Astrologija| Budućnost| Kućni ljubimci| Religija| Sex

Izborne prognoze 2016.

krkar RSS / 18.04.2016. u 12:53


800px-Current_D%C3%A1il_%C3%89ireann_composition.svg.png

 

Blog za prognoziranje rezultata izbora. Sistem je jednostavan: postoji šablon u koji samo treba uneti procenjeni  broj osvojenih glasova po izbornim listama i broj nevažećih listića. Kalkulacija po d' Hondtu je automatska i prikazuje se broj mesta za svaku listu koja pređe cenzus.

Početne premise:

1. U Skupštinu se bira 250 poslanika. Međutim, kako za izbor manjinskih stranaka važi tzv. "prirodni cenzus" a ne fiksni prag od 5%, ova simulacija bazira se na izboru 240 poslanika - što je pretpostavljeni broj onih koji će se birati po standardnim pravilima (može se desiti da manjinskih bude 9 ili 11 ali ipak je ovo samo zabava).

Ovo je neophodno jer kalkulator nema mogućnost obrade po nestandardnim parametrima.

2. Biračko telo je oko 6 750 000. U simulaciji je smanjeno za 250 000 što je očekivani broj glasača manjinskih lista, tako da se simulacija bazira na 6 500 000 birača.

3. Uneo sam sve liste za koje iko ozbiljan može da očekuje da će preći cenzus. Ako neko misli da neka od neozbiljnih stranaka može da prebaci 5% - može sam da je ubaci.

4. Za izbore je prijavljeno 20 lista od toga otprilike 4 manjinske što ostavlja određeni broj stranaka na koje će otpasti određeni broj glasova. Te stranke su u šablonu tretirane ZBIRNO kao "Sića 1", "Sića 2" itd. Za sve njih možete uneti ukupan broj glasova ali PAŽNJA: ako mislite da će minorne stranke (razni Rusofili, zeleni, anarhisti, inadžije i slični) dobiti više od 100 000 glasova MORATE IH PODELITI na nekoliko Sića kako ni jedna Sića ne bi prešla cenzus - inače bi se moglo desiti da ispadne da će minorni zbirno ući u parlament.

5. NEVAŽEĆI listići: kalkulator pravi razliku između belih i kurčićovanih listića, međutim po srbijanskom zakonu svi su oni podjednako nevažeći i postoji samo jedna kategorija nevažećih. Stoga je ukupan broj nevažećih potrebno uneti u rubriku SPOILT.


Šablon se nalazi OVDE pod nazivom BLOG ŠABLON (LINK): (Kome treba OVDE je i originalna stranica za izračunavanje po d'Hondtu (hvala Draganu Pleskonjiću)

Šablon izgleda ovako:

ablon.png

NEVAŽEĆE uneti pod SPOILT!

Kad završite dajte svojoj prognozi ime - VAŠ NICK NA BLOGU - i snimite je pod tim imenom i screenshot okačite ovde (ili samo rezultate ako vas mrzi ili ne umete da okačite screen shot). Bilo bi poželjno da ostavite i LINK na svoju prognozu kako bi zabava bila luđa.

MOLIM VAS DA DISKUSIJE O IZBORIMA VODITE NA DRUGIM BLOGOVIMA, IMA IH DOSTA, A OVDE SAMO PROGNOZIRATE.


Tagovi



Komentari (214)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 12:54 18.04.2016

Krkar - prognoza


Evo i moje prognoze. Na moju žalost kako god okrenem ispada da će Kanda Kodža i Nebojša ipak ući, kroz iglene uši.

Radule i Borko jok.


Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 14:07 18.04.2016

Re: Krkar - prognoza

(hvala Draganu Pleskonjiću)


Nema na čemu.

Kao što pomenuh tamo u komentaru: dobra prilika, za sve prognozere rezultata izbora, da se pokažu.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:50 18.04.2016

Re: Krkar - prognoza

Kao što pomenuh tamo u komentaru: dobra prilika, za sve prognozere rezultata izbora, da se pokažu.


Lepo, ali bolje bi bilo da se upisuju samo procenti - i osvojenih glasova i izlaznosti i nevažećih, pa da se onda obračunava, a ne da sami moramo da preračunavamo. Nije ovo Lumosity vežba ;>
jednatanja jednatanja 17:10 18.04.2016

Re: Krkar - prognoza

Radulović prelazi cenzus, jasno kao dan.

krkar krkar 17:11 18.04.2016

Re: Krkar - prognoza

Radulović prelazi cenzus, jasno kao dan.


Da, a Borko će nešto da kresne. Na blogu.
looping looping 17:37 18.04.2016

Re: Krkar - prognoza

jednatanja
Radulović prelazi cenzus, jasno kao dan.


Ako se dobro sećam, Radulović je pobedio na prošlim izborima. Na B92 blogu.
Goran Vučković Goran Vučković 17:39 18.04.2016

Re: Krkar - prognoza

Radulović prelazi cenzus, jasno kao dan.

Ako je suditi po količini onoga što kod mene izlazi na Facebook, osvaja bar 30%
libkonz libkonz 19:49 18.04.2016

Re: Krkar - prognoza

http://icon.cat/util/elections/lfFVPpCivB
krkar krkar 22:25 18.04.2016

Re: Krkar - prognoza

Ako se dobro sećam, Radulović je pobedio na prošlim izborima. Na B92 blogu.


I opet će ako bude sreće.

A na twitteru osvaja dvotrećinsku većinu!
krkar krkar 22:27 18.04.2016

Libkonz - prognoza

http://icon.cat/util/elections/lfFVPpCivB


Kako ti je Daćić ovako slab? Nije valjda da misliš da Krkobabić nosi 100 000 glasova (i prenosi ih Vučiću)? Mnogo je
beobb beobb 22:59 18.04.2016

Re: Krkar - prognoza


A evo i link:
http://icon.cat/util/elections/SXFVUjCiqb
libkonz libkonz 06:42 19.04.2016

Re: Libkonz - prognoza

Ne nosi Krkobabić ništa, naravno. Ali SPS je nešto mnogo ponižavan. Možda se to reflektuje i na deo njihovih birača.
krkar krkar 10:08 19.04.2016

Re: Libkonz - prognoza

Ali SPS je nešto mnogo ponižavan. Možda se to reflektuje i na deo njihovih birača.


Ma kakvi, njihovi birači su ko one bubašvabe što prežive atomski udar. Kad su preživeli 5. oktobar, pa vidovdansko slanje u Hag...
mlinarslavko mlinarslavko 12:11 19.04.2016

Re: Libkonz - prognoza

krkar
Ali SPS je nešto mnogo ponižavan. Možda se to reflektuje i na deo njihovih birača.


Ma kakvi, njihovi birači su ko one bubašvabe što prežive atomski udar. Kad su preživeli 5. oktobar, pa vidovdansko slanje u Hag...


Ovo je lepo receno. Radio medju njima 15 godina, ako im partija kaze da pricaju kako je mleko crno, danima ce tako pricati. Medjutim, cim je zaebana situacija nema ih nigde, sa milion neverovatnih izgovora.
anja99 anja99 15:28 20.04.2016

Re: Krkar - prognoza

Da, a Borko će nešto da kresne. Na blogu.


Da, a Tramp je the next američki predsednik.

anja99 anja99 15:29 20.04.2016

Re: Krkar - prognoza

Da, a Borko će nešto da kresne. Na blogu.


Da, a Tramp je the next američki predsednik.

krkar krkar 13:00 18.04.2016

Rezultati 2014.


Rezultate izbora 2014. imate OVDE (LINK).
looping looping 13:27 18.04.2016

1

krkar krkar 13:37 18.04.2016

Re: 1

looping


Izlaznost 35%!?

Šaraj malo!
looping looping 13:52 18.04.2016

Re: 1

krkar
looping


Izlaznost 35%!?

Šaraj malo!

Najniža izlaznost do sada.
+ nisam ubacio nevažeće listiće (oko 100,000).
krkar krkar 13:57 18.04.2016

Re: 1

looping
krkar
looping


Izlaznost 35%!?

Šaraj malo!

Najniža izlaznost do sada.
+ nisam ubacio nevažeće listiće (oko 100,000).


Pa ubaci
looping looping 14:11 18.04.2016

Re: 1

krkar
looping
krkar
looping


Izlaznost 35%!?

Šaraj malo!

Najniža izlaznost do sada.
+ nisam ubacio nevažeće listiće (oko 100,000).


Pa ubaci

Ubacio.
krkar krkar 22:28 18.04.2016

Looping

Ubacio.


Ako ne staviš link to niko ne vidi
milos_mijatovic milos_mijatovic 13:02 20.04.2016

Re: 1

krkar
looping
krkar
looping


Izlaznost 35%!?

Šaraj malo!

Najniža izlaznost do sada.
+ nisam ubacio nevažeće listiće (oko 100,000).


Pa ubaci


Ја очекујем мању излазност на овим изборима. Има нас најмање за 50 000 мање него пре две године. Тешко ће излазност бити већа од 60% кад бирачки списак вели да има 6 750 000 бирача, а попис из 2011. да нас има нешто мање од 7,2 милиона.

Или заиста у Србији има тако мало млађих од 18 година?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:06 18.04.2016

vrabac - prognoza



EDIT:
Bilo bi poželjno da ostavite i LINK na svoju prognozu kako bi zabava bila luđa.


Evo linka
zilikaka zilikaka 14:44 18.04.2016

Re: vrabac - prognoza

Bilo bi poželjno da ostavite i LINK na svoju prognozu kako bi zabava bila luđa.

A zabavu sponzirišu Dveri, kolko vidim.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:49 18.04.2016

Re: vrabac - prognoza

zilikaka
Bilo bi poželjno da ostavite i LINK na svoju prognozu kako bi zabava bila luđa.

A zabavu sponzirišu Dveri, kolko vidim.


?!

...nisam razumeo.
milisav68 milisav68 15:01 18.04.2016

Re: vrabac - prognoza

vrabac_u_steni
zilikaka
Bilo bi poželjno da ostavite i LINK na svoju prognozu kako bi zabava bila luđa.

A zabavu sponzirišu Dveri, kolko vidim.


?!

...nisam razumeo.

Ma sa strane ima reklama, meni bio DS.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:09 18.04.2016

Re: vrabac - prognoza

milisav68
vrabac_u_steni
zilikaka
Bilo bi poželjno da ostavite i LINK na svoju prognozu kako bi zabava bila luđa.

A zabavu sponzirišu Dveri, kolko vidim.


?!

...nisam razumeo.

Ma sa strane ima reklama, meni bio DS.


A znači Zili su bile Dveri, hahaha, znate te reklame izlaze na osnovu vaših preferencija, meni na primer (koliko god puta da otvaram link) nude da putujem za 9 evra od Hajdelberga jal do Strazbura, jal do Ninberga


zilikaka zilikaka 15:10 18.04.2016

Re: vrabac - prognoza

?!

...nisam razumeo.

Pa meni, kad otvorim stranu sa rezultatima, pored stoji reklama za DSS/Dveri.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:11 18.04.2016

Re: vrabac - prognoza

zilikaka
?!

...nisam razumeo.

Pa meni, kad otvorim stranu sa rezultatima, pored stoji reklama za DSS/Dveri.


da,da ukapirao sam, objasnio milisav.
al izgleda da su od mene propagandni štabovi digli ruke, predlažu mi da emigriram
zilikaka zilikaka 15:14 18.04.2016

Re: vrabac - prognoza

A znači Zili su bile Dveri, hahaha, znate te reklame izlaze na osnovu vaših preferencija, meni na primer (koliko god puta da otvaram link) nude da putujem za 9 evra od Hajdelberga jal do Strazbura, jal do Ninberga

Suncemukalaisano!
Sad pitala i muža. kaže i njemu na fejsu sa svih strana ispadaju ti isti. (Sve to reko uz prigodnu psovku)
Msm, mislite šta oćete, al nešto tu ne štima.
alselone alselone 15:16 18.04.2016

Re: vrabac - prognoza

Ljudi sto ne koristite AdBlock i Ghostery, mogu da vam pljunu pod prozor sa reklamama...
zilikaka zilikaka 15:19 18.04.2016

Re: vrabac - prognoza

Ljudi sto ne koristite AdBlock i Ghostery, mogu da vam pljunu pod prozor sa reklamama...

Da ti pravo kažem, ja nemam kade da se bakćem, al ću morati s klipanom da pogodim da nam to udesi.

...msm, pametno dete i dobro. Oće on nego ne postizava - dok ne izvadiš iz džepa 200-300 dinara.
Onda skoči motivacija.
Jukie Jukie 15:43 18.04.2016

Re: vrabac - prognoza

zilikaka
A znači Zili su bile Dveri,


Sad pitala i muža. kaže i njemu na fejsu sa svih strana ispadaju ti isti.

Neki Lipkovski iz Dveri je rekao nešto pametno u vezi sa prosvetom, pa valjda ako to lajkuješ onda FB misli da simpatišeš Dveri.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:47 18.04.2016

Re: vrabac - prognoza

Jukie

zilikaka
A znači Zili su bile Dveri, Sad pitala i muža. kaže i njemu na fejsu sa svih strana ispadaju ti isti. Neki Lipkovski iz Dveri je rekao nešto pametno u vezi sa prosvetom, pa valjda ako to lajkuješ onda FB misli da simpatišeš Dveri.

Aleksandar Lipkovski je profesor na Matematickom fakultetu u Beogradu.
Predsednik je Nacionalno prosvetnog saveta.
krkar krkar 16:22 18.04.2016

Re: vrabac - prognoza

meni na primer (koliko god puta da otvaram link) nude da putujem za 9 evra


Meni nude alat, kao da znaju da baš ovih dana kupujem vibrošlajfericu i polirku.

Bolje i alat nego Sandu!
krkar krkar 16:24 18.04.2016

Re: vrabac - prognoza

Aleksandar Lipkovski je profesor na Matematickom fakultetu u Beogradu.


Osim ako ne predaje neki marksizam* - nije mi jasno. Egzaktna nauka, matematika - i Dveri? Budiboksnama!



*) marksizam/veronauk/četništvo neko/antiglobalizaciju... sve isti kua
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:45 18.04.2016

Re: vrabac - prognoza

krkar
Aleksandar Lipkovski je profesor na Matematickom fakultetu u Beogradu.Osim ako ne predaje neki marksizam* - nije mi jasno. Egzaktna nauka, matematika - i Dveri? Budiboksnama! *) marksizam/veronauk/četništvo neko/antiglobalizaciju... sve isti kua

Algebra. Nema veze zanimanje, diploma sa politickim stavovima.
Sve kombinacije su moguce. A i istorija nas uci tome.
zilikaka zilikaka 17:46 18.04.2016

Re: vrabac - prognoza

Neki Lipkovski iz Dveri je rekao nešto pametno u vezi sa prosvetom, pa valjda ako to lajkuješ onda FB misli da simpatišeš Dveri.

Tako znači.
E, ću im ukinem fejs po kući.
Šta bre da nam se cela kuća bruka jer ne gledaju gde klikću.
mirelarado mirelarado 19:50 18.04.2016

Re: vrabac - prognoza

krkar
meni na primer (koliko god puta da otvaram link) nude da putujem za 9 evra


Meni nude alat, kao da znaju da baš ovih dana kupujem vibrošlajfericu i polirku.

Bolje i alat nego Sandu!


Meni ponudili neki kompjuter... Dobro je. :)
krkar krkar 22:30 18.04.2016

Re: vrabac - prognoza

Meni ponudili neki kompjuter... Dobro je. :)


Za tebe se zna da si pismena. Svakom svoje, sestro slatka
gedza.73 gedza.73 22:46 18.04.2016

Re: vrabac - prognoza

krkar
Meni nude alat, kao da znaju da baš ovih dana kupujem vibrošlajfericu i polirku.

Jel' električne ili na vazduh? Ja imam rupesovu polirku (nema potenciometar), dosta dobra firma sa kvalitetnim proizvodima.

Šlajferica je daleko bolja na vazduh (ne blokiraju ležajevi od prašine). A i praktičnije su (lakše i bolje leže u ruci)

krkar krkar 23:59 18.04.2016

Re: vrabac - prognoza

Jel' električne ili na vazduh? Ja imam rupesovu polirku (nema potenciometar), dosta dobra firma sa kvalitetnim proizvodima.

Šlajferica je daleko bolja na vazduh (ne blokiraju ležajevi od prašine). A i praktičnije su (lakše i bolje leže u ruci)


Ekscentar šlajferica na struju. Ne odgovara mi na vazduh jer nemam svoj kompresor a radim u brodogradilištu (rešio da sam farbam jedrilicu, prvi put) pa mi se ne zavisi od njih ni da ih čekam ni da ih molim. A puna mi je qrc majstrora i njihove zajebancije pa sam rešio sam.

Dno sam nekoliko puta farbao sam ali trup i palubu nisam nikad.

A kad završim dobro je i ispolirati.
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:01 19.04.2016

Re: vrabac - prognoza

krkar
Osim ako ne predaje neki marksizam* - nije mi jasno. Egzaktna nauka, matematika - i Dveri? Budiboksnama!
*) marksizam/veronauk/četništvo neko/antiglobalizaciju... sve isti kua

Где ви људи живите? Липковски је математичар, а његова диплома није са Мегатренда, већ са Ломоносова. Жена му је професор на медицини. Погледај њега и Мила Ломпара, и погледај Вучићево и Пајтићево окружење.
krkar krkar 10:12 19.04.2016

Re: vrabac - prognoza

Липковски је математичар, а његова диплома није са Мегатренда, већ са Ломоносова. Жена му је професор на медицини. Погледај њега и Мила Ломпара, и погледај Вучићево и Пајтићево окружење.


Baš to i govorim. Ne čudi mene kad doktor uslužnog menadžmenta sa Megatrenda podržava Dveri - ali me čudi kad ih podržava doktor matematike sa Lomonosova!

A Milo Lompar je oduvek bio umišljena nacional-fašistička budala. Nisam ni znao da se sa Dverima uhvatio. Ne čudi me.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:19 19.04.2016

Re: vrabac - prognoza

Треба ти да то чујеш од мене? Свашта!

Мило Ломпар је кандидат Двери за министра културе.
emsiemsi emsiemsi 12:44 19.04.2016

Re: vrabac - prognoza

principessa_etrusca
Треба ти да то чујеш од мене? Свашта!

Мило Ломпар је кандидат Двери за министра културе.

Немој да кркару стављаш со на ране. Он то не би преживео.
krkar krkar 13:18 19.04.2016

Re: vrabac - prognoza


Мило Ломпар је кандидат Двери за министра културе.


Malopre kad si spomenula brzinski sam izguglovao i video. Ne čudi me. Svaki mali fašistički pizdek sa Filološkog bi da bude Radmilo Marojević
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:03 19.04.2016

Re: vrabac - prognoza

krkar

Malopre kad si spomenula brzinski sam izguglovao i video. Ne čudi me. Svaki mali fašistički pizdek sa Filološkog bi da bude Radmilo Marojević

Немам стварно појма о чему причаш, али речник је скандалозан. Слушала сам два његова предавања, једно о Црњанском, друго о Његошу. Сам језик који он говори је празник за уши.

Кога би ти волео да видиш на месту министра културе?
krkar krkar 23:34 19.04.2016

Re: vrabac - prognoza

Кога би ти волео да видиш на месту министра културе?


Radovana Zogovića.


Сам језик који он говори је празник за уши.


Može biti ali je ono o čemu govori praznik za fašiste.

Ali ajde, dao bih mu da bude spiker.
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:17 20.04.2016

Re: vrabac - prognoza

alselone
Ljudi sto ne koristite AdBlock i Ghostery, mogu da vam pljunu pod prozor sa reklamama...

Ја користим, а онда ми искачу прозори на новинским порталима где ми сугеришу да платим за читање чланака пошто сам блокирала огласе.
alselone alselone 11:40 20.04.2016

Re: vrabac - prognoza

Ја користим, а онда ми искачу прозори на новинским порталима где ми сугеришу да платим за читање чланака пошто сам блокирала огласе.


Da, onda zazmuris na jedno oko i njih whitelist-ujes.
milos_mijatovic milos_mijatovic 13:13 20.04.2016

Re: vrabac - prognoza

principessa_etrusca
krkar

Malopre kad si spomenula brzinski sam izguglovao i video. Ne čudi me. Svaki mali fašistički pizdek sa Filološkog bi da bude Radmilo Marojević

Немам стварно појма о чему причаш, али речник је скандалозан. Слушала сам два његова предавања, једно о Црњанском, друго о Његошу. Сам језик који он говори је празник за уши.

Кога би ти волео да видиш на месту министра културе?


Он ми је предавао Културну историју Срба на факултету. Слажем се, лепо је причао и практично ме је заинтересовао за много шта што и данас волим. Али свако мало је скретао са теме и развијао је неке своје теорије. Сећам се једног предавања на ком је потрошио 30 минута да би нам објаснио како су Дубровчани у ствари Срби и да је Дубровачка књижевност српска. После сам чуо да је следеће године мало модификовао предавање, па је било да језик не гарантује да је та књижевност српска, али исто тако не гарантује ни да није
little_radojica little_radojica 14:10 18.04.2016

све је исто

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:16 18.04.2016

Sića

Ako nije problem promeni Siće. Imas dve Siće3.
krkar krkar 14:41 18.04.2016

Re: Sića

Imas dve Siće3.



Evo OVDE (LINK) ispravljen šablon.

Svejedno koji koristite - originani šablon ili ovaj ispravljeni - možete sami promeniti Sića 3 u Sića 2, ništa ne menja
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:22 18.04.2016

Re: Sića

možete sami promeniti Sića 3 u Sića 2, ništa ne menja


Upravo tako. Ne mrzi me da menjam naslove ali me mrzi da se igram sa dodavanjem i oduzimanjem broja glasova kako bih došao da procenata i izlaznosti koji mislim da će biti, pa stoga evo ovako - ono što sam uneo kao prvu iteraciju, pa neka ju je Dodaću samo "statističku grešku"

SnS (36.52%): 101 /     101 ♣ 115
SpS (17.48%): 48 /          40 ♣ 51
kaŠika (10.10%): 28 /      23 ♣ 31
Ds (8.55%): 23 /               20 ♣ 24
dSSver (7.77%): 21 /       20 ♣ 27
sDs (6.99%): 19 /             15 ♣ 21
Novi Stečaj (4.27%): Not enough votes
Novi Šloser (2.53%): Not enough votes
Sića 2 (zbirno) (2.14%): Not enough votes
Sića 1 (zbirno) (0.85%): Not enough votes
Sića 4 (zbirno) (0.85%): Not enough votes

Votes 2624000 of 6500000 (59.63% abstention)
Izlaznost        47% ♣ 54%

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:53 18.04.2016

Re: Sića

Ajde, evo i sa punim iznosima
http://icon.cat/util/elections/TeFVDuCizJ

SnS (45.19%): 115 (1.330.000)
SpS (13.93%): 35 (410.000)
kaŠika (9.00%): 22 (265.000)
Ds (7.99%): 20 (235.000)
dSSver (7.14%): 18 (210.000)
sDs (6.73%): 17 (198.000)
Novi Stečaj (5.10%): 13 (150.000)
Sića 1 (zbirno) (2.72%): (80.000)
Novi Šloser (2.21%): (65.000)
Spoilt - 60.000
Votes 3003000 of 6500000 (53.80% abstention).

krkar krkar 22:33 18.04.2016

Re: Sića

(53.80% abstention).


Šta vam je sa ovoliko malim izlaznostima, teško da može da bude ispod 50%. Možda na granici

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:54 18.04.2016

Re: Sića

krkar
(53.80% abstention).


Šta vam je sa ovoliko malim izlaznostima, teško da može da bude ispod 50%. Možda na granici



Meni ono prvo što sam nažvrljo, onako na prvu loptu, 47 - 54 posto izlaznosti, nekako baš "liči" A ovo drugo, ma jedva sam i do onoliko ( 100 - 53.80 = 46.20% ) dobacio, bili ihaj ispod, pa dodavao glasove, dodavao, dodavao, i na kraju ne merem više dodavaT

Elem, verovatno grešim, ali ja nešto ne vidim nekakvu posebnu uspaljenost za izbore, pa još ako bude - kako vidim da je za sada, kiša celog dana, mnoge će da mrzi da odu da galsaju - i više nego obično ☻

NB - Doduše, ako bude i lep dan, tada će mnogi da odu negde, pa će tek tada da ih mrzi - valjda je za izbore dobro jedino srednje šmuljgavo, ali suvo vreme ;>
Ribozom Ribozom 14:21 18.04.2016

optimist


Vučić (29.63%): 78


•Dačić (14.81%): 39


•Pajtić (14.81%): 38


•ČeTaČa (7.41%): 19


•Šešelj (7.41%): 19


•Radulović (7.41%): 19


•Dveri-DSS (5.56%): 14


•Borko (5.56%): 14


•Sića 1 (zbirno) (3.70%): Not enough votes


•Sića 3 (zbirno) (1.85%): Not enough votes


•Sića 3 (zbirno) (0.00%): Not enough votes

Votes 2750000 of 6500000 (57.69% abstention).
krkar krkar 14:42 18.04.2016

Re: optimist

Ribozom




Daj kompletne rezultate, sa brojem glasova - ovako je nedovoljno.

Uostalom, lakše ti je da ostaviš LINK na svoj snimljeni rezultat pa može svako sebi da ga otvori.
krkar krkar 14:44 18.04.2016

Re: optimist


Mism, tebi samo još Zavetnici, Rusi i zeleni nisu prošli - na izlaznost od 42%!
Ribozom Ribozom 16:30 18.04.2016

Re: optimist

Izvinjavam se:

PREUREDJENO
krkar krkar 17:03 18.04.2016

Re: optimist

Ribozom
Izvinjavam se:

PREUREDJENO



Ovo ti je baš veselo: izlaznost 62%+ i svi ušli, i Radule i Borko. Svi, svi, svi!
zilikaka zilikaka 14:43 18.04.2016

sledeći

Aj kad se igramo, nek bude da će bude OVAKO
krkar krkar 14:45 18.04.2016

Re: sledeći

zilikaka
Aj kad se igramo, nek bude da će bude OVAKO


Blizu smo, tebi Žuti malo slabije stoje a gde su oni slabiji jači SNS i to je to. Samo, mnogo ti niska izlaznost. A i nevažeći
zilikaka zilikaka 14:54 18.04.2016

Re: sledeći

Blizu smo, tebi Žuti malo slabije stoje a gde su oni slabiji jači SNS i to je to. Samo, mnogo ti niska izlaznost. A i nevažeći

Pa igramo se pogađanja, zar ne?

Ima zašto tako tipojem, al je dugačko obrazloženje, a i reko si nema detaljne rasprave.

Znaš kako, to što se čini da su žene veštice, samo znači da više parametara primećuju i obrađuju.

U svakom slučaju, red je da se dogovorimo i kakva nagrada sleduje najboljem prognozeru.

krkar krkar 17:11 18.04.2016

Re: sledeći

Ima zašto tako tipojem, al je dugačko obrazloženje, a i reko si nema detaljne rasprave.



Ma slobodno, obrazloži, korisno je diskutovati o rezultatima i uzrocima im
zilikaka zilikaka 17:58 18.04.2016

Re: sledeći

Ma slobodno, obrazloži, korisno je diskutovati o rezultatima i uzrocima im

Dobro, kad kažeš.
Mislim da će biti slaba izlaznost jer postoji priličan broj nezadovoljnih a koji u ponudi ne vide ni jednu opciju koja bi nešto promenila na bolje.
Prošli put je nešto bio povećan broj belih listića zbog revolta prema Boti i bratiji. Sad ti beli neće izaći. Mnogi od njih. I mnogi drugi.
Oni koji izađu neće izaći da crtaju neg da glasaju.
Znači, nevažeći će biti baš samo oni što nisu pismeni.

Što se žutih tiče, držim da nisu povratili poverenje.
SNS će pokupiti ono što inače ide za klepetušom, i ono što ima koristi. Zajedno ih nije malo, al ipak nedovoljno.
...i nešto mi se javlja da sledeću vladu čine SNS, DSS i ČBČ, ma kako to blesavo zvučalo.

Opet, ne pratim dovoljno i nemam uvid u neki pravi uzorak, tako da je ovo sve salonska prognoza, na koju ne bih bila spremna da stavim iole ozbiljniju paru.
emsiemsi emsiemsi 18:41 18.04.2016

Re: sledeći

zilikaka
Ma slobodno, obrazloži, korisno je diskutovati o rezultatima i uzrocima im

Dobro, kad kažeš.
Mislim da će biti slaba izlaznost jer postoji priličan broj nezadovoljnih a koji u ponudi ne vide ni jednu opciju koja bi nešto promenila na bolje.
Prošli put je nešto bio povećan broj belih listića zbog revolta prema Boti i bratiji. Sad ti beli neće izaći. Mnogi od njih. I mnogi drugi.
Oni koji izađu neće izaći da crtaju neg da glasaju.
Znači, nevažeći će biti baš samo oni što nisu pismeni.

Što se žutih tiče, držim da nisu povratili poverenje.
SNS će pokupiti ono što inače ide za klepetušom, i ono što ima koristi. Zajedno ih nije malo, al ipak nedovoljno.
...i nešto mi se javlja da sledeću vladu čine SNS, DSS i ČBČ, ma kako to blesavo zvučalo.

Opet, ne pratim dovoljno i nemam uvid u neki pravi uzorak, tako da je ovo sve salonska prognoza, na koju ne bih bila spremna da stavim iole ozbiljniju paru.

Био неколико дана на једној нашој планини, српској.
Свратих (тамо) код комшија пензионера како је и ред.
Код њих, како је и ред, на тевеу одабран Тв Пинк (ту вече сам га се нагледао више него кумулативно што сам гледао то смеће све ове године) - и Вучић паламуди нешто.
Поведе се разговор и о њему. Ја, припоменух, како им је умањио пензије, они сложно, у глас --- ако је море, није он то узео себи.
Одмах сам одустао од даље дискусије.
milisav68 milisav68 20:13 18.04.2016

Re: sledeći

Mislim da će biti slaba izlaznost jer postoji priličan broj nezadovoljnih a koji u ponudi ne vide ni jednu opciju koja bi nešto promenila na bolje.

Da, ali ujedno su i lokalni izbori, gde su različite koalicije (a i interesi) u odnosu na parlamentarne.

Zato mislim da će izlaznost da bude ista ili za nijansu veća u odnosu na 2014.
krkar krkar 22:40 18.04.2016

Re: sledeći

Mislim da će biti slaba izlaznost jer postoji priličan broj nezadovoljnih a koji u ponudi ne vide ni jednu opciju koja bi nešto promenila na bolje.


Saglasan, što bi rekao onaj mačkoliz.


Prošli put je nešto bio povećan broj belih listića zbog revolta prema Boti i bratiji. Sad ti beli neće izaći. Mnogi od njih. I mnogi drugi.
Oni koji izađu neće izaći da crtaju neg da glasaju.


Znači, nevažeći će biti baš samo oni što nisu pismeni.


I sa ovoga saglasan, što bi reko Varačarac iz Niš.


Što se žutih tiče, držim da nisu povratili poverenje.


Nisu ali ima dosta nezadovolnih samim sobom bivših kurčića i bivših protestnih glasača za Vučića a koji su Žuti po navici ili habitusu. Vratiće se malo poverenja - sasvim nezasluženo ali hoće.


SNS će pokupiti ono što inače ide za klepetušom, i ono što ima koristi. Zajedno ih nije malo, al ipak nedovoljno.


Oni će najviše izgubiti jer je njima svakom obećano radno mesto savetnika u državi ili javnom preduzeću, master iz nečega što numeju da pročitaju i građevinska dozvola ili legalizacija.

Jebaće mu naunaninu, što sad što malo posle!


...i nešto mi se javlja da sledeću vladu čine SNS, DSS i ČBČ, ma kako to blesavo zvučalo.



Vučić se tome i nada: zna da bi Tadić pristao na sve (a i Čeda) baš kao i glupa Sanda. Glavni problem tu bi mu bile Dveri koje odlično rade kampanju, konkretno i udaraju na mesta i način koje njihovi potencijalni glasači razumeju.

Dveri su opasnije nego što se sad vidi!
krkar krkar 22:41 18.04.2016

Nije Srbija da bude država

Поведе се разговор и о њему. Ја, припоменух, како им је умањио пензије, они сложно, у глас --- ако је море, није он то узео себи.
Одмах сам одустао од даље дискусије.


Zato ja kažem da Srbija nije za državu. Protektorat, jedno 50 godina pa da vidimo. Da se polaže ispit za državu.

pa ako položi 50% glasača - bujrum, evo vam država. Ako ne - popravni za 10 godina.
zilikaka zilikaka 22:46 18.04.2016

Re: sledeći

Dveri su opasnije nego što se sad vidi!

Čekaj samo kad im zamašu kojim ministarskim ambasadorskim i sličnim mestom.
Će da padne prosvetljenje odjedared.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:00 18.04.2016

Re: sledeći

Znači, nevažeći će biti baš samo oni što nisu pismeni.


Ili oni što se "slučajnO" (samo)ponište ;>
beobb beobb 23:42 18.04.2016

Re: sledeći

Dveri su opasnije nego što se sad vidi!

A uz Dveri je mladja i agresivnija populacija koja će vremenom progutati DSS. Ovi izbori su im odskočna daska jer će se dokopati parlamenta.
anonymous anonymous 19:49 19.04.2016

Re: Nije Srbija da bude država

krkar
Поведе се разговор и о њему. Ја, припоменух, како им је умањио пензије, они сложно, у глас --- ако је море, није он то узео себи.
Одмах сам одустао од даље дискусије.


Zato ja kažem da Srbija nije za državu. Protektorat, jedno 50 godina pa da vidimo. Da se polaže ispit za državu.

pa ako položi 50% glasača - bujrum, evo vam država. Ako ne - popravni za 10 godina.


Pitam se kako neko tvog obrazovanja može ovako nešto da napiše i pitam se kako drugi nepodnošljivo lako prelaze preko toga.

Da li su se već toliko navikli, pa ih to i ne iznenadjuje ili svi zaista treba da imamo tutore ?

Svako ponaosob.
anonymous anonymous 20:25 19.04.2016

Re: Nije Srbija da bude država

krkar
Поведе се разговор и о њему. Ја, припоменух, како им је умањио пензије, они сложно, у глас --- ако је море, није он то узео себи.
Одмах сам одустао од даље дискусије.


Zato ja kažem da Srbija nije za državu. Protektorat, jedno 50 godina pa da vidimo. Da se polaže ispit za državu.

pa ako položi 50% glasača - bujrum, evo vam država. Ako ne - popravni za 10 godina.


" ...tek kada je sredstvima masovne propagande bilo moguće potpuno unifikovati javnu svest, da bi se otklonila bilo kakva grupna solidarnost,kada je bilo moguće atomizovati ljude do bezličnog statusa mase i kada je tehnička moć ubijanja dobila odgovarajuću brzinu i snagu moglo je doći do holokausta.

To znači da je samo moderni ( totalitarni ) momenat zapadne kulture omogućio holokaust kao što je moderni ( tehnički ) momenat zapadne kulture omogućio - Hirošimu.Tada se odigrao kristalizujući proces ( dinamika ) jednog dugotrajnog istorijskog kretanja ( geneza ) "...

Milo Lompar

Da li si samo lepo vaspitan, pa pod protektorat ne bi stavio i narod domaćina kod koga trenutno živiš, ili bi i njima isto tako angažovao bedinerku, jer deca očigledno nisu dorasla da se igraju igraćkama koje su im na raspolaganju.





anonymous anonymous 20:41 19.04.2016

Re: Nije Srbija da bude država

krkar


Поведе се разговор и о њему. Ја, припоменух, како им је умањио пензије, они сложно, у глас --- ако је море, није он то узео себи.
Одмах сам одустао од даље дискусије.


Zato ja kažem da Srbija nije za državu. Protektorat, jedno 50 godina pa da vidimo. Da se polaže ispit za državu.

pa ako položi 50% glasača - bujrum, evo vam država. Ako ne - popravni za 10 godina.



Ovo je primer još jedne niskofrekventne,frejmovane poruke, koja treba stalnim ponavljanjem, neosetno da nam se utisne u svest, da Srbi nisu sposobni za samoemancipaciju, da nisu državotvorni narod, već da kroz taj proces neko treba da ih vodi na lancu.

Bujrum.
anonymous anonymous 21:12 19.04.2016

Re: Nije Srbija da bude država

krkar
Поведе се разговор и о њему. Ја, припоменух, како им је умањио пензије, они сложно, у глас --- ако је море, није он то узео себи.
Одмах сам одустао од даље дискусије.


Zato ja kažem da Srbija nije za državu. Protektorat, jedno 50 godina pa da vidimo. Da se polaže ispit za državu.

pa ako položi 50% glasača - bujrum, evo vam država. Ako ne - popravni za 10 godina.


Iz perspektive Fukoove " mikrofizike moći" i Gatarijevog " molekularnog fašizma "
prethodni izkaz sadrži sofisticiranu totalitarnu potku, ništa manje opasnu od navodnog, očiglednog i demonstrativnog fašizma koji autor vrlo često primećuje i osuđuje u vokabularu pojedinih blogera ili sasvim trećih lica .
krkar krkar 23:36 19.04.2016

Re: Nije Srbija da bude država

narod domaćina kod koga trenutno živiš,


Kažem ja da si ti samo slabo presvučeni fašista, brojač krvnih zrnaca i smeđekošuljaš u duši. Pa ako te se sete - sete.
krkar krkar 23:41 19.04.2016

Re: Nije Srbija da bude država

da nisu državotvorni narod


Ovo je čista fašistička konstrukcija nakalemnljena na marsksističku teoriju. Besmislica, ali opasna, fašistička, koja postoji samo kod Srba i Hrvata (i sličnih/bliskih istorijski minornih nezrelih nacija).

Kako se ta tuđmanovskošešeljevska floskula "državotvorni narod" kaže na nekom od zapadnoevropskih jezika? Ne kako se može prevesti nego koji je stručni izraz za to, šta to znači, ko to zastupa i u kojoj je funkciji ta ideja?

Da, Srbi su istorijski nezrela nacija. Koja u dodiru i blizini ima još takvih nedovršenih nacija pa se mogu međusobno dopunjavati kako bi se ostvarili u svojim besmislima.

anonymous anonymous 01:03 20.04.2016

Re: Nije Srbija da bude država

krkar
narod domaćina kod koga trenutno živiš,


Kažem ja da si ti samo slabo presvučeni fašista, brojač krvnih zrnaca i smeđekošuljaš u duši. Pa ako te se sete - sete.


Od tebe sam očekivao nešto više.
Lucidnije.
Ovo su već otrcane, izlizane fraze, bez ikakvog značenja, koje nikog ne mogu da povrede.
anonymous anonymous 01:12 20.04.2016

Re: Nije Srbija da bude država


krkar
da nisu državotvorni narod


Ovo je čista fašistička konstrukcija nakalemnljena na marsksističku teoriju. Besmislica, ali opasna, fašistička, koja postoji samo kod Srba i Hrvata (i sličnih/bliskih istorijski minornih nezrelih nacija).



Ako mogu da primetim, ti se razmahuješ batinom pećinskog čoveka, predmodernog vremena, dok ja pogađam precizno, argumentovano , laserskom tehnologijom, postmodernog vremena.

Fuko je poststrukturalista, a ne marksista.



krkar krkar 01:30 20.04.2016

Re: Nije Srbija da bude država

Od tebe sam očekivao nešto više.


I ovo ti je mnogo. Pravi si salonski fašista, pičkasto podjebavalo.
anonymous anonymous 05:32 20.04.2016

Re: Nije Srbija da bude država

krkar
Od tebe sam očekivao nešto više.


I ovo ti je mnogo. Pravi si salonski fašista, pičkasto podjebavalo.




Uspeo si da me bar nasmeješ.
Dobra ti je sintaksa , a i leksika.

Postavio sam komentare samo da bih video da li si svestan olako izgovorenih reči i njihovog značenja, okrenuo na zezanje, ali ti nastavljaš i dalje istim niskim tonovima.
Ali falšuješ.

Zato stavljam tačku,da ne bih previše trolovao.

Neka se prebroje glasovi.
Izbori ionako neće ništa promeniti.
anonymous anonymous 05:51 20.04.2016

Re: Nije Srbija da bude država

krkar
da nisu državotvorni narod


Ovo je čista fašistička konstrukcija nakalemnljena na marsksističku teoriju. Besmislica, ali opasna, fašistička, koja postoji samo kod Srba i Hrvata (i sličnih/bliskih istorijski minornih nezrelih nacija).

Kako se ta tuđmanovskošešeljevska floskula "državotvorni narod" kaže na nekom od zapadnoevropskih jezika? Ne kako se može prevesti nego koji je stručni izraz za to, šta to znači, ko to zastupa i u kojoj je funkciji ta ideja?

Da, Srbi su istorijski nezrela nacija. Koja u dodiru i blizini ima još takvih nedovršenih nacija pa se mogu međusobno dopunjavati kako bi se ostvarili u svojim besmislima.



O tome kako se "državotvorni narod " kaže na nekom od zapadnoevropskih jezika, pogledaj u nemačkoj jezičkoj tradiciji.
Mantra o nezrelosti Srba i ostalih slovenskih naroda, proteže se od Marksa, Bizmarka, Hitlera, a vidim i još uvek.

Od kada je žrtva kriva što nema kuću, koju joj svi okolo "civilizovani" susedi svaki čas ruše, jer bi baš tuda da prodju.
krkar krkar 06:35 20.04.2016

Re: Nije Srbija da bude država

Mantra o nezrelosti Srba i ostalih slovenskih naroda, proteže se od Marksa, Bizmarka, Hitlera, a vidim i još uvek.

Od kada je žrtva kriva što nema kuću, koju joj svi okolo "civilizovani" susedi svaki čas ruše, jer bi baš tuda da prodju.


Ti guslaš svoju priču malog nevoljenog srBskog fašiste bez obzira na činjenice.

Srbi su sami krivi (sebi, Srbima) što su neozbiljan narod i neozbiljno se ponašaju u i prema inače ozbiljnom poslu izgradnje i vođenja države.

To sa tim kurirsko-pinkovsko-pijačnim floskulama koje ti mantraš nikakve veze nema. Država se gradi tako da se ne grade kuće unutar nasipa protiv poplava, da se plaća karta u autobusu, da se smeće baca na predviđeno mesto, da se ne krade struja sa bandere niti meću magneti na strujomer i slične stvari.

Ništa od toga nema veze ni sa Nemcima, ni sa Bugarima, ni Nato-om. Samo sa srpskom aljkavošću i neozbiljnošću.

Kao što rekoh, nije država za svakoga. Za nekoga je protektorat i kolonija.
anonymous anonymous 06:51 20.04.2016

Re: Nije Srbija da bude država

krkar
Mantra o nezrelosti Srba i ostalih slovenskih naroda, proteže se od Marksa, Bizmarka, Hitlera, a vidim i još uvek.

Od kada je žrtva kriva što nema kuću, koju joj svi okolo "civilizovani" susedi svaki čas ruše, jer bi baš tuda da prodju.


Ti guslaš svoju priču malog nevoljenog srBskog fašiste bez obzira na činjenice.

Srbi su sami krivi (sebi, Srbima) što su neozbiljan narod i neozbiljno se ponašaju u i prema inače ozbiljnom poslu izgradnje i vođenja države.

To sa tim kurirsko-pinkovsko-pijačnim floskulama koje ti mantraš nikakve veze nema. Država se gradi tako da se ne grade kuće unutar nasipa protiv poplava, da se plaća karta u autobusu, da se smeće baca na predviđeno mesto, da se ne krade struja sa bandere niti meću magneti na strujomer i slične stvari.

Ništa od toga nema veze ni sa Nemcima, ni sa Bugarima, ni Nato-om. Samo sa srpskom aljkavošću i neozbiljnošću.

Kao što rekoh, nije država za svakoga. Za nekoga je protektorat i kolonija.



Ako si sve ovo naučio na CEU, kradja struje sa bandere i ostalo .....džaba su te slali.


emsiemsi emsiemsi 07:54 20.04.2016

Re: Nije Srbija da bude država

anonymous
krkar
Поведе се разговор и о њему. Ја, припоменух, како им је умањио пензије, они сложно, у глас --- ако је море, није он то узео себи.
Одмах сам одустао од даље дискусије.


Zato ja kažem da Srbija nije za državu. Protektorat, jedno 50 godina pa da vidimo. Da se polaže ispit za državu.

pa ako položi 50% glasača - bujrum, evo vam država. Ako ne - popravni za 10 godina.


Pitam se kako neko tvog obrazovanja može ovako nešto da napiše i pitam se kako drugi nepodnošljivo lako prelaze preko toga.

Da li su se već toliko navikli, pa ih to i ne iznenadjuje ili svi zaista treba da imamo tutore ?

Svako ponaosob.

Ти са крканом озбиљно дискутујеш !?
Он ти је један од оних бинароида који свет виде само црно или само бело.
Додуше, мора му се признати да он Србе мрзи искрено, страсно, без фолирања.
sevarlica sevarlica 12:53 21.04.2016

Re: Nije Srbija da bude država

anonymous
krkar


Поведе се разговор и о њему. Ја, припоменух, како им је умањио пензије, они сложно, у глас --- ако је море, није он то узео себи.
Одмах сам одустао од даље дискусије.


Zato ja kažem da Srbija nije za državu. Protektorat, jedno 50 godina pa da vidimo. Da se polaže ispit za državu.

pa ako položi 50% glasača - bujrum, evo vam država. Ako ne - popravni za 10 godina.



Ovo je primer još jedne niskofrekventne,frejmovane poruke, koja treba stalnim ponavljanjem, neosetno da nam se utisne u svest, da Srbi nisu sposobni za samoemancipaciju, da nisu državotvorni narod, već da kroz taj proces neko treba da ih vodi na lancu.

Bujrum.


Da, i šta je tu netačno!?!?
Današnji Srbi NISU de fakto sposobni za samoemancipaciju iz nekoliko razloga.
1. Oni koji znaju kako se vodi država iz neke starije generacije nisu više u sistemu u kojem su radili.
2. Iz srednje generacije su ili pobegli iz zemlje ili su godine potrošili da menjaju fukaru koja se decenijama ne menja i tom prilikom su izgubili što volju što hrabrost(otišle godine)
3. Mladi su toliko neemancipovani da 90% do 30-te godine živi sa roditeljima, oni koji bi mogli su najvećem broju već ili otišli fizički ili u mislima iz zemlje, da ne govorimo o tome da većina nije do 30-te vodila ni kiosk pa kako bi i državu, opštinu, mesnu zajednicu.

Od govana pita ne biva!
Ajd sad neku patriotsku
krkar krkar 12:57 21.04.2016

Re: Nije Srbija da bude država

Ajd sad neku patriotsku


Ne može, izbacio sam ga jer samo sere a ni prognozu rezultata nije dao.

Ajde ti prognoziraj.
sevarlica sevarlica 13:07 21.04.2016

Re: Nije Srbija da bude država

Okacio sam samo link
Želje,čestitke, pozdravi, EPP, i mali oglasi
sevarlica sevarlica 13:07 21.04.2016

Re: Nije Srbija da bude država

Okacio sam samo link
Želje,čestitke, pozdravi, EPP, i mali oglasi
G.Cross G.Cross 14:43 18.04.2016

Gavrilo

Posto je Gavrilo sprecen da ucestvuje ja sam popunio za njega i dobio sledece rezultate:

Vucic - 252 ( 105% )
Ostali - Not enough votes

krkar krkar 14:47 18.04.2016

Re: Gavrilo

G.Cross
Posto je Gavrilo sprecen da ucestvuje ja sam popunio za njega i dobio sledece rezultate:

Vucic - 252 ( 105% )
Ostali - Not enough votes



E, ne može. Mora i pokojni pop Žarko Gavrilović da dobije najmanje 30% ako je za Gavrila. Ajde nek njegovih 15% ide na Dveri a pola na Šešelja ili Zavetnike, odluči sam. Iako se meni čini da je popu Žarku Šešelj bio mlakonja i revizionista
alselone alselone 14:51 18.04.2016

alselone

princi princi 15:18 18.04.2016

Re: alselone

Mnogo je Dačketu 525K, ako dobaci do 400K bez penzionera puna kapa. Pajtić, mislim 250K. ČeTaČa, najverovatnije, oko 300K (ulaze u vladu). Šešelj, previše, moja procena oko 150K (i to je, možda, previše, visi u svakom slučaju). Dveri-DSS, 280K, prelaze cenzus. Borko, verovatno 50K, Radule, slažem se. Vučić 1.7M.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana