Ljubav| Planeta| Religija| Satira| Sex

REZULTATI: ko koliko i najbolji prognozer(i)

krkar RSS / 24.04.2016. u 16:38


b16.png

Da vidimo šta smo imali, ko je kako prognozirao, čija majka crnu vunu prede: Prognoziralo je 27 blogera. Koliko ljudi - toliko i prognoza. Rasponi su veliki:

SNS prognoziran u rasponu od 82 do 145; SPS 21...64; DS 15...41. Ove 3 su jedine koje po svih 27 prognoza ulaze u Skupštinu. Samo kod jednog blogera-prognozera Šešelj NE ulazi a kod dvojice Dveri-DSS. Dok ulazak Borku predviđaju samo 2 blogera (Ribozom i Chitach - pitaćemo ih javno KAKO su mislili da Borko može da uđe? Mogu ih izvaditi samo namere da se nabace Ani99).

A kad Radule pobedi - što je, je l' te, 100% sigurno, eto nekoliko blogova o tome a i FB i Twitter još jutros potvrdili, ovih 16 blogoprognozera koji su tvrdili da neće ni duđe da se javno strelja zbog malodušnosti i širenja defetizma. Filip će posle da se samospali na njihovoj masovnoj grobnici.

Originalni Excel fajl sa prognozama je OVDE (LINK). Ko želi može se igrati i raditi statistike razne, dobrodošao. Možete postavljati i grafike, pite i šta god vas volja.

Blog na kojem se prognoziralo, ako nekome treba iz bilo kog razloga, je OVDE (LINK).

Rezultati izbora 2014. su OVDE (LINK).

Ostaje pitanje GDE pratiti rezultate. Ima nekoliko mogućnosti:

Ovog puta CESID ne organizuje uobičajeni samostalni monitoring nego će biti u nakakvom zajedničkom projektu sa Al Džazirom, B92, Prvom... (LINK). Izborni program N1 (LINK). I Blic obećava nekakvo praćenje uživo: Blic (LINK).

Mislim da je otprilike to to osim ako se ne uzdate u RIK (LINK) što je po meni vrlo optimistično... i glupo. Ako već hoćete da gledate i opskurne izvore - možete da birate između nekakvog Srboinstituta na kojem je srpski zet, srpski prijatelj, srpski filozof i srpski lopov Danijel Šifer (LINK), nepoznatog portala bez impresuma i adrese koji će sigurno imati pravovremene i verodostojne informacije (LINK)... siguran sam da će se naći još kojekakih medijUMa.

Meščini da bi ovaj Blic mogao biti interesantan uprkos nesuvisloj Olji Bećković koja je potpuno neprimerena za ovakvu vrstu TV programa ali svakako treba držati na oku i B92 i ostalu tevabiju ali paziti i na mlade a neiskazane talente sa N1.

Bilo bi vrlo dobro kada bi neko predložio neku metodologiju kojom bismo mogli da rangiramo 27 blogera-prognozera, da se vidi ko je bio najbolji i najbliži. Pojma nemam šta bi bilo najbolje ali suguran sam da ima neki dobar statističar koji može da smisli neki dobar način. Realno bi bilo očekivati da se stvarni rezultati znaju do ponedeljka u 2000 iako će sigurno biti sitnih poništavanja i ponavljanja ali to, po običaju, teško može uticati na konačan rezultat. Dakle, čekaju se statističari sa predlozima.

Ne znam zašto se baš sad setih da kako se na makedonskom kaže takmičenje: НАТПРЕВАР!



Komentari (966)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 17:02 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

nemam vremena da sad postavljam neprobojno staklo,...al mesija se pise malim slovom ako se misli na bilo kog proroka, spasitelja...veliko slovo na pocetku reci se koristi kada se misli na onog JEDNOG.

Nemoj bre da se raspravljaš sa kafirima, goni ahmake u tri lepa Bodruma, to glasalo za Pajtića. Brate, 'laaadno - Paj-ti-ća. Urnebesno...

Ahmaci, kafiri, počujte:

Ne uzimaj uzalud imena Radulova, Boga našega, jer Radule ne oprašta onome koji uzalud izgovara ime njegovo. (Mislim, oprašta, ali nije to sad bitno...)
angie01 angie01 17:04 26.04.2016

Re: Blogerski špijuni, ostav!

Jebote, neki blogerski špijun mi je drukao Anđu zato što se zalaže da Srbija bude protektorat! Meni???


to za protektorat sam govorila jos dok ti nisi ni bio na blogu,...a i posle sam pominjala vise puta u slicnim raspravama,...tako da si mogao samo da prepises od mene:)))...dobro, dobro,...


ako ovo nepismeno davis znači 20. Mnogo je to preuranjeno, da se ne zezamo i brzamo i rizikujemo bez potrebe.


tip feler, krkare, kucam katastrofa, a i tastatura mi puna kojecega sto malo dete jede i pije dok sedi za mojim kompom, pa nekada pritisnem tipku u prazno- to sam priznala vise puta, pa mi glupo da me za isto prozivas.

trebalo bi da pise 20- sto takodje znam da je preuranjeno,...nego mi delovalo da taj mali broj ponudjenih godina moze da ublazi bol u dusi, kada se protektorat uopste pomene- eto, dusevna sam, sta cu.
krkar krkar 17:07 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

to glasalo za Pajtića. Brate, 'laaadno - Paj-ti-ća. Urnebesno...


Malo mi što se 2 dana ne brijem što od bruke i sramote ne mogu u ogledalo da se pogledam nego me još i ti zajebavaš???

A za koga si ti glasao?
angie01 angie01 17:12 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Pokret se širi, trebalo je samo preći cenzus.


molim te maximovicu da primetis, da sam ja ostala dosledna,...
emsiemsi emsiemsi 17:22 26.04.2016

Re: Blogerski špijuni, ostav!

krkar
ja licno zastupam ideju protektorata


Jebote, neki blogerski špijun mi je drukao Anđu zato što se zalaže da Srbija bude protektorat! Meni???

Jedino što u tome Anđi (kakva je - takva je) mogu da zamerim je


pa za jedno davis godina


ako ovo nepismeno davis znači 20. Mnogo je to preuranjeno, da se ne zezamo i brzamo i rizikujemo bez potrebe.

Ali ako ovo nemušto davis znači 200 - e onda se u celini i celosti slažem s Anđom i molim da to uđe u zapisnik!

Нашла рупа закрпу !
emsiemsi emsiemsi 17:26 26.04.2016

Re: Blogerski špijuni, ostav!

angie01
Jebote, neki blogerski špijun mi je drukao Anđu zato što se zalaže da Srbija bude protektorat! Meni???


to za protektorat sam govorila jos dok ti nisi ni bio na blogu,...a i posle sam pominjala vise puta u slicnim raspravama,...tako da si mogao samo da prepises od mene:)))...dobro, dobro,...


ako ovo nepismeno davis znači 20. Mnogo je to preuranjeno, da se ne zezamo i brzamo i rizikujemo bez potrebe.


tip feler, krkare, kucam katastrofa, a i tastatura mi puna kojecega sto malo dete jede i pije dok sedi za mojim kompom, pa nekada pritisnem tipku u prazno- to sam priznala vise puta, pa mi glupo da me za isto prozivas.

trebalo bi da pise 20- sto takodje znam da je preuranjeno,...nego mi delovalo da taj mali broj ponudjenih godina moze da ublazi bol u dusi, kada se protektorat uopste pomene- eto, dusevna sam, sta cu.

Пробај да користиш тастере уместо типки - можда ћеш онда имати мање типфелера.
emsiemsi emsiemsi 17:27 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

krkar
nemam vremena da sad postavljam neprobojno staklo,...al mesija se pise malim slovom ako se misli na bilo kog proroka, spasitelja...veliko slovo na pocetku reci se koristi kada se misli na onog JEDNOG.


Kaže stručnjakinja koja srpski piše bez svih slova!



Па када си је ти зајебавао за фонтове - сада неће из ината.
angie01 angie01 17:32 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Kaže stručnjakinja koja srpski piše bez svih slova!


kad nisam zbog maxe prebacila tastaturu na SR,...moraces da prihvatis da sam u pravu i bez kvacica:).
angie01 angie01 17:37 26.04.2016

Re: Za svo njegovo

Pa što bre ja ne znam za ovo od ranije.



maksa83 maksa83 17:38 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

A za koga si ti glasao?

E bleskasti kafiri, "za koga si glasao?" i "koliko zarađuješ?" se u civilizovanom svetu ne pita.

No da ne ispadne da se nečeg stidim...

Esnafski solidarno - za gospodara našeg Radula, jer Radule zna sa softverima, ume da svira gitaru i ima rasnu crnku (sertifajd Skram mastera pritom!) u vrhu stranke, jer ukratko - Radule je Ljubav, Radule je Život.


P.S. Uzgred, po mojoj proceni, Radule je izgubio bar (izmišljam cifru) 2% na one koji nisu verovali da će preći cenzus pa su umesto za njega glasali za tog, kako ono beše, Fajtića, Pajtića i ČudaBarbiČunka, ili kako već...
Goran Vučković Goran Vučković 18:02 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

P.S. Uzgred, po mojoj proceni, Radule je izgubio bar (izmišljam cifru) 2% na one koji nisu verovali da će preći cenzus pa su umesto za njega glasali za tog, kako ono beše, Fajtića, Pajtića i ČudaBarbiČunka, ili kako već...

Jedan problem manje za sledeći put. Osim ako nešto masivno ne zas*** sad kao poslanici narodni.

Jesi primetio Tomićev komentar na tw da je svako platio sebi račun u onoj kafani gde su čekali rezultate?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:02 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

P.S. Uzgred, po mojoj proceni, Radule je izgubio bar (izmišljam cifru) 2% na one koji nisu verovali da će preći cenzus pa su umesto za njega glasali za tog, kako ono beše, Fajtića, Pajtića i ČudaBarbiČunka, ili kako već...

Da.
To je i moja procena.
Mi smo jednu generaciju političara potrošili.
Ali oni to još ne razumeju.
Videćeš na predsedničkim izborima.
Goran Vučković Goran Vučković 18:05 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Mi smo jednu generaciju političara potrošili.
Ali oni to još ne razumeju.

ČBČ se provukoše ovaj put, a i "Raškovićevu malu" izvuče onaj fantom za dlaku (a taman su odmorili par godina). Videćemo sledeći put.
Milan Novković Milan Novković 18:07 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Jesi primetio Tomićev komentar na tw da je svako platio sebi račun u onoj kafani gde su čekali rezultate?

Bem li ga, i dobar znak, ja sam više za anarhiju u kafani, ono da uposliš sve mišiće
niccolo niccolo 18:14 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Da.
To je i moja procena.

DS je dobio praktično isti procenat glasova kao i prošli put. Odakle onda da je za DS glasao neko ko ne bi inače glasao za DS?
emsiemsi emsiemsi 18:14 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

maksa83
A za koga si ti glasao?

E bleskasti kafiri, "za koga si glasao?" i "koliko zarađuješ?" se u civilizovanom svetu ne pita.

No da ne ispadne da se nečeg stidim...

Esnafski solidarno - za gospodara našeg Radula, jer Radule zna sa softverima, ume da svira gitaru i ima rasnu crnku (sertifajd Skram mastera pritom!) u vrhu stranke, jer ukratko - Radule je Ljubav, Radule je Život.


P.S. Uzgred, po mojoj proceni, Radule je izgubio bar (izmišljam cifru) 2% na one koji nisu verovali da će preći cenzus pa su umesto za njega glasali za tog, kako ono beše, Fajtića, Pajtića i ČudaBarbiČunka, ili kako već...

Ја сам гласао за Коштуницу - стандардно.
Ја се не повијам како ветар дуне.
Успут --- што се тиче Радуловића, само нека гура. Како каже народна пословица - Ново је ново.
nikvet pn nikvet pn 18:20 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

maksa83
Radule je izgubio bar (izmišljam cifru) 2% na one koji nisu verovali da će preći cenzus


Дабре, неколико другара који нису имали идеју за кога би гласали питали ме пред изборе. Сад долазе редом: Их, да сам знао...



marco_de.manccini marco_de.manccini 18:31 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

DS je dobio praktično isti procenat glasova kao i prošli put. Odakle onda da je za DS glasao neko ko ne bi inače glasao za DS?

Kakva su ti ovo pitanja, Niccolo, pa i prošli put su za DS glasali ljudi koji inače ne bi glasali za DS.
niccolo niccolo 18:33 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

marco_de.manccini
DS je dobio praktično isti procenat glasova kao i prošli put. Odakle onda da je za DS glasao neko ko ne bi inače glasao za DS?

Kakva su ti ovo pitanja, Niccolo, pa i prošli put su za DS glasali ljudi koji inače ne bi glasali za DS.

Da, i to što kažeš.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:48 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Goran Vučković
Mi smo jednu generaciju političara potrošili.
Ali oni to još ne razumeju.

ČBČ se provukoše ovaj put, a i "Raškovićevu malu" izvuče onaj fantom za dlaku (a taman su odmorili par godina). Videćemo sledeći put.

ČBČ sada svi da uzmu ligeštule pod mišku i pravo na more, i da se mole bogu da ne bude nekih vanrednih izbora, jer onda su zauvek out. Oni su ti k'o Vuče Draškoviću, dakle sada predmet sprdnje, jer svaki od njih se terminalno kompromitovao. (Šteta.) Predsednica Rašković je napravila sjajan izbor za koaliciju, i njih su dvoje sinergija. Dakle, Boško ju je spasao, a on je nov. Šešelj je besperspektivna partija, on će da kraducka SNS glasačko telo. Reformisana DS (žene da je vode!) vratiće svoje birače. DJBu fali još kvalitetnih ljudi, no mislim da su toga svesni. Kurir Jovica će dugo, kao jedini pravi baštinik leve ideje, da dugo traje.

A Vučić?
On je nov.
I -- zasad -- jedini mogućni reformator Srbije. Da li će to u sprovesti? Ne znam, ne verujem, jer mora, u tom slučaju, da pobegne od svog karaktera.
Goran Vučković Goran Vučković 18:54 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ


ČBČ sada svi da uzmu ligeštule pod mišku i pravo na more, i da se mole bogu da ne bude nekih vanrednih izbora, jer onda su zauvek out.

Meni je bilo šokantno da su DJB pokupili u Novom Sadu maltene duplo više od koalicije u kojoj je Čanak. Dalje nema.
maksa83 maksa83 19:02 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

niccolo
Da.
To je i moja procena.

DS je dobio praktično isti procenat glasova kao i prošli put. Odakle onda da je za DS glasao neko ko ne bi inače glasao za DS?

Rekoh da sam izmislio cifru, to je neka moja instinktivna ekstrapolacija iz moje okoline. Ljudi koje znam su se tako lomili - ako poslušam srce i glasam za Radula i on zglajzne desiće se mitsko Presipanje (to ti je ko Potop u Bibliji) i onda sam glasao za Vučića kuku mene kukavca. I neki su se prelomili 'vako neki stisli zube i prelomili 'nako, i vide Radule da je to dobr... uh pardon, zaneo sam se. Mimo toga, tih 2% su neki agregat koji je otišao i Pajtitju i ČudaBarbiČunku. Dodatno, to što su oni na 5% ne znači nužno da je to istih 5%, imaš tu i apstinente koji su videli da je odnoVučićšalu, itd. itd.

Nego ljudi, mi ovde kujemo gvožđe bez krčmara, rek'o Vučić da se ne slaže sa brojanjem pa dao ostav...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:05 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Goran Vučković

ČBČ sada svi da uzmu ligeštule pod mišku i pravo na more, i da se mole bogu da ne bude nekih vanrednih izbora, jer onda su zauvek out.

Meni je bilo šokantno da su DJB pokupili u Novom Sadu maltene duplo više od koalicije u kojoj je Čanak. Dalje nema.

Ja mislim da svi ovi što su juče za njih glasali danas ne bi. (Malo preterujem, ali je to tako nekako.)
maksa83 maksa83 19:08 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Ја сам гласао за Коштуницу - стандардно.

Crni Čarli pa ti si Beli Listić sad kad mu vreme nije. Ako si glasao za Koštunicu to znači da si ga dopisao na listić i to ti se sad ne važi. Bolje duodiodu da si nacrtao, da ljudi nešto nauče..,
Goran Vučković Goran Vučković 19:09 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Bolje duodiodu da si nacrtao, da ljudi nešto nauče

Nonodu, da bude malo retro
emsiemsi emsiemsi 19:29 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

maksa83
Ја сам гласао за Коштуницу - стандардно.

Crni Čarli pa ti si Beli Listić sad kad mu vreme nije. Ako si glasao za Koštunicu to znači da si ga dopisao na listić i to ti se sad ne važi. Bolje duodiodu da si nacrtao, da ljudi nešto nauče..,

Нацртаћу следећи пута тријак, јер он води у оба смера ... па нек бира ко шта хоће. Додуше, и то је начелно ... ако гејт не реферевнираш ка А2 контакту, можеш да тригерујш гејт колико хоћеш, неће никада тријак провести ... нити у једном смеру.
Аааах, та електроника ... скоро па к'о политика, можеш како хоћеш (наравно, ако знаш).
tadejus tadejus 19:59 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Goran Vučković
Meni je bilo šokantno da su DJB pokupili u Novom Sadu maltene duplo više od koalicije u kojoj je Čanak. Dalje nema.


au bokte pa vi se ne zajebavate.. vi ozbiljno mislite da je radule slamka spasa..
jbt, pa ovi Vučićevi bar očekuju poso u državnoj službi pa ih čovjek može razumjeti..
al na čemu se vaša ljubav bazira.. meni totalno izmiče
Goran Vučković Goran Vučković 20:09 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ



au bokte pa vi se ne zajebavate.. vi ozbiljno mislite da je radule slamka spasa..
jbt, pa ovi Vučićevi bar očekuju poso u državnoj službi pa ih čovjek može razumjeti..
al na čemu se vaša ljubav bazira.. meni totalno izmiče

Ehm... nadam se da ti nisam povredio osećanja. Ovo je prosto bilo iznenađenje, takoreći nepojmljivo.
tadejus tadejus 20:15 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Goran Vučković
nadam se da ti nisam povredio osećanja. Ovo je prosto bilo iznenađenje, takoreći nepojmljivo.


ma kakva osjećanja, frontalni korteks mi se zgužvao načisto od ovih ovde outovanja..
do sutra ću garant imati i tikove
Goran Vučković Goran Vučković 20:17 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ


ma kakva osjećanja, frontalni korteks mi se zgužvao načisto od ovih ovde outovanja..
do sutra ću garant imati i tikove

Šta reći osim:

tadejus tadejus 20:23 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Goran Vučković
..


wrong?? wrong???
pa ti sumnjaš..
maksa83 maksa83 20:27 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

do sutra ću garant imati i tikove

Jebote Matlab pa što ne reče ranije, drukše bismo glasovali da smo znali da će tebe to tako da pogodi.

Ajde da si rekla osip neki, ali zgužvan korteks, pa tikovi...

Javljaj se povremeno, da ne brinemo.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:31 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Mislim da se ne vidi jasno jedna stvar: evolucija. Politika je evolucija. Oni Ataturkovi zbačeni fesovi preko noći nisu efikasni. Oni kozmetički reše stvar. Recimo, mi: tek počinju da se učvršćuju demokratske tekovine i mehanizmi, mada je gospodarevim dekretom demokratija uvedena pre dve i po decenije. Džaba dekret. Mora evolucija. Da nam nestanu repić i plovne kožice. DJB? Oni su evolutivna batina gotovo svima. DS? Bili Vučiću evolutivni prutić. Pa se on promenio. Dačić? Pa njega je Tadić svojom palicom pretvorio u političkog princa.

Itd.
Itsl.

Ako smo se razumeli...
Goran Vučković Goran Vučković 20:43 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

pa ti sumnjaš..

Svidela mi se ona Rodikova knjiga, inače. Pratim ga na Tviteru sada (uz još jedno 15-tak celebrity ekonomista koji su se nakupili usput).

Moji izbori (od kojih mi ponešto i zavisi) su 5. maja (idem da glasam protiv Nikole Sterdžen, ona je u mojoj izbornoj jedinici ispred SNP, a za njenu laburističku oponentkinju, Farihu Tomas - ne sviđa mi se nimalo koncentracija vlasti kod SNP - iako je malo reći da moj glas ama baš ništa ne menja, Nikola je ovde superstar) pa 23. juna (oće budale da se odcepe od EU).

Ne pada mi na pamet da idem u London iz Glazgova samo da bi glasao (uradio sam to jednom, glasao za DS 2008, kad sam mislio da nešto menja i ne verujem da će se tako nešto ponoviti, osim ako ne budem u Londonu drugim povodom). Drago mi je za DJB što su ušli u skupštinu. Drago mi je i za Krugolinu što će biti tamo. Sa zanimanjem ću pratiti kako se DJB ekipa snalazi kao poslanici.

Opusti malo sa stalkovanjem, ako nije problem
tadejus tadejus 20:48 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Goran Vučković
Opusti malo sa stalkovanjem...


u ovo je baš, baš ugly..
daleko, daleko poštenije bi bilo dati kontraargument..
pa zajebavali se ili ne..
no, dobro, ima nas raznih
Goran Vučković Goran Vučković 20:52 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

daleko, daleko poštenije bi bilo dati kontraargument..

Kontra čemu?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:58 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Drago mi je i za Krugolinu što će biti tamo.

Mislim -- da ne bude zabune -- suština moje opaske jeste upozorenje, politički stav tako reći: osobe takve biografije, osobito u stranci za koju glasa ubedljivo najveći broj visoko obrazovanih glasač, izlažu stranku riziku političkog maltretiranja. To je moj politički stav. Koji prvi put izgovaram nakon izbora. Zašto sada? Zato što sada ne nanosi štetu. Isto kao što sada prvi put javno napominjem da je Pajtić štetan po DS. Kruni ga. (Privatno, ovo sam rekao nekim funkcionerima DSa.)

Hoću da se predupredi šteta za one političke grupacije čije ideje više cenim nego nekih drugih. A to i ljudi iz spomenutih stranaka treba da shvate.
Goran Vučković Goran Vučković 21:08 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Hoću da se predupredi šteta za one političke grupacije čije ideje više cenim nego nekih drugih. A to i ljudi iz spomenutih stranaka treba da shvate.

Videli su već kako im razvlače "dragog vođu", računam. Biće verovatno i brljotina u početku.

Ono što mene zanima je da li će se sve to svesti samo na pozu, ili će biti nešto konkretnije. Koliko će biti inovativni u nastupu u skupštini. Kako će koristiti poslanička pitanja i slične privilegijice koje nisu obroci u skupštinskoj kafani.

Od mene im svakako ništa ne zavisi, čak ni jedan glas.
angie01 angie01 21:30 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

osobe takve biografije,


sad kao, svi ostali imaju neke neverovatne biografije,...pa predsednik ima biografiju da ne kazem, premijer, koliko kapiram, nikada ni nije bio stvarno zaposlen,a biografiju devdesetih bi najradije zapalio, da moze, ne zato sto se kaje, nego da mu ne smeta,...da ne idemo do marjanaristicevica, koji barem ima iskustvo u konkretnim radovima,...dok neki, koji u obrazovanju ne manjkaju, godinama tupe samo neku demagogiju,

meni u datom slucaju i dalje nije jasno, zasto se mesetari sa zvanjem,...evo sta pise u profilu stranke, gde se predstavlja kao prevodilac,

Кaо стипендистa бритaнског Софијa центрa зa проучaвaње космологије у култури стеклa сам звaње дипломираног културологa нa Велшком универзитету Тринити Сент Дејвид у Великој Бритaнији.

a u profilu na blogu pise,

Završila je postdiplomske studije iz antropologije pri Školi za arheologiju, istoriju i antropologiju Fakulteta društvenih nauka na Velškom univerzitetu Triniti Sent Dejvid u Velikoj Britaniji.

...i dobro se secam, kada je posle nekog vremena, posto se predstavljala kao astrolog,( a pre toga je sirila veru u Boga), rekla kako je u stvari antropolog, samo joj je bilo glupo da kaze.

...koliko sam shvatila, na tom odseku univerziteta koji je navela, postoji on lajn kurs za astrologiju,...pa sad, ja se ne bih tako igrala sa tim stvarima.


ps- a na nekom sajtu za astrologiju u njenom profilu pise,

she is studying for the MA in Cultural Astronomy and Astrology at the University of Wales, Lampeter.
niccolo niccolo 21:38 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Ono što mene zanima je da li će se sve to svesti samo na pozu, ili će biti nešto konkretnije.

Pa da, uglavnom je ovde bila neplodna rasprava o djb (a kao ostale su inače naročito plodne ).

Najzanimljivije pitanje o njima je da li će ići ka daljem rastu (što baš i nije tako jednostavno kako im se možda sad čini - u tom smislu i moja opaska o skoro istom procentu DS (a i SPS je recimo već dugo vremena tu oko 10%-11%), slično i ovi ostali iz tog nekog nazovi ga demokratskog korpusa) ili ga Radulović vidi čisto kao stabilan izvor prihoda.
milisav68 milisav68 22:09 26.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

niccolo
Najzanimljivije pitanje o njima je da li će ići ka daljem rastu (što baš i nije tako jednostavno kako im se možda sad čini - u tom smislu i moja opaska o skoro istom procentu DS (a i SPS je recimo već dugo vremena tu oko 10%-11%), slično i ovi ostali iz tog nekog nazovi ga demokratskog korpusa) ili ga Radulović vidi čisto kao stabilan izvor prihoda.

Ma Radulović kao Radulović (i DJB) je nebitan.

Ono što je bitno je da se otvorio prostor za nova lica/stranke, kao i način (i vreme) na koji su ušli u skupštinu (atipičan za naše prilike/uslove).
krkar krkar 02:44 27.04.2016

Re: Blogerski špijuni, ostav!

Пробај да користиш тастере


Taster - što ti to lepo zvuči, a?


krkar krkar 02:49 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

DS je dobio praktično isti procenat glasova kao i prošli put. Odakle onda da je za DS glasao neko ko ne bi inače glasao za DS?


Žutima se vratio deo protestnih glasova od prošlog puta, uz dosta gađenja ali iz praktičnih razloga jer su bili bez druge opcije - ali su se zato neki tek sad setili da im se ovi i ovakvi Žuti ne sviđaju.

Sve je to tanko, na ivici preživljavanja i nikakva garancija za osvajanje vlasti.

Pogotovu ako ostanu isti mudri lideri - a hoće. Ovde bez govnjive motke može da sjaše samo Koštunica (on je konačno rešio da ode kad je shvatio da ogromna većina Srba zaista ne uviđa koliko je on jedan genijalni demokrata bez kojeg se ne može).
krkar krkar 03:57 27.04.2016

Lik i delo pravog Kurira Jovice

Kurir Jovica


Nije lepo koristiti ime "kurir Jovica" uzalud jer je to ime jednog od velikih nacionalnih heroja Srbije, čoveka čije su zasluge za ovu i ovakvu nezavisnu Srbiju, u ovim granicama, nemerljive.

Jovica Vlahović izgubio je obe ruke kao dete, iza 2. svetskog rata, igrajući se nađenom bombom. Kad je krenulo "buđenje Srba" ovaj celoživotni invalidski penzioner konačno je našao smisao svoga života: da širi (Slobinu i Službinu) istinu o potlačenim Srbima.

Lažno se predstavljao kao partizanski kurir koji je ruke izgubio u borbi (bio je, mislim, 1932. godište!). Ali - taman dobro došao za Širenje Istine.

Kad Slovenci nisu hteli da pristanu da državu vode kako im je spontano, prijateljski i decibelski sugerisala Slobina rulja iz Beograda, Srbstvo je odlučilo da im istinu odnese u Ljubljanu, organizujuči u jesen 1989. Miting istine. To je taman bila sezona mitinga, jogurta, najava hapšenja koja je rulja tražila i sličnog.

Slovenci miting nisu odobrili, a kad su se uprkos tome pojavili patriotski Srbi sa "kurirom Jovicom" kao jednim od predvodnika - strpali su ga u maricu, odveli kod sudije za prekršaje koji ga je nešto blago kaznio i sproveli celu ekipu nazad.

Dočekan u Beogradu kao heroj, kurir Jovica je počeo da drži političke govore ali je posle nekog vremena, kad mu je istekao rok upotrebe, zaboravljen.

Ponovo se pojavio u javnosti u leto 1993, kada su književnik i poznata budala Radomir Smiljanić i Kurir Kovica (potpomognuti Jovicom Stanišićem koji je diskretno ostao nevidljiv) osnovali udruženja Bela ruža i Nova Vizantija i 18.7.1993. započeli blokadu Dunava. Na zemunskom keju nedaleko od Venecije podigli su šator u kojem im je bio štab a imali su jedan čamac od nekih 15 metara kojim su prilazili konvojima barži i samohotkama "neprijateljskih zastava" (Austrija, Nemačka, Ukrajina, Rumunija...), napadali ih klasičnom abordažom (pošto Jovica ima dve drvene ruke u napadu su mu neizostavno pomagali i napadnuti, nije red da se takav patriJota udavi) i onda su ih vaćarili za pare.

Naravno, sve je to bilo spontano a policija se nije mešala jer je poznato da je tadašnja "Jugoslavija" bila poznata po građanskim pravima i slobodama i svako je imao pravo da blokira međunarodni plovni put,javascript:; spontano.

I sad ti nekog drugog da zoveš Kurir Jovica? Sram te bilo!




Interesantno da nema nigde na vebu slika Kurira Jovice a ni sa blokade nema osim ove jedne ništa:



]Interesantan tekst, ko čita nemački (LINK).
krkar krkar 04:04 27.04.2016

Glas razuma - IZBOSNE

al na čemu se vaša ljubav bazira.. meni totalno izmiče


Sestro slatka, oprostiću ti sve što smo se nekad svađali (iovako se više ne sećam zašto).
emsiemsi emsiemsi 04:53 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

angie01
osobe takve biografije,


sad kao, svi ostali imaju neke neverovatne biografije,...pa predsednik ima biografiju da ne kazem, premijer, koliko kapiram, nikada ni nije bio stvarno zaposlen,a biografiju devdesetih bi najradije zapalio, da moze, ne zato sto se kaje, nego da mu ne smeta,...da ne idemo do marjanaristicevica, koji barem ima iskustvo u konkretnim radovima,...dok neki, koji u obrazovanju ne manjkaju, godinama tupe samo neku demagogiju,

meni u datom slucaju i dalje nije jasno, zasto se mesetari sa zvanjem,...evo sta pise u profilu stranke, gde se predstavlja kao prevodilac,

Кaо стипендистa бритaнског Софијa центрa зa проучaвaње космологије у култури стеклa сам звaње дипломираног културологa нa Велшком универзитету Тринити Сент Дејвид у Великој Бритaнији.

a u profilu na blogu pise,

Završila je postdiplomske studije iz antropologije pri Školi za arheologiju, istoriju i antropologiju Fakulteta društvenih nauka na Velškom univerzitetu Triniti Sent Dejvid u Velikoj Britaniji.

...i dobro se secam, kada je posle nekog vremena, posto se predstavljala kao astrolog,( a pre toga je sirila veru u Boga), rekla kako je u stvari antropolog, samo joj je bilo glupo da kaze.

...koliko sam shvatila, na tom odseku univerziteta koji je navela, postoji on lajn kurs za astrologiju,...pa sad, ja se ne bih tako igrala sa tim stvarima.


ps- a na nekom sajtu za astrologiju u njenom profilu pise,

she is studying for the MA in Cultural Astronomy and Astrology at the University of Wales, Lampeter.

Тај универзитет би могао да буде у рангу наших, како то кркан негде каже, факултета за услужни бизнис и факс хелизим.
anonymous anonymous 05:54 27.04.2016

Re: Za svo njegovo

Goran Vučković
Fajgeljov "endorsement" ("samo za levo-liberalne" ) je bio vrlo indikativan.


Jedna od najboljih analiza stanja u Srbiji.

Preporučujem svima.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 05:57 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Штаб блокаде Дунава???
Курир Јовица???


И још онај натпис за штаб графички сређен као лого?!
У каквом смо ми лудилу живели, а узимали га за озбиљно.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 06:19 27.04.2016

Re: Za svo njegovo

princi
Predrag Brajovic
pravi se fin sad Brajović, pičkarao se i on sa Radulovićem, itekako, možda ne onako kao ja, ali sasvim dovoljno, koliko je čestit, umeo)

:)))))
Toliko ljubazno i očigledno daleko benignije pičkarao nego ti da su me ljudi iz DBJa i lično zvali u dva-tri navrata u stranku. Hvala im na tom poverenju. Mislim da je suština u tome što su se moje primedbe iščitavale kao dobronamerne, ako ne (iz perspektive kritikovanog) kao do kraja utemeljene.

SRa je kvalifikovao njegov lični integritet, princi, koji on ima za razliku od... To je ono što fali nekima: lični integritet. Politika je ples celim telom i dušom, kao tango, i brzo se prepozna ko je lažnjak.

E, cestiti Brajovicu, nije ti krhka samo pamet (i jos ponesto), nego i secanje. Govno si ti veliko od coveka.

Заиста си невероватан. У ствари... ево какав:

princi
23:25 24.04.2016
Sine, kad
Krugolina stane za skupstinsku govornicu...


На овом истом блогу, дакле, кренуо си да се зајебаваш на Круголинин рачун. То су твоје менталне слугерање једва дочекали, па ти овај коментар испрепоручивали.

Ја сам, дан касније, пристојно изнео моје опаске о Круголининој могућној скупштинској каријери. На шта си ти, који си се на тај рачун -- њене скупштинске каријере -- дан раније зајебавао, сада узео да је, као, браниш, све из принципијалних разлога?! :))))))

Па твоји су разлози увек једнако PRINCIпијални. То јест -- ти си једини вaжан разлог сваке расправе.

С Радуловићем ствари исто стоје. Њега si, сине буразеру, испсовао и изгрдио колико год си могао, на свим могућим интернет чекама, и сада и у прошлости: од блога до FBa. Чак си стигао, на ФБу, још јуче да га испрозиваш. (Узгред, тамо си одбио моје искрено понуђено пријатељство, ФБ риквест, и то неколико пута, да би ме на крају блокирао/бановао, као тебе Радуловић??? :))))))

И после свега имао си образа да серуцкаш-паметујеш о Радуловићевом успеху и Круголининој скупштинској каријери???
Заиста си, дакле, невероватан.
gedza.73 gedza.73 06:57 27.04.2016

Re: Za svo njegovo

krkar
Dakle - taman za srbijansku skupštinu.


antioksidant antioksidant 07:22 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

al na čemu se vaša ljubav bazira.. meni totalno izmiče

na uverenju da su u pravu vise od drugih :)
(bar kod vernika) a ima ljudi koji jednostavno grcevito traze novinu (kao sto su glasali za g17 2004 godine) jer je ovo staro zamorno i kontraproduktivno.
kakvi su procenti ne znam, jer mogu suditi samo na osnovu svog okruzenja koje nije reprezentativno (npr izrazit manjak glasaca sns-a a oni dominiraju u populaciji)
tadejus tadejus 07:27 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Predrag Brajovic
У каквом смо ми лудилу живели, а узимали га за озбиљно.


pa živimo i dalje..
provali kako rezonuje najobrazovaniji dio populacije..
ds=pajtić.. a ovaj čovjek svira gitaru i umije da zapiše algoritam pa ću da podržim njega..
i to ladno nakon nedelja elaboracije za koga ćemo, šta ćemo i kako ćemo..
ubaci se tu i tamo kao malo šalice ali kult je stvoren..
pa sad ko se drznuo da nešto spočita tom i takvom rezonu njemu ćemo kratko da stalkuje..
pa gdje je razlika između toga i kurira jovice.. dobro dekor je malo drugačiji ali poenta je na dlaku ista..
daj neku priču, neke sličice, nabudži to nešto da zaigra emocija i da vidiš kako se glasuje..
tadejus tadejus 07:29 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

antioksidant
al na čemu se vaša ljubav bazira.. meni totalno izmičena uverenju da su u pravu vise od drugih :)(bar kod vernika) a ima ljudi koji jednostavno grcevito traze novinu (kao sto su glasali za g17 2004 godine) jer je ovo staro zamorno i kontraproduktivno. kakvi su procenti ne znam, jer mogu suditi samo na osnovu svog okruzenja koje nije reprezentativno (npr izrazit manjak glasaca sns-a a oni dominiraju u populaciji)


u toj priči glasači sns-a su izrazito racionalni ljudi..
kad vođa fails to deliver (državne poslove) okrenuće se sledećem da se neće dva puta po glavi počešati..
antioksidant antioksidant 07:32 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ


u toj priči glasači sns-a su izrazito racionalni ljudi..

od glasaca interesantniji su clanovi. ne samo sns-a vec uopste svih. koliko sam pratio sns ima oko 500 000 clanova a ostale stranke nesto manje od toga. 15 punoletnih je u strankama raznoraznim.
tadejus tadejus 07:45 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

antioksidant
u toj priči glasači sns-a su izrazito racionalni ljudi..

od glasaca interesantniji su clanovi. ne samo sns-a vec uopste svih. koliko sam pratio sns ima oko 500 000 clanova a ostale stranke nesto manje od toga. 15 punoletnih je u strankama raznoraznim.


cjenim da su glasači upravo članovi + porodica im..
a članovi su uposlenici državne službe koji bi da napreduju/koji su se prepali za postojeća mjesta..
i ne prepali se, samo šta rade pričaju o sječi iste te državen službe..
ubij me ako aciki to i nije bio plan.. najaviš velelepnu reformu državne službe.. pomeneš otupštanja 5, 10, 15% ljudi.. svi se isprepadaju.. pa potrče po člansku kartu..
nije loše..al ipak neće tako moći baš unedogled
antioksidant antioksidant 08:10 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

.al ipak neće tako moći baš unedogled

strepnj mi je veca od nade. on komunicira sa glasackim telom neverovatno uspesno
maksa83 maksa83 08:11 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

a ovaj čovjek svira gitaru i umije da zapiše algoritam pa ću da podržim njega.

Molim te da ne zaboravimo ni rasnu crnku u vr' stranke. Kriptonit.

Uzgred, moram da priznam da je sve pomalo i kompromis pošto je gitara akustična i da bih voleo da se pokazao na električnoj, ali ovo nisu vremena kada može da si se priušti puno izbirljivosti.

Glede Pajtića i DS-a, ta stvar se urušila do tužnih granica i izgleda nije sposobna da se samo-popravi, a ako nije sposobna da dovede u red jedan kudikamo jednostavniji sistem od države (stranku), onda svakako nije sposobna da dovede u red ni državu. Nauči da menadžuješ sebe pre nego što bi da menadžuješ druge. E pa epski su fejlnuli. Popravni je bio 2008., i pali su. Tvoje ljuCko pravo je da im daš još jednu šansu i probaš iz njih da izvučeš dvojku, ali je lelek i zapomaganje i smaranje drugih što to tako ne vide prilično deplasiran. Što b" rekli - deal with it.

antioksidant antioksidant 08:17 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Molim te da ne zaboravimo ni rasnu crnku u vr' stranke.

za maksu koji je ipak i dalje u srcu krije grejs park

tadejus tadejus 08:21 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

maksa83
Molim te da ne zaboravimo ni rasnu crnku u vr' stranke. Kriptonit.

nisam zaboravila.. to je ok rezon.. gitara i algoritam nisu..

maksa83

Tvoje ljuCko pravo je da im daš još jednu šansu i probaš iz njih da izvučeš dvojku, ali je lelek i zapomaganje i smaranje drugih što to tako ne vide prilično deplasiran. Što b" rekli - deal with it.

primjeti razliku između leleka da se podrži ds (takav od mene sigurno nisi čuo)..
i leleka da se ne pada na uvijek istu trulu foru, pa pristojan je čovjek..
i sloba je slobićima bio pristojan čovjek..
može li se pogledati dalje od toga..
antioksidant antioksidant 08:31 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Glede Pajtića i DS-a,

pajtic se u ovoj situaciji (predsednika ds-a)* našao posle sledećih koraka: tadić gubi izbore, đilas je "viđeni" naslednik ali rekao je da se neće kandidovati protiv tadića. tada se tadić i đilas "dogovore" da ga đilas nasledi. posle toga na izborima sa dva kandidata pajtić pobeđuje đilasa (i to ne nešto previše ubedljivo) a od 5 potpredsednika dobija 5 koje su đilasovi predlozi: borko, ješić, maja videnović, nataša vučković i goca čomić. i upravo u tome leži jedini potencijal ds-a - haotičnom unutarstranačkom životu gde vođa nije autokrata i jedino prepoznatljivo i značajno lice. izašlo se i noćnih sednica kabineta gde su predsednik, savetnici, prijatelji, kumovi, rođaci, sluge i klovnovi odlučivali van struktura. to za sobom nosi i slabosti u sistemu gde se ceni, voli, neguje i traži liderstvo i mesijanstvo ali je predstavljalo i odmor na ponuđenoj izbornoj listi prepunoj "snažnih ličnosti".

(druga neliderska stranka je sps ali to je već previše za progutati, to nije žaba, to je krokodil)

* o tome kako je postao izvršna vlast u vojvodini i kakav se tamo pokazao nek piše neko zainteresoaniji, slabo je to dosezalo do mene


dopuna:

za maksu opet


*

ne mogu da nadjem gde svira le spol 57 u bikiniju, mora da ima negde na netu
antioksidant antioksidant 08:32 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

i sloba je slobićima bio pristojan čovjek..

i imao je sunce u kosi kao i vučić ili...
maksa83 maksa83 08:34 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

i leleka da se ne pada na uvijek istu trulu foru, pa pristojan je čovjek..
i sloba je slobićima bio pristojan čovjek..
može li se pogledati dalje od toga..

Ja uopšte ne mislim da je Radule mnogo pristojan čovek. Nesumnjivo je inteligentan, ali je drčan, qrčevit i osvetoljubiv, i mnogo je manje beslovesna zunzara nego što mislite. Da ilustrujem - on je imao taj svoj blog i ne mrda van njega, ne vidiš ga nigde osim tamo, on tamo nešto ispiše, dođe raja, neko aplaudira, neko mu oponira, svađa se, on banuje, ljuti se, i rekao bi tu je priči kraj, ali nije. Mene je banovao zato što sam na nekom sasvim sedmom neprimetnom blogu (koji čak nije bio ni na naslovnoj, nego negde u potpalublju) izneo svoju rezervu prema čoveku koje svoje IT iskustvo iz Amerike nije doneo ovde da otvori neko IT preduzeće, nego mrtvozorničku firmu za vivisekciju umirućih državnih giganata. Nemam pojma kad i kako je on to video ali me je (provereno, pitao sam) zbog toga doživotno bananovao na svim njegovim potonjim blogovima.

Tako da, eto, ne mislim da je to jedan prijatan tip, ali mislim da je JAKO bitno da se lica i ljudi menjaju, makar među njih zalutao i poneki astrolog. Smenjivost je jedini fidbek koji imaš ka tom sistemu, i samo tako možeš da ga koriguješ.

Sa možda ti da objasniš kako je glasanje za ostatak zaklanog disfunkcionalnog DS-a i Pajtića - gledanje dalje od nečegveć. Po meni - to je davanje injekcije mrtvom čoveku, izvin'te zbog morbidne metafore. Šta ti očekuješ da kao društvo na srednje i duge staze dobijemo od toga?
antioksidant antioksidant 08:37 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Po meni - to je davanje injekcije mrtvom čoveku,


glasaš za čoveka ili za listu? utome je poenta br 2

poenta br 1 je smenjivost, s tim se u potpunosti slažem. zato sad i navijam da i dveri uđu u parlament i prave gužvu. spustiti vučića na 98 poslanika može biti nešto (mada 1,8 miliona glasova i dalje boli kao šamar)
maksa83 maksa83 08:41 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

i upravo u tome leži jedini potencijal ds-a - haotičnom unutarstranačkom životu gde vođa nije autokrata i jedino prepoznatljivo i značajno lice

Da, ovo je valid point i izdvaja DS od samog početka, to je jedina (preživela) neliderska stranka koja je preko nekoliko puta menjala vođe i preživljaval, s tim da se svaki put delila k'o ameba, i to je u jednom trenutku moralo da pukne, a taj trenutak je izgleda otpr. tu negde sada. Injekcija je bila kada su došli na vlast pa se desio neki influx članstva (koji se sad dešava SNS-u), ali je sve to bilo nedovoljno kohezivno za neku kvalitetnu dužu priču. Najbolje je to ovde sumirala jednom (mislim) Mirela - (ja ću da parafraziram, ona je to bolje rekla): očigledno je da je jedina stvar koja ih je držala na okupu - vlasti, pa kad je nestala vlast - nestali su i oni.
maksa83 maksa83 08:42 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

glasaš za čoveka ili za listu? utome je poenta br 2

Da l' slučajno da l' namerno - nisi dobro protumačio metaforu. "Čovek" je u ovom slučaju grupa koja sebe trenutno zove DS, a Pajtić nije uzrok, on je manifestacija raspada i zapravo je nebitan.
maksa83 maksa83 08:45 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

ne mogu da nadjem gde svira le spol 57 u bikiniju, mora da ima negde na netu

Uh brate ... porn of all porns.
antioksidant antioksidant 08:45 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Najbolje je to ovde sumirala jednom (mislim) Mirela - (ja ću da parafraziram, ona je to bolje rekla): očigledno je da je jedina stvar koja ih je držala na okupu - vlasti, pa kad je nestala vlast - nestali su i oni.

da, sada su ostali i bez vojvodine (ostao je samo vračar :))
a od kada se rešavaju tadićevog nasleđa birani su ljudi (da vode ds) sa nekom izvršnom vlašću (đilas-beograd pa pajtić-vojvodina). sada ćemo videti šta će se desiti. od 2012 do sada nisu krenuli ka napred. videćemo do sledećih izbora šta će se desiti
antioksidant antioksidant 08:47 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Da l' slučajno da l' namerno - nisi dobro protumačio metaforu.

za nijansu sam je nategao da bih naglasio svoju poentu - da se nude ljudi (sa manje ili više sunca u kosi) a ja tražim ideje
maksa83 maksa83 08:57 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

za nijansu sam je nategao da bih naglasio svoju poentu - da se nude ljudi (sa manje ili više sunca u kosi) a ja tražim ideje

Ideje su, kao što smo videli, mantil koji se oblači prema vremenu napolju - juče si lepio Ratka Mladića po Nbgdu, danas potpisuješ poturene salvete u Briselu, il' si neka kao stranka levog centra a napraviš milje za meksičko-ruski kapitalizam, il' si libertarijanac koji drmne pare iz Fonda za Razvoj, ili si Socijalista koji posluje sa narko-dilerima...
antioksidant antioksidant 09:00 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

maksa83
za nijansu sam je nategao da bih naglasio svoju poentu - da se nude ljudi (sa manje ili više sunca u kosi) a ja tražim ideje

Ideje su, kao što smo videli, mantil koji se oblači prema vremenu napolju - juče si lepio Ratka Mladića po Nbgdu, danas potpisuješ poturene salvete u Briselu, il' si neka kao stranka levog centra a napraviš milje za meksičko-ruski kapitalizam, il' si libertarijanac koji drmne pare iz Fonda za Razvoj, ili si Socijalista koji posluje sa narko-dilerima...

to jeste sistem u kom se lepo pliva sa suncem u kosi a pitanje je da li je ok 30 godina zadovoljavati se zamenama a ne promenama? (s tim sto svako ima svoje sledbenike koji znaju da je bas on najbolji na svetu)

ok, ok, kapiram i sam - osnuj svoju stranku pa pricaj dalje :)
tyson tyson 09:07 27.04.2016

Re: Za svo njegovo

pa ali ti si ovde sad pomješao dva bitna politička kvaliteta.. sposobnost da se mobilizuje masa i sposobnost da se dobro organizuje posao..
žena je fenomenalno radila prvo.. a katastrofalno drugo, mada se mora priznati da je radila u teškim uslovima..

Ma sve se to uči, a drugo, ne radi se organizacija stranke nasamo nego u timu, pa polako... Jedni druge dopunjuju, uče jedni od drugih i (poželjno manje) na greškama, i tako do sledećih izbora. Ako uopšte misle da evoluiraju, mislim DJB kao stranka.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:07 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Ideje su, kao što smo videli, mantil koji se oblači prema vremenu napolju

Да, али све те идеје некако улазе у левак, па се иде тим правцем -- име нека идеолошка аутострада, и нисам сигуран да се она шири с протоком времена, напротив: мислим да постаје све ужа. Тако чак и Палма или Веља савијају се на тим идеолошким кривинама и доводе у ред. И честити Иринеј чак.

Гледај сад ово, и моју опкладу: идеолошки, мало по мало, с напретком технологије, биће какано да сечеш врат пилету или гуди како би их појео. Та ће се "идеологија" мало по мало ширити светом. Исто тако ће бити са гејством, истополним браковима и породицама насталим из њих, презиром према нафти итд.
tess tess 09:07 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Jbt, Radule je iz Bihaća..a onaj Cvijanović  Sarajlija, što ga Vrabac nazvaše dżuksom. Tako i provjerim ko su ti ljudi. Od čijih su.
Kakvo smeće novinarsko sam pročitala o tom Cvijanoviću. Čovječe, pa literarno opajdarstvo među novinarima je gore no sama politička Trivia.
Hm.

A Princi kaže da je lepota i lepršavost te stranke što ne "nosi" tragove '90ih. Hm. Šta li je mislio ako to nije cvet u kosi il Sofija Loren na Galebu sa Maršalom, plešu tango, drugarski (ah daht daht, druže). Hm.

I sad op, Radule iz Bihaća. A tamo Federacija. Hm. E, ako vam guru Bosanac nema '90e, ne znam šta bih vam rekla. Sem da sam zatečena Stečajnim upravnikom iz Bihaća, koji Sevdahom i Klikerima spašava Srbiju, jer ništa pametnije niste imali..


p.s. Pejo, malo sam se zezala. No, iako se nekad ponašaš čudno i iznerviraš me, ne primaj k srcu. Ništa ne primaj k srcu. Ne zarezuj.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:10 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Ја сам далеко већи социјални коњ од било кога овде, вероватно. Тако да... не примам. Имам монтањарску нарав. Као Радуле. А то су они који изнад себе признају само Сунце. Тако навикло, од малена.
tyson tyson 09:15 27.04.2016

Re: Za svo njegovo

Ja sam se prvi podsmevao Krugolini i uvek ću je zajebavati. Ali kakve to veze ima, ko i šta sam ja? Ja se zajebavam na svačiji račun, pa čak i svoj, :). Žena je pokazala i dokazala da ume da animira narod, da ume čak i da artikuliše neke njihove zahteve i to je, po meni, jedina stvar koja se meri u politici.

Ma nije jedina stvar koja se meri u politici, o tome i pričamo; eh, kada bi bila... Znaš i sam koliko politika zna da bude kompleksna i prljava, i koliko potencijalno dobrih i korisnih karijera su uništene zbog sitnih gluposti ili nesnalaženja.

DJB je u jedinstvenoj situaciji da se razviju u daleko uticajniju, jaču stranku i ne bi bilo dobro da ponavljaju greške prethodnika, i prave nepotrebne greške početnika. pametan čovek se uči na tuđim greškama!


tess tess 09:17 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Predrag Brajovic
Ја сам далеко већи социјални коњ од било кога овде, вероватно. Тако да... не примам. Имам монтањарску нарав. Као Радуле. А то су они који изнад себе признају само Сунце. Тако навикло, од малена.

Ček, sad je Crnogorac iz Bosne?
Hm.
Ne znam, oprostićeš, malo bih ćutala..
tadejus tadejus 09:23 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

maksa83
il' si neka kao stranka levog centra a napraviš milje za meksičko-ruski kapitalizam...


jbt pa ako ti je kritika ds-a da je napravio milje meksičkog kapitalizma.. au brate..
koji meksiko..
pa da otjeraš tog miška, kostića i njih još dva i po mi bi bili maltene tamo gdje smo i bili 85-e..
ajde što se to i golim okom vidi al brate pa i sve statistike ti to govore.. imamo državnu potrošnju na nivou Skandinavije.. dotiramo apsolutno sve, đe god zafali, oporezuj pa dotiraj.. uravnilovka rules.. na svim nivoima.. i školski sistem nam je i dalje takav..
aman..
no ti si valjda htio da se žališ na korupciju i krađu..
stoji..

ja se ipak nadam da ds može da ostane centar okupljanja pristalica ideja sa političke ljevice i ekonomskog lijevog centra.. i glasača, a što je još važnije i tehnokrata koji će te politike da sprovode..
evo imamo priliku da se uvjerimo kako to izgleda kad diletanti okupe glasače ali niko pristojan sa njima neće da radi..
ne mogu više ni pozive na glasanje da pošalju..
a veliki sam skeptki da bi stvari drugačije stajale sa pokretom koji ti podržavaš..
možda i grješim.. mogu da zamislim i scenario gdje ds definitivno nestaje, to mjesto preuzima neka nova dosta nam je bilo ds-a, čede i borisa i ostalih stranka.. pa svi ti ljudi prelome da s njima ipak mora da se radi..
moguće.. i nije sporno..
sporno mi je potezanje stalking optužbi (a provali ovaj post odmah ispod, koji nikome ne smeta, dobro tysonu je zasmetao) i upornog pokušavanja da se zapuše usta, jer lelečeš i deplasirani su ti stavovi..
e ljudi ako vam već ide na živac da čujete prigovor na vođu neće to na dobro izaći..
milisav68 milisav68 09:29 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

antioksidant
ok, ok, kapiram i sam - osnuj svoju stranku pa pricaj dalje :)

Ma ne, samo šaraj malo.

Umesto DS - Radule.

Umesto Šešelj, Vučić - Dveri.

Kad njih "digneš" na 15 - 20%, onda nađeš "nova lica".

Recimo (nisam hteo da komentarišem pre izbora), NOVA je napravila grešku (i propustila priliku) što se "zalepila" za DS, i što se nije sama "izmerila" (odnosno gurala neku svoju priču samostalno, plus što Živković nije hteo da se skloni barem privremeno).
tyson tyson 09:29 27.04.2016

Re: Za svo njegovo

P.S. Tip je postao trejder tako što je preko raspusta bio kurir za ujaka na Wiener Boerse, i onda malo trejdovao sam za sebe. Kaže "kad sam shvatio da sam trejdujući zaradio 5 puta više nego što mi je ujak platio znao sam čime ću da se bavim u životu. Inače bih probao da budem fudbaler". Elektrotehničar po obrazovanju, ali se ni dana time nije bavio (osim što je sebi u početku pravio trejding softver). Računao horoskope i trgovao fjučerima.

Znači špekulant, koji živi od novca uzetog drugim ljudima u nepostojećoj ekonomiji ("trejding" )...


maksa83 maksa83 09:36 27.04.2016

Re: Za svo njegovo

Znači špekulant, koji živi od novca uzetog drugim ljudima u nepostojećoj ekonomiji ("trejding"...

Kockar sa računarom. To ti je trejder.
antioksidant antioksidant 09:39 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Umesto DS - Radule

zasto bih umesto ds-a birao nekog ko je toliko sličnan vučiću (obećanja ludom radovanja)?
Umesto Šešelj, Vučić - Dveri.

ovde opet nema sličnosti. jedno je skupina okpljena oko zanimljivog pajaca (liči na pokret) a drugo grupa ljudi koja živi ideju (opasnu, nasilnu, pogrešnu, ksenofobičnu ali u nju veruju. jezuite kojima je patrijah papa)
Recimo (nisam hteo da komentarišem pre izbora), NOVA je napravila grešku (i propustila priliku) što se "zalepila" za DS, i što se nije sama "izmerila" (odnosno gurala neku svoju priču samostalno, plus što Živković nije hteo da se skloni barem privremeno).

nova bi bila prepoznatija kao nova da nije prvo lice živković. to je svima bilo jasno verujem i njima) a išli su sa prihvatanjem tog rizika. živković jeste potreban jer ima organizaciju ali verujem da je veliki minus kao prvo lice stranke.

i da, kad smo već tu - kada moraju biti sprovedeni predsednički izbori sledeće godine? (kog datuma)
antioksidant antioksidant 09:40 27.04.2016

Re: Za svo njegovo

maksa83
Znači špekulant, koji živi od novca uzetog drugim ljudima u nepostojećoj ekonomiji ("trejding"...

Kockar sa računarom. To ti je trejder.

ali ulaže tuđe pare :) (profit naš, rizik vaš)
emsiemsi emsiemsi 09:43 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

maksa83
i leleka da se ne pada na uvijek istu trulu foru, pa pristojan je čovjek..
i sloba je slobićima bio pristojan čovjek..
može li se pogledati dalje od toga..

Ja uopšte ne mislim da je Radule mnogo pristojan čovek. Nesumnjivo je inteligentan, ali je drčan, qrčevit i osvetoljubiv, i mnogo je manje beslovesna zunzara nego što mislite. Da ilustrujem - on je imao taj svoj blog i ne mrda van njega, ne vidiš ga nigde osim tamo, on tamo nešto ispiše, dođe raja, neko aplaudira, neko mu oponira, svađa se, on banuje, ljuti se, i rekao bi tu je priči kraj, ali nije. Mene je banovao zato što sam na nekom sasvim sedmom neprimetnom blogu (koji čak nije bio ni na naslovnoj, nego negde u potpalublju) izneo svoju rezervu prema čoveku koje svoje IT iskustvo iz Amerike nije doneo ovde da otvori neko IT preduzeće, nego mrtvozorničku firmu za vivisekciju umirućih državnih giganata. Nemam pojma kad i kako je on to video ali me je (provereno, pitao sam) zbog toga doživotno bananovao na svim njegovim potonjim blogovima.

Tako da, eto, ne mislim da je to jedan prijatan tip, ali mislim da je JAKO bitno da se lica i ljudi menjaju, makar među njih zalutao i poneki astrolog. Smenjivost je jedini fidbek koji imaš ka tom sistemu, i samo tako možeš da ga koriguješ.

Sa možda ti da objasniš kako je glasanje za ostatak zaklanog disfunkcionalnog DS-a i Pajtića - gledanje dalje od nečegveć. Po meni - to je davanje injekcije mrtvom čoveku, izvin'te zbog morbidne metafore. Šta ti očekuješ da kao društvo na srednje i duge staze dobijemo od toga?

Аааа, ти се због тога чепиш Радулету --- да те одбанује.
Сада ми је јасно.
tyson tyson 09:44 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

A Vučić?
On je nov.
I -- zasad -- jedini mogućni reformator Srbije. Da li će to u sprovesti? Ne znam, ne verujem, jer mora, u tom slučaju, da pobegne od svog karaktera.

Vuk dlaku menja, ali ćud nikada (u ovom slučaju je i doslovno tako).

emsiemsi emsiemsi 09:45 27.04.2016

Re: Za svo njegovo

Predrag Brajovic
princi
Predrag Brajovic
pravi se fin sad Brajović, pičkarao se i on sa Radulovićem, itekako, možda ne onako kao ja, ali sasvim dovoljno, koliko je čestit, umeo)

:)))))
Toliko ljubazno i očigledno daleko benignije pičkarao nego ti da su me ljudi iz DBJa i lično zvali u dva-tri navrata u stranku. Hvala im na tom poverenju. Mislim da je suština u tome što su se moje primedbe iščitavale kao dobronamerne, ako ne (iz perspektive kritikovanog) kao do kraja utemeljene.

SRa je kvalifikovao njegov lični integritet, princi, koji on ima za razliku od... To je ono što fali nekima: lični integritet. Politika je ples celim telom i dušom, kao tango, i brzo se prepozna ko je lažnjak.

E, cestiti Brajovicu, nije ti krhka samo pamet (i jos ponesto), nego i secanje. Govno si ti veliko od coveka.

Заиста си невероватан. У ствари... ево какав:

princi
23:25 24.04.2016
Sine, kad
Krugolina stane za skupstinsku govornicu...


На овом истом блогу, дакле, кренуо си да се зајебаваш на Круголинин рачун. То су твоје менталне слугерање једва дочекали, па ти овај коментар испрепоручивали.
...

Ко су Принцијеве менталне слугерање - имена на сунце !?
angie01 angie01 09:49 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

zasto bih umesto ds-a birao

ovde opet nema sličnosti.


..izvini na intimnom pitanju,...al nikako da ukapiram koga ti podrzavas,...ono, u situaciji gde bi se slozili da je ponuda losa?


nova bi bila prepoznatija kao nova da nije prvo lice živković.


ovo sam odmah rekla i potpuno je egotriperski s njegove strane, da smanji sansu sopstvenoj stranci, zbog evidentnog animoziteta prema njemu.
antioksidant antioksidant 09:52 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

..izvini na intimnom pitanju,...al nikako da ukapiram koga ti podrzavas,.


milisav68 milisav68 09:54 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

antioksidant
zasto bih umesto ds-a birao nekog ko je toliko sličnan vučiću (obećanja ludom radovanja)?

Zato što "puca" na građansku/levičarsku opciju, koja u Srbiji neće skoro imati apsolutnu većinu, već kontra-teg desničarima.
ovde opet nema sličnosti. jedno je skupina okpljena oko zanimljivog pajaca (liči na pokret) a drugo grupa ljudi koja živi ideju (opasnu, nasilnu, pogrešnu, ksenofobičnu ali u nju veruju. jezuite kojima je patrijah papa)

Ima - promena, i treba da im se da prostor (u okviru zakona), da se javno nalupetaju, a ne da šire "teorije zavere".
i da, kad smo već tu - kada moraju biti sprovedeni predsednički izbori sledeće godine? (kog datuma)

Избори за председника Републике Србије 2012. су одржани 6. маја 2012

antioksidant antioksidant 09:58 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Zato što "puca" na građansku/levičarsku opciju, koja u Srbiji neće skoro imati apsolutnu većinu, već kontra-teg desničarima.

pa vidis to nije linija podele koja me interesuje. ja gadjam da se udaljim od autokratije i samozvanih sveznalaca a u suštini naivnih ili zlonamernih diletanata (efekat isti)

dopuna!! - mi i živimo posledice nesposobnosti građanskog autokrate (tadića) koji je razrušio svaki zametak institucije koji je postojao i sve prilagodio svom kabinetu pa je vučić došao na čistinu da se igra. nije postojalo bukvalno ništa da mu se suprostavi.

Ima - promena, i treba da im se da prostor (u okviru zakona), da se javno nalupetaju, a ne da šire "teorije zavere".

to nema veze sa razlikama između srs i dveri (dss su tek posebna priča)
Избори за председника Републике Србије 2012. су одржани 6. маја 2012

tnx,
znači maksimalno za godinu dana ponovo jurnjava glasova. nema previše vremena za opoziciju da se poližu rane, završe proslave i krene u pripremu
milisav68 milisav68 10:05 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

antioksidant

pa vidis to nije linija podele koja me interesuje. ja gadjam da se udaljim od autokratije i samozvanih sveznalaca a u suštini naivnih ili zlonamernih diletanata (efekat isti)

dopuna!! - mi i živimo posledice nesposobnosti građanskog autokrate (tadića) koji je razrušio svaki zametak institucije koji je postojao i sve prilagodio svom kabinetu pa je vučić došao na čistinu da se igra. nije postojalo bukvalno ništa da mu se suprostavi.

Pa da, zato što smo glasali za manje zlo, a ne za novu opciju.
to nema veze sa razlikama između srs i dveri (dss su tek posebna priča)

Ima, čak je i Šešelj promenio retoriku.

Dopuna:

Ne možeš da gađaš neautokrate, dok su stalno autokrate - izbor.

Mora od nečega da se počne.

Trenutno - glas za Radulovića/Obradovića, nije glas za vlast, već glas za ulazak u skupštinu novih lica.
maksa83 maksa83 10:05 27.04.2016

Re: Za svo njegovo

ali ulaže tuđe pare :) (profit naš, rizik vaš)

Hedž fand menadžer, da. Trejder u opštem smislu (svejedno je l' trejduje svojim ili tvojim parama) je kockar. Koji doduše za sebe misli da je vrlo informisan kockar, ali nije toliko informisan koliko misli da jeste.

Kako god, pošto je bez posla ostavio i izbacio iz igre pit trejdere (one što stoje na floru berze, mašu , viču i razbacuju papiriće)i on polako ostaje bez posla. a i bogami i razni analitičari mogu polako da se pakuju i nađu nešto novo da rade.

antioksidant antioksidant 10:06 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Pa da, zato što smo glasali za manje zlo, a ne za novu opciju.

ne znam za koga si glasao. stvarno.
ma, čak je i Šešelj promenio retoriku.

pričamo o drugim stvarima izgleda
angie01 angie01 10:07 27.04.2016

Re: Glas razuma - IZBOSNE

al na čemu se vaša ljubav bazira.. meni totalno izmiče




ako bi mi neko pomogao da uocim ko je i u kom komentaru ispoljio pomenutu emociju,...koliko sam ja citala, radi se o prilicno uobicajenom komentarisanju na slicne tema, s dodatkom, da je opstruirana i ismevana opcija, sama presla cenzus,...pa ja kao takava postala zanimljivija za posmatranje...trac, smeh, suze i znoj

sad ispade da je to jeres par ekselans,...mnogo veca nego kalkulacija da se glasa za ds, na celu sa- neznamnikakodagaopisemkolikojebezlican-ili za sns, jer eto, ostace, bice zaposlenje,...a prvi sve otarali u 'rac, a ovi drugi se potrudili da pokazu da mogu jos bolje tu istu radnju,


antioksidant antioksidant 10:08 27.04.2016

Re: Za svo njegovo

a i bogami i razni analitičari mogu polako da se pakuju i nađu nešto novo da rade.

privredni sistemi kao što je srbija ostaju poslednji bastioni živim investitorima koji moraju da se pojave lično, klopaju u lokalnoj kafani, razmene poljupce, procente i koverte da bi stvari funkcionisale, zgrade rasle i slično...
maksa83 maksa83 10:10 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

E, ako vam guru Bosanac nema '90e, ne znam šta bih vam rekla

Guru Bosanac itekako ima devedesete, samo ne tako kako si ti mislila.
milisav68 milisav68 10:15 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

antioksidant
ne znam za koga si glasao. stvarno.

2008. za DS (i ne samo 2008. već od početka višestranačkih izbora).
2012. apstinirao
2014/2016. za DJB
pričamo o drugim stvarima izgleda

Ne, nego se krećemo u različitim krugovima.
angie01 angie01 10:17 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

delije sever,...






chitach chitach 10:22 27.04.2016

Re: Lik i delo pravog Kurira Jovice

]Interesantan tekst, ko čita nemački (LINK).

link vodi nigdje ...
Lionsgate Lionsgate 10:22 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

Jbt, prica na blogu o DJB kao da su oformili vladu, strasno me podseca na nekadasnju pricu o LDP, skoro isti blog talibani.

A jel ikom palo na pamet da ce na nekim sledecim izborima mozda Vucic da bude jos jaci? Recimo, otpadnu Ceda-Bota-HromiDaba i DSS-Dveri koji su i sad na ivici cenzusa, DS i SPS clanovi koji su sad u republickoj, pokrajinskoj i gradskim administracijama ce izvrsiti masovni prelet u vladajucu stranku da bi opstali na radnim mestima itd. I mozda za 3 ili 4 godine Vucic bude sa jos vise glasova i vecim brojem mandata, sto me ne bi ni zacudilo jer ovo je ipak Srbija - narod veruje vodjama i tesko smenjuje aktuelnu vlast. A ne bi me zacudilo da novi izbori budu opet za 2 godine, po nekom "istorijskom" uspehu koji je posle napornog rada i truda omogucio nas skrmni premijer.
maksa83 maksa83 10:23 27.04.2016

Re: Njegovo, veliko NJ

ja se ipak nadam da ds može da ostane centar okupljanja pristalica ideja sa političke ljevice i ekonomskog lijevog centra.. i glasača, a što je još važnije i tehnokrata koji će te politike da sprovode..

Evo ovaj dećko dole je tvoja nada.

Ali znaš šta, ti si za njega čula sad ovde od mene, i to je to, izljubite se, pošto je to prvo i poslednje što si od njega videla i čula. (Ne neće mu se ništa loše desiti, samo će biti izignorisan, a ti se nadaj nečemu od Bodrum Paše Pajtića i sl.)

To je stranka za koju sam manje više redovno glasao od 1990. do 2008. (zaključno), i meni je to prilično tužno, al' oni su ti go-to-vi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana