo ako je praćen optimizmom volje. A za taj optimizam volje ima u Hrvatskoj dovoljno razloga, odnosno dovoljno onih koji već sada ne pristaju na ovu stvarnost. To su ljudi kojima ne treba nikakva Europa ni kao normativni uzor ni kao instancija tužakanja na koju se može delegirati vlastita demokratska volja. Oni ni u čemu ne zaostaju za Europom, a ponajmanje u svojoj sposobnosti da se konstituiraju u suvereni subjekt demokratske volje. To je suverenost koja još ima realnog smisla sada kada je od onog takozvanog sna o suverenoj hrvatskoj državi ostala samo još ova realna postfašistička mora. I to je suverenost za koju Europa nije normativni uzor koji se u našoj prokletoj provincijalnosti i zatucanosti nikada neće dostići, a ponajmanje instancija pritužbi od koje se očekuje da nam, umjesto nas samih, ostvari pravdu i slobodu, nego je historijski otvorena demokratska mogućnost, potencijalni horizont bolje budućnosti.

Riječ je o tome da u odnosu na Europu sami sebe vidimo iz radikalno različite perspektive, ne kao one koji trebaju Europu, nego naprotiv, kao one koje ta Europa treba da bi uopće imala kako za nas, tako i za sve ostale, neku bolju budućnost."

Boris Buden

link: lupiga.com


princi princi 13:53 11.05.2016

Re: Mi, Evropljani

Sjajan tekst. Ko je Boris Buden?
nowhereman nowhereman 17:11 11.05.2016

Re: Mi, Evropljani


Ko je Boris Buden?


To sam se i ja zapitao.

Evo prve informacije:

"Boris Buden (Garešnica 1958.) je filozof i publicista. Piše eseje i članke s područja filozofije, politike, kritike kulture i umjetnosti."

wikipedia - Boris Buden

Vredi ga čitati!


antioksidant antioksidant 21:40 11.05.2016

Re: Mi, Evropljani

iznosi nas najveci strah, da je klatno tek krenulo u desno
apostata apostata 02:06 12.05.2016

Re: Mi, Evropljani

nowhereman

Ko je Boris Buden?


To sam se i ja zapitao.

Evo prve informacije:

"Boris Buden (Garešnica 1958.) je filozof i publicista. Piše eseje i članke s područja filozofije, politike, kritike kulture i umjetnosti."

wikipedia - Boris Buden

Vredi ga čitati!


Imao je nekad svoju kolumnu u Arkzinu zvala se Blut und Buden (uvijek je bila na drugoj i trećoj stranici) - totalna rasturačina Tuđmanove Hrvatske i uopšte duha 90-tih.

Sve te kolumne su kasnije izdane u njegovoj knjizi Barikade.
Smatraju je jednom od najznačajnij knjiga izdanih u samostalnoj Hrvatskoj.

Obavezno je nabaviti.
emsiemsi emsiemsi 07:09 12.05.2016

Re: Mi, Evropljani

apostata
nowhereman

Ko je Boris Buden?


To sam se i ja zapitao.

Evo prve informacije:

"Boris Buden (Garešnica 1958.) je filozof i publicista. Piše eseje i članke s područja filozofije, politike, kritike kulture i umjetnosti."

wikipedia - Boris Buden

Vredi ga čitati!


Imao je nekad svoju kolumnu u Arkzinu zvala se Blut und Buden (uvijek je bila na drugoj i trećoj stranici) - totalna rasturačina Tuđmanove Hrvatske i uopšte duha 90-tih.

Sve te kolumne su kasnije izdane u njegovoj knjizi Barikade.
Smatraju je jednom od najznačajnij knjiga izdanih u samostalnoj Hrvatskoj.

Obavezno je nabaviti.

Штета за Хрвате што таквих нема више, јер су неоУсташе никада јаче.
Но, то је ионако страна, веома непријатељска државица, тако да се не потресам баш много.
Када протерају преосталу шачицу Срба, мислим да нас та државица не би требало нити најмање да занима.
antioksidant antioksidant 07:22 12.05.2016

Re: Mi, Evropljani

Штета за Хрвате што таквих нема више

šteta je za srbe i što takvih kao ti nema manje (a praviš buku kao da si jedini "naš"
nowhereman nowhereman 09:27 12.05.2016

Re: Mi, Evropljani


Штета за Хрвате што таквих нема више...


Promašio si, jer Buden ne govori samo i isključivo o Hrvatskoj, već govori o buđenju ekstremne desnice u mnogim zemljama Evrope.

Dabome, to bi se lako moglo odnositi i na Srbiju. Juče, danas, sutra.




predatortz predatortz 09:38 12.05.2016

Re: Mi, Evropljani

Juče, danas, sutra.

Zvoni telefon!
princi princi 14:24 12.05.2016

Re: Mi, Evropljani

antioksidant
Штета за Хрвате што таквих нема више

šteta je za srbe i što takvih kao ti nema manje (a praviš buku kao da si jedini "naš"

Ovo kako piše Buden zahteva jednu određenu kulturu duha koja je kod Srba, praktično, nemoguća. Mi smo previše kabadahije.
antioksidant antioksidant 14:40 12.05.2016

Re: Mi, Evropljani

Mi smo previše kabadahije.

nismo svi mi emsiemsi, nemoj tako. iam bar 2 ako ne i jos nekoliko srbija, pa samo oko palanke se izdvaja jedno 6 varijeteta, mora da neko zna i da pise, niej nam valjda samo gledanje tenisa sudjeno (i tom jednom sto ga bas onako odlicno igra)?
emsiemsi emsiemsi 14:54 12.05.2016

Re: Mi, Evropljani

antioksidant
Mi smo previše kabadahije.

nismo svi mi emsiemsi, nemoj tako. iam bar 2 ako ne i jos nekoliko srbija, pa samo oko palanke se izdvaja jedno 6 varijeteta, mora da neko zna i da pise, niej nam valjda samo gledanje tenisa sudjeno (i tom jednom sto ga bas onako odlicno igra)?

Emsiemsi није кабадахија - знам човека.
Откуда ти та идеја ?!
antioksidant antioksidant 14:57 12.05.2016

Re: Mi, Evropljani

Откуда ти та идеја ?!

» kabadahija • muški rod Nasilnik, grubijan;
Namesnik, pomoćnik dahija (tur.)

ti ako svog verbalnog nasilja nisi svestan mogu razumeti da se ne prepoznajes ali ne bi bio ni prvi ni poslednji sa ulepsanom slikom o sebi
emsiemsi emsiemsi 21:38 12.05.2016

Re: Mi, Evropljani

antioksidant
Откуда ти та идеја ?!

» kabadahija • muški rod Nasilnik, grubijan;
Namesnik, pomoćnik dahija (tur.)

ti ako svog verbalnog nasilja nisi svestan mogu razumeti da se ne prepoznajes ali ne bi bio ni prvi ni poslednji sa ulepsanom slikom o sebi

Ма јок !
Ја сам ти најобичнији најпросечнији живуљак !
Какво високо мишљење о себи ?
О себи готово да никада ни не мислим.
Успут --- мислим да ти ниси у праву.
Успут 2 --- пронађи ти на блогу шта су други све мени рекли, па ћеш да видиш шта је вербално насиље. На несрећу тих насилника, ја сам веома резистентан.
Успут 3 --- ма немој ништа да тражиш, жали Боже да губиш време у вези мене.

antioksidant antioksidant 07:21 13.05.2016

Re: Mi, Evropljani

Успут 2 --- пронађи ти на блогу шта су други све мени рекли, па ћеш да видиш шта је вербално насиље.

то јеси у праву, али не улазећи у то причам о твом... стилу комуницирања за који ти као да проналазиш изговор управо у тој спирали "ја теби, ти мени, сам против свих, наши смо, није лако бити ја...".
emsiemsi emsiemsi 11:54 13.05.2016

Re: Mi, Evropljani

antioksidant
Успут 2 --- пронађи ти на блогу шта су други све мени рекли, па ћеш да видиш шта је вербално насиље.

то јеси у праву, али не улазећи у то причам о твом... стилу комуницирања за који ти као да проналазиш изговор управо у тој спирали "ја теби, ти мени, сам против свих, наши смо, није лако бити ја...".

Не слажем се са тобом из најпростијег разлога --- ја немам никакве амбиције да другима одређујем меру, а многи ту исту амбицију исказује према мени.
Успут --- да ли смо дошли до тога да ја не смем рећи да није лако бити Србин !? Мајку му, ваљда смо ту фазу превазишли !
Успут 2 --- ја никада никога први не нападнем ужасно ружним речима, тако се понашам и у приватном животу. То да ће неко да ми јебе мајку на то што ја за неки исказ кажем да је глупост, то на блогу може и то говори, без обзира на сву мимикрију, о томе ко то исказује. У реалном животу то не може - у ствари може, неки су покушали па више не покушавају.
Успут 3 --- ти ми делујеш поприлично бистро па се теби чудим на комплементираној логици. Ако не знаш шта је комплемент, обрати се Макси, Милану Новковићу, Урошу ... мене мрзи да причам о томе, закачиће се неки кркан, а Булова алгебра је мени јако драга област.
antioksidant antioksidant 12:17 13.05.2016

Re: Mi, Evropljani

То да ће неко да ми јебе мајку на то што ја за неки исказ кажем да је глупост

о овом твом, теби тако сличном у кабадахисању, друштву не бих. јеси у праву и да ти се обраћало на свакакве начине, али нисам те зато узео као пример кабадахије. то што спадаш у круг коментатора на овом порталу који су чешће део свађе него разговора твој је избор (и још једног броја) и уживајте у томе ако вам је то ок и ако делите сентимент ка таквој врсти комуникације. издвојио сам те у коментару само због твог инсистирања на српству, само си се прецизније од других уклопио (тј не ти него моја перцепција твог коментарисања овде) у принцијев опис "срба кабадахија без одређене културе духа".
ово око српства мислим да је јасно а та већа укљученост у свађе него у разговоре, по мени, је то одсуство "одређене културе духа" и на крају ово око кабадахије - рекао сам ти да никакав проблем немам што волиш да се свађаш са онима који свађу воле али код тебе сам примеио да притискаш својим "глупости" коментарима и оне који би свађу радије избегли али теби је та њихова жеља небитна па притискаш. то је оно што те код мене одредило као кабадахију.
кажем опет - сигуран сам да ти себе не видиш тако, већ си ми то неколико пута и рекао, али мој утисак о теби није изграђен на оном шта ти о себи причаш већ на основу оног како ја видим све оно шта и када пишеш.
надам се да није спорно превише да останем при таквом ставу, који ћу радо изменити ако стекнем другачије утиске о твом коментарисању са онима који би свађу избегли?
emsiemsi emsiemsi 13:36 13.05.2016

Re: Mi, Evropljani

antioksidant
То да ће неко да ми јебе мајку на то што ја за неки исказ кажем да је глупост

о овом твом, теби тако сличном у кабадахисању, друштву не бих. јеси у праву и да ти се обраћало на свакакве начине, али нисам те зато узео као пример кабадахије. то што спадаш у круг коментатора на овом порталу који су чешће део свађе него разговора твој је избор (и још једног броја) и уживајте у томе ако вам је то ок и ако делите сентимент ка таквој врсти комуникације. издвојио сам те у коментару само због твог инсистирања на српству, само си се прецизније од других уклопио (тј не ти него моја перцепција твог коментарисања овде) у принцијев опис "срба кабадахија без одређене културе духа".
ово око српства мислим да је јасно а та већа укљученост у свађе него у разговоре, по мени, је то одсуство "одређене културе духа" и на крају ово око кабадахије - рекао сам ти да никакав проблем немам што волиш да се свађаш са онима који свађу воле али код тебе сам примеио да притискаш својим "глупости" коментарима и оне који би свађу радије избегли али теби је та њихова жеља небитна па притискаш. то је оно што те код мене одредило као кабадахију.
кажем опет - сигуран сам да ти себе не видиш тако, већ си ми то неколико пута и рекао, али мој утисак о теби није изграђен на оном шта ти о себи причаш већ на основу оног како ја видим све оно шта и када пишеш.
надам се да није спорно превише да останем при таквом ставу, који ћу радо изменити ако стекнем другачије утиске о твом коментарисању са онима који би свађу избегли?

Респектујем твоје начелно право да имаш став о мени.
На жалост, ту се моје слагање са тобом прекида.
Успут --- за ово што си написао, у духу кооперације, а не конфронтације, ти нећу рећи - глупости. Оставићу то овај пута, пендинг, што би рекли браћа Енглези.
Успут 2 --- не увидети елементарну чињеницу да ја никада никоме нисам рекао први (обрати пажњу на ту ситницу) ружну реч, те не квалификује као некога с киме бих ја правио приватну фирму. То, напросто, није дозвољиво.
Успут 3 --- проглашавати ме за кабадахију због тога што инсистирам на томе да није лако бити Србин, је мизерно. Време кожних капута је, ваљда, прошло.
Ух, ала сам се расписао !
Итд...
nowhereman nowhereman 20:59 10.05.2016

...


Iskoristiću ovaj dupli, pa nakon toga obrisani komentar, da podsetim:






Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana