Plivanje u mudroj državnoj politici

Goran Miletic RSS / 21.03.2008. u 13:34

Trinidad je Srbija!
Trinidad je Srbija!
Ne volim da pišem dva bloga u istoj nedelji, a kamoli u istom danu. Međutim, aktivnosti Srbije van granica kuće Velikog Brata i van granica delova Republike Kosovo koju efektivno zloupotrebljava Beograd (nešto kao severni Kipar) poprimaju zabrinjavajuće razmere.

Prva „lepota poroka“ se nazirala juče, a epilog je dobila danas. Plivač Milorad Čavić je suspendovan na Evropskom prvenstvu u plivanju jer je nosio majicu „Kosovo je Srbija“. Znam da će odjednom on postati heroj za jedne koji će ga tapšati po ramenu, dok će drugi bez razmišljanja reći da „mu tako i treba“. Ipak, stvar je malo komplikovanija (sada već zvučim kao Boris Tadić). Naime, mladi Čavić je samo postupio onako kako „glavne“ partije, vlast i druge patriJote govore da treba da radimo – „u svakoj prilici stavljati do znanja da je Kosovo sastavni deo Srbije“. Evo vam rezultata tog stavljanja do znanja. Ukoliko vam se ne sviđa odluka Plivačke Federacije, uvek ste slobodni da iz nje istupite. Isto kao i iz bilo koje druge međunarodne organizacije kada jednog dana Rusija bude promenila svoj stav o Kosovu tj. naprasno postane uzdržana.

Ono što je za mene važno je kako se država ponaša u situaciji kada neko ispašta zbog svesnog ili nesvesnog sprovođenja akcionog plana. Ministarka sporta i omladine je najavila protest zbog odluke (svi smo se već naježili), spomenula da je odluka skandalozna, a da će 7.000 EUR kazne država platiti umesto Plivačkog saveza Srbije. Izvinite, molim vas, zašto novac koji plaćamo na ime poreza niste upotrebili da podržite plivački sport kada je to trebalo, neko na plaćanje ovakvih kazni ?

Pored ministarke, oglasio se G17+ i počeo da brani Čavića sa stanovišta ljudskih prava.Naime, ova partija je rekla da je to što je on kažnjen kršenje njegovih „ličnih sloboda i ljudskih prava“, da na majici nema ničeg uvredljivog, da je to najgrublji oblik diskriminacije i da G17 smatra da država mora da stane iza njega. Ovo „SMATRA da MORA“ je postalo opšte mesto ekipe iz DS i G17. I ja SMATRAM da svaki građanin MORA da ima platu veću od 1000 EUR, pa opet ništa. Mene zanima kako će država da stane iza Milorada. Predsednik će opet da ga tapše po ramenu ? Naći će mu nove sponzore ? Ukoliko je ovo drugo u pitanju, to je prilično loša poruka svim drugim sportistima. Takođe, zanima me zašto ekipa iz G17 prilikom susreta sa mogućim investitorima ne nosi ni pomenutu majicu, a čak ni onaj lepi DSS bedž na kome takođe piše „Kosovo je Srbija“. Naravno da nijedan investitor ne bi ništa rekao na to, ali bi svaki od njih video da baš niste u dobrim odnosima sa realnošću, a sa takvim ne vredi praviti DEAL.

Dok sam pisao blog oglasili su se i Predsednik Tadić u svom maniru ("Čavić nije imao nameru") i bogougodni Premijer Koštunica koji je Plivačku Federaciju pozvao da povuče odluku na isti način kao što poziva USA da "ponovo počne da se drži međunarodnog prava". Premijer je još naglasio da je Čavić spreman za nove rekorde (otkud li on to zna) i da je on na majici "prepisao najvažniji deo Povelje UN". Apelovao je na "razumne i odgovorne ljude" isto kao što već 20 godina oni koji vode ovu zemlju "apeluju", radujući se što oko nečeg nema jednoglasnosti.

Za to vreme, primećujem da se tajni akcioni plan u vezi sporta nije primio na Novaka Đokovića i Anu Ivanović. Novak i dalje ima residence u Monaku, što znači da tamo plaća porez, dok je Ani residence u Švajcarskoj. Obe zemlje su naravno priznale Kosovo, pa sad čekamo da vidimo da li će tu neki državni funkcioner nešto da kaže. Da ne bude zabune, ja bih takođe radije plaćao porez nekoj drugoj državi.

Drugi primer mudre državne politike na spoljnom planu je takođe od juče. Naime, Ministarstvo spoljnih poslova Republike Srbije je juče imalo vremena da iskaže svoj stav o Tibetu. To je veoma lepo i ja sam očekivao da u Srbiji ipak postoje neki principi i da je makar neko može da pomene ljudska prava ljudi koji nisu Srbi ili sa istima imaju neke veze. Međutim, celo saopštenje glasi upravo ovako:

„MINISTARSTVO SPOLJNIH POSLOVA
Beograd, 20. mart 2008. godine

SAOPŠTENJE MINISTARSTVA SPOLJNIH POSLOVA POVODOM SITUACIJE NA TIBETU

Povodom nedavnih nemira na Tibetu, Republika Srbija ponavlja svoju principijelnu podršku politici "jedne Kine" i poštovanju suvereniteta i teritorijalnog integriteta Narodne Republike Kine. Republika Srbija zastupa stav da je Tibet unutrašnje pitanje NR Kine i uvažava politiku kineske vlade prema Tibetu kao autonomnom regionu.

Republika Srbija zahvaljuje Narodnoj Republici Kini na doslednom poštovanju suvereniteta i teritorijalnog integriteta Republike Srbije, Povelje UN, Rezolucije 1244 i osnovnih načela međunarodnog prava, kao i na zalaganju da se pitanje Kosova i Metohije reši mirnim putem, iznalaženjem obostrano prihvatljivog rešenja.“

Možemo se vi i ja, oni i mi, slagati ili ne slagati oko toga da li treba uputiti podršku „celovitosti Kine“, ali sročiti saopštenje u kome nećete čak ni indirektno pomenuti ljudska prava, prekomernu upotrebu sile, ali ni one lične slobode koje G17 pominje u slučaju Čavića je u najmanju ruku strašno. Verujem da naše ministarstvo ima isto mišljenje i u vezi Čečenije – važna je celovitost Rusije, a ljudska prava Čečena valjda moraju da sačekaju malo. Stav Srbije prema svim nestalim i ubijenim tamo je verovatno isti kao stav prema 950 tela iz Batajnice, hladnjačama i Srebrenici – simply IGNORE!

Imajući u vidu da RTS danima (i mesecima) promoviše moguću odluke Dume u Rusiji da prizna Abhaziju (i neke druge regione), biće zanimljivo videti kako će se naše Ministarstvo postaviti u tom slučaju. Da li će tada biti važnija celovitost Gruzije ili da se „ne čačka“ velika sila kakva je Rusija.

Atačmenti



Komentari (415)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

badreligion badreligion 17:14 21.03.2008

a da je nosio "sumadija je srbija"?

da li bi ga i tada suspendovali? po UN, kosovo je jos uvek srbija, jedini ko se bavi politikom su zlocinci iz disciplinske komisije.
doktorka doktorka 17:19 21.03.2008

Re: a da je nosio "sumadija je srbija"?

no, vazno je da smo mi dobili josh jednog nacionalnog heroja. samo ne znam sta cemo sa njima? ima li neko ideju.
Nadpalfi Nadpalfi 17:34 21.03.2008

Re: a da je nosio "sumadija je srbija"?

doktorka
no, vazno je da smo mi dobili josh jednog nacionalnog heroja. samo ne znam sta cemo sa njima? ima li neko ideju.

ima,tebe za heroja.Prijavi se LEN-u, bit ces heroj sa svojim stavovima
ivana23 ivana23 17:43 21.03.2008

Re: a da je nosio "sumadija je srbija"?

Komentar sa sajta B92

- ljudi pisite zalbu na :
len@lenoffice.it
na bilo kom jeziku....
(unique13, 21. mart 2008 16:55)
AcaB AcaB 19:05 21.03.2008

Re: a da je nosio "sumadija je srbija"?

no, vazno je da smo mi dobili josh jednog nacionalnog heroja. samo ne znam sta cemo sa njima? ima li neko ideju.

Cuj, "ima li neko ideju?"! Pa Srbija je krcata ljudima ne samo pravno potkovanim (ja mislim da nema nikoga ko ne zna tacno sta pise u bilo kojoj povelji, ustavu, pravilniku... na svetu i naravno sve se krsi samo da bi se Srbima, legalistickim pravdoljupcima naudilo), nego vrvi i ljudima od ideja. Za heroja ce se naci neko mesto savetnika za sport, a za "zlocince iz disciplinske komisije" valjda sleduje nesto slicno kao za nesrecnog sudiju iz Zajecara?
Bonner D Bonner D 19:12 21.03.2008

Re: a da je nosio "sumadija je srbija"?

AcaB

... a za "zlocince iz disciplinske komisije" valjda sleduje nesto slicno kao za nesrecnog sudiju iz Zajecara?


Na kog sudiju iz Zaječara mislite? I šta to mislite da sleduje disciplinsku komisiju?

Čini mi se da pričate nekakve nebuloze iz tog Vašeg ćoška u kom se, iz meni nepoznatog razloga, osećate priterani uz zid. Niko Vas lično ovim činom nije ugrozio.

AcaB AcaB 14:29 22.03.2008

Re: a da je nosio "sumadija je srbija"?

Na kog sudiju iz Zaječara mislite?

Izvinjavam se. Iz Knjazevca.
Sta je Vas licno ugrozilo?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 18:37 21.03.2008

Negativna preporuka

Ako neko uvede "Negativnu preporuku" kao još jednu kategoriju pored postojećih-ovaj tekst Gorana Miletića bi je odmah dobio. Kao vrata.
A od komentatora Doktorka - naravno. Ne toliko zbog stavova, nego zbog oštećenog logičkog aparata koji se, sva je prilika, ne može popraviti i upornosti da bude advokat i onima kojima ne treba advokat.
Nemam običaj da se izjašnjavam često ali ovo traje predugo i živci mi popustili.
umberto umberto 19:16 21.03.2008

Re: Negativna preporuka

preporuka moja.
ova ekipa samo steti vec ionako zbog vidljive nadobudnosti antipaticnom LDP-u.
kao da hoce da razjure glasace.
umberto umberto 19:16 21.03.2008

ekipa iskoristi svaku priliku

da se zgrazava, sprda. to sto ih to cini odbojnim, sto ih to odvaja od ljudi kojima bi da vladaju, to im nije smetnja.
skice u horu. nema veze sto su ocigledno tupi.
serem ti se u zemlju gde je takav intelektualni krem.
sportistu i razumem, on i me mora da bude pametan i promisljen, nije mu to posao. a politicari, strava.
badreligion badreligion 19:21 21.03.2008

Re: Negativna preporuka

jos jedna negativna ovde.

kakvi ljudi... zbog politike bi se odrekli i sportista. i to evropskih rekordera...
doktorka doktorka 19:52 21.03.2008

Re: Negativna preporuka

KRALJMAJMUNA
Ako neko uvede "Negativnu preporuku" kao još jednu kategoriju pored postojećih-ovaj tekst Gorana Miletića bi je odmah dobio. Kao vrata.A od komentatora Doktorka - naravno. Ne toliko zbog stavova, nego zbog oštećenog logičkog aparata koji se, sva je prilika, ne može popraviti i upornosti da bude advokat i onima kojima ne treba advokat. Nemam običaj da se izjašnjavam često ali ovo traje predugo i živci mi popustili.

misli da bi bilo dobro da se vratish u svoje kraljevstvo
G r o f G r o f 21:59 21.03.2008

Re: Negativna preporuka

zbog politike bi se odrekli i sportista. i to evropskih rekordera


Ko bi se to odrekao sportista?
Svima je jasno čija politika dovodi do ovakvog ponašanja prema našim sportistima i ne samo sportistima.
Oni se odriču sportista i to sve sa ustima punim Srbije.
sleepless sleepless 22:23 21.03.2008

Re: ekipa iskoristi svaku priliku

umberto
da se zgrazava, sprda. to sto ih to cini odbojnim, sto ih to odvaja od ljudi kojima bi da vladaju, to im nije smetnja.
skice u horu. nema veze sto su ocigledno tupi.
serem ti se u zemlju gde je takav intelektualni krem.
sportistu i razumem, on i me mora da bude pametan i promisljen, nije mu to posao. a politicari, strava.


Nemoj tako Umberto da si nepromisljen, pa zar tako na Matiju, Dobricu, Branu, Momu, Djordja, Slobodana, Nemanju, Velju, o Vojama da i ne govorim....a oni Cavicu obukli majcu - vrlo promisljeno.
Dolybell Dolybell 05:56 22.03.2008

Re: Negativna preporuka

kakvi ljudi... zbog politike bi se odrekli i sportista. i to evropskih rekordera...


Takav stav ne stoji i zaključak je potpuno netačan.
Iz logike čist kec, ko vrata.

doktorka doktorka 19:16 22.03.2008

Re: Negativna preporuka

KRALJMAJMUNA
Ako neko uvede "Negativnu preporuku" kao još jednu kategoriju pored postojećih-ovaj tekst Gorana Miletića bi je odmah dobio. Kao vrata.A od komentatora Doktorka - naravno. Ne toliko zbog stavova, nego zbog oštećenog logičkog aparata koji se, sva je prilika, ne može popraviti i upornosti da bude advokat i onima kojima ne treba advokat. Nemam običaj da se izjašnjavam često ali ovo traje predugo i živci mi popustili.

cak 12 preporuka. na ispravnom sam putu, zakljucujem.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 23:47 22.03.2008

Re: Negativna preporuka uspela

cak 12 preporuka. na ispravnom sam putu, zakljucujem.

Pazi, stvarno 12! Ko bi rekao. Hvala ti na informaciji.

PS Zakljucujes? Kao sto rekoh gore ima tu neko oštećenje.
zeljudina1 zeljudina1 18:59 21.03.2008

EXTRA

Decko je iskren, i verujem 100% da je postupio po svojim emocijama!

Licno, osecam isto. Kosovo je Srbija.

To je fakat. I kad tad ce ponovo biti srpsko.

I jedna digresija: Ne interesuju me nikakv premijer i nikakav predsednik i nikakva politicka partija. Tek kad neko od pomenutih uradi nesto sto ce biti nalik na korak napred ili slicno pocecu da ga/ih smatram korisnim i ozbiljnim. Do tada, nastavimo da lutamo...

Dolybell Dolybell 06:11 22.03.2008

Re: EXTRA

Licno, osecam isto. Kosovo je Srbija.

To je fakat. I kad tad ce ponovo biti srpsko.


Zanimljivo, samo me zanima KAKO TO OSEĆAŠ isto. Kosovo je Srbija?
Kako misliš da će opet biti srpsko, na koji način?
Ja koliko vidim, još uvek je. Kosovo je Srbija!


zeljudina1 zeljudina1 16:32 22.03.2008

Re: EXTRA

Brate,

Upravo zbog toga sto svi Srbi previse mudruju se i nalazimo u nepovoljnoj situaciji.

Nasao si divnu nije - jeste igricu.

Kosovo je Srbija, ali nije srpsko.

Bice srpsko kad Srbi na Kosovu ne budu u zarobljeni u getima, kad budu mogli da se slobodno krecu i van svojih 'enklava', i sve ostalo sto mogu Srbi van Kosova, ne govorim o tome da imaju samo svoju policiju i vladu.

Govorim o tome da moramo da prekinemo sa iskljucivoscu. Ne mi ili oni. Mi i oni.


Dolybell Dolybell 20:30 22.03.2008

Re: EXTRA

Govorim o tome da moramo da prekinemo sa iskljucivoscu. Ne mi ili oni. Mi i oni.


To je već jasnije, samo se bojim da nije kasn(o)ije?
Videćemo šta nosi dan a šta noć?
zeljudina1 zeljudina1 18:25 23.03.2008

Re: EXTRA

Odlicno, to je bas poenta.

Nece nista da donese ni dan ni noc.

A pogotovu nece RUSI, ili ko vec...

Sve dok SAMI ne uradimo, sta god...

Zapravo, uvek mi je bio cudan onaj deo: '... a ne dos'o na boj na Kosovo...'

Tarkovski Tarkovski 19:24 21.03.2008

Re; Blog

O blogu ne treba trositi reci jer je to stara prica - pisi kako te placaju.

Izgledalo bi mi vrlo pametno i lepo da u Indijan Velsu - u istoj drzavi u kojoj Cavic zivi i koja je "malo" umesana u sve ovo - da Djokovic i Zimonjic i Nestorovic i Jankovic ili Ivanovic.izadju u majicama sa Cavicevim likom. Nadam se kao pobednici. Ko razume shvatice, pod uslovom da nije placen i moze.
badreligion badreligion 19:29 21.03.2008

Re: Re; Blog

vala kako je bedno sastavljena optuznica protiv seselja, jos ce i cavica da proglase za zlocinca jer podstrekuje, a ako teniseri krenu da nose majice sa njegovim likom, zabranice im se ulazak u sve zemlje sveta, ukljucujuci i one nepriznate...
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:33 22.03.2008

Re: Re; Blog

O blogu ne treba trositi reci jer je to stara prica - pisi kako te placaju.

nemoj da projektuješ na druge ono što ti radiš.
Djokovic i Zimonjic i Nestorovic i Jankovic ili Ivanovic.izadju u majicama sa Cavicevim likom. Nadam se kao pobednici. Ko razume shvatice, pod uslovom da nije placen i moze.

nešto mi kaže da to neće da se desi.
ako sam dobro pročitala, ana ivanović dobija državljanstvo australije, koja je, kao što verovatno znaš, priznala nezavisnost kosova.
neće ni čavić vratiti američki pasoš. nije tolko lud.
živi bili pa videli, svi će oni uzeti državljanstva raznih "neprijateljskih" država.
što im nikako ne zameram. i sama bih da mogu.
pola ovih patriota iz dijaspore pod jastukom il u sefu čuvaju svoje strane pasoše i pljuju po zemljama koje ih hrane.
nego brate mili, u srbijicu, pa na prosek od 300 jura, ako nađeš posao. to je čin. a ne "nedamokosovo" preko linka.
Tarkovski Tarkovski 02:21 22.03.2008

Re: Re; Blog

nemoj da projektuješ na druge ono što ti radiš


Kao i obicno nagadjanje i onda totalan promasaj. Pisac bloga radi za strani NGO koji ima odredjeni program i interest. Zato sam i napisao da pise shodno tome. Treba coveku posao -- a pre i posle sam sebe moze da ubedi kako to radi zbog nekih specijalnih visih ciljeva.

ako sam dobro pročitala, ana ivanović dobija državljanstvo australije

Verovatno proglas tvoje partije ili neki slican pouzdan izvor.
Dolybell Dolybell 06:16 22.03.2008

Re: Re; Blog

Nadam se kao pobednici. Ko razume shvatice, pod uslovom da nije placen i moze.


To nikad neće moći zato što postoji jednostavan razlog,
teniseri ne nose šta hoće već šta mora da nose, jer su za to i plaćeni.
Od glave do pete, uključujući i alat koji koriste, tj. rekvizit.
Exitus Letalis Exitus Letalis 09:18 22.03.2008

Re: Re; Blog

Kao i obicno nagadjanje i onda totalan promasaj. Pisac bloga radi za strani NGO koji ima odredjeni program i interest.

ta strana ngo promviše ljudska prava. a u slobodno vreme može da nosi i majicu "kosovo je srbija".
Verovatno proglas tvoje partije ili neki slican pouzdan izvor.

koja je moja partija?
kažem da sam pročitala.
jel divaci ima pasoš amerike?
jel ima savo milošević?
jel ima ona dokić jelena?
jel ima monika seleš?
mnooogoooo njih već ima.
Tarkovski Tarkovski 19:16 22.03.2008

Re: Re; Blog

ta strana ngo promviše ljudska prava. a

Nije problem u promivsanju ljudskih prava vec slepom pljuvanju. Nikada goreg Turcina od Poturice.

kažem da sam pročitala.

Pa to sto si procitala to ne znaci da je tacno ili izgledno. Imas casopisa na svakom standu samopsluge napolju - kada, nadam se, dobijes pasos i pljunes jos jedanup tu zemlju gde si se rodila - mozes da procitas da su venzemaljci upravo stigili. Sada mozes i to da ubacis ovde da si procitala to i skoro isto tako ce biti verovatno kao ono sto si rekla da si procitala.
schkovich schkovich 20:02 21.03.2008

gospodin Čavić

Mladi gospodin Čavić na prvenstvu Evrope ne predstavlja sebe već svoju zemlju dakle Evropski Celovitu Srbiju, stoga pozivanje na slobodu govora i mišljenja je potpuno besmisleno. Gospodina Čavića niko ne bi suspendovao zato što izvan okvira Evropskog prvenstva nosi pomenutu majcu.

Dakle nedvosmisleno je da je predstavnik Evropski Celovite Srbije iskoristio medijsku pažnju kako bi preneo političku poruku. Shodno tome kao predstavnik Evropski Celovite Srbije je kažnjen jednako kao i reprezntacija čiji je član.

Potpuno razumem potrebu naših političara da svaki medijski događaj prelome kroz prizmu predizborne kampanje ali ne razumem ostrašćenost mnogih, ne razumem pristajanje na to da nas uvuku u svoja jadna politikanstva prepucavanja.
badreligion badreligion 20:37 21.03.2008

Re: gospodin Čavić

1. Cinjenica je da mladi G. Cavic predstavlja pre svega sebe, jer ne ucestvuje u shtafeti, nego pored novog evropskog rekorda stoji njegovo ime, ne Srbija.

2. Cinjenica je da cak nije podignuta ni zvanicna srpska zastava kad mu se dodeljivala medalja, a na protest LEN-u povodom toga, jos uvek nije stigao odgovor, za razliku od promptne suspenzije koju je LEN po kratkom postupku Cavicu odrezao.

3. Cinjenica je da Kosovo nije priznata drzava u UN i da je to jedan od razloga zasto ne moze da bude ni clan LEN-a.

Da je nosio "Sumadija je Srbija", da li bi ga i onda suspendovali?

LDP je ocigledno zapoceo predizbornu kampanju preko grbache evropskog rekordera... Tuzno.
pidola pidola 20:50 21.03.2008

Re: gospodin Čavić


LDP je ocigledno zapoceo predizbornu kampanju preko grbache evropskog rekordera... Tuzno.

cisto da ne bude zabune,
evo sta kazu iz ldp-a

" Predsednik Liberalno demokratske partije Čedomir Jovanović ocenio je da suspenezija Milorada Čavića na evropskom plivačkom prvenstvu u Ajndhovenu ne može gurnuti u drugi plan veliki uspeh srpskog plivača.

Jovanović je na konferenciji za novinare istovremeno upozorio političare u Srbiji da prestanu sa zloupotrebama uspešnih sportista zbog "propale politike" bivše Vlade Srbije.

"On je žrtva, gest mu je bio iskren... Žao mi je što je do toga došlo i nadam se da će Evropska plivačka federacija na neki način korigovati odluku o suspenziji", rekao je on."

moze i ovde
Doctor Wu Doctor Wu 21:00 21.03.2008

Re: gospodin Čavić

"On je žrtva, gest mu je bio iskren... Žao mi je što je do toga došlo i nadam se da će Evropska plivačka federacija na neki način korigovati odluku o suspenziji", rekao je on."

Pa to onda ispada da postoji diskrepancija izmedju onoga sto Jovanovic prica i propagira i onoga sto ovde pricaju likovi poput Drke, Drageca, baka Hague, gosn Miletica, gospodjice Qeeriae... I ja vec neko vremena imam utisak da oni, zapravo, vrse vrlo perfidnu antipropagandu ledepea.
AlexDunja AlexDunja 21:08 21.03.2008

Re: gospodin Čavić

diskrepancija i
:)))))))
AlexDunja AlexDunja 21:24 21.03.2008

Re: gospodin Čavić

I ja vec neko vremena imam utisak da oni, zapravo, vrse vrlo perfidnu antipropagandu ledepea.

da ne bude zabune:)))
slazem se sa cenjenim doktorom:)
G r o f G r o f 21:51 21.03.2008

Re: gospodin Čavić

LDP je ocigledno zapoceo predizbornu kampanju preko grbache evropskog rekordera... Tuzno.


Fenomenalno.
Nisu krivi oni koji su svojim delovanjem izazvali ovakvu reakciju plivačke federacije, nego, kriv je LDP.
Ne bih se čudio slepilu da već jednom sve ovo nismo prošli. Opet su svi krivi, a mi pravi neshvaćeni andjeli.
Opet smo najpametniji i puni znanja o medjunarodnom pravu i ljudskim slobodama.
Ne mogu shvatiti da neko ne vidi kuda to vodi, a vodi u podvijanje repa i povlačenje kao i bezbroj puta do sada.
Naravno, tek posle mrcvarenja i patnji.
Nema čak ni dostojanstva u tom patriotizmu, pa kad si već obukao majicu, a svi znamo da to nije nikakav stav ,već političko delovanje, reci onda jasno i glasno, JESAM i ponosan sam zbog toga. Dao bih svoj život za tu ideju....i Koštunicu,
schkovich schkovich 22:00 21.03.2008

Re: gospodin Čavić

badreligion
1. Cinjenica je da mladi G. Cavic predstavlja pre svega sebe, jer ne ucestvuje u shtafeti, nego pored novog evropskog rekorda stoji njegovo ime, ne Srbija.2. Cinjenica je da cak nije podignuta ni zvanicna srpska zastava kad mu se dodeljivala medalja, a na protest LEN-u povodom toga, jos uvek nije stigao odgovor, za razliku od promptne suspenzije koju je LEN po kratkom postupku Cavicu odrezao.3. Cinjenica je da Kosovo nije priznata drzava u UN i da je to jedan od razloga zasto ne moze da bude ni clan LEN-a.Da je nosio "Sumadija je Srbija", da li bi ga i onda suspendovali?LDP je ocigledno zapoceo predizbornu kampanju preko grbache evropskog rekordera... Tuzno.

Dragi prijatelju,

Da bi se izveo ispravan zaključak iz činjenica nije dovoljno nabrojati činjenice i napisati zaključak. Neophodno je da zaključak dosledno proizilazi iz činjenica. Takođe je neophodno da su premise/činjenice tačne.

Vaš komentar ne ispunjava ni jedan od dva navedena neophodna uslova:

Prva premisa je netačna zato što gospodin Čavić nije otišao samostalno na Evropsko prvenstvo nego kao član reprezentacije Celovite Evropske Srbije i to što se on takmiči u individualnoj disciplini nije kontradiktorno tome da je on predstavnik Evropski Celovite Srbije (nikako da se odlučim šta je tačno) i da je kao takav iskoristio medijsku pažnju posvećenu njegovom ličnom uspehom da promoviše političku ideju.

Druga tačka je čista zamena teza: Dizanje ili spuštanje zastave nije u vezi s time da li je gospodin Čavić izneo ili ne politički stav.

Treća tačka je tek besmislena u ovoj raspravi (što ne znači da u nekoj drugoj raspravi ili sama po sebi nije smislena). Da li je Kosovo član ili ne Ujedinjenih nacija ni na koji način ne doprinosi razumevanju toga da li je gospodin Čavić načinio ili nije politički potez.

Da je gospodin Čavić nosio majcu s natpisom "Šumadija je Srbija" izvesno je da njegov postupak ne bi bio sankcionisan budući da isti nije politički stav.

Ono što je tužno je da vi izvodite kvazi zaključak kako je LDP očigledno započeo predizbornu kampanju.

Ja nisam član LDP-a niti na bilo koj način učestvujem u političkom životu Celovite Evropske Srbije te shodno tome ne učestvujem ni u predizbornim aktivnostima LDP-a.
schkovich schkovich 22:11 21.03.2008

Re: gospodin Čavić

Doctor Wu
"On je žrtva, gest mu je bio iskren... Žao mi je što je do toga došlo i nadam se da će Evropska plivačka federacija na neki način korigovati odluku o suspenziji", rekao je on."Pa to onda ispada da postoji diskrepancija izmedju onoga sto Jovanovic prica i propagira i onoga sto ovde pricaju likovi poput Drke, Drageca, baka Hague, gosn Miletica, gospodjice Qeeriae... I ja vec neko vremena imam utisak da oni, zapravo, vrse vrlo perfidnu antipropagandu ledepea.

Poštovani Doktore Wu,

Sve što ja vidim je da velika većina ljudi što pišu na ovom blogu očigledno ima ugrađene nekakve magične političke naočare. Malo ko je ovde sposoban i voljan da pročita šta a da ne nalepi etiketu: SRS, LDP, DS, DSS...

Moram priznati da me teško pogađa ovakva zaslepljenost. Nekako imam utisak da kada bih napisao da sam gladan bilo bi onih koji bi iz toga izveli zaključak kako sam simpatizer LDP-a, neki drugi bi iz toga zaključili da sam tajni član SRS, treći bi vatreno zastupali stav da sam član DS, četvrti da mi gospodin Tijanić piše tekstove i tako redom. Niko ne bi ni razmotrio jednostavnu činjenicu: Želeo sam da kažem kako sam gladan.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 23:19 21.03.2008

Re: gospodin Čavić

Gospodine, doktore Wu, znam da Hag ni izgledom, a ni po godinama nije baka. Primecujem ove vase zajedljive poruke i stvarno ih ne razumem.
doktorka doktorka 23:28 21.03.2008

Re: gospodin Čavić

Jelena Pavlović
Gospodine, doktore Wu, znam da Hag ni izgledom, a ni po godinama nije baka. Primecujem ove vase zajedljive poruke i stvarno ih ne razumem.


pa kad ne moze argumentovano , onda se pribegava prljavim sredstvima. zna doktor wu da nash pripost narod se lozi na primitivizam , pa da pridobije podrsku.
Doctor Wu Doctor Wu 23:34 21.03.2008

Re: gospodin Čavić

Gospodine, doktore Wu, znam da Hag ni izgledom, a ni po godinama nije baka. Primecujem ove vase zajedljive poruke i stvarno ih ne razumem.

Gospodjo Pavlovic, do sada ste bili (jos) samo (jedna) moja omiljena blogerka, ali ovim ste pokazali da ste cisti, nepatvoreni genije. Kako ste samo uhvatili sustinu napisanog? Nepogresivo...
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:37 22.03.2008

Re: gospodin Čavić

badreligion
1. Cinjenica je da mladi G. Cavic predstavlja pre svega sebe, jer ne ucestvuje u shtafeti, nego pored novog evropskog rekorda stoji njegovo ime, ne Srbija.

2. Cinjenica je da cak nije podignuta ni zvanicna srpska zastava kad mu se dodeljivala medalja, a na protest LEN-u povodom toga, jos uvek nije stigao odgovor, za razliku od promptne suspenzije koju je LEN po kratkom postupku Cavicu odrezao.

3. Cinjenica je da Kosovo nije priznata drzava u UN i da je to jedan od razloga zasto ne moze da bude ni clan LEN-a.

Da je nosio "Sumadija je Srbija", da li bi ga i onda suspendovali?

LDP je ocigledno zapoceo predizbornu kampanju preko grbache evropskog rekordera... Tuzno.

ako je sve navedeno tačno, onda sam treba i da plati kaznu. što se država podmeće?

ali naravno da nije tačno. nije on na evropskom prvenstvu slobodan strelac. predstavlja srbiju. kao i svi ostali u individualnim sportovima. kao što je na primer dejvis kup ili olimpijada ili ovo i ono svetsko/evropsko prvrenstvo.
doktorka doktorka 01:52 22.03.2008

Re: gospodin Čavić

Covek u belom

doktorkapa kad ne moze argumentovano , onda se pribegava prljavim sredstvima. zna doktor wu da nash pripost narod se lozi na primitivizam , pa da pridobije podrsku.Drko, znas kako nas narod voli da prica, a ti si se vec procula, tako da se ja na tvom mestu ne bih zacudio ako krenu da te banuju sa LDP sajta. A ne moras ni da se mnogo snebivas, nije frka raditi ni za radikale.

ocekujem da super mod reaguje zbog ovo "drko" . nego , ti mene vrbujesh za radikale? a sto se tice ldp sajta, kako da ti kazem , onog trenutka kada ja njima budem zasmetala, zasmetace i oni meni pa necu imati potrebe da idem tamo.
Srki Srki 07:49 22.03.2008

Re: gospodin Čavić

Jelena Pavlović
Gospodine, doktore Wu, znam da Hag ni izgledom, a ni po godinama nije baka. Primecujem ove vase zajedljive poruke i stvarno ih ne razumem.


Bojim se da tu nema sta da razume. Wu se prosto ne proteze mnogo dalje od zajedljivih komentara.

Exitus Letalis Exitus Letalis 09:24 22.03.2008

Re: gospodin Čavić

Pa to onda ispada da postoji diskrepancija izmedju onoga sto Jovanovic prica i propagira i onoga sto ovde pricaju likovi poput Drke, Drageca, baka Hague, gosn Miletica, gospodjice Qeeriae... I ja vec neko vremena imam utisak da oni, zapravo, vrse vrlo perfidnu antipropagandu ledepea.

ja mislim da i ti kršiš pravila.
te sam s toga obavestila moderatora.
imam nick, ako nisi primetio.
e sad, da li sam baka ili baba ili babetina, to već spada u kulturu.
i ti ćeš (možda) ostariti al pamet najo. nema.
pamet je data. tebe su obišli.
al ti zloba ne nedostoje.
obilato koristiš.
pozdrav od medicinske sestre s vma
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:12 22.03.2008

Re: gospodin Čavić

Dr Woo, ah kako sam polaskana! Inace, lako je uhvatiti sustinu onoga koji se drzi svojih irelevantnih opaski kao pijan plota.
badreligion badreligion 12:14 22.03.2008

Re: gospodin Čavić

schkovich

Dragi prijatelju,Da bi se izveo ispravan zaključak iz činjenica nije dovoljno nabrojati činjenice i napisati zaključak. Neophodno je da zaključak dosledno proizilazi iz činjenica. Takođe je neophodno da su premise/činjenice tačne.Vaš komentar ne ispunjava ni jedan od dva navedena neophodna uslova: Prva premisa je netačna zato što gospodin Čavić nije otišao samostalno na Evropsko prvenstvo nego kao član reprezentacije Celovite Evropske Srbije i to što se on takmiči u individualnoj disciplini nije kontradiktorno tome da je on predstavnik Evropski Celovite Srbije (nikako da se odlučim šta je tačno) i da je kao takav iskoristio medijsku pažnju posvećenu njegovom ličnom uspehom da promoviše političku ideju.Druga tačka je čista zamena teza: Dizanje ili spuštanje zastave nije u vezi s time da li je gospodin Čavić izneo ili ne politički stav.Treća tačka je tek besmislena u ovoj raspravi (što ne znači da u nekoj drugoj raspravi ili sama po sebi nije smislena). Da li je Kosovo član ili ne Ujedinjenih nacija ni na koji način ne doprinosi razumevanju toga da li je gospodin Čavić načinio ili nije politički potez.Da je gospodin Čavić nosio majcu s natpisom "Šumadija je Srbija" izvesno je da njegov postupak ne bi bio sankcionisan budući da isti nije politički stav.Ono što je tužno je da vi izvodite kvazi zaključak kako je LDP očigledno započeo predizbornu kampanju.Ja nisam član LDP-a niti na bilo koj način učestvujem u političkom životu Celovite Evropske Srbije te shodno tome ne učestvujem ni u predizbornim aktivnostima LDP-a.


Dobro, jasno je da ne pratis sport, nije to nista tragicno, ali ti ne pomaze da izvedes pravilan zakljucak.
Dok oko prve tacke mozemo i da diskutujemo (iako kazem, njegovo ime stoji pored ER, a ne ime zemlje iz koje je), druga cinjenica je nesporna i njenu poentu nisi razumeo - nije stvar u tome da li je dizanje pogresne zastave politicki stav, nego u tome sto Disciplinska Komisija LEN jos nije odgovorila na protest Saveza, ali je zato ekspresno reagovala na majicu i iskljucila coveka sa takmicenja. To su dvostruki standardi.
Treca tacka je besmislena samo onima koji zele kao takvu da je vide, jer ako Kosovo nije clan LEN (kao sto nije), onda LEN priznaje da je Kosovo deo Srbije, bas kao i Sumadija, sto implicira da se politikom bavila samo Disciplinska Komisija LEN.

Konacno, kao sto smo videli, LDP jeste izdao saopstenje povodom ovog dogadjaja i u funkciji je politike, a ne sporta. Ne zanima me kojoj partiji pripadas, niti je komentar da je kampanja pocela bilo kakva aluzija na tvoje reci. To je samo jos jedna cinjenica.

P.S.: Izvini za nedostatak persiranja, nadam se da se neces uvrediti, nije omalovazavanje nego mi je malo bezveze da persiram na blogu, deluje pretenciozno.
Dolybell Dolybell 12:52 22.03.2008

Re: gospodin Čavić

diskrepancija i


diskrepanca
kurosh kurosh 20:04 21.03.2008

sport je posao

on se bavi profesionalno sportom zbog novca, ne bi trebao da ugrozava svoju karijeru zbog izgubljenih bitaka njegove
zemlje.
lako je nositi natpis free Tibet, to je globalno osecanje.Sve je stvar trenda, na zapadu je atmosfera podrske nezavisnosti Kosova pa stim u vezi ce da nekog hebu a nekom i progledaju kroz prste za sl ponasanje zavisno od raspolozenja i politicke potrebe.
a vi trtljajte o poveljama,medjunarodnom pravu i ostalim trivijalnostima koje ne vrede nista ako vas neko mocan ne zastiti.
Uzdamo se u Rusiju, Amerika nas je tukla zbog Albanaca,voleo bih da vidim da Rusija istuce nekog zbog nas.
Sportista nije kriv sto je verovao premijeru i predsedniku da takvi stavovi su samo iskazivanje emocija i nece imati posledice, zato su odmah potrcali da mu plate.
Filip2412 Filip2412 20:43 21.03.2008

PRAVO PITANJE JE....

Zasto se on uopste takmici na teritoriji mrske nam zemlje koja je prizna nezavisnost Kosova i zasto uopste prihvata zlatnu medalju od organizacije koja ga kaznjava zbog poruke "Kosovo je Srbija"

Ljudi, prestanimo sa samopovredjivanjem i besmislenim potezima osudjenim na neuspeh. Ispadamo smesni, jadni i glupi i tako iz dana u dan. Za nacionalne ciljeve jedna mala zemlja se bori pre svega saveznistvom sa velikim silama. Mi treba sto pre da se okrenemo zapadnim silama jer od Rusa leba nema. Ako to ne uradimo mislim da ce Srbija uskoro biti samo istorijska cinjenica...
schkovich schkovich 22:23 21.03.2008

Re: PRAVO PITANJE JE....

Zasto se on uopste takmici na teritoriji mrske nam zemlje koja je prizna nezavisnost Kosova i zasto uopste prihvata zlatnu medalju od organizacije koja ga kaznjava zbog poruke "Kosovo je Srbija"

Zato što je gore navedeno karta za učešće na takmičenju u prijateljskoj Kini. :)

Da ne bude zabune: Slažem sa vama.

Ljudi skinite magične politčke naočare i posmatrajte svet sopstvenim očima!
doktorka doktorka 23:33 21.03.2008

Re: PRAVO PITANJE JE....

schkovich
Zasto se on uopste takmici na teritoriji mrske nam zemlje koja je prizna nezavisnost Kosova i zasto uopste prihvata zlatnu medalju od organizacije koja ga kaznjava zbog poruke "Kosovo je Srbija"Zato što je gore navedeno karta za učešće na takmičenju u prijateljskoj Kini. :) Da ne bude zabune: Slažem sa vama.Ljudi skinite magične politčke naočare i posmatrajte svet sopstvenim očima!

to je sada nemoguca misija . oci su zakrzljale
jankovicf jankovicf 20:52 21.03.2008

mislim da je

kazna zaista prestroga. trebalo je da mu daju samo opomenu jer zaista nema razloga da ga diskvalifikuju zbog necega jer nikoga nije vredjao. samo ne znam sta mu je to trebalo? zasto je morao da se mesa u politiku? jedina "dobra" strana ovoga je sto sada, pouceni ovim primerom, drugi sportisti (nadam se) nece praviti slicne "ispade".

sada ce svi da kazu "a sto nisu kaznili hrvate?" "sto nekad ne kazne nekog amerikanca" itd itd itd
pa zato sto im se moze! kad cemo da svatimo da smo mi niko i nista na medjunarodnoj sceni i da se mi nista ne pitamo? kada cemo prestati da izigravamo Kalimera i da vec jednom shvatimo da ga zbog toga uvek naje*emo! svaka cast cavicu na postignutim rezultatima i neka samo tako nastavi ali bez mesanja u politiku (narocito u medjunarodnu politiku) jer to nikad ne moze izaci na dobro.
surabya johnny surabya johnny 21:13 21.03.2008

vatra pece

Srbi nikako da poveruju da vatra i te kako peche, i neprestano dolivaju benzin na vatru u kojoj izgaraju.

kako je opste poznato da sport sirom sveta raspiruje nacionalizam, pa i fasizam, malo je cudna ovakva odluka organizatora EP-a. mora da jos nesto stoji iza nje.
blackbox blackbox 21:17 21.03.2008

Blamaža

U pravu je Čeda Jovanović, ne treba sportiste međati u politiku i zloupotrebljavati.
Što je dozvoljeno navijačima nije i takmičarima.
Dostojanstvo se pokazuje poštovanjem pravila a ne njihovim krsenjem a pozivamo se na poštovanje međunarodnog prava.
Pa sada još neko od toga želi da pravi miting u Beogradu, kao u znak podrške a ustvari opet zloupotrebe za dobijanje sitnih političkih poena.A evo vidim i Dinkić hoće na tome da jeftino profitira.
Rasina Rasina 22:17 21.03.2008

potpuno se slazem

"... delova Republike Kosovo koju efektivno zloupotrebljava Beograd ..."

Savrsheno recheno! Impresivno! Extra degutantno (u smislu "super neshto".

Gotovo sam siguran da je ovo postirao gorostas moderne politichke misli, Srbin od vrha shimike do kraja pera u sheshiru, i zbog toga zelim da iskoristim priliku da zamolim za pomoc u jednoj maloj stvari, koja je za mene nepremostivi problem - ali je za postavljacha ove teme, siguran sam, vrlo jednostavna i lako reshiva:

Dakle - moj sluchaj:

Moj poznanik je u nedoumici - rodjen je u provinciji i igrom sluchaja se doselio u Beograd, za koji misli da je metropola i shta ti ja znam, i od preseljenja ima problem adaptacije - dakle, chak i kad ga arogantni 'beogradzani' explicitno ne podsecaju na njegovo poreklo i opanke on ima osecaj da ga gledaju 'sa visinu' i da on zbog toga treba da uchini mnogo dodatnog napora i bude 'veci Beogradzanin' od 'beogradjana' nanovo i nanovo. To i nije toliko teshko, ali on ima utisak da to nikad nece prestati. I to ga iscrpljuje. Na stranu shto su ga komshije u zavichaju omrzle i shto ga zahebavaju (pa vishe u zavichaj ne svraca, a i kad svrati - nekako se oseca neudobno i zuri da shto pre ode), i na stranu shto ga familija oslovljava sa "a be beogradzanin..." - sama neizvesnost o tome kada ce zaista postati beogradjanin ga mnogo muchi.

Eto. Ako bi ikako moglo neshto da se pomogne ovde - mnogo bih vam bili zahvalni.

A za temu, ojhaa - prava europska. Nema da fali!

Dolybell Dolybell 12:56 22.03.2008

Re: potpuno se slazem

neshto


Na tool baru imaš language bar, pa ga otvori i u settings
add serbian cyrillic i serbian latin, pa onda možeš da pišeš normalno.
Rasina Rasina 22:36 22.03.2008

Re: potpuno se slazem

"...Na tool baru imaš language bar, pa ga otvori i u settings
add serbian cyrillic i serbian latin, pa onda možeš da pišeš normalno...."

OK - mada mi izgleda komplikovano i nisam siguran u uspeh.

Drago mi je da se slazemo u svemu ostalom.
G r o f G r o f 22:45 21.03.2008

Srpske tuge

Sa nastavkom SRS -DSS politike još mnogi će otići iz Srbije i onda nositi patriotske majice.
Da je mudrosti, ova zemlja bi bila takva, da ne bi imalo potrebe bežati iz nje.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 00:24 22.03.2008

Kompletni kretenizam

Vec duze ne pratim ovaj Blog niti ostavljam komentare. Ovaj blog smatram skupom frustriranih sredovecnih ljudi koji za svoje neuspehe u zivotu krive druge. Svratio sam samo da vdim koliko ce pametnjakovica na napadne Cavica koji je za svoje godine postigao veci uspeh nego sto ce svi ovi bednici zajedno. I bio sam u pravu. pljuvanje je na nivou ona tri prsta Novaka Djokovica iz arene. Medjutim, opet ste u manjini. Cak i na svom terenu.

Kako zivite sa tolikom mrznjom? Nije mi jasno
Rasina Rasina 00:40 22.03.2008

Re: Kompletni kretenizam

Lako je Vama gosn Tajchicu. Lako i prelako. A kako je nama, qq lele!?

Ta tri prsta ko da nam je u oko turio da prostite, a ovaj ko da nam je tu majcu (ruke ga) preko glave navuko, pa nam se sve SMRKLO!

Lako je Vama gosn Tajchicu... Primate tamo pare na zapadu i placate im porez a kako je nama, qq lele.

qqll.

Jel beshe 'sitan gladnom' ili 'pametan glupom'... ili 'neko nikom'?

qqll.

Lako je Vama gosn Tajchicu, placate porez (a to sam vec reko...sorry), a mi smo 'pun krug' morali da obidjemo... od pljuvanja Karica do klanjanja Karleushi (a neki su pocheli zbog mode i u pogreshno mesto da se, da prostite), qqll.
A ovaj prst u oko, onaj majcu (kesu) na glavu. :(

Necete Vi to, gosn Tajchicu, razumeti - qqll.
doktorka doktorka 03:00 22.03.2008

Re: Kompletni kretenizam

Vasa S Tajcic
Vec duze ne pratim ovaj Blog niti ostavljam komentare. Ovaj blog smatram skupom frustriranih sredovecnih ljudi koji za svoje neuspehe u zivotu krive druge. Svratio sam samo da vdim koliko ce pametnjakovica na napadne Cavica koji je za svoje godine postigao veci uspeh nego sto ce svi ovi bednici zajedno. I bio sam u pravu. pljuvanje je na nivou ona tri prsta Novaka Djokovica iz arene. Medjutim, opet ste u manjini. Cak i na svom terenu. Kako zivite sa tolikom mrznjom? Nije mi jasno



ovde se govori o politici a ne o sportu . poruka je da cavic treba da se bavi sportom , a ne politikom. . ovakvim svojim ponasanjem samo otezava i onako tesku situaciju srbije u svetu.
ducaty ducaty 04:25 22.03.2008

Re: Kompletni kretenizam

doktorka


ovde se govori o politici a ne o sportu . poruka je da cavic treba da se bavi sportom , a ne politikom. . ovakvim svojim ponasanjem samo otezava i onako tesku situaciju srbije u svetu.


Ta prica da sportisti ne trebaju da se bave politikom je samo pocenjivanje njihove inteligencije...Zasto to ne kazete za pisce, reditelje, slikare...? A drugo, mislim da su se mnogo vise od njega politikom bavili ovi sto su ga suspendovali...
doktorka doktorka 05:00 22.03.2008

Re: Kompletni kretenizam

ducaty

doktorkaovde se govori o politici a ne o sportu . poruka je da cavic treba da se bavi sportom , a ne politikom. . ovakvim svojim ponasanjem samo otezava i onako tesku situaciju srbije u svetu. Ta prica da sportisti ne trebaju da se bave politikom je samo pocenjivanje njihove inteligencije...Zasto to ne kazete za pisce, reditelje, slikare...? A drugo, mislim da su se mnogo vise od njega politikom bavili ovi sto su ga suspendovali...


to vi mislite, oni misle drugacije, a njihova je vazece. zato sto se bavio, zato je tako i prosao.
Dolybell Dolybell 06:35 22.03.2008

Re: Kompletni kretenizam

Kako zivite sa tolikom mrznjom? Nije mi jasno


Jel' vi to svratiste iz ljubavi na ovaj blog sa naslovom
kompletan kretenizam?
Lep stav u odnosu na mržnju.
Obzirom šta mislite o ovom blogu, zašto ste se uopšte pojavili?
Mogli ste da prođete bez reči, ali niste mogli da izdržite,
da se ne pridružite.
Da li ste nešto primetili: Da ste i sebe svrstali u grupu o kojoj
iznosite svoje lepo mišljenje ?
Zato nikad ne pljuj u vis, jer je velika verovatnoća da će pljuvačka pasti na tebe.
Srki Srki 07:52 22.03.2008

Re: Kompletni kretenizam

Vasa S Tajcic
Vec duze ne pratim ovaj Blog niti ostavljam komentare. Ovaj blog smatram skupom frustriranih sredovecnih ljudi koji za svoje neuspehe u zivotu krive druge. Svratio sam samo da vdim koliko ce pametnjakovica na napadne Cavica koji je za svoje godine postigao veci uspeh nego sto ce svi ovi bednici zajedno. I bio sam u pravu. pljuvanje je na nivou ona tri prsta Novaka Djokovica iz arene. Medjutim, opet ste u manjini. Cak i na svom terenu.

Kako zivite sa tolikom mrznjom? Nije mi jasno


Pa sto se mene tice, nisi morao da ostavis ni ovaj besmisleni komentar. Kvaris nam ionako slab prosek ;-).

Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 11:33 22.03.2008

Re: Kompletni kretenizam

Dolybel, nemam ja nista protiv bloga. Blog je fina stvar kad se njime koriste ljudi. Ja imam protiv samoproklamovanh pametnjakovica poput tebe i doktorke koje provaljuju svoj primitivzam 24 sata dnevno.

Srki, izgleda da je tvoj zivot besmislen. Stvarno si bedan.
Dolybell Dolybell 12:59 22.03.2008

Re: Kompletni kretenizam

Ta prica da sportisti ne trebaju da se bave politikom je samo pocenjivanje njihove inteligencije...Zasto to ne kazete za pisce, reditelje, slikare...? A drugo, mislim da su se mnogo vise od njega politikom bavili ovi sto su ga suspendovali


Bavljenje politikom može kao Bodiroga, (npr.) a na sportskim takmičenjima
međunarodnog nivoa, ne može - nije stvar inteligencije nego mesta.
Dolybell Dolybell 13:33 22.03.2008

Re: Kompletni kretenizam

Dolybel, nemam ja nista protiv bloga. Blog je fina stvar kad se njime koriste ljudi. Ja imam protiv samoproklamovanh pametnjakovica poput tebe i doktorke koje provaljuju svoj primitivzam 24 sata dnevno.


Zahvalna na komplimentu od koga je - dobro smo i prošle.
Zašto ste se našli povređenim da tako odgovarate?
Uglavnom se osobe osete povređene istinom - retko neistinom,
jer i sami znaju da je neistina, pa ih i ne vređa, mada može da im smeta,
a to je već nešto drugo.
Savet; pojam primitivizam - videti značenje u nekom od rečnika.
Nisam primetila da negde uopšte piše koliko sam i da li sam pametnjaković?
Samo-proklamovala se nisam nigde. Ako ste to negde primetili, molim ukažite
mi da to ispravim.
Kako ste uopšte primetili proklamovanje našeg
primitivizma 24h dnevno kad ne posećujete ovaj blog?

Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 14:39 22.03.2008

Re: Kompletni kretenizam

Pa dovoljno je covek da poseti Blog jednom mesecno i da vidi postove placenih partijskih jurisnika. Priblizavaju se izbori pa se i aktivnost povecala.

Ja uopste nisam poverdjen ni uvredjen. Ne obazirem se na gluposti.
ducaty ducaty 15:59 22.03.2008

Re: Kompletni kretenizam

Dolybell
Ta prica da sportisti ne trebaju da se bave politikom je samo pocenjivanje njihove inteligencije...Zasto to ne kazete za pisce, reditelje, slikare...? A drugo, mislim da su se mnogo vise od njega politikom bavili ovi sto su ga suspendovali


Bavljenje politikom može kao Bodiroga, (npr.) a na sportskim takmičenjima
međunarodnog nivoa, ne može - nije stvar inteligencije nego mesta.


Da li je Cavic nosio majicu sa oznakom neke politicke organizacije? Da li je nosio oznaku neke fasisticke organizacije? Da li je nosio nekog optuzenika za ratne zlocine na majici? Da li je ikog uvredila ta poruka? Nije... Pa ko se tu onda bavi politikom, Cavic ili oni koji su ga suspendovali?
Dolybell Dolybell 20:37 22.03.2008

Re: Kompletni kretenizam

Blog je fina stvar kad se njime koriste ljudi. Ja imam protiv samoproklamovanh pametnjakovica poput tebe i doktorke koje provaljuju svoj primitivzam 24 sata dnevno.

Ja uopste nisam poverdjen ni uvredjen. Ne obazirem se na gluposti.


?????????
Rasina Rasina 23:06 22.03.2008

Re: Kompletni kretenizam

QQLL...
Doktorka (I assume "doktorka za politiku" - chime bi mi ostali trebalo da se bavimo? Mi koji nismo doktorirali politiku.
Siguran sam da bi Vam svi mi (ostali) bili veoma zahvalni na savetu i usmerenju, ukoliko ste voljni da ga sa nama podelite.

Takodje, ako bi ste bili ljubazni da napishete kratko uputstvo ili manual za gospodina Cavica o tome shta i kako da misli, govori, obuche, ... etc. tako da moze da se fokusira samo na plivanje i ne misli na stvari koje nisu za njega, i stoga popravi "...ionako teshku situaciju srbije u svetu..." to bi bilo veoma plemenito od Vas.

Ako smo vec ulozili toliko u vash doktorat iz politike - red je i da iskoristimo tu investiciju i Vashe orgomno znanje.
doktorka doktorka 23:20 22.03.2008

Re: Kompletni kretenizam

Rasina
QQLL... Doktorka (I assume "doktorka za politiku" - chime bi mi ostali trebalo da se bavimo? Mi koji nismo doktorirali politiku.Siguran sam da bi Vam svi mi (ostali) bili veoma zahvalni na savetu i usmerenju, ukoliko ste voljni da ga sa nama podelite. Takodje, ako bi ste bili ljubazni da napishete kratko uputstvo ili manual za gospodina Cavica o tome shta i kako da misli, govori, obuche, ... etc. tako da moze da se fokusira samo na plivanje i ne misli na stvari koje nisu za njega, i stoga popravi "...ionako teshku situaciju srbije u svetu..." to bi bilo veoma plemenito od Vas. Ako smo vec ulozili toliko u vash doktorat iz politike - red je i da iskoristimo tu investiciju i Vashe orgomno znanje.

Niste ulozili nista, a i nisam doktorka iz politike. Evo dole nize, postavljen je link gde mozete videti pravilnik LEN-a. Dovoljno je da porucite Cavicu da se pridrzava pravilnika, nista vise , ili da ne ucestvuje ako mu se pravilnik ne dopada.
Rasina Rasina 00:36 23.03.2008

Re: Kompletni kretenizam

Ako ishta mogu (ili zelim) da poruchim g. Cavicu - to bi bilo "svaka chast, chestitam, sve najbolje u buducim naporima, zivotu i karijeri".

A Vi mu poruchite shta god Vam volja - i prenesite nam njegov odgovor koji ce, siguran sam, odmah uslediti.
:)

Hteo sam da dodam:

"... niste ulozili nista,...'

Oh pa naravno da jesam (i nisam jedini). I na zalost "return on investment" je vishe nego razocharavajuci.
Dolybell Dolybell 00:44 23.03.2008

Re: Kompletni kretenizam

Da li je ikog uvredila ta poruka?


May be?
Konbeto-san Konbeto-san 02:57 22.03.2008

SUDAR

Sudar evropskog i srbijanskog licemerja !?
Cena 7000 evra i suspenzija.

Dvosmerni BULLSHIT (u vodi) !!!
Filip2412 Filip2412 03:18 22.03.2008

Re: SUDAR

Sudar evropskog i srbijanskog licemerja !?
Cena 7000 evra i suspenzija.


Ko placa cenu, pa mi naravno.
Ako nastavimo s pishanjem u vetar nestacemo s lica zemlje i to brze nego sto mislimo.
Konbeto-san Konbeto-san 03:12 22.03.2008

BARA

Bojim se da momak "pliva u lošem društvu".
rayzippo rayzippo 03:16 22.03.2008

Re: BARA

mileticu,porucio ti cavic da se nista ne brines;poslace ti 100 dolara da si kupis majicu po vlastitom izboru...))
Konbeto-san Konbeto-san 03:26 22.03.2008

Re: BARA

rayzippo
mileticu,porucio ti cavic da se nista ne brines;poslace ti 100 dolara da si kupis majicu po vlastitom izboru...))


Ako je kojim slučajem došlo do zabune,
ja se prezivam Vraneš.

ps
Blogovska prepoznavanja su KRETENSKI PORIV... Promašaj !
rayzippo rayzippo 08:00 22.03.2008

Re: BARA

Vranes-san,post je upucen mileticu a okacio sam ga kao repliku na Vas post radi skracenja postupka pri postiranju...japanci i mi nemamo nikakvih otvorenih pitanja ...:)))
Konbeto-san Konbeto-san 13:41 22.03.2008

Re: BARA

rayzippo
Vranes-san,post je upucen mileticu a okacio sam ga kao repliku na Vas post radi skracenja postupka pri postiranju...japanci i mi nemamo nikakvih otvorenih pitanja ...:)))


Sorry : )
Konbeto-san Konbeto-san 04:16 22.03.2008

Budalaština !!!

IMG]http://i134.photobucket.com/albums/q117/mannitoujr/Budalastina.jpg[/IMG]
Konbeto-san Konbeto-san 04:43 22.03.2008

Opet ne umem da okačim sliku !!!

Laku noć : (
Dolybell Dolybell 13:39 22.03.2008

Re: Opet ne umem da okačim sliku !!!

Opet ne umem da okačim sliku !!!


Laku noć :(


p.s. pomoć za sliku. ako je to što si hteo ?
Konbeto-san Konbeto-san 04:55 22.03.2008

Yeah !!!

Hvala : )
Lala013 Lala013 06:12 22.03.2008

selektivno ili dosledno

Je li to mesanje politike i sporta selektivno ili dosledno?
Zna li ko od vas blagoglagoljivih, da li je LEN za vreme sankcija ('90-ih) dozvolio sportistima iz SRJ da ucestvuju na evropskom prvenstvu (plivackom i vaterpolo)?
Koliko ima ovakvih primera:
- bojkot Olimpijade u Moskvi od Amerikanaca (i sad postoji mogucnost bojkota, zbog Tibeta - dela mrske Kine:)
- silazak Croata sa postolja - Evropsko prvenstvo u kosarci

Natpis na majici cirilicom... da je hteo da ga uputi svetu... da li bi bas cirilicu izabrao?

Da li se cesto desava da dizu pogresne zastave i pustaju himnu od pola druge strofe? Koja kazna sleduje organizatoru za ovo?

Ko uopste od vas vestih na tastaturi, gleda sport?
Koliko vas je gledalo dodelu te medalje?
Je li vam "srce bilo puno" zbog tog zlata?

Miloradu srecne pripreme za Olimpijadu, i da pazi kad se pakuje:)

PS
Podignuta 3 prsta nisu je*bena, a ovakva izjava je odsustvo elementarnog kucnog vaspitanja.


Dolybell Dolybell 06:49 22.03.2008

Re: selektivno ili dosledno

Natpis na majici cirilicom... da je hteo da ga uputi svetu... da li bi bas cirilicu izabrao?


Tekst na ćirilici je čista glupost autora dizajna.
Ako je Kosovo Srbija, zašto postoji potreba da se
to nosi na majicama ili bilo na čemu?
Što reče jedan, to je fakat.
Mada imam utisak da baš i nije tako,
ili se varam?
Sad više nemam pojma da li je Kosovo Srbija ili nije?
Da li Srbija Kosovo ili nije?
Help!

doktorka doktorka 07:45 22.03.2008

Re: selektivno ili dosledno

Lala013
Miloradu srecne pripreme za Olimpijadu, i da pazi kad se pakuje:)PSPodignuta 3 prsta nisu je*bena, a ovakva izjava je odsustvo elementarnog kucnog vaspitanja.


i pamet u glavu , jer u protivnom ce opet biti diskvalifikovan .
Solomon Solomon 08:05 22.03.2008

Pravila Postoje

Pravila postoje, mali ih je prekrsio, sledi kazna. Kraj price.
Mesa politiku i sport - to je jako neumesno.
Mislim da vecina ljudi koji ga brane, ne razmislja racionalno vec emotivno.

Da je neki Kinez stao na podijum s majicom "Taiwan is China", i da su ga kasnije sankcionisali svi bi se slozili da politici nije mesto u sportu. Ali u ovom slucaju, neki su emotivno povezani, pa su reakcije iracionalne.
Decko je mlad i talentovan. Naucice u buduce da ne krsi pravila.
mcvetkovic mcvetkovic 08:49 22.03.2008

Re: Pravila Postoje

Solomon
Da je neki Kinez stao na podijum s majicom "Taiwan is China", i da su ga kasnije sankcionisali svi bi se slozili da politici nije mesto u sportu. Ali u ovom slucaju, neki su emotivno povezani, pa su reakcije iracionalne.
Decko je mlad i talentovan. Naucice u buduce da ne krsi pravila.


Nije lose prvo se informisati, pa onda ostavljati komentar. Tajvan nije priznat kao nezavisna drzava! Postoji nesto sto se u diplomatskom zargonu zove "jedna Kina", a i NR Kina i Tajvan su njen deo. To cak i nase Ministarstvo spoljnih poslova zna.

Sto se Cavica tice, uopste se ne radi samo o krsenju pravila (toga je bilo i potez jeste dziberski), ali ne znam bas da li takav gest zaista treba da bude razlog momentalne deskvalifikacije evropskog prvaka i rekordera, bez prethodnog upozorenja. Zbog toga smatram da je to samo demonstracija sile.
Solomon Solomon 17:17 22.03.2008

Re: Pravila Postoje

Zbog toga smatram da je to samo demonstracija sile.


Informisan sam ja dobro. Recenica "Kosovo je Srbija" predstavlja politicku izjavu ili komentar na trenutni SPOR koji se odigrava - to je sasvim jasno. Kao sto bi bila i politicka izjava reci "Stop Abortusu", "Gay Jednakost", "Peace in Iraq" ili bilo koji aktuelni spor. Potpuno je irelevantno da li je Kosovo zaista nezavisno ili samo formalno. Da je Kosovo na Marsu i sporno - takva izjava je politicke prirode i zato je iskljucen.
Kraj price. Ne svidja se ni meni - ali takva su pravila.

Sad, ako smatrate da je prestroga odluka - to je vec diskutabilno. Mozda su i mogli neku packu da mu lupe pa da mu oproste. Nadam se da ce mu ipak oprostiti i dozvoliti dalji nastup.
Mungos Mungos 08:06 22.03.2008

Resenje nedoumice

Goran Miletic
...a da će 7.000 EUR kazne država platiti umesto Plivačkog saveza Srbije. Izvinite, molim vas, zašto novac koji plaćamo na ime poreza niste upotrebili da podržite plivački sport kada je to trebalo, neko na plaćanje ovakvih kazni ?


Zato sto je nesto vise novca od poreza koji placamo potrosen za npr. skolovanje onih koji postavljaju ovakva pitanja.

Mungos, The Realno Frustriran
doktorka doktorka 08:31 22.03.2008

Re: Resenje nedoumice

Mungos

Goran Miletic...a da će 7.000 EUR kazne država platiti umesto Plivačkog saveza Srbije. Izvinite, molim vas, zašto novac koji plaćamo na ime poreza niste upotrebili da podržite plivački sport kada je to trebalo, neko na plaćanje ovakvih kazni ?Zato sto je nesto vise novca od poreza koji placamo potrosen za npr. skolovanje onih koji postavljaju ovakva pitanja.Mungos, The Realno Frustriran


a koliko smo para potrosili na ovu vlast koja nas je vratila u 1999. godinu ?
Mungos Mungos 08:45 22.03.2008

Re: Resenje nedoumice

doktorka
Mungos

Goran Miletic...a da će 7.000 EUR kazne država platiti umesto Plivačkog saveza Srbije. Izvinite, molim vas, zašto novac koji plaćamo na ime poreza niste upotrebili da podržite plivački sport kada je to trebalo, neko na plaćanje ovakvih kazni ?Zato sto je nesto vise novca od poreza koji placamo potrosen za npr. skolovanje onih koji postavljaju ovakva pitanja.Mungos, The Realno Frustriran


a koliko smo para potrosili na ovu vlast koja nas je vratila u 1999. godinu ?


Jeste'l to sela u pokvareni vremeplov?

Mungos, The Zbunjen


doktorka doktorka 08:51 22.03.2008

Re: Resenje nedoumice

Mungos

doktorka

MungosGoran Miletic...a da će 7.000 EUR kazne država platiti umesto Plivačkog saveza Srbije. Izvinite, molim vas, zašto novac koji plaćamo na ime poreza niste upotrebili da podržite plivački sport kada je to trebalo, neko na plaćanje ovakvih kazni ?Zato sto je nesto vise novca od poreza koji placamo potrosen za npr. skolovanje onih koji postavljaju ovakva pitanja.Mungos, The Realno Frustrirana koliko smo para potrosili na ovu vlast koja nas je vratila u 1999. godinu ? Jeste'l to sela u pokvareni vremeplov?Mungos, The Zbunjen



U pravu si , 1999. Crna Gora je josh uvek bila sa nama.
Mungos Mungos 09:00 22.03.2008

Re: Resenje nedoumice

doktorka
Mungos

doktorka

MungosGoran Miletic...a da će 7.000 EUR kazne država platiti umesto Plivačkog saveza Srbije. Izvinite, molim vas, zašto novac koji plaćamo na ime poreza niste upotrebili da podržite plivački sport kada je to trebalo, neko na plaćanje ovakvih kazni ?Zato sto je nesto vise novca od poreza koji placamo potrosen za npr. skolovanje onih koji postavljaju ovakva pitanja.Mungos, The Realno Frustrirana koliko smo para potrosili na ovu vlast koja nas je vratila u 1999. godinu ? Jeste'l to sela u pokvareni vremeplov?Mungos, The Zbunjen



U pravu si , 1999. Crna Gora je josh uvek bila sa nama.


A i Kosovo, bar u prvoj polovini godine....

Mungos, The Memory
mcvetkovic mcvetkovic 09:08 22.03.2008

Re: Resenje nedoumice

doktorka


U pravu si , 1999. Crna Gora je josh uvek bila sa nama.


I ti si u pravu. A i oni jadnici sto su ih "borci za slobodu" oteli, pa ih posle, kako izgleda, pobili i prodavali njihove organe, su u to vreme jos bili zivi. Nego hajde bolje da se pravimo da se to nikada nije ni dogodilo. I da se nadamo da ce neko vec jednom da makne tu vest sa naslovne strane. Malo li je stresa u poslednje vreme.
doktorka doktorka 15:36 22.03.2008

Re: Resenje nedoumice

mcvetkovic

doktorkaU pravu si , 1999. Crna Gora je josh uvek bila sa nama. I ti si u pravu. A i oni jadnici sto su ih "borci za slobodu" oteli, pa ih posle, kako izgleda, pobili i prodavali njihove organe, su u to vreme jos bili zivi. Nego hajde bolje da se pravimo da se to nikada nije ni dogodilo. I da se nadamo da ce neko vec jednom da makne tu vest sa naslovne strane. Malo li je stresa u poslednje vreme.

pa sa ovakvom nasom politikom , ko zna sta ce se dogoditi onim nasim jadnicima u srpskim enklavama. nemati diplomatske odnose sa nekom zemljom , znaci nemati ni uvid u ono sto se u toj zemlji dogadja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana