Ljubav| Planeta| Religija| Satira| Sex

REZULTATI: ko koliko i najbolji prognozer(i)

krkar RSS / 24.04.2016. u 16:38


b16.png

Da vidimo šta smo imali, ko je kako prognozirao, čija majka crnu vunu prede: Prognoziralo je 27 blogera. Koliko ljudi - toliko i prognoza. Rasponi su veliki:

SNS prognoziran u rasponu od 82 do 145; SPS 21...64; DS 15...41. Ove 3 su jedine koje po svih 27 prognoza ulaze u Skupštinu. Samo kod jednog blogera-prognozera Šešelj NE ulazi a kod dvojice Dveri-DSS. Dok ulazak Borku predviđaju samo 2 blogera (Ribozom i Chitach - pitaćemo ih javno KAKO su mislili da Borko može da uđe? Mogu ih izvaditi samo namere da se nabace Ani99).

A kad Radule pobedi - što je, je l' te, 100% sigurno, eto nekoliko blogova o tome a i FB i Twitter još jutros potvrdili, ovih 16 blogoprognozera koji su tvrdili da neće ni duđe da se javno strelja zbog malodušnosti i širenja defetizma. Filip će posle da se samospali na njihovoj masovnoj grobnici.

Originalni Excel fajl sa prognozama je OVDE (LINK). Ko želi može se igrati i raditi statistike razne, dobrodošao. Možete postavljati i grafike, pite i šta god vas volja.

Blog na kojem se prognoziralo, ako nekome treba iz bilo kog razloga, je OVDE (LINK).

Rezultati izbora 2014. su OVDE (LINK).

Ostaje pitanje GDE pratiti rezultate. Ima nekoliko mogućnosti:

Ovog puta CESID ne organizuje uobičajeni samostalni monitoring nego će biti u nakakvom zajedničkom projektu sa Al Džazirom, B92, Prvom... (LINK). Izborni program N1 (LINK). I Blic obećava nekakvo praćenje uživo: Blic (LINK).

Mislim da je otprilike to to osim ako se ne uzdate u RIK (LINK) što je po meni vrlo optimistično... i glupo. Ako već hoćete da gledate i opskurne izvore - možete da birate između nekakvog Srboinstituta na kojem je srpski zet, srpski prijatelj, srpski filozof i srpski lopov Danijel Šifer (LINK), nepoznatog portala bez impresuma i adrese koji će sigurno imati pravovremene i verodostojne informacije (LINK)... siguran sam da će se naći još kojekakih medijUMa.

Meščini da bi ovaj Blic mogao biti interesantan uprkos nesuvisloj Olji Bećković koja je potpuno neprimerena za ovakvu vrstu TV programa ali svakako treba držati na oku i B92 i ostalu tevabiju ali paziti i na mlade a neiskazane talente sa N1.

Bilo bi vrlo dobro kada bi neko predložio neku metodologiju kojom bismo mogli da rangiramo 27 blogera-prognozera, da se vidi ko je bio najbolji i najbliži. Pojma nemam šta bi bilo najbolje ali suguran sam da ima neki dobar statističar koji može da smisli neki dobar način. Realno bi bilo očekivati da se stvarni rezultati znaju do ponedeljka u 2000 iako će sigurno biti sitnih poništavanja i ponavljanja ali to, po običaju, teško može uticati na konačan rezultat. Dakle, čekaju se statističari sa predlozima.

Ne znam zašto se baš sad setih da kako se na makedonskom kaže takmičenje: НАТПРЕВАР!



Komentari (966)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tadejus tadejus 10:27 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

maksa83
...


aaaaaaaaaa pa jovo ti onda ne pratiš đe ti vođa konja veže..
veli vođa saradnja sa ds-om je moguća, samo da uvedu red (sic)
maksa83 maksa83 10:28 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Jbt, prica na blogu o DJB kao da su oformili vladu, strasno me podseca na nekadasnju pricu o LDP, skoro isti blog talibani.

Ovo si izmislio.

Evo recimo ja sam LDP talbane dokumentovano prcao na svakom koraku, od onog kakosezvaše Čede Uroševića preko Dragoa i Jelene Milić... to se bar da proveriti.
tess tess 10:28 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

maksa83
E, ako vam guru Bosanac nema '90e, ne znam šta bih vam rekla

Guru Bosanac itekako ima devedesete, samo ne tako kako si ti mislila.

Bolje bi bilo da je imao '90e onako kako sam ja mislila - il onako kako Princi nije mislio - sa ovim Raduletovim "krv i rokenrol" '90im vidim o kakvom je šarlatanu riječ.

maksa83 maksa83 10:29 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

aaaaaaaaaa pa jovo ti onda ne pratiš đe ti vođa konja veže..
veli vođa saradnja sa ds-om je moguća, samo da uvedu red (sic)

Eto šanse DS-u da preživi!

Raduj se Matlab, i reci "'fala Radule!".

Jer - Veliki je Radule, Radule prašta!

---- seci ovde ----
Imali ste sukobe sa demokratama u kampanji zbog prigovora na predaju liste u Starom gradu i Vračaru i odbijanja liste u Vojvodini. To vam ne smeta?

- Mi to nismo zaboravili. Međutim, ne možemo toga da se držimo. Vodićemo računa da se izborne procedure unutar svih opština i gde god dođemo na vlast tako promene da takva ponašanja budu nemoguća u budućnosti.
---- seci ovde ----
Lionsgate Lionsgate 10:30 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

maksa83
11:10 27.04.2016 / *novo
Re: Njegovo, veliko NJ
E, ako vam guru Bosanac nema '90e, ne znam šta bih vam rekla

Guru Bosanac itekako ima devedesete, samo ne tako kako si ti mislila.


Makso care, imas neki link za njegovu biografiju? (nemoj onaj youtube koji je sam kacio). Jbg, nas drugar emsi ne veruje ako ne vidi link, a u Kenjadi su jos sredinom 90-tih svi bili na internetu, pa ako neceg nema na internetu to ni ne postoji (tako kaze emsi). Recimo naseg drugara princija ima u bazi inzenjera u Onteriju pa mu verujemo da je stvarno slusao Mehaniku tla na fakultetu.
tadejus tadejus 10:33 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

maksa83
Raduj se Matlab, i reci "'fala Radule!".


pravo veliš, sad vidim i ja..
Goran Vučković Goran Vučković 10:37 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Bolje bi bilo da je imao '90e onako kako sam ja mislila

Kome bi bolje bilo? Inače ovo je tekst koji je Saša objavio 6. februara 2012. ovde na blogu - imaš link na dnu članka.
maksa83 maksa83 10:39 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Makso care, imas neki link za njegovu biografiju?

Nemam, ne znam šta je tačno radio u Kanadi, ali imam drugara Cveleta (isto u Kanadi) koji je sa njim studirao u Sarajvu-ba i dernekovao, pa računam da stvarno postoji i da je slušao to što kaže da je slušao. Mimo toga sve što znam o njemu je onaj jućub klip sa CNBC-a ili tako nečeg gde objašnjava neku server batch image processing tehnologiju, što je pretpostavljam bila mnogo jaka fora 2000., ali sada to ja uradim iz komandne linije ako baš moram (a ne moram, ne bavim se time), sa koliko hoćeš slika.
Recimo naseg drugara princija ima u bazi inzenjera u Onteriju pa mu verujemo da je stvarno slusao Mehaniku tla na fakultetu.

Eh, slušao, ko zna o čemu je taj scenarista i pravoslavac stvarno razmišljao na vežbama i u čiji je dekolte virio..
svarog svarog 10:44 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

antioksidant
..izvini na intimnom pitanju,...al nikako da ukapiram koga ti podrzavas,.





ček sad kapiram otkud animozitet prema raduletu, pa on je konkurencija u stečajnom biznisu. Nego jeste spremili UPPR za Srbiju ili sad posle ove pobede može natenane da se radi na tome?
Nekako ima epski prizvuk da stub srpstva likvidira Srbiju, što jes jes
angie01 angie01 10:53 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

mas neki link za njegovu biografiju?


SASA RADULOVIC< BIO

SA SAJTA DJB
Lionsgate Lionsgate 10:54 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Nemam, ne znam šta je tačno radio u Kanadi, ali imam drugara Cveleta (isto u Kanadi) koji je sa njim studirao u Sarajvu-ba i dernekovao, pa računam da stvarno postoji i da je slušao to što kaže da je slušao. Mimo toga sve što znam o njemu je onaj jućub klip sa CNBC-a ili tako nečeg gde objašnjava neku server batch image processing tehnologiju, što je pretpostavljam bila mnogo jaka fora 2000., ali sada to ja uradim iz komandne linije ako baš moram (a ne moram, ne bavim se time), sa koliko hoćeš slika.


Niko ni ne kaze da nije slusao sta je slusao u Sarajvu, nego kazem da nas drugar emsi trazi link za nesto da mu se dokaze, pogotovo iz tako sredjene drzave kao sto je Kanada, jbt. pa ja tamo ni ulicu nisam prelazio jos pre 2000-te ako nisam video na internetu sta ima sa druge strane. A ljudi koji su stvarali u oblasti IT-ja imaju "dublji" trag na webu nego oni koji su recimo gradili mostove.

Cvele? Taman pomislih a onda vidim da je studirao u SA... Od svih ljudi koji su i IT-ju nesto uradili u Kenjadi mislim da se samo jedan vratio u Srbiju, doduse i ovde na direktorsku poziciju u najvecoj softverskoj firmi (koju linux sekta mrzi ) ali iz nekih drugih razloga.

Edit.
Imam poznanika koji se vratio iz Kanade 2003-04 posto je odande zapalio a da nije vratio studentski kredit za suprugu, ovde mu u biografiji stoji da je radio na NYSE ali ko to proverava. Stoga je dobro linkovati u svojoj biografiji podatke, pogotovo ako je stvarno uspesna.
maksa83 maksa83 11:03 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Cvele? Taman pomislih a onda vidim da je studirao u SA...

Ne, nije taj Cvele (brat glumca, na njega misliš)... ovaj ti je 100% bosanac (čak figuriše na jednoj naslovnoj strani Računara iznad mog monitora koji je neuspešno popravljao dok je radio kao serviser u jendnoj ovdašnjoj firmi računarskoj) i on je još ovek u Kanadi, i da - i on radi u firmi koju Linux sekta mrzi.
svarog svarog 11:03 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

strasno me podseca na nekadasnju pricu o LDP, skoro isti blog talibani.


Ček bre, jel DJB novi LDP, novi G17+ ili su vučićev satelit koji je sprečio časni&pošteni DS (da potsetim da je na listi DS Dušan Petrović) da skine SNS sa vlasti? Ajd odlučite se pa javite
maksa83 maksa83 11:04 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

mam poznanika koji se vratio iz Kanade 2003-04 posto je odande zapalio a da nije vratio studentski kredit za suprugu, ovde mu u biografiji stoji da je radio na NYSE ali ko to proverava.

Berger? :))))))

Znamo sve o Bergeru, ne brini. :)))))))

Forex trading mišolovka za naivne.
Lionsgate Lionsgate 11:09 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Ne, nije taj Cvele (brat glumca, na njega misliš)... ovaj ti je 100% bosanac (čak figuriše na jednoj naslovnoj strani Računara iznad mog monitora koji je neuspešno popravljao dok je radio kao serviser u jendnoj ovdašnjoj firmi računarskoj) i on je još ovek u Kanadi, i da - i on radi u firmi koju Linux sekta mrzi.


Jbt, ala je svet (carsija) mala... znaci iams nadimak Cvele i zagarantovan ti posao u toj firmi koju linux sekta mrzi, bio u Smorontu ili Vankuferu.



Berger? :))))))

Znamo sve o Bergeru, ne brini. :)))))))

Forex trading mišolovka za naivne.


Jbt, svet postade jos manji... ti si spominjao imena, nisam ja.


Edit.
Za brata od glumca znala sva srpska dijaspora u Vankuveru, znali i za jos neke nase likove koji su radili u istoj mrskoj firmi, znali znaci i obicni prizemni ljudi koji nisu imali veze sa IT-om. A tek IT-jci znaju sta im bratija uradila, to su na rodjendanima i slavama hvaljenja na kvadrat, radi tu i tu, ima toliku i toliku platu, kupio je kucu... a kazu da su oni u Onteriju mnogo vece alapace nego u lepsem delu Kenjade.

Edit.
Secam se kad je taj dijasporac objavio nekim ljudima da se vraca za Srbiju sa neke pozicije u toj mrskoj firmi, brzo se prosirilo na sta i gde ide pa nije bilo onog uobicajenog za povratnike: pusti ga, propao, nacisto pukao. Samo su bili ljubomorni, tipicno dijasporski
maksa83 maksa83 11:14 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Jbt, svet postade jos manji... ti si spominjao imena, nisam ja.

El mundo es un pañuelo - "svet je (mali kao) maramica", kažu Španci.

Jbt, svet postade jos manji... ti si spominjao imena, nisam ja.

Ne gajim trunku obzira prema ljudima koji namame klenove da za iks hiljada nečeg završe kurs posle koga će se garantovano obogatiti (a u realnosti bankrotiraju posle 2 godine, i to ako imaju sreće).
Tu su mi negde na nivou MLM agencija.
tess tess 11:17 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Goran Vučković
Bolje bi bilo da je imao '90e onako kako sam ja mislila

Kome bi bolje bilo? Inače ovo je tekst koji je Saša objavio 6. februara 2012. ovde na blogu - imaš link na dnu članka.

U tekstu nedostaje emocija zajebantske gorčine.
Ako ćeš pravo.

Druga stvar, Radule je uzeo taktung (muziku fabule, krvave Bosne jelte) te prilagođavao "čaršiji na sve 4 strane", i problem je sa Bosancima ako i kad fulaš da će ti sve zaličiti na onu noć kad su Pišonja i Žuga maznuli kasetaš iz Doma invalida.

Mislim da će malo ko kroz ličnu ispovjed o pogibija oca u ratu u BiH provući kako je skupljao sličice fudbalera i jeo baklavu kod komšince. Ono ni luk jeo nit ga mirisao, kad BuM.. Jer svi su skupljali sličice i svi su jeli baklavu kod komšince a samo je nekima otac poginuo. I mi u neku uvrnutu ruku - bez obzira kome od tri naroda pripadali - to razumijemo i još uvrnutije je kad osjetim kao da te pogibije poštujemo između sebe.

Ovaj tekst je ofiranje "svi mi kojima je poginuo otac" bez lične emocije (iako on napominje da je priča lična i apolitična, o žrtvi) koja bi bila za očekivat' i koju valjda ja bolje znam od tebe? Logično da znam, iako te ne stalkerišem po Blogu u diskusiji kao Tadejus te ne znam dal si ti iz '90ih i iz Bosne.

Bilo bi najbolje (kad me pitaš šta bi bilo bolje) da je dostojanstveno ćutao.
antioksidant antioksidant 11:25 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

maksa83

Ne gajim trunku obzira prema ljudima koji namame klenove da za iks hiljada nečeg završe kurs posle koga će se garantovano obogatiti (a u realnosti bankrotiraju posle 2 godine, i to ako imaju sreće).
Tu su mi negde na nivou MLM agencija.

ne gajis trunku obzira prema prevarantima čije si prevare prozreo. ko zna ko nas sve sada vara a ne znamo, naivni, uživamo
angie01 angie01 11:31 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Ovaj tekst je ofiranje "svi mi kojima je poginuo otac" bez lične emocije (iako on napominje da je priča lična i apolitična, o žrtvi) koja bi bila za očekivat' i koju valjda ja bolje znam od tebe?



Lionsgate Lionsgate 11:33 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

ne gajis trunku obzira prema prevarantima čije si prevare prozreo. ko zna ko nas sve sada vara a ne znamo, naivni, uživamo


To i jeste poenta... normalnom coveku nije jasno zasto bi se uspesan covek u svojoj struci uopste upustao u srpsku politiku. Recimo, sta univerizitetski profesor, lekar ili programer traze u politici i koliko njihov dan ima sati (29-30?) da bi bili uspesni u svemu. Jel nekom palo u oci da nema nijednog uspesnog preduzetnika u nasim politickim partijama? Nemaju ljudi vremena, treba da zaradjuju a i lakse im da kupe politicare nego da se sami bakcu politikom...
tess tess 11:41 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Angie, o kad bi probala da se artikulišeš..
maksa83 maksa83 11:44 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Ovaj tekst je ofiranje "svi mi kojima je poginuo otac" bez lične emocije

tes sestro, prećerala si.

Empirijski, sad sledi neko furiozno napušavanje u obliku velikog free form ekspozea.

Dokaži da grešim.
antioksidant antioksidant 11:45 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

normalnom coveku nije jasno zasto bi se uspesan covek u svojoj struci uopste upustao u srpsku politiku.

normalnom čoveku su potrebni ljudi sposobni da uspeju angažovani u srpskoj politici :)
niej mi komentar vezan za politiku samo, generalno za prevare. svi smo varani u nekom kontekstu a nekad i pristajemo na prevare iako ih vidimo jer nam to prija ali sad pricam o prevarama koje ne vidimo a gde smo zrtve. ima toga sigurno.
kao alfreda hickoka kada su pitali da li veruje da postoji savrseno ubistvo a on je rakao "pa naravno da verujem a dokaz da postoje je to sto ne znamo za njih"
Lionsgate Lionsgate 12:00 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

normalnom čoveku su potrebni ljudi sposobni da uspeju angažovani u srpskoj politici :)


A kako da znas da je sposoban da uspe ako nije vec uspeo u necemu drugome? I to nas vraca na to sta uspesan covek radi u srpskoj politici, zasto bi gubio svoju karijeru, novac, vreme sa porodicom sem ako mu politika nije sredstvo da uspe u zivotu? A mozda ima i filantropa koji vole svoj rod...
antioksidant antioksidant 12:04 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

A kako da znas da je sposoban da uspe ako nije vec uspeo u necemu drugome?

ni prethodni uspeh nije garancija, narocito ako je uspeo u necem potpuno nevezanom (lekar, pekar, apotekar...). ali o preferencama za izbore mozemo tamo negde aprila sledece godine pred predsednicke
tess tess 12:05 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

maksa83
Ovaj tekst je ofiranje "svi mi kojima je poginuo otac" bez lične emocije

tes sestro, prećerala si.

Empirijski, sad sledi neko furiozno napušavanje u obliku velikog free form ekspozea.

Dokaži da grešim.



Dobro, tekst je politikanstvo iako on napominje da nije. Mislim, ti ako želiš da ispričaš priču o ocu ti ćeš to uraditi bez obzira na reakcije.


Dalje, kome on priča priču o žrtvi (ma ko to bio)? Nama u Bosni il vama u Srbiji? Pa evo ja ti kažem da smo mi u Bosni poremećeni te da na ove NN performanse (u ime svih nas) sve manje gledamo ozbiljno...il da se javi neko iz Bosne i kaže mi da sam pogriješila (ogriješila se) ili prećerala što ti kažeš..

Dobro, Angie ima mučninu, al od nje se ionako ne očekuje ništa drugo no do joj mozak svari misao kao stomačić bakine kolačiće ili pljesku sa malo crvenog luka..
svarog svarog 12:12 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Dobro, tekst je politikanstvo iako on napominje da nije.


Tekst je napisan 2012. godine. Mućni glavom
Lionsgate Lionsgate 12:16 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Mućni glavom


Filipe, ti li si?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:27 27.04.2016

Re: Za svo njegovo

Predrag Brajovic
možda je i u pravu, ljudi to ionako ne čitaju a što čitaju to ne razumiju..

Основни утисак који ДЈБ оставља јесте да се жели увести ред. Да треба, трезвено, распоредити паре које има, а оне које се топе и краду -- вратити у касу.


Dobro je da se radi samo o utisku, da je negde to i zapisano, zabrinuo bih se; ko će posle da okreči te silne tarabe. Pogotovo kada ti još na njih pokačiš gomilu grafikona...
svarog svarog 12:31 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Lionsgate
Mućni glavom


Filipe, ti li si?


Ma jok
Lionsgate Lionsgate 12:35 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

ni prethodni uspeh nije garancija, narocito ako je uspeo u necem potpuno nevezanom (lekar, pekar, apotekar...).


Pa stos je sto neki ulaze u politiku sa pricom da su neznamkako uspeli u svojoj profesiji, cela ova polemika je oko toga. A ja se naivan pitam zasto bi onda mega-giga uspeh menjali za nesigurne politicke vode u Srbiji i bili presrecni ako prebace cenzus... jel poslanicka plata toliko znaci ili se nadaju necemu krupnijem?
Lionsgate Lionsgate 12:37 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Ma jok, Filip se ne bi ovako zaebo, tekst je ipak iz 2015


Mucni glavom je zastitni logo naseg Filipa. Uzgred, jel ti dopustio da ga koristis po blogu? Nista, bre, autorska prava...
antioksidant antioksidant 12:37 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

A ja se naivan pitam zasto bi onda mega-giga uspeh menjali za nesigurne politicke vode u Srbiji i bili presrecni ako prebace cenzus..

pa želja za društvenim angažovanjem može biti sasvim nevezana za lične koristi (pričam uopšteno, ne konkretizujem srbiju uopšte)
svarog svarog 12:43 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Lionsgate
Ma jok, Filip se ne bi ovako zaebo, tekst je ipak iz 2015


Mucni glavom je zastitni logo naseg Filipa. Uzgred, jel ti dopustio da ga koristis po blogu? Nista, bre, autorska prava...


Malo, dok je u Italiji . Neće se on ljutiti čovek je širokih shvatanja
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:48 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

i onda sam glasao za Vučića kuku mene kukavca. I neki su se prelomili 'vako neki stisli zube i prelomili 'nako, i vide Radule da je to dobr... uh pardon, zaneo sam se. Mimo toga, tih 2% su neki agregat koji je otišao i Pajtitju i ČudaBarbiČunku. Dodatno, to što su oni na 5% ne znači nužno da je to istih 5%, imaš tu i apstinente koji su videli da je odnoVučićšalu, itd. itd.


Da kažemo i da je to tako - a zamisli da nisu, nego da su glasali svi (svi, svi, svi) za Radula, sada bi Vučić imao još 20 glasova više jer bi (po tom scenarijU) DS i SDS ostali ispod cenzusa.

Mislim, dobro bi to bilo za njegove (Radulove) - baš bi se lepo nafatirali do sledećih preveremenih, a još bolje za DS i SDS - koji bi ili prestali da postoje (kako i treba) ili od sebe napravili nešto što vredi (kako treba, ali ne mere), a bilo bi dobro i za Vučića, jedino bi bilo loše za SPS, što i jopet treba! ;>

Hmm, da, jeste da bi sve to bilo loše za narod, ali narod je stoka, a i pitanje je samo nijansi ;> Dakle, dobro, ok, može i taj scenario ☻☻☻
Lionsgate Lionsgate 12:48 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

pa želja za društvenim angažovanjem može biti sasvim nevezana za lične koristi (pričam uopšteno, ne konkretizujem srbiju uopšte)

Daj, kad pogledas imovinsku kartu bilo kog naseg politicara pri ulasku u neki nivo vlasti samo prazne rubrike, dvosobni stanovi maksimum, polovni fiat iz 2003. Mislim da je Djilas samo bio pun ali kazu i da je to stekao preko upliva politike.
I opet, kako se covek koji nema neku imovinu (drugar Krkar nam cesto pominje BoTu recimo) usudjuje da udje u nesigurne politicke vode ako nije stekao toliko da moze na miru da se drustveno angazuje? Jbg, mene bi bilo strah kako da nahranim sitnu decu kuci, platim racune, odem u Veneciju za prolecne praznike... eh, da, ljubav ka drzavi i drustvena odgovornost su u pitanju a ja sam izgleda od toga operisan.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:49 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Trenutno - glas za Radulovića/Obradovića, nije glas za vlast, već glas za ulazak u skupštinu novih lica.


Jeste, i nemojte da zaboravite da prosledite na sledećih 5 adresa, nemojte prekidati lanac, jer inače pare i sreća neće i vas obasjati!
Lionsgate Lionsgate 12:50 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Malo, dok je u Italiji . Neće se on ljutiti čovek je širokih shvatanja


Nemoj posle ovde da kukas kad te pravni tim Nuns-a potera po sudovima.
maksa83 maksa83 12:53 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Neće se on ljutiti čovek je širokih shvatanja

Ni ne slutite koliko.

Filip M. je c-a-r.

Lionsgate Lionsgate 12:55 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Ni ne slutite koliko.

Filip M. je c-a-r.


U jbt, jel to njega nasla neka riba? Kad on vec nije nasao sta...
antioksidant antioksidant 12:58 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

eh, da, ljubav ka drzavi i drustvena odgovornost s

dve različite stvari - država i društvo a da ne pričam koliko se razlikuju ljubav prema državi i društvena odgovornost.
uostalom kako može država da se voli? zna se šta je ljubav

milisav68 milisav68 13:12 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Dont Fear The Reaper
Jeste, i nemojte da zaboravite da prosledite na sledećih 5 adresa, nemojte prekidati lanac, jer inače pare i sreća neće i vas obasjati!

Doktore, ja sa tebe nemam tak`u šalu.
Lionsgate Lionsgate 13:12 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

dve različite stvari - država i društvo a da ne pričam koliko se razlikuju ljubav prema državi i društvena odgovornost.
uostalom kako može država da se voli? zna se šta je ljubav


Prvo, cisto da ne bude sporedna stvar, kako moze da se voli nesto sto su danas cigani? Seoska liga.

Neko moze da ima i ljubav ka drzavi (eto nam ga drugar emsi) a i da bude drustveno odgovoran, zasto bi te dve stvari bile hirurski odvojene? A verujem i da ima onih koji veruju da nasi politicari vole drzavu cije drzvljanstvo imaju i da se politikom bave zbog boljitka celokupnog drustva... pa sta zlobnici pisali, cak i ovde na blogu.
antioksidant antioksidant 13:19 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

kako moze da voli nesto sto su danas cigani?

бити циган племићка је титула, свет ти припада а ти ничији си
Neko moze da ima i ljubav ka drzavi (eto nam ga drugar emsi) a i da bude drustveno odgovoran, zasto bi te dve stvari bile hirurski odvojene?

нисам рекао да су одвојене већ да нису исто
A verujem i da ima onih koji ceruju da nasi politicari vole drzavu cije drzvljanstvo imaju i da se politikom bave zbog boljitka celokupnog drustva..


antioksidant
(pričam uopšteno, ne konkretizujem srbiju uopšte)

Goran Vučković Goran Vučković 13:19 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ


Dalje, kome on priča priču o žrtvi (ma ko to bio)? Nama u Bosni il vama u Srbiji? Pa evo ja ti kažem da smo mi u Bosni poremećeni te da na ove NN performanse (u ime svih nas) sve manje gledamo ozbiljno...il da se javi neko iz Bosne i kaže mi da sam pogriješila (ogriješila se) ili prećerala što ti kažeš..

Ehm... to nije žrtva, nije on bio rešio da žrtvuje oca za uzvišene ciljeve. Njemu su oca ubili u građanskom ratu. A "vi u Bosni" ste očigledno i dalje u građanskom ratu, samo što se isti uglavnom vodi "narativima", a ova Sašina priča te možda previše podseća na "neprijateljski" narativ, bez obzira što su u njoj uloge potpuno naopačke postavljene. Njegov "narativ" (što se tiče vizije izlaska iz te rupe u koju je BiH ušla) je, što se BiH tiče, malo verovatan da postane dominantni - ja bih sad isto rekao "nažalost", misleći na nekakve životne šanse dece koja se tamo rađaju i odrastaju - šanse da urade nešto sa svojim životom a da to ne bude nešto tipa ovoga što je Saša uradio (i što Andrić pominje u onom svom tekstu o satovima koji otkucavaju ponoć u raznim trenucima).

Kome on priča tu priču? Pa nama na B92 blogu, u februaru 2012 godine - pre DJB, pre ministrovanja, pre svega toga. Pogledaj njegove prethodne i sledeće blogove u listi ovde.

Dobro, tekst je politikanstvo iako on napominje da nije.

Taman toliko koliko je i cela njegova aktivnost od kako je počeo da piše na blogu 2006. politikanstvo - samo što je dao priliku svakome (kome pristojnost to dozvoljava) da raspali po njegovoj privatnosti.

P.S.: Ja živim van Srbije od 2000. godine, a od 2007. sam u Glazgovu u Škotskoj, inače. Proveo sam dosta vremena po Banjaluci 1999. i 2000. pre nego što smo se odselili i upoznao sveta koji je tako "žrtvovao" štošta u tom ratu, a koje pretpostavljam da bi ubrojala u to "mi u Bosni". Neke sam upoznao i preko druženja ovde. U suštini mi ne smeta da me pakuješ u tu vrstu kutijica sa Drinom između, samo što ne verujem da previše pomaže diskusiji.

angie01 angie01 13:24 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Dobro, Angie ima mučninu, al od nje se ionako ne očekuje ništa drugo no do joj mozak svari misao kao stomačić bakine kolačiće ili pljesku sa malo crvenog luka..


tes, bona, to sto si napisala je sramotno- ono, bljujka samo takva,... ma kakvi da su tvoji politicki i ostali pogledi na sablasne nevene ili sta vec izaberes,....ma kako ti zamisljala da ja nesto/sta god.
angie01 angie01 13:26 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

бити циган племићка је титула, свет ти припада а ти ничији си



angie01 angie01 13:26 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Ehm... to nije žrtva,....


!!!!!!!!!!!!!!!
angie01 angie01 13:42 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

uostalom kako može država da se voli? zna se šta je ljubav


ovakve ekipe su i zapocele sranje devedesetih,...moj drug sa faxa je intervjuisao navijace iz svih velikih fudbalskih klubova diljem Yu i svi su ispoljavali neku nalektrisanu mrznju koja je varnicila na sve strane,....i niko od sagovornika nije znao da mu odgovori na pitanje zasto mrzi.

...od onda se cesto setim pogleda iz tramvaja 10 na autokomandi posle nekog derbija, dok saobracaj stoji, jer reka razularenih mladica, kostimiranih u boje svog kluba, izvodi neki zastrasujuci performans potpuno ujednaceno, kao da ih predvodi nevidljivi carobni frulas,...
antioksidant antioksidant 13:45 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

ovakve ekipe su i zapocele sranje devedesetih,..

нису, они су искоришћени да спроведу срање (не оправдавам само прецизирам) а колективни идентитет је потребан, свако тражи своје племе, трибина може бити савршено место каналисања тога. проблем је онда што ти је све на једном месту па је оном ко би то та (зло)употреби посао олакшан.
Lionsgate Lionsgate 13:46 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

нисам рекао да су одвојене већ да нису исто

Nije ni niko rekao da su isto, samo se spominju jedna za drugom, kao nesto sto su pozitivne stvari kod nasih politicara.


Ne pricamo uopsteno, vec 900-tina postova pisemo o nasim politicarima a ni po cemu se oni ne izdvajaju od drzave u kojoj su, nisu nista bolji, naprotiv. Kao sto svi dobro znamo na svojoj kozi, ouobicajene stvari u svetu u Srbiji su cesto kao iz n-te dimenzije.

Edit.
I uopste mi nije jasno zasto se gastarbajteri toliko loze na rezultate izbora u Srbiji. Pa jbt, imate li vi tamo vase izbore? Pustite nas da seruckamo o nasim. I koliko moras da budes sa viskom slobodnog vremena da citas sve sto su izjavili, objavili politicari u Srbiji, 5 ili 10 hiljada km od tvoje kuce? Sto ste bre sise, pustite nas same da pljuckamo.
antioksidant antioksidant 13:48 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Ne pricamo uopsteno

ок, ја причам
tess tess 13:55 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Goran Vučković

Dalje, kome on priča priču o žrtvi (ma ko to bio)? Nama u Bosni il vama u Srbiji? Pa evo ja ti kažem da smo mi u Bosni poremećeni te da na ove NN performanse (u ime svih nas) sve manje gledamo ozbiljno...il da se javi neko iz Bosne i kaže mi da sam pogriješila (ogriješila se) ili prećerala što ti kažeš..

Ehm... to nije žrtva, nije on bio rešio da žrtvuje oca za uzvišene ciljeve. Njemu su oca ubili u građanskom ratu. A "vi u Bosni" ste očigledno i dalje u građanskom ratu, samo što se isti uglavnom vodi "narativima", a ova Sašina priča te možda previše podseća na "neprijateljski" narativ, bez obzira što su u njoj uloge potpuno naopačke postavljene. Njegov "narativ" (što se tiče vizije izlaska iz te rupe u koju je BiH ušla) je, što se BiH tiče, malo verovatan da postane dominantni - ja bih sad isto rekao "nažalost", misleći na nekakve životne šanse dece koja se tamo rađaju i odrastaju - šanse da urade nešto sa svojim životom a da to ne bude nešto tipa ovoga što je Saša uradio (i što Andrić pominje u onom svom tekstu o satovima koji otkucavaju ponoć u raznim trenucima).

Kome on priča tu priču? Pa nama na B92 blogu, u februaru 2012 godine - pre DJB, pre ministrovanja, pre svega toga. Pogledaj njegove prethodne i sledeće blogove u listi ovde.

Dobro, tekst je politikanstvo iako on napominje da nije.

Taman toliko koliko je i cela njegova aktivnost od kako je počeo da piše na blogu 2006. politikanstvo - samo što je dao priliku svakome (kome pristojnost to dozvoljava) da raspali po njegovoj privatnosti.

P.S.: Ja živim van Srbije od 2000. godine, a od 2007. sam u Glazgovu u Škotskoj, inače. Proveo sam dosta vremena po Banjaluci 1999. i 2000. pre nego što smo se odselili i upoznao sveta koji je tako "žrtvovao" štošta u tom ratu, a koje pretpostavljam da bi ubrojala u to "mi u Bosni". Neke sam upoznao i preko druženja ovde. U suštini mi ne smeta da me pakuješ u tu vrstu kutijica sa Drinom između, samo što ne verujem da previše pomaže diskusiji.



Dobro.
tess tess 13:56 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

angie01
Dobro, Angie ima mučninu, al od nje se ionako ne očekuje ništa drugo no do joj mozak svari misao kao stomačić bakine kolačiće ili pljesku sa malo crvenog luka..


tes, bona, to sto si napisala je sramotno- ono, bljujka samo takva,... ma kakvi da su tvoji politicki i ostali pogledi na sablasne nevene ili sta vec izaberes,....ma kako ti zamisljala da ja nesto/sta god.

Angie, odjebi sa tim bljuckanjem papice.
angie01 angie01 13:58 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

нису, они су искоришћени да спроведу срање (не оправдавам само прецизирам)


nije ni bitno, jer su ocigledno imali potreban materijal,...bili su pogodno tol za to seme, odlicno nadjubreno,


колективни идентитет је потребан, свако тражи своје племе,


pa da, s tim sto se svaka grupacija sastavlja tako sto se njeni clanovi prepoznaju izmedju sebe po specificnom sadrzaju, ponasanju, vrednostima koje zastupaju,...po tome su i targetirani.
krkar krkar 15:11 27.04.2016

Bela ruža, kljukana Vizantija

Штаб блокаде Дунава???
Курир Јовица???

И још онај натпис за штаб графички сређен као лого?!javascript:;
У каквом смо ми лудилу живели, а узимали га за озбиљно.


Nemoj me zajebavati da ti ne pamtih takve stvari? Pa organizacija se zvala Bela ruža jerbo je Smiljanić poznati germanofil i romani su mu tematski svi nemački i sve je gledao kako da se šlepuje na nemačku kulturu - pa je zato gledao da se malo šatro ogrebe o Belu ružu (LINK), on veliki antifašista.

I onda se neko čudi što ovi novi klinci nemaju pojma! Pa kako da imaju pojma kad matori koji su to sve doživeli i proživeli nemaju pojma!
krkar krkar 15:13 27.04.2016

Re: Bela ruža, kljukana Vizantija



Bila je Bela ruža a bila je i Nova Vizantija (zajedno, u istom šatoru na zemunskom keju - a i isti ljudi su predvodili obe: Smiljanić kao Vođa i Kurir Jovica kao načelnik štaba.

Da l' su ujutro bili beleruže a popodne kljukanevizantije ili kako - pojma nemam. Ali bili su nekako dvoprirodni.
krkar krkar 15:16 27.04.2016

Koliko para toliko muzike

u toj priči glasači sns-a su izrazito racionalni ljudi..
kad vođa fails to deliver (državne poslove) okrenuće se sledećem da se neće dva puta po glavi počešati..




Seljačka logika: ljubav za ljubav - sira za pare.
krkar krkar 15:27 27.04.2016

Re: Lik i delo pravog Kurira Jovice

link vodi nigdje ...


Ponovljen link PROVERIO - RADI
krkar krkar 15:32 27.04.2016

IT praistorija

Ne, nije taj Cvele (brat glumca, na njega misliš)... ovaj ti je 100% bosanac (čak figuriše na jednoj naslovnoj strani Računara iznad mog monitora koji je neuspešno popravljao dok je radio kao serviser u jendnoj ovdašnjoj firmi računarskoj) i on je još ovek u Kanadi, i da - i on radi u firmi koju Linux sekta mrzi.


Da, svet je baš mali. I onda se čudim otkud znaš šta ja radim na Horgošu!
krkar krkar 15:36 27.04.2016

Pu, pu!

Mućni glavom



Krenule ozbiljne uvrede!
krkar krkar 15:39 27.04.2016

Sad si se setio?

Da kažemo i da je to tako - a zamisli da nisu, nego da su glasali svi (svi, svi, svi) za Radula, sada bi Vučić imao još 20 glasova više jer bi (po tom scenarijU) DS i SDS ostali ispod cenzusa.

Mislim, dobro bi to bilo za njegove (Radulove) - baš bi se lepo nafatirali do sledećih preveremenih, a još bolje za DS i SDS - koji bi ili prestali da postoje (kako i treba) ili od sebe napravili nešto što vredi (kako treba, ali ne mere), a bilo bi dobro i za Vučića, jedino bi bilo loše za SPS, što i jopet treba! ;>


U stvari bi to bilo vrlo, vrlo dobro.

Iskustvo pokazuje da 2 ciklusa van Skupštine ni jedna stranka u Srbistanu ne može da preživi. Jedan još i nekako (vidi SRS, DSS, LDP...) ali kad drugi put za redom omaneš to je gotovo, svaka šuša ti se popiša na grob i više ni Čović ni Dule Mihajlović ne mogu da ti pomognu.

Da, tu šansu jesmo propustili!
krkar krkar 15:44 27.04.2016

Prvi milion

Mislim da je Djilas samo bio pun ali kazu i da je to stekao preko upliva politike.



Nije. Stekao je tako što je bio dovoljno racionalan i inženjerski ziheraš (a takav je zaista u svemu i privatno i poslovno) i primetio je šansu koju nije primetio niko drugi. Čak je posao pre nego je na njega naleteo Đ bio nuđen najmanje dvojici drugih koji su ga odbili rekavši kako je posao truba i da tu nema selameta.

Onda je Đilas briljantno napravio računicu i krenuo da traži lovu da uloži što više. Čak nije bio sisa nego je zvao prijatelje i nudio zajednički ulazak u posao. Nudio je i meni ali ja sam poslovni ziheraš i lovu koju sam zaradio nerado ulažem u poslove koje ne poznajem i o kojima ne znam dovoljno pa ga nisam poslušao iako mi je crtao crno na belo... i pokazalo se da je bio u potpunosti u pravu.

Nikakve politike nije bilo, najčistiji mogući biznis.
krkar krkar 15:55 27.04.2016

Neki novi klinci

maksa83


To je stranka za koju sam manje više redovno glasao od 1990. do 2008. (zaključno), i meni je to prilično tužno, al' oni su ti go-to-vi.





Ovo za Stari grad je apsolutno u pravu. Samo jedan klinac žuti, jedan jedini, Marko Bastać, garantovano je doneo 20% svih glasova u Starom gradu. (Verovatno nije jedini, znači bar 50% glasova na izborima za skupštinu za Žuto Preduzeće sa opštine Stari Grad zaradili su neki klinci na lokalu.)

Jer je aktivan, jer ima svuda objavljen mail i telefon i odgovara i na jedan i na drugi i jer je jedno pametno i dobro dete koje treba čuvati i negovati i spremati ga za nešto veće od opštine.

Što, naravno, razni vlasnici pašnjaka vračarskih nit umeju nit hoće.
Lionsgate Lionsgate 17:19 27.04.2016

Re: Neki novi klinci

Jel smo zavrsili ovde o Kanadi, biografijama, % i ostalim? Ovaj blog toliko porastao da ne mozes vise da pratis na tabletu ili telefonu...
tess tess 17:30 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

svarog
Dobro, tekst je politikanstvo iako on napominje da nije.


Tekst je napisan 2012. godine. Mućni glavom

Da, da, Svarog, dao si odgovor.

Tekst je pisan za Blog u 2012. godini (što ne znači da ja sumnjam u ljubav prema ocu il u Raduletove političke ambicije)..

Drugari, i Gorane, ne mogu, ne jer nemam živaca nego nemam mentalne snage (one dobre, ljudske), da zavirim u 2012. i vidim kako ste propratili '90e. Manijački mi disciplinovana znatiželja. Hajde da vam vjerujem na riječ da je tad bilo politički korektno da "i Srbe ubijaju, zar ne".

p.s. Lionsgate, što se mene tiče.. :)
krkar krkar 19:08 27.04.2016

Dodikstvo za početnike

Hajde da vam vjerujem na riječ da je tad bilo politički korektno da "i Srbe ubijaju, zar ne".


Aman, dokle?

Ti si valjda jedina Srpkinja, svi drugi su amebe? Ili je baš tebe Dodik ovlastio da tumačiš šta valja za Srbstvo i šta Srbi treba i ne treba da rade i misle?

Šta bi Srbstvo bez vas Pravih Srba iz Bosne - Jedinih Pravih Srba?
zilikaka zilikaka 19:11 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Stvarno je teško pratiti ovoliko komentara, i činjenicu da se u to upuštam mogu da objasnim jedino mazohizmom.
Još veći mazohizam je što ću se upustiti u ovu diskusiju, ali:

Po svemu sudeći, radi se o tekstu koji je Radulović napisao povodom (mislim) godišnjice pogibije svog oca.
Koji god da je bio povod, odlično se sećam snažnog utiska koji je na mene ostavio.

Osnovano pretpostavljam da si tekst čitala.
Ja sam u njemu našla priču o čoveku od časti i integriteta, koji je te osobine platio sopstvenim životom.

Ako tebi prija da u svemu vidiš nacionalno, Srbi, ovi oni,...marim ja, al mi malo bljak da na tome insistiraš i pokušavaš i ostale da ubediš da si u pravu.
emsiemsi emsiemsi 19:25 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

tyson
A Vučić?
On je nov.
I -- zasad -- jedini mogućni reformator Srbije. Da li će to u sprovesti? Ne znam, ne verujem, jer mora, u tom slučaju, da pobegne od svog karaktera.

Vuk dlaku menja, ali ćud nikada (u ovom slučaju je i doslovno tako).


И Вучић сит и овце на броју !
mariopan mariopan 19:28 27.04.2016

Re: Za svo njegovo

niccolo
Jedno vreme je astrolog Joan Quigley bila stalno zaposlena u Beloj kuci:

Eto. Ako je radilo Rimljanima i Amerima, što da mi budemo večito van sveta.

Da, tako je. Prvo Krugolina da istera đavola iz Skupštine, da skine kletve i anateme, pa neka počnu.
krkar krkar 19:28 27.04.2016

Srbi dekretom

Ako tebi prija da u svemu vidiš nacionalno, Srbi, ovi oni,...marim ja, al mi malo bljak da na tome insistiraš i pokušavaš i ostale da ubediš da si u pravu.


Pa kad se setiš da si Srbkinja sa 20+ godina, tj. kad ti objasne izaslanici iz Jedine Stranke Za Prave Srbe (dojučerašnji radikalni zastupnici ideje JNA/Jugoslavija/ateizam), e pa onda ima da odradiš sve one godine što nisi bila Srbkinja.

Jebga, nije se plaćalo.


krkar krkar 19:43 27.04.2016

Egzorcizam za početnike

Prvo Krugolina da istera đavola iz Skupštine, da skine kletve i anateme


Da, sad kad se uprepodobio časni Srbobranitelj pop Žarko Gavrilović, sad će za te poslove da dovode ove strane plaćenice!



tess tess 19:46 27.04.2016

Re: Srbi dekretom

Hajde ne sernjajte. Licemjeri.

Na ovom blogu sve vojnike vojske RS nazivaju fašistima al je vas pogodila smrt jednog doktora. Na asfaltu, na Blogu B92, dok je sin bio kosmopolit i slušao Azru. Kako nije politički korektno.

Da je bio vojnik sa čizmama koje nije skinuo 4 mjeseca kako treba, upucan u rovu uz Allahuekber bio bi još jedan ćetnik i silovatelj.

Prvi ti Krkarčino mi popušiš srpski kurac potom ova tvoja drugarica što ne nađe za shodno ikada da kaže riječ kad se ti ispišavaš na cijeli jedan narod i njegove žrtve.

Popušite mi kurčinu patriJotsku oboje.

angie01 angie01 19:50 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Stvarno je teško pratiti ovoliko komentara, i činjenicu da se u to upuštam mogu da objasnim jedino mazohizmom


ja bas htela da predlozim da krkar otvori novi blog,...
zilikaka zilikaka 20:04 27.04.2016

Re: Srbi dekretom


što ne nađe za shodno ikada da kaže riječ kad se ti ispišavaš na cijeli jedan narod i njegove žrtve.

Popušite mi kurčinu patriJotsku oboje.


...krenula sam ta ti odgovaram i objašnjavam polako i strpljivo...al onda shvatim da ne zaslužuješ.

Neka tebe...
zilikaka zilikaka 20:09 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

ja bas htela da predlozim da krkar otvori novi blog,...


S obzirom koliko se ovde tema preplelo, najbolje da samo stavi naslov, br. i ostavi prazno.

Kolko da imamo gde da se zamajavamo u dokonosti, al već kako dolikuje pristojnim ljudima.


angie01 angie01 20:15 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

S obzirom koliko se ovde tema preplelo, najbolje da samo stavi naslov, br. i ostavi prazno.


..i sliku kafane.
niccolo niccolo 20:42 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

spustiti vučića na 98 poslanika

78. 20 je Tominih.
krkar krkar 20:43 27.04.2016

Re: Srbi dekretom

Popušite mi kurčinu patriJotsku oboje.


Derviša, ti si?




Ili neka Dodikova Raza Mujanović?

krkar krkar 20:50 27.04.2016

Bosanka, Srpkinja, kurata, skuplja salvete


najbolje da samo stavi naslov, br. i ostavi prazno.


Kafana Kod Dodikove trandže?

Ili još kraće Dodikova kurcomahalica?




krkar krkar 20:51 27.04.2016

Re: Srbi dekretom

tess
Hajde ne sernjajte. Licemjeri.

Na ovom blogu sve vojnike vojske RS nazivaju fašistima al je vas pogodila smrt jednog doktora. Na asfaltu, na Blogu B92, dok je sin bio kosmopolit i slušao Azru. Kako nije politički korektno.

Da je bio vojnik sa čizmama koje nije skinuo 4 mjeseca kako treba, upucan u rovu uz Allahuekber bio bi još jedan ćetnik i silovatelj.

Prvi ti Krkarčino mi popušiš srpski kurac potom ova tvoja drugarica što ne nađe za shodno ikada da kaže riječ kad se ti ispišavaš na cijeli jedan narod i njegove žrtve.

Popušite mi kurčinu patriJotsku oboje.



Čisto da ostane, šteta da propadne!


tess tess 21:13 27.04.2016

Re: Srbi dekretom

Uuu, al ćeš me nasekirati. Nemaš pojma.
Da stavim taj komentar u "Nešto o sebi".

Nego, šta je sad sa ovim trandžama Bošnjakinjama i što Razija? I što Dodik? Daj se malo saberi.

Vidi, stari, odoh ja spavati. A ti i drugarica se osećajte i ostajte antifašistički preživjelo, nakon mojih kurčevitih pohoda.
Dobro ste prošli, ne.


zilikaka zilikaka 21:21 27.04.2016

Re: Srbi dekretom

Vidi, stari, odoh ja spavati.

Stani!
Gde ćeš sad kad tek dolazi najzanimljivije?!
Atomski mrav Atomski mrav 21:24 27.04.2016

Re: Za svo njegovo

Mene je ova Radulova muzička dimenzija prijatno iznenadila, uopšte ga nisam kapirao kao nekog ko bi ikad prišao nekom muzičkom instrumentu, a njih dvojica ni manje ni više nego - paf, džitra i Mejdžr Tom.

Doduše tako je i počeo i Mirosinkin mali...


U mjuzi je tajna uspeha - ne znam da li me sećanje vara ali mi se čini da je onomad Šešelj objavio svoj lični i politički testament nakon što se zaputio u Hag, pa je naveo koje pesme da mu se sviraju na sahrani... beše tu "Ima jedan kućerak u Sremu", "Niz polje idu, babo, sejmeni" i valjda je bila još jedna. Kad je čuo izbor pesama, jedan lik kojeg politika inače nije mnogo interesovala je uzviknuo "Na sledećim izborima glasam za Radikale!"
krkar krkar 21:26 27.04.2016

Kilav račun

niccolo
spustiti vučića na 98 poslanika

78. 20 je Tominih.



Trt. Šatro nema on sve njih nego samo 98, pa šatro ni tih 98 nisu njegovi...

Prvo, od sve ove boranije te Veljo Učačkupopušivši (koji je shvatio da je bez Vučića niko i ništa, sa sve burazerom pa ima da se pokrije ušima, ćuti i bidne manji od makova zrna), te PUPS koji se pita kolko pjan zgaćama, te Rasim... ni jedan nema nikakav stvarni politički identitet (osim donekle Ljajić) a još manje sopstveno mišljenje po bilo kojem pitanju. Sve poslanike koji formalno nisu SNS Vučić može da kupi za doručak i to mu nije nikakva briga.

A Toma, i njegovih 20 - što je svakako manje od recimo 50 koliko je do sada bilo, i što je značajan razlog za izlazak na izbore što se olako zaboravlja - isto mogu da ga duvaju. Što, da neće Toma taman godinu pred reizbor da se nešto šatro uskurči? Sa Šešeljem koju se naduvao - i još će - i samo smišlja koju spačku političku da priredi sledeću. Gotovo je sigurno da će se kandidovati za predsedničke izbore ili da će uceniti Vučića velikom cenom da se ne kandiduje. Kako god okreneš - Toma je ništa sa sve tih 20 poslanika.

Tako da,

braćo i sestre, gospođe i gospodo, drugovi i drugarice, ekselencije i preosveštenstva, govno smo pojeli i nije ni lepo ni mudro ni pošteno ni gospodski da se glupo tešimo i vadimo!
krkar krkar 21:27 27.04.2016

Re: Srbi dekretom

Gde ćeš sad kad tek dolazi najzanimljivije?!


Pregrejale se vijuge. Od koga je - i ovoliko je zauvar!

Sad dan-dva prisilnog hlađenja.
zilikaka zilikaka 21:29 27.04.2016

Re: Za svo njegovo

U mjuzi je tajna uspeha


Pa, bilo bi tu još kandidata za orkestar.

krkar krkar 21:32 27.04.2016

Grobljanski repertoire

"Ima jedan kućerak u Sremu"


Za ovu znam da je tražio da mu sviraju na sarani. Sad - kakve veze ima on sa Sremom osim što ima bespravnu kuću u Batajnici... bemliga.

Polje i sejmeni su mi već jasniji.

A ništa četničko?
Atomski mrav Atomski mrav 21:35 27.04.2016

Re: Grobljanski repertoire

A ništa četničko?

Ne sećam se šta je bila treća muzička želja... anyone?
angie01 angie01 21:52 27.04.2016

Re: Grobljanski repertoire

angie01 angie01 21:54 27.04.2016

Re: Grobljanski repertoire

anyone?


Podsećamo, Šešelj je u testamentu iz 2006. između ostalog tražio da mu na sahrani odsviraju tri pesme "Niz polje idu babo sejmeni", "Ima jedan kućerak u Sremu" i "Spremte se, spremte četnici".
angie01 angie01 21:58 27.04.2016

Re: Za svo njegovo

Pa, bilo bi tu još kandidata za orkestar



Atomski mrav Atomski mrav 22:17 27.04.2016

Re: Grobljanski repertoire

A ništa četničko?


Podsećamo, Šešelj je u testamentu iz 2006. između ostalog tražio da mu na sahrani odsviraju tri pesme "Niz polje idu babo sejmeni", "Ima jedan kućerak u Sremu" i "Spremte se, spremte četnici".


There you have it...
tyson tyson 22:48 27.04.2016

Re: Za svo njegovo

privredni sistemi kao što je srbija ostaju poslednji bastioni živim investitorima koji moraju da se pojave lično, klopaju u lokalnoj kafani, razmene poljupce, procente i koverte da bi stvari funkcionisale, zgrade rasle i slično...

Zato što je čovek naše najveće bogatstvo.


tyson tyson 22:55 27.04.2016

Re: Živeli stereotipi!

Eh, slušao, ko zna o čemu je taj scenarista i pravoslavac stvarno razmišljao na vežbama i u čiji je dekolte virio..

Dekolte na Mehanici tla...? Teško, jako teško, a verovatno i ne naročito privlačno.


krkar krkar 22:56 27.04.2016

Re: Grobljanski repertoire

There you have it...


Već sam se bio zabrinuo.
krkar krkar 22:57 27.04.2016

Kad čiča podilkani

Dekolte na Mehanici tla...? Teško, jako teško, a verovatno i ne naročito privlačno.



To su mu izgleda bili jedini dekoltei u formativnim godinama. Valjda je zato pod stare dane...
tyson tyson 23:08 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

normalnom coveku nije jasno zasto bi se uspesan covek u svojoj struci uopste upustao u srpsku politiku. Recimo, sta univerizitetski profesor, lekar ili programer traze u politici i koliko njihov dan ima sati (29-30?) da bi bili uspesni u svemu. Jel nekom palo u oci da nema nijednog uspesnog preduzetnika u nasim politickim partijama? Nemaju ljudi vremena, treba da zaradjuju a i lakse im da kupe politicare nego da se sami bakcu politikom...

Normalnom čoveku nije jasno? Pa, onda i nije čudo što vlada tolika apatija kod građana a politička kasta grca u krizi ne samo u Srbiji.

Normalni ljudi treba da se bave politikom, jer je to jedan od načina aktivnog uticaja na promene u društvu - od svoje neposredne okoline do državnog nivoa.

Što se tiče uspešnih biznismena u politici, oni po pravilu u politiku aktivno ulaze tek pošto se faktički iz biznisa povuku, što je i logično po više osnova.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:13 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

a onaj Cvijanović Sarajlija, što ga Vrabac nazvaše dżuksom


da, stojim iza toga.
retko koristim te kvalifikacije ako nisam baš siguran.
Milan Novković Milan Novković 23:35 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Normalnom čoveku nije jasno? Pa, onda i nije čudo što vlada tolika apatija kod građana a politička kasta je u krizi ne samo u Srbiji.

Normalni ljudi treba da se bave politikom, jer je to jedan od načina aktivnog uticaja na promene u društvu - os svoje neposredne okoline do državnog nivoa.

Uh bre, ja ponekad imam utisak da i pored toga što na svakog normalnog čoveka kojeg ja znam tamo, a ovako iz inostranstva, vi znate 30 pa se ipak ne udubljujete previše u normalne priče i probleme, toliko vam toga nenormalnog stoji na svakodnevnom putu da nemate vremena za normalno (opuštanje pa razmišljanje).

Tamo je teško normalnom čoveku (prosečnom, naravno, ne svakom) da se bavi biznisom za koji ni od koga ne traži nikakve veze, niti novac, a kamoli politikom. Bar se meni tako čini.

Da vam ne cmizdrim sad sa svojim "znanjima" i "iskustvima", ali pogledaj samo koliko se vas normalnih kači između sebe na blogu, najčešće oko sitnica, i nemate nikakav poseban interes, nemamo, i ja sam sa vama, osim paženja na ono malo egoa i narcisoidnosti što nam je pošteno podeljeno.

Zamisli kad ulete razni drugi interesi, moć, pa novac.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana