Gost autor

Dodir neočekivanog

mikele9 RSS / 10.01.2016. u 20:20

Gošća autor: jednarecfonmoi

Da li ste ikad razmišljali o tim situacijama kad iz jednog događaja nastane potpuno drugi, onaj koji nije trebalo da se desi? Pisaću sada malo kada neočekivano krene u pravcu lepote. Da li samo jedan osmeh, neočekivan, u sred tenzije i svađe može da otvori potpuno druga vrata? Zamislite da se raspravljate sa nekim neznancem u vezi sa potpuno nevažnom stvari i da se odjednom nasmejete samo. Lako, iskreno, videći iznenada nešto sasvim drugo u osobi koja se sa vama prepire. Tada, u tom trenutku prepoznavanja, kao da okrećete peščani sat, vreme počne da teče drugim smerom jer ljubav je došla po vas.
Neočekivani događaji ne moraju da budu vezani samo za ljubav. Pomislite da hodate ulicom i odjednom skrenete putem kojim inače ne idete. Tamo, sasvim nov splet dogadjaja. Susret sa osobom iz detinjstva. Poslednja haljina u skupoj radnji, na popustu, baš onakva kakvu ste sanjali oduvek. Nepoznat pas koji se zatrči ka vama i obraduje vam se kao najboljem prijatelju. Pošto se neočekivano ipak nekako najviše priklanja uz zaljubljenost, ja bih još jednom otišla tim putem. Kao da hodam krivudavom stazom između raznih događaja na jednoj strani i damara srca na drugoj.
Koliko samo pesama postoji na temu sakrivenih ljubavi, prepunih čežnje, kada vas neko sanja i zamišlja, a vi o tome ni ne pomislite. Iznenada, sledi izjava prepuna nežnosti i stihova.
Znate li osećaj kad sećanja krenu da naviru kao kapi kiše?""""""""
Tu negde između sećanja, neočekivanog obrta stvarnosti i veza izmedju ljudi smo se malopre našli Mikele i ja. Ne, naš susret nije bio ljubavan ali je bio iste snage, neverovatan.
Počelo je sve kroz priču o legendarnom profesoru Lukiću, pa o prijemnom za Akademiju, o Mikeleu koji godinama čuva tekst gde ga takođe legendarni profesor Pavle Vasić spominje. O mom tati, koji je upisao Primenjenu na neverovatan način, zahvaljujući istom profesoru Vasiću. Priča je lagano tekla i na kraju, tata me pita za Mikelea da li je bio kod njega u stanu preko puta Beograđanke, davno, davno kroz vreme. Ispostavi se da nije, ali da je bio Mikeleov stariji prijatelj, takodje slikar sa kojim se Mikele susreo... juče! Tata upravo zahvaljujući Mikeleu priča sad sa njim o Šejki, o umetnosti... posle nekih 40 godina..
Da li postoji slučajnost?



Komentari (76)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

49 41 49 41 22:25 10.01.2016

Nista nije slucajno

sve je "namerno".
Slucaj, cuci; vreme ga ne "zastareva".
Ceka u potaji, da bude reinkarniran - s licnom koincidencijom.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 22:53 10.01.2016

Uzrok/posledica

Ima i onaj film francuski Apartman.

Tamo je sve suludo koliko jedan dogadjaj,naizgled mali,potpuno promeni nadolazecu stvarnost.

On se sagne jer mu je ispao upaljac,zena koju voli(Ah,Monika Beluci) prodje mu iza ledja.On misli da ga je ispalila,ona tek pomisli isto.

Sa drugaricom sam jednom nasla "gresku" u sledu u tom flimu koja je posle volsebno nestala.Vise nisam sigurna da li je postojala,greska.
mikele9 mikele9 22:59 10.01.2016

Re: Uzrok/posledica

Kategorički tvrdim: SLUČAJ NE POSTOJI!!!
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 23:17 10.01.2016

Re: Uzrok/posledica

mikele9
Kategorički tvrdim: SLUČAJ NE POSTOJI!!!


Mene je vreme uvek fasciniralo.

Ideja vremeplova.

Ideja o atomu kao slici za postojanje drugih dimenzija.

Mozda jedna divna prica,kratka,koju vecina vas zna.Covek je sanjao leptira.Kada se probudio,nije znao da li je covek koji sanja leptira ili obratno,leptir koji sanja coveka.

Da ne nabrajam sad crvotocine u kosmosu ili ideju da nam je planeta deo palca usnulog dzina.Mikro/makrokosmos.

Slucajnost je onda u svemu tome mozda...izgubljena:)

larisa_bg larisa_bg 17:46 11.01.2016

Re: Uzrok/posledica

mikele9
Kategorički tvrdim: SLUČAJ NE POSTOJI!!!


Volim što si stručno stavio tačku na dilemu kojom se već vekovima bave filozofi, psihijatri, sveštenici, fizičari, umetnici i ostale nobelovske zamlate. Ti znaš bolje.
mariopan mariopan 21:25 11.01.2016

Re: Uzrok/posledica

mikele9
Kategorički tvrdim: SLUČAJ NE POSTOJI!!!

Slažem se.
mikele9 mikele9 21:33 11.01.2016

Re: Uzrok/posledica

larisa_bg
mikele9
Kategorički tvrdim: SLUČAJ NE POSTOJI!!!

Volim što si stručno stavio tačku na dilemu kojom se već vekovima bave filozofi, psihijatri, sveštenici, fizičari, umetnici i ostale nobelovske zamlate. Ti znaš bolje.

Naravno da znam! Evo ti odlomak iz moje ( neobjavljene) knjige Pisma Tabukiju:
Smatram, čak tvrdim da ne postoje slučajnost! Ispričaću vam ono što mi se dogodilo pre dva dana. Žena mi je otišla na more kod naše zajedničke prijateljice. Vikend sam odlučio da provedem kod tašte u N.S. Dobro se slažemo već 30 godina.
Pre nego je krenula na spavanje, ušao sam u njenu sobu gde se nalaze police sa
knjigama i izvukao jednu da bih imao šta da čitam pred spavanje. Vratio sam se
u dnevnu sobu, poželevši joj laku noć. Uključio sam TV prijemnik, završavao se Dnevnik i odjednom fotografija i spiker: Posle duge i teške bolesti u Beogradu je
u 62-goj godini preminuo D.K. slikar i publicista. Prva misao mi je bila: Stariji je od mene tri godine.
Legavši nešto kasnije otvorio sam knjigu UVOD U DRUGI ŽIVOT Mirka Kovača,
koju sam već nekoliko puta ranije čitao i posle dve, tri stranice u NEDELJNOJ PRIČI pod brojem 13 pročitao sam tekst : I dok sam u klubu, okružen prijateljima
čekao kraj nedeljnog dana pojavio se D.K. u pratnji lepih žena. Obrati se jednom od mojih prijatelja: Gde si ti na sahrani danas?
Niko i ništa me ne može me ubediti da je to slučajnost!
Ne umem da objasnim kako funkcionišu te i takve veze ali sam ovaj primer
pokazuje da postoje. U zbirci priča CRNI ANĐEO, vi nudite naslov MOŽE LI
TREPTAJ KRILA JEDNOG LEPTIRA U NJUJORKU DA IZAZOVE TAJFUN U PEKINGU. Naravno da može! Veze među događajima evidentno postoje! Ponavljam: kako nastaju, kakve su, zašto, na to pitanje se ne može precizno
odgovoriti ili se, pa po cenu da budem dosadan, moram vratiti na moju tezu o
istovremenoj i večnoj egzistenciji svega!
I dalje stojeći čvrsto iza svog stava da slučaj ne postoji, svestan sam da postoje i oprečni stavovi i shvatanja, te navodim reči Johannes-a iz DNEVNIKA ZAVODNIKA Serena Kjerkegora: Prokleti slučaju! Nikada te nisam kleo kad bi me iznenadio prepadom ali sada te proklinjem, jer si izostao.....Prokleti slučaju, ti
si mi jedini pouzdanik, jedini koji si vrijedan mojeg prijateljstva i mojeg neprijatelj-
stva; vječno ostaješ sebi sličan, vječno si zagonetan......Prokleti slučaju! Očekujem te!
Johannes/Kjerkegor ustvari potvrđuju moj stav o nepostojanju slučaja :........
jer si izostao. Izostao je (slučaj) ili ga je prepadom iznenadio iz samo jednog
razloga, jer ne postoji! Veze koje se pojavljuju ili se ne pojavljuju među ljudima/
stvarima, nisu slučajne.

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 22:31 11.01.2016

Imena zmajeva

Larisa,videh da imas super poruku iz davnih vremena o zmajevima.
Ja ih volim jako,postojali ili ne,Miasmador,Gragoloon...meni je fascinantno sto su imali svoja imena.

Sto se tice Mikelea i izjave o nepostojanju slicajnosti,problem ne postoji.On veruje u to,i ima prqvo da tqko misli,cak je dao i objasnjenje.A nije morao.

Jer,rado bih te podsetila na grcke filozofe koji kad god su upadali u corsokak filozofske misli,pokrivali su bez problema to sa "Logos", "Apejron" i slicno.

Mozemo da se okrenemo na tren i ka religiji i cuvenom "Credo via absurdum est" Tome Akvinskog.

Jedna rec,misao u koju neko veruje.

Sad vidim da pominjem jednu rec a tako mi pocinje nik:)

Ja pak od detinjstva mislim da mnoge tajne svemira,zivota,postojanja,vremena ne mozemo do kraja da shvatimo i saznamo.Zasto? Nas mozak ne moze da zamisli Beskraj niti Nista,a smatram da su to verovatno najvazniji pojmovi za put kroz vekove...
emsiemsi emsiemsi 06:44 12.01.2016

Re: Imena zmajeva

jednarecfonmoi

...

Ja pak od detinjstva mislim da mnoge tajne svemira,zivota,postojanja,vremena ne mozemo do kraja da shvatimo i saznamo.Zasto? Nas mozak ne moze da zamisli Beskraj niti Nista,a smatram da su to verovatno najvazniji pojmovi za put kroz vekove...

Како чији мозак - и колико.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 08:27 12.01.2016

Re: Imena zmajeva

emsiemsi
jednarecfonmoi

...

Ja pak od detinjstva mislim da mnoge tajne svemira,zivota,postojanja,vremena ne mozemo do kraja da shvatimo i saznamo.Zasto? Nas mozak ne moze da zamisli Beskraj niti Nista,a smatram da su to verovatno najvazniji pojmovi za put kroz vekove...

Како чији мозак - и колико.



Da,shvatam sta kazes,racionalno iznesena misao,nisu svi mozgovi isti.Ne znam npr.koje je dosege imao Tesla.

Ipak,i da nadjem nekog koga smatram takvim,da bi mogao da ima tu mogucnost percepcije,ostaje onaj deo,u sta cu poverovati.

Jer teme je skakljiva,kako da mi prenese neko,knjigom,zapisima,govorom,sta god,ono sto ima u mislima.

Opet se mozda vracamo na pomenute postulate.Izaberem u sta verujem.

Hvala na zanimljivom komentaru,naterao me bio da mislim dalje,a o ovome ne mislim godinama :))
mirelarado mirelarado 09:51 12.01.2016

Re: Imena zmajeva

jednarecfonmoi
Mozemo da se okrenemo na tren i ka religiji i cuvenom "Credo via absurdum est" Tome Akvinskog.


Ово је нетачно. Credo quia absurdum (est) jeсте сажето исказан смисао учења ранохришћанског апологете Тертулијана, који је хришћанима препоручио да верују без доказивања.
Тома Аквински живео је и писао једанаест векова касније и сматра се за највећег схоластичара. Насупрот Тертулијану тврдио је да су теологија и филозофија нераздвојне дружбенице и да се све хришћанске (тада већ католичке) догме могу доказати. Себе је сматрао Аристотеловим следбеником. По Томи, дакле, нема слепог веровања, већ се постојање Бога може доказати логичким промишљањем.

P.S. Jednarecfonmoi, znam da ovo nema mnogo veze ni sa tvojim tekstom, ni sa Mikeleovom tvrdnjom da slučaj ne postoji.Javila sam se tek da ne ostane ovako pogrešno, sigurno nisam jedina koja to zna. Ne zameri što ću ti dati mali savet: izbegavaj citate i poređenja ako nisi sigurna u njih, ili proveri.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:18 12.01.2016

Re: Imena zmajeva

mirelarado
jednarecfonmoi
Mozemo da se okrenemo na tren i ka religiji i cuvenom "Credo via absurdum est" Tome Akvinskog.


Ово је нетачно. Credo quia absurdum (est) jeсте сажето исказан смисао учења ранохришћанског апологете Тертулијана, који је хришћанима препоручио да верују без доказивања.
Тома Аквински живео је и писао једанаест векова касније и сматра се за највећег схоластичара. Насупрот Тертулијану тврдио је да су теологија и филозофија нераздвојне дружбенице и да се све хришћанске (тада већ католичке) догме могу доказати. Себе је сматрао Аристотеловим следбеником. По Томи, дакле, нема слепог веровања, већ се постојање Бога може доказати логичким промишљањем.

P.S. Jednarecfonmoi, znam da ovo nema mnogo veze ni sa tvojim tekstom, ni sa Mikeleovom tvrdnjom da slučaj ne postoji.Javila sam se tek da ne ostane ovako pogrešno, sigurno nisam jedina koja to zna. Ne zameri što ću ti dati mali savet: izbegavaj citate i poređenja ako nisi sigurna u njih, ili proveri.




Ja sam osoba koja vrlo retko citira,ovo sam napisala u brzini, iz glave,kako izreku,tako autora,iz nekog dalekog secanja sa predavanja filozofije.Skoro nikad ne gresim,i vrlo sam oprezna kad nesto citiram,ponavljam,retko.Sedim danima kod kuce sa visokom temperaturom i ovo su teme su o kojima ne razgovaram godinama tako da je greska moguca.Drago mi je da si potpuno u tome,mozda strukom,mozda internetom,postujem.

Sasvim je u redu ispravka, ali ton jedne dame,ako se smatras takvom,bi trebalo da je drugaciji i blazi.

Meni je trebalo nesto kao primer postulata.I dalje smatram da ta izreka tako zvuci,za ono sto je meni bilo potrebno u tom trenutku.Dalje necu ulaziti ni u kakvu raspravu,jer blog nije o tome,mnogo je romanticniji.

Svakako si dobrodosla i da ispravis nekog ako gresi,ili jos lepse napises nesto svoje.

Lep dan zelim.
emsiemsi emsiemsi 10:19 12.01.2016

Re: Imena zmajeva

jednarecfonmoi
mirelarado
jednarecfonmoi
Mozemo da se okrenemo na tren i ka religiji i cuvenom "Credo via absurdum est" Tome Akvinskog.


Ово је нетачно. Credo quia absurdum (est) jeсте сажето исказан смисао учења ранохришћанског апологете Тертулијана, који је хришћанима препоручио да верују без доказивања.
Тома Аквински живео је и писао једанаест векова касније и сматра се за највећег схоластичара. Насупрот Тертулијану тврдио је да су теологија и филозофија нераздвојне дружбенице и да се све хришћанске (тада већ католичке) догме могу доказати. Себе је сматрао Аристотеловим следбеником. По Томи, дакле, нема слепог веровања, већ се постојање Бога може доказати логичким промишљањем.

P.S. Jednarecfonmoi, znam da ovo nema mnogo veze ni sa tvojim tekstom, ni sa Mikeleovom tvrdnjom da slučaj ne postoji.Javila sam se tek da ne ostane ovako pogrešno, sigurno nisam jedina koja to zna. Ne zameri što ću ti dati mali savet: izbegavaj citate i poređenja ako nisi sigurna u njih, ili proveri.




Ja sam osoba koja vrlo retko citira,ovo sam napisala u brzini, iz glave,kako izreku,tako autora,iz nekog dalekog secanja sa predavanja filozofije.Skoro nikad ne gresim,i vrlo sam oprezna kad nesto citiram,ponavljam,retko.Sedim danima kod kuce sa visokom temperaturom i ovo su teme su o kojima ne razgovaram godinama tako da je greska moguca.Drago mi je da si potpuno u tome,mozda strukom,mozda internetom,postujem.

Sasvim je u redu ispravka, ali ton jedne dame,ako se smatras takvom,bi trebalo da je drugaciji i blazi.

Meni je trebalo nesto kao primer postulata.I dalje smatram da ta izreka tako zvuci,za ono sto je meni bilo potrebno u tom trenutku.Dalje necu ulaziti ni u kakvu raspravu,jer blog nije o tome,mnogo je romanticniji.

Svakako si dobrodosla i da ispravis nekog ako gresi,ili jos lepse napises nesto svoje.

Lep dan zelim.

Еееее, па ти ћи ће најутио !?
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:23 12.01.2016

Re: Imena zmajeva

emsiemsi
jednarecfonmoi
mirelarado
jednarecfonmoi
Mozemo da se okrenemo na tren i ka religiji i cuvenom "Credo via absurdum est" Tome Akvinskog.


Ово је нетачно. Credo quia absurdum (est) jeсте сажето исказан смисао учења ранохришћанског апологете Тертулијана, који је хришћанима препоручио да верују без доказивања.
Тома Аквински живео је и писао једанаест векова касније и сматра се за највећег схоластичара. Насупрот Тертулијану тврдио је да су теологија и филозофија нераздвојне дружбенице и да се све хришћанске (тада већ католичке) догме могу доказати. Себе је сматрао Аристотеловим следбеником. По Томи, дакле, нема слепог веровања, већ се постојање Бога може доказати логичким промишљањем.

P.S. Jednarecfonmoi, znam da ovo nema mnogo veze ni sa tvojim tekstom, ni sa Mikeleovom tvrdnjom da slučaj ne postoji.Javila sam se tek da ne ostane ovako pogrešno, sigurno nisam jedina koja to zna. Ne zameri što ću ti dati mali savet: izbegavaj citate i poređenja ako nisi sigurna u njih, ili proveri.




Ja sam osoba koja vrlo retko citira,ovo sam napisala u brzini, iz glave,kako izreku,tako autora,iz nekog dalekog secanja sa predavanja filozofije.Skoro nikad ne gresim,i vrlo sam oprezna kad nesto citiram,ponavljam,retko.Sedim danima kod kuce sa visokom temperaturom i ovo su teme su o kojima ne razgovaram godinama tako da je greska moguca.Drago mi je da si potpuno u tome,mozda strukom,mozda internetom,postujem.

Sasvim je u redu ispravka, ali ton jedne dame,ako se smatras takvom,bi trebalo da je drugaciji i blazi.

Meni je trebalo nesto kao primer postulata.I dalje smatram da ta izreka tako zvuci,za ono sto je meni bilo potrebno u tom trenutku.Dalje necu ulaziti ni u kakvu raspravu,jer blog nije o tome,mnogo je romanticniji.

Svakako si dobrodosla i da ispravis nekog ako gresi,ili jos lepse napises nesto svoje.

Lep dan zelim.

Еееее, па ти ћи ће најутио !?


:)))))))))) jok bre!
mirelarado mirelarado 10:32 12.01.2016

Re: Imena zmajeva

Sasvim je u redu ispravka, ali ton jedne dame,ako se smatras takvom,bi trebalo da je drugaciji i blazi.


Не сматрам се дамом, поготово не у виртуалном свету. Да ли сам иначе дама или нисам, овде се, верујем, никога не тиче. Само мислим да треба да се клонимо површности и да романтика није оправдање за фрљање с латинским и са филозофијом, поготово ако имаш литерарне амбиције. То је најблаже што умем. Свако добро.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:50 12.01.2016

Re: Imena zmajeva

mirelarado
Sasvim je u redu ispravka, ali ton jedne dame,ako se smatras takvom,bi trebalo da je drugaciji i blazi.


Не сматрам се дамом, поготово не у виртуалном свету. Да ли сам иначе дама или нисам, овде се, верујем, никога не тиче. Само мислим да треба да се клонимо површности и да романтика није оправдање за фрљање с латинским и са филозофијом, поготово ако имаш литерарне амбиције. То је најблаже што умем. Свако добро.



Objasnih zasto je doslo do greske koju ti nazivas "frljanjem" :)

Tvoj izbor je da li ces se lepo ponasati,a dama ako je dama,ona je to svugde.

Zavrsen razgovor,dovidjence.
mirelarado mirelarado 11:04 12.01.2016

Re: Imena zmajeva

Zavrsen razgovor,dovidjence.


Ух, ово је баш романтично и надасве дамски.
Ипак, штета што не умеш да прихватиш добронамеран савет. Овде, уверена сам, не наступамо као даме и господа, већ као саговорници. Хвала и теби на дамским одговорима, поучни су, у сваком случају. Још једном свако добро ти желим.
larisa_bg larisa_bg 11:44 12.01.2016

Re: Uzrok/posledica

mikele9

Naravno da znam! Evo ti odlomak iz moje knjige Pisma Tabukiju:
Smatram, čak tvrdim da ne postoje slučajnost!


Razumem šta ti pričaš i tu ima logike. Ipak, molim te, ako nemaš vremena da poslušaš celu emisiju Agape koju sam postavila, poslušaj barem tu negde od 30-og minuta, pa narednih nekoliko minuta. Jerotić upravo govori o toj dilemi, da li postoji slučaj u prirodi.
mikele9 mikele9 11:50 12.01.2016

Re: Imena zmajeva

Ово је нетачно. Credo quia absurdum (est) jeсте сажето исказан смисао учења ранохришћанског апологете Тертулијана
.
Anselm Kenterberijski (1033-1109) je rekao: Credo ut intelligam (verujem da bih razumeo), Abelar, Petrus Abelardus (1079-1142): Intellego ut credam (Razumem da bih verovao)
emsiemsi emsiemsi 12:01 12.01.2016

Re: Imena zmajeva

mirelarado
Zavrsen razgovor,dovidjence.


Ух, ово је баш романтично и надасве дамски.
Ипак, штета што не умеш да прихватих добронамеран савет. Овде, уверена сам, не наступамо као даме и господа, већ као саговорници. Хвала и теби на дамским одговорима, поучни су, у сваком случају. Још једном свако добро ти желим.

Твој савет није добронамеран.
reanimator reanimator 23:12 10.01.2016

...

amika amika 01:20 11.01.2016

Пешчани сат

Препорука за решавање већине несугласица:

Zamislite da se raspravljate sa nekim neznancem u vezi sa potpuno nevažnom stvari i da se odjednom nasmejete samo. Lako, iskreno, videći iznenada nešto sasvim drugo u osobi koja se sa vama prepire. Tada, u tom trenutku prepoznavanja, kao da okrećete peščani sat, vreme počne da teče drugim smerom...

Да, ми одлучујемо којим смером ће тећи време живота који имамо.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 01:35 11.01.2016

Re: Пешчани сат



Zamislite da se raspravljate sa nekim neznancem u vezi sa potpuno nevažnom stvari i da se odjednom nasmejete samo. Lako, iskreno, videći iznenada nešto sasvim drugo u osobi koja se sa vama prepire. Tada, u tom trenutku prepoznavanja, kao da okrećete peščani sat, vreme počne da teče drugim smerom...

Да, ми одлучујемо којим смером ће тећи време живота који имамо.


Ako nista,kad imamo pescani sat,na trenutak gospodarimo vremenom,zar ne?Jer kad se pesak spusti na dno,mi ga okrecemo,te priznajemo te odlazece trenutke unutar povrsine sata:)
silver silver 12:01 11.01.2016

Re: Пешчани сат

Ako nista,kad imamo pescani sat,na trenutak gospodarimo vremenom,zar ne?Jer kad se pesak spusti na dno,mi ga okrecemo,te priznajemo te odlazece trenutke unutar povrsine sata:)


To see a World in a grain of sand,
And a Heaven in a wild flower,
Hold Infinity in the palm of your hand,
And Eternity in an hour.

William Blake (1757 – 1827) - Auguries of Innocence
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 12:08 11.01.2016

Re: Пешчани сат

silver
Ako nista,kad imamo pescani sat,na trenutak gospodarimo vremenom,zar ne?Jer kad se pesak spusti na dno,mi ga okrecemo,te priznajemo te odlazece trenutke unutar povrsine sata:)


To see a World in a grain of sand,
And a Heaven in a wild flower,
Hold Infinity in the palm of your hand,
And Eternity in an hour.

William Blake (1757 – 1827) - Auguries of Innocence


Divno Silver,trebalo bi citati naglas ove Blejkove stihove.
silver silver 12:57 12.01.2016

Re: Пешчани сат

Hvala :)
Nešto me je u tvom tekstu navelo na razmišljanje, možda baš ovo ("kad iz jednog događaja nastane potpuno drugi, onaj koji nije trebalo da se desi) i diskusija o slučajnosti. Izvinjavam se ako širim temu u nekom drugom pravcu. Naime setila sam se starog nordijskog koncepta 'wyrd' - teško ga je prevesti, možda '(lična) sudbina' ali ipak wyrd je mnogo više. Wyrd je trostruk: ono što je bilo, ono što jeste i ono što će biti; proces koji je neprekidan, predestiniran i gde se vlakna prošlosti, sadašnjosti i budućnosti neprestano prepliću. Kroz tzv. 'ørlög', primarni zakon kreacije, plete se mreža (web of wyrd)-ljudska sudbina. Ove individualne mreže, ljudske sudbine su isto tako medjusobno u stalnom preplitanju. U staroj anglo-saksonskoj pesmi 'The Wanderer' se nalazi stih:
"Wyrd bið ful aræd" - sudbina se ne može izbeći.

Edit: ovako izgleda složena runa (bind rune) za wyrd:



jednarecfonmoi jednarecfonmoi 14:21 12.01.2016

Re: Пешчани сат

silver
Hvala :)
Nešto me je u tvom tekstu navelo na razmišljanje, možda baš ovo ("kad iz jednog događaja nastane potpuno drugi, onaj koji nije trebalo da se desi) i diskusija o slučajnosti. Izvinjavam se ako širim temu u nekom drugom pravcu. Naime setila sam se starog nordijskog koncepta 'wyrd' - teško ga je prevesti, možda '(lična) sudbina' ali ipak wyrd je mnogo više. Wyrd je trostruk: ono što je bilo, ono što jeste i ono što će biti; proces koji je neprekidan, predestiniran i gde se vlakna prošlosti, sadašnjosti i budućnosti neprestano prepliću. Kroz tzv. 'ørlög', primarni zakon kreacije, plete se mreža (web of wyrd)-ljudska sudbina. Ove individualne mreže, ljudske sudbine su isto tako medjusobno u stalnom preplitanju. U staroj anglo-saksonskoj pesmi 'The Wanderer' se nalazi stih:
"Wyrd bið ful aræd" - sudbina se ne može izbeći.

Edit: ovako izgleda složena runa (bind rune) za wyrd:


Silver,pa zaista opet nesto divno!Sad i ovo citam nanovo kao Blejkove stihove koje si napisala.
Podseca donekle na Paralelne svetove,samo je jos vise definisano.
Jos kao klinka,kad sam zamisljala vremeplov,bilo mi je lako da zamislim bal koji se odvija ispred mog stola,ili rimske legije oko prozora.Ne vidim ih,na drugom su nivou.Ali jedna stvar me kocila.Bliska proslost i njen uticaj na buducnost.Posto mi mozak pliva bukvalno,imam 38 temperaturu:) ne mogu sad dalje da pisem to.
Ali napisala bih kratku pricicu,istinitu,koja se sigurno,slicna desila i drugima kad vec pisemo plovimo kroz svet vremena,dodadjaja i duse.

Moja mama je bila u Italiji,poslovno,davno,bas davno.
Ne secam se vise grada.Kako god,mene je tad slala na balet,a ja sam samo htela da zbrisem i penjem se na neko drvo.Ipak,hvala joj,sad umem lepo da se ispravim i volim sto sam isla.
Trazila je sa koleginicom baletske papucice za mene.Samo odjednom,iako su prvi put bile tu,bez mapa,interneta,GPRS-a,povela je prijateljicu kroz ulicice,kao da zna put,da ga vidi,i rekla da zna gde je pozoriste.I dovela ih pravo ispred
Slicno mi se desilo skoro,zanimljivo,ovog puta su bile cipelice...
Jos jednom hvala za inspirativan komentar *


emsiemsi emsiemsi 14:28 12.01.2016

Re: Пешчани сат

jednarecfonmoi
silver
Hvala :)
Nešto me je u tvom tekstu navelo na razmišljanje, možda baš ovo ("kad iz jednog događaja nastane potpuno drugi, onaj koji nije trebalo da se desi) i diskusija o slučajnosti. Izvinjavam se ako širim temu u nekom drugom pravcu. Naime setila sam se starog nordijskog koncepta 'wyrd' - teško ga je prevesti, možda '(lična) sudbina' ali ipak wyrd je mnogo više. Wyrd je trostruk: ono što je bilo, ono što jeste i ono što će biti; proces koji je neprekidan, predestiniran i gde se vlakna prošlosti, sadašnjosti i budućnosti neprestano prepliću. Kroz tzv. 'ørlög', primarni zakon kreacije, plete se mreža (web of wyrd)-ljudska sudbina. Ove individualne mreže, ljudske sudbine su isto tako medjusobno u stalnom preplitanju. U staroj anglo-saksonskoj pesmi 'The Wanderer' se nalazi stih:
"Wyrd bið ful aræd" - sudbina se ne može izbeći.

Edit: ovako izgleda složena runa (bind rune) za wyrd:
jednarecfonmoi

Silver,pa zaista opet nesto divno!Sad i ovo citam nanovo kao Blejkove stihove koje si napisala.
Podseca donekle na Paralelne svetove,samo je jos vise definisano.
Jos kao klinka,kad sam zamisljala vremeplov,bilo mi je lako da zamislim bal koji se odvija ispred mog stola,ili rimske legije oko prozora.Ne vidim ih,na drugom su nivou.Ali jedna stvar me kocila.Bliska proslost i njen uticaj na buducnost.Posto mi mozak pliva bukvalno,imam 38 temperaturu:) ne mogu sad dalje da pisem to.
Ali napisala bih kratku pricicu,istinitu,koja se sigurno,slicna desila i drugima kad vec pisemo plovimo kroz svet vremena,dodadjaja i duse.

Moja mama je bila u Italiji,poslovno,davno,bas davno.
Ne secam se vise grada.Kako god,mene je tad slala na balet,a ja sam samo htela da zbrisem i penjem se na neko drvo.Ipak,hvala joj,sad umem lepo da se ispravim i volim sto sam isla.
Trazila je sa koleginicom baletske papucice za mene.Samo odjednom,iako su prvi put bile tu,bez mapa,interneta,GPRS-a,povela je prijateljicu kroz ulicice,kao da zna put,da ga vidi,i rekla da zna gde je pozoriste.I dovela ih pravo ispred
Slicno mi se desilo skoro,zanimljivo,ovog puta su bile cipelice...
Jos jednom hvala za inspirativan komentar *







marco_de.manccini marco_de.manccini 05:05 11.01.2016

Епавише!

Poslednja haljina u skupoj radnji, na popustu, baš onakva kakvu ste sanjali oduvek.

Ох, па кад ће већ једном мој ред, зашто се ово увек дешава другима!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:17 11.01.2016

Re: Епавише!

marco_de.manccini

Ох, па кад ће већ једном мој ред, зашто се ово увек дешава другима!





jednarecfonmoi jednarecfonmoi 08:44 11.01.2016

Re: Епавише!

marco_de.manccini
Poslednja haljina u skupoj radnji, na popustu, baš onakva kakvu ste sanjali oduvek.

Ох, па кад ће већ једном мој ред, зашто се ово увек дешава другима!


ooo,bonjour madame marco,lepo da si podelio sa nama ovu tvoju muku.

po zakonu verovatnoce,tesko da si grof od sen zermena,jer bi te onda ovaj problemcic kroz vreme pratio.mada,popusti su,pretpostavljam ipak stvar koja pocinje u dvadesetom veku.dakle,resivo,o'ma ce ti javim kad vidnem sexy 'aljince na popus' komada dva.
emsiemsi emsiemsi 10:19 11.01.2016

Re: Епавише!

jednarecfonmoi
marco_de.manccini
Poslednja haljina u skupoj radnji, na popustu, baš onakva kakvu ste sanjali oduvek.

Ох, па кад ће већ једном мој ред, зашто се ово увек дешава другима!


ooo,bonjour madame marco,lepo da si podelio sa nama ovu tvoju muku.

po zakonu verovatnoce,tesko da si grof od sen zermena,jer bi te onda ovaj problemcic kroz vreme pratio.mada,popusti su,pretpostavljam ipak stvar koja pocinje u dvadesetom veku.dakle,resivo,o'ma ce ti javim kad vidnem sexy 'aljince na popus' komada dva.

У уводу блога није наведено да је хаљина била секси.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:25 11.01.2016

Re: Епавише!

emsiemsi
jednarecfonmoi
marco_de.manccini
Poslednja haljina u skupoj radnji, na popustu, baš onakva kakvu ste sanjali oduvek.

Ох, па кад ће већ једном мој ред, зашто се ово увек дешава другима!


ooo,bonjour madame marco,lepo da si podelio sa nama ovu tvoju muku.

po zakonu verovatnoce,tesko da si grof od sen zermena,jer bi te onda ovaj problemcic kroz vreme pratio.mada,popusti su,pretpostavljam ipak stvar koja pocinje u dvadesetom veku.dakle,resivo,o'ma ce ti javim kad vidnem sexy 'aljince na popus' komada dva.

У уводу блога није наведено да је хаљина била секси.



Hahaha,valjda nisam htela da davim sa nepotrebnim detaljima.Kako drugacije,ili sexy,ili nikako :)
emsiemsi emsiemsi 10:33 11.01.2016

Re: Епавише!

jednarecfonmoi
emsiemsi
jednarecfonmoi
marco_de.manccini
Poslednja haljina u skupoj radnji, na popustu, baš onakva kakvu ste sanjali oduvek.

Ох, па кад ће већ једном мој ред, зашто се ово увек дешава другима!


ooo,bonjour madame marco,lepo da si podelio sa nama ovu tvoju muku.

po zakonu verovatnoce,tesko da si grof od sen zermena,jer bi te onda ovaj problemcic kroz vreme pratio.mada,popusti su,pretpostavljam ipak stvar koja pocinje u dvadesetom veku.dakle,resivo,o'ma ce ti javim kad vidnem sexy 'aljince na popus' komada dva.

У уводу блога није наведено да је хаљина била секси.



Hahaha,valjda nisam htela da davim sa nepotrebnim detaljima.Kako drugacije,ili sexy,ili nikako :)

Сагласан !
mariopan mariopan 21:29 11.01.2016

Re: Епавише!

jednarecfonmoi

Lep blog.

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:32 11.01.2016

Re: Епавише!

mariopan
jednarecfonmoi

Lep blog.




Hvala Mariopan *!
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:17 12.01.2016

Re: Епавише!

ooo,bonjour madame marco

Какви су ово стереотипи, не може поштен човек ни да пожели фину хаљину а да не буде проглашен за даму.
emsiemsi emsiemsi 19:18 12.01.2016

Re: Епавише!

marco_de.manccini
ooo,bonjour madame marco

Какви су ово стереотипи, не може поштен човек ни да пожели фину хаљину а да не буде проглашен за даму.

Баш те брига --- и сви ми мушкарци ћемо једнога дана постати даме.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 19:21 12.01.2016

Re: Епавише!

emsiemsi
marco_de.manccini
ooo,bonjour madame marco

Какви су ово стереотипи, не може поштен човек ни да пожели фину хаљину а да не буде проглашен за даму.



Hahaha.

To,to.Cuvam neku za tebe,ako neocekivano negde padne iz neke druge dimenzije,a meni velika.


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 19:29 12.01.2016

Re: Епавише!


Баш те брига --- и сви ми мушкарци ћемо једнога дана постати даме.


Kuku,nemojte nikako:)))
vera.nolan2 vera.nolan2 11:42 11.01.2016

Neočekivane lepote ...

i koincidencije ...
darujem vam ovaj duhovni, neočekivano sličan događaj ; sve slobodno vreme praznika čitam i razmenjujem mejlom priču o Šejki ... i Mariji ... čitam i njene pesme, a u prvom pismu njoj, piše: "... O sebi da kažem: stanujem u Beogradu, imam 29 godina bavim se slikanjem." ...



mejlom šaljem prijatelju audio snimak, Peva Leonid Šejka ...
sinoć gledam Ljubu Popovića ... i o umetnosti i Mediali ...

Dovoljno za - " Da li samo jedan osmeh, neočekivan, ..." ?
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 11:54 11.01.2016

Re: Neočekivane lepote ...

vera.nolan2
i koincidencije ...
darujem vam ovaj duhovni, neočekivano sličan događaj ; sve slobodno vreme praznika čitam i razmenjujem mejlom priču o Šejki ... i Mariji ... čitam i njene pesme, a u prvom pismu njoj, piše: "... O sebi da kažem: stanujem u Beogradu, imam 29 godina bavim se slikanjem." ...



mejlom šaljem prijatelju audio snimak, Peva Leonid Šejka ...
sinoć gledam Ljubu Popovića ... i o umetnosti i Mediali ...

Dovoljno za - " Da li samo jedan osmeh, neočekivan, ..." ?



I vise od toga draga Vera:))))

Pokazala sad tati,hvala
larisa_bg larisa_bg 17:50 11.01.2016

Agape

Ova emisija otvara mnoga pitanja, daje i začetke nekih odgovora. U svakom slučaju, meni je bilo zanimljivo. Preporučujem.

mikele9 mikele9 12:06 12.01.2016

Re: Agape

Zanimljivo. Jerotić kaže baš u tom delu: Zakonitost i slučaj., govoreći o Teoriji Haosa. Poštujem njegov stav, kao i tvoj ali i dalje ostajem pri svom.
Jerotić kaže: Elektroni skaču tamo i ovamo, menjaju putanje...i slično
Moj stav je da i u Haosu postoje pravila i zakoni i da elektroni nikako slučajno ne skaču tamo i ovamo i menjaju putanje.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:07 12.01.2016

Неочекивано и случајно

Da li ste ikad razmišljali o tim situacijama kad iz jednog događaja nastane potpuno drugi, onaj koji nije trebalo da se desi?


Како ми знамо који догађај је требало да се деси, а који није? Да ли је то догађај који ми нисмо очекивали?

Ипак, оно што је за нас неочекивано, може, али не мора бити случајно, а о узрочно неповезаним догађајима који се паралелно/синхроно одвијају, писао је Јунг (када је већ цитиран Јеротић), а он је и исковао име "синхроницитет".

Стинг је био веома заитересован за ову тему, па отуд и име последњег албума Полиса - "Синхроницитет":

emsiemsi emsiemsi 15:14 12.01.2016

Re: Неочекивано и случајно

principessa_etrusca
Da li ste ikad razmišljali o tim situacijama kad iz jednog događaja nastane potpuno drugi, onaj koji nije trebalo da se desi?


Како ми знамо који догађај је требало да се деси, а који није? Да ли је то догађај који ми нисмо очекивали?

Ипак, оно што је за нас неочекивано, може, али не мора бити случајно, а о узрочно неповезаним догађајима који се паралелно/синхроно одвијају, писао је Јунг (када је већ цитиран Јеротић), а он је и исковао име "синхроницитет".

Стинг је био веома заитересован за ову тему, па отуд и име последњег албума Полиса - "Синхроницитет"


Лајк !
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 15:34 12.01.2016

Re: Неочекивано и случајно

principessa_etrusca
Da li ste ikad razmišljali o tim situacijama kad iz jednog događaja nastane potpuno drugi, onaj koji nije trebalo da se desi?


Како ми знамо који догађај је требало да се деси, а који није? Да ли је то догађај који ми нисмо очекивали?




Da,mislila sam na dogadjaj koji mi,subjektivno ne ocekujemo.Zatvoren u nase medje stvarnosti,poimanja.

Ako silazim niz stepenice,moje bice ocekuje da cu stici do kraja. Neki logican sled.Ne ocekujem bengalskog tigra da se pojavi tu,iznenada,iz neke druge stvarnosti.Malo je verovatno.

Tekst je pisan vise lirski,bila sam pod utiskom dogadjaja koji smo imali Mikele i ja,ali se radujem da se tema prosirila dalje,hvala svima koji ucestvuju,i vode nas u neocekivanim:))) pravcima.

emsiemsi emsiemsi 15:41 12.01.2016

Re: Неочекивано и случајно

jednarecfonmoi
principessa_etrusca
Da li ste ikad razmišljali o tim situacijama kad iz jednog događaja nastane potpuno drugi, onaj koji nije trebalo da se desi?


Како ми знамо који догађај је требало да се деси, а који није? Да ли је то догађај који ми нисмо очекивали?




Da,mislila sam na dogadjaj koji mi,subjektivno ne ocekujemo.Zatvoren u nase medje stvarnosti,poimanja.

Ako silazim niz stepenice,moje bice ocekuje da cu stici do kraja. Neki logican sled.Ne ocekujem bengalskog tigra da se pojavi tu,iznenada,iz neke druge stvarnosti.Malo je verovatno.

Tekst je pisan vise lirski,bila sam pod utiskom dogadjaja koji smo imali Mikele i ja,ali se radujem da se tema prosirila dalje,hvala svima koji ucestvuju,i vode nas u neocekivanim:))) pravcima.


Сагласан !
Успут --- лепо речено.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:59 12.01.2016

Re: Неочекивано и случајно

jednarecfonmoi

Da,mislila sam na dogadjaj koji mi,subjektivno ne ocekujemo.Zatvoren u nase medje stvarnosti,poimanja.

Ми се у нашим очекивањима руководимо претходним искуством. Пошто је наше искуство веома ограничено, а такође смо слабо опремљени да баратамо вероватноћама неког случајног или "случајног" догађаја, синхроницитет догађаја које перципирамо као неповезане понекад сматрамо посебним знаком.

Ako silazim niz stepenice,moje bice ocekuje da cu stici do kraja. Neki logican sled.Ne ocekujem bengalskog tigra da se pojavi tu,iznenada,iz neke druge stvarnosti.Malo je verovatno.

Тачно да је мало вероватно, али није апсолутно немогуће да се на твом путу нађе одбегли бенгалски тигар или нека друга препрека (као што се догодило у кулама близнакињама када су степенице биле бескорисне људима на вишим спратовима од онога у који је ударио авион).

На ведријој ноти, Алиса није била изненађена када је срела Зеца, Лудог Шеширџију или Црвену Краљицу.

Tekst je pisan vise lirski,bila sam pod utiskom dogadjaja koji smo imali Mikele i ja,ali se radujem da se tema prosirila dalje,hvala svima koji ucestvuju,i vode nas u neocekivanim:))) pravcima.

Стинг пева:
.....
A star fall, a phone call
It joins all
Synchronicity
.....
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 17:53 12.01.2016

Re: Неочекивано и случајно

Malo verovatno ne znaci nemoguce.U tekstu zbog toga je ostavljena rupa u oblaku,za mogucnost.

But the fool on the hill
Sees the sun going down
And the eyes in his head
See the world spinning around.


Ako se ovde vec pevusi,evo pesme od The Beatles koja mi prolazi kroz glavu,tako se osecam sad od antibiotika,sa naglaskom na poslednju recenicu.

....the world spinning around....
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 13:40 13.01.2016

O zvezdama i dogadjajima

U tisini je misao
U daljini zvuk
U reci je tajna
I proslosti huk
Samo jedna zvezda putokaz ti je
*****U tami posebno sjaji,za tebe i tvoje sne*****

Da li imamo neku posebnu vezu sa zvezdama i da li one odredjuju dogadjaje? Nemoguce je ostati ravnodusan kad posmatramo nocno nebo pred tom snagom i mirom u isto vreme..
Ne mislim samo u astroloskom smislu.
Da li imamo srecnu zvezdu koja nas cuva,kao da kroz maglu dolazi mi u misli iz detinjstva takva prica?
Rado bih procitala ako je neko razmisljao u tom pravcu?






vera.nolan2 vera.nolan2 14:18 13.01.2016

Re: O zvezdama i dogadjajima

O zvezdama i ...

Evo ..." i Vas da darujem lepotom kosmosa.

Svakli dan, od kada imam komp, otvaram "Astronomy Picture of the Day Archiv"
Svako jutro kada dođem na posao, uz prvu jutarnju kafu, počinjem sa APD ...tu je jedan od energetskih izvora - da bukvalno "osvećeno" počinjem dan u svakodnevnoj potvrdi koliko je život kratak, koliko smo mali i u neznanju i kako to nespoznato čudo lepote - samo da si se, još i slučajno (ovde nema spora oko slučajnosti ! ) rodio i postojiš i učestvuješ u tom kosmičkom spektaklu ...
...obavezuje na skrušenost i osećaj da samo lepota, ljubav prema bližnjima (samom ŽIVOTU)
i DOBROTA posvećuju život ...da, dubok ( " ateistički " ) osećaj religioznosti ..."
emsiemsi emsiemsi 14:36 13.01.2016

Re: O zvezdama i dogadjajima

jednarecfonmoi
U tisini je misao
U daljini zvuk
U reci je tajna
I proslosti huk
Samo jedna zvezda putokaz ti je
*****U tami posebno sjaji,za tebe i tvoje sne*****

Da li imamo neku posebnu vezu sa zvezdama i da li one odredjuju dogadjaje? Nemoguce je ostati ravnodusan kad posmatramo nocno nebo pred tom snagom i mirom u isto vreme..
Ne mislim samo u astroloskom smislu.
Da li imamo srecnu zvezdu koja nas cuva,kao da kroz maglu dolazi mi u misli iz detinjstva takva prica?
Rado bih procitala ako je neko razmisljao u tom pravcu?







Ооооо, мај Гаш !
Како си ово лепо написала !
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 14:50 13.01.2016

Re: O zvezdama i dogadjajima

vera.nolan2
O zvezdama i ...

Evo ..." i Vas da darujem lepotom kosmosa.

Svakli dan, od kada imam komp, otvaram "Astronomy Picture of the Day Archiv"
"


Lepa ideja:)
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 14:55 13.01.2016

Re: O zvezdama i dogadjajima









Ооооо, мај Гаш !
Како си ово лепо написала !


Puno hvala zaista.

Malo sam bolje,pa sam uhvatila u trenutku svoje misli i ovo napisala.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:44 14.01.2016

Jutarnja sitna sreca

Lepo je kad vam jutro pocne sa omiljenim cajem,iz isto tako omiljene solje.
mikele9 mikele9 12:56 14.01.2016

Re: Jutarnja sitna sreca

Lepo je kad vam jutro pocne sa omiljenim cajem,iz isto tako omiljene solje.

Blago tebi! Ja sam jutros u šest i trideset bio ispred policijske stanice N.Ggd. zbog zakazivanja za vađenje lične karte. Onomadašnji Vidovdanski sabor je mala maca spram ljudstva koje sam zatekao a napolju minus, sve zaleđeno. Vratim se kući da se ugrejem, popijem kafu i opet napolje. Ovog puta u Beograd u Galeiju Kolarac, tamo mi prodali dve grafičice pa sam morao da potpisujem ugovor u četiri primerka k'o da apliciram za vizu OndaK odem u Kolarac i popijem produženi s mlekom. Vraćajući se sretnem drugaricu i ispričamo se, malopre sam došao kući, usput kupio jogurt, hleb/lepinju i domaće čvarke, tek da se nađu
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 13:01 14.01.2016

Re: Jutarnja sitna sreca

mikele9
Lepo je kad vam jutro pocne sa omiljenim cajem,iz isto tako omiljene solje.

Blago tebi! Ja sam jutros u šest i trideset bio ispred policijske stanice N.Ggd. zbog zakazivanja za vađenje lične karte. Onomadašnji Vidovdanski sabor je mala maca spram ljudstva koje sam zatekao a napolju minus, sve zaleđeno. Vratim se kući da se ugrejem, popijem kafu i opet napolje. Ovog puta u Beograd u Galeiju Kolarac, tamo mi prodali dve grafičice pa sam morao da potpisujem ugovor u četiri primerka k'o da apliciram za vizu OndaK odem u Kolarac i popijem produženi s mlekom. Vraćajući se sretnem drugaricu i ispričamo se, malopre sam došao kući, usput kupio jogurt, hleb/lepinju i domaće čvarke, tek da se nađu



:))))))

Al blago i tebi,sem ovog sa lk.Uzbudljiv dan sa razlicitim tecnostima za dusu.Lepo za grafike! Al ugovor zvuci sumanuto.Pa lici na ono u sudu nesto sa papirologijom kad traze 17000 primeraka,za sud,za arhivu,za advokata,za kumine kume kumce,za fotokopiju fotokopije originala :))))
krkar krkar 13:24 14.01.2016

Re: Jutarnja sitna sreca

Blago tebi! Ja sam jutros u šest i trideset bio ispred policijske stanice N.Ggd. zbog zakazivanja za vađenje lične karte. Onomadašnji Vidovdanski sabor je mala maca spram ljudstva koje sam zatekao a napolju minus, sve zaleđeno.



Pobogu, Mikele, zakaži preko interneta, fercera sistem ko sat, bez čekanja, uđeš ko gospodin!
mikele9 mikele9 13:51 14.01.2016

Re: Jutarnja sitna sreca

Pobogu, Mikele, zakaži preko interneta, fercera sistem ko sat, bez čekanja, uđeš ko gospodin!

Dragi moj druže, nije valjda da sumnjaš u mene, dva dana sam pokušavao da zakažem preko SMS ali sam dobijao odgovore: Slobodni termini nisu pronađeni, molimo vas da pokušate sutra! Pokušaću i to sabajle i treći put
mikele9 mikele9 13:54 14.01.2016

Re: Jutarnja sitna sreca

Al blago i tebi,sem ovog sa lk.Uzbudljiv dan sa razlicitim tecnostima za dusu.Lepo za grafike! Al ugovor zvuci sumanuto.Pa lici na ono u sudu nesto sa papirologijom kad traze 17000 primeraka,za sud,za arhivu,za advokata,za kumine kume kumce,za fotokopiju fotokopije originala :))))

Sva sreća da sam sedeo dok je gospođa kuckala i dva puta me pitala za JMBG i štampala. Nije ni njoj bilo lako, znamo se pa smo imali razumevanja jedno za drugo
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 14:10 14.01.2016

Re: Jutarnja sitna sreca

mikele9
Al blago i tebi,sem ovog sa lk.Uzbudljiv dan sa razlicitim tecnostima za dusu.Lepo za grafike! Al ugovor zvuci sumanuto.Pa lici na ono u sudu nesto sa papirologijom kad traze 17000 primeraka,za sud,za arhivu,za advokata,za kumine kume kumce,za fotokopiju fotokopije originala :))))

Sva sreća da sam sedeo dok je gospođa kuckala i dva puta me pitala za JMBG i štampala. Nije ni njoj bilo lako, znamo se pa smo imali razumevanja jedno za drugo



Eto,cak i tu ti je bilo ok manje vise.Svugde te volU izgleda :)
mikele9 mikele9 15:19 14.01.2016

Re: Jutarnja sitna sreca

Eto,cak i tu ti je bilo ok manje vise.Svugde te volU izgleda :)

Sproću volenja me sam zadovoljan ali i ja volim njih
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 16:14 14.01.2016

Re: Jutarnja sitna sreca

[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=LB9vkpfJX_U[/youtube]



C'est un beau cadeau
L'amour en héritage.
mikele9 mikele9 17:50 14.01.2016

Re: Jutarnja sitna sreca

C'est un beau cadeau
L'amour en héritage.

Merci du fond du mon cœur!
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 17:58 14.01.2016

Re: Jutarnja sitna sreca

mikele9
C'est un beau cadeau
L'amour en héritage.

Merci du fond du mon cœur!


Pas de quoi mon Mikele *
emsiemsi emsiemsi 18:28 14.01.2016

Re: Jutarnja sitna sreca

jednarecfonmoi
mikele9
C'est un beau cadeau
L'amour en héritage.

Merci du fond du mon cœur!


Pas de quoi mon Mikele *

Какви су ово хијероглифи !?
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 18:36 14.01.2016

Re: Jutarnja sitna sreca

emsiemsi
jednarecfonmoi
mikele9
C'est un beau cadeau
L'amour en héritage.

Merci du fond du mon cœur!


Pas de quoi mon Mikele *

Какви су ово хијероглифи !?



Ja stvarno ne znam,pojavilo se slucajno od nekud.Verujem da je preuzeto odavde>>>>> Rosetta stone.

Cuti sad o tome i nikom ne govori:))))
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:34 14.01.2016

Neocekivan potez

Razmisljala sam dugo da li ovo da napisem,i na kraju,ipak nek ostane zabelezeno,jedna od beogradskih anegdota o zeni ogromne energije.

Radi se o jednoj od nasih najboljih prevodilaca za francuski jezik ikada.Duhovita beskrajno i isto toliko potkovana savrsenim znanjem jezika.

Davno,razgovara sa mojom mamom i kaze sledece:"Videh danas iz taksija moderni zeleni sesir mojih snova!" Mama pita:" Pa da li si ga kupila?"" Naravno,odmah,nemam ja vise vremena za premisljanje"."Kako ti stoji?"
"Kako moze da mi stoji,NIKAKO,ja sam odavno dama u godinama,ali bas me briga,imam ga sad i mojoj sreci kraja nema!"

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 22:25 16.01.2016

Ocekivanje snega i dogovor sa vetrom

Mirno i dostojanstveno prolazi januar,ostalo je jos malo praznika,nista manje vaznih za duse nase.
Radujem se nanovo najavljenom snegu i vec zamisljam pahulje kako beskrajno padaju.
Lepo je hodati sa nekim kroz dubok sneg,kada nema daska vetra.Vetar bih zamolila da ne dodje sa snegovima bar ovaj put...
emsiemsi emsiemsi 08:36 17.01.2016

Re: Ocekivanje snega i dogovor sa vetrom

jednarecfonmoi
Mirno i dostojanstveno prolazi januar,ostalo je jos malo praznika,nista manje vaznih za duse nase.
Radujem se nanovo najavljenom snegu i vec zamisljam pahulje kako beskrajno padaju.
Lepo je hodati sa nekim kroz dubok sneg,kada nema daska vetra.Vetar bih zamolila da ne dodje sa snegovima bar ovaj put...

Лепо написано !
Успут --- ја волим да ходам док снег пада, али сам.
emsiemsi emsiemsi 08:36 17.01.2016

Re: Ocekivanje snega i dogovor sa vetrom

jednarecfonmoi
Mirno i dostojanstveno prolazi januar,ostalo je jos malo praznika,nista manje vaznih za duse nase.
Radujem se nanovo najavljenom snegu i vec zamisljam pahulje kako beskrajno padaju.
Lepo je hodati sa nekim kroz dubok sneg,kada nema daska vetra.Vetar bih zamolila da ne dodje sa snegovima bar ovaj put...

Лепо написано !
Успут --- ја волим да ходам док снег пада, али сам.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:09 17.01.2016

Re: Ocekivanje snega i dogovor sa vetrom

emsiemsi
jednarecfonmoi
Mirno i dostojanstveno prolazi januar,ostalo je jos malo praznika,nista manje vaznih za duse nase.
Radujem se nanovo najavljenom snegu i vec zamisljam pahulje kako beskrajno padaju.
Lepo je hodati sa nekim kroz dubok sneg,kada nema daska vetra.Vetar bih zamolila da ne dodje sa snegovima bar ovaj put...

Лепо написано !
Успут --- ја волим да ходам док снег пада, али сам.


Lepo je hodati i sa psom.
Nema ga vise,ali secam se kroz kad sam prvi put ga,izvela napolje.Dubok sneg,crna krzena pahulja srecna kao kuce:)na pola metra iza mene vise skace nego sto hoda.Ja u potpunom shoku kako kao po komandi iako nema ni cetiri meseca ide za mnom,prati me.Sneg pada ne zaustavlja se oooooooooooooo
mikele9 mikele9 10:55 17.01.2016

Re: Ocekivanje snega i dogovor sa vetrom

Mirno i dostojanstveno prolazi januar,ostalo je jos malo praznika,nista manje vaznih za duse nase.
Radujem se nanovo najavljenom snegu i vec zamisljam pahulje kako beskrajno padaju.
Lepo je hodati sa nekim kroz dubok sneg,kada nema daska vetra.Vetar bih zamolila da ne dodje sa snegovima bar ovaj put...


Ko voli nek' izvoli, ja sam za ovako nešto
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 11:20 17.01.2016

Juzna mora

mikele9
Mirno i dostojanstveno prolazi januar,ostalo je jos malo praznika,nista manje vaznih za duse nase.
Radujem se nanovo najavljenom snegu i vec zamisljam pahulje kako beskrajno padaju.
Lepo je hodati sa nekim kroz dubok sneg,kada nema daska vetra.Vetar bih zamolila da ne dodje sa snegovima bar ovaj put...


Ko voli nek' izvoli, ja sam za ovako nešto


Eeee sad:)
Ne bih se bunila,samo da nije plaza prepuna ljudi.Ovako na slici,divno izgleda!Meni more nikad dovoljno toplo,da ima negde da moze da se jos ugreje,uvek mozeeeee:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana