Ljubav| Planeta| Religija| Satira| Sex

REZULTATI: ko koliko i najbolji prognozer(i)

krkar RSS / 24.04.2016. u 16:38


b16.png

Da vidimo šta smo imali, ko je kako prognozirao, čija majka crnu vunu prede: Prognoziralo je 27 blogera. Koliko ljudi - toliko i prognoza. Rasponi su veliki:

SNS prognoziran u rasponu od 82 do 145; SPS 21...64; DS 15...41. Ove 3 su jedine koje po svih 27 prognoza ulaze u Skupštinu. Samo kod jednog blogera-prognozera Šešelj NE ulazi a kod dvojice Dveri-DSS. Dok ulazak Borku predviđaju samo 2 blogera (Ribozom i Chitach - pitaćemo ih javno KAKO su mislili da Borko može da uđe? Mogu ih izvaditi samo namere da se nabace Ani99).

A kad Radule pobedi - što je, je l' te, 100% sigurno, eto nekoliko blogova o tome a i FB i Twitter još jutros potvrdili, ovih 16 blogoprognozera koji su tvrdili da neće ni duđe da se javno strelja zbog malodušnosti i širenja defetizma. Filip će posle da se samospali na njihovoj masovnoj grobnici.

Originalni Excel fajl sa prognozama je OVDE (LINK). Ko želi može se igrati i raditi statistike razne, dobrodošao. Možete postavljati i grafike, pite i šta god vas volja.

Blog na kojem se prognoziralo, ako nekome treba iz bilo kog razloga, je OVDE (LINK).

Rezultati izbora 2014. su OVDE (LINK).

Ostaje pitanje GDE pratiti rezultate. Ima nekoliko mogućnosti:

Ovog puta CESID ne organizuje uobičajeni samostalni monitoring nego će biti u nakakvom zajedničkom projektu sa Al Džazirom, B92, Prvom... (LINK). Izborni program N1 (LINK). I Blic obećava nekakvo praćenje uživo: Blic (LINK).

Mislim da je otprilike to to osim ako se ne uzdate u RIK (LINK) što je po meni vrlo optimistično... i glupo. Ako već hoćete da gledate i opskurne izvore - možete da birate između nekakvog Srboinstituta na kojem je srpski zet, srpski prijatelj, srpski filozof i srpski lopov Danijel Šifer (LINK), nepoznatog portala bez impresuma i adrese koji će sigurno imati pravovremene i verodostojne informacije (LINK)... siguran sam da će se naći još kojekakih medijUMa.

Meščini da bi ovaj Blic mogao biti interesantan uprkos nesuvisloj Olji Bećković koja je potpuno neprimerena za ovakvu vrstu TV programa ali svakako treba držati na oku i B92 i ostalu tevabiju ali paziti i na mlade a neiskazane talente sa N1.

Bilo bi vrlo dobro kada bi neko predložio neku metodologiju kojom bismo mogli da rangiramo 27 blogera-prognozera, da se vidi ko je bio najbolji i najbliži. Pojma nemam šta bi bilo najbolje ali suguran sam da ima neki dobar statističar koji može da smisli neki dobar način. Realno bi bilo očekivati da se stvarni rezultati znaju do ponedeljka u 2000 iako će sigurno biti sitnih poništavanja i ponavljanja ali to, po običaju, teško može uticati na konačan rezultat. Dakle, čekaju se statističari sa predlozima.

Ne znam zašto se baš sad setih da kako se na makedonskom kaže takmičenje: НАТПРЕВАР!



Komentari (966)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 23:37 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

da, stojim iza toga.
retko koristim te kvalifikacije ako nisam baš siguran.


Cvijanović je udbaški gad, govno, plaćenik i najniža forma ljudskog postojanja. Gnjida plaćenička koja će za 50€ kresnuti rođenu majku a za još 20 preko toga se po njoj i popišati. Species subhumana.

Nisam baš shvatio sa kime ima veze i kakve i je li i on u Radulovoj sekti (ako jestze to je najbolji i jedini nužni pokazatelj da se radi o Udbinom projektu). Ali u svakom slučaju govno najniže kategorije kakvo ni pošteni špijuni i plaćenici ne diraju motkom od 3 metra!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:42 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

krkar
da, stojim iza toga.
retko koristim te kvalifikacije ako nisam baš siguran.


Cvijanović je udbaški gad, govno, plaćenik i najniža forma ljudskog postojanja. Gnjida plaćenička koja će za 50€ kresnuti rođenu majku a za još 20 preko toga se po njoj i popišati. Species subhumana.

Nisam baš shvatio sa kime ima veze i kakve i je li i on u Radulovoj sekti (ako jestze to je najbolji i jedini nužni pokazatelj da se radi o Udbinom projektu). Ali u svakom slučaju govno najniže kategorije kakvo ni pošteni špijuni i plaćenici ne diraju motkom od 3 metra!


Ne, on je Vučićev apostol.
Trenutno.
A čak nije nije ni napisao pesmu koja se bavi konditorskim proizvodima pa da mu koliko-toliko progledamo kroz prste.
krkar krkar 00:32 28.04.2016

Udbini isprdci i ispljuvci

Ne, on je Vučićev apostol.


Poserem mu se i u njegovog boga i u njega hagiografa!

Čak i po standardima rahmetli Juge devedesetih retko viđeno đubre i gnjida od čoveka. Srećom, u stvari nije srećom nego Alahu ekber - Bog stvarno jeste veliki pa bar ima smisla za humor u malim stvarima, i retka pička. Kukavica, jajara, miš, govno. Koje se bukvalno usere u gaće kad mu vikneš BA a on nema oko sebe pola udbe i 2/3 JNA.
emsiemsi emsiemsi 04:52 28.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

krkar
da, stojim iza toga.
retko koristim te kvalifikacije ako nisam baš siguran.


Cvijanović je udbaški gad, govno, plaćenik i najniža forma ljudskog postojanja. Gnjida plaćenička koja će za 50€ kresnuti rođenu majku a za još 20 preko toga se po njoj i popišati. Species subhumana.

Nisam baš shvatio sa kime ima veze i kakve i je li i on u Radulovoj sekti (ako jestze to je najbolji i jedini nužni pokazatelj da se radi o Udbinom projektu). Ali u svakom slučaju govno najniže kategorije kakvo ni pošteni špijuni i plaćenici ne diraju motkom od 3 metra!

Изгледа да те тај Цвијановић нешто грдно зајебао када си толико љут - скинуо неку женску, шта ли ?
Успут --- ја знам само једног Цвијановића, мислим да су неке електронске новине у питању, Стандард или тако некако.
Који је тај твој ?
tess tess 05:23 28.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

vrabac_u_steni
a onaj Cvijanović Sarajlija, što ga Vrabac nazvaše dżuksom


da, stojim iza toga.
retko koristim te kvalifikacije ako nisam baš siguran.

Dobro. Smatraj. Nemam pojma ko je. Standard ne čitam, nisu mi bliska ta crnogorsko-bosanska pisanja i prosvetiteljska forma po Beogradu.

Da, dobro je imati stav.
krkar krkar 07:52 28.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Изгледа да те тај Цвијановић нешто грдно зајебао када си толико љут - скинуо неку женску, шта ли ?


Ponekad se potajno divim* Čarliju i sličnoj ekipi čiji se pogled na svet svodi na prost test sa binarnim odgovorima:

Jebo ja njega DA - NE
Jebo on mene DA - NE
Popušio on meni DA - NE
Popušio ja njemu DA - NE
Puši Dr Voji DA - NE
Voli mačke DA - NE

kažu neki da ide čak do desetak pitanja mada ja u slučaju našeg Čarlija verujem da je i ovoliko sasvim dovoljno, na samoj granici da bude stack owerflow.

*) Na jednak način kako se divim, recimo, meduzi koja nema mozak a prepliva ceo Pacifik.

krkar krkar 07:53 28.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

crnogorsko-bosanska


Bosansko GOOD
Crnogorsko-bosansko NO GOOD

Aaaaaaaaaaa, radi se o čistoti bosanstva! Valja da bude neokaljana sublimacija. Arijevsko-šumska?

tess tess 08:32 28.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

krkar
crnogorsko-bosanska


Bosansko GOOD
Crnogorsko-bosansko NO GOOD

Aaaaaaaaaaa, radi se o čistoti bosanstva! Valja da bude neokaljana sublimacija. Arijevsko-šumska?


Ako ćeš pravo, bliža mi Ćosićeva čistota, gedžovanska, što bi rekao Luković "uvek se dunja skotrlja s ormara"..Od: bosansko-arijevske (baš te takne moje srBstvo u srce antifašističko) il ova haška prečistota blogerska il o toj crnogorskobosanskoj literarnoj nenadjebivoj Tijanić-Bećković-Sarajlije-Hercegovci-5.Lička-6.Krajiška patnja i oslobođenje Beograda. Hm.

Al, ti ne voliš pravo (ni kad bi čestito udesno), te uvijek potjeraš na moj kriv. Nema gdje nisi zabasao od sinoć. A ja jasna kao dan.

No, da ne propustiš. Bilo bi šteta. Ima kod tetke Srbljanovićke na Fejzu tekst o tinejdžerki iz Banjaluke. Možeš samo zamisliti kako je genijalan. Salonski dirljiv. Pokupi ga i pohrani u arsenal. Da imaš. Brukaš se sa ovim trandžama iz Federacije i čestitom Razijom Mujanović. Očaram te "koliki mi", pa zalepršaš nevješto da je i meni nesportski nastaviti sa šibanjem direktom u vugla..
Lionsgate Lionsgate 09:06 28.04.2016

Re: Grobljanski repertoire

Za ovu znam da je tražio da mu sviraju na sarani. Sad - kakve veze ima on sa Sremom osim što ima bespravnu kuću u Batajnici... bemliga.


Pardon, kuca nije bespravna, legalno kupljen plac i uradjena kuca (dve verikale) zajedno sa bivsim predsednikom opstine Zemun, radjena je sredinom 80-tih a tad su i po Bataji rusili cak i bespravne temelje. Mislim da su oni i kumovi, jos pre nego se Seseljica okumio sa sadasnjim predsednikom Srbije, bar tako se hvalio taj predsednik SO Zemun, mala digresija - dok je taj lik bio predsednik opstine Vucic mu je kao podredjeni bio direktor Pinkija. Inace plac im je prodao moj srednjoskolski nastavnik matematike, zato sam i upucen
Lionsgate Lionsgate 09:28 28.04.2016

Re: Kilav račun

Trt. Šatro nema on sve njih nego samo 98, pa šatro ni tih 98 nisu njegovi...


On ima punih 131 mandat, nijedan Seljin ili Rasimov poslanik ne bi ni 30min razmisljao da li da predje kod Vucica ako ga pritisnu ovi iz SNS-a, uclanili bi se u SNS i Selja i Rasim i Risticevic da se to od njih trazi, novac i moc su samo u Vucicevim rukama i nicijim vise.

A ta podela na vucicevce i nikolicevce meni deluje kao isfingirana, kao los i dobar policajac, ovde jedni EU a drugi proruski fanatici. Tako je pokriven ceo spektar, siroke narodne mase, Rusi, EU i USA... skoro kao politika nesvrstavanja i rahmetli J.B.Tito. Jer, sta ce Nikolicev sin u suprotnom "taboru"?

Uzgred, verujem i da bilo koga (cak i DS) od opozocije moze da kupi ako mu zafali glasova u skupstini, direktorska mesta u javnim preduzecima, pozicije drzavnih sekretara, deoba vlasti na nekom nizem nivou, unosan posao preko javnih nabavki, pritisak tajkuna itd.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:31 28.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ


tess
nisu mi bliska ta crnogorsko-bosanska pisanja


ne znam zašto uvodiš sad te geografske odrednice...

ja se time nisam bavio, niti mislim da su bitne u ovom slučaju, dotični bi mogao da bude i iz Beograda ili Požarevca, ne menja stvar.
krkar krkar 10:27 28.04.2016

Re: Kilav račun

Uzgred, verujem i da bilo koga (cak i DS) od opozocije moze da kupi ako mu zafali glasova u skupstini


Ju, nije valjda da insinuiraš da bi i nekog iz Bezgrešne Sekte mogao da kupi???
tess tess 10:34 28.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

vrabac_u_steni

tess
nisu mi bliska ta crnogorsko-bosanska pisanja


ne znam zašto uvodiš sad te geografske odrednice...

ja se time nisam bavio, niti mislim da su bitne u ovom slučaju, dotični bi mogao da bude i iz Beograda ili Požarevca, ne menja stvar.

Nisam se bavila tvojim razlozima.

Rekoh šta mi nije blisko - riječ blisko je pogrešna - recimo, šta me ne može animirati. Da se ne nastavljam što me ne može iz Beograda, u 2016. godini, animirati Sarajlija koji je radio i na Palama (i da nisam površno pročitala ono smeće od teksta o njemu, koje je opet neko napisao)..o Crnogorcima iz Beograda i "ni luk jeli nit ga mirisali" sa sindromom patnje Marine Abramovič sam ovde par puta imala (cenim, skandalozan) stav..
Te da se sad ne vadim kako se drogiram, imam mecu, il ne znam šta pričam..geografska i istorijska (partijska, u našem slučaju) socijalizacija je itekako bitna u onom što nam je u glavi (u kakve ljude ili zverke smo porasli, kakvi nam bili strahovi) i odnosu na to gradimo stavove (ošacujemo težinu istih, nisam rekla i ispravnost) o Prirodi i društvu (naša delanja i iskustva, iskušenja, u šumi, na traktoru, glavnom gradu, na liniji fronta, sa cvetom u pušci, čisti kao suza, krvavi do lakta, dobri ljudi kao Krkar, etc) i u odnosu na to se i sukobljavamo ili animiramo..

Na primjer tetka Srbljanović je bila mala i trčkarala, pala i čaše polupala. I njen tata nije bio u vojsci Rs.
Šta mi znamo dalje u nastavku priče? Da ona ima osnovu (moralnu) da sernja o bilo čemu pod milim Gospodom od mene koja nemam istu osnovu (moralnu) jer moj je otac (poginule očeve tinejdžerki nećemo spominjati) bio u vojsci Rs.

Bilo bi odveć da ovo pisanije završim sa konkretnom psovkom. Za danas dosta.

niccolo niccolo 11:25 28.04.2016

Re: Kilav račun

Kilav račun

Ne razumem baš vezu između mog i tvog komentara?

Nije čovek ništa sa svojih 20 poslanika, već kandidat SNS za predsednika dogodine. Pri čemu će sada Vučiću biti teže da mu uradi isto ono što su Đilas i Pajtić uradili Tadiću 2012.
krkar krkar 12:03 28.04.2016

Re: Kilav račun

Pri čemu će sada Vučiću biti teže da mu uradi isto ono što su Đilas i Pajtić uradili Tadiću 2012.


Ma kakvi. Moći će da ga keca kako hoće čak i da mu smesti da ne bude kandidat uopšte ako mu se (Vučiću) tako ćefne. Da mu organizuje odjeke i reagovanja i spontane proteste partijskih ćelija u Babušnici, Koceljevi i Bačkom Magliću. Ili da imenuje Vazduplohova za kandidata, svejedno.

Vučić ima sluge, sluganjsku stranku i mehanizme da mu sluge budu sluge još dosta vremena.

Dok ga jednog dana ne pretope, ali to će da bude brzo i bez mnogo upozorenja.
emsiemsi emsiemsi 12:20 28.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

krkar
Изгледа да те тај Цвијановић нешто грдно зајебао када си толико љут - скинуо неку женску, шта ли ?


Ponekad se potajno divim* Čarliju i sličnoj ekipi čiji se pogled na svet svodi na prost test sa binarnim odgovorima:

Jebo ja njega DA - NE
Jebo on mene DA - NE
Popušio on meni DA - NE
Popušio ja njemu DA - NE
Puši Dr Voji DA - NE
Voli mačke DA - NE

kažu neki da ide čak do desetak pitanja mada ja u slučaju našeg Čarlija verujem da je i ovoliko sasvim dovoljno, na samoj granici da bude stack owerflow.

*) Na jednak način kako se divim, recimo, meduzi koja nema mozak a prepliva ceo Pacifik.


Па гледај овако !
Основних Булових функција са две промењиве има 15 - ко би реко да две промењиве, зовимо их А и Б, могу да креирају толико логичких функција ? За неке од њих си чуо, наравно, за оне простије - AND, OR, NAND, NOR, XOR, итд....
Стек оверфлоув се догађа када се петља са аритметиком поинтера ... но, то петљају они који знају са тиме, прави Ц (и Ц++) програмери, итд... Боранија ради у Ц# и мениџд окружењима где, систем сам води рачуна при нестингу и бренчингу програма (а и аматерима су тамо укинули поинтерске промењиве, оставили само вељу и референтне типове података), а само-референцирање и кружно референцирање је достојно будалетина (као што си и ти).
Успут --- немаш ти појма шта све може (у рукама Мандушића Вука) да се уради у бинарном свету са само две промењиве 1 (нисиКркан) и 0 (јесиКркан) ... да те не мучим више.
Успут --- да не тражим сада где си то тачно урадио, па да ти кажем, да си прави педер (педерчина, чак) што си бановао Тесс. Удостоји се па укини ту нечасну радњу.
Успут 3 --- срећан Ускрс свим блогерима (па и теби) !
krkar krkar 15:02 28.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

binarnim

Булових


Taman si jedno slovo pogodio. Bravo. Vedžbaj još
Hansel Hansel 21:08 28.04.2016

Re: Za svo njegovo

tadejus
baš kako je i u onoj inicijativi pitala pogrešne stvari (da li porodilja sama treba da odluči kakav medicinski tretman treba da dobije)

Ти изгледа не знаш каква је медицинска пракса на Западу. Они тамо сви будале, по теби, када питају пацијента да ли жели да се подвргне једном или другом начину лечења. Друго мишљење, слобода избора... ма, то је све за идиоте!

Просто боли ова комбинација, такорећи, просвећеног конформизма и просвећене ауторитарности...

П.С. Нисам имао појма да се овај низ протеже на три стране (од по 200 коментара), извињавајте.
b92fmember b92fmember 23:51 30.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Esnafski solidarno - za gospodara našeg Radula, jer Radule zna sa softverima, ume da svira gitaru i ima rasnu crnku (sertifajd Skram mastera pritom!)


slogan za sledece izbore: "Samo agilno!"
chitach chitach 17:19 24.04.2016

.


da li mi neko moze pouzdano reci, ili sam Nebojsa Krstic ako cita ovo, sta se s njim desilo ?

ja sam njega smatrao za pristojnog covjeka i nekoga kome je stvarno stalo do boljitka Srbije. naime, otkrio sam tek prekjuce da se twitter pisanja mogu citati i bez logovanja ( eto, toliko o meni i drustvenim mrezama ) pa sam prateci predizbornu kampanju naletio na njegovu, kako brzo ucim, "lajnu", i citao njegova razmisljanja i doskocice. sasvim svejedno da li je za ono placen ili to cini iz ubjedjenja, ta osoba ce veceras gostovati na nacionalnoj frekvenciji i komentarisati rezultate izbora i kampanju. ono sto je on napisao i retvitovao (tako se kaze, a ?) je za mene u nivou onog vucicevica ili kako se vec zove iz informera.
jednom je na nekom blogu izjavio ( mislim da je bila diskusija oko toga ko pravi djecu socijalnim slucajem, drzava ili roditelj) da bi " prevrnuo nebo i zemlju da prehrani svoju porodicu " , parafraza je, nije citat. ako je ono sto je pisao u cilju prehranjivanja porodice, tj. ako je to " prevrtanje neba i zemlje " onda ok, ima i gadnijih nacina da se zaradi novac. u svakom slucaju vise nikada necu procitati nijedno njegovo napisano slovce.
ja sam, za razliku od njega, jedan beznacajni simpatizer djb, na kojeg izbori u Srbiji nemaju materijalnog uticaja, koji cak nema ni pravo glasa u istoj, poslao sam im neku kintu za plakat ili dva i koji flajer i to je to.
ako procita ovo, i pozeli da sazna moje beznacajno ime i prezime, posto se na to poziva kada postane gusto u diskusiji, neka se javi na pp, obecavam da ce i to dobiti.
eto, morao sam negdje da olaksam dusu, izvini krkar na polutrolu ...
looping looping 17:35 24.04.2016

Re: .

da li mi neko moze pouzdano reci, ili sam Nebojsa Krstic ako cita ovo, sta se s njim desilo ?

ja sam njega smatrao za pristojnog covjeka i nekoga kome je stvarno stalo do boljitka Srbije.

Pa i dan danas on je pristojan čovek kome je stalo do boljitka Srbije. Po njegovim izjavama čak i više nego ranije. Šta je ustvari tvoj problem?
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:42 24.04.2016

Re: .

Кад већ оговарамо, да питам, је л' већ твитнуо да је Purple Rain његова песма?
chitach chitach 17:53 24.04.2016

Re: .


ja nemam nikakav problem na moju srecu, odnos izmedju mene i njega je bio na nivou povremene diskusije/razmjene misljenja sa jedne strane beznacajnog pojedinca i s druge strane javne licnosti koja se predstavljala kao neko ko se brine za Srbiju, cija se briga po svoj prilici opasno suzila u odnosu na povrsinu Srbije, tako da on ima problem sa Srbijom i obratno.
tyson tyson 06:10 25.04.2016

Re: .

chitach

da li mi neko moze pouzdano reci, ili sam Nebojsa Krstic ako cita ovo, sta se s njim desilo ?

ja sam njega smatrao za pristojnog covjeka i nekoga kome je stvarno stalo do boljitka Srbije. naime, otkrio sam tek prekjuce da se twitter pisanja mogu citati i bez logovanja ( eto, toliko o meni i drustvenim mrezama ) pa sam prateci predizbornu kampanju naletio na njegovu, kako brzo ucim, "lajnu", i citao njegova razmisljanja i doskocice. sasvim svejedno da li je za ono placen ili to cini iz ubjedjenja, ta osoba ce veceras gostovati na nacionalnoj frekvenciji i komentarisati rezultate izbora i kampanju. ono sto je on napisao i retvitovao (tako se kaze, a ?) je za mene u nivou onog vucicevica ili kako se vec zove iz informera.
jednom je na nekom blogu izjavio ( mislim da je bila diskusija oko toga ko pravi djecu socijalnim slucajem, drzava ili roditelj) da bi " prevrnuo nebo i zemlju da prehrani svoju porodicu " , parafraza je, nije citat. ako je ono sto je pisao u cilju prehranjivanja porodice, tj. ako je to " prevrtanje neba i zemlje " onda ok, ima i gadnijih nacina da se zaradi novac. u svakom slucaju vise nikada necu procitati nijedno njegovo napisano slovce.
ja sam, za razliku od njega, jedan beznacajni simpatizer djb, na kojeg izbori u Srbiji nemaju materijalnog uticaja, koji cak nema ni pravo glasa u istoj, poslao sam im neku kintu za plakat ili dva i koji flajer i to je to.
ako procita ovo, i pozeli da sazna moje beznacajno ime i prezime, posto se na to poziva kada postane gusto u diskusiji, neka se javi na pp, obecavam da ce i to dobiti.
eto, morao sam negdje da olaksam dusu, izvini krkar na polutrolu ...

Koliki paćenik treba biti pa u izbornoj noći napisati ovoliki komentar o - Nebojši Krstiću?!



chitach chitach 13:30 25.04.2016

Re: .

Koliki paćenik


maaaalkice manji od nekoga ko cita isti komentar u 06.10 h zorom. moj komentar je napisan u kisno predvecerje oko 18.00 h
tyson tyson 18:08 25.04.2016

Re: .

maaaalkice manji od nekoga ko cita isti komentar u 06.10 h zorom. moj komentar je napisan u kisno predvecerje oko 18.00 h

Pa to je 6:10 zorom po tvom, t.j. srbijanskom vremenu


looping looping 17:49 24.04.2016

1

Što se tiče izlaznosti ja sam debelo omašio. Ali zato sam poslanička mesta sigurno ubo.
milojep milojep 17:55 24.04.2016

Predlog

Evo predloga na drugu loptu.
Za svakog blogera bi njegovu prognozu za svaku stranku pretvarao uz tačan broj mandata u relativnu grešku. Sabrao bih sve relativne greške za sve ponuđene stranke, podelio sa osam, i pobednik bi bio onaj sa najmanjim dobijenim brojem.
Tamo gde bi bloger omašio cenzus neke stranke (bilo ispod ili iznad) računao bih jedinicu! Za slučaj pogađanja ne prelaska cenzusa računao bih nulu za tu poziciju.

Dakle:

Skor=(|X1os-X1pr|/X1os +|X2os-X2pr|/X2os+...+|X8os-X8pr|/X8os)/8

gde su :

X1...X8 stranke
X1pr - prognozirani mandati stranke X1 i dalje redom
X1os - ostvareni mandati stranke X1 i dalje redom
|X1os-X1pr|- apsolutna vrednost greške (uvek pozitivan broj)

Cela vrednost |Xos-Xpr|/Xos se zamenjuje jedinicom ukoliko prognoza predviđa prelazak cenzusa a on se za tu stranku ne ostvari, ili obrnuto kada je prognoza da se cenzus ne prelazi a rezultati pokažu suprotno. U slučaju pogađanja ne prelaska cenzusa ceo iznos se zamenjuje nulom.
Možda sistem nije idealan ali trenutno ne vidim koji bi bio bolji?

edit: Hvala alselone-u na korekciji i predlozima koje sam ispravio u originalnom postu.




alselone alselone 17:59 24.04.2016

Re: Predlog

Odlican predlog. Fali ti jos samo deljenje svega sa 8, pa da dobijes MAPE formulu. Sto bi bila verovatno najbolja mera za predikcije.
alselone alselone 18:01 24.04.2016

Re: Predlog

Ima greska, trebalo bi zapravo (Ostvareni rezultat - Predikovani) / Ostvareni, ne (Predikovani - Ostvareni) / Predikovani.
tadejus tadejus 18:07 24.04.2016

Re: Predlog

milojep
Cela vrednost |Xpr-Xos|/Xpr se zamenjuje jedinicom ukoliko prognoza predviđa prelazak cenzusa a on se za tu stranku ne ostvari, ili obrnuto kada je prognoza da se cenzus ne prelazi a rezultati pokažu suprotno. U slučaju pogađanja ne prelaska cenzusa ceo iznos se zamenjuje nulom.Možda sistem nije idealan ali trenutno ne vidim koji bi bio bolji?


a što bi tako oštro kažnjavao prognoze blizu cenzusa..konkretno ti bi ako neko recimo cjeni da će x3 osvojiti 5,1% a on osvoji 4,9% tu grešku cjenio kao 1 umjesto kao 0,04..
a sa druge strane bi nagrađivao one koji su prognozirali ne prelazak pa omašili jer bi dobili ocjenu punog pogotka za tu stranku..
mimo toga..ok.. to je ekvivalent standardne greške..
milojep milojep 18:15 24.04.2016

Re: Predlog

tadejus
milojep
Cela vrednost |Xpr-Xos|/Xpr se zamenjuje jedinicom ukoliko prognoza predviđa prelazak cenzusa a on se za tu stranku ne ostvari, ili obrnuto kada je prognoza da se cenzus ne prelazi a rezultati pokažu suprotno. U slučaju pogađanja ne prelaska cenzusa ceo iznos se zamenjuje nulom.Možda sistem nije idealan ali trenutno ne vidim koji bi bio bolji?


a što bi tako oštro kažnjavao prognoze blizu cenzusa..konkretno ti bi ako neko recimo cjeni da će x3 osvojiti 5,1% a on osvoji 4,9% tu grešku cjenio kao 1 umjesto kao 0,04..


Na to sam baš mislio kada sam rekao da nije savršen metod. Ali u tabeli koju je Krkar dao nisam imao podatak o prognozi procenata za svaku stranku od svakog blogera! Imam samo mandate!


a sa druge strane bi nagrađivao one koji su prognozirali ne prelazak pa omašili jer bi dobili ocjenu punog pogotka za tu stranku..


ne oni bi za tu stranku dobijali 1-jedinicu što je najgora moguća greška (cilj je biti bliži nuli za svaku stranku)


milojep milojep 18:23 24.04.2016

Re: Predlog

alselone
Ima greska, trebalo bi zapravo (Ostvareni rezultat - Predikovani) / Ostvareni, ne (Predikovani - Ostvareni) / Predikovani.


Tako je, davno sam se zezao sa tim greškama.
G.Cross G.Cross 18:34 24.04.2016

Re: Predlog

milojep
alselone
Ima greska, trebalo bi zapravo (Ostvareni rezultat - Predikovani) / Ostvareni, ne (Predikovani - Ostvareni) / Predikovani.


Tako je, davno sam se zezao sa tim greškama.



Jel moze neko za mene i Charlija da prevede rec "predikovan" ?
Unapred hvala.
tadejus tadejus 18:46 24.04.2016

Re: Predlog

milojep

ne oni bi za tu stranku dobijali 1-jedinicu što je najgora moguća greška (cilj je biti bliži nuli za svaku stranku)


nebitno, onda ove iz suprotnog tabora nagrađuješ kao da su imali pun pogodak..
a ne vidim zašto.. suštiniski je nebitno dal je neko rekao 5,1 ili 4,9 a bilo je 5..
da je pitanje samo dal neko prelazi ili ne.. onda ok.. ovako.. nebitno.. a svakako neadekvatno nagrađeno ili kažnjeno ovim sistemom 1 i 0 kad je ocjena ostalih pogodaka u redu veličine 0,01
milojep milojep 18:57 24.04.2016

Re: Predlog

tadejus
milojep

ne oni bi za tu stranku dobijali 1-jedinicu što je najgora moguća greška (cilj je biti bliži nuli za svaku stranku)


nebitno, onda ove iz suprotnog tabora nagrađuješ kao da su imali pun pogodak..
a ne vidim zašto.. suštiniski je nebitno dal je neko rekao 5,1 ili 4,9 a bilo je 5..
da je pitanje samo dal neko prelazi ili ne.. onda ok.. ovako.. nebitno.. a svakako neadekvatno nagrađeno ili kažnjeno ovim sistemom 1 i 0 kad je ocjena ostalih pogodaka u redu veličine 0,01


U pravu si al' rekoh baratamo samo brojem mandata ne i procentima prognoze po strankama (barem ne u excel tabeli koju je Krkar postavio!)
milojep milojep 18:58 24.04.2016

Re: Predlog

G.Cross
milojep
alselone
Ima greska, trebalo bi zapravo (Ostvareni rezultat - Predikovani) / Ostvareni, ne (Predikovani - Ostvareni) / Predikovani.
javascript:;

Tako je, davno sam se zezao sa tim greškama.



Jel moze neko za mene i Charlija da prevede rec "predikovan" ?
Unapred hvala.


izvedenica od ovoga sa linka?

https://sr.wikipedia.org/sr-el/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%98%D0%B0
krkar krkar 19:12 24.04.2016

Re: Predlog

a što bi tako oštro kažnjavao prognoze blizu cenzusa..konkretno ti bi ako neko recimo cjeni da će x3 osvojiti 5,1% a on osvoji 4,9% tu grešku cjenio kao 1 umjesto kao 0,04..
a sa druge strane bi nagrađivao one koji su prognozirali ne prelazak pa omašili jer bi dobili ocjenu punog pogotka za tu stranku..
mimo toga..ok.. to je ekvivalent standardne greške..


Zato što nas ne interesuje prognoza u % nego broj mandata, tako da greška između onoga od 4,9% i onog od 5,1% nije 0,2 procentna poena odnosno 4% razlike nego je razlika između 0 mandata i recimo 15.
tadejus tadejus 19:19 24.04.2016

Re: Predlog

krkar
Zato što nas ne interesuje prognoza u % nego broj mandata, tako da greška između onoga od 4,9% i onog od 5,1% nije 0,2 procentna poena odnosno 4% razlike nego je razlika između 0 mandata i recimo 15.


ok, onda opet samo relativno odstupanje bez dodatnog penala..

promašivače cenzusa kazniće činjenica da će im promašaj biti srazmjerno veći zbog razlike 0 i minimalnog broja mandata za one koji cenzus pređu..

alselone alselone 19:33 24.04.2016

Re: Predlog

Jel moze neko za mene i Charlija da prevede rec "predikovan" ?
Unapred hvala.


Da, malo je rogobatan termin. Verovanto je "prognoziran" i "prognoza" vise u duhu naseg jezika. Ranije sam se bavio dosta prognozama u elektroenergetici, u principu samo na engleskom, pa smo i lokalno u timu koristili termin "prediction", "predikcija" i "predikovan".
krkar krkar 19:39 24.04.2016

Re: Predlog

predikovan


Predikovan je onaj kome su mnogo držali predike. A po novom verovatno je modernije da je izpredikovan.
krkar krkar 19:42 24.04.2016

Re: Predlog

ok, onda opet samo relativno odstupanje bez dodatnog penala..

promašivače cenzusa kazniće činjenica da će im promašaj biti srazmjerno veći zbog razlike 0 i minimalnog broja mandata za one koji cenzus pređu..


Namera postavljanja ankete koja uzima u obzir raspodelu po d'Hondtu upravo je bila da se prognozira raspodela mandata a ne samo suvi procenti. Mislim da su procenti najnebitniji podatak sam po sebi, najmanje relevantan i iz njih se samih NIŠTA ne može zaključiti.

Pravi podatak je broj glasova i iz njega se može izvesti ono što je na kraju bitno - raspodela mandata.
alselone alselone 19:46 24.04.2016

Re: Predlog

A po novom verovatno je modernije


da kazes na primer "odradio sam predikciju".
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:48 24.04.2016

Re: Predlog

a jel može "prorokovan"?
alselone alselone 19:50 24.04.2016

Re: Predlog

a jel može "prorokovan"?

to bi ukljucivalo i neke nadnaravne elemente, sto stvarno ima smila kod izbora, ali ne i u energetici.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 19:54 24.04.2016

Re: Predlog

Zato što nas ne interesuje prognoza u % nego broj mandata, tako da greška između onoga od 4,9% i onog od 5,1% nije 0,2 procentna poena odnosno 4% razlike nego je razlika između 0 mandata i recimo 15.


Ono, da, ali niko nije pogađao broj mandata per se (osim mene ;> nego je popunjavao formular koji je preko broja glasova računao procente, pa onda po D'whassisname dodeljivao mandate.

Kako god, obračun može da se radi i po Euklidskom rastojanju (manje više ;> ) koje se izračuna za svaku stranku po formuli

EZ =

( P(rognoza)1 - R(ezultat)1 ) ^ 2 +
( P(rognoza)2 - R(ezultat)2 ) ^ 2 +
...
( P(rognoza)xy - R(ezultat)xy ) ^ 2

Kada nema cenzusa u Prognozi P = 0, kada nema cenzusa u rezultatu R = 0.

Naravno, mora se raditi sa apsloutnim brojveima - zbog pojave minusa

Ko ima najmanji EZ je najbolje prognozirao (EZP), a onda se svi ostali rezultati upoređuju preko Normalizovanog rastojanja deljenjem sa EZP. Znači EZP = 1, a onda idu dalje 1.03, 1.24, 2.5 i sl.

No, za ovaj obračun je potrebno koristiti procente, uostalom procenti su i bitni. Jer ako je neko prognozirao za stranku X da će da osvoji 20% što je recimo Y mandata, a ona osvoji 22% što joj donese npr. Y+3 mandata, "greška" ili preciznost je 2 procentna poena, a ne 3 mandata.

EDIT - ono je gore bio "na kvadrat", a ne puta 2
krkar krkar 19:57 24.04.2016

Re: Predlog

No, za ovaj obračun je potrebno koristiti procente, uostalom procenti su i bitni. Jer ako je neko prognozirao za stranku X da će da osvoji 20% što je recimo Y mandata, a ona osvoji 22% što joj donese npr. Y+3 mandata, "greška" ili preciznost je 2 procentna poena, a ne 3 mandata.


Ne, ne i ne. Relativno je nebitno ko je za koju listu pogrešio za +2% ili -3%. Najbitnije je ko je najbliži po distribuciji mandata.

Dakle treba naći način da se izmeri greška u prognoziranju mandata. Ponavljam da nas procenti kao takvi zaista ne interesuju jer je anketa bila zasnovana na mandatima.
docsumann docsumann 20:15 24.04.2016

Re: Predlog

alselone
a jel može "prorokovan"?

to bi ukljucivalo i neke nadnaravne elemente, sto stvarno ima smila kod izbora, ali ne i u energetici.


haha, onda je preciznije "prekognikovan"
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 20:16 24.04.2016

Re: Predlog

Ne, ne i ne. Relativno je nebitno ko je za koju listu pogrešio za +2% ili -3%. Najbitnije je ko je najbliži po distribuciji mandata.


To ti kažeš, ali to nije preciznost u pogađanju, dokle god ne daš "težinu" mandatima. Greška od jednog mandata nije ista na broju od 10 i na broju od 100, to je valjda jasno.

Dakle procenti, procenti i procenti
krkar krkar 20:27 24.04.2016

Re: Predlog

Dakle procenti, procenti i procenti


Ne, ne i ne procenti.

Ponavljam: NAMERA ankete je bila da se prognoziraju MANDATI. Tako je postavljena i tako je treba tretirati.


Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 20:29 24.04.2016

Re: Predlog

Evo, šta pričam - uzeo sam da će konačni rezultati biti skoro identični kao što je prognozirao Vrabac u steni (malos am promenio da ne bio njegov rezultat Eukludskog rastojanja tačno 0) Dakle ovo su kao rezultati:

VUČIĆ 46.44%
DAČIĆ 12.38%
PAJTIĆ 6.29%
ČETAČA 7.26%
ŠEŠELJ 8.74%
DVERI-DSS 6.49%
BORKO 0.00%
RADULOVIĆ 0.00%

pa sam prepisao prvih 8 pogađača sa procentima, tj.

krkar
35.89%
17.13%
12.40%
5.22%
9.79%
5.87%
0.00%
0.00%

libkonz
38.36%
11.00%
13.90%
6.80%
9.41%
6.51%
0.00%
0.00%

i tako dalje, pa sam obračunao po gornjoj formuli i dobio sledeće rezultate - Ako je Vrabac najbolje prognozirao, i ima ER od 0.001409 pa je referentan sa 1, ostali ER se dele sa njegovim pa bi sledeći bi bio ja ;> sa 2.39 "rastojanja" (0.003364 / 0.001409) pa mali Radojica sa 7.30, pa beobb sa 8.36, pa Libkonz sa 8.92, pa ti sa 12.55 pa ribozom sa 31.9 (sa ER od 0.044955).

Znači preko procenata i Euklida (barem ja to tako zovem, ne ulazim u rasprave jeste ili nije ;>> ) se veoma jasno vidi redosled i "daljina" u pogađanju, u odnosu na "najboljeg".

tetris tetris 20:29 24.04.2016

Re: Predlog

To ti kažeš, ali to nije preciznost u pogađanju, dokle god ne daš "težinu" mandatima. Greška od jednog mandata nije ista na broju od 10 i na broju od 100, to je valjda jasno.

Ako bi smo gledali ko je koliko omašio u mandatima onda bi se gledala absolutna greška. 100 i 101 je isto kao 10 i 11 iako je u prvom slucaju greska 1% a u drugom 10%.

Uprošćen proračun za rangiranje prognozera bi mogao da bude baziran na absolutnoj sumi grešaka normalizovanih po ukupnom broju mandata (240 u tabeli)
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 20:44 24.04.2016

Re: Predlog

krkar
Dakle procenti, procenti i procenti


Ne, ne i ne procenti.

Ponavljam: NAMERA ankete je bila da se prognoziraju MANDATI. Tako je postavljena i tako je treba tretirati.



Kada kažem "procenti, procenti, procenti", ne kažem da to nužno moraju biti procenti GLASOVA, već da gledanje samo po mandatima, bez nekakvog vrednovanja koliko i šta vredi mandat u svakoj proceni, nije realno i možeš samo ofrlji da daš neki "rezultat".

CC - kada završiš "anketu", na kraju dobijaš i procente i brojeve mandata pa je veoma lako dati konačni rezultat prognoza korišćenjem procenata. Evo ga u prilogu Excel sa formulom, i određenim brojem već upisanih procenata pa ko hoće može da prepravlja, dodaje, koristi kao potpalu ili štagod A verovatno može formula da se koristi i za "otežane mandate", ako neko obračuna kako da se greške u mandatima evidnetiraju procentualno a ne mehanički na način kako Broj jedan deli pare :)

http://www.filedropper.com/obracun-er-01_4

Ubacio sam ove privremene rezultate sa 60% obrađenih glasova, trenutno najbolji Alselone. Svi učesnici su uneti po procentima i konačno je sve automatizovano

EDIT - a kada se popuni sa "konačnim" ;> CESIDom, Mali Radojica prešišao Alselonea.

http://www.filedropper.com/obracun-er-01_5
b92fmember b92fmember 23:28 24.04.2016

Re: Predlog

greska = Σ (|Mo(x) - Mp(x)| / Mo(x))

x - stranka
Mo - broj osvojenih mandata
Mp - prognoziran broj mandata


deljenje sa 8 ne utice na poredak pa je nepotrebno za rangiranje.

najbolji prognozer je onaj sa najmanjom greskom pa onaj koji je sve tacno pogodio imao gresku 0 (nula)


edit:


greska = Σ (|Mo(x) - Mp(x)| / (MAX(Mo(x), Mp(x))) )


Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:57 24.04.2016

Re: Predlog

b92fmember
rang = Σ |Mo(x) - Mp(x)| / Mo(x)

x - stranka javascript:;
Mo - broj osvojenih mandata
Mp - broj prognoziranih mandata


Nije hrdjavo, doduše mora ručno da se unose 1 i 0 kada se radi o grešci oko cenzusa, ali nema veze - kada se i to unese - rezultat je identičan ;>> Mali Radojica i po ovome najbolji (po sadašnjim "rezultatima" - s tim što su oni koji su grešili, sada još više pogrešili ;>

http://www.filedropper.com/mandati-er-01
krkar krkar 23:59 24.04.2016

Re: Predlog

Mali Radojica i po ovome najbolji (po sadašnjim "rezultatima"


Iako ne bi bilo loše da sačekamo nekake rezultate pre nego što naše prognoze sa njima uporedimo i proglasnimo pobednika.

Da ne bude ko kod Borka!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:07 25.04.2016

Re: Predlog

Da ne bude ko kod Borka!




ma sada je jednostavno - samo se unesu KOnačni, i sve dalje ide aVtomaCki! barem kada su procenti u pitanju. Ovaj sa obračunom po mandatima, mora da se malo i doteruje - ako se preko noći desi da Trojac u noći pređe cenzus.

A kako rekoh - rezultati su ne baš isti ali veoma slični. Procenti su malo blaži u "ocenjivanjue", dok preko mandata veoma striktno i strogo ;> kažnjava grešku oko cenzusa. Radojjica je prvi u oba obračuna, ali po procentima alselone je No.2, a po mandatima, neki tamo reaper ☻

Edit - e da, otkrio sam zašto je to tako Ostala je formula sa "na kvadrat". Sada sam dodao Simple Sheet gde je obračun bez toga, pa je sada redosled potpuno isti kao i preko čistih procenata (što će kasti - šio mi ga Djuro ) Doduše, biće neka greška siguran sam, ili u nekoj formuli ili u nekom kucanju, ili će da se nađe već nešto u mokraći

Evo, dakle sve na jednom mestu - i po Procentima i po Mandatima (mandati na 2 načina).

http://www.filedropper.com/procenti-i-mandati

b92fmember b92fmember 00:27 25.04.2016

Re: Predlog

Nije hrdjavo, doduše mora ručno da se unose 1 i 0 kada se radi o grešci oko cenzusa,



rang = Σ |Mo(x) - Mp(x)| / (MAX(Mo(x), Mp(x)))
krkar krkar 00:32 25.04.2016

Re: Predlog

samo se unesu KOnačni, i sve dalje ide aVtomaCki!


Totkaem, ima da se načekamo tih konačnih onoliko!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:46 25.04.2016

Re: Predlog

b92fmember
Nije hrdjavo, doduše mora ručno da se unose 1 i 0 kada se radi o grešci oko cenzusa,



rang = Σ |Mo(x) - Mp(x)| / (MAX(Mo(x), Mp(x)))


Ahem, ako razumem - to bi biralo koja je cifra veća? To da bi se izbeglo deljenje 0 i sl.?

Problem je u tome da kada stranka ne pređe cenzus, dobije 0 mandata. Ako se prognoziralo da će da osvoji mandate (nije bitno koliko) - "cena" takve greške je unos vrednosti 1.

Isto i za ako se prognozira da stranka neće preći cenzus, a ona pređe, "kazna" je jedinica S druge strane 0 je "nagrada" kada se pogodi da neće preći cenzus, a kazna je, i opet 1.


Npr, stranka dobila 0, prognoziralo se 0, kako god okreneš i šta god da od formula postaviš, eventualno neki brojni Ifovi i sl, ima da bude Div/0 Ali nema mnogo učesnika, a i već sam uneo sve potrebne 0 i jedinice (tamo gde nije formula sama izračunala jedinicu) a jedina promena koja može biti je da Tri Musketira prođu cenzus, pa onda samo treba da se kopiraju formule na njihvoa polja. Kod procenata (koji daju veoma slične rezultate - barem ako se gleda samo raspored) ne treba ništa da se menja, samo se unesu novi procenti.
little_radojica little_radojica 00:47 25.04.2016

Re: Predlog

Nije hrdjavo, doduše mora ručno da se unose 1 i 0 kada se radi o grešci oko cenzusa, ali nema veze - kada se i to unese - rezultat je identičan ;>> Mali Radojica i po ovome najbolji (po sadašnjim "rezultatima" - s tim što su oni koji su grešili, sada još više pogrešili ;>


Нисам још прочитао све коментаре, али сам већ знао да сам најбољи (а и скромност ми је врлина )
Мислим исто што и Кркар, да је једино битан број мандата. То аутоматски уноси у прорачун и то како је неко проценио прелезак цензуса. Притом, прилично сам погодио и излазност, што објашњава и то да сам био најбољи и по процентима

Е сад идем даље да читам можда има нека боља методологија (по којој сам још првији )
little_radojica little_radojica 05:14 25.04.2016

Re: Predlog

У варијанти да ЧБЧ ипак пређе цензус, најбољи би био Милисав, па Рипер (уз минималну разлику)

А што се методологије тиче (пошто нема баш доброг начина да се казни непогађање у вези са цензусом), могла би постојати и једна колона за број гласова, па можда чак и просек те две грешке...
alselone alselone 07:57 25.04.2016

Re: Predlog

A kako rekoh - rezultati su ne baš isti ali veoma slični. Procenti su malo blaži u "ocenjivanjue", dok preko mandata veoma striktno i strogo ;> kažnjava grešku oko cenzusa. Radojjica je prvi u oba obračuna, ali po procentima alselone je No.2, a po mandatima, neki tamo reaper ☻


Je l' moze zamolba da kopiras nesto od rezultata ovde u komentar ili da okacis printscreen? Ne mogu sa posla da pristupim filedropper sajtu, a kopka me da vidim kako je proslo.
krkar krkar 08:35 25.04.2016

Re: Predlog

У варијанти да ЧБЧ ипак пређе цензус, најбољи би био Милисав, па Рипер (уз минималну разлику)


Čekaj malo, biće da ti ta metodologija IČ ne valja!

Ako je SNS na nekih 140+ mandata - kako mogu "najbolji" da budu prognozeri koji su im dali 114 i 115???

Hajde, blago čiki, na popravni!
little_radojica little_radojica 08:51 25.04.2016

Re: Predlog

krkar
У варијанти да ЧБЧ ипак пређе цензус, најбољи би био Милисав, па Рипер (уз минималну разлику)


Čekaj malo, biće da ti ta metodologija IČ ne valja!

Ako je SNS na nekih 140+ mandata - kako mogu "najbolji" da budu prognozeri koji su im dali 114 i 115???

Hajde, blago čiki, na popravni!


Чико, то је по овој методологији коју сте ви заједно формулисали, пре него што сам ја и видео овај текст. Ја сам предложио да се резултати још прецизније одреде у односу на прогнозиран број гласова, ту би дошло до изражаја и за колико су промашени ови што су прешли/нису прешли цензус. Притом, СНС није на 140+ мандата него на 131 (ако ЧБЧ пређе цензус и Милисав ми отме круну, а све се чини да хоће).
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:17 25.04.2016

Re: Predlog

Притом, СНС није на 140+ мандата него на 131 (ако ЧБЧ пређе цензус и Милисав ми отме круну, а све се чини да хоће).


Jes vala, baš tako. Mene svejedno, ja drugi, pa drugi - osim preko procenata, tu sam vas sve ušio ;>
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:23 25.04.2016

Re: Predlog

Ako je SNS na nekih 140+ mandata - kako mogu "najbolji" da budu prognozeri koji su im dali 114 i 115???


Pa zato što:
1) Nije bio cilj - Pogodite SNS, nego Pogodite SVE
2) Mnogi su bili još i dalje od tačnog za SNS
3) Dosta uticaja ima pogađanje i promašivanje cenzusa
i
4) Baš ste mene našli da vam radim matematiku i statistiku ;>

Hajde, blago čiki, na popravni!


Ja sam zavšio - pogotovo kada se obračunavaju procenti ☻ a ko nešto bolje i preciznije može, pravi dan za to, kiša pada pa pada
tetris tetris 10:54 25.04.2016

Re: Predlog

Možda bi se mogla napraviti anlaogija sa rezultatima eksperimentalnog merenja i predikcijama matematičkih modela koje opisuju eksperiment. Ako to prenesemo na izbore onda bi rezultati merenja bili rezultati izbora, a rezultati modela predikcije blogera. U tom slučaju bi bilo savršeno korektno da se rankiranje vrši po minimumu Root Mean Square Error (RMSE) i da je pobednik onaj kod čijeg predviđanja je RMSE najmanji.

Pored broja mandata u tabeli se nalazi i procenat izlaznosti koji može da utiče na konačni raspored prognozera. Iako nije najpreciznije da izjednačimo predviđanje izlaznosti sa brojem mandata (različite jedinice) i uključimo procente izlaznosti kao absolutnu vrednost (56 za 56%), izlaznost utiče na raspored jer je istog reda veličine kao i broj mandata.

Na osnovu poslednjih RIK predviđanja (u 11:01), prvo mesto (sa i bez izlaznosti) osvaja 'little r'. Na drugo mesto već utiče predviđanje procenta izlaznosti.

Tabela sa proračunom se nalazi ovde
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:12 25.04.2016

Re: Predlog

Je l' moze zamolba da kopiras nesto od rezultata ovde u komentar ili da okacis printscreen? Ne mogu sa posla da pristupim filedropper sajtu, a kopka me da vidim kako je proslo.


Na brzinu, probaj ovako


http://thyme.dbbee.com/u/VMCRMPJ7GW/MandatiSqbdsl.wbsp

alselone alselone 11:30 25.04.2016

Re: Predlog

Na brzinu, probaj ovako


http://thyme.dbbee.com/u/VMCRMPJ7GW/MandatiSqbdsl.wbsp


Super, hvala.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:21 25.04.2016

Re: Predlog

i po minimumu Root Mean Square Error (RMSE) i da je pobednik onaj kod čijeg predviđanja je RMSE najmanji.


Aha, dakle ima i jednostavniji način da se to orbačuna - vidim da ta formula (šta god da radi ) koju si dao, na kraju krajeva daje identične rezultate tj. identičan redosled kao i ono što sam radio (barem u delu za procente) samo što sam ja to peške stranku po stranku, dok ova tvoja formula sve to đuture odradi
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:28 25.04.2016

Re: Predlog

Da, RMSE je verovatno najbolji metod za ovaj slučaj.
little_radojica little_radojica 14:27 25.04.2016

Re: Predlog

Na osnovu poslednjih RIK predviđanja (u 11:01), prvo mesto (sa i bez izlaznosti) osvaja 'little r'.

stefan.hauzer stefan.hauzer 18:38 24.04.2016

.

Ribozom i Chitach


+1

(i +1 da Šešelj NE ulazi)



Kako nikad nisam bio dobar prognozer

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:08 24.04.2016

ovo

k'o evrovizija.
krkar krkar 19:14 24.04.2016

Re: ovo

k'o evrovizija


Taman tako, svi pevaju na plejbek, niko u stvari i ne zna da peva ali pumpaju sintisajzeri...

Jedino bilo premalo sisa ako mene pitate
nowhereman nowhereman 19:12 24.04.2016

* * *


Pojma nemam šta bi bilo najbolje ali suguran sam da ima neki dobar statističar koji može da smisli neki dobar način.









krkar krkar 19:49 24.04.2016

2146 prva projekcija CESID Klačar

56,2 SNS
10,2 SPS
7,3 SRS
5,7 DS
4,4 Dveri
4,1 ČeTaČa
krkar krkar 19:51 24.04.2016

Re: 2146 prva projekcija CESID Klačar

krkar
56,2 SNS
10,2 SPS
7,3 SRS
5,7 DS
4,4 Dveri
4,1 ČeTaČa


Znači Radule 12,1%.

Dobro, Radule i Borko. A pošto znamo da Radule ima najmanje 10%, znači - Borko nije ušao.

Ma lažu, znamo da radulaća ima najmanje 51%!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:52 24.04.2016

Re: 2146 prva projekcija CESID Klačar

krkar
56,2 SNS
10,2 SPS
7,3 SRS
5,7 DS
4,4 Dveri
4,1 ČeTaČa

Užas!
zilikaka zilikaka 19:52 24.04.2016

Re: 2146 prva projekcija CESID Klačar

Auuu, gadno!
krkar krkar 19:52 24.04.2016

Re: 2146 prva projekcija CESID Klačar


Ovo je na 11%
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:55 24.04.2016

Re: 2146 prva projekcija CESID Klačar

krkar

Ovo je na 11%

Којих 11%?
escherichije_colic escherichije_colic 19:59 24.04.2016

Re: 2146 prva projekcija CESID Klačar

principessa_etrusca
krkar

Ovo je na 11%

Којих 11%?


Pa valjda uzorka?
krkar krkar 20:00 24.04.2016

Re: 2146 prva projekcija CESID Klačar

Којих 11%?


NEKIH 11% obrađenih. To su oni gde birački odbori najbrže broje, gde nema sukoba i frke, gde nema žalbi, gde su CESID-ovi posmatrači sposobni da brzo pošalju rezultate...

Iskustvo sa SVIH izbora pokazuje da ti prvi koji iskoče na malom procentu uvek padaju kako dolaze rezultati. Poslednji takav slučaj koji pamtim su novembarski parlamentarni izbori u Hrvatskoj gde je baš bio izražen slučaj tog trenda "rane greške" koja se koriguje svakim novim rezultatom tj. kako raste broj obrađenih mesta
krkar krkar 20:03 24.04.2016

Re: 2146 prva projekcija CESID Klačar

Којих 11%


11% biračkij mesta što praktično odgovara 11% onih koji su glasali jer je veličina biračkih mesta ujednačena, manje-više


18%

SNS 52%
SPS 14,4%
DS 5,4%
SRS 7%
DSS 4,2%
ČeTaČa 4,3%
Radule 2,6%
escherichije_colic escherichije_colic 20:04 24.04.2016

Re: 2146 prva projekcija CESID Klačar

Rezultati na 18%:

SNS 52%

SPS 14%

SRS 7%

DS 5%

SDS 4,3%

DSS 4,2%
krkar krkar 20:05 24.04.2016

Re: 2146 prva projekcija CESID Klačar

escherichije_colic
Rezultati na 18%:

SNS 52%

SPS 14%

SRS 7%

DS 5%

SDS 4,3%

DSS 4,2%


Kasniš
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:22 24.04.2016

Re: 2146 prva projekcija CESID Klačar

ČeTaČa

kutlača, krastača, glupača, naklapača, guzača, rutača, gutača, trpača...neiscrpna inspiracija.
mariopan mariopan 20:30 24.04.2016

Re: 2146 prva projekcija CESID Klačar

krkar
krkar
56,2 SNS
10,2 SPS
7,3 SRS
5,7 DS
4,4 Dveri
4,1 ČeTaČa


Znači Radule 12,1%.

Dobro, Radule i Borko. A pošto znamo da Radule ima najmanje 10%, znači - Borko nije ušao.

Ma lažu, znamo da radulaća ima najmanje 51%!

LAŽU.

Ovo jednostavno nije moguće ili je tek na nekom malom broju glasača dobijen rezultat?

Gledam vesti i ne verujem.

eedit
vidim na 11/%
michiganac michiganac 21:13 24.04.2016

Re: 2146 prva projekcija CESID Klačar

krkar
Којих 11%?


NEKIH 11% obrađenih. To su oni gde birački odbori najbrže broje, gde nema sukoba i frke, gde nema žalbi, gde su CESID-ovi posmatrači sposobni da brzo pošalju rezultate...

Iskustvo sa SVIH izbora pokazuje da ti prvi koji iskoče na malom procentu uvek padaju kako dolaze rezultati. Poslednji takav slučaj koji pamtim su novembarski parlamentarni izbori u Hrvatskoj gde je baš bio izražen slučaj tog trenda "rane greške" koja se koriguje svakim novim rezultatom tj. kako raste broj obrađenih mesta


A jel moz ovde i dodatno da se izvede zakljucak oko toga da omladinci ned'ljom kunjaju tamo negdje
sve i do 14h, pa poradi toga!? I koliko ono bijase average age (mladjahnog) Srbistana ovih dana??

Sta da se veli prema preliminarnom, sem da je Toma grobar uveliko zajahao Srbiju, jos samo da mu neko doda kosu i posljednja zetva uskoro moze da pocne..

Nemoj da se neko samo sjeti da upali svjetlo!
krkar krkar 20:03 24.04.2016

2200 18% Cesid

18%

SNS 52%
SPS 14,4%
DS 5,4%
SRS 7%
DSS 4,2%
ČeTaČa 4,3%
Radule 2,6%
milos_mijatovic milos_mijatovic 20:06 24.04.2016

Re: 2200 18% Cesid

krkar
18%

SNS 52%
SPS 14,4%
DS 5,4%
SRS 7%
DSS 4,2%
ČeTaČa 4,3%
Radule 2,6%



Мајко мила, да ли је могуће да ће ОН освојити још више гласова него 2014. године???
krkar krkar 20:07 24.04.2016

Re: 2200 18% Cesid

Мајко мила, да ли је могуће да ће ОН освојити још више гласова него 2014. године???



Matematički teško, A i ovo će se još menjati. Bitni su apsolutni iznosi i d'Hondt
milos_mijatovic milos_mijatovic 20:09 24.04.2016

Re: 2200 18% Cesid

krkar
Мајко мила, да ли је могуће да ће ОН освојити још више гласова него 2014. године???



Matematički teško, A i ovo će se još menjati. Bitni su apsolutni iznosi i d'Hondt


Ајд да видимо, сад сам чуо да СПС каже: СНС има 49% а Радуле 4,5%. Остали мање-више исто.
karabasbarabas karabasbarabas 20:11 24.04.2016

Re: 2200 18% Cesid

Omasila ti ova tvoja agencija, koja god da je. I to poprilicno.

Majmjebem, mog'o bi ja da napravim neku agenciju da opipavam puls naroda, OPSOSA ili tako nesto. Sistem ofrlje. Evo imam vec neke dobre prognoze/
martin_krpan martin_krpan 20:18 24.04.2016

Re: 2200 18% Cesid

milos_mijatovic
krkar
18%

SNS 52%
SPS 14,4%
DS 5,4%
SRS 7%
DSS 4,2%
ČeTaČa 4,3%
Radule 2,6%



Мајко мила, да ли је могуће да ће ОН освојити још више гласова него 2014. године???


Windrush Ventures Ltd.
krkar krkar 19:11 25.04.2016

CESID se usro, verovatno zauvek

Omasila ti ova tvoja agencija, koja god da je. I to poprilicno.


U izbornoj noći, CeSID je konačno prestao da bude nevladina, nestranačka i neprofitna organizacija. Ostao je sada još samo CeSID doo, profitna organizacija registrovana 2005, čiji je pravni zastupnik Đorđe Vuković. Dakle, što se CeSID-a (doo) tiče, ko ima pare, može da kupi izbore, po ceni koju partneri između sebe dogovore.


Dobar tekst (LINK)

Dakle, CESID se definitivno usro. IPSOS je bio daleko bolji i relevantniji iako gotovo nezastupljen.

Još jedna lekcija za iduće izbore.

krkar krkar 19:14 25.04.2016

Izborne mutljavine

Da nije bilo ponoćne intervencije stranaka iz opozicije i pritiska na Republičku izbornu komisiju, pitanje je kako bi jutros izgledali izborni rezultati. Zapravo, znamo kako bi izgledali – upravo onako kako ih je predstavio predsednik vlade. U nekim ranijim vremenima, rezultati CeSID-a bili bi brana za takva izborna „istrčavanja“. Sinoć su, pak, podaci CeSID-a bili samo dekor za izbornu laž predsednika vlade.

U ovo veruju svi relevantni ljudi iz sve 4 stranke koje su cinculirale oko cenzusa, čak i jedne stranke iz Vučićeve koalicije. Nisam razgovarao ni sa kime iz Dveri, ne znam tamo nikoga, ali većina ostalih deli ovo mišljenje.



anonymous anonymous 06:19 27.04.2016

Re: CESID se usro, verovatno zauvek

krkar
Omasila ti ova tvoja agencija, koja god da je. I to poprilicno.


U izbornoj noći, CeSID je konačno prestao da bude nevladina, nestranačka i neprofitna organizacija. Ostao je sada još samo CeSID doo, profitna organizacija registrovana 2005, čiji je pravni zastupnik Đorđe Vuković. Dakle, što se CeSID-a (doo) tiče, ko ima pare, može da kupi izbore, po ceni koju partneri između sebe dogovore.


Dobar tekst (LINK)

Dakle, CESID se definitivno usro. IPSOS je bio daleko bolji i relevantniji iako gotovo nezastupljen.

Još jedna lekcija za iduće izbore.



CESID - nikada nije ni bio NVO.

U pravom smislu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana