Astrologija| Film| Filozofija| Religija| Sex

Nisu Srbi za državu. Daj Nemce!

krkar RSS / 30.11.2015. u 02:21

regenwetter-verkehr.jpg


S je bio dušanovački mangup, frajer, kozer, zajebant, švaler, muvator i lafčina velikog srca. Po profesiji šofer. Negde oko 1985. vrati se S iz Nemačke besan kao ris: majku švapsku, Hitler, Gestapo, SS, partizani... Šta je bilo?

Zvala me jedna fina gospođa seli majku iz Minhena. Uzmem špediter
(zatvoreni kamion za selidbe), stignem tamo 3-4 sata ranije, rešim da iskoristim vreme i promenim u kamionu ulje. Kupim Valvolin, bolji triput od ovih naših, stanem u nekoj mirnoj ulici iznad slivnika, podvučem se, otvorim karter, ispustim ulje, sipam novo ulje, taman da krenem - policija. Uzmu mi papire, dođu i neka komunalna kola sa žutom rotacijom, pa još neka kao laboratorija, skinu rešetku spuste neko čanče u slivnik, uzmu uzorak, pojavi se komšija koji me video i prijavio. Pa kod sudije za prekršaje i rebne mi 6400 maraka. 500 DM kaznu i 5900 za čišćenje onog slivnika od ulja.

- Pa dobro, platio si lekciju.

Jesam, mater im nemačku, nikad više neću da im menjam ulje na ulici tamo.

- A kod nas?

E za nas me boli patka, ovde niko ne kontroliše i ne kažnjava.

Tadašnji "mi" je, doduše, bila Jugoslavija mada kažu da je i tada nekakva Srbija postojala (ne verujem, popovi i današnji veliki Srblji kunu se da Srbi nisu smeli ni da pisnu ni da mrdnu, ali nećemo sad o tome, nije to tema).

Glede činjenice da Srbija nije u stanju da vrši jednostavne organizacione, nadzorne i regulatorne funkcije, predlažem da prestanemo da se zezamo da ovde domoroci mogu da vode državu nego da lepo zamolimo jednu Bavarsku koja je dokazano organizovana država da dođe i preuzme sve. Da se ukinu svi srbijanski zakoni a prepišu bavarski. Tojest, neka srbijanski zakoni ostanu za politiku i ostale gluposti bez kojih raja ne može, ali da se za sve iz domena tehnike, organizacije, javnog reda... samo prevedu bavarski/nemački zakoni i dovedu tamošnji policajci i sudije da ih sprovode. Ne moraju ni da uče srpski, samo neka deru po xhepu.

Pa kad već ne umeju Srbi, neka Nemci reše:

1. Parkiranje na invalidska mesta
2. Blokiranje požarnih prolaza i izlaza za slučaj opasnosti
3. Neovlašćene i nestručne "popravke" liftova od strane neovlašćenih i nestručnih firmi
4. Krađu struje sa bandera
5. Bespravnu vožnju kola sa stranim, najčešće bosanskim, tablicama
6. Blokiranje saobraćaja u glavnim ulicama zaustavljanjem sa 4 migavca
7. Protivpropisno parkiranje vozila GSP na dorćolskim trotoarima
8. Parkiranje na zelenim površinama
9. Splavove sa neispravnim i nepropisnim električnim, vodovodnim i kanalizacionim instalacijama
10. Parkiranje po trotoarima bez ostavljanja obaveznog prolaza za pešake (1,60 m)
11. Nepoštovanje propisa o evakuacionim vratima sa prinudnim otvaranjem u javnim objektima
12. Izdavanje registracionih nalepnica bez odlaska na tehnički pregled
13. Rad ugostiteljskog osoblja bez sanitarnog i zdravstvenog pregleda i sanitarne knjižice
14. Lešinarenje taksista na aerodromu i pretrpavanje svih taksi stanica i prostora oko njih
15. Blokiranje trotoara kojekakvim terasama, žardinjerama, saksijama i ostalim neovlašćenim preprekama

Mrzelo me dalje od 15, siguran sam da ima najmanje 1500.



Komentari (763)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emsiemsi emsiemsi 19:05 30.11.2015

Re: чекензи аусвајс цу фил

marco_de.manccini
A ako ti upadne sekira u med, pa kupiš nov automobil, prvih četiri ili pet godina ne moraš na te provere emisija uopšte da ideš.

Или ако возиш немачки аутомобил, онда не мораш никад ни ићи на тај тест, ни после пет година, ионако никад не падну.

Мислиш ако је Фолксвагенов аутомобил ?
Познато немачко поштење, нема да омане. <--- ЛИНАК
emsiemsi emsiemsi 19:09 30.11.2015

Re: чекензи аусвајс цу фил

srdjan.pajic
Da, to su dva različita koncepta, pri čemu sam ja apsolutni pristalica onog prvog.
Naročito kad je u pitanju bezbednost.


Ja nešto baš i nisam za to da se država petlja u bilo šta, pogotovu ako je kljakava i teško korumpirana (ovde ne mislim samo na Srbiju i Bangladeš, naravno). Postoji i koncept obaveznog osiguranja, pogotovu u oblastima gde imaš rizike po život i zdravlje ljudi, i to isto tako tera kompanije da preduzimaju mere, jer, ko je blesav da ti proda osiguranje ako će fabrika sutra da ti izgori i pobije zaposlene i okolne meštane? Ne kažem ni da ovo savršeno funkcioniše, nego navodim kao još jednu moguću opciju za razmatranje.

Nego, pre neku nedelju sam bio na predavanju gde se govorilo o ustupanju dela elektromagnetnog spektra, koji trenutno koristi vlada, za primenu u civilnim telekomunikacijama (to su pre svega radarski sistemi u civilnom i vojnom vaduPLOhovstvu, i federalnim službama, uglavnom oko 3.5GHz). Tačnje o deljenju tog dela spektra sa civilnim sistemom mobilne telefonije. I predavač, koji je inače inženjer, i federalac, se dobar deo sata posvetio tehnikalijama, pre svega objašnjavajući koliko su trenutni koristnici tog dela spektra (radarski sistemi) osetljivi na prisustvo signala, bilo kakvog, u njihovom opsegu. Što onda predstavlja ozbiljan tehnički problem pri deljenju spektra sa drugim sistemima. I kad je završio, krenu pitanja, i ja pitam čoveka: ko monitoriše delove spektra koji su u nadležnosti federalne vlade, kao što je recimo taj deo o kome je bilo reči (to ne radi FCC, nego NTIA). Kako, u kojim intervalima, itd. I čovek, nakon cele priče o osetljivosti sistema, teškoćama deljenja spektra, kritičnosti samih aplikacija (vodjenje, jelte, aviona), kaže da to redovno ne monitoriše - niko. I gotovo nikad. Tek ako se pojavi problem u sistemu, pa se posumnja da je iza toga neki inteferer, onda gledaju da ga ulove, ali to se, po njegovim rečima, nije desilo maltene nikad, pogotovu ne namerno (posle su kolege krenule da me zajebavaju zato što sam to uopšte pitao, sigurno nešto mrsim na tim frekvencijama, pa sam se onda kleo da ne mrsim, mada možda neki harmonik tu oće da upadne, jebeš ga, s tim harmonicima se nikad ne zna, i moraš stalno nešto da filtriraš...).



Каква хармоника, шта причаш човече !?
zilikaka zilikaka 19:50 30.11.2015

Re: чекензи аусвајс цу фил

Каква хармоника, шта причаш човече !?


Kako bre koja, pa Srpska*, čija će?!






* kao vlastita imenica

P.S.
Nego, kad sam već u radnji:

Pajiću, brate Srbine, ti si moj heroj!
Pazi, pravo u radarske kanale.

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:43 30.11.2015

Re: чекензи аусвајс цу фил

Pajiću, brate Srbine, ti si moj heroj!
Pazi, pravo u radarske kanale.


Nije od mene, kunem se (hebo vas Dirak, el vi oćete da ja završim ljušteći krtolu, zna se gde?!)


zilikaka zilikaka 21:05 30.11.2015

Re: чекензи аусвајс цу фил


A inače si racionalna inžinjerka u svemu ... osim u Srpstvu!


Rođo, da smo sami, kazla bi ti da ne ješ govna, al neću ovako pred narodom, svoji smo.

Napiso si blog, ni sam ne znaš zašto, sve ko poligon da se počupamo za grkljane.

Moš misliti, mi smo skroz nikakvi a Nemci su skroz nekakvi.

Umeo si i umeš tako dobre tekstove da pišeš, al ti sad kanda dosadno, pa aj bar da praviš galamu u radnji, da se nešto radi.

Baška što si baš trefio temu, naročito ono za uvek propisno parkiranje.


...nego, drugi put da te lepo onaj BoCanac i ja povedemo na jednu dobru kafansku tuču, da vidiš kako će te opusti, pa da bideš miran ko bubica.


princi princi 21:09 30.11.2015

Re: чекензи аусвајс цу фил

srdjan.pajic
Pajiću, brate Srbine, ti si moj heroj!
Pazi, pravo u radarske kanale.


Nije od mene, kunem se (hebo vas Dirak, el vi oćete da ja završim ljušteći krtolu, zna se gde?!)



Sine, najgora srpska kletva: da bog da ti Pajić prepričavao Colbertove fazone na slavi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:15 30.11.2015

Re: чекензи аусвајс цу фил

princi
srdjan.pajic
Pajiću, brate Srbine, ti si moj heroj!
Pazi, pravo u radarske kanale.


Nije od mene, kunem se (hebo vas Dirak, el vi oćete da ja završim ljušteći krtolu, zna se gde?!)



Sine, najgora srpska kletva: da bog da ti Pajić prepričavao Colbertove fazone na slavi.


Emsi, izadji iz princija!

krkar krkar 00:02 01.12.2015

Re: чекензи аусвајс цу фил

Napiso si blog, ni sam ne znaš zašto, sve ko poligon da se počupamo za grkljane.


Ono štojes jes, bio umoran, lego rano, ustao rano, ne radi mi se ništa ozbiljno, pogledam kroz prozor - onaj kombi još parkiran...
jkt2010 jkt2010 00:15 01.12.2015

Re: чекензи аусвајс цу фил

alselone
Da citiram samo jedan deo ovoga. Pa da mi kažete možete li da zamislite da u Srbiji jedno preduzeće tako postupi. Mkar i da zamislite?

Tesko...

Evo ja mogu da zamislim ne jedno nego dva takva preduzeća, jer sam u oba radio. Niti su ta preduzeća, a niti je Nemac, neko altruističko čudo svesti, nego se prosto prati zakonska obaveza da mu ga ne bi zatvorili dućan.
nije tajna da su Nemci mozda najorganizovanija nacija na planeti.
U smislu najviših standarda na svetu? Koje onda ni sami ne mogu da postignu, ali ti standardi su svakako postavljeni "za opoziciju"...

Ili u smislu korupcije? To su odavno istrebili mada i dalje imaju tehnologiju...
tyson tyson 06:04 01.12.2015

Re: чекензи аусвајс цу фил

In July 1997, nearly one year before the disaster, Üstra, the company that operates Hanover's tram network, discovered fatigue cracks in dual block wheels on trams running at about 24 km/h (15 mph). It began changing wheels before fatigue cracks could develop, much earlier than was legally required by the specification. Üstra reported its findings in a warning to all other users of wheels built with similar designs, including Deutsche Bahn, in autumn 1997. According to Üstra, Deutsche Bahn replied by stating that they had not noticed problems in their trains.

Što bi rekli u Srbiji - budale.


tyson tyson 06:26 01.12.2015

Re: чекензи аусвајс цу фил

princi
Naravno; small government. Amerika.

Štono kažu, you say that like it's a good thing.

Ima ih (tamo) baš dosta koji se kunu u to. Hej, neka cveta hiljadu cvetova. Možda su u pravu, ko zna...


jkt2010 jkt2010 07:24 01.12.2015

Re: чекензи аусвајс цу фил

tyson
In July 1997, nearly one year before the disaster, Üstra, the company that operates Hanover's tram network, discovered fatigue cracks in dual block wheels on trams running at about 24 km/h (15 mph). It began changing wheels before fatigue cracks could develop, much earlier than was legally required by the specification. Üstra reported its findings in a warning to all other users of wheels built with similar designs, including Deutsche Bahn, in autumn 1997. According to Üstra, Deutsche Bahn replied by stating that they had not noticed problems in their trains.

Što bi rekli u Srbiji - budale.

Normalno da ćeš da kreneš much earlier kad moraš toliki broj da zameniš. Da ne bi prešišao limit iz te specifikacije i bio prinuđen da celu flotu izbaciš iz saobraćaja u isto vreme. Što bi rekli u Srbiji, primate se ko mladi majmuni.
krkar krkar 11:32 01.12.2015

Re: чекензи аусвајс цу фил

Da ne bi prešišao limit iz te specifikacije i bio prinuđen da celu flotu izbaciš iz saobraćaja u isto vreme.


A u Srbiji zameniš prvi na dan kad ističe rok i onda kukaš državi kako ne možeš da stigneš i tražiš odlaganje promene propisa.

Dok tramvaj uredno vozi na faličnim točkovima.

Srbistan. Dijagnoza!
jkt2010 jkt2010 00:37 02.12.2015

Re: чекензи аусвајс цу фил

krkar
Da ne bi prešišao limit iz te specifikacije i bio prinuđen da celu flotu izbaciš iz saobraćaja u isto vreme.


A u Srbiji zameniš prvi na dan kad ističe rok i onda kukaš državi kako ne možeš da stigneš i tražiš odlaganje promene propisa.

Dok tramvaj uredno vozi na faličnim točkovima.

Srbistan. Dijagnoza!

Tamo di sam ja radio to neće baš tako da može. Kao što i sam znaš al se praviš blesav radi poentiranja: Imaš MEL (minimum equipment list) koji moraš da poštuješ, imaš AD (airworthiness directive) koju takođe moraš da poštuješ - skroz sve u dlaku isto kao i Nemac.

Možeš ti da tražiš produžetak rokova u slučaju opravdanih okolnosti - tipa Boing ne može da postigne da isporuči plus odlaganje ne ugrožava bezbednost, što sve moraš i da dokažeš. Loše planiranje ne spada u te opravdane okolnosti.

E sad, ako Nemcu mož' da se omakne da vara na kartama dopuštam da u izvesnoj, manjoj, meri to mož' da se desi i Srbinu. Razumem ja da se Nemcu omakne, ipak njega ovi iz EASA ili FAA manje trkeljišu nego Srbina.

Npr, koliko znam, još se nije dešavalo da Srbin pusti ludaka da avionom izvrši samoubistvo nad 150 ljudi jer ga mučili ljubavni jadi ili nešto tako moždano....
krkar krkar 08:09 02.12.2015

Re: чекензи аусвајс цу фил

Imaš MEL (minimum equipment list) koji moraš da poštuješ, imaš AD (airworthiness directive) koju takođe moraš da poštuješ - skroz sve u dlaku isto kao i Nemac.


Imaš, i moraš da poštuješ jer ti je stalno nad glavom moguća ad-hoc inspekcija neke uprave za bezbednost plovidbe u FRA, DUS, LHR, FCO, VIE... Ali kad, recimo, imaš sankcije pa svakako ne možeš da letiš tamo - e onda je za TGD i TIV gde je nadležan SUCVP koji ti sam politički kontrolišeš - tamo može i bez ičega, kakav MEL. Znam za bar 5 letova na 737 i DC9 bez ijednog autopilota, bez koječega. Čisto da se ne lažemo.


Npr, koliko znam, još se nije dešavalo da Srbin pusti ludaka da avionom izvrši samoubistvo nad 150 ljudi jer ga mučili ljubavni jadi ili nešto tako moždano....


Ajde!

Pošto si iz struke navešću ti samo primere gde su piloti budale, BUDALE, svesnim i namernim nepoštovanjem procedura uništili živote i avione:

- B727 YU-AKA Kipar 1988. - kpt. Čeda Rakić - nepoštovanje procedura. Poznata budala Čeda Rakić kojem su zataškane sve dotadašnje prijave pobio 2 kompletne posade jer je znao visinu bolje od instrumenata i zakucao se u vrh brda koje su mu instrumenti pokazivali

- DC-9 YU-AJN 1974. - Bežanijska kosa - nov avion sa manje od 100 sati leta uništen jer je kapetan rešio da u magli leti VFR, tako mu došlo. Sjeteo 2,5 km od praga piste, avion totalna šteta, izgoreo kao šibica, čudom svi preživeli

- DC-9 YU-AHR Aden 1972. - sličan slučaj, kapetan Gazivoda rešio da leti VFR i to ne po publikovanoj prilaznoj putanji nego "po osećaju". 30 mrtvih i uništen avion.

A o ozbiljnosti JAT-a kao sistema govori čuveni slučaj DC-10 na liniji Melburn- Sidnej-Singapur-Dubaj-Beograd 1988. kada se sistem muljanja, petljanja, laži, šverca i zataškavanja pokazao kao savršen i neprobojan:

Posade DC-10 imale su ustaljenu šemu švercovanja zamrznute morske ribe iz Singapura i Dubaja za Beograd. U ovome je učestvovalo na desetine ljudi, od station managera preko posada do aerodromskog osoblja i carine u BG.

DC-10 je imao samo jedan klimatizovani kargo hold koji je održavao stalnu temperaturu, prednji i riba je mogla da stane samo u njega. Da bi se to postiglo on je morao da bude prazan za šta nema tehničkog ni operativnog razloga tako da su još od Melburna zemaljskom osoblju izdavani nalozi za punjenje u duplikatu - stvarni i fiktivni. Dalje, pošto se nije mogla prikazati stvarna težina švercovanog prtljaga u prvom teretnom prostoru, moralo se lagati i muljati sa podacima o centraži aviona (horizontal trim) što je već kritično po bezbednost letenja i u svakoj zemlji sveta ozbilno krivično delo.

Tako se jednom prilokom usred leta pokvari klima tog prvog holda i još dok je avion bio na zemlji u Dubaju krene da se topi led i riba. Posada nije primetila da klima ne radi (ne spada u standardnu ček listu) i polete za BEG, let od nekih 6 sati. Međutim ona istopljena voda iscuri iz cargo holda u prostor za navigacijsku i komunikacijsku elektroniku koji se nalazi neposredno ispred kargo prostora (avionics hold). Naravno, voda izazove kratki spoj i DC-10 sa oko 250 putnika ostane bez većine navigacione elektronike uključujući navigacioni sistem INS, oba autopilota, oba radio-visinomera, indikator prilaznog ugla (glideslope) i svašta još.

Procedura je u tom slučaju jasna: posada MORA da proglasi PAN (stanje opasnosti niže od direktne i neposredne opasnosti MAYDAY) i prinudno sleti na najbliži alternativni aerodrom na koji može da sleti u uslovima VFR (vizuelni prilaz, direktna vidljivost).

Kada se to desi poželjno je odabrati aerodrom koji je tehnički opremljen za opravku kvarova na tom tipu aviona. U slučaju DC-10 to su aerodromi u Saudijskoj Arabiji i Turskoj, zemljama čije su kompanije imale DC-10 u floti i imale obučene ovlašćene mehaničare i stok rezervnih delova.

Ali, naše baje znaju da ako slete bilo gde osim u Beograd - provaliće se i pravi uzrok kvara elektronike i uzrok tog kvara - 4 tone švercovane ribe.

I tako JAT-ova posada PROTIV SVIH PROPISA rizikujući živote 250 ljudi i avion od tadašnjih 100 miliona $ nastavi vizuelno, NA RUKE (bez neophodnih instrumenata, prateći teren) leto za Beograd!

Imali sreće pa bilo lepo vreme bez oblaka, leto, pa videli kuda idu i uspešno sleteli i bez imnstrumenata i na ruke. I naravno da se u Beogradu cela stvar zataškala!

E, kad se to desi u Lufthansi na FRA onda ću priznati da Nemci nisu ništa bolji. Jesu. Tamo to ni samoubici ne bi palo na pamet. Ni njemu!
princi princi 08:56 02.12.2015

Re: чекензи аусвајс цу фил

E, kad se to desi u Lufthansi na FRA onda ću priznati da Nemci nisu ništa bolji. Jesu. Tamo to ni samoubici ne bi palo na pamet. Ni njemu!

Samoubici? Misliš na onog baju što pobi onu silnu decu i ljude sa onim Air Berlinom zato što mu devojka nije opeglala košulju?
krkar krkar 08:59 02.12.2015

Re: чекензи аусвајс цу фил

Samoubici? Misliš na onog


Što ne čitaš od početka?
urbana_gerila urbana_gerila 10:01 02.12.2015

Re: чекензи аусвајс цу фил

krkar


i?
šta je poenta?
kada to radi švaba bolesnik - nema šansi da neko preživi kao kod ovih naših amatera, to?


kada si napisao:

krkar
Nemci su i odmazdu sprovodili pedantno i vraćali viškove u zatvore. Za razliku od Srba koji su aljkavi i ošljari i u ubijanju (vidi: Hag i sličlni sudovi).


rekoh sebi - budalu samo trese polemičarska groznica, sada mi se čini da je dijagnoza ozbiljnija.
jkt2010 jkt2010 00:06 03.12.2015

Re: чекензи аусвајс цу фил

krkar

Pošto si iz struke

Nisam "iz struke": nego samo radim u toj industriji poslednjih jedno 30 godina. Razlika je otprilike kao između lekara (stručnjak) i onog koji prodaje osiguranje (ja). Avijacija me interesuje samo toliko koliko moram da znam jer mi treba za posao. A kad se ko slupao ne spada u tu kategoriju.

moraš da poštuješ jer ti je stalno nad glavom moguća ad-hoc inspekcija neke uprave za bezbednost plovidbe u FRA, DUS, LHR, FCO, VIE... Ali kad, recimo, imaš sankcije pa svakako ne možeš da letiš tamo - e onda je za TGD i TIV gde je nadležan SUCVP

To ti kažem. Nema tu "Švaba je visoko svestan a Srbin nije".

Ovi primeri koje navodiš, sa izuzetkom prvog primera. To je sve bilo pre mog vremena, što će reći i pre Srbije. Msm, čuo sam za te neke takve slučajeve, a znam i da su Geneksu goreli avioni, poslednji valjda beše onaj negde u Nigeriji gde li, pre toga onaj što nije promašio neko drvo isto u Africi... ali oprostićeš mi što nisam ni hobista i ne skupljam i ne pamtim takve stvari.

Sve OK, samo to što Tito nije organizovao stvari ja se nadam da Srbija jeste jer mora, makar u ovoj oblasti. A to iz tog Titovog vremena herewith prosleđujem Radulesku Radumileskuu na daljnje opravdavanje. (*)

Samo sam hteo reći, ako Jugosloveni nisu za državu jer su pustili "poznatu budalu Čedu Rakića" da ubije posadu, onda ni Nemci nisu za državu jer su pustili medicinski dokazanog psihopatu da ubije i posadu i putnike.

A ni jedno ni drugo nikako ne dokazuje da Srbi nisu za državu, a ako i dokazuje, onda dokazuje i da im Nemci ne bi bili najbolji izvršioci državotvornog posla. Toliko.


-------
(*) Pomoć prijatelja: te anegote sa DC10 pokazuju stanje stvari u SFRJ gde je ekonomija tako blistala da je se i dan-danas se setom sećamo (jel tako Titoisti). Pa se šveralo na sve strane i svašta. Još i u moje doba (druga polovina '80. ) su na radovima nalaženi tovari kafe , posakrivani u šupljinama po avionima. A i lično sam prisustvovao ukrcavanju nameštaja (!) i tsl u bazi CAI(ro), da se iskoristi tehničko sletanje u Splitu radi re-supply, šteta tolki avion da ide prazan. Eh, SFRJ...
deset_slukom deset_slukom 01:12 03.12.2015

Re: чекензи аусвајс цу фил

Barem diskusija nije bila, kao što je uobičajeno, gubljenje vremena.

Nameću se dva zaključka, treba se odlučiti šta je istina:

- Nemci su lenji, neorganizovani, aljkavi, nedisciplinovani. Isto kao i mi, možda još i gori.

- Mi smo vredni, organizovani, pedantni, disciplinovani. Isto kao i Nemci, možda još i bolji.
krkar krkar 01:20 03.12.2015

Све ти је то глеицхе дицк?

- Nemci su lenji, neorganizovani, aljkavi, nedisciplinovani. Isto kao i mi, možda još i gori.

- Mi smo vredni, organizovani, pedantni, disciplinovani. Isto kao i Nemci, možda još i bolji.


Mis'š da umesto da Nemci dođu da upravčljaju Srbijom da treba poslati Srbe da upravljaju Nemačkom?

Ili si mislio jedno džoranje? Srbe u Nemačku a Nemce u Srbiju? Kao kad se igra utakmica kod kuće pa u gostima?
deset_slukom deset_slukom 01:52 03.12.2015

Re: Све ти је то глеицхе дицк?

krkar

Mis'š da umesto da Nemci dođu da upravčljaju Srbijom da treba poslati Srbe da upravljaju Nemačkom?


Pa da, baš to sam mislio. Je l' da sam se dobro setio?
jkt2010 jkt2010 03:44 03.12.2015

Re: Све ти је то глеицхе дицк?

krkar
- Nemci su lenji, neorganizovani, aljkavi, nedisciplinovani. Isto kao i mi, možda još i gori.

- Mi smo vredni, organizovani, pedantni, disciplinovani. Isto kao i Nemci, možda još i bolji.


Mis'š da umesto da Nemci dođu da upravčljaju Srbijom da treba poslati Srbe da upravljaju Nemačkom?

Ili si mislio jedno džoranje? Srbe u Nemačku a Nemce u Srbiju? Kao kad se igra utakmica kod kuće pa u gostima?

Sve ti jedno, mislim da smo sistem i kopirali od Nemaca, zato i jeste sav takav birokratizovan. Možda Nemcima tako odgovara, al možda bi Srbi bolje prošli da su im ga Englezi pravili...


Hansel Hansel 10:38 03.12.2015

Re: Све ти је то глеицхе дицк?

Од Немаца је ископирано и раздвајање беба од мајки на порођају, њихов одвојени боравак у породилишту... ако има неке урођене или вековима стечене менталитетске разлике, можда то Немцима и одговара, а Балканце (и мајке и бебе) неуротизује (ово друго сам сигуран, не само за Балканце)?
nsarski nsarski 07:10 30.11.2015

Amandmani...

12. Izdavanje registracionih nalepnica bez odlaska na tehnički pregled


Treba ih dodatno zadužiti za:

12.a Izdavanje potvrde o tehničkoj ispravnosti izduvnih gasova - VW je tu proceduru sjajno razvio.



15. Blokiranje trotoara kojekakvim terasama, žardinjerama, saksijama i ostalim neovlašćenim preprekama

Ne znam kako će Nemci s ovim da izadju na kraj. Eno, bili su u Parizu za svoga vakta, ali su terase, žardinjere i saksije preživele.
.

Možda da za ovu situaciju pozovemo stručnjake iz S. Koreje? Tamo je sve uredno i pod konac.


alselone alselone 08:27 30.11.2015

Re: Amandmani...

Eno, bili su u Parizu za svoga vakta, ali su terase, žardinjere i saksije preživele.


To rade da nedozvole parkiranje po trotoarima. Ceo centar Pariza uokviren je zardinjerama i stubicima da se stoka ne bi parkirala na trotoar. Nekad ne radi ni dresura, mora se staviti ograda.
nsarski nsarski 08:36 30.11.2015

Re: Amandmani...

Ceo centar Pariza uokviren je zardinjerama i stubicima da se stoka ne bi parkirala na trotoar.


Izgleda da takve stoke ima i u Minhenu, pa su i tu morali da se ograde.

princi princi 09:02 30.11.2015

Re: Amandmani...

Izgleda da takve stoke ima i u Minhenu

Jebi ga, to mi, gastosi... Turci i Srbi, gde bi to Njemac, jebote...

Eh, ta vojnička ljubav prema svemu nemačkom... (mada je ova riba koju je postavio Krkar opaka)
alselone alselone 11:49 30.11.2015

Re: Amandmani...

Izgleda da takve stoke ima i u Minhenu, pa su i tu morali da se ograde.


To zbog Turaka i Bosanaca.
alselone alselone 11:52 30.11.2015

Re: Amandmani...

ljubav prema svemu nemačkom


Meni je ovo oduvek bilo zanimljivo za posmatranje. Neko te ocigledno ne voli, a ti mu pises hvalospeve. Vuce to verovatno iz vaspitanja, odrastanja...

Uglavnom, meni bila dobra fora kad su se kod nas devedesetih pojavili Oi! bendovi koji su furali prikrivenu nazi ideologiju. I sad, tamo negde u Nemackoj pohapse neke naciste zbog tuce cigana i ovi nasi legende im posalju pismo podrske. Dobiju cak i odgovor - vas smatramo za jednaku stoku koju treba pobiti.
princi princi 12:06 30.11.2015

Re: Amandmani...

alselone
ljubav prema svemu nemačkom


Meni je ovo oduvek bilo zanimljivo za posmatranje. Neko te ocigledno ne voli, a ti mu pises hvalospeve. Vuce to verovatno iz vaspitanja, odrastanja...

Uglavnom, meni bila dobra fora kad su se kod nas devedesetih pojavili Oi! bendovi koji su furali prikrivenu nazi ideologiju. I sad, tamo negde u Nemackoj pohapse neke naciste zbog tuce cigana i ovi nasi legende im posalju pismo podrske. Dobiju cak i odgovor - vas smatramo za jednaku stoku koju treba pobiti.


Da, interesantan, rekao bih skoro psihijatrijski fenomen. Ta vrsta identifikacije sa tom nekom imperijalnom nacijom. Nije to samo kod nas tako, toga ima dosta i kod Jevreja. Pricao mi onaj moj ortak sa Tehniona kako je porodica njegovog dede poreklom iz pogranicnih delova Poljske sa Nemackom. I sad, kad je poceo rat, Nemci su skroz zbrisali celu porodicu, sve su ih pobili k'o pse, deda je bio jos klinac, nekim srecnim spletom okolnosti je uspeo da se izvuce i dovuce nekako do Izraela. Kaze Asaf, deda je celog zivota pljuvao Izrael i Jevreje i iskreno i duboko patio za Nemackom. Toliko je taj osecaj identifikacije bio jak da je oba sina naterao da studiraju u Nemackoj a jedan od njih je danas neko veliko mudo u Simensu (drugi je Asafov otac).

Toga ima dosta i kod Indusa i Sri Lancana koji cesto umeju da se osecaju vise Englezi nego sami Englezi. Ima i kod ovih nasih. Meni to totalno smesno, ali njima, izgleda, nije.
emsiemsi emsiemsi 19:18 30.11.2015

Re: Amandmani...

alselone
Eno, bili su u Parizu za svoga vakta, ali su terase, žardinjere i saksije preživele.


To rade da nedozvole parkiranje po trotoarima. Ceo centar Pariza uokviren je zardinjerama i stubicima da se stoka ne bi parkirala na trotoar. Nekad ne radi ni dresura, mora se staviti ograda.

Био сам одушевљен, ономад, посматрајући начин паркирања људи у Паризу - тзв. напред - назад, како сам ја крстио тај поступак.
Углавном, 20 - 30 цм вишка простора, од онога колико треба за паркирање аутомобила, и људи, мртви ладни, напред - назад, скроз док не погурају аутомобили испред или иза себе. И тако икс пута, али успеју да се паркирају.
Мислим да је већина браника због тога била гумирана.
inco inco 20:51 30.11.2015

Re: Amandmani...

emsiemsi
Био сам одушевљен, ономад, посматрајући начин паркирања људи у Паризу - тзв. напред - назад, како сам ја крстио тај поступак.


Što se Pariza tiče, ako ideš svojim kolima ili restriktivnim rent-a-car-om, parkiranje samo u podzemne i nadzemne garaže gde su mesta obeležena. Mene je duša bolela kad sam gledao šta rade (i šta su uradili) ganc novim automobilima... Objašnjavao mi jedan da branik za to i služi, ne mož' mu dokazati da ulični automobili nisu kao oni na autodromu i da nemaju gumen kondom oko njih da ih štiti od lupanja pri parkiranju...
omega68 omega68 23:48 30.11.2015

Re: Amandmani...

Nije to samo kod nas tako, toga ima dosta i kod Jevreja.


Premijer Izraela uzdrmao zvaničnu istoriju: „Srbi i Jevreji su prijatelji hiljadama godina, još iz doba Rimske Republike“!

Toga ima dosta i kod Indusa i Sri Lancana koji cesto umeju da se osecaju vise Englezi nego sami Englezi.

Ima i kod ovih nasih.

најзад
krkar krkar 00:07 01.12.2015

Re: Amandmani...

Углавном, 20 - 30 цм вишка простора, од онога колико треба за паркирање аутомобила, и људи, мртви ладни, напред - назад, скроз док не погурају аутомобили испред или иза себе. И тако икс пута, али успеју да се паркирају.


I zato svi ostavljaju u leru i niko se ne sekira.

A kad ja to primenjujem u Beogradu (branik tome i služi) - krenu da skaču jao izgrebao sam im branik, dodirnuo kola... Robovi gvožđa i farbe
alselone alselone 08:40 01.12.2015

Re: Amandmani...

A kad ja to primenjujem u Beogradu (branik tome i služi) - krenu da skaču jao izgrebao sam im branik, dodirnuo kola... Robovi gvožđa i farbe


Sumnjam da bi se i Njemac (ako su nam vec etalon) odusevio ako bi mu ogrebao auto jer pokusavas da se uvuces tamo gde ili nema mesta ili ne znas kako da parkiras.
krkar krkar 11:35 01.12.2015

Re: Amandmani...

Sumnjam da bi se i Njemac (ako su nam vec etalon) odusevio ako bi mu ogrebao auto jer pokusavas da se uvuces tamo gde ili nema mesta ili ne znas kako da parkiras.


Teško mi je to i da izreknem, ali moram: evo dokaza da osim hrane i vina ima i još neka oblast ljudskog života u kojoj su Francuzi superiorni u odnosu na Nemce. Ne robuju limu i laku.

Jaka stvar je li izguljen branik!
highshalfbooze highshalfbooze 07:22 30.11.2015

Domovina je domovina

Tadašnji "mi" je, doduše, bila Jugoslavija mada kažu da je i tada nekakva Srbija postojala

Beograđani su ipak Srbiju doživljavali kao svoju pa su na Zlatiboru gradili bespravno vikendice, ali zato na tuđinskom Triglavu nisu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:13 30.11.2015

Azbest

Ne znam koja bi to bila od stavki, ali ono što sam video da majstori rade po zgradama je ravno genocidu. Dodju, pajserima izlome i počupaju azbestne ploče, to smandrljaju u plastičnu kesu i zavrljače u običan kontejner za djubre ispred zgrade. I posle je NATO bombardovanje krivo za porast kanceroznih oboljenja.

Ne treba tu nemačka okupacija, zna se kako se bezbedno uklanja azbest, treba samo služba da se ustanovi koja to radi, a da se svaki pokušaj samostalnog uklanjanja izjednači sa krivičnim delom izazivanja opšte opasnosti i da se za to robija mnogo godina u zatvoru.
emsiemsi emsiemsi 20:13 30.11.2015

Re: Azbest

srdjan.pajic
Ne znam koja bi to bila od stavki, ali ono što sam video da majstori rade po zgradama je ravno genocidu. Dodju, pajserima izlome i počupaju azbestne ploče, to smandrljaju u plastičnu kesu i zavrljače u običan kontejner za djubre ispred zgrade. I posle je NATO bombardovanje krivo za porast kanceroznih oboljenja.
...

Оооо, јебо га ти !
Дакле, када смо се већ дрогирали азбестом, НАТО није крив што нас је рокао уранијумом.
Ти си колега електроинжењер, ласераш и још штогод више, да ли ?
Ако јеси, мислим, ниси Кркан, да баш нити мало не водиш рачуна шта пишеш.
inco inco 20:53 30.11.2015

Re: Azbest

srdjan.pajic
Ne znam koja bi to bila od stavki, ali ono što sam video da majstori rade po zgradama je ravno genocidu. Dodju, pajserima izlome i počupaju azbestne ploče, to smandrljaju u plastičnu kesu i zavrljače u običan kontejner za djubre ispred zgrade. I posle je NATO bombardovanje krivo za porast kanceroznih oboljenja.


Raspitaj se tek šta se desilo sa silnim piralenom vađenim iz EPS-ovih trafoa 90-ih... Sve smo mi to isfiltirali kroz pluća
freehand freehand 20:57 30.11.2015

Re: Azbest

inco
srdjan.pajic
Ne znam koja bi to bila od stavki, ali ono što sam video da majstori rade po zgradama je ravno genocidu. Dodju, pajserima izlome i počupaju azbestne ploče, to smandrljaju u plastičnu kesu i zavrljače u običan kontejner za djubre ispred zgrade. I posle je NATO bombardovanje krivo za porast kanceroznih oboljenja.


Raspitaj se tek šta se desilo sa silnim piralenom vađenim iz EPS-ovih trafoa 90-ih... Sve smo mi to isfiltirali kroz pluća

jeste, i iz Elektrolize su mamlazi uredno krali živu u flašicama i nosili kući da probijaju začepljene odvode i septičke jame.
Al je onda došao NATO i u Azotarin odvodni kanal, direktno spojen sa Dunavom, bombom pustio osam tona žive.
Mislim - OSAM TONA.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:18 30.11.2015

Re: Azbest

emsiemsi
srdjan.pajic
Ne znam koja bi to bila od stavki, ali ono što sam video da majstori rade po zgradama je ravno genocidu. Dodju, pajserima izlome i počupaju azbestne ploče, to smandrljaju u plastičnu kesu i zavrljače u običan kontejner za djubre ispred zgrade. I posle je NATO bombardovanje krivo za porast kanceroznih oboljenja.
...

Оооо, јебо га ти !
Дакле, када смо се већ дрогирали азбестом, НАТО није крив што нас је рокао уранијумом.
Ти си колега електроинжењер, ласераш и још штогод више, да ли ?
Ако јеси, мислим, ниси Кркан, да баш нити мало не водиш рачуна шта пишеш.


Emsi, opusti se, znam da si funkcionalno pismen, samo kad se malo napregneš. Nisam napisao da je NATO na nas bacao cveće, niti to pravdam, pomenuo sam NATO kao čest izgovor za posledice onog što sami sebi radimo/radite (a i da malo zamutim vodu, razume se). To što su oni zagadili teško može da se popravi, ali to ne znači da je onda ok da na to sve mi dodajemo još sranja svojom bahatošću i bezobrzirnošću. Pri tome, ja mislim da pomenuti majstori ne bi to ni radili da postoji sistem i da im neko objasni šta i kako sa tim, i da ih to ne košta previše. Na kraju krajeva, oni su prvi tu na udaru, jer direktno hendluju taj materija, i to rade bez ikakvih mera zaštite, čak ni onih najprimitivnijih, respiratora i rukavica, bar ovi majstori koje sam video po komšiluku letos).

krkar krkar 23:47 30.11.2015

Re: Azbest

Na kraju krajeva, oni su prvi tu na udaru, jer direktno hendluju taj materija, i to rade bez ikakvih mera zaštite, čak ni onih najprimitivnijih, respiratora i rukavica, bar ovi majstori koje sam video po komšiluku letos).


Pošteno, ja bih im svima dao još posla, i prekovremeno, nek crknu što pre. I šefove koji ih tako šalju i opremaju bih takođe slao sa njima na teren.

To je na nivou onog Blogijevog bacanja ključa u razvodni ormar!

Inače, ne postoji ni jedan jedini dokaz o bilo kakvoj štetnosti osiromašenog uranijuma. Prašina DU koja sagoreva u trenutku eksplozuije može da ima kancerogeno dejstvo na malim udaljenostima i u velikim koncentracijama - samo što si mrtav od eksplozije pa ti je svejedno jesi udisao kancerogenu prašinu.

Oružjem sa penetratorima od osiromašenog uranijuma u US Armed Forces rukuje se bez ikakvih posebnih mera zaštite. Kao da su najobičniji puščani meci ili konzerve tunjevine.

I nemoj sad da mi pacijenti postiraju kojekakve Guskove, Krestiće, Brane Crnčeviće i Amfilohija razna!
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:20 01.12.2015

Re: Azbest

Oružjem sa penetratorima od osiromašenog uranijuma u US Armed Forces rukuje se bez ikakvih posebnih mera zaštite. Kao da su najobičniji puščani meci ili konzerve tunjevine.


Rukovanje je ok, problem je prašina nastala nakon udara projektila, koju vetar može da raznese na veliku daljinu i koja, kad se udahne, ostaje u plućima, kao alfa-emitter. I problem je što je uranijum hemijski jako toksičan, mimo radioaktivnosti. Ne znam nizakakva istraživanja, ovo je nekakav common knowledge, a koncentracije su svakako male, u odnosu na ono što neko udahne razvaljujući tipičan krov od salonit ploča. Ja ne sumnjam u to da je rokanje po Srbiji bilo mnogo gadna stvar po zdravlje svih nas, pri tome je DU municija verovatno relativno minorna stvar u odnosu na sve ostalo što je porušeno i zapaljeno i time doprinelo zagadjenju. Ali ovde je reč o problemu koji mi sami sebi prouzrokujemo, ili, ako hoćeš, prouzrokuju ga oni koji nestručno rukuju opasnim materijama i izlažu sve ostale tome. To bi trebalo da može da se predupredi.
krkar krkar 00:30 01.12.2015

Re: Azbest

problem je prašina nastala nakon udara projektila, koju vetar može da raznese na veliku daljinu i koja, kad se udahne, ostaje u plućima, kao alfa-emitter. I problem je što je uranijum hemijski jako toksičan, mimo radioaktivnosti.


Jeste, ali je ta prašina opasna tek u koncentraciji koja se nigde i ni u kojim uslovima izvan laboratorije ne postiže osim prilikom eksplozije projektila sa penetratorom od osiromašenog uranijuma koji te iovako ubije.

Ok, teoretski bi mogla da se namesti situacija da se iz aviona ispali recimo 20-30 zrna 30mm DU cored u baru 1 x 1 x 1 m pa da ubrzo nakon eksplozije popiješ tih preostalih recimo 10 litara vode... samo opet ne bi te čestice stigle u pluća.

Baš nezgodno, bemliga!
Hansel Hansel 00:47 02.12.2015

Re: Azbest

Кркаре, ја слушао на Би-Би-Си-ју баш током бомбардовања 1999. прилог о извештају комисије британског парламента (ако се добро сећам, свакако нека њихова државна комисија) која је испитивала последице бомбардовања муницијом са осиромашеним уранијумом у Ираку 1991. и БиХ деведесет и које беше. Врло узнемирујући подаци су се могли чути, а како се то (не) уклапа у ова тумачења која си и ти сада дао, не знам.

srdjan.pajic
Na kraju krajeva, oni su prvi tu na udaru, jer direktno hendluju taj materija, i to rade bez ikakvih mera zaštite, čak ni onih najprimitivnijih, respiratora i rukavica, bar ovi majstori koje sam video po komšiluku letos).

У Миријеву?! Где то има азбеста у миријевским зградама?
krkar krkar 06:21 02.12.2015

Re: Azbest

Кркаре, ја слушао на Би-Би-Си-ју баш током бомбардовања 1999. прилог о извештају комисије британског парламента (ако се добро сећам, свакако нека њихова државна комисија) која је испитивала последице бомбардовања муницијом са осиромашеним уранијумом у Ираку 1991. и БиХ деведесет и које беше. Врло узнемирујући подаци су се могли чути, а како се то (не) уклапа у ова тумачења која си и ти сада дао, не знам.


Taso, bilo je svakakvih TVRDNJI (claims) i nijednog DOKAZA. Istih priča sam se naslušao i po Bosni (najvećma paljanskoj Tvorevini) i po Iraku o zabrinjavajućem porastu incidencije malignih oboljenja, najčešće navodno kod dece, o povećanom procentu malformacija kod domaćih životinja (tipa telad sa dve glave) i svašta slično. Samo, na terenu ni jedna od tih institucija koje su trubile o tome (SANU, Brana Crnčević kao inikosni mislilac i srbozaštitna institucija, bolnice, klinike, instituti, SPC, SPS, JUL ... i odgovarajući irački klonovi) nikada ali baš nikada, ni u jednom jedinom slučaju, nisu uspeli da pokažu bilo kakvu medicinsku dokumentaciju koja bi to potvrdila. Znaš ono: dijagnoze, statistike, otpusne liste, izveštaje autopsija, fotografije i te ostale staromodne materijalne dokaze.

Bolje su dokumentovani Jeti, Nessie i Bigfoot nego ti što pomreše od silnog uranijuma.

P.S. Iste priče su se pričale i o italijanskom kontingentu KFOR-a gde u novinama svi pomreše od čleukemije netom se vrnuše sa Kosova. I krene moja draga koleginica Italijanka da istražuje - kad ožive silna vojska što navodno manjkala, medicinski dokazane leukemije i srodnih maligniteta čak statistički značajno manje nego u standardnoj civilnoj populaciji (ipak su vojnici u proseku mlađi i zdraviji ljudi sa regulisanim, naređenim i kontrolisaniom, fizičkim aktivnostima) i tako dalje i tako dalje.

Opučih se više od ponavljanja... al xhabe.

Evo, i ovde da zamolim cijenjeno blogopučanstvo da podastre neki dokaz.

D-O-K-A-Z, može i Д-О-К-А-З, ne tlapnje, tvrdnje, reklakazavine i babavangavine.
milisav68 milisav68 08:02 02.12.2015

Re: Azbest

Evo, i ovde da zamolim cijenjeno blogopučanstvo da podastre neki dokaz.

Ih dokaz, kancer je podmukla bolest koja ima razne "inicijatore", i razne posledice (u smislu organa koji stradaju) pa je teško to sve staviti u jednu grupu.

Nešto slično je i sa dijabetesom, jer vrlo retko stoji u umrlici/smrtovnici da je neko umro od dijabetesa, već se kao uzrok smrti navodi recimo "pucanje glavne arterije" i "pucanje arterije debelog creva" (ovo ja laički prevodim ono što piše smrtovnici mojiih roditelja), a oboje su bolovali od dijabetesa, a on im je razorio krvne sudove.

I onda oni ulaze u statistiku smrtnosti od bolesti srca i krvnih sudova.

E sad, dijabetes nije bolest oko koje ima nešto da se skriva, pa ispada kako ispada, a mogu da zamislim kako izgleda sakupljanje dokaze o povećanju smrtnosti izazvane osiromašenim uranijom, a po tvojoj priči ispade čak da je i lekovito.

Uostalom, i sama SZO je uhvaćena u laži sa "Svinjskim gripom" i nikom ništa.

Malo se podmite, malo zastraše "oštećeni" i novinari, i "svet ide dalje", jer uranijum nije jedina afera oko narušavanja zdravlja "običnih ljudi" zbog alavosti i profita "posebnih ljudi".

Uglavnom, ostaje činjenica da je povećana smrtnost od kancera na ovim prostorima više nego na drugim (okolo).
krkar krkar 08:16 02.12.2015

Re: Azbest

Malo se podmite, malo zastraše "oštećeni" i novinari, i "svet ide dalje", jer uranijum nije jedina afera oko narušavanja zdravlja "običnih ljudi" zbog alavosti i profita "posebnih ljudi".

Uglavnom, ostaje činjenica da je povećana smrtnost od kancera na ovim prostorima više nego na drugim (okolo).


Da nisam jutros slušao radio u kolima sad bih ti odgovarao argumentima.

Ali, slušam neku emisiju u kojoj slušaoci komentarišu Zuckerbergovu odluku da silne milijarde da u humanitarne svrhe. I kaže neki Milisav uživouključivšise:

To je sve u okviru plana koji je postavio Bill Gates da se čovečanstvo smanji na 500 miliona izabranih jer su ONI odredili da je to optimalan broj na planeti. I onda oni tim parama finansiraju vakcine od kojih umiru na stotine miliona dece, što je poznato iako ceo svet to zataškava, da bi se svet sveo na tih 500 miliona.

Stoga, ne bih ni tebe ni konzumente razne zamarao argumentima.
Hansel Hansel 08:23 02.12.2015

Re: Azbest

krkar
Taso, bilo je svakakvih TVRDNJI (claims) i nijednog DOKAZA.
....

D-O-K-A-Z, može i Д-О-К-А-З, ne tlapnje, tvrdnje, reklakazavine i babavangavine.

Прво, нисам Таса (а ни Tasa ), друго, рекох ти ко је то објавио и чија је комисија била. Нико од ових које си ти побројао. Дат је био чак податак да и седам година после дејстава на југу Ирака људи који тамо никада нису били, а с пребивалиштем у Багдаду (колико је далеко -- 200-300 км?), излучују уранијум мокраћом. Имаш ли неку идеју који су били мотиви британских парламентараца да раде тај извештај и да саопште те лажи(?)?

Иначе, сигуран си да после дејстава том муницијом није потребна ни деконтаминација тла и да уранијум у тлу не реагује с кисеоником на пример, па се онда та једињења не растварају и ништа од тога не продире у подземне воде? Или ћеш можда рећи да је та мала радијација к'о витамини, како су говорили у време Чернобиља код нас? У ствари, знам -- нису нас довољно бомбардовали ни иначе, а камоли уранијумом! А нама су га (тј. нама наводно толико и не колико Албанцима с Косова) послали као донацију, несебично га се одрекли, уместо да га поспу по својим њивама...
krkar krkar 08:43 02.12.2015

Re: Azbest

Имаш ли неку идеју који су били мотиви британских парламентараца да раде тај извештај и да саопште те лажи(?)?


Bemliga, čim vidim ćiriličara koji se ne bakće podacima (a da nije budala - to je Čarli), ja odma na Tasu pomislim.

Nego, ako je to "izveštaj britanskog parlamenta" sigurno ima neki link na nj? Ili je toliko tajni da ga nisu ni objavili?

Pa da pročitamo iz prve ruke špta tačno piše. Nij da ti ne verujem... nego ne verujem dok ne pročitam. A zaista sam se time toliko bavio, jurcao, ganjao, tolike đonove potrošio i proveo toliko sati slušajući razne napaljene nacional-idiote kako tupe ali ni jednog konktetnog podatka ni dokaza. Kažem ti, ima više slika Jetija nego obdukcionih nalaza tih milijardi žrtava OU.
Hansel Hansel 10:27 02.12.2015

Re: Azbest

Па, нисам баш ћириличар, а и покушавам да се бавим подацима колико стигнем и колико могу. Једном сам покушао да нађем и нисам успео, истина нисам био нешто много марљив. Не знам да ли можеш да (ми) верујеш, али слушао сам то усред бомбардовања Србије (да не кажем СРЈ) у емисији Би-Би-Си-ја на српском (редакција је угашена, али морао би макар негде у "британском РТС-у" -- ово се, наравно, зезам -- да постоји неки траг) и следио се. Да ли је то добро интерпретирано, да ли су сами известиоци баратали непобитним доказима, не знам, али такав је био њихов извештај, баш у то време публикован. Ако га и нема на интернету, можда ти лакше можеш да дођеш до њега. Тврдим да је то било емитовано, слушао сам преко кратког таласа, мислим да још нису почели да раде они ФМ предајници у окружењу, интернет тада нисам имао.
tasadebeli tasadebeli 11:33 02.12.2015

Re: Azbest

krkar

Taso, bilo je svakakvih TVRDNJI



Hansel

Прво, нисам Таса (а ни Tasa ),




Крки, Хансел јесте моја савест на блогу. И то не поричем.

Али ми никако нисмо једна личност.

И да буде јасно, ја нисам Гретхен!



Hansel Hansel 14:24 02.12.2015

Re: Azbest

Да додам да су војници с караула на тромеђи Црна Гора - Србија (Косово) - Албанија, који су служили током и после бомбардовања на ЦГ страни добили били претпозиве од ВМА за испитивања. Док сам имао контакт с њима, нико није био и коначно позван.

tasadebeli
Крки, Хансел јесте моја савест на блогу. И то не поричем.

Какви поричеш -- истичеш, човече!
krkar krkar 14:40 02.12.2015

Re: Azbest

svarog
OVDE ima nekih podataka, tabela, statistike itd.


Imam taj politički pamflet. Čisto huškanje i prostituisanje titulama. "Podaci" su krš a zaključivanje taman onakvo kakvo se od nacionalno i ideološki ostrašćenih autora očekivati može.

Zbog ovakve "argumentacije" svet Srbe smatra budalama.

Dosadnim, preopširnim, nefokusiranim, lažljivim budalama koje činjenice ne obavezuju
krkar krkar 14:49 02.12.2015

Re: Azbest


Uglavnom, ostaje činjenica da je povećana smrtnost od kancera na ovim prostorima više nego na drugim (okolo).


Moja drugarica farmaceut koja radi baš citostatike ima gomilu podataka koji potvrđuju neverovatan porast malignih oboljenja digedtivnog trakta u južnoj Srbiji od otprilike 2000. Podaci tamošnjih bolnica.

Kažu lekari da je neko dolazio da skupi podatke U NADI da ima veze sa OU. Čim su uvideli da nema korelacije sa OU ali IMA sa pogrešnom i prekomernom upotrebom raznih hemijskih sredstava za tretman paprike - izgubili svaki interes. I do dana današnjeg društvu i državi se jebe krasno!

Srbistan. Dijagnoza!
emsiemsi emsiemsi 15:38 02.12.2015

Re: Azbest

Hansel
Па, нисам баш ћириличар, а и покушавам да се бавим подацима колико стигнем и колико могу. Једном сам покушао да нађем и нисам успео, истина нисам био нешто много марљив. Не знам да ли можеш да (ми) верујеш, али слушао сам то усред бомбардовања Србије (да не кажем СРЈ) у емисији Би-Би-Си-ја на српском (редакција је угашена, али морао би макар негде у "британском РТС-у" -- ово се, наравно, зезам -- да постоји неки траг) и следио се. Да ли је то добро интерпретирано, да ли су сами известиоци баратали непобитним доказима, не знам, али такав је био њихов извештај, баш у то време публикован. Ако га и нема на интернету, можда ти лакше можеш да дођеш до њега. Тврдим да је то било емитовано, слушао сам преко кратког таласа, мислим да још нису почели да раде они ФМ предајници у окружењу, интернет тада нисам имао.

Не могу да верујем да се правдаш овој будалетини од Кркана --- јер је, забога, његова пријатељица фармацеут, рекла нешто - а да су сви остали који о томе причају, осим њега, тј. Кркана, будале.
Додуше, сретао сам ја будала претенциозних и препотентних као што је и он --- врло често су користили оно, што ја зовем - индуковани ауторитет, позивајући се на само њему знане ауторитете.
Оно што је, додатно занимљиво је, да ту постоји фидбек - и да је такав ауторитет управо такав зато што га је Кркан (и слични кркани) сертификовао.
У сваком случају, немој нити да покушаваш --- будалама се не може пута накопати.
zilikaka zilikaka 18:23 02.12.2015

Re: Azbest



Не могу да верујем да се правдаш овој будалетини од Кркана --- јер је, забога, његова пријатељица фармацеут, рекла нешто - а да су сви остали који о томе причају, осим њега, тј. Кркана, будале.


Ajd ja da ti ispričam sličan slučaj.
Odavno je poznato da u moj varoši ima mnogostruko više arsena u česmovači nego što je dozvoljeno.
Kad je ta vest bila još bomba, i kad neko nije hteo više ni sudove da pere česmovačom, meni se rodilo dete.
U to vreme mi bliska rođaka nadzirala kvalitet vode i hrane u celom gradu. To joj i struka.
Elem, na pitanje koju vodu da dajem bebi, iz topa mi rekla - česmovaču.

I objasnila da jeste pravilnik takav kakav jeste, al da nije pronađena veza povećanog oboljevanja od nečeg što bi se sa našom vodom povezalo.

Za takvu tvrdnju su potrebne dugogodišnje ozbiljne studije, što nije rađeno, a ovako u grubo stvarno nije primećeno ništa.

I još mi rekla da je na ogromnoj većini flaširanih voda etiketa o sadržaju lažirana, a još posebno da se nikako ne igram sa bilo kojom vrstom filtriranja.
I ovo sve gore naročito ne sa bebom.
I ja je poslušala.

Sad će da me ubiju zemljaci.
Hansel Hansel 18:45 02.12.2015

Re: Azbest

emsiemsi
Не могу да верујем да се правдаш

Мене вазда оптуживали да се правдам, а ја се правдао да само -- објашњавам. У овом случају пре свега желим да сазнам истину а подаци које сам дао можда могу да доведу до неких чињеница, можда неко пронађе тај документ. Узгред, ни оно са италијанским војницима ми није баш јасно јер ти су извештаји дошли из Италије, нису овде писани.
mariopan mariopan 19:34 02.12.2015

Re: Azbest

zilikaka
Sad će da me ubiju zemljaci.

Nećemo.

Znamo da je to tačno.
emsiemsi emsiemsi 20:19 02.12.2015

Re: Azbest

zilikaka


Не могу да верујем да се правдаш овој будалетини од Кркана --- јер је, забога, његова пријатељица фармацеут, рекла нешто - а да су сви остали који о томе причају, осим њега, тј. Кркана, будале.


Ajd ja da ti ispričam sličan slučaj.
Odavno je poznato da u moj varoši ima mnogostruko više arsena u česmovači nego što je dozvoljeno.
Kad je ta vest bila još bomba, i kad neko nije hteo više ni sudove da pere česmovačom, meni se rodilo dete.
U to vreme mi bliska rođaka nadzirala kvalitet vode i hrane u celom gradu. To joj i struka.
Elem, na pitanje koju vodu da dajem bebi, iz topa mi rekla - česmovaču.

I objasnila da jeste pravilnik takav kakav jeste, al da nije pronađena veza povećanog oboljevanja od nečeg što bi se sa našom vodom povezalo.

Za takvu tvrdnju su potrebne dugogodišnje ozbiljne studije, što nije rađeno, a ovako u grubo stvarno nije primećeno ništa.

I još mi rekla da je na ogromnoj većini flaširanih voda etiketa o sadržaju lažirana, a još posebno da se nikako ne igram sa bilo kojom vrstom filtriranja.
I ovo sve gore naročito ne sa bebom.
I ja je poslušala.

Sad će da me ubiju zemljaci.

Свака част твојој рођаци, но --- када би се она и многи други питали, никада не би била пронађена корелација чак да у тој вашој води има и сумпорне киселине.
Успут - колико неко треба да буде Кркан да изјави како му требају докази за нешто што изазива радијациону болест (лепо му је то Пајић објаснио шта се, додатно, догађа када се удахне прашина контаминирана осиромашеним уранијумом).

rade.radumilo rade.radumilo 20:22 02.12.2015

Re: Azbest

Успут - колико неко треба да буде Кркан да изјави како му требају докази за нешто што изазива радијациону болест


A da te pitam, kolika je radioaktivnost OU? Btw, isti sam imao na stolu, a i odgovarajuću aparaturu za merenje radijacije.
Pošto si očito ekspert za nuklearnu fiziku, deder objasni svima ovde u detalje kolika je radioaktivnost osiromašenog a kolika obogaćenog uranijuma i u čemu je razlika.

PS. Bilo bi dobro da uporediš radioaktivnost oba sa prosečnom radioaktivnosšću zemljine kore.
emsiemsi emsiemsi 21:08 02.12.2015

Re: Azbest

rade.radumilo
Успут - колико неко треба да буде Кркан да изјави како му требају докази за нешто што изазива радијациону болест


A da te pitam, kolika je radioaktivnost OU? Btw, isti sam imao na stolu, a i odgovarajuću aparaturu za merenje radijacije.
Pošto si očito ekspert za nuklearnu fiziku, deder objasni svima ovde u detalje kolika je radioaktivnost osiromašenog a kolika obogaćenog uranijuma i u čemu je razlika.

PS. Bilo bi dobro da uporediš radioaktivnost oba sa prosečnom radioaktivnosšću zemljine kore.

Ево ти први хинт на викију --- ја се извињавам ако то за тебе није довољно референтно ... скролуј на дно ... имаш и здравствене ризике, па пошто видим да си ти експерт, преуреди тај текст у делу здравствених ризика (а можеш и комплетан текст) ---> КЛИКНИ НА ОВО.
Успут --- позови и Кркана да ти помогне у редакцији тога текста на викију. Он има ортакињу фармацеута, па ће вам и она помоћи.
milisav68 milisav68 21:46 02.12.2015

Re: Azbest

krkar
što je poznato iako ceo svet to zataškava,

Pa sad, pisalo se o tome.
U maju 1999. godine Ujedinjene nacije u celini su sakrile od javnosti šokantan izveštaj Senegalca Bakari Kantea, šefa prve misije UNEP-a (Program Ujedinjenih nacija za čovekovu okolinu) o ekološkim posledicama bombardovanja SR Jugoslavije.

Ovaj tekst UN nikad nisu objavile, ali su njegovi delovi procurili u javnost zahvaljujući sagovorniku “Vesti”, američkom nezavisnom novinaru Robertu Parsonsu, izveštaču iz međunarodnih institucija u Ženevi.

On je uspeo da dobije Kanteov izveštaj od svog izvora u UNEP-u i 17. juna 1999. objavi njegove delove u ženevskom dnevniku “Kurijeu” (Le Courrier) pod naslovom “Skriven alarmantni izveštaj o posledicama bombardovanja Jugoslavije: Otrovi koje UN neće da vide”.


Vesti

Brojke Nacionalnog instituta za javno zdravlje Kosova pokazuju rast broja obolelih od karcinoma u 2014. godini za gotovo 50 odsto, piše danas "Koha ditore".

Dok je 2013. godine bilo 1.483 novih registrovanih slučajeva karcinoma, samo u prvom polugodištu prošle godine registrovano je 1.170 slučajeva.

Ove brojke objavio je nacionalni koordinator za borbu protiv karcinoma na Kosovu Elves Ahmeti, povodom obeležavanja Svetskog dana borbe protiv raka.

Prema njegovim rečima, karcinom dojke, grlića materice, želudca i debelog creva su medju najrasprostranjenijima.


Blic

alselone alselone 23:01 02.12.2015

Re: Azbest

Krkare probaj malo da proguglas 'gulf war syndrome depleted uranium' pa se onda vrati ovde na blog. Ovo tvoje apologiranje municije sa osiromasenim uranijumom je sramno. Mislim da bi ti mnogi na to rekli da ne kenjas, samo nece da ulaze u situaciju u kojoj ih ti napusavas kako su srbocetnici, zatucani, rusofili, matijabeckovici, itd. itsl.

A druga stvar, nemo' se pravis lud, znas kako se finansiraju istrazivanja u svetu. Mislis da ce neko dobiti ozbiljan grant za tako nesto? Eventuano kod nas i u Iraku, verovatno.

A ono - nije rak od uranijuma nego od paprike je zaista, zaista, zaista smesno, glupo i uvredljivo.
alselone alselone 23:07 02.12.2015

Re: Azbest

U NADI da ima veze sa OU.


A je l' ovo pogresno pa zato velikim slovima? Pa da je tacno onda bi smo makar bagru mogli da tuzimo jer verovatno zenevska konvencija zabranjuje trovanje civila. Nisu se oni nadali da ljudi imaju rak nego da ce dokazati nepravdu i zlocin.
alselone alselone 23:12 02.12.2015

Re: Azbest

kolika je radioaktivnost OU


In the past few years the information available on the health effects of exposure to low levels of radiation has increased. We are no longer dependent on the commercial or military nuclear researchers who since 1950 have claimed that studies of the effects of low-level radiation are impossible to undertake. The new information is unsettling because it proves the critics of the industry to have been correct as to its serious potential to damage living tissue.
alselone alselone 23:16 02.12.2015

Re: Azbest

kolika je radioaktivnost OU


The difference in radioactivity between natural and depleted uranium is that given equal quantities, depleted uranium has about half the radioactivity of the natural mixture of uranium isotopes. However, because of the concentration of the uranium in the depleted uranium waste, depleted uranium is much more radioactive than uranium in its natural state.
alselone alselone 23:35 02.12.2015

Re: Azbest

Ovo me podseca na onaj momenat kada si tvrdio kako je danak u krvi zapravo bilo odlicna prilika za te mlade ljude da vide sveta.
krkar krkar 00:17 03.12.2015

Re: Azbest

Ovo me podseca na onaj momenat kada si tvrdio kako je danak u krvi zapravo bilo odlicna prilika za te mlade ljude da vide sveta.


Naravno da jeste. Što ti treba da pokazuješ koliko si neobrazovan?

Sad sam došao s puta i nemam ni vremena ni volje da se preganjam sa vama lajavcima iz nacional-idiotskog tora. Niste postirali ni jedan relevantan rad, ni jedan link, ni jednu referencu. Sve što prežvakavate su mrsomuđevine za napaljene pacijente.

Kad se uozbiljite javite se. Mada mi je strepnja dublja od nade, po običaju kad se radi o blejačima iz nacionalnog tora.

Im ate kretena Čarlija da vam vadi nauke i umetnosti sa Vikipedije - ihaj, pa koji kurac je više potrebno da se dokaže da se ceo svet upro na sve strane i na sve načine da proždere perfektne, idealne, savršene Srbe.

Možete da trtljate ovako... dok se ne ugušite u sopstvenom đubretu.
emsiemsi emsiemsi 05:34 03.12.2015

Re: Azbest

krkar
Ovo me podseca na onaj momenat kada si tvrdio kako je danak u krvi zapravo bilo odlicna prilika za te mlade ljude da vide sveta.


Naravno da jeste. Što ti treba da pokazuješ koliko si neobrazovan?

Sad sam došao s puta i nemam ni vremena ni volje da se preganjam sa vama lajavcima iz nacional-idiotskog tora. Niste postirali ni jedan relevantan rad, ni jedan link, ni jednu referencu. Sve što prežvakavate su mrsomuđevine za napaljene pacijente.

Kad se uozbiljite javite se. Mada mi je strepnja dublja od nade, po običaju kad se radi o blejačima iz nacionalnog tora.

Im ate kretena Čarlija da vam vadi nauke i umetnosti sa Vikipedije - ihaj, pa koji kurac je više potrebno da se dokaže da se ceo svet upro na sve strane i na sve načine da proždere perfektne, idealne, savršene Srbe.

Možete da trtljate ovako... dok se ne ugušite u sopstvenom đubretu.

Битно је да си ти доказао своје ставове - научно набрајајући скраћенице из шоферирања ваздуплоховима.
Успут --- једном сам разговарао са једном колегиницом из покојног ЈАТ-а која је у сваком мејлу наводила барем 48 скраћеница, али проблематику о којој смо се додиривали никада се није дотицала, мада јој је била под носом.
Успут 2 --- и шта каже твоја фармацеуткиња о ситуацији на блиском истоку.
Додатно --- постојање (друштвено и мрежно) гамади попут тебе само показује толерантност (нас) који са таквим олошом укрштају речи. Алселоне је покушао да ти да човечански одговор о нивоу радиоактивности деплетион урана, али ти не признајеш тај податак, јер, забога признајеш само "налазе" твоје ортакиње фармацеута и евентуално, америчке агенције за атомску енергију.
Резиме --- како год да Србима сада јесте, оно што, ипак, даје наду је да више никада неће моћи да их зајаши таква гамад слична теби, такви паразити и ђубрад (предвођена драгим им другом Титом), такав башибозук и калакурција неоУсташке провенијенције који тугују за периодом "моћног" ЈАТ-а док су могли шверцовати фармерке, виски и жваке. Мало по мало, доћи ће време Алселонета, Тасе Дебелога, Стефана Хаузера, Принција, Милана Новковића, Мариопан, Зиликаке, те, надасве добрих људи попут Силвер. Гамад каква си ти (и теби слични) су своје завршили. Све што је ђубрету као што си ти преостало је да сеири надајући се да ће Србима бити горе, радујући се сваком њиховом неуспеху.
Гамад остаје гамад.
Знамо се !
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:39 03.12.2015

Re: Azbest

Резиме --- како год да Србима сада јесте, оно што, ипак, даје наду је да више никада неће моћи да их зајаши таква гамад слична теби, такви паразити и ђубрад (предвођена драгим им другом Титом), такав башибозук и калакурција неоУсташке провенијенције који тугују за периодом "моћног" ЈАТ-а док су могли шверцовати фармерке, виски и жваке. Мало по мало, доћи ће време Алселонета, Тасе Дебелога, Стефана Хаузера, Принција, Милана Новковића, Мариопан, Зиликаке, те, надасве добрих људи попут Силвер. Гамад каква си ти (и теби слични) су своје завршили. Све што је ђубрету као што си ти преостало је да сеири надајући се да ће Србима бити горе, радујући се сваком њиховом неуспеху.
Гамад остаје гамад.
Знамо се !




Princi, ovaj tvoj gerbil načisto tiltovao. Kapiram da si ono onomad napisao samo da bi mene nervirao, ali mislim da ipak nisi trebao onoliko da ga hvališ kako je smiren, mudar i duhovit, sve u isto vreme, eto sad je i sa ovim čaršafima i spiskovima blogera krenuo, neće moći od njega da se živi na blogu.

Au, kakva šorka u thread-u, dobro, tako sam to nekako i zamislio da bude, da ilustrujem poentu. Vidim ja da će svako od nas morati bar nekoliko puta da umre od bolesti izazvanih NATO bombardovanjem, da bi ove stvari kao što su azbest, olovo, benzen, piralen, živa iz termoelektrana i uglja za zagrevanje domaćinstava stigle na red da nam i one doakaju.
milisav68 milisav68 08:27 03.12.2015

Re: Azbest

Pajiću, ćuti i puši.
alselone alselone 08:56 03.12.2015

Re: Azbest

lajavcima iz nacional-idiotskog tora

blejačima iz nacionalnog tora.

Možete da trtljate ovako... dok se ne ugušite u sopstvenom đubretu.


Sta sam rekao.
alselone alselone 08:58 03.12.2015

Re: Azbest

azbest, olovo, benzen, piralen, živa iz termoelektrana i uglja


Ne zaboravi najgore od svega - papriku!

U svakom slucaju, ovo sto si nabrojao niko ne nipodastava, docim uranijum....
rade.radumilo rade.radumilo 09:07 03.12.2015

Re: Azbest

Ево ти први хинт на викију --- ја се извињавам ако то за тебе није довољно референтно ... скролуј на дно ... имаш и здравствене ризике, па пошто видим да си ти експерт, преуреди тај текст у делу здравствених ризика (а можеш и комплетан текст) ---> КЛИКНИ НА ОВО.


Vidim da nisi čitao taj isti članak na Vikipediji. Da jesi, video bi da se apsolutno nigde ne pominje radijacijska bolest, o kojoj ti trubiš. Šta više, lepo piše da je radijacija OU prilično niža od radijacije prirodnog uranijuma (koja takođe nije visoka) upravo stoga što se on dobija nakon što se iz prirodnog urana izdvoje skoro svi radioaktivni izotopi (tzv. obogaćeni uranijum za nuklearne reaktore i bojeve glave). Zapravo, ni obogaćeni uranijum nije nešto mnogo radioaktivan, ono što ima visoku radioaktivnost to je ono što preostane nakon lančane reakcije.
Osiromašeni Uranijum je toksičan element, ali što se toga tiče toksična su i druga sredstva koja se koriste u vojne svrhe.

EDIT:
Već mi je pun k**ac priče, kako je OU kriv za sve i svašta u ovoj zemlji, a ne stres usled života u kontinuiranom s**nju i raspali zdravstveni sistem.
alselone alselone 09:42 03.12.2015

Re: Azbest

a ne stres usled života u kontinuiranom s**nju i raspali zdravstveni sistem.


Ko je ovo rekao?
alselone alselone 09:44 03.12.2015

Re: Azbest

lepo piše da je radijacija OU prilično niža od radijacije prirodnog uranijuma


The difference in radioactivity between natural and depleted uranium is that given equal quantities, depleted uranium has about half the radioactivity of the natural mixture of uranium isotopes. However, because of the concentration of the uranium in the depleted uranium waste, depleted uranium is much more radioactive than uranium in its natural state.


Druga stvar, prirodni uranijum se ne nalazi na povrsini zemlje, pa da ga lako mozes udahnuti ili pojesti, koliko god bio "bezopasan". Mislim, jebote, o cemu mi pricamo ovde?! Kako uranijum nije stetan, ne povezuje se sa bolestima? A pogotovo ovaj osiromaseni, tek malo nesto, kao olovo ili slicno.
alselone alselone 10:24 03.12.2015

Re: Azbest

Naravno da jeste. Što ti treba da pokazuješ koliko si neobrazovan?


Naravno da nije. Sta ti treba da pokazujes koliko si iskrivljen?
krkar krkar 10:56 03.12.2015

Re: Azbest

деплетион урана


Dovoljno.

krkar krkar 11:05 03.12.2015

Re: Azbest

Ne zaboravi najgore od svega - papriku!


Bogme nije najgora paprika, najgori je kupus.

Seljaci koji rade u TENT (termoelektrana Nikola Tesla Obrenovac) godinama i decenijama na crno prodaju istrošeno transformatorsko ulje seljacima koji gaje kupus. To ulje pomeša se sa vodom da se dobije emulzija kojom se onda kupus "tretira protiv puževa". U tom istrošenom transformatorskom ulju najveća je koncentracija piralena*.

Zato kupus ne kupujem u krugu od 100 km od Beograda.

Pričao mi svojevremeno čuveni cyber seljak Tasa kako je onomad pokušavao da ubedi svoje seljake u Moravcima kraj Ljiga da ne prskaju time kupus i oni mu se smejali: Ma kaki bre otrovno za ljude, vidiš da nikom ništa, samo puževe ubija, te priče o tom kao piralenu izmišlja farmaceutska mafija da te natera da kupuješ one njihove vodice u poljoprivrednim apotekama.

-----

*) Šta je piralen i koliko je otrovan podučiće vas vaš domaći intelektualac Čarli, očas će on to, pun net tekstvova na engleskom mada verujem da to nije jedini strani jezik kojim suvereno vlada.
st.jepan st.jepan 11:19 03.12.2015

Re: Azbest

istrošeno transformatorsko ulje

Čuo sam da su u Crnoj Gori masovno njime premazivali krovne grede u rogljeve.
I jednako masovno se od toga najstrašnije razboljevali, i još se razboljevaju.
predatortz predatortz 11:24 03.12.2015

Re: Azbest

Seljaci koji rade u TENT (termoelektrana Nikola Tesla Obrenovac) godinama i decenijama na crno prodaju istrošeno transformatorsko ulje seljacima koji gaje kupus. To ulje pomeša se sa vodom da se dobije emulzija kojom se onda kupus "tretira protiv puževa". U tom istrošenom transformatorskom ulju najveća je koncentracija piralena*.


Ako ovde ima i od istine, bagru bih postreljao na tom kupusištu!
krkar krkar 11:43 03.12.2015

Re: Azbest

Ako ovde ima i od istine, bagru bih postreljao na tom kupusištu!


Fali ti streljanja?

A sad ozbiljno, i ja bih. A istina je od slova do slova. I ono što kaže Senžepan je istina. Ne samo krovne grede nego i tarabe i sve.

Jedno od najotrovnijih sredstava za zaštitu drveta koje nije u normalnoj maloprodaji je nekakva hemikalija kojom su se nekada tretirale drvene bandere i drveni železnički pragovi, i jedno i drugo izloženo surovoj kombinaciji elemenata raznih za truleži kojekakve dušudalih. Dok su pragovi i bandere bili drveni premazivali su se tim otrovom, svetlozelenkast je, ne mogu sad da se setim imena. Uglavnom, am strogo zabranjena bila prodaja neovlašćenim licima i privatnicima, em su železnice i distribucija još onda bili u obavezi da stare bandere i pragove uklanjaju na neki poseban način.

Oćeš! Ekipa sve to uredno prodaje ZA OGREV. Svojevremeno vidim kod čoveka u KUĆI (ne u vikendici) uredno poslagani pragovi, austrougarski, tretirani jedno milijardu puta (na starim pragovima do 2. svetskog rata ima ukucan jedan klinčić sa ravnom glavom i na njemu dva broja - e to je godina proizvodnje). Pitam šta je to, kaže kupio povoljno kad su skidali prugu, prodao mu predradnik.

Uostalom - neka ko god hoće uzme da proveri koliko je transformatorskog ulja dato u reciklažu. Mislim da u Srbiji nema ni jedno postrojenje nego se izvozi baš u Nemačku.

A koliko se godišnje potroši transformatorskog ulja može lako izračunati svaki elektroinženjer koji nije debil (kao ovaj naš). To je egzaktan podatak i u funkciji količine struje proizvedene u elektrani.
freehand freehand 11:44 03.12.2015

Re: Azbest

Seljaci koji rade u TENT (termoelektrana Nikola Tesla Obrenovac) godinama i decenijama na crno prodaju istrošeno transformatorsko ulje seljacima koji gaje kupus. To ulje pomeša se sa vodom da se dobije emulzija kojom se onda kupus "tretira protiv puževa". U tom istrošenom transformatorskom ulju najveća je koncentracija piralena*.

Zato kupus ne kupujem u krugu od 100 km od Beograda.

Ako je piralen ono što je izašlo iz trafostanica koje je NATO porušio - a porušio je mnogo, i to velikih - malo ti je tih sto kilometara. A ako ja još jednom ovde okačim šta je sve iz pančevačkog petrohemijskog kompleksa u toku bombardovanja otišlo u vazduh, zemlju i vodu možda skapiraš da ti je prilično svejedno odakle ćeš šta da kupuješ.
predatortz predatortz 11:48 03.12.2015

Re: Azbest



Uostalom - neka ko god hoće uzme da proveri koliko je transformatorskog ulja dato u reciklažu. Mislim da u Srbiji nema ni jedno postrojenje nego se izvozi baš u Nemačku.


A Švabe od njega, sagorevanjem iznad 1700 stepeni, prave fozgen i di-fozgen. E, Srbijo, takav resurs bacaš!
krkar krkar 11:51 03.12.2015

Re: Azbest

Ako je piralen ono što je izašlo iz trafostanica koje je NATO porušio - a porušio je mnogo, i to velikih - malo ti je tih sto kilometara. A ako ja još jednom ovde okačim šta je sve iz pančevačkog petrohemijskog kompleksa u toku bombardovanja otišlo u vazduh, zemlju i vodu možda skapiraš da ti je prilično svejedno odakle ćeš šta da kupuješ.


Ne znam šta bi trebalo da se tebi okači da bi ukapirao da nije baš svejedno kad transformatorsko ulje uđe u vodu pa kroz nju u zemlju iz koje nešto raste ... i kad to isto ulje direktno pospeš po kupusu.

Ali istina je, naravno, sve je samo NATO kriv. Mamu im njihovu. I ove kontejnere NATO agenti i plaćenici po noći razvaljuju a lično Stoltenberg uči Srbe da bacaju đubre kroz prozor!
nikvet pn nikvet pn 11:57 03.12.2015

Re: Azbest

Ako ovde ima i od istine


Па и није да нема.

Овдашњих пар паприкарских села од пре неку годину провалили прскање паприке стрептомицином. Кад ми неко од њих у ординацији потражи пар кила стрептомицина ипак не могу да га стрељам на лицу места али могу да га измарширам у три лепе и да пазим од кога купујем паприку за ајвар.

А другар хирург ухватио руку за туморе дебелог црева, он и екипа прочули се надалеко.
predatortz predatortz 11:58 03.12.2015

Re: Azbest


Ako je piralen ono što je izašlo iz trafostanica koje je NATO porušio - a porušio je mnogo, i to velikih - malo ti je tih sto kilometara. A ako ja još jednom ovde okačim šta je sve iz pančevačkog petrohemijskog kompleksa u toku bombardovanja otišlo u vazduh, zemlju i vodu možda skapiraš da ti je prilično svejedno odakle ćeš šta da kupuješ.


Reći ću samo jedno:

Barič!

Da bombardovanje te fabrike nije bilo hiruški precizno, ne bi bilo ni Beograda. I sad se naježim kad se setim da postoje toliki IDIOTI, koji drže to što su držali u Bariču, na dvadesetak kilometara od milionskog grada. IDIOTI, kojima ne pada na pamet da može da se dogodi havarija, pa da sve ode u tri pičke materine!

Kada su Japanci, osamdesetih, završavali HAK ( hlor-alkalni kombinat ) u Tuzli, rekli su da je suviše blizu glavnom gradu. Naši stručnjaci, misleći da su ovi pomešali Tuzlu i Sarajevo, ispravili. Onda su im ovi rekli da misle da je HAK suviše blizu Beogradu, a da o Tuzli u slučaju ozbiljne havarije i ne razmišljaju - ne bi je ni bilo.
freehand freehand 12:02 03.12.2015

Re: Azbest

krkar
Ako je piralen ono što je izašlo iz trafostanica koje je NATO porušio - a porušio je mnogo, i to velikih - malo ti je tih sto kilometara. A ako ja još jednom ovde okačim šta je sve iz pančevačkog petrohemijskog kompleksa u toku bombardovanja otišlo u vazduh, zemlju i vodu možda skapiraš da ti je prilično svejedno odakle ćeš šta da kupuješ.Ne znam šta bi trebalo da se tebi okači da bi ukapirao da nije baš svejedno kad transformatorsko ulje uđe u vodu pa kroz nju u zemlju iz koje nešto raste ... i kad to isto ulje direktno pospeš po kupusu.Ali istina je, naravno, sve je samo NATO kriv. Mamu im njihovu. I ove kontejnere NATO agenti i plaćenici po noći razvaljuju a lično Stoltenberg uči Srbe da bacaju đubre kroz prozor!


Naravno da nije samo NATo, ali ne znam šta tebi treba da skapiraš da Srbi nisu ni najgori ni najcrnji. Dapače, mnogo je tu finog sveta.
Nego, jedna (istinita) priča koja će se tebi dopasti:
kaže čovek - između ostalog u opisu posla mu u velikoj pančevačkoj hemijskoj fabrici bilo i obezbeđenje - svačega se nagledao što idioti kradu. Flašice sa živom samo su jedan od takvih idiotluka.
Ali vrhunac je bio kad ga pozovu sa portirnice da vidi nešto. U portirnici, glavna kapija, sedi radnik. Uđe čovek o kome govorim. Portir kaže onom radniku da ustane, ovaj jedva. Sav zgrbljen. Kaže portir - izgleda kičma. A jutros mu bilo dobro. Šta je, jel boli - pitaju ga. Ovaj smrknut klima glavom.
"Raskopčaj bluzu!" naredi šef obezbeđenja.
Na treće naređenje ovaj nevoljno raskpča bluzu.
A ispod - na žicu nanizano petnaestak velikih osigurača.
Svi polovni. Što će reći da su svi povađeni sa neke razvdodne table.
Megadebil je u petrohemijskoj fabrici koja je po sebi bomba u nekom od postrojenja vadio osigurače iz razvodne table, bogtejebo!
predatortz predatortz 12:04 03.12.2015

Re: Azbest

nikvet pn
Ako ovde ima i od istine


Па и није да нема.

Овдашњих пар паприкарских села од пре неку годину провалили прскање паприке стрептомицином. Кад ми неко од њих у ординацији потражи пар кила стрептомицина ипак не могу да га стрељам на лицу места али могу да га измарширам у три лепе и да пазим од кога купујем паприку за ајвар.

А другар хирург ухватио руку за туморе дебелог црева, он и екипа прочули се надалеко.


Da je ovo ozbiljna država, vi veterinari bi morali da prijavite nadahnutog domaćina vlastima. I zdravstvenim i sudskim. Pa da stoka bezrepa otambura par godia, kao i svaki diler nedozvoljenih supstanci!
krkar krkar 12:05 03.12.2015

Re: Azbest

A Švabe od njega, sagorevanjem iznad 1700 stepeni, prave fozgen i di-fozgen


Ovo samo Dodiklija može da učita!

Fozgen i difozgen su nusprodukti razgradnje piralena... koji je napravljen oko 1960-70. A kakav je stav Švaba prema hemijskom oružju posle 1945. treba objašnjavati samo vama Paljanima.

Nego, da iskoristim da postiram nekoliko vrlo interesantnih linkova:

Svakako pročitati, pažljivo

Ovo je Predator čitao, bez razumevanja

Procedure za uništavanje

Mrska Evropa

Zemlja Srbija!

Zemlja Srbija 2
predatortz predatortz 12:08 03.12.2015

Re: Azbest


Ovo samo Dodiklija može da učita!


Jbte, ti si baš čovek bez smisla za humor!
Gde sam ja to tvrdio da Švabe prave nervno-paralitičke bojne otrove sa namerom da ih upotrebe? Uzgred, fozgen i difozgen su pravljeni u SFRJ. Pravi ih, verovatno, svaka država.
krkar krkar 12:15 03.12.2015

Re: Azbest

Ali vrhunac je bio kad ga pozovu sa portirnice da vidi nešto. U portirnici, glavna kapija, sedi radnik. Uđe čovek o kome govorim. Portir kaže onom radniku da ustane, ovaj jedva. Sav zgrbljen. Kaže portir - izgleda kičma. A jutros mu bilo dobro. Šta je, jel boli - pitaju ga. Ovaj smrknut klima glavom.
"Raskopčaj bluzu!" naredi šef obezbeđenja.
Na treće naređenje ovaj nevoljno raskpča bluzu.
A ispod - na žicu nanizano petnaestak velikih osigurača.
Svi polovni. Što će reći da su svi povađeni sa neke razvdodne table.
Megadebil je u petrohemijskoj fabrici koja je po sebi bomba u nekom od postrojenja vadio osigurače iz razvodne table, bogtejebo!



Pazi kad se i ja sećam da si ovo već pričo!

A naš narod i kultura "ma šta znaju ti inžinjeri"*:


Onomad kad su škole imale proizvodni rad moja sestra dopadne u IKL. Odem da vidim, za svaki slučaj. Zateknem klinku na presi za kuglagere od ne znam koloiko desetina tona, naravno da ne sme ali boli majstore uvo, uvalili svoj posao đacima koje su prethodno "obučili" a oni piju pivo.

Ta presa, šveCka, ima sve moguće sigurnosne mehanizme: staviš komad čelika u presu, onda nogom pritisneš pedalu koja je pokrivena limom da ne bi mogao da turiš ciglu a svakom rukom moraš da pritisneš po jedno dugme na međusobnom rastojanju od metra, da ti ni jedan deo tela ne bude u presi.

Čemu su se dosetili majstori u IKL-u?

Na jednu motku ukucaju dva plutana čepa na udaljenosti potrebnoj da se jednom rukom pritisnu oda dva dugmeta istovremeno pa jednom rukom drže motku i pritiskaju a drugom umeću metal i vade kuglagere kad presa udari. Tako mogu od 8 sati radnog vremena 6 da piju pivo i za preostala 2 ubiju normu.

Naravno da se ponekad zajebu pa zato u celoj smeni nema ni trećina sa po 10 prstiju!

----
*) Ne mislim samo na Srbe, cela ex-YU sa možebitnim delimičnim izuzetkom Slovenije
krkar krkar 12:22 03.12.2015

Re: Azbest

Pravi ih, verovatno, svaka država.


E, to što su te učili u JNA i kod Mladića je zastarelo. Ni one koje su ih pravile više ih ne prave a i one koje su imali su uništili. Rok je bio april 2007.

CWC
krkar krkar 12:24 03.12.2015

Re: Azbest

Da je ovo ozbiljna država, vi veterinari bi morali da prijavite nadahnutog domaćina vlastima.


Koliko sam ja shvatio nije jedan nego na stotine.

Moš misliti kako bi se veselio lokalni pandur da ga zoveš i tražiš da piše prijavu što seljak papriku prska streptomicinom. Ili piralenom, svejedno!
predatortz predatortz 12:27 03.12.2015

Re: Azbest

krkar
Da je ovo ozbiljna država, vi veterinari bi morali da prijavite nadahnutog domaćina vlastima.


Koliko sam ja shvatio nije jedan nego na stotine.

Moš misliti kako bi se veselio lokalni pandur da ga zoveš i tražiš da piše prijavu što seljak papriku prska streptomicinom. Ili piralenom, svejedno!


O tome i govorim. Ovo nije ozbiljna država/ve. Ozbiljne države bi reagovale, zasad uništile, 'domaćina' oglobile za pamćenje.
krkar krkar 12:28 03.12.2015

Re: Azbest

O tome i govorim. Ovo nije ozbiljna država/ve. Ozbiljne države bi reagovale, zasad uništile, 'domaćina' oglobile za pamćenje.


Evo da se složim s tobom od slova do slova, i zapete!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana