Muzika| Sport| Zabava| Zdravlje| Životni stil

O božićnom drvetu ...

docsumann RSS / 26.04.2016. u 21:43

... kad mu vrijeme nije.

samir-bannout-espalda.jpg 

Samir Bano (Liban)

 

Drvo o kome je ovdje riječ  zapravo je termin iz bodibildinga, i slikovito opisuje detalj donjeg dijela leđa, koji kod ekstremno izdefinisanih takmičara, svojom trouglastom formom i ispruganošću podjeća na božićnu jelku.

“Christmas tree“ posebno dolazi do izražaja neposredno prije zauzimanja zadnje lat poze (jedne od obaveznih poza u takmičarskom bb-u), kada takmičar skupi, zgrči, kompletan kompleks leđnih mišića, ne bi li ih netom zatim razvukao u famoznu V (U) formu, iliti ponarodski – trokut.

Razgranatosti božićnog drveta doprinose sve vježbe tipa veslanja kao i mrtvo dizanje...

I tako, stvarno ne znam šta će i o čemu je ovaj blog ...Možda sam ga načeo tek zato što je generalno prisutan deficit blogova o tjelovježbanju. Džedaj uglavnom (mudro i iskusno)  piše o tome što ne treba raditi ;) Strongija poodavno nema na ovim stranicama.

A ni ja sam ne treniram već više od pola godine.  I lost all my gains, dovevši se na skandaloznih, jedvapreživljavajućih 120kg.

Možda je ovo poruka samom sebi. Ustani, kreni, bori se, kao u posljednjem 23. nastavku Rocky protiv Rocky-ja.

Je l' znate da je Stalonea za filmove Rambo 2. i Roki 4.  trenirao niko drugi do  patuljasti džin sa Sicilije, 2xMr.O i dugogodišnji Arnoldov trening partner – Franco Colombo. Sly je kasnije  kukao  da ga je to koštalo koliko i omanja vila, ali mora se priznati da ga je Franko dobro nabudžio. U paket aranžamn sigurno  je išao i nekakav vid juice-a (eufemizam za steroide). Jbg, deadline je bio prilično nategnut tako da su se morali služit “prečicama“ koje često znaju da budu i prečice za onaj svijet. Čitam u posljednje vrijeme koliko bodibildera umire do 45 godine (karakteristične godine za umiranje, kroz koje upravo prolazim...).

Stara garda je tu mnogo bolje prošla. Nevinije je bilo to neko njihovo vrijeme, zlatne godine bb-a 70-tih i 80-tih.

056d79d159550d63d9dd00b7ab0bc294.jpgArni, recimo, (ponovo) izgleda odlično za svoje godine.

 

Ok, ova fotka jeste  fejk. Interesuje me da li možete da provalite najubjedljiviji dokaz za to :)

 

Inače sam primjetio da danas glumce ekspresno nabilduju za potrebe filma. Džerald Batler se valjda spremao svega 6 mjeseci za ulogu Leonide u filmu 300.

Može li se to postići na prirodan način? Kad kažem prirodan mislim na nekorišćenje stimulativnih sredstava.

Tematski tjub kanali su recimo puni diskusija i prepucavanja oko toga ko je naty a ko natymyass.

Jbg, najveća korist od švercovanja i lažiranja imaju upravo takmičari u natural bb-u.  Baš kao i u politici ( a i životu uopšte) deklarativno zastupanje vrijednosti je najbolji paravan za njihovo gaženje.

Plus što je i efekat tad najjači. Mislim, ako koristite stimulanse na kvarno, takmičeći se u kategoriji prirodnih bb-a, to će vam dati značajniju prednost nego da to radite tamo gdje su svi već uveliko našpricani.

Međutim i  hardcore bodibilderi imaju svoje tehnike varanja. Recimo ako imate problema sa razvojem listova ili bicepsa, no frks, par inekcija synthola direktno u mišić dodaće vam nedostajućih cenat-dva u obimu.

Profesionalci  ne smiju da pretjeruju sa tim uljno-gelnim preparatom, pošto bi prevara postala očita.

Međutim, zato ga rekreativci cepaju do mile volje.  Nevjerovatno koliko syntholmania poprima maha. Synthol je gym botox našega vremena.

Nevjerovatno i kako je ljudima koji ga koriste (najčešće potpuno neumjereno) to skroz ok.  Nevjerovatno šta su sve spremni da učine od sebe. Nevjerovatno, nevjerovatno, nevjerovatno ... Vizuelna dismorfija u svom naradikalnijem obliku. Inače synthol je životno opasan (naročito kod masivnih doza) skoro pa kao steroidi, jer može dovesti do gušenja krvnih sudova. Najopasnije je ako dođe do njegovog ulaska u kardiovaskularnio sistem. Pošto synthol nakon ubrizgavanja prelazi iz tečne u čvrstu fazu možete sami pretpostaviti koji su scenariji mogući. Naš proslavljeni profi bb Miloš Šarčev jedva je spasio živu glavu i to  pokušavajući samo minimalno da koriguje obim svog bicepsa.

Šta tek da očekuju synthol frikovi, poput ovoga.

biggest-synthol-chest-in-history.jpg 

Rekao bih da je pitanje dana kada će neki novi Joe Weider XXI vijeka organizovati  takmičenje Mr. Oilympia. Pobjednika treba očekivati iz Brazila ili arapskih zemalja. Tamo je Synthol totalno In(jection).

U jednom trenutku, kompjuterska animacija je zamjenila čovjeka u prikazivanju ekstremno muskuloznih spodoba kakav je recimo bio strip junak HULK. Naspram tog prikaza role koje je tokom 80-tih na malom ekranu u ulozi zelenog čudovišta ostvarivao Lu Ferinjo izgledaju skroz smješne i naivne (mada je Lu bio možda najimpresivniji Herkules na filmu). No, eto izgleda da će čovjek opet moći da igra Hulka svojim rukama i nogama u raspuknutim farmericama (šta li se Dr. Brus Beneru dešava sa polnim organom pri tim Džekil-Hajdovskim transformacijama?).  Možda ćemo uskoro gledati pozorišnu predstavu o Hulku. Al' mislim da bi to imalo smisla samo u nekoj predstavi pozorišta apsurda, ono Hulk vs. Godo ... vs. Godzila.

Dobro je! Dosta, završavam. Ide muzika

 

 

 

Tagovi



Komentari (109)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:48 26.04.2016

nemoj ove slike pred spavanje



Šta tek da očekuju synthol frikovi, poput ovoga.




Brate mili...
docsumann docsumann 21:58 26.04.2016

Re: nemoj ove slike pred spavanje

Brate mili...


ma da, čist horor.

u neku (degenerisano porenapumpanu) ruku to je pravi odraz modernog svijeta i njegovog besomučnog jurenja za što većim kojimgodkurcem.

inače, koga interesuje šira priča i kontekst, odličan, sadržajan tekst:

Is It a Cultural Thing?

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 22:33 26.04.2016

Re: nemoj ove slike pred spavanje

Jednom mi je detaljno objasnjeno da je lakse nizim muskarcima da dobiju te bilderske misice u odnosu na visoke, te da je Svarceneger ulozio silan trud.

docsumann docsumann 23:29 26.04.2016

Re: nemoj ove slike pred spavanje

jednarecfonmoi
Jednom mi je detaljno objasnjeno da je lakse nizim muskarcima da dobiju te bilderske misice u odnosu na visoke, te da je Svarceneger ulozio silan trud.



tačno tako. ustvari radi se o čistoj matematici - niži ljudi lakše dobijaju na prevazi porečinih u odnosu na uzdužne dimenzije, tj. lakše i brže dobijaju pun, masivan izgled.
rijetki su vrhunski bb preko 180 cm visine.
Švarceneger je visok 188.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:06 27.04.2016

Re: nemoj ove slike pred spavanje

nemoj ove slike pred spavanje




ps. jbt, sportski blog! (nego, gde je štef? )


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 00:18 27.04.2016

Re: nemoj ove slike pred spavanje

docsumann
jednarecfonmoi
Jednom mi je detaljno objasnjeno da je lakse nizim muskarcima da dobiju te bilderske misice u odnosu na visoke, te da je Svarceneger ulozio silan trud.



tačno tako. ustvari radi se o čistoj matematici - niži ljudi lakše dobijaju na prevazi porečinih u odnosu na uzdužne dimenzije, tj. lakše i brže dobijaju pun, masivan izgled.
rijetki su vrhunski bb preko 180 cm visine.
Švarceneger je visok 188.



Znam da je 188 cm :)

Ima tu jos neceg oko toga kako se pravi misic, pa koje je najteze napraviti a sve iz ugla nizih i visih muskaraca.Ali iskreno, ipak sam to brzo zaboravila, secam se kroz maglu...
blogovatelj blogovatelj 02:37 27.04.2016

Re: nemoj ove slike pred spavanje

nemoj ove slike pred spavanje


Ja sam ovakvog video uživo. Na gej paradi, prvoj na kojoj sam bio. U Torontu, 2002.
Nije nosio brushalter, samo majicu. I isto imao bradu. A visok skoro 2m.
Jedino nije imao ovakve nadlaktice.
emsiemsi emsiemsi 04:57 27.04.2016

Re: nemoj ove slike pred spavanje

docsumann
Brate mili...


ma da, čist horor.

u neku (degenerisano porenapumpanu) ruku to je pravi odraz modernog svijeta i njegovog besomučnog jurenja za što većim kojimgodkurcem.

inače, koga interesuje šira priča i kontekst, odličan, sadržajan tekst:

Is It a Cultural Thing?


Ја се баш био забринуо за тебе јер си једно време престао да постављаш ове креатуре и идиоте.
emsiemsi emsiemsi 04:59 27.04.2016

Re: nemoj ove slike pred spavanje

jednarecfonmoi

...

Ima tu jos neceg oko toga kako se pravi misic, pa koje je najteze napraviti a sve iz ugla nizih i visih muskaraca.Ali iskreno, ipak sam to brzo zaboravila, secam se kroz maglu...

Само један мишић код мушкараца је важан.
docsumann docsumann 05:06 27.04.2016

Re: nemoj ove slike pred spavanje

jednarecfonmoi
docsumann
jednarecfonmoi
Jednom mi je detaljno objasnjeno da je lakse nizim muskarcima da dobiju te bilderske misice u odnosu na visoke, te da je Svarceneger ulozio silan trud.



tačno tako. ustvari radi se o čistoj matematici - niži ljudi lakše dobijaju na prevazi porečinih u odnosu na uzdužne dimenzije, tj. lakše i brže dobijaju pun, masivan izgled.
rijetki su vrhunski bb preko 180 cm visine.
Švarceneger je visok 188.



Znam da je 188 cm :)

Ima tu jos neceg oko toga kako se pravi misic, pa koje je najteze napraviti a sve iz ugla nizih i visih muskaraca.Ali iskreno, ipak sam to brzo zaboravila, secam se kroz maglu...


pomenuti Lou Ferigno, koji se inače takmičio vs. Arnolad na Mr.O 1975. visok je 196cm.
meni je posebno upečatljiv bio u Herkulesu.



kao što se vidi nije imao problema sa uglovima pri vježbanju
docsumann docsumann 05:07 27.04.2016

Re: nemoj ove slike pred spavanje

emsiemsi
jednarecfonmoi

...

Ima tu jos neceg oko toga kako se pravi misic, pa koje je najteze napraviti a sve iz ugla nizih i visih muskaraca.Ali iskreno, ipak sam to brzo zaboravila, secam se kroz maglu...

Само један мишић код мушкараца је важан.


jbg, to nije mišić po striktnoj definiciji tkiva
docsumann docsumann 05:08 27.04.2016

Re: nemoj ove slike pred spavanje

emsiemsi
docsumann
Brate mili...


ma da, čist horor.

u neku (degenerisano porenapumpanu) ruku to je pravi odraz modernog svijeta i njegovog besomučnog jurenja za što većim kojimgodkurcem.

inače, koga interesuje šira priča i kontekst, odličan, sadržajan tekst:

Is It a Cultural Thing?


Ја се баш био забринуо за тебе јер си једно време престао да постављаш ове креатуре и идиоте.


blogovatelj blogovatelj 06:36 27.04.2016

Re: nemoj ove slike pred spavanje

Само један мишић код мушкараца је важан.


Koji?
Spiridon Spiridon 07:28 27.04.2016

Re: nemoj ove slike pred spavanje

blogovatelj
Само један мишић код мушкараца је важан.


Koji?


primicač
docsumann docsumann 08:12 27.04.2016

Re: nemoj ove slike pred spavanje

blogovatelj
Само један мишић код мушкараца је важан.


Koji?


mozak
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:55 27.04.2016

Re: nemoj ove slike pred spavanje

mozak


ps. doduše, jake i izdržljive ruke su veeeliki plus!
mirelarado mirelarado 17:29 27.04.2016

Re: nemoj ove slike pred spavanje

BebaOdLonchara
mozak


ps. doduše, jake i izdržljive ruke su veeeliki plus!


Има ту још нешто. Као и код праве божићне јелке, и код ове издефинисане, најважније је оно што је испод ње.




emsiemsi emsiemsi 18:26 27.04.2016

Re: nemoj ove slike pred spavanje

Spiridon
blogovatelj
Само један мишић код мушкараца је важан.


Koji?


primicač

Натицач.
krkar krkar 23:21 27.04.2016

Re: nemoj ove slike pred spavanje

Само један мишић код мушкараца је важан.


Tebi, Čarli.

Doduše, mogu i da ti nabiju štap od metle.
vera.nolan2 vera.nolan2 07:34 27.04.2016

Ovako

nešto, možeee...



Takvi, nooou... ne, nikako ...
docsumann docsumann 08:11 27.04.2016

Re: Ovako

Ovako nešto


a-a, ovo je Vernon Dejvis, NFL tajtend. svojevremeno smtran za najvećeg atletu tog sporta.

adriana adriana 08:54 27.04.2016

Dokazi

Ok, ova fotka jeste fejk. Interesuje me da li možete da provalite najubjedljiviji dokaz za to :)







Kaiš je pletenica.
barese barese 09:08 27.04.2016

Re: Dokazi

6-pack trbušnjaka ima 8, druge su boje, i samo tu nema vena?

Nego, gledam ovu sliku, dobro je da je fejk... ni od dede se ne pravi momak...
Treba znati i stariti...
docsumann docsumann 09:34 27.04.2016

Re: Dokazi

6-pack trbušnjaka ima 8, druge su boje, i samo tu nema vena?


ajde da kažem da je blizu. msm postoji i 8 pack slučajevi.

fora je u tome što je Arnold imao 4 pack. dovoljno je pogledati slike iz njegovih takmičarskih dana:



docsumann docsumann 09:52 27.04.2016

Re: Dokazi

Treba znati i stariti...


slažem se u potpunosti

barese barese 10:37 27.04.2016

Re: Dokazi

Super su.



Jasno mi je šta hoćeš da kažeš: ako se dedicama od 70 sviđa da budu nabildovani, ko šiša zajedljive tete
Slažem se




Edit: a sa ovim 8-packom si mi otkrio univerzum
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:07 27.04.2016

.

nego, moram da se pohvalim da sam počela da radim mrtva dizanja sa šipkom, onom od 12kg...dobro, tek sam počela. :) inače, mrtvo dizanje mi je omiljena "vežba", sve ti radi, sa tri ponavljanja i u serijama sa malim brojem ponavljanja postigneš više (ili se bar tako osećaš ) nego da cimam one bučice do iznemoglosti, danima.
jedino što nikada neću moći da radim ovakav čučanj, a na to se opasno ložim.

docsumann docsumann 16:23 27.04.2016

Re: .

nego, moram da se pohvalim da sam počela da radim mrtva dizanja sa šipkom, onom od 12kg...dobro, tek sam počela. :) inače, mrtvo dizanje mi je omiljena "vežba"






jedino što nikada neću moći da radim ovakav čučanj, a na to se opasno ložim.


al' zato možeš da nosiš ovakvu majcu

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:26 27.04.2016

Re: .

al' zato možeš da nosiš ovakvu majcu

ili ovu

docsumann docsumann 20:29 27.04.2016

Re: .

jedino što nikada neću moći da radim ovakav čučanj, a na to se opasno ložim.


odlična forma izvođenja, nema šta.

nego, ova fotka mi baš dala šlagvort za još jednu pobočnu temu, a to je - dubina čučnja.

koliko nisko treba ići u fazi spuštanja. naravno to zavisi opd ciljeva koji sebi postavljate, kao i opterećenja s kojim vježbate, što je opet povezano sa ovim prvim.

za primarno pogađanje kvadruicepsa, položaj kao na slici (malo ispod paralelnog položaja nadkolenične kosti sa podom) je optimalan za najveći broj vježbača rekreativaca.
što idemo dublje sa donjim položajem sve više se angažuje gluteus (dupe).

dubina čučnja je poseno interesantnsa i važna kod takmičarskog izvođenja u powerliftingu.
u svim federacijama PL zahtjeva se spuštanje do paralelnog položaja.
za razliku od mrtvog dizanja i benča (gdje je donji položaj lako vizuelno iskontrolisati), kod čučnja sudiji ostaje da procjenim da li je dostignuta paralelnost.
međutim, zahtjevana dubina koju sudije priznaju za uspješno dizanje često zna da bude predmet kontroverzi i reklamacija.
pojedine federacije (naročito IPF) znaju da budu prilično tolerantne u priznavanju ostvarene dubine, tako da neki rekordi stvarno izgledaju ružno - amplitude pokreta gotovo da nema, tj. čini se da je svedena na sveg 5-6cm.

cyberm cyberm 12:44 28.04.2016

Aj' dok si u kancelariji...

Koji je ispravan položaj stopala kod čučnja?
Davno sam negde pročitao i tako i vežbam: Pete da budu razmaknute za širinu stopala, a stopala u odnosu na simetralu tela da budu pod uglom od 30 stepeni.


docsumann docsumann 15:16 28.04.2016

Re: Aj' dok si u kancelariji...

cyberm
Koji je ispravan položaj stopala kod čučnja?
Davno sam negde pročitao i tako i vežbam: Pete da budu razmaknute za širinu stopala, a stopala u odnosu na simetralu tela da budu pod uglom od 30 stepeni.


stopala mogu da stoje šire, stabilniji ti je položaj, a zaokrenutost stopala je ok.
generalno, što su paralelnija, čučanj više pogađa unutrašnju stranu kvadricepsa.

inače, za slična pitanja savjetujem konsultovanje ovog kanala (gomila malih korisnih savjeta):

cyberm cyberm 17:11 28.04.2016

Re: Aj' dok si u kancelariji...

Hvala!
docsumann docsumann 17:03 27.04.2016

e, sad ću ja


malo da si trolujem sopstveni blog

koja riječ više o čovjeku sa naslovne fotke.

Samir Bano je bio Mr.Olimpija 1983. to je bila neka prelazna godina, gdje je dolazilo do smjene generacije iz 80-tih i velih imena Arnold, Kolombo, Zejn ... i nailaska nove powerfull generacije na čelu sa Li Hejnijem (te godine bio 3. na svom debiju).

inače, Bano, rođeni Libanac ("Lav iz Libana" mu je bio nadimak), iako nizak rastom ( 170cm), odlikovao se klasičnom figurom, skladno razvijenom kompletnom muskulturom, sjajnim oblikom mišića i zavidnom gustinom i definicijom.
i dan danas trenira i dobro izgleda. to je ta razlika između bb strarijih generacija i ovih današnjih koji se mnogo rizičnije i obimnije "rade".

docsumann docsumann 17:13 27.04.2016

Re: e, sad ću ja


zatim, još malo o božićnom drveću

drvored





Dorian Yates ( 6x Mr.O)

i malo starih fotki



Serž Nubre, Kolombo, Arnold
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:36 27.04.2016

Re: e, sad ću ja

i dan danas trenira i dobro izgleda. to je ta razlika između bb strarijih generacija i ovih današnjih koji se mnogo rizičnije i obimnije "rade".


pa razlika je između ostalog i to što su se tada radile budale, dok su oni predodređeni vežbali za rezultate. oni koji su stvarno bili predodređeni, kao što su i manekenke i modeli bile zaista realno lepe devojke sa skladnom građom, i onda kad kažeš da je neka model, zamisliš da je lepa i bez šminke i fensi krpica. danas bilo koja klinka koja ima 40 kila sa krevetom i visinom iznad 175 može da se šeta pistom, ili neki lik koji nema građu koja lakše pravi mišiće, a možda nema ni dovoljno jake kosti ili šta sve već treba, ima raznorazna sranja da ubrza taj proces. danas će svaki klinac da postane teniser, jer će mama i tata da mu plaćaju intenzivne i duge treninge, i skupog trenera, i oglušiće se na vapaje trenera da klinac nije preterano talentovan, i da neće nikada bili nole đole. danas ako nisi dovoljno lepa, možeš da se ostružeš, nadomestiž, isečeš, ispremeštaš, naduvaš kojekakvom hemijom, i da sedneš na naslovnicu najvećeg modnog časopisa. to je ono što me najviše nervira, nema više prirodnog izgleda koji održavaš, svi mogu sve i svi izgledaju jebeno isto. s tim što ovi "tvoji", što kaže džedaj, ili umru od pumpanja (doduše i ove "moje" ) ili ne mogu da ustanu iz kreveta u 45toj, pa ostatak života ili provedu u kolicima, ili ih nema.

nešto sam verovatno strava pametno htela da kažem...jbg, možda se i setim.
docsumann docsumann 17:50 27.04.2016

Re: e, sad ću ja

s tim što ovi "tvoji", što kaže džedaj, ili umru od pumpanja (doduše i ove "moje" ) ili ne mogu da ustanu iz kreveta u 45toj, pa ostatak života ili provedu u kolicima, ili ih nema.


upravbo naglasih da bilderi iz 70-tih i 80-tih i dan-danas izgledaju odlično.

recimo trostruki Mr.O Frenk Zejn



gorepominjani Lou Ferigno



itd, itd

i ovo su najbolji od najboljih iz tog vremena. dok dans imaš šampione koji umiru već u 45.
Menzer, Naser, Matarazzo, Greg Kovač ... i sam Roni Koleman ima masu zdravstvenih problema + vidne simptome Palumboizma ( o kojem sam ranije pisao).

problem je jasan. radi se o enormnoj količini stimulativnih sredstava koju uzimaju bez prekida dok god su u takmičarskom fonu.
ranije, u Švarcovo vrijeme, taj ciklus bi trajao 3-4 mjeseca, zatim bi uslijedila pauza. pa tako u krug. danas nema kruga. samo ravna linija, ko smrt na EKG-u
Jaril Jaril 07:31 28.04.2016

Може

Inače sam primjetio da danas glumce ekspresno nabilduju za potrebe filma. Džerald Batler se valjda spremao svega 6 mjeseci za ulogu Leonide u filmu 300.

Može li se to postići na prirodan način? Kad kažem prirodan mislim na nekorišćenje stimulativnih sredstava.


Може. Сенчењем (шминкањем) мишића, тако да на камери изгледају дефинисаније.
Spiridon Spiridon 11:02 28.04.2016

trol

si snimio da je umro Kevin Randleman

docsumann docsumann 11:27 28.04.2016

Re: trol

Spiridon
si snimio da je umro Kevin Randleman



da, ima tome par mjeseci.
jedi-knight jedi-knight 15:30 28.04.2016

...

Dobar dan
docsumann docsumann 15:42 28.04.2016

Re: ...

jedi-knight
Dobar dan




hrkljuš?




jbg, nema te, pa moram sam da trolujem sopstvene blogove. srećom emis je uvijek tu da da ruke...
jedi-knight jedi-knight 15:48 28.04.2016

Re: ...

hrkljuš?




jbg, nema te, pa moram sam da trolujem sopstvene blogove. srećom emis je uvijek tu da da ruke...


Znas me, znam te
docsumann docsumann 16:11 28.04.2016

Re: ...

jedi-knight
hrkljuš?




jbg, nema te, pa moram sam da trolujem sopstvene blogove. srećom emis je uvijek tu da da ruke...


Znas me, znam te


daa, da te ne znam, pomislio bih da se znamo ...
docsumann docsumann 15:40 28.04.2016

još malo vremepovidbe...


i još jedna legenda zlatnih godina bb-a - Robi Robinson aka Black Prince. njegove ruke se i dan danas smatraju za svega nekoliko najnajboljih u istoriji bb-a.

a on i dan danas izgleda nevjerovatno... mlad i duhom i tijelom.

svojom pojavom i likom inspirisao je mnoge šampione da počnu sa treninzima, a svojom izuzetno oblikovanom muskulaturom i izražajnom figurom bio preteča standarda koje su kasnije promovisali crni bb kao što su Flex Wheeler, Roni Coleman, Melvin Anthony i drugi.

prije nekoliko godina dokumentarac o njemu je osvojio drugu nagradu na festivalu u Hjustonu.



inače bavi se muzikom koja mu je velika strast (učio da svira klavir)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:53 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

Robi Robinson aka Black Prince

stvarno je Black Prince. da ga sretneš u mraku, misliš duh u odelu. (to mi se jednom desilo, btw, mrkli mrak, prema meni ide prilika sa kapuljačom običena u crno, i onda shvatiš da "odelo" nije prazno, tek kad podigne oči ka tebi. oladila sam se od straha.

nego, možda si pisao o tome, možda je i džedaj (ako jeste, može link?), ali šta se dešava kada dostigneš ono što si hteo, i hoćeš takav da ostaneš. kako se "održava stanje stvari"? ne mislim striktno na BB, ono, ja "završim" sve za par meseci, i onda bi tako to da održavam. to je tačno pitanje.
docsumann docsumann 16:10 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

nego, možda si pisao o tome, možda je i džedaj (ako jeste, može link?), ali šta se dešava kada dostigneš ono što si hteo, i hoćeš takav da ostaneš. kako se "održava stanje stvari"? ne mislim striktno na BB, ono, ja "završim" sve za par meseci, i onda bi tako to da održavam. to je tačno pitanje.


prvo što mi pada na pamet je duboko zamrzavanje

kod bb-a je problematika održavanja u najvećem skopčana što ljudi dosezanjem određenog nivoa svoju projekciju ciljeva automatski pomjeraju na viši nivo.
to je to prokletstvo vizuelne dismorfije i vječitog nezadovoljstva u čovjeku ...

inače, bar malo pametnije, mislim da bi odgovor na tvoje pitanje bio neki vid dinamičkog održavanja, tj. osciolovanja, oko željenog nivoa.
pravo nelinearno regulisanje, kao bojler - željenu T vode od 80 stepeni održava tako što se grijač uključu kad T padne na 78 a isključuje kad dostigne 83/84.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:03 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

pravo nelinearno regulisanje, kao bojler - željenu T vode od 80 stepeni održava tako što se grijač uključu kad T padne na 78 a isključuje kad dostigne 83/84.

to sam i mislila. inače ja i ne smem zbog vratne kičme da idem do nekih sumanutih težina, čak ne smem ni čučanj da radim sa šipkom, daleko sam od bb-a. nisam ni u fazonu da izgledam kao ženka tarzana, mislim da bih počela spontano da češkam muda.
docsumann docsumann 17:09 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

nisam ni u fazonu da izgledam kao ženka tarzana, mislim da bih počela spontano da češkam muda.




leg pres ti je odlična alternativa čučnjevima, mislim da je džedaj to spominjao na nekom svom blogu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:40 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

leg pres ti je odlična alternativa čučnjevima, mislim da je džedaj to spominjao na nekom svom blogu.

leg pres se plašim da će da mi zeza lumbalni i još uvek ne iskočeni disk, ali problem sa lumbalnim generalno, jer poza sedenja sa ispruženim nogama pod uglom od 90 stepeni nije najudobnija. videću i sa trenerom, on mi je predložio čučnjeve sa bučicama, ali se ja baš ložim da nakačim onu šipku sa diskovima na ovaj titanijumski disk, šta da ti pričam. mislim, ložim sam se i na tima rota (verovatno sam jedna od malobrojnih žena(?!) koja se loži na tima rota. što volim da trolujem tvoj blog, ne shvataš :))))

jedi-knight jedi-knight 18:52 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

Re: još malo vremepovidbe...
leg pres ti je odlična alternativa čučnjevima, mislim da je džedaj to spominjao na nekom svom blogu.

leg pres se plašim da će da mi zeza lumbalni i još uvek ne iskočeni disk, ali problem sa lumbalnim generalno, jer poza sedenja sa ispruženim nogama pod uglom od 90 stepeni nije najudobnija.


Leg press je najgora moguca kombinacija. Neodgovorno je bilo kome savetovati da radi ovu vezbu.
U pocetnoj poziciji, postoji fleksija u zglobu kuka sto inhibira misice sa prednje strane trbusnog zida koji su stabilizatori karlice i lumbalnog dela kicme. Dakle efekat je sledeci: opruzace u zglobu kolena ( noge, za one sa jeftinijem kartama ) jacamo bez stabilizacije kicme i kukova. Posledica toga je veca snaga na manju stabilnost tj diretno treniranje mehanizma povrede.
Na ovaj nacin strada lumbalna kicma.
jedi-knight jedi-knight 18:53 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...


Tu vezbu sigurno nisam preporucio.
docsumann docsumann 19:29 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

jedi-knight

Tu vezbu sigurno nisam preporucio.


onda sam se vjerovatno ja zajebo. izvinjavam se.

nego, ako Beba može da radi mrtvo dizanje, lumbalni dio kičmenog stuba će ojačati partikularno.
odnosno, imamo jačanje ukupne muskulature iz segmenata, a ne kroz jedan ili par kompleksnih pokreta.

ne znam, ali nikad nisam čuo da se neko povrijedio izvodeći leg pres, a znam dosta onih koji su noge ojačali upravo koristeći tu vježbu kao zamjenu za čučnjeve.
lično sam izvodio i jednu i drugu.
docsumann docsumann 19:30 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

što volim da trolujem tvoj blog, ne shvataš :))))


moji su blogovi trolootporni za čas apsorbuju trol pretvarajući ga u svoju autentičnu sadržionu.
jedi-knight jedi-knight 19:32 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

ne znam, ali nikad nisam čuo da se neko povrijedio izvodeći leg pres


Pa i nije, odnosno ne mora.
Povredjuje se polako, svakim novim ponavljanjem, a onda, obicno pri nekom bezazlenom pokretu, skikne.
docsumann docsumann 19:36 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

jedi-knight
ne znam, ali nikad nisam čuo da se neko povrijedio izvodeći leg pres


Pa i nije, odnosno ne mora.
Povredjuje se polako, svakim novim ponavljanjem, a onda, obicno pri nekom bezazlenom pokretu, skikne.


hoćeš reći da se povrijeda akumulira ili da se stvara predisponiranost na povrijede.

a šta misliš na onaj dio o posebnom ojačavanju pojedinih dijelova mišićnih partija (izolacionim vježbama) koja u zbiru treba da da solidno ukomponavu muskulaturu?
jedi-knight jedi-knight 20:10 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

a šta misliš na onaj dio o posebnom ojačavanju pojedinih dijelova mišićnih partija (izolacionim vježbama) koja u zbiru treba da da solidno ukomponavu muskulaturu?


Sa funkcionalnog aspekta, mislim da je to glupost.
Izolovanim vezbama treniramo misice izolovano. Kretanje je, medjutim, slozen sistem misicnih kontrakcija, sto agonista, sinergista, sto antagonista, sto stabilizatora...I sve mora da bude u savrsenom tajmingu. Na primer, previse jake prednje loze mogu da izazovu low back pain ukoliko njihovu snagu ne prati snaga stabilizatora lumbalne kicme, ali koja se aktivira u adekvatnom tajmingu, ne izolovana snaga. Isto tako prejaki bicepsi na nadlakticama mogu da izazovu probleme u vratnom delu kicme ukoliko ih ne prati stabilizacija lopatica...


docsumann docsumann 20:16 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

Sa funkcionalnog aspekta, mislim da je to glupost.


moguće, ali su one najbezbjednije sa čito tehničke strane izvođenja.
izolavani, mirni pokreti, bez cimanja, i složenih i rizičnih kretnji.

o mehanizmu nastajanja povrijeda o kojem ti govriš ne mogu ništa da kažem, jer ih nisam iskusio

ali ako nauka kaže da se to dešava po upravo tom mehanizmu ja joj se sigurno neću suprostavljati.

nisam baš toliko jak, tj. glup
jedi-knight jedi-knight 20:21 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

o mehanizmu nastajanja povrijeda o kojem ti govriš ne mogu ništa da kažem, jer ih nisam iskusio


Zar takav um polazi od licnog iskustva kao objektivnog?
docsumann docsumann 20:21 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

e, da i našao sam tvoje komentare o leg presu u tvom blogu o SJEDANJU.

i da, tamo si isto ovo naveo.
docsumann docsumann 20:28 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

jedi-knight
o mehanizmu nastajanja povrijeda o kojem ti govriš ne mogu ništa da kažem, jer ih nisam iskusio


Zar takav um polazi od licnog iskustva kao objektivnog?


pazi, kad sam provalio da kod tegova i ishrane vezane za tegove, masu teorijskih prikaza ne drži vodu. sad pitanje je ko je pisao tu teoriju, al' recimo da sam je nalazio po svjetski renomiranim časopisima za bb i fitnes.

mislim, onda probaš sam i provališ da stzvari baš ne stoje kao što je napisano.

tako sam izvršio redukciju vježbi po sopstvenom izboru, i što se tiče efikasnosti i što se tiče rizičnosti.
takođe, izgradio sam i svoj (dobro ne baš toliko originalan sistem što se tiče učestanosti, obima i inteziteta).
ispostavilo se da je taj moj pristup šljakao i na ljude iz mog okruženja, koji su bili različiti po sportskim predizpozicijama i talentu.
nikad mi se niko nije povrijedio, a uspio sam da nabildujem neke stvarno antitalente za musclegain trening.

fala bogu, svi su još živi i zdravi.

jbg, jednostavno stvari nisam sagledavao iz ugla funkcionalnog treninga, jer za njim nisam imao poterebe, ili interesovanja da budem precizniji.

eto, zato imam to neko možda i neopravdano povjerenje u sopstveno iskustvo, bar što se gym-a tiče.
jedi-knight jedi-knight 20:45 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

al' recimo da sam je nalazio po svjetski renomiranim časopisima za bb i fitnes.


Citaj clanke na PubMedu za promenu

Imamo dva razlicita pristupa vezbanju.
Za mene je poboljsanje efikasnosti kretanja, kao i redukcija povreda, sto akutnih sto hronicnih ( jbg. citav zivot sam u vrhunskom sportu ), dok je za tebe estetska komponetna dominantna. Ah da....i obaranje rekorda. Oba su legitimna, ali tvoj pristup nosi rizik po zdravlje, dok ga moj poboljsava.
docsumann docsumann 20:53 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

dok je za tebe estetska komponetna dominantna. Ah da....i obaranje rekorda.


pravo da ti kažem - ni jedno ni drugo, već stanje (svijesti) u kojem se dovodim sprovodeći svoje intezivne rutine.
taj neki mentalni ugođaj pri izlaganju mišića poriličnom naprezanju, pumpanje krvi u mišić, tenzija...
to me najviše radi.

težine su samo sredstvo kojim se u to stanje dovodim.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:05 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

Imamo dva razlicita pristupa vezbanju.
Za mene je poboljsanje efikasnosti kretanja, kao i redukcija povreda, sto akutnih sto hronicnih ( jbg. citav zivot sam u vrhunskom sportu ), dok je za tebe estetska komponetna dominantna. Ah da....i obaranje rekorda. Oba su legitimna, ali tvoj pristup nosi rizik po zdravlje, dok ga moj poboljsava.

ti danas lečiš ono što bi docs mogao za koju godinu, tako mi se čini, jer si se i ti nekad bavio sportom, ne zbog poboljšanja kretanja i redukcije povreda, već za medalju, što je sličan cilj kao docsov danas, npr "obaranje rekorda".
docsumann docsumann 21:07 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

"obaranje rekorda"


mislim da su me prošle godine u kojima se obaraju rekordi
jedi-knight jedi-knight 21:18 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

jer si se i ti nekad bavio sportom, ne zbog poboljšanja kretanja i redukcije povreda, već za medalju, što je sličan cilj kao docsov danas, npr "obaranje rekorda".


A danas pomazem obaranju rekorda uz redukciju povreda i poboljsanje efikasnosti kretanja. Sve se slozilo
docsumann docsumann 21:29 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

jedi-knight
jer si se i ti nekad bavio sportom, ne zbog poboljšanja kretanja i redukcije povreda, već za medalju, što je sličan cilj kao docsov danas, npr "obaranje rekorda".


A danas pomazem obaranju rekorda uz redukciju povreda i poboljsanje efikasnosti kretanja. Sve se slozilo


mislim da mene, kao crnogorca, najviše "žulja" ovo tvoje insistiranje na kretanju. sjedi čoče, đe ćeš.
jedi-knight jedi-knight 21:35 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

mislim da mene, kao crnogorca, najviše "žulja" ovo tvoje insistiranje na kretanju. sjedi čoče, đe ćeš.


Pisao sam ja i o ( nebezbednom ) sedenju
docsumann docsumann 21:36 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

jedi-knight
mislim da mene, kao crnogorca, najviše "žulja" ovo tvoje insistiranje na kretanju. sjedi čoče, đe ćeš.


Pisao sam ja i o ( nebezbednom ) sedenju


onda lezi
jedi-knight jedi-knight 21:37 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

onda lezi


Pod teg
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:00 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

mislim da mene, kao crnogorca, najviše "žulja" ovo tvoje insistiranje na kretanju. sjedi čoče, đe ćeš.

to me uvek podseti na onaj vic koja bi crnogorac životinja voleo da bude. :)

nego mene zanima kada bi džedaj pojasnio svoju izjavu (sad ne mogu da pronađem, ali mislim da je bilo baš u postu, ne u komentarima) kako je velika glupost/zabluda da se treninzima snage skidaju masnoće, aka mršavi, tj, da se sada to predstavlja kao najefikasniji način. praksa potvrđuje da je upravo tako. naravno, ishrana je tu najveći faktor, ali su izgradnja mišića i gubitak sala mnogo efikasniji i brži nego sa šetnjom, bilo kojim nivoom kardio treninga, aerobnog grupnog vežbanja i sl.
jedi-knight jedi-knight 22:25 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

nego mene zanima kada bi džedaj pojasnio svoju izjavu (sad ne mogu da pronađem, ali mislim da je bilo baš u postu, ne u komentarima) kako je velika glupost/zabluda da se treninzima snage skidaju masnoće, aka mršavi, tj, da se sada to predstavlja kao najefikasniji način. praksa potvrđuje da je upravo tako. naravno, ishrana je tu najveći faktor, ali su izgradnja mišića i gubitak sala mnogo efikasniji i brži nego sa šetnjom, bilo kojim nivoom kardio treninga, aerobnog grupnog vežbanja i sl.


Koji trening snage?
Ima najmanje 4 komponente snage.
Sta se predstavlja kao najefikasniji nacin i sta prksa potvrdjuje? Molim citat
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:35 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

Molim citat

možda sutra ili za koji dan, nisam mogla da pronađem, ali me muči to pitanje već neko vreme.
ps. čini mi se da si mislio na ovaj "uobičajeni" trening sa trenerom po teretanama (buckasta seka se javi treneru sa većim sisama od nje, i onda rade iskorake sa sve većim bučicama, čučnjeve, menjaju sprave i dodaju težine, mrtvo dizanje sa postepenim povećanjem težine...možda grešim, ali to je najpopularnija (i najefikasnija) varijanta oblikovanja tela i gubljenja sala. next time...
jedi-knight jedi-knight 22:38 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

ali to je najpopularnija (i najefikasnija) varijanta oblikovanja tela i gubljenja sala


Jedna od vecih zabluda ( to za gubitak sala ).
jedi-knight jedi-knight 22:42 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

onda rade iskorake sa sve većim bučicama, čučnjeve, menjaju sprave i dodaju težine, mrtvo dizanje sa postepenim povećanjem težine


Bebo, mene vise zanima nacin na koji izvodi ove vezbe.
Dodji 15.05. u Mikser u 19h na moje predavanje o funkcionalnom treningu pa ces mnogo toga bolje razumeti
alselone alselone 22:46 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

Molim citat

ne kaze se "molim citat" nego "daj link".
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:53 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

Jedna od vecih zabluda ( to za gubitak sala ).

ok, ne moram sad više da tražim. prosto te demantuju mnogi slučajevi i iz naše okoline. kad neko izgubi 5kg mesečno uz tu vrstu treninga, a do tada je 3x nedeljno radio neku drugu aktivnost, sa istom ishranom gubio 2kg mesečno.
Bebo, mene vise zanima nacin na koji izvodi ove vezbe.

verujem, ali jedna od ozbiljnih "nuspojava" vežbanja koje sam ti navela je gubitak sala.
doći ću, ako ne budem imala trening u to vreme, kao prošle nedelje...
jedi-knight jedi-knight 22:55 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

ok, ne moram sad više da tražim. prosto te demantuju mnogi slučajevi i iz naše okoline. kad neko izgubi 5kg mesečno uz tu vrstu treninga, a do tada je 3x nedeljno radio neku drugu aktivnost, sa istom ishranom gubio 2kg mesečno.


Ovo jos jednog primera izvodjenja opstih zakljucaka iz pojedinacnih slucajeva iz "nase okoline", sta god to znacilo
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:00 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

Ovo jos jednog primera izvodjenja opstih zakljucaka iz pojedinacnih slucajeva iz "nase okoline", sta god to znacilo

pa ne bih da linkujem desetine fejzbuk "transformacija" i lično iskustvo ili ono iz bliske okoline (koji ti baš i ne voliš, ali eto, nas nekolicina je pronašla da neke "nestandardne stvari" možda funkcionišu drugačije od očekivanih), samo sam pitala za objašnjenje zašto je zabluda da se na taj način topi salo brže i efikasnije, ali ok, pitaću te još jednom, neki drugi put, ili ću prosto odustati.
jedi-knight jedi-knight 23:14 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

pa ne bih da linkujem desetine fejzbuk "transformacija" i lično iskustvo ili ono iz bliske okoline (koji ti baš i ne voliš, ali eto, nas nekolicina je pronašla da neke "nestandardne stvari" možda funkcionišu drugačije od očekivanih), samo sam pitala za objašnjenje zašto je zabluda da se na taj način topi salo brže i efikasnije, ali ok, pitaću te još jednom, neki drugi put, ili ću prosto odustati.


Zato sto je poznat fizioloski mehanizam u kome masti ucestvuju u dobijanju energije za misicni rad, a to svakako nisu vezbe koje ti pominjes.
Sto se tvojih licnih i iskustava iz tvoje bliske okoline tice, mogu samo da ih komentarisem ukoliko bih znao sve relevantne parametre, a ne tvoj subjektivni dozivljaj treninga.


jedi-knight jedi-knight 23:15 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

pa ne bih da linkujem desetine fejzbuk "transformacija"


Ovo je kljucni dokaz.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:36 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

Sto se tvojih licnih i iskustava iz tvoje bliske okoline tice, mogu samo da ih komentarisem ukoliko bih znao sve relevantne parametre, a ne tvoj subjektivni dozivljaj treninga.

Ovo je kljucni dokaz.

pa dobro, ti meni samo za sumnju u apsolutnu tačnost onoga što si izneo tražiš dokaz, dok ti meni ne daješ to isto. i sasvim je moguće da si u pravu, tačnije sasvim verujem da jesi, samo me zanima kako je moguće da (evonaprimerja) nakon operacije kičme, totalno atrofiranih mišića, usporenog metabolizma, uz vrlo izbalansiranu ishranu, gubim 1kg na dva meseca, i onda za mesec dana treniranja u teretani sa trenerom, "igrom čudnih okolnosti" skinem 3, sa istom ishranom? da li se možda u obnavljanju mišića troši energija i odakle, ili ne? prosto, moj lični slučaj demantuje tvoju (da ponovom, verovatno tačnu tvrdnju), pa me prosto zanimalo - zašto? no, da ne gnjavim više..
jedi-knight jedi-knight 23:41 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

totalno atrofiranih mišića, usporenog metabolizma, uz vrlo izbalansiranu ishranu, gubim 1kg na dva meseca, i onda za mesec dana treniranja u teretani sa trenerom, "igrom čudnih okolnosti" skinem 3, sa istom ishranom?



Ako sam dobro razumeo:
1. uz izbalansiranu ishranu bez vezbanja trosila si 1kg na dva meseca.
2. uz izbalansiranu ishranu sa vezbanjem trosis 3kg

Stvarno cudno.

EDIT:
1. sipam benzin, ne vozim, ne potrosim nista
2. sipam benzin, vozim, potrosim sve


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:55 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

bez vezbanja

to nisam rekla. išla sam 3-4x nedeljno između 3-4 km brže šetnje.
jedi-knight jedi-knight 23:56 28.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

da li se možda u obnavljanju mišića troši energija

Naravno. Povecana potrosnja energije je javlja i 48h nakon nekih tipva treninga.
Postoji jedan veoma efikasan metod za trosenje masti koji podrazumeva kratke i maksimalne aktivnosti sa veoma kratkom pauzom. Ideja je da se organizam potpuno iscrpi, da bi se u oporavku trosilo ono sto je ostalo, a to su najcesce bas masti. Metod se zove Tabata ( po jednom japanskom naucniku ) i stvarno, veoma je efikasan, ali toliko tezak da ga nikada ne bih preporucio rekreativcima.
jedi-knight jedi-knight 00:00 29.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

to nisam rekla. išla sam 3-4x nedeljno između 3-4 km brže šetnje.


Da bi vezbanje tog tipa iole imalo efekta, moras da buzes iznad tzv "aerobnog praga". U setnji od 3-4 km je to tesko. Da je brzo hodanje u pitanju, onda ok. Postoje fizioloski okviri za sve. Taj aerobni prag ili prvi laktatni prag je potrebno izmeriti, ali ukoliko se solidno zadises u ta 3-4 km, onda je sva prilika da si bila u dobrom intenzitetu. Ono sto je vazno napomenuti je da u tih tridesetak minuta setnje, masti nisu ni pocele da se trose
blogovatelj blogovatelj 02:02 29.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

ne kaze se "molim citat" nego "daj link".


Ili "pojasni"
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 07:33 29.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

Ono sto je vazno napomenuti je da u tih tridesetak minuta setnje, masti nisu ni pocele da se trose

pa bilo je duže od 30 minuta, bar sat (oko 4-5km na sat vremena) i pazila sam na puls, ali neću da gnjavim više zaista. čujemo se za par meseci da ti kažem utiske i svoju realnost na tu temu, a i malo ću sama da čitam, možda pronađem da u "preporukama svetske sportske zajednice" postoji nešto što bi se u medicini/ishrani zvalo "francuski paradoks".
myredneckself myredneckself 21:15 29.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

docsumann
moji su blogovi trolootporni...


Vrlo dobro, onda.

Ložim se na dva William-a (ok, Bill-a).
Ne znam šta mi je, godinama...
Al' kad su face, nemoćna sam.





alselone alselone 21:48 29.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

moji su blogovi trolootporni...

kunem se da sam ovo pročitao kao "moji su bogovi tropolni". i reko škk, pa se onda setim Bogova lično, pa tek posle toga pročitam ispravno.
docsumann docsumann 09:18 30.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

kunem se da sam ovo pročitao kao "moji su bogovi tropolni"


tako nastaje poezija.

iskoristiću ovo tvoje kad tad


PS moj brat je jednom pred kamerama izjavio kako smo u HN-u spremni za sezonu i da su dobrodošla sva tri pola.
alselone alselone 09:26 30.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...

ali pazi, siguran sam da to sto sam procitao ima veze i sa tim ciji je komentar. ne bih bas od svih mogao da ocekujem takve metafizicke opservacije.

Moj kolega je jednom rekao gostima na visokom nivou koji su dosli da im pokazemo na sofver kako im spremamo kletvu, prokletsvo umesto kursa. Pomesao covek curse i a course.
docsumann docsumann 10:34 30.04.2016

Re: još malo vremepovidbe...


znam za anegdotu kad je radnik firme u kojoj mi je stari radio, u rusiji, izvalio pri udvaranju jednoj dami - kak u vas krasniji život.

na što je dobio šamarčini, jer se pomenuta izjava odnosila na njen "crven stomak".
blogovatelj blogovatelj 08:13 01.05.2016

Re: još malo vremepovidbe...

Moj kolega je jednom rekao gostima na visokom nivou koji su dosli da im pokazemo na sofver kako im spremamo kletvu, prokletsvo umesto kursa. Pomesao covek curse i a course.


Moj drug je kao dete par godina živeo u Gani, njegova majka je slabo pričala engleski i na nekakvom gala prijemu je sa ostalima nazdravljala rečima "hold the breast" umesto "hold the best"
rinocerosa rinocerosa 20:55 02.05.2016

Re: još malo vremepovidbe...

Nisi jedina
rinocerosa
Nisi jedina

BebaOdLonchara
(verovatno sam jedna od malobrojnih žena(?!) koja se loži na tima rota. što volim da trolujem tvoj blog, ne shvataš :))))



BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:07 28.04.2016

jače je od mene :)

svojom trouglastom formom i ispruganošću podjeća na božićnu jelku.


alselone alselone 23:23 28.04.2016

moram da podelim fancy iskustvo ovde

Kupio Noletovu knjigu, napalio se, cekao samo pravi momenat sa privatnim i poslovnim obavezama da mogu da se posvetim i krenuo bezglutensku ishranu. Osecao se super 5 dana. Lak, pokretan, nema tezine u stomaku. Nakupila mi se glad. Otisao i uzeo mesano meso sa tri somuna, izjo pola. :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:27 28.04.2016

Re: moram da podelim fancy iskustvo ovde

Kupio Noletovu knjigu, napalio se, cekao samo pravi momenat sa privatnim i poslovnim obavezama da mogu da se posvetim i krenuo bezglutensku ishranu. Osecao se super 5 dana. Lak, pokretan, nema tezine u stomaku. Nakupila mi se glad. Otisao i uzeo mesano meso sa tri somuna, izjo pola. :)

nemoj da se ložiš na bezglutensku hranu ako ti gluten ne smeta. možeš veštački da stvoriš intoleranciju, to ti uopšte ne treba.
jedi-knight jedi-knight 23:29 28.04.2016

Re: moram da podelim fancy iskustvo ovde

Re: moram da podelim fancy iskustvo ovde
Kupio Noletovu knjigu, napalio se, cekao samo pravi momenat sa privatnim i poslovnim obavezama da mogu da se posvetim i krenuo bezglutensku ishranu. Osecao se super 5 dana. Lak, pokretan, nema tezine u stomaku. Nakupila mi se glad. Otisao i uzeo mesano meso sa tri somuna, izjo pola. :)

nemoj da se ložiš na bezglutensku hranu ako ti gluten ne smeta. možeš veštački da stvoriš intoleranciju, to ti uopšte ne treba.


"Politika i ekonomija su naoko trivijalne. Svako misli da se razume i u jedno i u drugo." prof. Miodrag Zec
Dodajem - i vezbanje, odnosno sportski trening.

alselone alselone 23:33 28.04.2016

Re: moram da podelim fancy iskustvo ovde

Mor'o sam da vidim o cemu se radi. Ali sam se brzo vratio, nema potrebe.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana