Astrologija| Film| Filozofija| Religija| Sex

Nisu Srbi za državu. Daj Nemce!

krkar RSS / 30.11.2015. u 02:21

regenwetter-verkehr.jpg


S je bio dušanovački mangup, frajer, kozer, zajebant, švaler, muvator i lafčina velikog srca. Po profesiji šofer. Negde oko 1985. vrati se S iz Nemačke besan kao ris: majku švapsku, Hitler, Gestapo, SS, partizani... Šta je bilo?

Zvala me jedna fina gospođa seli majku iz Minhena. Uzmem špediter
(zatvoreni kamion za selidbe), stignem tamo 3-4 sata ranije, rešim da iskoristim vreme i promenim u kamionu ulje. Kupim Valvolin, bolji triput od ovih naših, stanem u nekoj mirnoj ulici iznad slivnika, podvučem se, otvorim karter, ispustim ulje, sipam novo ulje, taman da krenem - policija. Uzmu mi papire, dođu i neka komunalna kola sa žutom rotacijom, pa još neka kao laboratorija, skinu rešetku spuste neko čanče u slivnik, uzmu uzorak, pojavi se komšija koji me video i prijavio. Pa kod sudije za prekršaje i rebne mi 6400 maraka. 500 DM kaznu i 5900 za čišćenje onog slivnika od ulja.

- Pa dobro, platio si lekciju.

Jesam, mater im nemačku, nikad više neću da im menjam ulje na ulici tamo.

- A kod nas?

E za nas me boli patka, ovde niko ne kontroliše i ne kažnjava.

Tadašnji "mi" je, doduše, bila Jugoslavija mada kažu da je i tada nekakva Srbija postojala (ne verujem, popovi i današnji veliki Srblji kunu se da Srbi nisu smeli ni da pisnu ni da mrdnu, ali nećemo sad o tome, nije to tema).

Glede činjenice da Srbija nije u stanju da vrši jednostavne organizacione, nadzorne i regulatorne funkcije, predlažem da prestanemo da se zezamo da ovde domoroci mogu da vode državu nego da lepo zamolimo jednu Bavarsku koja je dokazano organizovana država da dođe i preuzme sve. Da se ukinu svi srbijanski zakoni a prepišu bavarski. Tojest, neka srbijanski zakoni ostanu za politiku i ostale gluposti bez kojih raja ne može, ali da se za sve iz domena tehnike, organizacije, javnog reda... samo prevedu bavarski/nemački zakoni i dovedu tamošnji policajci i sudije da ih sprovode. Ne moraju ni da uče srpski, samo neka deru po xhepu.

Pa kad već ne umeju Srbi, neka Nemci reše:

1. Parkiranje na invalidska mesta
2. Blokiranje požarnih prolaza i izlaza za slučaj opasnosti
3. Neovlašćene i nestručne "popravke" liftova od strane neovlašćenih i nestručnih firmi
4. Krađu struje sa bandera
5. Bespravnu vožnju kola sa stranim, najčešće bosanskim, tablicama
6. Blokiranje saobraćaja u glavnim ulicama zaustavljanjem sa 4 migavca
7. Protivpropisno parkiranje vozila GSP na dorćolskim trotoarima
8. Parkiranje na zelenim površinama
9. Splavove sa neispravnim i nepropisnim električnim, vodovodnim i kanalizacionim instalacijama
10. Parkiranje po trotoarima bez ostavljanja obaveznog prolaza za pešake (1,60 m)
11. Nepoštovanje propisa o evakuacionim vratima sa prinudnim otvaranjem u javnim objektima
12. Izdavanje registracionih nalepnica bez odlaska na tehnički pregled
13. Rad ugostiteljskog osoblja bez sanitarnog i zdravstvenog pregleda i sanitarne knjižice
14. Lešinarenje taksista na aerodromu i pretrpavanje svih taksi stanica i prostora oko njih
15. Blokiranje trotoara kojekakvim terasama, žardinjerama, saksijama i ostalim neovlašćenim preprekama

Mrzelo me dalje od 15, siguran sam da ima najmanje 1500.



Komentari (763)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

rade.radumilo rade.radumilo 15:13 01.12.2015

Re: Kontejner

Pa ne stvarno, ti poklopci izgledaju zavareno, pa kome pada na pamet da to skida (kako bre?) i cime?


U ulazu u kom žive moji roditelji, postoji mala prodavnica bakaluka. Dobavljači, redovno parkiraju kola tik uz samu prodavnicu iako je u pitanju pešačka zona. Naravno mogu da parkiraju 20m dalje, ali što bi nosili robu tih 20m. Takođe, postoji i prodavnica auto delova u ulazu pored.
Predsednici kućnih saveta svih ulaza, duž te zgrade su rešili da zatvore prilaz automobilima. Prvo su ugrađene po dve vertikalne šipke, crno žute, ukopane u zemlju. Isečene su iznad asfalta. Vlasnici prodavnica su angažovali nekog da iseče brusilicom čelične šipke. Policija je pozvana, ali se nije pojavila dok je to trajalo. Posle su napravili zapisnik i otišli.
Potom su doneta dva betonska bloka, metar i po u dužinu i po pola metra u širinu i visinu. Postavljeni su na obe strane pešačke zone, kako bi sprečili prilaz automobilima i kombijima. Vlasnici prodavnica su uredno, pribavili kran kojim su izmešteni ovi blokovi i prilaz vozilima u pešačku zonu omogućen.
rade.radumilo rade.radumilo 15:14 01.12.2015

Re: Kontejner

Isto i u Beogradu. Šalju kese i barkod nalepnice jednom godišnje poštom i jednom nedeljno kupe papir i plastiku koje se odlažu u te kese.


???
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:18 01.12.2015

Re: Kontejner

Ovde bi to bilo kao da tražiš dresiranog nosoroga.


Ok, ide sporo (kaska) ali bice, nadam se.

U Amsterdamu je do pre 15 godina djubre u kesama ostavljano na coskovima ulica pa su napravili i te jebene podzemne kontejnere. (metro je vozio neke kanta vozove sacuvajboze stare 40 godina pa su se najzad setili da promene pre par godina, a nije da nemaju para, u tramvaj si se bukvalno morao da uzveres po stepenicama najniza je bila visine uzengija kad oces konja da uzjases..itd)

Sredice se po malo i tamo.

Nego ne slazem se sa frijem oko kaznjavanja, tom/tim sto kaze da razvaljuju kontejnere na primer bi naplatila novi plus bi mu opalila 25 siba po ledjima javno (jes, serijat, nego sta).

:))





rade.radumilo rade.radumilo 15:22 01.12.2015

Re: Kontejner

Pa ne mogu da verujem (mislim, mogu) ali treba ono razvaliti jebote.


Između moje zgrade i parkinga je jednosmerna ulica. Znak za nedozvoljeni smer je naravno na početku ulice, sa desne strane po propisu. Međutim, tu je i prodavnica i kako postave znak, tako neki kamion za snabdevanje krene da se parkira tik uz vrata prodavnice i sandukom odvali znak.
Posledica je da ti kreneš sa parkinga u pravom smeru, a onda neko uđe u ulicu u pogrešnom smeru, a suviše je uzano da bi se dva vozila mimoišla.
Nekoliko puta smo tražili da znak postave sa leve strane ulice. Odatle je jednako vidljiv, ali oni to ne mogu "jer nije po zakonu". Na pitanje zašto onda ne kazne kamiondžije, što odvaljuju znak, oni odgovore da su podneli prijavu policiji. Policiji je naravno potrebno dva i po minuta da od prodavnice dobije informacije o dobavljačima i njihovim kamionima, ali koga je briga. Moraju da brinu o najavljenom državnom udaru.
rade.radumilo rade.radumilo 15:25 01.12.2015

Re: Kontejner

primer bi naplatila novi plus bi mu opalila 25 siba po ledjima javno (jes, serijat, nego sta).


Ne sestro, naplatiš novi, plus ostali troškovi i onda još mora dve nedelje ili metar dana, da obuče fluorescentni prsluk i metlu u šake i da očisti ulicu. Onu u kojoj živi, da ga sve komšije vide.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:34 01.12.2015

Re: Kontejner

Ne sestro, naplatiš novi, plus ostali troškovi i onda još mora dve nedelje ili metar dana, da obuče fluorescentni prsluk i metlu u šake i da očisti ulicu. Onu u kojoj živi, da ga sve komšije vide.


Moze i tako..
+ 25 po kicmi, melem da rane vida moze da dobije za dz.
nim_opet nim_opet 15:48 01.12.2015

Re: Kontejner




Mene užasno nervira što se kod nas sve baca u isti kontejner i što se otpad ne razdvaja već u kući. To se u Grčkoj radi odavno i otpada koji može da se reciklira ima mnogo više nego onog drugog. Em korisno em čistije...samo sve to treba prvo organizovati, uvesti obavezu razdvajanja i ozbiljne kazne pa da vidiš kako bi i kod nas moglo.


Mislim da sam nekada davno spominjao - ja sam studirao sa devojkom ciji su roditelji otvorili pogon za recklazu plastike, sad se vise ne secam gde, recimo u Kraljevu. Ili mozda Cacku. Nebitno. Ne znam koliko su vec poslovali, uglavnom cujem po prici da ima nekoliko problema: a)ne moze da nadje radnike da razdvajaju plastiku (dakle, ne da kopaju sirovo djubre, nego da razdzvajaju opranu plastiku po tipovima PET/HDPE itd, jer je vecina od industrijskog, dakle presortiranog otpada....) i b) ima problema sa plasmanom sirovina - vecinom izvozi reciklirani granulat u Nemacku (jer tamo proizvodjaci plastike moraju da stave odredjeni procenat reciklirane itd.) ali u Srbiji, iako je jefitinij od novog,uvoznog, ne moze da ga plasira jerbo nece niko da kupi "plastiku od djubreta".
krkar krkar 16:00 01.12.2015

Re: Kontejner

Moze i tako..
+ 25 po kicmi, melem da rane vida moze da dobije za dz


Ako se ikad budem opet ženio tebe ću na neviđeno da zaprosim!
krkar krkar 16:17 01.12.2015

Re: Kontejner

Vlasnici prodavnica su uredno, pribavili kran kojim su izmešteni ovi blokovi i prilaz vozilima u pešačku zonu omogućen.


Mislim da sam već pisao. Kad je onomad NATO srušio most preko Morave, negde pre Jagodine, vojska postavi pontonski. I pošto je bilo jasno da će tu da stoji dugo, donesu 6 betonskih ankera. Betonski blok 2x2x2 metra, ubace usred reke i ankerišu sajlama most.

Kad je izgrađen zamenski most i uklonjen ponton oni ankeri ostali. Nekih 15 dana kasnije dođe specijalna vojna mehanizacija da ih odnese - ankera nema. Ubili se inženjerci tražeći ih po okolnom selima, i vojnu policiju angažovaliu - ič!

Išli okolo i molili samo da im kažu i pokažu kako su uspeli da dignu i odnesu blokove od 20 tona iz korita Morave, sa šljunka, bez čvrstog prilaza i oslonca. Samo da vojska nešto nauči, mož da bude korisno idući put.

I ništa!
rade.radumilo rade.radumilo 16:24 01.12.2015

Re: Kontejner

Išli okolo i molili samo da im kažu i pokažu kako su uspeli da dignu i odnesu blokove od 20 tona iz korita Morave


Šta znaju deca šta je trista kila? Dok sam čitao to, setio sam se ono dvoje što su kolima sleteli sa nedovršenog mosta kod Ostružnice. Jedva ostali živi. Skrenuli sa auto puta tamo gde ne treba, jer je neko odneo betonske barijere!

Ćale mi radio u JRB-u, svojevremeno. Opštepoznata stvar je bila da seljaci kradu plutače, koje obeležavaju plovni put na Dunavu. Zgodno im dođu za sadnice.
krkar krkar 16:37 01.12.2015

Re: Kontejner

ja bogami perem i u po breograda (nije da je koga briga)..


Da te nije moja majka rodila ili bar vaspitavala? Meni se žena smeje kako ne bacam ništa prljavo nego prvo operem pa bacim.

Mis'm, nije ona jedina koja se tome smeje al' šta da radim.
blogovatelj blogovatelj 16:38 01.12.2015

Re: Kontejner

Malo su Nemci, ovde treba kombinovane nemačko-tursko-japanske snage dovesti!


Samo japanske, dovoljne su. Veruj mi.
Nemci za prekoracenje brzine na putu imaju toleranciju od 3km/h, Japancima je tolerancija 0.
grmfrm grmfrm 17:42 01.12.2015

Re: Kontejner

Da te nije moja majka rodila ili bar vaspitavala? Meni se žena smeje kako ne bacam ništa prljavo nego prvo operem pa bacim.

Mis'm, nije ona jedina koja se tome smeje al' šta da radim.


Bogme ovo je valjano. Svaka cast!
cassiopeia cassiopeia 18:31 01.12.2015

Re: Kontejner

rade.radumilo
Isto i u Beogradu. Šalju kese i barkod nalepnice jednom godišnje poštom i jednom nedeljno kupe papir i plastiku koje se odlažu u te kese.


???


Gde i ko šalje? Može nešto više detalja?
zilikaka zilikaka 19:55 01.12.2015

Re: Kontejner

Meni se žena smeje kako ne bacam ništa prljavo nego prvo operem pa bacim.

Pa kako da baciš prljavo?
Iskreno, čudi me i tvoja gospoja....

Nego, da ne dužim, ovaj blog je sad seo gde treba.

Tačno, recimo đubre, reciklaža - problem svugde prisutan, svima smeta, relativno lako rešiv, al nema nade.

Kod nas se u ulicama gde su porodične kuće, đubre se odnosi samo jednom nedeljno, (kod nas konkretno četvrtkom), a ako je kojim slučajem tad neki praznik, onda naredne nedelje u isti dan.
Dobro, u dvorištu to i ne bude strašno jer uglavnom imamo i one velike plastične kante, ali leti i pored svega ume da zasmrdi.
E, sad, ja odnošenje đubreta plaćam bukvalno, ali bukvalno, toliko da imam jednom nedeljno da platim taksi (prema lokalnim cenama) od kuće do deponije, i sama odnesem đubre.
Nije mi ni to, nego što je organizacija loša da gora ne može.
Često se desi da neku kesu negde u ulici ne primete, i ona tako ostaje do daljeg.

...ajd i sve to, nego se na obodu grada uporno formiraju divlje deponije, uglavnom građevinski otpad, i skoro 100% potiče od raznih preduzimača. Jedno vreme bio red. Prvo očistili, pa postavili kamere i čuvara i kažnjavali, al vidim sad opet baš sve isto ko pre.

tyson tyson 06:34 02.12.2015

Re: Kontejner

pođoh nekim kišnim popodnevom da stariju dvojicu podmladaka odvedem brici.

virnem prvo preko ruba, spustim ruku, vidim moraću se nagnuti preko zida.. ali ni to ne urodi plodom pa odlučim da se o nešto oduprem (đavolja stvar je stvarno duboka) .. i oduprem se nogom o auto.. elem ni tako ne dosegoh dno pa sam morala da skinem nogu s auta i zabacim gornji dio tijela malo više prema dnu kontejnera.. i bogu je tu valjda postalo malo gadno pa me pusti da dograbim ključeve prije no što se sručim glavom u štroku neidentifikovanog porjekla..
udaljih se zatim žurno sa mjesta zbivanja..

Svašta; muke Isusove bez potrebe. Mogla si lepo dete ubaciti u kontejner za đubre da dohvati ključeve, pa onda i da mu zgađenom i istraumiranom objasniš da će u kontejneru završiti ako ne bude učio škole. Dve muve jednim udarcem.


little_radojica little_radojica 06:47 02.12.2015

Re: Kontejner

Е овај назадни Запад се још увек бакће са контејнерима!

У Јапану нема ни контејнера нити јавних канти за ђубре.
То нисам ни приметио док нисам након пар месеци боравка у Јапану отишао у Тојотин музеј (огромна музејчина). Купио успут флашицу чаја и попио до тамо. Рекох сад ћу ја овде да нађем канту па да се курталишем ђубрета. Тражио и тражио и нема нигде канте. Одем на информације да питам шта раде, где бацају ђубре, а жена лепо каже: "па ништа, понесеш са собом кући..." Тако и би. Канте постоје код аутомата за пиће (којих, има преко милион у целом Јапану) и то само за пет амбалажу и лименке и испред продавница (convenience store) где имају канте и за гориво и негориво ђубре, али то су "приватне" канте. Кад мало размислиш, осим тих флашица и евентуално неке амбалаже од слаткиша друго ђубре човек ни не може да направи успут тако да канте уопште не недостају. Јапанци никад не једу у ходу, а где се конзумира храна ту постоји и канта (нормално).

Кућно смеће се разврстава на 17 ставки, али није страшно као што звучи, јер 90% ђубрета спада у 4-5 ставки.
Од града до града и од префектуре до префектуре су мало другачији прописи, али у принципу нема великих разлика. Овако функционише код мене:
1) Уобичајено гориво ђубре - избацује се и односи уторком и петком, раздваја се органско (храна итд.) и неорганско (папирна амбалажа) у провидне кесе било које величине које имаш да купиш у скоро свакој продавници.
2) "Обична" пластика (пластична амбалажа) - четвртком - на сваком производу има симбол тако да нема забуне. Куриозитет је да пет боце имају етикете које се лако скидају, јер етикете и чепови спадају у обичну пластику.
3) Метал и стакло - сваке друге среде (лименке, итд).
4) Ствари за рециклажу - последња среда у месецу и то неколико ставки
а) картонске кутије (уместо кеса у мегамаркетима ствари можеш да спакујеш и у обичну кутију, па се временом кући накупи)
б) новине и папир (сложено и повезано канапом)
в) тетрапак (растављен, опран, осушен и повезан)
г) пет амбалажа (у провидној кеси)
д) гардероба (цела, опрана и сложена, тако да може да се донира угроженима; она која је исцепана иде у остало гориво ђубре)
5) "Остала" пластика - Пластика која нема ознаку (лавор, штипаљке, итд)
6) Негориво ђубре - један понедељак (батерије, поломљени тањири, стакло, чиније, кишобрани и којешта)
7) Остало гориво ђубре - један од понедељака

Изгледа као пуно ставки, али 1 и 2 су 95% свог ђубрета које свакако мораш редовно да избацујеш, а одвајање иде приликом бацања (три канте/кесе). Ово остало складиштиш на тераси или у гаражи, дворишту и кад ти се накупи избациш. Мени прође пар месеци док ми се не накупе 3 и 4, а ово под 5,6,7 бих могао да бацам сваке две године, то су јако мале количине. За рециклажу ми треба једно 15 минута посла да повежем кутије канапом, пребацим из кесе у кесу ако је нешто залутало и да изнесем све напоље.

Где бацам? Па право на улицу, као и сав нормалан свет
Нема контејнера ни укопаних ни ископаних. Избациш кесе ноћ раније или то јутро, а они дођу и однесу најкасније до 2 поподне. Имају свој реон и устаљену руту, навијам сат по њима. Комшилук одреди место а може да се договори и око неких других ситница. Рецимо код мене у улици постоји мрежица којом прекрију ђубре да ветар не разнесе. Негде постоје кавези који су под кључем. О реду углавном брину бакице и декице који ионако немају шта друго да раде, па ако негде нешто залута они поправе. Чак и у мојој улици где је студентски дом и где живе страни студенти (да подвучем: странци па још студенти!) све то функционише као и било где другде у Јапану.
Имам илустровани календар где је све лепо нацртано шта спада у коју групу, па ако је нешто сумњиво могу да погледам. Има и детаљнији приручник, али то никад нисам морао да консултујем.

Код органског ђубрета ако се кеса не затвори како ваља хоће галебови и вране да направе проблем (луталица нема ниједна у целом Јапану), али то је ретко.

Ђубретари уђу на рикверц у уску улицу (једва се провуку) и поубацују кесе у камиончић док си реко кекс јер нема компликованих операција са контејнерима. Кад је рециклажа долазе више пута.

Шта раде са горивим ђубретом које се наравно не рециклира? Не иде на депонију него се пали тако да топлотна енергија греје воду за јавне базене.

Оно што Фри каже, упорно инсистирати на едукацији. Од скупштине станара до скупштине станара, од врата до врата. Девиза немамо, али доконих, а незапослених који би могли да раде тај посао (едукацију и усмеравање на терену) имамо колико хоћеш. То је уједно и решење за скупљаче секундарних сировина. Не претурају они по контејнерима тражећи храну, него нешто што би могли да препродају или поново употребе (флаше, метал, картонске кутије, гардеробу, ципеле...)
little_radojica little_radojica 06:54 02.12.2015

Re: Kontejner

blogovatelj
Malo su Nemci, ovde treba kombinovane nemačko-tursko-japanske snage dovesti!


Samo japanske, dovoljne su. Veruj mi.
Nemci za prekoracenje brzine na putu imaju toleranciju od 3km/h, Japancima je tolerancija 0.


Али нико ништа не контролише Тако да, окрени-обрни, опет сви прекорачују брзину. Једино што не дивљају и што се не бахате, али то нема везе са законима.
little_radojica little_radojica 07:03 02.12.2015

Re: Kontejner



ЕДИТ/П.С: Недавно сам читао да је неки лекар у Јагодини (ваљда) покренуо акцију скупљања пластичних флаша и лименки у комшилуку, а све што прикупе од продаје фабрици за рециклажу да донирају локалном дому здравља за куповину неког апарата. У почетку је ишао сам, али су му се касније сви прикључили, па су читав бизнис од тога развили. Мислим да није потребно пуно напора да се анимира становништво за тако неку акцију, а да као "нуспродукт" остане разрађен систем за убудуће. Екологија има прођу у Србији, само ако се ствари поставе разумљиво.
krkar krkar 08:23 02.12.2015

Re: Kontejner

little_radojica

У Јапану



Deder vidi ti tamo sa njima da ne bi bili voljni da nas okupiraju. Da ne mučimo opet Nemce.

A i Japanci Srbstvu valjda ništa krivi nisu (ako su već Crnogorstvu neprijatelji).
krkar krkar 08:31 02.12.2015

Re: Kontejner

То је уједно и решење за скупљаче секундарних сировина.


Rešenje za bačenu ambalažu u stvari je vrlo jednostavno i Hrvatska ga uspešno provodi već nekih 7-8 godina:

Na svakoj plastičnoj boci bez obzira na veličinu, na svakoj konzervi za piće, na svakoj nepovratnoj staklenoj boci, stoji POVRATNA NAKNADA 0,50 KUNA. To je 8 dinara po ambalaži. Bez obzira gde je kupljena, ne treba niakav račun, kaucija... svaka radnja koja prodaje bilo šta u bilo kakvoj plastičnoj, metalnoj ili staklenoj ambalaži dužna je da otkupi praznu (osim kojekakvih kioska i sličnoga, ali svaka samoposluga, svaka trgovačka radnja). Jednostavno - doneseš džak flaša, prebrojiš i uzmeš pare. Radnja onda to dalje po istoj ceni prodaje reciklažnom centru tako da osim radne snage i skladišnog prostora i transporta (što sve i inače ima) nema nikakvih dodatnih troškova.

Na početku trgovci se kurčili pa određivali da primaju ambalažu samo svakog utorka koji je na neparni dan u parnim mesecima i slična sranja ali to je država očas rešila (jer je htela!).

Doduše, braća se dosetila pa počela da vuku peko granice i bosansko, srboijansko i crnogorsko smeće pa je onda uvedeno dopunsko pravilo da se otkušpljuju samo boce prodate u Hrvatskoj, sa hrvatskom etiketom (na kojoj stoji povratna naknada 0,50 kn).

Kako bilo - više u HR ne možeš da vidiš bačenu ambalažu. Reke čiste
krkar krkar 08:36 02.12.2015

Re: Kontejner

неки лекар у Јагодини (ваљда) покренуо акцију скупљања пластичних флаша и лименки у комшилуку, а све што прикупе од продаје фабрици за рециклажу да донирају локалном дому здравља за куповину неког апар


Da mi je živ i zdrav taj u Jagodini, ako je nedavno onda kasni.

Moja gospođa pre nekoliko godina nekako dođe u kontakt sa nekim udruženjem invalida, mislim iz Banata ali ne garantujem. Skupljaju plastične zapušače, daju u reciklažu i od toga kupuju invalidska kolica.

Prvo je ona počela da skuplja kućne zapušače, pa s njom i ja, pa sam počeo da animiram društvo i sad kompletno naše društvo skuplja, oni koji ne znaju šta će s njima donesu nama kad dolaze u goste, mi imamo razrađene sisteme sa udruženjem i stalno nose. Žena na poslu sve izdresirala, kafe kuvarice skupljaju, svi privatne čepove donose, svake nedelje po 2 velike kese (one Radumilove)...

Uglavnom invalidi po mojoj poslednjoj informaciji dosad od običnoih čepova kupiše 26 invalidskih kolica, što običnih što električnih!

Ako neko ne zna kako da se organizuje javite mi se na PP.
nikvet pn nikvet pn 09:42 02.12.2015

Re: Kontejner

26. maj 2015. | 16:28 | Izvor: RTV Čitaj mi
Doktor skuplja plastiku i kupuje zavoje
PARAĆIN - Ivan Božinović, doktor Hitne pomoći iz Paraćina, prikuplja plastiku kako bi njenom prodajom kupio medicinsku opremu ali i najnoviji skener, ultrazvuk i EKG zdrvastvenoj ustanovi u kojoj radi. Akciji se priključuje sve veći broj građana Paraćina ali i okolnih opština koji na ovaj način doprinose zdravlju stanovništva i čistijoj životnoj okolini.
Kada završi smenu u Hitnoj pomoći, Ivan Božinović vodi akciju prikupljanja plastike kako bi od njene prodaje kupio neophodnu medicinsku opremu ali i najnoviji skener, ultrazvuk i EKG koji bi poboljšali zdravstvene usluge u Paraćinu.

"Shvatio sam da ima mnogo plastike oko nas, da je neiskorišćena, da može pravilno da se upotrebi i da mi od toga možemo da nabavimo neophodnu medicinsku opremu. Za početak bih voleo da zaživi ta akcija i da svi prikupe iz svog dvorišta plastiku koju svakodnevno upotrebljavaju i koju mogu da doniraju", kaže doktor Božinović.

doktor Ivan Bozinovic ParacinRTV

Na početku je bilo svega nekoliko porodica iz komšiluka koje su podržale akciju. Nakon godinu i po dana pet stotina domaćinstava svakog dana donira plastiku Ivanu, a akciji su se pridružili i građani okolnih opština.

"Na samom početku bilo je negde oko desetak, petnaestak kuća uključeno a sada je već broj dosegnuo cifru od 80 kuća", kaže Vladimir Tirmenštajn, meštanin Ćuprije.

Osnovac Strahinja Tomić kaže: "Komšiluk skuplja. Posle malo dužeg vremena, kada su svi čuli za akciju počeli su da skupljaju i ostavljaju na kapiji, ja priđem, pokupim i donesem."

Paraćinac Darko Radojković dodaje: "Kada počnete da skupljate onda vidite koliko oko vas ima tog otpada. Ako već budućim generacijama ne možemo da ostavimo nešto bolje onda možemo nešto zdravije."

Od prikupljenih 12 tona plastike Ivan je kupio i neophodnu medicinsku opremu koja se svakodnevno troši poput zavoja, posteljina, pidžama, flastera, aparata za pritisak…

"Mi imamo oko 40 hiljada pacijenata na godišnjem nivou u Hitnoj pomoći. Kada svakome izmerite pritisak znate koliko je puta to izmereno… Aparati ne traju dugo, manžetne se kidaju, troše se i moraju da se zamene, nama je i to potrebno", kaže Ivan Božinović.

Skener zbog kojeg je akcija i počela košta 150 hiljada evra. Ivanov cilj je da se u prikupljanju plastike aktivno uključi i lokalna samouprava kao i što veći broj ljudi koji bi doprineli životnoj okolini ali i zdravlju stanovništva u Paraćinu.


Доктор Иван је стварно сјајан тип и то што је покренуо заиста функционише. Имао је потешкоћа од естаблишмента али медијска промоција их је ућуткала, засада.
nikvet pn nikvet pn 09:56 02.12.2015

Re: Kontejner

zilikaka
ja odnošenje đubreta plaćam bukvalno, ali bukvalno, toliko da imam jednom nedeljno da platim taksi (prema lokalnim cenama) od kuće do deponije, i sama odnesem đubre.


Е ја управо по том рачуну не плаћам им ништа. Органско ђубре и папир стављам калифорнијским глистама да ждеру (хумус је прва лига), метал скупим па однесем на отпад. Остало у кесу, у ауто па у контејнер. Да, и стакла кад се накупи оставим поред контејнера.
nikvet pn nikvet pn 10:08 02.12.2015

Re: Kontejner

Баш сад ево волонтера испред ординације, чисте град. То су незапослени са бироа који желе да раде дневно четири сата и општина их плаћа осам хиљада месечно. Сваког јутра неколико десетина стартује. ЈКП их организује и даје опрему (рукавице, флуоресцентне прслуке, кесе) развози, распоређује их и сакупља за њима. Ево пар година како то функционише и град Параћин је заиста чист.
alselone alselone 10:09 02.12.2015

Re: Kontejner

100+ litara

urbana_gerila urbana_gerila 10:17 02.12.2015

Re: Kontejner

krkar
неки лекар у Јагодини (ваљда) покренуо акцију скупљања пластичних флаша и лименки у комшилуку, а све што прикупе од продаје фабрици за рециклажу да донирају локалном дому здравља за куповину неког апар


Da mi je živ i zdrav taj u Jagodini, ako je nedavno onda kasni.

Moja gospođa pre nekoliko godina nekako dođe u kontakt sa nekim udruženjem invalida, mislim iz Banata ali ne garantujem. Skupljaju plastične zapušače, daju u reciklažu i od toga kupuju invalidska kolica.

Prvo je ona počela da skuplja kućne zapušače, pa s njom i ja, pa sam počeo da animiram društvo i sad kompletno naše društvo skuplja, oni koji ne znaju šta će s njima donesu nama kad dolaze u goste, mi imamo razrađene sisteme sa udruženjem i stalno nose. Žena na poslu sve izdresirala, kafe kuvarice skupljaju, svi privatne čepove donose, svake nedelje po 2 velike kese (one Radumilove)...

Uglavnom invalidi po mojoj poslednjoj informaciji dosad od običnoih čepova kupiše 26 invalidskih kolica, što običnih što električnih!

Ako neko ne zna kako da se organizuje javite mi se na PP.



jbt, izgiboše ljudi skupljajući zapušače, a bračni drug inicijatora i glavni animator, kao, ne zna ko od toga ima koristi.

hrišćanski, bre - nek ne zna levica šta radi desnica!
little_radojica little_radojica 10:56 02.12.2015

Re: Kontejner

Uglavnom invalidi po mojoj poslednjoj informaciji dosad od običnoih čepova kupiše 26 invalidskih kolica, što običnih što električnih!


Свака част Кркаре, наклон до пода.
little_radojica little_radojica 11:08 02.12.2015

Re: Kontejner

nikvet pn


Параћин! Знао сам да сам нешто побркао. Гуглао и нисам могао да нађем. Сад да је неко паметан да преточи искуства Др Ивана и Параћина и да то презентује осталим општинама. Сваки корак у правцу институционализације је корак у добром парвцу. Једном око било чега створена људска инфраструктура после буде добра и за разне друге ствари.

Браво и теби за хумус. Да евоцирам опет Јапан (знам да сам досадан ), у Едо периоду (1600-1860) кад је Јапан био затворен за трговину са светом све је морало да буде максимално искоришћено. Тако и људски измет (слабо је било стоке) и опало лишће за прављење компоста. Бизнис откупљивања измета је био јако развијен и сасвим нормална ствар. Знала се и цена, па је самурајско, да простите - говно, било скупље од обичног, али не зато што је плаве крви него зато што се боље хранио па је и нутрицијски састав био квалитетнији.
mariopan mariopan 12:13 02.12.2015

Re: Kontejner

nikvet pn
Баш сад ево волонтера испред ординације, чисте град. То су незапослени са бироа који желе да раде дневно четири сата и општина их плаћа осам хиљада месечно. Сваког јутра неколико десетина стартује. ЈКП их организује и даје опрему (рукавице, флуоресцентне прслуке, кесе) развози, распоређује их и сакупља за њима. Ево пар година како то функционише и град Параћин је заиста чист.

Svaka vam čast.
svarog svarog 14:30 02.12.2015

Re: Kontejner

cassiopeia
rade.radumilo
Isto i u Beogradu. Šalju kese i barkod nalepnice jednom godišnje poštom i jednom nedeljno kupe papir i plastiku koje se odlažu u te kese.


???


Gde i ko šalje? Može nešto više detalja?


Gradska čistoća
Kao da živimo u različitim državama
cassiopeia cassiopeia 14:45 02.12.2015

Re: Kontejner

Kao da živimo u različitim državama


Pa ja pojma nisam imala. Nikad čula ni videla. Eno dole ja postavila link, izguglala.
zilikaka zilikaka 17:40 02.12.2015

Re: Kontejner

jbt, izgiboše ljudi skupljajući zapušače, a bračni drug inicijatora i glavni animator, kao, ne zna ko od toga ima koristi.

hrišćanski, bre - nek ne zna levica šta radi desnica!


Ne znam štas teo ovim da kažeš.
U svakom slučaju, akcija postoji godinama i zove se ČEP ZA HENDIKEP << ovo je link

I mi to godinama u kući radimo. Muž odnosi direktno u Udruženje, i ima nekoliko njih koji mu donose kad skupi kod svojih.

Akcija je sjajna i funkcioniše. Kažem, on sazna tamo iz prve ruke. Jedino što mislim da za jedna obične kolica treba skupiti oko 2 tone, što nije malo, al ako se mnogi potrude...

...a ako si mislio da neko ima tala od skupljanja i objavljivanja ovde, onda...bolje da ne nastavljam.

Može mi se desiti da (ti) svašta kažem.

urbana_gerila urbana_gerila 19:28 02.12.2015

Re: Kontejner

zilikaka
jbt, izgiboše ljudi skupljajući zapušače, a bračni drug inicijatora i glavni animator, kao, ne zna ko od toga ima koristi.

hrišćanski, bre - nek ne zna levica šta radi desnica!


Ne znam štas teo ovim da kažeš.
U svakom slučaju, akcija postoji godinama i zove se ČEP ZA HENDIKEP

I mi to godinama u kući radimo. Muž odnosi direktno u Udruženje, i ima nekoliko njih koji mu donose kad skupi kod svojih.

Akcija je sjajna i funkcioniše. Kažem, on sazna tamo iz prve ruke. Jedino što mislim da za jedna obične kolica treba skupiti oko 2 tone, što nije malo, al ako se mnogi potrude...

...a ako si mislio da neko ima tala od skupljanja i objavljivanja ovde, onda...bolje da ne nastavljam.

Može mi se desiti da (ti) svašta kažem.




ako je tebi logično da neko, makar i ne bio lažovčina i mitoman poput krkara, skuplja nešto nesvakidašnje poput čepova od flaša, da mu je do akcije toliko stalo da je u nju uključio i poznanike, a pritom ne haje da uključi i blogere ovdašnje no još i kaže da ni sam ne zna odakle su ljudi koji od toga imaju korist -
može ti se desiti i to da ne pomislim da si samo funkcionalno nepismena, pa ti i ja nešto poručim.

Goran Vučković Goran Vučković 19:39 02.12.2015

Re: Kontejner

ako je tebi logično

Svet je pun čuda. Ponekad čovek ispadne smešan i sitan kad se ruga tuđoj dobroj volji.
urbana_gerila urbana_gerila 20:36 02.12.2015

Re: Kontejner

Goran Vučković
ako je tebi logično

Svet je pun čuda. Ponekad čovek ispadne smešan i sitan kad se ruga tuđoj dobroj volji.


nadam se da si i ti samo funkcionalno pismen poput koleginice sose...
Goran Vučković Goran Vučković 21:14 02.12.2015

Re: Kontejner

nadam se da si i ti samo funkcionalno pismen poput koleginice sose...

Samo izvoli, ako ti je od toga savest mirnija. Inače bi možda mogao da pomisliš da znam ko je osoba o kojoj pričaš i da sam već viđao kako učestvuje u drugim "nesvakidašnjim" akcijama, pa da sam zbog toga ono gore prokomentarisao - pa bi ti možda bilo neprijatno zbog komentara čiji sam deo citirao - to svakako treba izbeći.
zilikaka zilikaka 21:16 02.12.2015

Re: Kontejner

ako je tebi logično da neko, makar i ne bio lažovčina i mitoman poput krkara, skuplja nešto nesvakidašnje poput čepova od flaša, da mu je do akcije toliko stalo da je u nju uključio i poznanike, a pritom ne haje da uključi i blogere ovdašnje no još i kaže da ni sam ne zna odakle su ljudi koji od toga imaju korist -
može ti se desiti i to da ne pomislim da si samo funkcionalno nepismena, pa ti i ja nešto poručim.


Rekoh li ja da i mi to u kući radimo godinama?
Evo, do danas, dok nisam pronašla i pročitala njihov sajt, smela sam da se zakunem da je u pitanju udruženje iz Zrenjanina isključivo.
Tek tu sam videla da je udruženje iz Banata, što je znatno širi pojam.

Dalje, isto tako je logično da sam i ja trebala da uključim blogere.

Ja mislila da je akcija poznata, pa me i iznenađuje što se ti uopšte čudiš.

Mene recimo začudilo da postoji paralelna akcija "Čepom do osmeha" (<<link) kojoj je pokrovitelj Ministarstvo pravde, i koja je krenuta znatno kasnije, ali je isto usmerena na pomoć, uglavnom deci sa smetnjama u razvoju.

Dobro je što ovi drugi imaju jako razgranatu mrežu mesta za sakupljanje čepova, pa je omogućeno celoj Srbiji da učestvuje ako hoće.


Okreni - obrni, čepovi se skupljaju sa jasnim (i transparentnim) ciljem, a ti si se zatrčo da pljuješ radi pljuvanja.

Ajd to, nego sad sa glavom na panju nećeš priznati, nego nastavljaš da urlaš i mlatiš toljagom, sve ubacujući neku funkcionalnu nepismenost u priču, a oboje znamo da toj frazi uopšte ovde nema mesta, ma kako da si hteo da nastaviš svađu.


Opet, razumem te i kako je kad steže sujeta.
Imala i ja kadgod isti problem, al sam svoju turila na dijetu odavno, i da vidiš, pomoglo mi da prođem kroz mnoga vrata o kojima pre nisam ni sanjala.


EDIT: Nego, da se mi ovde ne bismo nastavljali, da ti lepo od sutra i sam počneš da sakupljaš čepove iz kuće i da otvoriš linkove gde piše i gde se to može predati, pa da cela ova priča dobije smisao.

Ovako, trošimo se a rezultata nema, a složićeš se da je traćenje resursa jedna od glupljih stvari koje čovek može sebi da dozvoli.

emsiemsi emsiemsi 21:45 02.12.2015

Re: Kontejner

zilikaka
ako je tebi logično da neko, makar i ne bio lažovčina i mitoman poput krkara, skuplja nešto nesvakidašnje poput čepova od flaša, da mu je do akcije toliko stalo da je u nju uključio i poznanike, a pritom ne haje da uključi i blogere ovdašnje no još i kaže da ni sam ne zna odakle su ljudi koji od toga imaju korist -
može ti se desiti i to da ne pomislim da si samo funkcionalno nepismena, pa ti i ja nešto poručim.


Rekoh li ja da i mi to u kući radimo godinama?
Evo, do danas, dok nisam pronašla i pročitala njihov sajt, smela sam da se zakunem da je u pitanju udruženje iz Zrenjanina isključivo.
Tek tu sam videla da je udruženje iz Banata, što je znatno širi pojam.

Dalje, isto tako je logično da sam i ja trebala da uključim blogere.

Ja mislila da je akcija poznata, pa me i iznenađuje što se ti uopšte čudiš.

Mene recimo začudilo da postoji paralelna akcija "Čepom do osmeha" (

Dobro je što ovi drugi imaju jako razgranatu mrežu mesta za sakupljanje čepova, pa je omogućeno celoj Srbiji da učestvuje ako hoće.


Okreni - obrni, čepovi se skupljaju sa jasnim (i transparentnim) ciljem, a ti si se zatrčo da pljuješ radi pljuvanja.

Ajd to, nego sad sa glavom na panju nećeš priznati, nego nastavljaš da urlaš i mlatiš toljagom, sve ubacujući neku funkcionalnu nepismenost u priču, a oboje znamo da toj frazi uopšte ovde nema mesta, ma kako da si hteo da nastaviš svađu.


Opet, razumem te i kako je kad steže sujeta.
Imala i ja kadgod isti problem, al sam svoju turila na dijetu odavno, i da vidiš, pomoglo mi da prođem kroz mnoga vrata o kojima pre nisam ni sanjala.




Ми чепове скупљамо годинама и деца их носе у школу где се сабирају са чеповима осталих ђака.
Успут --- и ти си поприлично сујетна, али теби то толеришем.
zilikaka zilikaka 21:49 02.12.2015

Re: Kontejner

Успут --- и ти си поприлично сијетна, али теби то толеришем.

Hvala ti Čarli, ko najrođenijem.
urbana_gerila urbana_gerila 21:52 02.12.2015

Re: Kontejner

Goran Vučković
nadam se da si i ti samo funkcionalno pismen poput koleginice sose...

Samo izvoli, ako ti je od toga savest mirnija. Inače bi možda mogao da pomisliš da znam ko je osoba o kojoj pričaš i da sam već viđao kako učestvuje u drugim "nesvakidašnjim" akcijama, pa da sam zbog toga ono gore prokomentarisao - pa bi ti možda bilo neprijatno zbog komentara čiji sam deo citirao - to svakako treba izbeći.


sada si, bar mi se tako čini, shvatio da poenta nije u hvale vrednoj akciji.

što se tvojih kriterijuma pri izboru društva tiče, ma kako bili indikativni - u to ne ulazim.
emsiemsi emsiemsi 21:59 02.12.2015

Re: Kontejner

zilikaka
Успут --- и ти си поприлично сијетна, али теби то толеришем.

Hvala ti Čarli, ko najrođenijem.

Наши смо !
urbana_gerila urbana_gerila 22:02 02.12.2015

Re: Kontejner

zilikaka
Okreni - obrni, čepovi se skupljaju sa jasnim (i transparentnim) ciljem, a ti si se zatrčo da pljuješ radi pljuvanja.

Ajd to, nego sad sa glavom na panju nećeš priznati, nego nastavljaš da urlaš i mlatiš toljagom, sve ubacujući neku funkcionalnu nepismenost u priču, a oboje znamo da toj frazi uopšte ovde nema mesta, ma kako da si hteo da nastaviš svađu.


ti i dalje ne kapiraš, ali ću i ja i dalje to blagonaklono pripisivati samo funkcionalnoj pismenosti.


zilikaka
Opet, razumem te i kako je kad steže sujeta.
Imala i ja kadgod isti problem, al sam svoju turila na dijetu odavno, i da vidiš, pomoglo mi da prođem kroz mnoga vrata o kojima pre nisam ni sanjala.


odavno se merim jedino sa samim sobom kakav sam nekad bio, pazeći da ne razočaram onog nekadašnjeg dječarca.
vrata što se tiče, ne postizavam da obiđem ni sva kroz koja mogu i sad.
zilikaka zilikaka 22:08 02.12.2015

Re: Kontejner

Kako god bilo, al da mi učiniš i da počneš da i sam sakupljaš čepove!

Obećavaš?
urbana_gerila urbana_gerila 22:11 02.12.2015

Re: Kontejner

zilikaka
Kako god bilo, al da mi učiniš i da počneš da i sam sakupljaš čepove!
Obećavaš?


a šta ako ih već skupljam?

ili - šta ako iz ubeđenja ne koristim plastičnu ambalažu?

zilikaka zilikaka 22:33 02.12.2015

Re: Kontejner

Od volje ti...
krkar krkar 00:41 03.12.2015

Re: Kontejner

ako je tebi logično da neko, makar i ne bio lažovčina i mitoman poput krkara, skuplja nešto nesvakidašnje poput čepova od flaša, da mu je do akcije toliko stalo da je u nju uključio i poznanike, a pritom ne haje da uključi i blogere ovdašnje no još i kaže da ni sam ne zna odakle su ljudi koji od toga imaju korist -
može ti se desiti i to da ne pomislim da si samo funkcionalno nepismena, pa ti i ja nešto poručim.


Jebo te Krkar u usta lajava, govnjaru bezobrazni. Ovo su čepovi od zadnjih 4-5 dana.

A sad marš doživotno. Kad si tolika fukara seratorska neopevana ne treba ni da komuniciraš sa normalnim svetom.

mariopan mariopan 10:37 03.12.2015

Re: Kontejner

ČEP ZA HENDIKEP <

Skupljaju se i u svakoj samoposluzi, pored izlaza stoji kutija za čepove. (Gomeks)
rade.radumilo rade.radumilo 15:34 01.12.2015

Kako se zove

ona Čehovljeva pripovetka o seljaku koji ukrade šrafove sa pruge, izazove tešku nesreću i zbog toga robija u Sibiru?

Ne mogu da se setim imena, a mrzi me da kopam po netu pošto tu zbirku pripovedaka nemam u kući.

Stav tog seljaka: "Eto, kakva nepravda prema sirotinji, takva surova kazna zbog nekoliko šrafova" sve govori.
49 41 49 41 15:42 01.12.2015

Nemci su vec tu!

Ulaze na mala vrata. Na velika im ne damo "MI" veliki.

Glavna komanda u juznoj pokrajini je u Prizranu, kao 60 god. ranije.
Ambasador u BG ti daje intervju na TV; "otvoricemo vam problem Vojvodine, pa sandzaka igracete piperevku nasu pa da vas vidimo"?!?
trala laa, tralaa laa.....
Ako neko misli, da ce mu nemci, amerikanci, rusi. kinezi cistiti ulice, naplacivati komunalne kazne, uredjivati ilice, infrastrukturu...
Njih sve redom intersuje, strateski polozaj,ekspanzija na nova trzista, naplata preko sopstvenih banaka.

nim_opet nim_opet 15:52 01.12.2015

Re: Nemci su vec tu!

49 41

Njih sve redom intersuje, strateski polozaj,ekspanzija na nova trzista, naplata preko sopstvenih banaka.


Nista drugo ne mogu da komentarisem, ali:
- strateski polozaj - Srbija je zemlja bez izlaza na more; putne i zeleznicke veze preko Bugarske i Rumunije (a uskoro preko Hrvatske, Crne Gore i Albanije) vec postoje, za avione da se i ne brinemo.
- ekspanzija na nova trzista - Srbija je trziste od efektivno 7 miliona ljudi sa najnizom kupovnom moci u Evropi, dakle nebitno.
- naplata preko sopstvenih banaka - za privredu velicine 4% grada Njujorka.....
krkar krkar 15:58 01.12.2015

Re: Nemci su vec tu!

49 41



Vidiš što je ponositi srpski kreten: ode u Nemačku, prozove se Nemcem - ali je i dalje srpski kreten!

I lično je video da kako majka privije Nemče na sisu tako ga mlekom zakune: Sine, Drang nach Osten! Ražanj i Sićevaćka klisura moraju kad-tad biti nemački makar glavu dao!

rade.radumilo rade.radumilo 16:27 01.12.2015

Re: Nemci su vec tu!

strateski polozaj - Srbija je zemlja bez izlaza na more; putne i zeleznicke veze preko Bugarske i Rumunije (a uskoro preko Hrvatske, Crne Gore i Albanije) vec postoje, za avione da se i ne brinemo.




Iz plana ulaganja EU u putnu infrastrukturu.

naplata preko sopstvenih banaka - za privredu velicine 4% grada Njujorka


Samo da dodam: ukupna aktiva svih banaka u Srbiji, koliko jedna osrednja banka u Kelnu.
nim_opet nim_opet 17:20 01.12.2015

Re: Nemci su vec tu!

Ja o tome od kad sam malo obrazovanja stekao, ali ne vredi - "svi bi Srbiju, jer imamo ______________________ (po nahodjenju popuniti: polozaj, resurse, mozgove, Jasonove zlatne jabuke itd.)". I ne mozes ni cinjenicama ni logikom objasniti, pa ni primerima (na kraju sam spao na ovaj o 4% grada Njujorka - dakle nekih 10 blokova na Menhetnu) jer ne znam kako drugacije da ilustrujem da niko nije lud da zapocinje ratove/vodi vlade iz senke/pravi poplave HAARP-om/truje nas jedine genetski modifikovanom psenicom (valjda u pauzama samotrovanja aflatoksinom) ili koje vec nove hipoteze postoje da bi dobio neku desetu decimalu posle zareza u ekonomskoj/politickoj/mitskoj dobiti.
nim_opet nim_opet 17:21 01.12.2015

Re: Nemci su vec tu!

I lično je video da kako majka privije Nemče na sisu tako ga mlekom zakune: Sine, Drang nach Osten! Ražanj i Sićevaćka klisura moraju kad-tad biti nemački makar glavu dao!



emsiemsi emsiemsi 19:57 01.12.2015

Re: Nemci su vec tu!

nim_opet
Ja o tome od kad sam malo obrazovanja stekao, ali ne vredi - "svi bi Srbiju, jer imamo ______________________ (po nahodjenju popuniti: polozaj, resurse, mozgove, Jasonove zlatne jabuke itd.)". I ne mozes ni cinjenicama ni logikom objasniti, pa ni primerima (na kraju sam spao na ovaj o 4% grada Njujorka - dakle nekih 10 blokova na Menhetnu) jer ne znam kako drugacije da ilustrujem da niko nije lud da zapocinje ratove/vodi vlade iz senke/pravi poplave HAARP-om/truje nas jedine genetski modifikovanom psenicom (valjda u pauzama samotrovanja aflatoksinom) ili koje vec nove hipoteze postoje da bi dobio neku desetu decimalu posle zareza u ekonomskoj/politickoj/mitskoj dobiti.

То што ти мислиш да нико због Србије (о којој говориш са ниподаштавањем и гађењем, готово као и Кркан) није луд да започиње ратове је приземно и неутемељено мишљење - а и досадашњи ратови те демантују.
Србија, на жалост, ипак, није толико безначајна (камо среће да јесте) како ти са (небеске) висине поручујеш.
nim_opet nim_opet 22:36 01.12.2015

Re: Nemci su vec tu!

emsiemsi
nim_opet
Ja o tome od kad sam malo obrazovanja stekao, ali ne vredi - "svi bi Srbiju, jer imamo ______________________ (po nahodjenju popuniti: polozaj, resurse, mozgove, Jasonove zlatne jabuke itd.)". I ne mozes ni cinjenicama ni logikom objasniti, pa ni primerima (na kraju sam spao na ovaj o 4% grada Njujorka - dakle nekih 10 blokova na Menhetnu) jer ne znam kako drugacije da ilustrujem da niko nije lud da zapocinje ratove/vodi vlade iz senke/pravi poplave HAARP-om/truje nas jedine genetski modifikovanom psenicom (valjda u pauzama samotrovanja aflatoksinom) ili koje vec nove hipoteze postoje da bi dobio neku desetu decimalu posle zareza u ekonomskoj/politickoj/mitskoj dobiti.

То што ти мислиш да нико због Србије (о којој говориш са ниподаштавањем и гађењем, готово као и Кркан) није луд да започиње ратове је приземно и неутемељено мишљење - а и досадашњи ратови те демантују.
Србија, на жалост, ипак, није толико безначајна (камо среће да јесте) како ти са (небеске) висине поручујеш.


Ja za razliku od mnogih koji svojim delima o Srbiji samo najgore, ne govorim o istoj sa gadjenjem - ali sa velikim razocarenjem govorim o ljudima koji kao uzroke stanja u kome se Srbija nalazi pronalaze u mitskim hipotezama o znacaju Srbije. Kao sto se moze primetiti, ja govorim samo o cinjenicama koje govore o "velicini/vaznosti/resursima" itd. Srbije - koja nije nista posebno, kao sto nisu ni ostale drzavice bivse SFRJ.
krkar krkar 18:34 01.12.2015

Kreten

Đubre počišćeno, zagađivač eliminisan. Nisam mogao pre, vozim.

Izvinjavam se kolegi
Goran Vučković Goran Vučković 20:43 01.12.2015

Prilog za temu

zilikaka zilikaka 21:03 01.12.2015

Re: Prilog za temu

Goran Vučković
(izvor)

Vid Bocanci, vid Bocanci...
milisav68 milisav68 21:21 01.12.2015

Re: Prilog za temu

zilikaka
Goran Vučković
(izvor)

Vid Bocanci, vid Bocanci...

Ala lažemo....
emsiemsi emsiemsi 21:32 01.12.2015

Re: Prilog za temu

milisav68
zilikaka
Goran Vučković
(izvor)

Vid Bocanci, vid Bocanci...

Ala lažemo....

Не лажу - муслимани морају (из разумљувух разлога) да перу руке после тоалета (зато што их перу и у тоалету - и не само руке).
milisav68 milisav68 21:35 01.12.2015

Re: Prilog za temu

emsiemsi
milisav68
zilikaka
Goran Vučković
(izvor)

Vid Bocanci, vid Bocanci...

Ala lažemo....

Не лажу - муслимани морају (из разумљувух разлога) да перу руке после тоалета (зато што их перу и у тоалету - и не само руке).

Mislio sam na nas, trebalo je - Ala mi lažemo.
pupan pupan 21:45 01.12.2015

Re: Prilog za temu

Не лажу - муслимани морају (из разумљувух разлога) да перу руке после тоалета (зато што их перу и у тоалету - и не само руке).

Al' zato vi uzivate u svojim sopstvenim govnima koje ... prekid. Ah, xebiga
nojbolje se uziva u svom smradu.
princi princi 21:51 01.12.2015

Re: Prilog za temu

Goran Vučković


(izvor)

Ovo za Engleze je čista laž. Daj bože i da je 50%.
milisav68 milisav68 22:17 01.12.2015

Re: Prilog za temu

pupan
Не лажу - муслимани морају (из разумљувух разлога) да перу руке после тоалета (зато што их перу и у тоалету - и не само руке).

Al' zato vi uzivate u svojim sopstvenim govnima koje ... prekid. Ah, xebiga
nojbolje se uziva u svom smradu.

Jel` ti krivo što ne možeš ti?
pupan pupan 22:28 01.12.2015

Re: Prilog za temu

Jel` ti krivo što ne možeš ti?

Bravo, Milisave. Uhvatio si me tvojim pitanjem sa Rokeri s' Moravu i njihovu pjesmu "Srbija se umirit' ne moze" - vrhunac brate.ne-o-pi-sljivo.

Valjda, more 'vako.
milisav68 milisav68 22:36 01.12.2015

Re: Prilog za temu

pupan
Jel` ti krivo što ne možeš ti?

Bravo, Milisave. Uhvatio si me tvojim pitanjem sa Rokeri s' Moravu i njihovu pjesmu "Srbija se umirit' ne moze" - vrhunac brate.ne-o-pi-sljivo.

Ne, nego vidim da voliš da dođeš ovde i udišeš smrad, pa se pitam koliko glup treba da budeš da to radiš.

Kao onaj majmun što uporno podiže kamen ispod koga je zmija, i svaki put padne u nesvest.
pupan pupan 22:42 01.12.2015

Re: Prilog za temu

Ne, nego vidim da voliš da dođeš ovde i udišeš smrad, pa se pitam koliko glup treba da budeš da to radiš.

Kao onaj majmun što uporno podiže kamen ispod koga je zmija, i svaki put padne u nesvest.

Zajeba ti mene Milisave, 'Alal ti vera! Ce da padnem mrtav, samo da se Srbija umiri i rjesi od smrada.
milisav68 milisav68 23:01 01.12.2015

Re: Prilog za temu

pupan

Zajeba ti mene Milisave, 'Alal ti vera! Ce da padnem mrtav, samo da se Srbija umiri i rjesi od smrada.

Ma jebeš Srbiju, čuvaj zdravlje.
pupan pupan 23:09 01.12.2015

Re: Prilog za temu

Ma jebeš Srbiju, čuvaj zdravlje.

Jok, sta bi ovaj dunjaluk bio brez Srbije. Jebes zdravlje, ti mene zajeba posteno-, vratit cu ti to-:)
krkar krkar 00:24 02.12.2015

Re: Prilog za temu


Tjah, metodološki loše postavljeno istraživanje!

Pranje ruku POSLE male nužde prilično je nepotrebna rabota za insana koji održava normalnu ličnu higijenu. Dok je pranje ruku PRE dodirivanje Sebesamog izrazito važno, nužno, neophodno. Ne pada mi na pamet da mog Sulju dotaknem rukama kojima sam, recimo, dodirivao kafansku ili klozetsku kvaku ili nedajbože javni prevoz. O paorima, mehaničarima, blagajnicima i sličnima da i ne govorimo!

Tako da bi za prosuđivanje o stvarnim higijenskim navikama trebalo meriti čiji državljani peru ruke PRE ili/i POSLE.
blogovatelj blogovatelj 00:28 02.12.2015

Re: Prilog za temu

Ovo za Engleze je čista laž. Daj bože i da je 50%.


Meni je najimpresivnije bilo kad sam video čoveka koji zarađuje 300 soma dolara godišnje kako izlazi iz klonje u Blekberiju i ne pada mu na pamet da opere ruke.
jkt2010 jkt2010 01:04 02.12.2015

Re: Prilog za temu

blogovatelj
Ovo za Engleze je čista laž. Daj bože i da je 50%.

Meni je najimpresivnije bilo kad sam video čoveka koji zarađuje 300 soma dolara godišnje kako izlazi iz klonje u Blekberiju i ne pada mu na pamet da opere ruke.

Što da pere ruke kad je samo na brzaka šmrkn'o liniju?
emsiemsi emsiemsi 06:50 02.12.2015

Re: Prilog za temu

pupan
Ne, nego vidim da voliš da dođeš ovde i udišeš smrad, pa se pitam koliko glup treba da budeš da to radiš.

Kao onaj majmun što uporno podiže kamen ispod koga je zmija, i svaki put padne u nesvest.

Zajeba ti mene Milisave, 'Alal ti vera! Ce da padnem mrtav, samo da se Srbija umiri i rjesi od smrada.

Ма, не брини !
Не сметаш ти нама (баш) толико.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:23 02.12.2015

Re: Prilog za temu

Ovo za Engleze je čista laž. Daj bože i da je 50%.


Pa culi su Sajnfelda kad kaze: Makar se pretvaraj da peres ruke, pusti vodu or somting...(A Dzordz odgovara: K'o ja na primer..)

A ne ko ovi moji Olandjani, iskreni pa makar na dnu liste bili
angie01 angie01 21:52 02.12.2015

Re: Prilog za temu

s tim, sto ovi sa najvisim procentnim vrednostima, peru i guzice, ne razmazuju,...ako smem da kazem i ne vredjam patrijotska osecanja.


isto tako, ne znamo koji je bio uzarok u istrazivanju, ...da ne nastavljam sada sa cinjenicnim stanjem oko kupanja,...opet, ako ne vredjam.
tasadebeli tasadebeli 09:01 03.12.2015

Re: Prilog za temu

Goran Vučković


(izvor)



Сад ми је јасно зашто се ти Европљани у последње време углавном сви само љубе, а нико се не рукује.


А виђу Бугара! Кваре нам балкански хигјенски просек. Зато су њих и примили пре нас у ту ЕУ.

Ц, ц, ц, Бугари, Бугари... Одмах се види да сте Сакс Кобурзи или како већ беше та немачка династија.

Ми имамо своју аутохтону династију, зато нам и јесте такав проценат.

Ех, Европо, Европо! (Може и: Ех, Еуропо, Еуропо!)



krkar krkar 11:21 03.12.2015

Re: Prilog za temu

Ц, ц, ц, Бугари, Бугари... Одмах се види да сте Сакс Кобурзи или како већ беше та немачка династија.


Сакскобургготски
larisa_bg larisa_bg 19:33 03.12.2015

Re: Prilog za temu

krkar

Ne pada mi na pamet da mog Sulju dotaknem rukama...


kuku pa ti si obrezan?
krkar krkar 13:36 04.12.2015

Re: Prilog za temu

kuku pa ti si obrezan?


Ne razumem po čemu si to zaključila?
kosta.babic kosta.babic 21:13 01.12.2015

Nisu Srbi za državu. Daj Nemce!

zašto se ovde svi bave trivijalnim stvarima?zašto se niko ne bavi lepotom?Da se vratim na fotku sa početka.Naj lepše oči na svetu.Ja bi se da prostite zaljubio u OVO.
mariopan mariopan 21:32 01.12.2015

Re: Nisu Srbi za državu. Daj Nemce!

Ja bi se da prostite zaljubio u OVO.

Sine, oprošteno ti je.
jkt2010 jkt2010 01:11 02.12.2015

Re: Nisu Srbi za državu. Daj Nemce!

kosta.babic
zašto se ovde svi bave trivijalnim stvarima?zašto se niko ne bavi lepotom?Da se vratim na fotku sa početka.Naj lepše oči na svetu.Ja bi se da prostite zaljubio u OVO.

Sto se toga tice, Avganistan je izgleda zakon...
krkar krkar 08:37 02.12.2015

Re: Nisu Srbi za državu. Daj Nemce!

Sto se toga tice, Avganistan je izgleda zakon...


Sve su ovo persijski narodi. Najlepše žene na svetu su na severu Irana, nigde nisam video ni toliko lepih ni toliko lepe!

A oči plave, sive, zelene!!!
Hansel Hansel 10:58 02.12.2015

Re: Nisu Srbi za državu. Daj Nemce!

Имаш и црнкиње с плавим очима у Боцвани. Млекац их некада фотографисала (не због плавих очију) и објавила фотку на једном другом виртуелном месту (ја је одатле знам). Питао сам како то, а она је објаснила да су их били посетили Немци и да су мало посејали гене... Немци отишли, остале те плаве очи и вишеструке сукње (што више сукања, ти виши социјални положај).

Када су почеле да стижу слике мигрантске кризе био сам запањен физичком сличношћу многих миграната са, чак, западним Европљанима. Била је нпр. једна девојчица упадљиво плаве косе и светле пути (а није албино), као моја мајка у детињству (ОК, мајка ми није била западна Европљанка ). Дудук сам за историју, помислих да је то можда резултат крсташких ратова и(ли) сличних (пра)демократских интервенција... Или пак (и) европско становништво ипак потиче из тих делова света (како су нас ваљда и у школи учили). Пиштало је недавно написао нешто слично, "о позајмљеним очима које се враћају", тако некако рече, баш му је формулација била одлична...
mariopan mariopan 11:36 02.12.2015

Re: Nisu Srbi za državu. Daj Nemce!

Sto se toga tice, Avganistan je izgleda zakon...

Prelepi su, ništa lepše nisam videla u životu, prava prirodna lepota a deca su kao anđeli.
Hansel Hansel 13:22 02.12.2015

Re: Nisu Srbi za državu. Daj Nemce!

Не знам, можда није све један народ (генетски) у Авганистану. Пре два месеца ми је у Џорџа Вашингтона пришао неки младић (много више налик нашим стереотипима о конституцији људи с Блиског истока) и дао испресавијан папир, говорећи нешто неразумљиво. Помислио сам да је нем (или да то глуми) и да ми даје папир на коме пише молба за помоћ. Кад оно -- полицијска потврда да је затражио азил и да треба да се у року од два дана јави у центар за азиланте у Бањи Ковиљачи. Питам га шта му треба (на енглеском), покушава и нешто пријатељица с којом сам био у друштву -- ништа, ћути. Сине ми у тренутку да тражи превоз, питам га да ли тражи аутобуску станицу и тек ту почне да клима главом. Пошто сам ја журио у другом смеру, пријатељица рече да ће га она одвести, уз коментар да јој је сумњиво да он има само 16-17 година, на шта нисам знао шта да одговорим, сем да можда то доказују тек бледи брчићи. Одмах ми је пало у очи да је датум рођења баш 1. 1. 2000. (писало је да је из Авганистана). Један од оних француских терориста је ваљда имао податак о датуму рођења 1. 1. 1990. Јуче чух да је 20% миграната "рођено" 1. јануара неких година. Питам се да ли њихове власти иначе тако неажурно уписују децу у књиге или...
nim_opet nim_opet 16:36 02.12.2015

Re: Nisu Srbi za državu. Daj Nemce!

. Јуче чух да је 20% миграната "рођено" 1. јануара неких година. Питам се да ли њихове власти иначе тако неажурно уписују децу у књиге или...

jok, nego kad ne znaju, upisu po nahodjenju. Posle II svetskog rata su kod nas mnoge knjige po crkvenim evidencijama izgorele, pa su ljudima "dodeljivani" rodjendani - imam ih troje u familiji koji nisu rodjeni na zvanicni datum (cak ne ni istog meseca), ali tako ih je upisao neki sluzbenik novih opstina. I da znas da sve jesu neki okrugli datumi: 20.10/8.8/10.12...
mariopan mariopan 17:14 02.12.2015

Re: Nisu Srbi za državu. Daj Nemce!

nim_opet
. Јуче чух да је 20% миграната "рођено" 1. јануара неких година. Питам се да ли њихове власти иначе тако неажурно уписују децу у књиге или...

jok, nego kad ne znaju, upisu po nahodjenju. Posle II svetskog rata su kod nas mnoge knjige po crkvenim evidencijama izgorele, pa su ljudima "dodeljivani" rodjendani - imam ih troje u familiji koji nisu rodjeni na zvanicni datum (cak ne ni istog meseca), ali tako ih je upisao neki sluzbenik novih opstina. I da znas da sve jesu neki okrugli datumi: 20.10/8.8/10.12...

Da, to je tačno, još žive ljudi čiji su roditelji sami prijavljivali decu pa nagađali kad se ono beše rodilo, blizu kog crkvenog praznika? Ili oni koji su sami prijavljivali datume rođenja, kasnije u životu, ili prezime, pa se tako moje prve komšije prezivaju različitim varijantama istog prezimena a rođena su braća.
I to je sve ušlo u knjige i važilo se.

Priča oko prezimena, iz porodice mog muža i rođenom bratu mog svekra, koga je baba prijavila na nemačko prezime jer je prvorođeno muško dete pa da se njeno prezime ne zatre, ona bila Nemica.......a ostalu decu nek prijave na koje hoće prezime(prijavili na pravo). To je sve tada bilo sasvim normalno da onaj ko prijavi dete kaže datum rođenja i prezime, jer su se deca uglavnom rađala u kući.

To je onaj stric mog muža koga su Nemci uhapsili za vreme rata i koji je završio u Aušvicu, koga sam pomenula više puta i na blogu. Nije mu pomoglo ni nemačko prezime, a evidencija koju je objavio međunarodni crveni krst i koju su našli u logoru - prava Nemačka, uredno je zaveden u knjige pogubljenih.
tasadebeli tasadebeli 08:52 03.12.2015

Re: Nisu Srbi za državu. Daj Nemce!

Hansel

Јуче чух да је 20% миграната "рођено" 1. јануара неких година.






Сунце ти жарко, па то к'о овај учитељ у мојој школи од кога сам узимао као разредни одељење!

У осмом разреду, када су дошли до уписа у средњу школу, прегледам детаљно матичну књигу коју је отворио учитељ, кад тамо за 50% одељења пише да су рођени 12. априла.

Пази, може али која је вероватноћа за тако нешто?

Тражим од деце крштенице и видим, наравно, да је лик произвољно лупетао деци датум рођења.

Шта ћу, прецртавај, исправљај, парафирај, ударај тзв. мали школски печат на исправку...

Срећом, имају клинци мене, Тасу Немца, па су се ипак уписивали у средњу школу без проблема.







П.С. - А што овим мученицима, избеглицама, свима пише 1. јануар "неке године"?

Да буду годину дана млађи?

К'о мојој тетки што је поп у црквене књиге писао да се родила у јануару 1941, а она се родила у децембру 1940.

Кажу ми да је поп при томе рекао:"Нека испадне да је годину дана млађа, лакше ће се удати."
Hansel Hansel 09:53 03.12.2015

Re: Nisu Srbi za državu. Daj Nemce!

Е, Тасо, да си Таса Немац, преконтролисао би ти ту матичну књигу одмах, чим си преузео одељење! А тај учитељ је стварно нека баш чудна фела...

За ово подмлађивање још нисам чуо, али за "постаривање" јесам. Да се смањи вероватноћа морања у војску случају неког новог рата. Пусти ти оне "грешке" у заклетви...

П.С. Мора да има неки разлог зашто је тај учитељ писао баш 12. април, није то обична лењост, могао је да лупа датуме (а ти онда не би ништа посумњао). Потражио сам и нашао да се 12. априла, рецимо, десило ово (баш се уклапа у блог):
1941. — Немачке трупе у Другом светском рату ушле у Београд.

Поставља се оправдано питање: да ли је, заправо, учитељ прижељкивао репризу тог догађаја, или је, пак, долазак нове чете првака доживљавао као инвазију и поредио је с немачком?!
tasadebeli tasadebeli 10:16 03.12.2015

Re: Nisu Srbi za državu. Daj Nemce!

Hansel

Е, Тасо, да си Таса Немац, преконтролисао би ти ту матичну књигу одмах, чим си преузео одељење!



Стварно, у праву си.

Пази, јесам Немац, али пореклом из Ниш, а то мора да остави ипак неког трага.






(Овај горе клип пуштам и као објашњење на питање з'што сам тако мало црМпураст у лицу. Мрзи ме да објашњавам.)


За ово подмлађивање још нисам чуо, али за "постаривање" јесам. Да се смањи вероватноћа морања у војску у случају неког новог рата.



Шта, бре, годиште? Пол, човече, пол!


У прошлој генерацији смо имали једног малог који нам је стигао са Косова и Метохије негде у другом разреду основне. Мислим да је Ашкалија, али у то код њих никад не можеш да будеш сигуран ко је Ашкалија, ко Шиптар, ко Циганин,... Једино Горанци држе до себе и кажу шта су без устручавања.

Елем, кад је мали стигао до краја осмог разреда, његов разредни коначно добије од родитеља, после вишегодишњег тражења, крштеницу, а у крштеници пише да је мали женско. (!)

После нам ови наши Срби са Косова и Метохије објаснили да је то била врло честа појава међу националним мањинама доле на КиМ, да за дечака пријаве да је девојчица, да не би служио војску.

И шта ћемо... Пошто више нисмо били сигурни ни у шта, ни ко нас лаже и маже, а ко говори истину, његов разредни и ја га натерали да скине гаће, па преправили онда тај погрешни податак у крштеници.


ЛИНК ЛИНК ЛИНК
krkar krkar 11:24 03.12.2015

Re: Nisu Srbi za državu. Daj Nemce!

његов разредни и ја га натерали да скине гаће


Bre Taso, pa ti si kvalifikovan i za arhiepiskopa!
anonymous anonymous 23:38 01.12.2015

Krk .....pa sin....pardon ....ćerka....

emsiemsi emsiemsi 06:51 02.12.2015

Re: Krk .....pa sin....pardon ....ćerka....

anonymous
..nek je sa srećom....







Mark Zuckerberg to give 99% of Facebook stock to charity

Лајк !
Hansel Hansel 13:24 02.12.2015

Re: Krk .....pa sin....pardon ....ćerka....

Остаје му само 450 милиона долара, ако је тачан податак да даје 45 милијарди...
inco inco 14:47 03.12.2015

Re: Krk .....pa sin....pardon ....ćerka....

... jedino što on ne drži 100% Fejsbuka, može samo od svog dela da pokloni 99%. Nije malo, al' je razlika poprilična. No mediji k'o mediji...
tyson tyson 07:01 02.12.2015

Crni Arapi

Ma kakvi Nemci; šerijat je odgovor. Dvadeset godina čvrsto i neumoljivo primenjivanog šerijatskog prava, i da vidiš reda i poretka.

Dakle - okupacija od strane Saudijske Arabije.

Pa tamam i da se o istom trošku rešimo žena u saobraćaju


krkar krkar 08:38 02.12.2015

Re: Crni Arapi

Ma kakvi Nemci; šerijat je odgovor.


Pa da nam Zukorlić bude Vučić???

Nemoj, kume, mnogo je i ovo!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana