Plivanje u mudroj državnoj politici

Goran Miletic RSS / 21.03.2008. u 13:34

Trinidad je Srbija!
Trinidad je Srbija!
Ne volim da pišem dva bloga u istoj nedelji, a kamoli u istom danu. Međutim, aktivnosti Srbije van granica kuće Velikog Brata i van granica delova Republike Kosovo koju efektivno zloupotrebljava Beograd (nešto kao severni Kipar) poprimaju zabrinjavajuće razmere.

Prva „lepota poroka“ se nazirala juče, a epilog je dobila danas. Plivač Milorad Čavić je suspendovan na Evropskom prvenstvu u plivanju jer je nosio majicu „Kosovo je Srbija“. Znam da će odjednom on postati heroj za jedne koji će ga tapšati po ramenu, dok će drugi bez razmišljanja reći da „mu tako i treba“. Ipak, stvar je malo komplikovanija (sada već zvučim kao Boris Tadić). Naime, mladi Čavić je samo postupio onako kako „glavne“ partije, vlast i druge patriJote govore da treba da radimo – „u svakoj prilici stavljati do znanja da je Kosovo sastavni deo Srbije“. Evo vam rezultata tog stavljanja do znanja. Ukoliko vam se ne sviđa odluka Plivačke Federacije, uvek ste slobodni da iz nje istupite. Isto kao i iz bilo koje druge međunarodne organizacije kada jednog dana Rusija bude promenila svoj stav o Kosovu tj. naprasno postane uzdržana.

Ono što je za mene važno je kako se država ponaša u situaciji kada neko ispašta zbog svesnog ili nesvesnog sprovođenja akcionog plana. Ministarka sporta i omladine je najavila protest zbog odluke (svi smo se već naježili), spomenula da je odluka skandalozna, a da će 7.000 EUR kazne država platiti umesto Plivačkog saveza Srbije. Izvinite, molim vas, zašto novac koji plaćamo na ime poreza niste upotrebili da podržite plivački sport kada je to trebalo, neko na plaćanje ovakvih kazni ?

Pored ministarke, oglasio se G17+ i počeo da brani Čavića sa stanovišta ljudskih prava.Naime, ova partija je rekla da je to što je on kažnjen kršenje njegovih „ličnih sloboda i ljudskih prava“, da na majici nema ničeg uvredljivog, da je to najgrublji oblik diskriminacije i da G17 smatra da država mora da stane iza njega. Ovo „SMATRA da MORA“ je postalo opšte mesto ekipe iz DS i G17. I ja SMATRAM da svaki građanin MORA da ima platu veću od 1000 EUR, pa opet ništa. Mene zanima kako će država da stane iza Milorada. Predsednik će opet da ga tapše po ramenu ? Naći će mu nove sponzore ? Ukoliko je ovo drugo u pitanju, to je prilično loša poruka svim drugim sportistima. Takođe, zanima me zašto ekipa iz G17 prilikom susreta sa mogućim investitorima ne nosi ni pomenutu majicu, a čak ni onaj lepi DSS bedž na kome takođe piše „Kosovo je Srbija“. Naravno da nijedan investitor ne bi ništa rekao na to, ali bi svaki od njih video da baš niste u dobrim odnosima sa realnošću, a sa takvim ne vredi praviti DEAL.

Dok sam pisao blog oglasili su se i Predsednik Tadić u svom maniru ("Čavić nije imao nameru") i bogougodni Premijer Koštunica koji je Plivačku Federaciju pozvao da povuče odluku na isti način kao što poziva USA da "ponovo počne da se drži međunarodnog prava". Premijer je još naglasio da je Čavić spreman za nove rekorde (otkud li on to zna) i da je on na majici "prepisao najvažniji deo Povelje UN". Apelovao je na "razumne i odgovorne ljude" isto kao što već 20 godina oni koji vode ovu zemlju "apeluju", radujući se što oko nečeg nema jednoglasnosti.

Za to vreme, primećujem da se tajni akcioni plan u vezi sporta nije primio na Novaka Đokovića i Anu Ivanović. Novak i dalje ima residence u Monaku, što znači da tamo plaća porez, dok je Ani residence u Švajcarskoj. Obe zemlje su naravno priznale Kosovo, pa sad čekamo da vidimo da li će tu neki državni funkcioner nešto da kaže. Da ne bude zabune, ja bih takođe radije plaćao porez nekoj drugoj državi.

Drugi primer mudre državne politike na spoljnom planu je takođe od juče. Naime, Ministarstvo spoljnih poslova Republike Srbije je juče imalo vremena da iskaže svoj stav o Tibetu. To je veoma lepo i ja sam očekivao da u Srbiji ipak postoje neki principi i da je makar neko može da pomene ljudska prava ljudi koji nisu Srbi ili sa istima imaju neke veze. Međutim, celo saopštenje glasi upravo ovako:

„MINISTARSTVO SPOLJNIH POSLOVA
Beograd, 20. mart 2008. godine

SAOPŠTENJE MINISTARSTVA SPOLJNIH POSLOVA POVODOM SITUACIJE NA TIBETU

Povodom nedavnih nemira na Tibetu, Republika Srbija ponavlja svoju principijelnu podršku politici "jedne Kine" i poštovanju suvereniteta i teritorijalnog integriteta Narodne Republike Kine. Republika Srbija zastupa stav da je Tibet unutrašnje pitanje NR Kine i uvažava politiku kineske vlade prema Tibetu kao autonomnom regionu.

Republika Srbija zahvaljuje Narodnoj Republici Kini na doslednom poštovanju suvereniteta i teritorijalnog integriteta Republike Srbije, Povelje UN, Rezolucije 1244 i osnovnih načela međunarodnog prava, kao i na zalaganju da se pitanje Kosova i Metohije reši mirnim putem, iznalaženjem obostrano prihvatljivog rešenja.“

Možemo se vi i ja, oni i mi, slagati ili ne slagati oko toga da li treba uputiti podršku „celovitosti Kine“, ali sročiti saopštenje u kome nećete čak ni indirektno pomenuti ljudska prava, prekomernu upotrebu sile, ali ni one lične slobode koje G17 pominje u slučaju Čavića je u najmanju ruku strašno. Verujem da naše ministarstvo ima isto mišljenje i u vezi Čečenije – važna je celovitost Rusije, a ljudska prava Čečena valjda moraju da sačekaju malo. Stav Srbije prema svim nestalim i ubijenim tamo je verovatno isti kao stav prema 950 tela iz Batajnice, hladnjačama i Srebrenici – simply IGNORE!

Imajući u vidu da RTS danima (i mesecima) promoviše moguću odluke Dume u Rusiji da prizna Abhaziju (i neke druge regione), biće zanimljivo videti kako će se naše Ministarstvo postaviti u tom slučaju. Da li će tada biti važnija celovitost Gruzije ili da se „ne čačka“ velika sila kakva je Rusija.

Atačmenti



Komentari (415)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nevenana Nevenana 13:43 21.03.2008

nije mu trebalo

da se mesa u to...


ne volim kad neko zloupotrebljava mlade ljude. a decko je vrhunski sportista.
Bonner D Bonner D 15:07 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

Pravila evropske plivačke federacije ne mogu da budu važnija i «starija» od prava iz Povelje UN o ljudskim pravima, ili Evropske konvencije o ljudskim pravima i slobodama,

"Svako ima pravo na slobodu izražavanja. Ovo pravo uključuje slobodu posedovanja sopstvenog mišljenja, primanja i saopštavanja informacija i ideja bez mešanja javne vlasti i bez obzira na granice."

free your mind!

Slavko oci moje Slavko oci moje 15:11 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

Ne mogu da nadjem da li su hrvatski kosarkasi bili kaznjeni kada su u Atini napustili ceremoniju dodjele medalja. A bas me interesuje.
I hajde da se prebrojimo ko je kritikovao hrvatske poliricare zbog " zloupotrebe mladih ljudi"
doktorka doktorka 15:50 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

Nevenana
da se mesa u to...ne volim kad neko zloupotrebljava mlade ljude. a decko je vrhunski sportista.

mladi ljudi ? znate sta , u tim godina mladi ljudi postaju ocevi .
stefan.vizantin stefan.vizantin 16:53 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

mladi ljudi ? znate sta , u tim godina mladi ljudi postaju ocevi .

Od strane Cavica jedan zreo i iskren gest. Od strane organizatora arogancija i birokratski fundamentalizam. Neko je lepo prokomentarisao: DA JE NAPISAO: FREE TIBET - ne bi bilo problema. Ovako je skandal. za mene je ovo jedan vid totalne arogancije domacina koji je i zahtevao kaznu i neka im je na cast sto su favorita na ovako nizak nacin sklonili. kad si mali i nikakav onda moze da te ... svako kad mu se digne ...
Queeria Queeria 16:56 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

"Svako ima pravo na slobodu izražavanja. Ovo pravo uključuje slobodu posedovanja sopstvenog mišljenja, primanja i saopštavanja informacija i ideja bez mešanja javne vlasti i bez obzira na granice."


Jel to znači da mogu da okačim sliku dvojice frajera koji izvode oralni seks u pozi 69 bez ikakve kazne?

ne volim kad neko zloupotrebljava mlade ljude. a decko je vrhunski sportista.


Pa nije on dete debil pa ga neko zloupotrebio? Hteo je da ga zavuče svetskoj javnosti, pa je svetska javnost zavukla njemu... Svaka akcija ima svoju reakciju - nagradiće njega Koštunica i kompanija čekom za vrhunske sportiste.
Dilan Dog Dilan Dog 17:03 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

Jel to znači da mogu da okačim sliku dvojice frajera koji izvode oralni seks u pozi 69 bez ikakve kazne?

e ovo je vec primereno kulturi. Pitam se kako se toga neko ranije nije setio
Bonner D Bonner D 17:15 21.03.2008

Možeš, što se mene tiče...

Queeria

Jel to znači da mogu da okačim sliku dvojice frajera koji izvode oralni seks u pozi 69 bez ikakve kazne?


Što se mene tiče možeš, ali mislim da bi bilo prikladnije da na takvoj jednoj slici budeš ti, a ne da kačiš tudje slike. Što se mene tiče mogao bi da taj čin i javno odradiš na sred Terazija ili bilo gde drugde. Ja nemam nikakav problem sa time. Problem je jedino što na Terazije dolaze i mladji od 18 godina i deca, jedino to. A ako ti nemaš nikakav problem sa time da eksplicitne seksualne slike ili radnje vršiš i pred maloletnicima i decom to je već druga stvar.

Vračarac Vračarac 17:17 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

Jel to znači da mogu da okačim sliku dvojice frajera koji izvode oralni seks u pozi 69 bez ikakve kazne?

okači slobodno. a onoj deo oko zavlačenja zaista ne stoji.
Puerta Puerta 17:20 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

Jel to znači da mogu da okačim sliku dvojice frajera koji izvode oralni seks u pozi 69 bez ikakve kazne?


Kakvo ti je ovo poredjenje ? Kosovo je Srbija po povelji UN, po cemu je gest nelegitiman? Poredjenje ti je krajnje ... jadno!
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:22 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

Nevenana
da se mesa u to...


ne volim kad neko zloupotrebljava mlade ljude. a decko je vrhunski sportista.



to je jače od njega:)))
Vračarac Vračarac 17:27 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

to je jače od njega:)))

Da li je to Čavićeva ruka?
Queeria Queeria 17:49 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

Puerta
Kakvo ti je ovo poredjenje ? Kosovo je Srbija po povelji UN, po cemu je gest nelegitiman? Poredjenje ti je krajnje ... jadno!


Poredjenje je kada je u pitanju sloboda izražavanja!

Nema druge nego da od danas pliva samo u bazenu UN.
lidiaz lidiaz 17:52 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

Queeria
Puerta
Kakvo ti je ovo poredjenje ? Kosovo je Srbija po povelji UN, po cemu je gest nelegitiman? Poredjenje ti je krajnje ... jadno!


Poredjenje je kada je u pitanju sloboda izražavanja!

Nema druge nego da od danas pliva samo u bazenu UN.

A da li bi ti opravdao odluku da je kaznjen neko sa takvom majicom? Ili sa majicom koja podrzava gay brak?

Exitus Letalis Exitus Letalis 17:59 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

Vračarac
to je jače od njega:)))

Da li je to Čavićeva ruka?

ko da jeste.
doktorka doktorka 18:51 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

stefan.vizantin
mladi ljudi ? znate sta , u tim godina mladi ljudi postaju ocevi .Od strane Cavica jedan zreo i iskren gest. Od strane organizatora arogancija i birokratski fundamentalizam. Neko je lepo prokomentarisao: DA JE NAPISAO: FREE TIBET - ne bi bilo problema. Ovako je skandal. za mene je ovo jedan vid totalne arogancije domacina koji je i zahtevao kaznu i neka im je na cast sto su favorita na ovako nizak nacin sklonili. kad si mali i nikakav onda moze da te ... svako kad mu se digne ...

Od strane Cavica jedan kretenski gest . Onog trenutka kada je Slobodan Milosevic bespravno oduzeo autonomiju Kosovu koje je bilo u sastavu Jugoslavije , sva nasaha bulaznjenja na temu prekrsaja medjunarodnih zakona su bez osnova. Srbija je postala drzava nedavno , i to bez Kosova.
ivana23 ivana23 19:03 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

doktorka

Onog trenutka kada je Slobodan Milosevic bespravno oduzeo autonomiju Kosovu koje je bilo u sastavu Jugoslavije , sva nasaha bulaznjenja na temu prekrsaja medjunarodnih zakona su bez osnova.


Uh...
Vračarac Vračarac 19:21 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

ko da jeste.

I da jeste to bi bila njegova stvar. njegova ruka - njegova stvar.
Doctor Wu Doctor Wu 19:55 21.03.2008

Idiotska odluka LEN-a

Cavic je car. Inace je majicu bez ikakvih problema nosio tokom kvalifikacija. Problem je nastao tek onda kad je osvojio zlatnu medalju.
Slavko oci moje Slavko oci moje 21:40 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

doktorka

stefan.vizantinmladi ljudi ? znate sta , u tim godina mladi ljudi postaju ocevi .Od strane Cavica jedan zreo i iskren gest. Od strane organizatora arogancija i birokratski fundamentalizam. Neko je lepo prokomentarisao: DA JE NAPISAO: FREE TIBET - ne bi bilo problema. Ovako je skandal. za mene je ovo jedan vid totalne arogancije domacina koji je i zahtevao kaznu i neka im je na cast sto su favorita na ovako nizak nacin sklonili. kad si mali i nikakav onda moze da te ... svako kad mu se digne ...Od strane Cavica jedan kretenski gest . Onog trenutka kada je Slobodan Milosevic bespravno oduzeo autonomiju Kosovu koje je bilo u sastavu Jugoslavije , sva nasaha bulaznjenja na temu prekrsaja medjunarodnih zakona su bez osnova. Srbija je postala drzava nedavno , i to bez Kosova.

uh ..doktorka...sav sam se najezio...
AlexDunja AlexDunja 21:54 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

Drku (i urosha) za VIP blogere...

samo????
stefan.vizantin stefan.vizantin 22:12 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

doktorka
stefan.vizantin
mladi ljudi ? znate sta , u tim godina mladi ljudi postaju ocevi .Od strane Cavica jedan zreo i iskren gest. Od strane organizatora arogancija i birokratski fundamentalizam. Neko je lepo prokomentarisao: DA JE NAPISAO: FREE TIBET - ne bi bilo problema. Ovako je skandal. za mene je ovo jedan vid totalne arogancije domacina koji je i zahtevao kaznu i neka im je na cast sto su favorita na ovako nizak nacin sklonili. kad si mali i nikakav onda moze da te ... svako kad mu se digne ...

Od strane Cavica jedan kretenski gest . Onog trenutka kada je Slobodan Milosevic bespravno oduzeo autonomiju Kosovu koje je bilo u sastavu Jugoslavije , sva nasaha bulaznjenja na temu prekrsaja medjunarodnih zakona su bez osnova. Srbija je postala drzava nedavno , i to bez Kosova.

to se zove selektivno tumacenje istorije, doktorka. nego hajdemo da vidimo koliko i gde sve je bilo oduzimanja autonomije da ne kazem bespravne okupacije pa svet nije odreagovao. recimo samo za tri slucaja: Palestina. Severni Kipar, Zapadna Sahara. ne zelim da ulazim u genocidne i svakakve zaostavstine kolonijalne expanzije Evrope i njenog exkrementa SAD. ako je neko (a jeste) oduzeo prava svim Native American zajednicama koja je pre toga potpisao da li je i to krsenje ljudskih prava. sledeci put savetujem Cavicu da napise Georgia je zemlja Cherokee naroda (a jeste!).
Queeria Queeria 22:17 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

lidiaz

A da li bi ti opravdao odluku da je kaznjen neko sa takvom majicom? Ili sa majicom koja podrzava gay brak?


Kada bi nekog kaznili što nosi majicu "gej je ok" rekao bih da su homofobična stoka.
Kada bi nekog kaznili što nosi majicu "živeo holokaust" rekao bih da su super.
A kada kazne nekog što nosi majicu "kosovo je srbija" rekao bih da su preterali, ali ostaje činjenica da mi je drago zbog toga jer mi je više muka od srpskog kurčenja.

Nego, kad su se oni smuvali?



doktorka doktorka 22:20 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

stefan.vizantin

doktorka

stefan.vizantinmladi ljudi ? znate sta , u tim godina mladi ljudi postaju ocevi .Od strane Cavica jedan zreo i iskren gest. Od strane organizatora arogancija i birokratski fundamentalizam. Neko je lepo prokomentarisao: DA JE NAPISAO: FREE TIBET - ne bi bilo problema. Ovako je skandal. za mene je ovo jedan vid totalne arogancije domacina koji je i zahtevao kaznu i neka im je na cast sto su favorita na ovako nizak nacin sklonili. kad si mali i nikakav onda moze da te ... svako kad mu se digne ...Od strane Cavica jedan kretenski gest . Onog trenutka kada je Slobodan Milosevic bespravno oduzeo autonomiju Kosovu koje je bilo u sastavu Jugoslavije , sva nasaha bulaznjenja na temu prekrsaja medjunarodnih zakona su bez osnova. Srbija je postala drzava nedavno , i to bez Kosova. to se zove selektivno tumacenje istorije, doktorka. nego hajdemo da vidimo koliko i gde sve je bilo oduzimanja autonomije da ne kazem bespravne okupacije pa svet nije odreagovao. recimo samo za tri slucaja: Palestina. Severni Kipar, Zapadna Sahara. ne zelim da ulazim u genocidne i svakakve zaostavstine kolonijalne expanzije Evrope i njenog exkrementa SAD. ako je neko (a jeste) oduzeo prava svim Native American zajednicama koja je pre toga potpisao da li je i to krsenje ljudskih prava. sledeci put savetujem Cavicu da napise Georgia je zemlja Cherokee naroda (a jeste!).


Stvar je jasna, znaci vi imate neki pravilnik , i neke ljude koji sede u tim organizacijama i koji mogu da naprave presedan . Ja nigde nisam rekla da je ova odluka pravicna ili ne, samo da odluka postoji , da mi nemamo kredibilitet u svetu pa da nam se progleda kroz prste , sto drugim recima znaci , moramo , ali moramo da se pridrzavamo pravilnika.


stefan.vizantin stefan.vizantin 22:29 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

Stvar je jasna, znaci vi imate neki pravilnik , i neke ljude koji sede u tim organizacijama i koji mogu da naprave presedan . Ja nigde nisam rekla da je ova odluka pravicna ili ne, samo da odluka postoji , da mi nemamo kredibilitet u svetu pa da nam se progleda kroz prste , sto drugim recima znaci , moramo , ali moramo da se pridrzavamo pravilnika.

i ne treba da nam se gleda kroz prste vec samo da nas ne siluju. drugim recima kada je momku malo falilo da obori svetski rekord oni su dosli na genijalnu ideju da ga uklone jer je zaboga povredio necija dubokoumna osecanja. nemam je pravilnik ali ne zelim da se na stvari gleda selektivno. ako Kinezi i Rusi krse prava svojih gradjana (a cine to) onda je to uzas zivi, a kad u SAD milioni ljudi zive pod pritiskom nezajazljivog kapitala koji svoj idiotski pristup agresivno siri po svetu ( Irak, Avganistan...) onda je to rat protiv terora i a priori cool stvar. molim vas...to vec nije u redu da vredjamo zdrav razum. a njegova majica je njegovo misljenje i sasvim je na mestu. da je rekao Ratko Mladic je heroj onda bi bio to sto ste rekli ovako bojim se da ste mnogo preterali u proceni, ali neka vam je. opet vase misljenje a svako ima pravo na njega.
vlada dvm vlada dvm 22:31 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

Exitus Letalis

Nevenanada se mesa u to...ne volim kad neko zloupotrebljava mlade ljude. a decko je vrhunski sportista. to je jače od njega:)))

Bas sam se pitao kada ce Vasa zluradost da se oglasi.
vlada dvm vlada dvm 22:35 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

Exitus Letalis

Vračarac
to je jače od njega:)))Da li je to Čavićeva ruka?ko da jeste.


Kako bi Vi lepo upravljali Golim Otokom! Milina!
vlada dvm vlada dvm 22:38 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

doktorka

stefan.vizantinmladi ljudi ? znate sta , u tim godina mladi ljudi postaju ocevi .Od strane Cavica jedan zreo i iskren gest. Od strane organizatora arogancija i birokratski fundamentalizam. Neko je lepo prokomentarisao: DA JE NAPISAO: FREE TIBET - ne bi bilo problema. Ovako je skandal. za mene je ovo jedan vid totalne arogancije domacina koji je i zahtevao kaznu i neka im je na cast sto su favorita na ovako nizak nacin sklonili. kad si mali i nikakav onda moze da te ... svako kad mu se digne ...Od strane Cavica jedan kretenski gest . Onog trenutka kada je Slobodan Milosevic bespravno oduzeo autonomiju Kosovu koje je bilo u sastavu Jugoslavije , sva nasaha bulaznjenja na temu prekrsaja medjunarodnih zakona su bez osnova. Srbija je postala drzava nedavno , i to bez Kosova.


Covek ima pravo na svoj stav i placace cenu istog. Nazivati ga kretenom se ne uklapa u okvire demokratije i tolerancije na koju se ovde neki pozivaju. Simple as that.
vlada dvm vlada dvm 22:41 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

doktorka
Stvar je jasna, znaci vi imate neki pravilnik , i neke ljude koji sede u tim organizacijama i koji mogu da naprave presedan . Ja nigde nisam rekla da je ova odluka pravicna ili ne, samo da odluka postoji , da mi nemamo kredibilitet u svetu pa da nam se progleda kroz prste , sto drugim recima znaci , moramo , ali moramo da se pridrzavamo pravilnika.


Pa onda to tako i kazite. U svetu vladaju dupli standardi, zakon jaceg i zakon prava ne postoji. Nemojte decka nazivati kretenom, kao ni njegov potez.
stefan.vizantin stefan.vizantin 22:42 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

Covek ima pravo na svoj stav i placace cenu istog. Nazivati ga kretenom se ne uklapa u okvire demokratije i tolerancije na koju se ovde neki pozivaju. Simple as that

ako su vam komesarska pisma lektira onda vam izrazi poput kretena postaju sinonim za protivnike. mozemo izaci iz komunizma ali komunizam iz nekih nikad.
doktorka doktorka 22:57 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

stefan.vizantin
Stvar je jasna, znaci vi imate neki pravilnik , i neke ljude koji sede u tim organizacijama i koji mogu da naprave presedan . Ja nigde nisam rekla da je ova odluka pravicna ili ne, samo da odluka postoji , da mi nemamo kredibilitet u svetu pa da nam se progleda kroz prste , sto drugim recima znaci , moramo , ali moramo da se pridrzavamo pravilnika. i ne treba da nam se gleda kroz prste vec samo da nas ne siluju. drugim recima kada je momku malo falilo da obori svetski rekord oni su dosli na genijalnu ideju da ga uklone jer je zaboga povredio necija dubokoumna osecanja. nemam je pravilnik ali ne zelim da se na stvari gleda selektivno. ako Kinezi i Rusi krse prava svojih gradjana (a cine to) onda je to uzas zivi, a kad u SAD milioni ljudi zive pod pritiskom nezajazljivog kapitala koji svoj idiotski pristup agresivno siri po svetu ( Irak, Avganistan...) onda je to rat protiv terora i a priori cool stvar. molim vas...to vec nije u redu da vredjamo zdrav razum. a njegova majica je njegovo misljenje i sasvim je na mestu. da je rekao Ratko Mladic je heroj onda bi bio to sto ste rekli ovako bojim se da ste mnogo preterali u proceni, ali neka vam je. opet vase misljenje a svako ima pravo na njega.

I sta vi sada predlazete? Ja koliko znam mi kredite trazimo od EU , ane od Rusije i Kine. Molim Vas , sto je Dinkicu vazno da udjemo u EU ? Pogledajte kako je inteligentno Slovenija resila problem ZERP-a.
lidiaz lidiaz 22:58 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

Queeria
lidiaz

A da li bi ti opravdao odluku da je kaznjen neko sa takvom majicom? Ili sa majicom koja podrzava gay brak?


Kada bi nekog kaznili što nosi majicu "gej je ok" rekao bih da su homofobična stoka.
Kada bi nekog kaznili što nosi majicu "živeo holokaust" rekao bih da su super.
A kada kazne nekog što nosi majicu "kosovo je srbija" rekao bih da su preterali, ali ostaje činjenica da mi je drago zbog toga jer mi je više muka od srpskog kurčenja.

Ali je OK da se silji k@#$c na Srbiju i kad je kriva i kad nije :<:
Nema nista gore od dvostrukih standarda. Ako necemo da mesamo politiku i sport onda to ne treba da radimo selektivno.
Zapadna Evropa uporno gradjanima Srbije pokazuje da su manje vredni, manje bitni, manje ... od zapadnoevropskih naroda.
Meni je prilicno jasno da su sami Srbi prilicno tome doprineli devedesetih, ali cak i onda kad su uspeli da se prelome nije im pokazano da se i odnos prema njima promenio.




Nego, kad su se oni smuvali?

Vidis da su stoka homofobna .
Treger Treger 23:25 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

Puerta
Jel to znači da mogu da okačim sliku dvojice frajera koji izvode oralni seks u pozi 69 bez ikakve kazne?Kakvo ti je ovo poredjenje ? Kosovo je Srbija po povelji UN, po cemu je gest nelegitiman? Poredjenje ti je krajnje ... jadno!

U kom ;lanu povelje pi[e da je Kosovo Srbija.
stefan.vizantin stefan.vizantin 23:39 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

I sta vi sada predlazete? Ja koliko znam mi kredite trazimo od EU , ane od Rusije i Kine. Molim Vas , sto je Dinkicu vazno da udjemo u EU ? Pogledajte kako je inteligentno Slovenija resila problem ZERP-a.

ma sve je to cool. Evropa zdaj i to, zaista nema alternativu, ali nema smisla maltretirati sampiona zbog toga sto se nekome ne svidja njegov modni detalj. posto ovaj svet nije idealan, to je nazalost tako, ali izvan svega nema smisla (i maliciozno je!) da njega zato sto je iskreno i posteno jednim gestom izrazio svoje misljenje nazivate kako vec nazivate i da opravdavate inace izuzetno ostru (a mnogi ce se sloziti skandaloznu) odluku da mu se oduzme pravo ucesca do kraja turnira.
Treger Treger 23:41 21.03.2008

Re: nije mu trebalo

vlada dvm
doktorka
Stvar je jasna, znaci vi imate neki pravilnik , i neke ljude koji sede u tim organizacijama i koji mogu da naprave presedan . Ja nigde nisam rekla da je ova odluka pravicna ili ne, samo da odluka postoji , da mi nemamo kredibilitet u svetu pa da nam se progleda kroz prste , sto drugim recima znaci , moramo , ali moramo da se pridrzavamo pravilnika. Pa onda to tako i kazite. U svetu vladaju dupli standardi, zakon jaceg i zakon prava ne postoji. Nemojte decka nazivati kretenom, kao ni njegov potez.

Tačno tako dobro si primetio. Tako smo mi dužni da poštujemo sud u Hagu a mi se njemu rugamo. Je li vidiš kako to izgleda kad se nepoštuju zakni i pravila. Srbija da se busa o poštovanju prava. Što se tiče ujedenjebih nacija zbog Slobodana koji je vodio istu ovakvu glupu politiku mi nismo bili članica uedinjenih nacija kada smo bombardovani, tojest kada smo izgubili Kosovo. Prema tome samo najveći tutubani se pozivaju na tvelji un piše Kosovo je
Srbija.
doktorka doktorka 00:01 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

stefan.vizantin
I sta vi sada predlazete? Ja koliko znam mi kredite trazimo od EU , ane od Rusije i Kine. Molim Vas , sto je Dinkicu vazno da udjemo u EU ? Pogledajte kako je inteligentno Slovenija resila problem ZERP-a.ma sve je to cool. Evropa zdaj i to, zaista nema alternativu, ali nema smisla maltretirati sampiona zbog toga sto se nekome ne svidja njegov modni detalj. posto ovaj svet nije idealan, to je nazalost tako, ali izvan svega nema smisla (i maliciozno je!) da njega zato sto je iskreno i posteno jednim gestom izrazio svoje misljenje nazivate kako vec nazivate i da opravdavate inace izuzetno ostru (a mnogi ce se sloziti skandaloznu) odluku da mu se oduzme pravo ucesca do kraja turnira.



Znate , dokle god budemo osudjivali Zapad , a ne i nase politicare, tj vlast , takve stvari ce nam se desavati. Ista je situacija i sa Kosovom . Uzasno lose vodjena spoljna politika ( setimo se kako Kostunica odbio da se sretne sa Ahtisarijem ) dovela je do ovakvog ishoda za Kosovo . Pogledajte sta se desavalo ovih dana na Kosovu , pa se setite paljenja ambasada , i onda nash sportista obuce majicu sa natpisom "Kosovo je Srbija" na dodeli medalje. Mi smo toliko postali omrazeni u Evropi , da samo svojom pojavom iritiramo Zapad.
stefan.vizantin stefan.vizantin 00:23 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

Znate , dokle god budemo osudjivali Zapad , a ne i nase politicare, tj vlast , takve stvari ce nam se desavati. Ista je situacija i sa Kosovom . Uzasno lose vodjena spoljna politika ( setimo se kako Kostunica odbio da se sretne sa Ahtisarijem ) dovela je do ovakvog ishoda za Kosovo . Pogledajte sta se desavalo ovih dana na Kosovu , pa se setite paljenja ambasada , i onda nash sportista obuce majicu sa natpisom "Kosovo je Srbija" na dodeli medalje. Mi smo toliko postali omrazeni u Evropi , da samo svojom pojavom iritiramo Zapad.

znate njih iritira mnogo sto sta a narocito suprostavljanje njihovom vidjenju sveta. primera za to je dosta u skorijoj i daljoj istoriji. to paljenje i oruzana pobuna u Mitrovici su bezveze ali kakve to veze ima sa Cavicem? jel na majici pisalo bravo majstore sto si spalio ambasadu. nije. a mnogi Srbi i jesu sa Kosova i sta sa njima? ako ja hocu da kazem da ne priznajem nijednu drzavu na prostoru bivse Yu i da je moja drzava SFRJ (a bila je) jel me to cini politicki opasnim. razmislite i sami koliko je granica pristojnog ponasanja (da ne kazem postovanja, posto nas ne postuju odavno) prema nama u nekim zemljama otisla u minus. a pri tome imamo eto recimo danas sastanak Dick Cheney-a sa saudijskim kraljem (podseticu vas da je to jedina drzava gde zene nemaju pravo glasa i da je to drzava iz koje su dosli vecina terorista iza 9/11 pa i Bin Laden) znaci postoje dobri-losi momci i oni koje cemo da zajebavamo. drugim recima vracamo se na mo prvi post-ako ste mali (kao sto jesmo) onda svako moze da radi sa vama sta hoce i kad hoce...
die hard die hard 00:24 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

DA JE NAPISAO: FREE TIBET


To je klasicna zamena teza.Free Tibet nije isto sa objavom na majici Kosovo je Srbija.Mozda Tibet je Kina.
stefan.vizantin stefan.vizantin 00:34 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

To je klasicna zamena teza.Free Tibet nije isto sa objavom na majici Kosovo je Srbija.Mozda Tibet je Kina.

uopste nije zamena teza. poenta je u tome da postoje neke politicke akcije sportista koje su dobrodosle i neko koje nisu. setite se odlaska Hrvata sa dodele medalja u Atini 1996 (?) jel to uvreda i politicki gest? jeste. a ko je reagovao? niko. zato sledeci put predlazem cavicu da napise (posto je drzavljanin USA) GEORGIA je zemlja Cherokee-ja. potpuno legitiman cin posto to jeste zemlja koja je nasilnim putem (nakon prethodno potpisanog sporazuma u kome se federalna vlada obavezuje da postuje suverenost Cherokee nacije) oduzeta. da nisam napomenuo da je to samo jedan od bezbroj primera iz divne istorije zemlje pravednih i hrabri ljudi...
die hard die hard 00:47 22.03.2008

Re: Idiotska odluka LEN-a

Doctor Wu
Cavic je car. Inace je majicu bez ikakvih problema nosio tokom kvalifikacija. Problem je nastao tek onda kad je osvojio zlatnu medalju.


netacno, upozorili ga blago i tokom kvalifikacija ( sudije ) , al baja izabrao da istu majicu nosi i tokom dodele medalja.To reko neko iz njegovog tima, misleci to nije nista strasno.I nije, sem tog izbacivanja.Nek se takmici za Usa sledeci put, ako prodje nacionalne kvalifikacije.Nije kriv on ako to misli, nego ona bagra koja mu u Srbiji obecava sve i svasta.Oh, odvratno je da se neki vrhunski sportisti poistovecuju sa gadnim sjebanim politikama
srpskim.Sta ih tera na to?Ljubav prema zemlji?Pa ovaj decko rodjen u USA.Njega bas boli za Kosovo!Ili sam samo ja izdajnik?Ne ja ne umem da plivam ko Cavic, niti da igram tenis ko Djokovic, ali znam da se drzava ne brani sa tri jebena dignuta prsta.Drzava mora da se brani sama bez uspesnih pojedinaca, sama sa svojim zakonima i drzavnim delima.A neki pojedinci mogu samo da pridonesu promociji te drzave.Kad je pristojna i fina,razumna i hrli u novi svet.
ivana23 ivana23 00:56 22.03.2008

Re: Idiotska odluka LEN-a

die hard

netacno, upozorili ga blago i tokom kvalifikacija ( sudije ) , al baja izabrao da istu majicu nosi i tokom dodele medalja.

"Tokom noći između četvrtka i petka, a tokokm sednice disciplinske komisije Evropske plivačke federacije, za srpsku redakciju BBC-ja je o disciplinskom postupku protiv Čavića govorio i Bob Balard, novinar koji za našu kuću izveštava sa evropskog prvenstva u plivanju.
Kolika se prašina digla oko onoga što je uradio Čavić?
"U prvom trenutku niko to nije primetio. Rečeno nam je da je pritužba stigla izvan Holandije. Sasvim je moguće da je stigla sa Kosova, iako to nije potvrdjeno - organizatori jednostavno nisu objavili ko se žalio. Što se tiče toga kakve reakcije je njegov izazvao ovde, rekao bih da se nije digla velika prašina, makar ne u holandskim medijima, ali su time u senku bačena dva odlična Čavićeva nastupa na prvenstvu", rekao je Balard u razgovoru sa novinarem srpske redakcije BBC-ja Dejanom Radojevićem.
Bob Balard je naveo i da bi se zabrana takmičenja mogla različito tumačiti, jer, kako je rekao, "nije precizno definisana":

BBC
Queeria Queeria 01:03 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

Ali je OK da se silji k@#$c na Srbiju i kad je kriva i kad nije :<:
Nema nista gore od dvostrukih standarda. Ako necemo da mesamo politiku i sport onda to ne treba da radimo selektivno.
Meni je prilicno jasno da su sami Srbi prilicno tome doprineli devedesetih, ali cak i onda kad su uspeli da se prelome nije im pokazano da se i odnos prema njima promenio.


Može im se da šilje onu stvar, jer su jači... ako nam se ne sviđa ne moramo da se igramo s njima...

Šta su uspeli da prelome? Zamenili su Slobu Koštunicom? U Srbiji vlada još uvek isti sistem vrednosti kao devedesetih. Suština je ista samo su kostimi drugačiji - moderniji.

doktorka doktorka 01:08 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

stefan.vizantin
Znate , dokle god budemo osudjivali Zapad , a ne i nase politicare, tj vlast , takve stvari ce nam se desavati. Ista je situacija i sa Kosovom . Uzasno lose vodjena spoljna politika ( setimo se kako Kostunica odbio da se sretne sa Ahtisarijem ) dovela je do ovakvog ishoda za Kosovo . Pogledajte sta se desavalo ovih dana na Kosovu , pa se setite paljenja ambasada , i onda nash sportista obuce majicu sa natpisom "Kosovo je Srbija" na dodeli medalje. Mi smo toliko postali omrazeni u Evropi , da samo svojom pojavom iritiramo Zapad.znate njih iritira mnogo sto sta a narocito suprostavljanje njihovom vidjenju sveta. primera za to je dosta u skorijoj i daljoj istoriji. to paljenje i oruzana pobuna u Mitrovici su bezveze ali kakve to veze ima sa Cavicem? jel na majici pisalo bravo majstore sto si spalio ambasadu. nije. a mnogi Srbi i jesu sa Kosova i sta sa njima? ako ja hocu da kazem da ne priznajem nijednu drzavu na prostoru bivse Yu i da je moja drzava SFRJ (a bila je) jel me to cini politicki opasnim. razmislite i sami koliko je granica pristojnog ponasanja (da ne kazem postovanja, posto nas ne postuju odavno) prema nama u nekim zemljama otisla u minus. a pri tome imamo eto recimo danas sastanak Dick Cheney-a sa saudijskim kraljem (podseticu vas da je to jedina drzava gde zene nemaju pravo glasa i da je to drzava iz koje su dosli vecina terorista iza 9/11 pa i Bin Laden) znaci postoje dobri-losi momci i oni koje cemo da zajebavamo. drugim recima vracamo se na mo prvi post-ako ste mali (kao sto jesmo) onda svako moze da radi sa vama sta hoce i kad hoce...


ne mora da pise , dovoljno je setiti se kao su nasi politicari na vlasti , dakle drzava, reagovali povodom spaljivanja ambasada a i sadasnjih desavanja na kosovu nash sportista je nastupao kao reprezentativac srbije , i ako je vec hteo da donese politicke poene nasoj drzavi , onda je mogao da nosi majicu sa natpisom , na primer, srbija u evropi.
stefan.vizantin stefan.vizantin 01:24 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

ne mora da pise , dovoljno je setiti se kao su nasi politicari na vlasti , dakle drzava, reagovali povodom spaljivanja ambasada a i sadasnjih desavanja na kosovu nash sportista je nastupao kao reprezentativac srbije , i ako je vec hteo da donese politicke poene nasoj drzavi , onda je mogao da nosi majicu sa natpisom , na primer, srbija u evropi.

slazem se sa majicom srbija u evropi, ali mi i ova ne smeta. a sad zbog toga sto su se oni divljaci iz LEN-a poneli tako prema njemu mogu reci da mi se cak i svidja njegova majica. sve pokazuje koliko je negativnih emocija prema jednoj drzavi (politici drzave tj. politicarima, kao sto se slazemo) na Zapadu, ali sve to nema nikakve veze sa sportom i sa gradjanima te iste zemlje, koji su zigosani i napadani svugde, potpuno na pravdi Boga. ako neko misli da je Kosovo Srbija ozbiljno ne vidim kolika je to pretnja bilo kome i kako to bilo koga vredja. e sad onaj deo da su se politicari (nasi) nasli da to iskoriste to je vec stvarno skandal ali nista manji od prekomernog i izrazito bezobzirnog stava LEN-a.
doktorka doktorka 01:33 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

stefan.vizantin
ne mora da pise , dovoljno je setiti se kao su nasi politicari na vlasti , dakle drzava, reagovali povodom spaljivanja ambasada a i sadasnjih desavanja na kosovu nash sportista je nastupao kao reprezentativac srbije , i ako je vec hteo da donese politicke poene nasoj drzavi , onda je mogao da nosi majicu sa natpisom , na primer, srbija u evropi.slazem se sa majicom srbija u evropi, ali mi i ova ne smeta. a sad zbog toga sto su se oni divljaci iz LEN-a poneli tako prema njemu mogu reci da mi se cak i svidja njegova majica. sve pokazuje koliko je negativnih emocija prema jednoj drzavi (politici drzave tj. politicarima, kao sto se slazemo) na Zapadu, ali sve to nema nikakve veze sa sportom i sa gradjanima te iste zemlje, koji su zigosani i napadani svugde, potpuno na pravdi Boga. ako neko misli da je Kosovo Srbija ozbiljno ne vidim kolika je to pretnja bilo kome i kako to bilo koga vredja. e sad onaj deo da su se politicari (nasi) nasli da to iskoriste to je vec stvarno skandal ali nista manji od prekomernog i izrazito bezobzirnog stava LEN-a.



Ja stvarno ne razumem nase ljude. Koji je efekat postignut? Sta se htelo sa tim, Kosovo je Srbija? Zamislite reprezentativca Bosne da se pojavi na tronu u majici sa natpisom : -Srbi su genocidan narod
stefan.vizantin stefan.vizantin 01:44 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

Ja stvarno ne razumem nase ljude. Koji je efekat postignut? Sta se htelo sa tim, Kosovo je Srbija? Zamislite reprezentativca Bosne da se pojavi na tronu u majici sa natpisom : -Srbi su genocidan narod

nije isto. vas primer je cist napad na jednu naciju i kao takav neprihvatljiv. mozete tako da napisete: Nemci, Amerikanci, Britanci, Hrvati, Strumpfovi su genocidni narod... (i da nadjete primere u istoriji koji bi potvrdili tezu) ako je rec o Kosovo-ono je zaista i bilo, a u tradiciji, istoriji i kulturi zauvek ce biti Srbija. isto tako Smoky Mountains ce uvek biti sveta zemlje Cherokee naroda ili Black Mountains za Lakota naciju (iako su de facto nasilno proterani odatle). dakle ovo je cisto isticanje porekla, stava i pripadnosti jednom narodu. nema uvrede albanske vecine na Kosovu (sve dokle se politicari ne oglasavaju!) jer do pre samo nekoliko godina i de facto (teritorijalno) Kosovo je bilo deo Srbije.
jaglika jaglika 02:11 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

lidiaz
Queeria
Puerta
Kakvo ti je ovo poredjenje ? Kosovo je Srbija po povelji UN, po cemu je gest nelegitiman? Poredjenje ti je krajnje ... jadno!


Poredjenje je kada je u pitanju sloboda izražavanja!

Nema druge nego da od danas pliva samo u bazenu UN.

A da li bi ti opravdao odluku da je kaznjen neko sa takvom majicom? Ili sa majicom koja podrzava gay brak?



Poza 69 - politicko pitanje?
Gay brak - delimicno jeste.
Kosovo je Srbija - definitivno politicki stav.
Koliko sam ja cula, ljudi lepo rekli - nema politickog izjasnjavanja.

Uzmete kredit od banke, potpisete ugovor (pristanete na uslove banke), ne pridrzavate se tih uslova a potom se zalite na nehumanost ili se vadite kako niste pri potpisivanju nosili naocare te niste procitali text sitnim slovima (neobavesteni ste).
Nije neka mudrost, ima toga i u bontonu, pa cak i u narodnim opaskama (kolo, baba, dinar).
stefan.vizantin stefan.vizantin 02:23 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

Ja stvarno ne razumem nase ljude. Koji je efekat postignut? Sta se htelo sa tim, Kosovo je Srbija? Zamislite reprezentativca Bosne da se pojavi na tronu u majici sa natpisom : -Srbi su genocidan narod

inace pogledao sam na njihovom sajtu i ovo je jedino mesto gde se pominje politika i zabrana politickog delovanja: "LEN shall not allow any discrimination against National Federations or individuals on racial, religious, sexual or political grounds."
sad mi odgovorite kakve veze natpis Kosovo je Srbija ima sa diskriminacijom bilo koga. Sledeci put mora da napise nesto drugo na istu temu...
jaglika jaglika 02:23 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

Vračarac
ko da jeste.

I da jeste to bi bila njegova stvar. njegova ruka - njegova stvar.


Nije bas tako.
Kada je natpis izlozen javnosti (a ruka je u pitanju, nadlaktica rekla bih, a ne ....) onda je to poruka. Poruka je deo komunikacije, a komunikacija dvosmerna stvar. Posaljete poruku - dobijete odgovor.
jaglika jaglika 02:33 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

vlada dvm
doktorka

stefan.vizantinmladi ljudi ? znate sta , u tim godina mladi ljudi postaju ocevi .Od strane Cavica jedan zreo i iskren gest. Od strane organizatora arogancija i birokratski fundamentalizam. Neko je lepo prokomentarisao: DA JE NAPISAO: FREE TIBET - ne bi bilo problema. Ovako je skandal. za mene je ovo jedan vid totalne arogancije domacina koji je i zahtevao kaznu i neka im je na cast sto su favorita na ovako nizak nacin sklonili. kad si mali i nikakav onda moze da te ... svako kad mu se digne ...Od strane Cavica jedan kretenski gest . Onog trenutka kada je Slobodan Milosevic bespravno oduzeo autonomiju Kosovu koje je bilo u sastavu Jugoslavije , sva nasaha bulaznjenja na temu prekrsaja medjunarodnih zakona su bez osnova. Srbija je postala drzava nedavno , i to bez Kosova.


Covek ima pravo na svoj stav i placace cenu istog. Nazivati ga kretenom se ne uklapa u okvire demokratije i tolerancije na koju se ovde neki pozivaju. Simple as that.


Sto se tice placanja - placacemo svi (7000 cini mi se). Simple as that.
jaglika jaglika 02:45 22.03.2008

Re: nije mu trebalo


Nema nista gore od dvostrukih standarda. Ako necemo da mesamo politiku i sport onda to ne treba da radimo selektivno.


Pa da, nije trebalo mesati politiku i sport, to je receno i Cavicu.
Uzgred, svaka mu cast za sport.



doktorka doktorka 02:52 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

stefan.vizantin
Ja stvarno ne razumem nase ljude. Koji je efekat postignut? Sta se htelo sa tim, Kosovo je Srbija? Zamislite reprezentativca Bosne da se pojavi na tronu u majici sa natpisom : -Srbi su genocidan narodinace pogledao sam na njihovom sajtu i ovo je jedino mesto gde se pominje politika i zabrana politickog delovanja: "LEN shall not allow any discrimination against National Federations or individuals on racial, religious, sexual or political grounds."sad mi odgovorite kakve veze natpis Kosovo je Srbija ima sa diskriminacijom bilo koga. Sledeci put mora da napise nesto drugo na istu temu...

Pa da li je Kosovo Srbija?
stefan.vizantin stefan.vizantin 02:56 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

Pa da li je Kosovo Srbija?

Vec sam odgovorio: istorijski, kulturno i tradicijom Kosovo jeste i bice deo Srbije ma koja drzava ga bude kontrolisala u buducnosti a verovatno je da ce to biti drzava kosovskih Albanaca. To niko nigde nije sporio. Cak i Ahtisarijev plan predvidja cvrste veze i priznavanje posebnog statusa Srba na Kosovu. Ako necemo da fastifikujemo istoriju i da izmisljamo neke nove fakte onda je tako.
angie angie 03:35 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

drugim recima vracamo se na mo prvi post-ako ste mali (kao sto jesmo) onda svako moze da radi sa vama sta hoce i kad hoce...



al onda se ti ne ponashash kao da nisi- nego veoma vodish rachuna kako vodish svoje spoljne odnose i popravljash porushene mostove i stvarsh prijatelje i poverenje, a ne q...sh se 20 godina na isti nachin,
svima smo se smuchili i posle najnovijih dogadjaja u nizu onoliko dugom, niko nije briga koji je sada motiv sportiste, njima je to samo podrshka svemo prema chemu oni imaju drugachiji stva, jer taj gest jeste vrsta demonstracije nechega, kao shto su i jso-ovci ulazi u sudnicu sa majcama na kojima je bio znak demonstracije nechega shto su oni zelei- koji btw, da nije u vezi s njima bilo sve prethodno, isto ne bi bio sporan.

Da ne bude zabune, meni je bash zao shto se desila ta diskvalifikacija, jer nama sada treba pozitivan podstrek , kao shto je njegov uspeh-koji je pri tome samo svojim kvalitetima i zasluzio, pa u toliko pre, ne treba da bude izmanipulisan na ovaj nachin.
doktorka doktorka 03:56 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

stefan.vizantin
Pa da li je Kosovo Srbija?Vec sam odgovorio: istorijski, kulturno i tradicijom Kosovo jeste i bice deo Srbije ma koja drzava ga bude kontrolisala u buducnosti a verovatno je da ce to biti drzava kosovskih Albanaca. To niko nigde nije sporio. Cak i Ahtisarijev plan predvidja cvrste veze i priznavanje posebnog statusa Srba na Kosovu. Ako necemo da fastifikujemo istoriju i da izmisljamo neke nove fakte onda je tako.

A sta je onda Vojvodina?
lidiaz lidiaz 04:17 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

Queeria
Ali je OK da se silji k@#$c na Srbiju i kad je kriva i kad nije :
Nema nista gore od dvostrukih standarda. Ako necemo da mesamo politiku i sport onda to ne treba da radimo selektivno.
Meni je prilicno jasno da su sami Srbi prilicno tome doprineli devedesetih, ali cak i onda kad su uspeli da se prelome nije im pokazano da se i odnos prema njima promenio.


Može im se da šilje onu stvar, jer su jači... ako nam se ne sviđa ne moramo da se igramo s njima...

Jaci slabijeg tlaci :<:
Na zalost ovo i jeste svet "bulija"

Šta su uspeli da prelome? Zamenili su Slobu Koštunicom? U Srbiji vlada još uvek isti sistem vrednosti kao devedesetih. Suština je ista samo su kostimi drugačiji - moderniji.


Bese jednom i drugacija Vlada, pa je i tad bilo vise problema nego sto je to bilo neophodno. Kanda sargarepa nikad nije stizala, samo stap.
Dolybell Dolybell 05:03 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

U Srbiji vlada još uvek isti sistem vrednosti kao devedesetih.

1389 -ih
doktorka doktorka 05:18 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

vlada dvm

doktorkastefan.vizantinmladi ljudi ? znate sta , u tim godina mladi ljudi postaju ocevi .Od strane Cavica jedan zreo i iskren gest. Od strane organizatora arogancija i birokratski fundamentalizam. Neko je lepo prokomentarisao: DA JE NAPISAO: FREE TIBET - ne bi bilo problema. Ovako je skandal. za mene je ovo jedan vid totalne arogancije domacina koji je i zahtevao kaznu i neka im je na cast sto su favorita na ovako nizak nacin sklonili. kad si mali i nikakav onda moze da te ... svako kad mu se digne ...Od strane Cavica jedan kretenski gest . Onog trenutka kada je Slobodan Milosevic bespravno oduzeo autonomiju Kosovu koje je bilo u sastavu Jugoslavije , sva nasaha bulaznjenja na temu prekrsaja medjunarodnih zakona su bez osnova. Srbija je postala drzava nedavno , i to bez Kosova. Covek ima pravo na svoj stav i placace cenu istog. Nazivati ga kretenom se ne uklapa u okvire demokratije i tolerancije na koju se ovde neki pozivaju. Simple as that.

Ko je rekao da je Cavic kreten. Ja sam rekla da ucinio kretenski gest. Osecate li razliku?
Vračarac Vračarac 08:56 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

U kom ;lanu povelje pi[e da je Kosovo Srbija.

Mislim da je puerta slučajno napravio grešku, ne piše u povelji UN, piše u rezoluciji SBUN 1244. U povelji UN piše o nepovredivosti granica i teritorijalnom integriteteu država članica.
Vračarac Vračarac 09:03 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

Pa da li je Kosovo Srbija?

Aha
Bonner D Bonner D 09:07 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

doktorka

Stvar je jasna, znaci vi imate neki pravilnik , i neke ljude koji sede u tim organizacijama i koji mogu da naprave presedan . Ja nigde nisam rekla da je ova odluka pravicna ili ne, samo da odluka postoji , da mi nemamo kredibilitet u svetu pa da nam se progleda kroz prste , sto drugim recima znaci , moramo , ali moramo da se pridrzavamo pravilnika.


Tebi očigledno ništa nije jasno.

Postoji Evropska konvencija o ljudskim pravama i slobodama koja garantuje pravo na slobodno mišljenje i pravo na izražavanje tog mišljenja pa i natpisom na majici. U njoj izmedju ostalog piše:

"Svako ima pravo na slobodu izražavanja. Ovo pravo uključuje slobodu posedovanja sopstvenog mišljenja, primanja i saopštavanja informacija i ideja bez mešanja javne vlasti i bez obzira na granice."

Odredbe te konvencije mogu da budu suspendovane samo zakonima neke države i to u izuzetnim slučajevima, jedino kad je u pitanju vršenje nekog krivičnog dela i sl.

Ne može pravilnik LEN-a, niti bilo koje druge sportske federacije, kluba ili sportskog društva da suspenduje odredbe Evropske konvencije o ljudskim pravima i slobodama. To je nemoguće, to je suprotno konvenciji, svim zakonima, tu je kraj. I tačka!

Sve ostalo je mlaćenje prazne slame!


Bonner D Bonner D 09:20 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

Queeria

Može im se da šilje onu stvar, jer su jači... ako nam se ne sviđa ne moramo da se igramo s njima...


Znaš šta, ti umeš da izvališ svašta, i da napišeš svakojake gluposti i time naneseš ogromnu štetu celoj lezbijskoj i gay populaciji u Srbiji, al' ovakvu nebulozu, bar ja, još nisam imao prilike da pročitam od tebe.

Kad izadješ na Beograd Pride 2008, pa kad na tebe navale razni obrazovci i stormfrontovci, samo se oglasi ovde na blogu, ili u medijima uopšte, pa ćeš da vidiš kad krenu da pršte ovakvi odgovori na tvoju kuknjavu. Šta se sa vama dešava? Jel' preostalo iole zdravog razuma i sposobnosti za logičko i normalno razmišljanje. Zar je došlo dotle da samom sebi zadajete autogol iz mržnje prema neistomišljenicima ili političkim oponentima?

Priberite se i saberite, istuširajte se, izadjite napolje na svež vazduh, prošetajte, razmislite malo o svemu pa se vratite ovde na blog i napišite nešto suvislo i korisno. Ako i to ne pomogne, pa stvarno ne znam...ne bi da delim recepte dalje.


vlada dvm vlada dvm 09:23 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

Treger

vlada dvm
doktorkaStvar je jasna, znaci vi imate neki pravilnik , i neke ljude koji sede u tim organizacijama i koji mogu da naprave presedan . Ja nigde nisam rekla da je ova odluka pravicna ili ne, samo da odluka postoji , da mi nemamo kredibilitet u svetu pa da nam se progleda kroz prste , sto drugim recima znaci , moramo , ali moramo da se pridrzavamo pravilnika.
Pa onda to tako i kazite. U svetu vladaju dupli standardi, zakon jaceg i zakon prava ne postoji. Nemojte decka nazivati kretenom, kao ni njegov potez.
Tačno tako dobro si primetio. Tako smo mi dužni da poštujemo sud u Hagu a mi se njemu rugamo. Je li vidiš kako to izgleda kad se nepoštuju zakni i pravila. Srbija da se busa o poštovanju prava. Što se tiče ujedenjebih nacija zbog Slobodana koji je vodio istu ovakvu glupu politiku mi nismo bili članica uedinjenih nacija kada smo bombardovani, tojest kada smo izgubili Kosovo. Prema tome samo najveći tutubani se pozivaju na tvelji un piše Kosovo je Srbija.


Citajuci ono sto je napisala Karla Del Ponte o sudu u Hagu i desavanjima oko istog, bice da se ne rugamo samo mi tom sudu, a to upravo govori o tome da vladaju dupli standardi, zakon jaceg...
vlada dvm vlada dvm 09:34 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

Queeria
Ali je OK da se silji k@#$c na Srbiju i kad je kriva i kad nije :Nema nista gore od dvostrukih standarda. Ako necemo da mesamo politiku i sport onda to ne treba da radimo selektivno.Meni je prilicno jasno da su sami Srbi prilicno tome doprineli devedesetih, ali cak i onda kad su uspeli da se prelome nije im pokazano da se i odnos prema njima promenio.
Može im se da šilje onu stvar, jer su jači... ako nam se ne sviđa ne moramo da se igramo s njima...Šta su uspeli da prelome? Zamenili su Slobu Koštunicom? U Srbiji vlada još uvek isti sistem vrednosti kao devedesetih. Suština je ista samo su kostimi drugačiji - moderniji.


Po toj cudnoj logici "pa-moze-im-se-jaci-su" neko moze da objasni prebijanje gay populacije. I jos da se gay populaciji kaze: "Ako vam se ne svidja, a vi nemojte da setate gradom".
vlada dvm vlada dvm 09:38 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

doktorka

vlada dvmdoktorkastefan.vizantinmladi ljudi ? znate sta , u tim godina mladi ljudi postaju ocevi .Od strane Cavica jedan zreo i iskren gest. Od strane organizatora arogancija i birokratski fundamentalizam. Neko je lepo prokomentarisao: DA JE NAPISAO: FREE TIBET - ne bi bilo problema. Ovako je skandal. za mene je ovo jedan vid totalne arogancije domacina koji je i zahtevao kaznu i neka im je na cast sto su favorita na ovako nizak nacin sklonili. kad si mali i nikakav onda moze da te ... svako kad mu se digne ...Od strane Cavica jedan kretenski gest . Onog trenutka kada je Slobodan Milosevic bespravno oduzeo autonomiju Kosovu koje je bilo u sastavu Jugoslavije , sva nasaha bulaznjenja na temu prekrsaja medjunarodnih zakona su bez osnova. Srbija je postala drzava nedavno , i to bez Kosova. Covek ima pravo na svoj stav i placace cenu istog. Nazivati ga kretenom se ne uklapa u okvire demokratije i tolerancije na koju se ovde neki pozivaju. Simple as that.Ko je rekao da je Cavic kreten. Ja sam rekla da ucinio kretenski gest. Osecate li razliku?


Da, ali ne veliku
milandess milandess 09:50 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

nakon prethodno potpisanog sporazuma u kome se federalna vlada obavezuje da postuje suverenost Cherokee nacije

"Free Kosovo" je jedina analogija sa "Free Tibet".
Treger Treger 10:49 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

stefan.vizantin

doktorka

stefan.vizantinmladi ljudi ? znate sta , u tim godina mladi ljudi postaju ocevi .Od strane Cavica jedan zreo i iskren gest. Od strane organizatora arogancija i birokratski fundamentalizam. Neko je lepo prokomentarisao: DA JE NAPISAO: FREE TIBET - ne bi bilo problema. Ovako je skandal. za mene je ovo jedan vid totalne arogancije domacina koji je i zahtevao kaznu i neka im je na cast sto su favorita na ovako nizak nacin sklonili. kad si mali i nikakav onda moze da te ... svako kad mu se digne ...Od strane Cavica jedan kretenski gest . Onog trenutka kada je Slobodan Milosevic bespravno oduzeo autonomiju Kosovu koje je bilo u sastavu Jugoslavije , sva nasaha bulaznjenja na temu prekrsaja medjunarodnih zakona su bez osnova. Srbija je postala drzava nedavno , i to bez Kosova. to se zove selektivno tumacenje istorije, doktorka. nego hajdemo da vidimo koliko i gde sve je bilo oduzimanja autonomije da ne kazem bespravne okupacije pa svet nije odreagovao. recimo samo za tri slucaja: Palestina. Severni Kipar, Zapadna Sahara. ne zelim da ulazim u genocidne i svakakve zaostavstine kolonijalne expanzije Evrope i njenog exkrementa SAD. ako je neko (a jeste) oduzeo prava svim Native American zajednicama koja je pre toga potpisao da li je i to krsenje ljudskih prava. sledeci put savetujem Cavicu da napise Georgia je zemlja Cherokee naroda (a jeste!).

Vidim i da ti imaš selektivno posmatranje istorije, pa si zaborovio da navedeš da su Rusi gazili Mađare tenkovima kada su ovi hteli da se osamostale., da su izvršili napad na Čehoslovačku u istoj situaciji, kad su takođe bili okupirali Avganistan i tako dalje. Takođe u Rusiji još ima porobljenih naroda koje je još carska Rusija okupirala. Kinezi uništavaju Tibetanski narod kao što smo mi probali na Kosovu, i zato imaju naše simpatije jer mi obožavamo zločince. Uvek se u ovoj zemlji divilo teroristima koji su proglašavani oslobodilačkim pokretima. A sada na Kosovu proglasili smo većinski narod za teroristički narod. To je naš doprinos svetskoj političkoj misli. Izmislili smo teroristički narod. Otišli smo dalje od fašista i nacista. Proglasili smo takođe albanski živalj za nižu vrstu. Što je najgore ova vlast nema pardona ni prema svom narodu.
rade.mil rade.mil 12:24 22.03.2008

Re: nije mu trebalo

Nažalost neće on da plati cenu tog postupka nego kao što ste već pročitali platićemi mi-poreski obaveznici. U tome je poenta cele ove priče i prepričavanja. Svako može da pije piće koje mu je drago ako ga sam plaća. U Srbiji je postao običaj da javne ličnosti rade upravo suprotno. Drugi plaćaju njihove greške.
goricki goricki 09:41 24.03.2008

Re: nije mu trebalo

Godine 1951. Tibet je okupiran od strane NR Kine. Vlada Tibeta predvođena četrnaestim Dalaj Lamom je 1959. bila prisiljena da napusti domovinu i uspostavi Vladu u izgnanstvu u Darmsali u severnoj Indiji. Vlada u izgnanstvu traži nezavisnost Tibeta, pozivajući se na istorijsko pravo i postojanje drevne Tibetanske države. Ona je nastavila je da koristi zastavu, čije je prikazivanje Vlada Kine zabranila da bi sprečila težnje ka nezavisnosti.

Bilo bi sasvim ispravno da je pored "Kosovo je Srbija" pisalo i " FREE TIBET"!
Pitanje je jedino da li bi u tom slucaju neko od nasih vlastodrzaca izasao da podrzi mladog Cavica ili bi iz pijeteta prema "prijateljici" kini, preskocili da se izjasne?

pozivajući se na istorijsko pravo i postojanje drevne Tibetanske države
pozivajući se na istorijsko pravo i postojanje drevne SRPSKE države

Aj sad da vas vidim vi sto se pozivate na medjunarodno pravo!
pnbb pnbb 16:40 24.03.2008

Re: nije mu trebalo

i zato imaju naše simpatije jer mi obožavamo zločince.


cudo onda ne obozavamo spance?
doktorka doktorka 19:41 24.03.2008

Re: nije mu trebalo

goricki
Godine 1951. Tibet je okupiran od strane NR Kine. Vlada Tibeta predvođena četrnaestim Dalaj Lamom je 1959. bila prisiljena da napusti domovinu i uspostavi Vladu u izgnanstvu u Darmsali u severnoj Indiji. Vlada u izgnanstvu traži nezavisnost Tibeta, pozivajući se na istorijsko pravo i postojanje drevne Tibetanske države. Ona je nastavila je da koristi zastavu, čije je prikazivanje Vlada Kine zabranila da bi sprečila težnje ka nezavisnosti.Bilo bi sasvim ispravno da je pored "Kosovo je Srbija" pisalo i " FREE TIBET"!Pitanje je jedino da li bi u tom slucaju neko od nasih vlastodrzaca izasao da podrzi mladog Cavica ili bi iz pijeteta prema "prijateljici" kini, preskocili da se izjasne?pozivajući se na istorijsko pravo i postojanje drevne Tibetanske državepozivajući se na istorijsko pravo i postojanje drevne SRPSKE državeAj sad da vas vidim vi sto se pozivate na medjunarodno pravo!

cak nije ni isto jer znamo kako se Milosevic poneo prema Albancima na Kosovu .
asterix asterix 08:55 27.03.2008

Re: nije mu trebalo

Ko o chemu baba o ushtipcima. Tipichno mishljenje pohabane guzice i ega.
Vračarac Vračarac 13:49 21.03.2008

Njegova lična stvar

Možemo se slagati ili neslagati sa potezom Milorada Čavića, to je naša lična stvar, ali odluka plivačke federacije je više nego skandalozna. Zanima me da li bi plivačka federacija kaznila nekog Francuza da se pojavio sa sličnom majcom na kojoj se spominje Korzika, ili Španca u vezi Baskije. Da li bi, u krajnjoj liniji kaznio nekog našeg plivača zbog majce vojvodina je Srbija? Sumnjam. Uostalom Milorad nije veličao, rat ili ratne zločince niti je pokušavao da se dodovori bilo kome u Srbiji (zašto bi to uradio, ionako živi u SAD) već je izneo jedan lični stav koji nikoga nije vređao, uostalom ni plivačka federacija (mislim da se zove LEN federacija) nije priznala Kosovo. U svakom slučaju se slažem sa najavom da će država platiti kaznu, a Miloradu želim mnogo sreće i uspeha na predstojećoj olimpijadi i neka nosi kakve god poželi majice. Milorade, hvala ti za zlatnu medalju.
Goran Miletic Goran Miletic 13:52 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Kosovo je za 30 dana priznato od više od 30 zemalja, a proces priznanja tek traje. Kosovo je itekako drugacije od Korzike, Baskije i Kvebeka.

Milorad je odlican sportista, a moj blog se odnosio na drzavu, a ne na njega...
Vračarac Vračarac 14:02 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Zaista mi je teško da poverujem da ga je uspavani Koštunica ili Čika Brka Samardžić ili bilo ko iz vlade na bilo koji način instruirao da nosi tu majicu. Pa nije valjda Čavić glup pa da mu drugi određuju šta će obući ili reći. To je njegova lična odluka, njegov stav a druga stvar je da li se mi sa tim slažemo ili ne. Kosovo jeste priznalo 30 zemalja, to nije sporno ali ga takođe NIJE priznalo 180 zemalja uključujući i UN koje bi trebale da predstavljaju neku vrstu svetske vlade. Uostalom nije li na snazi i dalje (bar formalno) rezolucija 1244 UN koja manje - više u jednom svom delu kaže istu poruku kao Miloradova majica?
Dolybell Dolybell 14:08 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Možemo se slagati ili neslagati sa potezom Milorada Čavića, to je naša lična stvar, ali odluka plivačke federacije je više nego skandalozna


Upoznajte se sa pravilima u sportu i svim sportskim asocijacijama.
Tek potom donosite sudove skandaloznostima i nepravdama.

To što će država da plati kaznu, je takođe, još jedan dokaz
da to nije bila Čavićeva lična stvar, odnosno, da iako je bila,
znači da država podržava i sugeriše da je u sport poželjno i
potrebno unositi politiku, što je inače ZABRANJENO.
Tek toliko o ovoj državi i poštovanju međunarodnih pravila.
Kosovo je Srbija je očigledna politička propaganda,
koja sa plivanjem nema baš nikakve veze, kao ni sa jednim drugim sportom.
Neka registruju plivački klub pod imenom:"Kosovo je Srbija",
pa onda nek nose takve natpise.
Goran Miletic Goran Miletic 14:11 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Meni je najmanje bitno da li je to njegova licna odluka, pritisak ili plan... Bitan je rezultat svega toga i reakcija drzave i politicara koja samo moze da vam ide na zivce pa cak i da ste glasac SRS-a...
Dolybell Dolybell 14:16 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

UN koje bi trebale da predstavljaju neku vrstu svetske vlade.


UN nije svetska vlada niti to može da bude.
UN je dobrovoljno udruženje u kome možeš ali i ne mora da budeš član.
Ako želiš da postaneš član UN mora da prihvatiš i poštuješ POVELJU a ne USTAV.
Postojanje UN finansira više USA - od svih članica zajedno.
To je stavka koja se ne može zanemariti, jer kad ne bi bilo njihovog
finansiranja UN ne bi ni postojale.
Vračarac Vračarac 14:19 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Upoznajte se sa pravilima u sportu i svim sportskim asocijacijama.
Tek potom donosite sudove skandaloznostima i nepravdama.

Molim vas uputite me na koja konkretno pravila mislite, a onda mi recite koja je prva mera koja se primenjuje u ovakvim slučajevima i zašto ta prva mera nije primenjena u slučaju našeg plivača već se odmah pristupilo izricanju krajnje mera bez mogućnosti žalbe? Milorad Čavić je dao objašnjenje u vezi svog postupka i isključio je mogućnost politizacije. Ja mu apsolutno verujem jer dečko zaista nema razloga da dozvoli da ga bilo ko ispolitizuje. To je njegov lični stav za koji nije pitao ni mene, ni vas ni Koštunicu.
To što će država da plati kaznu, je takođe, još jedan dokaz
da to nije bila Čavićeva lična stvar,

Ja to vidim kao gest solidarisanja države sa M.Č. Ništa drugo.
Ja ne mislim da je parola Kosovo je Srbija politika to je deo jedinog vežećeg, međunarodno priznatog dokumenta kojim se reguliše status Kosova.
Vračarac Vračarac 14:25 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

UN nije svetska vlada niti to može da bude.
UN je dobrovoljno udruženje u kome možeš ali i ne mora da budeš član.
Ako želiš da postaneš član UN mora da prihvatiš i poštuješ POVELJU a ne USTAV.
Postojanje UN finansira više USA - od svih članica zajedno.
To je stavka koja se ne može zanemariti, jer kad ne bi bilo njihovog
finansiranja UN ne bi ni postojale.

Pa zbog čega onda postoje UN ukoliko niko nema obavezu da poštuje donete odluke? Ako ih finansira SAD i ako zbog toga SAD nemaju obavezu da postupaju u skladu sa odlukama UN zbog čega se onda ovlašćenja UN ne prenesu na američki kongres ili senat? A povelju koja veoma jasno definiše suverenitet država i nepovredivost granica su potpisale sve članice UN uključujući SAD.
Demetra Demetra 14:33 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Milorad je odlican sportista, a moj blog se odnosio na drzavu, a ne na njega...



ali tako da je Milorad IPAK ispao glup mladi covek navucen na ljubav prema svojoj zemlji...

ajte molim vas, dajte da stavimo stvari na svoje mesto,

ODVRATNO je ovo sto se dogodilo.

ostalo su nasi politicki, lokalni animoziteti,
pa i otvorena mrznja...

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:46 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar


Ovog puta stvarno zelim da najozbiljnije otkrijem svoju nameru da istampam majcu na kojoj ce pisati: Cubura nije Srbija, a nije ni Beograd! Moze i Slobodna Cubura! Unakazise je necuburci i pretvorise u tipiziranu novo-komponovanu-in-naseobinu. Eto, mali doprinos sloganima koji nemaju veze sa bedzevima i ostalim patriotskim elementima.
Goran Miletic Goran Miletic 14:49 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar



Tibet je srce Srbije
Gorio Gorio 14:51 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Da li bi, u krajnjoj liniji kaznio nekog našeg plivača zbog majce vojvodina je Srbija?

Ako Srbija posle 11.maja nastavi ovim putem, u dogledno vreme moglo bi se desiti.
Vračarac Vračarac 14:53 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Ovog puta stvarno zelim da najozbiljnije otkrijem svoju nameru da istampam majcu na kojoj ce pisati: Cubura nije Srbija, a nije ni Beograd! Moze i Slobodna Cubura! Unakazise je necuburci i pretvorise u tipiziranu novo-komponovanu-in-naseobinu. Eto, mali doprinos sloganima koji nemaju veze sa bedzevima i ostalim patriotskim elementima.

Podrška
yzma yzma 15:45 21.03.2008

Cubura republika!

Podrzavam :)
doktorka doktorka 16:00 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Vračarac
Možemo se slagati ili neslagati sa potezom Milorada Čavića, to je naša lična stvar, ali odluka plivačke federacije je više nego skandalozna. Zanima me da li bi plivačka federacija kaznila nekog Francuza da se pojavio sa sličnom majcom na kojoj se spominje Korzika, ili Španca u vezi Baskije. Da li bi, u krajnjoj liniji kaznio nekog našeg plivača zbog majce vojvodina je Srbija? Sumnjam. Uostalom Milorad nije veličao, rat ili ratne zločince niti je pokušavao da se dodovori bilo kome u Srbiji (zašto bi to uradio, ionako živi u SAD) već je izneo jedan lični stav koji nikoga nije vređao, uostalom ni plivačka federacija (mislim da se zove LEN federacija) nije priznala Kosovo. U svakom slučaju se slažem sa najavom da će država platiti kaznu, a Miloradu želim mnogo sreće i uspeha na predstojećoj olimpijadi i neka nosi kakve god poželi majice. Milorade, hvala ti za zlatnu medalju.



zanima vas? sta bi bilo da je bilo? nego , posto nemamo nikakv kredibilitet u svetu , onda moramo strogo da se pridrzvamo pravila , a pravila evropske plivačke organizacije nalazu da nema nosenja politickih obelezja. zbog nepromisljenosti , miloradu ostaje da rekorde od sada obara u moravi .
Vračarac Vračarac 16:03 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

zanima vas? sta bi bilo da je bilo? nego , posto nemamo nikakv kredibilitet u svetu , onda moramo strogo da se pridrzvamo pravila , a pravila evropske plivačke organizacije nalazu da nema nosenja politickih obelezja. zbog nepromisljenosti , miloradu ostaje da rekorde od sada obara u moravi .

Pravila LEN federacije možete pročitati malo niže.
Hvala.
Dolybell Dolybell 16:27 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Ja to vidim kao gest solidarisanja države sa M.Č. Ništa drugo.

Dali bi se solidarisala da je pisalo :
Kosovo nije Srbija ?
Vračarac Vračarac 17:19 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Dali bi se solidarisala da je pisalo :
Kosovo nije Srbija ?

Zavisi ko je na vlasti.
Dolybell Dolybell 18:03 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

A povelju koja veoma jasno definiše suverenitet država i nepovredivost granica su potpisale sve članice UN uključujući SAD.


Nisam rekla da to nije tačno.
Ali jedno je sigurno, da uglavnom onaj koji plaća i odlučuje.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:09 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Goran Miletic
Meni je najmanje bitno da li je to njegova licna odluka, pritisak ili plan... Bitan je rezultat svega toga i reakcija drzave i politicara koja samo moze da vam ide na zivce pa cak i da ste glasac SRS-a...

rekacija dinkićeva je bila fenomenalna.
ako holandija ne može da nas pobedi drugačije...
osim toga, najavio je da se nada da ćemo svi da ga dočekamo.
eto još jednog razloga za okupljanje.
nadam se da neće da strada holandka ambasada.
i svi su se zapljunuli pred izbore.
zvuče kao - baš super, evo prilke za još neki glas.

kao sto moxe da se vidi ovde
pidola pidola 18:33 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar


i svi su se zapljunuli pred izbore.
zvuče kao - baš super, evo prilke za još neki glas.

i spo poceo da osudjuje. :)))
Kazezoze Kazezoze 18:41 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

sad sam prochitao reakcije na tu vest u holandskom telagraafu.
manje vishe reakcije su da je odluka smeshna i da je povredjena sloboda govora.
postavlja se pitanje i OI u kini i da li to znachi i da sportisti koji podrzhavaju slobodu tibeta svoje mishljenje ne smiju iskazati ili je sloboda govora selektivna.
tigrks tigrks 18:52 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Goran Miletic
Meni je najmanje bitno da li je to njegova licna odluka, pritisak ili plan... Bitan je rezultat svega toga i reakcija drzave i politicara koja samo moze da vam ide na zivce pa cak i da ste glasac SRS-a...


Očigledno je da i tebe iritira upravo ono što je pisalo na majici. Naravno to je tvoja lična odluka ili stav, ali stvarno je već bolesno to što reakciju državnih organa i političara tretiraš kao nešto negativno. Za razliku od tebe koji kao jedinka nemaš nikakvu sem ljudske odgovornosti u takvim pitanjima predstavnici državnih organa imaju obavezu da brane zemlju čiji su predstavnici. Inače tvoja opaska da zvučiš kao Predsednik Boris Tadić je samo umišljanje.
A što se Čavića tiče ima moju potpunu podršku, tom majicom je mogao da iritira samo one koji osećaju krivicu i nelagodu zbog kršenja međunarodnih normi pa bi da zabrane i da ih na to podsećamo.
zabolocki zabolocki 21:08 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Opa!

Ksenofobija!
korto malteze korto malteze 21:21 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Samo da znas, ako vi sa Cubure mislite da se posle sticanja nezavisnosti pripojite Bulbulderu - ne moze :)
Fergal Sarki Fergal Sarki 22:37 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Vračarac
Upoznajte se sa pravilima u sportu i svim sportskim asocijacijama.
Tek potom donosite sudove skandaloznostima i nepravdama.

Molim vas uputite me na koja konkretno pravila mislite, a onda mi recite koja je prva mera koja se primenjuje u ovakvim slučajevima i zašto ta prva mera nije primenjena u slučaju našeg plivača već se odmah pristupilo izricanju krajnje mera bez mogućnosti žalbe? Milorad Čavić je dao objašnjenje u vezi svog postupka i isključio je mogućnost politizacije. Ja mu apsolutno verujem jer dečko zaista nema razloga da dozvoli da ga bilo ko ispolitizuje. To je njegov lični stav za koji nije pitao ni mene, ni vas ni Koštunicu.
To što će država da plati kaznu, je takođe, još jedan dokaz
da to nije bila Čavićeva lična stvar,

Ja to vidim kao gest solidarisanja države sa M.Č. Ništa drugo.
Ja ne mislim da je parola Kosovo je Srbija politika to je deo jedinog vežećeg, međunarodno priznatog dokumenta kojim se reguliše status Kosova.


I naziv moje ulice su promenili neki ljudi koji tu uopste ne zive. A nas koji zivimo u toj ulici niko nije ni pitao da li smo mi za to da nam se po treci put menjaju licne karte, pasosi, prijave boravka, sedista firmi i .t.d.
Poenta je u tome, da ova drzava na mikroplanu svojim gradjanima radi ono isto zbog cega na makroplanu poziva te iste gradjane da reaguju na svetsku nepravdu.
Naime, ni meni nije dozvoljeno da u licnoj karti nosim staru adresu svoje ulice. Promenili su mi je silom i zabranili su mi pravo da imam svoj stav o tome u svojim dokumentima.
E vidite, tako isto je neko takvoj supackoj drzavi oduzeo Kosovo i zabranio joj da svoje neslaganje o tome iznese na svojim dresovima...
vlada dvm vlada dvm 22:46 21.03.2008

Re: Njegova lična stvar

Postojanje UN finansira više USA - od svih članica zajedno.
To je stavka koja se ne može zanemariti, jer kad ne bi bilo njihovog
finansiranja UN ne bi ni postojale


SAD su duzne vel'ke novce UN, tako da to sa finansiranjem UN od strane SAD ne stoji. A sto se tice UN, vrlo brzo i nece postojati. U stvari, UN su klinicki mrtve i na aparatima su.
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 23:08 21.03.2008

Re: Cubura republika!

yzma
Podrzavam :)
A tako??? E samo ako se Neimaru prizna autonomija! :)))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana