Astronomija

Сви, сви, сви...

antioksidant RSS / 15.12.2015. u 14:54

Колико год неко (а то сам првенствено и ја) не био фасциниран формом, све правдајући се суштином, не сме се занемарити и значај формалних ствари.


Таква једна, скоро па пука формалност, десила се и јуче. Мислим на оддржавање Друге међувладине конференције Републике Србије са Европском унијом. Том конференцијом и отварањем два поглавља обележен је и наставак преговора о интеграцији Србије у ЕУ.


Поглавље 32 садржи две главне области:
(1) интерну финансијску контролу у јавном сектору и екстерну ревизију и
(2) заштиту еура од фалсификовања и заштиту финансијских интереса ЕУ.

За поглавље 35 најављено је да ће бити прво отворено и последње затворено и свакако ће бити "најполитичкије" од свих. Утешно је што можда временом можда и може можда да се нађе нека формулација односа између Београда и Приштине која би била довољни компромис за обе стране (у том смислу је Иво Висковић синоћ на РТС-у подсетио на случај Источне и Западне Немачке које су пронашле форму непризнавања и сарадње). Искрено верујем да би тако нешто било вероватније да нема неколико "помагача" у овим преговорима али бар је дато време да се разговара.

Предстоји велики посао свакако а ја се лично највише бојим неразумевања државних органа (различита неразумевања постоје на на различитим нивоима) шта ће неке промене значити а штасе и не треба мењати (некако мислим да ће се такве ствари прве и мењати).

Скорије ми је неко рекао па парафразирам (ретко цитирам оно што чујем у 2 по поноћи изнад овала јаретине)

"У неким стварима су промене законских оквира непотребне, довољно је да држава као највећа буде ледоломац и почне да се понаша у складу са неком логиком. На тај начин би успоставила стандарде а остали би следили. Ми се пак налазимо у ситуацији да се пречесто дешава да и донесемо неки закон а држава буде последња која се оспособи да га примењује."

Оно што хоћу рећи своди се на на то да не треба занемарити формализацију неких ствари и треба уживати у лепим и значајним датумима али је прави посао на другој страни и превише ствари морамо променити сами без туђих упустава, притисака, уцена и подстрекивања. Оно што је добра вест у свему томе је што и можемо то сами...

 

 

 

Први корак је наравно да се лепо и човечански испричамо шта стварно желимо. 



Komentari (105)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 14:54 15.12.2015

негативни тастер

angie01 angie01 15:16 15.12.2015

sta stvarno zelimo:

...ja uvek isto,



...za mikelea bez da ga pitam, mogu da upisem- isto,...evo moze cottage pored, pa popodne pijemo kafu na verandi,...ako vec nije neko vino.

...utomsmislu, ne treba mi telekom, rts ni eu.
antioksidant antioksidant 15:22 15.12.2015

Re: sta stvarno zelimo:

рано је за ескапизам. нема још ни 4

angie01 angie01 16:51 15.12.2015

Re: sta stvarno zelimo:

рано је за ескапизам.


sto mi tako u lice,...ne bezim ja ( skoro) nikada,...meni ona zelja ril lajf target....sto je najgore- zivela sam tako jedan period, al sam tada drugacije razmisljala- eee, mlados'/ludos',...po analogiji, sad mi treba ona pamet da prezivim ove budalastine, a da se ne ulubim, jer nista od naseg pricanja ovde, na poslu, u kafani, sa prijateljima,...sve ce biti upravo suprotno.

...to na slicki nije tako nedostizno, biliv mi, znam neke koji su u poslednje dve godine organizovali neku takvu promenu.


antioksidant antioksidant 18:10 15.12.2015

Re: sta stvarno zelimo:

ma prigovor za eskapizam sam uputio sebi, ne tebi.
previse sam mu sklon
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:06 15.12.2015

Re: sta stvarno zelimo:

ja желим да ови смрадови нестану из наших живота.
angie01 angie01 20:50 15.12.2015

Re: sta stvarno zelimo:javascript:;

previse sam mu sklon


...decaci, sta ces:).


mariopan mariopan 21:09 15.12.2015

Re: sta stvarno zelimo:

Srđan Fuchs
ja желим да ови смрадови нестану из наших живота.

Ne mogu da nestanu dok im je kod nas ovako dobro.

Tim smradovima Srbiju, kao švedski sto za lopove - podastire, postavlja, svaka Vlada i svaka Skupština Srbije,ko god bio u njenom sastavu, kao najviši organ vlasti?

Ko im je to omogućio?

Sve u Srbiji je prilagođeno njihovom interesu, zakoni, sudovi....ovde je eldorado za njih, neće oni skoro nestati.

A narod na ivici gladi..

angie01 angie01 21:32 15.12.2015

Re: sta stvarno zelimo:

Sve u Srbiji je prilagođeno njihovom interesu,


iz Srbije izneto 40 milijardi dolara
mariopan mariopan 21:52 15.12.2015

Re: sta stvarno zelimo:

angie01
Sve u Srbiji je prilagođeno njihovom interesu,


iz Srbije izneto 40 milijardi dolara

Da, stavio linak i Srđan Fuks pa sam to čitala, i sve pisala "pod utiskom"
grmfrm grmfrm 22:06 15.12.2015

Re: sta stvarno zelimo:

Da, stavio linak i Srđan Fuks pa sam to čitala, i sve pisala "pod utiskom"


Da pa sta je sporno. Koliko znam Dinkic, Labus, Janusevic, Kolesar, Pitic, Djelic su na raspolaganju za jedno privodenje.
jkt2010 jkt2010 23:47 15.12.2015

Re: sta stvarno zelimo:

Srđan Fuchs
ja желим да ови смрадови нестану из наших живота.


GFI? Ili koji smradovi?

Na primer, neka strana kompanija domaćoj firmi ispostavlja račun za izmišljene usluge. Potom ta domaća firma uplati izmišljeni dug za izmišljenu uslugu doznakom u inostranstvo.


Kako GFI zna koja usluga je izmišljena a koja je prava?
jkt2010 jkt2010 23:59 15.12.2015

Re: sta stvarno zelimo:

angie01
...ja uvek isto,


...za mikelea bez da ga pitam, mogu da upisem- isto,...evo moze cottage pored, pa popodne pijemo kafu na verandi,...ako vec nije neko vino.

...utomsmislu, ne treba mi telekom, rts ni eu.


Imaj na umu da nije dobra ideja stanovati za stalno u kući na plaži iz više razloga a najbitniji su:

-- turisti ti se švrćkaju ispred kuće pa nemaš privatnost, osim ako se ogradiš zidom od 2 metra; u tom slučaju nemaš plažu.
-- vetar: nanosi pesak i zavlači ga svuda, a plus smori. A vetar ti obično pola godine duva odande a drugu polovinu kontra.
-- vazduh je vlažan i slan što ekspresno iskorodira sve uređaje po kući, kao i instalacije, osim ako ne ugradiš sve "marine grade"

Jedino ako je iznajmljuješ, a koristiš za sebe samo kad nemaš gostiju...
angie01 angie01 10:48 16.12.2015

Re: sta stvarno zelimo:

Imaj na umu da nije dobra ideja stanovati za stalno u kući na plaži iz više razloga a najbitniji su:


hvala ti za brigu,

al daj tu plazu i kolibu,...i sve navedeno nije problem.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:30 16.12.2015

Re: sta stvarno zelimo:

jkt2010


GFI? Ili koji smradovi?



Kako GFI zna koja usluga je izmišljena a koja je prava?



ти сада звучиш лаконски као Зоки Живковић када му се помене нешто на ту тему.
значи, лажу гнусни Амери, све што вртлог вира крије као да се никада догодило није? руку на срце, смањила се цифра за неких 10 милијарди у односу на сличан извештај European Observera, из 2012.? скинуо Дачке своје дажбине, шта ли?

пс. елем, Мариопанка, да ја кажем нешто Теби, контра ономе што је она Монтењеро битанга рекла - увек сам волео Твој смисао за Народ и за оно што је аутентично код нас малих. you are a noble lady, and you know that. елем2, шљакам сада свој посао, од своје, српске куће, припремам Пролеће 016, с нашом мањином из ХРВ и СЛО, и једна ствар, како је супер осећај када радиш посао који умеш да радиш а знаш да ћеш бити прописно плаћен за њега; имаш тај мир, креативност, без исцимавања са билмезима... а стоји други државни апаратус иза мене, не српски. зашто већина људи у СРБ то нема, зашто огроман број људи не може да ради свој посао мирно и достојанствено, и да осећа стабилну државност да стоји иза њега? е, те кошмарне смрде које су довеле до тога, они да нестану, на њих мислим.
mariopan mariopan 22:20 16.12.2015

Re: sta stvarno zelimo:

Srđan Fuchs

елем, Мариопанка,
you are a noble lady, and you know that.



шљакам сада свој посао, од своје, српске куће, припремам Пролеће 016, с нашом мањином из ХРВ и СЛО, и једна ствар, како је супер осећај када радиш посао који умеш да радиш а знаш да ћеш бити прописно плаћен за њега; имаш тај мир, креативност, без исцимавања са билмезима... а стоји други државни апаратус иза мене, не српски. зашто већина људи у СРБ то нема, зашто огроман број људи не може да ради свој посао мирно и достојанствено, и да осећа стабилну државност да стоји иза њега? е, те кошмарне смрде које су довеле до тога, они да нестану, на њих мислим.

I ja to želim, za sve koji mogu i žele da tako rade, da budu svoji na svome, da urade sve šta mogu za sebe, svoju porodicu i za svoju zemlju. Ljudi ovde su još dobri kakav im je život i u kakvim uslovima se bore da prežive.

Ove lopine su sve to obesmislile.
Slažem se sa time što pišeš ( i hvala na komplimentu)


mariopan mariopan 22:43 16.12.2015

Re: sta stvarno zelimo:

grmfrm
Da, stavio linak i Srđan Fuks pa sam to čitala, i sve pisala "pod utiskom"


Da pa sta je sporno. Koliko znam Dinkic, Labus, Janusevic, Kolesar, Pitic, Djelic su na raspolaganju za jedno privodenje.


Nema pravne države koja bi to uradila, to je sporno, zapravo ta "država" im je to i omogućila.

jkt2010 jkt2010 02:14 17.12.2015

Re: sta stvarno zelimo:

Srđan Fuchs
jkt2010

Kako GFI zna koja usluga je izmišljena a koja je prava?

ти сада звучиш лаконски као Зоки Живковић када му се помене нешто на ту тему.
значи, лажу гнусни Амери, све што вртлог вира крије као да се никада догодило није? руку на срце, смањила се цифра за неких 10 милијарди у односу на сличан извештај European Observera, из 2012.? скинуо Дачке своје дажбине, шта ли?

M'da... 40 milijardi, 50 milijardi... postoji "podatak" da su lopine iznele 100 milijardi. Ko da više?
шљакам сада свој посао, од своје, српске куће, припремам Пролеће 016, с нашом мањином из ХРВ и СЛО, и једна ствар, како је супер осећај када радиш посао који умеш да радиш а знаш да ћеш бити прописно плаћен за њега; имаш тај мир, креативност, без исцимавања са билмезима... а стоји други државни апаратус иза мене, не српски.

Jel to jedan od tih ugovora za izmišljene usluge u cilju isisavanja para iz Srbije o kojima GFI govori? Možeš da dokažeš da je sve čisto samo ako imaš uverenje izdato od GFI-ja.
svarog svarog 09:27 17.12.2015

Re: sta stvarno zelimo:

Ovo su verovatno ukupno "iznete" pare iz zemlje, a to znači i potrošene na uvoz. Tamo kaže 4 mlrd godišnje, pa to je više od 10% godišnjeg BDP-a Srbije. Napeta im je ta računica
grmfrm grmfrm 15:19 15.12.2015

35x35

Jok ja mislim da je sve to tako lepo umiveno da se perfidnost ne da sakriti.

Ima da nam poglavlje 35 izadje na nos i anus.
Pa jesi video citate iz zapadnih medija gde samo nas krive za zastoj u pregovorima sa Pristinom.

Da se ovo desilo pre 5 godina moj entuzijazam bi bio daleko veci.
Ovako mi se cini da cemo pre priznati Kosovo a da neki nas eventualni ulazak u EU Brisel uopste ne zanima.
Oni su svoje zaokruzili Hrvatskom. Mozda jos prime i Crnu Goru nekim ubrzanim postupkom.

antioksidant antioksidant 15:23 15.12.2015

Re: 35x35

Oni su svoje zaokruzili Hrvatskom. Mozda jos prime i Crnu Goru nekim ubrzanim postupkom.

то још нико не зна. евиднтан је замор, евидентно је ида постоје тежње и за исласком (наградно питање - ко је био у еу па изашао?) али све то није оправдање за ону врсту пропуста који су настали само нашом неорганизацијом
mariopan mariopan 16:16 15.12.2015

Re: 35x35

али све то није оправдање за ону врсту пропуста који су настали само нашом неорганизацијом

Naša neorganizovanost je konstanta...šta ti daje nadu da pomisliš kako se to može promeniti?

Promenili se oni na vlasti, postali ozbiljni, pametni....i onda si se probudio?



antioksidant antioksidant 16:19 15.12.2015

Re: 35x35

šta ti daje nadu

нисам помињао да имам наду
само жељу
а ово као пао сам са кревета не бих коментарисао :) причамо човечански па то и укључује дечије пошалице, разумем
mariopan mariopan 16:25 15.12.2015

Re: 35x35

antioksidant
šta ti daje nadu

нисам помињао да имам наду
само жељу
а ово као пао сам са кревета не бих коментарисао :) причамо човечански па то и укључује дечије пошалице, разумем


Ma razumem ja tebe, lepo si rekao da dodamo i mi na taj spisak želja i ja sam kucnula preporuku Anđi, pridružila se takoreći onoj njenoj želji......ali mi nije bilo ni na kraj pameti da je ovu tvoju želju moguće ostvariti?

Čini mi se ne-mo-gu-će...ali ipak se nadam, ako ti znaš nešto više daj i meni malo te nade jer i ja to želim?

Jel može dve tri želje ili samo po jedna, kao bombone?
antioksidant antioksidant 16:26 15.12.2015

Re: 35x35

....ali mi nije bilo ni na kraj pameti da je ovu tvoju želju moguće ostvariti?

низом итерација па само да се надамо да ћемо препознати кад случајно убодемо :)
mariopan mariopan 16:27 15.12.2015

Re: 35x35

antioksidant
....ali mi nije bilo ni na kraj pameti da je ovu tvoju želju moguće ostvariti?

низом итерација па само да се надамо да ћемо препознати кад случајно убодемо :)

Ja mislim da je bolje da pišemo Deda Mrazu?
mariopan mariopan 16:35 15.12.2015

Re: 35x35

grmfrm
Ovako mi se cini da cemo pre priznati Kosovo a da neki nas eventualni ulazak u EU Brisel uopste ne zanima.


Isto mislim.

rade.radumilo rade.radumilo 16:59 15.12.2015

Re: 35x35

Ima da nam poglavlje 35 izadje na nos i anus.


Ja pre mislim da će tim poglavljem da se mlati prazna slama i da se maše narodu pred očima, dok se odugovlači sa daleko bitnijim poglavljima čiji je cilj da preurede naše dođešmi/dođemti uređenje kao-države.
grmfrm grmfrm 17:26 15.12.2015

Re: 35x35

Naša neorganizovanost je konstanta...šta ti daje nadu da pomisliš kako se to može promeniti?

Promenili se oni na vlasti, postali ozbiljni, pametni....i onda si se probudio?


Da Mariopan je dala odgovor na ovo kao da mi je citala misli.

Ako zelimo u EU moramo biti sposobni da sami sebe organizujemo.
grmfrm grmfrm 17:27 15.12.2015

Re: 35x35

Ja pre mislim da će tim poglavljem da se mlati prazna slama i da se maše narodu pred očima, dok se odugovlači sa daleko bitnijim poglavljima čiji je cilj da preurede naše dođešmi/dođemti uređenje kao-države.


Vidis nije bas tako. A jel znas koji su najveci kocnicari ulaska Srbije u EU?
angie01 angie01 18:00 15.12.2015

Re: 35x35

kako idemo u EU,

zaharaga zaharaga 18:28 15.12.2015

Re: 35x35

grmfrm
Jok ja mislim da je sve to tako lepo umiveno da se perfidnost ne da sakriti.



Ima da nam poglavlje 35 izadje na nos i anus.




Jok, nego samo na nos. Na anus ce da udje!

поглавље 35 најављено је да ће бити прво отворено и последње затворено


I ovo jok. Bice prvo i jedino ikad zatvoreno poglavlje, i to mozda za par meseci. Cenim, pre izbora za Vucica. A posle mozemo da se ... ustvari necemo moci nista.

A ako hocete u europu, ako ste mladjahni (<40) idite sami, a ako niste, onda deca.
Srbija zasigurno NIKADA nece uci u EU ni kao region, ni kao zajednica opstina, ni kao nista, a sigurno ne kao drzava.


blogovatelj blogovatelj 18:42 15.12.2015

Re: 35x35

kako idemo u EU,


Jebote, ne valja vam kad Srbija ne ide u EU, ne valja vam ni kad ide. Bitno je samo kukanje.
grmfrm grmfrm 21:22 15.12.2015

Re: 35x35

Jebote, ne valja vam kad Srbija ne ide u EU, ne valja vam ni kad ide. Bitno je samo kukanje.


Ne brate nego ne ide nikuda u tome je problem. Deklarativno i samo deklarativno ne znaci nista.
blogovatelj blogovatelj 01:44 16.12.2015

Re: 35x35

Ne brate nego ne ide nikuda u tome je problem. Deklarativno i samo deklarativno ne znaci nista.


Znaci bolje je da ne ide ni deklarativno, to si hteo reci?
grmfrm grmfrm 09:15 16.12.2015

Re: 35x35

Znaci bolje je da ne ide ni deklarativno, to si hteo reci?


Ne nego osim deklarativno fali nam prakticni deo.
jinks jinks 15:47 15.12.2015

...


antioksidant antioksidant 15:54 15.12.2015

Re: ...

после ћу одговорити, сад не могу... савладале су ме емоције
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:21 15.12.2015

Re: ...

antioksidant
после ћу одговорити, сад не могу... савладале су ме емоције

Ako postoji trenutak čiste neukaljane sreće, radost koja se rečima ne može opisati to je ovaj trenutak.

Darko Pančev i Pascal Olmeta i onda erupcija...


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:04 15.12.2015

zamor

Možda se Evropa zamorila od proširenja, ali i mi smo se, vala, zamorili od nje.

Otvorena poglavlja, Vučić trubi o istorijskim datumima, o revolucijama, pravi prijeme, proslave, čuda čini da nekako, jadan, digne raspoloženje, al jok...mrtvo more.

I na blogu dvaes nešto komentara za celo popodne.

Kanda ta EU više i nije važna?
mariopan mariopan 21:16 15.12.2015

Re: zamor

hoochie coochie man
Kanda ta EU više i nije važna?

Pa da vidiš - i nije mi važna.

Ja sam lepo okitila jelku, popila kafu sa drugaricama i pojele smo poslednje parče voćne torte koju sam pravila za naše druženje.

Pišem pismo Deda Mrazu, to mi je važnije i više verujem da će mi se on odazvati nego da ćemo mi u tu EU - ikada.

Život je lep.
pupan pupan 21:16 15.12.2015

Re: zamor

Otvorena poglavlja, Vučić trubi o istorijskim datumima, o revolucijama, pravi prijeme, proslave, čuda čini da nekako, jadan, digne raspoloženje, al jok...mrtvo more.

Pa nek' zapjeva negdje pod satorom, kao nas Dodik.
mariopan mariopan 21:18 15.12.2015

Re: zamor

pupan
Otvorena poglavlja, Vučić trubi o istorijskim datumima, o revolucijama, pravi prijeme, proslave, čuda čini da nekako, jadan, digne raspoloženje, al jok...mrtvo more.

Pa nek' zapjeva negdje pod satorom, kao nas Dodik.

Ko peva zlo ne misli.
grmfrm grmfrm 21:22 15.12.2015

Re: zamor

Pa nek' zapjeva negdje pod satorom, kao nas Dodik.


Dodik nije vas nece ni biti. Ali nas jeste.
grmfrm grmfrm 21:23 15.12.2015

Re: zamor

I na blogu dvaes nešto komentara za celo popodne.

Kanda ta EU više i nije važna?


Pa kao i onaj Vucicev prijem. Mlako burazeru, mlako.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:46 15.12.2015

Re: zamor

Pa kao i onaj Vucicev prijem. Mlako burazeru, mlako.


Skroz mlako, vuče čak na 'ladno :)
Valjda zato što je stvarno teško navesti neku konkretnu korist od "evropskog puta".

Po meni, jedini valjan razlog za evropski put je taj što bi formalnim odustajanjem od njega Srbija dobila po prstima.
A pošto nije baš mudro bez velike nužde se zamerati sa onima kod kojih je štap, i koji, očigledno, ne prezaju od toga da ga upotrebe, onda je ok ostati na evropskom putu.
Samo ne razumem čemu slavlje, a posebno ne razumem čemu žurba. Pametnije bi bilo to malo razvlačiti, a postoje i razlozi i načini za razvlačenje.
.
emsiemsi emsiemsi 21:50 15.12.2015

Re: zamor

hoochie coochie man
....

Otvorena poglavlja, Vučić trubi o istorijskim datumima, o revolucijama, pravi prijeme, proslave, čuda čini da nekako, jadan, digne raspoloženje, al jok...mrtvo more.

I na blogu dvaes nešto komentara za celo popodne.

...

Занемели смо од среће !
mariopan mariopan 21:53 15.12.2015

Re: zamor

Занемели смо од среће !

pupan pupan 21:55 15.12.2015

Re: zamor

Ko peva zlo ne misli.

Tako je, tetka. Jel' more ona: Traktorče, vozi predatorče.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:03 15.12.2015

Re: zamor

Занемели смо од среће !


Ja kad sam pročitao skoro da sam zanemeo
Vidi

VUČIĆ: Hvala Angeli Merkel

Tači: Hvala Merkel!

i naravno

danke dojčland


Ružno, bre, majku mu.
mariopan mariopan 22:10 15.12.2015

Re: zamor

pupan
Ko peva zlo ne misli.

Tako je, tetka. Je l' more je'na? Evo vi: traktorče vozi predatorče.
[youtube]http://www.youtube.com/results?search_query=traktor+traktor+traktorče+vozi+mile+motorce[/youtube]


On ne zna da vozi traktor, to smo se dogovorili prošli put? Predao mi je na čuvanje šrafciger, ja ostavila pletaće igle da se ne ubode, možeš mirno da spavaš, dobar je i umiljat ko mače, samo prede.

Ne brini, neću mu dati da se igra onim igračkama na koje je navikao, tu sam ja da ti čuvam strah.

I ja ti nisam tetka, ne sećam se da smo se orodili. A teško da ćemo se i oroditi, pogrešno si počeo da se udvaraš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:12 15.12.2015

Re: zamor

Ne brini, neću mu dati da se igra onim igračkama na koje je navikao, tu sam ja da ti čuvam strah.


Pa gde će ti duša? :)
mariopan mariopan 22:16 15.12.2015

Re: zamor

hoochie coochie man
Ne brini, neću mu dati da se igra onim igračkama na koje je navikao, tu sam ja da ti čuvam strah.


Pa gde će ti duša? :)


Na traktoru

edit

a evo stiže i Papan
pupan pupan 22:19 15.12.2015

Re: zamor

On ne zna da vozi traktor, to smo se dogovorili prošli put? Predao mi je na čuvanje šrafciger, ja ostavila pletaće igle da se ne ubode, možeš mirno da spavaš, dobar je i umiljat ko mače, samo prede.

Ne brini, neću mu dati da se igra onim igračkama na koje je navikao, tu sam ja da ti čuvam strah.

I ja ti nisam tetka, ne sećam se da smo se orodili. A teško da ćemo se i oroditi, pogrešno si počeo da se udvaraš.

Joj, tetka, dabogda te Ferguson pregazijo.
mariopan mariopan 22:21 15.12.2015

Re: zamor

pupan
On ne zna da vozi traktor, to smo se dogovorili prošli put? Predao mi je na čuvanje šrafciger, ja ostavila pletaće igle da se ne ubode, možeš mirno da spavaš, dobar je i umiljat ko mače, samo prede.

Ne brini, neću mu dati da se igra onim igračkama na koje je navikao, tu sam ja da ti čuvam strah.

I ja ti nisam tetka, ne sećam se da smo se orodili. A teško da ćemo se i oroditi, pogrešno si počeo da se udvaraš.

Joj, tetka, dabogda te Ferguson pregazijo.

Pozdrav i tebi,
mariopan mariopan 22:30 15.12.2015

Re: zamor

hoochie coochie man
Ne brini, neću mu dati da se igra onim igračkama na koje je navikao, tu sam ja da ti čuvam strah.


Pa gde će ti duša? :)

Moram malo da pomognem i Papanu, vidiš da se dao u brigu...ali, vratiću ja predi te igračke ako mu baš zatrebaju....
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:38 15.12.2015

Re: zamor

ali, vratiću ja predi te igračke ako mu baš zatrebaju


Neku heklicu makar, nek' hekla malo :)
mariopan mariopan 22:54 15.12.2015

Re: zamor

hoochie coochie man
ali, vratiću ja predi te igračke ako mu baš zatrebaju


Neku heklicu makar, nek' hekla malo :)

Hekler...ovaj, heklicu bih mogla da mu dam, ne treba da budem tako stroga, di će mi duša?
blogovatelj blogovatelj 01:45 16.12.2015

Re: zamor

Pa nek' zapjeva negdje pod satorom, kao nas Dodik.


Sto se sekiras ti za Dodika? Taj nije u tvojoj drzavi, gledaj svoje lopine.
antioksidant antioksidant 08:25 16.12.2015

Re: zamor

ali i mi smo se, vala, zamorili od nje.

у којој мери, то је питање? колико знам у анкетама и даље постоји бар двоцифрена разлика у процентним поенима између оних који су против еу (заморених) и оних који су за (неуморних) :)
Valjda zato što je stvarno teško navesti neku konkretnu korist od "evropskog puta".

па не баш. техничко уређење система по усвојеном моделу који је препознат од стране свих потенцијалних страних партнера (кад кажем препознат не мислим признат већ да га сви знају читати - чак и руси ако су они контрааргумент). постоје велика политичка питања око предности или мана уласка у еу али техничко организационо ово је најбоље могуће решење за уређење државе које се може наћи.
два примераконкретна: државни ревизор - то је стандард еу. не би он профункционисао никада да није било дискретног повлачења за рукав по том питању. а да је користан - јесте. и други пример - алфатоксин. можда је усвојени ниво заштите у еу превисок са аспекта произвођача али потрошачки сам врло заинтересован за здравију (са мање штетних материја) и контролисанију храну.
milisav68 milisav68 08:59 16.12.2015

Re: zamor

antioksidant
други пример - алфатоксин. можда је усвојени ниво заштите у еу превисок са аспекта произвођача али потрошачки сам врло заинтересован за здравију (са мање штетних материја) и контролисанију храну.

Pa čak i kad ih izgovaraš/pišeš pogrešno (ostavljam mogućnost da je greška u kucanju).

Ta priča oko hrane i odnosi EU/Srbija je mnogo zajebana zato što smo tu veliki takmac, i naši zakoni (a i Ruski još uvek) su bili mnogo strožiji što se tiče zdravstvene ispravnosti hrane, nego u EU.

I to je razbucano posle 2000. pa tako danas naša inspekcija skoro da nema nikakvu ingerenciju, jer su propisi pisani tako da može da se uvozi sve i svašta, a da se ujedno uništava domaća proizvodnja.

Postavljeni su visoki standardi za uslove proizvodnje, a sniženi za sam kvačitet.

Pa tako nije bitan kvaliete mesa koji se trenutno uvozi, ali je bitno da nije zamrznut više od šest meseci (EU), dok je kod nas to ostavljeno do godinu dana.

Što se tiče mleka i mlečnih proizvoda, Imlek polako ali sigurno dobija monopol, a sa druge strane, sami/manji proizvođači su ostavljeni na milost i nemilost opštem haosu nemogućnosti naplate svojih potraživanja, kao i sve lošijim uslovima koji im se nude prilikom sklapanja ugovora o isporuci mleka.
antioksidant antioksidant 09:13 16.12.2015

Re: zamor

кад кажем контролисанију храну првенствено мислим на уједначени стандард који је мало шири и утврђен на неком већем нивоу од локалног где је теже да појединачна лобирања пробију пут. искрено, појма ја немам колико је афлатоксина (сад обраћам пажњу) штетно али то и није моја обавеза као купца. полазим од претпостаке да је јето негде на неком вишем нивоу утврђено и да је успостављен систем контроле. еу подразумева да јесте (када је еу имплементирана у потпуности). оно што је у продавници задовољава стандард. а стандард није могао бити утврђен тако што је неко много јак некој странци (која год била на власти) или има рођака који је нека фаца у министарству. лобирања у еу су много јача од ових локалних хоштаплера.
није систем имун од утицаја оних који јуре профит (далеко од тога - игра је иста само на вишем нивоу) али бар би се решили шибицарења.
што се тиче русије, знам да им је стандард здравствене исправности у неким сегментима виши него у еу али еу има предност јер је препознатија (бар са аспекта потребе наше привреде - инкорпориранији смо у том смеру)
predatortz predatortz 09:18 16.12.2015

Re: zamor

кад кажем контролисанију храну првенствено мислим на уједначени стандард који је мало шири и утврђен на неком већем нивоу од локалног где је теже да појединачна лобирања пробију пу


Standardizacija je jako lepa i korisna stvar, tu se slažemo. Zanima me, iskreno, kako će VW da prođe nakon lažiranja testova emisije izduvnih gasova. Na takvim stvarima se vidi služe li ti standardi nečemu, ili samo onako postoje.
grmfrm grmfrm 09:24 16.12.2015

Re: zamor


Standardizacija je jako lepa i korisna stvar, tu se slažemo. Zanima me, iskreno, kako će VW da prođe nakon lažiranja testova emisije izduvnih gasova. Na takvim stvarima se vidi služe li ti standardi nečemu, ili samo onako postoje.


Mene plasi da ne ukinu Njeguski prsut i sireve iz Katuna
Jebote stvarno ne znam kako bih bez toga.
predatortz predatortz 09:27 16.12.2015

Re: zamor

grmfrm

Standardizacija je jako lepa i korisna stvar, tu se slažemo. Zanima me, iskreno, kako će VW da prođe nakon lažiranja testova emisije izduvnih gasova. Na takvim stvarima se vidi služe li ti standardi nečemu, ili samo onako postoje.


Mene plasi da ne ukinu Njeguski prsut i sireve iz Katuna
Jebote stvarno ne znam kako bih bez toga.


Neće, ne brini! Možda će 'tehnolog' i domaćica morati da peru ruke posle svakog pišanja, ali ukinuti neće. Doduše, ne znam kako će se to odraziti na ukus proizvoda.
milisav68 milisav68 09:30 16.12.2015

Re: zamor

antioksidant
искрено, појма ја немам колико је афлатоксина (сад обраћам пажњу) штетно али то и није моја обавеза као купца. полазим од претпостаке да је јето негде на неком вишем нивоу утврђено и да је успостављен систем контроле.

Količina aflatoksina je dimna zavesa, za količinu mleka/mlečne masti u vodi koju kupuješ kao mleko.

A to je samo delić onoga što nam se uvaljuje kao "standard" i "zdravo".
mariopan mariopan 09:32 16.12.2015

Re: zamor

алфатоксин. можда је усвојени ниво заштите у еу превисок са аспекта произвођача али потрошачки сам врло заинтересован за здравију (са мање штетних материја) и контролисанију храну.


To je samo nada, a meni je strepnja veća od nade.

I hranu će da ti uvaljuju da ne znaš šta jedeš i piješ, i ako budemo u EU.
U Grčkoj je bio veliki skalndal oko mleka, koliko se sećam mućkali su mleko od mleka u prahu uvezenog ko zna odakle, čak i mleko za bebe su od toga pravili, pošto su prvo svoje stočare sahranili uvozom.

I to zavisi od svake države ponaosob, kakvu kontrolu ima i kome je u političkom interesu da te obavesti ( ili da ćuti) o nalazima do kojih dođe, jer i to za aflatoksin smo saznali tek kada su se političari poklali oko masnog kolača pa rešili da jedan drugom smrse konce?

I samo zato smo to saznali? A da se nisu poklali .....?

Kakav ukus stvarno treba da ima mleko danas znaju samo penzioneri jer dugo pamte i deca sa sela koja imaju sreće, a i oni sve više kupuju lepo spakovano u kartonske kutije, sa mirisom i ukusom kartona, koje ne može da se pokvari ni ako ga zakopaš u bašti na sto godina.

predatortz predatortz 09:34 16.12.2015

Re: zamor

I hranu će da ti uvaljuju da ne znaš šta jedeš i piješ, i ako budemo u EU.
U Grčkoj je bio veliki skalndal oko mleka, koliko se sećam mućkali su mleko od mleka u prahu uvezenog ko zna odakle, čak i mleko za bebe su od toga pravili, pošto su prvo svoje stočare sahranili uvozom.


Negde sam pročitao, a nisam tehnolog pa mi ne uzmite za zlo ako sam lupio, da su sva dugotrajna mleka mućkana od mleka u prahu. Da to, prosto, na drugi način ne može ni da se spravi.
mariopan mariopan 09:43 16.12.2015

Re: zamor

grmfrm

Standardizacija je jako lepa i korisna stvar, tu se slažemo. Zanima me, iskreno, kako će VW da prođe nakon lažiranja testova emisije izduvnih gasova. Na takvim stvarima se vidi služe li ti standardi nečemu, ili samo onako postoje.


Mene plasi da ne ukinu Njeguski prsut i sireve iz Katuna
Jebote stvarno ne znam kako bih bez toga.

Zavisi gde to kupuješ?

Ja bih proverila firmu, jer ako je neka od najvećih uvoznika mesa onda taj "njeguški" može da bude iz Argentine, Brazila, Kosova.... i možda zamrznut prošle decenije....doduše ima i varijanta da je sa neke crkotine, ako kupuješ na pijaci ....a dim može biti i naše proizvodnje ako nije onaj u tabletama, uvozni takođe.
mariopan mariopan 09:51 16.12.2015

Re: zamor

predatortz
I hranu će da ti uvaljuju da ne znaš šta jedeš i piješ, i ako budemo u EU.
U Grčkoj je bio veliki skalndal oko mleka, koliko se sećam mućkali su mleko od mleka u prahu uvezenog ko zna odakle, čak i mleko za bebe su od toga pravili, pošto su prvo svoje stočare sahranili uvozom.


Negde sam pročitao, a nisam tehnolog pa mi ne uzmite za zlo ako sam lupio, da su sva dugotrajna mleka mućkana od mleka u prahu. Da to, prosto, na drugi način ne može ni da se spravi.

Nemam ni ja pojma kako se pravi ako to na njemu ne piše, a ne piše ni sada.
predatortz predatortz 09:54 16.12.2015

Re: zamor


Nemam ni ja pojma kako se pravi ako to na njemu ne piše, a ne piše ni sada.


Čitao sam dve verzije.
Prva kaže da se najkvalitetnije mleko kratko prokuvava na visokim temperaturama, pa se onda pakuje. To prokuvavanje mu, kažu, daje trajnost od par meseci.
Druga kaže ono što sam napisao - da se dugotrajna mleka mućkaju iz praha.

Voleo bih da se neki tehnolog uključi i objasni nam. Čisto zbog klinaca, ja mleko ne pijem.
mariopan mariopan 10:11 16.12.2015

Re: zamor

Voleo bih da se neki tehnolog uključi i objasni nam.

A ja bih volela da to piše na samom mleku.

Kad pročitam u novinama da se meso švercije preko Kosova i da na razne načine ilegalno ulazi u zemlju, ko zna odakle, pa se ovde suši i prave prerađevine jer za drugo i nije - odmah pomislim da se to ne bi radilo da nema ...1. slabe kontrole, 2. tržišta za to meso, 3. da nema onih koji na tome zarađuju i 4. da nema kupaca....a kako možeš da imaš kupce i zaradu ako im kažeš odakle je i kakvo je to što mu uvaljuješ?

Znači omerta?
milisav68 milisav68 10:13 16.12.2015

Re: zamor

predatortz
Voleo bih da se neki tehnolog uključi i objasni nam. Čisto zbog klinaca, ja mleko ne pijem.

Ne treba ti tehnolog, već naučeno znaje iz biologije (eventualno hemije) iz osnovne škole, kao i malo eksperimentisanja.
Prva kaže da se najkvalitetnije mleko kratko prokuvava na visokim temperaturama, pa se onda pakuje. To prokuvavanje mu, kažu, daje trajnost od par meseci.

Skuvaj domaće mleko, pa ga ostavi u frižideru, i pokvariće se za nedelju dana.
Druga kaže ono što sam napisao - da se dugotrajna mleka mućkaju iz praha.

Dobijanje tog praha zahteva eliminaciju štetnih bakterija i zadržavanje korisnih materija.

Zato su ljudi vekovima od mleka pravili dugotrajne mlečne proizvode, koje danas nazivamo - delikates/ekstra/super.....


cassiopeia cassiopeia 10:15 16.12.2015

Re: zamor

predatortz

Nemam ni ja pojma kako se pravi ako to na njemu ne piše, a ne piše ni sada.


Čitao sam dve verzije.
Prva kaže da se najkvalitetnije mleko kratko prokuvava na visokim temperaturama, pa se onda pakuje. To prokuvavanje mu, kažu, daje trajnost od par meseci.
Druga kaže ono što sam napisao - da se dugotrajna mleka mućkaju iz praha.

Voleo bih da se neki tehnolog uključi i objasni nam. Čisto zbog klinaca, ja mleko ne pijem.


Ovo za mleko u prahu su kod mene na poslu pričali kao proverenu stvar. Da je manjak svežeg mleka i da se uvozi mleko u prahu.
Ja zvala tehnologa jedne mlekare da proverim nešto za sebe, pa ga pitala i za mleko. Čovek se kune da rade samo sa mlekom iz lokala, da ništa tako ne stavljaju. Kaže svratite kad god vas put nanese. Istina je da ovo mleko koje kupujem ima dobar sloj masnoće na vrhu flaše, a to nikad nisam videla kod ovih velikih proizvođača pa mi to neki znak da ne laže.
grmfrm grmfrm 10:31 16.12.2015

Re: zamor


Ja bih proverila firmu, jer ako je neka od najvećih uvoznika mesa onda taj "njeguški" može da bude iz Argentine, Brazila, Kosova.... i možda zamrznut prošle decenije....doduše ima i varijanta da je sa neke crkotine, ako kupuješ na pijaci ....a dim može biti i naše proizvodnje ako nije onaj u tabletama, uvozni takođe.


Ne brini, kupujem od source-a direktno pa uvek donesem kad mogu. Znam da prepoznam fake odma a moras i da probas da bi znala sta je original.

Inace se trudim da jako pazim sta jedem, jer sam odrastao na zdravoj hrani. Pre neki dan zena kupila kremenadle u Tempu. Kako je pocela da ih sprema a one pustile neki miris ma cudno, smrdelo mi onako nezdravo, ja kazem njoj ej znas sta bacaj to ne valja, ona kaze ne lupetaj ali ipak se i njoj nesto nije dopalo na kraju pa nismo hteli da rizikujemo. A verujem da je to ta uvozna svinjetina.
grmfrm grmfrm 10:34 16.12.2015

Re: zamor

Voleo bih da se neki tehnolog uključi i objasni nam. Čisto zbog klinaca, ja mleko ne pijem.


Bogme ja se secam da pravo mleko, mi kupovali od bake koja je imala krave, moras da ga prokuvas, pa namazes onaj debeli skorup na domace leba (mljac mljac) a resto u roku od dan ili dva moras da potrosis. Mi pravili kajmak i pavlaku nije tesko a znas da je tvoje.
mariopan mariopan 10:53 16.12.2015

Re: zamor

grmfrm
odrastao na zdravoj hrani.

E, vama je najgore ako ste tako odrasli, kao moja deca, mislim na tu generaciju, jer znate kakav ukus hrana treba da ima a sve je ređe pronaći takvu hranu. Ova deca što sada rastu neće imati pojma jer to nemaju gde da probaju i osete.

Mi smo sami držali stoku a mleko smo kupovali od komšije, sveže pomuženo, još toplo, svake večeri je donosila njegova žena u onim velikim kantama, razdeli po celom komšiluku, pa kada se skuva nahvata se kajmak s dva prsta, žut ko dukat a mleko slatko, miriše cela kuća.

Pile nisi mogao othraniti za četiri nedelje da bude od dve kile, kao sada, trebalo mu je nekoliko meseci, a svinjče za klanje je bilo tek za osam meseci do godinu dana, onako da ima bar 130-140 kila - sada to ima za četri meseca, naduvano mešavinama i antibioticima.

Kako to da bude i ukusno kada se u proizvodnji ide na što više mase i što brži obrt para, nema veze kvalitet jer ovde nema ko to da plati. Kupuje narod one viršle od 250 dinara kilo, kako tu može da bude mesa i to još dobrog...a kako su viršle mirisale u moje vreme, milina.

Odoh da otfikarim malo slaninice, kanda sam ogladnela od ove priče?
To je domaća, kod nas se sada slaninica donosi na poklon umesto kafe , pa mi donela komšinica od svoje, domaće.

mariopan mariopan 10:54 16.12.2015

Re: zamor

grmfrm
Voleo bih da se neki tehnolog uključi i objasni nam. Čisto zbog klinaca, ja mleko ne pijem.


Bogme ja se secam da pravo mleko, mi kupovali od bake koja je imala krave, moras da ga prokuvas, pa namazes onaj debeli skorup na domace leba (mljac mljac) a resto u roku od dan ili dva moras da potrosis. Mi pravili kajmak i pavlaku nije tesko a znas da je tvoje.

To.
antioksidant antioksidant 10:56 16.12.2015

Re: zamor

Količina aflatoksina je dimna zavesa, za količinu mleka/mlečne masti u vodi koju kupuješ kao mleko.

A to je samo delić onoga što nam se uvaljuje kao "standard" i "zdravo".

поента ми је да нам је исто као и онима у немачкој и да су у процес доношења стандарда укључена и њихова удружења заштите потрошача а не наше замлате и да наши државни органи у доброј мери имају слободу избора фонта при преписивању стандарда.
искрено, степен неповерења који имам у скривене токове лобирања у србији ме ужасава.
кад кажем да то можемо и сами - мислим на примену. лакше је научити написано и примењивати то него осмишљавати системе изнова.
и око фолксвагена само - мени је та прича јако интересантна у неколико нивоа.
прво: фолксваген је прилагодио софтвер за "полагање испита" тј ауто је препознавао када је на тесту за контролу издувних гасова и томе прилагођавао режим вожње да минимизуеј издувне гасове. кад ниеј на тесту ауто је појачавао перформансе. поента је да је ауто могао да прође тест и увек га је пролазио као што је могао и да буде јако брз али не истовремено.
друга ствар је да је све то изведено на притисак менаџмента, тј инжењери се нису одупрли администрацији. то је оно што ме плаши. знам да аутократска друштва имају такав излаз и последице тога живимо (то убија систем без грешке) оно што је тужно је да и другачије друштво, у потрази за профитом долази до истог и наравно - пропашће и оно, то је неизбежно. почиње да се прави пластика, иновације се своде на завођење, не на оне праве технолошке искораке.
mariopan mariopan 11:08 16.12.2015

Re: zamor

искрено, степен неповерења који имам у скривене токове лобирања у србији ме ужасава.

milisav68 milisav68 11:30 16.12.2015

Re: zamor

antioksidant
поента ми је да нам је исто као и онима у немачкој и да су у процес доношења стандарда укључена и њихова удружења заштите потрошача а не наше замлате и да наши државни органи у доброј мери имају слободу избора фонта при преписивању стандарда.

Stvar je u tome što ne može da nam bude isto.

Zato se galami o Kosova, oko parade i čega sve ne.

Mislim, kad su već prepisivali propis o dužini ispravnosti zamrznutog mesa, zašto ga nisu lepo prepisali?
grmfrm grmfrm 12:37 16.12.2015

Re: zamor

Mi smo sami držali stoku a mleko smo kupovali od komšije, sveže pomuženo, još toplo, svake večeri je donosila njegova žena u onim velikim kantama, razdeli po celom komšiluku, pa kada se skuva nahvata se kajmak s dva prsta, žut ko dukat a mleko slatko, miriše cela kuća


E to to znas o cemu pricam. Joj voda mi posla na usta. Idem i ja slaninice da maznem.
svarog svarog 12:46 16.12.2015

Re: zamor

поента ми је да нам је исто као и онима у немачкој и да су у процес доношења стандарда укључена и њихова удружења заштите потрошача а не наше замлате и да наши државни органи у доброј мери имају слободу избора фонта при преписивању стандарда.


Ja mislim da je ovo put u propast. Ni srpski potrošači ni srpski proizvođači ni srpska država (u smislu subvencija) ni srpska administracija nije na nivou nemačkih i neizvodljivo i nesporovodivo je primenjivati njihove standarde. Mi nemamo para da platimo hranu koja ispunjava te standarde. Jeste da zvuči brutalno ali je svejedno istinito.
Ja vidim kao posledicu toga totalno uništavanje malih proizvođača (u slučaju stroge kontrole) i svi ćemo u Tempo ili Delez ili Lidl da kupujemo meso, povrće, voće bilo šta. Nećeš moći da odeš kod komšije seljaka i kupiš prase, jer on ne ispunjava niti će moći nijedan od tih standarda. A kod ovih što naveliko uvoze crkotine iz Argentine, lako će oni prepišati propise i standarde, kao što to i sada rade
svarog svarog 12:47 16.12.2015

Re: zamor

a mleko smo kupovali od komšije, sveže pomuženo, još toplo,


Danas deca neće da piju to mleko, ima jak ukus i miris a oni navikli na vodicu
cassiopeia cassiopeia 13:21 16.12.2015

Re: zamor

svarog
a mleko smo kupovali od komšije, sveže pomuženo, još toplo,


Danas deca neće da piju to mleko, ima jak ukus i miris a oni navikli na vodicu


Ja nedavno odvela dete u selo, da vidi gde sam provodila leta, pila tek skuvano mleko i izjavila da bi mogli da organizujemo dovoz mleka autobusom :)
antioksidant antioksidant 13:21 16.12.2015

Re: zamor

Mi nemamo para da platimo hranu koja ispunjava te standarde. Jeste da zvuči brutalno ali je svejedno istinito.
Ja vidim kao posledicu toga totalno uništavanje malih proizvođača

ovo su dve stvari, obe jako ozbiljne i obe jako blizu istini
jedinstveno trziste pegla sve tj izjednacava sve a kad je izjednaceno veliki postaju veci a mali postaju manji.
uvek bilo
ima nacina da se u izjednacavanej udje pripremljen ali to je druga prica
ono sto je bolno je sto neizjednacavanje znaci dobrovoljnu izolaciju pa ce nestati i mali i veliki (nasi mali i veliki)
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:43 16.12.2015

Re: zamor

у којој мери, то је питање? колико знам у анкетама и даље постоји бар двоцифрена разлика у процентним поенима између оних који су против еу (заморених) и оних који су за (неуморних) :)


Pa ne bih ja to tako delio, na zamorene i nezamorne, jer tako se na dva dela deli ista grupa, grupa onih koji su za EU. Sebe tu svrstavam, zamoreni pristalica EU.

I čini mi se da tu, u grupi pristalica EU, vlada letargija, dok u grupi protivnika nema zamora, nema ravnodušnosti, oni su dosta odlučniji u svom stavu.
I za sada njihova grupa raste, a grupa pristalica se smanjuje.
Uz to, u grupi pristalica onaj deo vatrenih, evrofanatika kako su se zvali nekad, se sveo na beznačajan broj, uglavnom profesionalaca.

Kako će se taj trend razvijati, kud će stvari krenuti videćemo, ali mislim da je podrška EU prilično tanka, i da visi na tankom končiću kakav je popularnost jednog političara. Ako bi Vučić izgubio na popularnosti, ili ako bi on promenio stav (ne bi mu bilo prvi put) podrška EU bi se žestoko srozala.

A to sve zbog toga što nema realnog razloga kojim bi se mogao braniti proEU stav.

Ovi što si izdvojio kao osnovno i najjače, uređenost sistema, je dosta amorfno i maglovito da bi figuriralo kao jak argument.
Zvuči kao mantra, kao floskula o svetloj budućnosti u komunizmu.

Primeri revizora i nivoa aflatoksina su, po mom sudu, prilično tanki za tako važnu odluku kakva je odricanje od ozbiljnog dela suvereniteta države.
Treba za to nešto više od još jedne institucije i jednog pravilnika.

Ako se pod partnerima sa strane misli na strane investitore, a skoro uvek se na njih misli, praksa ne daje za pravo onima koji kažu, ustrojimo se poEU modelu pa će investicije doći.
Dok je bilo više para za investiranje, 2008. i nešto ranije, u Srbiju, koja nije bila uređena po tim obrascima, je dolazilo više investicija nego i u Bugarsku, koja je već bila u EU, i Hrvatsku koja je bila na korak do EU.

Izgleda da kapital gleda i još neššto osim stepenika koji su preskočeni do članstva.

I još kad se pored tih nedovoljno jasnih prednosti koje eventulano donosi članstvo, stavi cena koju za to treba platiti, recimo cena da se ne sme čak ni insistirati na poštovanju dogovorenog od strane Prišine, da se ne sme zahtevati da se reše problemi Srba (probelmi kakvih nema ni jedna druga skupina u Evropi), kad se ni pomisliti ne sme na postavljanje nekih svojih uslova po tom pitanju, onda zaista logično zvuči pitanje, pa koji će nam krasni ta EU, ako je to već naša dobrovoljna odluka?

Problem je u tome što nije, što ka tamo moramo da idemo, i zato ja mislim da treba malo prikočiti.
Naravno prikočiti na način da se put ne prekida, da se vrata ne zatvaraju, ali prikočiti.
zilikaka zilikaka 22:29 16.12.2015

Re: zamor

Neku heklicu makar


Može heklica, al za ovakve potrebe.



I valjala bi.
antioksidant antioksidant 08:19 17.12.2015

Re: zamor

A to sve zbog toga što nema realnog razloga kojim bi se mogao braniti proEU stav.

ovo nije cinjenica nego parola. samo ti skrecem paznju. zvucis kao eurofanatik samo sa negativnim predznakom.
neodostaje debate o prednostima i manama ovakvog integrisanja a ne dobacivanja parolama.
mariopan mariopan 10:05 17.12.2015

Re: zamor

neodostaje debate o prednostima i manama ovakvog integrisanja a ne dobacivanja parolama.

Rekla bih da smo imali vremena do sada da sagledamo i prednosti i mane?

Šta to treba mene da privuče da iz anti-EU stava pređem u pro-EU tabor i glasam za EU koja je do sada bila tolerantna prema svemu i svima koji su nanosili štetu mojoj zemlji i narodu? U moj raboš sam upisala mnogo nepravde i zla koji su nam učinili i tu računam sve zemlje članice NATO pakta.

Namerno ne pišem reč integracija u vezi sa EU, jer mi se nećemo integrisati sa njima, ni po čemu im nismo ravni ni jednaki i oni nam to daju do znanja redovno, sa svakom porcijom štapa i šargarepe.

Meni je dosta tog ponižavanja.

Mi sami treba da uredimo zemlju za nas, da počistimo đubre koje se decenijama nakupilo, koje nas unazađuje svakim danom čekanja, da radimo za svoje dobro, neka putuju drugi mi još nismo spremni. Pa hajde prvo da sve to uradimo, da popravimo svoju poziciju i steknemo to poštovanje?

Tek kada sve to uradimo, pa makar i tada bili isto ovako siromašni kao sada, samo čisti i umiveni, uređeni, moći ćemo da zahtevamo za sebe poštovanje koje zaslužujemo, i tretman bolji od sadašnjeg, prosjačkog i ponižavajućeg.

Šta to beše samopoštovanje, dostojanstvo, ponos, patrotizam? Voleti svoju zemlju i narod? Zašto su to kod nas ružne reči kojima se rugaju?

Ne vidim da mi to ne možemo i sami, da uredimo sopstvenu zemlju, možemo i treba to sami da uradimo, samo se treba ratosiljati pantljičare koja nas jede iznutra.

antioksidant antioksidant 10:16 17.12.2015

Re: zamor

Rekla bih da smo imali vremena do sada da sagledamo i prednosti i mane?

pa ne, zasto bi smo to zaustavljali?
vidis da se u britaniji i danas o tome diskutuje (a bice i referendum da li ostati u eu).
ostalo je emotivni stav, potpuno tvoje pravo ibilo bi nepristojno da ga komentarisem
predatortz predatortz 10:18 17.12.2015

Re: zamor

vidis da se u britaniji i danas o tome diskutuje (a bice i referendum da li ostati u eu).


Neveyano za temu, ali bi EU bez UK bila mnogo podnošljivije mesto. Znatno bi opao američki uticaj, a to bi Evropi vratilo dostojanstvo.
mariopan mariopan 10:40 17.12.2015

Re: zamor

, zasto bi smo to zaustavljali?

Ne treba zaaustavljati, zašto bi to radili...treba samo čekati da sazru uslovi u zemlji da možemo ravnopravnije da se postavimo, a onda da vagamo šta nam je bolje.

ostalo je emotivni stav,


Naravno, emocije će i da odlučuju u ovoj stvari, ne samo moje. Teško je imati hladnu glavu posle svega. A to je pogrešno jer treba imati hladnu glavu kada se radi o interesima. Ja sam spremna da emocije ostavim po strani i da te interese sagledam, nisam tako tvrdoglava, samo ih sada ne vidim.

Ja bih još malo čekala, u međuvremenu radila na svemu što može da nam poboljša opšte uslove za život u zemlji, bez članstva u EU.
antioksidant antioksidant 10:54 17.12.2015

Re: zamor

predatortz
vidis da se u britaniji i danas o tome diskutuje (a bice i referendum da li ostati u eu).


Neveyano za temu, ali bi EU bez UK bila mnogo podnošljivije mesto. Znatno bi opao američki uticaj, a to bi Evropi vratilo dostojanstvo.

potpuno vezano za temu, delim tvoj stav.
uk je snaga koja sprecava otvaranje komunikacije francuska-nemacka-rusija
grmfrm grmfrm 12:33 17.12.2015

Re: zamor

potpuno vezano za temu, delim tvoj stav.
uk je snaga koja sprecava otvaranje komunikacije francuska-nemacka-rusija


Predpostavljam da je svima poznato da UK ovde u Srbiji vedri i oblaci vise nego Ameri ili Rusi.
antioksidant antioksidant 13:00 17.12.2015

Re: zamor

grmfrm
potpuno vezano za temu, delim tvoj stav.
uk je snaga koja sprecava otvaranje komunikacije francuska-nemacka-rusija


Predpostavljam da je svima poznato da UK ovde u Srbiji vedri i oblaci vise nego Ameri ili Rusi.

meni je apsolutno nepoznato
verujem da je tako jer uk ambasada ima blog na b92 a amerikanci i rusi ne
emsiemsi emsiemsi 14:41 17.12.2015

Re: zamor

antioksidant
A to sve zbog toga što nema realnog razloga kojim bi se mogao braniti proEU stav.

ovo nije cinjenica nego parola. samo ti skrecem paznju. zvucis kao eurofanatik samo sa negativnim predznakom.
neodostaje debate o prednostima i manama ovakvog integrisanja a ne dobacivanja parolama.

Дебате су за девојчице.
Нико нас неће питати да не уђемо у ЕУ, него ћемо, демократски, јелте, бити усисани као Бугарска и Румунија.
Ове остале ствари, поглавља итд., је само награда лобистима и поткупљивање домаће (компрадорске) елите.
Према томе, нема бриге, радимо на себи колико можемо (што каже мариопан), јер ми више немамо суштинских брига (за свој народ, државу), јер су оне преузете и о нама рачуна воде озбиљни играчи.
Не могу да верујем да заиста има (још увек) људи који мисле да од нас ишта зависи !
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:09 17.12.2015

Re: zamor

ovo nije cinjenica nego parola.


Nije parola nego mišljenje.
Ako je mišljenje pogrešno, onda se, debate radi, kaže, ne, to nije tačno, prednosti su, dve tačke, pa se nabroje.

Prednost, uređenost sistema, je parola, ne mišljenje da razloga nema.

zvucis kao eurofanatik samo sa negativnim predznakom.


To nije važno, nije važno kako nešto zvuči, već da li je to tačno ili ne.
antioksidant antioksidant 08:23 18.12.2015

Re: zamor

Nije parola nego mišljenje.
Ako je mišljenje pogrešno, onda se, debate radi,

jeste parola jer je misljenje dato bez ikakvih argumenata
ali pravo na parole imas, sto recimo u rusiji ne bi imao
i to je cinjenica o prednostima
To nije važno, nije važno kako nešto zvuči, već da li je to tačno ili ne.

isto vam je tacno i njima i tebi
uzivajte zajedno, nemate blizih doli jedni druge
milisav68 milisav68 09:03 18.12.2015

Re: zamor

antioksidant

jeste parola jer je misljenje dato bez ikakvih argumenata
ali pravo na parole imas, sto recimo u rusiji ne bi imao
i to je cinjenica o prednostima

Edvard Snouden don`t like this.

Kao i Džulijan Asanž.

Nego, nisu oni bitni, činjenica je da mi uvozimo sve više hrane, jer dok se raspravljalo o Kosovu, Srebrenici, paradi i sličnim temama, potpisivani su razni štetni sporazumi i zakoni, pa ćemo sada u duhu demokratije/ljudskih prava i EU integracija da glumimo svinje koje ne zaslužuju bisere.

Šteta je samo što foto aparati i kamere mobilnih telefona ne mogu da snime/zapamte miris i ukus hrane koju smo jeli i koju sad jedemo.
uzivajte zajedno, nemate blizih doli jedni druge

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana