Plivanje u mudroj državnoj politici

Goran Miletic RSS / 21.03.2008. u 13:34

Trinidad je Srbija!
Trinidad je Srbija!
Ne volim da pišem dva bloga u istoj nedelji, a kamoli u istom danu. Međutim, aktivnosti Srbije van granica kuće Velikog Brata i van granica delova Republike Kosovo koju efektivno zloupotrebljava Beograd (nešto kao severni Kipar) poprimaju zabrinjavajuće razmere.

Prva „lepota poroka“ se nazirala juče, a epilog je dobila danas. Plivač Milorad Čavić je suspendovan na Evropskom prvenstvu u plivanju jer je nosio majicu „Kosovo je Srbija“. Znam da će odjednom on postati heroj za jedne koji će ga tapšati po ramenu, dok će drugi bez razmišljanja reći da „mu tako i treba“. Ipak, stvar je malo komplikovanija (sada već zvučim kao Boris Tadić). Naime, mladi Čavić je samo postupio onako kako „glavne“ partije, vlast i druge patriJote govore da treba da radimo – „u svakoj prilici stavljati do znanja da je Kosovo sastavni deo Srbije“. Evo vam rezultata tog stavljanja do znanja. Ukoliko vam se ne sviđa odluka Plivačke Federacije, uvek ste slobodni da iz nje istupite. Isto kao i iz bilo koje druge međunarodne organizacije kada jednog dana Rusija bude promenila svoj stav o Kosovu tj. naprasno postane uzdržana.

Ono što je za mene važno je kako se država ponaša u situaciji kada neko ispašta zbog svesnog ili nesvesnog sprovođenja akcionog plana. Ministarka sporta i omladine je najavila protest zbog odluke (svi smo se već naježili), spomenula da je odluka skandalozna, a da će 7.000 EUR kazne država platiti umesto Plivačkog saveza Srbije. Izvinite, molim vas, zašto novac koji plaćamo na ime poreza niste upotrebili da podržite plivački sport kada je to trebalo, neko na plaćanje ovakvih kazni ?

Pored ministarke, oglasio se G17+ i počeo da brani Čavića sa stanovišta ljudskih prava.Naime, ova partija je rekla da je to što je on kažnjen kršenje njegovih „ličnih sloboda i ljudskih prava“, da na majici nema ničeg uvredljivog, da je to najgrublji oblik diskriminacije i da G17 smatra da država mora da stane iza njega. Ovo „SMATRA da MORA“ je postalo opšte mesto ekipe iz DS i G17. I ja SMATRAM da svaki građanin MORA da ima platu veću od 1000 EUR, pa opet ništa. Mene zanima kako će država da stane iza Milorada. Predsednik će opet da ga tapše po ramenu ? Naći će mu nove sponzore ? Ukoliko je ovo drugo u pitanju, to je prilično loša poruka svim drugim sportistima. Takođe, zanima me zašto ekipa iz G17 prilikom susreta sa mogućim investitorima ne nosi ni pomenutu majicu, a čak ni onaj lepi DSS bedž na kome takođe piše „Kosovo je Srbija“. Naravno da nijedan investitor ne bi ništa rekao na to, ali bi svaki od njih video da baš niste u dobrim odnosima sa realnošću, a sa takvim ne vredi praviti DEAL.

Dok sam pisao blog oglasili su se i Predsednik Tadić u svom maniru ("Čavić nije imao nameru") i bogougodni Premijer Koštunica koji je Plivačku Federaciju pozvao da povuče odluku na isti način kao što poziva USA da "ponovo počne da se drži međunarodnog prava". Premijer je još naglasio da je Čavić spreman za nove rekorde (otkud li on to zna) i da je on na majici "prepisao najvažniji deo Povelje UN". Apelovao je na "razumne i odgovorne ljude" isto kao što već 20 godina oni koji vode ovu zemlju "apeluju", radujući se što oko nečeg nema jednoglasnosti.

Za to vreme, primećujem da se tajni akcioni plan u vezi sporta nije primio na Novaka Đokovića i Anu Ivanović. Novak i dalje ima residence u Monaku, što znači da tamo plaća porez, dok je Ani residence u Švajcarskoj. Obe zemlje su naravno priznale Kosovo, pa sad čekamo da vidimo da li će tu neki državni funkcioner nešto da kaže. Da ne bude zabune, ja bih takođe radije plaćao porez nekoj drugoj državi.

Drugi primer mudre državne politike na spoljnom planu je takođe od juče. Naime, Ministarstvo spoljnih poslova Republike Srbije je juče imalo vremena da iskaže svoj stav o Tibetu. To je veoma lepo i ja sam očekivao da u Srbiji ipak postoje neki principi i da je makar neko može da pomene ljudska prava ljudi koji nisu Srbi ili sa istima imaju neke veze. Međutim, celo saopštenje glasi upravo ovako:

„MINISTARSTVO SPOLJNIH POSLOVA
Beograd, 20. mart 2008. godine

SAOPŠTENJE MINISTARSTVA SPOLJNIH POSLOVA POVODOM SITUACIJE NA TIBETU

Povodom nedavnih nemira na Tibetu, Republika Srbija ponavlja svoju principijelnu podršku politici "jedne Kine" i poštovanju suvereniteta i teritorijalnog integriteta Narodne Republike Kine. Republika Srbija zastupa stav da je Tibet unutrašnje pitanje NR Kine i uvažava politiku kineske vlade prema Tibetu kao autonomnom regionu.

Republika Srbija zahvaljuje Narodnoj Republici Kini na doslednom poštovanju suvereniteta i teritorijalnog integriteta Republike Srbije, Povelje UN, Rezolucije 1244 i osnovnih načela međunarodnog prava, kao i na zalaganju da se pitanje Kosova i Metohije reši mirnim putem, iznalaženjem obostrano prihvatljivog rešenja.“

Možemo se vi i ja, oni i mi, slagati ili ne slagati oko toga da li treba uputiti podršku „celovitosti Kine“, ali sročiti saopštenje u kome nećete čak ni indirektno pomenuti ljudska prava, prekomernu upotrebu sile, ali ni one lične slobode koje G17 pominje u slučaju Čavića je u najmanju ruku strašno. Verujem da naše ministarstvo ima isto mišljenje i u vezi Čečenije – važna je celovitost Rusije, a ljudska prava Čečena valjda moraju da sačekaju malo. Stav Srbije prema svim nestalim i ubijenim tamo je verovatno isti kao stav prema 950 tela iz Batajnice, hladnjačama i Srebrenici – simply IGNORE!

Imajući u vidu da RTS danima (i mesecima) promoviše moguću odluke Dume u Rusiji da prizna Abhaziju (i neke druge regione), biće zanimljivo videti kako će se naše Ministarstvo postaviti u tom slučaju. Da li će tada biti važnija celovitost Gruzije ili da se „ne čačka“ velika sila kakva je Rusija.

Atačmenti



Komentari (415)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vodzo Modzo Vodzo Modzo 23:18 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

korto malteze
Samo da znas, ako vi sa Cubure mislite da se posle sticanja nezavisnosti pripojite Bulbulderu - ne moze :)
Bogami, bice tu svega... Vi sa Bulbuldera imate najbolje pekare i najbolji burek u BG, a to je resurs koji se "tanji" u ovom gradu... Ako tako nastavite, mozda vas i ameri napadnu, ipak cena bureka skace na svetskom trzistu... :-P
Treger Treger 23:30 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Vračarac
Upoznajte se sa pravilima u sportu i svim sportskim asocijacijama.Tek potom donosite sudove skandaloznostima i nepravdama.Molim vas uputite me na koja konkretno pravila mislite, a onda mi recite koja je prva mera koja se primenjuje u ovakvim slučajevima i zašto ta prva mera nije primenjena u slučaju našeg plivača već se odmah pristupilo izricanju krajnje mera bez mogućnosti žalbe? Milorad Čavić je dao objašnjenje u vezi svog postupka i isključio je mogućnost politizacije. Ja mu apsolutno verujem jer dečko zaista nema razloga da dozvoli da ga bilo ko ispolitizuje. To je njegov lični stav za koji nije pitao ni mene, ni vas ni Koštunicu.
To što će država da plati kaznu, je takođe, još jedan dokazda to nije bila Čavićeva lična stvar,Ja to vidim kao gest solidarisanja države sa M.Č. Ništa drugo.Ja ne mislim da je parola Kosovo je Srbija politika to je deo jedinog vežećeg, međunarodno priznatog dokumenta kojim se reguliše status Kosova.

Mnogo si naivan, skoro kao Samatrdžić. Zbog njegovog huškanja dvoje dece može ostati bez oca a mnogo ljudi je povređeno a i jedan mladi Ukrajinac je izgubio život.
Treger Treger 23:48 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Vračarac
Upoznajte se sa pravilima u sportu i svim sportskim asocijacijama.Tek potom donosite sudove skandaloznostima i nepravdama.Molim vas uputite me na koja konkretno pravila mislite, a onda mi recite koja je prva mera koja se primenjuje u ovakvim slučajevima i zašto ta prva mera nije primenjena u slučaju našeg plivača već se odmah pristupilo izricanju krajnje mera bez mogućnosti žalbe? Milorad Čavić je dao objašnjenje u vezi svog postupka i isključio je mogućnost politizacije. Ja mu apsolutno verujem jer dečko zaista nema razloga da dozvoli da ga bilo ko ispolitizuje. To je njegov lični stav za koji nije pitao ni mene, ni vas ni Koštunicu.
To što će država da plati kaznu, je takođe, još jedan dokazda to nije bila Čavićeva lična stvar,Ja to vidim kao gest solidarisanja države sa M.Č. Ništa drugo.Ja ne mislim da je parola Kosovo je Srbija politika to je deo jedinog vežećeg, međunarodno priznatog dokumenta kojim se reguliše status Kosova.

Pa da tako je ministar Samardžić objasnio kako su goloruki građani opravdano gnevni ubili ukrajinca koji je posle otvorio vatru iz snajpera na njih. Šta ima tu da se objašnjava da je neko drugi nosio majcu Kosovo nije Srbija mi bi ovde zapalili njegovu ambasadu. I oda mi pričamo o dvostrukim standardima. Još jedino Srbija nije okončala saradnju sa Hagom.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:39 22.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Zaista mi je teško da poverujem da ga je uspavani Koštunica ili Čika Brka Samardžić ili bilo ko iz vlade na bilo koji način instruirao da nosi tu majicu. Pa nije valjda Čavić glup pa da mu drugi određuju šta će obući ili reći.

čavić je rođen u americi. jedva govori srpski. ćirilicu ne zna sigurno. tamo je moglo da piše i kosovo nije srbija, on to ne bi primetio.
prema tome, neke instruktore, da ne kažem, savetnike je imao. dal su ovi ili čorba, ko zna.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:43 22.03.2008

Re: Njegova lična stvar

tigrks
Goran Miletic
Meni je najmanje bitno da li je to njegova licna odluka, pritisak ili plan... Bitan je rezultat svega toga i reakcija drzave i politicara koja samo moze da vam ide na zivce pa cak i da ste glasac SRS-a...


Očigledno je da i tebe iritira upravo ono što je pisalo na majici. Naravno to je tvoja lična odluka ili stav, ali stvarno je već bolesno to što reakciju državnih organa i političara tretiraš kao nešto negativno. Za razliku od tebe koji kao jedinka nemaš nikakvu sem ljudske odgovornosti u takvim pitanjima predstavnici državnih organa imaju obavezu da brane zemlju čiji su predstavnici. Inače tvoja opaska da zvučiš kao Predsednik Boris Tadić je samo umišljanje.
A što se Čavića tiče ima moju potpunu podršku, tom majicom je mogao da iritira samo one koji osećaju krivicu i nelagodu zbog kršenja međunarodnih normi pa bi da zabrane i da ih na to podsećamo.

ma da je boris bio tamo već bi skakao u bazen.
ovako je virtuelno skočio.
tigrks tigrks 02:01 22.03.2008

Re: Njegova lična stvar

ma da je boris bio tamo već bi skakao u bazen.
ovako je virtuelno skočio.


Za razliku od Miletića koji može da umišlja...
A što se ćirilice tiče ona je ovde najmanje bitna (za Čavaića pogotovu, iako je evidentno da tebi nije), ali je mnogo ružno

tamo je moglo da piše i kosovo nije srbija, on to ne bi primetio.


pa da bi održali nivo komunikacije poručujem:
POGLEDAJ SE U OGLEDALO, DA PROVERIŠ ŠTA SI.
angie angie 03:44 22.03.2008

Re: Njegova lična stvar

već je izneo jedan lični stav koji nikoga nije vređao


za njih to verovatno znachi podrshka svemu zashto je kosovo uopshte postalo nezavisno-veoma je osetljiv i momenat i specifichna je situacija.

Miloradu sve najbolje!
Dolybell Dolybell 05:05 22.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Ja ne mislim da je parola Kosovo je Srbija politika to je deo jedinog vežećeg, međunarodno priznatog dokumenta kojim se reguliše status Kosova.


Ne razumem?
Vračarac Vračarac 09:10 22.03.2008

Re: Njegova lična stvar

jedva govori srpski. ćirilicu ne zna sigurno. tamo je moglo da piše i kosovo nije srbija, on to ne bi primetio.
prema tome, neke instruktore, da ne kažem, savetnike je imao. dal su ovi ili čorba, ko zna.

Pretpostavka ili neko argumentima potkrepljeno saznanje?
Vračarac Vračarac 09:17 22.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Mnogo si naivan, skoro kao Samatrdžić. Zbog njegovog huškanja dvoje dece može ostati bez oca a mnogo ljudi je povređeno a i jedan mladi Ukrajinac je izgubio život.

Zar zaista mislite da Srbi sa Kosova nisu sposobni sami za sebe da odlučuju? Da li je potreban lik tipa "Samardžić" da im kaže šta im valja činiti. Da ne bude zabune, dešavanja od 17. marta su apsolutno suluda i neprihvatljiva ali kosovski Srbi valjda bolje znaju (iskustvo) i od nas i od Samardžića kakva im se sudbina sprema. Sumnjam da bi napravili onoliki haos da su u nezavisnosti Kosova prepoznali bilo kakav dobitak za sebe. Pa ne mislite valjda da su stvarno toliko ludi? Uticaja iz Beograda je sigurno bilo ali niko nije mogao da ih natera da rade po beogradskim direktivama ukoliko to sami nisu prepoznali kao način za sopstveno očuvanje.
vlada dvm vlada dvm 09:43 22.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Exitus Letalis
Zaista mi je teško da poverujem da ga je uspavani Koštunica ili Čika Brka Samardžić ili bilo ko iz vlade na bilo koji način instruirao da nosi tu majicu. Pa nije valjda Čavić glup pa da mu drugi određuju šta će obući ili reći. čavić je rođen u americi. jedva govori srpski. ćirilicu ne zna sigurno. tamo je moglo da piše i kosovo nije srbija, on to ne bi primetio.prema tome, neke instruktore, da ne kažem, savetnike je imao. dal su ovi ili čorba, ko zna.

Cavic govori srpski, I to dobro. A Vase pitanje "ko zna?'...tacno. Ko zna? Vi mozda?
Vračarac Vračarac 11:57 22.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Ne razumem?

Šta?
umberto umberto 12:14 22.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Vracarac, komsija,

moj savet ti je, pre no sto se upustis u raspravu sa nekim postavis sebi pitanje:
"da li je ovaj u stanju da razume?"
mnogi nisu - trude se ali bez alata nema zanata.
s takvima dzabe trosis reci.
Vračarac Vračarac 12:23 22.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Vracarac, komsija,

moj savet ti je, pre no sto se upustis u raspravu sa nekim postavis sebi pitanje:
"da li je ovaj u stanju da razume?"
mnogi nisu - trude se ali bez alata nema zanata.
s takvima dzabe trosis reci.

U pravu si.
Treger Treger 00:14 23.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Vračarac
Mnogo si naivan, skoro kao Samatrdžić. Zbog njegovog huškanja dvoje dece može ostati bez oca a mnogo ljudi je povređeno a i jedan mladi Ukrajinac je izgubio život.Zar zaista mislite da Srbi sa Kosova nisu sposobni sami za sebe da odlučuju? Da li je potreban lik tipa "Samardžić" da im kaže šta im valja činiti. Da ne bude zabune, dešavanja od 17. marta su apsolutno suluda i neprihvatljiva ali kosovski Srbi valjda bolje znaju (iskustvo) i od nas i od Samardžića kakva im se sudbina sprema. Sumnjam da bi napravili onoliki haos da su u nezavisnosti Kosova prepoznali bilo kakav dobitak za sebe. Pa ne mislite valjda da su stvarno toliko ludi? Uticaja iz Beograda je sigurno bilo ali niko nije mogao da ih natera da rade po beogradskim direktivama ukoliko to sami nisu prepoznali kao način za sopstveno očuvanje.

Isto tako su znali u Hrvatskoj, Bosni i na Kosovu pbolje da nisu znali.
Vračarac Vračarac 09:05 23.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Isto tako su znali u Hrvatskoj, Bosni i na Kosovu pbolje da nisu znali.

To je više pitanje mentaliteta
goricki goricki 10:01 24.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Gorio
Da li bi, u krajnjoj liniji kaznio nekog našeg plivača zbog majce vojvodina je Srbija? Ako Srbija posle 11.maja nastavi ovim putem, u dogledno vreme moglo bi se desiti.


Joj, nemojte Gorio to izgovarati, nama se u Vojvodini dize kosa na glavi od takvih prognoza! Ja najvise volim svoju Vojvodinu, a znate zasto? Zato sto u njoj jos uvek ima mesta za sve!

Garantujem vam svima da je vojvodjanima bas svejedno cije su srce dokle god im niko ne cacka komsije i ne unosi nemir medj ljude.

SAMO VI NAS LEPO PUSTITE DA RADIMO I VAMA CE BITI BOLJE!

cincili cincili 13:55 21.03.2008

opet drugi

ima da nam budu krivi.

zao mi je da su cavica izmanipulisali davsi mu da obuce onu majcu sa dss/rss sloganom. decko je puno truda ulozio u svoj uspeh, a sad ce malo da snosi posledice nepromisljenosti. nadam se da ce sada malo promisliti i prvo skociti pa reci hop.

definitivno da ce ga nacionalisticka srbija stilizovati u heroja, ali da li ce se time status kosova promeniti? ne, danas, ne sutra i ne dok je nas. i zato je steta jos veca da je milorad ispao zrtveno jagnje za nesto sto su drugi zamesili jos pre njegovog rodjenja...

a, za ovo sapstenje ministarstva spoljnih poslova ti bas hvala. dakle, demagozi nikad ne idu u penziju, a nije ih potrebno ni klonirati! strasno ili jos bolje beznadezno po nas!

mozda ovaj geneticar iz leskovca uspe da poradi na nasem genetskom sklopu pa se kroz koju deceniju srbijom (sto od nje osta) pocnu setati neki normalni ljudi. zao mi je sto to, sva je prilika, ja vise necu doziveti!

crno nam se pise!
Boris Drenca Boris Drenca 13:58 21.03.2008

Re: opet drugi

Nikada u ogledalo da pogledamo. Već sam čuo komentar da ga ne bi kaznili da je na majci pisalo Free Tibet.
Goran Miletic Goran Miletic 14:01 21.03.2008

Re: opet drugi

Boris Drenca
Nikada u ogledalo da pogledamo. Već sam čuo komentar da ga ne bi kaznili da je na majci pisalo Free Tibet.



Ja isti komentar procitao malopre na sajtu "Srpskih nacionalista", ali i to su Holandjani opet sve inicirali, da treba da ga doceka 100 000 patriota kada dodje i da svaki sportista od sada treba da nosi istu majicu...

Bas lepo
Vračarac Vračarac 14:08 21.03.2008

Re: opet drugi

Goran Miletic

Boris DrencaNikada u ogledalo da pogledamo. Već sam čuo komentar da ga ne bi kaznili da je na majci pisalo Free Tibet. Ja isti komentar procitao malopre na sajtu "Srpskih nacionalista", ali i to su Holandjani opet sve inicirali, da treba da ga doceka 100 000 patriota kada dodje i da svaki sportista od sada treba da nosi istu majicu...Bas lepo

Isti komentar imate i na ovom sajtu, vesti .
Atomski mrav Atomski mrav 14:26 21.03.2008

Re: opet drugi

Ma da si se ti Miletiću pitao, Čavića bi doživotno suspendovali...
Goran Miletic Goran Miletic 14:28 21.03.2008

Re: opet drugi

Atomski mrav
Ma da si se ti Miletiću pitao, Čavića bi doživotno suspendovali...


Atomski, pun si predrasuda i stereotipa.

Da sam ja odlucivao, ja bih ga opomenuo da to ne cini vise. Smatram da bi to bilo primereno, a ukoliko bi to ponovio opet i opet, onda bih uradio isto ovo...

Zao mi je sto tako gledas ne samo na mene vec i na druge...
Atomski mrav Atomski mrav 14:39 21.03.2008

Re: opet drugi

Pa da si to tako napisao jasno i glasno u postu, ne bi bilo mesta "predrasudama i stereotipima" na koje ni sam nisi imun.
Bonner D Bonner D 15:04 21.03.2008

Re: opet drugi

Goran Miletic

Atomski, pun si predrasuda i stereotipa.Da sam ja odlucivao, ja bih ga opomenuo da to ne cini vise. Smatram da bi to bilo primereno, a ukoliko bi to ponovio opet i opet, onda bih uradio isto ovo...Zao mi je sto tako gledas ne samo na mene vec i na druge...


Pa napiši im pisance Miletiću, javni im se mejlom, može i na više adresa, protestvuj pa objavi ovde na blogu šta su ti odpisali.

Javi im i da pravila evropske plivačke federacije ne mogu da budu važnija i «starija» od prava iz Povelje UN o ljudskim pravima, ili Evropske konvencije o ljudskim pravima i slobodama, "Svako ima pravo na slobodu izražavanja. Ovo pravo uključuje slobodu posedovanja sopstvenog mišljenja, primanja i saopštavanja informacija i ideja bez mešanja javne vlasti i bez obzira na granice."

Ništa od ostalog iz tvog posta nisam razumeo, na gomilu nabacanih nekoliko fraza i ništa suvislo i pre svega potpuno nerazumljivo. I Tibet i Kosovo i ljudska prava...Misliš na slobodu kretanja na Kosovu, kao osnovno ljudsko pravo?

Šta konkretno zameraš Vladi i ministarki sporta?

To što brane pravo Milorada Čavića da poseduje svoje mišljenje i pravo da to svoje mišljenje slobodno izražava?

"Svako ima pravo na slobodu izražavanja. Ovo pravo uključuje slobodu posedovanja sopstvenog mišljenja, primanja i saopštavanja informacija i ideja bez mešanja javne vlasti i bez obzira na granice."

Dolybell Dolybell 16:43 21.03.2008

Re: opet drugi

"Svako ima pravo na slobodu izražavanja. Ovo pravo uključuje slobodu posedovanja sopstvenog mišljenja, primanja i saopštavanja informacija i ideja bez mešanja javne vlasti i bez obzira na granice."



Sport je izuzet iz politike, možeš da učestvuješ
ili da ne učestvuješ, ali nemaš pravo da propagiraš kroz
sport bilo kakvu politiku.
Svako propagiranje politike u sportu je uglavnom
izazivalo nerede i tuče, što navijača, što sportista.
U to spada i rasizam, fašizam, svako vređanje po
rasnoj i verskoj opredeljenosti.
Zato nije dozvoljeno i podvrgava se sankcijama.

To što ste naveli pošaljite plivačkoj federaciji,
ili bilo kojoj drugoj.
Verovatno da to sem vas niko drugi ne zna.

Taj tekst Čaviću neće pomoći, obzirom da ste ga izneli
na ovom blogu, za koji verujem i kad bi ga
neko iz LEN-a (Ligue Europeenne Natation)
hteo da pročita, onda mora da nađe prevodioca.
Atomski mrav Atomski mrav 16:47 21.03.2008

Re: opet drugi

Ja bih samo dodao da je Supermod izvoleo obrisati komentare sa jednog drugog posta o ovom slučaju - "jer je otvoren drugi post na tu temu". Ovde, opet, ispada da Čavić i nije tema posta? I zašto komentari nisu onda preseljeni ovde?
lidiaz lidiaz 16:52 21.03.2008

Re: opet drugi

Sport je izuzet iz politike, možeš da učestvuješ
ili da ne učestvuješ, ali nemaš pravo da propagiraš kroz
sport bilo kakvu politiku.
Svako propagiranje politike u sportu je uglavnom
izazivalo nerede i tuče, što navijača, što sportista.
U to spada i rasizam, fašizam, svako vređanje po
rasnoj i verskoj opredeljenosti.
Zato nije dozvoljeno i podvrgava se sankcijama.

Ovo je netacno i pobrkali ste loncice. Propagiranje rasizma i fasizma nije politika, vec sirenje mrznje.
Same sportske organizacije debelo uvlace politiku u vecinu svojih odluka, cak i ukoliko su to najsitnije odluke. Kao naprimer da u Rusiji ne moze da se igra fudbal jer je hladno, ali u Nemackoj moze.
Sportske organizacije ne kaznjavaju rasizam i fashizam ako su u pitanju eklpe iz Zapadne Evrope, a najdrsasticniji primer su Lacio i fudbaler DiKanio. Retko kaznjeni.
Politicka je i odluka da Partizan kad ne moze da igra u Beogradu ne moze da igra ni u Banjaluci, Sofiji, Atini, ili negde u Italiji, vec samo u Holandiji npr. To je sve petljanje politike u sport.

A ova kazna samo pokazuje licemerje.

Da ne ispadne kako su samo Srbi kaznjeni, kaznjeni su svi iz manje razvijenih ili manje popularnih zemalja.
Ljubazni Vodoinstalater Ljubazni Vodoinstalater 18:04 21.03.2008

Re: opet drugi

Goran Miletic

Boris DrencaNikada u ogledalo da pogledamo. Već sam čuo komentar da ga ne bi kaznili da je na majci pisalo Free Tibet. Ja isti komentar procitao malopre na sajtu "Srpskih nacionalista", ali i to su Holandjani opet sve inicirali, da treba da ga doceka 100 000 patriota kada dodje i da svaki sportista od sada treba da nosi istu majicu...Bas lepo


OK, a koji je konkretan odgovor na ovo pitanje? Stvarno me zanima da li bi ga kaznili da je pisalo na majci Free Tibet? To sto je pisalo na sajtu "Srpskih nacionalista", ne znaci da pitanje nije na mestu... kao sto je Djindjic 100 puta ponovio kada su mu prebacivali sto radi neke stvari isto kao i njegovi prethodnici:" Ako je Hitler prao zube, ne znaci da ja ne treba da ih perem."

Takodje, nevezano za ovo, zanima me na kom jeziku g. Miletic pise blogove? Ako je srpski u pitanju, ne znam sta znace reci "residence", "DEAL", "simply", "ignore"... Ako je vec engleski u pitanju, onda ne razumem pola drugih reci...
Dolybell Dolybell 18:05 21.03.2008

Re: opet drugi

"Svako ima pravo na slobodu izražavanja. Ovo pravo uključuje slobodu posedovanja sopstvenog mišljenja, primanja i saopštavanja informacija i ideja bez mešanja javne vlasti i bez obzira na granice."


Pravila po kojima igraš podrezumevaju da ih poznaješ
i prihvataš, ako nećeš - ne učestvuj.
Da li je Kosovo Srbija ili nije, za svaku sportsku organizaciju
nije bitno. Oni se po tom pitanju ne izjašnjavaju i
ne dozvoljavaju mešanje političke propagande u sport.
Kada bi to bilo dozvoljeno, kako bi vi reagovali da je neki
npr. plivač sa Kosova nosio natpis "Kosovo nije Srbija"?
Da li bi vam isto tako bilo svejedno, jer čovek izražava svoje mišljenje?


Kad bi to bilo dopušteno, ne bi se učesnici takmičili već verovatnije je
da bi vodili ratove.
vlada dvm vlada dvm 22:55 21.03.2008

Re: opet drugi

Pravila po kojima igraš podrezumevaju da ih poznaješ
i prihvataš, ako nećeš - ne učestvuj.

Recimo, pravilo je da ako 'oces nekoga da bombardujes, to mora daprodje kroz UN i Savet Bezbednosti. To je MEDJUNARODNO PRAVILO. Ali, kako rece Dzordz Orvel : Sve su zivotinje jednake, samo su neke jednakije od drugih. ("Zivotinjska farma".
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:50 22.03.2008

Re: opet drugi

Ja isti komentar procitao malopre na sajtu "Srpskih nacionalista", ali i to su Holandjani opet sve inicirali, da treba da ga doceka 100 000 patriota kada dodje i da svaki sportista od sada treba da nosi istu majicu...

a kako je pena udarila na usta dinkiću - ako holandija ne može da nas pobedi etc.... zaneo se sasvim. zaboravio da je holandija domaćin evropskog prvenstva. da nema veze s tim.
ama baš nikakve.
i nisu samo nacoši pozvali na doček. pozvao je i dinkić. nadajući se da će da dođe i tadić.
inače, ajde iskreno, kada ste prvi put ćuli za čavića?
bilo ko?
ja nikad ranije.
jer ova zemlja i nije ništa uložila ni u njega, kao ni u ostale sportiste, umetnike etc. a samo se posle qqqq.
kao i obično.
tigrks tigrks 02:42 22.03.2008

Re: opet drugi

inače, ajde iskreno, kada ste prvi put ćuli za čavića?
bilo ko?
ja nikad ranije.


Sport mi nije ni najmanje tema o kojoj bi da pričam, sebe smatram prilično neupućenim u tu oblast. Ali za Čavića sam ne samo čuo pre nekoliko godina (3 ili 4), već i video da odlično pliva (ovo - odlično pliva - opet nije zbog mog poznavanja plivanja, već zato što je i tada osvojio neku medalju).
Naravno da mu treba prirediti doček, najpre zbog rekorda i medalje koju je osvojio, kako dočekujemo i sve ostale sportiste koji, predstavljajući našu zemlju, osvoje zlato. Što se patriotskog stava tiče, nisam da mu baš dodelimo odlikovanje, ali sam još manje da se po njemu pljuje. A još manje za stav da postojanje patrijota dozvoljava suspenziju patriotizma
jer ova zemlja i nije ništa uložila ni u njega, kao ni u ostale sportiste, umetnike etc. a samo se posle qqqq.

A ja neznam da je bilo ko, sem roditelja, uložio nešto u nekog, dok taj neko ne pokaže svoj kvalitet, u umetnosti, sportu, nauci, ....
Dolybell Dolybell 05:09 22.03.2008

Re: opet drugi

Recimo, pravilo je da ako 'oces nekoga da bombardujes, to mora daprodje kroz UN i Savet Bezbednosti. To je MEDJUNARODNO PRAVILO. Ali, kako rece Dzordz Orvel : Sve su zivotinje jednake, samo su neke jednakije od drugih. ("Zivotinjska farma".


Za ponašanje u takvoj situaciji služi razum.
Niko normalan ne bi pristao na bombardovanje,
kao što je SM pristao, samo je slegao ramenima.
Od okupacije možeš da se oslobodiš, od bombardovanja teško.
vlada dvm vlada dvm 09:53 22.03.2008

Re: opet drugi

Dolybell
Recimo, pravilo je da ako 'oces nekoga da bombardujes, to mora daprodje kroz UN i Savet Bezbednosti. To je MEDJUNARODNO PRAVILO. Ali, kako rece Dzordz Orvel : Sve su zivotinje jednake, samo su neke jednakije od drugih. ("Zivotinjska farma".Za ponašanje u takvoj situaciji služi razum.Niko normalan ne bi pristao na bombardovanje,kao što je SM pristao, samo je slegao ramenima. Od okupacije možeš da se oslobodiš, od bombardovanja teško.


Pa nije se SM pitao mnogo na globalnom nivou, sta god mi mislili. "teli su da nas roknu pa to ti je. Poenta je u sledecem: kada je NATO krenuo na Srbiju, morao je da trazi odobrenje Saveta Bezbednosti. To je procedura. Osim, ako si jaci i bole te ushi za sve ostale. Tako da ne znam na ciji razum se pozivate.
Dolybell Dolybell 12:16 22.03.2008

Re: opet drugi

Da ne ispadne kako su samo Srbi kaznjeni, kaznjeni su svi iz manje razvijenih ili manje popularnih zemalja.



Nisu Srbi suspendovani, već Čavić,
možda je ta odluka prestroga, ali pretpostavljam da odbor nije imao garancije
da se neće isto ponoviti, obzirom da je to lični čin Čavića.
Vračarac Vračarac 12:25 22.03.2008

Re: opet drugi

Nisu Srbi suspendovani, već Čavić,
možda je ta odluka prestroga, ali pretpostavljam da odbor nije imao garancije
da se neće isto ponoviti, obzirom da je to lični čin Čavića.

Dakle, slažemo se?
Treger Treger 00:22 23.03.2008

Re: opet drugi

vlada dvm
Pravila po kojima igraš podrezumevaju da ih poznaješi prihvataš, ako nećeš - ne učestvuj.Recimo, pravilo je da ako 'oces nekoga da bombardujes, to mora daprodje kroz UN i Savet Bezbednosti. To je MEDJUNARODNO PRAVILO. Ali, kako rece Dzordz Orvel : Sve su zivotinje jednake, samo su neke jednakije od drugih. ("Zivotinjska farma".

Pa kada su Rusi ušli u Avganistan, Čehoslovačku i još ranije Mađarsku takođe nikog nisu pitali.
Dolybell Dolybell 00:35 23.03.2008

Re: opet drugi

Pa kada su Rusi ušli u Avganistan, Čehoslovačku i još ranije Mađarsku takođe nikog nisu pitali.
*novo


ALI IPAK SU IZAŠLI.
OVDE NISU NI ULAZILI ALI NIKAKO DA IZAĐU.
vlada dvm vlada dvm 13:14 23.03.2008

Re: opet drugi

Treger

vlada dvmPravila po kojima igraš podrezumevaju da ih poznaješi prihvataš, ako nećeš - ne učestvuj.Recimo, pravilo je da ako 'oces nekoga da bombardujes, to mora daprodje kroz UN i Savet Bezbednosti. To je MEDJUNARODNO PRAVILO. Ali, kako rece Dzordz Orvel : Sve su zivotinje jednake, samo su neke jednakije od drugih. ("Zivotinjska farma". Pa kada su Rusi ušli u Avganistan, Čehoslovačku i još ranije Mađarsku takođe nikog nisu pitali.


Vrlo tachno i ne sporim. Ljudska istorija je prepuna ovakvih primera. Indijanci, tibetanci, koreanci, srbijanci, bosanci, amerikanci.....Istorija ljudske civilizacije je istorija destrukcije sa mestimicnim svetlim momentima. Na zalost
Boris Drenca Boris Drenca 14:07 21.03.2008

.

undefined
blue rider blue rider 14:09 21.03.2008

Re: sramotno

obrisashe

nije primereno

sta ces

ivana23 ivana23 14:04 21.03.2008

Trebalo bi da znate,

u Monaku se ne placa porez.
Goran Miletic Goran Miletic 14:09 21.03.2008

Re: Trebalo bi da znate,

ivana23
u Monaku se ne placa porez.


Pa to i jeste poenta... Placa se po stopi od 0%
ivana23 ivana23 14:27 21.03.2008

Re: Trebalo bi da znate,

Novak i dalje ima residence u Monaku, što znači da tamo plaća porez

Goran Miletic

Pa to i jeste poenta... Placa se po stopi od 0%


Igor_Jaramaz Igor_Jaramaz 15:29 21.03.2008

Re: Trebalo bi da znate,

Уфатила си Горан како сам себе доводи у парадокс, придружи се удружењу Ивана...

Него да смо ми Срби иоле паметни нудили бисмо својим спортистима стопу опорезивања не од 0% већ 1% што би већина и те како прихватила све и да имају најмању дозу родољубља. Тих 1% би ишло у буџет а остатак би спортисти улагали у саму привреду (или у добротворне сврхе) и тиме бисмо убрзали развој спорта.

Угледајмо се на пример Крагујевца који је Ђоковићима дао закуп земљишта по веома повољној цени да би они на њему градили брендирани бизнис који ће не само донети зараду том граду већ и спортску инфраструктуру која ће изнедрити нове таленте.

људи, маните се претераног опорезивања и осталих социјалистичких фора...
Dolybell Dolybell 18:14 21.03.2008

Re: Trebalo bi da znate,

Угледајмо се на пример Крагујевца који је Ђоковићима дао закуп земљишта по веома повољној цени да би они на њему градили брендирани бизнис који ће не само донети зараду том граду већ и спортску инфраструктуру која ће изнедрити нове таленте.


Сагласна, не само због развоја спорта тј. тениса,
него и зараде од које ће имати могућности да убирају порез,
и тако јачају свој град.
Jeremija Jeremija 14:05 21.03.2008

Imperija ponovo udara

Ne bih o Tibetu, ne bih ni o Kosovu, a pogotovo ne bih o DSS i Koštunici.
O moći, o sili, koja boga ne moli i ne samo boga, ne klanja se nikome, jer sama po svojoj definiciji veruje da je svemoćna, da je bog.
Kad god je u pitanju relacija SISTEM-POJEDINAC, dakle moć-nemoć, ja sam nekako refleksno na starani pojedinca. Zato što je slabiji.
Mladić dobro pliva, to je pokazao, kakve sad sa plivanjem ima veze majica, sa sportom uopšte?
Da je protestvovala plivačka reprezentacija Kosova ili nihovo ministarstvo za sport, to bih razumeo, čak i to da je naš plivač upozoren od strane organizatora i to bi bil OK, ali suspenzija rekordera je preterana upotrba moći, neadekvatan odgovor, neprimeren!
U Srbiji smo od 1999.g. na neprimerenu primenu sile već navikli. Onih devetnaest zemalja imale su 101 način da spreče Miloševića, ne 1999. već i 1991. a radi opšteg dobra, prvenstven našeg, a nisu. Umesto bilo kog od 101 načina oni su izabrali da nas 77 dana bombarduju.
Zašto? Da bi svima, a ne samo Srbiji pokazali ko je bog.
Dolybell Dolybell 17:03 21.03.2008

Re: Imperija ponovo udara

Da je protestvovala plivačka reprezentacija Kosova ili nihovo ministarstvo za sport, to bih razumeo, čak i to da je naš plivač upozoren od strane organizatora i to bi bil OK, ali suspenzija rekordera je preterana upotrba moći, neadekvatan odgovor, neprimeren!


Svaki sportista zna da propagiranje politike u sportu nema,
i nema potrebe da ga se upozorava.
Tu majicu može da nosi u slobodnom vremenu,
niko mu ne bi zamerio, i taj tekst i spreda i pozadi.

Vračarac Vračarac 17:25 21.03.2008

Re: Imperija ponovo udara

Svaki sportista zna da propagiranje politike u sportu nema,
i nema potrebe da ga se upozorava.
Tu majicu može da nosi u slobodnom vremenu,
niko mu ne bi zamerio, i taj tekst i spreda i pozadi.

Da li istu poruku upućujete i australijskim sportistima sa olimpijasde u seulu 1988. kada je nekolicina njih nosila majice sa natpisom Free Mandela? Oni nisu bili kažnjeni.
Jeremija Jeremija 17:32 21.03.2008

Re: Imperija ponovo udara



Direktor LEN-a je kazao da je Čavić pravila prekršio zato što je prilikom primanja zlatne medalje za pobedu u disciplini 50 metara delfin nosio majicu sa natpisom "Kosovo je Srbija".

Sakadati nije mogao da odgovori na pitanje da li bi neki takmičar bio suspendovan da je nosio majicu "Sloboda za Tibet".

Mnogo zavisi i koja je majica u pitanju, ali bilo koja da je, suspenzija je preterana upotreba moći.
Dolybell Dolybell 18:10 21.03.2008

Re: Imperija ponovo udara

Da li istu poruku upućujete i australijskim sportistima sa olimpijasde u seulu 1988. kada je nekolicina njih nosila majice sa natpisom Free Mandela? Oni nisu bili kažnjeni.


Nije mi poznato u kojim prilikama su ih nosili?
Dolybell Dolybell 18:16 21.03.2008

Re: Imperija ponovo udara

Mnogo zavisi i koja je majica u pitanju, ali bilo koja da je, suspenzija je preterana upotreba moći.


А да је неко други носио мајицу на проглашењу
са натписом "Косово није Србија", и зато био кажњен,
да ли би вам сметало или би мислили да је оправдано?
Nadpalfi Nadpalfi 18:41 21.03.2008

Re: Imperija ponovo udara

Svaki sportista zna da propagiranje politike u sportu nema,
i nema potrebe da ga se upozorava.

A sta rade LEN, UEFA, OI i mnoge druge "sportske" organizacije? Da, bave se politikom, jer zbog "nepodobnosti" u politickom smislu kaznjavaju drzave i njihove sportiste
Vračarac Vračarac 19:26 21.03.2008

Re: Imperija ponovo udara

Nije mi poznato u kojim prilikama su ih nosili?

Mislim na zatvanju olimpijade u Seulu 1988. Nisam siguran da li je zatvaranje ali je definitivno olimpijada u Seulu.
Vračarac Vračarac 19:29 21.03.2008

Re: Imperija ponovo udara

А да је неко други носио мајицу на проглашењу
са натписом "Косово није Србија", и зато био кажњен,
да ли би вам сметало или би мислили да је оправдано?

Smetalo bi mi ali se ne bih zalagao da ga suspenduju.
Jeremija Jeremija 19:31 21.03.2008

Re: Imperija ponovo udara

Dolybell
Mnogo zavisi i koja je majica u pitanju, ali bilo koja da je, suspenzija je preterana upotreba moći.


А да је неко други носио мајицу на проглашењу
са натписом "Косово није Србија", и зато био кажњен,
да ли би вам сметало или би мислили да је оправдано?


Smetalo bi mi, da je recimo, neki nemački sportista nosio majicu na kojoj piše:
"Židove u gasne komore"
ili neki hrvatski sportista:
"Srbe na vrbe".
Suspenzija takvih bi bila O.K.

Dolybell Dolybell 12:25 22.03.2008

Re: Imperija ponovo udara

Smetalo bi mi ali se ne bih zalagao da ga suspenduju.


Nije to stvar zalaganja, već odluka odbora koji odlučuje o merama
ukoliko neko prekrši pravila na koje je na koja je već pristao.
Pretpostavljam da su se rukovodili time da nisu imali
garancije da se taj eksces neće ponoviti, obzirom da
je javno rečeno da je to njegov lični čin i da je znao za
posledice svog postupka, samo se prešao misleći da će to
proći tek tako.
Nije fer sa njegove strane da nam priređuje to što je uradio,
ako je znao šta radi, ili su mu obećali da će platiti država
kaznu, šta košta košta, ali nisu predvideli
suspenziju, to im smeta. Kazna je mogla biti novčano i veća,
platila bi država, ko nas pita. Inače bi trebalo SAM da je plati,
ako je to lični čin.
To što se dizajner "prešao" misleći da je svet nepismen za
ćirilicu, zaboravljajući da nismo jedini koji je koristimo kao pismo.
gradicevic gradicevic 14:05 21.03.2008

????

Dok sam pisao blog oglasili su se i Predsednik Tadić u svom maniru ("Čavić nije imao nameru" i bogougodni Premijer Koštunica koji je Plivačku Federaciju pozvao da povuče odluku na isti način kao što poziva USA da "ponovo počne da se drži međunarodnog prava". Premijer je još naglasio da je Čavić spreman za nove rekorde (otkud li on to zna) i da je on na majici "prepisao najvažniji deo Povelje UN". Apelovao je na "razumne i odgovorne ljude" isto kao što već 20 godina oni koji vode ovu zemlju "apeluju", radujući se što oko nečeg nema jednoglasnosti.


Sta reci osim placi voljena zemljo
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:55 21.03.2008

Re: ????

placi voljena zemljo

a da nije možda film MOSKVA SUZAMA NE VERUJE.
gradicevic gradicevic 15:00 21.03.2008

Re: ????

a da nije možda film MOSKVA SUZAMA NE VERUJE.


Taj film tek dolazi na repertoar.
Tacan datum jos nije odredjen, ali vrlo uskoro
AlexDunja AlexDunja 15:05 21.03.2008

Re: ????

Taj film tek dolazi na repertoar.
Tacan datum jos nije odredjen, ali vrlo uskoro

mislim da gresis.
ide odavno.
latentno.
gradicevic gradicevic 15:17 21.03.2008

Re: ????

mislim da gresis.
ide odavno.
latentno.


Part No1,2,3,4,5 i 6 su vec eveer green-i
Mislim na najnoviji nastavak "Srbija k'o NOKIA"
Pozzzzzzzzz
ludvig ludvig 18:06 21.03.2008

Re: ????

mislim da gresis.
ide odavno.
latentno.


slažem se...čak je i zaplet prošao...ostaje samo da se odgleda tužni patetični kraj...osim ako ne bude nastavka ili rimejka...
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:16 21.03.2008

Re: ????

AlexDunja
Taj film tek dolazi na repertoar.
Tacan datum jos nije odredjen, ali vrlo uskoro

mislim da gresis.
ide odavno.
latentno.

serija. ko julija dzons.
umberto umberto 14:11 21.03.2008

Mileticu ja se brinem za tebe

kazes
granica delova Republike Kosovo koju efektivno zloupotrebljava Beograd


ako nas je bas briga za teritorijalni integritet Srbije, zasto bismo se sekirali oko teritorijalnog integriteta neke tamo novonastale drzavice koju uzgred vecina drzava jos nije priznala u granicama u kojima bi oni voleli da budu priznati.
oni objektivno nemaju kontrolu nad celom svojom teritorijom.
Ne vidim nacina da je uspostave bez nasilja. dakle metod je: pojeo vuk magarca.

s druge strane, nije mi jasno kao ti nije jasno kako se ti kao neko ko radi za NGO i zivi od nestabilnosti ne veseli svakom novom zaristu.
Black Adder Black Adder 14:18 21.03.2008

Ocekivano

Na zalost, eto to smo mogli da ocekujemo. To se i desilo.
Sada ce se polako krenuti u konfrontaciju sa ostalim svetskim sportskim organizacijama. Ne bi me iznenadilo da na kraju ne odemo ni na Olimpijadu ako na neki nacin budu dozvolili predstavnicima Kosova da ucestvuju.
A samo cekam da vidim pesmu Evrovizije. Koliko li ce nas kazniti tada, kada sigurno po celoj Areni bude natpis - Kosovo je Srbija (a mogu se ocekivati i razni drugi nacionalisticki performansi).
Zao mi decka. Ipak je trebalo da ga kazne samo novcano, a ne i da ga sprece da se dalje takmici. Ali drugo se i nije moglo ocekivati.
Povratak u 90te...
Goran Miletic Goran Miletic 14:23 21.03.2008

Re: Ocekivano

Evrovizija ce tek biti skandal - pocev od ideja koje ce Tijanic imati i primeniti do ideja raznih pokreta koji ce makar malo da biju...
cincili cincili 14:47 21.03.2008

Re: Ocekivano

na olimpijadi cemo ucestvovati svakako, jer se nece dogoditi da mi bojkotujemo kinu koja je na nasoj strani! a sto se tice ucesca kosova, e tu ce oni jos da popricekaju.

zvanicni stav IOC je da kosovo (iako su vec podneli zahtev) nece postati clan olimpijske familije sve do trenutka dok ih ne priznaju UN. dakle, ceka se godo...

e, sad s pravom da se plasimo evrovizije (inaseg perform mogucnosti), jer mozda se sete da nam suspenduju oro jer je crnogorsko i vidovdan (s stihu) jer je kleriko-nacionalsitici stav.
Nadpalfi Nadpalfi 18:43 21.03.2008

Re: Ocekivano

Goran Miletic
Evrovizija ce tek biti skandal - pocev od ideja koje ce Tijanic imati i primeniti do ideja raznih pokreta koji ce makar malo da biju...

A tome se vec unapred redujes... A ako ne bude tako, mozda malo pripomognete
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:30 22.03.2008

Re: Ocekivano

Goran Miletic
Evrovizija ce tek biti skandal - pocev od ideja koje ce Tijanic imati i primeniti do ideja raznih pokreta koji ce makar malo da biju...


to će biti ravno Miss Twin Peaks naticanju, kada zlohudi Vindom Erl otima Eni agentu Kuperu u stravičnoj ujdurmi čime ga nagna da, citiram...

In the disastrous aftermath of the Miss Twin Peaks Contest, Cooper and Truman finally deduce the location of the entrance to the Black Lodge and pursue Windom Earle and the captive Annie to Glastonberry Grove... In the meantime, Cooper embarks on his ultimate downfall; a fateful and strange journey into the Black Lodge.


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:24 21.03.2008

Ha...

Dao bi mnogo veći patriotski doprinos da je plivao i 100 metara, pa uzeo još jednu medalju i oborio još jedan rekord...
Dolybell Dolybell 12:26 22.03.2008

Re: Ha...

Dao bi mnogo veći patriotski doprinos da je plivao i 100 metara, pa uzeo još jednu medalju i oborio još jedan rekord...


To bi bilo i normalno.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 14:28 21.03.2008

ZLOUPOTREBA TALENATA

Milorad Čavić je nesumnjivo uspešan u plivanju. Ali ono što je poražavajuće jeste što se pokazalo da je žrtva jedne bezumne propagande naših političara. Činjenica je da je Kosovo postalo nezavisno i da to svakom normalnom smeta. Ali to ne daje pravo političarima da zloupotrbljavaju i da kažnjavaju talente poput Milorada Čavića tako što će mu posredno ili neposredno uvaliti majicu na kojoj piše "KOSOVO JE SRBIJA" kad je to isto Kosovo priznalo tridesetak zemalja. Mislim da treba da je sramota i političare i sponzore(ako imaju udela u ovom,a mislim da imaju)
što su se postavili nefer prema Čaviću: ovo ga je koštalo zlatne medalje!!!!! Ovo poslednje znači da ako neko hoće da bude uspešan i da se takmiči za Srbiju mora da bude frustrirani i alijenarni manijak kao naša politička elita(mislim na one u vrehu vlasti).
Još jednom, žao mi je što se to desilo Miloradu Čaviću. To potvrđuje onu opštu tezu: gore je kad ti neko zabiberi čorbu nego kad je čovek samom sebi zabiberi.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:35 21.03.2008

Re: ZLOUPOTREBA TALENATA

Luka Ivanišević
Milorad Čavić je nesumnjivo uspešan u plivanju. Ali ono što je poražavajuće jeste što se pokazalo da je žrtva jedne bezumne propagande naših političara. Činjenica je da je Kosovo postalo nezavisno i da to svakom normalnom smeta. Ali to ne daje pravo političarima da zloupotrbljavaju i da kažnjavaju talente poput Milorada Čavića tako što će mu posredno ili neposredno uvaliti majicu na kojoj piše "KOSOVO JE SRBIJA" kad je to isto Kosovo priznalo tridesetak zemalja. Mislim da treba da je sramota i političare i sponzore(ako imaju udela u ovom,a mislim da imaju)
što su se postavili nefer prema Čaviću: ovo ga je koštalo zlatne medalje!!!!! Ovo poslednje znači da ako neko hoće da bude uspešan i da se takmiči za Srbiju mora da bude frustrirani i alijenarni manijak kao naša politička elita(mislim na one u vrehu vlasti).
Još jednom, žao mi je što se to desilo Miloradu Čaviću. To potvrđuje onu opštu tezu: gore je kad ti neko zabiberi čorbu nego kad je čovek samom sebi zabiberi.


Pozdrav Luka...
Nego, ja mislim da bi bilo efektnije i poštenije da Čavić pliva a da majice nose Tadić, Dinkić i ministarka sporta...
Goran Miletic Goran Miletic 14:48 21.03.2008

Re: ZLOUPOTREBA TALENATA



Pozdrav Luka...
Nego, ja mislim da bi bilo efektnije i poštenije da Čavić pliva a da majice nose Tadić, Dinkić i ministarka sporta...



Upravo to i ja kazem... Zasto Tadic u Rumuniji nije nosio tu majicu... bas bi bilo ljupko...
Vračarac Vračarac 14:51 21.03.2008

Re: ZLOUPOTREBA TALENATA

Ali ono što je poražavajuće jeste što se pokazalo da je žrtva jedne bezumne propagande naših političara.

Izvinite, da li vi imate neko posebno saznanje o tome da je Milorad Čavić zloupotrebljen a ne da je taj gest učinio svojom voljom? Mislim nešto opipljivo a ne spisak predizbornih želja bilo koje stranke.
A Kosovo je postalo nezavisno za 30 zemalja u svetu dok je za ostalih 180 (uključujući UN) i dalje u sastavu Srbije.
I dalje tvrdim da je ovo Čavićev lični čin.
Goran Miletic Goran Miletic 14:53 21.03.2008

Re: ZLOUPOTREBA TALENATA

Šta ti mislis? Da li je onako realno Tajvan deo Kine ?

Pitam za fakticko stanje stvari, bez obzira sto nije u UN
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:06 21.03.2008

Re: ZLOUPOTREBA TALENATA

Goran Miletic


Pozdrav Luka...
Nego, ja mislim da bi bilo efektnije i poštenije da Čavić pliva a da majice nose Tadić, Dinkić i ministarka sporta...



Upravo to i ja kazem... Zasto Tadic u Rumuniji nije nosio tu majicu... bas bi bilo ljupko...

Pa, da....od sada da nosi majicu na javcnim nastupima...ili bar kačket....o))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:10 21.03.2008

Re: ZLOUPOTREBA TALENATA

Goran Miletic
Šta ti mislis? Da li je onako realno Tajvan deo Kine ?

Pitam za fakticko stanje stvari, bez obzira sto nije u UN

Tajvan je toliko realno Kina da je od "majčice" odvojen podmornicama..o)) Da majčica tamo ne bi stigla.
A nije ni Švajcarska članica UN...pa ne vidim da im nešto fali...
Igor_Jaramaz Igor_Jaramaz 15:11 21.03.2008

Re: ZLOUPOTREBA TALENATA

Јесте, тако тврде сами Кинези с обзиром да претендују на име "Републике Кине" и да на самом острву постоје две факције, једна која се залаже за независност Тајвана (дакле одрицање од те политике ми смо Кинези, ми смо Кина, односно њен последњи демократскио бастион откако су снаге Куонминтанга Чанг Кај Шека протеране од стране црвеног лумпенпролетаријата) и оних који су против тога.
dragan7557 dragan7557 15:15 21.03.2008

Re: ZLOUPOTREBA TALENATA

Pozdrav Luka...
Nego, ja mislim da bi bilo efektnije i poštenije da Čavić pliva a da majice nose Tadić, Dinkić i ministarka sporta...


Imenovani nose majice i ostalo sa porukama Versaće, Hugo Bos ili Coco Chanel.
Dolybell Dolybell 18:21 21.03.2008

Re: ZLOUPOTREBA TALENATA

I dalje tvrdim da je ovo Čavićev lični čin.


Није он тамо представљао само себе већ
је видим имао и неку заставу (?).
Лични чин је могао да носи приватно,
било где. Али на проглашењу победника се
не може сматрати личним чином, јер не претставља себе
већ ту заставу којом је био огрнут.
tigrks tigrks 19:24 21.03.2008

Re: ZLOUPOTREBA TALENATA

Dolybell
I dalje tvrdim da je ovo Čavićev lični čin.Није он тамо представљао само себе већје видим имао и неку заставу (?).Лични чин је могао да носи приватно,било где. Али на проглашењу победника се не може сматрати личним чином, јер не претставља себевећ ту заставу којом је био огрнут.


Tačno tako, nije predstavljao samo sebe već i državu Srbiju (ne zastavu, kako ti napisa,), i upravo tako se i ponašao. To što je tebi nebitno drugima nije.
Vračarac Vračarac 19:32 21.03.2008

Re: ZLOUPOTREBA TALENATA

Није он тамо представљао само себе већ
је видим имао и неку заставу (?).
Лични чин је могао да носи приватно,
било где. Али на проглашењу победника се
не може сматрати личним чином, јер не претставља себе
већ ту заставу којом је био огрнут.

Pa i Kosovo je deo te zemlje koju predstavlja zastava kojom je bio ogrnut. tako bar kažu u UN (1244)
Dolybell Dolybell 20:05 21.03.2008

Re: ZLOUPOTREBA TALENATA

Tačno tako, nije predstavljao samo sebe već i državu Srbiju (ne zastavu, kako ti napisa,), i upravo tako se i ponašao. To što je tebi nebitno drugima nije.


Izvinjavam se što sam mislila da je zastava simbol!
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 21:29 21.03.2008

Re: ZLOUPOTREBA TALENATA

[.Pozdrav Luka...Nego, ja mislim da bi bilo efektnije i poštenije da Čavić pliva a da majice nose Tadić, Dinkić i ministarka sporta...
I ja isto mislim. Ali gospodu, koju ste Vi pomenuli, je sramota to da nose. A nije ih sramota da manipulišu omladinom, celim narodom i uspešnim ljudima. Više neću glasati ni za Tadića ni za Dinkića, a još manje za Koštunicu i njihove političko-bračne partnere(mislim na radikale i socijaliste). Sve u svemu ostaje mi da apstiniram.
silver bullet silver bullet 21:36 21.03.2008

Re: ZLOUPOTREBA TALENATA

Nego, ja mislim da bi bilo efektnije i poštenije da Čavić pliva a da majice nose Tadić, Dinkić i ministarka sporta...




Upravo to i ja kazem... Zasto Tadic u Rumuniji nije nosio tu majicu... bas bi bilo ljupko...


A sta mislite koliko su ovom odlukom organizatori Evropskog prvenstva doneli glasova partijama SRS i DSS na predstojecim izborima?

Koliko su neodlucnih prelomili na "patriotsku" stranu?

Ovo je pre svega jedna vrlo glupa i nedemokratska odluka.
Bas kao da je Kina donela!
Ja recimo mislim da Kosovo vise nije Srbija.
Glupi su mi i oni bedzevi koje deli DSS, ali!

Demokratija podrazumeva da ja branim tvoje pravo da izneses misljenje koje je suprotno mom.
Pa cak i ako ga iznosis na sportskom dogadjaju ili pozorisnoj predstavi ili na vhu Ajfelovog tornja.

Cavic je odrastao covek i ima pravo da iznese svoje misljenje.
Niko ga na to nije terao, ni Kostunica ni Samardzic ni Bora Corba.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:59 22.03.2008

Re: ZLOUPOTREBA TALENATA

I dalje tvrdim da je ovo Čavićev lični čin.

ma nema šta da tvrdiš. sam je to rekao.

Čavić je juče rekao da je samo želeo da pošalje "pozitivnu energiju državi koju predstavlja".

pitanje je da li bi sačekao da je znao "cenu" poruke.
Dolybell Dolybell 05:15 22.03.2008

Re: ZLOUPOTREBA TALENATA

Pa i Kosovo je deo te zemlje koju predstavlja zastava kojom je bio ogrnut. tako bar kažu u UN (1244)


Ja sam mislila da je Kosovo pod protektoratom UN, do daljeg....
Dolybell Dolybell 12:31 22.03.2008

Re: ZLOUPOTREBA TALENATA

Cavic je odrastao covek i ima pravo da iznese svoje misljenje.
Niko ga na to nije terao, ni Kostunica ni Samardzic ni Bora Corba.


Pa nek onda SAM plati kaznu.
Nije imao pravo da to mišljenje iznosi na takvom sportskom nadmetanju,
to je on znao i ipak isto uradio, prema tome,ne vidim zašto bi ga iko branio,
za ono što je sam učinio a znao za posledice?
Samo je napravio glupost.
silver bullet silver bullet 17:20 22.03.2008

Re: ZLOUPOTREBA TALENATA

baš mislim da mu je bora đorđević doneo majicu


Kakve to ima veze?
Nije mu je on na silu obukao.

EL, u vecini slucajeva se slazem sa vama, ali ste toliko ostrasceni da ponekad koristite teze koje vas nisu dostojne.
gradicevic gradicevic 14:50 21.03.2008

patriotizam i partritioizam

Plivač Milorad Čavić je suspendovan na Evropskom prvenstvu u plivanju jer je nosio majicu „Kosovo je Srbija“.

Cavic je u jednom danu pokazao dva poimanja patriotizma. Prvi pravi, biti najbolji i svojim radom i rezultatima skrenuti paznju ko si i odakle si. Drugi lazni, karnevalski, prividni, dnevnopoliticki.
Odluka o suspenziji je mozda prestroga, ali ako se shvati na pravi nacin, mogu se izvucu prave pouke.
Na Cavicu i drugim mladim ljudima je da se opredele, koja vrsta patriotizma im je vaznija.
P.S. Majstore svaka cast na zlatu, al pamet u glavu i radi samo ono u cemu si najbolji
Gorio Gorio 15:22 21.03.2008

Re: patriotizam i partritioizam

Majstore svaka cast na zlatu, al pamet u glavu i radi samo ono u cemu si najbolji

Dodao bih samo, u ovoj se zemlji teško pliva.

Preporuka za komentar.
cuftausosu cuftausosu 21:12 21.03.2008

Re: patriotizam i partritioizam

Gorio
Majstore svaka cast na zlatu, al pamet u glavu i radi samo ono u cemu si najbolji

Dodao bih samo, u ovoj se zemlji teško pliva.

Preporuka za komentar.


Dodao bih samo, u ovoj zemlji plivamo u blatu.....neko teško a neko lako....

Naravno, preporuka za komentar.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 21:37 21.03.2008

Re: patriotizam i partritioizam

Političarima bi trebalo postaviti pitanje nije li dovoljno što naši sportisti svojim uspehom predstavljaju Srbiju u najboljem svetlu? Neka njih ostave na miru da postižu uspeh i da rade svoj posao, a politikanstvo i dokazivanje teza: "KOSOVO JE SRBIJA" i "KOSOVO JE SRCE SRBIJE" neka oni (političari)sami rešavaju i neka oni istetoviraju na svojim grudima i po celom telu. A usput bi mogli i nas da poštede i ostave na miru.
I od mene preporuka!
Dr. Kilcoyne Dr. Kilcoyne 14:59 21.03.2008

zašto novac koji plaćamo na ime poreza

ja placam po 7000$ Ani ,Jeleni, Novaku i svim sportistima koji u prigodnoj prilici ponesu slicnu majicu.
ako je 7000$ dolara mnogo za drzavu i za poreske obveznike onda nek ide sve u ....
vazno da 200 miliona eura za zirafu nije mnogo, tu vazi ona mnogo je kad biju !
pidola pidola 15:58 21.03.2008

Re: zašto novac koji plaćamo na ime poreza


ja placam po 7000$ Ani ,Jeleni, Novaku i svim sportistima koji u prigodnoj prilici ponesu slicnu majicu.

aha,a to patriotski?
kako se niko ranije nije setio te iste ane?
nego eto,sada ce svi da se smeskaju pored nje,sada ce svi da joj pomazu...kasno.

zamisli te pare da se daju nekome ko nista nema,ko ne moze da prezivi,
kako bi to bio lep patriotizam.
i mnogo bi vise pomoglo drzavi i imalo bi mnogo vece efekte nego jedna majica.


ako je 7000$ dolara mnogo za drzavu i za poreske obveznike onda nek ide sve u ....

da mnogo je to para za drzavu.
ima porodica koje nemaju gde da zive,koje nemaju sta da jedu.
zive iz dana u dan,s neizvesnoscu sta ce biti sutra.
a to drzavu ne zanima.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:21 21.03.2008

Re: zašto novac koji plaćamo na ime poreza

Dr. Kilcoyne
ja placam po 7000$ Ani ,Jeleni, Novaku i svim sportistima koji u prigodnoj prilici ponesu slicnu majicu.
ako je 7000$ dolara mnogo za drzavu i za poreske obveznike onda nek ide sve u ....
vazno da 200 miliona eura za zirafu nije mnogo, tu vazi ona mnogo je kad biju !

ne smanjuj:)))
7000 dolara nije isto što i 7000 eura:)))
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:06 22.03.2008

Re: zašto novac koji plaćamo na ime poreza

da mnogo je to para za drzavu.
ima porodica koje nemaju gde da zive,koje nemaju sta da jedu.
zive iz dana u dan,s neizvesnoscu sta ce biti sutra.
a to drzavu ne zanima.

tačno tako.
i šta bi sa onom akcijom vlade divca da se otkupljuju napuštena seoska domaćistva?
jel to stvarno il je to neko pranje para?
il kampanja?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana