Društvo| Ekonomija

NA KRUŽNOM TOKU

tsunade RSS / 27.11.2015. u 14:23
Miodraga Zeca srećem godinama u različitim situacijama. Pored svega onoga što on jeste, odličan univerzitetski profesor i miljenik mejnstrim medija, Zec mi se učinio i kao savršen bloger. Ima nečeg sugestivnog i ličnog u načinu na koji govori.
 
 
Priča profesora Zeca je naravno falična utoliko što nema kraj. Svo to rasulo, sva izgubljenost su ovde tekući poslovi, on going stvari. Kad ste poslednji put, još od pojave Djindjića, čuli nekoga da je izašao i rekao: "Imam aha momenat. Znam kako treba".
 
Pohvalila bih ovom prilikom Radulovića... Znam, znam da sam sad sebi zalepila etiketu. Poenta je da me Radulović u celoj priči uopšte ne interesuje. Njegova bazična rešenja, ona sa kojima je izašao na izbore, su mi zanimljiva.
 
E sad, možda je malo bezobrazno, ali volela bih da se deo ove diskusije (ako je bude) preseli na www.klikeri.rs Tu je takodje on going house-warming party. Kuvam kafu, čaj, a ima i gola Stanija. 
  


Komentari (123)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:30 27.11.2015

1.

a ima i gola Stanija.



mi smo se spermili za Soraju
princi princi 14:38 27.11.2015

Re: 1.

Сораја, Станија, кo све да их похвата...
svarog svarog 14:53 27.11.2015

Re: 1.

princi
Сораја, Станија, кo све да их похвата...


misliš pospermi?
zemljanin zemljanin 14:32 27.11.2015

ma jok

E sad, možda je malo bezobrazno

ovaj Blog počinje da ulazi u fazu bilborda sa linkovima, tako da opušteno, ni prva ni poslednja ... ko voli nek izvoli
reanimator reanimator 14:50 27.11.2015

...

Kuvam kafu, čaj, a ima i gola Stanija

JJ Beba JJ Beba 15:14 27.11.2015

čekaj

ovo je reklama za tvoj privatni blog?
ovde dođeš da namamiš komentatore kojih nema dovoljno tamo?
baš bzvze
tamo nema šore, šege, mačevanja---



E sad, možda je malo bezobrazno

jeste. vrlo
tsunade tsunade 15:19 27.11.2015

Re: čekaj

ovo je reklama za tvoj privatni blog?
ovde dođeš da namamiš komentatore kojih nema dovoljno tamo?
baš bzvze
tamo nema šore, šege, mačevanja---


pa, da, u suštini jeste... s tim što to nije blog nego sajt. i nisam (samo) ja u njemu nego neki ljudi zanimljiviji od mene, so koristim priliku.

jeste. vrlo


žao mi je
JJ Beba JJ Beba 15:32 27.11.2015

Re: čekaj

tsunade
ovo je reklama za tvoj privatni blog?
ovde dođeš da namamiš komentatore kojih nema dovoljno tamo?
baš bzvze
tamo nema šore, šege, mačevanja---


pa, da, u suštini da... s tim što to nije blog nego sajt. i nisam (samo) ja u njemu nego neki ljudi zanimljiviji od mene, so koristim priliku.

jeste. vrlo


žao mi je

ovde odavno nema moderacije pa svako radi šta mu volja

u njemu nego neki ljudi zanimljiviji od mene, so koristim priliku.

kapiram da oni treba da navataju konetatore za tvoj sajt
princi princi 15:36 27.11.2015

Re: čekaj

JJ Beba
tsunade
ovo je reklama za tvoj privatni blog?
ovde dođeš da namamiš komentatore kojih nema dovoljno tamo?
baš bzvze
tamo nema šore, šege, mačevanja---


pa, da, u suštini da... s tim što to nije blog nego sajt. i nisam (samo) ja u njemu nego neki ljudi zanimljiviji od mene, so koristim priliku.

jeste. vrlo


žao mi je

ovde odavno nema moderacije pa svako radi šta mu volja



Што је супер, кад мало размислиш.

Не, ок је, мени не смета што се Тсунаде рекламира, жена је, оно, приватни предузетник, хвата сваку прилику, ако 92-јци не смета да је људи користе за бесплатно рекламирање све је ок, него што ми овај њен наступ личи на неки damage control оног тетреба, који изгледа не може да се контролише. Једноставно, Хитлер у њему је увек јачи.
tsunade tsunade 15:41 27.11.2015

Re: čekaj

kapiram da oni treba da navataju konetatore za tvoj sajt


zapravo to nije njihov niti bilo čiji zadatak u ovom trenutku. koncentracija je sad na sadržaju. a naravno da ćeš gledati da taj sadržaj primete oni do čijeg ti je mišljenja stalo. te selekcije možeš da vršiš na stotinu načina i na još stotinu da plasiraš taj sadržaj. no big deal.
JJ Beba JJ Beba 15:42 27.11.2015

Re: čekaj

Не, ок је, мени не смета што се Тсунаде рекламира, жена је, оно, приватни предузетник, хвата сваку прилику, ако 92-јци не смета да је људи користе за бесплатно рекламирање све је ок, него што ми овај њен наступ личи на неки damage control оног тетреба, који изгледа не може да се контролише. Једноставно, Хитлер у њему је увек јачи.

ne bih o tome

ако 92-јци не смета да је људи користе за бесплатно рекламирање


kažem, ovde odavno nema moderacije
tsunade tsunade 15:43 27.11.2015

Re: čekaj

него што ми овај њен наступ личи на неки damage control оног тетреба, који изгледа не може да се контролише. Једноставно, Хитлер у њему је увек јачи.


hahaha koliko si zao... ali na dobar način... i osećaš moj bol, dakako...

elem, možda nije damage control, ali jeste neko objašnjenje kako stojim u ovom trenutku.
princi princi 15:45 27.11.2015

Re: čekaj

Па не могу више да седим са стране и ћутим к'о пичка, што би рекао господин Кристијан.
tsunade tsunade 15:48 27.11.2015

Re: čekaj

ovde odavno nema moderacije


čekaj bre bebo, ja tačno znam kad jelica greganović ima promociju knjige, kad izdaje novu etc... ona je samo jedan od primera. ljudi pišu ovde o svojim stvarima. nikad mi nije palo na pamet da tu nešto popujem niti mi te stvari smetaju. pročitam ako me interesuje, komentarišem ako hoću, ako me ne interesuje preskočim i ćaobaj... to i tebi preporučujem. dakle, ćao. baj.
Spiridon Spiridon 15:50 27.11.2015

Re: čekaj

ovde odavno nema moderacije pa svako radi šta mu volja



princi princi 15:52 27.11.2015

Re: čekaj

tsunade
ovde odavno nema moderacije


čekaj bre bebo, ja tačno znam kad jelica greganović ima promociju knjige, kad izdaje novu etc... ona je samo jedan od primera. ljudi pišu ovde o svojim stvarima. nikad mi nije palo na pamet da tu nešto popujem niti mi te stvari smetaju. pročitam ako me interesuje, komentarišem ako hoću, ako me ne interesuje preskočim i ćaobaj... to i tebi preporučujem. dakle, ćao. baj.

To je veliki korak napred. Ja se secam vremena kad su zene po blogu objavljivale kad zatrudne. Posle su se iste zalile kako je blog postao velika seljana. Ko ce svetu ugoditi? :)
tsunade tsunade 15:57 27.11.2015

Re: čekaj

Spiridon




JJ Beba JJ Beba 16:00 27.11.2015

Re: čekaj


čekaj bre bebo, ja tačno znam kad jelica greganović ima promociju knjige,

uvek sam reagovala isto
JJ Beba JJ Beba 16:00 27.11.2015

Re: čekaj

Ko ce svetu ugoditi? :)



postoje načini i Načini
princi princi 16:02 27.11.2015

Re: čekaj

JJ Beba
Ko ce svetu ugoditi? :)



postoje naćini i Naćini

Ех... причај ми мало, :).
b92fmember b92fmember 16:25 27.11.2015

Re: čekaj

ovo je reklama za tvoj privatni blog?
ovde dođeš da namamiš komentatore kojih nema dovoljno tamo?
baš bzvze


Bezveze je taj tvoj stav.
zemljanin zemljanin 16:32 27.11.2015

Re: čekaj

tsunade
ja tačno znam kad jelica greganović ima promociju knjige, kad izdaje novu etc... ona je samo jedan od primera. ljudi pišu ovde o svojim stvarima. nikad mi nije palo na pamet da tu nešto popujem niti mi te stvari smetaju. pročitam ako me interesuje, komentarišem ako hoću, ako me ne interesuje preskočim i ćaobaj...

bitnije od samopromocije ili reklamiranja je sadržaj ... tj. gde se usmerava diskusija ... sve dok je diskusija lokalna to ima nekog smisla ... ako je namera izmeštanje diskusije onda je to poseban slučaj ... jako je teško diskutovati o sadržaju koga nema jer se on nalazi tamo negde ... ali kao što već navedoh, ako to moderacija dozvoljava - znači nije protivno pravilama - znači dozvoljeno i legalno ...

čak i pomenuti Radulović. koga neko podržava ili ne, uvek je donosio sadržaj o kome se moglo diskutovati lokalno ... iako svrha njegovih blogova, kao i mnogih drugih autora nije bila čisto informativnog i želje za diskusijom ... dok je, recimo, onaj astrološki blog totalno van konteksta ičeg smislenog, osim privođenja posete originalnom sajtu ...

ne bih da "solim pamet" o reklamiranju ali pretpostaviću da je intelektualni kvalitet korisnika ovog bloga na nešto višem nivou od prosečnog te da im je potreban sadržaj koji će ih inicirati da kasnije odu i "tamo negde" a ne samo baner tipa "kliknite ovde" ... ne osuđujem, već eto neko moje viđenje kako bih radio ako bih se odlučio na tako nešto, imao autorsku i posao/proizvod/uslugu ...
highshalfbooze highshalfbooze 16:35 27.11.2015

Re: čekaj

жена је, оно, приватни предузетник, хвата сваку прилику,


Ne verujem. Privatni preduzetnik je onaj jadnik što kada otvori oči ujutru, automatski je dužan državi i garantuje za preduzetnička dugovanja ličnim vlasništvom. Pre bih rekao da je neko udruženje građana.
tsunade tsunade 16:36 27.11.2015

Re: čekaj

jako je teško diskutovati o sadržaju koga nema jer se on nalazi tamo negde ... ali kao što već navedoh, ako to moderacija dozvoljava - znači nije protivno pravilama - znači dozvoljeno i legalno ...


svesna sam toga. ok, nemam nameru da vas gonim tamo negde. ovo je bilo mahanje u cilju primećivanja. mislim taj sadržaj je i meni najbitniji od svega. zbog toga sam sve ovo i pokretala. i to je i najteži deo posla.

ne znam šta tačno misliš pod lokalno? misliš na srpske teme i probleme?

ne, ne doživljavam ništa od ovoga što si rekao kao soljenje pameti. upravo mi je korisno.

zemljanin zemljanin 16:45 27.11.2015

Re: čekaj

tsunade
ne znam šta tačno misliš pod lokalno? misliš na srpske teme i probleme?

lokalno - na ovom blogu (B92)
tsunade
ne, ne doživljavam ništa od ovoga što si rekao kao soljenje pameti. upravo mi je korisno.

drago mi je da se razumemo jer onda i moj komentar ima svrhu/smisao
tsunade tsunade 16:50 27.11.2015

Re: čekaj

i moj komentar ima svrhu/smisao


to sigurno. sve što je konstruktivno ima smisla.
satinelle satinelle 23:15 27.11.2015

Re: čekaj

čak i pomenuti Radulović. koga neko podržava ili ne


Mogu slobodno da kažem da sam glasala za pomenutog Radulovića. Idemo moj petogodišnji sin i ja na glasanje i pita (njega!) nadležni čika bot ispred glasačkog mesta, onako radosno, usplahireno, SNS-ovski ("đ"akove još nisu prebrojali ali znaju rezultat): "za koga ćeš ti mali da glasaš?!" A on k'o iz puške: "za Radulovića" Ne znam kako nas je "čika" pustio do glasačkog mesta?!

Ideja je lepa, doslednost takodje, ali nedostaje harizma... I tako se ja posle x godina skinem sa liste belih listića, ali džaba!

Samopromocija mi ne smeta, smetaju mi budalaštine, nekompetentnost i nedoslednost!

Tsunade go for it!
tsunade tsunade 10:31 28.11.2015

Re: čekaj

nedostaje harizma.


da. interesantno je to koliko je harizma bitna ako hoćeš da budeš frontmen. ako je pak nemaš a zatekneš se na toj poziciji cela idejna konstrukcija ti visi o koncu što je šteta za konstrukciju, ako je dobra. potrebna je velika introspekcija da bi neko shvatio da nema potreban štof za lidera, da nema prosto te osobine, da treba da se povuče u drugi plan i da iz njega dela.

pojavu nekih novih i harizmatičnih koči i činjenica da bivši odbijaju da shvate da su bivši pa se neprestano trpaju u kadar i skreću pažnju s bitnih tema.

šta više šutanovac, tadić, jovanović, pajtić, živković mogu da ponude. alo bre, shvatite da ste bivši, sklonite se više, oslobodite taj jebeni prostor za neke druge koji su možda budući.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:42 28.11.2015

Re: čekaj

tsunade
šta više šutanovac, tadić, jovanović, pajtić, živković mogu da ponude. alo bre, shvatite da ste bivši, sklonite se više, oslobodite taj jebeni prostor za neke druge koji su možda budući.

Што рече мој отац док смо чекали његов трећи инфаркт: Старом човеку се мили живети као и младом. Тако је и са овим лидерима. Они мисле да још нису потрошили свој политички живот.
princi princi 10:46 28.11.2015

Re: čekaj

da. interesantno je to koliko je harizma bitna ako hoćeš da budeš frontmen. ako je pak nemaš a zatekneš se na toj poziciji cela idejna konstrukcija ti visi o koncu što je šteta za konstrukciju, ako je dobra. potrebna je velika introspekcija da bi neko shvatio da nema potreban štof za lidera, da nema prosto te osobine, da treba da se povuče u drugi plan i da iz njega dela.

Ovo neka tvoja poruka Raduletu? :)
pojavu nekih novih i harizmatičnih koči i činjenica da bivši odbijaju da shvate da su bivši pa se neprestano trpaju u kadar i skreću pažnju s bitnih tema.

Ili je obratno, tj da se još nije iznedrio dovoljno harizmatičan lider, koji ume da artikuliše potpuno novu ideju? Nije to tako lako, ne rađaju se Klintoni svakog dana. Vidiš kako velika društva poput UK, Francuske, Holandije, Španije, Italije kubure s tim. S druge strane, jbg, Grcite imaju izgleda višak harizme (vidiš koliko ovi zavidljivci izhejtovaše Varufakisa, te dlakave mu grudi, te bela košulja, te ima nesrazmerno velike bicepse, te kreše samo dobre ribe).
tsunade tsunade 12:03 28.11.2015

Re: čekaj

vidiš koliko ovi zavidljivci izhejtovaše Varufakisa, te dlakave mu grudi, te bela košulja, te ima nesrazmerno velike bicepse, te kreše samo dobre ribe


ovo je nešto na moj račun?

ma jok... meni je samo smešno kad se pobrkaju lončići pa krene neki političar da dobija podršku iz pičke. pa i za sex ti je ipak primaran mozak. mehaniku možeš i sa lutkom, dildom ili tako nečim.
anja99 anja99 13:38 28.11.2015

Re: čekaj

ona je samo jedan od primera.



anja99 anja99 13:40 28.11.2015

Re: čekaj

Ja se secam vremena kad su zene po blogu objavljivale kad zatrudne. Posle su se iste zalile kako je blog postao velika seljana.


anja99 anja99 13:43 28.11.2015

Re: čekaj


šta više šutanovac, tadić, jovanović, pajtić, živković mogu da ponude. alo bre, shvatite da ste bivši, sklonite se više, oslobodite taj jebeni prostor za neke druge koji su možda budući.




i da udje u zapisnik.
anja99 anja99 13:45 28.11.2015

Re: čekaj

. meni je samo smešno kad se pobrkaju lončići pa krene neki političar da dobija podršku iz pičke.


tell us more tell us more
tsunade tsunade 13:52 28.11.2015

Re: čekaj

tell us more tell us more


evo na primer ovde u srbiji postoji jedna pravilnost: u jednom momentu politika preraste u ozbiljan biznis. i onda taj političar postaje puka maskota, da se raja pali, da ga pjuje, diže patku a pravi biznis vodi andrija vučić na primer...

i ceo sex je u stvari oko andrije vučića... a mi gledamo pornić sa aleksandrom vučićem... so ja sam uvek za real thing a ne za dildo.
anja99 anja99 14:08 28.11.2015

Re: čekaj

a pravi biznis vodi andrija vučić na primer...


ha, ja ovih dana čujem da - iza genijalnog plana/zakona o održavanju zgrada odnosno uvodjenju, pazi sad, institucije prinudnog upravitelja koji će mamu maminu i onima koji imaju skupštinu stanara i, još i više onima bez a takvih je stvarno mnogo - stoji brat. gazda na posao.
moram da dodam da sam generalno ZA, zgrade su uglavnom je zi ve, tako da jeste potreban kućepazitelj, al to uključuje novih 300 kinte mesečno na ionako preskupi infostan, pa plus javni servis 150, pa plus pdv, sine naslov je: Do Gole Kože.
anja99 anja99 14:11 28.11.2015

Re: čekaj

ne rađaju se Klintoni svakog dana


tsunade tsunade 14:51 28.11.2015

Re: čekaj

ja ovih dana čujem da


izgleda da nema ozbiljnog posla u koji nije umešan... ja ovih dana čujem (što bi ti rekla) da je kupio restoran franš (to je zabava) ali i da je kupio winwin i da u oblasti tehnike trenutno niko ne može da bude konkurentan i da mu prismrdi... evo sad ti kažeš ovo... ogromna kinta se akumulira oko jednog imena... gde je kinta tu će biti i ubistva to su spojeni sudovi. govorim o budućnosti kad neko proba tu lovu da zakači u prolazu.
anja99 anja99 15:02 28.11.2015

Re: čekaj

ja ovih dana čujem (što bi ti rekla)


od ozbiljnog lika čula, liči mi na skroz pouzdan izvor.

govorim o budućnosti kad neko proba tu lovu da zakači u prolazu.


moj strah je zalutali metak a koje sam vala sreće

emsiemsi emsiemsi 15:44 28.11.2015

Re: čekaj

tsunade
ovo je reklama za tvoj privatni blog?
ovde dođeš da namamiš komentatore kojih nema dovoljno tamo?
baš bzvze
tamo nema šore, šege, mačevanja---


pa, da, u suštini jeste... s tim što to nije blog nego sajt. i nisam (samo) ja u njemu nego neki ljudi zanimljiviji od mene, so koristim priliku.

jeste. vrlo


žao mi je

Ја отишао на тај сајт и кликнуо на ПРИЈАТЕЉИ и видео да је једини пријатељ америчка амбасада.
emsiemsi emsiemsi 15:47 28.11.2015

Re: čekaj

tsunade
kapiram da oni treba da navataju konetatore za tvoj sajt


zapravo to nije njihov niti bilo čiji zadatak u ovom trenutku. koncentracija je sad na sadržaju. a naravno da ćeš gledati da taj sadržaj primete oni do čijeg ti je mišljenja stalo. te selekcije možeš da vršiš na stotinu načina i na još stotinu da plasiraš taj sadržaj. no big deal.

Ееее, па знаш шта --- мене Станија, нити сличан садржај, не занима.
emsiemsi emsiemsi 15:50 28.11.2015

Re: čekaj

JJ Beba

...

ако 92-јци не смета да је људи користе за бесплатно рекламирање


kažem, ovde odavno nema moderacije

Не могу да верујем да било ко, истински, жали за цензуром (мислим, зашто уопште користити тај еуфемизам када постоји права реч - цензура).
emsiemsi emsiemsi 15:59 28.11.2015

Re: čekaj

tsunade
vidiš koliko ovi zavidljivci izhejtovaše Varufakisa, te dlakave mu grudi, te bela košulja, te ima nesrazmerno velike bicepse, te kreše samo dobre ribe


ovo je nešto na moj račun?
...

Чекај, сада нисам схватио --- хоћеш да кажеш да си добра риба, или, пак, да би се кресала - или, у коначници, да си добра риба која би се кресала !?
Но, што год је од тога троје - имаш моју подршку.
Не губи време !
blogovatelj blogovatelj 18:18 28.11.2015

Re: čekaj

od ozbiljnog lika čula, liči mi na skroz pouzdan izvor.


Ovo je baš argumentovano. Kurir se ne bi postideo ovakve informacije, sasvim sigurno.
tsunade tsunade 18:53 28.11.2015

Re: čekaj

Не губи време !


staram se :) što je muškarac bez brkova i blog bez ovakvih likova kao što si ti emsi?
mostkost mostkost 19:02 28.11.2015

Re: čekaj

izgleda da nema ozbiljnog posla u koji nije umešan... ja ovih dana čujem (što bi ti rekla) da je kupio restoran franš (to je zabava) ali i da je kupio winwin i da u oblasti tehnike trenutno niko ne može da bude konkurentan i da mu prismrdi... evo sad ti kažeš ovo... ogromna kinta se akumulira oko jednog imena... gde je kinta tu će biti i ubistva to su spojeni sudovi. govorim o budućnosti kad neko proba tu lovu da zakači u prolazu.


Firma Prointer je od 2010 do 2014 narasla 111 puta. Pre Vučića je imala promet od 100 hiljada evra, u poslednjem bilansu uspeha beleže promet od 15 miliona evra.

U međuvremenu je postala vlasnik polovine Altija iz Čačaka koji beleži 70 miliona evra prometa prošle godine. Tu su još i firme Energosoft i Eurosalon Fabrika. Alti je inače vlasnik WinWin-a, Emmi-a i PC Practic-a.

Svim ovim firmama upravlja Slobodan Kvrgić o kome se jedino zna da je pre Vučića bio predsednik FK Jedinstvo iz Stare Pazove.

U ekipi su navodno još i Slaviša Kokeza i Nebojša Čović, a celom grupom upravlja Andrej Vučić, takođe navodno.

Kako se ova košarkaško-fudbalska ekipa obrela u kompjuterskom biznisu nije baš najjasnije, ali je kristalno jasno i vidljivo na portalu da su veći deo bogatstva zgrnuli na javnim nabavkama.

Princip je sledeći: državana firma ili javno preduzeće koje im zapadne šaka (Telekom, EPS ili Kolubara, na primer) je potpuno u njihovom vlasništvu. Postavljaju svoje kadrove koji onda revnosno nameštaju sve tendere u korist Prointera ili Altija. Konkurencije nema, uvek je samo jedan ponuđač, a čak i da je ima, proizvođači opreme su ucenjeni da ne smeju nikome drugom da prodaju.

Postoje neke funkcije u državnoj upravi koje se mogu dobiti samo odlukom Vlade (načelnici pomoćnici i slično). Prointer postavlja svoje ljude čak i uovakvim situacijama sa neviđenom lakoćom. Kvrgić dojavi Andreju, Andrej Aleksandru i za jedan dan je odluka donešena i objavljena u Službenom glasniku.

Ko je radoznao nek se prošeta do Vilinih Voda da pogleda vozni park. ima se šta videti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:08 28.11.2015

Re: čekaj

ovo je nešto na moj račun?

Није, било је на мој, али си ти сасвим лепо одговорила, боље него што бих ја. Очигледно да ниси користила споменути орган, мада га, изгледа, неки користе кад пишу коментаре.
princi princi 21:49 28.11.2015

Re: čekaj

Polako, bre, opušteno, nemoj da se otimate, ima za sve.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:55 28.11.2015

Re: čekaj

Уместо да се даље бавимо еготриповима и глупостима, ево мало добре музике и сервисних информација:


1) Win Win: ДА
2) Франш: НЕ (покушано, све са притиском из пореске)

Узгред, можда треба размислити да због неких написаних ствари човек треба да се постиди. Уколико није "гњида". Уколико јесте -- разлога за бригу нема.
princi princi 23:12 28.11.2015

Re: čekaj

Узгред, можда треба размислити да због неких написаних ствари човек треба да се постиди. Уколико није "гњида".

Brajoviću, mislim da su ovo oblasti u kojima se tebi apsolutno može naslepo verovati, na reč.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:15 29.11.2015

Re: čekaj

princi
Узгред, можда треба размислити да због неких написаних ствари човек треба да се постиди. Уколико није "гњида".

Brajoviću, mislim da su ovo oblasti u kojima se tebi apsolutno može naslepo verovati, na reč.

Dakle, razloga za brigu ima. Inače ne bi reagovao.

No, dosadan si s tim plitkim aluzijama, rekao sam ti da si kao piljarica sa Kalenić pijace i da me se prođeš. Mada, zaista je čudesno dno do kojeg si se spustio, i to bez opreme -- dublje od Camerona. Da patentiraš ti to?
princi princi 10:31 29.11.2015

Re: čekaj

No, dosadan si s tim plitkim aluzijama, rekao sam ti da si kao piljarica sa Kalenić pijace i da me se prođeš. Mada, zaista je čudesno dno do kojeg si se spustio, i to bez opreme -- dublje od Camerona. Da patentiraš ti to?

Brajoviću, ne znam kako ti uspeva da uvek nanovo iznenadiš plitkošću svojih piljarskih aluzija. Nepresušan izvor.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:34 29.11.2015

Re: čekaj

Brajoviću, ne znam kako ti uspeva da uvek nanovo iznenadiš plitkošću svojih piljarskih aluzija.

:)))))
Jen, dva. tri -- sve što kažeš to si ti!
Ajd, zdravo!
princi princi 17:03 27.11.2015

Сад мало озбиљно

пошто основни проблем Србије није глупост људи, или њхова хигијена него базично поверење, веровање људи- основна предност друштава као што су УСА и УК у односу на друштва као што су, шта ја знам, Србија, Грчка, Аргентина, је што, посредством банака, људи с пуно поверења да неће бити преварени (well, скоро никад) позајмљују паре потпуним незнанцима- можда би више смисла имало да се прича о механизмима како да се то поверење успостави практично и у реалном времену (а не у неким еонима кад хомо сапиенс више не буде живео на планети Земљи). Пошто су српски политичари такви какви су (искрено, мени овај Радуле не улива баш никакво поверење, на концу, он је био министар истог овог Вучића), можда не би било лоше разматрати предности и мане економског система који би се заснивао на криптовалути, тј да званични новац у Србији не контролише централна банка, него рачунари грађана. Just an idea. Пошто српски економисти о томе немају појма (другим речима, дилеје), можда не би било лоше окупити инжењере, примењене математичаре, правнике па и филозофе да кажу неку на ту тему.
tsunade tsunade 17:18 27.11.2015

Re: Сад мало озбиљно

можда не би било лоше разматрати предности и мане економског система који би се заснивао на криптовалути, тј да званични новац у Србији не контролише централна банка, него рачунари грађана. Just an idea. Пошто српски економисти о томе немају појма (другим речима, дилеје), можда не би било лоше окупити инжењере, примењене математичаре, правнике па и филозофе да кажу неку на ту тему.


ne. ne bi bilo loše. imam neobično veliku sklonost prema opičenim idejama... samo mi nije sasvim jasan mehanizam... moram sad da izadjem na jedno dva, tri sata pa se vraćam. a ti ako imaš vremena malo podrobnije objasni ili šibni neki link.
satinelle satinelle 23:44 27.11.2015

Re: Сад мало озбиљно

тј да званични новац у Србији не контролише централна банка, него рачунари грађана. Just an idea.

Meni se večito smeju kad tražimo kredit iz Srbije od inostrane banke, ako ga NBS ne odobri, doviđenja.

NBS utiče na čitavu monetarnu mikro i makro ekonomiju, Bog i batina u državi Srbiji. Referentna kamatna stopa se trenutno smanjila, devizni zapisi se prodaju (jer je bolje ulagati sredstva tamo gde su veće kamatne stope) i dinar ima trend slabljenja, jer NBS tako želi, hoće, može... BIG ALI...Jorgovaku sam pitala zašto ne uvede fiksni kurs, jer bi to predstavljalo određenu stabilnost za domaću ekonomiju, rekla mi je da ona o tome ne odlučuje, već MMF. Tako da priče o kriptovalutama, bitkoinima, slobodnom monetarnom tržištu ... ostaviti MMF-u i njihovoj dobroj volji. To je moj zaključak! Sad but truth!

satinelle satinelle 00:11 28.11.2015

Re: Сад мало озбиљно

тј да званични новац у Србији не контролише централна банка, него рачунари грађана. Just an idea.


Ideja ti je super, ali gde to tako jos funcionise? Bez uticaja centralne banke. Ja ne znam, navedi mi primer.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 09:29 28.11.2015

Re: Сад мало озбиљно

tsunade
šibni neki link.


Bile su diskusije na blogu na tu temu ovde i ovde.
tsunade tsunade 10:03 28.11.2015

Re: Сад мало озбиљно


Bile su diskusije na blogu na tu temu ovde i ovde.


da videla sam. zainteresovana sam da ovu priču pretočimo u pokretne slike... čak mislim da je filmična. poslala sam ti poruku, pleski, na tu temu.
alselone alselone 10:36 28.11.2015

Re: Сад мало озбиљно

Сад мало озбиљно


Ja se nadam, šta nadam, duboko verujem, da si ti kao prava srbenda od danas počeo da postiš.
emsiemsi emsiemsi 18:34 28.11.2015

Re: Сад мало озбиљно

princi

...
Пошто српски економисти о томе немају појма (другим речима, дилеје), можда не би било лоше окупити инжењере, примењене математичаре, правнике па и филозофе да кажу неку на ту тему.

Па, гледај --- ја сам, својевремено, предложио да нашим економистима забранимо 20 година бављење економијом (зато што је то превише озбиљна материја), мени су се подсмевали.
emsiemsi emsiemsi 22:50 28.11.2015

Re: Сад мало озбиљно

princi

...
Пошто су српски политичари такви какви су (искрено, мени овај Радуле не улива баш никакво поверење, на концу, ...

Мени се Радуловић не допада из сасвим не-економских разлога, а то је --- делује ми да не зна да се шали. Ја са њим не бих правио ни кокошињац, а камоли државу.
Ја такве људе, преозбиљне, не волим, без обзира што нам је стање, мало је рећи, за плакање.
emsiemsi emsiemsi 22:52 28.11.2015

Re: Сад мало озбиљно

tsunade

...
ne. ne bi bilo loše. imam neobično veliku sklonost prema opičenim idejama...

Оооо, јеботе патак !
Наши смо !
tsunade tsunade 08:30 30.11.2015

Re: Сад мало озбиљно

Оооо, јеботе патак !
Наши смо !


zaharaga zaharaga 18:38 27.11.2015

velikousnost s istinom


Zec sta kaze? Tandara mandara! Sve u svemu, nista konkretno
nije rekao osim jedne stvari, a i to je pogresno.

Najstarije kamene zgrade u americi NISU univerziteti.
Najstarije (poznate) kamene zgrade u americi su piramide tj hramovi tj crkve Maja.
Najstarije kamene zgrade koje su zidali europljani, (verovatno robovi u vlasnistvu europljana) su crkve koje su spanci zidali na Portoriku.
Najstarije kamene zgrade u 48 sjedinjenih americkih drzava su gradjevine Pueblo indijancaca. Emliga, mozda je medju njima bila i nekakva skola, ne kazem.
Od europskih gradjevina u tih 48 sjedinjenih americkih drzava, najstarije su spanske, naravno, crkve.
A nastarija anglosaksonska kamena gradjevina u 48 sjedinjenih americkih drzava je, pogadjate, crkva.

Mislim, ako se ovaj tip istice kao neko ko zna sta treba raditi, tugo nasa pregolema, tesko li ga nama!
Spasa nam nema, a propasti hocemo.


deset_slukom deset_slukom 23:37 27.11.2015

Re: velikousnost s istinom

zaharaga

Tandara mandara! Sve u svemu, nista konkretno nije rekao

...

Mislim, ako se ovaj tip istice kao neko ko zna sta treba raditi, tugo nasa pregolema, tesko li ga nama!


Sve što je rekao vrlo je konkretno, za one koji su voljni da ga saslušaju bez predrasuda.

U potrazi za što slikovitijim primerima sigurno pravi i greške. Ne treba mu zameriti što je pogrešno obavešten o najstarijoj kamenoj građevini u Americi, ako je time ispunio cilj - izazvao je nečiju pažnju za ono što je zaista bitno u njegovoj priči.
anja99 anja99 13:46 28.11.2015

Re: velikousnost s istinom

Zec sta kaze? Tandara mandara! Sve u svemu, nista konkretno
nije rekao osim jedne stvari, a i to je pogresno.


Vala uvek. Nivo pijaca.
zaharaga zaharaga 00:56 29.11.2015

Re: velikousnost s istinom

deset_slukom
zaharaga

Tandara mandara! Sve u svemu, nista konkretno nije rekao



Sve što je rekao vrlo je konkretno, za one koji su voljni da ga saslušaju bez predrasuda.



Sto bi rekao Gandi, cilj ne opravdava sredstvo, zato sto je sredstvo cilj.

Sto ce reci, pricanje gluposti nece dati rezultate u unapredjenju pameti.

Konkretno:

Zec kaze da je problem sto se ne vracaju krediti. Krediti se u Srbiji i dan danas moraju vratiti, i racuni platiti. Pitajte bilo koga ko je imao posla s privatnim potraziteljima ili kako se vec ta mafija uterivacka naziva.

Onda, drzava je kao tu da pravi sace pa da pcele donose med. To je sistem planske privrede, za koji smo povesno zakljucili da ne valja. Ne zato sto nije pametno planirati proizvodnju, nego zato sto se nekako uvek desi da to planranje vrsi neko ko nikada nista nije radio, a u svoju licnu korist. Na osnovu 5 minuta razgovora, ovaj Zec izgleda bas tako, kao neko ko nikada nista nije radio, i ko je dospeo da bude to sto jeste na osnovu zasluga za neki rezim koga odavno vise nema. I kao neko ko je trebao da bude izbacen zajedno s tim rezimom, kao sto pcele izbace truta, kad vec o pcelama pricamo.

A posao drzave je da brani kosnicu od pcelinjih moljaca, zutih mraviju, i ostalih parazita koji jedu tudj med. Danas u te parazite treba ubrojati i samu drzavu. A pcelice ce, kad ne bude parazita, same sebi napraviti saca koliko im treba za meda koliko ga bude.

Onda jos, u jednom trenutku se Zec prebacuje s price drzavne na pricu privatnu: ko radi od jutra do sutra ostade sirotinja. Na nivou pojedinca, nije tacno! Ima ljudi koji su jako vredi, puno rade, i lepo su stekli. Ne kazem, ima i onih koji nisu, ali to ne vazi kao pravilo. Sto se tice cele drzave, ako neko u toj drzavi ne radi od jutra do sutra, ta drzava nije bogata. Mozda su ti koji rade neki robovi, proleteri, sirotinja, ali ako u drzavi bar neko ne radi vredno i mukotrpno, cela je drzava siromasna. A samo onaj ko znanje nikakvo nikada nije stekao moze da tvrdi da znanje nije mukotrpan rad.

A i englez se nije obogatio kad je izmislio parnu masinu, nego kad je poceo da pljacka kolonije, kao i ostatak zapadne europe, nemojmo se zavitlavati.

Sto sve ne znaci da znanje nema vaznost. Ima. Samo to znanje nije sirovina koju ce neki prepametni Zec da iskoristi "da nam svima bude bolje" ili "da osvojimo europu zajedno". To je znanje vlasnistvo onih koji su to znanje i stekli i koji ce ga prodavati kad budu zakljucili da im se to isplati. Danas se u Srbiji znanje ne isplati. Nije problem da se znanje ne iskoriscava, nego da se znanje ne isplati. Pa sad neki odu tamo gde se znanje isplati, i tamo ga prodaju, a neki dignu ruke od znanja.

Aman, raspisah se, izvinjavam se, necu vise.


deset_slukom deset_slukom 02:17 29.11.2015

Re: velikousnost s istinom

zaharaga

Zec kaze da je problem sto se ne vracaju krediti. Krediti se u Srbiji i dan danas moraju vratiti, i racuni platiti. Pitajte bilo koga ko je imao posla s privatnim potraziteljima ili kako se vec ta mafija uterivacka naziva.


A zašto su onda one banke propale? Zec svakako nije mislio na kredite građana, nego na one milionske, dobijene preko političkih linija, koji nikada neće biti naplaćeni.

Ali, bilo je i dosta primera nagrađivanja neplatiša od strane države. Počev od legalizacije divlje gradnje, preko otpisa zaostalih poreza i doprinosa, do otpisa TV pretplate.

zaharaga

Onda, drzava je kao tu da pravi sace pa da pcele donose med. To je sistem planske privrede, za koji smo povesno zakljucili da ne valja.


Ovaj deo nisi razumeo. Država pravi ram, okvir, a pčele će odraditi ostalo. To direktno asocira na to da je posao države stvaranje povoljnog okruženja - prvenstveno pravne sigurnosti, sigurnosti vlasništva, trajnih, stabilnih i povoljnih uslova za privređivanje...

Ne vidim odakle ti to o planskoj privredi?
zemljanin zemljanin 02:56 29.11.2015

Re: velikousnost s istinom

i šta to reče prof Zec?

osim što je na klipu moralo stajati da nije preporučljivo za uzrast iznad 12 godina <_< ... malo pčelice, malo zecovi, malo kamenčići, i sve je rek'o ništa rek'o nije ... a čovek ima šta da kaže ... al zašto se obraća publici na nivou OŠ, još da je krenuo da crta košnice i pčelice baš bi bio interaktivan ... da je uveo i pčelicu Maju i truta Pava, ugođaj kompletan ...

i šta običan građanin ima od ovih milijardu puta ponovljenih pojmova sa lepezom metafora? ... preskoči i ode na Farmu ... ... i njegov doprinos je koliki? ... naravno neki intelektualci će se zadiviti njegovim komunkacionim sposobnostima da tako kompleksne teme približi srcu naivnih ... mislm stvarno

čak i da je nekog građanina ta teme i doticala posle toliko istih reči iz različitih usta - smučilo bi mu se .....
deset_slukom deset_slukom 03:21 29.11.2015

Re: velikousnost s istinom

zemljanin

čak i da je nekog građanina ta teme i doticala posle toliko istih reči iz različitih usta - smučilo bi mu se .....


Vidi - već decenijama su iste stvari koje treba uraditi i isto toliko vremena se ništa ne pomera na bolje, odnosno, stvari se ne urade.

Građanima ne bi trebalo da se smuče kritičari koji su uporni u kritikovanju istih stvari, već kritikovani zbog upornog nesprovođenja onoga što se već odavno moralo uraditi.
milisav68 milisav68 13:02 29.11.2015

Re: velikousnost s istinom

deset_slukom
A zašto su onda one banke propale? Zec svakako nije mislio na kredite građana, nego na one milionske, dobijene preko političkih linija, koji nikada neće biti naplaćeni.



Napokon si shvatio zašto je SFRJ propala.

deset_slukom deset_slukom 19:09 29.11.2015

Re: velikousnost s istinom

milisav68

Napokon si shvatio zašto je SFRJ propala.


Samo ti još nisi shvatio da sam ja shvatio mnoge stvari o SFRJ još dok sam živeo u njoj.

Isto kao što i sada shvatam gde živim.
tsunade tsunade 08:32 30.11.2015

Re: velikousnost s istinom

Ali, bilo je i dosta primera nagrađivanja neplatiša od strane države. Počev od legalizacije divlje gradnje, preko otpisa zaostalih poreza i doprinosa, do otpisa TV pretplate.


i previše. i to ubija svakog normalnog čoveka u pojam.
ivana23 ivana23 20:25 27.11.2015

***

Tsunade,
Sto nisi uprilicila razgovor sa Nebojsom Katicem. Bio je ovih dana u Beogradu.
Njegovi stavovi su (bar meni) veoma relevatni.
tsunade tsunade 12:08 28.11.2015

Re: ***

Nebojsom Katicem


ivana imaću ga u vidu. prosto sam ga propustila ovaj put, ali ću ga kontaktirati i videti šta može. hvala na predlogu. od tebe uvek nešto pametno dobijemo :)
dali76 dali76 01:41 28.11.2015

Cirkus

Obozavam slusati profesora Zeca posto isti zadire u samu sustinu problema,a njegove kreativne metafore su dodatni plus razumevanjima samog problema.
Medjutim, izvesno je, makar ja tako smatram, da Srbija , kao uostalom I bilo koja zemlja van onoga sto danas nazivamo zapadom, nema dovoljne kapacitete da sama razvije ono sto neku zemlju ustvari cini drzavom,E.G., institucije, jasne procedure, zakoni, implementacija zakona …..
I po meni,Sasvim je jasno da bez iskrenog ,a ne kao dosad, deklarativnog puta na zapad,Srbija jednostavno nema teorijske sanse da izgradi uredjeno drustvo , odnosno drzavu.
Ogromna vecina srpskih politicara se namerno vrte u tom kruznom toku vec skoro 30 godina posto su shvatili da se upravo u tom I takvom krugu, cardaku ni tamo ni vamo,najbolje i najsigurnije osecaju.
Sve dosadasnji propali eksperimenti srpske politike, pocevsi od one otvoreno ratne iz devedesetih, do ovih petostubnih, dvospratnih, dvovratnih ili neutralnih , imaju jeddan zajednicki imenitelj , daj da radimo sto je god moguce da ,ili ne idemo niposto na taj zapad, ili da taj put u nedogled odgadjamo.
Zasto srpski politicari ne zele Srbiju na zapadu? Zato sto im je zapad razbio SFRJ, ili ratom oteo Kosovo? Zato sto je zapad vekovni neprijatelj pravoslavnih Srba?
Sve su ovo , ne samo lazi politicara koji krijuci vlastitu odgovornost za posledice sopstvene politike krivce traze (i lako nadju) preko plota, vec i odlicni paravani kojikriju sustinu.
Sustina jeste u tome da politicari ne zele na zapad posto ne vole ono sto zapad, koliko god imao i sam svojih turbulencija, predstavlja ,a to je system institucija, politicke odgovornosti, jasnih procedura.
I mislim da nam professor Zec ne daje upravo taj najvazniji uslov svih uslova ;nema sanse za razvijanje uredjenog drustva,I.E.,drzave bez jasnog politickog opredelenja ka zapadu.
Zapad sam po sebi nije garancija uspeha, kao sto fakultet nije garancija dobre zarade, ali za zemlju poput Srbije ostati van zapada ,a ocekivati izgradnju institucija, odnosno drzave, teorijski je nemoguce.
I ttu negde sse moze zameriti i danasnjoj opoziciji , pa i Radulovicu,koja anestezirana statira u losim predstavama obicnog autokrate koji je dopodne proevropejac , popodnw pevac koji iz moskve najavljuje kupovinu ruskih topova , ujutro je Merkelin liberal, a uvece je veeci marksista odd druga mu Vulina.
Istina je da to sto Vucic radi nije nikakva proevropska ili bilo kakva politika , to su samo razlicite maske jeddnog autokrate ciji je jedini cilj dogradnja i ocuvanje svog autokratskog rezima, i zadovoljavanje svoje narcisoidne prirode koja, kadkad se cini ,ulazi u ozbiljnu fazu.


zemljanin zemljanin 02:16 28.11.2015

Re: Cirkus

kao uostalom I bilo koja zemlja van onoga sto danas nazivamo zapadom, nema dovoljne kapacitete da sama razvije ono sto neku zemlju ustvari cini drzavom

to je baš "tvrda" izjava ... sve ono što bi većina prozapadne orijentacije navela kao državu je ustvari stabilni ekonomksi model ... takav model treba meni, da bih uvek mogao da izračunam gde i šta (meni kao investitoru ili privredniku) ... i naravno da i država ili narod ima od toga koristi u smislu transparentnosti, slobode, prava i sl. ... ali nikako ne bih išao tako daleko da državu oficijelno verifikuje pripadnost zapadu ...

sa druge strane Srbija i nema neku alternativu jer je okružena EU, tako da taj izbor i nije na nama ... sad, čuju se i oni zvuci škripanja i truckanja u toj EU ali ne bih se mnogo u to pouzdao ... sa druge strane NATO jeste stvar izbora tj. neutralnost je OK, jer smo apsolutno neinteresantni za NATO a sa druge strane to ima svoje prednosti u spoljnoj politici ...

uvek se setim onog našeg deklarativnog presecanja svake veze sa nesvrstanim, raskid sa komunističkom KInom i sl. biseri naše politike ... uzevši sve u obzir, mi smo super

ekomonija sa druge strane je statističke prirode pa jedno znamo da ako ovo onda bi trebalo ono i da slobodno tržište sa slobodnim formiranjem cena ... fantastično zvuči u teoriji ali u praski se lako suspenduje ili manipuliše ... platiš kaznu a ostatak zadržiš ... ali krize će sigurno biti, samo još ne znamo kada ... dobro, malo se zezam, ali to jeste stalno nadmetanje papirne i realne ekonomije i to ispraćeno tim usponima i padovima ...

***
elem neko spomenu ranije i digi novac ... sa tim eksperimentom zaista bi bili posebni
tsunade tsunade 09:49 28.11.2015

Re: Cirkus

Zapad sam po sebi nije garancija uspeha, kao sto fakultet nije garancija dobre zarade, ali za zemlju poput Srbije ostati van zapada ,a ocekivati izgradnju institucija, odnosno drzave, teorijski je nemoguce.


zec dva puta potencira: "da se poštuje svojina i ugovor"...

to je u srbiji nemoguće. ko god je ikad bio u katastru jasno mu je da je naše rasulo nerešivo. ti imaš nepreglednu masu bespravno sagradjenih objekata. neretko, ljudi su gradili na placevima koji im ne pripadaju, koji su državni ili su nečiji. to je kriminalni akt. ali pošto je i sama država kriminalna, njoj ne pada na pamet da te objekte ruši. to onda izaziva reakciju: ok što ne bih podigao brvnaru u knez mihajlovoj ili na auto putu, baš je zgodno... i na kraju dobijamo svinjac u kojem se samo ološ oseća sigurno a svi ostali su u mišjoj rupi.

priča mi juče jedan čovek, žrtva imovinsko pravne prevare, da mu je prvo ročište po tužbi za prevaru zakazano tek za šest meseci. proces će, prema rečima njegovog advokata trajati od godinu do pet godina. za to vreme on sa predmetom prodaje (koja je i predmet prevare) ne može ništa.

i onda vučić viče kako će da nam dolaze strani investitori. gde jebote da dolaze? u džunglu u kojoj vladaju pravila plemenske zajednice?

država je ili pravna ili ne postoji. tačka. nama je taj temelj otišao u kurac, totalno i do kraja. svako podizanje bilo čega na tim temeljima je apsurd.
milisav68 milisav68 12:32 28.11.2015

Re: Cirkus

tsunade
zec dva puta potencira: "da se poštuje svojina i ugovor"...

I u pravu je.

To je najveći problem, i svaka dalja rasprava na neke druge (ekonomske) teme gubi smisao dok se to ne reši.

anja99 anja99 13:51 28.11.2015

Re: Cirkus

Obozavam slusati profesora Zeca


Pa jes, kalibar onog Kneževića kojeg je onoliko promovisala Dana Vučinić, taj nikad ne propusti da naglasi da je diplomirani filozof ili tako nešto. Zec ipak deluje za nijansu gospodskije, ali su im priče banalne. Jer, oni i ne znaju drugačije, mada uvek mogu da se vade da tako govore ne bi li ih ceo svet shvatio.
dali76 dali76 01:31 29.11.2015

Re: Cirkus

Po meni je pitanje neutralnosti , vise politicko nego sto je vojno pitanje.
Sa druge strane, za Brisel,bilo da govorimo o NATO ili EU , Srbija nije prioritet.
I ovde po meni lezi sama srz problema.
Srbija na marginama zapada, I istoka, prepustena je Vucicu, da garantuje poboljsavanje odnosa sa Kosovom bez turbulencija, I da sam odlucuje kolikom ce brzinom Srbija ici ka EU, ili NATO.
Ako ti mislis da je Vucic u ove tri godine akumulirao institucionalno nekontrolisanu politicku moc, maltene stvorio licnu autokratiju, da bi sad kroz napredak u pristupnim poglavljima jacao institucije , dakle ugrozavao akumuliranu moc, mislim da grdno gresis.



dali76 dali76 01:44 29.11.2015

Re: Cirkus

Slazem se ja sa tobom Tsunade , i sa profesorom .
No, ponovo pitam, moze li Srbija ,bez vanjskog monitoringa , pa i pritiska,da sama pocne izgradjivati drustvo gde ce recimo ugovori postati svetinja ?

Odnosno, nije ovde pitanje sta treba da se radi, vec kako, i sta je neophodno.
g.radicevic g.radicevic 10:44 29.11.2015

Re: Cirkus

I po meni,Sasvim je jasno da bez iskrenog ,a ne kao dosad, deklarativnog puta na zapad,Srbija jednostavno nema teorijske sanse da izgradi uredjeno drustvo , odnosno drzavu.


A ko će da je povede na taj put ?????
Ovi sa kupljenim diplomama, čije znanje je adekvatno obrazovanju, ili oni koji nemaju novca da iste kupe.

princi princi 19:33 29.11.2015

Re: Cirkus

I mislim da nam professor Zec ne daje upravo taj najvazniji uslov svih uslova ;nema sanse za razvijanje uredjenog drustva,I.E.,drzave bez jasnog politickog opredelenja ka zapadu.

Čekaj, a šta su onda Singapur, Tajvan, Južna Koreja, Japan? Šta je Turska, šta Kina? Sve to Zapad?
dali76 dali76 15:28 03.12.2015

Re: Cirkus

Juzna Koreja i Turska, donekle i Tajvan ustvari jesu odlican primer kako je politicko ekonomski kisobrantdt zapada bio itekako neophodan za razvoj pomenutih zemalja.
Jedino ako ne smatras da se npr juzna Koreja razvila u odnosu na severnu zbog magicnih paralela ili carobne geografije.
Zamisli da neko napravi predpostavku da ti I ja istrcimo istu razdaljinu za relativno slicno vreme samo zato sto smo obojica Srbi, bez uzimanja u obzir relativne faktore,npr, godine, kondiciju, I sl.
Drugim recima, to sto je Turska drzava, kao Srbija, ne znaci da mozes da ih uporedjujes ne uzimajuci u obzir one parameter koji su relevantni za ovakvu uporedbu , npr, ekonomija, stanovnistvo, iskustvo, geopoliticko okruzenje .
Tvoj argument Princi je neodrziv poput argumenta Lazanskog kad se zalaze za neutralnost pa neverne Tome” pita : Sta fali Svicarskoj, ili Austriji?
Svicarskoj i Austriji ne fali nista , ali za validnost ovakve poredbe Srbiji fali sto nije Svicarska ni Austrija.
A nije ni Turska, ili Tajvan,a jos manje Indonezija.
Ali zbog toga jeste uporedivasa bivsim clanicama SFRJ, ili svojim istocnoevropskim komsijama.
A I ovi nesretni klovnovi sto su na zasedanju OEBSa u Bgd okacili sliku Josipa Broza Tita pokazuju koliko su operisani odd realnosti . Realnost je ono sto je oko tebe,a ne spisak zelja sa bilborda ili sa Vucicevih medija.
Deluzija stvarnosti nazalost ima cenu,i Srbija je placa. Glupost nije besplatna , ni kod frizera,a kamoli kad je zastupljena u vlasti.



+
martin_krpan martin_krpan 09:52 28.11.2015

Liberalizam

Srbija je sve probala osim liberalizma.

Iako svaka budala spominje (neo)liberalizam za sve i svašta, suštinski Srbija se nije odmakla od primitivne komandne ekonomije. To i Zec u suštini govori kada govori o forsiranju bekova a onda nećemo više bekove, sad ćemo centarhalfove. Takođe je depresivno to što u Srbiji nema liberalne stranke. Po definiciji bi mladi japiji, advokatske kancelarije, srednji - veliki kapitalisti,... gurali i finansijski i logistički "svoju stranku", međutim to se ne dešava već godinama, već se dešava to, da se takvi likovi ližu po Kopaonicima sa državom i sa političarima sa ambicijom nekog šićarenja. Bljak.

Sve dok u društvu nema ekonomske dinamike "lijevo - desno" neće se znati ni uloga "Države" u ekonomskom razvoju. Ni jedna "Država" nije sama sebe stavila na poziciju "posmatrača - sudije" već se svaka "država" bori za očuvanje svoje birokratske vlasti.

Još jedna stravično maligna stvar izbija iz ljudi u Srbiji, a to je, da čak i kad neko pokuša da napravi neku dinamiku na političkoj sceni poput Radulovića, javljaju se pakosni hejteri-doktori od Novog Beograda preko Britanije do Australije koji bi da malo uvaljaju u katran i perije. To je već neka post-post stress-disorder (gastajbarterska) fenomenologija.


tsunade tsunade 10:33 28.11.2015

Re: Liberalizam

Srbija je sve probala osim liberalizma.


I rest my case.
zemljanin zemljanin 12:28 28.11.2015

Re: Liberalizam

Još jedna stravično maligna stvar izbija iz ljudi u Srbiji, a to je, da čak i kad neko pokuša da napravi neku dinamiku na političkoj sceni poput Radulovića, javljaju se pakosni hejteri-doktori od Novog Beograda preko Britanije do Australije koji bi da malo uvaljaju u katran i perije. To je već neka post-post stress-disorder (gastajbarterska) fenomenologija.

a da iznajmimo Varufakisa, ono rent na 4 godine sa pravom na obnovu ... Radulović od mene nikada ne može da ima podršku jer je ostrašćen ... ne smem da zamislim kako bi bilo da još ima i vlast ... ali nebitan sam ja, čak i u doba kampanje nisam ga "hejtovao" jer je to generealno vaš problem, tj. onih koji žive u Srbiji ... meni može da se sviđa ili ne ali nema uticaja na mene ... on može biti neko ko genereiše ideje/probleme, onda pogledaš da li ima smisla i eventualno daš to ozbiljnim ljudima da od toga naprave nešto ...

Kako bih ja, kao neko ko eventualno ima neki kontakt/poznanstvo, mogao da savetujem osobu/kompaniju XY da je Srbija dobro mesto kad nemam ni ideju šta bi gore pomenuti mogao sve da smisli ako bi mu se dala vlast ... čak štaviše i ta neka ulaganja koja sam imao u Srbiji, povukao sam kada se on kandidovao ... neću da imam posla sa takvim likovima ... ali vi imate sva prava da ga podržite i izaberete, kad može AV što ne bi i Radule ... uz uvođenje digitalne valute, verovatno bi svet počeo da izdaje posebne dozvole za posetu, tako da "nas" civilizacija ne omete u razvoju
princi princi 22:19 28.11.2015

Re: Liberalizam

Još jedna stravično maligna stvar izbija iz ljudi u Srbiji, a to je, da čak i kad neko pokuša da napravi neku dinamiku na političkoj sceni poput Radulovića, javljaju se pakosni hejteri-doktori od Novog Beograda preko Britanije do Australije koji bi da malo uvaljaju u katran i perije. To je već neka post-post stress-disorder (gastajbarterska) fenomenologija.

Pretpostavljam da ovo spočitavanje titula i stambenih lokacija znaći da ti ove lepe želje Raduloviću i Srbiji pišeš iz neke beogradske sobice i to pošto si upravo došao iz druge smene posle teškog rada u fabrici.
princi princi 23:16 28.11.2015

Re: Liberalizam

tsunade
Srbija je sve probala osim liberalizma.


I rest my case.

Kad je libertijanizam u pitanju, tu, mislim, pre svega treba slušati pametne ljude. Ja Bill Gatesa računam za izuzetno pametnog čoveka: čovek je sproveo celu jednu tehnološku revoluciju, započeo, štono kažu, drugo mašinsko doba, jedan je od najbogatijih ljudi na planeti, veliki filantrop... A evo šta on kaže na tu temu.

Edit: Uzgred, meni je stvarno interesantno da je čitava jedna generacija neosporno pametnih ljudi u Srbiji (Martine, odmah da ti kažem, ne laskaj si, tebe ne svrstavam u te) završila kao pitomci braće Koch, a da baš nema nikoga da pomene stvari koje govori Gates, pa i Buffett.
martin_krpan martin_krpan 09:50 29.11.2015

Re: Liberalizam

princi
tsunade
Srbija je sve probala osim liberalizma.


I rest my case.

Kad je libertijanizam u pitanju, tu, mislim, pre svega treba slušati pametne ljude. Ja Bill Gatesa računam za izuzetno pametnog čoveka: čovek je sproveo celu jednu tehnološku revoluciju, započeo, štono kažu, drugo mašinsko doba, jedan je od najbogatijih ljudi na planeti, veliki filantrop... A evo šta on kaže na tu temu.

Edit: Uzgred, meni je stvarno interesantno da je čitava jedna generacija neosporno pametnih ljudi u Srbiji (Martine, odmah da ti kažem, ne laskaj si, tebe ne svrstavam u te) završila kao pitomci braće Koch, a da baš nema nikoga da pomene stvari koje govori Gates, pa i Buffett.


Na političkom kompasu ja sam godinama "dole - lijevo" ali kada je o ekonomiji riječ, pravo da ti kažem, tu nemam nikakve ideološke preference, tu samo mjerim količinu produktivnih snaga u društvu. Ako to može Komunizam da ponudi, ja sam onda Komunista.

Ali, primjeri braće Koch su bez veze. Suštinski problem Srbije je taj što ona ne zna gdje se nalazi i ne zna gdje treba ići. O čemu se naime radi.

U istoriji ekonomije ozbiljnih društava postoje ozbiljni pojmovi kao npr. catch-up development (nachholende Entwicklung). Dva primjera ozbiljne catch-up doktrine su: rad Fridricha Lista u Njemačkoj i Meiji-Era u Japanu. Ja neću govoriti o finesama, strukturalizmu i okolnostima u kojima su se te epohe odigrale već o samoj svijesti, o samom trenutku kada su grupe pojedinaca shvatili da u ekonomskom, kulturnom, duhovnom, političkom smislu postoje razvijenija društva i da treba ići prema tim društvima. Npr. List (kao zakleti protekcionista) je radio unutrašnji scan njemačkog društva i onda je pravio tablicu razvoja i gledao gdje se Njemačka danas nalazi i gdje treba "sutra" biti.

Srbija već tačno 100 godina blage veze nema ni: gdje ide, ni kakvom modelu teži, ni čime raspolaže (koje su srpske produktivne snage, čime će se razvijati: ljudski resursi, nafta, zlato po planinama, High - Tech...). Baulja Srbija u nekom polu-feudalnom sistemu i dan danas okrenuta u velikoj mjeri: sujevjerju, religiji, nekoj tradiciji... i ne zna gdje treba ići (za razliku od npr. Hrvata).

I sam List, kao zakleti protekcionista konstatuje, da ako se društvo nalazi na početku razvojnog ciklusa (a Srbija se ihahaajjj nalazi na dnu) i ako nema produktivnih snaga (ljudi, znanje, resursi...) da je potpuni liberalizam jedino riješenje. Dakle, otvoriti kompletno društvo za prilazak kakvih takvih faktora razvoja, kakvog takvog know-howa pa onda može i "ovaki i onako". Srbija nema ništa a (neo)liberalizam joj je uzeo sve.

Kako kaže Jeffrey Sachs: "Africa's governance is poor because Africa is poor." Za sve komuniste: Ako imaš siromašno društvo imaš siromašno i zdravstvo i školstvo i socijalni sistem...

Srbija danas kroz svoju (nomenklaturu) administraciju čuva dva trula zuba u glavi. Trebe te zube povaditi i onda na blank page praviti novu platformu. Kratkoročno boli, srednjoročno liječi.

Dakle: Šok terapija.




princi princi 10:38 29.11.2015

Re: Liberalizam

martin_krpan
....


Ovo je takav rasističko-nacistički bullshit da na njega nema smisla ni odgovarati.
martin_krpan martin_krpan 10:48 29.11.2015

Re: Liberalizam

princi
martin_krpan
....


Ovo je takav rasističko-nacistički bullshit da na njega nema smisla ni odgovarati.


Ajde, uzdignuti wannabi Dandy reci šta je rasističko-nacističko u mome komentaru ili samo gađaš svoje MC maloumne pretorijance, kao i obično.
emsiemsi emsiemsi 11:09 29.11.2015

Re: Liberalizam

martin_krpan
princi
martin_krpan
....


Ovo je takav rasističko-nacistički bullshit da na njega nema smisla ni odgovarati.


Ajde, uzdignuti wannabi Dandy reci šta je rasističko-nacističko u mome komentaru ili samo gađaš svoje MC maloumne pretorijance, kao i obično.

Коме ти мајку заосталу и примитивну, те тупаву !?
princi princi 11:32 29.11.2015

Re: Liberalizam

martin_krpan
princi
martin_krpan
....


Ovo je takav rasističko-nacistički bullshit da na njega nema smisla ni odgovarati.


Ajde, uzdignuti wannabi Dandy reci šta je rasističko-nacističko u mome komentaru ili samo gađaš svoje MC maloumne pretorijance, kao i obično.

Ti si toliko usvojio taj selfhejterski rasističko-nacistički pogled na svet da ga više ni ne primećuješ. Ta identifikacija zasnovana na mocart kuglama, milka čokoladi i neskafi ima posebnu snagu u južnoslovenskim narodima, posebno u Bosni i Hrvatskoj (mada to nije ništa novo, istu taktiku su Francuzi primenjivali na domorocima na Madagaskaru, na primer).

Ove poštapalice o dendizmu pre govore o tvom osećaju za meru i humor nego o bilo čemu drugom. Ne sumnjam da ga izdrkaš svaki put kad sklopiš neku rečenicu koji ti priliči na high brow.
alselone alselone 11:37 29.11.2015

Re: Liberalizam

Ove poštapalice o dendizmu pre govore o tvom osećaju za meru i humor


Govore o gigatskoj zelji da se "ispadne pametan" koja vrca iz svakog komentara (on pa kolač) ali ga taj preveliki trud sprecava u toj plemenitoj nameri.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:51 29.11.2015

Re: Liberalizam

Dakle: Šok terapija.


Sto da ne, ali da se prvo na tebi isproba pa ako daje rezultate, da se patentira.
blogovatelj blogovatelj 16:43 29.11.2015

Re: Liberalizam

Kako kaže Jeffrey Sachs: "Africa's governance is poor because Africa is poor."


Mudro. Zato rudnike zlata i dijamanata u JAR drže Englezi, jel tako? I libijsku naftu Ameri, a Alžirsku Francuzi. Onu iz Ekvatorijalne Gvineje isto Ameri.
Gospode, kako ti lupetaš, zvečiš kao zvono, upljuješ se pišući desetine komentara samo da bi uspeo na šatro fin način da napišeš da su Hrvati bolji od Srba.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana