Društvo| Mediji| Planeta| Politika| Život

Oko Džona Pildžera i “rata koji ne vidimo“

Milan Novković RSS / 23.03.2016. u 22:43

John_Pilger_Australian_Journalist_11939.18594.jpg

"John Pilger's work has been a beacon of light in often dark times. The realities he has brought to light have been a revelation, over and over again, and his courage and insight a constant inspiration." - Noam Chomsky

Voliš Amere, ne voliš Amere, voliš Ruse, ne voliš Ruse, .... nema problema, info maloprodaja sa jedne strane, i alternativni mediji, uglavnom, sa druge, umeju danas da zadovolje sve ukuse.

Uzimam prvo malu priču sa Wiki stranice o Džonu, australijsko-britanskom novinaru koji je dva puta proglašen za najboljeg novinara u Velikoj Britaniji, i prepričavam.

Na kraju posete Americi grupa ruskih novinara, još za vreme hladnog rata, je rekla: ... neverovatno je, i mi smo iznenađeni posle čitanja svih vaših novina i gledanja TVa, kako po svim važnim temema vaši mediji imaju skoro identična mišljenja. Da bismo dobili isti rezultat u našoj zemlji mi moramo da stavljamo ljude u zatvore, da ih mučimo. U čemu je tajna, kako to uspevate?..."

Poneko mnogo zna o Džonu, poneko tek ponešto, recimo oko rada na pomoći Asanžu, mnogi ništa.
Slučajno sam nabasao na njegov članak ovih dana pod naslovom „Svetski rat je počeo", koji je uređena verzija negovog govora na Sidnejskom Univerzitetu.

Ja nemam vremena da ga prevodim, pa ostaje na engleskom, preko linka ovde gore ili na dnu ovog bloga, iskopiran.

Ko drži do svog integriteta i želi da se čuje iole šire od ono nekoliko ljudi oko nas koji nas više i ne slušaju dok pričamo bi morao da pročita ovaj članak, ako već nije i ako mu se ne učini da sve to već zna. Ovo je samo moje mišljenje, nikako arogancija, i prosto sam lenj da na to skrenem pažnju na svim mestima gde bi bilo pristojno, u „klasičnom" smislu, to i uraditi.

Ako članak ponekome razbije poneku zabludu, ili zagolica maštu u koprcanju da zabludu dal sačuva, dal još više razbije, alternativna štampa maršira i puna je informacija.

U ovom članku Džon se ukratko dotiče malog broja opštijih tema. Članak je manje od vrha ledenog brega u poređenju sa onim šta se dešava u alternativnim medijima.

Meni je njegovo pisanje interesantno. Stil i mnogo više od toga su takvi da mi iz nekog nepoznatog razloga stišavaju želju da se razlećem, nekontrolisano i poluobrazovano, na sve strane. Hladnokrvni su na prost, smirujući način a koji, opet, poziva na promišljenu i hladnokrvu akciju.

Ta akcija je obično okrenuta ka daljem čitanju i infromisanju pa, ko zna, nekom neprimetnom ili poluprimetnom angažovanju u širenju alterativne priče gde ...

.... zapadni „prestitutes", press-prostitutes, kada je geo-političko pisanje u „glavnim" medijima u pitanju polako gube bitku protiv grupa novinara koji se okreću ka raznim formama crowd-fundinga da bi izbegli konflikte u interesima. Postoje takve grupe novinara, ili autora, bolja reč, oko svih vrhovnih interesnih biznis/ekonomskih gupa i tema, pa njihove „igre" u punoj širini, ne samo oko geo-politike. Tako da su tu i bankarstvo i hrana, i tu se šire društvo već pomerilo, farmakologija i vakcine, tu se priča komeša i privlači pažnju, rude i minerali, i ostalo.

I ja mislim da je treći svetski rat već uveliko u toku, i oprošteno je svima nama kojima ova sintagma ne definiše neke baš preoštre okvire u svakom kontekstu.

Za razliku od mnogih drugih autora, ma koliko moje mišljenje bilo sasvim amatersko, ja mislim da je rat negde bilzu vrhunca, ma koliko delovi Evrope i ostatka sveta bili na duže ili kraće trenutke užareni. Ja mislim da će svet početi uskoro značajno da se „smiruje" po mnogim ravnima.

Pa, John Pilger:

A WORLD WAR HAS BEGUN. BREAK THE SILENCE.

I have been filming in the Marshall Islands, which lie north of Australia, in the middle of the Pacific Ocean. Whenever I tell people where I have been, they ask, "Where is that?" If I offer a clue by referring to "Bikini", they say, "You mean the swimsuit."


Few seem aware that the bikini swimsuit was named to celebrate the nuclear explosions that destroyed Bikini island. Sixty-six nuclear devices were exploded by the United States in the Marshall Islands between 1946 and 1958 -- the equivalent of 1.6 Hiroshima bombs every day for twelve years.


Bikini is silent today, mutated and contaminated. Palm trees grow in a strange grid formation. Nothing moves. There are no birds. The headstones in the old cemetery are alive with radiation. My shoes registered "unsafe" on a Geiger counter.


Standing on the beach, I watched the emerald green of the Pacific fall away into a vast black hole. This was the crater left by the hydrogen bomb they called "Bravo". The explosion poisoned people and their environment for hundreds of miles, perhaps forever.


On my return journey, I stopped at Honolulu airport and noticed an American magazine called Women's Health. On the cover was a smiling woman in a bikini swimsuit, and the headline: "You, too, can have a bikini body." A few days earlier, in the Marshall Islands, I had interviewed women who had very different "bikini bodies"; each had suffered thyroid cancer and other life-threatening cancers.


Unlike the smiling woman in the magazine, all of them were impoverished: the victims and guinea pigs of a rapacious superpower that is today more dangerous than ever.


I relate this experience as a warning and to interrupt a distraction that has consumed so many of us. The founder of modern propaganda, Edward Bernays, described this phenomenon as "the conscious and intelligent manipulation of the habits and opinions" of democratic societies. He called it an "invisible government".


How many people are aware that a world war has begun? At present, it is a war of propaganda, of lies and distraction, but this can change instantaneously with the first mistaken order, the first missile.


In 2009, President Obama stood before an adoring crowd in the centre of Prague, in the heart of Europe. He pledged himself to make "the world free from nuclear weapons". People cheered and some cried. A torrent of platitudes flowed from the media. Obama was subsequently awarded the Nobel Peace Prize.


It was all fake. He was lying.


The Obama administration has built more nuclear weapons, more nuclear warheads, more nuclear delivery systems, more nuclear factories. Nuclear warhead spending alone rose higher under Obama than under any American president. The cost over thirty years is more than $1 trillion.


A mini nuclear bomb is planned. It is known as the B61 Model 12. There has never been anything like it. General James Cartwright, a former Vice Chairman of the Joint Chiefs of Staff, has said, "Going smaller [makes using this nuclear] weapon more thinkable."


In the last eighteen months, the greatest build-up of military forces since World War Two -- led by the United States -- is taking place along Russia's western frontier. Not since Hitler invaded the Soviet Union have foreign troops presented such a demonstrable threat to Russia.


Ukraine - once part of the Soviet Union - has become a CIA theme park. Having orchestrated a coup in Kiev, Washington effectively controls a regime that is next door and hostile to Russia: a regime rotten with Nazis, literally. Prominent parliamentary figures in Ukraine are the political descendants of the notorious OUN and UPA fascists. They openly praise Hitler and call for the persecution and expulsion of the Russian speaking minority.
This is seldom news in the West, or it is inverted to suppress the truth.


In Latvia, Lithuania and Estonia -- next door to Russia - the US military is deploying combat troops, tanks, heavy weapons. This extreme provocation of the world's second nuclear power is met with silence in the West.


What makes the prospect of nuclear war even more dangerous is a parallel campaign against China.


Seldom a day passes when China is not elevated to the status of a "threat". According to Admiral Harry Harris, the US Pacific commander, China is "building a great wall of sand in the South China Sea".


What he is referring to is China building airstrips in the Spratly Islands, which are the subject of a dispute with the Philippines - a dispute without priority until Washington pressured and bribed the government in Manila and the Pentagon launched a propaganda campaign called "freedom of navigation".


What does this really mean? It means freedom for American warships to patrol and dominate the coastal waters of China. Try to imagine the American reaction if Chinese warships did the same off the coast of California.


I made a film called The War You Don't See, in which I interviewed distinguished journalists in America and Britain: reporters such as Dan Rather of CBS, Rageh Omar of the BBC, David Rose of the Observer.


All of them said that had journalists and broadcasters done their job and questioned the propaganda that Saddam Hussein possessed weapons of mass destruction; had the lies of George W. Bush and Tony Blair not been amplified and echoed by journalists, the 2003 invasion of Iraq might not have happened, and hundreds of thousands of men, women and children would be alive today.


The propaganda laying the ground for a war against Russia and/or China is no different in principle. To my knowledge, no journalist in the Western "mainstream" -- a Dan Rather equivalent, say --asks why China is building airstrips in the South China Sea.


The answer ought to be glaringly obvious. The United States is encircling China with a network of bases, with ballistic missiles, battle groups, nuclear -armed bombers.


This lethal arc extends from Australia to the islands of the Pacific, the Marianas and the Marshalls and Guam, to the Philippines, Thailand, Okinawa, Korea and across Eurasia to Afghanistan and India. America has hung a noose around the neck of China. This is not news. Silence by media; war by media.


In 2015, in high secrecy, the US and Australia staged the biggest single air-sea military exercise in recent history, known as Talisman Sabre. Its aim was to rehearse an Air-Sea Battle Plan, blocking sea lanes, such as the Straits of Malacca and the Lombok Straits, that cut off China's access to oil, gas and other vital raw materials from the Middle East and Africa.


In the circus known as the American presidential campaign, Donald Trump is being presented as a lunatic, a fascist. He is certainly odious; but he is also a media hate figure. That alone should arouse our scepticism.


Trump's views on migration are grotesque, but no more grotesque than those of David Cameron. It is not Trump who is the Great Deporter from the United States, but the Nobel Peace Prize winner, Barack Obama.


According to one prodigious liberal commentator, Trump is "unleashing the dark forces of violence" in the United States. Unleashing them?


This is the country where toddlers shoot their mothers and the police wage a murderous war against black Americans. This is the country that has attacked and sought to overthrow more than 50 governments, many of them democracies, and bombed from Asia to the Middle East, causing the deaths and dispossession of millions of people.


No country can equal this systemic record of violence. Most of America's wars (almost all of them against defenceless countries) have been launched not by Republican presidents but by liberal Democrats: Truman, Kennedy, Johnson, Carter, Clinton, Obama.


In 1947, a series of National Security Council directives described the paramount aim of American foreign policy as "a world substantially made over in [America's] own image". The ideology was messianic Americanism. We were all Americans. Or else. Heretics would be converted, subverted, bribed, smeared or crushed.


Donald Trump is a symptom of this, but he is also a maverick. He says the invasion of Iraq was a crime; he doesn't want to go to war with Russia and China. The danger to the rest of us is not Trump, but Hillary Clinton. She is no maverick. She embodies the resilience and violence of a system whose vaunted "exceptionalism" is totalitarian with an occasional liberal face.


As presidential election day draws near, Clinton will be hailed as the first female president, regardless of her crimes and lies - just as Barack Obama was lauded as the first black president and liberals swallowed his nonsense about "hope". And the drool goes on.


Described by the Guardian columnist Owen Jones as "funny, charming, with a coolness that eludes practically every other politician", Obama the other day sent drones to slaughter 150 people in Somalia. He kills people usually on Tuesdays, according to the New York Times, when he is handed a list of candidates for death by drone. So cool.


In the 2008 presidential campaign, Hillary Clinton threatened to "totally obliterate" Iran with nuclear weapons. As Secretary of State under Obama, she participated in the overthrow of the democratic government of Honduras. Her contribution to the destruction of Libya in 2011 was almost gleeful. When the Libyan leader, Colonel Gaddafi, was publicly sodomised with a knife - a murder made possible by American logistics - Clinton gloated over his death: "We came, we saw, he died."


One of Clinton's closest allies is Madeleine Albright, the former secretary of State, who has attacked young women for not supporting "Hillary". This is the same Madeleine Albright who infamously celebrated on TV the death of half a million Iraqi children as "worth it".


Among Clinton's biggest backers are the Israel lobby and the arms companies that fuel the violence in the Middle East. She and her husband have received a fortune from Wall Street. And yet, she is about to be ordained the women's candidate, to see off the evil Trump, the official demon. Her supporters include distinguished feminists: the likes of Gloria Steinem in the US and Anne Summers in Australia.


A generation ago, a post-modern cult now known as "identity politics" stopped many intelligent, liberal-minded people examining the causes and individuals they supported -- such as the fakery of Obama and Clinton; such as bogus progressive movements like Syriza in Greece, which betrayed the people of that country and allied with their enemies.


Self absorption, a kind of "me-ism", became the new zeitgeist in privileged western societies and signaled the demise of great collective movements against war, social injustice, inequality, racism and sexism.


Today, the long sleep may be over. The young are stirring again. Gradually. The thousands in Britain who supported Jeremy Corbyn as Labour leader are part of this awakening - as are those who rallied to support Senator Bernie Sanders.


In Britain last week, Jeremy Corbyn's closest ally, his shadow treasurer John McDonnell, committed a Labour government to pay off the debts of piratical banks and, in effect, to continue so-called austerity.


In the US, Bernie Sanders has promised to support Clinton if or when she's nominated. He, too, has voted for America's use of violence against countries when he thinks it's "right". He says Obama has done "a great job".


In Australia, there is a kind of mortuary politics, in which tedious parliamentary games are played out in the media while refugees and Indigenous people are persecuted and inequality grows, along with the danger of war. The government of Malcolm Turnbull has just announced a so-called defence budget of $195 billion that is a drive to war. There was no debate. Silence.


What has happened to the great tradition of popular direct action, unfettered to parties? Where is the courage, imagination and commitment required to begin the long journey to a better, just and peaceful world? Where are the dissidents in art, film, the theatre, literature?


Where are those who will shatter the silence? Or do we wait until the first nuclear missile is fired?


This is an edited version of an address by John Pilger at the University of Sydney, entitled A World War Has Begun

Atačmenti



Komentari (282)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anonymous anonymous 23:03 23.03.2016

Do - what ?

Where are those who will shatter the silence? Or do we wait until the first nuclear missile is fired?
Milan Novković Milan Novković 09:30 24.03.2016

Re: Do - what ?

anonymous
Where are those who will shatter the silence? Or do we wait until the first nuclear missile is fired?

Tu su, svuda oko nas, nisu, dodoše, baš na NYT, WP, BBC i sličnima, ali sve su glasniji.

Internet "roka", bar u ovoj rundi
Milan Novković Milan Novković 22:33 24.03.2016

Re: Do - what ?

Where are those who will shatter the silence?

Evo ponekog i ovde

omega68 omega68 23:05 23.03.2016

Rat protiv ljudi ( nacizam )

Nе rаdi sе оvdе о tеnisu.
Nе rаdi sе ni о rаzličitim pоglеdimа nа primаnjа prоfеsiоnаlnih tеnisеrа i tеnisеrki.
Nе rаdi sе ni о Srbimа.
Pа čаk ni о sаmоm Nоvаku Đоkоviću.

Rеč је о nеčеm mnоgо krupniјеm.
Оvоgа putа niје Nоvаk nа udаru sаmо štо је Srbin (mаdа јеstе i zbоg tоgа).
Nоvаk је nа udаru јеr је svојоm izјаvоm оstаviо utisаk dа mоždа imа drugаčiјi stаv оd pоžеlјnоg.
I tо pо, оdrеđеnоm, zа zаpаd vеоmа bitnоm pitаnju.

Dаklе, iаkо sе iz širеg kоntеkstа izјаvе nе vidi ništа spоrnо (оsim mišlјеnjа sа kојim sе mоžеmо slаgаti ili nе) zа zаpаdnе mеdiјskе inkvizitоrе vеć i sаmа sumnjа dа uticајnа svеtskа јаvnа ličnоst imа svој stаv kојi sе rаzlikuје оd zvаničnо prоklаmоvаnоg nоvоеtičkоg оbrаscа је dоvоlјаn rаzlоg zа mеdiјsku pаlјbu.
Аkо јаvnо kаžеtе dа stе prоtiv mаsоvnе prоmоciје hоmоsеksuаlnоsi nаlеpićе vаm hоmоfоbiјu.

Аkо smаtrаtе dа bоks niје spоrt zа žеnе prоglаsićе vаs zа mizоginоg šоvinistu.
Аkо glаsniје оbјаsnitе dеtеtu dа је nеgdе pоgrеšilо nаzvаćе vаs zа nаsilnikа.
Аkо nеćеtе dа vаkcinišеtе svоје dеtе bеz svih infоrmаciја о njеgоvim pоslеdicаmа pоstаćеtе zаtucаnа nеznаlicа.
Меdiјski šаržеri su оdаvnо puni а plаćеni ,,nоvinаri,, sprеmni. Zаtо pаzitе.
Pоgоtоvо аkо stе slаvnа ili bаrеm društvеnо uticајnа ličnоst.
Nеćе vаs spаsiti čаk ni činjеnicа dа stе gеј аkо kао tаkаv izјаvitе dа hоmоsеksuаlni pаrоvi nе trеbа dа usvајајu dеcu.
Dоkаz је mеdiјski linč kојi је zbоg tаkvе izјаvе dоživео čuvеni hоmоsеksuаlni pаr Dоlčе i Gаbаnа.
Јеr stе sа svаkоm tаkvоm izјаvоm pоkаzаli dа nе pоštuјеtе оkupаciоni sistеm (bеz)vrеdnоsti i dеklаrisаli sе kао rеmеtilаčki fаktоr.
I zаtо mоrаtе biti kаžnjеni.
Dаnаs mеdiјskоm histеriјоm i јаvnim prеzirоm.
Sutrа i nеčim gоrim.

Dаklе, mеdiјskа hајkа kоја sе оvih dаnа vоdi prоtiv Nоvаkа Đоkоvićа niје sаmо јоš јеdnо zаpаdnо licеmеrје vеć i mnоgо višе оd tоgа. Оnа је diјаgnоzа stаnjа zаpаdnоg svеtа.
Nеkо kо tаkо оrkеstrirаnо pоlitički rеаguје zbоg spоrtskе tеmе pоkаzuје dа је kоlikо mоćаn tоlikо i uplаšеn.
Оstrаšćеni i nеоsnоvаni prеzir prеmа оbrаzlоžеnоm drugаčiјеm mišlјеnju је umеstо Nоvаkа оsvеtliо prlјаvо i ružnо licе zаpаdnоg pоimаnjа dеmоkrаtiје.

U zаpаdnоm civilizаciјskоm krugu tеmеlј zаpаdnе dеmоkrаtiје – pоznаtiјi kао slоbоdа gоvоrа – dеfinitivnо је dignut u vаzduh.
Ili је tа slоbоdа mоgućа uz slеdеći аmndmаn.
,,Nеmа slоbоdе gоvоrа zа оnе kојi sе bеzrеzеrvnо nе slаžu sа nаmа,,.
То nаrаvnо јоš uvеk nе znаči dа ćе Nоvаk biti kаžnjеn zbоg оvе izјаvе аli ćе gа mеdiјskо kоrpоrаtivnni оdiјum kојеm је izlоžеn učiniti јоš svеsniјim prаvilа igrе.
А оnа su јаsnа.
,,Моždа i dоzvоlimо dа nеzvаni gоst iz tаmо nеkе Srbiје budе nајbоlјi nа svеtu u ,,nаšеm,, tеnisu, аli pо upоrišnim tаčkаmа nаšеg pоglеdа nа svеt mоrа gоvоriti isklјučivо оnо štо mi žеlimо dа čuјеmо,,.
Zа zаintеrеsоvаnе pоsmаtrаčе rаzbuđuјućа је činjеnicа dа pоnоvо živimо u vrеmеnu kаdа mоžеtе mеdiјski nаstrаdаti zbоg drugаčiјеg mišlјеnjа.
Dоvоlјnо је sаmо јаvnо iskаzаti stаv prоtiv prоklаmоvаnоg vrеdnоsnоg tоkа.
То pо lоgici stvаri znаči dа ćеtе sutrа lоšе prоći аkо sе zа njеgа оtvоrеnо nе zаlаžеtе.
А prеkоsutrа zbоg tоgа mоžеtе biti i krivičnо gоnjеni.
U pоčеtku npr. imаtе slоbоdu dа nеmаtе dоnоrsku kаrticu, u rеdu аli tеžе ćеtе dоbiti pоsао.
Nisi člаn nеkоg prоfеmini ili prоgеј udružеnjа, mоžе i tо… аli pišеm ti minus iz vlаdаnjа u tvојu rаdnu biоgrаfiјu.
Аli nеćе sе stаti sаmо nа zаbrаni iskаzivаnjа svоg mišlјеnjа pо nеurаlgičnim tеmаmа.
Iskustvо nаs uči dа stvаri ubrzаnо idu u prаvcu оbаvеznе јаvnе pоdrškе ili bаrеm sаglаšаvаnjа.
Аkо budеš žеlео nеku znаčајniјu i višu funkciјu u društvu – mоrаćеš dа sе јаvnо zаlаžеš zа svе zvаničnе prоklаmоvаnе,, vrеdnоsti,,.

Zаtо је nа nivоu simbоlа јеdnо bеnignо аli drugаčiје mišlјеnjе nајbоlјеg spоrtistе mnоgо višе оd оbičnоg ličnоg stаvа.
То mišlјеnjе u krvоtоku zаpаdnоg kоncеptа dоživlјеnо је kао pоbunа а inеrciја sistеmа kаžе dа sе јаvnа pоbunа mоrа ugušiti јаvnim pоnižеnjеm.
Nаrаvnо dа inеrciја niје uvеk dоbrа а nеpоtrеbаn i pоnižаvајući trеtmаn kојеm је prvi rеkеt izlоžеn vеć stvаrа mnоgо nоvih buntоvnikа.
Čаk i аkо је prоizаšlо iz trеnutnе Nоvаkоvе nеpаžnjе, kоја mu niје svојstvеnа, drugаčiје mišlјеnjе је i аkt dubinskе ličnе slоbоdе i hrаbrоsti i dоkаz dа је i u tаkvоm zаpаdnоm svеtu mоgućе sаčuvаti dušu.
А tо је lоšе zа sistеm.

Pоgоtоvо аkо si brој 1.
anonymous anonymous 23:45 23.03.2016

Re: Rat protiv ljudi ( nacizam )

omega68
Nе rаdi sе оvdе о tеnisu.
Nе rаdi sе ni о rаzličitim pоglеdimа nа primаnjа prоfеsiоnаlnih tеnisеrа i tеnisеrki.
Nе rаdi sе ni о Srbimа.
Pа čаk ni о sаmоm Nоvаku Đоkоviću.

Rеč је о nеčеm mnоgо krupniјеm.
Оvоgа putа niје Nоvаk nа udаru sаmо štо је Srbin (mаdа јеstе i zbоg tоgа).
Nоvаk је nа udаru јеr је svојоm izјаvоm оstаviо utisаk dа mоždа imа drugаčiјi stаv оd pоžеlјnоg.
I tо pо, оdrеđеnоm, zа zаpаd vеоmа bitnоm pitаnju....


Omega , odličan ti je post.

Ali,pošalji nam i LINK.
ivana23 ivana23 23:50 23.03.2016

Re: Rat protiv ljudi ( nacizam )

omega68


Billie Jean King ‏@BillieJeanKing 27m27 minutes ago
.@ChrissieEvert & I had a great talk w/ @DjokerNole today at @MiamiOpen. He's a class act and a true champion

omega68 omega68 00:09 24.03.2016

Re: Rat protiv ljudi ( nacizam )

evo link
bene_geserit bene_geserit 00:29 24.03.2016

Re: Rat protiv ljudi ( nacizam )


Omega, ovo je odlican post.
Ali naci-liberalizam odavno vec marsira punom snagom.
Primera ima na sve strane:
- Skorasnja rasprava u usa kongresu o zakonskom kaznjavanju ljudi koji poricu globalno zagrevanje i da je ono nastalo usled delovanja ljudi (pazi, ja mislim da je ljudsko delovanje jedan od uzrocnika globalnog zagrevanja koje postoji, ali ni naucnici ne mogu da se sloze oko toga, a zakonski kaznjavati ljude zbog toga - nemam reci da napisem sta mislim o tome)
- Oduzimanje firme (tj. naterali su ga da je proda) vlasniku Klipersa zato sto je imao bigotisticke/rasisticke izjave (do kojih se doslo neovlascenim prisluskivanjem)
- Cenzura scenarija, kada ste poslednji put gledali film koji nije na liniji? Koliko puta u filmovima vidite naci-liberalne izjave tipa da treba kastrirati/ubiti nekoga ko je na neki nacin mucio zivotinje i to je valjda cool. Sve je dozvoljeno kada neko nije na liniji i zakon je tu nebitan.
...
ivana23 ivana23 00:35 24.03.2016

Re: Rat protiv ljudi ( nacizam )

omega68
evo link


Izvini omega, ovaj tekst je zlonameran i netacan.

LINK Novakovog intervjua

Sajt IW
princi princi 02:59 24.03.2016

Re: Rat protiv ljudi ( nacizam )

Sine, ovo sa vakcinama bas uzelo maha.
prapra prapra 20:16 25.03.2016

Re: Rat protiv ljudi ( nacizam )

Kakva gomila govana.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:18 23.03.2016

.

Da ne zaboravimo i to da je zla (googleova, znači američka) AI odrala onog go majstora pre neki dan, tu kod tebe u Engleskoj. Ako to nije akt usmeren protiv Azije i njenih kulturnih i svih drugih vrednosti, ja ne znam šta je .



princi princi 01:32 24.03.2016

Re: .

srdjan.pajic
Da ne zaboravimo i to da je zla (googleova, znači američka) AI odrala onog go majstora pre neki dan, tu kod tebe u Engleskoj. Ako to nije akt usmeren protih Azije i njenih kulturnih i svih drugih vrednosti, ja ne znam šta je .




Nije americka nego engleska. Google je tu bio samo posrednik izmedju banke i Hassabisa. Uzgred, veliko je pitanje koliko je i googleova AI americka.
b92fmember b92fmember 08:58 24.03.2016

Re: .

srdjan.pajic
Da ne zaboravimo i to da je zla (googleova, znači američka) AI odrala onog go majstora pre neki dan, tu kod tebe u Engleskoj. Ako to nije akt usmeren protih Azije i njenih kulturnih i svih drugih vrednosti, ja ne znam šta je .




nije daleko dan kada ce ta AI da se primeni na trzistu ili ratu, bilo tenkovima ili informacijama.
gorran2 gorran2 11:33 24.03.2016

Re: .

srdjan.pajic
Da ne zaboravimo i to da je zla (googleova, znači američka) AI odrala onog go majstora pre neki dan, tu kod tebe u Engleskoj. Ako to nije akt usmeren protih Azije i njenih kulturnih i svih drugih vrednosti, ja ne znam šta je .

U stvari, ovo bi, pod određenim uslovima, moglo u stvari biti utešno. Postoji jedna zamisliva vizija budućnosti u kojoj bi AI preuzeo sve poslove i sve odluke u svoje ruke.
U tom scenariju, ljudska vrsta bi ostala neka vrsta kućnih ljubimaca: sistem bi organizovao neku vrstu opšte brige o njima - do izvesne mere - i bacao šarene loptice pred njih (nas), da se zanimamo i da budemo srećni.
Osnovni problem u tome je samo jedan: ko bi, i kako, razradio i implementirao principe očuvanja civilizacije, planete, ili kako to već nazvati, i na kom nivou života, odnosno razvoja, da ne kažem sreće, za nas ljubimce.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:41 24.03.2016

Re: .

princi
srdjan.pajic
Da ne zaboravimo i to da je zla (googleova, znači američka) AI odrala onog go majstora pre neki dan, tu kod tebe u Engleskoj. Ako to nije akt usmeren protih Azije i njenih kulturnih i svih drugih vrednosti, ja ne znam šta je .




Nije americka nego engleska. Google je tu bio samo posrednik izmedju banke i Hassabisa. Uzgred, veliko je pitanje koliko je i googleova AI americka.


Jok, bate, definitivno američka AI, u Engleskoj je samo zgrada u koju guglovi zaposleni, pa i Hassabis, ujutro dolaze na posao .

Ma, zafrkavam se, iako je DeepMind google kupio još davne 2014. Da nije bio vidovit, i canuo onih petsto milki nakon što Fejsbuk nije hteo, Hassabis bi verovatno i danas pisao programčiće koji pobeđuju u micama i tic tac toe-u. Ili bi vozio gradski autobus.
princi princi 14:50 24.03.2016

Re: .

Ma, zafrkavam se, iako je DeepMind google kupio još davne 2014. Da nije bio vidovit, i canuo onih petsto milki nakon što Fejsbuk nije hteo, Hassabis bi verovatno i danas pisao programčiće koji pobeđuju u micama i tic tac toe-u. Ili bi vozio gradski autobus.

Ma da, amater, marginalac. Znas ti...
Sepulturero Sepulturero 21:17 24.03.2016

Re: .

b92fmember
srdjan.pajic
Da ne zaboravimo i to da je zla (googleova, znači američka) AI odrala onog go majstora pre neki dan, tu kod tebe u Engleskoj. Ako to nije akt usmeren protih Azije i njenih kulturnih i svih drugih vrednosti, ja ne znam šta je .




nije daleko dan kada ce ta AI da se primeni na trzistu ili ratu, bilo tenkovima ili informacijama.


Поготово информацијама
Milan Novković Milan Novković 22:36 24.03.2016

Re: .

nije daleko dan kada ce ta AI da se primeni na trzistu ili ratu, bilo tenkovima ili informacijama.

Taj dan je veћ iza nas u informacijama, bar u finansijskom sektoru.
Milan Novković Milan Novković 22:39 24.03.2016

Re: .

U tom scenariju, ljudska vrsta bi ostala neka vrsta kućnih ljubimaca: sistem bi organizovao neku vrstu opšte brige o njima - do izvesne mere - i bacao šarene loptice pred njih (nas), da se zanimamo i da budemo srećni.

Ja nemam ništa protiv! Ako se ikad oženim po treći put zahtevaću da me žena tako tretira

Milan Novković Milan Novković 22:42 24.03.2016

Re: .

Ma, zafrkavam se, iako je DeepMind ...


Takoe, deep minds are overrated, out, shallow minds are in

srdjan.pajic srdjan.pajic 01:44 25.03.2016

Re: .

Milan Novković
Ma, zafrkavam se, iako je DeepMind ...


Takoe, deep minds are overrated, out, shallow minds are in



Bikini atol (čudi me da ova novinarska veličina u čije si uratke zaljubljen ne zna razliku između ostrva i koralnog atola, iako tvrdi da je tamo zračio papuče, ali nema veze) je poslednjih, da kažem, 10 i više godina, vrhunska ronilačka destinacija (evo oba moja lokalna dive šopa organizuju redovne ture tamo). I to prvenstveno wreck dive, zbog gomile brodova koje su Ameri slupali tokom eksperimenata. Radijacija, praktično zanemarljiva, ono, ko oko Fukušime, ali pre zemljotresa, jedino kažu da ne valja da se u kafanama previše ožderava jastozima i školjkama, jer oni imaju tendenciju da akumuliraju radioaktivni cezijum, pa nije baš zdravo, kao, ustalom, i sa bilo kojim drugim preterivanjem.
jkt2010 jkt2010 02:05 25.03.2016

Re: .

srdjan.pajic
čudi me da ova novinarska veličina u čije si uratke zaljubljen ne zna razliku između ostrva i koralnog atola

Nije veličina ništa pogrešila.
atoll:
a ring-shaped reef, island, or chain of islands formed of coral
Its first recorded use in English was in 1625 as atollon – Charles Darwin recognized its indigenous origin and coined, in his The Structure and Distribution of Coral Reefs, the definition of atolls as "circular groups of coral islets" that is synonymous with "lagoon-island".


Nisam to hteo nego da ti prijavim da sam vam se pridružio, po PADI-ju.

_(:)-)
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:42 25.03.2016

Re: .

jkt2010
srdjan.pajic
čudi me da ova novinarska veličina u čije si uratke zaljubljen ne zna razliku između ostrva i koralnog atola

Nije veličina ništa pogrešila.
atoll:
a ring-shaped reef, island, or chain of islands formed of coral
Its first recorded use in English was in 1625 as atollon – Charles Darwin recognized its indigenous origin and coined, in his The Structure and Distribution of Coral Reefs, the definition of atolls as "circular groups of coral islets" that is synonymous with "lagoon-island".


Nisam to hteo nego da ti prijavim da sam vam se pridružio, po PADI-ju.

_(:)-)


Totikažem, ne postoji "Bikini ostrvo", koje pominje Apsolutni Autoritet u svom tekstu, nego krš (dvaes + komada) tih malecnih atola, ostrvaca, minus ona koja više ne postoje, kao posledica probanja H-bombi. Mislim, nebitno, to ja malo bockam Milančeta, da ne budemo svi "na liniji".

E, dobrodošao, bre, PADIjevcu, i čuvaj se tigar ajkula, one su poznate po tome da vole da glocnu neopreznog ronioca . Sad samo još blogija da navučem na ronjenje (umsto lova na losove i bele medvede), pa da ti dođemo u nezvaničnu i prijateljsku posetu u tu tvoju Džakartu, ne bismo li se naronili dovoljno za ovog života...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:42 25.03.2016

Re: .

srdjan.pajic
Sad samo još blogija da navučem na ronjenje (umesto lova na losove i bele medvede), pa da ti dođemo u nezvaničnu i prijateljsku posetu u tu tvoju Džakartu, ne bismo li se naronili dovoljno za ovog života...



nije valjda da to radi (Blogi) - Блоги, Србине, па зар Браћу Међеде?

jer oni imaju tendenciju da akumuliraju radioaktivni cezijum, pa nije baš zdravo, kao, ustalom, i sa bilo kojim drugim preterivanjem.


ronjenje, speleologija, dobro si se ti utazbinio, čika Srle!



grmfrm grmfrm 09:33 25.03.2016

Re: .

O ronjenju ne znam puno ali ne da ne bih isao da ronim, trcim, skacem itd tamo negde gde se rokalo nuklearnim materijalom nego zajebi oo. Jesu ronioci hazarderi po prirodi same aktivnosti ali bez gama zraka bi mogli.

A btw ako cemo pravo evo pogledajmo samo uratke nato bombi po Srbiji gde je koncentracija nuklearnog materijala daleko manja a posledice vidi se kakve su, grozne.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:19 25.03.2016

Re: .

Jesu ronioci hazarderi po prirodi same aktivnosti


Ronioci su male mice u odnosu na ove ludake:

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:32 25.03.2016

Re: .

ronjenje, speleologija, dobro si se ti utazbinio, čika Srle!


Ih, utazbinio, ja sam ovde svoj na svome! A biću još i više kad otplatim kredit za ovaj patch of dirt na koji sam pobo zastavice u maniru pionira (ne ovih mojih, drugosrbjanaca, nego pravih pionira koji su osvajali zapad i oslobađali ga od Indijanaca. Sad, nekom se zalomio Indijanac, nekom home owner asocijacija, ali dobro, igra se sa kartama koje su ti podeljene.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:55 25.03.2016

пионирство

srdjan.pajic
ли марвин, лутајућа звезда




где си ово извукао, Србијанче?! ладно звиждуцкам ову мелодију од детињства, од обднашита, и после када ми је ћале умро, и после у телавиву када сам атерирао у капитализам из овог нашег комуњарства, када је дан трајао 16 сати, и када ми се чинило да никада нећу угледати више јутро дана! сада си ме дирнуо!

docsumann docsumann 16:03 25.03.2016

Re: пионирство

и када ми се чинило да никада нећу угледати више јутро дана!



srdjan.pajic srdjan.pajic 17:00 25.03.2016

Re: пионирство

Srđan Fuchs
сада си ме дирнуо!



To ja malo da se ušlihtam za ono prozivanje na tvom blogu onomad, koje je trebalo da ispade podjebavanje, ali sam možda malo preterao .

Inače, i mene ta pesmica prati kroz ceo život. A i film volim odgledam ponekad ponovo (imam ga na polici).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:45 25.03.2016

Re: пионирство

srdjan.pajic


Inače, i mene ta pesmica prati kroz ceo život. A i film volim odgledam ponekad ponovo (imam ga na polici).


touche. super je bio taj zimski bijoskop. vrlo cool ljudi, nowhere to Serbia of nowadays. a ono, i ja volim da njake, did no take it to a heartha. Doksi, cool stuff.
Domazet Domazet 19:00 25.03.2016

Apsolutni Autoritet...

srdjan.pajic
Totikažem, ...

ne masi, a mislim da masi, zato sto je nesto slagao ili krivo protumacio. A mozda jeste, ne kazem da nije, kazem samo da nije bitno. Masi zato sto je svoju zuc skoncentrisao, toliko da moze da zacne cak i provereno Pretorijanske savest. Da je spomenuo jedan nestasluk, cak i dva, pa ajde. Nema Me-ism nista protiv toga da ga tu i tamo podsete na pojedinacne nestasluke. To mu dodje cak i cool, pruzi priliku da se pokaze individualnost u ramisljanju i tako to. Ali kad se ovako skoncentrise kao sto je Apsolutni Autoritet uradio u gore citiranom clanku onda to ostavlja neprijatan ukus u ustima cak i kod pravovernih Pretorijanaca. Kome u ovom nasem super-ubrzanom zivotu treba to da ga zacne savest. Cemu to, samo da se zacnuti za trenutak zbuni pa da, ne daj boze, spakuje pogresno peraje...

Ali nisam hteo o tome. Interesantan mi onaj deo gde kritikuje Bernija. Usput, proveo sam pre dve nedelje tri i nesto sata u redu da me puste u salu da cujem Bernija. Chicago burazeru, napolju, sredina marta, sta da vam kazem, da ime neke pravde davali bi spomenice ko za Igmanski mars. I posle toga jos tri sata unutra pa onda Bernijev speach...Tih tri sata unutra i sat i nesto Bernijevog govora bili su the best party ever u ovih dvadeset i nesto godina koliko sam u Americi. Samo da me nije strah da ce kum da me cuje bio bih spreman da tvrdim da je bilo bolje nego na njegovim rodjendanskim partijima...

A u pravu je Apsolutni Autoritet. Kad kritikuje Bernija. Cak i ako Berni bude izabran (a nece), USof A ce ostati imperija. Kao sto je SPQR bila imperija i pod Kaligulom i pod Markom Aurelijem...

Ipak, zivot me je, mislim, naucio nesto. Ne trazim vise The Best pokusavam da nadjem The Best Possible . Zato

BERNIE, BERNIE!!!

Pa ako pogresim, sta da se radi neka ide meni na savest...Nece biti prvi put.
milisav68 milisav68 21:09 25.03.2016

Re: пионирство

srdjan.pajic
Inače, i mene ta pesmica prati kroz ceo život. A i film volim odgledam ponekad ponovo (imam ga na polici).

Idi bre u pm.

Sad i ja zviždućem.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:44 25.03.2016

Re: Apsolutni Autoritet...

Ali nisam hteo o tome. Interesantan mi onaj deo gde kritikuje Bernija.


A ja jutros slušam ovog našeg Hikenlupeža (guvernera Hickenlooper-a) koji je obznanio da će, kad dođe stani-pani, da podrži Hilariju, a neće Bernija, iako je ovaj ovde dobio ubedljivu većinu među demokratama. Lupetao je nešto desetak minuta, kako smo mi njega izabrali da bi on koristio his own judgmenet, a ne reprezentovao naše želje i mišljenja, bla, bla, truć, truć...neće on meni više guvenerovati, samo da dođu sledeći izbori za guvernere i guvernante.

Nego, vi čikaški Srbi ste bliže centru zbivanja od nas pumojebaca u zabiti: koje je to nove fabrike u nuklearnom kompleksu otvorio predsednik Obama? Ja nešto nisam čuo ništa o tome, a to je oblast koju pomno pratim. Za ovih trilion dolara znam da je tražio od kongresa (šatro za modernizaciju oronulog stock pile-a, usrao se, valjda, kad je Putin, nakon otimačine Krima, isukao svog Topolja (zafarbao neku krntiju od pre 30 godina pa to slikao za RTS), a onda i ono konceptualno rešenje nuklearnog torpeda, što je tobož greškom prikazano u ruskim Odjecima i reagovanjima, ili beše neki rijaliti, ne mogu da se setim, mislim, isti đavo). Ali to mu valjda nisu odobrili. A i ovaj Tako da se ovaj Autoritet tu isto malo zaleteo u pljuvačini, sem ako nisam u krivu.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:45 25.03.2016

Re: пионирство

milisav68
srdjan.pajic
Inače, i mene ta pesmica prati kroz ceo život. A i film volim odgledam ponekad ponovo (imam ga na polici).

Idi bre u pm.

Sad i ja zviždućem.


Pusti, i sam sebe sam oterao u pm. ...fuckin vondrn star....
Domazet Domazet 21:56 25.03.2016

Ma hebo tvog Gavernera...

srdjan.pajic
Ali nisam hteo o tome. Interesantan mi onaj deo gde kritikuje Bernija.


A ja jutros slušam ovog našeg Hikenlupeža (guvernera Hickenlooper-a) koji je obznanio da će, kad dođe stani-pani, da podrži Hilariju, a neće Bernija, iako je ovaj ovde dobio ubedljivu većinu među demokratama. Lupetao je nešto desetak minuta, kako smo mi njega izabrali da bi on koristio his own judgmenet, a ne reprezentovao naše želje i mišljenja, bla, bla, truć, truć...neće on meni više guvenerovati, samo da dođu sledeći izbori za guvernere i guvernante.

Nego, vi čikaški Srbi ste bliže centru zbivanja od nas pumojebaca u zabiti: koje je to nove fabrike u nuklearnom kompleksu otvorio predsednik Obama? Ja nešto nisam čuo ništa o tome, a to je oblast koju pomno pratim. Za ovih trilion dolara znam da je tražio od kongresa (šatro za modernizaciju oronulog stock pile-a, usrao se, valjda, kad je Putin, nakon otimačine Krima, isukao svog Topolja (zafarbao neku krntiju od pre 30 godina pa to slikao za RTS), a onda i ono konceptualno rešenje nuklearnog torpeda, što je tobož greškom prikazano u ruskim Odjecima i reagovanjima, ili beše neki rijaliti, ne mogu da se setim, mislim, isti đavo). Ali to mu valjda nisu odobrili. A i ovaj Tako da se ovaj Autoritet tu isto malo zaleteo u pljuvačini, sem ako nisam u krivu.


...treba da ti dodje moj pa da vidis.

Nego burazeru vidi ovo. Ima da otkazem pretplatu ako Mat Taibi ne povede pobunu koliko odmah
Milan Novković Milan Novković 22:34 25.03.2016

Re: Apsolutni Autoritet...

šatro

Šatro, takoe

A neodobravanje - kreativan marketing, treba ti 700 milijardi ti tražiš trilionče.

Između Rusa i Amera imaš MAD doktrinu (Mutually Assured Destruction). Oni pričaju iza svih ovih scena i ponekad se lepo slažu. Tj neće da se bockaju nuklearkama.

Pa je US i dalje tehnološka sila broj jedan (jesu ih Rusi iznenadili sa par sitnica, a sa elektronskim ratom zaprepanjili) ...

... nego ste vi tu srećni dobitnici jedne velike interesne grupe, military and security compleksa. Oni, ljudi, prave lovu i nadnacionalni su poprilično.

Teško da ih US srednja klasa dotiče mnogo više od srpskih poljoprivrednika, ili sirijskih programera.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:11 26.03.2016

Re: Ma hebo tvog Gavernera...

Domazet


Nego burazeru vidi ovo. Ima da otkazem pretplatu ako Mat Taibi ne povede pobunu koliko odmah






Хиларица ми некако више личи на Тита, а има и политички коректну боју одеће на себи.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:08 26.03.2016

Re: Apsolutni Autoritet...

Ipak, zivot me je, mislim, naucio nesto. Ne trazim vise The Best pokusavam da nadjem The Best Possible . Zato

BERNIE, BERNIE!!!


супер размишљања, чика Дома, и тенкс да се јавите каткад Ти, чика Пума Срле, Бене, Марцо, Њања, која је обећала да ће писати о Метрополису и као код праве Американке, од предизборних обећања оста само - шутња. разбијете монотонију наше Србијишке, а и некако, с овим Лондонцима, уливате наде да чак и ми, скромни Срби, можемо да еволуирамо у глобалне житеље а да нам нико не отме душу - што је неки свеопшти страх овде на Истоку од отварања према Западу, као да је Запад - а не ми сами - у поседу наше душе?

елем, пребачено на наш локални шор и нашу политичку мочвару, као тај неки Mid Class глас му код нас
дође - Саша Радуловић (ако су ДС клинтоновци, а НС трамповци)? или, грешим?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:08 26.03.2016

Re: Apsolutni Autoritet...

у журби пред злочестом AI блога, напрасито шкљоцнуто два пута на "пошаљи".

џингл уместо тога -

docsumann docsumann 08:53 26.03.2016

Re: Apsolutni Autoritet...

another body murder


uh, to je bila stvarčina, misim i sad je. imao sam je skoro redovno na plej listam.
ustvari čitav taj soundtrack album je bio sjajan!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:51 26.03.2016

Re: Apsolutni Autoritet...

razmišljam, to je stvarno bio kraj Istorije, kada su ljudi radili umetnost i ziku iz srca, a ne zbog kinte? ne znam, pisao si ti o tome, al' sada je čak i HC sladunjav nekako, nekakva ambijentalika sve, indie, ne znam, kao emocionalni izraz zbuna u jebenoj imperiji?!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:27 24.03.2016

x-files

Sve ce to asteroid, kometa, ili bilo sta iz svemira okoncati. Mi ljudi ne zasluzujemo ovu planetu. Jadne zivotinje.
docsumann docsumann 09:08 24.03.2016

Re: x-files

Jelena Pavlović
Sve ce to asteroid, kometa, ili bilo sta iz svemira okoncati. Mi ljudi ne zasluzujemo ovu planetu. Jadne zivotinje.


mi ljudi (koliko god užasni bili) imamo mogućnost (sposobnost) da se fundamentalno izmjenimo/preoblikujeno o čemu maštaju pioniri transhumanizma.

da li će to biti spas za čovječanstvo ili još jedna tehnološka zamka pokazače bliska budućnbost. čak mnogo bliža nego što mnogi od nas i pretpostavljaju.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:42 24.03.2016

Re: x-files

zvali ste me, drugari?

meni je uvek bio strašan taj prospekt potpunog gubitka ljudskosti... godinama me je pratila ta noćna mora. možda zato što sam i od tinejdž godina čitao distopisjku literaturu?
docsumann docsumann 10:52 24.03.2016

Re: x-files

meni je uvek bio strašan taj prospekt potpunog gubitka ljudskosti.


pitanje je koji se dio "ljudskosti" tu gubi, a koji potencira.

osnovna ideja transhumanizma je prevazilaženje destruktivnog u čovjeku (bilo u odnosu na samo čovječanstvo, bilo u odnosu na ukupni eko sistem planete) i razvijanje njegovih kognitivnih sposobnosti.

lično, ni sam ne vidim ljudsku vrstu kao bogznakavo usrećiteljsko evolutivno rješenje. dapače, mislim da smo zapećak evolucije, hiperviolentni i superdestruktivni, kako prema sebi tako i prema drugim vrstama.

transhumanizam je koncipiran da razvija ono najplemenitije i naumnije u čovjeku, a da se kao i svaka lijepa zamisao može izvrgn8uti u svoju suprotnost to nije sporno.

upravo je sadašnji stepen razvoja ljudske elite najrizičniji faktor u svemu tome.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:26 24.03.2016

Re: x-files

docsumann


transhumanizam je koncipiran da razvija ono najplemenitije i naumnije u čovjeku, a da se kao i svaka lijepa zamisao može izvrgn8uti u svoju suprotnost to nije sporno.

upravo je sadašnji stepen razvoja ljudske elite najrizičniji faktor u svemu tome.


sa neljudskim faktorom, mislim, razvoj?
docsumann docsumann 11:30 24.03.2016

Re: x-files

sa neljudskim faktorom, mislim, razvoj?



nisam siguran da baš najbolje razumjem tvoju upitanost.

smatraš li da trenutna elita čovjerčanstva nije u stanju da izgura ovu priču bez zloupotreba ili ...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:39 24.03.2016

Re: x-files

docsumann


smatraš li da trenutna elita čovjerčanstva nije u stanju da izgura ovu priču bez zloupotreba ili ...



to je skoro, pa izvesno, ali mislio sam na to da li transhumanizam podrazumeva razvoj ljudskosti upotrebljavajuci neljudski faktor kao stimulator razvoja, u tom smislu. to je pitanje.
docsumann docsumann 11:52 24.03.2016

Re: x-files

Srđan Fuchs
docsumann


smatraš li da trenutna elita čovjerčanstva nije u stanju da izgura ovu priču bez zloupotreba ili ...



to je skoro, pa izvesno, ali mislio sam na to da li transhumanizam podrazumeva razvoj ljudskosti upotrebljavajuci neljudski faktor kao stimulator razvoja, u tom smislu. to je pitanje.


a ko je izumio tu tehnologiju do ljudi, te nevidim zašto je ne bi zarad sopstvenog usavršavanja, kognitivnog, biološkog, etičkog ... primjenjivali na sebi.
pa mi se i danas u tolikoj mjeri služimo tehnologijom samo u onom primitivnijem (čekić mode) smislu.
transhumanizam podrazumjeva sratsanje čovjeka i njegovih tehnoloških potencijala.
msm, tu je mnogo bitniji cilj nego sredstvo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:12 24.03.2016

Re: x-files

ne znam, bezi, ne bih nikada dozvolio da me neko bocka nechime da me unapredi. bolje good old dog nego kyber-dog. s te strane sam budista, i mislim da su sva neophodna orudja za dostizanje savrshenstva u nama, ne od straha od mashine, vec od gotovo izvesne zloupotrebe.

ps. secas se The Stepford Wives, to je islo u Фестовим премијерама, kako me je bio zent od tog filma!



docsumann docsumann 12:19 24.03.2016

Re: x-files

e bih nikada dozvolio da me neko bocka nechima da me unapredi.


pazi, možda ti i ne bi, ali u većini čovječanstvo će se opredjelii za taj put.
to je jednostavno neminiovnost koju nam tehnološki progres nameće.

da li bi da živiš vječno (mlad)?
da imaš sjajno zdravlje, još bolje pamćenje, i superhjuman mentalne sposobnosti?
da vidiš i razmišljaš o stvarima za koje mi danas ni ne slutimo da postoje?
da si ukonektovan u super-globalnu mrežu sveznanja?
da si stanovnik čitavog svemira, a ne tej jedne njegove planete?

?

naravno da će i postojati određen broj ljudi koji se neće priključiti ovoj mejnstrim matici, ali oniće izumrjeti na obodima glavnog toka, kao egzotiočne zajednice u šumama Amazonije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:25 24.03.2016

Re: x-files

docsumann


da li bi da živiš vječno (mlad)?
da imaš sjajno zdravlje, još bolje pamćenje, i superhjuman mentalne sposobnosti?
da vidiš i razmišljaš o stvarima za koje mi danas ni ne slutimo da postoje?
da si ukonektovan u super-globalnu mrežu sveznanja?
da si stanovnik čitavog svemira, a ne tej jedne njegove planete?




јок море, само ганџу да нам даду да садимо, и пушку па на Фрушку.

шалим се, моја днк се пренела у клинцe, и обоје су лепши, духовитији, забавнији нег' шо сам ја икада био, парлају језике, малена прича енглески са чистим акцентом са две и по, so they 'll b cool. I am satisfied and have peace of mind.
docsumann docsumann 12:37 24.03.2016

Re: x-files

шалим се, моја днк се пренела у клинцe


tvoj dnk postoji čak i u ljudima koje nikad nisi sreo
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:43 24.03.2016

Re: x-files

jadni ti ljudi

elem, uhvatio sam na nekom kroejshijen kanalu pre par meseci, neki cool film sa tom tematikom, u futuristichkoj britaniji se odigrava, nekakva Party koja otima ljude i igra se s njihovom dnk, nekakav Resistance koji se bori protiv njih, neka opasna riba koja je glavni fighter resistanceta, pa sve nesto komuniciraju kroz ekstaticna stanja, vidjaju se u nekoj nadsvesti, da ih ne bi Party uhodila... al' gled'o sam u magnovenju, pa nisam uhvatio naziv filma...

anonymous anonymous 17:19 24.03.2016

Re: x-files


docsumann
11:52 24.03.2016
Re: x-files


transhumanizam podrazumjeva sratsanje čovjeka i njegovih tehnoloških potencijala.
msm, tu je mnogo bitniji cilj nego sredstvo.


Pokušao sam već jednom da kopiram link. ali mi nije išlo.
Sada je čini mi se u redu.

Dakle,tetovaža, pirsing, čipovanje, a onda već više nećemo znati ko smo.

Kriza identiteta i identitet uopšte biće ključno pitanje trećeg milenijuma.
Ponavljam već ranije rečeno.

A ovom prilikom dodajem - i bolest. Psihičke prirode.

Veća od svih dosadađnjih epidemija.


BBC


LINK
docsumann docsumann 17:33 24.03.2016

Re: x-files

A ovom prilikom dodajem - i bolest. Psihičke prirode.

Veća od svih dosadađnjih epidemija.


transhumanizam je neminovnost. u čovjekovoj prirodi je lično usavršavanje.

u bliskoj budućnosti taj napredak će biti sputan našom biološkom ograničenošću.
ako čovjek bude imao priku da postane pametniji, senzitivnij, kreativniji, biološki otpornije biće, on će tu priliku iskoristiti.
naravno, opasnost leži upravo u njegovoj ljudskoj (suviše ljudskoj) sklonosti da sopstvene tehnološke moći zloupotrebi.

čovjek je osvjedočeni uništitelj, i sopstvene i drugih vrsta, i izgleda da se sa ovim njegovim likom tu neće ništa promjeniti.

transhumanizam nam je ujedno i jedna od posljednjih šansi da spasimo i sebe i svijet.

anonymous anonymous 17:53 24.03.2016

Re: x-files


docsumann
17:33 24.03.2016
Re: x-files


transhumanizam nam je ujedno i jedna od posljednjih šansi da spasimo i sebe i svijet.


"Bogati će u budućnosti postati bogoliki kiborzi i biće to najveća evolucija u biologiji ikad - tako bar tvrdi Juval Noa Harari, profesor na Hebrejskom univerzitetu u Jerusalimu, koji veruje da će se radikalni preokret dogoditi u narednih 200 godina."

Pomoću biotehnologije i genetičkog inženjeringa, profesor Harari tvrdi da će bogati biti transformisani u novu vrstu božanstva, besmrtnih ljudi koji će imati potpunu kontrolu nad životom i smrti.

Smatram da će u narednih 200 godina homosapijensi postati neka vrsta božanstva, bilo kroz biološku manipulaciju ili genetički inženjering, delimično organska, delimično neorganska bića. Biće to najveća evolucija od početka sveta. U Biološkom smislu ništa se nije promenilo četiri milijarde godina.

Ljudska rase će biti drugačiji od ljudi kakvi smo mi danas, baš kao što su sada šimpanze drugačije od nas. Ipak, tehnološki to će biti dostupno samo imućnima - tvrdi profesor Harari."

Novi raskol neće biti klasnog, nacionalnog, verskog ili kulturnog karaktera, već tehološko - antropološkog.

BLIC
gavrilo1 gavrilo1 18:01 24.03.2016

Re: x-files

docsumann
Jelena Pavlović
Sve ce to asteroid, kometa, ili bilo sta iz svemira okoncati. Mi ljudi ne zasluzujemo ovu planetu. Jadne zivotinje.


mi ljudi (koliko god užasni bili) imamo mogućnost (sposobnost) da se fundamentalno izmjenimo/preoblikujeno o čemu maštaju pioniri transhumanizma.

da li će to biti spas za čovječanstvo ili još jedna tehnološka zamka pokazače bliska budućnbost. čak mnogo bliža nego što mnogi od nas i pretpostavljaju.



To ce se desiti jer su ljudi sklopili savez sa samim tvorcem, posrednik je pobedjen.
Onaj koji je pozajmio coveku dusu dao mu je racun i bio gazda ljudi pred tvorcem.
Jer ko razume tvorca razume i njegov zakon volje i celu njegovu kreaciju.
Tvorac svega je zakon poput ljubavi koji odbacuje one koji mrze. Jer ko mrzi stvoreno mrzi tvorca i njegov zakon i mora nauciti da voli stvoreno.
Zato pise tamo budite lukavi kao zmije i bezazleni kao golubovi.
Pocela je zetva, gazda obelezava svoju njivu i uzima zito kojim ce platiti svoj dug tvorcu. Gazdi treba puno mrznje medju ljudima kako bi platio svoj dug.
Stvara se covekovo carstvo to je nova dusa tvorca koja je do vecnosti.
Ljudi su duzni samo tvorcu svega i zavet im je ljubav.
Mi zivimo u vremenu kada se pravi put kojim ce ljudi ici ka tvorcu. Covek kroji zakon toga puta.
To je istina.
Covek ima zadatak da zavoli coveka koga tvorac stavi pred njega.
To je put u vecnost.
docsumann docsumann 18:03 24.03.2016

Re: x-files

Juval Noa Harari


čitao sam Hararijevo viđenje transhumanizma, na kraju knjige Sapiens, i ono prilično naleže na moja razmišljanja o toj temi (što sam i reko princiju koji mi je prporučio knjigu).

Harari takođe vidi transhumanizam kao istorijsko-civilizacijsku neminovnost, a takođe je i svijestan mogućih opasnosti koje ono donosi.
anonymous anonymous 18:07 24.03.2016

Re: x-files

docsumann
A ovom prilikom dodajem - i bolest. Psihičke prirode.

Veća od svih dosadađnjih epidemija.


transhumanizam je neminovnost. u čovjekovoj prirodi je lično usavršavanje.

u bliskoj budućnosti taj napredak će biti sputan našom biološkom ograničenošću.
ako čovjek bude imao priku da postane pametniji, senzitivnij, kreativniji, biološki otpornije biće, on će tu priliku iskoristiti.
naravno, opasnost leži upravo u njegovoj ljudskoj (suviše ljudskoj) sklonosti da sopstvene tehnološke moći zloupotrebi.

čovjek je osvjedočeni uništitelj, i sopstvene i drugih vrsta, i izgleda da se sa ovim njegovim likom tu neće ništa promjeniti.

transhumanizam nam je ujedno i jedna od posljednjih šansi da spasimo i sebe i svijet.




Roboti bi u narednih 100 godina mogli da dostignu nivo razvoja dovoljan da preuzmu kontrolu nad čovečanstvom, tvrdi čuveni fizičar Stiven Hoking i upozorava da ne treba da brinemo o tome ko će kontrolisati veštačku inteligenciju, već o tome da li će kontrola uopšte biti moguća.
“Kompjuteri će pomoću veštačke inteligencije preuzeti kontrolu nad ljudima u narednih 100 godina”, rekao je on.

“Kada se to dogodi, treba da se pobrinemo da se njihovi ciljevi poklapaju s našim.

Našu budućnost će obeležiti trka između rastuće moći tehnologije i mudrosti s kojom je koristimo”, dodao je on.

gavrilo1 gavrilo1 18:09 24.03.2016

dupli post

dupli post
anonymous anonymous 18:11 24.03.2016

Re: x-files

docsumann
Juval Noa Harari


čitao sam Hararijevo viđenje transhumanizma, na kraju knjige Sapiens, i ono prilično naleže na moja razmišljanja o toj temi (što sam i reko princiju koji mi je prporučio knjigu).

Harari takođe vidi transhumanizam kao istorijsko-civilizacijsku neminovnost, a takođe je i svijestan mogućih opasnosti koje ono donosi.



Slažem se da je neminovnost.

Ali zamisli taj šok u budućnosti kada bude postojalo hiljadu različitih varijanti kigorga,humanoidnih robota i mutiranih identiteta.

Danas, ljudi ne mogu da podnesu razliku koja se sastoji od nekoliko rasa i religija, pa hajde i nacija.

A zamisli tada .



gavrilo1 gavrilo1 18:15 24.03.2016

trodupli post

trodupli post
docsumann docsumann 18:23 24.03.2016

Re: x-files

anonymous
docsumann
Juval Noa Harari


čitao sam Hararijevo viđenje transhumanizma, na kraju knjige Sapiens, i ono prilično naleže na moja razmišljanja o toj temi (što sam i reko princiju koji mi je prporučio knjigu).

Harari takođe vidi transhumanizam kao istorijsko-civilizacijsku neminovnost, a takođe je i svijestan mogućih opasnosti koje ono donosi.



Slažem se da je neminovnost.

Ali zamisli taj šok u budućnosti kada bude postojalo hiljadu različitih varijanti kigorga,humanoidnih robota i mutiranih identiteta.

Danas, ljudi ne mogu da podnesu razliku koja se sastoji od nekoliko rasa i religija, pa hajde i nacija.

A zamisli tada .



teško je i pretpostaviti šta će i o čemu ti ljudi razmišljati.
ipak pretpostavljam da će svi biti "ukonektovani" na jedinstvenu mrežu sveopšteg znanja.
takođe je i moguće da će postojati i nekoliko različitih evolucionih tokova transhumanizovanih "ljudi".

teško je uopšte predvidjeti šta će se desiti nakon evolucionog singulariteta.


gavrilo1 gavrilo1 18:27 24.03.2016

cetvorodupli post

cetvorodupli post
princi princi 18:38 24.03.2016

Re: x-files

što sam i reko princiju koji mi je prporučio knjigu

Mene najvise dojmilo to sto Harari zakljucuje da je ostalo jos svega par hiljada godina za nas (tj homo sapiensa). Ko ce nas naslediti? Kiborzi? Ljudi-masine? Mislim, mi i jesmo u neku ruku vec ljudi-masine (bar ja jesam). Mozda je nova epoha masinizacije ljudi vec pocela a mi nismo svesni (ni ona agrarna revolucija nije pocela tako sto je neko opalio fanfare ili zveknuo u neko zvono).

Ne znam kako ce ovi kulturfasisti s bloga pomiriti sa svim tim, oni misle da je "zapadna civilizacija" vecna (sve drugo je, naravno, prolazno), :).
docsumann docsumann 19:21 24.03.2016

Re: cetvorodupli post

gavrilo1
cetvorodupli post





tebra ti mož imat ozbiljne probleme sa implantiranjem tehnologije
zemljanin zemljanin 20:13 24.03.2016

Re: x-files

anonymous
Roboti bi u narednih 100 godina mogli da dostignu nivo razvoja dovoljan da preuzmu kontrolu nad čovečanstvom, tvrdi čuveni fizičar Stiven Hoking i upozorava da ne treba da brinemo o tome ko će kontrolisati veštačku inteligenciju, već o tome da li će kontrola uopšte biti moguća.
“Kompjuteri će pomoću veštačke inteligencije preuzeti kontrolu nad ljudima u narednih 100 godina”, rekao je on.

“Kada se to dogodi, treba da se pobrinemo da se njihovi ciljevi poklapaju s našim.

Našu budućnost će obeležiti trka između rastuće moći tehnologije i mudrosti s kojom je koristimo”, dodao je on.


kada dođemo do te tačke, takva AI će jednostavno napraviti VR i potrpati nas tamo da se mlatimo do mile volje ...

ne znam zašto svi insistiraju da bi takva AI bila ograničena planetom i da bi imala potrebe/želje ili kakve god zavičajne čežnje koje bi je vezivale za ovu planetu ... i što bi se mlatila sa nama
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:15 24.03.2016

Re: cetvorodupli post

docsumann
gavrilo1
cetvorodupli post





tebra, ti mož imat ozbiljne probleme sa implantiranjem tehnologije







princi
što sam i reko princiju koji mi je prporučio knjigu

Mene najvise dojmilo to sto Harari zakljucuje da je ostalo jos svega par hiljada godina za nas (tj homo sapiensa). Ko ce nas naslediti? Kiborzi? Ljudi-masine? Mislim, mi i jesmo u neku ruku vec ljudi-masine (bar ja jesam). Mozda je nova epoha masinizacije ljudi vec pocela a mi nismo svesni (ni ona agrarna revolucija nije pocela tako sto je neko opalio fanfare ili zveknuo u neko zvono).



cool. дајте, за почетак, да средимо наш мали шор, а после ћемо ове колосалне бриге бринути. ево, ја се први пријављујем да постанем киборг-паор, немам ништа против! после ћу лако размишљати шта ће бити иљаду година после мене...
alselone alselone 20:26 24.03.2016

Re: cetvorodupli post

Sta je ovo na slici? Tesla coil? Red alert.

emsiemsi emsiemsi 20:38 24.03.2016

Re: x-files

princi

...

Ne znam kako ce ovi kulturfasisti s bloga pomiriti sa svim tim, oni misle da je "zapadna civilizacija" vecna (sve drugo je, naravno, prolazno), :).

Лако !
Успут ће тебе прогласити за фашисту.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:24 24.03.2016

Re: cetvorodupli post

alselone
Sta je ovo na slici? Tesla coil? Red alert.



sort of - "Tesla trees are a plant-like lifeform native to Hyperion. They are notable for their unusual shape, having a tall trunk terminating in an onion-shaped bulb capped with leafy branches. During certain weather conditions, the trees accumulate massive amounts of electric charge in their bulbs, which they then discharge as bolts of electrical energy. These bolts often lead to wildfires of titanic proportions.

The trees derive their name from the ancient Old Earth inventor Nikola Tesla, more precisely from the electromagnetic field generator he invented (now known as the Tesla coil)."

"Father Paul Duré is a priest of the Roman Catholic Church.
He is first introduced in Hyperion by Father Lenar Hoyt, who reveals his journal entries regarding the Bikura . Duré discovers the Bikura and is infected with the cruciform , a parasite that resurrects its carrier after death, but imperfectly. He eventually tries to rid himself of the cruciform by crucifying himself to a Tesla Tree, but even then he is continually resurrected and killed for seven years until Hoyt finds his remains and pulls the cruciform from his body.
Lenar Hoyt then carries Duré's cruciform, as well as his own."
Milan Novković Milan Novković 22:49 24.03.2016

Re: x-files

Jelena Pavlović
Sve ce to asteroid, kometa, ili bilo sta iz svemira okoncati. Mi ljudi ne zasluzujemo ovu planetu. Jadne zivotinje.

Dok ne stigne kometa ili se ne opametimo ostaje nam da ili bežimo od problema ili im prkostimo.

Najjeftinije je opatetiti se, a najteže?! Čudan paradoks, Bog pio neko loše piće kad nas je prvio

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:05 24.03.2016

Massimo kao Portishead

Milan Novković
Čudan paradoks, Bog pio neko loše piće kad nas je pravio





odoh spat, valjda drame samo ovi political bunnies journalists, biće sve okej, humaninty will prevail...
alselone alselone 23:37 24.03.2016

Re: cetvorodupli post

Tesla trees are a plant-like lifeform native to Hyperion.


Sramota me sto nisam prepoznao.
Hyperion mi je jedna od drazih knjiga, pogotovo jedna od onih kratkih prica sa pocetka.
jkt2010 jkt2010 03:12 25.03.2016

Re: x-files

docsumann
e bih nikada dozvolio da me neko bocka nechima da me unapredi.


pazi, možda ti i ne bi, ali u većini čovječanstvo će se opredjelii za taj put.
to je jednostavno neminiovnost koju nam tehnološki progres nameće.

da li bi da živiš vječno (mlad)?
da imaš sjajno zdravlje, još bolje pamćenje, i superhjuman mentalne sposobnosti?
da vidiš i razmišljaš o stvarima za koje mi danas ni ne slutimo da postoje?
da si ukonektovan u super-globalnu mrežu sveznanja?
da si stanovnik čitavog svemira, a ne tej jedne njegove planete?

?

naravno da će i postojati određen broj ljudi koji se neće priključiti ovoj mejnstrim matici, ali oniće izumrjeti na obodima glavnog toka, kao egzotiočne zajednice u šumama Amazonije.

Ah, ta žeđ za "večnim" životom... pa ako nam ovo telo to ne omogućava, onda ćemo sami da sklepamo večno telo... i opet od privremenog materijala. Koje će opet da bude sklono propadanju jer mu je to priroda.

Kao da odeš na dan u Diznilend, pa umesto da se zajebavaš dok ne padneš sa nogu, sedneš u ćoše i smišljaš način kako da taj dan traje tri dana... ili večno. Žali bože ulaznice, na neke ljude je bačena.

Uostalom, ko bi zaista želeo da provede večnost u Diznilendu? Ili bilo gde?

Potseti me ovo na jedu SF priču (neko valda zna ko je pisao i naslov, ja sam zaboravio odavno): Umre čovek i budi se u raju. Ispostavlja se da je raj krajnje personalizovan doživljaj, tako se ovaj budi u raju u kojem može da igra golf na najboljim terenima na svetu i da priča sa najslavnijim ljudima u istoriji. I tako, posle hiljadu godina u raju, čovek sve terene rešava jednim udarce, dozlokurčili su mu i jedni isti razgovori sa istorijskim ličnostima... i reši da se ubije. Posle smrti, budi se opet u raju... i sve ispočetka...
docsumann docsumann 07:18 25.03.2016

Re: x-files

Ah, ta žeđ za "večnim" životom... pa ako nam ovo telo to ne omogućava, onda ćemo sami da sklepamo večno telo... i opet od privremenog materijala. Koje će opet da bude sklono propadanju jer mu je to priroda.


neki (ozbiljni) naučnici, kao već pominjani Rej Kurzvejl nagovještavaju dostizanje ljudske (biološke) besmrtnosti oko 2040.

inače, taj fenomen nijue toliko nepoznat u živom svijetu ove planete.



EDIT: inače, zamisli da ovaj citirani upitnik ponudiš ljudima da ga popunjavaju, šta misliš koliko bi njih prihvatilo ponuđene opcije?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:50 25.03.2016

Re: cetvorodupli post

alselone
Tesla trees are a plant-like lifeform native to Hyperion.


Sramota me sto nisam prepoznao.
Hyperion mi je jedna od drazih knjiga, pogotovo jedna od onih kratkih prica sa pocetka.


Hyperion Cantos, priča u priči, ne brini, brate, radiš u Kapitalizmu za nas piliće da nam doteraš tog Trandžu u našu varoš, i normalno je da nisi fokusiran. Desi se nekada i najboljima, i Tebi i Noletu!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:05 25.03.2016

Re: x-files

docsumann




EDIT: inače, zamisli da ovaj citirani upitnik ponudiš ljudima da ga popunjavaju, šta misliš koliko bi njih prihvatilo ponuđene opcije?


mogu da prihvate, ali koliko realno ljudi može da priušti sebi da budu trandže, Milan, Princi, Srle Pajič, Blogi, JKT, Marco, Bene Gesserit i Etruska. sada, pošto su svi navedeni Srbi, jedini koji je sumnjiv da bi zaista i otišao u trandže - je Srle. sada, pošto je on Amer, samo nam fali da izmutira još i da vlada nad našom Srbijicom i narednih soma godina! mani ga, daleko mu lepa kuća, neka se tamo trandžira!


(zezam se, Puma Srle, ne drndaj se nešto! )
docsumann docsumann 10:06 25.03.2016

Re: x-files

Puma Srle


jbt, ovo sumalo zvuči k'o Puma Swede
grmfrm grmfrm 11:32 25.03.2016

Re: x-files

"Bogati će u budućnosti postati bogoliki kiborzi i biće to najveća evolucija u biologiji ikad - tako bar tvrdi Juval Noa Harari, profesor na Hebrejskom univerzitetu u Jerusalimu, koji veruje da će se radikalni preokret dogoditi u narednih 200 godina."

Pomoću biotehnologije i genetičkog inženjeringa, profesor Harari tvrdi da će bogati biti transformisani u novu vrstu božanstva, besmrtnih ljudi koji će imati potpunu kontrolu nad životom i smrti.

Smatram da će u narednih 200 godina homosapijensi postati neka vrsta božanstva, bilo kroz biološku manipulaciju ili genetički inženjering, delimično organska, delimično neorganska bića. Biće to najveća evolucija od početka sveta. U Biološkom smislu ništa se nije promenilo četiri milijarde godina.

Ljudska rase će biti drugačiji od ljudi kakvi smo mi danas, baš kao što su sada šimpanze drugačije od nas. Ipak, tehnološki to će biti dostupno samo imućnima - tvrdi profesor Harari."

Novi raskol neće biti klasnog, nacionalnog, verskog ili kulturnog karaktera, već tehološko - antropološkog.


Pekic je to odavno sve video u Atlantidi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:53 26.03.2016

Re: x-files

a i tamo, kod Bore, naposletku, dođu neki ljudi da uključe mašine ponovo?
princi princi 02:56 24.03.2016

Napisao vec kod Vucka

ubistven clanak. Stvarno sjajan i sjajno napisan. Jedino mi nije jasno ovo relativizovanje i skoro vozdizanje one budalcine Trumpa. Mislim, radi se o polupismenom, glupavom, neskolovanom, blentavom poluidiotu i dileji, ignorantu, koji primaries vidi samo kao ppriliku da napravi sebi malo publiciteta i zaradi jos koju kintu. Za njega je to TV show, prilika da se slika, i, mislim, malo je neozbiljno davati mu ikakvu politicku tezinu. Kazem, to je jedina senka na ovaj, inace, sjajan clanak.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:04 24.03.2016

Re: Napisao vec kod Vucka

Ово си написао као још један заведени анти-Трамп активиста који није приметио да Пилџеров чланак није ода Трампу, већ објашњава зашто је Хилари гора, односно најгора.

Свима који имају сумњу, топло препоручујем одличан чланак о разлици између Хилари и Бернија Сандерса и зашто она не би требало да буде кандидат.

ЛИНК
svarog svarog 09:08 24.03.2016

Re: Napisao vec kod Vucka

polupismenom, glupavom, neskolovanom, blentavom poluidiotu i dileji, ignorantu


Pa šta? Sve to ga verovatno kvalifikuje da bude manja štetočina od Klintonke koja sve to nije, ali mnogo štošta drugog i goreg jeste
tadejus tadejus 09:11 24.03.2016

Re: Napisao vec kod Vucka

principessa_etrusca
Ово си написао као још један заведени анти-Трамп активиста који није приметио да Пилџеров чланак није ода Трампу, већ објашњава зашто је Хилари гора, односно најгора.Свима који имају сумњу, топло препоручујем одличан чланак о разлици између Хилари и Бернија Сандерса и зашто она не би требало да буде кандидат. ЛИНК


fakat nije oda trampu ali jeste teorija manjeg zla..
a znamo gdje je nas ta teorija odvela pa se trampovoj pobjedi možemo radovati jedino ako nekako računamo da je američki gubitak naš dobitak
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:40 24.03.2016

Re: Napisao vec kod Vucka

ovo, primenjeno na Srbiju, znači da ja Aca pravilno pročitao šiptarski dron na JNA, te hrvatsko naoružavanje projektilima uperenim na Banjaluku, te Karamarkovu agresivnu antisrpsku kampanju i - okrenuo Srbiju prema republikancima. nasušna potreba Srbije je da republikanci i dobiju, jer ako dođu ove dve bičerke, Srbija je ugasila (a i Srpska sa njom).

ps. meni bode uši Israel lobby, ništa Britanija i Germani, koji su stoputa jače vojne sile od nas, sa stotinama i hiljadama nuklearnih bojevih glava, nego baš mi? kol'ko nas ne gotivite u toj Britaniji, to je strašno. nećete nam nikada oprostiti 1948., izgleda.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:43 24.03.2016

Re: Napisao vec kod Vucka

tadejus

Свакако прочитај чланак на који сам поставила линк у мом претходном посту, па ће ствари можда бити јасније.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:46 24.03.2016

Re: Napisao vec kod Vucka

tadejus


fakat nije oda trampu ali jeste teorija manjeg zla..
a znamo gdje je nas ta teorija odvela pa se trampovoj pobjedi možemo radovati jedino ako nekako računamo da je američki gubitak naš dobitak


pa, sigurno nam (kao Srbima ) nisu dobitak Klintonova i Olbrajtova, to će biti cementiranje demokratske politike prema Balkanu, i još nas ova druga veštica mrzi više nego (ili, kao) rođenu senku.
tadejus tadejus 09:52 24.03.2016

Re: Napisao vec kod Vucka

principessa_etrusca
Свакако прочитај чланак на који сам поставила линк у мом претходном посту, па ће ствари можда бити јасније.


ma jasno je i u prvom postu bilo šta hoćeš reći (sad je jasnije utoliko što u prvi plan stavljaš hilarinu unutrašnju ekonomsku politiku - aka take the money and run, a ne spoljnu)..
ali se bojim da je tramp kao alternativa hilari nada očajnika..
za kakvu smo se mi sa acikom i uhvatili..
kao toliko nam je zlo od ovih da bismo radije gledali bilo koga.. i evo sad gledamo..
tako nekako ja i trampa vidim..
majmun u tenku.. e sad dal više štete u tenku može da napravi majmun ili hilari.. mrtva trka.. ja cjenim da bi ipak više štete po njih napravio majmun.. po nas.. ko zna, možda nam je stvarno bolji i majmun nego hilari, ali fakat meni slika svijeta u kom majmuni tenkovima upravljaju nikako nije nešto što mogu da podržim
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:53 24.03.2016

Re: Napisao vec kod Vucka

pa se trampovoj pobjedi možemo radovati jedino ako nekako računamo da je američki gubitak naš dobitak

Можда треба да дефинишемо "амерички губитак" имајући у виду да Америка није монолит.
milisav68 milisav68 09:55 24.03.2016

Re: Napisao vec kod Vucka

Srđan Fuchs
kol'ko nas ne gotivite u toj Britaniji, to je strašno. nećete nam nikada oprostiti 1948., izgleda.

A šta nam nisu oprostili 1914/15?
tadejus tadejus 09:57 24.03.2016

Re: Napisao vec kod Vucka

principessa_etrusca
pa se trampovoj pobjedi možemo radovati jedino ako nekako računamo da je američki gubitak naš dobitakМожда треба да дефинишемо "амерички губитак" имајући у виду да Америка није монолит.


agregat, šta drugo..
vjerujem da kad staviš majmuna u tenk (ponavljam se) majmun uvijek nađe načina da sjebe agregat..
bio je juče u politici članak dejana šoškića koji baš lijepo ilustruje kako je u srbiji majmun sjebao agregat..
čovječe mi sada rastemo sporije čak i od evro zone.. dal ti to vjeruješ.. sve komšije nas šiju dvostruko i više..
e
to ti je majmun u tenku
Milan Novković Milan Novković 09:59 24.03.2016

Re: Napisao vec kod Vucka

kol'ko nas ne gotivite u toj Britaniji, to je strašno

Čini ti se

Ovde da raja stavi ruke na Blera raskomadala bi ga, bar se meni tako čini, i još mnoge druge.

Pre neki dan me neki link odvede na članak gde ne mogu da se setim ni sajta ni autora (ja često odem za linkovima pa zalutam) gde čovek koristi metaforu US kao mača zapadnih interesnih grupa, dok glava ima više, čak UK glavu stavlja iznad Izraelske, i jeste visoko, i ja mislim da je iznad, pa je tu i US, Nemačka i Francuska.

Malo ljudi ima iluzije što se toga tiče, nego su Jewish ljudi osetljiviji, opravdano (jedan od mojih najkolega ovde je Jewish (ne da mi da koristim reč Jew pošto numem, kaže, iako bi me u prvim sekundama mnogi pobrkali za Jewish osobu, po stasu i neotesanom maniru u komunikaciji Ja kako god da sročim rečenicu on joj nađe dosta mana, i u pravu je, nemoš lako da izbaciš Prigrevačku školu i estetiku iz mene
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:22 24.03.2016

Re: Napisao vec kod Vucka

tadejus


agregat, šta drugo..
vjerujem da kad staviš majmuna u tenk (ponavljam se) majmun uvijek nađe načina da sjebe agregat..
bio je juče u politici članak dejana šoškića koji baš lijepo ilustruje kako je u srbiji majmun sjebao agregat..
čovječe mi sada rastemo sporije čak i od evro zone.. dal ti to vjeruješ.. sve komšije nas šiju dvostruko i više..
e
to ti je majmun u tenku

Али какве то везе има са Трампом?

Или мислиш да ће Трамп да сјебе амерички привредни раст тако што не уводи Америку у нове ратове?
tadejus tadejus 10:32 24.03.2016

Re: Napisao vec kod Vucka

principessa_etrusca

Али какве то везе има са Трампом? Или мислиш да ће Трамп да сјебе амерички привредни раст тако што не уводи Америку у нове ратове?


pa ne zavisi ekonomija samo od ratova.. tramp zagovara nekakvu izolacionističku ekonomsku politiku koja teško može biti dobra za ameriku..
no nije ni to problem..
i aca je svašta zagovarao kad je bila kampanja u toku pa sad nešto drugo gledamo a treće doživljavamo..
takva je doza diletantizma upuštena u sistem da sistem prosto ne može a da ne posrće..
cjenim da bi tramp u americi uradio isto..
majmun u tenku sjebe sve.. ako postavlja klupu u parku on je postavi za rđajućim šarafima, ako uvodi elektronsku poresku prijavu on je uvede na platformi koja ne može to da podrži.. ako mijenja pločnik on ga promjeni u pogrešnoj ulici i tako more malih loših odluka donese kolaps sistema..
jer majmun uporno konta da on sasvim umije da upravlja tenkom kao i čovjek..
a njegova šurnjaja kokoška je možda čak i bolja..
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:33 24.03.2016

Re: Napisao vec kod Vucka

Srđan Fuchs

pa, sigurno nam (kao Srbima ) nisu dobitak Klintonova i Olbrajtova, to će biti cementiranje demokratske politike prema Balkanu, i još nas ova druga veštica mrzi više nego (ili, kao) rođenu senku.

Тачно.
Срећом се недавно избламирала позивом женама да гласају за Хилари, што је потез који је суштински против женске једнакости и еманципације. (Замисли да Берни игра на јеврејску карту као 'први Јеврејин да буде кандидован'!)
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:43 24.03.2016

Re: Napisao vec kod Vucka

tadejus

i aca je svašta zagovarao kad je bila kampanja u toku pa sad nešto drugo gledamo a treće doživljavamo..
takva je doza diletantizma upuštena u sistem da sistem prosto ne može a da ne posrće..
cjenim da bi tramp u americi uradio isto...

Ти поредиш Трампа са АВ-ом?!?
Па они су небо и земља!
Трамп је успешан бизнисмен који је на челу пословне империје, а АВ је шта? Неко ко је плакао када је на испиту добио деветку?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana