Istorija| Sport

Era Titana

NNN RSS / 17.01.2016. u 02:19

 223044-novak-djokovic-celebrates-win-over-rafael-nadal.jpg

article-2066887-0EF7060500000578-405_634x391.jpg486126804-1443261660-800.jpg

 Prvi put u istoriji na jednom Gren Slemu učestvovaće 3 igrača koji već imaju dvocifren broj GS titula!

Svedoci smo zlatne ere tenisa. Bukvalno na svakom većem turniru se obaraju rekordi.

Rodžer Federer je najuspešniji i najveći teniser u istoriji. Sa 17 GS titula je apsolutni rekorder, ujedno drži i većinu relevantnih GS rekorda
(br. GS finala, pobeda itd.). Takođe i vodeći po broju nedelja na prvom mestu (302), trenutno vodi i sa 6 osvojenih završnih Mastersa,
čovek je praktično deceniju i po u samom vrhu svetskog tenisa, jednostavno Mister Tenis :)

Rafael Nadal ima 14 GS titula, a trenutno je rekorder po broju osvojenih Mastersa (27), bio i prvi po procentu pobeda u karijeri do prošlog vikenda :)
Drži bukvalno sve relevantne rekorde na šljaci i to toliko ubedljivo da je uspešniji dva sledeća pratioca zajedno :)

Novak Đoković je trenutno ubedljivo najdominantniji teniser. Trenutno je drugi po broju osvojenih Mastersa i Završnih Mastersa.
Drži rekord po broju osvojenih Australien Opena (5) i vreme će pokazati koliko će da se popne na G.O.A.T. listi.

Đoković je procentualno najuspešniji igrač u istoriji na tvrdoj podlozi,
Nadal je ubedljivo najuspešniji na šljaci, a Federer na travi.

Njih trojica drže bukvalno sve rekorde na Masters turnirima (trojica najboljih po broju titula, po broju pobeda, finala, različitih finala, nizova  titula, finala, pobeda...)
Imaju ubedljivo najviše pobeda protiv top 10 protivnika, vode po zaradama :)

Njihova rivalstva su ubedljivo najveća u tenisu! Ako negde pročitali da je Fedal najveće rivalstvo - to je zastarelo, Đoković - Nadal je najveće,
skoro sam čitao neki zanimljiv tekst (ne mogu sad da tražim) gde neki poznati analitičar izvodi dokaze da je Đoković - Federer još veće, ali ipak ne bih preterivao :)
i tu takođe drže sve relevantne rekorde, broj međusobnih susreta, finala, GS finala, GS mečeva (ako već nisu finala, onda su polufinala :)),
ali ono što je najvažnije, a nije baš brojevima merljivo, su veliki mečevi (W2008, W2014, AO2012, polufinala RG2013, USO2010, USO2011 itd.)
Ima tu još bezbroj detalja, npr. Nadal je dva puta sprečio Federera i jednom Đokovića da kompletira sva 4 GS (RG2006, 2007 i 2012),
Đoković je prekinuo Federerov nestvarni niz od 10 uzastopnih GS finala (AO2008), Federer Đokovićev niz pobeda (RG2011) itd.
Đoković i Nadal su (jedini?) igrali međusobno 4 GS finala za redom (W2011 - RG2012), jedini u istoriji su držali svih 9 Mastersa (Monako2013 - Majami2014)...
+ što dodatnu dimenziju svemu ovome daju one sitnice i finese kao što su različiti stilovi igre, temperament, pristup...

Ljudi - uživajte dok traje!



Komentari (116)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 02:35 17.01.2016

Nole



kao Brus Li, jbt!

iako se zna da sam naklonjen XXXL snagatorima, veliki sam poštovalac Noletove građe. optimalan odnos elstičnosti, žilavosti, izdržljivosti, snage, mase (malo mesa al' ko u sokola).
posebno me oduševljavaju njegove vretenaste podlaktice.
ramena su mu najsnažnija (bar vizuelno) mišićna partija, a trbušnjaci prednji, bočni + međurebrani mišići samo govore o kako moćnom torzionom dinamičkom zamajcu se radi.
uz njegove vitke, a mišićave noge, te duge ruke, mislim da sveukupno gledajući, Nole ima perfektan fizički arsenal za atomski tenis koji gaji.
a što je najvažnije nevelika masa mu omogućava ubitačnu (gotovo maratonsku) izdržljivost u borbi.
NNN NNN 02:47 17.01.2016

Re: Nole



Trofej za prvog.

Drago mi je da vidim ovu analizu od nekog upućenog.
Meni je fascinantno da gledam kada čeka servis, pa se zategne ko struna,
a na nogama mu se vide sve žilice
k'o Džordanu (a ponekad ima čak i takav pogled).

Ps. nisam u tekstu nešto hteo da gnjavim statistikom,
ali svako koga zanima može slobodno da pita (ili da gugla)

bene_geserit bene_geserit 06:34 17.01.2016

Re: Nole

Oko GOAT liste, jedina dva pokusaja koja ja znam da to izmere statisticki koje sam uspeo da nadjem su:
na tennisbase i ovaj
(prvi deluje ozbiljnije, pogotovo za pre Open ere)
Interesantno je da je na obe liste Djokovic prilicno izjednacen sa Nadalom.
I da je Lendl jos uvek ispred obojice.

Jel ima jos neka lista da se nadje a da lici na nesto?
NNN NNN 08:17 17.01.2016

Re: Nole

Lendl


Lendl je nekako neopravdano potcenjen (možda zato što je izgubio previše GS finala i nema Vimbldon, možda zato što je pusi i menja državljanstvo pod stare dane...)
On jedini pored ove trojice ima preko 20 Mastersa (Gran Pri se nekad zvali - 22) i jedini (pored njih) je igrao sva finala. Ima 5 Završnih Mastersa (World Tour Final), 5 sezona je završavo prvi (270 nedelja prvi.), ima 19 GS finala (trenutno je uglavljen između Nadala i Đokovića), 94 titule u singlu (drugi u Open eri, a i po broju pobeda je trenutno 2.)... tako da kada bi se sve to pretvorilo u neke poene, zaslužuje da bude pri vrhu.

Što se GOAT lista tiče, nije baš lako kombinovati Open eru i ono pre.
Format tenisa kakav mi znamo je otprilike od 1970. (4 GS + 9 Mastersa + Završni), a nekad je relativno normalno bila da (osim GS) nekoliko baja zaređa po gradovima (k'o neki cirkus) i to je kao turnir (više podseća na sadašnje egzibicione), tako da te liste nisu skroz validne, ali je svakako pokušaj vredan hvale da se sve objedini.

Meni je poznata ova 2. lista i na njoj je Lejver ove nedelje skočio za 60-ak poena u odnosu na onu koja mi je bukmarkovana na poslu kada sam poslednji put gledao (interpolirali su mu još 26 Mastersa, a u stvarnosti ih je osvojio 9)
(ili mi to zli Gugl ovde podmeće srpsku varijantu, dok u engleskoj varijanti ima 213 poena )
Toliko o relevantnosti.

Nekad kad/ako budem imao dovoljno vremena napraviću svoju listu
(kad nešto hoćeš dobro da se odradi - moraš sam ).
Mada trenutno nemam baš zadovoljavajući kriterijum da pređašnje turnire prevedem u sadašnji sistem bodovanja.
NNN NNN 09:17 17.01.2016

Re: Nole

prvi deluje ozbiljnije, pogotovo za pre Open ere


Kad već pominjemo (da smaram ljude trivijama)
juče je Troicki odbranio Sidnej
(čak sam i navijao za njega, zato što su sve vreme snimali njegovu devojku, a njega samo onoliko koliko su morali)
i trofej mu uručio legendarni Ken Rozvel (2. na jednoj od ovih lista).
Čovek je prvi GS (AO) uzeo 1953. a poslednji 1972. !!
ima 8 GS i nema Vimbldon (baš kao malopre pominjani Lendl),
4 puta je tamo gubio finala, e pa npr. 1954. ga je u finalu Vimbldona pobedio Egipćanin (prvi i po nekim izvorima jedini* Afrikanac koji je osvajao GS) Jaroslav Drobni.
Jaroslav je (pre nego što je postao Egipćanin) za Čehoslovačku uzeo svetsko zlato i olimpijsko srebro u hokeju na ledu,
toliko o tome tome koliko je tada tenis bio ozbiljan
(uz svo uvažavanje postignutih rezultata).

* drugi Afrikanac je Johan Krik iz JAR koji je 1981. uzeo AO,
1982. ga je odbranio (ali tada kao američki državljanin, pa mnogi izvori nezasluženo amputiraju Africi GS).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:35 17.01.2016

Re: Nole

docsumann

kao Brus Li, jbt!



јесте Брус Ли, волео бих некада да прочитам, када заврши каријеру, о његовим медитативним техникама (концентрација и неразвејаност ума, дубоко дисање, фокус) - типујем на јапански будизам, или можда чак и таоизам. почели су да га оговарају, у хиландарским круговима, да је посвећен далекоисточначким а не светогорским духовним праксама - што је наравно ординарна глупост, јер су светогорске медитативне праксе такође унапредили далекоисточњачки мисионари и будистички монаси.... Ноле цар, какав компонован дечко, чак сам склон да кажем да се светосавски духовни геније реинкарнирао у једном момку, спортисти са Бањице (да остане забележено у историји да је Бањола дала овај ренесанс духовности код српског Народа - и то кроз спорт! генијално! није Миља, ал' ми смо практично једно с Бањолом, с друге стране горе! кол'ко смо се само љубили с Бањичанкама! )


docsumann docsumann 12:09 17.01.2016

Re: Nole



spakovati što više snage i eksplozivnosti u što manje mase, prava je umjetnost.
pri tom tijelo mora imati neophodan raspon udova, krakovitost (takodakažem), radi dosezanja loptice u ekstremnim situacijama, radi amplitude zamaha... genetika je tu od boga/prirode/karmičke raspodjele uloga, al' Noletovom timu svaka čast na obavljenom poslu fizičkog kondicioniranja.

PS one paralelne tetive sa zadnje strane koljena, naročito kad mu iskoče u čučnju pri čekanju protivnikovog servisa, brale, ko hidraulika u terminatora
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:11 17.01.2016

Re: Nole

ma, verujem ti sve na Rijec i лајкам, my Bro, ali ova kompozicija je n e m o g u c a, nije to samo Tijelo. evo, neka Jedi kaze koliku ulogu u Kompoziciji Igraca igra i Psiha? fenomenalan Momak, ono once in a lifetime!



ps. svaka slichnos Pjevacha s Nebom Krstichem je nenamerna.
michiganac michiganac 20:37 19.01.2016

Re: Nole

docsumann


pakovati što više snage i eksplozivnosti u što manje mase, prava je umjetnost.
pri tom tijelo mora imati neophodan raspon udova, krakovitost (takodakažem), radi dosezanja loptice u ekstremnim situacijama, radi amplitude zamaha... genetika je tu od boga/prirode/karmičke raspodjele uloga, al' Noletovom timu svaka čast na obavljenom poslu fizičkog kondicioniranja.

PS one paralelne tetive sa zadnje strane koljena, naročito kad mu iskoče u čučnju pri čekanju protivnikovog servisa, brale, ko hidraulika u terminatora




Kljucan doprinos u ovom goreopisanom 'full package'-u mislim da ipak dolazi od besprekornih "lezajeva" sto mu omogucavaju ovo proklizavanje i dosad nevidjeno preshaltavanje iz defanzive u ofanzivu, odn. potpunu kontrolu na bejzlajnu..

A to je ono na cemu je sticajem slucajnih, ali srecnih okolnosti radio od najmanjih nogu, odn. slalomisanjem po Kopaoniku uz svesrdnu roditeljsku pomoc dok se nije potom sam dokopao reketa.

docsumann docsumann 09:30 20.01.2016

Re: Nole

Kljucan doprinos u ovom goreopisanom 'full package'-u mislim da ipak dolazi od besprekornih "lezajeva" sto mu omogucavaju ovo proklizavanje i dosad nevidjeno preshaltavanje iz defanzive u ofanzivu, odn. potpunu kontrolu na bejzlajnu..


ovo si sve potpuno u pravu, negoa sam mislio i na snagu kojom odašilje moćne udarce s osnovne linije.
ok, servis je poboljšao u smislu kontrole i preciznosti, ali generalno njegov sveukupni fizički (power) potencijal premašuje gabarite njegovog 78kg teškog tijela.
michiganac michiganac 22:01 20.01.2016

Re: Nole

docsumann

ovo si sve potpuno u pravu, negoa sam mislio i na snagu kojom odašilje moćne udarce s osnovne linije.
ok, servis je poboljšao u smislu kontrole i preciznosti, ali generalno njegov sveukupni fizički (power) potencijal premašuje gabarite njegovog 78kg teškog tijela.


Nadam se da nisi samo pomislio da sam zelio da ti oponiram. Apsolutno ni u kom slucaju, samo da te dopunim. Razumijemo se!


Uzgred, aminujem vecinu onog sto pises, nevezano za temu i blog.


Npr. tamo na nedavnom blogu o Mojkovackoj Bici opisujuci serdara Vukotica i njegove govore (o kom licno i nazalost inace nisam mnogo znao), podsjetio si me na literarni lik Milosa Radekica iz Copicevih djela - herojske, ali ipak tragicne figure kojoj je takodje vrhovni moralni princip ispred svega bio zastita naroda/nejaci (i apsolutno nezavisno od nac. odrednica sad: srpske, crnogorske, ili bilo koje.. - mislim vise na univerzalno mjerilo) u zlocudna vremena od bilo kakvih razjarenih (ideoloskih) vojski. Mozda je Copic upravo imao Vukoticev arhetip kad je pisao one romane.

Takvi "neopredijeljeni i neodlucni" pojedinci skoro bez izuzetaka uvijek stradaju ili stradaju, da li na samom pocetku nesuvislih sukoba, na njihovom kraju, ..ili pak posthumno kroz iskrivljeno tumacenje istorije lika i djela bilo koje od zavojevackih strana..

Samo sto na brzinu preletih nareceni blog, u skladu s vremenom - pa ga i nemadoh da ostavim seriozniji komentar. No, da se ne kvari dalje ovaj sjajan blog, umetanjem ovakvih i sl. trolova..

keep calm
&

vishnja92 vishnja92 09:50 21.01.2016

Re: Nole

волео бих некада да прочитам, када заврши каријеру, о његовим медитативним техникама (концентрација и неразвејаност ума, дубоко дисање, фокус) - типујем на јапански будизам, или можда чак и таоизам

TM (transcendentalna meditacija) i joga (igrom slucaja imamo istu uciteljicu tm-a)

TM je vrlo jednostavna tehnika i ne trazi dublje poznavanje istocnjackih filozofija, mada te uvuce u njih, onoliko koliko to zelis i/ili dozvolis.
petargli petargli 02:53 17.01.2016

Naslov ...

u "sridu" gadja!

Unfuckable Unfuckable 03:20 17.01.2016

izviNJeNJe

...zbog javljanja uopšte, ali i trola
pošto ne vidim razlog da komentarišem Nola:

(pročitati ONIM glasom kao "...horde ustaških plaćenika i alijinih fanatika..." )

pozdravio te Tom Brejdi i odbrana NE Patriotsa, kažu nije još gotovo


sad ide Adele i Skyfall, recimo
NNN NNN 08:37 17.01.2016

Re: izviNJeNJe

Ne ložim baš toliko na NFL i (protiv) NE i Brejdija
Generalno sam ga zanevoleo posle prvog SB u Srbiji 2002.
Kad su odbrana NE i Vinatijeri doneli titulu,
a on ni luk jeo ni luk mirisao proglašen za MVP sa nepunih 150 bačenih jardi + 1 bačen TD
Inače, sinoć je (očekivano) briljirao, uživao bih da sam navijao za nji'
a i poglavice nemaju iskustva u ovako važnim utakmicama, oni famblovi ih skroz dotukli, očekivao sam prolaz Bostona, pa se ni ne nerviram nešto.

sad (da nije moj blog) ide "najpoznatiji bostonski bend" (izvini Frenče Bleče) nju kic on d blok

Ps. od sad ko ovde pomene Brejdija (pored živog DoCs - Stefovog bloga) - dužan je da okači Žizelinu sliku!
Unfuckable Unfuckable 01:44 23.01.2016

Re: sine...

Ostaću mlad, miran i spokojan na ovaj krajnje tužni hejt Brejdija Toma, Čoveka koji je totalne autsajdere (nekako, ali) doveo do trona.

Na žalost, pogodio sam da svi redom tamo dobijete maleeecni nervni slom (i pege!) kad se (a i ja, budala gde po sportu?!?) oglasim, pa makar rekao da je danas subota.

So, let's make a long story short:

ne seri
Vinatijerija je ipak Neko morao da dovede do tog šuta.
docsumann docsumann 12:27 17.01.2016

Nadal


stvarno ima impresivnu mišićnu masu za jednog tenisera!



i iz već pomenutih razloga, bez trunke viška masnog tkiva. ipak mislim da je kod njega prisutan određeni disbalans nauštrb izdržljivosti. možda se radi o svega par kila viška, ali u maratonskim mečevima to počinje da dolazi do izražaja, gram po gram, centimetar po centimetar...
sjećam se jedne izjave Vlada Vujasinovića kad je rekao da je razlika između fizički max spremnog igrača i onog "tek" spremnog, što u pojedinim (ključnim) dijelovima tekme, kad tempo igre dostiže vrhunac, a naprezanje tijela ulazi u crvenu zonu, ovaj ne baš najspremniji počinje da kasni za sekund u reakciji, biva kratak u stizanju do lopte za centimetar dva...

misim, serem ja, Nadal je vrhunski atleta, samo umjesto da je građen k'o kornerbek on liči na strong sejftija ( ko je skonto - skonto je, ostali nek proguglaju NFL riječnik pojmova)


PS takođe, moram da primjetim da se ova moćna muskulozna građa ne očitava kroz snagu njegovih udaraca, niti kroz brzinu servisa. ok, za servis je potrebna dugačka poluga i zamah iz cijelog tijela, onoštosekaže - iz pete.
niccolo niccolo 12:47 17.01.2016

Re: Nadal

ali u maratonskim mečevima to počinje da dolazi do izražaja

Nadal je platio danak (što volim one novinarske floskule ) načinu na koji igra - iscrpljivanjem do kraja za svaku loptu. Sve to troši telo i naravno da kreneš ranije da popuštaš. Najbolji kontra primer je Federer, koji x puta iskulira poen za protivnika u situaciji kada bi mogao da je stigne ako bi se "iscimao". Ali zato traje mnogo duže od ovoga...Dakle, mislim da nije u pitanju nenajspremnijost, već da mu telo popušta lagano.

p.s. Fala NNNu na supstituciji
milojep milojep 13:05 17.01.2016

Re: Nadal

već da mu telo popušta lagano.


priča o vraćanju odalsku i vraćanju iz tenisa i u tenis a zbog kolena , i to više od jedanput malo ne pije vodu.
Al' ako je jetra u pitanju onda je sve jasno.
alselone alselone 13:07 17.01.2016

Re: Nadal

Nadal je platio danak (što volim one novinarske floskule ) načinu na koji igra


Jeste, ali je i osvajao zbog toga. Dovodio je protivnike do ludila (ko se seca onog promsaenog Noletovog smeca sa same mreze za pobedu) i dobijao ih. Da se samo malo manje trosio mislim da bi neuporedivo manje osvojio.
docsumann docsumann 13:17 17.01.2016

Re: Nadal


mozak "puca" i na suvo i u đusi modu (kako to na zapadu već vole slikovito da naglase).
niccolo niccolo 14:19 17.01.2016

Re: Nadal

a zbog kolena

Ne samo kolena, celo telo kažem.
NNN NNN 15:26 17.01.2016

Re: Nadal

PS takođe, moram da primjetim da se ova moćna muskulozna građa ne očitava kroz snagu njegovih udaraca, niti kroz brzinu servisa. ok, za servis je potrebna dugačka poluga i zamah iz cijelog tijela, onoštosekaže - iz pete.


Itekako dolazi do izražaja (ja to laički),
Nadal je čuven po svom spinu, tako da on ogromnu snagu svog udarca ne ulaže u translatorno kretanje loptice već i u rotaciono!
Može se primetiti često prilikom forhenda kada mu se "produži zamah" pa ruka nastavi i da mu "ide oko glave" i ono što bi trebalo da se ceni kod njega je gotovo u svaki udarac ulaže 100% sebe.
Sećam se prošlog AO i u prvom kolu (čini mi se protiv Južnog) i neka zicerčina koju bi i svaki rekreativac lagano iskoristio, a Nadal onako na maksimumu poentira svojom čuvenom kiflom, iako bi bilo dovoljno da je bilo kako samo ubaci u teren. Kod njega nema opuštanja.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:38 17.01.2016

Re: Nadal

"produži zamah"

Чак и за јуниоре, продужавање замаха је, сине, кванон!
tyson tyson 18:44 17.01.2016

Re: Nadal

stvarno ima impresivnu mišićnu masu za jednog tenisera!

Ima čitavih 10 kilograma telesne mase više od Đokovića, a javlja mi se da nisu u pitanju teške kosti


NNN NNN 18:53 17.01.2016

Re: Nadal

više od Đokovića

Po zvaničnim podacima Đoković je u poslednjih godinu dana skinuo još 2 kila i sad ima 78 kg.


teške kosti

Tu mi prvo pada Sem Grot (najbrži servis u istoriji 263km/h) i koji ima 20 kila više od Novaka i više liči na boksera.

jedi-knight jedi-knight 18:58 17.01.2016

Re: Nadal

i iz već pomenutih razloga, bez trunke viška masnog tkiva. ipak mislim da je kod njega prisutan određeni disbalans nauštrb izdržljivosti. možda se radi o svega par kila viška, ali u maratonskim mečevima to počinje da dolazi do izražaja, gram po gram, centimetar po centimetar...


Tema je malo slozenija, ali neki aspekti izdrzljivosti, na primer aerobna moc, i najvaznija mera aerobne moci VO2 max( VO2 max - maksimalna potrosnja kiseonika ), obrnuto je proporcionalna telesnoj masi. Sto imas vecu masu, izdrzljivost ti je manja. VO2 max u stvari pokazuje sposobnost KV sistema da udahnuti vazduh transportuje do aktivnih misica i tu postoji vise ogranicenja: prvo, nedostatak krvnih elemenata koji transportuju kiseonik, drugo, vaskularizacija, mreza "autoputeva", pre svega kapilara. Da bi uopste kiseonik imao sanse da dodje do misicne celije, morao bi da postoji krvni sud kojim se transportuje. Sa vecom misicnom masom, umnozava se potreba za kiseonikom, krvnim sudovima itd.
A zasto je bitna aerobna moc kod tenisera? Pa zato sto je dokazano da oni koji imaju veci VO2 max , imaju brzi oporavak ( izmedju poena, gemova...) i manje im je vremena potrebno da ponovo reaguju i maksimalnom intenzitetu...
petargli petargli 19:04 17.01.2016

Re: Nadal

jedi-knight

Tema je malo slozenija, ali neki aspekti izdrzljivosti, na primer aerobna moc, i najvaznija mera aerobne moci VO2 max( VO2 max - maksimalna potrosnja kiseonika ), obrnuto je proporcionalna telesnoj masi. Sto imas vecu masu, izdrzljivost ti je manja. VO2 max u stvari pokazuje sposobnost KV sistema da udahnuti vazduh transportuje do aktivnih misica i tu postoji vise ogranicenja: prvo, nedostatak krvnih elemenata koji transportuju kiseonik, drugo, vaskularizacija, mreza "autoputeva", pre svega kapilara. Da bi uopste kiseonik imao sanse da dodje do misicne celije, morao bi da postoji krvni sud kojim se transportuje. Sa vecom misicnom masom, umnozava se potreba za kiseonikom, krvnim sudovima itd.
A zasto je bitna aerobna moc kod tenisera? Pa zato sto je dokazano da oni koji imaju veci VO2 max , imaju brzi oporavak ( izmedju poena, gemova...) i manje im je vremena potrebno da ponovo reaguju i maksimalnom intenzitetu...

kako volem, ove strucne komentare!
docsumann docsumann 22:42 17.01.2016

Re: Nadal

razlika između Noleta i Nadala je 5 kg (80kg (neko kaže da je spustio na 78kg) i 85kg)

bokseri teške kategorije su mi uvijek bili pojam aerobnog kapaciteta za onolike ljudine.
ovo moderni MMA borci su to podigli na još luđi nivo.

no, da ne širimo temu.
ovi serviseri gromovnici su nalik na boksere udarače koji taktiku zasnivaju na jednom (eventualnom) dobro "isporučenom" udarcu.
jedi-knight jedi-knight 23:08 17.01.2016

Re: Nadal


bokseri teške kategorije su mi uvijek bili pojam aerobnog kapaciteta za onolike ljudine.
ovo moderni MMA borci su to podigli na još luđi nivo.


oni su pojam svega, samo ne aerobne moci

docsumann docsumann 01:54 18.01.2016

Re: Nadal

jedi-knight

bokseri teške kategorije su mi uvijek bili pojam aerobnog kapaciteta za onolike ljudine.
ovo moderni MMA borci su to podigli na još luđi nivo.


oni su pojam svega, samo ne aerobne moci



heh, opet teotretska začkoljica.
pa zar borba u 15. rundi ne podrazumjeva spuštanje inteziteta borbe na nivo koji je može da se dovoljno dugo "razvuče" a da je i dalje ubojit, da može fizički ugrozi atletu od +110kg.

inače zašto bi u toku priprema tolike rmpalije trčale i po više desetine km na dan.

na pamet mi pada legendarni rvač Aleksandar Kareljin, koji je sa svojih 135kg mišića aerobnu aktivnost, trčanje, veslanje upražnjavao satima, i to po snijegu.

msm, nisu ga uzalud zvali Eksperiment.
jedi-knight jedi-knight 08:50 18.01.2016

Re: Nadal

heh, opet teotretska začkoljica.


hahaha...teoretska je koliko je teoretska i gravitacija.
Svakako da je vazno da imaju dobru aerobnu moc, ali daleko od toga da su pojam. Pojam su nordijski skijasi i posebno biciklisti.


pa zar borba u 15. rundi ne podrazumjeva spuštanje inteziteta borbe na nivo koji je može da se dovoljno dugo "razvuče" a da je i dalje ubojit, da može fizički ugrozi atletu od +110kg.


Boks je dobra primer da naucna saznanja mogu da izmene cak i pravila sporta. Siguran sam da se secas da je ranije runda trajala 3 minuta, a danas ( makar u amaterskom boksu ) traje 2. To je zato sto odredjene rezerve ( ANAerobnih izvora energije ) dozvoljavaju max 2 min rada u jako visokom intenzitetu. U pauzama izmedju rundi, tj tokom oporavka, dolazi do izrazaja aerobna moc, ali opet imamo 2 minuta high intensity i tako u krug. Energetski gledano, u boksu dominiraju proces anaerobne glikolize koji karakterise akumulacija odredjenih metabolita ( laktata npr, ali oni nisu problem ), znacajnog smanjenja Ph faktora u misicima, sto bitno kompromituje rad. Potrebeni su sasvim drugi mehanizmi za dobijanje energije.

na pamet mi pada legendarni rvač Aleksandar Kareljin, koji je sa svojih 135kg mišića aerobnu aktivnost, trčanje, veslanje upražnjavao satima, i to po snijegu.


Intuitivni pristup pripremi sportista. Sta mislis, da li je to trcanje po snegu bilo presudan ili bar znacajan faktor njegove uspesnosti u sportu, ili je u pitanju zelja da se proizvede WOW efekat. Nemoj da ti njegov izgled i neverovatna snaga uticu na prosudjivanje nekih ostalih njegovih karakteristika, na primer aerobne moci. Kazu da pise pesme, cita Dostojevskog, recituje Puskina...da li i to znacajno utice na njegovu uspesnost u sportu.

docsumann docsumann 15:15 18.01.2016

Re: Nadal

Kazu da pise pesme, cita Dostojevskog, recituje Puskina...da li i to znacajno utice na njegovu uspesnost u sportu.


to ne, ali trčanje kroz snijeg, onoliki čovjek?
NNN NNN 16:11 18.01.2016

Re: Nadal

čovjek

natčovek!

docsumann docsumann 17:11 18.01.2016

Re: Nadal

natčovek!



sportaska ikona XX vijeka! jedan od onih čija su ostvarenja prevazilazila i najveće (teško zamislive) standarde.
na OI u Barceloni protivnici su se skoro redovno opredjeljivali za opciju da mu se predaju ostajući u poziciji za lagani tuš umjesto da ih prebacuje preko glave (što niko sem njega u apsolutnoj kategorijiji, tj. bacajući mrge od +130kg nije uspjevao da izvede).
jbg, nije ti svejedno kad te neko, tolikog, izaterira direktno na nos, s recimo prosječne visine šanka

šteta za ispuštano 4. zlato.
nepotpun oporavka od povrijeda ramena (koliko se sjećam) natjerao ga je da u jednom trenutku finalne borbe ispusti grif za šta je mu je dosuđen kazneni poen.
no, to nikako ne umanjuje veliki uspjeh američkog rvača Rulon Gardnera, prvog i jedinog čovjeka koji ga je pobijedio u seniorskoj konkurenciji




EDIT: malo zanimljivih zanimljivosti ... Alexander Karelin: The Meanest Man in the World
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:21 18.01.2016

Re: Nadal

Meni se srce slomilo, kada sam video Karelina sjebanog na podijumu tog dana:(
docsumann docsumann 18:02 18.01.2016

Re: Nadal

stefan.hauzer
Meni se srce slomilo, kada sam video Karelina sjebanog na podijumu tog dana:(


ta će ti emotivnost, na koncu, doći glave jednog elegičnog jesenjeg dana

sjećam se svog prvog "susreta" sa Kareljinom. bila je u toku olimpijada u Barceloni i na TV-u je išao onaj mix prgled svih zbivanja tog dana, i sjećam se (pratio sam onako poluskocentrisan jednim okom) skraćeni pregled rvačkog meča, dva kiklopa na strunjačama, gdje je jedan obuhvatio ovog drugog oko struka i krenuo da ga podiže sa tla, a ispod trikoa i ogromnih mu pektoralisa poiskakali čitavi snopovi međurebranih mišića, bočnih trbušnjka, svih poznatih i nepoznatih žila i tetiva kao kod Brus Lija veličine HULKA.
nikad prije ni kasnije nisam vidio toliku gustinu "suvog mesa" na jedinici površine, a napetih, sinhronizovanih i sinergizovanih u akciji (jbg, ovaj kojeg je bacao bio je prava mrcina od nekih 140-150kg mase koja se cimala, gicala, batrgala pokušavajući da pruži kakav-takav otpor viseći u vazduhu).
a onda se Karelin izvio u most, i s naglavačke sjurio tu gromadu u jednu tačku, k'o da je banderu zabijao u zemlju.
- jbt, šta je ovo bilo?? - pitao sam se blenuvši u ekran po kojem su već išli drugi prilozi iz gustog dnevnog programa sa OI.

stvarno sam imao privilegiju da živim u vrijeme u kojem su nastupali i dominirali neviđeni majstori sporta, sve sami carevi i legende (Džordan, Felps, Bolt, Bubka, Mesi...), ali je Kareljin od te tople ljetnje večeri postao za mene mitska figura. čudo od krvi i mnogo mesa.
alselone alselone 19:01 18.01.2016

Re: Nadal

docsumann
stefan.hauzer
Meni se srce slomilo, kada sam video Karelina sjebanog na podijumu tog dana:(


ta će ti emotivnost, na koncu, doći glave jednog elegičnog jesenjeg dana

sjećam se svog prvog "susreta" sa Kareljinom. bila je u toku olimpijada u Barceloni i na TV-u je išao onaj mix prgled svih zbivanja tog dana, i sjećam se (pratio sam onako poluskocentrisan jednim okom) skraćeni pregled rvačkog meča, dva kiklopa na strunjačama, gdje je jedan obuhvatio ovog drugog oko struka i krenuo da ga podiže sa tla, a ispod trikoa i ogromnih pektoralisa mu poiskakali čitavi snopovi međurebranih mišića, bočnih trbušnjka, poznatih i nepoznatih žila i tetiva kao kod Brus Lija veličine HULKA.
nikad prije ni kasnije nisam vidio toliko "suvog mesa" na jedinici površine napetih, sinhronizovanih i sinergizovanih u akciji (jbg, ovaj kojeg je bacao bio je prava mrcina od nekih 140-150kg mase koja se cimala, gicala, pokušavala da pruži kakav-takav otpor viseći u vazduhu).
a onda se Karelin izvio u most, i s naglavačke sjurio tu gromadu u jednu tačku, k'o da je banderu zabijao u zemlju.
- jbt, šta je ovo bilo?? - pitao sam se blenuvši u ekran po kojem su već išli drugi prilozi iz gustog dnevnog programa sa OI.

stvarno sam imao privilegiju da živim u vrijeme u kojem su nastupali i dominirali neviđeni majstori sporta, sve sami carevi i legende (Džordan, Felps, Bolt, Bubka, Mesi...), ali je Kareljin od te tople ljetnje večeri postao za mene mitska figura. čudo od krvi i mnogo mesa.



Je l' to onaj što su ga slučajno našli u nekom selu u ruskoj zabiti? Pričao si to jednom, ako se dobro sećam.

Sad sam malo procunjao po YT. Covece, njegova bacanja mrga od 150 kila izgledaju kao kečerska, samo prava. Zastrašujuće.
docsumann docsumann 19:47 18.01.2016

Re: Nadal

Sad sam malo procunjao po YT. Covece, njegova bacanja mrga od 150 kila izgledaju kao kečerska, samo prava. Zastrašujuće.


upravo to!
u apsolutnoj kategoriji samo je Karelin uspjevao da izvede to bacanje.
s tim da je neophodno napomenuti da te mrge nisu tek obične debeljuce već i sami predstavljaju pakleno snažne atlete gigantskih proporcija.



EDIT: pojašnjenje zašto je als upotrebio tako bombastičnu & dramatičnu riječ kao što je "Zastrašujuće!"

emsiemsi emsiemsi 20:04 18.01.2016

Re: Nadal

milojep

...
Al' ako je jetra u pitanju onda je sve jasno.

Појасни !
tyson tyson 22:40 18.01.2016

Re: Nadal

Појасни !

Doping.


jedi-knight jedi-knight 22:54 18.01.2016

Re: Nadal

Re: Nadal
Појасни !

Doping.


O ovome je bilo reci na mom blogu
LINK
ivana23 ivana23 00:45 19.01.2016

Re: Nadal

jedi-knight
Re: Nadal
Појасни !

Doping.


O ovome je bilo reci na mom blogu
LINK


Da li se krv centrifugira i izdvajaju trombociti koji se naknadno ubrizgavaju natrag ? Ako je odgovor da, to se danas radi kod vecine kostano-zglobnih oboljenja, i VMA, npr.)
michiganac michiganac 20:45 19.01.2016

Re: Nadal

tyson
Појасни !

Doping.




Uporno odbijanje da umjesto striku Toniju ukaze povjerenje nekom drugom, govori takodje u prilog tome.. (strah da ga ovaj drugi ne provali)

Ali Rafailo je i pored svega sjajan momak, tenis nema tog smeka bez njega.
milojep milojep 12:40 17.01.2016

G.O.A.T

Nadal reče pre neki dan otprilike:
-Niko nikada nije igrao na nivou kao Djoković danas!

Ostalo su sve okolnosti,statistike i brojevi koje možeš tumačiti na razne načine.
docsumann docsumann 13:14 17.01.2016

Re: G.O.A.T

Nadal reče pre neki dan otprilike:
-Niko nikada nije igrao na nivou kao Djoković danas!


Reče mi jedan čoek

na jednom mestu,

kod jednog čoeka,

jednu stvar,

ne mogu ti reći đe,

odma' bi se setio koji je.



Nadal je uvijek imao tu neku dječačku neposrednost (lišenu interesdžijske kalkulacije) u svojim izjavama.
u eri najljućeg rivaliteta između njega i Nioleta znalo sa sa ovih prostora čuti čitava gomila ružnih stvari adresiranih na njegovu ličnost.

ružno i bezveze.

no, u navijačkim krugovima takve pojave su takoreći standardi...uf, nastaviću ako smognem snage za dalje tipa-tapkanje
NNN NNN 15:00 17.01.2016

Re: G.O.A.T

milojep
Nadal reče pre neki dan otprilike:
-Niko nikada nije igrao na nivou kao Djoković danas!

Ostalo su sve okolnosti,statistike i brojevi koje možeš tumačiti na razne načine.


Сагласан!
NNN NNN 15:04 17.01.2016

Re: G.O.A.T

Što se mene (laika, ljubitelja tenisa) tiče Novak na vrhuncu je na višem nivou od bilo kog drugog tenisera i u to sam ubeđen već dugo vremena.

Inače, Novak je već 9. kalendarsku godinu za redom završio među prva 3
a već 11. godinu za redom uzima neki trofej, tako da je sada i pri vrhu u listama dugovečnosti.
emsiemsi emsiemsi 20:15 18.01.2016

Re: G.O.A.T

NNN
milojep
Nadal reče pre neki dan otprilike:
-Niko nikada nije igrao na nivou kao Djoković danas!

Ostalo su sve okolnosti,statistike i brojevi koje možeš tumačiti na razne načine.


Сагласан!

Лајк !
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:14 19.01.2016

Re: G.O.A.T

Ovo od početka bloga do sada je najbolja sportska analiza koju sam do sada pročitao. Bravo, majstori!

Idem dalje.
docsumann docsumann 12:47 17.01.2016

Federer



(g.o.a.t. on the boat)


"najneuglednije" građen od velike trojke je Federer. no, to samo govori u prilog njegove klase, tehnike, elegancije.
posljednji mohikanac "viktorijanskog" bodistajla
NNN NNN 15:30 17.01.2016

Re: Federer

Da, ova njegova leva ručica izgleda jadnije čak i od moje

On ima neverovatan osećaj, naročito za poluvoleje, kao da je u stanju da koristi snagu protivničkih udaraca.
mirelarado mirelarado 12:58 17.01.2016

Чиста срећа :)

Није лоше живети у ери титана. Љубитељима тениса се баш посрећило да уживају у феноменалним мечевима, кад удари јунак на јунака, а ту је и широко поље нагађања уочи сутрашњег почетка турнира.

riply riply 13:27 17.01.2016

žuta štampa

Kažu da su na Australian openu, Novakovo ime napisali Novack, što je kod njega izazvalo burnu reakciju.

Sve to mi priča majka( sklona teorijama zavjere kad su srpski heroji u pitanju) i komentariše: "To je sigurno smislio onaj Matz Vilander koji ne može da ga smisli"
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:30 17.01.2016

Re: žuta štampa

riply
Kažu da su na Australian openu, Novakovo ime napisali Novack, što je kod njega izazvalo burnu reakciju.

Sve to mi priča majka( sklona teorijama zavjere kad su srpski heroji u pitanju) i komentariše: "To je sigurno smislio onaj Matz Vilander koji ne može da ga smisli"

pa i nije baš bila burna, baci oko
Klik!
ivana23 ivana23 13:36 17.01.2016

Re: žuta štampa

riply riply 13:56 17.01.2016

Re: žuta štampa

ah, moja mama je drama queen, kod nje je sve burno

ali ovo njegovo neverbalno je vrlo indikativno
ivana23 ivana23 00:47 19.01.2016

Re: žuta štampa

ivana23



Sta bi? Na fotki je bio Novak na terenu...
NNN NNN 09:19 19.01.2016

Re: žuta štampa

Već drugi put ti nešto blokira fotku
docsumann docsumann 13:11 19.01.2016

Re: žuta štampa

NNN
Već drugi put ti nešto blokira fotku


hm, kod mene se jasno vidi - sivi krug sa horizontalno postavljenim bijelim pravougaonikom po sredini
emsiemsi emsiemsi 13:38 19.01.2016

Re: žuta štampa

docsumann
NNN
Već drugi put ti nešto blokira fotku


hm, kod mene se jasno vidi - sivi krug sa horizontalno postavljenim bijelim pravougaonikom po sredini

Код мене има још једна кружница око тога сивог круга, на растојању од цца једне шестине полупречника круга. Кружница је сиве боје, а међупростор је беле.
NNN NNN 15:40 19.01.2016

Re: žuta štampa

emsiemsi
docsumann
NNN
Već drugi put ti nešto blokira fotku


hm, kod mene se jasno vidi - sivi krug sa horizontalno postavljenim bijelim pravougaonikom po sredini

Код мене има још једна кружница око тога сивог круга, на растојању од цца једне шестине полупречника круга. Кружница је сиве боје, а међупростор је беле.

Da, mora da se Ivani svidela ta slika, čim je dva puta kači!
ivana23 ivana23 18:27 19.01.2016

Re: žuta štampa

NNN
Da, mora da se Ivani svidela ta slika, čim je dva puta kači!



Ovu sliku
sam okacila i nije mi jasno zasto je 'cenzurisana'.
Zatim sam taj krug okacila da bi vam bilo jasno i zasto se cudim.
Nema ni gifa gde Novak cudi kako mu je napisano ime.

A ni nekoga (moderacije ?) ko bi nam napisao sta se desava.
larisa_bg larisa_bg 18:42 19.01.2016

Re: žuta štampa

ivana23

Ovu sliku
sam okacila i nije mi jasno zasto je 'cenzurisana'.
Zatim sam taj krug okacila da bi vam bilo jasno i zasto se cudim.
Nema ni gifa gde Novak cudi kako mu je napisano ime.

A ni nekoga (moderacije ?) ko bi nam napisao sta se desava.


slike sad ima, gifa nema
tyson tyson 21:46 19.01.2016

Re: žuta štampa

A ni nekoga (moderacije ?)

Технолошки вишак.

ivana23 ivana23 22:06 19.01.2016

Re: žuta štampa

tyson
A ni nekoga (moderacije ?)

Технолошки вишак.


Ko je onda obrisao? Zelim smisleni odgovor!
larisa_bg larisa_bg 17:04 17.01.2016

***

Kakav divan gay blog.
Dosta više sa onim noževima i jeftinom simbolikom, idemo sad na pravu stvar.












Šalim se, šalim se... Nole, Nole, Nole!!! I'm a big fan!


jedi-knight jedi-knight 17:36 17.01.2016

...

Mogao bi Nole da igra recimo tiganjem ili da promeni ruku.
Kako protiv njega posle onog finala u Dohi? Imam utisak da se on bavi jednim, a svi ostali nekim drugim sportom.
larisa_bg larisa_bg 17:42 17.01.2016

Re: ...

jedi-knight
Mogao bi Nole da igra recimo tiganjem ili da promeni ruku.
Kako protiv njega posle onog finala u Dohi? Imam utisak da se on bavi jednim, a svi ostali nekim drugim sportom.



Sve je to tačno i daj bože da tako bude, ali nekad neko ima i loš dan, a ima i tih novih mladih zajebanih...

Ne možemo baš od njega da očekujemo ni da svuda pobedi, ogroman je uspeh i ako svuda dođe do finala. Ja mu želim da osvoji zlato na Olimpijadi, to nema. A onaj baksuzni neću ni da pominjem, ali svi znamo...
milojep milojep 19:26 17.01.2016

Re: ...

jedi-knight
Mogao bi Nole da igra recimo tiganjem ili da promeni ruku.
Kako protiv njega posle onog finala u Dohi? Imam utisak da se on bavi jednim, a svi ostali nekim drugim sportom.


Igra u finalu Dohe je bila jedna od onih koja me podseti na Matriks i kad Neo shvati da je on taj! Pa se ovi nesretnici ubiše da ga srede a on onako nonšalantno bez gledanja i bez muke postavlja blokove i na kraju poentira
G.Cross G.Cross 19:34 17.01.2016

Re: ...

milojep
jedi-knight
Mogao bi Nole da igra recimo tiganjem ili da promeni ruku.
Kako protiv njega posle onog finala u Dohi? Imam utisak da se on bavi jednim, a svi ostali nekim drugim sportom.


Igra u finalu Dohe je bila jedna od onih koja me podseti na Matriks i kad Neo shvati da je on taj! Pa se ovi nesretnici ubiše da ga srede a on onako nonšalantno bez gledanja i bez muke postavlja blokove i na kraju poentira


Odlicno poredjenje

PHOTO: Novak Djokovic in 'The Matrix'
javascript:;

USA TODAY Sep 10, 2012
docsumann docsumann 13:57 19.01.2016

Re: ***

Kakav divan gay blog.
Dosta više sa onim noževima i jeftinom simbolikom, idemo sad na pravu stvar.


sataru?



Uhuru and Satara

preobilje simbolike,
magigčna svojstava pripisivana prahu roga nosorogaa, a sve skopčano sa seksualnom vizuelnom projekcijom moći, uvodi cijelu priču pravo u kliše o erotskoj silini falusoidno-topuzoidnih, dominanntno-penetrantnih artefakata, odnosno banalno govoreći - bezumnih umorstava ovako jednih silnih i veličanstvenih životinja.
niccolo niccolo 19:38 17.01.2016

Domaćine

šta ima da se gleda noćas? Igra li neko od naših?
NNN NNN 20:07 17.01.2016

Re: Domaćine

Đoković igra 3. meč na Lejveru (posle Serene).
Federer otvara večernji program.
Na MC bivši finalisti zatvaraju program (Conga - Bagdatis)
a na terenu 1 program zatvaraju Kirjos - Karenjo Busta,
a na 2-ci Krunić - Bušar
više detalja ovde:
dnevni raspored

Đoković igra portiv mlade nade iz Koreje - Čunga (već par puta ga na ATP sajtu najvljuju kao rajzing star), dečku je Nole uzor :)
Ja sam ga gledao samo jednom i to protiv Vavrinke, bilo 3:0 za Stena, ali sva tri seta u taj-brejku!
Pristojan igrač.
niccolo niccolo 21:41 17.01.2016

Re: Domaćine

Pristojan igrač.

Da, da, ti Azijati su fino vaspitani...
NNN NNN 21:42 17.01.2016

Re: Domaćine

E da, Maša otvara program na MC, tako da ko voli može u 01:00 već da zaprati AO :)

Ionako prve nedelje se uglavnom komentariše izgled teniserki
niccolo niccolo 21:46 17.01.2016

Re: Domaćine

Uuu, Maša...šta je sa tom ženom, nisam pratio u poslednje vreme...

Ionako prve nedelje se uglavnom komentariše izgled teniserki

Stvarno, niko da postavi slike haljinica...
blogovatelj blogovatelj 22:54 17.01.2016

Re: Domaćine

Stvarno, niko da postavi slike haljinica...


I mene zabrinulo. Taman sam hteo da pitam gde su mideri i halteri, kad evo, čovek se setio da nam pokaže bikini. Mislim, ne njegov bikini, nego Mašin.
NNN NNN 10:32 18.01.2016

Re: Domaćine

Maša otvara program na MC
Ovde je nedostajala reč "večernji"
(gde li sam ja gledao )

Od naših prošao Lajović (iscrpeo Kverija), a Krajinović predao Kudli.
Krunić ispala.
NNN NNN 10:36 18.01.2016

Re: Domaćine

Đoković igra portiv mlade nade iz Koreje - Čunga
Gledao sam prva dva seta. Super su krenuli (pre svega mislim na mladića), ali ga Nole posle bolje čitao i umarao. A što se izgleda tiče, Čung "izgleda korejanski", tj. ima relativno kratke noge za tenisera i Nole eksploatisao vrućinu (bilo 34 stepena na početku).
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:51 18.01.2016

Re: Domaćine

i Nole eksploatisao vrućinu (bilo 34 stepena na početku).

Kako ovo sad čudno zvuči, a nekad su njega tako dobijali na visoke temperature:)
larisa_bg larisa_bg 14:24 19.01.2016

Re: Domaćine

niccolo
šta ima da se gleda noćas? Igra li neko od naših?


Znači, kad moram ja da vam dajem sajt na kome ćete sve da se informišete.

http://www.rezultati.com/tenis/
emsiemsi emsiemsi 15:09 19.01.2016

Re: Domaćine

larisa_bg
niccolo
šta ima da se gleda noćas? Igra li neko od naših?


Znači, kad moram ja da vam dajem sajt na kome ćete sve da se informišete.

http://www.rezultati.com/tenis/

А ко ће ако не ти !?
chitach chitach 01:27 18.01.2016

...

chitach chitach 01:31 18.01.2016

Re: ...

ne citam bbc, koliko su skloni tracu? ovde kod mene za sada samo svajcarska zuta stampa prenosi, ali u velikom stilu,tipa mogucnost da su umijesani igraci sa sa osvojenim grand slam titulama. inace ne sire trac ako nije provjeren ... smrdi prilicno
milojep milojep 09:46 18.01.2016

Re: ...

chitach
ne citam bbc, koliko su skloni tracu? ovde kod mene za sada samo svajcarska zuta stampa prenosi, ali u velikom stilu,tipa mogucnost da su umijesani igraci sa sa osvojenim grand slam titulama. inace ne sire trac ako nije provjeren ... smrdi prilicno


A i našli su tajming! Smrdi ovo na psihološki pritisak na nekoga! Zašto bi se sa sumnjama uopšte izlazilo u javnost? Izvrši istragu i kažnjavaj krivce...
Smrdi gadno
NNN NNN 09:25 19.01.2016

Nadala izbacio Verdasko!

Posle maratona od pet setova i skoro 5 sati!
Ja se jutros uključio sredinom 3. seta i vidim Grejt Fernando () izeo 1. u TB, ali Nadal preokreće i mislim da je to to i odem da spavam, kad ono!
Zaeban je Verdasko ima jak servis i forhend i ne libi se da ih upotrebi,
jedino što mu je tokom duge karijere nedostajla konstantnost, zano je da "nestane sa terena",
baš me čudi da je uspeo da se vrati i preokrene.
Ovo je bio jedan od derbija 1. kola i svakako je obeležio početak turnira.
niccolo niccolo 10:41 19.01.2016

Re: Nadala izbacio Verdasko!

Najzad da i kod muškaraca dođe do ispadanja nekog od visoko rangiranih nosilaca na početku, do sada je to uvek bilo rezervisano za žene.
larisa_bg larisa_bg 14:22 19.01.2016

Re: Nadala izbacio Verdasko!

NNN
Posle maratona od pet setova i skoro 5 sati!
Ja se jutros uključio sredinom 3. seta i vidim Grejt Fernando () izeo 1. u TB, ali Nadal preokreće i mislim da je to to i odem da spavam, kad ono!
Zaeban je Verdasko ima jak servis i forhend i ne libi se da ih upotrebi,
jedino što mu je tokom duge karijere nedostajla konstantnost, zano je da "nestane sa terena",
baš me čudi da je uspeo da se vrati i preokrene.
Ovo je bio jedan od derbija 1. kola i svakako je obeležio početak turnira.


Isti slučaj, odgledala podslednjih sat i po i bilo je fantastično zanimljivo.

Mada mi je malo žao Nadala. Ali s druge strane, nije loše, zbog našeg dečka, što je on rešen...
tyson tyson 14:27 19.01.2016

Re: Nadala izbacio Verdasko!

Ali s druge strane, nije loše, zbog našeg dečka, što je on rešen...

Loše je jer Nadal nije bio u njegovoj grani puta ka finalu, ako smo na Nadala računali da može da eliminiše potencijalno nezgodne, jake protivnike sa te strane.


larisa_bg larisa_bg 14:40 19.01.2016

Re: Nadala izbacio Verdasko!

tyson

Loše je jer Nadal nije bio u njegovoj grani puta ka finalu, ako smo na Nadala računali da može da eliminiše potencijalno nezgodne, jake protivnike sa te strane.



hm.
moraće onda da ih eliminiše Verdasko
NNN NNN 15:45 19.01.2016

Re: Nadala izbacio Verdasko!

Verdasko je meč života izgubio upravo ovde i upravo od Nadala u polufinalu 2009. u maratonu od preko 5 sati, sad mu je na neki način vratio (mada nije to ni približno, tad je bio na vrhuncu i igrao bi finale, a nikada u karijeri nije stigao do finala GS).
larisa_bg larisa_bg 16:02 19.01.2016

Re: Nadala izbacio Verdasko!

NNN
Verdasko je meč života izgubio upravo ovde i upravo od Nadala u polufinalu 2009. u maratonu od preko 5 sati, sad mu je na neki način vratio (mada nije to ni približno, tad je bio na vrhuncu i igrao bi finale, a nikada u karijeri nije stigao do finala GS).


Moj mali doprinos ovom gay-friendly blogu.


niccolo niccolo 19:54 19.01.2016

Nije da se pravim pametan,

(iako ću to upravo da uradim ) ali naši rukometaši ispali u grupi, kao što sam i očekivao...
larisa_bg larisa_bg 20:54 19.01.2016

Re: Nije da se pravim pametan,

niccolo
(iako ću to upravo da uradim ) ali naši rukometaši ispali u grupi, kao što sam i očekivao...


za dlaku!

ipak smo igrali sa jednom starom nacijom, potomcima Aleksandra Makedonskog
a mi smo samo jedna mlada nacija, potomci Aleksandra Vučića

tako da to nije bila ravnopravna borba


vcucko vcucko 22:16 19.01.2016

Re: Nije da se pravim pametan,

larisa_bg
niccolo
(iako ću to upravo da uradim ) ali naši rukometaši ispali u grupi, kao što sam i očekivao...


za dlaku!

ipak smo igrali sa jednom starom nacijom, potomcima Aleksandra Makedonskog
a mi smo samo jedna mlada nacija, potomci Aleksandra Vučića

tako da to nije bila ravnopravna borba



Znam da je off topic, ali... koji mentalni sklop moraš da budeš, e da bi stavio starogrčki šlem, mahao japanskom ratnom zastavom i klicao nekom ko se zove Stojanče Stoilov. Samo fali Jovče Džipunov na krilu.

Inače, naši su plač majke božje, neka su ispali, pojma nemaju.
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:22 19.01.2016

Re: Nije da se pravim pametan,

Uz sve kritike našeg rukometa koji se pretvorio u krš od sporta, mora se priznati da smo irali u najtežoj grupi (narajcani i spremni domaćin; najbolja reprezenracija na svetu; i čokalije koji takođe ginu za rukomet) i da smo skoro nesrećno ispali. U stvari i nismo: ispali smo izgleda zato što smo se previše opustili krajem meča sa Francuzima.
vcucko vcucko 12:55 20.01.2016

Re: Nije da se pravim pametan,

Milutin Milošević
Uz sve kritike našeg rukometa koji se pretvorio u krš od sporta, mora se priznati da smo irali u najtežoj grupi (narajcani i spremni domaćin; najbolja reprezenracija na svetu; i čokalije koji takođe ginu za rukomet) i da smo skoro nesrećno ispali. U stvari i nismo: ispali smo izgleda zato što smo se previše opustili krajem meča sa Francuzima.

Sve stoji, sem što bih ja ovo za krš od sporta proširio na rukomet uopšte - naj predstave u svetskim okvirima se igraju po nekim selendrama u Niedersachsen-u i sl. Međutim, kad već igraš i učestvuješ, nemoj da se brukaš, a mi to redovno činimo. Kod nas:
- drugi golman utekne sa turnira pa piše pismo, ovi mu odgovaraju, sve preko fejsa
- selektor služi da šeta pored aut linije i navija, kad god ga je tonac uhvatio na tajm-autu nije sastavio rečenicu;
- Nenadić se dere na Đokića, samo što ga nije udario - a i šteta što nije, mali je bio pored čokalije što nam je dao poslednji gol; mogao je da ga sa'rani, prošlo bi vreme i prošli bi dalje, dobio bi crveni pa šta;
- Šešum ukrade loptu pa posle drugog koraka ne zna šta i gde, krene da pocupkuje i sude mu korake i tako bar pet puta po meču...

ma ima još (kao da i ovo nije previše).
emsiemsi emsiemsi 22:22 20.01.2016

Re: Nije da se pravim pametan,

larisa_bg
niccolo
(iako ću to upravo da uradim ) ali naši rukometaši ispali u grupi, kao što sam i očekivao...


za dlaku!

ipak smo igrali sa jednom starom nacijom, potomcima Aleksandra Makedonskog
a mi smo samo jedna mlada nacija, potomci Aleksandra Vučića

tako da to nije bila ravnopravna borba



Лариса - закуцаваш !
Свака част !
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:27 19.01.2016

Noćas

Valja gledati meč Federer - Dolgopolov (oko 4), ujutro Radvanska - Bušar (9). Posle ide Novak.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana