Društvo| In memoriam| Politika

Srbija s onu stranu ogledala

freehand RSS / 06.02.2016. u 22:42

Mutna zora nakon besane noći  uz kišu koja se kao suze niz prozore cedila nagoveštavala je tužan, tmuran dan. Ružan i memljiv, i zato još podesniji za scenografiju onoga što je pisano da se desi i što ima da se zbude. 

I desilo se: Srbija se odrekla divnog čoveka, velikog humaniste, sjajnog privrednika i nenadmašnog ministra, Bratislava Bate Gašića Santosa. Kakav je to čovek, kakav kolos, kakav trudbenik, prijatelj, brat, muž, kolega, naučnik i državnik slušali smo satima od njegovih partijskih drugova i Vučića samog. O njemu i zlikovcima, prostacima, moralnim krpama i čudovištima iz opozicije i medija, vazda žednih krvi takvih mučenika koji bez glasa i hropca stradaju za otadžbinu.

23c0bbf48f5a1f2896dc89a172348192.jpg

 

Tako su se grdno prevarili oni koji su očekivali da će se govoriti o prostaku sa falsifikovanom diplomom, štetočini zalutaloj na mesto ministra koja u jednoj rečenici uspe da mufljuski unizi medije i žene.  Da se prikaže kao antidemokrata i kao vulgarni seksista. Ne: umesto toga dobili smo takmičenje u recitovanju oda i panegirika hodajućoj metafori palančke bahatosti. No ni to nije bilo sve, i to je bilo malo.

Predsednik vlade lično, uz pomoć dva Ruzvelta, jednog Vebera i jednog De Sent-Egziperija uzeo je na sebe da uz sasluženje Babića, Marijana Rističevića i prepoštene Maje Gojković održi pedavanje o pristojnosti. Ni manje ni više.

A onda se desio tvit:

kXqMZa6.png 

Zgroženi vazduplohovac i družina čiji je maternji jezik kočijaški a daijalekt govor mržnje skupila se i zajedno sa takođe zgroženim koalicionim partnerima naspustila salu. Valjda da ne bi morala i dalje da čita tvitove, šta li?

Kakogod, neko bi, ko nije sklon vladajućoj eliti Srbije rekao da je kurva u oku posmatrača. A da se tvit, kad je prepoštena Maja Gojkopvić u pitanju, odnosio na desetine miliona evra koje je koštala grad Novi Sad kao njegova bivša gradonbačelnica; ili na njenu sklonost da menja poliitčka mišljenja i političke partije idući s kolena na koleno kao narodna pesma, što reče Radovan III?

Svejedno, potpuno spontano a po scenariju koji je predviđao i učenje napamet izreka pomenutih političara, pisaca i filozofa, Aleksandar Vučić ostao je u sali pred krvožednom opozicijom. Sam protiv svih, smiren i pristojan da tihim glasom punim spokoja objasni da mu niko ništa ne može. 

A u komediji/tragediji/farsi/ vodvilju u kome Vučić drži vakelu o pristojnosti, Maja Gojković o poštenju a Marijan Rističćević o kulturi zaista je potpuno nebitno šta su opoozicioni poslanici govorili, a govorili su odlično, većinom.

Tako je kampanja za aprilske izbore u Srbiji počela skupštinskom komemoracijom živom čoveku.  A opet, ovolika količina političkog ludila možda pokaže da su zvona zvonila sasvim nekom drugom.



Komentari (375)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emsiemsi emsiemsi 22:59 06.02.2016

М'да !

И шта ће сада бити !?
JJ Beba JJ Beba 23:11 06.02.2016

sns gromade

a_jovicic a_jovicic 23:16 06.02.2016

Čisto da se ne zaboravi ...

Tako su se grdno prevarili oni koji su očekivali da će se govoriti o prostaku sa falsifikovanom diplomom, štetočini zalutaloj na mesto ministra koja u jednoj rečenici uspe da mufljuski unizi medije i žene.

... i svojim mešanjem u sistem komandovanja uzrokuje tešku nesreću ...



... i svojim bahatim ponašanjem ometa istragu o incidentu tokom "Parade ponosa" ...



... i još puno toga ...
freehand freehand 23:31 06.02.2016

Re: Čisto da se ne zaboravi ...

a_jovicic
Tako su se grdno prevarili oni koji su očekivali da će se govoriti o prostaku sa falsifikovanom diplomom, štetočini zalutaloj na mesto ministra koja u jednoj rečenici uspe da mufljuski unizi medije i žene.

... i svojim mešanjem u sistem komandovanja uzrokuje tešku nesreću ...



... i svojim bahatim ponašanjem ometa istragu o incidentu tokom "Parade ponosa" ...



... i još puno toga ...

U čitavom igrokazu taj je balvan najmanje bitan. Tako se i ponašao: onog dana kad je napravio sranje a Vučićevi savetnici, mentalni šminkeri iz njegovog Pigmaliona - skočili sa vriskom, pa ga Vučić nagnao da pojede sve što je izasebe izasrao - dakle taj je sedeo blažen i usran i smešio se sve verujući šta kolege tupsoni o njemu kao mrtvom pričaju.
A i dok je bio ministar, kao i većina ostalih, uostalom, ništa po svojoj volji i pameti nije ni radio. kao što i reče Vučiću, uostalom, Đurišić ili Borko STefanović - ne sećam se sada. Sve su to lutke na koncima.
emsiemsi emsiemsi 23:33 06.02.2016

Re: Čisto da se ne zaboravi ...

freehand
a_jovicic
Tako su se grdno prevarili oni koji su očekivali da će se govoriti o prostaku sa falsifikovanom diplomom, štetočini zalutaloj na mesto ministra koja u jednoj rečenici uspe da mufljuski unizi medije i žene.

... i svojim mešanjem u sistem komandovanja uzrokuje tešku nesreću ...



... i svojim bahatim ponašanjem ometa istragu o incidentu tokom "Parade ponosa" ...



... i još puno toga ...

U čitavom igrokazu taj je balvan najmanje bitan. Tako se i ponašao: onog dana kad je napravio sranje a Vučićevi savetnici, mentalni šminkeri iz njegovog Pigmaliona - skočili sa vriskom, pa ga Vučić nagnao da pojede sve što je izasebe izasrao - dakle taj je sedeo blažen i usran i smešio se sve verujući šta kolege balvani o njemu kao mrtvom pričaju.
A i dok je bio ministar, kao i većina ostalih, uostalom, ništa po svojoj volji i pameti nije ni radio. kao što i reče Vučiću, uostalom, Đurišić ili Borko STefanović - ne sećam se sada. Sve su to lutke na koncima.

Ниси у праву --- према блогеру Крстићу.
Крле ту не би ништа мењао.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:53 07.02.2016

Re: Čisto da se ne zaboravi ...

A i dok je bio ministar, kao i većina ostalih, uostalom, ništa po svojoj volji i pameti nije ni radio. kao što i reče Vučiću, uostalom, Đurišić ili Borko STefanović - ne sećam se sada. Sve su to lutke na koncima.


Pa i Borko Stefanović je bio lutka na koncu. Zar bi inače tako iskren levičar privatizovao NIS?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:50 08.02.2016

Re: Čisto da se ne zaboravi ...

Borko je iz ugledne i uticajne partijske porodice, ljudi koji su na raznim instancama obavljali razlicite zadatke, koje im je davala partijska drzava. Tako, Borko nije nista privatizovao, vec je kao sluzbenik partijske drzave ispunjavao zadatak posrednika u razgovoru sa sluzbenicima druge partijske drzave. Slicno je bilo i oko onog satelita. Kruze anegdote, da, dok je radio kao sluzbenik u nasoj ambasadi u Vashingtonu, ambasador nije smeo da ode na pishanje a da ne nadje Borka kako mu sedi za stolom i pretura po dokumentaciji.

Ne vidim Borka, zato, tebe ili Tadica kao iskljucive krivce sto je srpska drzavnost u ovako zalosnom polozaju, krivica je na partijskoj eliti, i ljudima koji vode ovu zemlju bez ikakvih ideja i nadahnuca, i poslednje i sigurno ne najmanje, bez ikakve namere da se transformisu u otvorenu i civilnu demokratiju - sto i nije tako cudno, uzimajuci u obzir njihovo ideolosko poreklo u jugoslovenskom komunizmu, sviknutom na upravljanje.
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:17 06.02.2016

Tvitovanje

Zgroženi vazduplohovac i družina čiji je maternji jezik kočijaški a daijalekt govor mržnje skupila se i zajedno sa takođe zgroženim koalicionim partnerima naspustila salu. Valjda da ne bi morala i dalje da čita tvitove, šta li?

Ne, bre, požurili su na govornicu da probaju da dobiju taj Tviter pa da i oni nešto objave!
freehand freehand 23:22 06.02.2016

Re: Tvitovanje

Milutin Milošević
Zgroženi vazduplohovac i družina čiji je maternji jezik kočijaški a daijalekt govor mržnje skupila se i zajedno sa takođe zgroženim koalicionim partnerima naspustila salu. Valjda da ne bi morala i dalje da čita tvitove, šta li?

Ne, bre, požurili su na govornicu da probaju da dobiju taj Tviter pa da i oni nešto objave!

Najveće je ludilo što je šest stotina i kusur botova poletelo na tviteru da podrži zahtev za smenu Šutanovca!
mg.beeograd mg.beeograd 23:24 06.02.2016

Tvitovanje

Komentarisali bi po internetu, ali ne mogu da dobiju telefonski kontakt
mirelarado mirelarado 23:45 06.02.2016

Re: Tvitovanje

mg.beeograd
Komentarisali bi po internetu, ali ne mogu da dobiju telefonski kontakt


Па да, не дају им душмани везу.
wilma68 wilma68 00:10 07.02.2016

Re: Tvitovanje


" Stalno je zauzeto ".
pupan pupan 00:13 07.02.2016

Heh

Srbija do Tokija! Onakva kakvu je je svi zeliimo, zar ne.
wilma68 wilma68 00:13 07.02.2016

' Лебе мекани ...


Ова профилна са ФБ ... најпре шок, а онда ме подсети на :



rade.radumilo rade.radumilo 00:17 07.02.2016

Gde ima dima...

Krv na njegovim rukama stoji i neće je oprati nikada. Nadam se samo da će na kraju balade ipak odgovarati za helikopter.
Međutim, bilo mi je čudno da Vučić tako panično reaguje na tu glupost koju je izvalio. Mogao je da sačeka da se izgrmi novinarska profesija, malo spinuje i već bi se čaršija zbavila novim abrovima.
Onda sam, igrom slučaja, upoznao bračni par, koji se doselio iz Kruševca za BG. Reč po reč, dođosmo do toga da su oni pobegli iz KŠ. Pobegli su, jer je smrad bacio oko na nju, a onda je krenuo da namešta da njenog muža uhapse, pa kad mu to nije uspelo, onda je krenuo da namešta druge stvari. To da je ostao bez posla, to se podrazumeva...
Pitam se koliko je takvih slučajeva. Oni koji bi se javili iz Srbije, možda bi bili i ućutkani, ali oni koji su možda pobegli u inostranstvo bi mogli predstavljati veći problem. Vučić vrlo dobro zna da su njegovim glasačima takve stvari važnije od bilo čega drugog. To da li je neko kupio doktorat ili nije, ili da li su zbog njega poginuli piloti ili nisu, to do njih i ne dopire. Ono malo medija što bi možda i napisali nešto kako treba, na tu temu, oni i ne čitaju. Ako im neko i prepriča, oni ne veruju. Međutim, ko se s kim, kada i gde je nešto što prate na dnevnom nivou. Bespogovorno veruju u sve što se kaže, a što se manje kaže, sve su uvereniji da je "tu svašta bilo."
Za njegov rejting su najopasnije takve afere. Sve ostalo što bi normalnim ljudima moglo zasmetati, njega ne dotiče. Dokle god oni ostanu u kućama na dan izbora, on je na konju.
jkt2010 jkt2010 02:41 07.02.2016

Re: Gde ima dima...

rade.radumilo

Onda sam, igrom slučaja, upoznao bračni par, koji se doselio iz Kruševca za BG. Reč po reč, dođosmo do toga da su oni pobegli iz KŠ. Pobegli su, jer je smrad bacio oko na nju


Vučić vrlo dobro zna da su njegovim glasačima takve stvari važnije od bilo čega drugog.
Vidi se za koga ti radiš čim ubacuješ ove "ko je koga" slučajeve u inače ozbiljnu raspravu...

A inače mislim da nisi skroz u pravu; vidiš da narod (eto na pr ti) više voli da priča o helikopterima i air crash investigation jer je to prosta stvar u koju se svako razume.
Pitam se koliko je takvih slučajeva (sa bacanjem očiju)

Ti si čovek i znaš jedan slučaj. Na svetu ima 7 milijardi ljudi; ako svako zna samo po jedan takav slučaj, to je 7 milijardi slučajeva. Eto ti odgovor.

Dokle god oni ostanu u kućama na dan izbora, on je na konju.
Što reče Pajtić: Vučić sigurno gubi ako izlaznost bude 65% ; Znači - nikad, a možda ni tad. Jer, kad, gde, je tolika izlaznost moguća? Tako da će opet glasači da budu krivi što je on izgubio.
Kraja Kraja 00:30 07.02.2016

...potpuno deprimiran...

...kad smo od skolovanih prethodnika, sa sve legalnim diplomama, doktoratima i titulama sa prestiznih svetskih univerziteta dobili na poklon afere ("bodrum" i "index", recimo), sta smo mogli ocekivati od ovih nepismenih, sa diplomama koje su znoj videle samo kod placanja, sa prepisanim doktoratima...???
...ubedjen da precrtavanjem listica nista nece biti reseno u srbiji na narednim izborima, ja ipak sebe ne mogu da nateram da zaokruzim bilo koga, jer smrde svi...
...sve je to vec vidjena politicka trulez i prevara...
...znam da cemo u narednim godinama opet slusati neke "politicare" koji ce nam objasnjavati kako bi oni poveli srbiju napred da je oni prethodni nisu sjebali...
...to je nasa sudbina i ja sam se sa tim pomirio...
...pomirio sam se i sa tvrdnjom da je srbija siromasna i prezaduzena, ali svaka garnitura politicara uspe da je nanovo opljacka...

...vec u poznim godinama, samo cekam kada cu morati na neku operaciju da me tamo "operise neko od nasih i da zbog toga operaciju ne prezivim"...
milos13 milos13 00:36 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Kraja
...kad smo od skolovanih prethodnika, sa sve legalnim diplomama, doktoratima i titulama sa prestiznih svetskih univerziteta dobili na poklon afere ("bodrum" i "index", recimo), sta smo mogli ocekivati od ovih nepismenih, sa diplomama koje su znoj videle samo kod placanja, sa prepisanim doktoratima...???
...ubedjen da precrtavanjem listica nista nece biti reseno u srbiji na narednim izborima, ja ipak sebe ne mogu da nateram da zaokruzim bilo koga, jer smrde svi...
...sve je to vec vidjena politicka trulez i prevara...
...znam da cemo u narednim godinama opet slusati neke "politicare" koji ce nam objasnjavati kako bi oni poveli srbiju napred da je oni prethodni nisu sjebali...
...to je nasa sudbina i ja sam se sa tim pomirio...
...pomirio sam se i sa tvrdnjom da je srbija siromasna i prezaduzena, ali svaka garnitura politicara uspe da je nanovo opljacka...

...vec u poznim godinama, samo cekam kada cu morati na neku operaciju da me tamo "operise neko od nasih i da zbog toga operaciju ne prezivim"...


Od napredne kopiladije vise mrzim zute kriminalce. Da, u pravu si, zuti kriminalci su pismeniji, ali i jos vece jajare nego ovi napredni radikali.
freehand freehand 00:42 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Od napredne kopiladije vise mrzim zute kriminalce. Da, u pravu si, zuti kriminalci su pismeniji, ali i jos vece jajare nego ovi napredni radikali.

Koji si ti ono od štrumfova?
milos13 milos13 00:44 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

freehand
Od napredne kopiladije vise mrzim zute kriminalce. Da, u pravu si, zuti kriminalci su pismeniji, ali i jos vece jajare nego ovi napredni radikali.

Koji si ti ono od štrumfova?


Sta ti smeta?
freehand freehand 00:46 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

milos13
freehand
Od napredne kopiladije vise mrzim zute kriminalce. Da, u pravu si, zuti kriminalci su pismeniji, ali i jos vece jajare nego ovi napredni radikali.

Koji si ti ono od štrumfova?


Sta ti smeta?

ne obraćaj pažnju, sve ok.
mg.beeograd mg.beeograd 00:47 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Da nisi štrumfeta ?
milos13 milos13 00:49 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

freehand
milos13
freehand
Od napredne kopiladije vise mrzim zute kriminalce. Da, u pravu si, zuti kriminalci su pismeniji, ali i jos vece jajare nego ovi napredni radikali.

Koji si ti ono od štrumfova?


Sta ti smeta?

ne obraćaj pažnju, sve ok.


Ako je sve ok sto se onda javljas? I, pravo da ti kazem, jos mi je miris suzavca u nosu od 9. marta pa se setim nekih stvari iz nase slavne proslosti.
freehand freehand 00:53 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...


milos13
freehand
milos13
freehand
Od napredne kopiladije vise mrzim zute kriminalce. Da, u pravu si, zuti kriminalci su pismeniji, ali i jos vece jajare nego ovi napredni radikali.

Koji si ti ono od štrumfova?


Sta ti smeta?

ne obraćaj pažnju, sve ok.


Ako je sve ok sto se onda javljas? I, pravo da ti kazem, jos mi je ukus suzavca u nosu od 9. marta pa se setim nekih stvari iz nase slavne proslosti.

Znam da je gadna navika ali često se javljam na svom blogu, a ako nisi skapirao - ton tvog komentara mi je baš ličio na onog štrumfa što sve mrzi. Opet, iskustvo mi govori da se sa takvim tonom ne raspravlja pa ću ovog puta izbeći već viđeno.
rade.radumilo rade.radumilo 00:54 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

I, pravo da ti kazem, jos mi je miris suzavca u nosu od 9. marta pa se setim nekih stvari iz nase slavne proslosti.


Šta, neispravnu gas-masku si dužio?
milos13 milos13 01:00 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

freehand

milos13
freehand
milos13
freehand
Od napredne kopiladije vise mrzim zute kriminalce. Da, u pravu si, zuti kriminalci su pismeniji, ali i jos vece jajare nego ovi napredni radikali.

Koji si ti ono od štrumfova?


Sta ti smeta?

ne obraćaj pažnju, sve ok.


Ako je sve ok sto se onda javljas? I, pravo da ti kazem, jos mi je ukus suzavca u nosu od 9. marta pa se setim nekih stvari iz nase slavne proslosti.

Znam da je gadna navika ali često se javljam na svom blogu, a ako nisi skapirao - ton tvog komentara mi je baš ličio na onog štrumfa što sve mrzi. Opet, iskustvo mi govori da se sa takvim tonom ne raspravlja pa ću ovog puta izbeći već viđeno.


Ti ne znas ko sam tako da pisi, ipak je ovo slobodna zemlja. Napisah sta mislim o zutima i ovim u svim bojama i dezenima, pa ako ti se ne svidja sta da radim. I slobodno budi duhovit kao ovaj R. Radumilo.
jkt2010 jkt2010 02:50 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Kraja ...pomirio sam se i sa tvrdnjom da je srbija siromasna i prezaduzena...

A u stvari, Srbi u gornjih 20% čovečanstva po blagostanju. Mnogo bolji od mnogih drugih koji mnogo više rade i mnogo više se trude na ovoj planeti...
freehand freehand 08:32 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

...kad smo od skolovanih prethodnika, sa sve legalnim diplomama, doktoratima i titulama sa prestiznih svetskih univerziteta dobili na poklon afere ("bodrum" i "index", recimo), sta smo mogli ocekivati od ovih nepismenih, sa diplomama koje su znoj videle samo kod placanja, sa prepisanim doktoratima...???

Možda nije loš misaoni eksperiment u razlaganju ovih afera: "Bodrum" je afera u kojoj je reč o obezbeđivanju kvoruma u situaciji stalne osptrukcije rada parlamenta unutar i same vladajuće koalicije ne bi li se izbeglo veliko gubljenje vremena u letnjoj pauzi.
Afera "Indeks" je afera u kojoj su POHAPŠENI korumpirani profesori koji su prodavali ispite i diplome.

...to je nasa sudbina i ja sam se sa tim pomirio...

Tebi je onda lako. ne znam šta će ti ta gorčina kad si shvatio suštinu. Ja, na primer, mislim suprotno i uvek mislim da se treba boriti sredstvima koja su ti na raspolaganju.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:24 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

"Bodrum" je afera u kojoj je reč o obezbeđivanju kvoruma u situaciji stalne osptrukcije rada parlamenta unutar i same vladajuće koalicije ne bi li se izbeglo veliko gubljenje vremena u letnjoj pauzi.

Baš glup potez.Vidiš da ovi sadašnji imaju mnogo elegantnije rešenje-jednostavno nađu razlog da kao većina i po svemu i o svemu vladajući napuste raspravu u skupštini jer kakva je to skupština u kojoj svi ne misle kao oni.E onda, isto tako kako su "spontano" izašli na otvore skupštinske sale, "spontano" se vrate kada treba da glasaju "po svojoj savesti" kako im je naloženo.
Ma pričajte vi šta hoćete ali u Skupštini SFRJ je bilo mnogo više i demokratizma i parlamentarizma u raspravama, a i više razlika naročito između republičkih i pokrajinskih delegacija u Veću naroda, ali je rasprava bila dostojanstvenija.Jbg, čovek koji objektivno gleda stvari bez ideoloških uzda ne može da to ne konstatuje.Ponašanje poslanika SNS i njenih koalicionih poltrona je najsličnije ponašanju delegata SKJ Srbije na 14.kongresu kada su zajedno sa delegatima iz CG opstruisali svaki, inače konstruktivan predlog slovenačkih delegata pa i delegata iz Hrvatske kao što su bili Ivo Družić ili mnogih predloga delegata iz BiH i Makedonije.
A zašto se i čuditi, pa u Srbiji je državni i nacionalni projekat povratak domaćinskoj Srbiji s početka XIX veka i još dalje u tradiciju srednjeg veka kada je crkva bila iznad države.Sada još uvek nije ali su ravnopravne, a kako se stvari odvijaju vidi se i po tome što državni velikodostojnici idu u Sinod po mišljenje a Sinod ne dolazi po mišljenje u vladu.
sweet64 sweet64 12:34 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Možda nije loš misaoni eksperiment u razlaganju ovih afera: "Bodrum" je afera u kojoj je reč o obezbeđivanju kvoruma u situaciji stalne osptrukcije rada parlamenta unutar i same vladajuće koalicije ne bi li se izbeglo veliko gubljenje vremena u letnjoj pauzi.
Afera "Indeks" je afera u kojoj su POHAPŠENI korumpirani profesori koji su prodavali ispite i diplome.


Ipak , navedene afere ne treba sagledavati kroz prizmu veselih boja. Tvoje viđenje "Bodruma" ima Makijavelijevo objašnjenje, pa ga makar samo zbog blama ne treba pominjati uzdignuta čela. Ni "Index" se nije proslavio. Imali su DS ovci fore da okončaju proces do kraja mandata čak i da nisu mislili da će trajati "večno".

Sve u svemu i koječemu, mora se priznati da je logično posmatrati srpsku političku elitu kao zgusnuti galimatijas beskrupuloznih, na drugim poljima neostvarenih, krokodilčića, poniklih sa raznih studija MenDŽAmenata.

A može se uzeti i pandan čuvene rečenice sa početka Ane Karenjine:
Sve dobre vlasti liče jedna na drugu, a sve loše su loše na svoj način...


freehand freehand 12:38 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Ipak , navedene afere ne treba sagledavati kroz prizmu veselih boja. Tvoje viđenje "Bodruma" ima Makijavelijevo objašnjenje, pa ga makar samo zbog blama ne treba pominjati uzdignuta čela. Ni "Index" se nije proslavio. Imali su DS ovci fore da okončaju proces do kraja mandata čak i da nisu mislili da će trajati "večno".

Ko je sagledavao afere kroz prizmu veselih boja? Pokušao sam da rekonstruišem kontekst, a mogao bih i detaljnije.
"Indeks" takođe. Napisao činjenični kontekst, ti razlaži kako misliš da treba. Samo, šta ako se ispostavi da korumpirani profesori nisu članovi stranaka, ili ako jesu - članovi su neke stranke koja nije DS? I kakve veze ima proces sa strankom ako u pitanju nije dirktno štićenje sopstvenog člana ili funkcionera?
a čak ni hapšenje - pošto ingerencija nije bila u rukama DS - nema direktne veze sa tom strankom sem što se dešava u vremenu koje mnogi ovde zovu "mračnim".
feliks.krul feliks.krul 12:56 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

A zašto se i čuditi, pa u Srbiji je državni i nacionalni projekat povratak domaćinskoj Srbiji s početka XIX veka i još dalje u tradiciju srednjeg veka kada je crkva bila iznad države.Sada još uvek nije ali su ravnopravne, a kako se stvari odvijaju vidi se i po tome što državni velikodostojnici idu u Sinod po mišljenje a Sinod ne dolazi po mišljenje u vladu.


Šta predstavlja "domaćinska Srbija" po tebi? Ako je to naš način da promovišemo "family businesses" onda je to princip po kojem ceo svet živi.

Što se tiče "tradicije srednjeg veka" verovatno misliš na tradiciju pre 14tog veka što je prilično udaljeno od sadašnjosti, a ne treba zaboraviti uglaviti ni pet docnijih vekova pod kalifatom i muftijama.

Savetovanje sa muftijama i vladikama sigurno nije od velike važnosti danas, osim što može da donese maksimum par stotina glasova...

Da je demokratska politika prljava rabota to je jasno svima koji prate bilo koju nacionalnu politiku na dnevnom nivou ... britansku, američku... To što su u komunističkom jugoslovenskom parlamentu svi nosili rukavice nije dobar primer jer niko od njih nije izglasan od naroda na tu poziciju, dakle to i nije bila narodna skupština već komunistička skupština, ako to nije dovoljno jasno onda još jasnije, partijska skupština.
sweet64 sweet64 13:23 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

OK, ali onda ne pominji
Afera "Indeks" je afera u kojoj su POHAPŠENI korumpirani profesori koji su prodavali ispite i diplome.

na navedeni način tj velikim slovima. Ispada kao da jesu zaslužni.
A siguran sam da i ti misliš da su ako ne zaslužni a ono dobrano odgovorni, jer

Miš za macu, maca za kucu,..., deda DS za repu, osudiše korumpirane profesore iz koje god stranke bili.
urbana_gerila urbana_gerila 13:50 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

freehand

Možda nije loš misaoni eksperiment u razlaganju ovih afera: "Bodrum" je afera u kojoj je reč o obezbeđivanju kvoruma u situaciji stalne osptrukcije rada parlamenta unutar i same vladajuće koalicije ne bi li se izbeglo veliko gubljenje vremena u letnjoj pauzi.
Afera "Indeks" je afera u kojoj su POHAPŠENI korumpirani profesori koji su prodavali ispite i diplome.




tek je početak februara a već je ispaljen najbestidniji komentar godine!

tvrdim bez zadrške, jer je u pitanju isti lumen koji je u januaru bio autor i najbestidnijeg komentara na blogu b92 oduvek - žuti nisu beskrupulozno otimali, oni su samo sledili tradicionalni obrazac ponašanja, a dodatno opravdanje njihovog činjenja je svetska ekonomska kriza?!?!?!

urbana_gerila urbana_gerila 13:59 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

sweet64
OK, ali onda ne pominji
Afera "Indeks" je afera u kojoj su POHAPŠENI korumpirani profesori koji su prodavali ispite i diplome.

na navedeni način tj velikim slovima. Ispada kao da jesu zaslužni.
A siguran sam da i ti misliš da su ako ne zaslužni a ono dobrano odgovorni, jer

Miš za macu, maca za kucu,..., deda DS za repu, osudiše korumpirane profesore iz koje god stranke bili.



ko je, bre, osuđen, ne luduj!

samo da, tebi i ostalim površnim konzumentima medija, izvršim obraćaj pažnje na to da bi, ako bi presuđivali, presuđivali - vrli imaoci diploma dobijenih od tih, nakratko, POHAPŠENIH ali ne i OSUĐENIH.
sweet64 sweet64 14:41 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

ko je, bre, osuđen, ne luduj!

Nisi razumeo ironiju, ono jes, nisam stavio znake navoda, nego umorih se od stavljanja istih. Naravno da nisu osuđeni, nego je TREBALO da deda izvuče repu.
Slučaj je valjda do sada zastareo.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:46 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

...sve je to vec vidjena politicka trulez i prevara...

То није искључиво српски специјалитет:




Оно што јесте српски проблем је слабост и даље урушавање институција (али шта да очекујеш у земљи где је "легалиста" пежоративни надимак).

freehand freehand 14:47 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

na navedeni način tj velikim slovima. Ispada kao da jesu zaslužni.

Ne razujmem kako si do tog zaključka došao. Kad o tome govorim ja govorim o ukupnom okruženju i atmosferi, ni o kakvim zaslugama.
Miš za macu, maca za kucu,..., deda DS za repu, osudiše korumpirane profesore iz koje god stranke bili.

Sudovi sude, ne stranke. Bar tako treba da bude. Koliko znam taj se proces nije slavno završio, na žalost. Ali i to je opet pitanje za pravosuđe.
freehand freehand 14:49 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

tek je početak februara a već je ispaljen najbestidniji komentar godine!

tvrdim bez zadrške, jer je u pitanju isti lumen koji je u januaru bio autor i najbestidnijeg komentara na blogu b92 oduvek - žuti nisu beskrupulozno otimali, oni su samo sledili tradicionalni obrazac ponašanja, a dodatno opravdanje njihovog činjenja je svetska ekonomska kriza?!?!?!

Glupost nije opravdanje za bezobrazluk.
Žuti karton.
urbana_gerila urbana_gerila 14:58 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

freehand
tek je početak februara a već je ispaljen najbestidniji komentar godine!

tvrdim bez zadrške, jer je u pitanju isti lumen koji je u januaru bio autor i najbestidnijeg komentara na blogu b92 oduvek - žuti nisu beskrupulozno otimali, oni su samo sledili tradicionalni obrazac ponašanja, a dodatno opravdanje njihovog činjenja je svetska ekonomska kriza?!?!?!

Glupost nije opravdanje za bezobrazluk.
Žuti karton.



saglasan, no ja ne apostrofiram tvoju glupost, već - bestidnost.

žutog kartona što se tiče, to, već, jeste mera tvoje pameti, no - ko sam ja da te sputavam u preventivnom samobičevanju, ma kako ono bilo (ne)učinkovito...
freehand freehand 15:03 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

urbana_gerila
freehand
tek je početak februara a već je ispaljen najbestidniji komentar godine!

tvrdim bez zadrške, jer je u pitanju isti lumen koji je u januaru bio autor i najbestidnijeg komentara na blogu b92 oduvek - žuti nisu beskrupulozno otimali, oni su samo sledili tradicionalni obrazac ponašanja, a dodatno opravdanje njihovog činjenja je svetska ekonomska kriza?!?!?!

Glupost nije opravdanje za bezobrazluk.
Žuti karton.



saglasan, no ja ne apostrofiram tvoju glupost, već - bestidnost.

žutog kartona što se tiče, to, već, jeste mera tvoje pameti, no - ko sam ja da te sputavam u preventivnom samobičevanju, ma kako ono bilo (ne)učinkovito...

Dobro je. Sad iš.
freehand freehand 15:40 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Оно што јесте српски проблем је слабост и даље урушавање институција (али шта да очекујеш у земљи где је "легалиста" пежоративни надимак).

U osnovi se potpuno slažem, sem što je "legalista" pežorativnu notu dobio zbog Koštuničinog stalnog oklevanja i skrivanja iza tog principa. Pa se tako, dok se on krio iza legalnosti Rade Marković, na primer, krio iza njega. Dok su širom Srbije po ispostavama debea gorele tone spisa, nestajali kompakt i hard diskovi.
gedza.73 gedza.73 15:49 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

freehand
Sudovi sude, ne stranke. Bar tako treba da bude. Koliko znam taj se proces nije slavno završio, na žalost. Ali i to je opet pitanje za pravosuđe.

Sudovi nisu samonikle biljke.

Reforme u pravosuđu


Blic
Sudija Slađana Bojković je za pet godina, koliko vodi ovaj slučaj pred Višim sudom u Smederevu, održala 93 pretresa tokom kojih nije uspela ni da sasluša sve optužene.Iako od kraja 2009. nije dobijala nove predmete, sudija Bojković je retko održavala i dva vezana sudeća dana u mesecu.

Tako je, recimo, tokom cele 2010. održano svega 27 sudećih dana. Bez obzira na to, ona je 2009. godine unapređena u v.d. predsednika suda. Mada sudija Bojković nije i pitanje je da li će uopšte snositi posledice zbog ovakvog suđenja, građani Srbije to sigurno hoće jer naknada štete za profesore čija su krivična dela zastarela isplaćivaće se iz džepova poreskih obveznika.


Sudija Bojković je takođe, zbog navodne bolesti, faktički oslobodila od suđenja Branislava Markovića, oca potpredsednice DS Jelene Trivan, iako je on za sve vreme trajanja procesa radio na više fakulteta.
freehand freehand 15:52 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

gedza.73
freehand
Sudovi sude, ne stranke. Bar tako treba da bude. Koliko znam taj se proces nije slavno završio, na žalost. Ali i to je opet pitanje za pravosuđe.

Sudovi nisu samonikle biljke.

Reforme u pravosuđu


Blic
Sudija Slađana Bojković je za pet godina, koliko vodi ovaj slučaj pred Višim sudom u Smederevu, održala 93 pretresa tokom kojih nije uspela ni da sasluša sve optužene.Iako od kraja 2009. nije dobijala nove predmete, sudija Bojković je retko održavala i dva vezana sudeća dana u mesecu.

Tako je, recimo, tokom cele 2010. održano svega 27 sudećih dana. Bez obzira na to, ona je 2009. godine unapređena u v.d. predsednika suda. Mada sudija Bojković nije i pitanje je da li će uopšte snositi posledice zbog ovakvog suđenja, građani Srbije to sigurno hoće jer naknada štete za profesore čija su krivična dela zastarela isplaćivaće se iz džepova poreskih obveznika.


Sudija Bojković je takođe, zbog navodne bolesti, faktički oslobodila od suđenja Branislava Markovića, oca potpredsednice DS Jelene Trivan, iako je on za sve vreme trajanja procesa radio na više fakulteta.

Odlično, za ovo nisam znao ali je svakako protiv sudije trebalo pokrenuti proces na svaki mogući način. Čudi me da nova vlast to nije uradila.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:03 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Нисам хтела о Коштуници и његовим мањкавостима, већ о односу према појму "легалиста". Јасно је да је Коштуница могао да буде пежоративно описан и на много других начина.

У том смислу се питам да ли смо заслужили плагијаторе, купце диплома, патолшке лажове и лопове.
freehand freehand 16:06 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

principessa_etrusca
Нисам хтела о Коштуници и његовим мањкавостима, већ о односу према појму "легалиста". Јасно је да је Коштуница могао да буде пежоративно описан и на много других начина.

У том смислу се питам да ли смо заслужили плагијаторе, купце диплома, патолшке лажове и лопове.

Sve ok i složili bismo se, ali rekoh kako je taj pojam - bar koliko ja znam - dobio negativnu konotaciju. Ne znam da je to postojalo ranije.
gedza.73 gedza.73 16:17 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

freehand
Čudi me da nova vlast to nije uradila.

Zato što ima još jednog sudiju sa puterom na glavi koji ne sme da pisne.



DS je imala puno sreće (čak i sa tupavom kampanjom 'saćenasbombardujuakonikolićpobedi) da uđe u parlament.
Šta su prve izjave posle ibzora?
Krivi su glasači jer nisu izašli na izbore i nisu nam dali opet poverenje.
Posle svih afera, kardinalnih grešaka, lošeg vođenja države njima su krivi glasači.
Skoro sam siguran da u psihologiji postoji neki izraz za prebacivanje krivice na druge ljude dok se istovremeno negira postojanje bilo kakve sopstvene odgovornosti.

Ovakvoj vlasti najveći vetar u leđa daje opozicija.

Ja malo kenjkam sa strane (pa nemoj zaozbiljno da uzimaš moje komentare) i mislim da DS sa svim ostalim strankama ne zaslužuje da pređe cenzus (što opet, jelte, nije dobro).
Ionako će posle izbora deo opozicije da se prišljamči Vučiću, deo ode na bolja radna mesta (integracije sa EU, banke, strane kompanije kojima su, donošenjem zakona upravo tih srpskih dužnosnika, omogućene subvencije, tržište) ili u privatna preduzeća koje su otkupljene (tokom godina na vlasti) na ženino ime budzašto.
freehand freehand 16:22 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Krivi su glasači jer nisu izašli na izbore i nisu nam dali opet poverenje.
Posle svih afera, kardinalnih grešaka, lošeg vođenja države njima su krivi glasači.

Da ne zalazimo dublje, ovo je prežvakano mnogo puta. Koga su glasači kaznili Slobom Miloševioćem?
Inače, DS je na tim izborima 2012. dobila više nego što se u snovima nadala, a iznenađenje je bilo zbog pobede Tomislava Nikolića. Da te podsetim samo da je Tadić bio kudikamo popularniji od svoje stranke a u prvom krugu je ozbiljno vodio. Onda se desilo nešto.
Što se gore citiranog tiče samo mi nije jasno kako su Dianu Dragutinović uspeli da dovedu. Ta žena je po svemu što znam u svemu na svom mestu.
gedza.73 gedza.73 16:34 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Koga su glasači kaznili Slobom Miloševioćem?

Koga? Nikog.
Narod je 'kupio' ono što je video u njemu. Jedni komunistu, drugi nacionalistu i Srbina, oslobodioca, zaštitnika...
Skoro je Tasa pomenuo Sokrata i pećinu. Narod je bio odvezan i izašao na površinu. A onda počeo da luduje.
Ja sam imao jednog strica koji je stalno pravio sranja. Maltretira ukućane, rodbinu, napije se, čašćava celu kafanu, ćuti (a oni oko njega misle kako je on pametan, mudar i galantan)

Ds je na tim izborima 2012, dobila više nego što se u snovima nadala.

A sa čime sad misli da se vrati u trku? I ko im uopšte radi kampanju?
'Ovi ne valjaju'
Dobro. I šta sad? Šta vi nudite? Koje su vaše greške bile? Šta mislite da uradite povodom toga?
freehand freehand 16:37 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

A sa čime sad misli da se vrati u trku? I ko im uopšte radi kampanju?
'Ovi ne valjaju'
Dobro. I šta sad? Šta vi nudite? Koje su vaše greške bile? Šta mislite da uradite povodom toga?

Koji vi?
Šta vi mislite da ponudite?
gedza.73 gedza.73 16:44 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

A sa čime sad misli da se vrati u trku? I ko im uopšte radi kampanju?
'Ovi ne valjaju'
Dobro. I šta sad? Šta vi nudite? Koje su vaše greške bile? Šta mislite da uradite povodom toga?

Koji vi?

DS glasačima.
Šta vi mislite da ponudite?

Glas. Al' se premišljam.

freehand freehand 16:49 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

DS glasačima.

Kakve su greške pravili i šta treba da nude DS glasači?
ne razumem to baš.

P.S. Glas čuvaj! To je vredna stvar. :)



Slika nije aluzija na tebe, a bilo koji način, samo mi došlo zgodno da plasiram.
gedza.73 gedza.73 17:00 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Kakve su greške pravili i šta treba da nude DS glasači?
ne razumem to baš.

DS se žali da ih glasači nisu podržali, beše 2008.?
Da li su krivi glasači ili ponašanje DS-a?
Ako DS i dalje smatra da su glavni krivci glasači onda ne treba uopšte da pređu cenzus.
Ako će predizborna kampanja da im se bazira na 'SNS je loš, smanjene su plate, nema para, oni napadaju novinarke', postavljanju smešnih slika snsovaca (to možemo mi da se zahebavamo ali ne i ozbiljni političari) i priglupih tvitova teško će nagovoriti ljude da čak izađu na izbore, a ako i uspeju u tome teško da će da ih odviknu od art attack ideja.

Da li je DS preležala petnaestogodišnje dečije bolesti, da li je nešto naučila iz svojih grešaka i šta nudi svojim potencijalnim glasačima.

Prosto k'o šeboj.

freehand freehand 20:38 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

DS se žali da ih glasači nisu podržali, beše 2008.?
Da li su krivi glasači ili ponašanje DS-a?

Ne znam za to. Ali DS nikad nije imala dovoljnu većinu da bi bez ucene koalicionih partnera mogla da gura po programu. Priča o nedovoljnoj podršci je, koliko znam, uvek kad se od stranke koja ima 20 ili 25 odsto glasova traži da ponese 100 odsto odgovornosti.

A logika ti je odlična. Ja naprimer, mislim ptopuno suprotno: DS i druge stranke treba dobro da se presaberu, vrate svojim programima i tako konsolidovane izađu pred birače. Budu li zverale na sve strane šta im govore iz te šarene gomile mogu samo da se pogube još više no što su sad pogubljene.
Zato ti, Gedžo, lepo pogledaš šta ko nudi a šta tebi odgovara. Kome veruješ, kome ne, i za koga misliš da će najviše odgovarati tebi, tvojoj porodici pa ako ti ostane malo elana da i o državi razmisliš - sevap.
Ja ću, na primer, tako.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:44 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

A logika ti je odlična. Ja naprimer, mislim ptopuno suprotno: DS i druge stranke treba dobro da se presaberu, vrate svojim programima i tako konsolidovane izađu pred birače. Budu li zverale na sve strane šta im govore iz te šarene gomile mogu samo da se pogube još više no što su sad pogubljene.


Ne može DS da se vrati svom programu jer onda ne bi imala razlog da ne sarađuje s Vučićem. A ako se zakune da neće u tu saradnju mora da izmajmuniše neki sasvim novi program, da rodi srpsku Srbiju ili nekog sličnog Feankenštajna.
freehand freehand 20:53 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Nebojsa Krstic
A logika ti je odlična. Ja naprimer, mislim ptopuno suprotno: DS i druge stranke treba dobro da se presaberu, vrate svojim programima i tako konsolidovane izađu pred birače. Budu li zverale na sve strane šta im govore iz te šarene gomile mogu samo da se pogube još više no što su sad pogubljene.


Ne može DS da se vrati svom programu jer onda ne bi imala razlog da ne sarađuje s Vučićem. A ako se zakune da neće u tu saradnju mora da izmajmuniše neki sasvim novi program, da rodi srpsku Srbiju ili nekog sličnog Feankenštajna.

Može DS da se vrati programu ili da pravi novi program. Ono što nikako ne sme da radi to je da se dodovorava iznenadjenim i uvredjenim glasačima a naročito ne belim listićima. Jer da oni znaju šta bi od sebe znali bi šta hoće i od drugih.
A tek naročito ne sme da ima dodir sa tim otrovnim bršljanom, elienom srpske političke scene kakav je SNS. Stranka koja nema ništa sem vlasti, forma bez sadržaja, a parazitira na tuđuim idejama uzimajući od svega po malo kako se šta nađe zgodno.
Eto, na primer, juče su se dali na pristojnost, uz spontano napuštanje skupštine.
Posle sam ponovo malo čitao saopštenja te stranke i izjave njenih članova i opet mi nije bilo dobro.
chitach chitach 21:02 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...


Moze meni neko ( bez imalo cinizma pitam ) da odgovori ko sada cini DS ? Stvarno nisam u toku. Kratku retrospektivu zadnjih recimo godinu ili dvije ... Sa kljucnim imenima i dogadjajima .
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:20 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Može DS da se vrati programu ili da pravi novi program.


Može recitaciju, a može i monolog.

Dakle, DS ima program koji je podrazumevao ulazak Srbije u EU i sve neophodne reforme da bi do toga došlo. Danas, taj program ispunjava Vučić bolje nego što je to radio Tadić. Kao dokaz prilažem sutrašnji intervuj S. Kurca u Danasu.

Ukoliko Vučić sprovodi program DS-a, onda - šta će nam DS? Šta će nam Pajtić, Šutanovac, Ješić...? To su sve pitanja koja su sebi postavili i lideri DS-a i zaključili da je jedini odgovor na to da zajebu program i da se koncentrišu na hejt prema Vučiću. Time su postigli i to da im Beli listići, ta organizovana grupa imbecila aplaudira. Tako da će svi živeti srećno sve do 24. aprila posle koga će saznati da nisu prešli cenzus ili da su se provukli kao pas kroz rosu. A onda će Pajtić da objašnjava da su za neuspeh krivi tviteraši, blogeri, monsun, Vučić, Sebastian Kurc i Saturn u prvoj kući.
a_jovicic a_jovicic 21:56 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Nebojsa Krstic
Dakle, DS ima program koji je podrazumevao ulazak Srbije u EU i sve neophodne reforme da bi do toga došlo. Danas, taj program ispunjava Vučić bolje nego što je to radio Tadić.

U EU se može ući na više načina ...

1. Kao pristojno ekonomski razvijena država sa snažnom parlamentarnom demokratijom i javnom kontrolom izvršne vlasti ... ili ...

2. Kao bedna politički-feudalno isparcelisana država u kojoj je radna snaga prosta i jeftina, svi mediji u službi vlasti, njihove rodbine i krupnog medjunarodnog kapitala i čiji je jedini "kvalitet" za ulazak popunjavanje "rupe" izmedju postojećih transportnih koridora (more nemamo pa im to nije bitno k'o onomad sa Grčkom ... a i ne graničimo se sa bivšim SSSR-om pa da im zato budemo interesantni k'o što su bile Rumunija i Bugarska)

O "reformama" koje sprovodi Vučić stvarno ne bih ovom prilikom.

Ako EU "zatvara oči" na progresivno urušavanje svih demokratskih vrednosti koje smo na ovaj ili onaj način uspeli da dostignemo tokom proteklih četvrt veka samo da bi isterali svoju priču sa Kosovom, onda nam članstvo u takvom "klubu" i nije baš neophodno ... ne zbog "srca Srbije" nego što onda cela priča o EU i demokratiji, transparentnosti i ljudskim pravima jedna najobičnija licemerna predstava za naivne.

Na koji način bi ti želeo da udjemo u EU?
freehand freehand 22:10 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Nebojsa Krstic
Može DS da se vrati programu ili da pravi novi program.


Može recitaciju, a može i monolog.

Dakle, DS ima program koji je podrazumevao ulazak Srbije u EU i sve neophodne reforme da bi do toga došlo. Danas, taj program ispunjava Vučić bolje nego što je to radio Tadić. Kao dokaz prilažem sutrašnji intervuj S. Kurca u Danasu.

Ukoliko Vučić sprovodi program DS-a, onda - šta će nam DS? Šta će nam Pajtić, Šutanovac, Ješić...? To su sve pitanja koja su sebi postavili i lideri DS-a i zaključili da je jedini odgovor na to da zajebu program i da se koncentrišu na hejt prema Vučiću. Time su postigli i to da im Beli listići, ta organizovana grupa imbecila aplaudira. Tako da će svi živeti srećno sve do 24. aprila posle koga će saznati da nisu prešli cenzus ili da su se provukli kao pas kroz rosu. A onda će Pajtić da objašnjava da su za neuspeh krivi tviteraši, blogeri, monsun, Vučić, Sebastian Kurc i Saturn u prvoj kući.

U ovom svetu iza ogledala u koji smo tako duboko zakoračili nisu čudni ni tvoji komentari. Sasvim bi normalno bilo da te u DS poslušaju i kolektivno uđu u SNS. Ili da bar Pajtić pozove člasntvo da svi glasaju za vučića. Ili da prime Gorana Vesića i Bebu Popovića kao prinudne upravnike. Na taj bi način sigruno ne samo prešli cenzus već i psotali vlast.
Takođe nije čudo niu pozvianje na austrijskog ministra inostranih poslova kao besprizvni autoritet u procenama Srbije.
Pošto se ja još uvek grčevito jednom rukom držim za ram pokušavajući da ostanem u zbilji kakvu poznajem, moram da kažem da mi je original uvek bolji od loše i lažljive uprepodoblkjene kopije, bez obzira na količinu besmisla kojom se to poređenje zamagljuje..
.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:25 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Beli listići, ta organizovana grupa imbecila aplaudira.



od društva iz ćoška, samo za Krla:
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:25 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

U ovom svetu iza ogledala u koji smo tako duboko zakoračili nisu čudni ni tvoji komentari. Sasvim bi normalno bilo da te u DS poslušaju i kolektivno uđu u SNS. Ili da bar Pajtić pozove člasntvo da svi glasaju za vučića


To bi mogao pod uslovom da ima članstvo, ili da ima biračko telo. Prema istraživanjima i prema rezultatima izbora 2014 i svih lokalnih, skoro da i nema.

Takođe nije čudo niu pozvianje na austrijskog ministra inostranih poslova kao besprizvni autoritet u procenama Srbije.


Ako MIP Austrije nije autoritet, ko jeste? Rade radumilo? S.đ?

Pošto se ja još uvek grčevito jednom rukom držim za ram pokušavajući da ostanem u zbilji kakvu poznajem, moram da kažem da mi je original uvek bolji od loše i lažljive uprepodoblkjene kopije, bez obzira na količinu besmisla kojom se to poređenje zamagljuje..


Pajtić, Šutanovac i Ješić su original? Čega su oni original? Borko & Radulović su original? Čega? Levičara? Dačićevih ministara? Stečajnih upravnika? Tadić? čega je on original danas? Počasnog predsednika? nekog ko cepa stranku na 3 nedelje pred izbore? Čeda? Čega je on original? Audija q7?
freehand freehand 23:11 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

To bi mogao pod uslovom da ima članstvo, ili da ima biračko telo. Prema istraživanjima i prema rezultatima izbora 2014 i svih lokalnih, skoro da i nema.

Ovo je duhovito? Mislim, nekom sem dr Nebojši Sefanoviću i Marijanu Rističeviču?
Ako MIP Austrije nije autoritet, ko jeste? Rade radumilo? S.đ?

Rade Radumilo i S.Đ mogu da procenjuju napredak svoje države. Na osnovu čega je austrijski MIP autoritet po tom pitanju? Kakva on to ovlašćenja ima u tom smislu?
Pajtić, Šutanovac i Ješić su original? Čega su oni original? Borko & Radulović su original? Čega? Levičara? Dačićevih ministara? Stečajnih upravnika? Tadić? čega je on original danas? Počasnog predsednika? nekog ko cepa stranku na 3 nedelje pred izbore? Čeda? Čega je on original? Audija q7?

Da, svi su oni original. Sem Radulovića koga si ti tu ubacio. Niko od njih nije bio Miloševićev ratni ministar informisanja, niko pravio spiskove novinara, niko zatvarao medije, niko uzeo hektar stana kao veliki patriota i poklonik Velike Srbije. Niko postavljao table za bulevar Ratka Mladića, niko proglašavao političke protivnike bandom, petom kolonom i izdajnicima. Niko pretio sa sto za jednog. I niko ne laže kao ovaj tvoj novi idol.
Dapače, svi su pristojni ljudi. Mada je Čeda jedno vreme o Vučiću delio tvoje mišljenje, ne znam šta mu se desilo.
angie01 angie01 23:32 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Time su postigli i to da im Beli listići, ta organizovana grupa imbecila aplaudira.


koja klasnicna zamena teza i trazenje i moralne satisfakcije u situaciji gde je jasno sta je bila akcija a sta reakcija,...svi koji prozivaju druge- narocito pripadnici prethodne vladajuce garniture, koji su na tim mestima samo izvlacili benefite za sebe-za neodgovornost zbog belih listica-narocito obicne gradjane koji su kusali samo posledice,-trebalo bi da budu svesni svoje odgovornosti, zbog loseg rada i posledica koje iz toga proisticu....

prosto je sramotno ponavljati tu prozivku, a pri tome pljuvati na bivse partijske drugare- zbog cijeg drustva se dobro zivelo, a velicati sadasnje vladare, sve u istom paketu.

to sto je izborni zakon napravljen sa takvim ucenjivackim mehanizmom, ne znaci da je osnovno ljudsko pravo na izbor, pa i taj, da ne zeli manje lose od stalno istih istrosenih protuva, koje su vec pokazale sta znaju, mogu i zele-sporno, nego da taj i takav los zakon koji ne daje pravu sliku- treba promeniti.

...ja nisam bila beli listic, so f'off!
gedza.73 gedza.73 23:41 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

freehand
Zato ti, Gedžo, lepo pogledaš šta ko nudi a šta tebi odgovara. Kome veruješ, kome ne, i za koga misliš da će najviše odgovarati tebi, tvojoj porodici pa ako ti ostane malo elana da i o državi razmisliš - sevap.

Nije ostalo.

freehand
Ja ću, na primer, tako.

Ako.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:45 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

To bi mogao pod uslovom da ima članstvo, ili da ima biračko telo. Prema istraživanjima i prema rezultatima izbora 2014 i svih lokalnih, skoro da i nema.

Ovo je duhovito? Mislim, nekom sem dr Nebojši Sefanoviću i Marijanu Rističeviču?


Nije duhovito, čoveče božiji, nego je tačno! 5 koma nešto posto ima danas DS. Ne zna se da li će preći cenzus. Vode ga nekompetentne neznalice, nesimpatična grupa luzera koja gubi katastrofalno svake izbore, od lokalnih do republičkih. Ja u tome ne nalazim ništa duhovito.
Rade Radumilo i S.Đ mogu da procenjuju napredak svoje države. Na osnovu čega je austrijski MIP autoritet po tom pitanju? Kakva on to ovlašćenja ima u tom smislu?


Može svako da procenjuje, pitanje ko je autoritet, odnosno, ko zna ono o čemu govori.

Dapače, svi su pristojni ljudi. Mada je Čeda jedno vreme o Vučiću delio tvoje mišljenje, ne znam šta mu se desilo.


Kako pristojni? U kojoj to pristojnoj zemlji pristojan čovek koji je bio predsednik stranke izađe iz te stranke da bi napravio svoju, 3 nedelje pred izbore? I kojoj to pristojnoj zemlji ministar od hiljadu evra plate stekne kolekciju pašnjaka i rolexa? U kojoj to zemlji šef stranke koja nije u skupštini menja audi džipove češće nego neko drugi pocepane čarape? Itd, itd...
freehand freehand 23:51 07.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

I kojoj to pristojnoj zemlji ministar od hiljadu evra plate stekne kolekciju pašnjaka i rolexa?

Ovo je baš rističevićevski, nije za neki respekt.
Ostalo je standardni babićevski arsenal i ne vredi se upuštati u sto puta ponovljene priče.
No da vratim na bitno - ako neko ima pet odsto, makar toliko, taj ima i članstvo i birače.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:04 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Ovo je baš rističevićevski, nije za neki respekt.
Ostalo je standardni babićevski arsenal i ne vredi se upuštati u sto puta ponovljene priče.


Misliš, ako su ponovljene nisu tačne? Ili nisu tačne ako ih nije izrekla Srbijanka Turajlić? Šta ima veze ko ih pominje? Pitanje je samo da li je to tačno ili nije.

No da vratim na bitno - ako neko ima pet odsto, makar toliko, taj ima i članstvo i birače.


Ima, taman tih 5%. A nema politiku, nema ideje, nema smisao svog postojanja. Nema bilo kakav potencijal da ima više.
mesan mesan 00:32 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran... ?????????????

Nebojsa Krstic
U kojoj to pristojnoj zemlji pristojan čovek koji je bio predsednik stranke izađe iz te stranke da bi napravio svoju, 3 nedelje pred izbore?


Zar nisi baš TI na blogu objašnjavao kako je taj potez skoro pa duplirao broj "demokratskih" (tj. ne-radikalskih) glasača --- jer je stvaranje nove demokratske stranke mobilisalo dodatne glasače, a ne samo prelilo glasače iz originalne DS u novu (još si pominjao i "istraživanja", mnjenja valjda, kojima ti barataš)????????????????????????????????????????????

Verovao sam da si ti na ovom blogu retko ozbiljan čovek kojeg interesuju činjenice. Sad sumnjam u svako tvoje slovo.
freehand freehand 00:33 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Misliš, ako su ponovljene nisu tačne? Ili nisu tačne ako ih nije izrekla Srbijanka Turajlić? Šta ima veze ko ih pominje, pitanje je samo da li je to tačno ili nije.

Ma jok, nego su bljutave i i infantilne. Slušao sam, naime, Jova Bakića koji sa istim tezama (tvojim i Marijanovim) nastupa i Šutanovca kako mu odgovara. I nije da ne bih voleo da i tebe poput Jova vidim u istoj situaciji.
Ima, taman tih 5%. A nema politiku, nema ideje, nema smisao svog postojanja. Nema bilo kakav potencijal da ima više.

Nema ideje i politiku a Vučić ima politiku i ideje. Valjda zato što je ukrao i politiku i ideje pa razradio na mubadala procesoru koji prave desetine hiljada radnika u Šumadiji ostvarujući milijarde dolara, da dopune budžet pored profita iz železare.
Minhauzen i njegovi obožavaoci.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:50 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran... ?????????????

Zar nisi baš TI na blogu objašnjavao kako je taj potez skoro pa duplirao broj "demokratskih" (tj. ne-radikalskih) glasača --- jer je stvaranje nove demokratske stranke mobilisalo dodatne glasače, a ne samo prelilo glasače iz originalne DS u novu (još si pominjao i "istraživanja", mnjenja valjda, kojima ti barataš)????????????????????????????????????????????


Objašnjavao sam na blogu koliko je DS zaista oštećen Tadićevim cepanjem stranke. Istraživanje kaže - ne mnogo. Dakle DS i da je Tadić ostao ne bi dobio mnogo više od 6 i koliko već posto. Čak je možda i dobio nešto jer su ljudi ogorčeni odlaskom glasali za Đilasov DS...Tadić je dobio 5 koma nešto i to su bili glasovi iz fundusa apstinenata. A Đilas je dobio odličan alibi za izborni neuspeh.

To kažu istraživanja, ali ovde nije reč o tome, već da li je normalno,pristojno i moralno da ex predsednik stranke nju napusti 3 nedelje pred izbore. Dakle, bez obzira ko time šta dobija, a šta gubi.

Moje je mišljenje da nije moralno. Ja mislim da ni običan član to ne treba da uradi u sred izborne kampanje, a kamoli predsednik. Ovo što sad kažem, rekao sam i u vreme kad se desilo, javno, u novinama, tako da nije nikakva naknadna pamet.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:52 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Time su postigli i to da im Beli listići, ta organizovana grupa imbecila aplaudira.


A "imbecili" su zašto? Jer, ako su beli lsitići "zaslužni" da je Vučić na vlasti, a po tebi Vučić "program ispunjava Vučić bolje nego što je to radio Tadić", onda bi trebao da se zahvaljuješ belim Listićima i hvališ njihovu dalekovidost.

A kao to ne radiš, biće da su "imbecili" samo zato što su oni krivi što Ti više nemaš nikakve funkcije niti položaja.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:53 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Ma jok, nego su bljutave i i infantilne. Slušao sam, naime, Jova Bakića koji sa istim tezama (tvojim i Marijanovim) nastupa i Šutanovca kako mu odgovara.


E pa ako Šutanovac kaže da je sve ok, onda mora biti da jeste.

Šta Živković kaže za pola miliona evra za vinograd? I to je sve ok i po zakonu? Superiška! Idi ti pa traži da ti neko da te pare da otvoriš vinariju. Možda i ti dobiješ i nju i pašnjak i desetak roleksa pride.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:58 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Nema ideje i politiku a Vučić ima politiku i ideje. Valjda zato što je ukrao i politiku i ideje pa razradio na mubadala procesoru koji prave desetine hiljada radnika u Šumadiji ostvarujući milijarde dolara, da dopune budžet pored profita iz železare.


Ovo za Železaru je takođe jak argument s obzirom da je bivša vlast imala odličan plan za nju samo nije stigla da ga ostvari. Ili bilo ko zna šta da urad,i a da spase 5000 porodica. Čitam pre neki dan gomilu bulšitiranja na tu temu Danice Popović u Politici. Cena čelika je na minimumu na svetskoj berzi, a mi Železaru stavljamio Vučiću u krivicu. To nije bizarno, to je odvratno...sem ako to ne radi kompletan moron.
freehand freehand 01:02 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Nebojsa Krstic
Ma jok, nego su bljutave i i infantilne. Slušao sam, naime, Jova Bakića koji sa istim tezama (tvojim i Marijanovim) nastupa i Šutanovca kako mu odgovara.


E pa ako Šutanovac kaže da je sve ok, onda mora biti da jeste.

Šta Živković kaže za pola miliona evra za vinograd? I to je sve ok i po zakonu? Superiška. Idi ti pa traži da ti neko da te pare da otvoriš vinariju. Možda i ti dobiješ i nju i pašnjak i desetak roleksa pride.

Daj sad da se fokusiramo malo: kakav pašnjak? Po onome što sam slušao i čitao u pitanju je katastarska parcela koja se vodi kao pašnjak, kao i dobar deo centra Beograda. Kao i mnoge parcele u velikim urbanim centrima. Kakve veze Šutanovac ima sa katastrom? Razumem da je to u predizbornoj kampanji onomad dobro došlo ovim presvučenim radikalima, ne razumem čemu tebi služi? I šta bi se desilo, šta bi ti rekao ako tvoj stan/kuća leže na istoj takvoj parceli'
Pola južne industrijske zone u Pančevu, na primer, leži na poljoprivrednom zemljištu kome nije promenjena namena. I neke državne institucije, takođe.
Opet, kad govoriš o roleksima. ti si čovek koji je potpuno odan ideji kapitalističkog sistema. Ako ti roleksi nisu ukradeni, i ako nisu stečeni korupcijom proisteklom iz obavljanja visoke državne funkcije - u čemu je problem sa njima?
Samo da napomenem da nemam pojma o tim satovima, ali čisto logički - nema slučaja, nema optužbe, nema zistrage ni zahteva za njeno pokretanje... U čemu je problem?Nije dozvoljeno biti bogat, zavist, ili kojmoj?
mesan mesan 01:03 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran... ?????????????

Nebojsa Krstic
To kažu istraživanja, ali ovde nije reč o tome, već da li je normalno,pristojno i moralno da ex predsednik stranke nju napusti 3 nedelje pred izbore. Dakle, bez obzira ko time šta dobija, a šta gubi.


U redu, ja sam tada stekao utisak da "opravdavaš" cepanje, tj. nisam osetio tvoju osudu. (Sad vidim da si u novinama bio eksplicitniji u vezi s tim.)

Međutim, ako je Tadić na osnovu istraživanja unapred znao da će cepanje biti korisno (u smislu ukupnog broja glasača), onda bi to njegov potez činilo mudrim i moralno opravdanim. Istraživanja su dakle postojala samo nakon izbora?
freehand freehand 01:05 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Nebojsa Krstic
Nema ideje i politiku a Vučić ima politiku i ideje. Valjda zato što je ukrao i politiku i ideje pa razradio na mubadala procesoru koji prave desetine hiljada radnika u Šumadiji ostvarujući milijarde dolara, da dopune budžet pored profita iz železare.


Ovo za Železaru je takođe jak argument s obzirom da je bivša vlast imala odličan plan za nju samo nije stigla da ga ostvari. Ili bilo ko zna šta da urad,i a da spase 5000 porodica. Čitam pre neki dan gomilu bulšitiranja na tu temu Danice Popović u Politici. Cena čelika je na minimumu na svetskoj berzi, a mi Železaru stavljamio Vučiću u krivicu. To nije bizarno, to je odvratno...sem ako to ne radi kompletan moron.

Krstiću, koncentriši se: samo kompletan moron može da obećava profit za šest meseci iz te železare, a ne znam kakav da te ibermoronske izjave kasnije razvodnjava i one koji takve izjave citiraju naziva moronima.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:17 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran... ?????????????

Međutim, ako je Tadić na osnovu istraživanja unapred znao da će cepanje biti korisno (u smislu ukupnog broja glasača), onda bi to njegov potez činilo mudrim i moralno opravdanim. Istraživanja su dakle postojala samo nakon izbora?


Ne postoje istraživanja koja pokazuju rezultat događaja koji se nije desio.

Tek kad se desi događaj moguće je pitati ispitanike šta misle o događaju ili šta su uradili povodom događaja. Je l tako?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:20 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Opet, kad govoriš o roleksima. ti si čovek koji je potpuno odan ideji kapitalističkog sistema. Ako ti roleksi nisu ukradeni, i ako nisu stečeni korupcijom proisteklom iz obavljanja visoke državne funkcije - u čemu je problem sa njima?


Ma kakav problem?! Roleksi su super kvalitetni satovi. Tačni u sekund.
mesan mesan 02:03 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran... ?????????????

Nebojsa Krstic

Tek kad se desi događaj moguće je pitati ispitanike šta misle o događaju ili šta su uradili povodom događaja. Je l tako?


Postoji na primer "push poll", u kojem se pita "Šta biste uradili kada biste saznali da XY?". Pretpostavljam takođe da se istražuje popularnost i nivo poverenja u pojedinačne lidere (npr. Tadić), i da neko sada želi da upita "Kad bi B. Stefanović osnovao svoju stranku, na osnovu njegovih izjava u protekloj godini, da li biste glasali za tu stranku?"

Nije to naročito precizno, a i moderni polling je koliko shvatam u problemima, međutim pretpostavljam da su to stvari koje političari pokušavaju (na koliko-toliko metodološki smislen način) da saznaju unapred?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:33 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran... ?????????????

Postoji na primer "push poll", u kojem se pita "Šta biste uradili kada biste saznali da XY?".


Postoji, ali samo za predvidljive događaje. Ili kad stranke X i Y žele u koaliciju pa traže da istraživači pitaju da li bi ljudi glasali za njih zajedno.

U Tadićevom slučaju nije bilo poznato, niti najavljeno šta će uraditi pa bi pitanje "da li biste glasali za Tadićevu stranku ako pocepa DS 3 nedelje pred izbore" bilo zbunjujuće i na njega se ne bi mogao dobiti relevantan odgovor.

Na stranu to što bi kalkulacija o koristi takvog nekorektnog čina, svemu dala dodatni stepen nemoralnosti.
sweet64 sweet64 03:53 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Time su postigli i to da im Beli listići, ta organizovana grupa imbecila aplaudira.

Većina iz ove grupe nije organizovana. Samo iz razmene udaraca na ovom blogu, sluđenom jedni drže zapušen nos a drugi usta. Postoje i treći koji mu zapušavaju uši ali i bez njih se ne može disati.
Sinoć u intervjuu na TVN1 je aktuelni dobitnik NINove nagrade izjavio da više nema za koga da glasa i da će apstinirati. Misliš li da je imbecil?
mesan mesan 05:04 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran... ?????????????

Nebojsa Krstic

Na stranu to što bi kalkulacija o koristi takvog nekorektnog čina, svemu dala dodatni stepen nemoralnosti.


Ovaj deo je vrlo diskutabilan: odluka o cepanju je mogla biti racionalna, proračunata, diskutovana --- ako je cilj privući glasače "demokratskom" programu, zašto bi takvo cepanje bilo nekorektnije/nemoralnije od predizbornih laganja i strašenja, koji su recimo korišćeni da bi demokratske snage pobedile nacionalističke od Miloševića naovamo (ti uvek pominješ te pobede "na mišiće"?

Po meni nekad ostavljaš utisak nepoštenog diskutanta ("spin-doktor" jer je nedokučiv tvoj kriterijum za moralnost političara. Na primer, za helikopter kažeš "nema dokaza", a za roleks jednostavno kažeš "jeste" loš. Ili se povlačimo iza "nevinost pre presude", "nisam ekspert", ili suprotno, "dokučimo" krivicu, "saznali smo". Za bilo koju situaciju izbor prihvatljivo/neprihvatljivo zavisi od subjektivnog osećaja više nego od objektivne pozicije/činjenica. I to je univerzalno ljudski, pa samo treba biti transparentan --- što je tebi teže jer imaš izvore informacija koje ne (možeš da) deliš sa nama a ipak ih koristiš.
looping looping 06:12 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Ukoliko Vučić sprovodi program DS-a, onda - šta će nam DS? Šta će nam Pajtić, Šutanovac, Ješić...? To su sve pitanja koja su sebi postavili i lideri DS-a i zaključili da je jedini odgovor na to da zajebu program i da se koncentrišu na hejt prema Vučiću.

To je poenta svega.
Umesto da nalaze bolje načine (a ima ih podosta) da sprovode svoj i SNS-ov program i uvećaju svoj rejting, oni "obaraju rejting SNS-u".


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:08 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

a_jovicic


Ako EU "zatvara oči" na progresivno urušavanje svih demokratskih vrednosti koje smo na ovaj ili onaj način uspeli da dostignemo tokom proteklih četvrt veka samo da bi isterali svoju priču sa Kosovom, onda nam članstvo u takvom "klubu" i nije baš neophodno ... ne zbog "srca Srbije" nego što onda cela priča o EU i demokratiji, transparentnosti i ljudskim pravima jedna najobičnija licemerna predstava za naivne.

Na koji način bi ti želeo da udjemo u EU?


kao gradjanska drzava, ozbiljna i osposobljena za uspeh u kapitalistickoj tekmi. sada, tu postoji 1001 problem.


stefan.hauzer
Beli listići, ta organizovana grupa imbecila aplaudira.



od društva iz ćoška, samo za Krla:





freehand freehand 09:08 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

da sprovode svoj i SNS-ov program

Dobro je, Krsić ima bar jednog sledbenika. Nije uzalud.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:16 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

looping

To je poenta svega.
Umesto da nalaze bolje načine (a ima ih podosta) da sprovode svoj i SNS-ov program i uvećaju svoj rejting, oni "obaraju rejting SNS-u".




psiha partijaca je totalno rasturena bavljenjem jednih drugima, umesto drzavom. ja, recimo, vidim tu mozda tek neku retku Gocu Chomic koja bi mi, eventualno, razbudila ponovo simpatiju za rad DS-a.

nego, nisam dokuchio iz ovih Frihendovih vesti, na osnovu cega je ministаr finansija (или чега је министар тај тип?) kompetentan da vodi i ministarstvo odbrane? koja je njegova strucnost za to? je li imao vojnu karijeru?

ps. Фрихендовичу, не фолирај се и врати Урбаног Гериловича на тему.
looping looping 09:25 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

freehand
da sprovode svoj i SNS-ov program

Dobro je, Krsić ima bar jednog sledbenika. Nije uzalud.

Otkud znaš da on nije moj sledbenik?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:49 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Sinoć u intervjuu na TVN1 je aktuelni dobitnik NINove nagrade izjavio da više nema za koga da glasa i da će apstinirati. Misliš li da je imbecil?


Naravno. S tim da za njega to mislim i nevezano za izlazak na izbore.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:57 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Nebojsa Krstic
Sinoć u intervjuu na TVN1 je aktuelni dobitnik NINove nagrade izjavio da više nema za koga da glasa i da će apstinirati. Misliš li da je imbecil?


Naravno. S tim da za njega to mislim i nevezano za izlazak na izbore.


Da se ne zagubi...
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:04 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Nebojsa Krstic
Sinoć u intervjuu na TVN1 je aktuelni dobitnik NINove nagrade izjavio da više nema za koga da glasa i da će apstinirati. Misliš li da je imbecil?


Naravno. S tim da za njega to mislim i nevezano za izlazak na izbore.


Vlada Divljan je lopov, Velikić je imbecil. Vučić je Jedina nada i Spas za Srbiju.

Ko će bre da popamti sve te Velike Misli Žan Pol Krstića.


s.dj s.dj 18:51 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Ako MIP Austrije nije autoritet, ko jeste? Rade radumilo? S.đ?


Krstiću, Krstiću... Bio sam svedok korupcije G17 nekoć, a prošle godine (!) i DS-a. Trenutno, mnogi su opravdano kivni na SNS dok istovremeno poslednji džepovi DS u opštiskim upravama i dalje udaraju reket bez pardona (ah taj poslovni prostor, franšiza koju je SPO davno uspostavila i dalje živi).

Što se SNS tiče moje iskustvo mi govori da za njih postoji samo jedno pitanje (slično kao kod Broza), da li si član partije (njihove)? Pita brat sestru - da li si član partije? Jbg. širi se baza. Naravno pre baze gledaju da namaknu svoje načelnike policije i tužilaštvo pa onda uz BIA informacije (ko je krao struju ko nije ) ucenjuju koga treba. A ostalo tek...

Zašto ti sve ovo pričam... zato što je tebi trebalo da prođe toliko godina na poziciji na kojoj si bio, sa svim ljudima sa kojim si imao prilike da pričaš, sa svim glasinama koje su do tebe dopirale, i sa svim poslovima koje si na osnovu toga dobijao, da skapiraš sa kakvom ekipom deliš stranku/ideologiju.

Nije ni čudo da ti treba austrijski MIP da ti razjasni stvari.

Usput, ako nisi spreman da se suočiš sa sudom i mišljenjem kolega blogera (čak i onim anonimnim, tzv. bagrom), bolje je da se baviš nečim drugim. Anonimnost je dobrodošla i pored određenih mana nudi i prednosti (probaj, siđi u narod sa nekim nick-om).

PS
Džaba se trudiš na blogu, nije tačno da Vučić čita blog i da je blog B92 šansa da se postane ministar. Radulović je samo slučajnost, njega je progurao SPS čisto da malo napakosti koalicionom partneru (obožavam kontraverze).

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:33 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Džaba se trudiš na blogu, nije tačno da Vučić čita blog i da je blog B92 šansa da se postane ministar. Radulović je samo slučajnost, njega je progurao SPS čisto da malo napakosti koalicionom partneru (obožavam kontraverze).

Umesto ovog trabunjanja, kad pominješ bilo čiju korupciju potpiši se imenom i prezimenom, time ćeš dokazati da nisi kukavička hulja na koju ličiš kad to radiš anonimno.
s.dj s.dj 23:04 08.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Umesto ovog trabunjanja, kad pominješ bilo čiju korupciju potpiši se imenom i prezimenom, time ćeš dokazati da nisi kukavička hulja na koju ličiš kad to radiš anonimno.


E sinovac, sinovac... trabunjanje! Mnogo si se razgoropadio... kukavička hulja! Sjajno!!!

Na blogu se ne iznose dokazi nego iznose i suočavaju mišljenja. Svedočenja se potpisuju imenom i prezimenom kad overavaš zapisnik u SBPOK i na Specijalnom sudu kada ti prave audio/vizuelni zapis ali ne za muzički spot, lipi moj.

Dobro, neću da ti kvarim san. Šalio sam se ovo za blog. Vučić ipak čita blog i samim tim ne može a da ne zapazi tvoje postove. Ako pristupiš SNS mislim da imaš šansu, resor ne mora da bude zdravstvo i jedinstvo, može... može... kultura!

Vitezu Sam Protiv Bagre prebroj samo koliko imaš komentara na ovom blogu ako te ne mrzi. Čini mi se kao da imaš koliko i svi ostali zajedno. Pri tome vrtiš samo dve rečenece, što svakako nije trabunjanje, već fokusiranost. Možda će nekom zaličiti na mantru, možda opsednutost? Možda refren?

Ako je refren, onda u redu. Što reče Mik Džeger, koga još zanimaju reči pesme u rock'n'roll-u.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:00 09.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

E sinovac, sinovac... trabunjanje! Mnogo si se razgoropadio... kukavička hulja! Sjajno!!!


Ne brini, nisi samo ti kukavičko govno. To je svako ko je hrabar dok svoje dupe skriva anonimnošću.
freehand freehand 00:05 09.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

Nebojsa Krstic
E sinovac, sinovac... trabunjanje! Mnogo si se razgoropadio... kukavička hulja! Sjajno!!!


Ne brini, nisi samo ti kukavičko govno. To je svako ko je hrabar dok svoje dupe skriva anonimnošću.

A da piše pod punim imenom bi... Šta? Tužio ga? Tukao ga? Šta bi radio?
s.dj s.dj 00:10 09.02.2016

Re: ...potpuno deprimiran...

govno


Znam da želiš da ne postojim.
Znam da misliš da ne treba da sam tu,
kada se ujutru ogledaš u ogledalu.
Na pomen mog imena često okrećeš glavu.
Pokušavaš da pređeš na drugu stranu ulice,
ali ja te u stopu pratim.
Uhvatim te kako te je ponekad sramota,
kada te pitaju za mene.
Ali znaj da ja sam uvek tu.
Ja sam deo tebe i od mene ne možeš pobeći.

Jer ja sam tvoja savest,
koja te na kraju uvek natera da pojedeš,
ono što si izgovorio.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 00:26 09.02.2016

Borba maceva i imena

freehand
Nebojsa Krstic
E sinovac, sinovac... trabunjanje! Mnogo si se razgoropadio... kukavička hulja! Sjajno!!!


Ne brini, nisi samo ti kukavičko govno. To je svako ko je hrabar dok svoje dupe skriva anonimnošću.

A da piše pod punim imenom bi... Šta? Tužio ga? Tukao ga? Šta bi radio?


Sad cu da nadrljam,znam,ali eto.

Osecam se kao da setam izmedju macevalaca koji se bore,svakog trenutka mogu da budem probodena,greskom.

Ja nemam puno ime i prezime ovde ali imam fotografiju bez fotoshopa,dakle,negde sam ni tamo ni 'vamo.

Ne citam vase politicke rasprave,dosadno mi je to,bez uvrede.Rekla je i Skarlet O'hara ..."nikad necu vise da pricam sa vama ako pricate o ratu i dalje " :ppp

Poenta iskaza: Mislim da drugacije se ljudi ponasaju u osudama,uvredama,iznosenju cinjenica ili zabluda i tudjih imena kad stave puno ime i prezime.

I uvek je kul kad nije "xy njih na jednog" sem kad smo imali situaciju skoro nekog lika koji je namerno provocirao,al bas dzulovski.Zaboravim nikove brzo.Al njemu svaka cast za manipulaciju,svi su brbljali o njemu.

Ok,evo, nastavite vi sa macevima sad,a ja cu da probam da predjem preko polja nepovredjena.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:30 09.02.2016

Re: Borba maceva i imena

Ja nemam puno ime i prezime ovde ali imam fotografiju bez fotoshopa,dakle,negde sam ni tamo ni 'vamo.





kad Emsi bude video avatar, ovo ima da nagura hiljadu komentara:)
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 00:36 09.02.2016

Re: Borba maceva i imena

stefan.hauzer
Ja nemam puno ime i prezime ovde ali imam fotografiju bez fotoshopa,dakle,negde sam ni tamo ni 'vamo.





kad Emsi bude video avatar, ovo ima da nagura hiljadu komentara:)



(?)

I sad prevod,ako moze.

:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana