Istorija| Život

Svadba - I

dirtyharry RSS / 10.04.2016. u 18:09

Svadba – I deo

Nije to ludi kamen. U pitanju je uvek luda glava.

Elem, uvek nešto pre prvog kad bude plata pitam “devojku” tadašnju:” ‘Oš da se udaš za mene, bogat sam?” Na šta ona sada već ravnodušno odgovara:”Naravno”, pri tome ne podižući glavu sa knjige koju čita.

Guralo se tako, nešto vremena, recimo šesnaest godina.

Jednom, prolazeći tako pored opštine u centru Niša, zaronjen u standardne duboke misli, pazeći da mi pritom ne zapadne pljeskavica od dvesta grama sa lukom i ljutim papričicama iz ulja iz Bisera odmah tu preko puta, mi je pao na pamet cunning plan.

_sp-neobicna-svadba.jpg

Dosta se čekalo, iako sam privatnik gastarbajter, ipak je toliko godina dovoljno za probni rad a i ja sam počeo da popuštam. Klecaju kolena, glava zanosi, ruke počinju da drhte, kosa je plava po default-u tako da i ako ima neka seda, onda se uspešno skriva. Sve to znači da mi je vreme da se 'vatam za ženu. Banem tako nenajavljen unutra i pitam šta treba da se uradi da bi se zakazalo venčanje.  

Posle potpisivanja u tefter i plaćanja par nekih uplatnica, naravno, dobih datum koji je tamo negde septembra, za nešto više od tri meseca od trenutnog datuma. Koncentrični krugovi arome luka i ja smo odmah po izlasku iz opštine obavestili drugu polovinu u dijaspori da konačno može da odahne i da se za tri meseca završava probni rad. Za druge strane veze, se čuje polu-vrištanje. Malo je teže bilo da se razazna da li je euforično ili histerično sa gomilom komentara tipa:"Si blesav?! Si normalan?! Pa kako?! Pa što sad?!..." Sve u svemu gotovo sad. Alea iacta est! Datum za dan D, je određen, tj. skoro određen, još ne znamo da li će da bude subota ili nedelja ali za to treba da se dogovorimo još jednom kada i gospoja bude tu. Ne mož' čak ni kod nas da se oženiš bez mlade a ni oni u opštini mi ne veruju da je stvar rešena, ištu da gu vide.

Dok sam tako po ko zna koji put ja vadio praseće plećke i kese suvog mesa iz torbe koje mi je mama nagurala premajući se za povratak u dijasporu, moja druga polovina se pomamila sa potragom odgovarajuće bele odežde po internetu ali tome nešto kasnije.

Gosti

Ja , pošto nisam imao želju da iz dijaspore organizujem takav ivenat, hteo sam da se to sve završi u okviru familije i da borba bidne ravnopravna. Pao je dogovor, koliko naših, toliko i nji'ovih.

Tako se tavorilo nekih nekoliko nedelja. Nikakav prostor nije trebao, sve bi bilo organizovano u kućevnoj atmosferi i to je to a posle će da bude čašćevanje koga od familije kad na'vatamo. Za društvo nikad nije problem, ionako obilazimo prilično redovno sva uzgajališta niškog roštilja.

maxresdefault.jpg

Međutim, pošto je već nešto nedelja prošlo žena donosi odluku da ne može da ne zove, ove tetke, one stričeve, jedne, druge, treće. Ima ih poviše sa svih strana (recim po 4 sa obe strane). Gledam ja spisak, i mislim se, ništa od mirnog venčanja. S druge strane nemam toliko tetki i stričeva da pariramo. U manjini smo kad se gleda najbliža familija. Nije mi za to nego sad ćemo morati da jurimo i neko restoranče. Toliko naroda nećemo moći da spakujemo tek tako. Kod mene u selu bi moglo, ali teško da bi moglo da prođe sa tih 40 zvanica, pre bih dodao još jednu nulu na tu cifru, jerbo drugačije kod nas ne biva.

Opet, tatko na ženu ne može da putuje, tako da performans mora da se održi na južnoj pruzi, ili bar negde pored nje.

Teško da se nađe slobodan restoran dva meseca pred događaj. Sve je živo (i mrtvo) zauzeto.  Čini mi se da ću više da platim račun za telefon nego restoran na kraju. Na kraju nađe ženče neki hotel koji ima dve sale, veliku i jednu manju koja taman može se iskoristi za nas. Problem, kako reče šef tamo može da bude ako dole bude bila neka druga svadba, pa će i tu da bude muzika. Opet se razmišljam šta li mi je to sad trebalo. Lepo sam mogao još koji put to ovoliko vremena da guram, posle toga bi mi verovatno bilo svejedno. Muziku sam skroz zaboravio. Stvar će da bude prosta, naša muzika mora da bude glasnija od one ispod u velikoj sali hotela. To se bar da srediti, a i kad dođe familija sa sela što se dovikuje ima da nadglasamo te dole kakvi god da su.

Lepo se dogovorih sa čoveka, a naši najbolji ljudi koji su radili na mom slučaju tamo u otadžbini odnesoše kaparu.

Odmah napolju ima jedan bazen. Ako gosti ne budu primerni vidim da ćemo morati da unajmimo jednog konobara sa meredov da vadi one koji ne budu mogli da pogode kapiju.

I opet se tako tavorilo još jedno dve-tri nedelje i dan D se već ozbiljno približio.

sator.jpg?itok=KEo2IDCS

Na nešto više od mesec dana pred sučeljavanje sa matičarem se vraćam ja od nekud, buduća mlada histeriše po kući, plače, smeje se, ne mogu da pohvatam kako da se postavim, koji gard da zauzmem, odbrambeni sa glavom duboko među ramenima za izbegavanje šerpi i ostalih tupih predmeta, ili već neki saosećavajući, sa blago-telećim tugaljivim pogledom. Kaže da ne može da zove ove statiste u goste a one da ne zove, mora svi da dođu. Osećam da mi nešto kreće iz stomaka na gore, ali mu srećom kućevna dizelaška trenerka navučena do pod mišku ne da. Moram da sednem, da udahnem nekoliko put, onako, duboko i pri tome da pazim na pneumotorax. Situacija je kritična, tačnije još kritičnija nego što je sada, ako je to moguće. Ne pitam ništa, nego odmah šefa sale da pitam za veliki prostor ispod malog koji smo elem prvobitno kaparisali. Na sreću slobodan je, pita koliko gostiju treba da ima, pošto on može da primi samo 150-160 ako se baš zgusnu. Kupljeno! Ja kažem da će možda 120-130 ljudi da bude.

Na kraju razgovora čujem zapomaganje dotičnog da više ne povećavamo broj gostiju jer ih bukvalno nema gde, jedino u bazen u plastično čamče.

Nepotrebno je da kažem da je na kraju broj ljudi povećavan dok nije došao do tih 150-160.

'Aljinče

Mlada bez odežde ne ide. Prva varijanta za kućevnu atmosferu je bila klasična, farmerice, košuljče i toliko. Sve je to bilo tako lepo da gospodži nije kvrcnulo u glavu nešto i da je mesec i po dana pred ivent promenila scenario u kojem ćemo da dobijemo još 40-50 statista. Sad već ne mogu farmerice i košuljče, mora da bidne nekakva bela uniforma kako je propisano.

b4891aab6cb2c48d_classic_lace_long_train_wedding_gown.jpg

Kuku-lele, koje drugo da kažem. Ova ne valja, ona je ružna, ova ima zlatni rasjferšlus, onoj je struk širok, dok ova ima šlic, ona nema šlic pa ne može da se mrda a u ovoj ne može da se sedi, a u ovoj ne može da se igra, u ovoj izgledam kao preparirana, dok u onoj izgledam kao stišnjena šunka, tj. salamica code name parizer (ovde mora da se stane jer će lista razloga da bude duža od teksta, koji pokušavam da skratim btw.).

Na sreću ne gleda se standardna uniforma po radnjama sa venčanicama nego samo obične bele haljine, znači opet neka ležernija varijanta. Koliko god da je ležerna teško da će da legne kako treba na bodljikavo prase koje treba da se uvuče u istu.

Na kraju naravno nijedna ne odgovara, od tri kandidata, mlada izgleda u jednom kao tetkica, druga je poslovna, a u trećoj kao lutka. Nema Germanija željeni dezen koji otvara u struku.

Kada je pala odluka da se spisak gostiju produži na maksimum zakupljenog establišmenta, onda je već moralo da se krene na plan B, a to je prava venčanica.

Elem, pošto je mlada konstitucije kao pritka za paradajs, onda je dobrana polovina otpala u startu, jer mlada ne može to ni da ponese. Ni mladoženja nije bolji ali se još uvek sa svojih 190 i kusur cm i nešto manje od 100kg žive vage čvrsto drži na zemlji. Mora da se zna ko će koga preko praga da unosi.

Bog blagoslovio Internet, pa je opravna i tehnički potkovana nevesta uzela stvar u svoje ruke i pronašla ovo: 

Negliže
Negliže

Do dana D sad ima nešto više od mesec dana a poučena TV prenosima raznoraznih emisija od preko bare, zna da naručivanje tako nečeg traje više meseci. Elem, potraga nije trajala dugo, čim je videla ovo 'aljinče koje podseća na one vile iz Gospodara prstenova, pala je komanda:"Eno, u ono ću da se udam!". Hm... ispostavilo se da je to lakše reć' nego učiniti. Dotični vilinski negliže je remek delo neke dizajnerske kuće iz Belgije za koju nikad nisam čuo (tačnije, nisam čuo ni za jednu ako ćemo pravo). Mada ja mislim da ju je moja bolja polovina izabrala jer one druge ne bi mogla da ponese, no dobro sad, ne bunim se.

U Minhenu od milion prodavnica sa dotičnom robom, samo par njih je imaju na stanju a samo jedan odgovarajući broj, koji još ne znamo da li je odgovarajući ali dobro. Gospodža je ugovorila probanje, jer i za to treba termin, ne može samo da se bane tek tako. Na nesreću, mladoženja nije bio tu pa nije imala drugo mišljenje i morala ja da padne odluka da se dođe ponovo.

Kad je trebalo da se dođe ponovo, dotično 'aljinče je iščezlo. Ne, nije prodato, jednostavno je nestalo. Prodavačica ne zna gde je i ne može da je nađe. Tako se neslavno završio prvi pokušaj akvizicije ovog negližea.

Šta da kažem, histerija! Vidim ja da je đavo odneo šalu, pa sam uzeo stvar u svoje ruke i krenuo da zovem poznate i nepoznate radnje da vidim da li mogu da nabave to što treba. Kada kažem da treba za septembar, svi kažu, aha pa ima vremena, to je za godinu i kusur dana. Kada im kažem da nema ono godinu, nego da radimo samo sa kusurom, polovina mi je zalupila slušalicu, veći deo ostatka je reko da je to nemoguće a samo nekoliko njih su rekli da će da pokušaju, tj. moraju da zovu proizvođača u Belgiji, pa onda da vide sa proizvodnjom u Španiji i na kraju ako neka Huanita tamo zasedne kako treba može da izštrika ovo čudilo.

Rezultat? Proširujemo potragu, krenuo sam da zovem i radnje oko Minhena.

Zadnjih nekoliko njih koje su rekle da će da se jave jer nemaju na stanju ali će da zovu proizvođača su me pitali da li sam pokušao da dotično aljinče nađem još negde, jer su u zadnjih nekoliko dana toliko upita za tu haljinu te veličine iz okoline Minhena dobili, da ne znaju da li da proširuju proizvodnju ili je to sve jedan isti nezgodni kupac. Šta da kažem, kad imam nezgodnu ženu, biće da je ovo drugo.

Na kraju smo išli 150km od Minhena na probu a i tamo je zakazano i prepravljanje koje je trebalo da bude gotovo tek dva-tri dana pred polazak u otadžbinu, posle toga nema mesta za prepravke a desetak dana pre nezgodnog dana. Mislim da je pola Evropske Unije pratilo tih nekoliko zadnjih bodova na negližeu u nadi da će sve da ispadne kako treba, da ne pominjem celu Belgiju i Španiju koje nisu mogle da spavaju zbog toga.

Nešto posle toga sam opet pomislio šta li mi je to trebalo.

A šta je tek posle bilo...

Pa moraćete da se strpite da skratim i sledeći nastavak.

 

 

Atačmenti



Komentari (95)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 18:23 10.04.2016

Svadba, svadba

Jao, prvi put da prva pisem komentar.

Ali smejala sam se propisno ( izvini ) Sjajno napisano!

Uvek valjda krene tako od samo svedoka, dok se ne dodje do kumine kume kumceta.

Za haljinu, pardon vencanicu, ne mogu da verujem da se islo na probu u neko udaljeno mesto.

Doduse jedan drugar sa zenom ovih dana narucuje tortu po tortu, probaju ( za svadbu krajem maja ).Da li ce moci da udju u odezdu, ne znam.

Kratka prica koja nema veze sa tcojom, ogradjujem se.Cula sam za svadbu gde izbi svadja, i jedna od scena je bilo vucenje praseta,pecenog.Za noge drzi svekrva buduca, sa druge strane otac od mladozenje.Cuju se uzvici: E vala mi smo platili prase! E vala i mi, pola, neces ga dobiti, vala!




dirtyharry dirtyharry 18:32 10.04.2016

Re: Svadba, svadba

jednarecfonmoi
Sjajno napisano!

Hvala, hvala
jednarecfonmoi
E vala mi smo platili prase! E vala i mi, pola, neces ga dobiti, vala!

Kod nas me ništa više ne čudi
mariopan mariopan 18:27 10.04.2016

čestitam

DIIIVNA JE.

Prelepa, romantična, vilinska...vredela je svu muku i sve pare.

Pooojma vi muški nemate koliko je važno da nevesta bude u haljini koju je želela.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 18:29 10.04.2016

Re: čestitam

mariopan
DIIIVNA JE.

Prelepa, romantična, vilinska...vredela je svu muku i sve pare.

Pooojma vi muški nemate koliko je važno da nevesta bude u haljini koju je želela.



Ovo se potpuno slazem da je divna haljina, romanticna, i da ce mlada sigurno lepo izgledati u njoj
dirtyharry dirtyharry 18:34 10.04.2016

Re: čestitam

mariopan
Pooojma vi muški nemate koliko je važno da nevesta bude u haljini koju je želela.

To je tačno . Da sam se ja pitao bile bi majica, farmerice i starke

jednarecfonmoi
Ovo se potpuno slazem da je divna haljina, romanticna, i da ce mlada sigurno lepo izgledati u njoj


Pa izgledala je već moram da priznam. Svadba je bila pre jedno godinu i po dana a i ovaj tekst je otprilike toliko star .
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 18:36 10.04.2016

Re: čestitam

dirtyharry
mariopan
Pooojma vi muški nemate koliko je važno da nevesta bude u haljini koju je želela.

To je tačno . Da sam se ja pitao bile bi majica, farmerice i starke

jednarecfonmoi
Ovo se potpuno slazem da je divna haljina, romanticna, i da ce mlada sigurno lepo izgledati u njoj


Pa izgledala je već moram da priznam. Svadba je bila pre jedno godinu i po dana a i ovaj tekst je otprilike toliko star .


Nije vazno kad je bilo, vazno da je mlada blistala :)
mariopan mariopan 18:42 10.04.2016

Re: Svadba, svadba

E vala mi smo platili prase! E vala i mi, pola, neces ga dobiti, vala!



A mi smo imali dve male deveruše, kad mi se ćerka udavala, jedna mala Grkinja i naša mala sestričinina čerkica iz Srbije. Imala je tada 4 godine, preslatka i jedna i druga.Obe kao vile kada smo ih obukle...ali...

.... naručimo i njma iste haljinice kao nevesta, šilo se to dugo i vezlo, duge do zemlje, iste ukrase u kosi i iste male bukete.

I stignu gosti iz Srbije, dan pred svadbu, a mala se uzjoguni, neće dugačku haljinu nego kratku. Do kolena.

Ko da joj skrati haljinu na sam dan svadbe? Zovu studio koji je šio haljine i njoj pod hitno odnose i skraćuju haljinu. Stižu u minut do dvanaest kako se to kaže.
Imala je 4 godine.
Ježim se pri pmisli koliko će ona dugo birati svoju venčanu haljinu i kakve će zahteve da ima.
mariopan mariopan 18:46 10.04.2016

Re: čestitam

Pa izgledala je već moram da priznam. Svadba je bila pre jedno godinu i po dana a i ovaj tekst je otprilike toliko star .

Onda možeš i "taze" utiske sa svadbe? To u drugom delu?

Uživala sam u tekstu, duhovito ispričano.
dirtyharry dirtyharry 20:36 10.04.2016

Re: čestitam

mariopan
Uživala sam u tekstu

Drago nam je da je još neko razumeo te muke
mariopan mariopan 20:56 10.04.2016

Re: čestitam

dirtyharry
mariopan
Uživala sam u tekstu

Drago nam je da je još neko razumeo te muke

Slatke muke, slatke
narcis narcis 18:40 10.04.2016

tobate

najzad da neko pisuje na moj jezik i dani netrebuje prevodilac
koj tije taj otel koji ima bazent, jaznem samo da nais ima bazent, al neznaem dal radi
aj kase nastaviš ćusi saznam
dirtyharry dirtyharry 20:22 10.04.2016

Re: tobate

narcis
ćusi saznam

Će si saznaeš uskoro
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:12 10.04.2016

Odlično,

Hari, pazi kad sam odložio i odlazak u obližnji Home Depot*, i kupovinu jedno pola tone dasaka za radni benč koji sam uzeo da napravim u garaži, samo da bih pročitao ovo tvoje pisanjije, i video šta je bilo do kraja! Sas svadbu nema zajebancije!

*Kod mene je odlazak u Home Depot nedeljom pre podne isto što je većini ovdašnjeg naroda odlazak u crkvu nedeljom pre podne.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:20 10.04.2016

Uh...

A šta je tek posle bilo...


angie01 angie01 19:33 10.04.2016

konacno

jedan lep i zanimljiv blog,...pa jos sa iscekivanjem kraja:)

...haljina je super!


moras i slike sa svadbe da stavis u nastavak....sad kad si nam sve rek'o, moramo da gledamo fotke.
emsiemsi emsiemsi 19:45 10.04.2016

Re: Odlično,

srdjan.pajic
Hari, pazi kad sam odložio i odlazak u obližnji Home Depot*, i kupovinu jedno pola tone dasaka za radni benč koji sam uzeo da napravim u garaži, samo da bih pročitao ovo tvoje pisanjije, i video šta je bilo do kraja! Sas svadbu nema zajebancije!

*Kod mene je odlazak u Home Depot nedeljom pre podne isto što je većini ovdašnjeg naroda odlazak u crkvu nedeljom pre podne.

Од када се даске купују на тоне, тј. киле ?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:08 10.04.2016

Re: Odlično,

emsiemsi
srdjan.pajic
Hari, pazi kad sam odložio i odlazak u obližnji Home Depot*, i kupovinu jedno pola tone dasaka za radni benč koji sam uzeo da napravim u garaži, samo da bih pročitao ovo tvoje pisanjije, i video šta je bilo do kraja! Sas svadbu nema zajebancije!

*Kod mene je odlazak u Home Depot nedeljom pre podne isto što je većini ovdašnjeg naroda odlazak u crkvu nedeljom pre podne.

Од када се даске купују на тоне, тј. киле ?


Emsi, bukvalan si ko daska. Ne kupuju se daske na tonu (sem ako ne kupuješ na otpadu), nego imaju težinu, i gabarit, pogotovu ako hoćeš da napraviš solidan (težak, čvrst) radni sto za garažu. Toliku, da moram da palim ženin kamion da bih prevezao to sve od radnje do kuće, ne mož da mi stane u Priusa.
narcis narcis 20:14 10.04.2016

Re: Odlično,

Emsi, bukvalan si ko daska

pročitao on felixov pamflet koji mu uzeo ceo kapacitet mozga i sad ne može ništa da razume dok se ne napravi mesto.
emsiemsi emsiemsi 20:32 10.04.2016

Re: Odlično,

srdjan.pajic
emsiemsi
srdjan.pajic
Hari, pazi kad sam odložio i odlazak u obližnji Home Depot*, i kupovinu jedno pola tone dasaka za radni benč koji sam uzeo da napravim u garaži, samo da bih pročitao ovo tvoje pisanjije, i video šta je bilo do kraja! Sas svadbu nema zajebancije!

*Kod mene je odlazak u Home Depot nedeljom pre podne isto što je većini ovdašnjeg naroda odlazak u crkvu nedeljom pre podne.

Од када се даске купују на тоне, тј. киле ?


Emsi, bukvalan si ko daska. Ne kupuju se daske na tonu (sem ako ne kupuješ na otpadu), nego imaju težinu, i gabarit, pogotovu ako hoćeš da napraviš solidan (težak, čvrst) radni sto za garažu. Toliku, da moram da palim ženin kamion da bih prevezao to sve od radnje do kuće, ne mož da mi stane u Priusa.

Тежина радног стола се не постиже даскама. Даске користи само за "горњу плочу".
Боље направи елементарну конструкцију од челичних кутија - профила, па их "отежај" бетонским монтажним елементима на доњим пречагама.
Тако ћеш имати једноставан, робустан, јефтинији радни астал - који ћеш у сваком тренутку моћи, једноставним уклањањем оптеретних елемената, да репозиционираш са места А на место Б, те потом са места Б, поновно на место А (пошто видим да је теби битно, као воденичном витлу, само да се окреће).
dirtyharry dirtyharry 20:35 10.04.2016

Re: Odlično,

srdjan.pajic
Hari, pazi kad sam odložio i odlazak u obližnji Home Depot*, i kupovinu jedno pola tone dasaka za radni benč koji sam uzeo da napravim u garaži

Lepo se nasmeja, ali lepo si reko sas svadbu nema zajebancije. Tu mora da se radi ozbiljno.

angie01
jedan lep i zanimljiv blog,...pa jos sa iscekivanjem kraja:)

Ooo pa hvala, hvala Angie
Stavićemo i neku sliku na kraju, ali dok ženče probere koja sme da ide u javnost, malo će da potraje

narcis narcis 20:44 10.04.2016

Re: Odlično,

emsiemsi


emsi dosadan emsi nepotreban

angie01 angie01 21:27 10.04.2016

Re: Odlično,

malo će da potraje


ce sacekamo, ne se brini,...pozdrav za mladu
alselone alselone 21:53 10.04.2016

Re: Odlično,

Hari, pazi kad sam odložio i odlazak u obližnji Home Depot*, i kupovinu jedno pola tone dasaka za radni benč koji sam uzeo da napravim u garaži, samo da bih pročitao ovo tvoje pisanjije, i video šta je bilo do kraja! Sas svadbu nema zajebancije!


To Pajke majstore. I ja sam danas majstorisao ceo dan, ali u bašči. Prvo sam prekopao po dvorišta pa sadio kupine, pa maline, pa jagode. Prvi put sam radio, pa sam sadio malo vise, pošto računam kako se neće sve primit. :)
bauer. bauer. 02:04 11.04.2016

Re: Odlično,

*Kod mene je odlazak u Home Depot nedeljom pre podne isto što je većini ovdašnjeg naroda odlazak u crkvu nedeljom pre podne.

I kod mene, odma da se nadovežem. Sad pomažem mlađem sinu da napravi pergolu u dvorištu, pozadi. Temelji izliveni sa Simpson ankerima za stubove. Sada dolazi najbolji deo - woodworking! Kačim slike kad se sve završi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:42 11.04.2016

Re: Odlično,

bauer.
*Kod mene je odlazak u Home Depot nedeljom pre podne isto što je većini ovdašnjeg naroda odlazak u crkvu nedeljom pre podne.

I kod mene, odma da se nadovežem. Sad pomažem mlađem sinu da napravi pergolu u dvorištu, pozadi. Temelji izliveni sa Simpson ankerima za stubove. Sada dolazi najbolji deo - woodworking! Kačim slike kad se sve završi.


Simpson strong?

Pa upravo ovaj radni sto za garazu sto sam smislio da napravim po meri je uz pomoc njihovih...e jebote ne znam kako se to zove na srpskom, costruction connectors, i seta 2x4s, sa OSB plocama, to bi trebalo da bude kruto kao kamen. A nabavio sam i dobra vrata, da sluze kao radna povrsina za taj sto. To sam pokupio foru na aviomodelarstvu, vrata su zakon za tu namenu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:57 11.04.2016

Re: Odlično,

alselone
Hari, pazi kad sam odložio i odlazak u obližnji Home Depot*, i kupovinu jedno pola tone dasaka za radni benč koji sam uzeo da napravim u garaži, samo da bih pročitao ovo tvoje pisanjije, i video šta je bilo do kraja! Sas svadbu nema zajebancije!


To Pajke majstore. I ja sam danas majstorisao ceo dan, ali u bašči. Prvo sam prekopao po dvorišta pa sadio kupine, pa maline, pa jagode. Prvi put sam radio, pa sam sadio malo vise, pošto računam kako se neće sve primit. :)


Bravo alse, napisao sam poduži komentar na temu mojih baštovanski muka, ali mi se izgubilo negde. To nije moj departman, nego ženin, ja samo brinem o sistemu za irigaciju (produvam creva, odvrnem ventile, isprogramiram tajmere i malo ih posle cinculiram) i kosim travu, kad me baš nateraju kućne vlasti.

alselone alselone 15:00 11.04.2016

Re: Odlično,

Bravo alse, napisao sam poduži komentar na temu mojih baštovanski muka, ali mi se izgubilo negde. To nije moj departman, nego ženin, ja samo brinem o sistemu za irigaciju (produvam creva, odvrnem ventile, isprogramiram tajmere i malo ih posle cinculiram) i kosim travu, kad me baš nateraju kućne vlasti.


e, jbg, bas mi je zao. Ja obozavam bastovanske radove, odmaraju mi mozak. a i biljke ne pricaju, ne deru se, ne smaraju, nemaju glupe komentare i ne uspvaju da nerazumeju elementarne stvari, tako da mi jako odgovaraju kad dodjem sa posla. :)
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:20 11.04.2016

Re: Odlično,

e, jbg, bas mi je zao. Ja obozavam bastovanske radove, odmaraju mi mozak. a i biljke ne pricaju, ne deru se, ne smaraju, nemaju glupe komentare i ne uspvaju da nerazumeju elementarne stvari, tako da mi jako odgovaraju kad dodjem sa posla. :)



Istinu zboris alse, isto i ja tako bastovanim..
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:33 11.04.2016

Re: Odlično,

alselone
Bravo alse, napisao sam poduži komentar na temu mojih baštovanski muka, ali mi se izgubilo negde. To nije moj departman, nego ženin, ja samo brinem o sistemu za irigaciju (produvam creva, odvrnem ventile, isprogramiram tajmere i malo ih posle cinculiram) i kosim travu, kad me baš nateraju kućne vlasti.


e, jbg, bas mi je zao. Ja obozavam bastovanske radove, odmaraju mi mozak. a i biljke ne pricaju, ne deru se, ne smaraju, nemaju glupe komentare i ne uspvaju da nerazumeju elementarne stvari, tako da mi jako odgovaraju kad dodjem sa posla. :)


Hehe, ja sam taj duševni mir otkrio u radovima oko kuće, mahom drvenarija (mada ni popravka gipsanih zidova i farbanje nisu daleko od zen budizma). To dok mi dete još malo ne poraste, da mogu ponovo redovno na planinarenje.

Joj, jebote, evo ga ponedeljak opet, mora da se radi .
angie01 angie01 17:00 11.04.2016

Re: Odlično,

napisao sam poduži komentar na temu mojih baštovanski muka, ali mi se izgubilo negde.


cekaj, hoces da kazes da se kod tebe i dalje resetuje strana, ako pises duze od par minuta?....pitam, jer je kod mene to volsebno prestalo.
narcis narcis 17:03 11.04.2016

Re: Odlično,

angie01
napisao sam poduži komentar na temu mojih baštovanski muka, ali mi se izgubilo negde.


cekaj, hoces da kazes da se kod tebe i dalje resetuje strana, ako pises duze od par minuta?....pitam, jer je kod mene to volsebno prestalo.

pa to američka sudba, kasne oni za nama onoliko, etegi njiov globalizam,
tako je to kad ti pume rade u telekom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:40 11.04.2016

Re: Odlično,

angie01
napisao sam poduži komentar na temu mojih baštovanski muka, ali mi se izgubilo negde.


cekaj, hoces da kazes da se kod tebe i dalje resetuje strana, ako pises duze od par minuta?....pitam, jer je kod mene to volsebno prestalo.


Nije ovaj put bilo do bloga, nešto sam ja zakenjao.
emsiemsi emsiemsi 18:28 11.04.2016

Re: Odlično,

alselone
Hari, pazi kad sam odložio i odlazak u obližnji Home Depot*, i kupovinu jedno pola tone dasaka za radni benč koji sam uzeo da napravim u garaži, samo da bih pročitao ovo tvoje pisanjije, i video šta je bilo do kraja! Sas svadbu nema zajebancije!


To Pajke majstore. I ja sam danas majstorisao ceo dan, ali u bašči. Prvo sam prekopao po dvorišta pa sadio kupine, pa maline, pa jagode. Prvi put sam radio, pa sam sadio malo vise, pošto računam kako se neće sve primit. :)

Код биљних послова нема никада краја. Биљкама увек мораш да поклањаш пажњу - плевиш, заливаш итд... Ако само неки дан прескочиш, од посла нема ништа - биљке су ретко интелигентна бића.
dirtyharry dirtyharry 18:35 11.04.2016

Re: Odlično,

Kako li samo sa svadbe odoste na hortikulturu da mi je da znam?
zilikaka zilikaka 18:51 11.04.2016

Re: Odlično,

Kako li samo sa svadbe odoste na hortikulturu da mi je da znam?

Kolega, vi ste ovde novi?
Atomski mrav Atomski mrav 21:02 11.04.2016

Re: Odlično,

Kako li samo sa svadbe odoste na hortikulturu da mi je da znam?

Kažem ti ja da te nije bilo predugo na Blogu... zaboravio si staze i bogaze...
narcis narcis 21:27 11.04.2016

Re: Odlično,

dirtyharry
Kako li samo sa svadbe odoste na hortikulturu da mi je da znam?

pa za hortikulturi ti je potreban = jedan laza, jedna lazinica i jedno riljanje
ne znam šta je tu čudno
mirelarado mirelarado 23:38 11.04.2016

Re: Odlično,

dirtyharry
Kako li samo sa svadbe odoste na hortikulturu da mi je da znam?


Путем бидермајера и рузмарина...
alselone alselone 20:24 13.04.2016

Re: Odlično,

Istinu zboris alse, isto i ja tako bastovanim..


Strepim svakog dana ocel' mi se maline primiti. Malo sam ih kasno zasadio, vec je krenulo listanje, a valjda tada valjda da se sadi. Sad ih obilazim svakog dana sa zebnjom u dusi. A najdraze su mi, najvise zbog klinca i klinceze.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:50 13.04.2016

Re: Odlično,

alselone
Istinu zboris alse, isto i ja tako bastovanim..


Strepim svakog dana ocel' mi se maline primiti. Malo sam ih kasno zasadio, vec je krenulo listanje, a valjda tada valjda da se sadi. Sad ih obilazim svakog dana sa zebnjom u dusi. A najdraze su mi, najvise zbog klinca i klinceze.


Držimo palčeve za vas! Moja mala obožava maline, mada su ove američke malo nikakve, ustvari zavisi kad ubodeš, ako su ukusne onda se ubuđaju za par dana. Ako se ne ubuđaju, onda su ko od stiripora. Onako ih natakne po jednu na svaki prist i šeta po kući dok ih mljacka. Žena sadila jagode prošle godine, i bile su lepe, one sitne a slatke. Ali isto ih nešto napade po lišću, i ubi ih. Ne znam, ja to sve posmatram zadovoljno sa strane, eventualno kenjam o učinku-prinosima, i maštam o količini dovoljnoj da se zamesi bar jedna dobra lenja pita.
alselone alselone 22:27 13.04.2016

Re: Odlično,

Ali isto ih nešto napade po lišću, i ubi ih.


Mi trenutno u dvoristu imamo jagode, maline (ako bog i junacka sreca daju), kupine (takodje), sljive, kajsije, visnje i grozdje. Necu prsniti nista po njima, ali bukvalno nista, ako ista prezivi, dobrodoslo, ako ne - jebiga. Ovo mi je prva godina kao vocaru i povrtaru, cvece sam apsolvirao po saksijama, pa moram da shvatim sta je minimum. :)

Moja mala obožava maline

Moj sin takodje. Prosle godine bili kod mog ujaka, on ima jedan mali zbun i ovaj moj je obigravao kao mountain goat oko njega dva sata, uzivao, radovao se i jeo.

A posle smo bili i na Tari i brali prave sumske, divlje. E, to je prava stvar.

emsiemsi emsiemsi 05:38 14.04.2016

Re: Odlično,

alselone


Mi trenutno u dvoristu imamo jagode, maline (ako bog i junacka sreca daju), kupine (takodje), sljive, kajsije, visnje i grozdje. Necu prsniti nista po njima, ali bukvalno nista, ako ista prezivi, dobrodoslo, ako ne - jebiga. Ovo mi je prva godina kao vocaru i povrtaru, cvece sam apsolvirao po saksijama, pa moram da shvatim sta je minimum. :)
...

Ја тако радим годинама (тј. не радим ништа).
milisav68 milisav68 08:01 14.04.2016

Re: Odlično,

alselone
Mi trenutno u dvoristu imamo jagode, maline (ako bog i junacka sreca daju), kupine (takodje), sljive, kajsije, visnje i grozdje. Necu prsniti nista po njima, ali bukvalno nista, ako ista prezivi, dobrodoslo, ako ne - jebiga. Ovo mi je prva godina kao vocaru i povrtaru, cvece sam apsolvirao po saksijama, pa moram da shvatim sta je minimum. :)

Šta (preživi) rodi - rodi, ono što ne (preživi) rodi - menjaj sortu.

Mi smo spletom okolnosti dobili sortu malina koja rađa "cele godine", odnosno dokle god je toplo (a odgovara joj zemljište), pa smo tako jeli sveže maline i jesenas - zbog veoma tople jeseni.

A voćke možeš slobodno da "krečiš" (stablo).
alselone alselone 12:07 14.04.2016

Re: Odlično,

A voćke možeš slobodno da "krečiš" (stablo).

Sto se to radi?
dirtyharry dirtyharry 12:55 14.04.2016

Re: Odlično,

alselone
Sto se to radi?

O be alse ti kao provereni baštovan svašta pitaš tu , no dobro, ne može čovek sve ni da zna.

Većina ljudi misli da je to samo zbog zaštite od insekata, lišaja, mahovina i sl.
To jeste tačno ali donekle. Prvi razlog zbog čega se to radi je da se zaštiti stablo od mraza, i to se radi ujesen, mada dobar deo naroda to radi u proleće (iz meni nepoznatih razloga). Ujesen kad krenu mrazevi desi se da postoji velika promena temperature na delu stabla koje je bliže zemlji od ostatka koji je gore bliže krošnji. Zbog te razlike u temperaturi dešava se da kora na deblu puca i to se zove različito u različitim krajevima. Mislim da je generalni naziv mrazopuc, ali ko što rekoh svako ga krsti u svom kraju drugačije.
Kreč štiti od ove pojave, jer odbija sunčeve zrake koji zagrevaju deblo. Naročito su voćke tipa kajsije, trešnje, mušmule osetljive na ove promene temperature, ali mi krečimo sve
Kasnije kad kora na deblu pukne onda se tu nastanjuje svakojaka gamad koja dalje uništava drvo, zbog toga neki misle da je to glavna namena krečenja.
E sad, dalje, ima tu raznih recepata šta da se stavi. Kreč je naravno glavni sastojak, neko stavlja i malo sumpora, kao dezinfekciono sredstvo a mi kući stavljamo i prosto rečeno belegu . Stari recept, šta da ti drugo kažem.

alselone alselone 18:13 14.04.2016

Re: Odlično,

. Stari recept, šta da ti drugo kažem.


Fala lijepa stovani kolega.
alselone alselone 18:16 14.04.2016

Re: Odlično,

Ја тако радим годинама (тј. не радим ништа).

Sta imas? Kako prolazis?
emsiemsi emsiemsi 10:52 15.04.2016

Re: Odlično,

alselone
Ја тако радим годинама (тј. не радим ништа).

Sta imas? Kako prolazis?

Јабуке ми буду преродне. Све што би требало да урадиш јабукама, требало би да када цветају, или када почну плодови, да покидаш једно 70% --- иначе буду преродне.
Шљиве, преродне, такође --- код шљива је рецепт да их береш како надолазе, а не да чекаш да све сазоре.
Трешња џиновска, преродна, такође.
Бреске виноградарске се суше, поприлично родне, но доста смоле на плодовима.
Кајсије роде сваке друге године, ове године добро процветале, но, потом, као да их је опекао мраз (а није) почеле да се суше, готово комплетно. Рецепт је да не вадиш стабло, него да сву крошњу потпуно исечеш, оставиш избојке главних грана на стаблу, дужине цца 70 цм. Потераће нове младице следеће сезоне.
У јагоде се не петљам, то није посао за мушкарце, то раде жене (није згодно бити сагнут, дошла су зезнута времена).
Ееее, да --- главну ствар ти ипак нисам рекао (поред ђубрења стајњаком) - црево је најважније у причи. Заливај и не брини.
alselone alselone 12:34 15.04.2016

Re: Odlično,

ове године добро процветале, но, потом, као да их је опекао мраз (а није) почеле да се суше, готово комплетно.


Ovo se desilo i sa mojim kajsijama. Jutros sam ih obilazio pre posla, vidim samo par plodova na par grana. Bice valjda nekog jada da se nabere.
NNN NNN 15:19 15.04.2016

Re: Odlično,

Јабуке ми буду преродне.


jednom mi je jedan mudri čovek rekao da

voćka propada ako je ne beru deca

Mi smo imali na selu neku krušku (najbolju na svetu) koja je rađala "cele godine"
tj. još u junu bude prepuna zelenih čvrstih i sočnih plodova, mi smo tu često igrali fudbal i tamanili je,
a inače može da se kaže da sazri tek krajem oktobra kada na njoj ostane jeoš samo nekoliko ogromnih krušketina (nikad nisam video veće). I tako je bilo godinama...
onda smo otišli i sada vidim da se kruška skoro osušila jer su se grane redovno lomile pod teretom
:(
Isto se desilo nekoj kiseloj jabuci od koje je ubedljivo najbolja pita, tj. pita od tih jabuka ima ukus - jabuka,
pite od svih drugih jabuka imajau ukus kuvanih jabuka.

Dakle, ako imate voćke, najvažnije je da imate nekoga ko će to radosno da jede.
krkar krkar 17:45 15.04.2016

Re: Odlično,

Dakle, ako imate voćke, najvažnije je da imate nekoga ko će to radosno da jede.




Isto moje iskustvo. Dok smo bili mali i posle dok smo imali vremena sa porodicama da idemo kad treba - imao sam najlepše mandarine, pomorandže i lumune. Danas...
mariopan mariopan 19:05 16.04.2016

Re: Odlično,

alselone
ове године добро процветале, но, потом, као да их је опекао мраз (а није) почеле да се суше, готово комплетно.


Ovo se desilo i sa mojim kajsijama. Jutros sam ih obilazio pre posla, vidim samo par plodova na par grana. Bice valjda nekog jada da se nabere.

Nema ni kod mene, dve kajsije.

Jednu ću da izvadim, obećao komšija da će to uraditi jer se sasvim osušila a drugu ću da uradim kako emsi kaže pa da vidim šta će biti.

Posadila sma dve nove, mađarska najbolja, obe. Stavila sam i jednu mladu trešnju, dve breskve, jedna je nektarina. Imam mladu tršnju sad joj je treća godina, rodila je i prošle godine a sada malo više, baš je lepa, zato nisam više trešanja sadila, ali imam mesta za još voća, pogotovo što ću i krušku da vadim. Opet ću staviti junsku lepoticu, jako su ukusne i slatke mada sitnije, rodi kao blesavo.

Za jabuke je u pravu, prerode i onda samo otpadaju, bolje je skinuti veliki deo malih i odmah, manje je nereda posle.
feliks.krul feliks.krul 19:28 10.04.2016

Samo hrabro

Naše iskustvo nije palanačko.

Čestitke za tekst.
narcis narcis 19:37 10.04.2016

Re: Samo hrabro

feliks.krul
Naše iskustvo nije palanačko.

Čestitke za tekst.

al ti nastup jeste, doduše ima nekih koji bi za ovavo nastupanje rekli seljacizam na delu
dirtyharry dirtyharry 20:35 10.04.2016

Re: Samo hrabro

feliks.krul
Čestitke za tekst.

Hvala
Atomski mrav Atomski mrav 20:45 10.04.2016

Re: Samo hrabro

Hoćeš li ti sad na svačijem tekstu da reklamiraš svoj?
zilikaka zilikaka 19:36 10.04.2016

12

Čitam ovo tvoje i odma da ti kažem, tačno se vidi da si su ti osnovne postavke bile nepromišljene.
Kud se bre malo, da ne kažem intimno, venčanje zakazuje tri meseca unapred?!
To vataš prvi slobodan termin, i obaviš dok su svi još zabunjeni.

Ovako, ne znam kolko ste imali gostiju, al kolko god da je - dobro si prošo.

No, svakako, nek je sa srećom, a i da nam brzo ispričaš ostatak.

...a i mladino aljinče stvarno lepo. Vredelo je svaku paru.


dirtyharry dirtyharry 20:31 10.04.2016

Re: 12

zilikaka
Kud se bre malo, da ne kažem intimno, venčanje zakazuje tri meseca unapred?!

Ma tad sa m bio u otadžbini tako da nisam mogao baš da biram
Ima i neki online matičar, ali s obzirom kako to sve kod nas radi, će da bude da nas nije čuo kad kažemo da
zilikaka
Ovako, ne znam kolko ste imali gostiju, al kolko god da je - dobro si prošo.

Kako koliko? Pa maksimalno koliko su kafanče + bazen mogli da izdrže.

Ostatak će za koji dan, da ne davim samo ja ovde, da ima mesta malo i za ostale
zilikaka zilikaka 20:53 10.04.2016

Re: 12

Ima i neki online matičar, ali s obzirom kako to sve kod nas radi, će da bude da nas nije čuo kad kažemo da


Eh, kad ne pitaš. Može to i drugačije.
Majka mog druga se za malo pa udala - al kao predstavnik.

Neka joj rođaka, starija dama iz Australiju zapatila ovde đuvegiju. Preko interneta. Bila ona voljna da se uda, da bi ga tamo prevela, al joj bilo nepraktično da poteže tolki put.

Raspitali se njih dvoje i saznali da ona to može da obavi preko ovlašćenog predstavnika, pa se ova setila da za tu priliku izabere svoju rođaku sličnih godina.
Kažu da je delegirana gospođa ijukala po kući onoliko (kud ću ja udata žena da se udajem za nepoznatog čoveka), pa su ono dvoje mladenaca našli neko izvodljivije rešenje.
dirtyharry dirtyharry 18:37 11.04.2016

Re: 12

Bilo je toga i kod "nas". Jedan kolega sa fakulteta se iz San Franciska ženio sa mladom iz okoline. Čovek nije mogao da dođe, ovlastio kuma i toliko je i bilo. Bar mladoj nije trebala venčanica .
emsiemsi emsiemsi 19:46 10.04.2016

Лепо написано !

Лајк !
dirtyharry dirtyharry 20:23 10.04.2016

Re: Лепо написано !

Hvala, hvala, trudimo se
emsiemsi emsiemsi 20:34 10.04.2016

Re: Лепо написано !

dirtyharry
Hvala, hvala, trudimo se

Мени је ово блиско, јер је и моје венчање, боље рећи заказивање венчања, било поприлично атипично.
NNN NNN 14:19 11.04.2016

Re: Лепо написано !

боље рећи заказивање венчања

Ja sam u isto vreme,
zakazivao venčanje (opštine, crkve, restorani),
menjao mesto prebivališta,
odlagao služenje vojske,
skupljao papire za civilnu,
i još svaštanešto...
najluđe je što je bilo leto i vrućina,
pa sam gledao da nosim pantalnone kojma se skidaju nogavice,
tj. vraćaju po potrebi, kada u opštinucrkvu neće da me pustu sa kratke pantalone

dirtyharry dirtyharry 18:38 11.04.2016

Re: Лепо написано !

NNN
. vraćaju po potrebi, kada u opštinucrkvu neće da me pustu sa kratke pantalone

Što jes, jes. Ne ide da se šunjaš gologuzast po državne ustanove
Atomski mrav Atomski mrav 21:04 11.04.2016

Re: Лепо написано !

Što jes, jes. Ne ide da se šunjaš gologuzast po državne ustanove


mirelarado mirelarado 20:00 10.04.2016

Срећно!

Нека је срећно и берићетно, Хари!

P.S. Лепо је што си решио да опет пишеш овде. :)
dirtyharry dirtyharry 20:25 10.04.2016

Re: Срећно!

Hvala draga damo

Malo sam se olenjio sa objavljivanjem, sa pisanjem i nisam baš nego se držim u ilegali.
mirelarado mirelarado 20:28 10.04.2016

Re: Срећно!

Malo sam se olenjio sa objavljivanjem, sa pisanjem i nisam baš nego se držim u ilegali.


Е, сад кад се ожениш и уозбиљиш, ред је да и са писанијем изађеш у јавност.
dirtyharry dirtyharry 08:13 11.04.2016

Re: Срећно!

Pa i bio bi red, samo što su ta druga pisanija mnogo glomazna za blog, ali može da se pokuša u svakom slučaju, pa da vidimo šta će kritičari da kažu
Atomski mrav Atomski mrav 20:48 10.04.2016

Kude si?

Pa gde si bre, čoveče? Dugo te nije bilo.
Odličan tekst, pročitan uz oblivanje čela znojem usled podsećanja sa sopstveni pohod na ludi kamen...
dirtyharry dirtyharry 20:58 10.04.2016

Re: Kude si?

'te me be .

Pa i kod mene je sad isto, s obzirom da je prošlo neko vreme od tada.
Svi pre ili kasnije prođu kroz to, samo je pitanje koliko (bez)bolno
vishnja92 vishnja92 23:23 10.04.2016

crno dete

ziveces sto godina, a i treba :)))))

super tekst
dirtyharry dirtyharry 08:14 11.04.2016

Re: crno dete

Ooooo hvala, hvala teta Šnjavi

Iz tvojih usta u Božije uši .

Ček samo da vidiš nastavak, kakva je tu tarapana bila
mikele9 mikele9 23:37 10.04.2016

E

a i ja sam počeo da popuštam. Klecaju kolena, glava zanosi, ruke počinju da drhte, kosa je plava po default-u tako da i ako ima neka seda, onda se uspešno skriva.

baš me nasmeja do suza moj dragi mladi prijatelju Opisao si sebe kao da si Starac Fočo od stotinu ljeta
A da ti je vreme, vreme je i srećno vam bilo
Drago mi je što si posle duuuugo vremena opet sa nama!!!
dirtyharry dirtyharry 08:16 11.04.2016

Re: E

Oooo, pa dragi moj iskusni prijatelju. Drago mi je da te ovaj tekst nalazi u dobrom junačkom zdravlju i veselom raspoloženju kao i uvek .

Muka je to bila moram da priznam, ali smo nekako pregurali i preživeli, kao i velika većina drugih. Malo sam se bio olenjio sa tekstovima, ali ću sad malo redovnije da se pojavljujem kad već ima prostora
cassiopeia cassiopeia 08:11 11.04.2016

I posle pitaju što se ne udaš ;)


Srećno, srećno!

Ja sam bežala od svadbe k'o đavo od krsta
I evo me srećno vanbračno udate. Ne bi ja mogla tu tarapanu oko svadbe da podnesem ni da mi plate. Možda u nekom drugom životu
dirtyharry dirtyharry 08:19 11.04.2016

Re: I posle pitaju što se ne udaš ;)

cassiopeia

Ne bi ja mogla tu tarapanu oko svadbe da podnesem ni da mi plate. Možda u nekom drugom životu


Skroz te razumem draga sestro. Nama je mala muka ovamo po dijaspori što uvek kad se sređuju papiri moraš da radiš odvojeno, posebno ti posebno druga polovina, sve nezavisno.
Što je najgore sad imamo papire za neograničen boravak ovde tako da nam to nije ni trebalo, ali eto, da ne bude ako neko po selu pita ko je tu ko da nemamo paraf a i pečat:

cassiopeia cassiopeia 08:29 11.04.2016

Re: I posle pitaju što se ne udaš ;)

dirtyharry
Nama je mala muka ovamo po dijaspori što uvek kad se sređuju papiri moraš da radiš odvojeno, posebno ti posebno druga polovina, sve nezavisno.


Čuj, i ja nekad pomislim da bi mogli da se registrujemo, baš zbog tih formalnosti i birokratskih zavrzlama. A kad se iskobeljam iz toga, onda me brže-bolje prođe volja
milisav68 milisav68 10:07 11.04.2016

Re: I posle pitaju što se ne udaš ;)

cassiopeia
dirtyharry
Nama je mala muka ovamo po dijaspori što uvek kad se sređuju papiri moraš da radiš odvojeno, posebno ti posebno druga polovina, sve nezavisno.


Čuj, i ja nekad pomislim da bi mogli da se registrujemo, baš zbog tih formalnosti i birokratskih zavrzlama. A kad se iskobeljam iz toga, onda me brže-bolje prođe volja

Još ste vi mladi.

Mi smo se registrovali posle 15 godina zajedničkog života (zbog dece i papira), i to nam matičarka tražila svedoke među njenim prijateljima u opštini, pošto su naši zakazali, jer je venčanje bilo totalno - Top Secret.

angie01 angie01 11:31 11.04.2016

Re: I posle pitaju što se ne udaš ;)

), i to nam matičarka tražila svedoke među njenim prijateljima u opštini,


:)))),...moje drugo ime je kuma:),...kumujem vec profesionalno, po zemlji i inostranstvu, al najozbiljnije,...a jednom sam isla sa caletom u opstinu Vracar da nesto overimo, ne secam se vise,...i udjemo u hodnik, kad tamo stoji neki trojac i zablentacio se u mene jos s vrata, video i cale, pa pita, je l su ovo neki tvoji, kazem, nikad ih nisam videla,...zavrsimo mi na slateru, okrenem se ja kad ovi i dalje zveraju upadljivo i nesto se domundjavaju i kada sam prolazira pored njih, pridju mi malo smuseno i kazu mi kako bi voleli da im budem kuma, stoje tu od jutros i niko im se nije dopao:), a tajno se vecavaju, kuma su doveli, a mlada nije smela ni jednoj drugarici da kaze, bojeci se da ce ona da istrtlja i tako,...ja pristala, obavili smo vencanje, otisla s njima na rucak u hotel Slaviju, jer su insistirali i tu saznam, kako ce da predaju papire za Australiju, a njihovi bas nisu oduseljven tom idejom,...videli smo se jos par puta pre nego su otisli....nadam se da su dobro, da je sve ok, u glavnom, potpisujem s garancijom, sve sto sam do sada overila, funkcionise jos uvek i sve je ok,...pa ako nekom treba povoljno potpisujem:).
dirtyharry dirtyharry 18:54 11.04.2016

Re: I posle pitaju što se ne udaš ;)

angie01
kumujem vec profesionalno



predatortz predatortz 11:27 11.04.2016

Moje iskustvo

Ja sam rekao mojoj Helgi: 'Ću te ženim, ako nećeš svadbu!'.
Tašta kad umrla nije, ali isterah svoje...
NNN NNN 14:09 11.04.2016

Re: Moje iskustvo


Divim se tvojim velikim dlakavim mudima!

ja sam imao 3 svadbe (istim povodom)
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:17 11.04.2016

Re: Moje iskustvo

predatortz
Ja sam rekao mojoj Helgi: 'Ću te ženim, ako nećeš svadbu!'.
Tašta kad umrla nije, ali isterah svoje...


Boktemazo mene (isto) niko zivi ne bi naterao na taj cirkus zvani svadba pa te neke blesave haljine (vencanice)..(vidim svi se raspilavili:)

Medjutim na tudje svadbe da idem nemam problem i kad je cirkus sa svim obicajima pride.

Al' blogokolezi domacinu posta sve najbolje i srecna zenidba.
narcis narcis 16:27 11.04.2016

Re: Moje iskustvo

Medjutim na tudje svadbe da idem nemam problem

ma ni tuđa sarana nije problem
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:11 11.04.2016

Re: Moje iskustvo

narcis
Medjutim na tudje svadbe da idem nemam problem

ma ni tuđa sarana nije problem





narcis narcis 17:20 11.04.2016

Re: Moje iskustvo

apacherosepeacock
narcis
Medjutim na tudje svadbe da idem nemam problem

ma ni tuđa sarana nije problem






ko je mene poznavo ...
dirtyharry dirtyharry 18:55 11.04.2016

Re: Moje iskustvo

predatortz
Ja sam rekao mojoj Helgi: 'Ću te ženim, ako nećeš svadbu!'.
Tašta kad umrla nije, ali isterah svoje...

Auuu, to je bio gadan ultimatum


apacherosepeacock
Al' blogokolezi domacinu posta sve najbolje i srecna zenidba.

'Fala, 'fala kolega
predatortz predatortz 19:04 11.04.2016

Re: Moje iskustvo

Auuu, to je bio gadan ultimatum


Upalio mi je 'jal tako, jal nikako!' stav.
No, da budem krajnje iskren, presudilo je to što Helga prezire svadbe više od mene.
zilikaka zilikaka 20:22 11.04.2016

Re: Moje iskustvo

Boktemazo mene (isto) niko zivi ne bi naterao na taj cirkus zvani svadba pa te neke blesave haljine (vencanice)..(vidim svi se raspilavili:)

Ni mene. I nije.
Al razumem i one koji vole, a i one koji to shvataju kao kostim za tu vrstu cirkusa.
Medjutim na tudje svadbe da idem nemam problem i kad je cirkus sa svim obicajima pride.

E, to sa osobitim zadovoljstvom. Posebno na one beskrajno komplikovane, gde se zna protokol i uloge do u sitna crevca.

...i da znaš da ću gledati da se još ispričavamo na tu temu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 23:07 11.04.2016

Re: Moje iskustvo

..i da znaš da ću gledati da se još ispričavamo na tu temu.

Preporuka
(sto bi reko emsi)



emsiemsi emsiemsi 05:04 12.04.2016

Re: Moje iskustvo

apacherosepeacock
..i da znaš da ću gledati da se još ispričavamo na tu temu.

Preporuka
(sto bi reko emsi)




Сагласан !
49 41 49 41 19:49 12.04.2016

Glavo luda

https://youtu.be/AqXMO78k6YQ

Deda govorase:
Brak ti je kao lutrija. Izvuces broj: dobijes il' izgubis! Treceg nema.
Baba govorase:
Da upoznas nekog, treba 3 vrece soli da pojedes s njim/om.
Majka govorase:
Biraj, biraj; uvatices se ti za onu stvar, koju vec imas.

Kapetan u vojsci, tokom setnje po krugu:
Brak ti je stalni rat za dobijanje prevlasti.

Glavo luda, nisi hteo ucenje od starijih.
narcis narcis 20:04 12.04.2016

Re: Glavo luda

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana